🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 376

Call of Duty: Mobile dosegel rekordno število prenosov v prvem tednu izida

0

Call of Duty: Mobile je  presenetljivo premagal PUBG in Fortnite in je v prvemu tednu zabeležil daleč največ prenovo med igrami, ki so izšle na mobilni platformi.

Igra je bila prenesena že več kot 100 milijonov krat, kar je absolutni rekord. Kot že vsi poznamo Call of Duty franšizo gre za popolnoma strelsko igro, kjer pobijamo svoje nasprotnike. Dogajanje je postavljeno v moderno dobo, kjer lahko testiramo moderne puške in ostalo orožje.

Trenutno lahko igramo vsem dobro poznan battle royale način ali tipičen team death match, izboljšujemo si svoj karakter ter kupujemo različne skine za orožja.

Poglejmo si lestvico prvih treh:

Prenos iger:
Call of Duty: Mobile – 100 milijonov
PUBG Mobile: 26,3 milijonov
Fortnite: 22,5 milijonov

Razkrite sistemske zahteve za Red Dead Redemption 2 (PC)

0

V preteklem tednu so pri Rockstar navdušili trume igralcev, z razkritjem datuma izida Red Dead Redemption 2 na PC. Čeravno se je že mesece šušljalo o domnevni PC predelavi, je takrat Rockstar to tudi prvič uradno potrdil.

Tokrat so razkrili sistemske specifikacije, ki začuda niso pretirane in nerazumne.

Minimalne specifikacije:

OS: Windows 7 – Service Pack 1 (6.1.7601)
Procesor: Intel Core i5-2500K / AMD FX-6300
Pomnilnik: 8GB
Grafična kartica: Nvidia GeForce GTX 770 2GB / AMD Radeon R9 280 3GB HDD
Prostor na disku: 150GB

Priporočljive specifikacije:

OS: Windows 10 – April 2018 Update (v1803)
Procesor: Intel Core i7-4770K / AMD Ryzen 5 1500X
Pomnilnik: 12GB
Grafična kartica: Nvidia GeForce GTX 1060 6GB / AMD Radeon RX 480 4GB
Prostor na disku: 150GB

V oči še najbolj bode zahteva po kar 150GB prostora na trdem disku. To zna predstavljati težavo vsakemu, ki želi igro naložiti na SSD, a ne premore različice s 500GB. Klasičnemu HDD igra še vedno ne predstavlja resnega izziva.

Pri založniku niso razodeli sistema, ki stoji za zahtevami. Z minimalnimi najbrž ciljajo 1080p 30FPS, s priporočenimi pa 1080p 60FPS. Vsi, ki nameravamo igro pognati v pikselkaste višave bomo tako v sistemu morali imeti vsaj RTX grafično (GTX ekvivalent) ali RX 5700.

Nestrpno čakanje do 5.11 se nadaljuje.

Belle Delphine zaradi aretacije izginila iz interneta

0

Veste, če bi želel na HOPsi pisati o internetnih zvezdnikih tipa Jake Paul in podobni, bi imel vsak dan na voljo tono vsebine. A tega ne delam. Zakaj? Ker se mi po večini ti ljudje zdijo povsem nezanimivi, pretenciozni in včasih naravnost antipatični.

A dovolite mi, da naredim izjemo za Belle Delphine. Punca mi je res na moč zanimiva in kljub temu, da v njej zagotovo prebiva dobra merica norosti, si ne morem kaj, da je ne bi spremljal.

Cosplayerka je v igričarskih krogih povzročila pravo zmešnjavo, ko je začela prodajati svojo vodo iz kopeli, ki so jo norci kupovali kot obsedeni. Ne smemo pozabiti tudi njene odprave na PornHub, kjer je vse pornografske navdušence dobro potegnila za nos.

Žal pa je nato Belle naletela na težke čase. Najprej je zaradi neprimerne vsebine izgubila svoj bogati Instagram račun, čemur je sledilo njeno popolno izginotje iz interneta. Nazadnje je preko svojega Twitterja sporočila, da se je zastrupila s hrano v Grčiji in od takrat vse tiho je bilo.

Pojavila so se razna ugibanja, kam za vraga je izginila punca, ki je bila kljub vsemu nekako na vrhuncu svoje slave. Podcast h3h3 je ugibal, da ima morda Belle težave z zakonom in včeraj je punca vendarle podala novo izjavo.

Na Twitterju je potrdila, da je bila aretirana, razlog pa je presneto bizaren. Gostila naj bi zabavo, kjer naj bi ji neka obiskovalka ukradla hrčka, ki ga potem ni želela vrniti. Belle je prekipelo in jezo je nato stresla na njen avto. Tega (ki mimogrede močno spominja na Cliota) je posprejala z besedami “Prasica, vrni mi hrčka!”, zraven pa je pokazala tudi svoje risarske sposobnosti.

Na koncu je hrčka dobila nazaj, a zaradi tega naj bi bila tudi aretirana, kar naj bi bil razlog za njeno odsotnost. Kljub temu, da je na internetu ni bilo dva meseca, zaradi tega ni preveč izgubila na bančnemu računu. Njen Patreon še vedno drži več kot 2000 podpornikov in vsi verjetno upajo, da jim bo starleta končno poslala neko novo sliko, na katero čakajo že od julija.

Call of Duty Modern Warfare dobil še zadnji napovednik pred izidom

0

Call of Duty Modern Warfare je sprva dokaj navdušil, potem pa precej očrnil svoje ime, ko so se pojavili močni dokazi, da bo igra prepojena z mikrotransakcijami.

