Dobro leto mineva od izida zadnjega Gears of War naslova in založnik Microsoft je bil o nadaljnjih planih serije precej tiho.
Vse do včeraj, ko je Phil Spencer za spletno revijo The Verge izjavil sledeče:
“Nadaljevali bomo z State of Decay 2, Crackdown 3 in z ostalim našim portfoliom. Ne samo s temi igrami ampak tudi z Halo, Gears of War in tudi Forzo serijo. Naš plan je da te igre izidejo za naše “Game Pass” naročnike ob istem času, ko se bodo pojavile v fizičnih trgovinah.”
Ali bo novi Gears of War naslovljen s petico ali pa bo šlo za kak samostojen odvrtek, še ni znano. Lahko pa se morda veselite lastniki PC-jev, saj je že štirica izšla za računalnike in glede na Microsoftovo zavezo “Xbox Play Anywhere” programu, se lahko veselite tudi nadaljevanja. In si morda drznimo sanjati, Halo, končno spet na PC-ju?
Vas zanima kje lahko kupite ugodno grafično kartico? Nas tudi, če najdete dobavitelja nam prosim to sporočite v komentarje. Hvala, ekipa GAMINGsi
Verjamemo, da so bila pričakovanja ob branju naslova velika zato se vam bomo oddolžili z nagradno igro 🙂 Podelili bomo 2x Quake Champions: Champions Pack Edition Digital Download CD ključ, v komentar prilepite vaš najljubši meme / gif, ki je povezan z miningom / rudarjenjem, obvezno vpišite vaš email, da vas bomo lahko kontaktirali za prevzem nagrade, žrebamo 29.1.2018. Veliko sreče vsem!
Project X je MMORPG, ki bo predstavljen 17. februarja 2018 v Londonu. V samo igro bo vdelan tudi način Battle Royal v kateremu se bo lahko borilo kar 400 ljudi naenkrat. Optimizacija take količine ljudi bo težavna, a razvijalci pravijo, da bodo to uredili. Poleg tega so si izmislili svoja, malček drugačna pravila in saj bodo v svetu kar štiri frakcije in štiri mesta, mi kot igralec pa bomo del ene od teh skupin, cilj pa bo premagati nasprotnika in zavezi njegovo mesto.
Ljudje za ogromnim MMORPG-jem imenovanim Project X pravijo, da si želijo novo generacijo MMO iger, svoj naslov bodo prvič predstavili 17. februarja 2018, sledilo pa bo polno naznanilo tega velikanskega projekta.
Izid novega Far Cry 5 je vedno bliže, zato je razvijalec Ubisoft na svoji spletni strani razkril še sistemske zahteve omenjene igre za PC.
Za težko pričakovano akcijsko avanturo Far Cry 5, ki izide 27. marca letos, so sedaj znane minimalne, priporočljive in 4K sistemske zahteve za poganjanje na PC mašinah, ki si jih lahko ogledate spodaj.
Minimalne zahteve:
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (samo 64-bit)
PROCESOR: Intel Core i5-2400 @ 3.1 GHz ali AMD FX-6300 @ 3.5 GHz ali enakovreden
GRAFIČNA KARTICA: NVIDIA GeForce GTX 670 ali AMD R9 270 (2GB VRAM s Shader Model 5.0 ali boljšim)
POMNILNIK (RAM): 8GB
Resolucija: 720p
Video kvaliteta: Nizka
Priporočene zahteve (60 FPS):
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (samo 64-bit)
PROCESOR: Intel Core i7-4770 @ 3.4 GHz ali AMD Ryzen 5 1600 @ 3.2 GHz ali enakovreden
GRAFIČNA KARTICA: NVIDIA GeForce GTX 970 ali AMD R9 290X (4GB VRAM s Shader Model 5.0 ali boljšim)
POMNILNIK (RAM): 8GB
Resolucija: 1080p
Video kvaliteta: Visoka
4K 30 FPS zahteve:
OS: Windows 10 (samo 64-bit)
PROCESOR: Intel Core i7-6700 @ 3.4 GHz ali AMD Ryzen 5 1600X @ 3.6 GHz ali enakovreden
GRAFIČNA KARTICA: NVIDIA GeForce GTX 1070 ali AMD RX Vega 56 (8GB VRAM s Shader Model 5.0 ali boljšim)
POMNILNIK (RAM): 16GB
Resolucija: 2160p
Video kvaliteta: Visoka
4K 60 FPS zahteve:
OS: Windows 10 (samo 64-bit)
PROCESOR: Intel Core i7-6700K @ 4.0 GHz ali AMD Ryzen 7 1700X @ 3.4 GHz ali enakovreden
GRAFIČNA KARTICA: NVIDIA GeForce GTX 1080 SLI ali AMD RX Vega 56 CFX (8GB VRAM s Shader Model 5.0 ali boljšim)
POMNILNIK (RAM): 16GB
Resolucija: 2160p
Video kvaliteta: Visoka/Izjemna
Spider-Mana, enega najbolj priljubljenih superjunakov, imajo zaradi prilične svetlosti in priljudnosti radi vsi, odrasli geeki, punce in mladiči. Veliko všečnost uživa prav med slednjimi, saj je kot najstnik med šemastimi pojavami najmlajši. Zato ni čudno, da so rdeče-modre pižame, pajčevinaste maske in zapestni ejakulatorji inventar poslednjega gospodinjstva s fantovskim naraščajem. Baje se njegova licenčna roba prodaja daleč najbolje med vsemi nadmožmi. Za neprekinjeno Pajkomoževo vročico poleg rednih filmov skrbi tudi vsakotedenska animirana serija na kanalu Disney XD. Nenavadno pa je, da pajac za razliko od ostalih stanovskih kolegov, nima niti ene same celovečerne risanke. Marvel je na tem področju napram plodovitemu DCju nasploh zelo ubog. A zdaj se je založba povezala s Sonyjevim studiem in vkup pripravljajo prvi dolgometražni risani film Into the Spider-Verse. O njegovi vrednosti priča dejstvo, da to v prvi vrsti ne bo do televizijski izdelek, marveč bo decembra zasijal na srebrnih platnih kinematografov!
