🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 438

Riot Games in Nike privolila v sodelovanje

0

Najbolj razširjeno podjetje za športno obutev, oblačila in druge športne dodatke je skenilo sodelovanje z igričarskim podjetjem Riot Games. Nike bo tako po vrsti znanih avtomobilskih znamk koto so Kia, Audi, Mercedes in ostali tudi sam okusil igričarske vode.

Riot in Nike bosta sodelovala v kitajski LPL ligi, kjer so sklenili dolgoročno pogodbo do leta 2022 z namenom, da igralcem zagotovijo kvalitetna oblačila oz. drese ter obutev. Nike bo v celoti pokril izdelavo dresov za vsako ekipo ter jim nudil možnost opravljanja fizičnih treningov.

Soustanovitelj podjetja Nike je sicer ob ustanovitvi podjetja dejal, da so atleti vsi tisti, ki imajo telo. Tako bodo pri podjetju Nike še bolj združili e-šport z realnim športom pa čeprav je glede tega vsak dan veliko govora, saj večina ljudi e-športa še ne priznava.

Razlog za investicijo v kitajski trg igre League of Legends je izjemno leto Kitajske v 8. sezoni igre, ko so osvojili tako svetovno prvenstvo (Invictus Gaming), Mid-Season Invitational (Royal Never Give Up) kot tudi Asian Games (Kitajska).

Z letošnjim letom bodo pri podjetju Nike poskrbeli za obutev vseh 16 ekip v ligi, ki bodo do svetovnega prvenstva 2019 dobili tudi povsem nova oblačila ter možnost posebnih fizičnih treningov.

Izid novega Sherlock Holmes filma zamaknjen za 1 leto

0

Film Sherlock Holmes 3, v katerem bosta ponovno igrala Robert Downey Jr. ter Jude Law ne bo izšel decembra leta 2020, ampak je bil po poročanju nekaterih medijev zamaknjen za 1 leto in bo v kino prišel šele 22. decembra leta 2021.

V glavno vlogo se vrača detektiv, ki ga bo igral Robert Downey Jr. ob pomoči Dr. Watsona, ki ga igra Jude Law. Scenarij bo napisal Chris Brancato, ki je znan tudi po scenariju serij Narcos in Hannibal, medtem ko bo režiser po vsej verjetnosti ostal Guy Ritchie, ki je poskrbel že za prve dva Sherlock Holmes filma.

Prvi, imenovan Sherlock Holmes je izšel v letu 2009 in je bil vreden več kot 524 milijonov ameriških dolarjev. Sledil mu je drugi del z naslovom A Game of Shadows (sl. Igra senc) pa je nanesel na več kot 545 milijonov ameriških dolarjev.

V lanskem letu je sicer izšel še en podoben film z naslovom Holmes & Watson, ki pa je požel ogromno kritik in je doprinesel “le” slabih 40 milijonov dolarjev.

Rezultat iskanja slik za sherlock holmes 3 transparent

Na Steamu se je pojavila kontroverzna posiljevalska igra

0

Ja, tudi to obstaja. Gre za posiljevalsko igro imenovano Rape Day, ki je na Steamu požela ogromno sovražnih komentarjev češ da gre za kršenje pravil in da so prizori v igri zelo neokusni.

Igra je na Steamu sicer dosegljiva le za prijavljene uporabnike, ki morajo ob obisku igre potrditi svojo starost, saj je igra pričakovano označena za starejšo populacijo. Neznani razvijalec naj bi za razvoj te pol-urne igre porabil dve leti in je nastalo situacijo tudi obrazložil.

Po njegovem mnenju naj igra ne bi vsebovala nič spornega, saj je igra primerno označena, odstranil pa je tudi del v igri, v katerem ubijajo dojenčke, ki je po njegovem mnenju edini del, ki bi lahko bil kontroverzen.

Pod komentarji igre in forumu se je sprožil val kritik, ki linčajo razvijalca, da je ta poseben, nagravžen in da bi igra morala biti takoj odstranjena. Steam do sedaj še ni reagiral a bi lahko prav zaradi posiljevanja žensk igro tudi umaknil. Razvijalec igre je še omenil, da je v današnjih dnevih umor sprejelo že večino ljudi in da se pojavi v vsaki grozljivi igri, medtem ko se mora posiljevanje uveljaviti čimprej.

No najbrž razvijalec igre ni čisto pri pameti in bi potreboval zdravljenje, saj je z omenjeno igro presegel vse meje zdrave pameti.

Rezultat iskanja slik za rape day steam

Apex Legends presegel 50 milijonov igralcev

0

Igra Apex Legends še naprej raste in je presegla magično mejo 50 milijonov različnih igralcev. To je kar 25 milijonov več kot pred slabimi tremi tedni, ko so presegli tudi mejo dveh milijonov sočasnih igralcev.

Igra je v tako visoki rasti, kot ni bila še nobena, niti zelo priljubljeni Fortnite. Za primerjavo je Fortnite v svojih prvih dveh tednih dosegel 10 milijonov igralcev in 20 milijonov igralcev več kot mesecu dni. Fortnite je do svojih 50 milijonov igralcev prišel “šele” po petih mesecih od izida igra, a so od izida do danes presegli že več kot 200 milijonov igralcev.

Respawn Entertainment je objavil kratek videoposnetek, kjer predstavljajo podrobne in zanimive številke o popularni Battle Royale igri. Igralci so v mesecu dni uporabili 158 milijonov t. i. finisherjev, 1.23 milijard ultimatov, 170 milijonov oživljanj in še več! Predstavili pa so tudi nekaj smešnih videoposnetkov, ki pritegnejo igralce.