Založnik se glede tega ne sekira pretirano in pred nami je izidni napovednik. Ta se običajno pri igrah pojavi dan ali dva pred izidom, a novi COD bomo v roke prejeli šele 25. oktobra. Očitno je potrebno zgodaj pritiskati na ljudi, naj se vendarle prednaročijo, prede ves denar iz trga pobere Red Dead Redmeption 2 za PC.

Novi napovednik je tipični Call of Duty video. Videli boste veliko streljanja, eksplozij in frajerskih enovrstičnic. Zanimivo je, da se napovednik osredotoči na kampanjo, namesto na večigralski del. Če vas glede štorije zanima več, si lahko ogledate uradni mini dokumentarec.

Če ne drugega, boste uživali v komadu Enter Sandman glasbene skupine Metallica, ki prav paše ob takšen eksploziven napovednik.

Igralec dokončal Minecraft, brez da bi izkopal eno samo kocko

1

Pisali smo že o podvigu enega igralca, ki je preigral celotni Minecraft, brez da bi naredil en sam, samcat korak.

A igralec Hegsey se je lotil drugačnega izziva. Zanimalo ga je, če lahko Minecraft preigra, brez da bi pri temu izkopal eno samo kocko rude.

Odgovor? Je mogoče, a zato potrebuješ ogromno znanja.

Podvig mu je uspel po 3.63 urah (tako Minecraft meri čas), za to pa je potreboval veliko ropanja prebivalcev, ukvarjanja s Creeperji ter ogromno dinamita. Ta je kocke sicer razstrelil, a pomembno je, da Hegsey ni izkopal niti ene kocke.

Na koncu se je Ender portal pojavil na pravemu mestu in naš heroj se je odpravil v finalni spopad z Ender zmajem. Minecraft je sicer igra, ki nima konca, a ta finalni spopad neuradno velja za konec igre in je točka, kjer lahko rečeš, da si igro “obrnil”.

Potem ko je leteči reptil vzel še svoj zadnji vzdihljaj, nam Hegsey pokaže svoje končne statistike, kjer je lepo razvidno, da ni izkopal niti ene kocke.

Upamo da se ta iznajdljivi igralec kmalu loti novega izziva, saj njegov YouTube kanal vsebuje zaenkrat samo spodnji posnetek in da nas v bodoče preseneti s še bolj originalnimi idejami.

South Park z zadnjo epizodo razburil Kitajsko, ta pa je na “svojem” internetu izbrisala vse sledi risane serije

1

South Park je vstopil že v svojo 21. sezono in kot ponavadi sta ustvarjalca že na začetku aktualne sezone poskrbela za veliko kontroverzijo.

V epizodi, imenovani Band in China, sta se namreč lotila kitajske diktature in kako se mora Hollywood upogibati vsem njihovim zahtevam. Epizoda vsebuje dve štorijalni niti.

Ena sledi Randy Marshu, ki poskuša na Kitajskem prodajati travo. Oblasti ga aretirajo in pošljejo v delovno taborišče. Druga sledi avanturam Stana, ki skupaj s kolegi spočne uspešno metalsko glasbeno skupino. Po njih želijo narediti film, a morajo scenarij neprestano prilagajati, da bi ustrezal kitajski cenzuri.

Kitajcem epizoda ni bila smešna, zato so se spravili čistiti svoj internet. Oblasti so izbrisale vsako referenco na South Park na vseh njihovih straneh, lotili so se celo oboževalskih Facebook skupin. Na njihovem največjem forumu Tieba, so vse teme bile zamrznjene in uporabniki v njih ne morejo več sodelovati.

Da se je Kitajska tako silovito odzvala, niti ni presenečenje. Zaradi masovnih protestov v Hong Kongu je trenutno ameriška filmska in igričarska industrija na trnih. Ravno čez vikend se je zgodila kontroverzija v igri Hearthstone, njihov vpliv pa se kaže tudi drugje. Recimo v NBA-ju, kjer je generalni direktor ekipe Houston Rockets preko Twitterja izrazil podporo protestom v Hong Kongu. A ni trajalo dolgo, da je bil Tweet izbrisan. Kitajci so namreč zagrozili, da ne bodo več predvajali tekem Rocketsov, lokalni sponzorji pa so iz ekipe umaknili svoja sredstva. Nesrečnemu direktorju je celo zagrozila odpoved in zato mu ni ostalo drugega, kot pa se se ukloni zahtevam.

Kreatorja South Parka, Trey Parker in Matt Stone sta očitno odstranitev serije pričakovala in jima je očitno vseeno, kar lahko razberemo iz njune uradne, sarkastične izjave:

“Tako kot NBA, z veseljem pozdravljamo kitajsko cenzuro v naše domove in naša srca. Tudi mi imamo raje denar kot pa svobodo in demokracijo. Xi sploh ne izgleda podoben Winnie the Poohju. Poglejte si našo 300. epizodo to sredo! Naj dolgo živi komunistična partija Kitajske. Naj bo jesenska letina sirka obilna. Smo zdaj v redu Kitajska?”

World of Warcraft – posodobitev 8.3 vas bo podala v boj proti antičnemu Bogu

0

Čeprav je bila v zadnjih mesecih v ospredju odprava v World of Warcraft Classic, pa Blizzard seveda ni pozabil na razvijanje dodatne vsebine za “normalni” WoW, ki bo kmalu dobil novo posodobitev 8.3, podnaslovljeno Visions of N’zoth.

Glavna zadeva pri posodobitvi bo zlobni antični Bog N’zoth. Po zadnjemu popravku 8.2.5. so se strasti med Hordo in Zavezništvom malce umirile in sedaj je napočil čas, da preštejemo rebra N’zothu.

