Cuphead danes šteje že skoraj dve leti in ta risankasta platformščina, kjer nadzorujemo simpatičnega junaka, ki ima namesto glave skodelico, še danes stoji na moji vitrini kot neosvojen naslov.
Cuphead je namreč simpatičen, a prekleto težak. Špil zahteva res vrhunske reflekse in zvrhano merico potrpljenja, zato je med preigravanjem veliko ljudi preprosto obupalo, med njih lahko neponosno prištejem tudi sebe.
Ni pa dvoma, da igra izgleda odlično. Razvijalec MDHR je vse animacije izrisal na papir ter to nato pretvoril v digitalno obliko. Rezultat je vizualna podoba, ki spominja na Disney risanke iz leta 1930 in ta je očitno dovolj dobra, da si bo prislužila prav svojo serijo na Netflixu.
Zadeva je še v zgodnji produkciji, razvijalec MDHR pa bo služil kot izvršni producent. Tokrat za animacijo ne bodo poskrbeli oni ampak Netflixov animacijski studio. Kakor pravi razvijalec, je to pravilna odločitev, saj bi drugače ustvarjanje iz njihove ekipe zahtevalo preveč časovnega vložka. Risanju na papir so se izognili, razvijalec pa pravi, da bo serija ohranila svoj značilni grafični slog in da se bodo poskušali izogibati prevelikemu dodajanju digitalnih učinkov.
Pri Nintendu so nekaj časa nazaj naznanili nadaljevanje zelo popularne igre Zelda: Breath of the Wild. Sedaj že iščejo nove ljudi, ki bodo delali temu novem projektu in veliko je govora o vseh dobro poznanih temnicah.
Nova Zelda naj bi imela temnice, kot jih poznamo iz legendarnega WoW-a in podobnih iger. Poleg tega se govori tudi o raznih dogodkih, ki bi se dogajali v igri in bi bili prav tako neke vrste večigralski.
Predstavljajte si kako bi ljudje ponoreli, če Nintendo pove, da bo Nova Zelda postala prvi resen MMORPG za konzolo Nintendo Switch. Seveda so vse to govorice in morali bomo počakati še nekaj časa, da ugotovimo ali je kaj od tega sploh resnično.
Ajej, G2A. Popularna platforma za prodajanje in nabavo ključev se je pretekli znašla v veliki godlji, saj so jo nemilosrčno začeli napadati razvijalci.
G2A se je nato na obtožbe odzval preko uradne izjave, kjer je oškodovanim razvijalcem ponudil 10x povrnjeno škodo, ki bi jo lahko nič hudega sluteči razvijalec lahko utrpel, če bi se na njihovi strani prodal ključ z njihovo igro, ki pa je bil kupljen preko ukradene kreditne kartice.
Nismo še dobro zaštartali v naslednji teden, že je G2A spočel novo traparijo.
Podjetje se trenutno trudi pridobiti na izgubljenemu ugledu in pri temu si je privoščil zelo trapasto potezo.
Novinar Thomas Faust, ki dela za spletno stran Indie Games Plus, je na Twitterju objavil zanimivo e-poštno sporočilo, katerega je prejel iz strani predstavnika G2A. Ta je piscu obrazložil, da so spisali obsežen članek o temu, kako je prodajanje ukradenih ključev na njihovi strani nemogoče.
Vendar prava težava tiči v temu, da je G2A želel, da se članek objavi na strani, brez da bi avtor zraven pripisal, da gre za sponzorsko objavo.
To ni samo nemoralno, ampak tudi nelegalno. Vsaj tako je v ZDA, kjer bi takšna poteza kršila FTC pravila, prav tako pa je to prekršek v Združenemu kraljestvu.
These e-mails were sent by our employee without authorization, for which we apologize to @SomeIndieGames and the 9 (!) other media outlets he sent this proposal to. He will face strict consequences, as this is absolutely unacceptable.
G2A se je na Twitter objavo že odzval in to precej strahopetno. Seveda so krivdo preložili na nekega ubogega zaposlenega, ki naj bi brez avtorizacije poslal to e-poštno sporočilo Indie Games Plus ter še devetim drugim medijem. Pravijo, da ga bo uslužbenec pošteno nasrkal, saj je takšno početje skrajno nedopustno.
Dvomimo sicer, da je nek naključni zaposleni šel pošiljat e-maile kar tako, iz ljubezni do podjetja, brez da bi zadevo kdo nad njim pred tem odobril. A takšno je življenje, kakec se bo zakotalil po hribu navzdol in nek nedolžni revež bo ostal brez službe.
Razvijalec Digital Extremes že nekaj časa pridno dela na igri Warframe, katero lahko igramo povsem brezplačno, kljub temu pa lahko uživamo v bogati vsebini.
Pretekli vikend se je odvil TennoCon 2019 in tam je Warframe nosil ogromno vlogo. Razvijalec je poleg novega dodatka razglasil tudi unikatno tekmovanje, ki bo enemu srečnežu prineslo res bogato nagrado.
