Domov Blog Stran 377

Baptiste, 30. heroj igre Overwatch je že na voljo!

0

Včeraj so pri Blizzardu oznanili prihod njihovega tridesetega heroja igre Overwatch, imenovanega Baptiste. Baptiste se je sicer že pojavljal v PTR verziji, kjer ste ga lahko predvsem tisti neučakani igralci že preizkusili, medtem ko bo za ostale to povsem nov heroj.

Baptiste je vojni zdravnik, ki ima kot primarno orožje Biotični lansirnik, ki strelja po tri metke, njegovo sekundarno orožje pa zdravi svoje soigralce, zato gre torej za support heroja. Zaradi njegovih Exo čevljev lahko skače zelo visoko, uporablja pa tudi Immortality Field, kjer naredi prostor v katerem njegovi soigralci ne morejo umreti, poleg tega pa ime še Amplification Matrix, ki podvoji moč in zdravljenje vseh soigralcev.

Fortnite v8.11 – Flint Knock, Baller, Impulse granata

Tukaj je že nova posodobitev v8.11, kjer smo dočakali novo pištolo Flint Knock, prevozno stredstvo Baller se bo pojavilo kar 50% manj, nazaj pa so tudi Impulse granate.

V današnji posodobitvi so se uresničile naše napovedi o prihajajoči Flint Knock pištoli, o kateri smo sedaj izvedeli še nekaj več. Po vsakem strelu bomo morali namreč napolniti nas seržer, to pa bo trajalo 3 sekunde. Ob vsakem strelu nas tudi malce odbije nazaj, kar pa lahko preprečimo, če ob strelu počepnemo.

Vsak naš strel bo ob uspešnem zadetku stran odbil tudi nasprotnika, odboj pa se povečuje z bližino samega nasprotnika v principu bližje si nasprotniku, bolj ga odbije.

Poleg novega orožja so možnost pojavljanja novega vozila Baller zmanjšali tudi za 50%, tako da bo bomo sedaj to vozilo tudi manj videvali. Nazaj so tudi Impulse granate, ki delujejo v istem principu pot Flint-Knock orožje, ki odbijejo vse igralce v določenemu območju. Poleg tega, da so v igro vrnili omenjeno granato, so ji tudi povečali moč proti vozilom za kar 344%, kar v praksi pomeni, da lahko vozilo kar precej odbijemo.

Popravek je dobil tudi Scoped Assault Rifle, ki je bil poboljšan in sicer sedaj dela 27/26 škode, prej pa je 24/23.

Druge posodobitve si lahko preberete na uradni Fortnite strani.

Ob enem naj vas spomnimo na prihajajoči Fortnite turnir z zaključkom v nakupovalnem centru Qlanidia v Novem mestu! Za več informacij kliknite tukaj!

Battle Pass prve sezone Apexa je kar malce razočaral…

0

Včeraj smo torej le dočakali izid prve sezone igre Apex Legends, ki pa po mojem mnenju ni zadovoljila večjega števila igralcev. Pri Respawnu so se tokrat odločili za kopijo največje konkurence – Fortnita, a jim pri tem ni uspelo najbolje.

O kopiji seveda govorim pri stopnjah Battlepassa, ki vsebujejo po mojem mnenju nedodelane predmete, ki nekako niso vredni svoje cene. Tako kot v Fortnitu, imamo tudi v Apex Legends 100 stopenj, skozi katere odpiramo različne kozmetične predmete, ki pa me osebno niso nič presenetili. Prvo sezono so poimenovali Wild Frontier – torej gre za neko dogodivščino iz divje narave, čemur so primerni tudi skini. Nekako se vidi, da je Respawn hitel z izidom, tako novega karakterja imenovanega Octane, kot tudi s predmeti, ki jih dobimo ob stopnjah.

Še najbolj me je razočaralo dejstvo, da se stopnje Battle Passa odpirajo izključno le z pridobivanjem izkušenj – “experience points”, in ne z misijami, ki io dodatno poživele potek igre.

No, ko kupimo Battle Pass, dobimo tudi 3 skine, ki so nekako obarvani v znamenju narave. V bistvu niso nič posebnega, le vsak del obleke imajo pobarvan drugače. Ampak v redu, ne pričakujem nekega epskega skina že pri prvi stopnji a v naslednjih stopnjah sem si želel več.

