Za vse ljubitelje igre Fortnite sem se odločil spisati novico, v kateri vam bom predstavil organizacijo Sammy’s Fortnite. Gre za organizacijo, ki za igralce prireja Fortnite turnirje. Na turnir se lahko prijavi vsak in si s zmago zagotovi lepe nagrade. Začelo se je pred tremi meseci, ko se je lastnik Sammy odločil organizirati nekaj turnirjev za njega in njegove prijatelje. Po treh mesecih imajo na njihovem Discord strežniku več kot 1500 igralcev, ki so pripravljeni sodelovati na turnirjih, da pa vse skupaj postane še bolj zanimivo, imajo na Discord strežniku zraven “navadnih” igralcev tudi profesionalne igralce, ki ste jih že lahko srečali na večjih tekmovanjih. Z udeležbo na tekmovanjih se boste lahko borili proti profesionalnim ekipam, kot so Atlantis, Ninjas in Pyjamas, Epsilon, Mousesports, Method in ostalimi. V primeru, da se izkažete, pa se vam ponuja tudi možnost, da vas v katere od ekip sprejmejo.
Zasledil pa sem tudi, da je naš šampion k1nzell prav tako član Sammy’s Fortnite. Tako da, če ste njegovi oboževalci in si želite boriti proti njemu, imate sedaj idealno priložnost.
Predstavitveni video:
Pripravili so že več kot 50 turnirjev in do sedaj je bila njihova nagrada vedno 2000 VBucks. Verjetno pa se bo v bližnji prihodnosti to spremenilo in bomo začeli videvati tudi bolj bogate nagrade.
Za vas pa imam pripravljen še kratek intervju z lastnikom Sammy’s Fortnita:
Komu priporočate obisk vašega discord strežnika ?
Obisk našega discord strežnika priporočam vsem igralcem. Tako boste spoznali nove ljudi iz vseh koncev sveta, hkrati pa se vam ponuja možnost, da iz sebe naredite še boljšega igralca.
Od kje vas ljudje poznajo ?
Začel sem z CS PRO sceno kot tekmovalec in moje ime ItsSammyP je bilo od takrat zelo poznano ns e-sport sceni. Z močno zgodovino in znanjem CSja in PUBGja sem se takoj “zaljubil” v igro Fortnite in hotel ustvariti nekaj novega. Tako je nastal Sammy’s Fortnite.
Kaj ponujate vaši skupnosti ?
Sammy’s Fortnite gradi tesen odnos do skupnosti, tako da nagradi igralce in prireja zabavne turnirje. Imamo tudi močno bazo profesionalnih igralcev, vključno z podporo organizacij kot so Ninjas In Pyjamas, MouseSports, Team Secret ter dvakratni zmagovalci Summer Skirmisha Team Atlantis. Poleg teh pa je še veliko ostalih dobro znanih organizacij kot so Virtus Pro, Singlularity in Alliance. Računamo na to, da nam bo skupnost pomagala in nas podprla pri našem početju. Poleg tega pa tudi gostimo in profesionalno komentiramo naše turnirje s profesionalnim e-sport komentatorjem in istočasno mojim prijateljem Jamesom Banksom. To daje priložnost naši skupnosti spremljati profesionalne turnirje na našem twitch kanalu.
Mi zaupate vaše plane glede prihodnosti Sammy’s Fortnita?
Sammy’s Fornite in njegova prihodnost… Naj samo povem, da imam na moji steni veliko listkov, na katerih so zapisane vse moje ideje, plani, datumi, urniki in še veliko veliko več. Ostalo naj ostane skrivnost, lahko pa vam razkrijem, da planiramo gostiti prilagojene turnirje za vse načine igranja – SOLO, DUO in SQUAD, ki bodo vsakemu igralcu na našem Discord strežniku dali priložnost, da se uvrsti med top igralce in glede na naš točkovni sistem postane tudi zmagovalec celotnega Discord strežnika. Želim postati poznan, prav tako pa si želim, da bi se ljudje spominjali, da je bil moj Discord strežnik res nekaj posebnega in da je vsem igralcem dal tisto, kar so si želeli.
Tudi sam sem član Sammy’s Fortnita in moram priznati, da delujejo na profesionalnem nivoju in da vas udeležba na njihovih turnirjih zagotovo ne bo razočarala. Trenutno izdelujejo tudi spletno stran in predvidevam, da bodo v bodoče stvar popeljali le še na višji nivo.
Ena najbolj igranih MOBA iger vseh časov bo 12. septembra dobila popolnoma nov PvE način. Kar je trenutno znano je to, da se bodo igralci s skupnimi močmi podali v reševanje Ziggs-a, ki je strmoglavil na tuj svet poln skrivnosti in nepridipravih. Poleg PvE načina, kateri bo navdušil marsikaterega igralca, bodo prišli še novi kozmetični predmeti in sicer t.i. “skins” za Kayn, Jinx, Yasua, Malphita, Sono in Ziggsa.
Spodaj si lahko ogledate dvo-minutni napovednik za prihajajoč obliž z imenom Odyssey, ki bo prinesel prav poseben dogodek, ki ga ne smete zamuditi, če ste oboževalec igre League of Legends.
Verjetno se marsikdo spomni 2D vesoljskih arkadnih streljačin, ko smo radirali stotine in stotine vesoljskih plovil. Izgleda, da nad-žanr še ni izumrl. Ljudje še vedno verjamejo v leteče možiclje ter preklinjajo njihovo zlobnost in namen naše eksterminacije…
Kaj naj, moramo pač mi njih, preden oni nas. Vesoljska arkadnica, nabita z akcijo, vas čaka na Steamu za bore 3€. Če vas pa to ne prepriča in še vedno hrepenite za visoko-proračunskimi naslovi, sem za vas pripravil tudi video s prvimi vtisi.
Kot že verjetno veste, smo kakšna dva tedna nazaj začeli z oddajanjem preko našega Twitch kanala, kjer bi radi gledalcem dostavljali redno, zanimivo in aktualno vsebino iz področja igričarstva.
V petek smo v naše prostore povabili vzhajajočo zvezdo slovenske YouTube scene, ki sliši na vzdevek JureTrsanBlond. Velja za trenutno najbolj popularnega Fortnite igralca v Sloveniji in njegov YouTube kanal dnevno pridobiva nove oboževalce.
Zato se nam je zdelo na mestu, da Jureta dodobra izprašamo in med drugim smo se dotaknili tem prihajajočih iger, kaj načrtuje v prihodnosti, kako bo šola vplivala na njegove posnetke, velik del pogovora pa smo seveda namenili igri Fortnite.
Več ko uro dolg posnetek si lahko ogledate bodisi na našem Twitch kanalu ali pa na spodnjem posnetku, ki smo ga naložili na YouTube.