Ena od novosti so Assaulti, ti pa znajo koga spomniti na Demonic Invasions iz dodatka Legion. Enkrat na dan bosta dve novi območji Uldum in Vale of Eternal Blossom deležne invazije iz strani N’zotha. Območji se bosta takrat spremenili in pojavile se bodo časovno omejene naloge ter dinamične objektive, rodili pa se bodo tudi posebni zakladi in celo uganke.

Vse te nagrade vam bodo pomagale pri drugi novosti, ki jo Blizzard imenuje Horrific Visions. To so posebne temnice, ki jih lahko preigravate sami, brez da bi za to bili primorani iskati ekipo. Brez skrbi, na to odpravo lahko povabite še 5 drugih prijateljev.

Horrific Visions vam prikažejo kaj bi se zgodilo z mesti Stormwind in Ogrimmar, če bi na koncu zmagal N’zoth. To temnico naj bi igralci ponovili večkrat, saj vas bo moč N’zotha prisilila v norost in temnico boste včasih morali zapustiti. A vsakič boste lahko napredovali malce dlje, pri čemur vam bo pomagalo novo legendarno ogrinjalo, ki bo služilo kot nekakšen ščit pred N’zothovo močjo.

Na koncu bo igralce pričakal tudi novi raid, ki bo uprizorjen v Waking City of Ny’alotha, tam pa nas bo čakalo 12 šefov, katerim bo seveda poveljeval prej omenjeni N’zoth.

Blizzard je za posodobitev spočel 18 minutni video, ki še bolje razloži vse novosti, teh pa ni malo. Med drugim se lahko veselimo tudi prenovljenega Auction Housa, pozdravili pa nas bosta tudi dve novi rasi.

Visions of N’zoth je že prisoten na beta strežnikih, uradni izid pa naj bi se zgodil enkrat v začetku leta 2020.

Profesionalni igralec blitzchung odstranjen iz Hearthstone Grandmasters turnirja, zaradi svoje izjave “osvobodite Hong Kong”

0

Če ravno ne živite pod kamnom, potem se zagotovo zavedate, da v Hong Kongu trenutno potekajo množični protesti. Kitajska se zato trudi zatreti vse zadeve, ki bi morda vplivale na njihovo podobo, to pa poskušajo storiti preko globalne cenzure.

Kitajska je tako močna, da se njihovi besedi upogibajo vsi – tudi ameriška podjetja in razvijalci. Med njimi se je znašel tudi Blizzard, saj je čez vikend završalo na njihovem Grandmasters turnirju igre Hearthstone.

V intervjuju po igri je namreč Grandmaster igralec “blitzchung” imel nekaj političnih pripomb. Gre za uradni prenos v živo, kjer si je tekmovalec nadel gas masko, takšno kot jo uporabljajo protestniki v Hong Kongu. Nato je masko odstranil in izjavil: “osvobodite Hong Kong”.

Blizzard se je hitro odzval in odstranil intervju, zbrisali pa so tudi njegovo predhodno tekmo, kjer se je spopadel z Dawnom.

Po incidentu je blitzchung podal še eno izjavo:

“Vem, kaj pomeni moje dejanje v prenosu v živo. Lahko mi povzroči veliko težav in celo ogrozi mojo varnost v resničnem življenju. A čutim, da je bila moja dolžnost nekaj povedati.”

Igralec naj bi kršil Grandmasters pravila, ki prepovedujejo takšne politične izjave in izjave, ki lahko očrnijo Blizzardovo javno podobo. Zato je bila igralcu vzeta celotna denarna nagrada, prav tako pa je dobil prepoved igranja za eno leto. Odstranjena sta bila tudi oba casterja, s katerimi Blizzard ne bo več sodeloval.

Bungie išče ljudi za nov, ambiciozen projekt

Razvijalec Bungie, kateri stoji za franšizo Destiny išče nove ljudi za popolnoma nov zelo ambiciozen projekt.

Že nekaj časa se je šušljalo, da Bungie izdeluje nekaj novega, a vsi smo bili prepričani, da gre za Destiny 3, ampak kot zgleda smo zgrešili. V letu 2018 je Bungie zaščitil ime Matter, kar bi lahko bilo ime za novo igro. Na letošnjem E3 dogodku pa so nas mogoče malce podražili z rekom: “člani razvojne ekipe so posadili semena iz katerih zna zrasti nekaj velikega.”

Novo igro, ki se ne tiče franšize Destiny lahko pričakujemo šele v naslednjih letih, ker gre za velik projekt in so sedaj šele v fazi iskanja ljudi. Tako da mogoče bo leto 2025 pravo leto za ta skrivnostni naslov.

Pri Bungie so povedali, da hočejo narediti popolnoma nekaj novega, ki pa bo prav tako delovalo preko spleta, tako da zna ta nova zadeva vseeno nositi neko podobnost z njihovimi prejšnjimi izdelki.

Daymare: 1998 – Recenzija | Dnevna mora

Resident Evil pripadnice že dolgo časa smatram za nekatere izmed mojih najljubših akcijskih grozljivk. Afera se je pričela že na rojstvo-dnevni zabavi sošolca pred dobrimi sedemnajstimi leti. S par kolegi smo večino večera preživeli ob “nažiganju” konzole PS1 s ploščkom Resident Evil 3, kjer smo se neuspešno skušali prebiti skozi drobovje te poligonsko omejene grozljivke. Srhljive, živahnih trupel polne ulice mesta Raccoon City so za skupino mladincev predstavljale naval groze, adrenalina, smrti in konstantnih neuspehov, a kljub temu mi je večer v spominu ostal vse do danes – kot, da bi se odvijal komaj včeraj.