V Warframe lahko izpolnimo svoje sanje postati vesoljska ninja, ki s svojo vesoljsko ladjo šviga med asteroidi ter se na tleh bojuje proti razni vesoljski zalegi. Igra precej spominja na Destiny in si je skozi svoj obstoj nabrala bogato število privržencev, ki so pravi navdušenci za vesoljsko črnino, mnogo med njimi pa bi za izpolnitev takšne želje prodali svojo levo ledvico.
Digital Extremes se je zato odločil izpeljati tekmovanje, kjer bo zmagovalec nagrajen z vsoto kar 250.000 dolarjev.
Zainteresirani boste v tekmovanje vstopili tako, da se preko svoje e-pošte prijavite v igro in vsak dan, do 30. novembra, boste ob dokončanju misije prejeli dodatno piko za tekmovanje. Vse skupaj lahko do konca novembra naberete 145 točk, decembra pa boste za finiširanje misije prejeli dvojne pike.
Skozi tekmovanje se bodo pojavile še dodatne možnosti za služenje točk, dodatne podrobnosti pa bo razvijalec še sporočil.
Čeprav Digital Extremes ne podarja ravno direktnega prevoza v vesolje, je 250.000 zelencev ravno dovolj denarja za izstrelitev med zvezde. Podjetje Virgin Galactic namreč za 90-minutni polet med vesoljce zahteva točno takšno vsoto.
Natančna pravila sodelovanja si lahko preberete na sledeči povezavi, pomaga pa vam lahko tudi spodnji video.
Steamova zadnja razprodaja je bila vsekakor nekaj zanimivega. Poleg običajnih popustov na igrah, je veliko uporabnikov lahko sodelovalo v akciji znani kot Steam Summer Sale Grand Prix. Zmagovalna ekipa je ob prečkanje finalne črte dobila lepo darilo v obliki podarjene igre, ki so si jo zaželeli na svoji Wishlisti.
Žal pa je bila zadeva čisto preveč zakomplicirana in razprodaja je zmedla ogromno ljudi in med te nesrečneže lahko prištejem tudi sebe. Na koncu je zmagala ekipa Corgi, ki je že na začetku dirke povedla in čeprav je Valve vmes spreminjal pravila, saj so zadevo želeli nekako uravnotežiti, je rumeni pes še vedno na koncu zmagal.
Da je med igralci vladala zmeda se zaveda tudi Valve. Za zmešnjavo se je že opravičil, zraven pa dodal še eno dodaten posladek. Izmed vseh sodelujočih so zbrali 5000 srečnežev, ki bodo dobili igro, katera se nahaja na vrhu njihove Wishliste.
Možnosti, da se znajdete med temi zmagovalci so sicer astronomske, a vseeno preverite svoje e-poštne predale, saj morda spite pod srečno zvezdo, tako kot tale tip, ki je prejel igro Cyberpunk 2077 povsem brezplačno.
Najnovejši AMD Ryzen procesorji trenutno navdušujejo vse tehnološke navdušence in nič manj navdušeni nismo ostali niti mi pri našemu testu.
Vendar vsaka tehnološka igračka s sabo prinese nek minus in v Ryzen primeru ga je očitno nasrkala igra Destiny 2.
Prvi kupci tretje serije Ryzen procesorjev so se začeli na Redditu pritoževati, da po nadgradnji svojih PC-jev ne morejo več zagnati igre Destiny 2. Problem je bil takoj odpravljen, če so procesor in matično ploščo zamenjali s prejšnjimi komponentami, tako da je več kot očitno razlog v Ryzen procesorju.
Zaenkrat ne pomaga nič, tudi ponovna namestitev Oken ter vseh gonilnikov ni razrešila problema. Ob zagonu igre se ta prikaže v Task Managerju, žal pa je to vse kar se zgodi.
Razvijalec Bungie je že izjavil, da trenutno raziskuje težavo, žal pa še ni jasno, kdaj bo na površje priplaval popravek. Do takrat boste nestrpni novi lastniki Ryzen igračk morali ostati praznih rok.
Toksičnost na vseh socialnih platformah je danes postala že stalnica in vsak uporabnik se mora z njimi soočati dnevno, še posebej če ima njihov profil ogromno sledilcev.
Tudi Instagram ni izjema in zato bomo kmalu dobili novo zanimivo pridobitev, ki bo spletne tirane malce zajezila oz. jih vsaj poskušala omejiti.
Umetna inteligenca bo pregledala vse komentarje, ki so v procesu nastajanja in če bo v tekstu zaznala žaljiv ton, vas bo pred objavo opozorila o neprimernosti objave. S tem naj bi žaljivca pripravili do tega, da malce premisli o svojih natipkanih besedah in te morda spremeni v nekaj manj žaljivega.
Uporabniki bodo dobili tudi novo funkcijo “Restrict”, preko nje pa bodo prejeli orodja, s katerimi bodo lahko bolj podrobno nadzorovali prejete komentarje.
Tako boste lahko uporabnika označili z oznako “Restrict”, to pa pomeni, da nadležni sledilec ne bo videl, kdaj ste aktivni na Instagramu, ne bo pa ga obvestilo niti takrat, ko boste prebrali njegovo zasebno sporočilo. Prav tako boste lahko njegove komentarje skrili, tako da ne bodo vidni ostalim uporabnikom, spletni tiran pa za to sploh ne bo vedel.
