🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 466

Glasujte za igro leta – The Game Awards 2018 nominacije oznanjene, glasovanje sedaj na voljo

Igričarski Oskarji, The Game Awards 2018, si vsako leto zada podeliti nagrade za najboljše igre, ki so nas skozi leto razveseljevale ter nam kradle težko prislužene evre iz denarnic.

Tudi letos bo prireditev vodil Geoff Keighley, na izbiro pa imamo ogromno različnih kategorij, glasovati pa je moč v čisto vsaki. Največ nominacij sta si letos prislužili igri, ki jih lastniki PC-jev lahko gledajo samo preko YouTube posnetkov:  God of War ter Red Dead Redemption 2. Obe sta nominirani kar 8x, medtem ko so denimo indie avantura Celeste, grška simulacija Assassin’s Creed: Odyssey ter popularni večigralski Fortnite nominirani po 4x. Tesno za petami so jim dobroti iz Activisiona, saj sta Destiny 2 ter Call of Duty: Black Ops 4 vsaka sneli po tri nominacije.

Za svojega izvoljenca lahko glasujete na njihovi uradni strani ali pa njihovem Discord kanalu, vse do 5. decembra medtem ko se bo podelitev nagrad odvila 6. decembra ob treh zjutraj. Če boste takrat še pokonci, si bo prenos v živo moč ogledati tako preko Twitcha kot tudi YouTuba.

Igra leta:

  • Assassin’s Creed Odyssey (Ubisoft Quebec / Ubisoft)
  • Celeste (Matt Makes Games)
  • God of War (Sony Santa Monica / SIE)
  • Marvel’s Spider-Man (Insomniac Games / SIE)
  • Monster Hunter: World (Capcom)
  • Red Dead Redemption 2 (Rockstar Games)

Najboljša spreminjajoča večigralska igra:

  • Destiny 2 (Bungie / Activision)
  • Fortnite (Epic Games)
  • No Man’s Sky (Hello Games)
  • Overwatch (Blizzard)
  • Tom Clancy’s Rainbow Six Siege (Ubisoft Montreal / Ubisoft)

Najboljša režija:

  • A Way Out (Hazelight Studios / EA)
  • Detroit: Become Human (Quantic Dream / SIE)
  • God of War (Sony Santa Monica / SIE)
  • Marvel’s Spider-Man (Insomniac Games / SIE)
  • Red Dead Redemption 2 (Rockstar Games)

Najboljša zgodba:

  • Detroit: Become Human (Quantic Dream / SIE)
  • God of War (Sony Santa Monica / SIE)
  • Life is Strange 2: Episode 1 (Dontnod Entertainment / Square Enix)
  • Marvel’s Spider-Man (Insomniac Games / SIE)
  • Red Dead Redemption 2 (Rockstar Games)

Najboljša umetnost:

  • Assassin’s Creed Odyssey (Ubisoft Quebec / Ubisoft)
  • God of War (Sony Santa Monica / SIE)
  • Octopath Traveler (Square Enix / Acquire / Nintendo)
  • Red Dead Redemption 2 (Rockstar Games)
  • Return of Obra Din (3909 LLC)

Najboljša glasba preko Spotify:

  • Celeste (Lena Raine)
  • God of War (Bear McCreary)
  • Marvel’s Spider-Man (John Paesano)
  • Ni No Kuni II (Joe Hisaishi)
  • Octopath Traveler (Yasunori Nishiki)
  • Red Dead Redemption 2 (Woody Jackson)

Najboljši avdio preko Dolby tehnologije:

  • Call of Duty: Black Ops 4 (Treyarch Studios / Activision)
  • Forza Horizon 4 (Playground Games / Turn 10 Studios / Microsoft Studios)
  • God of War (Sony Santa Monica / SIE)
  • Marvel’s Spider-Man (Insomniac Games / SIE)
  • Red Dead Redemption 2 (Rockstar Games)

Najboljši nastop:

  • Bryan Dechart as Connor, Detroit: Become Human
  • Christopher Judge as Kratos, God of War
  • Melissanthi Mahut as Kassandra, Assassin’s Creed Odyssey
  • Roger Clark as Arthur Morgan, Red Dead Redemption 2
  • Yuri Lowenthal as Peter Parker, Marvel’s Spider-Man

Najboljša igra z vplivom:

  • 11-11 Memories Retold (Digixart / Aardman Animations / BANDAI NAMCO Entertainment)
  • Celeste (Matt Makes Games)
  • Florence (Mountains / Annapurna Interactive)
  • Life is Strange 2: Episode 1 (Dontnod Entertainment / Square Enix)
  • The Missing: JJ Macfield and the Island of Memories (White Owls / Arc System Works)

Najboljša neodvisna igra:

  • Celeste (Matt Makes Games)
  • Dead Cells (Motion Twin)
  • Into the Breach (Subset Games)
  • Return of the Obra Dinn (3909 LLC)
  • The Messenger (Sabotage Studio)

Najboljša mobilna igra:

  • Donut County (Ben Esposito / Annapurna Interactive)
  • Florence (Mountains / Annapurna Interactive)
  • Fortnite (Epic Games)
  • PUBG MOBILE (Lightspeed & Quantum / Tencent Games)
  • Reigns: Game of Thrones (Nerial / Developer Digital)

Najboljša VR/AR igra:

  • ASTRO BOT Rescue Mission (SIE Japan Studio / SIE)
  • Beat Saber (Beat Games)
  • Firewall Zero Hour (First Contact Entertainment / SIE)
  • Moss (Polyarc Games)
  • Tetris Effect (Resonair / Enhance, Inc)

Najboljša akcijska igra:

  • Call of Duty: Black Ops 4 (Treyarch / Activision)
  • Dead Cells (Motion Twin)
  • Destiny 2: Forsaken (Bungie / Activision)
  • Far Cry 5 (Ubisoft Montreal / Ubisoft)
  • Mega Man 11 (Capcom)

Najboljša akcijska/avantura igra:

  • Assassin’s Creed Odyssey (Ubisoft Quebec / Ubisoft)
  • God of War (Sony Santa Monica / SIE)
  • Marvel’s Spider-Man (Insomniac Games / SIE)
  • Red Dead Redemption 2 (Rockstar Games)
  • Shadow of the Tomb Raider (Eidos Montreal / Crystal Dynamics / Square Enix)

Najboljši RPG:

  • Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age (Square Enix / Square Enix)
  • Monster Hunter: World (Capcom)
  • Ni no Kuni II: Revenant Kingdom (Level 5 / BANDAI NAMCO Entertainment)
  • Octopath Traveler (Square Enix / Acquire / Nintendo)
  • Pillars of Eternity II: Deadfire (Obsidian Entertainment / Versus Evil)

Najboljša pretepačina:

  • BlazBlue: Cross Tag Battle (Arc System Works)
  • Dragon Ball FighterZ (Arc System Works / BANDAI NAMCO Entertainment)
  • Soul Calibur VI (Bandai Namco Studios / BANDAI NAMCO Entertainment)
  • Street Fighter V Arcade (Dimps / Capcom)

Najboljša družinska igra:

  • Mario Tennis Aces (Camelot Software Planning / Nintendo)
  • Nintendo Labo (Nintendo EPD / Nintendo)
  • Overcooked 2 (Ghost Town Games / Team 17)
  • Starlink: Battle for Atlas (Ubisoft Toronto / Ubisoft)
  • Super Mario Party (NDCube / Nintendo)

Najboljša strategija:

  • Battletech (Harebrained Schemes / Paradox Interactive
  • Frostpunk (11 bit studios)
  • Into the Breach (Subset Games)
  • The Banner Saga 3 (Stoic Studio / Versus Evil)
  • Valkyria Chronicles 4 (Sega CS3 / Sega)

Najboljša šprtna/dirkalniška igra:

  • FIFA 19 (EA Vancouver / EA Sports)
  • Forza Horizon 4 (Playground Games / Turn 10 Studios / Microsoft Studios)
  • Mario Tennis Aces (Camelot Software Planning / Nintendo)
  • NBA 2K19 (Visual Concepts / 2K Sports)
  • Pro Evolution Soccer 2019 (PES Productions / Konami)

Najboljša večigralska igra:

  • Call of Duty: Black Ops 4 (Treyarch / Activision)
  • Destiny 2: Forsaken (Bungie / Activision)
  • Fortnite (Epic Games)
  • Monster Hunter: World (Capcom)
  • Sea of Thieves (Rare / Microsoft Studios)

Najboljša “študentska” igra:

  • Combat 2018 (Inland Norway University of Applied Sciences – Norway)
  • Dash Quasar (UC Santa Cruz)
  • JERA (Digipen Bilbao, Spain)
  • LIFF (ISTART Digital – France)
  • RE: Charge (MIT)

Najboljši prvenec indie razvijalca:

  • Donut County (Ben Esposito / Annapurna Interactive)
  • Florence (Mountains / Annapurna Interactive)
  • Moss (Polyarc Games)
  • The Messenger (Sabotage Studio)
  • Yoku’s Island Express (Villa Gorilla)

Najboljša e-šport igra:

  • CSGO
  • DOTA2
  • Fortnite
  • League of Legends
  • Overwatch

Najboljši e-šport igralec predstavljen preko Omen HP:

  • “SonicFox” McLean (Echo Fox)
  • Hajime “Tokido” Taniguchi
  • Jian “Uzi” Zi-Hao (Royal Never Give Up)
  • Oleksandr “s1mple” Kostyliev (Natus Vincere)
  • Sung-hyeon “JJoNak” Bang (New York Excelsior)

Najboljša e-šport ekipa:

  • Astralis (CSGO)
  • Cloud9 (LOL)
  • Fnatic (LOL)
  • London Spitfire (OWL)
  • OG (DOTA2)

najboljši e-šport trener:

  • Bok “Reapered” Han-gyu (Cloud9)
  • Cristian “ppasarel” Bănăseanu (OG)
  • Danny “zonic” Sørensen (Astralis)
  • Dylan Falco (Fnatic)
  • Jakob “YamatoCannon” Mebdi (Team Vitality)
  • Janko “YNk” Paunovic (MiBR)

Najboljši e-šport dogodek:

  • ELEAGUE Major: Boston 2018
  • EVO 2018
  • League of Legends World Championship
  • Overwatch League Grand Finals
  • The International 2018

Najboljši e-šport voditelj:

  • Alex “Goldenboy” Mendez
  • Alex “Machine” Richardson
  • AndersBlume
    Eefje “Sjokz” Depoortere
  • Paul “RedEye” Chaloner

Najboljši e-šport dogodek:

  • C9 Comeback Win In Triple OT vs FAZE (ELEAGUE)
  • KT vs IG Base Race (LOL Worlds)
  • G2 Beating RNG (LOL Worlds)
  • OG’s Massive Upset of LGD (DOTA 2 Finals)
  • SonicFox Side Switch Against Go1 in DBZ (EVO)

PUBG prihaja decembra na PlayStation 4

0

Player Unknown’s Battlegrounds, med brati poimenovana PUBG, bo že naslednji mesec prispela še na zadnjo neosvojeno konzolo (no, če ne štejemo Switcha) in sicer bomo to popularno Battle royale igro lahko sedaj preigravali tudi PlayStation 4 igralci.

7. decembra, torej leto po tem, ko je špil izšel na konzoli Xbox One, se bo bitka med igrami PUBG ter Fortnite preselila tudi na Sonyevo bojišče.  Prednaročniki boste prejeli ekskluzivno preobleko junaka Nathana Draka, ki ga poznamo iz serije Uncharted ter nahrbtnik junakinje Ellie iz igre The Last of Us. Nič kaj posebnega torejm a lep bombonček za oboževalce prej omenjenih, sicer enoigralskih iger, ki pa vsake toliko radi odigrajo tudi kakšen večigralski spopad.

Verzija za PlayStation 4 bo ob izidu vsebovala mape Erangel, Miramar ter Sanhok, sistem rangov ter seveda razne dosežke. Upajmo, da bo strojna optimiziranost boljša kot na Xbox One, ki, glede na pritožbe igralcev, ni ravno najboljša.

Sony je ob oznanitvi dodal še tale zanimiv napovednik, v katerem seveda ne umanjka vele-mogočna ponev.

Path of Exile najavil svojo največjo razširitev Betrayal

0

Path of Exile je svoj obstoj začel leta 2013 na PC-ju in ga veliko ljudi smatra kot veliko konkurenco bolj znani igri Diablo 3. Čeprav si špila določene mehanike delita, sta si prav tako močno različna, če ne drugega že po temu dejstvu, da je Path of Exile popolnoma brezplačen.

Razvijalec Grinding Gear Games je v petih letih na igri pridno delal ter ji dodal vrsto izboljšav ter posodobitev, igra pa je prav tako sčasoma doživela predelavo za Xbox One, medtem ko bo decembra prispela tudi na PlayStation 4. Sedaj so napovedali celo največjo razširitev doslej, ta pa bo nosila ime Betrayal.

V dodatku se bo pojavila nova zlobna organizacija Immortal Syndicate, ki bo dodobra prevetrila dogajanje. Izginili bodo Forsaken Masters, ki so nam prej pomagali do novih moči ter veščin, naša glavna naloga pa bo da zrušimo Immortal Syndicate, ki si je nabral ogromno moč in posestvo.

