🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 432

Albion Online bo postal brezplačen 10. aprila

0

Razvijalci Sandbox Interactive so končno sprejeli težko odločitev za njihov peskovniški MMORPG, Albion Online.

Odločili so se, da bo igra postala popolnoma brezplačna. Poleg brezplačne različice so povedali, da bodo z 10. aprilom dodali novo vsebino in se še vedno se zelo trudili ter poslušali svojo skupnost.

Kaj vse lahko prinese F2P?

Definitivno nove igralce in seveda tudi take, ki radi goljufajo. Tisti, ki redno igrate igro boste pridobili prav poseben “mount”, ko bo igra prešla v brezplačen način. Poleg tega bodo veterani dobili tudi 10 dnevni “fame boost”.

Kar se tiče samega brezplačnega načina, so razvijalci povedali, da igra ne bo postala P2W. S tem načinom želijo samo privabiti še kakšnega novega člana. Igra bo, kot je do sedaj, vsebovala premium status, katerega bo potrebno kupiti, ta pa bo prinesel razne bonuse proti brezplačnim igralcem.

Tom Clancy’s The Division 2 – Recenzija | Ameriške post-apokaliptične sanje o Jamesu Bondu

The Division je bila visoko pričakovana večigralska streljačina. As v rokavu Ubisoft-a ter razvojnega studia Massive Entertainment, znanega po hitih kot so Far Cry 3, South Park: The Fractured But Whole in World in Conflict. Svoj krst je dočakala v 2016, a žal je po posledici bledega PVP bojevanja in premalo dejavnosti po končanju kampanje naletela na mlačen sprejem. Jim pa moramo priznati, da so jo po zaslugi premnogih izboljšav in dobro mero nove vsebine sčasoma uspeli pretvoriti v eno najpopularnejših večigralskih streljačin in njihovega paradnega konja.

Nikogar ni presenetilo oznanilo, da se je v razvoju znašlo tudi nadaljevanje. V času vsakega MMO-ja z izjemo redkih namreč pride do počasnega upada zaslužka. Prodaja in miktrotransakcije enostavno ne zmorejo prinesti dovolj cekinov, zaradi česar je potrebno pričeti znova udrihati po nakovalu. Tako smo le malo po izidu velikih konkurentov v obliki Anthem in Destiny 2 dobili tudi The Division 2. Pričakoval bi epski boj za prevlado na trgu MMO streljačin, a konkurenca je skorajda pričakovano učakala hladilnico in tako so bile vse oči usmerjene prav v Ubisoft-ovega prvaka. In presenetljivo se je izkazal za precej dobrega. Z veseljem lahko oznanim, da je The Division 2 uspešno izboljšala obstoječo formulo in čeprav ne gre za popolno igro, je hudirjevo dober poizkus, ki odpravi mnogo tegob prvega dela.


Razvojna ekipa: Massive Entertainment
Založnik: Ubisoft
Platforme: PC, PS4, XOne
Datum izida: 15.03.2019
Cena: 59.99€

Zvrst: MMO streljačina


Video opis



Po ukazu višje sile

Dajmo pred nadaljevanjem s strani spraviti pomembno stvar. Kar se tiče zgodbe, je dočakala podobno obravnavo kot v prvem delu. Je skoraj neobstoječa, le da se tokrat tega ne skušajo skrivati ali preoblačiti. Sicer zgodba isto usodo dočaka v velikem številu ostalih iger na ta princip, a ko tudi po več kot deset urah igranja v mislih ne ostane niti en zapomljiv trenutek, se pričneš zavedati absolutne bedastosti vseh prigod, v katere te igra s preresnim tonom rada postavi.

Post-apokaliptična Amerika. Ker za Američane druge države tako ne obstajajo

V enki je sicer občutek novega ustvaril zanimivo postavitev, saj smo kot posebni agent elitne organizacije Strateška obramba domovine ali The Division na kratko po izbruhu zelenega virusa bili pahnjeni v post-apokaliptičen svet na robu vsesplošnega kaosa. Ogromno možnosti za potencialno štorijo, a na koncu je vse stopilo na stran in oder prepustilo zabavljaškemu streljanju.

V dvojki je vse še bolj očitno, le da se je lokacija prestavila v Washington, na sam prag Bele hiše. Zgodba je še bolj pahnjena na stran in vseskozi se kot nemi neimenovani elitni agent skozi misije soočaš z eno in isto prežvečeno formulo, ko se enostavno premikaš iz enega majhnega bojišča na drugega, tam postoriš kakšno malenkost, ubiješ par valov sovražnikov in se spet podaš naprej, ob tem pa poslušaš monotono pripoved, ki ti jo podporna ekipa ves čas šepeta v uho.

Ponovno so tu lebdeči meniji, a mapa je tokrat dobila ločeno okno

Kolikor sem lahko izluščil iz narative, je mesto prešlo v posti pad v objem kaosa in tvoja naloga je, da ponovno osvajaš ozemlja enega za drugim ter pobiješ na horde sovražnikov z občasno pomočjo tipičnih dobro-voljnih zelenih tipčkov.

Čeprav posnetki klicev ter odmevi preteklih dogodkov nudijo vpogled v ozadje zgodbe ter zadnje trenutke naključnih izbrancev, a nenazadnje se vse to izkaže za nepomembno, ko je enkrat čas za akcijo.