Instagram novost postopoma omogoča na vseh računih, tako da lahko budno motrite tudi svojega in se podate v boj s spletnimi barabini.
Na letošnjem TennoCon 2019 dogodku so razvijalci igre Warframe napovedali prihod tretje večje razširitve. Ta na naj bi imela še večji odprti svet kot ostali dve do sedaj.
Nova razširitev se bo imenovala Empyrean, kjer bomo lahko raziskovali popolnoma nov svet, tam pa ne bo manjkalo plena in nepridipravov. Poleg tega bomo imeli svojo ladjo, ki jo bomo lahko vodili in tako streljali podleže. Seveda ni pravi Warframe, če ne bi upali te ladje tudi izboljševati in dodajati razne stvari.
Lastnosti:
V igro bo dodan nov sistem za povezovanje različnih uporabnikov med seboj za boljšo večigralsko izkušnjo,
Igralci bodo lahko napadali plovila drugih igralcev,
Situacija na trgu procesorjev je v zadnjih letih doživela gromozanski preobrat. AMD je namreč ob izidu Bulldozer mikroarhitekture zaspal in pobudo prepustil modremu konkurentu. A Lisa Su je v 2016 udarila po mizi in besno zakričala: “Nič več!”. In tako smo bili priča oznanitvi (Ry)Zen arhitekture, ki je popolnoma spremenila celotno situacijo. AMD je vstal iz pepela in ponovno zažarel na trgu procesorjev, medtem ko se je v manj imenitnem položaju tokrat znašel Intel, situacijo pa je zanj še dodatno poslabšalo, da smo bili ravnokar priča izidu tretje generacije Ryzen procesorjev.
V mojih rokah se je tako znašel cenovno ugoden in visoko pričakovan procesor Ryzen 5 3600. Njegov soimenjak iz prejšnje generacije je predstavljal idilično razmerje med ceno ter zmogljivostjo in tako je tudi tokrat. Prinaša 6 jeder in 12 niti, ob osnovni frekvenci 3,60GHz in kar 4,2 GHz pospešku na enem jedru. Pa bo izboljšan IPC dovolj, da bo Intel pričel izgubljati zvestobo igričarjev?
AMD je mojster ustvarjanja pričakovanja. To jim je uspelo tudi z novo arhitekturo Zen 2 za tretjo generacijo Ryzen procesorjev, katere izid je marsikdo nestrpno pričakoval zadnjega pol leta. AMD ima prvič v zadnjih letih naprednejši proizvodni proces v primerjavi z Intelom, saj so izdali prvi 7 nm procesor za namiznike. Ob tem pa bomo potrošniki na “navadne” osnovne plošče namestili celo 12 in 16 jedrne procesorje. Toda jedra niso vse, še posebno to velja za igre. AMD je kot kaže udaril tudi tu in pred izidom se je govorilo o 10% izboljšanju zmogljivosti posameznega jedra ob isti frekvenci. Še več, tudi sama frekvenca naj bi bila višja, več virov je izpostavilo 12 jedrni procesor z boost frekvenco nekaj pod magično mejo 5 GHz. Če vse to seštejemo, ima AMD v rokah resnično kladivo, s katerim bo Intel močno udaril po prstih in giganta zbudil iz dolgoletnega spanja.
Jedra/Niti
L2+L3
TDP
Osnovni takt
Turbo takt
Cena
AMD Ryzen 9 3950X
16(32)
72MB
105W
3.50GHz
4.70GHz
799€
AMD Ryzen 9 3900
12(24)
70MB
105W
3.80GHz
4.60GHz
550€
AMD Ryzen 7 3800X
8(16)
36MB
105W
3.90GHz
4.50GHz
420€
AMD Ryzen 7 3700X
8(16)
36MB
65W
3.60GHz
4.40GHz
360€
AMD Ryzen 5 3600X
6(12)
35MB
95W
3.80GHz
4.40GHz
260€
AMD Ryzen 5 3600
6(12)
35MB
65W
3.60GHz
4.20GHz
210€
V nadaljevanju se bom osredotočil in ocenil naš testni primerek AMD Ryzen 5 3600.
Kot lahko vidimo, gre še zmeraj za 6 jedrni procesor z 12 nitmi, a osnovna frekvenca se je dvignila iz 3,40GHz na 3,60GHz. Turbo takt je doživel še nekoliko večje zvišanje, saj se je napram predhodnjih 3,90GHz dvignil na 4,20GHz, več pa je tudi predpomnilnika. A TDP je kljub temu ostal enak in šteje “zgolj” 65W.
Kot vemo, TDP že dlje časa ne označuje dejanske porabe procesorja, temveč koliko toplote je potrebno odvesti. Prav tako Intel in AMD TDP določata po različnih kriterijih in neposredna primerjava nikakor ni smiselna. AMD navaja porabo v Boost, Intel pa z osnovno frekceno in tako Intel izpade kot da je njegova poraba nižja.
Po nekaj dnevih testiranja je še največja zagata ta, ali Ryzen 3600 uspe upravičiti nekoliko višjo ceno od starejših Ryzen generacij, ki so se ponovno pocenila. Konkurence v modrem taboru preprosto nima.
