🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 537

Logitech predstavlja popolno konferenčno kamero za manjše prostore

0

Logitech je predstavil novo konferenčno kamero, namenjeno manjšim konferenčnim dvoranam in sejnim sobam oziroma prostorom za sestanke. Kamera Logitech MeetUp ima visoko ločljivost (4K) in širokokotno vidno polje, zato zajema celoten prostor. Integriran zvok omogoča odlično avdio kakovost.

“Naše konferenčne kamere spreminjajo način timskega sodelovanja, saj odpirajo nove možnosti in podirajo meje. Združljive so z vsemi video konferenčnimi aplikacijami, vključno s tistimi, ki jih že uporabljate. S pomočjo dvojnih večsmernih zvočnikov in širokokotnega objektiva je vsak v prostoru preprosto viden in slišan,” je povedal Scott Wharton, podpredsednik in generalni menedžer enote Logitech Video Collaboration. “Konferenčne kamere Logitech, ki so zasnovane in razvite za profesionalno sodelovanje, imajo tudi poslovne certifikate, nadgrajeni dizajn, napredne funkcije in zanesljive lastnosti. One so prava izbira za vaš posel.”

Širokokotni objektiv in edinstveno ozvočenje

Logitech MeetUp prinaša izredno kakovost video zapisov za manjše konferenčne dvorane. Senzor 4K in objektiv Logitech omogočata boljšo in večjo jasnost, hitro preusmeritev ter tudi komunikacijo z največ osmimi osebami. Integriran zvok je optimiziran za akustiko prostora, sicer pa omogoča izreden zvok tudi v manjših prostorih. Trosmerni mikrofoni in prilagojen zvočnik omogočajo čudovit zvok, ki se sklada z videzom. Z dodatnim mikrofonom Logitech Expansion Mic lahko domet zvoka doseže do 4,2 metra.

Ustvarjena za sestanke

Male konferenčne dvorane so vedno bolj priljubljene, kamera MeetUp pa je prav ustvarjena zanje. Preprosto jo vklopite s pomočjo priključka USB in uporabljate katero koli video konferenco in t. i. »cloud storitev« oz. storitev računalništva v oblaku.

Omogoča izvrstno ločljivost, uravnotežene oz. usklajene barve in čudovit zvok. K njej sodi tudi kompakten stenski nosilec. Naša brezplačna mobilna aplikacija (dostopna v spletnih trgovinah Google Play in iTunes) bo pretvorila vaš pametni telefon ali tablico v daljinec za MeetUp.

Za vsak prostor

Serija Logitech konferenčnih kamer nudi visokokakovostno sliko in zvok za delo s katerim koli programom za video konference. Logitech® ConferenceCams prinašajo kristalno čist zvok in oster video zapis. Za sestanke so primerni manjši, srednje veliki in veliki konferenčni prostori. Logitech omogoča video sestanke, ki lahko skorajda nadomestijo osebni stik.

Cena in dostopnost

Pričakovano je, da bo konferenčna kamera MeetUp dostopna v maloprodaji od avgusta 2017 po maloprodajni ceni v višini 1099,00 EUR.

V Project Cars 2 bo več kot 180 licenčnih avtomobilov

0

Ena izmed najbolj pričakovanih dirkačin letošnjega leta je postala še bolj vroča. Pri Bandai Namco so namreč izdali, da bo v tokratni različici na voljo več kot 180 licenčnih avtomobilov, ki jih bomo lahko srečali v devetih različnih moto-športnih disciplinah.

Vsak izmed avtomobilov je bil sestavljen tako, da je do potankosti enak rojaku, ki ga lahko srečamo na cesti ali dirkališču. To bo razvidno iz izgleda, oblikovanja notranjosti do same vodljivosti in obnašanja na dirkališčih. Prav sleherni je bil namreč pregledan, testiran in potrjen s strani proizvajalcev dotičnih modelov in preizkušen s strani več profesionalnih dirkačev.

Je potrebno še kaj dodati?

Še lista jeklenih (karbonskih?) konjičkov:

Proizvajalec Model Leto Razred
Acura NSX 2017 Road C
Acura NSX GT3 2017 GT3
Agajanian Watson Roadster (Old Calhoun) 1963 Vintage Indycar
Aston Martin Vantage GT12 2015 Road C
Aston Martin Vantage GT3 2013 GT3
Aston Martin Vantage GTE 2015 GTE
Aston Martin Vantage GT4 2013 GT4
Aston Martin Vulcan 2015 Track Day A
Audi 90 quattro IMSA GTO 1989 GTO
Audi A1 quattro 2013 Road F
Audi R18 e-tron quattro 2014 LMP1
Audi R8 (LMP900) 2002 LMP900
Audi R8 LMS 2015 GT3
Audi R8 LMS Endurance 2015 GT3
Audi R8 V10 Plus 2015 Road C
Audi V8 DTM*** 1991 Group A
BAC Mono 2017 Road B
Bentley Continental GT3 (2015) 2015 GT3
Bentley Continental GT3 (2016) 2016 GT3
Bentley Continental GT3 (Abt) 2016 GT3
Bentley Speed 8 2003 LMP900
BMW 1-Series M Coupé (E82) 2011 Road E
BMW 1M Stancework Edition 2011 Road D
BMW 2002 Turbo 1973 Road G
BMW 2002 Stancework Edition 1973 Vintage Touring-GT B
BMW 320 TC (E90) 2012 Touring Car
BMW 320 Turbo Gr.5 (E21) 1978 Group 5
BMW M1 Procar (E26/1) 1981 Group 4
BMW M3 Group A (E30) 1991 Group A
BMW M3 GT4 (E92) 2012 GT4
BMW M6 GT3 2016 GT3
BMW M6 GTLM 2016 GTE
BMW V12 LMR 1999 LMP900
BMW Z4 GT3 2012 GT3
Cadillac ATS-V.R GT3 2015 GT3
Caterham Seven 620 R 2015 Road D
Caterham SP/300R 2012 Track Day B
Chevrolet Corvette C7 Z06 2016 Road C
Chevrolet Corvette C7.R 2015 GTE
Dallara DW12 Chevy (Oval) 2016 Indycar
Dallara DW12 Chevy (Road) 2016 Indycar
Dallara DW12 Honda (Oval) 2016 Indycar
Dallara DW12 Honda (Road) 2016 Indycar
Ford Escort Mk1 RS1600 1972 Road G
Ford Escort Mk1 Rallycross 1972 Vintage RX
Ford Escort Mk1 Racing 1972 Vintage Touring-GT B
Ford F-150 RTR Funhaver 2016 Road G
Ford Falcon FG (CotF) 2013 V8 Supercars
Ford Focus RS Rallycross 2016 WRX
Ford GT 2016 Road B
Ford GT LM GTE 2016 GTE
Ford Mk. IV 1967 Vintage Prototype B
Ford Mustang 2+2 Fastback 1966 Road G
Ford Mustang Boss 302R1 2013 GT4
Ford Mustang Cobra SCCA TransAm 1997 GTO
Ford Mustang GT 2015 Road E
Ford Mustang RTR GT4 2016 GT4
Ford Sierra RS500 Cosworth Gr.A 1988 Group A
Ford Zakspeed Capri Gr.5 1980 Group 5
Ginetta G40 Junior 2012 G40 Junior
Ginetta G40 GT5 2015 GT5
Ginetta G55 GT3 2012 GT3
Ginetta G55 GT4 2012 GT4
Ginetta G57 2016 Track Day A
Ginetta LMP3 2016 LMP3
Honda Civic Coupé GRX 2016 WRX
Honda Civic Type-R (Euro Spec)** 2016 Road F
Honda 2+4 Concept** 2015 Track Day B
Jaguar F-Type SVR 2016 Road D
Jaguar XJ220 S TWR 1994 Road B
Jaguar XJR-9 1988 Group C1
Jaguar XJR-9 LM 1988 Group C1
Jaguar E-Type V12 Group44*** 1974 Vintage Touring-GT A
KTM X-Bow GT4 2016 GT4
KTM X-Bow R 2015 Road D
Ligier JS P2 Honda 2016 LMP2
Ligier JS P2 Judd 2016 LMP2
Ligier JS P2 Nissan 2016 LMP2
Ligier JS P3 2016 LMP3
Lotus Type 25 Climax 1963 Vintage F1 D
Lotus Type 38 Ford 1965 Vintage Indycar
Lotus Type 40 Ford 1965 Vintage Prototype B
Lotus Type 49 Cosworth 1967 Vintage F1 C
Lotus Type 49C Cosworth 1970 Vintage F1 C
Lotus Type 51 1967 Vintage F3
Lotus Type 56 (Indy) 1968 Vintage Indycar
Lotus Type 72D Cosworth 1972 Vintage F1 C
Lotus Type 78 Cosworth 1977 Vintage F1 B
Lotus Type 98T Renault 1986 Vintage F1 A
Marek RP219d 2013 LMP2
Marek RP339h 2014 LMP1
Mazda MX-5 RadBul Formula Drift 2015 Drift
McLaren 570S 2016 Road C
McLaren 650S GT3 2016 GT3
McLaren 720S 2016 Road A
McLaren F1 1994 Road C
McLaren F1 GTR Longtail 1997 GT1
McLaren P1 2014 Road A
McLaren P1 GTR 2016 Track Day A
Mercedes AMG A45 4MATIC Edition 1 2015 Road E
Mercedes AMG A45 Rallycross 2016 WRX
Mercedes AMG A45 TCR 2016 Touring Car
Mercedes AMG C63 Coupé S 2016 Road E
Mercedes AMG GT R 2016 Road C
Mercedes AMG GT3 2015 GT3
Mercedes Benz 190E 2.5-16 Evo2 DTM 1991 Group A
Mercedes Benz 300SEL 6.8 AMG 1971 Vintage Touring-GT B
Mercedes Benz 300SL (W194) 1952 Vintage Touring-GT D
Mercedes Benz CLK-LM 1998 GT1
Mercedes Benz SLS AMG GT3 2013 GT3
Mercedes Sauber C9 Mercedes-Benz 1989 Group C1
Mercedes Sauber C9 Mercedes-Benz (LM) 1989 Group C1
Mini Countryman RX 2016 WRX
Mitsubishi Lancer Evo VI SVA 2016 Track Day A
Mitsubishi Lancer Evolution VI T.M.E. 1999 Road F
Mitsubishi Lancer Evolution IX FQ-360 2006 Road E
Mitsubishi Lancer Evo X FQ400 2012 Road E
Nissan 300ZX Turbo IMSA GTS 1994 GTO
Nissan 300ZX Turbo Le Mans 1994 GTO
Nissan Fairlady 240ZG GTS-II 1973 Vintage Touring-GT A
Nissan GTP ZX Turbo 1988 Group C1
Nissan GT-R Nismo (R35) 2017 Road C
Nissan GT-R Nismo GT3 (R35) 2016 GT3
Nissan Skyline GT-R (R34) SMS-R 1999 Track Day B
Nissan Skyline Silhouette Formula (R30) 1984 Group 5
Nissan Skyline GT-R (R32) Group A** 1990 Group A
Nissan 280ZX IMSA GTX** 1982 Group 5
OMSE RX Supercar Lite 2016 RXLites
Opel Astra TCR*** 2016 Touring Car
Oreca 03 Nissan 2013 LMP2
Pagani Huayra BC 2016 Road A
Pagani Zonda Cinque Roadster 2010 Road B
Pagani Zonda Revolucion 2013 Track Day A
Panoz Esperante GTR-1*** 1998 GT1
Porsche 911 GT1-98 1998 GT1
Porsche 911 GT3 R (991) 2016 GT3
Porsche 911 GT3 R Endurance (991) 2016 GT3
Porsche 911 GT3 RS 2016 Road B
Porsche 918 Spyder 2015 Road A
Porsche a 1977 Group 5
Porsche 935/80 1979 Group 5
Porsche 936 Spyder 1977 Group 6
Porsche 962C 1987 Group C1
Porsche 962C Langheck 1988 Group C1
Porsche Cayman GT4 Clubsport MR 2016 GT4
Radical RXC Turbo 2014 Road A
Radical SR3 RS 2011 Track Day B
Radical SR8 RX 2011 Track Day A
Renault Alpine A442B 1978 Group 6
Renault Clio Cup 2013 TC1
Renault Formula Renault 3.5 2015 Formula Renault
Renault Mégane R.S. 275 Trophy-R 2014 Road F
Renault Megane R.S. Rallycross 2016 WRX
Renault Megane R.S. TCR 2016 Touring Car
Renault Mégane Trophy V6 2009 Megane Trophy
Renault Sport R.S. 01 2015 RS01 Trophy
RWD P20 LMP2 2016 LMP2
RWD P30 LMP1 2016 LMP1
SMS Formula A 2011 Formula A
SMS Formula C 2016 Formula C
SMS Formula Rookie N/A F5
SMS Formula X 2018 Formula X
SMS Kart 100cc (Kart01) N/A Kart1
Toyota 86 (Asia) 2013 Road G
Toyota GT-86 (Euro) 2013 Road G
Toyota GT-86 Rocket Bunny GT 2015 GT4
Toyota GT-86 Rocket Bunny Street 2015 Road C
Toyota TS040 Hybrid 2014 LMP1
Volkswagen Polo RX Supercar 2016 WRX