Uvodni napovednik ima dražilno poslanstvo in namesto vsebine raje razkrije zanimiv prikazni slog. Ta se napaja v stripovski grafiki, zato podoba mestoma deluje kot ročno ustvarjena, gledanje filma pa avtorji primerjajo s sprehajanjem skozi žive risbe. Tudi Spider-Man je videti drugačen, kot smo ga navajeni, kajti njegov kostum je bolj moder kot rdeč, čezenj ima hoodie in obut je v najkice. A največje presenečenje sledi, ko junacelj sname krinko. Pod njo namreč ni znani Peter Parker, marveč temnopolti pob, kar se ne sklada z uveljavljenim izročilom. Gre nemara za spretno montažo z namenom beganja skupnosti ali so fanta dejansko prepleskali? Bralcem stripov je odgovor seveda poznan: to je Miles Morales, zmešanec zamorskega očeta in latino matere, ki je v stripovski kontinuiteti aktualni Spider-Man. A ker se izven sličic z oblački še ni pojavil, ga večina ne pozna.
Kdo pa je ta cosplayer? Tisti, ki ne sledite zadnjeletnim stripom, ne veste, da je temnopolti najstnik Miles aktualni Spidey.
Retropajkospektiva
Kot je splošno znano, sta si Spider-Mana leta 1962 izmislila legendi žanra: še čvrsto živi pisec Stan Lee in že pokojni risar Steve Ditko. Premisa je bila zakoličena takoj na štartu: srednješolskega siroteja Petra na ekskurziji ugrizne radioaktiven oziroma v kasnejših inačicah genetsko spremenjeni pajek, kar mu da arahnoidne lastnosti. Skozi brezštevne zgodbe se je supernajstnik spopadel z marsikom in obiskal celo preteklost ter prihodnost. Postavljanje likov v alternativne svetove je v stripih pač stalnica, toda kljub eksperimentiranju vedno obstaja osrednji, kanonični svet. Tej pravi Zemlji pri Marvelu pravijo Earth-616. A založba se je v preteklem desetletju namenila obstoječo galerijo superherojev osvežiti, “da bodo primerni za publiko 21. stoletja”. To je pomenilo večjo raznovrstnost, vendar ne v nadmočeh, marveč po človeški plati. Več barv, več žensk, več legebitre! In pričeli so prav s hišno ikono. S prvim temnopoltim predsednikom ZDA je tako prišel ‘drugačen’, dotlej nepredstavljiv afroameriški Spider-Man.
Spider-Man je mlajšim všeč, ker se kot najstnik spopada tudi s problemi odraščanja. Svojih frišnih danosti ne jemlje kot samoumevne, marveč živi z maksimo, da z veliko močjo pride velika odgovornost.
Miles Morales je sprva nastopil v stripovski veji Ultimate, ki je izhajala sočasno z ‘navadno’ edicijo. Vir njegovih sposobnosti je ravno tako pik laboratorijskega pajka in nekaj časa je novinec v New Yorku sobival z izvirnikom. Toda v znameniti zgodbi Death of Spider-Man je Green Goblin ubil Petra Parkerja, nakar je kozmična kataklizma iz štorijalnega sklopa Secret Wars premešala vzporedne svetove. Miles je tako leta 2015 postal edini Spidey. Ta odločitev je javnost razdelila. Mnogokdo je Marvelu očital posiljeno politično korektnost in nepotrebno poseganje v kanon v želji, da si razširijo bralno občinstvo. Nestrinjanju s posegi v uveljavljeno folkloro se je pridružil tudi Stan Lee, ki je za raznovrstnost zagovarjal vzpostavitev novih herojev. Družbeni paladini, ki se zavzemajo za multikulturnost, pa so lik kajpakda pozdravili. Po njihovem je prav, da manjšine dobijo premijske superjunaške predstavnike. Poteza se sprva zdela posrečena in na krilih uspeha je Marvel dušebrižno osnoval novo generacijo obstoječih likov, znano pod sloganom “All-New, All-Different”.
Menda je idejo in videz temnopoltega Spideyja, ki je prvič skočil leta 2011, navdihnil Barack Obama. Najbrž tudi zato, ker se je bivši predsednik nekoč pridušal, da je to njegov najljubši lik.
Vsi sveži, vsi drugačni
Slovenci panteon ameriškega bajeslovja zvečine poznamo iz filmov. Ti zaenkrat ohranjajo temeljni kanon, toda v tiskani periodiki so se v zadnjih letih dejansko zgodile velike spremembe. Svojčas beli moški, ki se ozirajo za joški, so dobili docela drugačne podlage. Z izgovorom, da Asgardčan Odinson ni več zmožen vihteti kladiva Mjolnirja, je Thor recimo postala medicinska sestra Jane Fosters. Moč je čudežno jenjala takisto Stevu Rogersu, zato si je triko Stotnika Amerike nadel črnec Sam Wilson, bivši Falcon. Niti Hulk in Iron Man nista več Bruce Banner in Tony Stark. Zelenec je po novem Korejec Amadeus Cho, v kovinskem oklepu pa tiči afronajstnica Riri. Še Wolverina so upokojili v zameno za dečvo X-23. In nenazadnje, s pihanjem na dušo drugi kulturi je Ms. Marvel muslimanka. Namečkoma so razni stranski liki, od Colossusa do Hulklinga, dobili istospolno usmerjenost. Marvelovi uredniki pravijo, da gre za povsem spontan korak, ki odraža družbo, v kateri živimo.
Taka je po Marvelovo nova resničnost: barve Amerike brani zamorec, bog groma pa je ženska.
Marvel je največja zahodna tovarna stripov z 41-odstotnih tržnim deležem v Severni Ameriki in okoli devetdesetimi aktualnimi zvežčiči. Skupaj vzeto prinaša krovnemu Disneyju veliko dolarjev, toda dejstvo, da ima konkurenčni DC večino mest med prvo prodajno deseterico, lastnikom ni pogodu. Ko se je že več četrtletij se zaključilo z mnogo manj prodanimi zvezki od načrtovanih, so kravatniki naredili raziskavo med bralci in se sestali s prodajalci. Dognali so, da njihov liberalni model ni tako posrečen, kot so se nadejali. Sveži frisi prepoznavnih šem niso naredili nič dobrega, temveč so odjemalce jele odvračati. Večina te mitologije je bila definirina v sredini prejšnjega stoletja, in tega se ne da izbrisati in na novo začrtati, zlasti ne v neiskrenem, političnem iskanju dodatnega zaslužka. Za odraslo geekovsko skupnost, ki predstavlja velik del bralcev, obarvani Pajkomož, ona-Thor in poševnooki Hulk niso bili več dobri znanci iz otroštva, marveč posiljeni, nerazumljivi ponaredki.