Ne pozabite pa slediti Juretu na njegovem Instagram profilu ali pa na njegovem YouTube kanalu!
Ubisoft je razkril, kakšne mlinčke bomo potrebovali za poganjanje prihajajočega Assassin’s Creed Odyssey in glede na zahteve, se mišice naših PC-jev ne bodo pretirano preteginile.
Minimalno boste potrebovali vsaj grafično kartico GTX 660 ali pa R9 285, za igranje na višjih nastavitvah pa GTX 970 kar spet ni tako hudo.
Spodnje specifikacije so razdeljene v minimalne, priporočene in priporočene za 4K resolucijo, vse od njih pa ciljajo stabilnih 30 sličic na sekundo (zakaj niso naredili konfiguracije za 60 fps nam ni povsem jasno).
Minimalne zahteve
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit) Procesor: AMD FX 6300 @ 3.8 GHz, Ryzen 3 – 1200, Intel Core i5 2400 @ 3.1 GHz Grafična kartica: AMD Radeon R9 285 ali NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB VRAM) Spomin: 8GB RAM Resolucija: 720p Število sličic: 30 FPS Grafična nastavitev: Low Trdi disk: 46GB
Priporočene zahteve
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit) Procesor: AMD FX-8350 @ 4.0 GHz, Ryzen 5 – 1400, Intel Core i7-3770 @ 3.5 GHz Grafična kartica: AMD Radeon R9 290 ali NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB VRAM) Spomin: 8GB RAM Resolucija: 1080p Število sličic: 30 FPS Grafična nastavitev: High Trdi disk: 46GB
Založnik EA ter razvijalec DICE imata očitno z razvojem najnovejšega dela Battlefield serije kar nekaj težav.
Že pred časom smo pisali, da bo Battlefield V izšel en mesec kasneje kot je bilo sprva načrtovano in se bo tako izognil direktnemu spopadu s svojim največjim tekmecem, Call of Duty Black Ops 4, kateri bo izšel že oktobra.
Na površje so splavale tudi govorice, da so bila prednaročila za Battlefield V precej jalova, sedaj pa je založnik za oboževalce franšize sporočil še nekaj slabih novic.
Igra bo namreč ob izidu precej okleščena vsebine. Če začnemo pri enoigralski kampanji, War Stories, kjer bodo na voljo samo štiri poglavja (še eno naj bi izdali nekoliko kasneje) kar je precej manj od Battlefield 1, kjer jih je bilo na voljo 6.
Težave so tudi pri večigralstvu, saj bo na voljo le 8 map medtem ko jih je Battlefield 1 vseboval 10 in Battlefront 2 vse skupaj 11. Nekdo bi nemara pomislil, da bodo dodatne mape mastno zaračunali pod dodatno cenovno postavko a EA pravi, da petka ne bo vsebovala nobenih plačljivih DLC-jev.
Morda največje razočaranje bo manjko njihove verzije battle royale načina, Firestorm. Slednjega preprosto ob izidu ne bo, kdaj pa se bo pojavil je zaenkrat neznanka. To je precej slaba novica za Battlefield V saj bo mesec prej že izšel Black Ops 4 s svojo izvedenko battle royala in, saj veste pregovor: “kdor prvi pride, prvi melje”.
Ste si od nekdaj želeli igrati hiper realistično simulacijo pijanske študentske žurke, na kateri boste spoznali žensko svojih sanj in jo s kombinacijo svoje izjemne duhovitosti in neverjetno dobrega izgleda premamili, da preživi z vami nepozabno noč? No, iščete lahko naprej, saj House Party verjetno ne bo potešila nikogar, razen tistih nekaj par, ki še niso slišali za neštete spletne strani, katerih URL-ji se začnejo ali končajo s »porn«, »x«, »jizz« in podobnim.
Razvojna ekipa: Eek! Games, LLC Založnik: Eek! Games, LLC
Platforme: PC Datum izida: TBD Cena: 14.99€
V House Party, kot je možno dognati iz samega naslova in z znanjem osnovnošolske angleščine, prevzamemo vlogo neimenovanega lika, ki se udeleži ene tistih klasičnih ameriških študentskih zabav, kot jih poznamo iz filmov o tripih in pitah. Brez neke predzgodbe – to si preko odločitev v konverzacijah z drugimi liki ustvarimo sami – se pojavimo v predsobi taiste hiše iz naslova in smo takoj napoteni k tarči prve misije, našemu kolegu Dereku. Z njim si lahko izmenjamo nekaj začetnih povedi, ki na hitro opišejo naš odnos in že smo prepuščeni sami sebi, da se podamo med ljudi in ugotovimo koga vse je na žurko privabila obljuba alkohola.
Za vsakogar se ena najde
Likov, in s tem izbire, je precej, in skoraj za vsak okus se nekaj najde. So vam všeč seksi in super prsate rjavolaske, ki sovražijo lastno sestro? Potem poiščite Ashley. Palite bolj na drobne kvaziintelektualne blondinke, ki vam pustijo komaj do besede? Katherine vam bo pokazala kdo je šef. Ste si od nekdaj želeli prikupno in energetično dekle azijskih korenin, ki vas bo pošiljala iskati najbolj čudno specifične stvari v hiši? Spoznajte Amy. In še bi lahko naštevala, ampak mislim, da je jasno. Zelo verjetno boste našli vsaj eno karikaturo ženske, ki vam bo zanimiva.
Tako, našli smo si osebo, s katero bi želeli navezati malo več kot prijateljski stik, sedaj sledi prvi pogovor. Toda pozor! Ta igra ne dopušča napak. Pri izbiri naših besed in dejanj moramo biti izjemno pozorni, saj se lahko s samo eno napačno odločitvijo poslovimo od možnosti romance z izbranim likom, ali še huje, smo knock-out-irani s strani katerega od obiskovalcev in tako nemudoma igro zaključimo (ne prisvajajte si kreditnih kartic, telefonov in podobnih zadev, če niste sami v sobi). Drugih šans ne dobimo, zato je pogosto shranjevanje priporočljivo, če ne želimo pasti nazaj na čisti začetek.
»Toda kaj dejansko sploh počnemo v tej igri?« me vprašate. Hja, strnjeno povedano:
• hodimo okoli,
• pogovarjamo se s partijaši in švicamo ob vsakem odgovoru, saj je lahko naš zadnji,
• iščemo skrite predmete,
• iščemo ljudi, ki se očitno kar teleportirajo po parceli,
• upamo, da bo naslednja konverzacija tista, ki bo odklenila možnost za seks.
To je v glavnem to. Iz vidika igralnosti igra ni nikakršen presežek, vendar niti ne poskuša biti, saj gre res zgolj za nek poskus simulacije, katere končni in edini cilj je seks scena. In osebno tudi ne mislim, da je s tem kaj narobe.