Živahen ter prekrasen svet

Z grafične plati so prestavili biološko uro enice, a hkrati z zmerno sistemsko zahtevnostjo in podrobnimi grafičnimi in ostalimi nastavitvami poskrbeli za uravnovešeno in prilagodljivo izkušnjo za vsak sistem. Na zmogljivejših bo vse prišlo do izraza, a tudi tisti z počasnejšimi mlinčki boste lahko prišli na svoj račun, čeprav bo tam seveda igra za gladko izkušnjo utrpela grafični udarec.

Dobre so te luči, če jih niti apokalipsa ne uniči

A kljub temu je bilo v izdelavo sveta vloženega precej truda, saj so podrobnosti naravnost osupljive. Gre za gigantski razvejan svet, ki je pravo nasprotje ozkim ulicam New York-a. Še Temne cone (PvPvE področja) se počutijo večje in bolj odprte kot poprej, kar vodi do veliko svobode pri igranju in manj občutka omejene svobode. Čeprav je ta sredi misij še vedno neobstoječa, saj te pahnejo v vedno eno in isto igralno zanko tekanja skozi zgradbe in dvorišča.

Dinamično vreme in časovni cikel poskrbi za še večjo imerzijo med igranjem. Ubisoft postaja vedno boljši pri gradnji svetov, ki se počutijo živi, kot je vidno že pri zadnjem delu Assassin’s Creed – Odyseey. Tudi po zaslugi pripadajoče glasbe in premnogih zvokov, ki jih zavezniki in sovražniki redno spuščajo.

A ob občudovanju čarov sveta te streljanje v ozadju vedno znova opomni, kdo si in zakaj si sploh tu. In definitivno igra poskrbi za dovolj početij, da se tudi potovanje med raznimi področji ne počuti duhomorno in da se stalno nekaj dogaja.

Helikopter, odreši me tegob

Od raziskovanja map in odkrivanja dinamičnih dogodkov ter plenjenja redke opreme do glavnih in stranskih misij, ki vodijo v odklepanje nadaljnjih misij in novih con, vsaka pa ima tudi glavno sovražno postojanko, katere osvojitev je tvoj ultimativni cilj.

Z napredkom skozi kampanjo odklepaš pomoč raznih NPC-jev, z njimi pa dostop do novih dejavnosti ter možnosti nadgradenj. Prav tako lahko priskočiš na pomoč raznim naseljem, razpostrenim širom in počez. Po zaslugi živega sveta se tudi med solo igranjem nikoli ne počutiš, kot da si sam, čeprav tam na druge igralce z izjemo PvP področij ter varnih con ne naletiš.

Naletiš pa zato na vsestranski spopad med različnih frakcijami, ki se borijo za poslednje ostanke velemestnega življenja. Izgnancem, militaristom in hijenam se sčasoma pridruži še Črni okel, skrivnostna paramilistična organizacija, ki se ne da kar tako.

Čas za akcijo 

Za razliko od večino MMO streljačin, kjer je vzpodbujen agresiven pristop, Division 2 več da na uporabo kritja in taktični razmislek pred vsako potezo. Tako se pod salvo sovražnega ognja premikaš naprej ped za pedjo, sovražniki pa znajo tudi sami izrabljati kritje in te napasti z boka.

A na žalost umetna inteligenca ultimativno razočara, saj se premikanje in obnašanje sovražnikov ne počuti logično in organsko in čeprav je vseeno bolje od MMO-jev v stilu WoW, sovragi še zmerom preradi jurišajo v ravni črti v tvojo smer ter tako podležejo, preden se sploh dobro preznojijo.

Ali je noč ali je dan, to nam niti malo ni mar

A to ne pomeni, da se igra ne počuti težavna, saj ob nepremišljenem pristopu kar hitro podležeš. Velika zasluga temu gre spremembi napram enici, kjer ste se tako sovražniki kot ti počutili kot spužve za naboje, kjer je bil polni nabojnik puškomitraljeza komaj dovolj za odstrel.

V kolikor strel v betico ne zaleže se lahko še zmerom zaneseš na dobre stare sposobnosti, ki pridejo v osmih variantah. Od ljubljencev, kot je mini strelski stolpič pa do prenosnega balističnega ščita ali prikupnega brezpilotnega letala. Naenkrat imaš lahko uporabljeni dve, vsaka pa pride v dveh variantah, ki jih v sožitju s pasivnimi bonusi odklepaš preko zbiranja sposobnostnih škatlic med raziskovanjem.

Tako sedaj vse poteka hitreje in oster in prilagodljiv nadzor močno pripomore pri boju proti frustracijam. Še vedno se občasno pojavijo težave s kamero in magnetnim učinkom v povezavi s kritjem, a vsaj z miško in tipkovnico je nadzor res v užitek, kar je tudi nuja glede na osredotočenja na ta igralni aspekt.

Poglej si ga, mešanico med Bosancem in pedofilom.

Seveda pa se je vrnila tudi raznovrstna oprema z širokim naborom raznih statistik, le da je prejela še par nadgradenj. Orožja lahko recimo modificiraš z raznimi dodatki, ki izboljšajo en atribut, a oslabijo drugega, podobno velja tudi za ostalo opremo. Vsa oprema ima glede na redkost tudi razne bonuse za sete, bonitete in specializacije, kar vodi v dober star občutek v vedno novem lovu za boljšim kosom, ki nas je od zmerom tako pritegnil v igranje iger tega tipa.