Vseeno se zdi, da so pri Respawnu še svetlobna leta za Fortnitom in se bodo morali še trdo potruditi, da dosežejo nivo animiranega Battle Royala. Predvsem je potrebna odprava hroščev, dodajanje novega kontenta in optimizacija karakterjev. A počasi, tudi Fortnite ni zablestel po mesecu dni od izida igre.

Da boste še bolj na tekočem z novicami in ostalimi zanimivostmi igre Apex Legends, se nam pridružite na Apex Legends Slovenija Discordu ter Facebook skupini.

Microsoft razkril poseben Oreo Xbox One X

0

Microsoft je razkril že vrsto različnih Xbox konzol, ki imajo takšne in drugačne poslikave in s tem trendom tudi nadaljuje. Če ste naveličani popolnoma črnega oziroma belega Xboxa vam tukaj predstavljamo poseben Oreo obarvan Xbox One X.

Seveda gre tudi tokrat za nagradno igro, v kateri lahko sodelujejo le američani, kanadčani in portoričani, ki lahko ob nakupu priljubljenih piškotov Oreo skenirajo kodo ter se udeležijo nagradne igre.

Svoje možnosti za osvojitev te mikavne nagrade lahko višajo iz dneva v dan, saj lahko z dnevnim nakupom piškotov in vnosu kode na spletni strani pridobijo večje možnosti.

Gre za podobno nagradno igro, ki jo je priredil tudi Taco Bell za svoj unikaten Taco Bell Xbox One, kjer so podarili več kot 5.000 Xbox One igralnih konzol. Sponzorsko se to podjetjem seveda splača, saj s tem povečajo prodajo svojih izdelkov in razširijo svoje ime tudi med igričarji.

Rezultat iskanja slik za taco bell xbox transparent
Takole je izgledal Taco Bell Xbox One X

Epic Games z dodajanjem promocijskga skina razburil igralce

0

Sezona 8 je sedaj že v dobrem teku in z njo so v igro prišli tudi novi skini. Pretekli vikend pa je Epic ponovno razburil kopico igralcev, ki takšne poteze razvijalca igre Fortnite niso pričakovali.

V igro oz. natančneje v trgovino so namreč dodali eksluziven skin imenovan Reflex, katerega cena je 1200 V-bucksov. Zagotovo se sprašujete pa saj to ni nič takšnega, če so dodali nov skin v vrednosti 1200 V-bucksov a glavni razlog, da so nekateri igralci jezni je ta, da skin pravzaprav ni nov in da je v igri že nekaj mesecev.

Reflex je namreč promocijski skin, ki so ga lahko prejeli le tisti igralci, ki so v obdobju od 29. novembra dalje kupili grafične kartice NVIDIA GeForce GTX 1070 Ti, 1070, 1060, 1050 Ti, ali 1050. Ob nakupu teh ne poceni grafičnih kartic so torej vsi igralci prejeli še 2000 V-Bucksov ter promocijski Reflex skin, ki so ga tako lahko imeli samo oni.

File:ReflexOutfitFeatured.png

Nekateri streamerji, kot je naprimer Dakotaz naj bi pred kratkim prav v namene nagradnih iger kupil kar 7 grafičnih kartic, ki so imele vključen tudi omenjeni skin ter 2000 V-Bucksov. Igralci so torej kupili ta promocijski skin, zanj odšteli nekaj sto evrov, sedaj pa ga je Epic v igro dodal za nekaj manj kot 15€.

Nvidia naj bi mela to ekskluzivno ponudbo na voljo vse od novembra pa do 22. maja letos in so celo na Twitterju zapisali, da gre za ekskluziven skin, ki ga je moč dobiti le na prej omenjeni način.

Epic je pred dnevi sicer najavil nov Ninja event, kjer promovira Samsung Galaxy telefon ob katerem igralci prav tako dobijo poseben skin, ki naj bi bil na voljo samo kupcem telefonov, a kdo ve kdaj se bo ta skin pojavil za 10€ v Epic Games trgovini.

Ne boj, mesarsko klanje v ligah LEC in LCS

0

Ponedeljek je, kar pomeni, da so za nami novi rezultati v ligah LCS in LEC. Hitro se približujemo koncu rednega dela spomladanske sezone v obeh ligah, kjer so ekipe zares izenačene.

V evropski ligi smo lahko videli nekaj presenečenj, ki so premešale vrstni red in ekipe postavile v še bolj izenačen položaj. G2 sicer še vedno sameva na vrhu a so izgubili svoj obračun proti SK Gamingu, ki je bil v praktično izgubljenem položaju a se je v koncu igre po slabih team fightih G2-ja vrnil v igro in povsem preobrnil rezultat v svojo korist.

Na drugo mesto je skočil Vitality, ki je v prvem dnevu premagal Misfits, v soboto pa izgubil proti Origenu, ki se je iz zadnjih mest povzpel povsem na vrh (deli si 3. mesto s Splycom). Vrača se tudi Fnatic, ki je ponovno zmagal oba dvoboja in se je sedaj popolnoma vmešal v boj za končnico.

Peto mesto si sedaj delijo kar 4 ekipe z rezultatom 4-4, ki se bodo ob morebitnem enakem rezultatu morale pomeriti v posebnih izločitvenih bojih.

Na dnu lestvice pričakovano stojita exceL in Rogue, ki sta za končnico praktično odpisana. ExceL je sicer odščipnil pomembno zmago SK Gamingu, ki pa se je nato kot omenjeno dobro vrnil proti najboljši evropski ekipi.