Vendar v tej točki moram preiti do najbolj razočarljivega dela: razvpitih seks scen. Po tem, ko smo se verjetno več ur trudili najti nejasno kombinacijo odgovorov, predmetov in dejanj, ničkolikokrat skočili nazaj na prejšnjo shranjeno točko, in se resnično namatrali, da smo prišli do velikega trenutka … sledi največje razočaranje.
Toge seks scene, med katerimi ne moramo početi nič, razen da gledamo
Seks scene so toge in nezanimive. Razen možnosti, da določimo kdaj preidemo s partnerko iz oralnega zadovoljevanja na penetrativno stopnjo, ter katero od poz bomo zavzeli (misionarec, cowgirl ali doggy style), nimamo veliko svobode. Ob zvoku enega vzdiha, ki se vrti na neprekinjeni zanki, tako gledamo dekle kako skače gor in dol, spet v setu istih ponovljivih gibov. Po dobri minuti se naš orgazmometer napolni in smo zaključili. In to je vse. Isti seks lahko nato ponavljamo kolikokrat želimo, ampak neke raznolikosti ni pričakovati.
Mimogrede je potrebno omeniti tudi, da igra sama po sebi ni povsem necenzurirana. Tudi če v nastavitvah odkljukamo cenzuro, se nam vseeno pojavijo veliki črni pravokotniki na intimnih predelih. Je pa razvijalec tudi uradno že izdal mod za popolno odpravo cenzure, do katerega lahko pridemo tudi preko uradne Steam strani.
Cenzura v primeru, da ne uporabljamo moda in odkljukamo cenzuro
Za povzetek torej: če si želite igre, kjer se boste dejansko morali precej potruditi, da boste prišli do tistega sladkega konca, ki v resnici niti ni tako sladek, ter vam ni problem za to trpljenje tudi plačati, je House Party definitivno prava izbira. Če pa je vaš cilj zgolj najti nekaj, ob čemer boste lahko na hitro segli v hlače, preden pride domov mami/punca/cimer, je zastonj in omogoča veliko, veliko večjo izbiro, pa še vedno priporočam kar dobri stari internet in na začetku tega članka omenjene spletne strani.
In četudi je moja ocena v tem trenutku relativno nizka, nikakor ne smemo pozabiti, da je igra še v zgodnjem dostopu, kar pomeni, da se lahko tekom razvoja še precej spremeni. V tem primeru bo recenzija seveda posodobljena.
Arctic, nekdanji Arctic Cooling je eno izmed vodilnih podjetij na trgu procesorskih in grafičnih hladilnikov, a ob primarni obrti prodajajo tudi nekatere druge računalniške dodatke. Ustanovljeno je bilo v Švici leta 2001, vendar so nacionalne meje prerasli in dandanes se oglašujejo kot internacionalno podjetje, ki zalaga kar 45 držav.
Arctic Freezer 33 eSports ONE je ena njihovih zadnjih novitet v spodnjem srednjem razredu. Ob pogledu na gole specifikacije ne deluje nič posebnega, še več, nekateri konkurenčni hladilniki so znatno masivnejši. A sama masivnost še ni razlog uspeha. Morda se bolje obnese zgolj v procesu segrevanja, ampak kovina je dober prevodnik toplote in v le nekaj minutah boš pod mizo imel pravi pekel ali še huje trumo gnilob, ki hrujejo pred vrati, med tem, ko si sam ujet v svojem zadimljenem stanovanju, pod tabo pa se bohotijo ognjeni zublji. Malo me je zaneslo, a napisano drži, veliko vlogo igra premišljen dizajn, ki učinkovito ohlaja hladilna rebra. A še najelitnejša vojska je poražena brez prestižne zračne podpore.
Procesorji so nedvomno eden izmed ključnih elementov vsakega računalnika. Na razpolago jih imamo ogromno, nekateri so zmogljivejši, drugi manj. Pa si vedel, da lahko nekakovosten ali nepravilno nameščen hladilnik povzroči padec zmogljivosti tudi za 70% in več? Še nekaj let nazaj je bil nakup ločenega procesorskega hladilnika nuja vsakega zanesenjaka. Priložene tovarniške različice so bile preprosto slabe in osnovne, vredne posmeha in ušesnih zamaškov. Zaradi podhranjenosti in racionalizacije bi ob namizni uporabi pokončale tudi poslednjega audiofila, zlasti AMD-jeva FX serija je bila živa groza. Od takrat so se stvari premaknile na bolje. AMD je izkoristil nišno luknjo in ob svojih procesorjih začel ponujati za tovarniške hladilnike več kot spodobne sistemske rešitve. Seveda niso idealni in ob navijanju ali želji po večji tišini predstavlja nakup alternativnega hladilnika skorajda ritual – le brez klanja devičnikov.
Na tem mestu se moram zahvaliti podjetju Arctic Cooling, ki so mi v test poslali primerek njihove cenovno ugodne rešitve Arctic Freezer 33 eSports One. Moč ga je dobiti za 40€, mnogokrat se cena spusti še 10€ nižje. Cenovno območje z zastrašujočo konkurenco, kjer nikakor ne morem mimo primerjave z izjemno priljubljenima Hyper 212 Evo in Cryorig H7. Osebno imam z izdelki podjetja Arctic pozitivne izkušnje, predvsem me je v preteklosti navduševala njihova linija grafičnih hladilnikov in njihova namestitev je bila vedno dobrodošla stvar. Pričakovanja so bila nedvomno visoka, ampak ali je kos aluminija ob vseh termalnih zlorabah uspel navdušiti?
Ko sem zaslišal neutrudne pritiske na zvoncu in odprl vrata, se na začetku nisem mogel prenehati čuditi malemu paketu iz Nemčije. Embalaža hladilnika je presenetljivo majhna, po drugi strani pa je celotna notranjost zapakirana izjemno testno, kot švicarska ura. Konec koncev gre za podjetje, ki je bilo leta 2001 ustanovljeno v meki mleka in medu.
Embalaža je v črno-beli kombinaciji, barve, ki jih je nedvomno prevzela od hladilnika samega. Ob hladilniku prejmeš še – eno izmed najboljših – termalnih past Arctic MX-4, izjemno priljubljeno med računalniškimi entuziasti. Žal se nahaja v foliji, kar pomeni nujno porabo v enem nanosu. Dosti raje bi videl priloženo tubo, saj količina paste zadostuje za tri nanose. MX-4 pač ne “mečeš vstran”, tako sem višek termalne paste porabil tudi za dve leti staro grafično kartico in jo »z malo truda« ponovno obudil v življenje visokih frekvenc.