Mogoče zato, ker je Fortnite postavil neko visoko mejo dizajna skinov, ki dajo igralcem vsaj malo navdušenja. Poleg tega, da lahko torej stopnje odklepamo le z igranjem, pa so postavili tudi nerealne zahteve.

Na primer, za prvo stopnjo potrebujemo kar 30.000 točk, kar so recimo da 3 zmage. Sam sem v približno 2 urah prišel le do 2. stopnje, kjer sem odigral okoli 5-6 iger. Sicer ne vem kako bodo točke rasle iz stopnje v stopnjo, a začetni leveli definitivno niso obetavni in bi lahko slabšim igralcem predstavljali velike težave pri doseganju tistih zares visokih stopenj (sezona se sicer konča čez 90 dni).

Da ne bom govoril le o slabih straneh Battle Passa, bom povedal tudi nekaj dobrih lastnosti.

Skozi odklepanje stopenj bomo namreč pridobivali tudi Apex kovance, ki so potrebni za odklepanje naslednjih Battle Passov. V celoti jih bomo nabrali 1000, kar bo dovolj, da si bomo prišparali za naslednji Battle Pass – no, vsaj če boste odklenili večino stopenj.

Še ena dobra lastnost, je pridobivanje izkušenj z določenimi karakterji. Vsak teden lahko namreč z enim karakterjem dosežemo le 25.000 izkušenj, kar pomeni, da smo primorani igrati tudi druge heroje. To bo pripomoglo tudi k odpravi tako imenovanih “one trickov”, ki instantno vzamejo Wraitha, oz. trenutno novega Octana.

No, to pa je tudi to kar mi je všeč v včerajšnji posodobitvi. Skini so praktično slabši od nekaterih modrih oz. vijoličnih, ki se med vsemi karakterji sploh ne razlikujejo.

Poleg Battle Passa smo prejeli tudi nekaj posodobitev, predvsem izstopajo tiste, ki sem jih omenil že pred dnevi, ko so najavili prvo večjo posodobitev igre Apex Legends.

Glede hekerjev, se zadeva še vedno ni umirila, a naj bi jih do sedaj odstranili že vsaj 500.000 (podatka o dupliciranih računih ni).

Sam bi dal oceno prvi sezoni sicer nekje 6/10, saj so se vseeno v slabih dveh mesecih vendarle potrudili izdati nekaj, kar bi obdržalo igralce v igri, a me njihova izvedba ne preseneča, saj sem Respawnove igre Titanfall, Titanfall 2 in Star Wars Battlefront preigral in v vseh omenjenih igrah je po nekaj časa zares dolgčas.

No, Apex je od vseh tudi najbolj igran, zato pa bo mogoče v naslednjih Battle Passih bolje!

System Shock Remake – novi napovednik prikaže preko 20 minut igranja

0

Trenutno je lepo biti oboževalec System Shock franšize.

Ravno včeraj smo dobili prvi napovednik za tretji del, danes pa je razvijalec Nightdive Studios prikazal povsem nov video za System Shock Remake, kateri prikaže preko 20 minut igranja.

Predelava bo izvirno igro iz davnega leta 1994 verno prenesla v sodobno grafično in igralno preobleko. Projekt je v določeni fazi razvoja sicer naletel na oviro, saj se je razvijalec preveč oddaljil od originalnega koncepta in pričel dodajati stvari, ki so prerasle začrtane cilje.

Razvijalec se je takrat opravičil in dodobra prevetril igro in System Shock Remake sedaj lepo napreduje.

Žal zaenkrat še nimamo datuma izida, potihem pa upamo, da se bo to zgodilo enkrat v 2019.

Google uradno vstopa v svet igričarstva

0

Že nekaj časa se šušlja, da namerava tehnološki gigant Google vstopiti v svet igričarstva in postati nova konkurenca veteranskim konzolam PlayStation in Xbox.

Včeraj, na dogodku GDC 2019, pa je bila zadeva uradno potrjena in Google je uradno oznanil svoj projekt.

