🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 491

Forza Horizon 4 – 45 minut igralnega posnetka

0

Spletna stran IGN je poskrbela za dirkaške navdušence in pri razvijalcu Playground Games pridobila dobro šolsko uro dolg igralni posnetek iz igre Forza Horizon 4.

Štirica obljublja dinamični cikel dneva in noči ter celo menjavanje sezon, kar naj bi imelo velik poudarek na dirkanju. Seveda, lovljenje ovinkov bo denimo med zimskim metežem veliko težje kot pa ob sončnem vremenu in na suhih cestah.

Forza Horizon 4 bo ohranila vse pritikline, ki smo jih pridobili v njenem predhodniku kot je denimo velik, odprt svet, kjer boste lahko kadarkoli naleteli na druge voznike in jih izzvali na dvoboj. Ali bo igra vseskozi povezano v mrežo, kot je denimo praksa pri seriji The Crew, še ni znano, bo pa omogočeno večigralstvo med lastniki PC-jev ter konzole Xbox One.

Prisotnih bo preko 450 avtomobilov, dodali pa naj bi bil tudi poenostavljen “chat” sistem, kar pomeni, da bo lažje klepetati z drugimi igralci.

Forza Horizon 4 bomo preigravali jeseni in sicer izide 2. oktobra 2018.

Darksiders 3 dobil nov igralni posnetek

Vsakič, ko se spravim pisati novico o seriji Darksiders, si vedno rečem: “Hmmm, res bi moral že enkrat dokončati prva dva dela.” Ob enki in dvojki sem precej užival, šlo se je za akcijsko pretepačino, kjer koljemo horde nasprotnikov ter teptamo različne šefe.

Kakorkoli že, kmalu prihaja Darksiders 3 in tudi tu bomo nadzorovali enega od štirih jezdecev apokalipse. V prvem delu smo bili War, v drugem Death, sedaj pa je na vrsti ženski lik, ki nosi ime Fury. Njena naloga bo da ulovi in odpravi sedem smrtnih grehov, kar pomeni 7 šefov, vsak pa bo predstavljal eno pregreho človeštva.

Tudi v Darksiders 3 se bomo sprehodili skozi apokaliptično okolico, posegli pa bomo tudi v Nebesa in koga na gobec tudi v Peklu. Igra bo nosila nekaj nelinearnosti zato bomo primorani večkrat prečkati isto okolico, saj se bo ob različnih delih igre odklenila nekje nova pot.

V spodnjem 10-minutnem posnetku lahko vidimo borbo protagonistke Fury z nasprotnikom, imenovanim Lava Brute.

Darksiders 3 izide 27. novembra 2018, zato imam očitno še nekaj časa za preigravanje prvih dveh delov.

Taktična serija Commandos se vrača!

Ne vem za vas, a ob seriji Commandos sem sam v svoji mladosti preživel ure in ure tuhtanja optimalne poti skozi sovražne nacistične vrste. Commandos je namreč taktična “strategija”, kjer poskušate svojo četico vojščakov, kjer ima vsak svoje lastnosti, pretihotapiti skozi sovražne vrste nemških vojakov med obdobjem druge svetovne vojne.

Poudarek je predvsem na skrivanju saj boste ob pogumnem naskoku in brezglavem streljanju hitro podlegli zato se morate zanašati na preudarno taktično premikanje in uporabo različnih predmetov. Originalni razvijalec serije, Pyro Studios, je razvil več naslovov a zagotovo so med pristaši v zlatih črkah zapisana prva dva dela.

Zadnji del, imenovan Commandos: Strike Force je izšel davnega leta 2006 in je bil nekakšna čudna mešanica prvoosebnega igranja in skrivanja, ki med igralci, vajenih ptičje perspektive, ni ravno požel odobravanja.

A po dolgem zatišju bomo končno dobili novo taktično dozo Commandosov saj je pravice odkupil založnik Kalypso Media. Ta ima zaenkrat v načrtu ponovno izdati starejše naslove za novejše platforme, načrtujejo pa tudi povsem novo igro. Preden se preveč razveselite: Kalypso je zaenkrat kupil samo pravice in še išče razvijalca, kar pomeni da so projekti še precej daleč v prihodnosti.

Ne glede na to smo navdušeni, da bo Commandos vendarle dobil novo vsebino, upamo samo da bo novi del ohranil duh izvirnih iger ter predvsem svojo težavnost.

Fortnite sezona 5 (Season 5) v5.0

0

Fortnite 5. sezona je tukaj, tokratna tema pa je “Worlds Collide”.

Pri Epic games so javno objavili natančen opis 5.0 popravka, ki bo med drugim vključil vozila za golf, portale, ki popeljejo na divjo potovanje in nova okolja.

Novo vozilo ima dovolj prostora za celotno moštvo. Ob driftanju bo voznik prejel časovno omejeno zvišano hitrost. Streha bo delovala kot odskočna planjava, s katero boš z ekipo hitro dosegel višja mesta.

Sprememb bo deležna mapa, ki bo tudi tokrat vključevala nekaj novih točk, kot so naprimer vikinška ladja, postojanka v puščavi in antične skulpture, ki bodo razmetane po celotnem zemljevidu. Nevihtni krogi (Storm Circles 7, 8 in 9) se tokrat krčijo v naključne smeri, v nasprotju z običajnim krčenjem: “Ko se bo igralno območje zmanjševalo, se lahko že pri naslednjem premakne na drugo lokacijo.”

Let šrapnelov iz pumparice ni več naključno generiran, so pa tokrat dodali zamik po streljanju. Igralci so si to želeli že dlje časa in zanimivo bo videti, če bo to vplivalo na priljubljenost.

Tedenski dogodki bodo razdeljeni na dva dela, brezplačnega in tistega za lastnike Battle Pass. Tako prvi trije izzivi ostajajo na voljo vsem, štirje pa zgolj plačljivim naročnikom. Pri Epic so dodali, da meja za odklep nagrade tedenskega izziva ostaja štiri.

V drugih novicah bo co-op način prejel nov preživetveni način, kjer se bomo kot eden izmed gruče herojev divjega zahoda podili naokoli z raznovrstnimi starinskimi orožji.

Za vse novosti berite naprej (angleščina):

(lahko pa obiščete tudi uradno povezavo)


GENERAL

  • When the “Invited to Party” prompt appears in the UI you can now immediately accept the invite rather than having to open the Party Finder.
  • The News widget has been adjusted to avoid the need for a scrollbar in most cases.
    • A scroll option has been added for controller users in the event that scrolling is needed.
  • Updated consoles to use less shader storage. This improves patch sizes and reduces load times.
  • Optimized file ordering to reduce load times on all platforms.
  • The “Epic Friends” button now appears on the Main Menu when using a gamepad on Windows or Mac.

Bug Fixes

  • Fixed an issue that intermittently caused the Push-To-Talk setting to not function as intended.
  • Blocked players will no longer show as suggested friends.

KNOWN ISSUES

  • Wanting to track the top community issues? Head over to our Fortnite | Community Issues Trello board here.

BATTLE ROYALE

WEAPONS + ITEMS

  • Shotguns will now indicate how many pellets hit, visible within the reticle.
  • Adjusted shotgun spread patterns to be consistent with no random variation.
  • Heavy Shotgun now fires 10 pellets rather than 5.
    • Maximum damage for the Heavy Shotgun remains unchanged.
  • After firing a shotgun, another shotgun cannot be fired for a very short time.
  • Reduced Hunting Rifle aim assist when targeting to match that of other Sniper Rifles with projectile bullets.
  • Lowered the vehicle knockback strength on Grenade, Sticky Grenade, Grenade Launcher, and Rocket Launcher.
  • Tac and Silenced SMG environmental damage now correctly matches player damage.
  • Changed the damage drop-off profile for the Suppressed SMG to be the same as other SMGs.
    • Fall off starts at 24 meters from 28 meters.
    • Damage reduced to 80% at 35 meters from 85% at 47.5 meters.
    • Damage reduced to 65% at 50+ meters from 75% at 70+ meters.