Nikakor ne boš spregledal nalepke z rekom, da hladilniku priteče 10 letna garancija. Snovalci več kot očitno verjamejo v svoj produkt ali pa gre zgolj za dobro marketinško potezo. Konec koncev – kaj pa se lahko okvari? 10 let je dolga doba in aluminijasto-bakrena struktura se ob normalni uporabi le stežka poškoduje. Naravno staranje bo postopoma pripeljalo do utrujenosti materiala, kar zna voditi v nekoliko nižjo zmogljivost? V 10 letih nas bo 90% skorajda zagotovo zastareli računalnik že zamenjala. Druga zgodba je ventilator. Mehanski premični deli so pokvarljivosti podvrženi dosti bolj, ampak desetim letom se pač ne gleda v zobe, kajne?
Znotraj najdeš še zadnjo ploščico za namestitev na Intel podnožja, (pri AMD-jevih uporabiš tisto, ki pride z matično plošče), BioniX F120 ventilator s sponkami, nastavke za AMD A4 in Intel 115x ter 20xx podnožja, sponke za dodaten ventilator in še kup vijakov v plastičnih vrečkah. Le ti so ustrezno označeni z nalepkami in nedvomno uporaba nenamenskega vijaka predstavlja zgolj posledico tvoje nepazljivosti.
Pohvaliti moram navodila, ki sicer niso direktno priložena. V embalaži najdeš QR kodo, ki te popelje na uradno stran podjetja, pred tabo pa se znajde kupček hladilnikov. Izbereš svojega in podnožje montaže, nakar boš pristal na odličnih navodilih, ki so dejansko koristna in jih je pred začetkom montaže vredno prebrati. Če ne drugega, ti bo prihranjena kakšna minuta dela ali manjša nevšečnost.
Namestitev je v primerjavi z nekaterimi hladilniki preprosta. Potrebuješ zgolj vijačnik in lahko pričneš. Ni naporno, niti časovno potratno, naposled gre le za pest vijakov. Še pred tem namestiti termalno pasto in tvoja naloga je zaključena (več o pravilni namestitvi najdeš na naši strani).
Metodologija testiranja
Šah mat.
Med vsakim testiranjem izdelkov poizkušam izključiti vse dejavniki, ki bi lahko vplivali na rezultat. Seveda se napake dogajajo, zaradi tega smo v teste sami dodali tri ponovitve testiranja pod enakimi pogoji. Pri hladilnikih sicer večjih težav pri tovrstnih testih ni. Vsakokrat bom dopisal pogoje, v katerih je bil test izveden. Tokrat smo vse hladilnike preizkusili pri sobni temperaturi 22 stopinj celzija.
Test sestavljajo trije 30 minutni testi v Prime95 in 30 minutno igranje aktualne igre Scum. Da test ne bi bil osamljen in da bi bil bolje dojemljiv sem vključil še dodatne hladilnike. Tako so se na mizi znašli Arctic Freezer 33 eSports One, Wraith Prism, Wraith Spire in ironično poimenovan AMD’s Near-Silent Thermal Solution (FX 6300). Preizkušeni so bili na tovarniških nastavitvah, ampak ker se prava učinkovitost prikaže samo ob intenzivnem gretju, smo se lotili tudi navijanja (vodič o navijanju Ryzen serije bo na našem portalu na voljo kmalu). Na tem mestu mi je izjemno žal, da nisem uspel pridobiti v uvodniku omenjenih Hyper 212 Evo in Cryorig H7, kjer bi se vstopni velikani udarili med sabo.
Temperatur v mirovanju ne bom meril, saj v mojih očeh nimajo nobene teže. Potem je dosti bolj smiselno merjenje glasnosti, ker je dosti bolj zgovorno. Žal v dani situaciji ne posedujem dovolj zanesljivih orodij, kjer bi bili rezultati realni in konstantni. Stanje bom kar se da dobro poizkusil opisati z besedami.
Prepričan sem v gladko zmago Arctic termalne rešitve, saj je med naštetimi najbolj masivna, čeprav tudi Wraith Prism še zdaleč ni od muh. Wraith in AMD NSTS se bosta definitivno obnesla nekoliko slabše, ob tem pa bosta tudi glasnejša.
Testni Sistem
Procesor: Ryzen 5 1600x pri 4GHz – 1,356V (želel sem uporabiti Ryzen 7 2700X, ki bi predstavljal večjo toplotno obremenitev, vendar ga nisem prejel pravočasno) Plošča: MSI B450 Tomahawk AM4 Grafična kartica: RX 570 8GB Ram: 2x16GB 2400MHz G.Skill Aegis (naviti na 3000MHz) SSD: 120GB Intenso Sata 3 Ohišje: odprt bench s 3 dodatnimi ventilatorji
Test temperatur
Test je potekal pod naslednjimi pogoji. Procesor Ryzen 5 1600X sem navili na 4 GHz pri voltaži 1.356V. S tem želim hladilnik preizkusiti pod največjim možnim stresom in razodeti, iz kakšnega testa je. V času merjenja je temperatura v sobi znašala 22C, enaka je bila za vse objekte testiranja.
V igri Scum se je živo srebro ustavilo pri 58C, kar je odličen rezultat ob navitem procesorju. Sicer uporabljeni procesor normalno deluje do okoli 85C, po preseženi meji se frekvenca naglo prične nižati. Le nekaj stopinj višje bo pripeljalo do varnostnega izklopa, ki bo preprečil nadaljnje poškodbe.
V 30 minutnem Prime95 je temperatura obstala pri 68C. Rezultat je dober, konec koncev Prime95 predstavlja enega izmed najtežjih ovir za novodobne procesorje, obremenitev, ki v realnem scenariju ni mogoča. Najpogosteje ga sicer uporabljamo za preverjanje stabilnosti navitja procesorja in rama.
Test glasnosti
Pod obremenitvijo pravzaprav ostane presenetljivo tih, predvsem na tovarniških nastavitvah. Ob navitju glasnost nekoliko naraste, še zmeraj pa ni moteča. Zvok je preprosto pronicljiv in se pomeša s “hrupom” ostalih komponent, kot prijatelj na zabavi, na katero ni bil povabljen.
Dejansko sem med pisanjem članka popolnoma pozabil na v ozadju tekoč Prime95. Nerodnost sem opazil šele, ob neuspešnem zagonu ene izmed iger.
Zaključek
Hladilnik me je uspel navdušiti. Kljub njegovi majhnosti je kompakten in uspešno kljubuje Supermožovim smrtonosnim toplotnim žarkom. Namestitev ni pretežavna in pri Arctic so se potrudili in napisali odlična navodila, ki bi jih razumel tudi največji tehnični alfabet.
Arctic Freezer 33 eSports One je možno kupiti v štirih barvnih izvedbah za vizualno zlitje s preostalimi deli računalnika. Dobro zasnovan je tudi sistem za natik ventilatorja. Če sem pri nekaterih drugih znamkah sponke komaj natikal na ventilator in kasneje reže hladilnika, je bilo tokrat dosti preprosteje.