Kot se za razširitev spodobi, bomo seveda dobili nova igralna območja, opremo ter raznorazne pošastke, vse te novosti pa bodo dostopne od sredine igre dalje. A za razliko od prejšnjih razširitev, se bo tokrat Path of Exile močno bolj osredotočil na samo zgodbo. Odločati se bo moč kateri karakterji bodo preživeli in kateri umrli, to pa bo imelo velik vpliv na delovanje organizacije Immortal Syndicate. Grinding Gear Games so spisali kar 40.000 vrstic dialoga in čeprav bo še vedno poudarek na hitrostnem klanju horde gnusob, bo večji poudarek na štoriji dobrodošla sprememba.

Betrayal naj bi tudi v glavno štorijo bolje integriral prejšnji dve ekspanziji Incursion in Delve, saj sta ti dve bili prej bolj ločeni aktivnosti, prenovljena integracija pa naj bi pripomogla k boljšemu poteku zgodbe.

Path of Exile Betrayal bomo na PC-ju lahko pognali 7. decembra, medtem ko bodo konzole svoji inačici dobili par tednov kasneje.

Sea of Thieves bo v letu 2019 dobil PvP posodobitev

0

Microsoft pripravlja novo posodobitev za njihovo piratsko avanturo Sea of Thieves. Gre za PvP posodobitev, imenovano “The Arena”, ki naj bi izšla v začetku leta 2019. Poleg tega bo posodobitev dodala še novo gostilno, trgovsko podjetje in še druge stvari, ki bodo samo izboljšale igralniško izkušnjo. V samem PvP-ju se bodo lahko borile kar štiri frakcije plus “The Sea Dogs”, za odlične nagrade in dosežke, ki nas bodo pripeljali do naziva “Pirate Legend”. Žal nam Microsoft ni povedal veliko o sami posodobitvi in verjamemo, da bo prinesla še marsikaj zanimivega do takrat pa veselo na delo vsi gusarji, saj imate na voljo še veliko zakladov in drugih opravil.

Sea of Thieves lahko igramo na PC in Xbox One, igro pa lahko kupite na uradni Microsoft trgovini.

Prihaja AMD Radeon RX 590

0

V zadnjih dneh je po spletu zakrožilo kar nekaj pobeglih informacij o “prenovljeni” grafični kartici, ki jo tokrat pripravlja AMD. Prve zametke o novincu sem sam zasledil že v sredini poletja, 15.11 pa bo nastopil dan, ko jo bo mogoče tudi kupiti. Najbrž ne gre za naključje, ko kartico na police pošlješ le nekaj dni pred Črnim petkom.

RX 590 nikakor ni zmogljivostni gigant. Grajena je na 12nm procesu in čeprav znajo številke marsikoga zavesti (sploh tiste, ki vlečete sinonime na GTX 590), se kartica uvršča med RX 580 in Vega 56. Lahko bi govorili o Fury X v preobleki a drugačni zasnovi. Nadgradnja in izboljšava že dve lete stare RX 580, ki je zgolj izboljšava RX 480. Morda sem nekoliko razočaran, ko na trg že 2 leti ni priromalo ničesar novega, vse od bombastičnih napovedih glede Vege, a takšna je realnost. Realnost z nekoliko zvišanimi MHz.

Vir: VideoCardz.com

Zmogljivost sovpada s povišanjem takta jeder. Tokrat so ga dvignili za 15% in posledica je 13% pohitritev. RX 590 bo tako postala kralj srednjega razreda, saj bo preskočila tako AMDjevo RX 580, kot tudi GTX 1060 6GB.

Neizpodbitno cilja priljubljeni srednji rang in za razumno ceno ponuja dovoljšnjo zmogljivost. Nikakor veliko presenečenje ob tako visoki prodajni nakladi. Vse se vedno začne in konča pri ceni, a o njej še vedno nisem spregovoril. V ZDA zanjo zahtevajo 279$, kar se bo pretvorilo v dobrih 299€. S tem bo za 50€ dražja od RX 580, kar je glede na razliko v zmogljivosti solidna postavka. A pri AMD so šli korak dlje in ob njej podarjajo kar 3 igre v vrednosti 180€. Govorim o prihajajočih Residen Evil 2 Remaster, Devil May Cry 5 in The Division 2. Če si katero izmed iger želel kupiti in si v fazi iskanja nove grafične kartice, RX 590 naenkrat postane nadvse mikavna.

Microsoft se je (spet) zavezal izboljšanju Windows trgovine

0

Vsak, ki se je kdaj odločil kupiti igro iz Windows trgovine, se je zagotovo soočil z marsikatero težavo. Te so segale od neprijaznega vmesnika, včasih se igre niso želele niso zagnati ali pa si pri prenosu popravka bil primoran prenesti praktično igro.

Potem je tu zmedenost glede “Play Anywhere”, ki nam omogoča, da nekatere igre igramo tako na Xbox One kot tudi na PC-ju, saj ta pritiklina ni jasno označena, prav tako pa sploh težko najdemo visoko profilne naslove, kajti vse igre so nametane vsepovprek.

Na letošnji Microsoftovi konferenci XO 18 je pred mikrofon stopil sam šef Xboxa, Phil Spencer, ki je priznal, da Microsoft trgovina potrebuje še nekaj dela in da se bo osebno potrudil, da bo slednja dosegla takšne standarde, kot jih igralci pričakujemo od digitalnega nakupovalnega središča v 2018:

“Mislim, da Windows trgovina potrebuje še tono dela. Windows je nekaj, čemur sem osebno zelo zavezan, in slišal sem vse povratne informacije glede naše trgovine. Prevzel bom večjo vodstveno vlogo pri delovanju Windows trgovine, saj jo res želim prilagoditi igralcem ter njihovim potrebam.

Hvalevredna poteza, problem je, da Microsoft že leta obljublja večjo zavezanost PC trgu in izboljšanju trgovine, a je bilo na obeh področjih bore malo napredka. Upamo, da tudi tokrat niso samo mlatili prazne slame.

 

Hitman 2 – nadaljevanje avantur gologlavega morilca

Prva stvar, ki jo opazite ob zagonu igre Hitman 2, je občutek “deja-vuja”. Kot da bi to igro že igrali, in ne bi se preveč zmotili, saj je nadaljevanje avantur našega najljubšega gologlavega morilca skorajda povsem enako kot v predhodniku. To je dobra stvar za tiste, ki ste seznanjeni z zgodbo in mehanikami prvenca in je bila vaša želja v bistvu samo več istega, z malenkostnimi nadgradnjami, in slaba za tiste, ki ste si želeli nekaj drugačnega. Zato lahko že takoj na začetku razjasnimo eno: če niste marali enice, se dvojki ognite v širokem loku.