Tudi američani bijejo trd boj, kjer so ekipe na sredini zelo izenačene, ne zaostajajo pa niti “najslabše” ekipe. Na vrhu še vedno ostaja Liquid, ki je ponovno dobil oba obračuna, kar velja tudi za Cloud 9, ki jim z 10-2 diha za ovratnik. Na tretjem mestu nekako sameva TSM, ki je premagal Echo Fox in nato izgubil proti Cloud 9. Nato pa sledijo 4 ekipe (CLG,FlyQuest,Golden Guardians in OpTic Gaming), ki si delijo 4. mesto pri rezultatu 5-7. Eno zmago manj imajo nato Echo Fox, Clutch Gaming ter 100 Thieves, ki pa seveda še niso odpisani za končnico.

Zares izenačeni sta obe ligi, ki imata po eno ekipo, ki izstopata in bi lahko na MSI-ju prikazali dobre predstave.

Pijančevanje in razbijanje na Epicenter Lan Partyu v Mariboru!

Pretekli vikend, natančneje 2. in 3. marca 2019, se je v prostorih FERI-ja (Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko) v Mariboru odvil dogodek EPICENTER FERI LAN 18.

Dogodek je organiziralo društvo SPID.si, ki je priredilo tekmovanja iz različnih popularnih iger kot so Fortnite, PUBG, CSGO in FIFA 19. Očitno pa je tam potekal tudi (neuradni?) turnir v popivanju.

Več bralcev nas je namreč opozorilo, da se je v prostorih dogodka odvijalo še nekaj temačnejšega od samega igranja iger in sicer tekmovanje v močnem popivanju.

Iz virov smo izvedeli, da je bilo na prizorišču kar nekaj vidno opitih ljudi, ki se v prostore fakultete niso opotekli iz bližnje lokalne gostilne, ampak so se z alkoholom opijali na sami lokaciji Lan Partya. Eden od teh pogumnežev naj bi celo spil celo steklenico vodke ter se nato jadrno odpravil ven, kjer je ob tla večkrat vrgel monitor in ga razbil na prafaktorje, kot lahko vidimo na posnetku spodaj.

Še več, popivanje so podpirali celo sami administratorji!

Žgana pijača je namreč tekla v potokih tudi pri tistih, ki bi morali zagotoviti red ter omogočiti brezhibno izvedbo dogodka, kar pa se ni zgodilo. Več je razvidno iz spodnjih posnetkov. Na njih lahko vidimo, kako eden od administratorjev oz. “casterjev” vase ponosno zliva vodko, ob tem pa pijačo ponuja še vsem mimoidočim. Za pomoč pri odpravi žeje, ponudi Malibu žganico mladenki, za katero pa zaenkrat ne moremo potrditi ali gre za administratorko ali naključno mladoletno obiskovalko. Poleg tega v prenosu poziva gledalce, naj se mu pridružijo na pijači. Eden od administratorjev nato stopi izza kamere in si natoči kozarec, malce kasneje pa tudi njega vidimo kako počasi srka svoj alkoholni nektar (no, vsaj predvidevamo da je tudi to alkohol).

Celoten video – https://www.twitch.tv/cozzix1337
Celoten video – https://www.twitch.tv/cozzix1337

Bodimo pošteni, vsak od nas občasno rad poseže po pivu, še posebej če se nahajamo v družbi dobrih kolegov. A to se dogaja na neuradnih zadevah, kjer četa kolegov nažiga dobre igre in seveda tudi občasno kaj spije.

Ampak EPICENTER LAN preprosto ni neformalno druženje ampak naj bi šlo za organiziran dogodek.

Kot prvo, se na lokaciji zadržujejo mladoletniki. S tem ne ciljamo zgolj na 17-letnike ampak igralce, ki so komajda presegli dvomestno starost, saj denimo Fortnite, trenutno najbolj popularna igra, poseduje mlado igričarsko bazo. Popivanje in razbijanje pred takšno starostno skupino je vredno obsojanja, saj bi morali v SPID.si ekipi takšno početje že v kali zatreti. Presneto, nismo prepričani, da niso pili tudi mladoletniki, saj nad početjem udeležencev očitno ni bilo nobenega nadzora.

Kot drugo, za takšnim dogodkom stojijo velika imena in partnerji. Telemach, Pringles, Lenovo in še več partnerjev je na dogodku ponosno razprostrlo svoje zastave, medtem ko se je pod njimi dogajal pravi alkoholni cirkus. Očitno se tudi njim ni zdelo vredno preveriti, kako se dogodek odvija.

In kot tretje, zadeva se ni odvijala v nekem zakotnem lokalu ampak v prostorih Fakultete za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, torej državnih prostorih. Tudi odgovorni na fakulteti so oddajo svojih prostorov postavili pred vse ostalo in dopustili, da se dogodek odvija v katerikoli smeri.

Kdo bo potem prevzel odgovornost za ta debakel oz. na komu konec koncev leži odgovornost? Je to organizator SPID.si? Ali morda glavni pokrovitelj Telemach, ki je dogodek ponosno oglaševal tudi na večjih kanalih kot je Radio Center? Morda bi se malce bolj morala pobrigati tudi FERI in sicer malce bolje pogledati kaj vse se dogaja v njihovi dnevni sobi.

Številni udeleženci so nas opozorili tudi na skopo organizacijo dogodka, internet ponovno ni deloval po pričakovanjih, za kar je mogoče imel prste vmes tudi njihov glavni sponzor Telemach, ki je ponudnik tovrstnih storitev. Morda ima prste vmes neizkušenost ekipe, čeprav nam ni jasno, kako po 16-ih dogodkih še vedno ne uspe rešiti problema z internetom.

Uporabnikovo identiteto smo po njegovi želji zakrili.