Kaj početi po koncu zgodbe?

Velik problem prvega dela je bil pomanjkanje stvari za početje, ko se enkrat prebiješ skozi zgodbo. Vsaj v kolikor nisi eden PvP-jašev, ki se lahko tudi tu kadarkoli podajo v Temno cono in tam potešijo morilska nagnjenja. Tudi Division 2 trpi za (pre)hitrim dosegom končne igre, ki je bil v prvem delu (neuspešno) komplimentiran z roparskimi napadi. Žal je tokrat le malo bolje.

Kdo je najlepši možakar v celotni apokalipsi?

Ko enkrat končaš kampanjo se svet s prihodom Temnih oklov povsem spremeni. Prejšnje osvojene točke so ponovno izgubljene in ponovno se lahko vrneš k zavzemanju vsake posebej. Frakcije se znajdejo v vseobsegajočem medsebojnem konfliktu na mestnih ulicah, medtem, ko tvoj cilj postane napredovanje od ene do druge “Svetovne ravni” v stilu State of Decay.

Nisi maral kampanje? Hja, slabo zate. Vse se začne od začetka, le da so sedaj na misijah prisotni močnejši sovragi. Vedno znova in znova, dokler ne prideš do četrte svetovne ravni, kjer se napredek zaenkrat konča.

Koliko časa ti torej vzame vse to? No, po dobrih 40 urah igranja sem tudi sam dosegel to raven in lahko potrdim, da se vse hitro prične čutiti mukotrpno in ponavljajoče. Tek skozi ene in iste misije enostavno ni zabaven ne glede na to, kakšne sovrage ti vržejo v obraz in kakšna nagrada te na koncu čaka.

Vidim tvoje lučke, ti pa mene

Ker konec koncev vse leži v tem. Ultimativni cilj je lov za vedno boljšo opremo, ki ti pripomore pri spopadanju s težjimi sovragi v lovu za še boljšo opremo. Za pravo zabavo bomo očitno pač morali počakati na obširne plenilske spopade za do osem igralcev.

Razsodba

(+) Izboljšan The Division, kot ga poznamo

(+) Odlične strelske mehanike

(+) Živ ter prekrasen svet s podrobnimi grafičnimi opcijami za prilagajanje

(+/-) Čakaj, a bi naj igra imela tudi zgodbo?

(-) Zaenkrat trpi za pomanjkanjem “končne igre”

(-) Kamera včasih rada ponagaja

Satisfactory dočakal Early Access!

0

Na Epic Store je prišla nova igra, ki nas tokrat postavlja v vlogo prvoosebnih gradbenikov, kjer gradimo mesta, tovarne in podobno.

Igra se imenuje Satisfactory in je bila predstavljena že na lanskem sejmu E3, za njo pa stoji podjetje Coffee Stain Studios, ki je razvil mogoče malce bolj poznani igri Sanctum in Goat Simulator.

Igrali bomo v vlogi inženirja na nekem vesoljskem planetu, kjer bomo gradili v okviru projekta Save the day, katerega cilj je zgraditi masivni stroj za skrivnostne namene.

Da bi zgradili stroje moramo nabirati tudi surovine, na nekako podoben način kot nam to omogoča igra Rust ali kakšna druga survival igra, kjer moramo pridobiti les, železo in vse potrebno, da tovarna sploh začne delovati

Igra je na voljo na Epic Storu, kjer jo lahko v Early Access načinu igrate že za 29.99€.

Če vam Apex Packi niso všeč, lahko namesto njih dobite Crafting Materiale

0

Da ima Apex Legends ne malo hroščev, kot sta na primer ta, da smo lahko z dodajanjem kratke kode dobili ekskluzivne Twitch Prime predmete, kot tudi to, da smo z dodajanjem kode +debug_force_EAAccess 1 pridobili ekskluziven Flatfline skin ter 1000 Apex kovancev, s katerimi smo lahko kupili novi Battle Pass. Obe možnosti so pri Respawnu sicer že odstranili, a škoda je bila več kot narejena, kazni pa zaenkrat praktično še ni bilo.

Ob izidu Battle Passa pa se je pojavila še ena smešna napaka oziroma možnost, ki jo lahko izrabijo prav vsi igralci. Ob določenih stopnjah Battle Passa lahko namreč, kot najbrž že veste, prejmete Apex paketke, ki vam prinesejo 3 naključne predmete.

Ker je Belgija pred kratkim prepovedala loot boxe, pa so se kot kaže tudi pri Respawnu odločili, da prebivalci Belgije ob določenih stopnjah ne bodo dobili paketkov ampak kar Crafting materiale, ki so potrebni za samostojno izdelavo skinov. Omenjeni crafting materiali so sicer kar redki in jih moramo nabirati dlje časa, zato je Belgijcem to kar všeč, saj lahko namesto naključnih skinov dobijo vsaj en legendary skin v vrednosti 1.200 materialov. V celoti bodo po vseh opravljenih stopnjah dobili kar 1.350 materialov, kar pa ni bilo všeč nekaterim igralcem, ki so poizkusili nekaj zanimivega.