Razvojna ekipa: IO Interactive
Založnik: Warner Bros.
Platforme:
PlayStation 4, Xbox One, PC
Datum izida: 13. 11. 2018
Cena: 50.36 € – EIGRE.si

Zvrst: Skrivalniška, akcijska


VIDEO OPIS


Tisti, ki pa ste v enki uživali, lahko veselo berete naprej, saj je Hitman v drugi sezoni pridobil nekaj novih stvari, prav tako pa seveda ne izostane direktno nadaljevanje štorije.
Po dogodkih iz enice agenta organizacije ICA, Agent 47 ter Diana Burnwood, še vedno iščeta in lovita tarče, le da sta tokrat zamenjala stran. Njihova glavna tarča iz predhodnika, organizacija Providence, je sedaj postala njihov delodajalec in našima junakoma naložila glavno nalogo: ubiti glavo Shadowa Clienta. V zameno za uspešno opravljeno nalogo nam novi nadzorniki obljubljajo razkritje preteklosti agenta 47, saj čelavec še vedno trpi za popolno amnezijo.

Štorija ni bila nikoli gonilo Hitman iger, v tokratni avanturi pa je skorajda nujno, da preigrate tudi prvi del. Zato kar malce oklevajoče dvojko sploh poimenujem po številki, saj gre v bistvu za drugo sezono serije in svežim prišlekom se bo ob omembi raznih karakterjev izrisal vprašaj nad glavo, stežka pa bodo sledili tudi sami zgodbi.

Ta je v primerjavi s prvo sezono manj kvalitetna tudi na račun vmesnih sekvenc. Kjer so bile te poprej animirane in precej visoke kakovosti, ima nadaljevanje samo govorjeni tekst ob, stilistično sicer lepo oblikovanih, slikah, ki pa so žal povsem statične. Razvijalec IO Interactive se je med razvojem druge sezone razšel z založnikom Square Enix in za dokončanje naslova je bilo treba precej šparati in nekatere pritikline, kot so animirane vmesne sekvence, so žal morale biti odsekane.

Prva misija je uvodna, a mi je bila precej bolj všeč kot tista iz enice.

K sreči pa niso sekali pri sestavi stopenj. Hitman 2 se končno rešil debilne zasnove epizodnih avantur iz prejšnjega dela in tokrat nam iz prve postržejo s polno jedjo: šest različnih lokacij, vsaka od njih postavljena praktično na svoj konec sveta.

Okoliši so sestavljeni kot del celote naše glavne misije: odkrižanje tarč, ki so pod skrbno zaščito varnostnikov ali vojakov. Nestrpnež lahko seveda takoj ob vstopu v stopnjo zavihti pištolo in se s klavskim pohodom sprehodi do objektiva, katerega potem krvavo pokonča. A vsak, ki je kdaj pokukal v Hitman serijo, ve, kakšen je pravi pristop pri igranju teh iger. Tudi v dvojki se bo treba zliti z okoljem, se odkrižati samo glavne tarče in potem tiho zapustiti stopnjo, brez da bi se sploh kdo zavedal, da smo bili tam. To je čar Agenta 47, je nepotrjena senca, stvar, s katero strašiš otroke pred spancem, nenaden premik na robu vidnega polja.

Veselo lahko potrdim, da nam stopnje omogočajo zopet skorajda nebroj različnih pristopov do naše naloge, kar je seveda tudi gonilo serije. Trik Hitman iger namreč ni samo opravljanje naloge in nato takojšnje napredovanje na naslednjo lokacijo, ampak večkratno preigravanje istih delov, z namenom razkritja vseh mogočih pristopov. Pri tem nam pomagajo namigi, kjer ob prisluškovanju dialoga med dvema karakterjema razkrijemo možno pot do naše tarče. Največkrat temu sledi iskanje preobleke ter zlitje z okolico, medtem ko moramo paziti na posebne NPC-je, ki znajo našo obleko razkrinkati.

Brez skrbi, preoblek vam na vsaki stopnji zlepa ne bo zmanjkalo.

Najbolj učinkovita usmrtitev je pridobitev preobleke posebnega NPC-ja, saj temu sledi tudi prav posebna animacija pokončanja našega izvoljenca. Tako se lahko enkrat preoblečemo v hipija in dostavimo zastrupljeno drogo lokalnemu kartelskemu dilerju ali pa reprogramiramo umetno inteligenco robota, ki si pod svoj merek vzame ravno našo tarčo.
Ko je usmrtitev dokončana, se ni pametno zadrževati na lokaciji in včasih je bolje, da past nastavimo in jo hitro ucveremo stran. Pokončanje bomo še vedno videli, saj nam novost »slika v sliki« prikaže smrtonosni plod naših naporov. Se mi je pa zgodilo, da se enkrat usmrtitev ni sprožila, če sem bil predaleč stran in se je magično izvedla, ko sem se pasti eksekucije približal.

Ob uspešno opravljeni nalogi se odpravimo proti izhodu, čemur sledi ocenjevalna lestvica. Bolj kot smo tihi, boljša je ocena, pomembno pa je tudi, da nas med potjo ni v svoj objektiv vzela kakšna varnostna kamera, sama izvršitev naloge pa mora izgledati kot nesreča. Pomaga tudi, da se po nepotrebnem ne spravljamo na nedolžne sprehajalce ter da na koncu poberemo svojo originalno preobleko.

V večigralstvu šteje hitrost, a obenem ne smemo biti preveč zaletavi.

Ena redkih novih stvari nadaljevanja je večigralsko igranje, ki je najbolje izkusiti s prijatelji. “Ghost Mode”, kakor se zadeva uradno imenuje, nas postavi na trenutno edino razpoložljivo stopnjo, Miami, družbo pa nam dela še morilec, katerega nadzoruje resnična oseba. Naloga je preprosta: kdor prvi doseže 5 točk, postane zmagovalec. Igra nam naključno zgenerira tarče v obliki okoli stoječih NPC-jev, pokončanje vsake od njih pa nam prisluži eno piko. Vašega nasprotnika v nasprotni dimenziji sicer lahko vidite, a nanj ne morete znatno vplivati, razen če vržete kovanec, ki pritegne pozornost osebkov tudi v njegovi »realnosti«. Tudi v večigralstvu velja potrpežljivost in skrivanje, saj če usmrtite tarčo, brez da bi vas opazili, ima nasprotnik samo 20 sekund časa, da fenta svojega izvoljenca, saj drugače ne dobi točke, spet se zgenerira nova tarča, vi pa preidete v vodstvo. Zadeva je na moč zanimiva in morda vas celo vaš nasprotnik v večigralstvu nauči kakšnih novih trikov, razvijalci pa obljubljajo, da bodo v prihodnosti dodali nove stopnje.
Ne izostane niti znanka iz prvega dela z imenom “Elusive Target”, ta pa nam za cilj postavi posebno tarčo, ki jo moramo z enim poizkusom poslati v onstranstvo. Tokrat je IO segel globoko v žep in za prvega zlobneža izbral Seana Beana, ki sem se ga v igričarski obliki želel odkrižati vse od njegovega nastopa v Gospodarju prstanov in sedaj se je končno sprehodil pred merek moje ostrostrelske puške.