Prav tako so nas opozorili na izpade elektrike, kar zna biti ekstremno nevarno. Za izpade je namreč kriva preobremenitev in pri vsemu temu kablovju lahko hitro preskoči iskra, kar ima lahko za posledico požar. Posledice si lahko predstavljate sami: Več kot 400 ljudi, panika ter opitost bi lahko hitro rezultiralo v katastrofo, ki je na slovenskem prostoru še nismo videli.

Na dogodek nas je opozoril tudi uporabnik, ki je ustvaril spletno stran Lanparty.si. Na strani je zaenkrat samo posnetek razbijanja monitorja a če sprožite desni klik in si ogledate vir strani, lahko odkrijete pravo bogastvo informacij.

Zgornji zapis razkrije sledeče:

  • Na vsej opremi ste imeli SFP/SFP+ porte, vi ste pa povezali switche direktno z RJ45, kar je bilo veliko lažje, ker ste uporabili napeljavo od FERI, seveda pri tem je bilo par problemov, glede na to, da 16 ur (po besedah udeležencev) ni delal internet.
  • Problem glede vtičnic (vsaj v auli) je, da so na tleh.
    Točno tam, kjer so ljudje lahko nanje brez problema stopili, ker se je nekdo odločil, da ne bo namestil pokrovov.
  • Ko sem si osebno prišel pogledat prireditev nisem v 1 uri videl enega izmed “starejših” odgovornih.
  • Razbijanje ekrana (posnetek zgoraj) naj bi posneli kar pri društvu SPIDsi in delili na Instagramu

Po kratkem pregledu informacij o dogodku, smo precej hitro izbrskali, da društvo SPIDsi tudi precej zavaja širšo publiko. Po vseh kanalih omenjajo 500+ tekmovalcev, medtem ko po hitrem štetju udeležencev turnirjev in pregled uradnega zapisa, spoznamo, da je “casual” igralcev bilo približno 60 in skupno pridemo na precej manjšo številko: 400. Če sploh zapisi držijo, kajti društvo je zelo skopo pri deljenju poročil o izvedenih turnirjih, kjer so omenjene zelo visoke denarne nagrade.

Manj tekmovalcev pomeni manjše nagrade in to je nepošteno zavajanje vseh udeležencev, kar je tudi kaznivo dejanje.

Upamo, da bodo partnerji postali bolj odgovorni pri podpiranju tovrstnih dogodkov, društvo SPIDsi pa pri organizaciji. Tale zapis ni nastal kot napad na SPIDsi, niti jih ne želimo pokazati kot nekakšnega zlobnega “overlorda” slovenske scene, saj so nas kontaktirali zaskrbljeni starši, ki so želeli izvedeti, kaj za vraga se je tam dogajalo.

Zavedajte se da smo mlajši populaciji v vzgled in razbijanje ter popivanje vse povprek zagotovo ni pravi pristop in direktno krivdo, po našem mnenju, lahko tokrat naslovimo samo na društvo SPIDsi, ki bi morali alkohol popolnoma prepovedati, tako kot se to dogaja na ostalih dogodkih.

Vsem staršem smo v primeru dodatnih vprašanj na voljo, tako glede tega kot tudi bodočih dogodkov.

Za pojasnitev dogodkov smo povprašali tudi društvo SPIDsi in v kolikor dobimo odgovor, bomo članek tudi dopolnili.

Pred letom dni smo opravili intervju s predsednikom društva SPID.si Samo Zavašnikom, vendar ga nikoli nismo javno objavili. Zdel se nam je neprimeren, a po drugi strani smo verjeli, da se lahko v Spid.SI izboljšajo. Glede na vse nedavne dogodke pa smo se odločili posnetek deliti z vami. Tako si boste lažje ustvarili sliko o predsedniku društva in njegovem vedenju. Verjetno vam bo prvih 10 sekund videa povedalo vse.

Posodobitev članka #1:
Prejeli smo zahtevek za umik intervjuja s predsednikom društva SPID.si, kjer je izrazil svoje mnenje. Umik intervjuja se ne bo zgodil kajti odraža njegovo osebno mnenje do drugih.

Posodobite članka #2: FERI je prostore oddal brezplačno in ni zaračunal najemnine (članek je bil ustrezno popravljen).

Tretja zvezdica za Astralis, ki izenačuje rekorde

0

Končan je tudi prvi letošnji major CS:GO dogodek IEM Katowice 2019, ki je postregel s kar nekaj presenečenji. Največje je zagotovo finska ekipa ENCE, ki se je prikopala vse do finala, kjer pa so morali priznati premoč najboljši ekipi sveta.

Četrtfinalni dvoboji so bili presenetljivo enostranski, saj so se prav vsi končali z rezultatom 2-0. V prvem krogu izločilnih bojev smo že dočakali presenečenje, ko je ENCE nazaj na onkraj luže poslal ameriško ekipo Liquid, ki bo nedvomno izgubila status 2. najboljše ekipe sveta. Drugih večjih presenečenj ni blo, saj so se v polfinale uvrstile še ekipe Astralis, MIBR ter Na’Vi.

Sledilo je prvo polfinale med ekipama ENCE in Na’Vi, kjer smo vsi pričakovali gladko zmago ekipe Na’Vi kar pa se ni zgodilo. ENCE je šokiral tudi Na’Vi in bo razburiljivi 3. mapi skočil v finale, kjer jih je pričakala najboljša ekipa sveta, Astralis, ki je v svojem polfinalnem obračunu odpravila brazilski MIBR.

V nedeljo se je odvilo še finale, kjer pa je bil ENCE konkurenčen le na prvi mapi, ki se je končala z rezultatom 16-11 (train). Druga mapa je bila le sprehod do tretje zvezdice na velikih turnirjih, ki je ekipi Astralis pomagala do izenačitve rekorda Fnatica po osvojenih major turnirjih (3 naslovi). Glede nato kako v zadnjem letu oz. dveh igra Astralis pa to definitivno ni njihov zadnji osvojen major dogodek in bi že na naslednjem lahko podrli nov rekord.