Gre za dobro zasnovan hladilnik, ki me je uspel kar nekoliko presenetiti. Čeprav ima Arctic v mojem srcu posebno mesto, sem takoj ob ogledu imena imel pomisleke. Na misel mi je prišlo trženje adekvatnega produkta e-športnim navdušencem, ki se prevečkrat za nakup odločijo pod napačno sugestijo:” Uaa, e-šport hladilnik, zakon, bo moj pc hladen, kot špricer.”
Vendar priznam, pošteno sem se motil in hladilnik bom za daljše obdobje zaprl v temačen prostor, kjer ne bo moč ogledati svetlobe dneva. Edino mesto, kjer si ta hladilnik zasluži svoje mesto.
Se ti je uspelo prebiti čez goro vrstic? Super, potem imaš možnost, da osvojiš eno izmed dveh nagrad, ki ju bomo podelili zvestim bralcem. To sta PS4 igri Tour de France 2018, za ljubitelje kolesarstva in Agony (naš opis) za vse z zadostnimi testisi. Vse kar je potrebno storiti je, da pod YouTube posnetkom pustiš sporočilo ter vanj napišeš ali je zate kakovosten in tih hladilnik potreben, lahko pa z nami deliš še hladilni sistem, ki ga uporabljaš sam.
Industry Games so napovedali prihod svoje različice battle royale žanra. Gre za brezplačno igro imenovan Zeus Battlegrounds, kjer se bomo bojevali s 100 igralci v boj na blizu kar pomeni veliko mečev, sulic in podobnih hladnih orožij.
Celotna zadeva bo postavljena v okolje starih Grkov, ki bo obarvano z njihovimi božanstvi. Igralci se bomo lahko spopadli v ekipnem duhu proti ostalim ali pa se bomo v bitko podali povsem samostojno.
Lastnosti:
Borite se kot polbog s posebnimi močmi
Raziskujte velikanski svet
Igrajte sami ali v ekipi
Uporabljajte legendarna orožja
Igrajte v prvoosebnem ali tretjeosebnem pogledu
Prilagodite si svoj lik
Kdaj bo Zeus Battlegrounds izšel se še ne, lahko pa povemo, da jo bo možno igrati na osebnih računalnikih, na beta testiranje se lahko že prijavite tukaj.
Black Ops 4 dobiva nove informacije glede svojega težko pričakovanega battle royale načina. Že včeraj smo vam poročali o razkriti mapi, ki naj bi bila največja v Call of Duty zgodovini, danes pa smo dobili prvi igralni napovednik, ki je namenjen specifično Blackout načinu.
Treba je priznati da je video precej navdušujoč in stori točno to za kar je bil ustvarjen: igralcem vzbuditi zanimanje, ki jih potencialno zna ponovno vrniti v COD franšizo.
Poleg pokanja, hitre akcije, prevažanje z raznimi vozili kot so quadi in helikopterji lahko razdalje prečkamo celo s pomočjo wingsuita, med objekti pa se bomo lahko s pomočjo prijemalne kljuke vihteli kot nek naspidiran Batman.
Med akcijo lahko uzremo tudi zombije, ki bodo očitno tisti PvE element, ki dandanes manjka v popularnih predstavnicah battle royale žanra kot so PUBG ter Fortnite.
Call of Duty: Black Ops 4 beta se bo začela na PlayStation 4 10. septembra, na PC-ju pa bodo prednaročniki igro lahko preizkusili 14. septembra.
Če vam prednaročila ne gredo od rok, boste primorani za preizkus primorani počakati en dan dlje, celotna igra pa izide na 12. oktober 2018.
Pošteno smo že zakorakali v september in kot vsako leto, nas tudi tokrat čaka nova verzija košarke izpod prstov založnika 2K.
Letošnje preganjanje oranžne žoge se bo imenovalo NBA 2k19 in kljub temu, da je izid samo še par dni stran, vemo o nadaljevanju presenetljivo malo.
Založnik se je končno zmigal in prikazal prvi pošten igralni napovednik, ki je, treba je priznati, precej navdušujoč.
Sicer nekih podrobnih informacij iz napovednika ni ravno moč razbrati, saj je posnetek poln spektakularnih zabijanj ter kazanja igralcev ter njihovih značilnih proslavljanj. A vseeno smo dobili nekaj novih podrobnosti glede novosti v NBA 2K19.
Prenove bo delež “Neighborhood”, kjer bomo po mili volji preigravali ulično košarko, poleg tega pa bo tu prisoten cikel dneva in noči.
Sprememb bo deležen tudi način MyTEAM ter seveda najbolj popularni MyCAREER, kjer bomo spet ustvarili svojega košarkaša in se poskušali prebiti v elitne vrste NBA košarkašev. Tokrat bomo našo pot začeli v Kitajski, nato se bomo podali v G League ter naposled v NBA. Tudi letos bodo glasovno podajanje posodili pravi NBA igralci, ne bo pa manjkala tudi “zgodba”, ki, upamo, da bo letos vsaj približno dobra.
NBA 2K19 Anniversary Edition izide 7. septembra, medtem ko bo standardna inačica na voljo 11. septembra.
Založnik Ubisoft sicer pridno dela na nadaljevanju igre The Division a med tem časom ne smejo pozabiti tudi na izvirnik. Ta je med svojim obstojem pridobil kar nekaj posodobitev in razširitev, ta vikend pa bodo igralci lahko zadevo preizkusili povsem brezplačno.
Zastonj bo na voljo samo standardna edicija igre kar pomeni, da se za preigravanje treh do sedaj izdanih DLC-jev (Underground, Survival in Last Stand) obrišemo pod nosom.
Igralci lahko sicer kadarkoli preizkusijo brezplačno, časovno omejeno inačico, kjer lahko priplezamo do 8 stopnje oz. preigramo 6 ur vsebine a ta “free trial” ni isti kot ta brezplačna verzija in ta vikend tudi ne bo na voljo.
Kot ponavadi, če se med preizkusom zaželite polne igre, lahko to dobite znižano za 70% do 11. septembra v Ubisoftovi štacuni ali do 10. septembra na Steamu.
Brezplačni preizkus igre The Division je že štartal, zaključil pa se bo 13. septembra.
Se še spomnite samooklicanega ubijalca World of Warcrafta? No, takih naslov si je njega dni prisvojila vsaka prihajajoča MMO igra, a v temu primeru govorimo o naslovu Wildstar.
Razvijalec Carbine Studios je svoj prvi projekt razvil z namenom streženja publiki, ki so se jim zdele novodobne MMO igre preveč lahke in je želel zapolniti tisto nišno luknjo, ki jo poseljujejo “hardcore” igralci iger.
Wildstar je leta 2014 izšel kot MMO z mesečno naročnino a že leto zatem je presedlal na F2P model, kasneje pa je izšel tudi na Steamu.