O novostih nove arhitekture smo na strani napisali že kar nekaj, tako, da se v testu ne bom poglabljal v vse novotarije. Kot že ob preteklih enačicah, so se pri AMD tudi tokrat odločili, da priložene hladilnike uredijo v hierarhijo, kjer je tip hladilnika odvisen od zmogljivosti procesorja.
Ob Ryzen 3600 prejmeš najosnovnejšega Wraith Stealth. Na tem mestu se nikakor nisem mogel ogniti vprašanju, zakaj je zraven mojega testnega primerka prišel AMD Wraith Prism RGB. Da bi bilo začudenje še malce večje, je že ta stežka hladil procesor in neprijetno glasno sesal zrak skozi reže ventilatorjev, vsaj dokler nisem ročno nastavil profila ventilatorjev v BIOS-u. Prepričan sem, da bo ob uporabi priloženega hladilnika izgubil nekaj zmogljivosti, vsaj čez poletje. V kolikor ga resda morate uporabljati, pa priporočam nastavitev ventilatorjev na konstantno hitrost vsaj pod 55C, saj bo drugače ob vsaki najmanjši obremenitvi hladilnik zaječal kot notredamski zvonar.
Testi
Testni sistem
Dejstvo je, da so sredstva večine igričarjev precej omejena. Zato smo za testni sistem uporabili računalnik, ki si ga lahko omisli večina igričarjev, saj je konfiguracija resnično dostopna velikemu delu ciljne populacije. Trenutno doma žal nimam primernejše grafične kartice od RTX 2060 in zato je bila med testiranji uporabljena slednja.
Nedvomno je prišlo do določenih omejitev in celoten potencial povsod ne bo izkoriščen, sem pa to kar se da kompenziral s prilagoditvijo nastavitev v igrah.
Ryzen Zen2 je prva arhitektura, izdelana na 7nm procesu. Posledica je nižja poraba ter višje frekvence, a tudi dodatna toplotna obremenitev.
Količina pomnilnika je doživela povečanje.
Za test sem uporabil Gigabyte Aorus Pro B450. Plošča je delo opravila izvrstno, potrebno je bilo zgolj posodobiti BIOS. Nekaj več težav je povzročala izbira pomnilnika, saj se z nekaterimi seti računalnik ni želel zagnati, zato tudi uporabljen 2400MHz, medtem ko se priporoča 3200MHz in več. Teh težav na starejši AsRock X370 Taichi nisem imel.
V CPU-Z orodju je Ryzen 5 3600 kar 28% hitrejši v enojedrnih opravilih. K temu kar nekaj prispeva višja frekvenca, saj se slednja ustavi pri 4,20GHz, pri Ryzen 5 1600 pa že pri 3,60GHz.
Razlika je opazna tudi v večopravilnih testih. Tokrat Ryzen 3600 doseže 25% boljše rezultate. Ponovno morava v obzir vzeti višji takt jeder, saj je frekvenca za 450MHz višja.
CPU Mark
Prvi test, ki si ga bomo ogledali, so primerjave rezultatov v Cinebench R15. Za primerjavo zmogljivosti smo uporabili še Ryzen 1700 in Ryzen 2700x, ki sta bila priljubljena med kupci preteklega obdobja, obenem pa z njima lažje prikažem napredek nove generacije. V mislih imejte, da gre za 8/16 jedrna procesorja napram 3600 6/12. Ryzen 7 1700 sem za namene testiranja navil na 3,9GHz pri 1,36V.
Pričakovano Zen2 arhitektura prinaša pohitritev v IPC. Ryzen 5 3600 je tako dosegel kar 184 točk. S tem je sunkovito preskočil Ryzen 7 2700x s 161 in Ryzen 1700 s 131 točkami. Ko sem Ryzen 1700 navil na 3,9GHz se je rezultat sicer dvignil na 151 točk.
Del pohitritve nedvomno izhaja iz višje frekvence, ki se je za Ryzen 3600 ustavila pri 4,2GHz.
Ob obremenitvi vseh jeder se razmerje nekoliko poruši. Ryzen 3600 ob kar dveh jedrih manj uspe doseči skorajda enak rezultat. Brez oklevanja lahko priznam, da je AMD uspel vnovič napraviti korak naprej.
3DMark
V 3DMarku sem procesorje pognal skozi dva testa, Time Spy in Fire Strike. Ryzen 3600 je dosegel nekaj slabše rezultate v procesorskem testu, saj se mu pozna manjko 2 jeder. V grafičnih testih so bili rezultati nekoliko boljši.
Igre
Procesor smo testirali tudi v par igrah na prej omenjenem testnem sistemu. Razen če je omenjeno drugače, so vsi sistemi za testiranje uporabljali identično grafično kartico – RTX 2060, Toshiba NVMe SSD in 2400 MHz pomnilnik. V nekaterih grafih boste lahko opazili, da so procesorji po zmogljivosti precej poravnani. Do tega pride zaradi omejitve grafične kartice oz. omejenega maksimalnega števila sličic na sekundo v določenih igrah. Čeprav je večina testov potekala na ultra nastavitvah in ločljivosti 1920×1080, smo nekaj testov opravili tudi na nižjih nastavitvah, kjer ta problem ne bo tako izrazit.