Hitman 2 vsebuje še manjše malenkostne spremembe, kot je skrivanje v množici ljudi, dodana pa so tudi nova orožja in različni kostumi. Grafično je špil praktično identičen predhodniku, kar ni slabo, saj original tudi v letu 2018 na zaslon meče lepo podobo.

Čeprav grafika napram enici ni znatno nadgrajena, nam na zaslone še vedno izriše lepo podobo.

Čas je za sklepne misli. Kot omenjeno, je Hitman 2 na moč podoben svojemu predhodniku, in čeprav to načeloma ni tako slaba stvar, kakšna sprememba ne bi škodila. S tem ciljam vsaj na menije, ki so mi v enki povzročali malce zmede (zakaj direktno, ko pridem v igro, ni samo opcije “Continue”?), v dvojki pa so do piksla enaki. Malce več raznolikosti ne bi škodilo niti pri raznih stražarjih, saj včasih izgledajo kot iz vojske klonov, njihova umetna inteligenca pa prav tako ni višek IQ-ja.

Potožil bi tudi pri pripravah na usmritve nepridipravov, saj se velikokrat zdi, kot da nam špil servira ogromno skriptirano sceno in nekaj, na kar bi naleteli s skrbnim prečesavanjem okolice. Spomnim se preigravanja Blood Moneya, kjer so bile takšne posebne scene nagrade za posebej pozorne, tule pa vam špil med preiskovanjem okolice dobesedno rine v obraz »priložnosti«, kot je recimo pri hipiju, ki se pogovarja z naključnežem na verandi in se naglas potoži: »Moram odnesti pošiljko do lokalnega preprodajalca drog, ampak, oh, šment, paket droge se mi je razsul in sedaj moram najti lepilo in dostaviti paket do tiste jame!« Prisežem, na pol sem pričakoval, da se bo NPC obrnil proti meni in mi pomežiknil. In potem v oko zbode še ta neživljenskost vseh naših tarč, kot na primer tale hipi, ki bo po pogovoru nadaljeval s kroženjem od kozarca s pijačo do nezaščitene napeljave na tleh in zopet do kozarca, in občutek sem imel, kot da se v risankasti maniri sprehaja pod naokoli visečimi nakovali.

Napakam navkljub je Hitman 2 soliden vnos v franšizo, želim si le, da bi razvijalec malce več tvegal ter naredil NPC-je oz. naše glavne tarče bolj življenjske. Je pa to bogat morilniški peskovnik in oboževalci prejšnjega dela si drugo sezono preprosto morate privoščiti. Le ne pričakujte premočne evolucije, ampak bolj razširjeno enico z dodanim večigralskim načinom.

Metro Exodus: Spartan zbirateljska izdaja nas bo stala 235 $

0

Deep Silver so naznanili omejeno zbirateljsko izdajo Spartan. Na voljo jih bo zgolj 4000 in zanje bo treba seči kar globoko v žep. Ta izdaja bo namreč stala kar 235 $. Seveda bi naj zanimivi dodatki in sama redkost opravičili visoko ceno. Dobili bomo kip glavnega igralnega lika Artyoma, repliko oznake Artyom, nalepke špartanskega reda, razglednice iz sveta in seveda igro.

Metro Exodus je tretji del ene najbolj atmosferskih in grafično navdušujočih prvoosebnih streljačin, ki nas bo ponovno postavil v postapokaliptično Moskvo. Tokrat se bomo znašli v bolj odprtem svetu in našo pohajkovanje ter klanje strašanskih beštij ne bo predstavljl zgolj potepanja po razrušenem starem metroju ter občasnega vzpona na površje. Poleg odlične zgodbe, dobro razvitega sveta ter precej težke igralnosti nam bodo s to igro razvijalci ponudili še novo tehnologijo RTX. Žal bomo to lahko testirali samo, če imamo zadnjo generacijo Nvidia grafičnih kartic.

Metro Exodus lahko prednaročite tukaj.

Bomo naslednjo sezono v Fortnite dobili grad?

0

Konec 6. sezone nam je v igri Fortnite pričaral čudovito sekvenco, kjer smo plavali po brez-gravitacijskem vorteksu in občudovali metulje, sedaj pa se počasi približuje izid že kar 7. sezone in mnogi se sprašujejo, kakšna presenečenja nam je tokrat pripravil razvijalec Epic.

Medtem, ko čakamo na uradne novice, igralci iščejo sledi, ki se morda že nahajajo v igri. In uporabnik Reddita, super_star_BETA, je opazil eno zanimivost, ki je sicer zaenkrat samo divje ugibanje, a zadeva je vseeno vredna ogleda.

Namreč, če se odpravimo v bunker, ki se nahaja izpod območja Waliling Woods in si tam dodobra ogledamo portal, lahko v odsevu vidimo nekaj, kar močno spominja na silhueto gradu.

Slika ni povsem jasna in uporabiti je potrebno nekaj domišljije, a če dobro pogledamo, se lahko dejansko razloči posamezne stolpe ter strehe.

To je eden od primerov, kjer slike res povedo več kot 1000 besed.

Naslednja Overwatch posodobitev bo zahtevala ponovno namestitev celotne igre

0

Blizzard za svojo večigralsko streljačino Overwatch pripravlja posodobitev, ki bo očitno precej zajetna. Celo toliko, da bo potrebna popolnoma nova namestitev igre.

Razvijalec je na svoji strani podal naslednjo uradno izjavo:

“Naslednji popravek za igro bo vnesel kar velike, temeljne spremembe. Spremenili bomo toliko stvari, da popravek preprosto ne more samo prepisati obstoječe vsebine na način, ki bi bil učinkovit. Tako bo ob naslednji namestitvi potrebna popolnoma nova namestitev igre, da bi lahko uvedli vse načrtovane spremembe.”

Kdaj točno naj bi izšel naslednji popravek ter kakšna bo sploh njegova velikost, še ni znano. A ne bodite presenečeni, ko boste naslednjič zagnali Overwatch in vas bo pričakala ogromna številka Gigabajtov, ki vas čakajo na prenos.

Forza Horizon 4 dobiva prvo razširitev

0

Če ste pristaš dirkanja po prostranih planjavah Velike Britanije, potem zagotovo v svoji zbirki iger že posedujete dirkačino Forza Horizon 4. Če je še ne, odkrito povedano, ne vemo kaj čakate, saj se gre za odličnega predstavnika hitrostnega, štirikolestnega žanra.

Sedaj boste za svoje kurjenje gum dobili še več odprtega prostora, saj je bila včeraj napovedana prva razširitev, imenovana Fortune Island.

V dodatku bomo ovinke lovili na robu pečin, na obzorju se bodo izrisovale strele, hkrati pa bomo lovili skriti zaklad, ki bo tokrat prišel v obliki petih novih Ford vozil.

Če si boste zaželi preigravati Fortune Island, boste primorani v nakup tega skupka, kjer prejmemo obe razširitivi, ki bodo izšle za Forza Horizon 4. Če ste eden od srečnežev, ki si lasti Ultimate Edition verzijo igre, sta dodatka že vključena v vaš paket.