Pregled ‒ Portal Knights

Razvojna ekipa: Keen Games (Nemčija)
Založnik: 505 Games
Spletna stran:
http://www.portalknights.com/en/
Steam: http://store.steampowered.com/app/374040/
Napovednik:
 https://www.youtube.com/watch?v=7hIoOdK5RVs
Platforme: PC, PS4, XBOne 
Operacijski sistemi:
Windows 7+
Datum izida: 18. 5. 2017
Cena: 14.99 €

Zvrst: Peskovniški RPG


Vsaka zgodba ima svoj začetek

Ko sem pred dobrega pol leta kupil Playstation 4, je bila ena prvih iger, ki je ujela moj pogled, Dragon Quest: Builders. Ker sem preveč skopuški, je sicer nisem nabavil, sem pa preigral demo različico in se povsem zaljubil vanjo. Par minut pozneje sem na mojo veliko žalost ugotovil, da za osebne računalnike ni na voljo, sem pa malo pobrskal po forumih in zasledil, da so si podoben projekt zadali Keen Games ‒ Portal Knights, nekakšnega nezakonskega otroka Minecraft in Legend of Zelda ter po prvih vtisih zelo dobro nadomestilo, po obstoječih ocenah pa fantastično peskovniško dogodivščino. Vsekakor gre za zanimivo kombinacijo, kjer se gradnja baze združi z iskanjem vedno boljših pripomočkov in surovin ter bojem z epskimi sovragi ‒ princip, ki bo všeč vsem, od mladine pa do starešin.

Zgodba sicer ni ravno vredna celega romana. Enostavno rečeno, Portal Knight se odvija v svetu, ki je doživel velik pok in je razcepljen na majhne, plavajoče otočke. Vsak izmed njih ima lastno podnebje, floro in favno, resurse in sovražnike, katerih glavni cilj je neumorno tavanje in zagrenitev življenja vašemu vitezu. Potovanje med svetovi je enostavno in poteka preko starodavnih portalov, ki te popeljejo na naslednjega izmed želenih svetov. Med lastno Stargate avanturo pa odkrivaš tudi razlog za razcepitev sveta in zakaj se ti med seboj se tako razlikujejo. Nikakor ne gre za globoko, kompleksno zgodbo, ampak vseeno da nekaj, k čemer stremiš med potovanji in razlog za nabiranje vedno boljše opreme. Saj je logično, kjer je uganka, je potrebno najti odgovor, pa naj najdba tega traja, kakor dolgo je potrebno.

Klasična izbira

Ob pričetku so mogoče prilagoditve ob izbiri treh stereotipskih karakterjev ‒ bojevnika, strelca in čarodeja. Vsak je najboljši v svojem elementu in uporablja specifična orožja, opremo ter sposobnosti oziroma čarovnije. Igranje z vsakim je različno in osebno mi je bil najbolj všeč strelec, saj mi je sedlo odstranjevanje sovražnikov od daleč. Seveda je na voljo tudi nekaj opcij glede izgleda … Pravzaprav tudi nekaj dokaj nestandardnih opcij glede izgleda. Tako ni bradata mišičasta bojevnica noben problem, če ste seveda mahnjeni na to.

Na splošno vsebuje Portal Knights par takih spregledanih zadev (vsaj sklepam, da to ni namenska odločitev), kot so naprimer goreče bakle ter čudna gravitacija pod vodo ali gromozanska razdalja, na katero lahko postavljate kocke. Seveda gre za zadeve, za katere upam, da jih bodo razvijalci sčasoma odpravili. Večinoma sicer ne vplivajo kaj preveč na igralno izkušnjo (razen uničenja imerzije) in sprva poskrbijo celo za par duhovitih dogodkov, ampak znajo pa postati tudi rahlo nadležne.