Od takrat dalje sem miško in tipkovnico (tu in tam tudi plošček, če ni bilo druge opcije) zakovičil v vsako novo Nevidno Zlo, ki je nekako našlo pot v moje roke. Fantastičnost Resident Evil 4 predstavlja višek serije, ki ga niti približno ni uspela ponoviti s spremembo direkcije v Resident Evil 5 in 6. A če smo s katastrofalnim Umbrella Corps in solidnimi, a pozabljivimi izpeljankami izgubili že vso upanje za vrnitev v obdobje blišča, je Resident Evil 7 prišla v ravno pravem času za obuditev imena iz zatona, sledila pa ji je tudi izjemno uspešna predelava Resident Evil 2.

Glede na to, da bo potrebno za naslednjo predelavo v vrsti, ali še bolje – povsem novo imenovanje v seriji, še nekoliko počakati, moramo nekako zapolniti to luknjo v času. Daymare: 1998 in njeni kreatorji tu z veseljem priskočijo na pomoč. Svoje prve korake je igra napravila kot oboževalska predelava Resident Evil 2 z nazivom Reborn in je tudi eden izmed razlogov za tretjeosebno perspektivo, skozi katero smo lahko igrali uradno predelavo. Zaradi takrat še nerazkritih načrtov je Conami v 2015 namreč kontaktiral neodvisno ekipo za projektom Reborn in jih povabil na kofetkanje v pisarno. Tuhtali so in tuhtali, vse pretuhtali in iztuhtali, da bi bil izid ljubiteljskega dela nekako odvečen glede na načrtovan izid uradne predelave, zato so sklenili dogovor glede ukinitve. A bajka se tu ne konča, saj sta oba studia sklenila nekakšno neuradno sodelovanje na Conami-jevi Resident Evil 2 predelavi, projekt Reborn pa je pot od te točke nadaljeval pod zdajšnjim imenom Daymare: 1998.


Razvojna ekipa: Invader Studios
Založnik: Destructive Creations, All in! Games
Platforme: PC
Steam: LINK
Datum izida: 17.09.2019
Cena: 29.99€

Žanr: Tretjeosebna akcijska grozljivka


Za vsem stojijo Japonci

Vsak, ki upre oči v Daymare: 1998, bo zelo hitro ugotovil, da si ta lasti izjemne podobnosti z originalnimi akcijskimi grozljivkami iz konca prejšnjega stoletja. Odlična novica za vsakega ljubitelja, a v istem stavku ne smemo pozabiti, da obstaja velik razlog za omejitev navdušenja. Gre za neodvisno igro in na to je potrebno prilagoditi tudi pričakovanja. Ne pričakuj preveč, še manj pa novo Nevidno Zlo. Ekipa desetih razvijalcev je resda uspela narediti marsikaj, a še vedno gre zgolj za deset ljudi na gromozanskem projektu in ta tudi po par letih razvoja po dodelanosti Conami-jevi uradni predelavi ne seže niti do golen.

Štorija Daymare 1998 nas povede nazaj v leto 1998, kjer lahko kot član posebnih enot HADES spremljamo izbruh dokaj standardnega zombi-virusa, stik s katerim prizadete osebke spremeni v hodeča brezmiselna trupla, ki se iz nekega razloga neizmerno rade skrivajo takoj za vogali in namesto gnilih zob žrtvam podarijo kakšen deci zelenega slinastega izcedka.

Po atomski detonaciji v Hirošimi in Nagasakiju je v Japonski vladi izbruhnila nepopisna želja po maščevanju. Načrtno so razvili izjemno nevarno biološko orožje za masovno uničenje in ga preko podmornice skušali transportirati na obale ZDA, od koder bi ga izpustili nad prebivalstvo kakšnega velemesta. A načrt je klavrno propadel ravno po človeški napaki, saj je posadka podvodnega plovila nasedla blizu obale in načrt odložila za dobrih 50 let.

A zaradi okužbe morskega životja je sčasoma Ameriška vlada odkrila umetno usedlino in na virusu pričela izvajati neštete eksperimente, kar seveda prav NIKOLI ni glavni vir zapletov v nobenem filmu ali igri. Da bomo stvari ohranili čim krajše – zaradi sabotaže je virus ušel med vso prisotno znanstveno in varnostno osebje in jih dobršen delež spremenil v nič kaj prijazne sodelavce, ki so kompleks oropali vseh znakov življenja.

V troje je lepše

Vse od pričetka virusne okužbe pa do končnega razpleta se med igranjem skozi razcepljenih šest poglavij izmenično postavljaš v vlogo iz igralne plati identičnih protagonistov. Dva sta tudi pripadnika posebnih enot HADES, katere so bile poslane v eksperimentalni laboratorij z nalogo zasega vzorca z virusom, a seveda se je začrtana naloga kar hitro spremenila. Tako se po spletu nepredvidenih okoliščin ansamblu nadzorovanih karakterjev sčasoma pridruži tudi precej butast na halucinacije občutlijiv občan bližnjega mesta Silent Hi- mislim Oster Vid, ki prav tako ni uspelo uiti lačni roki strupenega plina in je sedaj gnezdišče živih trupel.