Witcher 3
1920×1080
Najnižje pred-nastavitve
The Witcher 3 velja za eno izmed bolje optimiziranih iger, ki dodobra izkoristi grafično kartico ter vsa jedra procesorja. Temu primerni so rezultati, ki prikazujejo majhne razlike, zmago pa domov odnesejo dodatna jedra. Ryzen 3600 je sicer dosegel zgolj 4 FPS manj kot Ryzen 2700x in 1700, vsi pa so krepko presegli mejo 100 FPS. Naj omenim še, da sem za potrebe testov z vsemi procesorji skušal ubrati iste poti, sličice pa so pri tem na čase kar močno nihale (med 200-120 FPS), odvisno od pokrajine.
Total War: Three Kingdoms
1920×1080
Srednje pred-nastavitve – Največjo število enot
Vgrajeno “benchmark” orodje
Total War: Three Kingdoms je na vseh Ryzen procesorjih delovala odlično, čeprav je 1700 nekoliko zaostajal za obema tekmecema. Kljub vsemu je tudi razlika med najboljšim in najslabšim rezultatom znašala manj kot 10%.
Assassin’s Creed Odyssey
1920×1080
Ultra pred-nastavitve
MSAA
16x AF
Vgrajeno “benchmark” orodje
Ena izmed iger, ki odlično izkoristi vsa jedra. Ryzen 3600 je dosegel identičen rezultat kot dražji Ryzen 2700x, Ryzen 1700 pa je ponovno nekoliko zaostajal.
GTA 5
1920×1080
Ultra pred-nastavitve – tudi napredne
Vgrajeno “benchmark” orodje
GTA 5 šteje že 5 let, a kljub temu ostane priljubljeno orodje za testiranje. Igra dodobra izkoristi potencial procesorjev in vsi testirani nalogo opravijo z odliko. Ryzen 3600 tudi tukaj za dlako dobi boj s starejšima konkurentoma.
Navijanje
Navitje je pričakovano predstavljalo veliko prepreko. Zen arhitektura je namreč znana po alergičnosti na takt višji od 4GHz, kjer začne voltaža nesorazmerno naraščati. Ker je testni Ryzen 3600 spodoben držati 4,05GHz ob obremenitvijo vseh jeder, naraste tudi tovarniška voltaža. Slednja je za naš primerek znašala 1,36V-1,38V, kar je za tovarniški hladilnik kar precejšen zalogaj.
Kakorkoli, ker sem prvotna testiranja izvajal zgolj s priloženim hladilnikom, omembe vrednega navitja nisem uspel doseči, saj sem dosegel zgolj 100MHz višjo frekvenco, temperatura pa je v Cinebench20 presegla 85 stopinj.
Kakorkoli, najvišji rezultat, ki mi ga je uspelo doseči je 4150MHz pri 1,4V, kjer je stopnjevanje preprečilo 85 stopinj med testiranjem -najvišja varna temperatura naj bi po besedah AMD bila 75 stopinj. Ob testnem primerku sem sam prejel Wraith Prism hladilnik, normalni smrtniki jo bodo odnesli slabše, saj prejmejo resnično osnovnega Wraith Stealth. Navitje bom naknadno v dodatnem članku razčlenil z Noctua NH D15, ki bo omogočila več manevrskega prostora.
Zaključek
Ryzen 3000 ob še manjšem proizvodnem procesu na trg prinaša še bolj dodelano Zen2 arhitekturo. Nesporno za enako ceno na mizo postavi zmogljivejšo generacijo procesorjev. Le ti še zmeraj blestijo v produktivnih aplikacijah, v igrah pa jim ni uspelo v celoti razrezati vso prednost, ki jo je tekom let nabral Intel z i7 ter posledično i9.
Če se v nadaljevanju osredotočim na Ryzen 5 3600, njegova največja težava niso Intel konkurenti, temveč procesorji Ryzen prve in druge generacije, ki jih je za smešen denar mogoče dobiti na trgu. Tako lahko Ryzen 2600 dobiš že za dobrih 120€, kar je 50% cene Ryzen 3600 z žrtvovanjem 15-20% zmogljivosti.
Ryzen 5 3600 je Intelove i5 procesorje pretvoril v okostnjake v omarah, katerih nakupa se racionalno preprosto ne da upravičiti. AMD jih je s 3 serijo Ryzen procesorjev uspel uloviti tudi v igrah, ob tem pa so že od začetka boljši v produktivnih orodjih.
Vendar Ryzen 5 3600 ni namenjen zgolj igralcem videoiger. Gre za idealen procesor za vse z omejenim proračunom, ki si želijo zmogljiv vstopen procesor za video obdelavo, saj na tem področju resnično blesti.
V kolikor nestrpno brskaš po spletu z željo po novem računalniku in si še ne lastiš Ryzen procesorja, je serija 3000 odlična izbira. V kolikor pa že imaš Ryzen procesor prejšnjih generacij (6 ali več jeder) pa lahko novo serijo preskočiš, saj preprosto ne ponuja dovolj velikega razkoraka, da bi nadgradnjo upravičila (izjema 12 in 16 jedrne inačice). Vedi tudi, da vse plošče prve generacije nove serije ne bodo podpirale, kar naredi situacijo še posebej konfuzno.