Tolčem ga, a se nič ne pozna

Takoj ko vstopiš v prvi svet, opaziš podobnosti z Minecraft-om, predvsem zaradi kockastega terena, po katerem je slednji znan. Pravzaprav bi lahko rekli, da ima vsaka igra s tem stilom istega prednika, ampak tu nismo zato, da bi se menili, kdo je koga kopiral in kdo je čigav prapradedek. Tako ali tako že takoj, ko v Portal Knight prvič zamahneš z mečem, opaziš razliko med igrama. Bojni sistem deluje bolj na principu RPG sekaščin, s sovražniki, ki imajo različne napade ter šibke točke in sposobnostmi, kar Minecraft ne pozna. Sprva tako zadovoljno sekaš, streljaš in copraš, ampak zaradi načina, na katerega je bojevanje izvedeno, se ti kar hitro zazdi: “Hej, a ni to malo monotono?” Udarci za seboj nimajo pravega “BAM” učinka in tako gre bolj za konstantno pritiskanje gumba za napad, občasno rabo sposobnosti, ko energija to dovoljuje, ter izmikanje sovražnim udarcem, ki so večinoma predvidljivi (a so me še vedno prevečkrat pokončali).

Spopadi se znajo zavleči, sploh, če prehitro odkriješ kakšen portal za težavnejši svet, kjer so močnejši tudi monstrumi. Vsekakor ne gre za to, da bojni sistem ne bi bil učinkovit oziroma spodoben, ampak mu to na dolgi rok ne pomaga kaj preveč, saj je monoton in bi bil s par dodatki dosti bolj zabaven. Zamerim mu še, da za bojevnika merjenje po višini ni možno in boj proti letečim sovražnikom se zanj spremeni v simulacijo žabjih skokov.

Kjer pa Portal Knights blesti, pa je ob bojevanju s šefi. Sploh v co-op načinu (pohvalno in pogosto spregledano, prisoten je tudi lokalni co-op), kjer lahko s kolegi prebutate enega izmed mnogih šefov, ki se nahajajo v za to namenjenih arenah. To in solidno izdelani svetovi ter sovražniki so tudi edine stvari, ki so me vlekle k igranju. Sovražnikova umetna inteligenca je sicer na ravni enoletnega otroka in tako uporablja napade v predvidljivih in vnaprej nakazanih gibih, ampak so pa napadi, ki jih izvajajo sovražniki, raznoliki in nanje se je potrebno primerno odzvati.

Glede na stil igre verjetno ni nepredvidljivo, da veliko vlogo igra tudi kreftanje. Vse od postaj pa do novih hlač je potrebno izdelati in tako izdelava služi kot glavna oblika napredovanja. Večino ga opraviš pri različnih postajah iz osnovnih surovin, ki jih dobiš od padlih sovražnikov ali narave. Kopanje in nabiranje deluje podobno kot pri že na začetku omenjenem Dragon Quest Builders. V vsakem področju lahko najdeš različne resurse, spake ter floro, tu pa tam pa ti kakšen vaščan naloži še kakšno nalogo, ki sestoji iz “prinesi to” ali “ubij tisto”. Tudi temnice navadno sestojijo iz par različnih vrst sovražnikov, na koncu vsake pa se nahaja skrinja koristnih dobrin in cekinov.

Vihanje nosu

Svet, v katerega je Portal Knights postavljen, je dosti bolj bogat in vizualno podroben kot pri Minecraft-u in kockasti izgled ima le teren. Čeprav sta na voljo dva pogleda, pa prvoosebni pogled ni tako priročen. Na srečo je možno takojšno spreminjanje med njima in iz tretje osebne perspektive je vse, razen morda kopanja pod zemljo, lažje. Razumem, da si želijo prvoosebnega pogleda, verjetno jih mami tudi podpora za VR, ki iz tretjeosebne perspektive ni mogoča.

Drugače gre z grafične plati za čisto solidno grafiko, risankasta, poenostavljena ter barvita. Posebno izjemno izgledajo tudi učinki, kot so ogenj ter bleščanje portalov, paša za oči pa so tudi dobro narejene animacije. Edini problem je, da se na večjih zemljevidih začnejo kazati zatikanja in, če smo pošteni, te ob izdelavi sveta igra to tudi obvesti. Tako je velikost svetov omejena glede na zmogljivost vašega sistema, saj večji biomi zahtevajo boljšo mašinco. Na konzolah je dosti manj variacije in možnosti glede velikosti, zaradi česar je tam težavnost bolj poenostavljena ‒ večji kot je svet, več je resursov, ampak so tudi dlje stran, prav tako je tudi več sovražnikov in nevarnosti.

Sreča, da razvijalci/založniki ne znajo slovensko, ker bi me drugače za to, kar bom zdaj povedal, križali. Uporabniški vmesnik je z eno besedo nagravžen. Ni pregleden, ni logičen in enostavno smrdi po poenostavljenosti zaradi konzol. Večino zadev opravljate na obupno napravljenem oknu z zavihki, ki na konzolah morda deluje, a na osebnih računalnikih dela večjo škodo kot korist, sploh zato, ker so okna, besedila in slike prevelike in nepregledne. Sploh premikanje predmetov iz in v skrinje je tako težavno, saj ima oboje ločeno okno, med katerima moraš preklapljati, če želiš videti, kaj se tam nahaja! Sprva me sicer ni preveč motilo, a ko je bila enkrat skrinja polna in sem hotel združiti par stvari, sem jo zaradi agonije, s katero sem se soočal, skoraj tako brcnil, da se je raztreščila na tisoč koscev. Ne vem ravno, zakaj so se odločili za to, ampak gre za nepotrebno kompliciranje drugače enostavne mehanike in zaradi tega, in še par drugih malenkosti, se tako namesto s sovragi precej časa borite z uporabniškim vmesnikom, kar je velika škoda, saj gre drugače za zabavno peskovniško dogodivščino.

World of Warcraft nadgradnja 7.3: Argus prišla na PTR

0

Pred kratkim je na World of Warcraft prišla najnovejša nadgradnja 7.2.5, ki je prinesla najnovejši raid Tomb of Sargeras. Nekaj dni za tem pa je Blizzard na njihov testni strežnik PTR (public test realm) že naložil novo nadgradnjo 7.3.

Kaj prinaša 7.3?

  • Nov svet, imenovan Argus (3 otoki), ki smo ga poznali samo iz zgodbe,
  • nova zgodba in cel kup misij za igralce,
  • nove animacije za čarovniške time karakterjev, kot so Mage, Shaman in Druid,
  • nov Dungeon Seat of the Triumvirate,
  • nov Raid Antorus, the Burning Throne, s kar nekaj presenetljivimi nasprotniki in srečanji,
  • nov set nasprotnikov v odprtem svetu, s katerimi se mora spopasti več ljudi na enkrat,
  • in še več stvari, ki še niso bile prikazane.

Osebna ocena

Tudi sam sem se takoj lotil nadgradnje 7.3, da bi videl, kaj je novega. Seveda, kot vedno, smo na PTR strežnikih imeli, in še imamo, veliko težav. Vendar pa lahko povem, da, če odmislim vse hrošče in vse zrušitve, je 7.3 zelo dobro zastavljen in vse, kar je že bilo prikazano, je zelo dobro. Moram pa tudi omeniti vse hrošče, ki smo jih imeli. Najbolj zanimiv je bil hrošč, kjer se igra, ko prideš na most, zruši. Sedaj so ta most popravili, se pa mesto zrušitve prestavi za nekaj korakov. Za nekatere je tudi problem stati na tleh, saj se zgodi, da se igra zruši, če si v določenih delih območja, kjer pristaneš z ladjo in začneš potovanje po planetu Argus.
Pogledal sem tudi v t. i. Adventure Guide, kjer lahko vidimo novi raid in dungeon ter nasprotnike iz njih. Zelo me je presenetila izbira nasprotnikov, oziroma v tem primeru srečanj (encounter), ki so močno vezani na zgodbo, okoli katere se vrti World of Warcraft. Presenetljivi so tudi nasprotniki v dungeonu, ki so povezani z močmi Void-a, kar je zelo drugače, kot je planet Argus, saj so vsi na njem povezani z močjo Fel. Bi pa rekel, da je že sam pogled na Argusu izjemen.

Za konec bi dejal, da vse kaže na dobro nadgradnjo. No, vse je dobro v primerjavi z nadgradnjami iz prejšnje razširitve Warlords of Dreanor, kjer ena izmed večjih nadgradenj ni vsebovala ničesar  razen selfie kamere.

Pa igrajmo: Darknet

0

Darknet je igra o vdiranju v tuja omrežja, ki bi jo lahko označili kot strateško-miselno. Primarno je narejena za VR, a ima tudi verzijo za navadne (ne VR) sisteme, ki smo jo igrali tudi mi.

Opozorilo: Ekipa Gaming.si ne podpira vdiranje v tuja omrežja, za katera nimate lastnikovega dovoljenja.