Če namreč spremenimo svojo državo od koder prihajamo, lahko tudi sami dobimo spremenjene nagrade in ob enem prejmemo Crafting materiale. To lahko naredimo s preprosto nastavitvijo na svojem profilu, kjer spremenimo svojo državo, kjer živimo. Vseeno je takšno ravnanje ponovno na vašo lastno odgovornost, saj je spreminjanje nastavitev za izkoriščanje neke opcije najbrž prepovedano, a drugo kot odstranitev skinov, ki ste ga dobili s pomočjo omenjene nastavitve ne gre za pričakovati.

Baptiste, 30. heroj igre Overwatch je že na voljo!

0

Včeraj so pri Blizzardu oznanili prihod njihovega tridesetega heroja igre Overwatch, imenovanega Baptiste. Baptiste se je sicer že pojavljal v PTR verziji, kjer ste ga lahko predvsem tisti neučakani igralci že preizkusili, medtem ko bo za ostale to povsem nov heroj.

Baptiste je vojni zdravnik, ki ima kot primarno orožje Biotični lansirnik, ki strelja po tri metke, njegovo sekundarno orožje pa zdravi svoje soigralce, zato gre torej za support heroja. Zaradi njegovih Exo čevljev lahko skače zelo visoko, uporablja pa tudi Immortality Field, kjer naredi prostor v katerem njegovi soigralci ne morejo umreti, poleg tega pa ime še Amplification Matrix, ki podvoji moč in zdravljenje vseh soigralcev.

Fortnite v8.11 – Flint Knock, Baller, Impulse granata

Tukaj je že nova posodobitev v8.11, kjer smo dočakali novo pištolo Flint Knock, prevozno stredstvo Baller se bo pojavilo kar 50% manj, nazaj pa so tudi Impulse granate.

V današnji posodobitvi so se uresničile naše napovedi o prihajajoči Flint Knock pištoli, o kateri smo sedaj izvedeli še nekaj več. Po vsakem strelu bomo morali namreč napolniti nas seržer, to pa bo trajalo 3 sekunde. Ob vsakem strelu nas tudi malce odbije nazaj, kar pa lahko preprečimo, če ob strelu počepnemo.

Vsak naš strel bo ob uspešnem zadetku stran odbil tudi nasprotnika, odboj pa se povečuje z bližino samega nasprotnika v principu bližje si nasprotniku, bolj ga odbije.

Poleg novega orožja so možnost pojavljanja novega vozila Baller zmanjšali tudi za 50%, tako da bo bomo sedaj to vozilo tudi manj videvali. Nazaj so tudi Impulse granate, ki delujejo v istem principu pot Flint-Knock orožje, ki odbijejo vse igralce v določenemu območju. Poleg tega, da so v igro vrnili omenjeno granato, so ji tudi povečali moč proti vozilom za kar 344%, kar v praksi pomeni, da lahko vozilo kar precej odbijemo.

Popravek je dobil tudi Scoped Assault Rifle, ki je bil poboljšan in sicer sedaj dela 27/26 škode, prej pa je 24/23.

Druge posodobitve si lahko preberete na uradni Fortnite strani.

Ob enem naj vas spomnimo na prihajajoči Fortnite turnir z zaključkom v nakupovalnem centru Qlanidia v Novem mestu! Za več informacij kliknite tukaj!

Battle Pass prve sezone Apexa je kar malce razočaral…

0

Včeraj smo torej le dočakali izid prve sezone igre Apex Legends, ki pa po mojem mnenju ni zadovoljila večjega števila igralcev. Pri Respawnu so se tokrat odločili za kopijo največje konkurence – Fortnita, a jim pri tem ni uspelo najbolje.

O kopiji seveda govorim pri stopnjah Battlepassa, ki vsebujejo po mojem mnenju nedodelane predmete, ki nekako niso vredni svoje cene. Tako kot v Fortnitu, imamo tudi v Apex Legends 100 stopenj, skozi katere odpiramo različne kozmetične predmete, ki pa me osebno niso nič presenetili. Prvo sezono so poimenovali Wild Frontier – torej gre za neko dogodivščino iz divje narave, čemur so primerni tudi skini. Nekako se vidi, da je Respawn hitel z izidom, tako novega karakterja imenovanega Octane, kot tudi s predmeti, ki jih dobimo ob stopnjah.

Še najbolj me je razočaralo dejstvo, da se stopnje Battle Passa odpirajo izključno le z pridobivanjem izkušenj – “experience points”, in ne z misijami, ki io dodatno poživele potek igre.

No, ko kupimo Battle Pass, dobimo tudi 3 skine, ki so nekako obarvani v znamenju narave. V bistvu niso nič posebnega, le vsak del obleke imajo pobarvan drugače. Ampak v redu, ne pričakujem nekega epskega skina že pri prvi stopnji a v naslednjih stopnjah sem si želel več.

Mogoče zato, ker je Fortnite postavil neko visoko mejo dizajna skinov, ki dajo igralcem vsaj malo navdušenja. Poleg tega, da lahko torej stopnje odklepamo le z igranjem, pa so postavili tudi nerealne zahteve.

Na primer, za prvo stopnjo potrebujemo kar 30.000 točk, kar so recimo da 3 zmage. Sam sem v približno 2 urah prišel le do 2. stopnje, kjer sem odigral okoli 5-6 iger. Sicer ne vem kako bodo točke rasle iz stopnje v stopnjo, a začetni leveli definitivno niso obetavni in bi lahko slabšim igralcem predstavljali velike težave pri doseganju tistih zares visokih stopenj (sezona se sicer konča čez 90 dni).