Čisto vse na igri je kar prežeto z isto aromo, ki sestavlja glavni delež franšize RE. Ko nekje vidiš hodeča trupla, skrivnostno agencijo, bio-orožje ter štorast nadzor, si ne moreš pomagati, da ne bi že takoj začel iskati druge vzporednice. Zato bi Daymare: 1998 lahko na hitro enostavno odpisal kot le še enega klona, v kolikor ne bi poznal celotne zgodovine za projektom. Tako pa ga lahko opišem za… interesanten projekt. Ne ravno odlično izpeljan projekt, a nedvomno nekaj drugačnega, dolgo ne videnega v moderni industriji akcijskih grozljivk.

A Daymare 1998 trpi za mnogo-katero problematiko starejših pripadnic žanra, katere je zaradi tehničnih in mehanskih omejitev povozil tok časa. Igra se dokaj podobno kot “mentor”, a poseduje dosti manj tekoče in dinamično igranje, ki nekako ne zažari v današnjem obdobju. Zelo težko je spregledati marsikatero izmed napak, sploh glede na nedavno fantastično igralno izkušnjo v RE2 predelavi. Tu sem se namesto srhljive atmosfere in grozljivih sovražnikov večino časa spopadal z lesenimi kontrolami, zamudnim inventarskim menedžmentom, splošno hroščatostjo/nedodelanostjo in občasno čudno nenatančnimi mesti zadetkov (hitboxi), ki so zaradi nenatančnega balističnega modela streljanje na manj kot tri metre napravili skoraj nemogoče.

Stara metla slabo pometa

Igranja sem se lotil na PC platformi pretežno s kombinacijo tipkovnice in miške in čeprav je ta kombo funkcionalen, sta premikanje in navigacija zelo leseno in počasno opravilo brez hitrega umika in z bedasto zasnovanim tekom. Saj ne rečem, grozljivke pogosto profitirajo na račun nepopolnega nadzora, a tu gre za breme, ki še tako enostavno navigiranje sredi sovražnikov spremeni v mukotrpno opravilo.

To je očitno sploh na višji, “starošolski” težavnosti, kjer kot v RE2 enostavno ne moreš ustreliti vsakega sovraga, na katerega naletiš, saj boš drugače hitro ostal brez streliva. Sicer sem malo razočaran nad prilagodljivostjo težavnosti, saj ta tu vpliva zgolj na trdovratnost sovražne nesnage ter količino najdenega streliva – količina sovražnikov je še vedno enaka. Nič ne rečem, a sam bi raje videl večjo kvantiteto namesto višjega zdravja.

Žal strelski aspekt nikoli ne zažari, saj se od parih vrst sovražnikov večino časa soočaš s standardnimi hodci, katerih se najlažje odkrižaš preko parih strelov v glavo ali pa nekaj vizualno pomanjkljivih zamahov z nožem. Tu in tam se sovražniki znova vstanejo, a po zaslugi večkrat linearnih zasnov stopenj se jim lahko zlahka izogneš in jo popihaš naprej. Umetna inteligenca sicer pozna osnovno “guncanje” v tvoji generalni smeri, a zombaki izjemno hitro izgubijo pozornost in zgolj slepo stojijo na mestu kot kakšen zapuščen robot, vrata pa so za njih praktično nepremagljive ovire.

Več kot opazna je tudi nekonsistentnost, saj sta prvo in drugo poglavje neverjetno boljši od preostanka, kjer se vse spremeni v dokaj klasično “pojdi tja, prinesi tisto ali razreši ono”. Uganke sicer nikoli ne postanejo naporne, saj so izjemno raznolike in hkrati težavne, kot to velja tudi za Resident Evil franšizo, če mi tu niso morda celo bolj všeč. Zanimiva je tudi odločitev za vključitev brskalnika za bolj zagrete, saj lahko preko najdenih kod v igri odpreš določeno stran in na njej najdeš več ozadne štorije , v kolikor si tega želiš. In ja, pisni dokumenti so stopničko ali dve višje od govora, do česar bomo prešli precej kmalu.

Za končni žebelj v krsti pa sta tudi vizualna in zvočna plat vir groze, a iz napačnih razlogov. Animacije so porazne, teksture (sploh obrazov) naravnost obupne, delovanje pa ponekod gladko, a na nekaterih področjih izjemno zatikajoče – posledica uporabljenega pogona Unreal Engine 4. Govorno podajanje je za nekatere like povprečno, a za druge (recimo Sam) naravnost obupno, kjer po krivdi prav tako zelo slabega pisanje vse pogosto izpade kot nizko-cenovna parodija, na kar seveda niti približno niso ciljali. “The Secret Halls Hospital. He’s going there and then, he’ll be there!” Jah, ne ga srat, a res?

Pa no, za zadnje pripombe jim odpustim, ker več kot očitno angleščina ni materinski jezik razvijalcev, vizualno plat pa lahko ob škiljenju z očmi prebaviš brez pretiranega zaprtja. A v kolikor pričakuješ res vrhunsko štorijo v prekrasnem svetu, raje preklopi na Resident Evil 2, saj boš drugače odločitev verjetno obžaloval. Saj ne, igra sploh ni tako slaba, kot se morda zdi iz napisanega in vidno je, da gre za projekt z izjemno količino strasti in truda. A žal zgolj trud in ideja vedno nista dovolj za odlično končno delo.

Razsodba

(+) Elementi staro-šolskih akcijskih grozljivk
(+) Zanimive in težavne uganke
(+) Vidni sta strast in trud razvijalcev
(+/-) Dizajn ima kar nekaj ostrih robov
(+/-) Vizualna plat je kvečjemu povprečna
(-) Kvalitetno nekonsistentna poglavja
(-) Na čase obupno glasovno podajanje
(-) Izjemno lesen nadzor

Fortnite – razkrit čas zaključka 10. sezone, spet nas čaka raketa

Počasi a vztrajno se približuje zaključek desete sezone igre Fortnite. No, ta bi se moral prvotno odviti že včeraj, a je očitno razvijalec Epic potreboval še nekaj priprav, da se dokončno poslovi od Season X.