GAMEPLAY

  • All Terrain Kart (ATK)
    • The new All Terrain Kart (ATK) has room for your entire squad.
    • Get a speed boost after drifting.
    • The roof acts as a bounce pad.
    • Work together as rear passengers to leap over obstacles with the All Terrain Kart (ATK). Lean back and release at the same time for a higher jump.
      • Lean back by holding S on keyboards or holding back on the thumbstick for controllers.
  • Map Updated
    • New Biome: Desert
    • New Location: Paradise Palms
    • New Location: Lazy Links
    • A few unnamed POIs have also appeared across the island.
    • Minimap Updated
BR04_Social_Minimap_Names.jpg
  • The center of Storm circles 7, 8, and 9 can now shift in random directions (instead of simply shrinking). As the storm closes in, it will move & shrink to the new location.
  • Starting in Season 5, progressive challenges will no longer be restricted to a single season. You can now complete progressive challenges at your own pace.
  • Progressive challenges are now completed by acquiring a fixed amount of XP and is no longer dependant on your season level.
  • Gyro/motion controls have been added to the Nintendo Switch. Adjust these options in the Settings menu.
  • Weekly challenges are now split into two sections, free and Battle Pass. The first 3 challenges will be available for free while the last 4 are only available if you own the Battle Pass. The threshold to unlock the weekly challenge reward will remain at 4.
  • Down But Not Out players now have smaller collision. Previously their collision was at the standing height which blocked DBNO players from crawling under doors and blocked building collision in some cases.
    • Players that were crouching when knocked Down But Not Out will be returned to a crouching state upon revival.
  • Emoting will now interrupt sprinting.
  • You now earn XP for reviving teammates in 50v50 and Teams of 20 LTMs up to three times per match (30XP, 10XP, 10XP).
  • Weapon reticle will now fade slightly when reloading, out of ammo, or changing weapons.
  • The player camera can now see out of the water when walking in lakes.

Bug Fixes

  • Launch Pads and Cozy Campfires now destroy overlapping small objects when placed.
  • Reduced trigger volume for floor Damage Trap to better match visuals and prevent triggering when standing on ledges above.
  • Supply Llamas now fall to the ground if the object they were standing on is destroyed.
  • Autorun will no longer cancel if you let go of the stick and it slightly flicks backward while using a gamepad.
  • Fixed issue where Autorun could be active while using a Shopping Cart.
  • The first Storm circle will now consistently do 1 damage.
  • Players will no longer get stuck in a doorway if they were standing in it when the door closed.
  • Fixed an issue that prevented some weapon animations from playing.
  • Autorun can no longer be activated while walking backward.
  • Textures will now consistently appear correctly while in Edit Mode.
  • Fixed a crash that could occur when logging out.

PERFORMANCE

  • Improved performance of Shopping Carts on both the game client and server.

AUDIO

  • Added unique ambient audio to the new desert biome. More unique ambient audio for the map will be coming in future updates!
  • Lowered the volume of the Battle Pass Challenge success sound.
  • UI audio has been redesigned, all button and interface sounds updated.

Bug Fixes

  • Dual Pistol fire sound will no longer get cut off if you switch weapons immediately after firing.
  • The True Love emotes audio will no longer overlap with itself if multiple players use it near each other.
  • The funky electronic track to the Dance Moves emote on Mobile/Switch platforms has been re-enabled.

UI

  • We now allow users to enable the same sound visualizer on all platforms that were created for mobile – however, while the visualizer is enabled, audible sound effects will be muted. Mobile platforms are unaffected by this change and will retain sound effects and the visualizer. You can find this new option under the Accessibility tab in the settings.
  • Streamer mode no longer just says “Player###”, instead it now uses the player’s cosmetic character as their display name “Character[###]”. So instead of “Eliminated Player100” you may see, “Eliminated Rust Lord[100]”.  Anyone eliminating someone in streamer mode will now see Streamer[###].
  • Added extra audio and visual fanfare to the Victory Royale end of match sequence.
  • The “Dialogue Audio”, “Global Chat”, and “Auto Equip Better Weapons” options have been removed as they have no function in Battle Royale.
  • Zooming in and out on the map is now twice as fast with the controller.
  • The “Play Again” button will now allow players to preview pickaxe visual and sound effects in the Item Shop, Battle Pass, and Locker.
  • New faster animation for displaying XP sources have been added to the end of match stats screen.

Bug Fixes

  • Map markers will now re-appear if removed and added back to the exact same location.
  • End of match stats now appears correctly on all platforms in their correct numeric format.
  • Key bindings for weapon and structure sections in the HUD are now displayed properly.
  • A typo was removed from the item description for the Victory Lap harvesting tool.
  • Controller input will no longer fail when at the Main Menu.
  • Fixed an inconsistency in the UI that was displayed when placing a trap in some cases.
  • “Distance Traveled” is now reported correctly in the Match Stats screen.

ART + ANIMATION

Bug Fixes

  • Revive animations are no longer skipped if the player was reloading when downed.
  • Effects now appear properly when jumping with the Pot of Gold Harvesting Tool.
  • Prevented sprays from affecting props used in emotes (e.g., the basketball from Baller).

REPLAY SYSTEM

  • “Camera type” is now localized in the view settings header.

Bug Fixes

  • Gamepads will no longer continuously rumble when a replay is paused.
  • The Main Menu will no longer become unresponsive if the Friends List is opened while a replay is paused.
  • Nameplates no longer block input on camera settings.
  • Nameplates no longer disappear if the camera is directly above a player.
  • The bottom portion of the nameplate will no longer become cut off.
  • Nameplates on PS4 will now show team number & weapon.
  • Weapon animations will now play in replays after scrubbing the timeline.
  • Timeline markers no longer disappear on saved replays on PS4 and Xbox One.
  • Shopping Cart visual and audio effects will no longer break in replays.
  • The “Revive” and “Drive” prompt will no longer persist in replays if a player was eliminated while being revived or near a Shopping Cart.

MOBILE

  • Autofire has been added as an option on mobile platforms. Enabling this causes the player’s weapon to automatically fire when the reticle is over an enemy that is within range.
  • Players will be given the option to select their preferred fire mode after launching. All players can change their preferred fire mode by navigating to Options, Custom HUD Layout, then choosing the ‘Select Fire Mode’ option and confirming their selection.
    • Tap-to-fire.
    • A dedicated fire button.
    • Autofire.

Bug Fixes

  • The Thermal Scoped AR now has the proper visual effects on all devices.
  • Vehicle passengers can now detonate Remote Explosives.
  • Entering build mode while holding the “fire” button will no longer adversely affect your ability to build in the future.
  • Health and Shield numbers will no longer be displayed as your own while spectating.

SAVE THE WORLD

GENERAL

  • Blockbuster is over and the Road Trip event begins! Blockbuster tickets have been converted to one Blockbuster Llama for every increment of 500, rounding up to one additional Llama for any leftover tickets under 500.
  • Updated Persistent Weekly Store to offer RE-PERKs, Uncommon PERK-UPs and Rare PERK-UPs.
  • Starting July 17, Save the World will be on sale on Xbox, PS4, and PC for a limited time.  Super Deluxe and Limited Founders packs will return for the duration of the sale.
    • Friends codes from Founders packs have been removed and exchanged for Legendary Troll Stash Llama Tokens.
    • All existing founders will receive tokens based on their founders level in 5.0 as a thank you for being with us.