Da ne bom govoril le o slabih straneh Battle Passa, bom povedal tudi nekaj dobrih lastnosti.

Skozi odklepanje stopenj bomo namreč pridobivali tudi Apex kovance, ki so potrebni za odklepanje naslednjih Battle Passov. V celoti jih bomo nabrali 1000, kar bo dovolj, da si bomo prišparali za naslednji Battle Pass – no, vsaj če boste odklenili večino stopenj.

Še ena dobra lastnost, je pridobivanje izkušenj z določenimi karakterji. Vsak teden lahko namreč z enim karakterjem dosežemo le 25.000 izkušenj, kar pomeni, da smo primorani igrati tudi druge heroje. To bo pripomoglo tudi k odpravi tako imenovanih “one trickov”, ki instantno vzamejo Wraitha, oz. trenutno novega Octana.

No, to pa je tudi to kar mi je všeč v včerajšnji posodobitvi. Skini so praktično slabši od nekaterih modrih oz. vijoličnih, ki se med vsemi karakterji sploh ne razlikujejo.

Poleg Battle Passa smo prejeli tudi nekaj posodobitev, predvsem izstopajo tiste, ki sem jih omenil že pred dnevi, ko so najavili prvo večjo posodobitev igre Apex Legends.

Glede hekerjev, se zadeva še vedno ni umirila, a naj bi jih do sedaj odstranili že vsaj 500.000 (podatka o dupliciranih računih ni).

Sam bi dal oceno prvi sezoni sicer nekje 6/10, saj so se vseeno v slabih dveh mesecih vendarle potrudili izdati nekaj, kar bi obdržalo igralce v igri, a me njihova izvedba ne preseneča, saj sem Respawnove igre Titanfall, Titanfall 2 in Star Wars Battlefront preigral in v vseh omenjenih igrah je po nekaj časa zares dolgčas.

No, Apex je od vseh tudi najbolj igran, zato pa bo mogoče v naslednjih Battle Passih bolje!

System Shock Remake – novi napovednik prikaže preko 20 minut igranja

0

Trenutno je lepo biti oboževalec System Shock franšize.

Ravno včeraj smo dobili prvi napovednik za tretji del, danes pa je razvijalec Nightdive Studios prikazal povsem nov video za System Shock Remake, kateri prikaže preko 20 minut igranja.

Predelava bo izvirno igro iz davnega leta 1994 verno prenesla v sodobno grafično in igralno preobleko. Projekt je v določeni fazi razvoja sicer naletel na oviro, saj se je razvijalec preveč oddaljil od originalnega koncepta in pričel dodajati stvari, ki so prerasle začrtane cilje.

Razvijalec se je takrat opravičil in dodobra prevetril igro in System Shock Remake sedaj lepo napreduje.

Žal zaenkrat še nimamo datuma izida, potihem pa upamo, da se bo to zgodilo enkrat v 2019.

Google uradno vstopa v svet igričarstva

0

Že nekaj časa se šušlja, da namerava tehnološki gigant Google vstopiti v svet igričarstva in postati nova konkurenca veteranskim konzolam PlayStation in Xbox.

Včeraj, na dogodku GDC 2019, pa je bila zadeva uradno potrjena in Google je uradno oznanil svoj projekt.

Žal se ne bo šlo za povsem novo konzolo ampak za nadgrajen servis pretočnih vsebin, ki je bil v omejenem preizkusnem obdobju znan pod imenom Project Stream.

Zadeva se imenuje Stadia in želi na nek način postati Netflix za igre. Servis nam bo omogočal igranje iger preko internetne povezave, za igranje pa bomo potrebovali kolikor toliko moderen PC, ki lahko vsaj poganja brskalnik Chrome ter seveda močno internetno povezavo.

Poleg tega bo Stadia podpirala igranje na iOS in Android telefonih ter Chromecast napravah.

Podprto bo igranje na 4K resoluciji pri 60 sličicah na sekundo, z omogočeno tehnologijo HDR. Ne samo to, Stadia ima dejansko vgrajeno podporo tudi za 8K ločljivost z 120 sličicami na sekundo, vendar bo to prišlo v uporabo, ko bo ta tehnologija postala bolj razširjena.

Kljub temu, da Stadia ni konzola, bo Google vseeno izdal svoj kontroler, tega pa si lahko ogledate na spodnji sliki. Na prvi pogled zadeva ni ravno navdušujoča, a pustimo se presenetiti.

Bo pa Google dejansko vlagal denarce v razvoj čisto lastnih iger, več o temu bo znano kasneje.

Stadia bo na voljo že letos, v nekaterih izbranih državah. Upamo, da bo Google blagoslovil tudi Slovenijo.

Najstarejša mapa v PUBG-ju bo dobila popravke

0

Razvijalci igre PUBG, Bluehole so potrdili, da bo najstarejša in ob enem prva mapa, ki je bila izdana v popularnem PUBG-ju, dobila nekaj sprememb.

Ustvarjalci so namreč izrazili mnenje, da je Erangel nekako obstal v starejši dobi razvoja in da nujno potrebuje nekaj popravkov, ki bo mapo vsaj malce približal trenutnim standardom igre. Predvsem je po njihovem mnenju problem v distribuciji loota, ki ga naj bi bilo premalo.