Mala morska deklica je risanka, ki sem jo navdušeno spremljal v svoji mladosti. Odkrito rečeno, o tej risani seriji nisem preveč razmišljal, vse dokler nisem slišal za novodobno predelavo.
Disney trenutno načrtuje remiks svojih starejših klasik kot je denimo Levji kralj in temu tretmanu ne bo ušla niti Mala morska deklica.
The Little Mermaid bo svoje risankaste prvine pustila zadaj, saj nas po novem čaka igrani film. S tem načeloma ni nič narobe, a oboževalce je razburila odločitev Disneya, da bo naslovno vlogo Ariel odigrala temnopolta R&B pevka Halle Bailey.
To bo za njo predstavljalo prvo, pravo filmsko vlogo in punca je nad njo navdušena, kar je prikazala tudi na svojemu Twitter računu. A temnopolta Ariel ni razveselila vseh, še posebej ne tistih, ki so risanko spremljali v svojih ranih letih.
This is Disney's Ariel. This is Disney's the Little Mermaid. Who for 31 years has been an Iconic with Her Red Hair and white skin. I am tired of race bending being ok only on one side. Anderson's THe little Mermaid when human she was white too.
Na Twitterju se je pojavilo kar nekaj izjav, ki Disney obtožujejo nepotrebnih sprememb. Ariel je bila vedno belopolta punca z rdečimi lasmi in takšna bi morala ostati. Veliko ljudem je namreč v težkemu otroštvu vlivala upanje in je tako za njih postala heroj, čeprav samo izmišljen.
I am FUMING that they cast Halle Bailey as Ariel for the live action little mermaid. She was the only original Disney Princess with red hair like me when I was young 😭😭😭😭
Spet nekateri trdijo ravno nasprotno, saj so bile temnopolte deklice pri svojemu odraščanju prikrajšane takšnega vzornika in je sedaj napočil čas za spremembe.
White people complaining they cast a black girl as Ariel: Disney created 49 films from 1937-2009 before delivering their first black princess with Tiana. Black girls watched an entire catalog NEVER seeing themselves. For 70 years.
Situacija je vsekakor zakomplicirana in bitka med pristaši enega in drugega tabora bo tekla dalje, medtem pa Disney stoji za svojo odločitvijo. V bitko se je pridružil tudi igralec Terry Crews, ki bi zelo rad odigral vlogo očeta priljubljene morske junakinje.
Malo morsko deklico bo režiral Rob Marshall, ki je prej poskrbel za mjuzikla Into the Woods in Mary Poppins Returns. Za glasbeno spremljavo bosta poskrbela Alan Menken in Lin-Manuel Miranda, ki je pomagal ustvariti Hamiltona. Za scenarij so na svojo stran dobili pisca David Mageeja, ki je svoje ime podpisal pod Mary Poppins Returns.
Produkcija na Mali morski deklici naj bi se začela zgodaj 2020.
Kalifornijski potres, stopnje 7.1, je bil ujet na veliko kamerah, med njimi tudi se je znašla tudi YouTuberka Ali J. Ta na svojemu kanalu skrbi za popularne “make-up” posnetke in potres jo je ujel ravno pri nanašanju šminke. Med rukanjem ji je spodneslo roko in končni rezultat je maska, ki precej spominja na zlikovca Jokerja.
Vendar se pri punci sumi, da je bila celotna zadeva lažna. Ljudje so se spravili natančno preučevati njen posnetek in opazili so sumljive podrobnosti z zadevo, imenovano Earthquake Simulator. To je v bistvu nekakšen zabojnik, ki poustvari učinke pravega potresa in pri tresenju so budne oči ujele veliko podobnosti med obema posnetkoma.
Čeprav je zadeva najverjetneje lažna, ji je zagotovo pomagala do boljše prepoznavnosti. Ali J in njen kanal sta mirovala vse od aprila 2018 in tudi ko je bil ta aktiven, ni nabral ravno veliko ogledov. To se je vse spremenilo s potresom, saj je njen posnetek postal viralen in do sedaj nabral že preko 270.000 ogledov.
Čez vikend se je Kalifornija pošteno stresla. Ogromno območje v ZDA je namreč prizadel močan potres, stopnje 7.1 po Richterjevi lestvici.
To se je zgodilo ravno takrat, ko je veliko Twitch osebnosti predvajalo svoje posnetke v živo in med njimi se je znašel tudi Shroud. Večina popularnih streamerjev se nahaja v Los Angelesu, zato ni čudno, da imamo danes na spletu ogromno posnetkov potresa.
Tresenje ga je presenetilo med igro Apex Legends, katera je pred kratkim dobila svojo drugo sezono. Potres je trajal kar dolgo in v spodnjemu posnetku lahko vidimo, kako se trese njegovo celo stanovanje ter mikrofon in kamera. Shroud je bil pošteno zmeden, a pogumnež prenosa ni ugasnil ampak je po koncu tresenja nadaljeval z igro ter s svojo ekipo, verjetno zaradi povečane doze adrenalina, celo zmagal igro.
Iz Tajske poročajo o smrti gledalca, ki je izdihnil med gledanjem grozljivega filma Annabelle Comes Home.