AMD Intelu odgriznil velik del pogače

0

V drugem četrtletju je AMD-ju uspel velik met. Od izida Ryzen jim je v dobrih štirih mesecih uspelo pridobiti kar 11 % marketinškega deleža na trgu. Verjeli ali ne, v tako kratkem času jim je uspelo doseči raven izpred 9 let.

Izjemen dogodek, ki se na trgu x86 procesorjev do danes še ni zgodil. Podatki so bili pridobljeni  iz PassMark-a in osnovani na tisočih zahtevkih, ki gredo skozi podatkovno bazo v vsakem kvartalu. Na tem mestu moram omeniti, da PassMark-ovi podatki vključujejo le sisteme, na katerih teče Windows ekosistem in so dejansko v uporabi. Zraven niso všteti sistemi, ki naj bi bili samo prodani.

Delež na trgu K4 2016 K1 2017 K2 2017
Intel 81.9 % 79.3 % 69 %
AMD 18.1 % 20.6 % 31 %

 

Upam si trditi celo, da gre za najuspešnejši AMD-jev produkt v zgodovini. Izboljšanje tržnega deleža, napram preteklih let, za 50 % to le potrjuje.

Zakaj se je ta izjemna rast prikazala šele sedaj? Čeprav so procesorji izšli marca, jih je ob izidu pestilo kar nekaj težav – vse od pomanjkanja AM4 matičnih plošč do kompatibilnosti z nekaterimi pomnilniškimi moduli. Proizvajalci plošč so redno izdajali BIOS-e in spretno posodabljanje je bilo priporočljivo. To pa je za nekaj časa od nakupa odvrnilo kar nekaj ljudi. Poporodni krči so odpravljeni in Ryzen linija je v zadnjem mesecu zaživela kot še nikoli.

Nekoliko je pripomoglo tudi znižanje cen. Če je 7 1700 še Marca stal 359 €, ga lahko sedaj pogosto najdemo tudi pod magično ceno 300 €. Procesorska moč še nikoli ni bila tako poceni.

Model AMD procesorja Jedra/Niti Osnovni takt Pospešen (boost) takt L3 Cache TDP Cena
Ryzen 7 1800X 8/16 3.6 GHz 4.0 GHz 16 MB 95 W 462 €
Ryzen 7 1700X 8/16 3.4 GHz 3.8 GHz 16 MB 95 W 354 €
Ryzen 7 1700 8/16 3.0 GHz 3.7 GHz 16 MB 65 W 306 €
Ryzen 5 1600X 6/12 3.6 GHz 4.0 GHz 16 MB 95 W 241 €
Ryzen 5 1600 6/12 3.2 GHz 3.6 GHz 16 MB 65 W 206 €
Ryzen 5 1500X 4/8 3.5 GHz 3.7 GHz 16 MB 65 W 178 €
Ryzen 5 1400 4/8 3.2 GHz 3.4 GHz 8 MB 65 W 159 €

 

Naš test Ryzen 7 1700X si lahko preberete TUKAJ.

Kupujete procesor? Preverite, katerega kupiti!

Test ohišja: Cooler Master MasterCase Pro 6

Nedavno smo v test prejeli zanimivo ohišje, ki ga pri Cooler Masterju oglašujejo kot modularnega. Že beseda “modularno” nakaže, da nikakor ne gre za poceni ohišje in bo zanj potrebno seči globoko v žep, saj se njegova cena giblje okoli 160 €. Najprej me je prešinila misel, da je to za ohišje res veliko, sploh ker večina raje nameni več denarja preostalim komponentam. Če bolje premislim, pa je ohišje ob napajalniku ena izmed redkih komponent, ki tudi po več letih ne zastarijo in se lahko uporabljajo dalj časa. Pa si poglejmo, ali MasterCase Pro 6 upraviči svojo ceno.


Tehnične specifikacije

  • Barve: temna metalnosiva s črno zunanjostjo
  • Materiali: jekleno ogrodje, plastične stranice
  • Dimenzije: (L x W x H) 544 x 235 x 548 mm
  • Teža: 11.74 kg
  • Podprti tipi plošč: ATX, Micro-ATX, Mini-ITX
  • Razširitvene reže: 7
  • Zunanja ležišča za diske: 5.25″ x 2
  • Kombinirana notranja 3.5″/2.5″ ležišča za diske: x 5
  • SSD pristanišče: 2
  • I/O plošča: USB 3.0 x 2, avdio in/out
  • Podpora za ventilatorje: spredaj 120 mm x 3 / 140 mm x 3, zadaj 120 mm x 1 / 140 mm x 1, zgoraj 120 mm x 2 / 140 mm x 2
  • Podpora za vodno hlajenje: spredaj 240/280 mm, zadaj 120/140 mm, zgoraj 240/280 mm (maks. 297 mm dolžina radiatorja)
  • Razdalja za CPU hladilnik: 190 mm/7.48″
  • PSU dolžina: 200 mm/7.87″
  • Dolžina grafičnih kartic: 412 mm/16.22″ (brez 3.5″ HDD kletke), 296 mm/11.7″ (s 3.5″ HDD kletko)
  • Prostor za kablovje za matično ploščo: 25–35 mm
  • Filtri za prah: zgoraj, spodaj

Zunanjost

Na začetku moram povedati, da kljub imenu ne gre za direktnega naslednika MasterCase Pro 5. Bolje, da ga vzamemo kot nekega neželenega bratranca s petega kolena. Šalo na stran, če ste Pro 5 že videli, boste videli, da je razlika jasna že na prvi pogled. Če Pro 5 deluje ekstravagantno, to za Pro 6 ne morem reči, saj je oblikovan bolj minimalistično z blagimi ovalnimi linijami, večina pa je ravnega. Notranjost in stranice so iz jekla, zaradi česar je teža celotnega ohišja impresivnih enajst kilogramov.

Master Case Pro 6 je Cooler Masterjev poizkus višjecenovnega ohišja brez klasičnega “gejmerskega” izgleda. Gladke zunanje plošče izgledajo zelo enostavno, a vseeno privlačno za oči. In čeprav so se odločili za bolj osnovni izgled, vsebuje še vedno par estetskih priboljškov, kot so rdeča LED osvetljava na zadnjem in sprednjem ventilatorju in stranica z velikim oknom (žal brez stekla, gre za plastiko). Hiter pogled na ozadje nam pove, da je vsako izmed stranic možno razstaviti oziroma razširiti s pomočjo magnetov, ki plošče držijo na mestu. Pričakoval bi, da je zaradi solidnih plošč pretok zraka otežen, a so pri Cooler Masterju mislili tudi na to – na vseh štirih kotih se nahajajo diskretni prezračevalni jaški, ki povečajo pretok zraka. Vrhnja plošča se lahko enostavno razširi ali odstrani, na mestu jo držijo štirje magneti. Pod njo najdemo dve mesti za 120 mm oziroma 140 mm ventilatorja, ki pa nista vključena.

I/O plošča se nahaja na sprednjem delu zgornje plošče, pokrita z majhno ploščico. Tako jo je ob neuporabi možno enostavno prekriti, čeprav ta opcija seveda ni mogoča, v kolikor uporabljate katerega izmed priključkov. Plošča vsebuje dokaj klasične predmete – dvoje USB 3.0 vrat, standardna avdio 3.5 mm priklopa ter stikalo za prižig računalnika z LED osvetljavo. Daleč na levi lahko vidimo tudi LED lučko za aktivnost diska. Pogrešal sem kakšno zunanje SATA pristanišče, več USB vrat ter kakšno možnost nastavljanja ventilatorjev, dobil pa le standardne stvari in ničesar drugega. Nič kaj preveč bogato za ohišje za premium ceno.

Kot zgornja, je tudi sprednja stranica enostavno odstranljiva oziroma razširljiva. Ko jo odstranimo, najprej vidimo filter za prah, ko pa odstranimo še tega, zagledamo dva, že vgrajena 140 mm ventilatorja, ki jih je alternativno možno zamenjati tudi z dvema 120 mm ventilatorjema oziroma radiatorjem velikosti 240 mm ali 280 mm. Zanimiv je tudi zadnji del. Tudi ta vsebuje odstranljivo ploščo, namenjeno lažjemu skrivanju kablovja, ki poteka v računalnik, na primer tipkovnica, miška in monitor. Preko zadnje strani lahko dostopamo tudi do spodnjega filtra za prah.


Notranjost

Če odstranimo stranico, vidimo sedem razširitvenih rež, povsem na dnu pa vidimo tudi oddelek za napajalnik. Prostora je dovolj za kateri koli napajalnik, saj mesto meri 200 mm — zelo priročno tudi za skrivanje odvečnega kablovja. Ob pogledu na vrh oddelka za napajalnik najdete tudi dve dodatni mesti za 2.5″ diske, če imate slučajno kakšen 1 TB SSD, ki ga želite vsem pokazati.