MISSIONS + SYSTEMS

  • Challenge the Horde is back!
    • Challenge the Horde comes to the desert! This map focuses on a tighter experience, with less running from base to base between waves, and more time to focus on your build and item-crafting.
    • Challenge the Horde introduces new Storm behavior.  Beat back waves of enemies as the storm closes in.
      • Players take damage while in the Storm.
      • Storm resets every wave.
    • Challenge the Horde missions now become unlocked based upon your Storm Shield Defense progression or your Horde Quest progression in the Campaign. This means that players who are currently playing in Twine Peaks can expect the entire Challenge the Horde map to be unlocked. However, individual challenges within a Horde mission must still be unlocked in order.
    • Reduced the total number of Challenge the Horde missions available on the map from 16 to 9.
    • Set the total number of challenges to 5 for every Horde mission. Previously, the number of challenges varied from as low as 3, to as high as 8.
    • Reduced the number of waves per Horde challenge from 10 to 8.
    • Reduced the maximum time of a wave from 6 minutes to 4 minutes.
    • Enemy loot drops and item caches have been disabled for Challenge the Horde.
    • Challenge the Horde resourcing has been tweaked:
      • Challenge the Horde missions now grant a starter, first tier, uncommon Assault Rifle and Sword to help players hit the ground running in early Horde missions.
      • The initial ammunition grant has been increased to match the increased difficulty of the first Horde mission.
      • Building materials, ammunition, and crafting materials granted to players per skill tree upgrade have been reduced throughout the Horde Skill Tree.
    • Challenge the Horde Mission Alerts are available:
      • Award Road Trip Tickets used to purchase Road Trip Event Llamas.
      • Award Horde Skill Points used to purchase nodes in the Horde Skill Tree.
      • Quota: 10 per day.
    • Horde Progression quests appear under the Event: Road Trip quest journal category and award the following:
      • Road Trip Tickets.
      • V-bucks
      • PERK currencies.
      • A choice of Epic and Legendary Wild West Heroes.
      • Horde Exclusive Banners.
    • Repeatable quests for completing Horde content award a choice of Hero XP, Schematic XP, or Survivor XP.
    • Perk Recombobulator materials are now distributed in Challenge the Horde. Play Horde missions to earn RE-PERK! or PERK-UP! in larger quantities than found in Campaign missions.
    • Active Mutant Storm Mission Alerts have been turned on.
    • Elemental Mission Alerts are available as well.
  • Road Trip Event Llama is now available. Costs 500 Road Trip Tickets per Llama. Guarantees at least one Epic or better limited time Flintlock weapon or Western Hero!
  • Increased the following Mission Alert rewards:
    • FIRE-UP, AMP-UP, FROST-UP: Increased by 100%.
    • RE-PERK: Increased by 50%.
    • PERK-UP: Increased by 30-33%.
  • Enabled RE-PERK and PERK-UP to drop in Storm Mission rewards.

HEROES

  • Ability Rebalance!
    • We’ve adjusted the overall balance of how powerful we expect abilities to be in relation to guns, traps, and other damage/utility sources. Additionally, we’ve increased the strength of healing Perks. As a result, we’ve made the following adjustments:
  • Soldier
    • Survivalist
      • Base heal increased from 3 to 5.
    • Warcry
      • Increased damage multiplier from 30% to 45%.
      • Reduced ranged attack speed multiplier from 40% to 30%.
      • Increased melee attack speed multiplier from 16% to 20%.
    • Combatant’s Might
      • Increased Warcry energy cost reduction from 15 to 20.
    • Fight or Flight
      • Fight or Flight now adds a 10% movement speed buff.
    • Shockwave
      • Increased base damage from 75 to 91.
      • Decreased cooldown from 30 to 25 seconds.
    • Power Impact
      • Increased radius multiplier from 38% to 50%.
    • Shock & Awe
      • Increased slow from 30% to 50%.
    • Lefty and Righty
      • Reduced cooldown from 150 to 100 seconds.
    • Bang & Pow
      • Increased base damage from 16 to 20.
    • Corrosive Clips
      • Increased base damage from 83 to 120.
    • Goin’ Commando
      • Cooldown reduced from 150 to 100 seconds.
    • Ain’t Done Yet
      • Increased duration extension from 2 to 5 seconds.
    • Easy Operation
      • Increased energy cost reduction from 15 to 20 stamina.
  • Ninja
    • Smoke Bomb
      • Reduced base cooldown from 60 to 45 seconds.
    • Medicinal Fumes
      • Increased base heal from 3  to 19.
    • Up In Smoke
      • Increased movement speed bonus from 30% to 50%.
    • Tail of the Dragon
      • Increased damage per tick from 10 to 12.
    • Throwing Stars
      • Increased base projectile speed by 70%.
      • Increased base damage from 35 to 52.
    • Poison Stars
      • Now ticks every 1s to match other affliction sources, and adjusted damage accordingly.
    • Hearty Blade
      • Base heal increased from 12 to 30.
    • Hearty Strikes
      • Base heal increased from 10 to 24.
  • Outlander
    • Phase Shift:
      • Phase Shift is an ability meant for quick movement. The following adjustments are intended to help it become more competitive with the other movement abilities that also deal damage.
        • Increased travel distance from 1.5625 tiles to 1.75 tiles.
        • Decreased cost from 20 to 10 stamina.
        • Decreased cooldown from 15 to 8 seconds.
        • Increased charges from 2 to 3.
        • Now adds 30% movespeed for 3 seconds.
    • Phase Forward
      • Increased distance traveled from 1.75 tiles to 2.5 tiles.
    • Phased and Confused
      • Increase quantity of additional charges from 1 to 2.
    • Phased Out
      • Adjusted cooldown reduction from 5 to 3 to correspond to new base cooldown.
    • Phase Shield
      • Adjusted duration from 4 to 2 to correspond to the new base cooldown.
    • Phase Runner
      • Now increases the bonus movespeed from Phase Shift to 50%.
    • T.E.D.D.Y.
      • Increased base damage from 10 to 16 per shot.
      • Reduced cost from 50 to 30 stamina.
    • Bear Stare
      • Increased base damage from 22 to 26.
    • Overbearing
      • Increased bonus range from 2 tile to 4 tiles.
    • Shock Tower:
      • Shock Tower should be a great tool for taking out groups of weak Husks, but it doesn’t quite get the job done. To address this we’ve given Shock Tower more damage and a much shorter cooldown. The duration is a bit shorter but you’ll be able to cast it more frequently. We’ve also reduced the stun duration slightly in order to make room for the other improvements.
        • Reduced cooldown from 60 to 20 seconds.
        • Reduced cost from 50 to 30 stamina.
        • Increased base damage from 9 to 12.
        • Lowered stun duration from 1 to .75 seconds.
        • Lowered duration from 6 to 3 seconds.
    • Electroshock
      • Increased impact bonus from 133% to 160%.
    • Capacitor
      • Adjusted duration increase from 2 to 1 second to correlate to new duration.
    • Supercapacitor
      • Adjusted duration increase from 2 to 1 second to correlate to new duration.
    • Shocking Embrace
      • Adjusted duration increase from 3 to 2 seconds to correlate to new duration.
    • Static Cling
      • Increased Damage Over Time damage percentage to 110% from 50%.
      • Decreased Damage Over Time duration from 6 to 3 seconds.
    • Anti-Material Charge:
      • We found that Anti-Material Charge’s resource gathering damage was being overvalued. As a result, we have increased the base while lowering its cost and cooldown to make it both an effective gathering tool and a relevant combat ability.
        • Increased width by 100%.
        • Increased base damage from 39 to 90.
        • Lowered cooldown from 30 to 12 seconds.
        • Lowered cost from 35 to 30 stamina.
    • Strike Cost
      • Adjusted cost reduction from 15 to 10 to correspond to the new base cost.
    • Fist of the South Moon
      • Adjusted the cooldown reduction from 13 to 5 to correspond to the new base cooldown.
    • Structural Strike
      • Adjusted the cooldown reduction from 7 to 3 seconds and the cost reduction from 7 to 5 to correspond to the new base cooldown and cost.
    • Kinetic Punch (Non-Support Variant)
      • Increased the knockback strength to knockback large enemies.
    • Charge Fist
      • Moved from a 3-star perk to a 2-star perk.
      • Adjusted the percent damage increase from a max 200% to a max 150% to correspond to the new base damage.
        • Resulting max base damage increased from 117 to 225 with default base damage taken into account.
    • Iron Knuckles
      • Removed vulnerability application.
      • Adjusted the percent damage increase from 500% to 150% to correspond to the new base damage.
        • Tooltip has been updated to fix misleading wording.
          • The previous tooltip implied that the damage was increased BY 500% rather than TO 500%.
          • The new tooltip continues to use “increased by”, however, this value is now correct in that it increases the base damage by 150% (250% of base damage).
          • When combined with the default base damage increase the resulting base damage is increased from 195 to 225.
          • This Perk has had an effective increase of damage based on its prior version.
  • Constructor
    • Bull Rush
      • Increased base damage from 60 to 156.
      • Reduced cooldown from 30 to 15.
      • Reduced cost from 30 to 20.
      • Increased shield collision width by 43%.
    • China Shop
      • Increased base environmental damage from 282 to 688.
    • Bull Crush
      • Increased hardware damage from 45% to 55%.
    • Long Rush
      • New Functionality added: At the end of Bull Rush, movement speed is increased by 30% for 10 seconds.
    • Riot Shield
      • New Functionality added: While charging, the constructor will take 60% less damage.
        • Previous Riot Shield functionality has been removed.
    • Plasma Pulse
      • Base damage increased from 14 to 18.
      • Decreased lifespan from 10 seconds to 6 seconds.
    • Plasma Pulse Blast
      • Base damage increased from 125 to 145.
    • IFF Coding
      • Increased shield regen from 15% to 20% of shield.
    • Base M.D.
      • Increased health regen from 2% to 4% of maximum health.
    • Decoy
      • Hitbox reduced to match decoy model.
      • Decreased cooldown from 45 to 30.
    • Grease The Wheel
      • Decreased cooldown reduction from 15 to 10.
    • Kinetic Overload
      • Base damage increased from 50 to 140.
      • Removed cooldown.
    • Nice and Slow
      • Increased Slow from 30% to 40%.
    • Hearty Blows
      • Base heal increased from 12 to 49.
  • Wild West Heroes have been added to the Road Trip Event Llama!
    • Soldier – New Subclass ‘First Shot’ featuring New Character Rio.
      • Description: Reloads to get a large initial hit of damage then follows up with high fire rate burst.
      • New Perks
        • Locked and Reloaded: After reloading, rate of fire is increased by 25% for 5 seconds.
        • Padlocked and Reloaded: Increases the rate of fire from Locked and Reloaded to 50%.
        • First Assault: The first bullet fired after reloading an assault rifle critically hits enemies. Removed on weapon switch.
      • New Tactical Perk:
        • Practiced In Combat (Tactical Variant).
    • Ninja – New Subclass ‘Explosive Assassin’ featuring Ken.
      • Description: Sword focused Ninja that stacks up Assassination to discharge an energy blast and utilizes Smoke Bomb to keep stacks up.
      • New Perks:
        • Assassination Juice: Smoke Bomb now generates a stack of Assassination every second when the Ninja is inside the affected area.
        • Endless Smoke: Increases the radius of Smoke Bomb by 45%.
        • Assassination Discharge: When Assassination reaches 5 stacks it will trigger an explosion, dealing energy damage in a 0.5 tile radius. After the explosion, all Assassination stacks are removed.
      • New Tactical Perk:
        • Assassination (Tactical Variant).
    • Constructor – New Subclass ‘Vintage-Tech’ featuring Penny.
      • Description: Constructor that uses plasma pulse to create plasma bomb zones.
      • New Perks:
        • Supercharged Plasma: Increases the damage radius of Plasma Pulse’s mini balls by 60%.
        • Malfunction: Plasma Pulse now spawns 8 plasma balls that deal 550% more damage. The plasma balls will be spawned all at once and explode after 10 seconds if not triggered.
    • Outlander – New Subclass ‘Wild Fragment’ featuring Deadeye.
      • Description: Mobile Outlander that gathers large amounts of Fragments to continuously place empowered T.E.D.D.Y.s.
      • New Perks:
        • Look What I Found: Start missions with 3 Charge Fragments.
        • Load Bearing: T.E.D.D.Y.’s damage is increased by 50% if placed with a Fragment.
        • Double Down: 50% chance to find an additional Charge Fragment when collecting a Fragment.