Gre za starejšega možakarja z imenom Bernard Channing, gospod pa je štel že častitljivih 77 let. Umrl je kar sredi predvajanja filma, to, da ga ni več med živimi, pa so odkrili šele takrat, ko so se nazaj prižgale luči.
Razlog smrti še ni znan, vendar policija pravi, da ni suma o kakršnemukoli kaznivemu dejanju. Spočeta bo tudi obdukcija, kjer bodo raziskali točen vzrok smrti.
Najverjetneje je možakarju odpovedalo srce in morda ga je v filmu pričakala kakšna scena, ki je bila preprosto preveč šokantna in ga je tako ujela povsem nepripravljenega.
Annabelle Comes Home spada v franšizo The Conjuring, zato je zanimivo dejstvo, da to ni prva smrt te serije grozljivk. Leta 2016 je med gledanjem filma The Conjuring 2 za posledicami infarkta in možganske kapi umrl 65-letni Indijec Andrah Pradesh.
Je film res tako grozen, da seka vse pred sabo? Pazljivo si oglejte spodnji napovednik in presodite sami, film pa trenutno straši tudi po slovenskih kinih.
Popularni streamer Dr Disrespect je izgubil svoje privilegije prenašanja na platformi Twitch 25. junija in od takrat so njegovi oboževalci nestrpno pričakovali njegovo vrnitev.
Njegova kazen, zaradi prenašanja v živo iz javnega WC-ja, je trajala dva tedna in njegov Twitch kanal se je že vrnil med žive. Žal pa od takrat še ni spočel nobenega streama, se bo pa to očitno zgodilo kmalu.
Doktor je preko Twitterja že razkril svoj prenovljeni studio, poleg tega pa je za nekaj časa ob stran postavil svojo brkato persono in objavil dolgo pismo, kjer je podal svoje poglobljeno razmišljanje o neljubemu incidentu.
Včeraj pa je prikazal tudi nov video, ki prikaže nekatere njegove dogodke iz kariere, iz videa pa je tudi očitno, da bo njegova produkcija stopila na naslednji nivo.
Naslov posnetka nosi ime Tomorrow, spodaj pa je razkril tudi spored prenosov v živo. Njegovo vrnitev si lahko ogledate danes, ob 20.00 na sledeči povezavi.
Razvijalec Platinum Games morda ni tako znano ime kot CD Projekt RED, a v svoji šapi imajo kar nekaj zanimivih preteklih izdelkov, ki so jim prinesli zvesto igričarsko bazo. Razvijalec trenutno dela na Bayonetta 3, vendar pa bo kmalu izdal še en precej pričakovan naslov, imenovan Astral Chain.
Nastopili bomo v vlogi mladega policista, ki bo sodelovali z našo Legijo in poskušali rešiti svet pred zlobno zavojevalno silo, katera se imenuje Chimeras.
Astral Chain bomo preigravali iz tretjeosebnega pogleda, čaka pa nas veliko pretepanja in vihtenja posebnih sposobnosti. To nam bodo omogočale Legije, te pa bomo lahko spreminjali kar sredi akcije in tako izvrševali unikatne in stilistične pretepaške animacije.
Zle Chimerase bomo lahko tudi očarali in jih spravili pod našo kontrolo, moč se bo celo povzpeti na njih in jih jezditi. Razvijalec je na nedavnem sejmu Japan Expo prikazal tudi povsem novi igralni posnetek, ki prikaže skoraj pol ure igranja.
Astral Chain prihaja eksluzivno za konzolo Nintendo Switch, igro pa že lahko prednaročimo na spletni trgovini Eigre.si in smo tako pripravljeni na izid, ki se bo zgodil 30. avgusta.
Založnik Bandai Namco je uradno najavil četrti del franšize ONE PIECE Pirate Warriors 4, ta pa bo prišel na vse novodobne konzole kot tudi na PC.
Pirate Warriors precej spominja na serijo iger Dynasty Warriors. To pomeni ogromno istočasnih nasprotnikov, ki se naenkrat gnete na zaslonu, naša naloga pa je, da jih z brcami in raztegljivimi rokami pošljemo v onostranstvo.
Bandai Namco je ob objavi naslova prikazal še kratki dražilnik. Ta ne prikaže veliko, vidimo samo zelo napihnjenega glavnega heroja, ki se spopade z enako veliko starejšo gospo.
ONE PIECE Pirate Warriors 4 še nima čisto točnega datuma izida, ve se samo, da ga lahko pričakujemo v letu 2020.
Teamfight Tactics je zunaj že dober teden in ta Auto Chess izvedenka za League of Legends je nabrala že bogato število igralcev. K igranju so se spravili tudi tisti, ki so League of Legends v preteklosti že opustili, saj TFT ponuja povsem novo izkušnjo.
Sedaj je nastopil čas, da igra preide na naslednji nivo. Govorimo o Ranked načinu, ta pa naj bi prispel z naslednjo posodobitvijo 9.14 za League of Legends, slednjo pa lahko pričakujemo že naslednji teden.
Razvijalec Riot je na svoji strani razložil nekatere podrobnosti glede Ranked načina. Še vedno bodo prisotne divizije kot so denimo Iron ter Platinum, v te pa boste samodejno napredovali, ko boste dosegli 100 LP-jev. Če boste igro zaključili na prvem mestu, boste prejeli največ točk, nekaj pa jih boste prejeli tudi, če končate na četrtem ali višjemu mestu.