Stan Lee si je izmislil večino Avengerjev vključno s Spider-Manom. Toda poznano podobo slokega pajčevinastega junaka je v resnici ustvaril Steve Ditko.
Da je ironija tega Marvelovega paladinskega poskusa še večja, za drugačnost niso marale niti ciljne publike. Temnopoltim odjemalcem se črni Stotnik Amerika in tista Riri z BoneyM čupo, ki nadomešča Iron Mana, kratkomalo ne dopadeta. Podprli niso niti originalnega harlemskega rešimožaka Luka Caga, ki ga je založba primorana ukiniti. Pod nož sta šla takenako zvečiča od buzi-Icemana in latino lezbijke Americe Chavez, saj ima gejevska komuna menda raje kar navadne Avengerje. S Pakistanko Ms. Marvel pa imajo avtorji zavoljo hoje po tankem ledu islama samo težave. Zato uredništvo ‘diverzifikacijo’ zdaj mili z vrnitvijo starih obrazov. Konec prejšnjega leta so tako izdali cvetnik Generations, ki je vsaki knjižici soočil starega in novega avatarja. Peter Parker jasno ni umrl in poslej z Milesom skupaj patruljirata po Velikem jabolku, stari Thor je pod vzdevkom Odinson dobil nazaj kladivo, črnec Sam Wilson je vrnil ščit Kapetana Amerike originalnemu Stevu Rogersu, punca Riri je ostala v prihodnosti kot Ironheart …
Marvelova ‘diverzifikacija’, s katero bi se z junaclji bolje poistovetili črnčki, punce, poševnookci in ritopiki, se ni izkazala. Lezbično Americo Chavez so ukinili prej kot katerikoli strip doslej.
Pajkoverzum
Resnici na ljubo pa Miles Morales vseeno ni bil tako napačen, najbrž zato, ker je bil najbolj razdelan in prvi spremenjenec. Zato fante ostaja v kontinuiteti in risanka bo rabila njegovi dodatni promociji. A on in Peter še zdaleč nista edina predstavnika pajkičarjev. Na najbolj obskurni strani je Peter Porker aka Spider-Ham, ki je humanoidni prašiček. Sledijo noir verzija iz časa prohibicije, bodočnostni Spider-Man 2099 in Superior Spider-Man, ki je v resnici razum Doctorja Octopusa, in Cyborg Spider-Man. Naslednji je Pavitr Prabhakar, ki zastopa indijske barve. Hči iz prihodnosti, Mayday Parker, je Spider-Girl, medtem ko ima Spider-Woman celo vrsto inačic, med drugim kot Petrov klon. Potem je tu Spider-Gwen, ki seveda ni nihče drug kot Spideyjeva punca Gwen Stacey. Zadnja, a gotovo ne poslednja, pa je Silk, še ena šolarka. Kasneje se namreč izkaže, da mutirani členonožec oni dan ni ugriznil samo Petra, marveč še dekleti. Pajko-karakterji praviloma nastopajo posamično, vendar se tudi srečajo, pri čemer imajo celo skupnega nasprotnika Morluna. Z njim so se soočili v stripovskem nizu Spiderverse, na katerem sloni omenjena risanka.
Pajkovski krožek je celo širši od Bat-žlahte. V ospredju slike je Spider-Ham iz odreda Marvelovih antropomorfnih živalic, med katere sodijo še Captain Americat, Goose Raider, Fantastic Fur in Deerdevil.
‘Literarna’ predloga zajema celotno pajkovsko druščino, ki se imenuje Web Warriors. Ali se bodo dejansko na platnu guncale vse naštete različice, ni znano. Napovednik pokaže zgolj Milesa in Petra, brez kakršnegakoli namiga na fabulo. Kar je navsezadnje tudi prav, saj kvarniške napovedi niso na mestu. Vseeno pa so scenaristi razkrili glavnega antagonista Morluna, ki ga bo oglasil Liev Schreiber. Možakar je multidimenzijski zlikovec, katerega kvest je razbiti vse Spider-toteme, kar z drugimi besedami pomeni ugonobiti slehernega Pajka. Je torej precej večja nemeza od doslej videnih v filmih, ki so bili le lokalni, človeški povzpetniki tipa Green Goblin, Electro in Volture. Svetove bo na kraju rešil Miles, zakajti to je po zagotovilu filmarjev njegova predstava in Pero bo nastopil le kot mentor. Ob dobrem sprejetju bodo tovrstne visokoproračunske risanke postale Marvelova stalnica, česar se resnično veselimo.
Into the Spiderverse naj bi zajemala več Pajkolikov. Dražilnik pokaže le odraslega Petra.
Avengerjev v animiranki kakopak ne bo in Into the Spiderverse ne bo združljiv s kinematografskim univerzumom, kjer bo Spider-Man petrasto bel še par naslednjih filmov. Tom Holland naj bi imel pogodbo za šest predstav, od tega tri samostojne. Prihodnjič ga bomo videli maja v Infinity Waru in leto kasneje v nadaljevanju tega kozmičnega spopada, ki bo zaključilo tretjo Marvelovo filmsko fazo. Četrto, ki bo bojda prinesla nekatere nove maščevalske igralce, pa bo otvoril prav novi Spidey, napovedan za julij 2019. O njem ni znanega nič, le da ima studio Sony željo po redni filmski seriji, ki bi nalik Harryju Potterju sledila Petru Parkerju skozi letnike šole in sčasoma vpeljala tudi filmskega Milesa. Glede na to, da so stripovski rešimožje in rešižene popularni kot še nikoli doslej in da Marvelovi filmi za razliko od DCjevih navdušujejo, se za prihodnost Pajkomožnega slikosuka res ni bati.
Prihajajoča risanka ne bo klasično, starošolsko animirana, kot je večina doslejšnjih izdelkov direct-to-video. Ustvarjalci so se odločili za domiseln stil, ki deluje, kot da stripovske sličice oživijo v treh razsežnostih.