Fortune Island bo izšel 13. decembra za PC in Xbox One.

Samsung razkril telefon z zložljivim zaslonom

0

Samsung že dolgo napoveduje  telefone, ki bodo vsebovali njihovo novo tehnologijo zložljivih zaslonov in sedaj smo končno dobili vpogled v to zanimivo, čeprav še precej prototipno tehnologijo.

Upogljivi zasloni nosijo ime Infinity Flex Display in na njihovi konferenci smo zadevo lahko videli v praksi za celih deset sekund. Samsung pravi, da lahko telefon zložimo tudi po tisočkrat in da zaslon ne bo kazal nobene obrabe, prikazna kakovost pa bo ostala ista. Ko bo naprava v obliki telefona, bo precej “opekasta” a s preprostim premikom lahko mobilnik hitro spremimo v tablico, katera bo merila 7.3 inča.

Telefon ni v celoti razkrit, saj so bile stranice prikrite, ker Samsung ni želel še razkriti celotne zasnove svojega pionirskega, zložljivega izdelka. Vseeno je zadeva hudimano zanimiva in firbčni smo, kako bo tehnologija uporabljena še kje drugje, denimo pri načeloma okornih televizorjih, ki znajo kmalu postati močno bolj priročni za prenašanje.

Samsung pravi, bo bo pripravljen za masovno produkcijo upogljivih izdelkov v prihajajočih mesecih zato znamo te zanimive igračke držati v rokah že v prvi polovici 2019. Samsung zna več prikazati na sejmu CES, ki se bo odvil januarja ali pa na dogodku Mobile World Congress, kateri bo nastopil februarja.

Cena? Zelo verjetno precej zasoljena. Če gledamo na podoben izdelek Royole Flexpai, ki je na voljo samo v Kitajski in stane 1300$ za osnovni model, medtem ko vas bo bolj napredni, z 8GB spomina ter 512GB prostora ošteti za 1800$, zna  Samsungov prototip zaradi svoje kvalitete postaviti še višjo cenovno postavko.

Zagotovo pa bo več znano v prihajajočih mesecih, kjer bo razkrita tako cena kot tudi same specifikacije. Kot pri vsej prototipni tehnologijo pa je tudi tu na mestu potrpežljivost.

Microsoft se odpravil po nakupih ter nabavil razvijalca Obsidian Entertainment ter inXile Entertainment

0

Microsoft se pospešeno pripravlja za spopad konzol naslednje generacije in čeprav je Xbox One celokupno bitko izgubil, zna biti njegov naslednik precej bolje podkrepljen z ekskluzivami.

Založnik se je odpravil po nakupih in v relativno kratkem času pokupil ogromno število razvijalcev. Med njimi denimo najdemo studio Playground Games (serija Forza), Undead Labs (State of Decay) ter Ninja Theory (Hellblade: Senua’s Sacrifice).

Dolgo časa so krožile govorice, da bo kmalu pod njih spadal tudi priznani izdelovalec RPG iger Obsidian Enteratainment in včeraj so govorice postale resničnost. Obsidian, ki je v preteklosti razvil legendarne naslove kot so Star Wars: Knights of the Old Republic II: The Sith Lords ter Fallout: New Vegas in nedavno svojo lastno franšizo Pillars of Eternity, sedaj spada v Microsoftovo družino. A to še ni vse, saj so na svojo stran zvabili tudi razvijalca inExile Entertainment, kateri stoji za igrami kot so Torment: Tides of Numenera, Wasteland 2 ter Bard’s Tale IV.

Oba razvijalca sta se posluževala Kickstarterja za izdelavo svojih naslovov a očitno to ni bilo dovolj. Še posebej je to očitno pri Obsidianu, čigar naslov Pillars of Eternity 2: Deadfire se naj bi prodal v samo 110.000 izvodih, kar naj bi bilo močno pod pričakovanji.

Kakorkoli že, sedaj bosta oba razvijalca lahko bolje dihala saj jima končno ne bo konstanto grozil bankrot in upamo, da jim spet zaživijo tudi ustvarjalne žilice.

Just Cause 4 dobil nov napovednik

0

Serija Just Cause, katera bolj malo stavi na zgodbo in veliko več na preletavanje ogromne pokrajine, kjer poskušamo razstreliti vse kar leze in gre, bo izšla že čez slab mesec.

Zato se je razvijalec Square Enix odločil javnosti prikazati nov napovednik, ki je sicer adrenalinski in poln eksplozij a prikaže bore malo dejanskega igranja. Oziroma ga ne prikaže nič, a vseeno je zadeva zanima za ogled.

Spet bomo stopil v škornje možaka z imenom Rico Rodriguez, podal pa se bo v Solis, kjer bo poskušal razkriti resnico za očetovo smrtjo. Nasproti mu bo stala zlobna organizacija Black Hand, katero bo komadirala neusmiljena Gabriela.

Just Cause 4 bo poganjal APEX pogon, ta pa obljublja še bolj napredno grafično podobo od svojih predhodnikov in zadeva je bila že tam precej navdušujoča. Upamo, da bo APEX znal prepričljivo simulirati fizične učinke, saj bo špil izdatno uporabljal tornade, katere kažejo v praktično vsakemu napovedniku.

Just Cause 4 prihaja 4. decembra 2018.

Bethesda bo tudi za igri Starfield in The Elder Scrolls 6 uporabila ostareli pogon Creation Engine

3

Bethesda se počasi pripravlja na izid svoje prve večigralske igre Fallout 76, katera je ravno zaključila svojo beto fazo. Vtisi igralcev zaenkrat niso ravno preveč pozitivni, ogromno pritožb pa leti ravno na njihov ostareli pogon Creation Engine.

Ta je rahlo nadgrajena verzija tistega, ki ga je uporabil Fallout 4 in dandanes definitivno kaže svoja leta, njegove razpoke pa so se pokazale tudi v večigralstvu. Stvari kot so denimo fizika, ki je vezana na število sličic na sekundo ter nezmožnost nastavitve kota pogleda (FOV), definitivno ni so nekaj kar bi od pogona pričakovali v 2018.

A Todd Howard pravi, da bodo Creation Engine uporabljali tudi v bodočih igrah Starfield ter Elder Scrolls 6, bo pa bil ta nadgrajen:

“Za Fallout 76 smo ogromno spremenili. Igra uporablja nov nov način prikazovanja, nov sistem osvetlitve ter nov sistem za generiranje pokrajine. Za Starfield se bo še bolj spremenil. In za Elder Scrolls 6, ki je trenutno še daleč stran, še bolj. Radi imamo naš urejevalnik. Omogoča nam hitro ustvarjanje svetov in modderji ga dobro poznajo. Obstajajo posebni načini, s katerimi ustvarjamo naše igre in to se bo nadaljevalo, saj nas to dela efektivne in mislimo, da je tako najbolje.”