Bug Fixes

  • Fixed an issue with Shock Tower that caused it to fire 1 shot less than intended.
  • Fixed an issue which was causing Shock Tower to not scale Impact properly.
  • Phase Shift tooltip now shows max charges.

WEAPONS + ITEMS

  • Walloper Hammer added to the Event Store:
    • A hammer that delivers a hefty punch with slow, wide swings.
    • Leap Attack: Heavy attack that jumps to the targeted foe and damages and knocks down nearby enemies.
  • Added the Flintlock weapons set, available in Road Trip Llamas:
    • Ol’ Betsy: Accurate, high powered sniper rifle with a single round per magazine and a hefty kick.
    • Duelist: Slow-firing revolver with a powerful kick that deals heavy headshot damage and knocks back targets.
    • Dragoon: Heavy, short range shotgun that damages and knocks back enemies in a cone.
    • Fishing Hook: Slow, heavy scythe with a wide swing and Whirlwind Attack.
    • Sir Hootie: Slow, heavy club with large knockback potential and Home Run attack.
  • Adrenaline Rush
    • Heal increased from 180 to 215.
  • Air Strike
    • Cooldown reduced from 300 to 215.
  • Hover Turret
    • Reduced Hover Turret base rate of fire from 6/s to 4/s, and the upgraded rate of fire from 10/s to 6/s.
    • Hover Turret shots now deal energy damage and no longer deal impact damage.
    • Increased the base damage of Hover Turret explosion from 114 to 162.
  • Proximity Mine
    • Damage increased from 225 to 230.
    • Reduced recharge time from 240 to 200s.

Bug Fixes

  • Weapons now correctly holster when player is downed.
  • Fixed an issue that caused the Clinger to hang in the air on destroyed Anomaly Shards.
  • Fixed an issue where the Shadowshard Krypton Sword had the wrong stats.
  • Fixed explosion radius for all tiers of proximity mine, these are now set correctly to 1 tile, 1.25 tiles, and 1.5 tiles.

GAMEPLAY

  • Increased the effectiveness of Energy Damage against Elemental Husks from 67% to 75%.
  • Increased base run speed from 365 to 410. Sprint speed is unchanged.
  • Players can now move while downed.
  • Adjusted visuals of the downed state to improve clarity.
  • Trololo and Revenge of the Trolls quests now only require whacking 1 troll to complete.
  • The following repeatable quests are available and award PERK currencies:
    • Danger in the Mist
    • Set the World on Fire
    • Forces of Nature
    • A Watery Grave
  • Killer Storms repeatable quest is available and awards Gold.

UI

  • Loot Llamas are now no longer automatically opened when going to the loot tab. Either pressing the Llama count button or bottom bar input will allow you to open Llamas in the inventory. Llamas purchased on the loot screen will still automatically open.