Spider-igrica
Če odmislim mobilniško špilovje in nastope v Marvelovih vsezajemajočih igrah, je bil poslednji samostojni interaktivni Spidey tisti z licenco predzadnjega filma, torej pred štirimi leti. Z lanskim letom so se založniku Activisionu iztekle pravice, zato špila sploh ni mogoče več kupiti. Pogodbo z Marvelom ima posihmal Sony, kar očitno pomeni, da bo priljubljeni superjunak playstationova ekskluziva. Novo Pajkomoževo dogodivščino, ki je na koledarju za april, za njih že lep čas razvija ekipa Insomniac, avtorji nizov Ratchet & Clank ter Resistance. Igra ne bo povezana z zadnjim filmom, se je pa hotela sprva priključiti njegovi reklami, vendar zavoljo dodelave kasni. Sony namreč noče tvegati s slabimi kritikami, saj mu je posel s stripovsko založbo res pomemben. Zato so se odločili za izvirno štorijo, ki se ne bo ukvarjala s začetki povesti. Peter bo star že 23 let, kar pomeni osemletne izkušnje z varovanjem New Yorka.
Letošnja igra Spider-Man obljublja še neizkušeno svoboščino pri zibanju in plezanju po Manhattnu. Ekipa Insomniac ima izkušnje, poleg tega bo Sony naredil vse, da bo ekskluziva za playstation 4 izpadla karseda odlično.
Viden igralni del zaenkrat ni razočaral. Rdeče-modri pajac se je res zabavno bojeval z rokomavhi na vrhu nedograjene stolpnice, pri čemer je za svoje lepljive izstrelke uporabljal vsakršno površino. Enkrat je nasprotnika prilepil na steno, drugič potegnil na tram in tretjič vanj povlekel kakšen objekt. Enako gladek in kinematografski je bil pregon helikopterja med njujorškimi nebotičniki. Dasi bo dogajanje občasno skriptano, bo mesto sceloma odprto za svobodnjaško guncanje in opravljanje stranskih kvestov, kot je lov na tatove koles. Čeprav bo to v prvi vrsti Pajkov nastop, bomo občasno vodili tudi civilnega Petra in celo Mary Jane. Slabih fantov naj bi bilo cela vrsta, med drugimi Fisk in Mr. Negative. Špil bo vsekakor eden večjih letošnjih naslovov in tisti ljubitelji brez playstationa 4 bodo bržda upravičeno užaljeni.
V štorijo bosta vključena prav tako ‘navaden’ Peter in njegova prijateljica Mary Jane, spodaj predočeni karakter pa je Mister Negative. Gre za Kitajca, ki mu je neka droga razcepila osebnost, pri čemer je zlasti moteča negativna veja.
Norija okoli kriptovalut ne pojenja in dosega vedno višje višave. Grafične kartice dosegajo rekordne cene in že marsikje se je pripetilo, da grafike sploh ni več na zalogi. Cene so poskočile na dvakratno vrednost in tisti, ki so se odločili za nakup igričarskega računalnika, so trenutno v zelo neprijetni situaciji. Prištejte k temu še visoke cene pomnilnika in zato ni čudno, da se veliko ljudi obrača k nakupu pred-sestavljenih konfiguracij.
Nvidia se je postavila igričarjem v bran in za nemško stran ComputerBase podala zanimivo izjavo, ki se glasi: “Za Nvidio so igralci na prevem mestu. Vsi izdelki v naši GeForce liniji produktov so namenjeni prav za njih. Da bi zagotovili GeForce uporabnikom zadostno zalogo izdelkov, priporočamo da trgovci uredijo ponudbo, ki bo ustrezala željam igralcev.”
Nvidia priporoča, da prodajalci prodajo maksimalno dve grafični kartici na kupca. Tako bi se izognili rudarjem, ki ponavadi pokupijo celotno zalogo. Seveda je to pravilo odvisno od vsake trgovine posebej medtem ko je tem bržkone vseeno kdo kupi njihov izdelek. Prodajalcu je v interesu prodati čimveč, problem bi pa bil tudi evidentirati kdo je kdaj kupil grafiko saj bi za to bilo potrebno držati osebne podatke vsakega kupca.
Situacija na PC trgu zaenkrat ni preveč rožnata in veliko vprašanje je, kdaj se bo stanje spet normaliziralo.
Večni boj med založniki in pirati se nadaljuje. Že nekaj časa nazaj smo poročali, da se igra Assassins Creed Origins, opremljena z zaščito Denuvo, že nekaj časa uspešno upira napadom piratov in špil je ostal nezlomljen do dandanes. A hekerski skupini CPY je uspel nov velik met, saj jim je uspelo zlomiti najnovejšo verzijo Denuva v inačici 4.8.
Pod kremplji piratov je tako padla igra Sonic Forces, ki je na PC privekala 7. novembra 2017 kar pomeni, da je CPY potreboval kar tri mesece, da je zaobšel zaščito. A uspel jim je preboj in če gre soditi po preteklosti, bodo kmalu zatem padle tudi druge igre. Ne gre pozabiti, da Assassins Creed Origins poleg Denuva, vsebuje še dodatno zaščito VMProtect, kar zna igro še obdržati na listi nezlomljenih. Tudi v zlomljenih igrah Denuvo ostaja prisoten, saj so hekerji zaščito samo zaobšli in ne popolnoma odstranili, kar pomeni, da ni možno izvajati testov, ki bi dokazali če njena prisotnost vpliva na optimiziranost igre ali ne.
Metal Gear Survive je Konamijev poizkus razviti igro v Metal Gear vesolju, brez idejnega očeta Kojime. Špil bo v osnovi preživetvena večigralska streljanka (prisotna bo sicer tudi kampanja), ki bo vsebovala vse elemente, ki smo jih vajenih iz tosortnih naslovov, vključno z zombiji.
A Metal Gear Survive bo vseboval še druge elemente, ki so dandanes na žalost postali skorajda stalnica v vseh večjih naslovih. Prisotne bodo mikro-transakacije, kjer lahko igralci z resničnim denarjem dokupijo bonuse, ki jim nato pomagajo v večigraslkih spopadih. Igrina valuta, imenovana “SV coins” bo prišla prav v primeru, če si boste denimo želeli dokupiti začasne izboljšane statistike karakterja in orožij ali pa če si boste morda zaželeli pohitritve pri nabiranju “Battle Points”; slednje bomo izkoriščali za nakup nove opreme.