A kljub temu so njegove številke padale iz meseca v mesec, od oktobra 2017 je špil istočasno nabral samo okoli 200 igralcev. To so za MMO porazne številke in založniku NCsoft ni preostalo drugega kot da igro odklopi od življenjske podpore, pod rušo pa bo odšel tudi razvijalec Carbine Studios.
Datum ugasnitve strežnikov zaenkrat še ni bil oznanjen a verjetno se bo to zgodilo v roku enega meseca.
Google je danes uradno obelodanil datum prihoda njihovega najprestižnejšega telefona Google Pixel 3. Dogodek, kjer ga bodo predstavili, bo potekal 9.10, prisotni bodo zgolj povabljenci (večji mediji). Nič hudega, tudi za navadneža bo poskrbljeno saj se bo vse skupaj v živo prenašalo na njihovi strani.
Odvijal se bo v New Yorku in Google naj bi na njem predstavil tri mobilnike Pixel linije. Tako pričujejo informacije, ki skozi zadnje mesece curljajo v javnost. Datum ne predstavlja nobenega presenečenja in je bil pričakovan (špekulacije so bile točne). Izid ostaja v oktobru, kar je veljalo tudi predhodnika Pixel 1 in 2, ki sta izšla 4.10.
Google Pixel 3 XL naj bi imel 6.2″ zaslon. Omogočal bo t.i. “superselfije”, imel naj bi tudi variabilno zaslonko med f/1.8 in f/2.2. Navaden Pixel 3 bo nekoliko manjši. 5.4″ zaslon, o kameri na njem ni dodatnih informacij.
V notranjosti obeh naj bi se skrival Qualcomm Snapdragon 845 in 4GB pomnilnika. Morda na prvi pogled številka izgleda okrnjena, saj nekateri konkurenti na trg pošiljajo 6GB in celo 8GB enačice. Vendarle, Googlova kamera je bila vedno primarni atribut Pixel serije in dokler ne dočakamo fotografij, ne bomo sodili.
Prvič naj bi luč sveta ogledal cenovno ugodnejša alternativa elitnima Pixel 3 in XL. Velikan Silicijske doline ga bo v linijo vključil kot konkurenta prihajajočemu iPhone 9.
Veste, skozi svojo igričarsko kariero sem postal že malce odporen na najnovejše hite, ki nam jih naša najljubša industrija prešerne volje servira vsako leto. Preprosto sem postal do novih iger nezaupljiv in redko kateri novo napovedani naslov mi hitreje požene kri po žilah.
Zato sem bil toliko bolj presenečen, ko sem v svoje roke pridobil RPG igro Divinity: Original Sin 2 Definitive Edition in sveti drek, kako mi je ta igra prevzela življenje.
Takšne virtualne RPG droge moje žile niso začutile že dolgo, dolgo časa in čeprav mi je bil denimo The Witcher 3 zelo dobra igra, z njim niti približno nisem postal tako zasvojen kot z dotičnim naslovm. Divinity: Original Sin 2 je ena tistih iger, ki jo začneš igrati ob enih popoldne in ko ponovno pogledaš na uro, si pred računalnikom preživel več kot 8 ur in zadeve še nimaš dovolj. O igri sem sanjal, ko sem šel ven na pijačo so se misli vračale k njej in špil mi je dobesedno pojedel vsak trenutek prostega časa, dokler zadeva ni bila komplentirana. Če bi obstajala telefonska linija za zasvojence od Divinity 2, bi od mene zagotovo prejeli klic kmalu po izidu.
Če ste preigravali Divinity: Original Sin 1, vam bo nadaljevanje povsem sedlo v roko in čeprav špil vsebuje nove sisteme, nekakšnih večjih privajanj od prejšnjih igralcev ne zahteva. Prav tako lahko novici takoj zagrabite nadaljevanje, brez preigravanja originala, saj so zgodbi precej ločeni, spregledali boste sicer kakšno referenco a daleč od tega, da bi po svetu Rivellona tavali izgubljeni.
Na začetku lahko izberemo svoj karakter, ki je lahko povsem naš ali pa vzamemo enega od “Origin” oseb, vsaka od njih pa vsebuje svoje ozadje ter tudi zgodbo. Izberemo tudi naš poklic, ki se sicer deli na tipične bojevnike, čarodeje ali zmikavte a vsak od njih vsebuje svoja pod-drevesa. Že pri ustvarjanju lika oz. svojega igralnega razreda, se vidi, na čemu bo to nadaljevanje Kickstarter uspešnice gradilo: svobodi in ustvarjalnosti.
Pri izbiri karakterja boste dejansko imeli težave saj so vsi tako prekleto zanimivi
Namreč izbira poklica je samo okvirna smer, kam bomo naš lik usmerili a špil nas nikoli ne omejuje pri razvoju našega junaka. Točke, ki jih pridobivamo skozi raziskovanje, tepežanje ali opravljanje nalog lahko vložimo kamorkoli in razvijemo povsem unikatnega pustolovneža. Si želite igrati kot zmikavt, ki pa rad poleg skrivanja po sencah na pomoč prikliče tudi kakšno zver iz onostrastva? Kaj pa tanka, ki pa se rad poleg tega specializira na električne čiru čarule? Vse to je možno a čeprav imamo proste roke, je dobra poteza da našo druščino pametno in taktično sestavimo.
Med našo avanturo lahko namreč v našo druščino prikličemo še tri druge junake, vsak od njih pa prav tako vsebuje svoje motive in svojo glavno nalogo. Koliko so ti stranski karakterji močni in vpadljivi, naj vsak presodi sam, osebno sem se stežka odločil koga vse bi poklical s sabo na pustolovščino saj je prav vsak od njih zanimiv in me je zanimal razplet njihove osebne sage. Boste s sabo vzeli okostnjaka, ki sliši na ime Fane in išče kam za vraga je izginilo njegovo ljudstvo? Ali pa kuščarskega Red Princea, ki si želi spet prisvojiti svoje izgubljeno cesarstvo? Tu je še Lohse, ki v sebi skriva mogočnega demona, ki se ga želi čimprej znebiti.
Osebne naloge spremljevalcev se lepo prepletajo z glavno štorijo, ki je sicer preprosta a hitro niza zaporedne dogodke, zato nikoli špil ne postane dolgočasen, kjer bi preganjali samo en objektiv. Spet se znajdemo v vlogi Sourcererja, ki lahko vihti magijo a med tem početjem lahko privabi neželene monstrume Voidwokene iz onostranstva. Zato so Sourcererji preganjani iz strani Magisterjev in tako špil začnemo na ladji, kot ujetnik, na sebi pa nosimo ovratnico, ki nam preprečuje izvajanje večjih in zahtevnejših čarovnij. Barka nas pripelje v prvo večje mesto, to pa je v bistvo zapor, ki sliši na pomenljivo ime Fort Joy.