Skupno lahko v ohišje vstavite dva 5.25″ diska, pet 2.5″/3.5″ diskov in dva 2.5″ diska. Vstavljanje je enostavno in poteka brez dodatnega orodja, ogrodje enostavno rahlo zvijete navzven, da lahko vanj vstavite želen disk. Tega na mestu držijo štirje pini, ki pridejo v luknje za vijake.

Ohišje podpira ATX, mikro-ATX in mini-ITX matične plošče. Prostor, namenjen zanje, je malo manjši od večine večjih ohišij, po veliki večini zaradi velikega oddelka za napajalnik. Zato uporaba EATX in XL-ATX matičnih plošč ni mogoča. A vseeno je za vse ostale prostora dovolj, da lahko prosto dostopate do matične plošče in kablov.

Na zadnjem delu najdemo tudi že vgrajen 140 mm ventilator z LED osvetlitvijo in maksimalno hitrostjo 1200 RPM.

Tudi glede kablovja ne pride do problemov, vsi že obstoječi kabli so črne barve, ki jih lahko enostavno skrijete pred pogledom za matično ploščo, saj imate na voljo kar 3.5–4 mm odvečnega prostora.

Noge na dnu imajo gumijaste podloge za preprečevanje tresenja in zvokov, ki so s tem povezani. Kot sem že omenil, je na spodnjem delu tudi filter za prah, ki ga je mogoče enostavno odstraniti in očistiti.

 

StarCraft: Remastered prihaja 14. avgusta

0

Nekateri se še spomnite odlične strateške igre, ki je izšla leta 1998. Danes, skoraj 20 let po uradnem izidi, bomo dobili prenovljeno igro, ki bo izboljšala grafično podobo, zvok in dialog. Poleg naštetega bomo dobili lastnosti, kot so “matchmaking system” oz. sistem usklajevanja, “leaderboards” oz. vodilne table, shranjevanje v oblak in igralne profile. Blizzard je poskrbel tudi za t. i. “tr00” igralce, ki bodo lahko iz remastered različice prešli v originalno igro s klikom enega gumba. Prenovljena klasika bo združljiva tudi z originalno igro, kar pomeni, da bodo lahko med seboj igrali igralci obeh različic.

Blizzard lepo skrbi za svoje zveste privržence in prenovitev epske igre Starcraft je samo potrditev tega – kar tako naprej! Govora je tudi že o prenovljenih, moderniziranih različicah Diablo 2 in Warcraft 3, kar bi zagotovo razveselilo marsikoga.

StarCraft: Remastered lahko prednaročite na uradni spletni strani in si tako pridobite razne nagrade v igri.

AMD brez pompa izdal nekaj informacij o Ryzen 3

0

AMD je potiho izdal nekaj informacij o seriji procesorjev Ryzen 3, ki bo namenjena predvsem ljudem z zelo nizkim proračunom.

Čeprav uradno še niso izdali datuma začetka prodaje, je znano, da se bo slednja začela v tretjem kvartalu letošnjega leta (julij–september).

V seriji se bosta nahajala le dva procesorja. To sta Ryzen 3 Pro 1200 in 1300. Oba bosta imela 4 jedra, kar je 2 jedri več od konkurenčnih i3 procesorjev. TDP obeh bo znašal 65 W, kar je enako kot za 7 1700, ki je 8-jedrni procesor z 16 nitmi. Seveda, TDP ne gre enačiti s porabo, saj označuje toploto, ki jo bo potrebno odvajati. Pričakovana poraba bo za dvakrat manjša od 1700, ki že tako ali tako velja za precej varčen procesor.

Kot že omenjeno, si bosta čipa Pro 1200 in 1300 precej podobna, celo identična. V čem pa se bosta vendarle razlikovala? Zgolj v frekvenci, ki bo pri Ryzen 1200 med 3.1 GHz in 3.4 GHz, pri Ryzen 1300 pa med 3.5 GHz in 3.7 GHz.

Po napovedih bo serija prekosila zmogljivost i3 procesorjev kljub temu, da slednji delujejo na nekoliko višji frekvenci. Precej spodbudno je, da bo tudi Ryzen 3 serija imela odklenjen množilnik, kar bo navdušilo zlasti vse pristaše navijanja.

Dejstvo, da bo AMD ponujal tudi profesionalno verzijo v tem cenovnem segmentu, je vsekakor vredno omembe, sploh glede na to, da Intel svoje Pro linije v tem segmentu ne nudi. Zakaj bodo ti procesorji zanimivi za podjetja? Ker bodo ob nizki ceni ponujali izboljšano varnost, razne enkripcijske funkcije, DASH manageability, 36-mesečno garancijo in še več.

Steam vrača denar uporabnikom kot za šalo

Že nekaj časa je znano, da nam podjetje Valve, ki drži v rokah največjo digitalno platformo za nakupovanje iger, pošilja razprodaje v intervalih. Na letošnjih poletnih razprodajah pa se je zgodilo nekaj, kar se v takšni obliki še ni zgodilo. Steam podpora je zabeležila kar 315.000 zahtevkov v prvem dnevu poletne razprodaje. Večina zahtevkov zadeva vrnitev denarja nazaj uporabniku, natančna številka naj bi bila 228.722. Ostali zahtevki vključujejo še varnost in obnovo računa ter nakupovanje.

Steam vračila

V naslednjih dneh Steam poletne razprodaje so pri Valve zabeležili 329.970 vračil, kar je 4,382,032 ameriških dolarjev, za igro Rust. Tako velike številke bi že znale vplivati na razvijalce precej popularne preživetvene igre, ampak Gary Newman, človek, ki stoji za igrami, kot sta Garry’s Mod in Rust, je povedal, da jim je sistem vračil na dolgi rok verjetno prinesel več prodaje kot izgube.

Vračila za igro Rust proti ostali trenutni prodaji
Izgube z vračili v primerjavi s skupnimi ocenjenimi prihodki od prodaje

Zakaj imajo streamerji in youtuberji dva sistema ali več?

0

Kratek odgovor: zato, ker lahko z dvema sistemoma zmanjšaš ceno, izboljšaš delovanje in povečaš produktivnost, ob tem pa še bolje zavaruješ podatke.

Natančneje, prosim.

Večina streamerjev ima dva sistema ali več, saj s tem izboljšajo vse prej omenjeno, če pa je ta streamer tudi youtuber, ima zelo verjetno vsaj tri računalnike. Prvi sistem deluje kot glavni, igričarski sistem, drugi se uporablja kot streaming sistem in strežnik za rendiranje, tretji pa je NAS (Network Attached Storage), torej sistem za shranjevanje podatkov. Ti sistemi so specifično namenjeni shranjevanju podatkov in so priključeni na omrežje, tako jih lahko dosežemo z vseh sistemov v omrežju in tudi prek interneta.

Zakaj poseben sistem za streamanje?

Poseben stream sistem se uporablja zato, da se računalniku, na katerem igraš, ni treba ukvarjati s kalkulacijami streama in pošiljanjem podatkov na strežnik. Z uporabo zajemalnih kartic (ang. Capture Card) prenesemo v drug sistem vse, kar je prikazano na glavnem zaslonu. V drugem sistemu uporabimo program, kot je OBS, da te podatke prenesemo na strežnik. Obenem je to tudi koristno, če je streamer tudi youtuber, saj lahko na ta način snema vse svoje streame in s tem še dodatno zmanjša število stvari, ki bi jih moral “prebavljati” glavni računalnik. Omenjene sisteme uporabljajo tudi za rendiranje, saj se s tem obremenjenost glavnega sistema zniža in ga lahko ob rendiranju še vedno uporabljajo, kar drugače ne bi bilo mogoče.

Kaj je NAS in za kaj se uporablja?

NAS je strežnik/sistem, ki je namenjen shranjevanju in varovanju podatkov. Strežnik NAS je največkrat sestavljen iz strežniške strojne opreme, kot so procesorji Xeon in ram ECC. Ta strojna oprema je narejena za delovanje 24/7 in kot takšna zelo primerna za tovrstna opravila. Večino strežnika NAS sestavljajo diski. Za večino ljudi bi bil server NAS zelo uporaben, saj ga priključiš na omrežje in se lahko nanj programsko povežeš. S tem lahko praktično od koderkoli vidimo in dostopamo do njegovih podatkov.

Zakaj pa za vse to streamer ne more uporabiti enega sistema?

Problem je v tem, da bi moral biti takšen sistem zelo močan, saj mora ob igranju in prikazovanju igre le-to tudi snemati oziroma zajemati, da je primerna za prenos na splet. Obenem je računalnik med obdelavo in rendiranjem praktično neuporaben, saj lahko rendering porabi zelo veliko (predvsem procesorske) moči. Kot pravijo Američani, se takrat računalnik spremeni v krompir (potato).