Sedaj pa se je tudi uradno pojavil čas zaključka, ta pa bo prirejen preko posebnega dogodka The End. Na območju Dusty Depot nad raketo se je pojavil ogromen odštevalnik, ki pridno odšteva sekunde. Preračunano se bo tako The End v igri odvil 13. oktobra ob 20.00.

Odštevalnik se je, kot veli tradicija, pojavil tudi na vseh televizorjih v igri, zaenkrat pa ti ne oddajajo nobenih posebnih zvočnih signalov ali pa kaj podobnega.

“Data minerji” so v preteklih dneh budno prečesavali vse datoteke in v njih odkrili marsikaj zanimivega – med njimi lahko najdemo tudi celoten potek dogodka The End. Če se ne bojite kvarnikov, si lahko opis dogodka preberete spodaj, tisti, ki pa bi bili radi presenečeni, se izognite spodnjega poševnega teksta.

Preden se začne dogodek, bodo vsi igralci posrkani v posebno battle royale sobo imenovano The End. Tu bodo lahko igralci opazovali odvijanje celotnega dogodka. Ko bo odštevalnik dosegel številko 0, raketa pa se bo izstrelila. Vsi igralci bodo postali imobilizirani, začele pa se bodo predvajati skriti zvočni posnetki The Visitorja. Ko bo konec posnetkov, bodo igralci posrkani v Zero Point na Loot Lake jezeru. Ko bodo igralci prešli Zero Point, jih bo na drugi strani pričakala povsem nova mapa, ta pa še ni bila razkrita, saj so bili vsi podatki v datotekah z njo šifriranih.

Sedaj je že skoraj potrjeno, da bo 11. sezona v Fortnite privedla povsem novo mapo in lepo je, da se bomo od nje poslovili ob zaključnemu raketnemu dogodku, ki je ob zaključku 4. sezone povsem navdušil in ga še danes hranimo v lepemu spominu.

13. oktober bo tako poln zanimivosti, saj se bo takrat odvil tudi naš Fortnite turnir. Igralce pozivamo, da tudi po zaključku tekmovanja ostanejo v igri in se skupaj z nami poslovi od tekoče sezone.

Rick and Morty dobil napovednik za 4. sezono

Oboževalci huronsko popularne risane serije Rick and Morty že dolgo časa čakajo na uradne novice glede prihajajoče 4. sezone.

Vodila moža Dan Harmon in Justin Roiland sta podpisala pogodbo, v kateri sta se Adult Swimu zaobljubila, da nas bo Rick and Morty zabaval še dolga leta v prihodnost, vsaj dokler se ne bo števec epizod ustavil pri številki 101, zadnja novica pa je bila, da bo četrta sezona prispela pred koncem leta.

In potem dolgo časa nič, dokler nismo par ur nazaj dobesedno iz nikjer prejeli prvi napovednik, ki prikaže posnetke iz novih epizod.

Napovednik prikaže vse tisto, kar bi od te serije tudi pričakovali. Rick in Morty se bosta spet znašla v avanturah, ki jima bodo velikokrat stregle po življenju, Morty pa se na enemu mestu celo spremeni v grotesknega vampirja.

A oboževalci znate malce čudno pogledati proti koncu napovednika. Napovedovalec namreč napove samo 5 epizod, kar je seveda kriminalno malo. A verjetno se gre samo za prvo polovico, medtem ko bomo ostanek prejeli kasneje, čeprav to še ni bilo uradno potrjeno.

Dan Harmon je v intervjuju povedal, da je bil razmik med tretjo in četrto sezono resda najdaljši doslej, a da se to ne bo več ponovilo. Pisci naj bi že začeli s pisanjem pete sezone in od zdaj naprej se bodo bolj previdno držali rokov.

4. sezona bo svoje rojstvo dobila 10. novembra, spodaj pa vas čaka novi napovednik.

Bully 2 naj bi bil preklican po 18 mesecih razvoja

0

Bully je igra iz leta 2006, preko katere je razvijalec Rockstar želel svoje prvine iz GTA iger preseliti na srednješolske hodnike. Špil je bil uspešnica, kar niti ni presenetljivo, saj je že samo Rockstar ime dovolj velik razlog za prodajo igre.

Kljub temu, da prodaja ni bila slaba in si je Bully nabral lep krog oboževalcev, Rockstar nikakor ni želel razodeti nadaljevanja. V preteklih mesecih se je pojavilo ogromno namigovanj in govoric, a vse te so bile bodisi nepotrjene ali pa celo grda laž. Na Redditu se je namreč pojavila slika, ki naj bi prikazovala mapo iz igre in spravila celotno skupnost v zrak. Vendar je kasneje avtor slike priznal, da je vse skupaj bila potegavščina.

Tale slika je bila samo ena velika, grda laž.

Spletna stran VCG pa sedaj poroča nekoliko bolj zanesljive novice. Glede na njihove vire, naj bi na nadaljevanju leta 2010 delal Rockstar New England in po 18-ih mesecih dela jim je uspelo celo ustvariti kratek igralni demo, ki je bil zgrajen na pogonu Advanced Game Engine.

Žal pa je Bully 2 napredoval samo do te točke in člani ekipe so se nato razdelili med ostale projekte.

To seveda ne pomeni, da Rockstar ne dela na nadaljevanju, še posebej glede na to, da ima Bully po tako dolgemu času še vedno tako veliko skupnost.