Po mnenju igralcev je Erangel sicer še vedno najboljša mapa, saj je popolne velikosti in vsebuje dobre lokacije. A problem je v procentualnemu izkupičku loota, ki se recimo pri metkih pozna za 4%. Zato so se odločili, da bodo v prihodnje loot na mapi Erangel izboljšali za 10-20%.

Primerjava loota v mapah Erangel is Sanhok

Od samega izida igre je sicer loot iz meseca v mesec rasel, saj so nekaj mesecev po izidu dodali tudi podobno spremembo, ki je loot dodatno povečala. Več o načrtih razvijalcev PUBG-ja si lahko preberete tukaj.

Project I.G.I. bo dobil nadaljevanje

0

Leto 2000 je bilo precej burno leto za igričarskem obdobju, saj smo v tistemu času v razmeroma kratkem času dobili precej kvalitetnih iger.

Med njih lahko štejemo zdaj že legendarne naslove kot so Diablo II, Counter-Strike, Deus Ex, Tony Hawk’s Pro Skater 2, Red Alert 2 in Baldur’s Gate II.

Je pa v tistemu času izšel še en zanimiv naslov, ki smo ga radi preigravali tudi Slovenci.

Starejši igralci se boste zagotovo spomnili naslova Project I.G.I., kateri je potem tudi prejel nadaljevanje in skupaj sta naslova prodala preko milijon izvodov.

In sedaj bomo po dveh desetletjih prejeli nadaljevanje!

I.G.I. Origins nam bo prikazal dogodke, ki so se odvili pred izvirnikom iz leta 2000. Zopet bo šlo za taktično streljačino, kjer bo veliko vlogo nosilo skrivanje pred nasprotniki in odstranjevanje teh iz zasede.

Za razvojno krmilo bo tokrat poprijel studio Toadman Interactive, ta pa je izjavil, da so nad razvojem navdušeni in da je zadeva že v prototipni fazi. Ponosni so tudi na dejstvo, da posedujejo v ekipi enega od originalnih ustvarjalcev ter da lahko izid pričakujemo enkrat v 2021.

Ekipa je prikazala tudi prvi dražilnik, ki pa je precej skop z igralnimi informacijami in vsebuje samo filmske sekvence.

Mortal Kombat 11 bo imel plačljivo beta testiranje

Tudi znana igra Mortal Kombat je podlegla odličnemu “nategu”, ki ga danes najdemo v vseh AAA igrah in njihovi prodaji. Skratka, če bomo želeli igrati igro že v beta fazi, bomo morali zanjo seveda plačati.

Verjamemo, da večini od vas je to nekaj normalnega, ampak veliko nas je še vedno takih, ko smo bili vajeni, da so vsa testiranja bila brezplačna.

Mortal Kombat 11 izdeluje NetherRealm Studios in datum izida je 11. april. Beta test pa se bo zgodil med 28. in 31. marcem, kateri bo na voljo za konzoli PS4 in XB1 ter osebne računalnike.

World of Warcaft lahko skozi vikend poigravate zastonj!

0

Blizzard želi stare igralce ponovno privabiti v igro World of Warcaft. Naznanili so namreč, da bo igro World of Warcraft vse od 21. marca pa do 25. marca možno igrati popolnoma zastonj.

Vsi igralci, ki imate vaše račune neaktivne, vam jih bo Blizzard aktiviral vse do ponedeljka, 25. marca. Akcija velja za vse račune, ki na računu nimajo aktivne naročnine in imajo začetno edicijo igre. Vsi si lahko tudi zastonjsko ustvarite račun in Blizzard vam bo vaš račun brezplačno aktiviral, poleg tega pa vam bo dodal še vse dodatke do najnovejšega, Battle for Azeroth. Legion je torej zadnji dodatek, ki je bil izdan pred njim in vi boste že imeli priložnost, da ga preizkusite. Levelali boste lahko vse do stopnje 110, kjer boste lahko prejeli tudi Artifact orožja, ki so bila v tem dodatku dosegljiva.

Po končanju brezplačnega vikenda, boste svoj račun lahko nadgradili na najnovejši dodatek, Battle for Azeroth, ki bo vse do 31. marca v znižani ceni. Blizzard je torej spretno naredil dve akciji v enem, da bi privabil še malce več uporabnikov.

Potek registracije je enostaven. Najprej si pridobite Blizzardovo aplikacijo Battle.net, ki je potrebna za zagon igre World of Warcraft. Nato se registrirajte, če pa imate že račun se enostavno le prijavite. V aplikaciji na levi strani označite World of Warcraft in si igro tudi naložite. Da boste prepričani, da je vaš računalnik za igranje dovolj sposoben, odklikajte tukaj. Nato pa le še kliknite Play in veselo igrajte do 25. marca.

Cloud9 bi lahko izgubil svoje mesto na naslednjem StarLadder Majorju

0

Naslednji Counter Strike Global Offensive Major dogodek bo gostoval ukrajinski StarLadder, ki ga bo izpeljal v mesecu septembru. Dogodek se bo odvijal v Berlinu in bo vseboval poseben sistem za kvalificiranje ekip.

Skupinski del tekmovanja bodo namreč razdelili na tri različne opcije, ki bodo skupaj tvorile 24 ekip. Prva opcija bo vsebovala 6 ekip, ki so tekmovale na prejšnjem Majorju (Katowice), so obdržale vsaj 3 iste igralce od takratnega nastopa, so zmagale vsaj 1 igro a se niso uvrstile v izločilne boje – opcija se imenuje Returning Challangers.