Bo Sapphire izdeloval grafične kartice za rudarjenje?

1

 

Govorice pravijo, da se Nvidia pripravlja na izdelavo grafičnih kartic za namene rudarjenja kriptovalut, kar ima smisel, saj je v zadnjem času postalo kopanje virtualne valute precej popularno. A žal je Nvidia prepozna, saj jo je prehitelo podjetje Sapphire. Ti so izdali kar nekaj grafičnih kartic AMD Radeon RX 470 in 560 za namene rudarjenja.

Lahko bi rekli, da je podjetju Sapphire padla sekira v med, saj kolikor vem, je trenutno to edino podjetje, ki ima grafične kartice namenjene vsem, ki se s popularnim poslom ukvarjajo. Vsega skupaj so izdelali 5 kartic:

  • Sapphire Radeon RX 470 Mining Edition 8 GB (Samsung) — 300 £ (340 €)
  • Sapphire Radeon RX 470 Mining Edition 8 GB — 290 £ (330 €)
  • Sapphire Radeon RX 470 Mining Edition 4 GB (Samsung) — 260 £ (295 €)
  • Sapphire Radeon RX 470 Mining Edition 4 GB — 249 £ (280 €)
  • Sapphire Radeon RX 560 Mining Edition 4 GB — 170 £ (190 €)
Sapphire AMD Radeon RX 560

Po slikah sodeč ima le RX 560 en DVI-izhod, vse ostale kartice so brez video izhodov.

Opazili smo tudi, da Sapphire ponuja dve kartici s pomnilniki znamke Samsung, saj se ti bolje navijajo kot čipi znamke Elpida. Tako bi uporabniki lahko imeli boljši izkoristek pri kopanju denarja. Čeprav razlika pri RX 470 ni velika (25—28 MHz proti 24—27 Mhz), rudarji poizkušajo iz svojih naprav iztisniti čisto vse, kar lahko. Mogoče se jim obrestuje, če na začetku investirajo malo več in na dolgi rok vse to nadoknadijo.

Konec koncev te grafične kartice niso tako čudovite, saj imajo garancijski rok le 1 leto in glede na to, da nimajo video izhodov, se poraja vprašanje, kam bodo kartice odpotovale po uporabi, saj so za igričarje brez vrednosti. Take kartice morajo biti cenovno precej ugodnejše kot navadne, da bi se zares izplačale.

No, recimo, da nam tokrat denar postavlja nov trend in mogoče bo na voljo vse več novih grafičnih kartic, namenjenih rudarjenju. Prav tako pa upam, da se bo ves prah okoli kopanja virtualnega denarja kmalu polegel, saj za nas, igričarje, v trgovinah ni več kartic, če pa so, so precej drage.

Več o pomanjkanju grafičnih kartic si lahko preberete tukaj.

Lord of the Rings Online bo po več kot štirih letih dobil novo razširitev

0

Turbine se še niso poslovili, njihov MMORPG Lord of the Rings Online bo končno dobil novo razširitev imenovano Mordor — jaaa, prav ste slišali. Nekateri so čakali, da bi lahko raziskovali ta temačen kraj, poln orkov, že od davnega leta 2007, ko je igra komaj izšla. Jerry Snook je povedal, da bodo lahko igralci svoje karakterje še izboljšali za nekaj stopenj in sodelovali z drugimi v novih vsebinah. Kar se tiče grafične podobe, je omenil, da se jo trudijo izboljšati in da imajo trenutno polne roke dela s 64-bitnim odjemalcem.

Novo razširitev lahko pričakujemo proti koncu poletja 2017 na PC in MAC. Če želite takoj pričeti z igranjem, kliknite tukaj in si prenesite igro popolnoma brezplačno.

Manjše zaloge grafičnih kartic

0

Ste v zadnjih nekaj dnevih oziroma tednih hoteli kupiti novo grafično kartico, še posebej AMD RX470, RX480, RX570, RX580 in NVidia 1060? Ni jih na zalogi, oziroma če so, so jim cene zelo poskočile. To je zaradi tega, ker je po dolgem času spet postal popularen tako imenovan mining, specifično je to ethereum mining. Ethereum je posebna vrsta kriptovalute, za pridobivanje katere se lahko uporablja samo grafična kartica in ne posebna strojna oprema, kot je to značilno za druge podobne valute (na primer bitCoin).

Kaj pa sploh je kriptovaluta?

To je digitalna valuta, ki ni vezana na nobeno državo ali skupino držav (dolar, evro, funt …). Te valute si lahko izmisli, kdor hoče, in če pridobijo na popularnosti, začnejo ljudje z njimi na veliko rudariti (ang. mining). Prva resna kriptovaluta je bila BitCoin, za katero je bilo hitro ugotovljeno, da se dosti bolje rudari na posebnih karticah in opremah ASIC kot na grafičnih karticah. Sedaj je zelo popularen Ethereum, katerega se ne da rudariti na opremah ASIC, saj je specifično tako narejen.

Dobro je tudi omeniti, da je večina teh valut neizsledljivih, zato so priljubljeno orodje spletnih izsiljevalcev, kot so ljudje, ki so ustvarili WannaCry.

Zakaj so vse grafične kartice tako hitro prodane?

Kot sem že napisal, se lahko ta Ethereum valuta rudari samo s pomočjo grafičnih kartic. Zato so ljudje začeli kupovati kartice AMD RX470 in RX570, kmalu zatem so pa tudi AMD RX480 in RX580, zato so le-tem cene visoko narastle, obenem pa so se zaloge precej zmanjšale. AMD-kartice so za primere rudarjenja odlične. Ker pa je število AMD-kartic upadlo, so “rudarji” začeli kupovati tudi NVidia kartice. Začelo se je z uporabo slabših kartic, kot je NVidia GeForce 1060, sedaj pa so začeli kupovati tudi NVidia GeForce 1070. Kartice, kot so NVidia GeForce 1080 in 1080ti so predrage in imajo zaradi tega premajhen donos.

Ob pisanju te novice je bila cena enega Ethereuma 336.14 $, cena enega BitCoina pa 2689.82 $.

Dogodek NEST 2017 by NiceHash.com

Z velikim veseljem vam, v sodelovanju z največjim slovenskim IT portalom Slo-Tech.com, predstavljamo NEST 2017! 

Konec avgusta bomo v Ljubljani, BTC ARENA (slike spodaj), gostili prav poseben dogodek, kjer se bodo slovenski igralci v igrah Counter Strike, League of Legends, Hearthstone in FIFA 17 borili za naslov najboljšega in bogate nagrade! Seveda nismo pozabili na vse casual igralce, ki ste z vašimi mlinčki lepo vabljeni k udeležbi (prijavi se tukaj). Vsem obiskovalcem bo omogočen prost vstop! Za vse, ki se nam boste pridružili, bomo pripravili posebne FREE 2 PLAY, VR postaje, kjer boste imeli možnost preizkusiti najnovejšo opremo in novosti na trgu.

Več kot povprečen lanparty! Zakaj se udeležiti/obiskati?

  • Tekmovalci in casual igralci boste lahko brezplačno kegljali in igrali biljard,
  • VIP prostori za vse tekmovalce (CS:GO, LOL, HS, FIFA17),
  • poseben prostor za vse casual igralce (omejen dostop samo zanje),
  • bar s pijačo in hrano (posebne akcijske cene),
  • igralnica v neposredni bližini bara :),
  • možnost uporabe fliperja in ostalih arkadnih naprav,
  • kvalitetna klima v vseh prostorih,
  • veliko parkirnega prostora tik ob dvorani,
  • testiranje računalniške opreme in novosti na trgu,
  • FREE 2 PLAY in VR postaje,
  • PC MASTER RACE,
  • brezplačna pijača in prigrizki za vse tekmovalce in casual igralce,
  • nagradne igre in darila,
  • prenos iger v živo (CS:GO, LoL, HS),
  • več vsebine bomo dodali kmalu!

Na dogodku pričakujemo največje slovenske streamerje kot so:

Več informacij za tekmovalce in obiskovalce najdete tukaj!

Slo-Tech je največji slovenski računalniški portal, ki budno spremlja dogajanja na področju tehnologije doma in po svetu. Že dve desetletji drži svoj ugled in ohranja status najbolj prodornega medija v svoji kategoriji. Slo-Tech pokriva predvsem vsebine, povezane z novostmi na področju strojne in programske opreme, telekomunikacij, računalniške varnosti, odprte kode, informacijske zakonodaje tako doma kot v svetu ter informacijske družbe.