Druga “zanimivost” je zahteva po konstantni internetni povezavi, ki naj bi omogočala brezšivno povezovanje med enoigralskim in večigralskim delom igre. Seveda zna to biti mučno za tiste, ki posedujejo nestabilen internet ali pa če si želite igrati na kakšnem odročnem delu, kjer povezava v omrežje sploh ni mogoča.
Metal Gear Survive izide kmalu in sicer marca 2018 in zanimivo bo videti, kako bodo igralci sprejeli nov del serije.
Slavni demo grozljive igre Silent Hills, ki je dolgo tega navduševal v obliki dema na PlayStation 4, se je pojavil na PC-ju. Seveda tu ni govora v uradni verziji, saj založnik Konami za Silent Hill igre dandanes ni preveč zainteresiran ampak v modifikaciji, katero razvijajo PC-jaši. P.T. se je pojavil kar v dveh verzijah, saj se gre na tem mestu za dva povsem ločena projekta.
Prvi “remake” se imenuje Corridors, razvija pa ga tipček z imenom SmoggyChips. Ta je zaštartal pogon Unreal Engine 4, izdal je pa že kar beto verzijo projekta. Pričakujete lahko kar nekaj hroščev a zadeva je igrabilna, čeprav niso prisotne še vse stopnje iz igre. Spodaj lahko vidite igralni posnetek, kjer je med samim igranjem prikazano tudi samo ustvarjanje stopenj.
Drugi projekt prihaja iz strani Reddita, njihov uporabnik LinusPixel je dejansko povlekel teksture ter animacije iz originala in jih poskusil sestaviti v novem pogonu. Zadeva je malce bolj zakomplicirana za delovanje a vseeno je že moč igrati zelo zgodnji prototip.
P.T. je bil demo veliko večje igre Silent Hills, ki jo je založnik Konami na grozo vse igričarske baze leta 2015 preklical in upamo, da bo tudi PC-jaši lahko kmalu videli, zakaj je bila 3 leta nazaj tako presneto popularna in obžalovana.
Star Wars je vsekakor velika znamka in čeprav je ta branža bila v preteklosti dobro zastopana, dandanes že kar težko najdemo kvaliteten naslov, ki bi odgovarjal tako kritikom, kot igralcem. Disney je že dolgo tega podpisal pogodbo z Electronic Arts, kateri so ekskluzivni razvijalec za Star Wars igre in njihov zadnji naslov, Star Wars: Battlefront 2, je bil sprejet vse prej kot toplo.
Razvijalec Petroglyph, ki v preteklosti ustvaril špil Star Wars: Empire at War je v nedavni Reddit AMA temi razkril, da je zelo zainteresiran za nadaljevanje njihovega projekta. Svojo ponudbo so poslali založniku, ta pa se na njihov predlog sploh ni odzval. Kot je razvijalec povedal v Reddit temi: “EA ima licenco za vse Star Wars igre in trenutno ne izdelujejo visoko kakovostnih naslovov. Preprosto če vas ne zanimajo prvoosebne streljanke, niste prioriteta za njih.”
Očitno bomo še dolgo čakali na dostojnega naslednika Empire at War, na dostojni RPG pa verjetno še dlje.
Razvijalec Compulsion Games je pred kratkim sporočil novico, da bo njihov prvi naslov We Happy Few nekoliko zamudil. Igra je bila napovedana za april 2018, sedaj pa je prestavljena na poletje 2018, brez bolj podrobnega datuma. Razlog zamude naj bi bilo dodatno poliranje naslova, kar pomeni dezinfekcija še zadnjih hroščev ter optimiziranje igre.
We Happy Few ima zanimivo razvojno pot saj je sprva navdušil skupnost z napovednikom, ki je obljubljal igro podobno Bioshocku. Ko so razvijalci razodeli, da bo špil vseboval preživetvene elemente, je mnogo ljudi zavilo z očmi a Compulsion Games so kmalu obljubili, da bo moč igrati tudi brez preživetvenih mehanik. Nato se je pojavil založnik Gearbox, kupil razvijalca, cena pa je kar naenkrat poskočila iz 30€ na 60€. Prav to naj bi bil glavni razlog zamude, saj naj bi We Happy Few sedaj pridobil ogromno vsebine, ki jo je potrebno povsem dokončati.
Compulsion Games ponuja vsem, ki so igro kupili v Zgodnjem Dostopu možnost povračila denarja, ne glede na to če ste jo igrali manj kot dve uri ali več. Špil bo februarja tudi umaknjen s prodajnih polic kamor se bo vrnil, ko bo bližje datumu izida.
World of Warcraft ostaja ena najbolj popularnih MMO iger in naslednji dodatek imenovan Battle for Azeroth bo zagotovo v njo vdihnil nekaj nove svežine. Skozi več kot 10 letni obstoj še vedno konkurira na grafičnem področju, a počasi so se začele kazati razpoke v njeni podobi in razvijalci lahko na sedanjem pogonu posodobijo njeno grafično paleto le do določene mere.
Zato je zanimiv projekt tipička z imenom Daniel L, ki se je spravil prenesti določena območja iz World of Warcraft-a v bolj sodobno grafično preobleko, poslužil pa se je kar pogona Unreal Engine 4. V spodnjih posnetkih lahko vidimo kako bi izgledal novodobni WoW ter njegove cone kot so Durotar, Duskwood in Elwynn Forest. Zagotovo bodo spodnji posnetki World of Warcraft igralcem vzbudili marsikak lep spomin, pri nas pa je zagorelo upanje, da bo Blizzard še kdaj v prihodnost ustvaril kakšno pošteno enoigralsko izkušnjo. Si predstavljate igro tipa Skyrim v Warcraft okolju?
Crytek je na svoji uradni spletni strani odprl prijave za zaprto alfo igre Hunt: Showdown. To je seveda odlično novica, saj je v ne tako davni preteklosti podjetje imelo kar nekaj težav z denarjem in pomagati mu je morala celo Turška vlada. Poleg tega je igra imela še svoje probleme s precej velikimi spremembami samega koncepta ter s samim spreminjanjem imena ampak razvijalci so udarili po mizi, pravilno začrtali zadeve in projekt ni zamrl.