Žal se ne bo šlo za povsem novo konzolo ampak za nadgrajen servis pretočnih vsebin, ki je bil v omejenem preizkusnem obdobju znan pod imenom Project Stream.

Zadeva se imenuje Stadia in želi na nek način postati Netflix za igre. Servis nam bo omogočal igranje iger preko internetne povezave, za igranje pa bomo potrebovali kolikor toliko moderen PC, ki lahko vsaj poganja brskalnik Chrome ter seveda močno internetno povezavo.

Poleg tega bo Stadia podpirala igranje na iOS in Android telefonih ter Chromecast napravah.

Podprto bo igranje na 4K resoluciji pri 60 sličicah na sekundo, z omogočeno tehnologijo HDR. Ne samo to, Stadia ima dejansko vgrajeno podporo tudi za 8K ločljivost z 120 sličicami na sekundo, vendar bo to prišlo v uporabo, ko bo ta tehnologija postala bolj razširjena.

Kljub temu, da Stadia ni konzola, bo Google vseeno izdal svoj kontroler, tega pa si lahko ogledate na spodnji sliki. Na prvi pogled zadeva ni ravno navdušujoča, a pustimo se presenetiti.

Bo pa Google dejansko vlagal denarce v razvoj čisto lastnih iger, več o temu bo znano kasneje.

Stadia bo na voljo že letos, v nekaterih izbranih državah. Upamo, da bo Google blagoslovil tudi Slovenijo.

Najstarejša mapa v PUBG-ju bo dobila popravke

0

Razvijalci igre PUBG, Bluehole so potrdili, da bo najstarejša in ob enem prva mapa, ki je bila izdana v popularnem PUBG-ju, dobila nekaj sprememb.

Ustvarjalci so namreč izrazili mnenje, da je Erangel nekako obstal v starejši dobi razvoja in da nujno potrebuje nekaj popravkov, ki bo mapo vsaj malce približal trenutnim standardom igre. Predvsem je po njihovem mnenju problem v distribuciji loota, ki ga naj bi bilo premalo.

Po mnenju igralcev je Erangel sicer še vedno najboljša mapa, saj je popolne velikosti in vsebuje dobre lokacije. A problem je v procentualnemu izkupičku loota, ki se recimo pri metkih pozna za 4%. Zato so se odločili, da bodo v prihodnje loot na mapi Erangel izboljšali za 10-20%.

Primerjava loota v mapah Erangel is Sanhok

Od samega izida igre je sicer loot iz meseca v mesec rasel, saj so nekaj mesecev po izidu dodali tudi podobno spremembo, ki je loot dodatno povečala. Več o načrtih razvijalcev PUBG-ja si lahko preberete tukaj.

Project I.G.I. bo dobil nadaljevanje

0

Leto 2000 je bilo precej burno leto za igričarskem obdobju, saj smo v tistemu času v razmeroma kratkem času dobili precej kvalitetnih iger.

Med njih lahko štejemo zdaj že legendarne naslove kot so Diablo II, Counter-Strike, Deus Ex, Tony Hawk’s Pro Skater 2, Red Alert 2 in Baldur’s Gate II.

Je pa v tistemu času izšel še en zanimiv naslov, ki smo ga radi preigravali tudi Slovenci.

Starejši igralci se boste zagotovo spomnili naslova Project I.G.I., kateri je potem tudi prejel nadaljevanje in skupaj sta naslova prodala preko milijon izvodov.

In sedaj bomo po dveh desetletjih prejeli nadaljevanje!

I.G.I. Origins nam bo prikazal dogodke, ki so se odvili pred izvirnikom iz leta 2000. Zopet bo šlo za taktično streljačino, kjer bo veliko vlogo nosilo skrivanje pred nasprotniki in odstranjevanje teh iz zasede.

Za razvojno krmilo bo tokrat poprijel studio Toadman Interactive, ta pa je izjavil, da so nad razvojem navdušeni in da je zadeva že v prototipni fazi. Ponosni so tudi na dejstvo, da posedujejo v ekipi enega od originalnih ustvarjalcev ter da lahko izid pričakujemo enkrat v 2021.