Če ste navdušenec nad igrami in računalniško tehniko, ki vedno išče nove novice iz sveta videoiger, je portal Gaming.si kot zanalašč za vas. Prinašamo sveže novice iz sveta igričarstva in računalniške tehnike in pokrivamo vse spektre te panoge, kot so opisi, predogledi, igralni posnetki ter najbolj sveže novice. Pred kratkim so pri nas našle dom tudi slovenske skupnosti raznih popularnih iger, kot so Counter Strike, League of Legends, Rocket League ter celotna kolekcija popularnega razvijalca Blizzard. V lasti imamo tudi hitro rastoč Youtube kanal, kjer si lahko opise ogledate tudi v video obliki.

Spodaj najdete slike lokacije

Intel Core i9 in Core X

0

Intel je pred časom predstavil svoj nov nabor čipov x299, kmalu za tem pa tudi seriji Core i9 in Core X. Nedolgo nazaj so na Computex prikazali tudi, kakšni procesorji bodo v novem Intelovem izdelku.

V spodnjem delu razpredelnice vidimo tri procesorje i7 in enega i5 s kodnim imenom Kaby Lake X, ki so del Core X serije in bodo tudi prvi na trgovinskih policah, dočakali naj bi jih že 26. 6. 2017. V zgornjem delu razpredelnice pa se nahaja pet procesorjev Core i9, o katerih se še ne ve posebej veliko; skopi so tudi z informacijami o 12- in več jedrnih procesorjih. Vse, kar vemo, je, koliko jeder bodo imeli, na kakšnem podstavku bodo ležali in približno koliko denarja bodo uporabniki morali odšteti za enega izmed njih.

Kaj pa sploh so serije Core i9 in Core X?

Core X je ime za serijo procesorjev, namenjenih zagretim računalničarjem, urednikom videoposnetkov in streamerjem, skratka ljudem, ki želijo imeti najboljše in najhitrejše. Del serije Core X so tudi vsi procesorji serije Core i9. Težave, ki spremljajo procesorje, so spodnji del Core X serije. Med drugimi imajo s tem probleme tudi Techtuberji, kot so Linus Sebastian iz LinusTechTips, JayzTwoCents, Kyle iz kanala BitWit in Paul iz Paul’s Hardware. Sam imam pomisleke glede cele serije Core X, saj menim, da lahko za podoben denar dobimo Intel Xeon procesor, sicer namenjen serverjem, ampak se prav dobro obnesejo tudi v igričarskih situacijah. Edina funkcionalnost, ki jo izgubimo, če preidemo na Xeon, je navijanje, saj le-ti procesorji temu niso namenjeni in imajo s tem težave.

Kaj je nabor čipov x299?

Nabor čipov (ang. chipset) je set elektronskih komponent, ki kontrolirajo, kako podatki tečejo. Omogoča funkcije ter povezave med procesorjem in komponentami računalnika. x299 je ime za najnovejši produkt Intela, namenjenega procesorjem serij Core i9 in Core X, ki omogoča naslednje tehnologije:

  • Intel Optane, zelo hiter spomin, ki spada nekje med RAM in SSD,
  • USB 3.1,
  • Quadchannel DDR4,
  • veliko število PCle laneov,
  • virtualizacija,
  • Intel Rapid Storage, zaščita podatkov na diskih (omogoča tudi funkcionalnost RAID),
  • Intel Rapid Storage for PCIe Storage, zaščita podatkov na diskih, ki so priključeni na PCIe (med te štejemo M.2, U.2 in NVMe). S tem je omogočena funkcionalnost RAID, ki pred tem ni bila mogoča na PCIe in NVMe (vsi NVMe diski delujejo na podlagi PCIe protokola) diskih.

No, za koga pa so potem procesorji Core i9 in Core X?

Dobro vprašanje. Spodnji del lestvice Core X je namenjen ljudem, ki bi radi prešli na Core i9, ampak v trenutku nakupa niso imeli dovolj denarja, zato si lahko kupijo matično ploščo z naborom čipov x299 in odložijo nakup procesorja Core i9 do naslednjič. Če nameravate kupiti procesor Core i9, premislite, če lahko to moč kje porabite. Procesorji Core i9 so namenjeni predvsem streamerjem in tistim, ki snemajo ter urejajo lastne videoposnetke. Vendar lahko za ta denar, ki bi ga odšteli za Core i9 (posebej, če je iz višjega cenovnega razreda), sestavite dober igričarski računalnik in dober dodaten računalnik za streaming. Če se kdo resno ukvarja s streami ali videoposnetki, je najbolje, da ima dva računalnika, enega za igranje in drugega za obdelavo in shranjevanje/pošiljanje na strežnik.  Če pa ste že trdno odločeni, pa vam predlagam, da si postavite maksimum pri 1000 €.

Nintendo nas preseneča z novimi igrami za konzolo Switch

0

Japonski igričarski gigant Nintendo postaja vedno bolj uspešen s svojo konzolo Switch. Tokrat so naznanili dve igri, Meteroid Prime 4 in Pokémon RPG. Obe igri bosta pripravljeni šele v letu 2018, igrati pa jih bo mogoče izključno na Switch konzoli. Kar se tiče Meteroid Prime 4, vemo, da gre za prvoosebno avanturo, ki se bo spustila nazaj v dobre stare čase originalne igre Meteroid Prime. Vsebovala bo novo zgodbo in skupaj združila vse dogodke iz originalne igre. Izdeluje jo nova razvijalska ekipa pod okriljem producenta Kensuke Tanabe, ki trdi, da je njihov ključen namen narediti akcijsko in raziskovalno igro.

Reggie Fils-Aime je potrdil, da bo Pokémon RPG jedrna igra za konzolo in bo vsebovala vse tradicionalne elemente Pokémon iger, ki smo jih vajeni, kar vključuje bojevanje v telovadnicah, lovljenje in treniranje prelepih živalic ter raziskovanje vsem dobro poznanih regij.

Konzolo dobite za dobrih 350 €, na njej pa že lahko igrate Splatton 2, The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Mario Kart 8: Deluxe, Super Mario Odyssey in ARMS. 

 

Test kompleta (miška, tipkovnica) – Masterkeys Lite L

Igričarji smo bili nekdaj, vsaj do proizvajalcev opreme, manj zahtevna publika kot danes. Očitno so lučke res v modi in kljub temu, da sem v zadnjem letu preizkusil že kar nekaj tipkovnic, nisem v roke dobil nobene brez osvetljave. Saj ne rečem, osvetljava ponoči pride še kako prav, nikoli pa nisem razumel navdušenja nad RGB varianto. Hja, nič, očitno se kažejo že prvi znaki staranja.

Tokrat sem v test prejel cenovno ugoden komplet miške in tipkovnice, ki ga na policah lahko najdete za dobrih 60 €. Vsi, ki ste si obliznili prste, še malce počakajte, ne gre za mehansko tipkovnico. Pri Cooler Master so razvili svoj koncept meha-membranske tipkovnice, ki nudi občutek mehanskih tipkovnic, čeprav gre v osnovi za membransko tipkovnico. Proizvajalec obljublja, da je tipkovnica bolj vzdržljiva od navadnih membranskih tipkovnic v tem cenovnem razredu. Če ste ljubitelj lučk in RGB osvetlitve, vas bo naslednji podatek razveselil. Tipkovnica namreč omogoča nastavitev RGB spektra barvnih kombinacij, kar se zadnje čase vse pogosteje pojavlja. To jo naredi izjemno mikavno za vse s plitkimi žepi, saj se kot nalašč poda k vstopnim gaming mlinčkom (tudi dražjim, se razume). Vprašanje, ki si ga najbrž postavljate, je, ali tipkovnica in miška upravičita svojo ceno ali gre le za nekvalitetno kopijo drugih izdelkov.


Tehnične specifikacije

Tipkovnica
Stikala: Cooler Master Mem-chanical
Barva: Črna
LED Barva: RGB
Kabel: Neodstranljiv z gumijasto prevleko
Povezava kabla: USB 2.0
Dolžina kable: 1.8 m
Dimenzije: 439 x 129 x 41 mm

Teža (brez kabla): 967 g

Miška
Senzor: Optični, AVAGO 3050
Stikala: Omron 10M
Barva: Črna
LED Barva: RGB
Kabel: Neodstranljiv z gumijasto prevleko
Povezava kabla: USB 2.0
Dolžina kabla: 1.8 m
Dimenzije: 114 x 64 x 39 mm
Teža (brez kabla): 91 g
Svoj komplete lahko kupite na EIGRE.si – CoolerMaster Masterkeys L 

Embalaža

Embalaža je preprosta, ravno dovolj široka, da se vanjo spravi tipkovnico in miško. Na zadnji strani je zraven poudarjenih specifikacij tudi predstavitev mem-hanical sistema, na katerem tipkovnica deluje. Znotraj ni kakšne posebne obloge, ki bi ščitila tipkovnico (razen vrečke), je pa zato miška obdana z peno, ki jo dobro zaščiti. Tu bi rad omenil, da sem sprva dobil le delno delujoč komplet z nedelujočo miško. Pohvalil bi Cooler Master, da so mi v izjemno kratkem času posredovali nov komplet, ki je deloval brezhibno.