Preostali opciji sta že poznani od prej, saj se redno pojavljata na vseh major dogodkih. Osem ekip se bo v skupinski del Majorja kvalificiralo preko Minor dogodkov, preostalih 8 pa bo povabljenih, ker so prišli v izločilne boje prejšnjega Majorja. Vseh mest v skupinskem delu StarLadder Majorja 2019 bo torej 24.

Med omenjene ekipe pri 1. opciji bi spadal tudi Cloud9, ki pa bo mesto zaradi menjave igralcev po vsej verjetnosti izgubil. Od postave, s katero so igrali na Katowice majorju sta trenutno ostala le še 2 igralca, saj je Kioshima prav tako pred izhodonimi vrati.

Ker pravilo dovoljuje povabilo le tistim ekipam, ki bodo obdržale vsaj 3 enake igralce bo moral Cloud9 po vsej verjetnosti skozi kvalifikacijske Minorje, ki jih bodo morali odigrati v Evropi (če prideta K0nfig in Jugi). Ekipa bo imela torej več evropejskih igralcev in bo zato morala igrati evropske kvalifikacije.

Glavni možje bodo morali zato dobro premislati koga bodo zamenjali in kdaj bodo to storili.

Bear Gryllsa bomo skozi različne pustoloviščine vodili in kontrolirali kar gledalci!

0

Netflix je naznanil že njihovo drugo interkativno pustolovščino imenovano You vs Wild, v kateri bo v glavni vlogi predstavljen Bear Grylls, slavni pustolovec, ki je navduševal s svojimi prigodami v naravi.

Tisti, ki ga še ne poznate boste imeli tokrat izvrstno priložnost, da vidite kaj vse si tale možakar tudi upa. Bear Grylls je bivši vojak posebnih enot britanske vojske, ki je posnel že več oddaj. Najbolj znani sta Man vs. Wild na Discovery Channelu in Running Wild With Bear Grylls na kanalu NBC. Grylss je ob enem tudi eden izmed najmlajših plezalcev, ki je prišel na vrh Mount Everesta, vsem pa je bolje znan kot človek, ki si upa prav vse.

Tokrat bo Bear Grylls sodeloval z Netflixom, ki bo 10. aprila pričel z zanimivo pustolovščino imenovano You vs Wild. V njej bomo lahko gledalci izbirali med možnostmi, ki nam jih bodo ponudili ustvarjalci oddaje, Bear pa bo tisto z največ glasovi tudi opravil. Sezona bo imela 8 delov, v kateri bo Bear Grylls postavljen v različne spektre narave.

Podobno interaktivno igro je sicer OldSpice na Twitchu prenašal že pred 4 leti, ko so v naravo prav tako postavili nekega človeka, ki je opravljal različne naloge glede na izvoljeno opravilo. Vseeno gre pri Bear Gryllsu pričakovati več, saj je vmešan tudi Netflix, ki bo poskrbel za dobro dogodivščino.

Bethesda bo na konferenci E3 podrobneje predstavila Doom Eternal

Bethesda je potrdila svoj nastop na eni izmed največjih igričarskih konferenc E3, ki bo tudi letos poleti naznanila različne naslove iger.

Presenetljivo na letošnjem E3-ju ne bomo dočakali tiskovne konference založnika EA, ki je omenil, da se bo na letošnjem E3-ju pri njih bolj igralo kot govorilo. Na dogodku pa ne bo niti Sonya, ki bo letošnji E3 2019 kar izpustil in s tem ne bo razkril nič novega.

Drugače pa je pri Bethesdi, kjer so na lanskoletnem E3-ju napovedali nadaljevanje igre Doom, Doom Eternal. Takrat smo si lahko ogledali že igralni posnetk, kjer kot po navadi koljemo različne stvore.

Letošnji nastop Bethesde na E3-ju bo torej v znamenju globljega pogleda igre Doom Eternal in bo prenašan na socialni omrežjih in platformah TwitchYouTubeTwitterMixer in na Facebook Live, 9. junija iz Los Angelesa.

Bethesda E3 Showcase 2019 save the date

Mapa Firestorm bo največja v zgodovini Battlefielda

0

Firestorm, Battlefield V Battle Royale se bliža, saj smo pred kratkim dobili tudi prvi uradni napovednik in datum izida do katerega je še manj kot teden dni. Firestorm bo poleg zanimivega “kroga”, ki jemlje življenjske točke preko ognjenih zubljev potekal tudi na ogromni mapi, ki so jo EA Dice poimenovali Halvøy.

Mapa bo po obsegu največja do sedaj kar je bilo za pričakovati. Nihče pa najbrž ni pričakoval, da bo mapa kar 10-krat večja od trenutne rekorderke Hamade, ki je nosila naslov največje mape do sedaj.

Zasluge za velikost mape gre predvsem pripisati številu vozil in drugih prevoznih sredstev, ki jih bo v novem Firestormu kar 17. Prevažali se bomo lahko s čolni, tanki in celo s traktorjem, ki nevem točno kakšno bo imel vlogo v hitri Battle Royale igri.

Tole pa je Hamada, prejšnja rekorderka v veličini.