MVP naslov oz. naslov za najkoristnejšega igralca je pripadel Magisku, ki je le 2 od svojih 11 tekem končal z negativnim rezultatom in je bil tako tudi najboljši igralec svoje ekipe. To je že drugi zaporedni MVP naslov enega izmed članov igralcev ekipe Astralis, po tem ko je na Londonskemu FACEIT Majorju MVP naslov pripadel Nicolaiu “device” Reedtzu.

Rezultat iskanja slik za astralis katowice 2019

K1nzell je ESL Katowice Royale končal na 10. mestu

0

Pretekli vikend smo lahko spremljali dogodek IEM ESL Katowice, ki je postregel tudi s prvim ESL Katowice Royale dogodkom, kjer je igral tudi slovenski predstavnik k1nzell. Prvi dan smo lahko spremljali solo turnir, kjer je zmagal TSM-ov igralec Vinny ‘Vinny1x’ Gilgan, ki je domov odnesel 100.000$.

V soboto je sledil prvi dan duo turnirja, kjer sta slovensko-grški duo K1nzell in Villex začela malo slabše a sta iz igre v igro napredovala in po sedmih tekmah nabrala kar 318 točk in po prvi polovici turnirja zasedla 6. mesto. V drugem dnevu sta imela malce težav a sta vseeno obdržala stik z najboljšimi in turnir zaključila na 10. mestu, kar jima je prineslo 16.000$ denarne nagrade (8.000$ na osebo).

K1nzell je na Twitterju zapisal, da je bil to njegov prvi večji LAN dogodek, da je z rezultatom zadovoljen ter da komaj čaka svetovno prvenstvo. K1nzllu čestitamo tudi mi in mu želimo srečo na prihajajočih kvalifikacijah za svetovno prvenstvo.

https://twitter.com/k1nzell/status/1102285647681851396

Season Pass igre Dead or Alive 6 stane več kot sama igra

0

Pretepaška igra Dead or Alive 6 je izšla 1. marca in je po slabih 3 dneh že prejela svoj Season Pass. Igra sicer sega že v devetdeseta leta, ko jo prvič izšel Dead or Alive in sicer leta 1996, kasneje so poustvarili še film DOA: Dead or Alive, ki je bil izdan leta 2006.

Igra je predvsem znana po ženskih pretepaških karakterjih, ki s svojim seksapilom privabljajo igralce animiranih serij. V season passu bodo igralci prejeli 62 posebnih preoblek za karakterje kot tudi 2 nova karakterja, ki bosta izšla do junija (točen datum ni znan). Cena je zelo visoka, saj na Steamu stane kar 90€, medtem ko je sama igra z 10% popustom draga 62.99€.

Eden izmed novih karakterjev v igri bo Mai Shiranui, ki bo prejela povsem svoj paket petih različnih preoblek. Vsi ekskluzivni predmeti, ki jih bodo kupci Season Pass prejeli ob nakupu, bodo prodajani tudi posebaj a bodo v celoti stali več kot Season Pass. Omembe vreden je tudi podatek, da naj bi med DLC-jem prišli tudi nekateri drugi dodatki, ki zaenkrat še niso dodani oz. opisani vendar bodo del Season Passa.

Nvidia v marcu in aprilu na police pošilja GTX 1650 in GTX 1660

0

Sit sem nesmiselnih poimenovanj , ki se jih je nvidia poslužila v zadnji generaciji grafičnih kartic. Laičnega uporabnika lahko oznaka zlahka zmede, kar povzroči serijo neposrečenih nakupov.

Kakorkoli, pustimo to za kakšno drugo priložnost. V javnost zadnje dni curljajo novice o prihodu novih vstopnih grafičnih rešitev v utelešenju GTX 1650 in 1660. S to potezo Nvidia na večna lovišča dokončno pošilja serijo Pascal in krepi konkurenco v vstopnem razredu. GTX 1650 bo tako postala najcenejša razpoložljiva izbira, s Turing arhitekturo.

Po navedbah naj bi GTX 1650 v Evropi stala okoli 200€, 1660 pa bo še za 50€ dražja. GTX 1650 bo na voljo zgolj v 4GB izvedbi. Nekaj dražja GTX 1660 bo imela 6GB. GTX 1660 naj bi na mizo prinašala zmogljivost na nivoju GTX 1060, 1650 nekaj manj.

GTX 1660 na police prihaja 15.3, 1.4 sledi še GTX 1650.

Vir: www.extremetech.com

Nobena izmed njiju ne bo podpirala Ray-Tracing tehnologije ali vsebovala Tensor jeder. Brez skrbi, kupci ne boste zamudili ničesar.

Z zanimanjem lahko pričakujemo AMD-jev odziv, sploh, ker je slednji najmočnejši ravno v segmentu vstopnega in srednjega cenovnega razreda. Se nam torej le obetajo pocenitve?

Nintendo razkril plače svojih zaposlenih

0

Analist iger v Aziji Daniel Ahmad je razkril zanimive podatke zaposlenih v podetju Nintendo of Japan, ki prikazujejo povprečno starost, dobo zaposlitve, plačo, delovni čas in še več. Podatki veljajo samo za zaposlene na Japonskem, medtem ko za Nintendo of Europe in Ameriko še ni podatkov.