Hunt: Showdown bo brezplačna prvoosebna sodelovalna igra, kjer se bomo lahko povezali s še dvema igralcema v svetu, katerega je uničila vojna. Borili se bomo lahko v PvP načinu proti drugi ekipi v velikanski odprti mapi, naša naloga pa bo loviti pošasti, ki jih bo nadzorovala umetna inteligenca. Kaj več o sami igri bomo verjetno izvedeli na letošnjem E3 dogodku.
Nintendu vsekakor ne bo še kmalu zmanjkalo domišljije. Medtem, ko vse njihove konzole inovirajo ter poskušajo igričarstvo predstaviti na čimbolj zabaven način tudi tistim, ki niso ravno vajeni kontrolerja, so pred kratkim presenetili tudi območju dodatkov. Tokratna inovacija se imenuje preprosto Nintendo Labo, gre pa za silo zanimivo ter originalno idejo.
Zadeva je sila preprosta in prihaja v obliki fizičnih kartonastih paketov, ki jih potem uporabnik sestavi za svojo izbrano igro. Spodnji posnetek zadevo veliko bolje razloži ampak v praksi bomo lahko iz kartonastega skupka sestavili ribiško palico ali klavir, moč pa bo se tudi poditi s kolesi in se preobraziti v robota. Sestavljene izdelke nato združimo z kontrolerji, ki se imenujejo “Joy-Cons”, sestavljeno kreacijo pa je Nintendo ljubkovalno imenoval kar “Toy-Cons”.
Znane so tudi nekatere cene in sicer boste za kartonasti paket odšteli 80$, medtem ko vas bo “Variety Kit” koštal malo manj in sicer 70$. Moč bo dokupiti tudi dodaten paket za 10 zelencev, ta pa bo vključeval nalepke ter barvni lepilni trak.
V dobi DLC-jev, mikrotrasnakcij in Zgodnjih Dostopov je lepo videti inovacije, ki na tak način lepo dopolnijo igralno izkušnjo in jo naredijo bolj zabavno in privlačno.
Ubisoft v preteklosti ni bil ravno naklonjen PC-jašem, saj je menil, da je PC platforma leglo piratov in da se za računalničarje praktično ne splača razvijati iger. A očitno so sedaj spremenili mnenje, saj so pred kratkim izdali uradni posnetek, kjer so povsem očarani nad “glorious master race”.
Med njimi lahko slišimo junior razvijalca Darko Supe-ja, ki trdi da se čedalje več razvijalcev zaveda kako je PC superiorna platforma napram konzolam. Še en zaposleni, Veith Hellmich zatrjuje, da je ravno PC vodilna platforma za razvijanje originalnih idej in da tudi sam raje poganja računalniške igre zaradi raznovrstnosti naslovov, ki lahko segajo od indie špilov do modov, ki jih ustvarjajo sami igralci. Upravnik UPLAY digitalnega servisa, Christophe Grandjean pa trdi, da je PC testno območje za večino novih razvijalcev.
Očitno se je Ubisoft povsem predal PC platformi in zanimivo bo videti, kako bodo v bodoče to svojo ljubezen izkazali? Mogoče bi za začetek lahko odstranili antipiratske ukrepe iz njihove zadnje igre, Assassins Creed: Origins, ki vsebuje kar dve zaščiti, kar zagotovo ne kaže ravno velikega zaupanja do PC trga.
Nekdaj močno popularna serija strategij bo kmalu dobila popolno prenovitev prvega dela.
Age of Empires: Definitive Edition, kakor se zadeva imenuje, prinaša povsem prenovljeno grafično podobo, podporo 4k resolucijam, novo stopnjo približevanja (“zoom”), prenovljen igralni način ter izboljšano zvočno podobo.
Tukaj bo še izboljšano večigralstvo (prisotna bo tudi LAN opcija), boljšo kampanjo ter urejavalnik scenarijev, ki bo vsakemu omogočal ustvarjanje povsem svojih misij, te pa bo lahko nato delil z ostalimi igralci.
Na vse to pa nam ne bo treba čakati dolgo saj je Microsoft včeraj napovedal tudi uradni izid. Age of Empires: Definitive Edition bo tako izšel 20. februarja za PC in ljubitelji strategij se zagotovo že veselijo novega poglavja svoje omiljene franšize.
Pred manj kot dvema letom se je ugasnil razvijalec Lionhead Studios, ki so poprej razvili trilogijo Fable iger. Tako je upanje, da se bomo še kdaj vrnili v svet Albiona gorelo samo pri največjih oboževalcih. A glej ga zlomka, njihove želje se bodo uresničile, saj je spletna stran Eurogamer iz zanesljivih virov dobila potrdilo o nadaljevanju.
Fable 4 naj bi razvijal studio Playground, ki so poprej razvili igro Forza Horizon 3. Odločitev za razvijalca, ki očitno obvlada avtomobilske špile in v RPG-jih nima izkušenj se zdi malce neobičajna a studio naj bi pospešeno najemal novo osebje, kjer naj bi za projekt na koncu skrbelo kar 200 osebja.
Zakaj se je Microsoft odločil za ponoven zagon franšize potem ko je odpustil originalnega razvijalca ter preklical F2P igro Fable: Legends? Govorice so, da so inspiracijo dobili glede na uspeh igre Horizon: Zero Dawn, ki je kot ekskluziva za PlayStation 4 prinesla Sony-ju veliko novih strank. Xbox nujno potrebuje več ekskluziv in možno, da bo prenovljeni Fable zopet postavil Microsoftovo konzolo na vrh prodajnih lestvic.
Alien franšiza že kar nekaj časa ne stoji na ravno trdnih tleh. Po katastrofalni igri Aliens: Colonial Marines, se serija ni odrezala ravno najbolje tudi na filmskem področju, saj Prometheus ter Alien: Covenant nista požela ravno univerzalne slave. Edina izjema je bila igra Alien: Isolation, ki pa kljub svoji odličnosti, ni zadovoljila prodajne rezultate založnika SEGA in zato je njeno nadaljevanje vprašljivo.