Tam dodobra začutimo svobodo, ki nam jo ponudi Divinity: Original Sin 2. Med prečesavanjem mesta lahko skozi močno izboljšane dialoge napram enki, kmalu naberemo kopico nalog, skoraj vse pa so rešljive na več načinov. Nekatere lahko razrešimo samo skozi dialoge, spet druge čez boj, vkomponiramo pa lahko oba principa za maksimalen iztržek izkušenj. Primer: tipček nas pošlje v predmet v grobnico in ko pridemo nazaj, se lahko odločimo ali mu predmet damo ali pa obdržimo. Če ga obdržimo, se zgodi boj, kjer dobimo samo delček izkušenj, če pa mu predmet najprej predamo v zameno za nagrado, dobimo najprej izkušnje pri zaključku naloge, kasneje pa ga še dodobra pretepemo, kar nam doda še dodaten izplen.
Boj je najbolj privlačen aspekt igre
In bojevati se boste želeli čimvečkrat saj je ravno to največja privlačnost igre. Tepežkanje je sicer potezno, kjer se z nasprotnikom izmenjujeta pri vlečenju ofenzivnih in defenzivnih potezah, a zadeva je tako slastno izpeljana, da se boste prav veselili vsakega novega spopada.
Na bojnem polju štejejo taktičnost, pametno razporejanje ter učinkovito kombiniranje, prav pa pride tudi kanček sreče ter iznajdljivost. Veščine, ki so nam razpolago med bojem, so naravnost fantastične in vse so odvisne od tega v katero razvojno drevo smo popeljali naš karakter. Denimo čarovnik, ki je specializiran na vodno magijo, lahko prikliče najprej dež kar teren dodobra zmoči, nato zaluča točo, ki nasprotnike zmrzne in so zaradi tega onesposobljeni za naslednjo potezo. Dva karakterja lahko tudi svoje veščine kombinirata, denimo “polymorph” urok lahko spremeni karakterja v kokoš zaradi česar lahko dve potezi samo brezglavo teka. A še pred tem ji z zmikavtom presekate arterije, kar pomeni, da bo med vsakim premikom sovražnik izgubil nekaj krvi. Ko kura prične brezglavo tekati lahko v eni potezi izgubi vse zdravje in tako se lahko hitro znebimo precej močnega nasprotnika.
Teh kombinacij je malo morje in prav gruntanje različnih taktičnih potez je glavno vodilo, da se kazalec na uri hitro premakne v jutranje ure. Samo en boj zna trajati tudi več kot pol ure in kakšna neumna poteza je dovolj, da gre vse po zlu in je igre konec. A za razliko od drugih iger, tu začudoma ne boste doživeli napad popizditisa ampak se boste samo potiho nasmehnili, nasprotniku izrekli “GG” in poskušali še enkrat, z drugo taktiko, saj ste se od poraza nekaj naučili.
Šefi so tu in ni jih pametno podcenjevati
Boj je sicer precej podoben originalu a se razlikuje v eni pomembni razliki: sistem zaščit tako vas kot nasprotnika. Namreč vsak osebek, tako sovražnik kot tudi naši karakterji, vsebujejo dve zaščiti in sicer fizično in magično. Naši fizični napadi ter nekateri uroki delujejo samo na fizično zaščito medtem ko uroki ponavadi samo na magično. To pomeni, da se je za napade potrebno taktično in pravilno odločati, naša druščina pa mora biti tudi preudarno sestavljena, saj ne moremo imeti samo grupico bojevnikov, ki bi napadali samo fizične protekcije, saj imajo nasprotniki različno močne ščite. Kot primer lahko navedem bojevnike, ki imajo višje fizične obrambe medtem ko so šibkejši pri magični zaščiti. Pametno je zato z našo magijo napasti nasprotnikove tanke, medtem ko fizično klestimo mage, ki imajo praviloma nižjo fizično protekcijo.
Tu so še občasni šefi, ki recepte dodobra premešajo in zahtevajo spet svoje taktike za merjenje moči in znajo biti včasih težki, skorajda nemogoči a če se kje vztrajnost splača, je to v Divinity: Original Sin 2.
Špil vsebuje še toliko zadev, primernih za opis a če bi se želel potopiti v vse pritikline naslova bi lahko popisal celo knjigo. Naj omenim, da je prisotno še kovačenje, raziskovanje zakopanih zakladov, uganke ter ropanje vsega, kar ni trdno pribito na tla. Vse to spet vsebuje svoje zanimivosti kot je denimo ropanje medtem ko je NPC zapleten z enim likom v pogovor, tačas pa mu drugi prazni žepe. Ali pa preprost problem, ko naletite na zakopan zaklad in pri sebi nimate lopate, vendar imate v ekipi kuščarja Red Princea, ki lahko s kremlji odkoplje skrinjo. Te male zanimivosti, ki nam dodobra popestrijo igranje je preprosto ogromno in res je lep občutek, ko včasih poizkusimo neko kombinacijo in ta dejansko obrodi sadove.
Sem omenil, da igra vsebuje še odličen sodelovalni način, kjer se lahko skozi celotno avanturo podate s kolegi? To je eden redkih RPG-jev, ki ponudi večigralsko preigravanje štorije, ker pa je boj potezen in ne zahteva hitrih refleksov, lahko na pustolovščino povabite tudi nekoga, ki ni ravno ekspert v igranju kot je denimo vaša boljša polovica.
Inventar je v Definitive Edition nekoliko popravljen a vseeno ostaja nepregleden in zamuden
Je Divinity: Original Sin 2 potemtakem popolna igra? Ne, seveda da ne. Igra vsebuje svoje pomanjkljivosti, ki se sicer na začetku zdijo manjše a ob daljšem preigravanju začnejo najedati. Stvari kot so povsem zmeden inventorij ter dnevnik nalog sta na začetku manjši nadležnosti a ko enkrat naberete gore opreme, je prečesavanje le te ob nepriročni hrambi tečno in zamudno. Dnevnik so sicer v Definitive Edition malce popravili a vseeno je zadeva še precej nepregledna, saj zaključene naloge ostajajo zapisane med aktivnimi kar je izjemno butasta odločitev. Problem se pojavi tudi pri napredovanju našega lika, saj ob prehodu na naslednjo stopnjo naša prejšnja oprema skorajda takoj postane zastarela zato tisti izjemen meč, za katerega ste se pošteno potrudili, ob “level upu” izpade samo še kot dragocen odpadek in menjavanje opreme zna postati prepogosto.