Nintendo of Japan ima zaposlenih več kot 2.200 ljudi, ki so v povprečju stari 38 let in so v podjetju zaposleni 13.5 let. Njihov povprečen delovnik traja 7 ur in 45 minut in sicer od 8:45 do 17:30 z enourno pavzo za malico/kosilo. Letna plača znaša 80.000 $, kar nanese na približno 6.500€ mesečno. Objavili so tudi plače za zaposlene, ki imajo ustrezno izobrazbo in so v podjetju zaposleni prvo leto, zaposlujejo pa na prav vseh oddelkih, tako da imajo tamkajšni zaposleni lahko kakršnokoli izobrazbo.

Zaposleni, ki imajo opravljen kolidž oz. višjo strokovno šolo bodo nagrajeni z 1.667€ plače, medtem ko vsi, ki so opravili univerzitetni program prejmejo 1.836€. Tisti, ki imajo opravljen magisterij si lahko nadejajo 1.915€ plače, vsi, ki imajo opravljen doktorat pa 2.033 €. Poleg tega zaposlenim pripadata še nagradi v mesecu juniju in decembru, enkrat letno (v aprilu) pa se jim plača tudi poviša. Vsi začetniki imajo na začetku tudi dvomesečno poizkusno dobo, po kateri dobijo možnost redne zaposlitve. Kdo si torej ne bi želel delati v Nintendu, kjer pogoji res izgledajo odlični?

Sony kupcem igre Anthem vrača denar

3

Pisali smo že o primerjavi dejanske igre Anthem z napovedniki iz lanske E3 konvencije, kjer je bila sama igra predstavljena. Tudi to, da je Anthem prodal polovico manj kopij kot Mass Effect:Andromeda me nič ne preseneča, ko pa so se začele dogajati takšne stvari.

Ob izidu je Anthem takoj potreboval posodobitev, da so igralci praktično sploh lahko igrali igro. No sedaj pa se je izdelovalec konzole Playstation 4 odločil za vračilo denarja tistim igralcem na konzoli, ki imajo konstantne težave ob igranju omenjene igre. Veliko št. igralcev ima namreč težavo, da se jim ob igranju igre konzola kar sesuje, kot da bi izklopili napajalni kabel.

Igralci namreč poročajo, da so o sesutjih njihove konzole kontaktirali pomoč, ki so jim, presenetljivo ponudili vračilo denarja. No vsi igralci niso imeli te sreče, tako da je zares čudno na podlagi česa se Sony dejansko odloča o vračilu denarja ob kupovanju igre.

Sony ima sicer v svojih splošnih pogojih zapisano, da imajo igralci možnost vračila le v primerih, da igre v 14 dneh od samega nakupa niso downloadali oz. je streamali ali pa, če tehnološka podjetja menijo, da vsebina igre ni primerna.

Rezultat iskanja slik za anthem ps4

YouTube onemogočil komentiranje posnetkov v katerih nastopajo otroci

0

Nekaj časa nazaj smo bili priča izjemnemu kontroverznemu dogodku v katerega se je zapletla priljubljena platforma YouTube.

Eden uporabnik je odkril problem glede algoritma priporočitve novih posnetkov, saj je ta začel priporočati posnetke mladih deklet, globoko pod legalno starostjo. V komentarjih teh posnetkov so se naselili pedofili, ki so potem drug drugemu priporočali nove posnetke in se tako tudi povezovali.

YouTube je nato odstranil ogromno vprašljivih računov ter onemogočil komentiranje na nekaterih videih. Vendar vprašanje je ostalo, kako se s to problematiko boriti v prihodnosti, saj lahko pedofila odstranijo vendar bo ta v nekaj trenutkih ustvaril nov račun.

YouTubu ni ostalo drugega kot pa da onemogoči komentiranje vse posnetkov, v katerih se nahajajo otroci. Priznavajo sicer, da je komentiranje sestavni del njihove izkušnje vendar je bolj pomembno, da se njihovi uporabniki počutijo varni.

Destine milijonov videov je tako izgubilo možnost komentiranja, prav tako bo v delo stopila nova moderatorska umetna inteligenca, ki bo bolje nadzorovala neželene komentarje.

Popularni streamer Ice Poseidon priznal goljufanje investitorjev

1

V preteklih dneh je širom Reddita završala popularna tema, katera se tiče popularnega streamerja Ice Poseidon.

Tipček služi bajne vsote preko svojih precej kontroverznih videov, kjer je bil enkrat tudi napaden v restavraciji zaradi svojih rasističnih komentarjev in model je na splošno nekdo, ki mu ljudje radi prisolijo klofuto.

Nekaj dni nazaj je med prenosom v živo poskušal razložiti, kako točno njegovo podjetje posluje. Ice Poseidon sploh ne ve točno kako pridejo do svojega denarja a glede na njegovo pojasnilo, očitno precej goljufa investitorje.

V ZDA se temu načinu poslovanja reče “Ponzi scheme” in je nelegalna. Gre za to, da najprej investitorjem obljubi bajne vsote denarja za majhne vložke. Ko dobi denar, pridobi nove investitorje, starejše pa poplača z novo pridobljenim denarjem. In tako naprej v nedogled.

Ice Poseidon je zaradi svojih kontroverznih nastopov izgubil račun na Twitchu zato se je preselil na YouTube.

Zaradi svojega nespametnega videa je originalni posnetek odstranil, kasneje pa naložil novega, v katerem poskuša razložiti situacijo. In tudi v temu se vidi, da v bistvu nima pretiranega pojma, o čemu sploh govori.

Veš da si v težavah, ko ti mora na pomoč priskočiti Keemstar.

Intervju – Žiga Osolin, slovenski razvijalec iger

0

Opravili smo intervju s slovenskim razvijalcem, ki skupaj z ekipo GG Studios d.o.o. stoji za nedavno izdano tretjeosebno akcijsko igro Grounds of Glory, kjer se igralci lahko medsebojno pomerijo v raznolikih arenah. Več o igri si lahko preberete v prispevku, ki smo ga objavili pred par dnevi, tako da namesto tega kar preidimo na intervju.