Ekipa je prikazala tudi prvi dražilnik, ki pa je precej skop z igralnimi informacijami in vsebuje samo filmske sekvence.

Mortal Kombat 11 bo imel plačljivo beta testiranje

Tudi znana igra Mortal Kombat je podlegla odličnemu “nategu”, ki ga danes najdemo v vseh AAA igrah in njihovi prodaji. Skratka, če bomo želeli igrati igro že v beta fazi, bomo morali zanjo seveda plačati.

Verjamemo, da večini od vas je to nekaj normalnega, ampak veliko nas je še vedno takih, ko smo bili vajeni, da so vsa testiranja bila brezplačna.

Mortal Kombat 11 izdeluje NetherRealm Studios in datum izida je 11. april. Beta test pa se bo zgodil med 28. in 31. marcem, kateri bo na voljo za konzoli PS4 in XB1 ter osebne računalnike.

World of Warcaft lahko skozi vikend poigravate zastonj!

0

Blizzard želi stare igralce ponovno privabiti v igro World of Warcaft. Naznanili so namreč, da bo igro World of Warcraft vse od 21. marca pa do 25. marca možno igrati popolnoma zastonj.

Vsi igralci, ki imate vaše račune neaktivne, vam jih bo Blizzard aktiviral vse do ponedeljka, 25. marca. Akcija velja za vse račune, ki na računu nimajo aktivne naročnine in imajo začetno edicijo igre. Vsi si lahko tudi zastonjsko ustvarite račun in Blizzard vam bo vaš račun brezplačno aktiviral, poleg tega pa vam bo dodal še vse dodatke do najnovejšega, Battle for Azeroth. Legion je torej zadnji dodatek, ki je bil izdan pred njim in vi boste že imeli priložnost, da ga preizkusite. Levelali boste lahko vse do stopnje 110, kjer boste lahko prejeli tudi Artifact orožja, ki so bila v tem dodatku dosegljiva.

Po končanju brezplačnega vikenda, boste svoj račun lahko nadgradili na najnovejši dodatek, Battle for Azeroth, ki bo vse do 31. marca v znižani ceni. Blizzard je torej spretno naredil dve akciji v enem, da bi privabil še malce več uporabnikov.

Potek registracije je enostaven. Najprej si pridobite Blizzardovo aplikacijo Battle.net, ki je potrebna za zagon igre World of Warcraft. Nato se registrirajte, če pa imate že račun se enostavno le prijavite. V aplikaciji na levi strani označite World of Warcraft in si igro tudi naložite. Da boste prepričani, da je vaš računalnik za igranje dovolj sposoben, odklikajte tukaj. Nato pa le še kliknite Play in veselo igrajte do 25. marca.

Cloud9 bi lahko izgubil svoje mesto na naslednjem StarLadder Majorju

0

Naslednji Counter Strike Global Offensive Major dogodek bo gostoval ukrajinski StarLadder, ki ga bo izpeljal v mesecu septembru. Dogodek se bo odvijal v Berlinu in bo vseboval poseben sistem za kvalificiranje ekip.

Skupinski del tekmovanja bodo namreč razdelili na tri različne opcije, ki bodo skupaj tvorile 24 ekip. Prva opcija bo vsebovala 6 ekip, ki so tekmovale na prejšnjem Majorju (Katowice), so obdržale vsaj 3 iste igralce od takratnega nastopa, so zmagale vsaj 1 igro a se niso uvrstile v izločilne boje – opcija se imenuje Returning Challangers.

Preostali opciji sta že poznani od prej, saj se redno pojavljata na vseh major dogodkih. Osem ekip se bo v skupinski del Majorja kvalificiralo preko Minor dogodkov, preostalih 8 pa bo povabljenih, ker so prišli v izločilne boje prejšnjega Majorja. Vseh mest v skupinskem delu StarLadder Majorja 2019 bo torej 24.

Med omenjene ekipe pri 1. opciji bi spadal tudi Cloud9, ki pa bo mesto zaradi menjave igralcev po vsej verjetnosti izgubil. Od postave, s katero so igrali na Katowice majorju sta trenutno ostala le še 2 igralca, saj je Kioshima prav tako pred izhodonimi vrati.