Zaenkrat se boste morali tako zadovoljiti z nedavno napovedano predelavo Red Dead Redemption 2 za PC.

Fallout Legacy kolekcija je resnična, a bo na voljo samo Evropejcem

0

Pisali smo že o nedavnemu skrivnostnemu paketu, ki se je pojavil na Amazonu in je hitreje pognal radiacijsko kri po žilah vsakemu pravemu Fallout navdušencu, ki ima rad dobre kupčije.

Fallout Legacy namreč za pičlih 40 € ponuja res ogromno vsebine. Za to ceno dobite Fallout 1, Fallout 2, Fallout 3, Fallout: New Vegas in Fallout 4 in to z vsemi DLC-ji.

Sedaj je Bethesda zadevo tudi uradno potrdila, a prek Twitterja je tudi pojasnila, da bo zbirka na voljo samo Britancem in Nemcem. Kar je vseeno dobra novica za nas Slovence, saj jo lahko naročite preko nemškega Amazona in boste zadevo še zmeraj prejeli v svoj poštni nabiralnik.

Bilo bi lepo, če bi Bethesda vložila še nekaj truda in starejše Falloute bolje optimizirala za delovanje na sodobnih operacijskih sistemih, a nekako dvomimo, da se bo to zgodilo za tak omejen izid.

Fallout Legacy bo izšel 25. oktobra in zanimivo je dejstvo, da ravno takrat izide igra The Outer Worlds. To je veliko ljudi označilo za pravo nadaljevanje Fallout franšize, še posebej zaradi dejstva, ker na projektu delata originala Fallout ustvarjalca ter razvijalec Obsidian, ki je njega dni spočel New Vegas. Verjetno se gre samo za naključje, kajne?

PC igralci prvi končali Destiny 2 Shadowkeep raid, za to pa so potrebovali samo dobrih 6 ur igranja

0

Destiny 2 je v prenovljeni obliki izšel pred manj kot tednom dni, skladno pa se je takrat rodila tudi najnovejša razširitev Shadowkeep.

Ta je prinesla vrsto zanimivosti, na koncu pa so se lahko igralci podali tudi v novi raid, imenovan Garden of Salvation. Ker je zadeva večigralska, so se takoj pojavili igralci in klani, ki so želeli svoje ime podpisati pod dosežek, kjer so kot prvi uspešno dokončali težavni raid. Internetna slava je namreč pomembna zadeva.

To je uspelo PC igralcem – Ascend klanu pa je podvig uspel v šestih urah in in 13 minutah. To se morda zdi veliko in tudi je, saj je temnica sestavljena iz večih nivojev, največ pa šteje uigranost ter dobra koordinacija. Ter seveda ogromno potrpežljivosti.

Rekordni dosežek je za dve minuti in 33 sekund prehitel drugo-uvrščeno ekipo, igralci pa bodo za nagrado dobili posebne, šampionske pasove.

Celotno avanturo si lahko ogledate v spodnjemu, skrajšanemu 50 minutnemu videu, če pa vas zanimajo res vse taktike si lahko celotni prenos ogledate na njihovemu Twitch kanalu.

Tesla bo omogočala prilagajanje zvoka motorja in hupe

0

Tesla omogoča veliko stvari, ki jih navadni štirikolesniki ne. V njej lahko igramo igro Cuphead ter gledamo Netflix, poleg tega pa jo lahko seveda tudi vozimo ali pa to opravilo prepustimo vgrajeni umetni inteligenci.

Sedaj pa Elon Musk draži z novimi posodobitvami, ki bodo poskrbele, da bodo na naš avto vsi gledali z zavidanjem. Tesla avti bodo namreč kmalu dobili možnost prilagajanja zvoka motorja in tudi hupe.

Musk je to najavil preko Twitter objave, prilagajanje zvoka motorja pa bo veljalo samo ob počasni vožnji. Na izbiro bo cela paleta zvokov, med katerimi bomo našli kozje blejanje, veter in celo slavne zvoke kokosov iz filma Monty Python and the Holy Grail.

Tesla tako postaja res prava posebnica v svetu štirikolesnikov, dobra novica pa je, da lahko zadevo sedaj uradno naročimo tudi v Sloveniji.

Nek igralec je v igri RuneScape zapravil 62.000 $

2

Da so mikrotransakcije neizogiben del igričarske prihodnosti, ni nobena več skrivnost. Časi, ko si za igro zapravil 60 € in tako dobil vso vsebino so že daljna preteklost, saj mikrotransakcije prinesejo tako veliko dobička, da lahko igro praktično talaš zastonj in se ne sekiraš pretiroma.

Založniki takšnih iger najbolj računajo na tako-imenovane “whale”, ki v igro vložijo stotine ali pa celo tisoče evrov. A žalostno dejstvo je, da to ponavadi niso neki arabski princi, ampak ljudje z odvisnostmi, ki nikoli takšnih iger ne bi smeli igrati ali pa bi jim morala biti vzeta kreditna kartica.

Britanski parlament je nedavno podal poročilo in zasvojljivih tehnologijah in lep delček pdf-a si je rezerviral MMO Runescape. Nek britanski državljan je v igri zapravil kar 62.000 dolarjev. Gre za odraslega človeka, ki je ta dolg nakopal svojemu staršu. Pri pregledu bančnih izpiskov je bilo razvidno, da je samo v enemu dnevu zapravil 309 $ preko petih plačil razvijalcu Jagexu.

Ta je že dolgo pod obtožbami igralcev, da je igro povsem posilil z vsiljivimi mikrotransakcijami in kljub vsemu opozarjanju, ni doslej glede tega naredil nič.