Žiga, pozdravljen in hvala ti za ta intervju.

Zdravo, hvala za priložnost!

Lahko na kratko poveš kaj o sebi?

Po izobrazbi sem fizik, po srcu za razvijalec in ustvarjalec. Privlači me vse, kar mi predstavlja izziv in pri čemer sem lahko kreativen – zaenkrat sem se najbolj našel v programiranju iger. V prostem času kolesarim, hodim v hribe in pred kavčem v družbi psa, mačka in punce gledam serije.

Nam lahko poveš par stavkov o svoji vpeljavi v svet razvoja iger?

Začelo se je že na začetku gimnazije, ko me je navdušil svet programiranja. Med prvimi projekti so bile enostavne igre, nato pa pogoni. Pri razvoju iger me je vedno bolj zanimala tehnična plat; kako optimalno izrisati 3D sceno, načini osvetljevanja, sence, kako efektivno narediti fizikalne simulacije … Več let sem zelo veliko programiral. Sledile so mobilne igre, ki sva jih izdelala skupaj z bratom. Nato smo se lotili veliko bolj ambicioznega projekta, Grounds of Glory.

Mnenje o razvojni sceni v Sloveniji?

Rekel bi, da se lepo razvija. Če vas zanima razvoj iger, imamo vsak mesec predavanja, ki se podaljšajo v večurna druženja. Tam spoznaš zelo veliko zanimivih ljudi, jih lahko vprašaš za nasvet, ali celo poiščeš partnerje za naslednji projekt. Druženja podpirajo tudi slovenska podjetja, tako da je to tudi nekakšna vstopnica za profesionalno delo v tej industriji. Zelo pomemben dogodek je tudi SGC, ki je bil letos res fantastičen.

Želel bi se, da bi bilo povezovanja še več. Obstaja kar nekaj podjetij in posameznikov, ki imajo ogromno izkušenj, vendar se pojavljajo poredko.

Vsi vemo, da v naši državi prevladuje relativno negativno mnenje o računalniških igrah. Imaš kakšno idejo, kako bi lahko to ideologijo spremenili?

S tem, da preveč časa preživimo pred računalnikom in mobilnimi napravami, se strinjam. Vsem pa rad povem, da bi raje videl, da nekdo 3 ure igra, kot pa da 3 ure sedi pred televizijo in gleda resničnostne oddaje. Računalniške igre so še en zabavni medij. Za razliko od ostalih pa od tebe zahtevajo interakcijo, ob igranju moraš razmišljati, prav tako pa pri igranju izveš kaj novega o svetu (zgodovina, kakšna bi lahko bila prihodnost, tehnologija).

Koliko vas je v razvojni ekipi in kako poteka komunikacija?

V ekipi Grounds of Glory smo vsi delali v svojem prostem času. V času razvoja je sodelovalo približno 10 ljudi, od tega nekaj samo v krajših vlogah. Glavno ekipo smo sestavljali trije. Za komunikacijo smo uporabljali Skype, na nekaj tednov pa smo se videvali tudi v živo..

Kako ste prišli do koncepta za Grounds of Glory in do samega imena igre?

S prijatelji smo zelo veliko igrali World of Warcraft, predvsem smo igrali boje v arenah. Ta del igre nam je bil najbolj všeč. Glavni koncept je bil narediti izboljšano verzijo tega aspekta igre brez odprtega sveta. Projekt smo imenovali Arenaz. Za novo ime smo se odločali zelo dolgo. Vsak je napisal ogromno predlogov. Najprej smo izločili tista, ki so že obstajala oziroma so imela zelo podobne naslove. Nato pa smo iz ostalih po demokratičnem postopku izglasovali Grounds of Glory.

Kateri je bil največji problem, s katerim ste se soočali ob razvoju?

Mogoče neizkušenost. Tako smo naredili veliko napak, zaradi česar se je projekt podaljšal.

Koliko časa dnevno povprečno porabiš ob igranju iger (vključno z Grounds of Glory)?

Za igranje zadnje čase bolj malo, mogoče 3 ure na teden. Za razvoj igre pa sem zadnje 4 leta porabil povprečno 20 ur na teden. Zdaj, ko je Grounds of Glory izdan, bom imel verjetno več časa za igranje ostalih iger.

Vaš projekt je pred nedavnim tudi uradno izšel. Ste z ekipo zadovoljni z izidom?

Že pred izidom smo se zavedali, da bomo težko dosegli kritično maso igralcev, ki je pomembna za več igralske igre. Zaenkrat nam to še ni uspelo. Smo pa zelo zadovoljni, da smo igro izdali. Prav tako smo veseli vseh pozitivnih kritik naših igralcev.

Bi kaj spremenili, v kolikor bi lahko prevrteli čas nazaj?

Več časa bi posvetili marketingu in poskušali izdati igro prej ter v manjšem obsegu.

Lahko v prihodnosti računamo na še kakšno igro izpod vaših rok?

Vsekakor. Mogoče ne v okviru našega podjetja, vendar nameravam ostati v tej industriji.

Hvala ti za ta intervju. Bi rad bralcem povedal še kaj?

Ne ustrašite se izzivov. Poskusite se učiti od boljših od vas. Če začnete delati na nekem projektu, si izberite nekaj čim bolj preprostega, in do konca izpeljite ta projekt. Vzemite še tudi čas zate, vsi potrebujemo tudi šport in sprostitev.


Če vas zanima še kaj ali bi radi tudi sami postavili kakšno vprašanje razvijalcem, obiščite spletno stran igre Grounds of Glory ali se pridružite njenemu Discord strežniku.