A očitno je franšiza še vedno dovolj dobičkonosna, da nad njo ne gre obupati zlahka. Novonastali založnik Foxnet Games, veja filmske hiše Fox, so pred kratkim dokupili studio Cold Iron Studios. Njihova naloga je razviti povsem novo igro v Alien okolju, šlo pa naj bi se streljanko, ki bo izšla za vse novodobne sisteme. Več podrobnosti (poleg marketinškega nakladanja) zaenkrat še ni znanih, a špil naj bi imel vključeno močno večigralsko stran, kjer bo (upamo) dovolj prostora za tudi dobro enoigralsko kampanjo.
3D platformer Candleman je izšel za konzolo Xbox One že kar nekaj časa nazaj. Načrt za izid na PC-ju je bil v drugi polovici 2017, ampak se ta žal ni zgodil. Spletna stran razvijalcev je bila v popolni tišini kar nekaj časa, sedaj pa so se zbudili z novim napovednikom, ki prikazuje izboljšane lastnosti kot so 4K podpora, t.i. “challange mode” in z datumom izida, kateri je sedaj napovedan za 31. januar 2018.
Kaj sploh je Candleman?
Gre za fantazijsko igro o človeku, ki je sveča in ja, prav ste slišali. Kot igralec ste majhna sveča, ki gori lahko samo deset sekund, vaša naloga pa je samo ena: podajte se na avanturo skozi temačno okolje, premagajte različne nevarnosti in poiščite skrivnostno luč.
Če so vam všeč drugačne in zelo domiselne igre kot je Candleman, vam jo vsekakor priporočamo. Za PC jo boste lahko kupili konec januarja na platformi Steam, za Xbox jo lahko kupite tukaj za 14,99$, verjetno pa bo cena za osebne računalnike podobna.
Za nami je še eno leto, ki je postreglo z veliko kakovostnimi naslovi. Tako smo za vas že drugo leto zapored pripravili lestvice najboljših iger, seveda po našem mnenju. Ne pričakujemo, da bomo zajeli vsako, ampak sami menimo, da so to najboljše strategije, ki jih je leto 2017 nudilo. Pri nekaterih je bila težavna uvrstitev že zaradi izbire žanra, saj se vse več iger odloča za hibridni pristop, vseeno pa smo za vsako, po delitvi pesti, našli svoje mesto. Kljub temu da je igričarska scena vedno večja in da vsako leto izide več iger, je kvalitetnih strategij vse manj. Čeprav navadno ne privlačijo pozornosti množic, imajo pa zato toliko bolj zveste oboževalce. Njihov poudarek je na načrtovanju, razmišljanju in udejstvovanju načrtov za svetovno dominacijo ali vsaj ponižanje in uničenje nasprotnika. Velika večina letošnje lestvice prihaja iz fantazijskih voda, čeprav so zelo popularne tudi strategije z bolj realistično tematiko, sploh druge svetovne vojne in tudi vesoljske 4X strategije imajo veliko privržencev, ampak letos po večini niso predrle meje povprečnosti. Pa kar začnimo s šestim mestom.
Lestvica:
VI. Steel Division: Normandy 44
Steel Division prične lestvico kot trdoživa taktična simulacija druge svetovne vojne, ki bi lahko prišla višje, a ji manjka več manjših izboljšav na različnih področjih. Vsebuje obširno enoigralsko kampanjo, realistične vojaške taktike in enote ter solidno grafično podobo, ki vse dobro poveže v celoto. A z zanašanjem na realizem nekoliko da na stran zabavnost, kar je vidno sploh v večigralstvu, in to je od izida izgubilo že precejšen del igralne baze. Dodatek Second Wave je sicer prinesel nekoliko svežine in par potrebnih popravkov, a še vedno igro pesti domina efekt, kjer je vsak vojščak vreden svoje teže v zlatu in se ob pričetku izgubljanja proti kolikor toliko sposobnemu nasprotnemu poveljniku hitro znajdeš v klavnici. Tako je Steel Division: Normandy 44 namenjen predvsem zapriseženim strategistom, ki uživajo v mikroupravljanju enot, natančnim nadzorom in visoko težavnostjo. V zameno pa nudi inovativen pristop do že ustanovljene formule in realističen stil igranja, kjer se preznojeni deci v odlični grafični zasnovi tolčejo med seboj. Vsekakor vas igra ne bo pustila na cedilu, v kolikor ste vsaj malo taktično nadarjeni.
V. SpellForce 3
Na petem mestu se je znašla nova iteracija serije Spellforce, vsem dobro znana mešanice strategije in igranja vlog, ki že dobro desetletje ni dobila vrednega nadaljevanja odličnega prvega dela. Spellforce 3 sledi koreninam in je namenjena predvsem oboževalcem starejših predstavnikov, čeprav dobrodošlo v svoje oprsje sprejme tudi te, ki jim zasnova ni znana. Kljub občasnim težavam v skripti in izvedbi se lahko pohvali z odlično, vsebinsko bogato kampanjo, ki jo lahko uživate sami ali s kolegi v sodelovalnem načinu. Resda je igra krvavo potrebovala dobro zgodbo in posledično kampanjo, saj z izjemo te vsebuje le nespektakularen način samostojnih bitk, ki nikogar ne bo vrgel na tazadnjo. A z izjemno grafično podobo, prekrasnim, ročno ustvarjenim in bogatim svetom ter zanimivo, na desetine ur dolgo zgodbo z znanim glasom Douga Cockla, glasovnega darovalca Geralta na čelu, boste lahko spregledali tudi občasne hrošče in sesutja. Vsekakor Spellforce 3 vsebuje marsikaj za oboževalce obeh kombiniranih žanrov in zagotavljam vam, da ne boste razočarani, če ji daste priložnost.