Jagex je izjavil, da tretjina njihovega dobička prihaja iz mikro plačil, dve tretjine pa od naročnin. Povedali so tudi, da lahko nekateri na teden zapravijo tudi čez 1.000 € ali pa čez 6.000 evrov na mesec, a v zadnjih 12-ih mesecih je samo en igralec dosegel to mejo. Stavimo da je ta heroj ravno prej omenjeni britanski igralec.

Mikrotransakcije so velik problem in skrajni čas je, da vpeljemo nek regulative. Igre, ki posedujejo mehanike hazardiranja bi po mojemu mnenju morale na škatli vsebovati neko opozorilo, enako pa bi moralo biti v digitalnih trgovinah. Ko takšne igre preidejo v last nekoga, ki se pri zapravljanju ne more nadzorovati, se lahko hitro zgodi, da so zaradi virtualnih predmetov uničena resnična življenja.

Ronaldinho gradi svojo e-šport ekipo

0

Ste vedeli, da je polno ime nekdanjega nogometnega zvezdnika Ronaldinha v resnici Ronaldo de Assís Moreira? Simpatični Brazilec že nekaj časa ne kraljuje na nogometnih zelenicah, a to pomeni, da ni močno ime. Sedaj se je odločil svoje talente odločil izkoristiti še v svetu e-športa.

To ni prvi nogometni igralec, ki je zasnoval svojo e-šport ekipo. Christian Fuchs iz Leicester Cityja je denimo spočel svoje e-šport moštvo, z originalnim imenom No Fuchs Given, enako pa sta naredila igralca Arsenala Mesut Ozil in Bernd Leno.

Ronaldinho je podprt iz strani proizvajalca profesionalnih kontrolerjev, SCUF Gaming. Ti so v uradni izjavi povedali, da želijo roditi naslednjo generacijo igralcev, ki bi brazilske uspehe iz nogometnih igrišč preselila v svet e-športa.

Ronaldinho naj bi bil trenutno v procesu iskanja novega igričarskega talenta iz Brazilije, njegova e-športna ekipa pa se bo imenovala R10.

Detajlov je zaenkrat malo, saj niti ne vemo, katere igre bo novorojena e-športna ekipa preigravala, a glede da glavni mož prihaja iz sveta nogometna, se bo šlo verjetno za bodisi serijo FIFA ali pa PES.

Paypal izstopil iz Facebookove Libra asociacije

0

Pisali smo že o temu, da namerava Marck Zuckerburg zavladati tudi svetu kriptovalut. Facebook ima v planih spočeti novo globalno valuto, ki se bo imenovala Libra, v asociacijo pa je priklical kar nekaj velikih imen.

Libra je velik projekt z velikimi ambicijami, a pri uresničitvi je naletel na kar nekaj ovir. Problem je nastal pri regulaciji takšne valute in tako Francija kakor Nemčija sta se zavezali, da bosta blokirali poslovanje Libre v Evropi. Čeprav naj bi Libra začela delovati junija 2020, zna Facebook zamakniti njen izid na kasnejši datum.

Sedaj pa je asociacija izgubila tudi prvega člana, to je postal ameriški PayPal, ki je morda najbolj znano podjetje za transakcijo plačil. Paypal je izjavil, da izstopa od nadaljnjega sodelovanja in se bo raje osredotočil na svoje poslovanje, so pa pripravljeni za nadaljnji dialog glede sodelovanja v prihodnosti.

O izstopu razmišljata tudi Visa in Mastercard, saj ne želita nase privleči oči regulatorjev.

Libra ima še vedno 28 članov, med katerimi izstopajo Uber, Lyft ter Spotify. Asociacija je sporočila, da se veselijo prvega sestanka z vsemi člani, tam pa bodo tudi razpravljali o 1500 posameznih podjetjih, ki so izkazala močan interes za sodelovanje.

TOP YouTuber Slovenija – lestvica desetih najboljših razkrita!

Tekmovanje Top YouTuber Slovenija je že nekaj časa v polnemu zagonu in za mesto najboljšega se bori skoraj 50 tekmovalcev. Tekmovalci že nekaj časa pridno delijo svoje kanale povsod, kjer je že možno in tako so nekateri nabrali že lepo število glasov.

Med tekmovanjem se je zopet izkazalo, da prav pride specifičen posnetek vsakega tekmovalca, ki je namenjen samo glasovanju. Bolj iznajdljivi so šli še korak dlje in svoje glasove poskušajo pridobiti preko sponzoriranih objav na Facebooku in to se je nekaterim lepo obrestovalo.

Ko smo obljubili, bomo danes razkrili lestvico desetih najboljših, to pa si lahko ogledate preko spodnjega gumba.

Kot lahko vidite je zaenkrat na prvemu mestu ScorpLZ, drugo mesto pripada Clumsy Marku, bronasto medaljo pa zaenkrat nosi YouTuber Mato.

Število nabranih glasov je močno izenačeno, tako da ni še nič izgubljeno. Čas je, da še malce pritisnete na stopalko za plin, saj se tekmovalci nahajate že skoraj na finiš črti!

Glasovanje se bo namreč zaključilo že čez 5 dni in 10.10. bodo znani finalni rezultati, 15.10. pa bo komisija med najboljšimi tremi izbrala zmagovalca!

Tekmovalci potrebujejo vašo pomoč, tako da jim prosim namenite svoj glas in med zvezde in bogate izstrelite novega YouTuberja, ki bo nato imel tudi slavnostno prireditev na zaključnem dogodku Gaming brez izgovorov #4 2019 v Mariboru!