Microsoft razkril tehnologijo, ki omogoča “streamanje” Xbox One iger na praktično vsako napravo

0

Streamanje kmalu ne bo pomenilo samo gledanje posnetkov na YouTubu ter Twitchu ampak zna kmalu postati legitimna zadeva za igranje iger.

Lani nas je presenetil Google, ki je v testiranje ponudil Project Stream, ta pa je omogočil preigravanje igre Assassin’s Creed Odyssey, brez da bi uporabnik potreboval konzolo, PC ali pa celo kupljeno verzijo igre. Dovolj je bila že močna internetna povezava in zabava se je lahko začela.

Nekaj dni nazaj pa je svojo storitev predstavil tudi Microsoft in ta se imenuje xCloud.

Zabave željni igralci bodo tako lahko preko močne internetne povezave lahko preigravali Xbox One igre, te pa bodo “streamane” iz konzol, ki jih je Microsoft postavil po celi zemeljski obli.

Igre bo tako moč poganjati na TV-ju, telefonu ali pa tablici, potrebovali pa bomo pa bodisi Microsoftov kontroler ali pa se bomo poslužili kontrol, ki bodo vidne na zaslonu na dotik.

Phil Spencer, šef Xbox divizije pravi, da želijo igralcem omogočiti igranje kjerkoli in da to ne bo nadomestitev klasične konzole.

V posnetku je prikazano igranje iger Forza, Crackdown in Lucky’s Tale in zadeve izgledajo povsem igralne, brez nadležnega zamika.

Seveda bo samo praksa pokazala, kako se bo zadeva obnesla v naši dnevni sobi.

Zaenkrat xCloud še nima datuma izida, verjetno pa bo za tehnološko iznajdbo potrebno plačevati mesečno naročnino.

Popularna igra Plague Inc. dodala “neumne” nasprotnike cepljenja kot novo grožnjo globalni pandemiji

0

Igra Plague Inc. nas postavi v vlogo zlobnih patogenov kot sta denimo Črna smrt ali pa Ebola, naša naloga pa je izbrisati svet vseh živečih.

Špil je izšel leta 2012 in je v samo enem letu nabral preko 25 milijonov igralcev. Razvijalci pridno dodajajo novo vsebino in kmalu bo v igro prispela povsem nova grožnja, ki jo bodo zastopali nasprotniki cepljenja.

Igralci so namreč sprožili kampanjo nabiranja podpisov, da v Plague Inc. končno prispejo tudi “neumni” nasprotniki cepljenja. Zadali so si zbrati 25.000 podpisov za novo posodobitev a že ko so presegli številko 20.000, se je razvijalec pozitivno odzval na Twitterju.

Kako točno bodo nasprotniki cepljenja vključeni v igro, se še ne ve. Predvideva se, da bo preko Plague Inc. medmrežja završala teorije zarote proti cepljenju, to pa bo na svetu ustvarilo oslabljene točke, kamor se bodo lahko naselile zlobne bakterije.

Razvijalec ni razodel datuma izida, pravi samo, da se bo to zgodilo “kmalu”.

Najavljen CS:GO turnir, težak 4.000 €!

0

Ob trenutni noriji Battle Royal iger ste na svoj račun končno prišli tudi CS:GO igralci! Counter-Strike Adria in Clan Gaming organizirata tretjo sezono tekmovanja Clan Championship, vrednega 4.000 € z zaključkom na LAN dogodku 20.4.2019 v Splitu in glede na trenutno vreme, ne pozabite sabo vzeti brisačo in sončno kremo, kajti vreme bo verjetno idealno za kopanje in ležanje na plaži!

Counter-Strike Adria je največja in najstarejša ešportna organizacija (igra CS:GO) na balkanski regiji in imajo za sabo že preko 70 online in 15 LAN turnirjev. Njihovi člani so sodelovali na največjih regijskih tekmovanjih kot so Reboot Infogamer (izvedba CS:GO turnirja), Bucharest Gaming Week Invitational, ESL Southeast Europe Championship, Dota PIT, Counter PIT, Good Game Global Zagreb in PUBG prvenstvo Hrvatske.

Slovenska zasedba na lanskem turnirju v Splitu.

Najboljše regionalne ekipe iz balkana bodo dobile priložnost, da si zagotovijo mesto na tekmovanju, na katerega se lahko kvalificirajo preko brezplačnih online kvalifikacij, kjer se bo 8 najboljših ekip uvrstilo na zaključni dogodek v Splitu!

Prenos dogodka bo v celoti dostopen na CSadria Twitch.tv kanalu in Facebook strani, kjer bodo potekale tudi nagradne igre za vse gledalce.

Skupno se bodo odvili štiri kvalifikacijski turnirji, od teh bodo trije dostopni vsem v balkanski regiji in eden samo za hrvaške ekipe. Kvalifikacije bodo potekale preko FACEIT platforme, zmagovalci pa se nato uvrstijo na zaključni dogodek. Regionalne kvalifikacije bodo potekale ob nedeljah, medtem ko bo hrvaški kvalifikacijski turnir del ESLjevega Go4CS:GO SEC turnirja.

Kvalifikacije (single elimination, Bo1, Bo3 deciders)

  • Adria Kvalifikacije #1 – 3.3.2019.
  • Adria Kvalifikacije #2 – 10.3.2019.
  • Adria Kvalifikacije #3 – 17.3.2019.
  • HR Kvalifikacije – 24.3.2019.

Seveda ne gre tudi brez nagrad, ki bodo pripadle najboljšim trem regijskim ekipam.

Nagrade:
1. 2000 €
2. 1000 €
3. 500 €
4. 500 €

Več informacij o dogodku in prijavi na sam dogodek pa najdete na njihovi uradni spletni strani.