IV. Battle Brothers
Iz višje proračunske smo se sedaj prestavili na povsem neodvisno sceno, kjer vladajo najemniške skupine, banditi in fantazijske pošasti. V kolikor niste gledali našega predogleda, bom še enkrat oznanil, da je bil Battle Brothers moja najljubša potezna strategija tega leta, s tematiko in izvedbo na način, kot je bil ta v Mount&Blade. Je še ena igra, ki je letos izšla iz Zgodnjega Dostopa, skrit dragulj, ki ga je veliko ljudi spregledalo in ga nisem zasledil na nobeni lestvici najboljših naslovov v tem letu. Prav zabavno je igrati in gledati skupino lenuhov, ki z znojem in premagovanjem neznanskih možnosti rastejo v legendarne bojevnike, preko taktičnega igranja s skrbnim načrtovanjem in prilagajanjem glede na nasprotnike in trenutno stanje. A ne odjokati na forum, ko mrtvak najljubšemu bojevniku po sreči v enem udarcu odrobi glavo, saj to še ne pomeni konca. Kar umre, nikoli ne ostane mrtvo, sploh, če je blizu kakšen skrunitelj, ki bo prej zvestega plačanca spremenil v lastnega bojevnika. Sicer je ob izidu Battle Brothers naletel na grenak priokus, z napovedmi nadaljnjega razvoja ter navidezni opustitvi s strani razvijalcev kljub predhodnim obljubam o vključitvi raznih mehanik in razširitvi obstoječih. A kmalu za tem so izdali zastonjski dodatek, ki je pomiril lastnike igre in se hkrati zavezali, da bodo igro s popravki podpirali še naprej, čeprav bodo več pozornosti dali naslednjemu projektu.
Brez predhodne najave in pompa sta Sega in francoska razvojna ekipa Amplitude Studios odločila, da je letos počasi že čas, da ta 4X strategija zapusti Zgodnji Dostop in končno izide v končni obliki, k temu je verjetno pritiskal založnik, saj o tem ni bilo nobene omembe. Endless Space 2 je nadaljevanje zelo uspešne znanstveno-fantastične vesoljske strategije, ki je izšla pred dobrimi petimi leti. Kot podzvrst 4X nakazuje (namreč “explore”, “expand”, “exploit” in “exterminate”), je nadaljevanje od nas ponovno pričakovalo, da bomo dominantna sila v vesolju. Takšne vesoljske strategije pogosto trpijo za ne-navdihnjenim dizajnom s spominom na kakšno korporacijo, a Endless Space 2 nas spomni, kaj je sploh poanta takšnih iger. Raziskovanje neznanega in avanture, polne čudes in neverjetnih stvari. V notranjosti se skriva globoka igra, namenjena veteranom žanra, a kljub temu se z enostavnostjo in dobro razlago osnov ne počuti prehuda tudi za začetnike. To je čar ene najbolj prekrasnih in osebnosti polnih iger tega leta, in čeprav se ne razlikuje preveč od norme, gre za zelo zadovoljivo 4X izkušnjo z nekaj problemčki pri boju in diplomaciji.
II. Dungeons III
Ponovitev popularnosti originalnega Dungeon Keeperja je bila zadnja leta pogosta tematika v igrah, kot so War for the Overworld, Impire in nenazadnje Dungeons, razvojnega studia RealmforgeStudios, ki je letos dobila tretjo iteracijo. Omenjena serija se je tekom let počasi širila, pridobivala zanimive novosti, največja je zagotovo obisk površja in vključitev RPG-mehanik v kombinacijo branjenja in razvoja baze. S tretjo igro večjih novosti glede igranosti ni, a serija je prejela več polirne paste kot nov Ferrari. Gre torej še vedno za stilsko identično igro, z večimenskim zlom, ki se s pomočjo temne vilinke Thalya in zlobnih sil preko humorja polnih dogodivščin v kombinaciji RPG in strategije skuša dokopati do novega ozemlja. Kako pa mu gre tokrat? Glede na našo uvrstitev, lahko rečemo, da kar dobro. Osrčje igre še vedno ostaja humor, ki gleda preko, ne glede na to, kam obrneš oči. Več referenc leti na znane serije, kot so Lord of the Rings, Game of Thrones, World of Warcraft in nešteto drugih. Pravzaprav Dungeons 3 občasno nažira s prenatrpanostjo humorja in ponavljajočim se rušenjem četrtega zida, a ne glede na to, gre za neuradno nadaljevanje, ki se močno približa šarmu originalnega Dungeon Keeperja. Kljub par napakam in slabim uporabniškim vmesnikom s prevelikimi ikonami predstavlja zasvojljivo igralno formulo, bolj spolirano kot kadarkoli prej.
I. Total War: Warhammer II
Pa ga imamo, in kakšna zmaga je to. Za najboljšo letošnjo strategijo smo zasluženo izbrali Total War: Warhammer 2, nadaljevanje dobro sprejete istoimenske fantazijske serije. Le kdo še ni slišal za epsko nadaljevanko globalnega konflikta, kjer različne frakcije kot figure na ogromni plošči bijejo bitke v čast nevidnemu bajeslovnemu bitju. Je velik korak naprej za celotno serijo, ki je vzel najboljše iz prejšnjega dela ter posledično vseh Total War iger ter dodal malo goro izboljšav. Težavnost in zanimivost je večja kot kadar koli prej in z novim igralnim ciljem ter modifikacijami, jo bomo lahko igrali še dolgo časa, sploh po zaslugi novega igralnega načina, kjer se lahko v združenem starem in novem svetu borite za nadvlado. Nove rase so zanimive in raznolike, stare so sicer še vedno skoraj enake, ampak veliko pripomorejo h globini in raznolikemu bojevanju. Gre osnovno še vedno za relativno isto stvar? Ja, velika večina stvari je povsem identičnih, kar ni nobeno presenečenje. A presenetljivo je naslednik poln majhnih popravkov, kar pokaže, da Creative Assembly posluša svoje kupce in aktivno dela na dostavitvi čim boljše igralne izkušnje. Rezultat je ena najboljših Total War iger doslej in ne glede na to, če ste ljubitelj strategij ali Warhammer univerzuma, jo definitivno morate preizkusiti.
Tu bi s strategijami končali, z lestvicami se počasi bližamo koncu, najverjetneje pa bomo izdali še eno za najslabše igre oziroma največja razočaranja leta, za več informacij spremljajte našo spletno stran in YouTube kanal, za najlažji dostop do novih videoposnetkov pa je priporočljivo, da se naročite na naš kanal. V komentarjih z nami delite, ali se z odločitvami strinjate in katere igre bi nanjo uvrstili sami. Vsi, ki naš portal redno spremljate, ste najbrž opazili, da se je število recenzij v letošnjem letu podvojilo in v 2018 bomo poizkusili podrobno opisati tudi vse najboljše igre, kar nam v preteklosti žal v celoti še ni uspelo.