Farming Simulator 19 z novim garažnim napovednikom

Razvijalec GIANTS Software dobrih deset dni pred izidom težko pričakovane kmetijske simulacije Farming Simulator 19 zopet “podžiga” skupnost, tokrat z novim garažnim napovednikom, ki prikaže pester nabor tokratne kmetijske mehanizacije in novosti v zvezi s prilagajanjem posameznih strojev.

V Farming Simulator 19 se naj bi tako znašlo že preko 300 kosov kmetijske mašinerije od več kot 100 različnih znanih proizvajalcev. Razvijalec veliko stavi prav na znamko John Deere, ki je tokrat prvič vključena v Farming Simulator serijo, vključuje pa pester nabor najnovejših traktorjev, kombajnov in raznih priključkov. Velikega zanimanja med igralci pa je deležen tudi nov način prilagajanja posameznih vozil, saj ta omogoča popoln 360 stopinjski predogled vozila z izbranimi prilagoditvami oziroma dodatki pred samim nakupom.

Igra bo na voljo od 20. novembra letos za platforme PC, PlayStation 4 in Xbox One, za res nizko ceno pa ga lahko kupite na EIGRE.si.

The Light Keeps Us Safe – Predogled | Naj nas luč obvaruje pogubiteljev človeštva |

Naj nas luč obvaruje pred temo. Zveni kot slogan skrajnostne protestantske sekte, a ne se bati. Ne soočamo se s krščansko parodijo, kjer kot Papež Frančišek v stilu Ramba z vihtenjem dvojnih mitraljezov koljemo gručo za gručo muslimanskih verskih skrajnežev. Namesto tega pri naslovu The Light Keeps Us Safe naletimo na tiholazniško avanturo z robotsko tematiko in veliko luči. In teme. A dosti več luči. Vidiš, svetloba je pomembna stvar. Skrbi za življenje na naši zemlji, ustvarja biokemijski proces fotosinteze, a še pomembneje – poskrbi, da se horde avtomatiziranih grozot za trenutek ustavijo in premislijo svoje namene. A RES moram ubiti tega človeka? Kaj je smisel mojega obstoja? Ne bi raje… NE, PONOVNO ŽELIM UBITI TEGA ČLOVEKA.

Kot da bi imeli fetiš na robotske stvaritve, se te nahajajo v vsakem novem projektu razvojnega studia Big Robot Ltd, a tudi brez diši (ali smrdi, kakorkoli ti je ljubše) po unikatnem stilu izdelave, zaradi katerega sem studio prepoznal že ob ogledu napovednika. Aja, pa logotip z velikim robotom v uvodni špici je malenkost pripomogel pri tem. Ob preboju skozi teh napetih par minut je moje navdušenje nad igro spremljala otroška radoživost. V enem prejšnjih naslovov tega studia sem pred mnogimi leti (petimi, če smo natančni) preživel kar nekaj prijetnih uric. Komično imenovana in takisto naravnana Sir, You Are Being Hunted je še zmerom ena najbolj britanskih iger, kar sem jih kadarkoli imel priložnost izkusiti in še zdaj pomnim nepopisno željo po nakupu naočnikov in letne zaloge črnega čaja. Jah, kar pa se drugega tiče, je uspela dostaviti še prijetno skrivalniško akcijsko streljačino. Big Robot Ltd slovijo po tem, praktično enem in istem konceptu, ki ga kot stara gospa trmoglavo tiščijo v ospredje. Zato se naše današnje vprašanje glasi, ali je ob kraljevini Battle Royale konceptualnih klonov zanj sploh še kaj prostora.


Razvojna ekipa: Big Robot Ltd
Založnik: Big Robot Ltd
Platforme:
PC
Datum izida: 11.10. 2018 (EA)
Cena: 16.79 €

Zvrst: Akcijska avantura


Veliko motornega olja za robotske nadvladarje!

Več kot očitno je, da so se pri Big Robot Ltd precej naučili iz prejšnjih del. Po zaslugi tega so vse ekspertize združili v The Light Keeps Us Safe, skrivalniški akcijski avanturi, ki se lahko pohvali s proceduralno generiranim svetom, polnim robotov z morilskimi nagnjenji. Kot Elmer Fudd Zajčka Dolgouščka te želijo – ni lepšega načina, da to povem – razkosati na drobne kosce in iz njih narediti pašteto, ki bi še Kekca naredila zavistnega. A za razliko od dolgouhega otroškega lika sam nimaš polnega zaboja ACME trikov temveč zgolj lučko z dobro svetilnostjo in polni žep AAA baterij. Pa veliko sreče, naj te luč obvaruje najhujše usode.

V takih trenutkih sem se spomnil na S.T.A.L.K.E.R.-ja. Po pravici povedano bi ga dosti raje igral.

V trenutnem stanju je tvoj uvod v svet precej robusten in enostaven. Brez cinematičnih sekvenc si vržen v temačno želodčno votlino podzemnega bunkerja, od koder moraš splezati nazaj v žrelo in v nosnice vsrkati svež vonj po železu in rji. Presenečenje, presenečenje. Med zadnjimi meseci v proti-robotskem zavetišču je vse padlo pod oblast zlobnih robotskih nadvladarjev in zanje si le malo več kot nadležna kresnička. Verjetno ne rabim dvakrat reči, da se je zaradi njihove morilske ošabnosti med zbiranjem resursov, potrebnih za nadgradnjo svetilne rešitve najbolje izogniti vsaki konfliktni situaciji.

Da imaš ob iskanju človečnosti nekoliko človeške družbe ti v ušesih občasno odmeva breztelesen glas škotske gospodične, ki ti vsake toliko časa nudi nasvete za ohranjanje glave na ramenih. Seveda to ne pomeni, da ne premore tudi glasa zdravega razuma za precej patetično situacijo, v kateri si se znašel. Kot zadnji nam znan pripadnik civiliziranega sveta se namreč lahko evforično oziraš proti naslednjim par uram, ki jih boš preživel v družbi nemilostnih jeklenih spačkov vseh oblik in velikosti.

Kot da nimaš že dovolj problemov, lahko droni prdijo rdeče strele. Ali je to zgolj igra perspektive?

Kot nalašč ob prvih minutah raziskovanja podzemnega kraljestva naletiš na modularno svetilko, ki je tvoj zvest spremljevalec skozi celotno igro. Je tudi edino orožje v boju proti fotofobičnim sovražnikom in med prebijanjem po zapuščenem površju jo lahko s pomočjo komponent nadgradiš in ji tako dodeliš nove sposobnosti.