Ker pravilo dovoljuje povabilo le tistim ekipam, ki bodo obdržale vsaj 3 enake igralce bo moral Cloud9 po vsej verjetnosti skozi kvalifikacijske Minorje, ki jih bodo morali odigrati v Evropi (če prideta K0nfig in Jugi). Ekipa bo imela torej več evropejskih igralcev in bo zato morala igrati evropske kvalifikacije.

Glavni možje bodo morali zato dobro premislati koga bodo zamenjali in kdaj bodo to storili.

Bear Gryllsa bomo skozi različne pustoloviščine vodili in kontrolirali kar gledalci!

0

Netflix je naznanil že njihovo drugo interkativno pustolovščino imenovano You vs Wild, v kateri bo v glavni vlogi predstavljen Bear Grylls, slavni pustolovec, ki je navduševal s svojimi prigodami v naravi.

Tisti, ki ga še ne poznate boste imeli tokrat izvrstno priložnost, da vidite kaj vse si tale možakar tudi upa. Bear Grylls je bivši vojak posebnih enot britanske vojske, ki je posnel že več oddaj. Najbolj znani sta Man vs. Wild na Discovery Channelu in Running Wild With Bear Grylls na kanalu NBC. Grylss je ob enem tudi eden izmed najmlajših plezalcev, ki je prišel na vrh Mount Everesta, vsem pa je bolje znan kot človek, ki si upa prav vse.

Tokrat bo Bear Grylls sodeloval z Netflixom, ki bo 10. aprila pričel z zanimivo pustolovščino imenovano You vs Wild. V njej bomo lahko gledalci izbirali med možnostmi, ki nam jih bodo ponudili ustvarjalci oddaje, Bear pa bo tisto z največ glasovi tudi opravil. Sezona bo imela 8 delov, v kateri bo Bear Grylls postavljen v različne spektre narave.

Podobno interaktivno igro je sicer OldSpice na Twitchu prenašal že pred 4 leti, ko so v naravo prav tako postavili nekega človeka, ki je opravljal različne naloge glede na izvoljeno opravilo. Vseeno gre pri Bear Gryllsu pričakovati več, saj je vmešan tudi Netflix, ki bo poskrbel za dobro dogodivščino.

Bethesda bo na konferenci E3 podrobneje predstavila Doom Eternal

Bethesda je potrdila svoj nastop na eni izmed največjih igričarskih konferenc E3, ki bo tudi letos poleti naznanila različne naslove iger.

Presenetljivo na letošnjem E3-ju ne bomo dočakali tiskovne konference založnika EA, ki je omenil, da se bo na letošnjem E3-ju pri njih bolj igralo kot govorilo. Na dogodku pa ne bo niti Sonya, ki bo letošnji E3 2019 kar izpustil in s tem ne bo razkril nič novega.

Drugače pa je pri Bethesdi, kjer so na lanskoletnem E3-ju napovedali nadaljevanje igre Doom, Doom Eternal. Takrat smo si lahko ogledali že igralni posnetk, kjer kot po navadi koljemo različne stvore.

Letošnji nastop Bethesde na E3-ju bo torej v znamenju globljega pogleda igre Doom Eternal in bo prenašan na socialni omrežjih in platformah TwitchYouTubeTwitterMixer in na Facebook Live, 9. junija iz Los Angelesa.

Bethesda E3 Showcase 2019 save the date

Mapa Firestorm bo največja v zgodovini Battlefielda

0

Firestorm, Battlefield V Battle Royale se bliža, saj smo pred kratkim dobili tudi prvi uradni napovednik in datum izida do katerega je še manj kot teden dni. Firestorm bo poleg zanimivega “kroga”, ki jemlje življenjske točke preko ognjenih zubljev potekal tudi na ogromni mapi, ki so jo EA Dice poimenovali Halvøy.

Mapa bo po obsegu največja do sedaj kar je bilo za pričakovati. Nihče pa najbrž ni pričakoval, da bo mapa kar 10-krat večja od trenutne rekorderke Hamade, ki je nosila naslov največje mape do sedaj.