Bug Fixes

  • T.E.D.D.Y has had his voice module upgraded and will now correctly pronounce Fortnite when analyzing player reports.
  • Players will now see a message if they are banned while in-match.
  • The Rejoin window now auto-closes when a player is banned.
  • Recent Players who you only interact with in the main menus now show in the Report Player list.
  • Daily details panel now updates when the quest is abandoned.
  • Fixed controller input for the Defender Post trap.
  • Fixed issues with switching building types quickly that could cause players to place the wrong building type, especially under bad latency conditions.
  • Builder Pro control scheme will no longer place the wrong building due to players under pressing and holding a building type that’s different than what they had selected before.
    • These fixes actually affect how switching weapons and building types work under high latency across the board, so they should improve that feel for any control scheme (including mouse and keyboard).
  • Builder Pro controller scheme now correctly selects tracks when pressing the Trap Picker while not looking at any building, and it will also place the tracks properly when pressing X / Square.
  • Fixed Upgrade popup menu input temporarily breaking if used after controller is disconnected.
  • Fixed gamepad joystick icon appearing when only a single tab item exists in the Resources menu.

ART+ANIMATION

  • Storm visual effects on the player no longer appear when downed.
  • Removed purple trails from revive visual effects.
  • Goin’ Commando’s equip camera animation has been improved.
  • The barrel of Goin’ Commando’s minigun now glows when firing.
  • New equip visual effects have been added to Goin’ Commando.
  • Removed firework visual effects from the grenade launcher.
  • Hats and Backpacks were added to Heroes that are in the Stars and Stripes set.

Bug Fixes

  • Enemies highlighted by the Neon Sniper Rifle are now limited to those enemies within range of the bullet.
    • Please note at extreme distances impact effects may not be visible while scoped in.
  • Adjusted HDR Intensity of the Neon Weapons down 20% to keep bloom problems from occurring in certain levels.
  • Fixed an issue that caused Lobber’s Head Flames to blink on and off in medium quality settings.

AUDIO

  • Audio mix update: Weapon volumes have been increased and ambient volume slightly decreased.
  • UI audio has been redesigned, all buttons and interface sounds updated.
  • Plasma Pulse perk sounds updated
  • Smoke Bomb sounds updated
  • Goin’ Commando’s sounds have been updated including unique sounds for Boomstick!
    • Including:
      • Wind Up
      • Wind Down
      • Firing
      • Firing Stop
      • Equip

Bug Fixes

  • Fixed an issue with T.E.D.D.Y’s laser beam sound volume and attenuation.
  • Fixed an issue where See-bot launch audio volume was too loud.

Spyro Reignited Trilogy z novim igralnim posnetkom

0

Igra Spyro Reignited Trilogy je dobila nov igralni posnetek, ki prikaže celotno zadevo v akciji. Uživate lahko v kar 12 minutnem posnetku, ki so ga za vas pripravili razvijalci,  poleg samega igranja pa lahko v samem posnetku gledate intervju z razvijalci, ki povedo veliko pomembnih informacij glede igre. Za tiste, ki ne veste: gre za predelavo starih iger Spyro the Dragon, Spyro 2: Ripto’s Rage in Spyro: Year of the Dragon, katere so izdelali Insomniac Games v letu 1998.

Spyro Reignited Trilogy bo mogoče igrati 21. septembra,ekskluzivno na konzoli PlayStation 4. Celotno igro lahko tudi že prednaročite na uradni spletni strani za 39,99$.

Manga – Zgodbe bližnjega vzhoda

0

Manga, beseda s katero si se morda že srečal. Označuje namreč japonske stripe.
S tem prispevkom začenjam novo serijo člankov, na temo mang. Prejšnja serija se je vrtela okoli anime naslovov, ki sem jih priporočil v ogled preko poletnih dopustov. Tokrat  boste prišli na račun vsi tisti, ki raje v roke vzamete tablični računalnik (ali fizično različico), se zleknete v posteljo, pod odejo, (tudi sredi poletja se paše zaviti v klobčič) in “prelistate” kaj tekstovnega ali risanega.
Značilnost mang je črno-bela grafika z veliko detajli ter kompleksnimi in dolgimi zgodbami. Seveda imamo mnogo različnih stilov grafik, prav vsaka pa je odvisna od stila risanja pisatelja/risarja. Konec koncev velikokrat za neko mango stoji celotna ekipa. Nekdo je glavni pisec zgodbe, nato ima pomočnike umetnike in ljudi z risarskim talentom, ki celotno zgodbo upodobijo. Mnogokrat je prav pisatelj izjemno risarsko podkovan, je pa risanje samo zamudno, kar bi povzročilo redkejše izdaje in novo poglavje zgolj enkrat mesečno.
Mange po navadi izhajajo enkrat tedensko, nekatere dvakrat mesečno ali pa celo samo enkrat na mesec. To je še najhujše pri res dobri in zanimivi zgodbi, ki jo prvič posrkaš v 10 minutah, ostane obilica časa za forumske in kolegialne debate, saj naslednji del čakaš ves mesec.

Tudi v smislu žanrov imamo zelo pestro izbiro. Praktično je mang mnogo več kot animejev in temu primerno je večja žanrska pestrost in mnogotere kombinacije. Osebno imam rad daljše in bolj poglobljene zgodbe, tako berem mange z več 50 poglavji. Seveda se ne branim 100 ali več poglavji, saj so skoznje hitro prebijem. Vikend mine, kot bi trenil, ampak sam z iskrico v očeh pričakujem naslednjega 🙂 .

Čeprav bo marsikdo, na prvi pogled, dobil asociacijo na stripe, s tem ni nič narobe. Četudi ste “obrnili” Lakotnika, Trdonjo in Zvitorepca ali Asterix&Obelix, še ne pomeni, da boste magne obvladali, še preden jih odprete. Berejo se na specifični način, od desne proti levi, od zgoraj navzdol. Na spodnji sliki je s številkami označeno, kako izgleda primer ene izmed strani, ter nato potek njenega branja. Branje poteka ravno nasprotno od našega zahodnega tipa, saj poteka od leve proti desni (arabski slog), tako v digitalni kot tudi fizični obliki.

Obstaja veliko aplikacij za telefone in tablice, ki nam ponujajo celotno knjižnico stripov, le izberemo naslov in že lahko beremo. Žal v slovenščini izbire praktično ni, so pa prevodi v angleščino kar solidni in redno izhajajoči. Sproti se prevajajo le najnovejše in najpopularnejše zadeve, istočasno pa nam servirajo tudi kake starejše, če se izkaže, da so popularni in je povpraševanje po njih.
Predte sem zmetal kup informacij brez, da bi ti predlagal, kje sploh začeti? Seveda je na mestu, da to storim. V ta svet se bova skupaj poglobila že v naslednjem prispevku, seveda so vedno dobrodošli vsi predlogi in pripombe. Vedno se najde kaj zanimivega in ne vidim razloga, da tega ne bi delili z našimi bralci.

Hand of Fate 2 prihaja na Nintendo Switch

“Dungeon Crawler” Hand of Fate 2 prihaja na konzolo Nintendo Switch 17. julija letos. Gre za t.i. “living board” igro, kjer izberemo karte in si naredimo svoj kupček, preko njega pa lahko doživimo pravo dogodivščino. Celotna naša zgodba se odvije glede na to, kakšne karte povlečemo iz kupčka, kar zelo popestri samo igranje. Vodja celotnega studia je povedal, da je zelo navdušen nad projektom, saj bodo njihovi oboževalci končno lahko igro nesli s sabo kamorkoli. Če je vaša želja po igranju premočna, lahko zadevo že igrate na osebnih računalnikih ali obeh najbolj priljubljenih konzolah.

Spodaj si že lahko ogledate uraden Nintendo Switch napovednik, ki prikaže nekaj igralnih izsečkov iz igre Hand of Fate 2. 

Poročilo iz dogodka Re:Pannonia

V soboto smo odpotovali v samo glavico naše kokoške, natančneje v Križevce pri Ljutomeru 11, saj smo imeli pred sabo pomembno nalogo. Namreč prav tisti teden se je odvijal festival Re:Pannonia, ki je vseboval zelo zanimiv program v katerega je bila vključena tudi Gamingsi ekipa.