PewDiePie dobil svojo igro “Zero Deaths”, v kateri se borimo proti indijskemu kanalu T-Series

0

Vsak, ki kolikor toliko uporablja internet, je do sedaj že zvedel za bitko najbolj popularnega YouTuberja PewDiePie z ogromnim indijskim glasbenim in filmskim kanalom T-Series.

Vojna trenutno še traja in giganta se borita za mično nagrado YouTube kanala z največ naročniki. Trenutno vsak od njiju poseduje že preko 90 milijonov naročnikov in razlika je med časom pisanja res majhna, bitko v živo lahko spremljate tukaj.

Simpatičnega Šveda izdatno podpirajo njegovi oboževalci in eden od njih je par tednov nazaj PewDiePiju predlagal, da bi zanj ustvaril igro. Slednji je njegov izziv sprejel a ga še dodatno okrepil, saj je moral izzivalec igro ustvariti v samo dveh tednih.

Ta oboževalec, z imenom Thomas Brush, prihaja iz razvijalca Atmos Games in je izziv uspešno opravil. Rezultat 14 dnevnega truda je postala igra Zero Deaths.

Gre za zanimivo platformsko igro, kjer nadzorujemo PewDiePija, ta pa mora pobirati kovance ter uničevati T-Series bote. Zadeva je precej kvalitetna, vsebuje lepo grafično paleto in kar neverjetno je, kaj je Thomasu uspelo spraviti skupaj v samo dveh tednih.

PewDiePie navdušenci si lahko igro prenesete iz sledeče povezave in je povsem brezplačna. Če boste vseeno ustvarjalcu donirali kaki evro, gre polovica prispevkov v roke dobrodelnim organizacijam.

Pomanjkljivo oblečena streamerka kritikom odgovorila na zanimiv način

1

Ena izmed najpriljubljenejših streamerkih katergorije “Just Chatting” je v enemu izmed svojih zadnjih streamov odgovorila kritikom, ki jo že nekaj časa zbadajo z žaljivimi komentarji, ker je na Twitchu oblečena pomanjkljivo.

Gre za 25-letno Kaitlyn ‘Amouranth’ Siragusa, ki je bolj znana postala kot “cosplayerka” različnih likov iz animiranih serij, kasneje pa je postala še obraz kategorije “Just Chatting” na platformi Twitch.

Amouranth se na svojih streamih pojavlja zelo pomanjkljivo oblečena, kar seveda privabi nekatere izmed gledalcev, ki ji pridno donirajo, da še naprej pozira pred kamero. Ob tem dobi tudi veliko sovražnih komentarjev, saj naj bi zaradi pomanjkanja oblačil kršila tudi splošne pogoje Twitcha.

No, temu izgleda da ni tako, saj je Twitch do sedaj še ni kaznoval, pa čeprav je jasno, da se je pred kamero prišla le nastavljati. V svojih streamih večinoma pleše in miga z boki, kar pritegne še veliko več pohotnežev.

O negativnih komentarjih po navadi niti ne razmišlja ali pa na njih ne odgovarja, a tokrat je bilo drugače. Pojavil se je komentar, ki se je glasil, “da naj se brž bolje obleče, saj so na Twitchu tudi mlajši gledalci”.

Amouranth je odgovorila, da je njen kanal primerno označen z vsebino za starejše in da ni njen problem, če jo gledajo mladoletniki. Mnenje je zaključila tudi z izjavo, da so za to krivi starši in njihova vzgoja, saj dovolijo svojim otrokom gledati takšno vsebino brez samega nadzora. Nato je kot primer navedla še čudno primerjavo z Barbikami, kjer je omenila, da so igračke Barbi precej manj oblečene kot ona in da se o tem nihče ne pritožuje.

Proti njej je bilo sicer že kar veliko pritožb s strani drugih popularnih streamerjev, ki so mnenja, da Amouranth nima kaj početi z razkazovanjem telesa na Twitchu in da je zgrešila spletni naslov strani.

A vse kaže je vse to dovoljeno na Twitchu, medtem pa blokirajo uporabnike, ki omenijo, da sta na svetu le dva biološka spola. Včasih se res vprašam v kakšnem razmerju so nekateri streamerji z uredniki Twitcha.

Sekiro: Shadows Die Twice dobil nov uraden, igralni napovednik

0

Nova igra razvijalca FromSoftware, Sekiro: Shadows Die Twice, je že praktično tik pred vrati in igričarska publika je posledično precej nemirna.

Kako ne bi bila, saj se gre za naslov izpod rok razvijalca, ki stoji za sedaj že legendarnimi naslovi tipa Bloodborne ter Dark Souls.

Tokratna igralna izkušnja bo malce drugačna, saj se bomo v Sekiro: Shadows Die Twice podali v Japonsko, ki pa ga ne naseljujejo nič manj nevarne kreature, kot smo jih vajeni iz razvijalčevih prejšnjih naslovov.

Akcija bo tokrat precej hitrejša, saj nam bo prostetična roka omogočala vihtenje na strehe stavb, to pa nam bo omogočilo drugačen taktičen pristop do nasprotnikov.

Ne bo manjkalo niti krvi, novost pa je dejstvo, da naš pogumni samuraj tokrat ne bo nem, ampak bo med špilom celo spregovoril kakšno besedo.

Sekiro: Shadows Die Twice izide že tik pred zdajci, saj ga bomo lahko veselo nameščali že 22. marca 2019.