Zasluge za velikost mape gre predvsem pripisati številu vozil in drugih prevoznih sredstev, ki jih bo v novem Firestormu kar 17. Prevažali se bomo lahko s čolni, tanki in celo s traktorjem, ki nevem točno kakšno bo imel vlogo v hitri Battle Royale igri.

Tole pa je Hamada, prejšnja rekorderka v veličini.

PewDiePie dobil svojo igro “Zero Deaths”, v kateri se borimo proti indijskemu kanalu T-Series

0

Vsak, ki kolikor toliko uporablja internet, je do sedaj že zvedel za bitko najbolj popularnega YouTuberja PewDiePie z ogromnim indijskim glasbenim in filmskim kanalom T-Series.

Vojna trenutno še traja in giganta se borita za mično nagrado YouTube kanala z največ naročniki. Trenutno vsak od njiju poseduje že preko 90 milijonov naročnikov in razlika je med časom pisanja res majhna, bitko v živo lahko spremljate tukaj.

Simpatičnega Šveda izdatno podpirajo njegovi oboževalci in eden od njih je par tednov nazaj PewDiePiju predlagal, da bi zanj ustvaril igro. Slednji je njegov izziv sprejel a ga še dodatno okrepil, saj je moral izzivalec igro ustvariti v samo dveh tednih.

Ta oboževalec, z imenom Thomas Brush, prihaja iz razvijalca Atmos Games in je izziv uspešno opravil. Rezultat 14 dnevnega truda je postala igra Zero Deaths.

Gre za zanimivo platformsko igro, kjer nadzorujemo PewDiePija, ta pa mora pobirati kovance ter uničevati T-Series bote. Zadeva je precej kvalitetna, vsebuje lepo grafično paleto in kar neverjetno je, kaj je Thomasu uspelo spraviti skupaj v samo dveh tednih.

PewDiePie navdušenci si lahko igro prenesete iz sledeče povezave in je povsem brezplačna. Če boste vseeno ustvarjalcu donirali kaki evro, gre polovica prispevkov v roke dobrodelnim organizacijam.

Pomanjkljivo oblečena streamerka kritikom odgovorila na zanimiv način

1

Ena izmed najpriljubljenejših streamerkih katergorije “Just Chatting” je v enemu izmed svojih zadnjih streamov odgovorila kritikom, ki jo že nekaj časa zbadajo z žaljivimi komentarji, ker je na Twitchu oblečena pomanjkljivo.

Gre za 25-letno Kaitlyn ‘Amouranth’ Siragusa, ki je bolj znana postala kot “cosplayerka” različnih likov iz animiranih serij, kasneje pa je postala še obraz kategorije “Just Chatting” na platformi Twitch.

Amouranth se na svojih streamih pojavlja zelo pomanjkljivo oblečena, kar seveda privabi nekatere izmed gledalcev, ki ji pridno donirajo, da še naprej pozira pred kamero. Ob tem dobi tudi veliko sovražnih komentarjev, saj naj bi zaradi pomanjkanja oblačil kršila tudi splošne pogoje Twitcha.

No, temu izgleda da ni tako, saj je Twitch do sedaj še ni kaznoval, pa čeprav je jasno, da se je pred kamero prišla le nastavljati. V svojih streamih večinoma pleše in miga z boki, kar pritegne še veliko več pohotnežev.

O negativnih komentarjih po navadi niti ne razmišlja ali pa na njih ne odgovarja, a tokrat je bilo drugače. Pojavil se je komentar, ki se je glasil, “da naj se brž bolje obleče, saj so na Twitchu tudi mlajši gledalci”.

Amouranth je odgovorila, da je njen kanal primerno označen z vsebino za starejše in da ni njen problem, če jo gledajo mladoletniki. Mnenje je zaključila tudi z izjavo, da so za to krivi starši in njihova vzgoja, saj dovolijo svojim otrokom gledati takšno vsebino brez samega nadzora. Nato je kot primer navedla še čudno primerjavo z Barbikami, kjer je omenila, da so igračke Barbi precej manj oblečene kot ona in da se o tem nihče ne pritožuje.

Proti njej je bilo sicer že kar veliko pritožb s strani drugih popularnih streamerjev, ki so mnenja, da Amouranth nima kaj početi z razkazovanjem telesa na Twitchu in da je zgrešila spletni naslov strani.