V Kulturnem domu smo organizirali prav poseben igričarski kotiček, kjer je potekalo tekmovanje med štiri ekipami, za zmago pa so se bojevali v igri League of Legends. Po posvetu s tekmovalci smo se odločili, da bo vsaka ekipa odigrala proti vsem drugim ekipam po 2 igri, za vsako zmago so prejeli po eno točko.

Zajčje tačke: 5 točk
YAES: 5 točk
GAG Crew: 2 točke
Shokugeki DT: 0 točk

Finale:

Zajčje tačke vs YAES, 0:2

1. mesto – YAES
2. mesto – Zajčje tačke
3. mesto – GAG Crew
4. mesto – Shokugeki DT

Ko smo odprli vrata Kulturnega doma smo postali takoj navdušeni. Namreč čeprav stavba ni bila ustvarjena za gaming dogodke, je bila za tako tekmovanje idealna. Pričakal nas je velik oder ter ogromno platno in takoj smo si začrtali plane. Tekmovalci bodo igrali na odru, mize pa bodo postavljene v slogu največjih tekmovanj kot so LCS. Ogromno platno nam je prišo tudi zelo prav saj je služilo za prenos tekmovanja, kjer so si gledalci (sicer z zamikom, da je bilo vse pošteno) lahko ogledali srdite spopade v igri, ki je drugače ne bi bili zmožni videti.

Dolgčas ni bilo niti pod odrom. Pripeljali smo 3 konzole PlayStation 4 ter lepo število naslovov, vse to pa je bilo namenjeno naključnim obiskovalcem. Igrale so se igre kot so FIFA 18, Mortal Kombat X, HITMAN, Onrush ter Tennis World Tour.

Pripravili smo tudi dve VR postaji in prvič smo prikazali ritmično igro Beat Saber. Obiskovalci so bili navdušeni in VR postajice so bile zasedene praktično ves čas zato razmišljamo, da bi za naslednji dogodek priključili še eno.

Celotno dogajanje se je zaključilo ob 22.00 uri, sledilo je pospravljanje in podelitev nagrad.

Mursko Soboto smo zapustili utrujeni a s ponosom, saj se je praktično vse odvilo po načrtih. Za naslednje leto že načrtujemo ponoven obisk, kjer bomo zagotovo gaming dogajanje še bolj razširili!

Slike iz dogodka si lahko ogledate na naši Facebook strani.

 

 

Popularni streamer Shroud doživel ban v igri PUBG

0

Popularni streamer Michael “Shroud” Grzesiek nekaj časa ne bo preigraval popularne battle royale igre Player Unknown’s Battlegrounds. 23-letnik se je namreč včeraj malce pozabaval z goljufivci in kmalu ga je doletelo ban kladivo iz strani razvijalca PUBG Corp. Gre se za začasen ban, ki bo potekel čez en mesec.

Shrouda so zasačili, kako se prevaža z letečim avtom z goljufivcem, ki ga je srečal med igro. Popularni streamer sicer obžaluje svoje dejanje a je na nek način hotel s tem opozoriti na pomanjkljivo varnost v igri:

“Tako lahko vidimo da se PUBG razvijalcem preprosto jebe, saj bi moral biti tip odstranjen iz igre takoj. Dvakrat se je zaletel vame. Prvič me je povozil in je bilo vsega skupaj hitro konec tako da nima veze. Drugič je parkiral avto in sem ga ubil, ko je letel z avtom v hišo. Že takrat bi moral biti bannan. Tretjič sem rekel, jebi ga, gremo se malo pozabavati, da vidimo koliko časa bo to trajalo. Medtem, ko sva se skupaj prevažala v zraku, še vedno ni bil odstranjen iz igre.”

Shroud se je zavedal kaj počne in tudi v videu izjavi: “bannan bom zaradi tega.” Goljufivec mu med prevažanjem z letečim avtom celo prišepne, da prodaja goljufije a ga je Shroud hitro utišal, saj se je verjetno zavedal, da je šel preko vseh sprejemljivih mej.

Kljub temu, je to izkušnjo opisal kot “najboljša runda PUBG-ja, ki sem jo kadarkoli odigral” kar ga zagotovo ne bo priljubilo med poštenimi igralci. Kakorkoli že, Grzesiek še vedno streama tudi druge igre, njegov naslednji prenos v živo pa se bo zgodil že jutri.

Monster Hunter: World dobil datum izida

0

Založnik Capcom je sicer svojo igro Monster Hunter World že januarja izdal za konzole, a nekaterim brez miške in tipkovnice živeti ni in so potrpežljivo čakali na PC izid. Ta je bil sprva napovedan za jesen 2018 a se je očitno založnik premislil in bo igro izdal že poleti.

Monster Hunter: World bo tako svoje rojstvo na PC-ju doživel že 9. avgusta 2018 na Steam-u. Igra bo vsebovala vso dodatno vsebino, ki jo je konzolna verzija prejela po izidu, kar vključuje pošasti, kot sta Deviljho in Lunastra.

In kaj bomo počeli v Monster Hunter: World? To kar ime pove, lovili raznorazne fantazijske pošasti ob spremljavi fantastične grafike, podkrepljene z dobrim bojevalnim sistemom. Grafično naj bi bila igra na ravni konzolne inačice s podporo za 4K zaslone. Pred kratkim so ušle tudi slike grafičnih nastavitev, ki si jih lahko ogledate spodaj.

Kot lahko vidite, nam bo igra omogočala precej prilagajanja k mišični masi našega mlinčka, razvijalec pa je tudi razodel minimalne in priporočene strojne zahteve, ki so sledeče:

MINIMUM

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 (64 bit)
Procesor: Intel Core i5-4460, 3.20GHz ali AMD FX-6300
Spomin: 8GB RAM
Grafična kartica: Nvidia GeForce GTX 760 ali AMD Radeon R7 260x (2GB VRAM)
DirectX: Version 11
Disk: 20GB prostora

PRIPOROČENE

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 (64-bit)
Procesor: Intel Core i7 3770 3.4GHz ali Intel Core i3 8350 4GHz ali AMD Ryzen 5 1500X
Spomin: 8GB RAM
Grafična kartica: Nvidia GeForce GTX 1060 (3GB VRAM) ali AMD Radeon RX 570X (4GB VRAM)
DirectX: Version 11
Disk: 20GB prostora

In na koncu si lahko ogledate še poseben napovednik za igro Monster Hunter World, ki je namenjena prav za PC-jaše.

Hearthstone naslednji mesec z novo razširitvijo The Boomsday Project

0

Razvijalec Blizzard je za svojo igro Hearthstone izdal že lep kupček razširitev in naslednja, naslovljena The Boomsday Project, prihaja že naslednji mesec.

Kvartopirska igra bo 7. avgusta pridobila 135 novih kart, v samo središče popularnosti pa se vrača popularni in divji Dr. Boom. Celotna ekspanzija se bo vrtela okoli “Mechov” oz mehanskih robotkov iz umov poblaznelih znanstvenikov.

Največja novost bodo zagotovo “Legendary Spells”, ki bodo nosili veliko večjo udarno moč od običajnih magičnih urokov. Pojavile se bo tudi nova ključna beseda, kjer bodo Mechi pršli v spregi z Magnetic ključno besedo in tako jih bomo združevali skupaj ter sparili njihove sposobnosti, zdravje in veščine.

Pojavila se bosta tudi dva nova tipa kart. “Projects” so uroki, ki bodo v korist obema igralcema, igralci pa bodo pri njih uporabi morali skrbno in taktično načrtovati svoje poteze. “Omega” karte pridobijo velik bonus, če jih igrate ob nabranih 10 kristalih mane in vas znajo prepričati, da minione, kijih ponavadi odigrate takoj na začetku, prihranite za pozno igro.