A vsi ti minuski ne morejo vzeti čara, ki nam ga priskrbi Divinity: Original Sin 2 Definitive Edition. To je starošolska RPG droga, kjer se moramo pri bojevanju zanesti na našo taktiko, preudarnost, iznajdljivost ter pri izpolnjevanju nalog na našo raziskovalno žilico, saj na mapi ni vedno označeno, kam se moramo podati.
Je en tistih naslovov, kjer se boste vrnili v čas, ko si boste ob treh zjutraj govorili: “samo še ena poteza” in potem obrnili še celotno nalogo ter si ob štirih zopet ponavljali enak slogan. Je RPG v pravem pomenu besede in če letos ne izide nič več pametnega na temu področju, ji lahko brez problema izrečem RPG GOTY tudi za 2018.
Activision je včeraj ponosno razodel nekaj več informacij glede načina battle royale, ki se bo tu imenoval Blackout, za svojo prihajajoča igro Call of Duty: Black Ops 4.
Kot pravi založnik naj bi se šlo za največjo mapo v zgodovini COD franšize in vsebuje nekaj zanimivih lokacij kot si Asylum ter Hydro Dam, slavni Nuketown pa je očitno postal kar otok. Pred kratkim je razvijalec napovedal, da bo Blackout vseboval tudi PvE elemente v obliki naokoli hodečih zombijev, ki jih bo kontrolirala umetna inteligenca, na bojnem polju pa se bo naenkrat udarilo 80 igralcev.
“Odprta” beta naj bi štartala 10. septembra, v narekovajih pa je zato, saj bo na žalost na voljo samo prednaročnikom igre, medtem ko bo polna verzija Black Ops 4 na voljo 12. oktobra 2018.
Hrvaški razvijalec Gamepires danes zagotovo praznuje, saj je njegova igra SCUM v pičlih sedmih dneh dosegla zavidljivo prodajno številko. Igro, ki je še globoko v razvoju in je zaenkrat še v programu zgodnjega dostopa, so v samo enem tednu prodali v kar 700.000 izvodih!
SCUM has been in Early Access for one week and we can’t thank the community enough for your support!
Our team is working hard on new updates, features, and content for our now 700,000 players! More news soon, prisoners. pic.twitter.com/7af7Z3lFkl
Zaradi velikega navala so razvijalci najbolj sopihali zaradi enega velikega problema: preobremenjenost in rušenje strežnikov. Ekipa je takoj od začetka pridno delala na popravku in ta je danes končno izšel a je s sabo prinesel eno nevšečnost v obliki brisanja vseh strežnikov.
“Da smo lahko omogočili shranjevanje v enoigralstvu smo morali spremeniti format datotek shranjenih položajev. To pomeni, da so bili vsi karakterji pobrisani. Se opravičujemo za nevšečnost, v bodoče se bomo poskušali izogniti brisanju.”
Poleg tega je posodobitev prinesla optimizacijo pri delovanju strežnika kar naj bi zmanjšalo zamik med igranjem, popravljeni pa so bili tudi nekateri hrošči. Izbris karakterja zagotovo boli a treba se je zavedati, da so takšne stvari stalnica v naslovih Zgodnjega Dostopa.
Še ena izmed iger, ki bo izšla na prenosno konzolo Nintendo Switch, tokrat bo to HyperParasite. Gre za neusmiljeno streljačino, v stilu osemdesetih let. Igramo jo s ptičje perspektive, grafična podoba pa bo nosila všečen retro izgled osemdesetih. Za igranje bomo potrebovali hitre reflekse ter nekaj spretnosti saj špili iz tistega obdobja niso bili ravno mačji kašelj.
Poleg prihoda na Nintendo Switch bo zadeva istočasno izšla tudi na platformo Steam, vse to pa se bo zgodilo spomladi leta 2019. Spodaj si že lahko ogledate napovednik, ki vam zelo na hitro povzame, kako bo vse skupaj potekalo.
Dolgo časa se je ugibalo, kdo bo filmsko upodobil našega najljubšega klavca fantazijskih pošasti Geralta v prihajajoči seriji The Witcher, ki jo bo založilo podjetje Netflix. Če v Google vtipkate iskalni niz “Who could play Geralt?” boste zagotovo naleteli na ogromno predlogov in priznati je treba, da je nekaj med njimi zelo dobrih.
A ugibanja je sedaj uradno konec, saj je Netflix uradno potrdil, da bo vlogo Geralta prevzel Henry Cavill.
Henry Cavill will play Geralt in #TheWitcher — an epic, eight-episode fantasy series based on the best-selling book series!! pic.twitter.com/fBv0Gpkif9
Če se sprašujete kdo za vraga je ta tip, potem očitno ne gledate superherojskih filmov. Upodobil je namreč Supermana, tako v filmu Man of Steel kot v Batman v Superman: Dawn of Justice, nazadnje pa se je pojavil v Mission: Impossible – Fallout.
Henry je že avgusta javno izrazil zanimanje za vlogo saj je velik oboževalec Witcher knjig a pretkani falot je že takrat vedel, da je vloga njegova. Štiri mesec poprej je imel namreč sestanek z ustvarjalko serije Lauren Hissrich, ki je očitno takoj vedela, da je prav on pravi za vlogo:
“Nikoli ne bom pozabila strasti, ki jo je prinesel. On je Geralt. Vedno je bil. Neizmerno se veselim, da lahko Henry Cavilla sprejmem v Witcher družino.”
He was my first meeting. I didn’t have writers or scripts yet – just a greenlight and a lot of passion. That was four months ago, and I’ve never forgotten the passion he brought. He IS Geralt. He always has been. I’m so thrilled to welcome HENRY CAVILL to the #Witcher family.
Založnik EA ter razijalec DICE sta na plano izpustila nov napovednik, ki za prihajajočo igro Battlefield V prikaže vse nove in stare igralne načine, med njimi tudi težko pričakovano različico battle royala.
Na voljo bo kar 9 različnih večigralskih načinov, umanjkala pa ne bo tudi enoigralska izkušnja, ki se bo tu imenovala War Stories.
V večigralstvu se bo tako moč preizkusiti v Final Stand, Domination, Frontlines, Airborne, Breakthrough, Team Deathmatch, Conquest Assault, Conquest ter seveda Firestorm.
Zakaj seveda? Zato ker je slednji način morda najbolj pričakovan saj bo različica trenutno najbolj priljubljenega žanra battle royala. Razdelili se bomo v 16 ekip, vsaka od njih pa bo štela po 4 člane, skupine pa se bodo spopadle na največji Battlefield mapi do sedaj.
Kdaj bo zadevo torej moč praktično preizkusiti? Odprta beta se bo začela že jutri, 6. septembra, v njej pa bo moč preizkusiti Rotterdam mapo v Conquest načinu ter Artic Fjord mapo na tako Conquest kot Grand Operations načinu. Datum izida je bil pred kratkim malce zamaknjen in tako bo Batlefield V izšel 20. novembra.