A vse kaže je vse to dovoljeno na Twitchu, medtem pa blokirajo uporabnike, ki omenijo, da sta na svetu le dva biološka spola. Včasih se res vprašam v kakšnem razmerju so nekateri streamerji z uredniki Twitcha.

Sekiro: Shadows Die Twice dobil nov uraden, igralni napovednik

0

Nova igra razvijalca FromSoftware, Sekiro: Shadows Die Twice, je že praktično tik pred vrati in igričarska publika je posledično precej nemirna.

Kako ne bi bila, saj se gre za naslov izpod rok razvijalca, ki stoji za sedaj že legendarnimi naslovi tipa Bloodborne ter Dark Souls.

Tokratna igralna izkušnja bo malce drugačna, saj se bomo v Sekiro: Shadows Die Twice podali v Japonsko, ki pa ga ne naseljujejo nič manj nevarne kreature, kot smo jih vajeni iz razvijalčevih prejšnjih naslovov.

Akcija bo tokrat precej hitrejša, saj nam bo prostetična roka omogočala vihtenje na strehe stavb, to pa nam bo omogočilo drugačen taktičen pristop do nasprotnikov.

Ne bo manjkalo niti krvi, novost pa je dejstvo, da naš pogumni samuraj tokrat ne bo nem, ampak bo med špilom celo spregovoril kakšno besedo.

Sekiro: Shadows Die Twice izide že tik pred zdajci, saj ga bomo lahko veselo nameščali že 22. marca 2019.

Ob končanju igre Getting Over It vas čaka pogovor z razvijalcem

0

Včeraj se je pričel Game Developers Conference 2019, kjer sta bila udeležena tudi Bennett Foddy in Zach Gage. Gostila sta enega izmed pogovorov imenovanega
Put Your Name on Your Game, kjer je razvijalec igre Getting Over It – Bennet Foddy razkril zanimivo skrivnost svoje igre.

Če igre še ne poznate, ste si do sedaj prihranili kar nekaj živcev, saj je izjemno stresna. Igralci smo postavljeni v vlogo čudnega moža, ki se nag nahaja v loncu. V roki imamo ogromno kladivo s katerim se moramo vzpenjati po zgradbah do samega cilja.

A igra ni tako preprosta, kot se sliši, saj moramo z vrtenjem palca oz. miške previdno postopati po težavnih stopnjah, saj v igri namreč ni “checkpointov”, ki bi shranjevali naše dosežke. Igra je zato zelo napeta in večina nas je obupala že po par poskusih.

Vseeno pa obstajo ljudje, ki so igro seveda končali in se ob tem veselili. Bennet Foddy je sicer znan po takih igrah, saj je razvil recimo tudi igro QWOP, kjer se moramo s premiki rok in nog pomikati po tekaški stezi in to s kar štirimi tipkami (vsaka kontrolira roko ali nogo). Tokrat je izdal zanimivo skrivnost za vse tiste, ki igre Getting Over It še nismo dokončali.

Ob končanju igre se namreč igralcem odpre prav poseben klepetalnik, ki se mu pridruži prav Bennet sam. Razvil je namreč aplikacijo, ki mu na njegov telefon sporoči kdo je končal igro in v kolikšnem času. A pozor! Klepet z razvijalcem igre je možen le, če igre ne streamate, saj vam ob končanju igre, ta tudi povpraša po tem.

Call of Duty prihaja na mobilne naprave!

0

Podjetje Activision je sicer že v lanskem letu ob izidu igre Black Ops 4 napovedal sodelovanje s kitajskim velikanom Tencent, ki naj bi pomagal pri razvijanju mobilne igre Call of Duty. Drugih podatkov o sami igri nismo dobili, so pa nekaj mesecev za tem, danes objavili prvi napovednik za prihajajočo igro Call of Duty Mobile. Igra bo povsem brezplačna in bo na voljo na operacijskih sistemih Android in iOS.

V napovedniku lahko vidimo različne igralne načine, kjer se vrnemo v zgodovino serije iger Call of Duty. Orožja s katerimi bomo igrali so vsem znana, poleg njih pa lahko opazimo še legendarne mape Crash, Nuketown in ostale. Za pričakovati gre tudi, da bomo lahko pobijali zombije, kot tudi igrali poseben Battle Royale mod.