Prejeli bomo tudi enoigralsko kampanjo, ki se bo imenovala Puzzle Lab. Ta bo svoj štart doživela nekoliko kasneje in sicer 21. avgusta, namesto šefov pa se bodo igralci spopadli z dvema tipoma ugank. “Lethal” uganke vas bodo izzvale, da odkrijete zmagovalno kombinacijo in “Survival” uganke, kjer boste poskušali preživeti čim dlje.

Pa cene? Če se boste v igro prijavili med izidom, boste prejeli brezplačni Legendary ter tri Boomsday Project skupke kart. Za 50€ lahko kupite 50 kart, kjer pridobite brezplačno “golden class Legendary” karto ter Mecha-Jaraxxus ozadje karte. Za 80€ dobite 80 kart ter heroja Mecha-Jaraxxus Warlock Hero.

Spodaj si lahko ogledate prvi napovednik nove Hearthstone razširitve, ki bo marsikomu polepšala pozno poletje.

Pokemon GO: Niantic zaslužil kar 1,8 milijarde ameriških dolarjev v dveh letih

0

Ste mogoče že pozabili na najbolj popularno igro, ki je dve leti nazaj obnorela svet? Ste bili tudi vi eden od tistih, ki je igro igral samo zato, ker so jo vsi? No, obstajajo tudi takšni, ki jo še vedno igrajo in celotna zadeva je še boljša kot je bila, saj je dobila ogromno posodobitev. Niantic je podjetje, ki stoji za to eno najbolj popularnih aplikacij in je v dveh letih zaslužilo kar 1,8 milijarde ameriških dolarjev. Največ zelencev so v igri zapravili v ZDA, kjer številka znaša kar 607 milijonov dolarjev, druga po vrsti je Japonska s 500 milijoni, sledi Nemčija s 96 milijoni, četrta je Velika Britanija s 77 milijoni, peti po vrsti pa je Tajvan s 48 milijoni. Glede operacijskega sistema igro preigrava 58% Android uporabnikov in 42% iOS uporabnikov.

Niantic ima že v mislih Pokemon GO preseliti tudi na Kitajsko, kjer nanj nestrpno čaka kar 1,4 milijarde ljudi, da začne svojo Pokemon pustolovščino. Vse to mislijo narediti v spregi s podjetjem NetEase.

Spodnji napovednik prikazuje prihajajočo igro Pokemon Let’s GO Pikachu, ki jo bo mogoče povezati z Pokemon GO.

Kdo je ubil revijo Joker?

Kot vsi vemo (no vsaj tisti, ki spremljamo igričarsko in IT sceno), na slovenskem trgu glede revij ne vlada ravno rožnato stanje. Predvsem so problemi na računalniškem trgu, kjer smo leta nazaj v lokalni trafiki lahko gledali lepo število tiskanih revij in se odločevali kaj bi sploh kupili. Bera je bila res pestra in precej kvalitetna saj smo lahko izbirali med revijami SwPower, Moj Mikro, Joker ter celo tuje tiskane medije kot so PCGamer ter PCFormat.

A čas neusmiljeno teče dalje in ti nekdanji velikani papirnatega medija so padali eden za drugim, dokler ni kruta smrt doletela tudi Jokerja. Danes lahko računalniški navdušenci zbirajo med samo še zadnjima stoječima revijama, ki sta Monitor in pa Računalniške novice. Kaj se je zgodilo in kako to, da ni v vsem tem času nastala nova revija, ki bi nas gike ponovno vrnila v branje fizičnih revij?

Najbolj zanimiv primer je zagotovo Joker, ki je bil od vedno sinonim za kvalitetno in dolgo branje. Tudi sam sem bil navdušenec nad tem računalniškim zabavnikom in z radostjo v srcu se spominjam lepih časov, ko je bil hitri internet bolj kot ne privilegij in smo svoje informacije črpali ravno iz tiskane besede. Poleg sladkega besednjaka, nas je zraven pričakalo še darilo v obliki CD-ja oz DVD-ja, katera sta bila polna dobrot kot so napovedniki ter demo igre. Če smo imeli srečo in ni bila telefonska linija zasedena, smo odvihrali na forum mnenjalnik, kjer smo lahko na polno debatirali o prihajajočih igrah, povprašali za kakšen nasvet glede zapletene zagonetke v avanturah ali pa preprosto debatirali o vsakdanjih temah.

Vse prej našteto je stvar preteklosti in čeprav se zadeva bere kot neka trapasta motivacijska slika, ki bi jo delili na Facebooku, češ kako nam je bilo včasih lepo, bi rad zapeljal zadevo v malce drugačno in bolj specifično smer. Kaj je torej pokopalo Joker in bi bila lahko njegova smrt preprečljiva?

Če bi pogledali sedanji mn3njalnik (kdor to bere iz dotičnega foruma, naj mu povem da za njihovo skupnost nimam nobene žale besede), kjer je nastala tema o pokopu njihove priljubljene znamke, bi zasledil deljeno mnenje. Seveda se najdejo goreči pristaši, ki objokujejo smrt njihovega padlega junaka in čeprav je skupnost precej vokalna, je tudi maloštevilna. A tudi med to gručico se najde nekaj ljudi, ki krivdo prelaga na samo osebje revije in ne na samega založnika. Pritožbe letijo predvsem na dolgoletnega urednika revije, ki naj bi zaviral razvoj Jokerja in bil nepripravljen na prilagajanje na trg. Presenečen sem bil, ko sem vtipkal iskalni niz “revija Joker” v Google in našel teme na ostalih večjih forumih kot so Slo-tech ter med.over saj je tam prevladovalo odločno negativno mnenje. Dejansko je zaslediti celo nekaj privoščljivosti in ogromno udarjanja po uredniku ter forumskemu elitizmu, ki naj bi preveval mn3njalnik. Namreč Jokerjev forum je bil zlatih letih zelo aktiven v vseh temah a je potem zlagoma izgubljal uporabnike, vse teme pa so se preselile v “gnojišče”, ki je zaprt za neregistrirane člane in ga lahko obiščete samo, če si naberete dovolj prispevkov v drugih temah.

Tako, sedaj ko imamo razloženo ozadje dogajanja, lahko iz tega potegnem neke zaključke.

Bi lahko Joker preživel? Teoretično da, praktično niti ne.

Treba se je zavedati, da se gaming publika precej razlikuje od ostalih bralcev in uporabnikov tiskanega medija. Svoje informacije želijo hitro, članki morajo biti kratki in po možnosti podkrepljeni z neko video obliko. Redni naročniki revije Joker so preprosto zadevo prerasli, ustvarili so si družine in časa za gaming in branja 4 in večstranskih opisov preprosto ni bilo več. Sicer so prišli novi naročniki a ob več kot 20-letnem obstoju revije so tudi ti postali fotri in ko so slednji čakali, da otroci znajo držati miško in tipkovnico, je med mladino ime Joker že tako zbledelo, da so ob starševsko sveže kupljenem izvodu zabavnika samo zavili z očmi in se raje podali na YouTube gledati Let’s Play.