Kot sem dejal, je notranjost preprosta, ni kaj preveč dodatnega prostora, ampak kaj takega niti ni potrebno. Poleg miške in tipkovnice so v škatli le še navodila za uporabo, ki med drugim razložijo tudi napredne funkcije.

Tipkovnica

Cooler Master je poskrbel za enostaven, privlačen izgled in solidno kvaliteto izdelave. Rob je precej ozek in posledično je velikost tipkovnice na strani manjših primerkov, čeprav gre v vseh drugih obzirih za standardno tipkovnico.

Tipkovnica je v črni barvi z minimalno debelino roba ter standardno postavitvijo tipk. Multifunkcijska tipka je na desni strani preslednice, med drugim pa omogoča tudi hitro nastavljanje osvetlitve, avdio nastavitve ter sistemsko glasnost. Funkcijske tipke potekajo večinoma preko F1-F12, zaradi česar je kombinacijo bolj težko izvesti z le eno roko – za njihovo uveljavitev bo potrebno držati funkcijsko tipko FN. Očitno se bo praksa iz trga prenosnikov preselila tudi k namiznim tipkovnicam, kar niti ni slabo.

Kot sem že omenil, ne gre za mehansko tipkovnico, kar se je ob uporabi tudi poznalo. Vendar ne preveč, saj je tipkovnica nudila dober povratni učinek in je definitivno bila udobnejša od membranskih tipkovnic. Nekoliko sem pogrešal počivalnik zapestja,  ki ni prisoten. Nekateri znate pogrešati tudi odsotnost makro tipk in ločenih funkcijskih gumbov – bližnjic. Izmed standardnih so na voljo le tisti za predvajanje, stop, naprej, nazaj in nastavitev glasnosti.

Ne smem pozabiti omeniti tudi, da je tipkovnica kompatibilna s Cherry Keycap, kar omogoča prilagoditev po želji s podprtimi tipkami. Kljub temu, da deluje na principu membranskih tipkovnic, naj bi bila tipkovnica s tehnologijo anti-gosting sposobna zabeležiti hkraten pritisk do 24 tipk. Me zanima, če podatek drži, najbolje, da preverimo: xcedtsr afwyčšć. Sicer mi ni uspelo priti preko zaznave 15 pritiskov, vendar, če sem iskren, sploh ne vem, kdo potrebuje več od tega. Tukaj ne bo odbitkov točk.

Ena stvar, ki sem jo opazil pri tipkanju, je, da sem moral stikala pritisniti do konca, drugače pritiska ni registriralo. Še ena malenkost je, da je preslednica rahlo razmajana in ni tako stabilna kot pri mehanskih tipkovnicah (Razer BlackWidow Chroma, Asus Claymore, Ozone Strike Battle), ki sem jih uporabljal. Stikala naj bi zdržala do 12 milijonov pritiskov, kar je sicer za četrtino večine mehanskih tipkovnic, ampak vseeno ni od muh in kaže na dolgo življenjsko dobo. Žal se bo membranska plast z leti postarala in izgubila na prožnosti, kar je sicer tipična težava membranskih tipkovnic, in tudi ta ne bo izjema.

Še ena izmed izjemno uporabnih lastnosti je zaščita pred politjem. Če si tudi sami svojite gen nerodnosti, se vam je najbrž že kdaj dogodilo politje vode, ali česa hujšega, po tipkovnici ali še huje, računalniku. Meni je uspelo oboje, ne samo politi ampak tudi uničiti. Pa preizkusimo še to trditev … Kaj? Ne smem polivati tipkovnice na testu? Prav, pa naj bo, bralci, čeprav naj bi bila tipkovnica odporna na politja, tega ne preizkušajte doma.

Na dnu se nahajajo štiri protizdrsne gume, ki delo opravljajo zadovoljivo. K temu dodatno pripomore teža tipkovnice, ki ni lahka, kot tipične predstavnice čistokrvnih membranskih tipkovnic. Tudi obe nogi sta dovolj široki in čvrsti, da nudita občutek zanesljivosti.

Glede na to, da smo v letu 2017, ima že velika večina tipkovnic in mišk RGB osvetlitev in to drži tudi za ta komplet. Ker pa komplet nima programske opreme, je vse možno nastavljati preko bližnjic in čeprav ni na voljo toliko opcij kot pri Razer Chroma seriji, je izbira vseeno solidna. Presenetilo me je, kako kvalitetno izgleda osvetlitev glede na ceno. Sicer se pod vsako tipko ne nahaja RGB LED dioda, ampak poteka preko celotnega čipovja pod membranskim dnom led trak, a se po izgledu vseeno približa tipkovnicam z ločeno posamično osvetlitvijo tipk. Napis na posameznih tipkah sicer ni tako dobro osvetljen, kar bi znalo povzročati probleme v tipkanju po temi, sploh če je tipkovnica pomaknjena naprej, kadar je osvetlitev na zgornjem delu slabša.

Miška

Če gremo naprej na miško, vsebuje optični senzor Avago 3050, ki sicer zmore le do 2000 DPI, a bo to dovolj za potrebe velike večine uporabnikov. Je precej lahka in po mojem mnenju malenkost premajhna, čudno pa se mi zdi tudi, da kljub ravnim stranem in standardnem izgledu ni namenjena za levičarje.

Vsebuje šest stikal na precej standardnih mestih – levi in desni gumb, dva gumba na levi strani, kolešček in gumb za nastavljanje DPI. Omron 10M stikala dajo dober občutek in nadzor nad pritiski, kolešček pa je še dodatno prekrit z gumo in ne drsi. Kot tipkovnica ima tudi miška RGB osvetljavo, nahaja se na dveh mestih, na koleščku in zadku, čeprav na zadku ni enakomerna, saj ni razporejena tekom celega dela, ampak vse delo opravlja le ena luč, kar izgleda manj kot idealno. Tip osvetljave lahko tu prestavljate z držanjem gumba za DPI in stiskanjem desnega gumba.

Tako kot tipkovnica je tudi miška svoje delo zadovoljivo opravila, v igrah je bila natančna, za pritisk gumbov nisem potreboval preveč sile in z lahkoto prekaša cenejše primerke optičnih mišk. A vseeno sem opazil, da sem s pogledom večkrat obstal na Neon M50 (miška, ki jo sicer uporabljam), kvečjemu zaradi dosti lepšemu prileganju dlani, saj mi je dosti lepše sedla v roko in nudila boljši občutek, vendar resnici na ljubo se tukaj za enako ceno dobi komplet miške in tipkovnice. Obe komponenti imata tudi kabel, dolg 1.8 m, prekrit le z gumo in čeprav na prvi občutek ne izgleda nekvalitetno, me malo skrbi daljnoročna obraba.

Komplet sicer ni na ravni mišk in tipkovnic za 100€ in mu to tudi ni potrebno. Kljub temu pa svoje delo opravi dobro in je odlična alternativa za vse, ki si želite cenovno ugodno rešitev. Miška je za moj okus nekoliko premajhna, tipkovnica pa dovolj robustna in kvalitetna, da nudi dobro uporabniško izkušnjo, ki je glede na zahtevano ceno dobra.

Amazing in Kikis v Mysterious Monkeys

0

Nova ekipa Mysterious Monkeys pričakuje okrepitve s kar dvema znanima igralcema Amazing in Kikis.
Po katastrofalnem začetku sezone je sedaj skrajni čas za spremembe, če želi ekipa obdržati svoje mesto v EU LCS-u. Lamabear, trenutni jungler ekipe, je na Twitterju zapisal, da je »free agent« in sprejema ponudbe. Torej se bo roaster spremenil in nič kaj dobrega ne kaže Jisu, trenutnemu top lanerju. Amazing in Kikis sta na socialnih omrežjih objavila enak status : »Hyped for next week.«

Če je sprememba igralcev resnična, je lahko to točno to, kar so Mysterious Monkeys potrebovali za izpolnitev svojih LCS upanj. Do zdaj ekipa še ne zmaguje in je na dnu svoje skupine. Amazing morda ni največja nadgradnja, je pa Kikis velika nadgradnja nad Jisuom. Kikis prinaša »carry« potencial, ki ga Jisu preprosto ni imel, in kar je še pomembno, je skupen jezik. Čeprav to morda ne bo dovolj, da bi se Mysterious Monkeys izvlekli pred izpadom iz LCS-a, je pa morda dovolj, da se totalno osmešijo na EU LCS odru.