Tvoja edina rešilna bilka v vsej bedi ter zlovešči atmosferi je dejstvo, da iz neznanega razloga roboti resnično ne marajo svetlobe. Pustimo na strani dejstvo, da to kot občutljivost vesoljcev v Signs na vodo postavi pomembno vprašanje, kako za hudirja je tem slabičem potem sploh uspelo zavladati človeštvu, skupno s par drugimi nepojasnjenimi dejavniki, recimo zakaj nekatere ulične svetilke še vedno opravljajo svojo funkcijo in kako je ves čas tema. Navsezadnje gre na igro, pa čeprav je sama zasnova za konflikt zastavljena idiotsko.

Reci siiiiiiiiiir!

Po precej kratkem in osnovnem uvodniku končno uspeš realizirati bednost situacije, v kateri se je znašel post apokaliptičen svet. Sive in puste ostanke človeštva spremlja zlovešča atmosfera, poudarjena z drobnimi pikami rdeče svetlobe v ozadju. In tem pikam boš ravnokar šel v zelnik. S težkim srcem se ločiš od zarjavelih vrat nedavnega skrivališča in se poln neupravičenega upanja odpraviš dogodivščinam naproti. Svet je bil popolnoma opuščen s strani vladajoče kaste in vseprisotna tema nagajivo širi svoje dolge prste po razraslih in razrušenih zgradbah in se jezno suče okoli redkih obcestnih svetilk, še zadnjih znakov nekdanje človečnosti.

Siva pot vodi me, v gotovo smrt, ojoj.

Od tu naprej si prepuščen zgolj osnovnim nagonom. Nobeno jokanje in stokanje te ne bo odrešilo samote in občutka prihajajoče pogube, zato je najbolje, da se soočiš z njim in lastnoročno poskusiš odstaviti stvaritelje depresivnosti. Kako pa bi to najlažje storil? Po besedah igre z zbiranjem delov in nadgrajevanju zvestega pripomočka, edinega dajalca odrešitve.

Večino časa na svežem zraku preživiš med analiziranjem okolice in izmikanju vsem odtenkom rdeče… kar je dosti lažje reči kot pa storiti, saj se sovražniki nahajajo povsod in v vseh oblikah, ki bi si jih človeški možgani sploh mogli zamisliti. Pozorno napredovanje tako spremlja konstantno pritiskanje “Witcher gumba”, ki v bližini osvetli vsa mesta s kakšno koristno dobrino. Z malo sreče boš naletel na kakšno zavrženo steklenico, z malo Irske sreče pa prvo pomoč, hrano ali kak drug koristen zalogaj in tako korak bližje ponovnemu obisku zatohlega bunkerja.

Battlefield 5 dobil izidni napovednik

0

Battlefield 5 je za tiste najbolj nepotrpežljive že na voljo, tisti, ki pa želite počakati na uraden izid, pa se lahko veselite izidnega napovednika, ki ga je založnik EA včeraj tudi uradno izpustil na medmrežje.

Iz posnetka boste dobili točno tisto, kar lahko tudi pričakujete od tako težko pričakovane večigralske streljanke, postavljene v obdobje 2. svetovne vojne: veliko, veliko eksplozij. Pirotehnike ne manjka, kot tudi ne divje vožnje s tanki, letali ter skakanja skozi okna.

Žal Battlefield 5 ob izidu ne bo imel vseh napovedanih dobrin kot so denimo Battle royale način Firestorm ter RTX grafični učinki, a kljub temu vsebine ne bi smelo manjkati.

Battlefield 5 izide 20. novembra, kupite pa ga lahko tudi v naši partnerski trgovini EIGRE.si po znižani ceni.

Warcraft 3: Reforged dobil 40 minutni igralni posnetek

0

Blizzcon je za nami in medtem ko so nekateri huronsko ploskali najavi brezplačne igre Destiny 2 in jokali ob razkritju Diablo: Immortala, smo tisti starejši v zrak slavnostno metali umetne proteze ob najavi predelave Warcraft 3: Reforged.

Slinili smo se nad prenovljeno grafično podobo, ki smo jo lahko videli v uvodni, kinematografični sekvenci ter v kratkem igralnem napovedniku. Kljub našemu navdušenju pa smo nekako spregledali kar 40 minutni igralni posnetek, ki sicer ni uraden ampak dodobra prikaže, kako bo olepotičena legenda dejansko izgledala.

Video nam prikaže misijo The Culling of Stratholme, kjer se začne Arthasov potop na “temno stran”. Blizzard je s posodobljeno grafiko zadel v polno saj so teksture nadgrajene a vseeno se ni izgubil duh originala. Vmesne sekvence so vrhunske a vidi se, da še manjka nekaj poliranja. Ujemanje ustnic z govorjenim tekstom izpade nedodelano, zagotovo pa bo sprememb deležen tudi uporabniški vmesnik. Nekatere enote po predelavi izpadejo boljše, kot je vidno denimo pri vitezih, ki so lepo nadgrajeni medtem ko škratovski strelci za kanček bolj leseni.

Kakorkoli že, zadeva nas je zrajcala do te mere, da bi si najraje prenesli izvirno inačico Warcrafta 3 a vseeno bi radi počakali na frišno predelano nadgradnjo. Reforged bo izšel enkrat v 2019, bolj natančnega datuma pa zaenkrat še nimamo.

Lord of the Rings Online bo zavrtel svoje strežnike nazaj v slogu WoW: Classica

0

Starošolska MMO skupnost že dolgo tožari nad preveliko modernizacijo sodobnih večigralskih naslovov. Njihove pritožbe so upravičene, saj se igralci manj družijo in pogovarjajo kot v zlati dobi MMO-jev. Čemu je tako ni težko ugotoviti, saj sodobni naslovi vsebujejo mehanike, ki igralce v skupine združijo skorajda samodejno in ni vam več potrebno dolge ure v pogovorno okno tipkati /LFG.

Na pritožbe igralcev niso gluhi niti razvijalci in prvi, ki je v tej smeri nekaj storil, je bil Blizzard z najavo projekta World of Warcraft: Classic. Ta bo špilavce vrnil v čas, ko njihov naslov še ni posedoval razširitev in spet bo moč izkusiti originalno zgodbo.

Njegovemu zgledu sledi tudi igra Lord of the Rings Online, ki bo čas zavrtela 11 let nazaj in pričarala originalno izkušnjo. No, skoraj, saj bodo vseeno ohranili posodobljen uporabniški vmesnik, nekatera območja bodo spremenjena, seveda pa se ne bodo znebili tudi vseh popravkov, ki so v vseh letih od izida pobili nebroj hroščev. Napredovati bo moč do stopnje 50, zgodba pa se bo vrnila v čas, pred uničenjem velikega Prstana.

Novi strežniki se imenujejo Legendary in so že na voljo za igranje. Zaradi velikega navala so morali razvijalci prvemu strežniku dodati še enega, če pa že posedujete kakšen karakter, ga lahko trenutno brezplačno prenesete na Legendary server.

Lord of the Rings Online je sicer brezplačen, a za sodelovanje v novi pridobitvi boste potrebovali VIP naročnino.