Čakajo nas tudi Ranked nagrade, te pa bodo razdeljene na koncu vsake sezone. Riot je še povedal, da bomo na leto prejeli okoli 3 ali 4 sezone, vendar se to lahko še spremeni, še posebej če bo med večjimi vsebinskimi posodobitvami minilo preveč ali premalo časa.
Teamfight Tactics bo tako še dolgo živel in zanimivo bo videti, do kakšne stopnje lahko naraste ta virtualni šah.
Zvesti sledilci bi od svojih idolov kupili marsikaj, tudi umazano vodo iz kopeli. Še posebej če je njihov vzornik pripadnica ženskega spola.
To je dokazala pred kratkim Belle Delphine, ki je za svoje sledilce pripravila svojo vodo iz kopeli, kozarčki šampona pa so se prodajali po 30 $ na kos. Zadeva se je razprodala, ni pa Belle očitno edina ženska, od katere bi ljudje radi vohali umazani šampon.
Popularna streamerka Pokimane je po kontroverzni potezi Belle Delphine na svoj e-mail prejela ogromno prošenj svojih privržencev, naj jim tudi ona podari delček svoje odmrle kože, pomešane z vodo. Naval je bil očitno dovolj velik, da se je streamerka odpravila na Twitter in uradno pozvala svoje privržence, naj prenehajo s temi zahtevami. Žal se punca raje tušira, tako da kozarčki odpadne vode odpadejo.
please stop asking for my bath water, i take showers 😔🧼
Bi pa punca verjetno zaslužila precej dinarčkov. Nekdo je izračunal potencialni profit Belle Delphine in če je punca v kad spravila standardnih 70 galon vode ter to prepakirala v 1890 kozarcev po 6 unčev, ji je to na koncu prineslo 44.800 dolarjev profita. Ni slabo za kopanje.
I did the math and, assuming she took the standard 70 gallon bath, she would’ve had water for 1890 6oz containers of this liquid. Sold for $30 each, it would result in her making $44,800 in total pic.twitter.com/W4acUVI3mS
Tehnologija Enhanced Super Resolution Generative Adversarial Networks oz. krajše ESRGAN je najnovejša pridobitev modderske skupnosti. Preko nje umetna inteligenca izboljša vse teksture v igri, kar močno prihrani na času, ki bi ga nekdo moral vložiti, če bi moral ročno vsako teksturo obdelati in jo nato optimizirati.
V preteklosti je že kar nekaj iger prejelo ta tretma, sedaj pa je na vrsto prišla tudi vrhunska RPG igra Knights of the Old Republic. Ta danes šteje že 16 let in nekateri jo štejejo kot najboljšo RPG izkušnjo izpod rok razvijalca Bioware.
Modder Red11BY ni preuredil prav vseh tekstur, ampak se je bolj osredotočil na teksture karakterjev. Ti so sedaj precej pridobili na podrobnostih, teksture pa so bile nadgrajene na ločljivost 2048×2048.
Modifikacija tehta 3 GB, prenesete pa si jo lahko iz sledeče strani.
Nekaj od njih je preko Twitterja javno očrnila spletno štacuno in svoje igralce naprošala, naj raje njihove igre spiratizirajo, kot pa da bi jih kupovali preko G2A trgovine. Razlog naj bi bilo dejstvo, da G2A prodaja lažne ključe ali pa so ti kupljeni preko ukradenih kreditnih kartic in tako mora razvijalec veliko napora in časa vložiti v podporo oškodovancem, nekateri od njih pa trdi, da morajo biti tatvine poplačane iz razvijalčevega žepa.
Na svoji strani so objavili dolgo objavo, kjer je razloženo delovanje njihove trgovine. Nekateri razvijalci preko njih prodajajo svoje ključe, tu pa so tudi podjetja, ki od razvijalca pokupijo velik delež ključev in jih dobijo po znižani ceni, nato pa te nalepijo na G2A trgovino.
Presenetljiva pa je njihova izjava glede ključev, kupljenih z ukradeno kreditno kartico. Ti primeri naj bi se sicer dogajali, a naj bi bili zelo redki. Vseeno pa so se zavezali pomagati razvijalcem, zato bodo pri vsaki pritožbi glede ukradenih kod, na pomoč poklicali neodvisno revizijsko družbo, ta pa bo natančno preučila obe strani. Prve tri takšne revizije časti G2A, medtem ko si bodo za naslednje delili stroške z oškodovanim razvijalcem 50/50.
Če bo revizijska družba ugotovila, da so bili ključi kupljeni z ukradeno kartico, bo G2A razvijalcu povrnil vso škodo in to v kar desetkratni vrednosti.
Precej pogumna poteza G2A-ja in očitno se ta slavna spletna štacuna poskuša otresti slabega slovesa, ki jo spremlja že dolga leta. Čakamo samo še naslednji škandal, kjer bo odkrito, da razvijalci svoje lastne igre kupujejo z ukradenimi kreditnimi, samo zato, da nazaj dobijo 10x izkupiček.