Pri Activisionu so omenili, da je njihov namen prvo ustvariti igro, ki bo zadovoljila vse njihove apetite in jo bo zato mogoče igrati le na “sposobnejših” telefonih, kasneje pa se bodo odločili tudi za boljšo optimizacijo za malce slabše telefone.

To sicer ni edini Call of Duty naslov, ki bo izšel letos, saj bi letos Activision pod okriljem Infinity Warda izdal še en Call of Duty del in sicer ob koncu letošnjega leta kot je to navada. Seveda trenutno podatkov o novi igri še ni, bo pa po vsej verjetnosti igra dobila kampanjo, ki je zadnji – Black Ops 4 presenetljivo ni imel.

Če želite tudi vi preizkusiti igro Call of Duty: Mobile lahko že danes opravite predregistracijo in si probate zagotoviti mesto na beta tesiranjih.

NVIDIA bo omogočila ray-tracing učinke tudi na GTX grafičnih karticah

Dobra novica za vse tiste, ki bi radi preizkusili famozne ray-tracing učinke, a ne želite odštevati bajne vsote za grafične kartice nove generacije kot so RTX 2060, 2070 ali pa 2080.

NVIDIA je namreč sporočila, da bo preko novih gonilnikov, ray-tracing učinke moč poganjati tudi na starejših grafičnih karticah – od GTX 1060 pa vse do GTX 1080 Ti – in sicer preko DXR APIja.

Grafične kartice, zgrajene na Pascal GPU arhitekturi, bodo ray-tracing lahko poganjale, a bodo ti učinki opazno nižje kvalitete in ločljivosti. Tisti, ki posedujete grafične rešitve, zgrajene na Turing arhitekturi, boste prejeli 2x do 3x boljšo optimizacijo, to pa gre seveda na račun RT jeder, ki jih posedujejo najnovejše RTX grafične kartice.

Dvomimo sicer, da boste sedaj lahko kar naenkrat poganjali Metro Exodus z ray tracing učinki pri 60 sličicah na sekundah, je pa to zagotovo priložnost, da bo več novih razvijalcev preizkusilo to novo tehnologijo.

Novi gonilnik bo izšel enkrat v aprilu, igre pa za implementacijo te novosti ne bodo potrebovale dodatne posodobitve.

Govorica, da bo nova Half-Life igra izšla v naslednjih petih letih je bila lažna

0

Biti oboževalec Half-Life serije zagotovo ni lahko delo.

Odkar nas je razvijalec Valve leta 1998 odpihnil s prvim delom, čemur je sledil enako navdušujoč naslednik leta 2004, smo igralci na trnih in nepotrpežljivo čakamo nadaljevanja avantur znanstvenika Gordon Freemana.

Žal pa je danes Valve precej drugačna beštija od tistega razvijalca, ki ga poznamo iz mladosti, saj si sedaj lasti platformo Steam ter s tem služi bajne vsote in mu iger pravzaprav sploh ni več treba izdelovati.

Zato trojke že dolgo časa ni na spregled in veliko članov originalne ekipe je v preteklosti zapustilo Valve, zato so upanja na nadaljevanja praktično umrla.

Predsednik Valva, Gabe Newell, je znan po temu, da rad odgovarja na e-maile in včeraj je prek interneta zopet završalo.

Nekdo naj bi Gaba vprašal, “če bi igral novo Half-Life igro pred smrtjo” in ta mu je odgovoril: “Samo ne umri v nekje naslednjih petih letih ;)”.

Upanja so se zopet takoj spet dvignila, da bomo morda vendarle dobili novo Half-Life igro, žal pa so ta zopet hitro ugasnila. Poštno sporočilo je bilo namreč lažno in nekdo se je spet grdo poigral z vsemi Half-Life oboževalci.

Je pa Gabe Newell za medije zopet potrdil, da Valve dela na treh VR igrah in da “trenutno obožujejo PC trg”. Seveda to bolj malo pomeni Half-Life navdušencem, a dobro je vedeti, da Valve sploh še zanima razvoj novih naslovov.