A ne glede na “zastarelost” fizičnega medija, je Joker imel rešitev v podobi prav svojega digitalnega foruma. A tudi tam so se pojavile težave z odraščanjem ali pa naveličanostjo. Uporabniki so odhajali in navkljub izgubljanju obiska je bil forum še vedno zaprt za registracije. Odkrito povedano mi je bil ta del še najbolj čudna poteza Joker osebja, saj se zdi kot da so preprosto zaprti za nove ljudi, čeprav bi ravno te lahko spodbudili k nakupu revije. Uporabniki so odhajali, novim dostop ni bil omogočen na ravno lahek način in kmalu se je oblikovalo mišljenje, da je to socialno mesto samo za privilegirane, ki so “kul”. V bistvu me celotna situacija spomni na Cartmana, ko je kupil zabaviščni park samo zase in nekaj časa je dejansko tako mnenje tudi prevladovalo. A kmalu je ljudem tudi neprestano trkanje na vrata presedlo, čemur ni pripomoglo tudi umiranje forumov nasploh in dandanes se skupnost seli na hitrejše sporočilnike kot so Discord ali pa Reddit. Tisti srečneži, ki se jim je na forum le uspelo prebiti, so naleteli na bolj kot ne zaprto skupnost, kjer se uporabniki med sabo poznajo že dolga leta in imajo med sabo zgrajene prijateljske odnose, medtem ko so se novinci počutili nezaželene ali pa so bili obtoženi, da so alternativni račun od že obstoječega uporabnika v namene “trollanja”.

Med predlogi kako rešiti revijo, se je največkrat omenjala digitalizacija vsebine a ti predlogi so naleteli na odločen ne, ki je na nek način tudi razumljiv. Obstoječi kupci so namreč preferirali fizični medij, ki so ga lahko vzeli s sabo povsod in jim je nudil oddih od neprestanega gledanja v ekran. Nekateri pa so selitev na vsemrežje pozdravljali kot dobro odločitev in so zagovarjali stališče “bolje to kot nič”. Ta razdvojenost že tako majhne količine bralcev je zagotovo predstavljala velik problem a kako digitalno vsebino tržiti? Kdo bi za vsebino plačal? Je rešitev nameščanje velikega števila oglasov na strani, ki ti ne pomaga dosti, saj so tvoji obiskovalci računalniško izobraženi in ima velika količina nameščen AdBlocker? Zagotovo za digitalizacijo ne bi plačevali tisti, ki preferirajo fizično obliko kar je predstavljalo veliko količino bralcev. A spet teh očitno ni bilo dovolj, da bi po propadu založnika Alpress kakšen drug založnik bil pripravljen prevzeti znamko ali pa jo zaštartati pod novim imenom.

Joker se je dolgo časa ubadal tudi s problemom delovne sile, saj praktično celo revijo spisali trije osebki, pred samim koncem pa sta na njej delala samo še dva JCT pripadneža. Slednja dva sta zagotovo mojstra svoje obrti a pisanje takšnega projekta zahteva svoj davek na izmučenosti. Novih piscev ni bilo, saj nihče ni ustrezal njihovim standardom in čeprav sta pogumneža neumorno tipkala dalje, bi slej kot prej pregorela, saj je takšen tempo preprosto nevzdržen. Kako potem od takšnih veteranov zahtevati, da nenadoma povsem spremenijo svojo obrt in se preselijo v povsem digitalno obliko, kjer so spet pomembne druge veščine kot so ustvarjanje posnetkov, streamanje in po možnosti ob strani udariti še kakšen podcast? To so zadeve, ki spet zahtevajo svoj trud in vajo in če že nekdo dobro piše članke, to ne pomeni, da bo kar nenadoma lahko na isti kvalitetni ravni proizvajal YouTube posnetke.

Na tej točki imate bolj jasno sliko, kaj je botrovalo smrti eni najbolj priljubljenih revij na slovenskem trgu. Preprosto je prišel njen čas, saj je današnji računalniški trg povsem drugačen iz njenega zlatega obdobja. Ljudje imamo radi, da lahko za krivico obtožimo samo enega “zlobneža”, medtem ko je resnica, da je dejavnikov za smrt bilo več in je bila končna situacija neizbežna.

Prilagajanje je neizbežen del ustvarjanja takšnega fizičnega medija in je nekaj, iz česar imamo tudi sami izkušnje. Če je dolga leta bilo popularno tekmovanje iz League of Legends, je že jutri tu Fortnite in publika zahteva turnirje iz slednje igre. Če so trenutno zanimive video recenzije, to ni dovolj, saj ljudje zahtevajo Let’s Play posnetke ter prenašanje v živo. Takšen je pač ta posel in na nas ni, da vaše želje zatiramo, ampak da se jim prilagodimo. Zato organiziramo “offline” turnirje. Zato izpeljujemo projekte, kot so Top YouTuber ter Top Streamer Slovenije. Ker če nismo složni in v simbiozi, bodo naši obiskovalci preprosto odšli drugam in zelo težko jih bomo dobili nazaj.

Joker tako dalje živi samo še v naših spominih. Zaradi legalnih zapletov je umrla tudi njihova domena joker.si, kjer smo si lahko prej ogledali vso vsebino v digitalni obliki a sedaj je vsa ta dolgoletna zapuščina izginila. Jo bomo kdaj dobili nazaj? Vse je odvisno od sodnih mlinov, ki pa meljejo zelo, zelo počasi.

Srčno upam, da se kmalu pojavi kakšna nova revija za igričarje, saj je žalostno, da trenutno na slovenskem trgu ne obstaja niti ena. Do takrat pa čuvajte svoje pretekle izvode in jih zopet prelistajte ter se preko njih vrnite v bolj umirjeno obdobje slovenske igričarske zgodovine.

Battle royale igra Fear the Wolves prihaja v zgodnji dostop

0

Kmalu se nam približuje še en battle royale naslov, ki pa bo malce drugačen od že uveljavljenih predstavnic kot so PUBG ter Fortnite. Gre se za Fear the Wolves, ki, glede na svojo estetiko, spominja najbolj na popularno serijo S.T.A.L.K.E.R.

Tako kot Zalezovalec, se bo Fear the Wolves dogajal v opustošenem okolišu mesta Chernobyl-a. Poleg battle royal načina, bodo prisotne tudi PvE mehanike, tu pa bo še unikaten sistem radiacije, vremenskih pogojev, ob koncu obračuna pa bo na voljo poseben sistem ekstrakcije igralcev.

Razvijalec Vostok Games je sestavljen iz nekaterih veteranov, ki so delali na S.T.A.L.K.E.R. seriji, zato se lahko nadejamo unikatne atmosfere, ki je bila tako pomembna ob plazenju skozi radiacijsko puščavo Sovjetske zveze. Ker želi razvojna ekipa pridobiti čimveč povratnih informacij od samih igralcev, so se odločili Fear the Wolves ponuditi v sistem Zgodnjega dostopa. Tako naj bi ob konstantnem stiku s skupnostjo razvili kvaliteten naslov, ki bo všeč tako igralcem kot samim razvijalcem.

Fear the Volves bo moč kupiti na Steamu od 18. julija dalje, cena pa zaenkrat še ni znana.

Dead Island 2 še vedno v razvoju

Dead Island sicer ni bil ravno perfektna igra a ta pobijalščina zombijev si je vseeno priborila nekaj pristašev, ki čakajo na njeno nadaljevanje že dolgo, dolgo časa. Založnik Deep Silver je namreč že leta 2014 napovedal nadaljevanje a tega ni in ni bilo na spregled.

Leta 2015 je založnik objavil, da razvijalec Yager ne dela več na projektu in od takrat vse tiho je bilo. Večina igralcev je nad projektom obupala in samo čakali smo na uradni preklic naslova. Vse le ni bilo izgubljeno, saj je med tem časom razvijalec Techland, ki je ustvaril prvi del serije, izdal svoj projekt Dying Light, ki je v mnogih pogledih presegel svojega predhodnika.

A Dead Island 2 ni bil povsem pozabljen in tako je nekdo na Twitterju povprašal uradno Dead Island stran na trenutno stanje projekta. Na presenečenje vseh, se je uradni Twitter račun odzval in izjavil, da je igra trenutno še v razvoju in da bodo pokazali kaj več ko bo to možno.

Tako, igra še ni povsem mrtva in čeprav ne vemo točno kdaj bo izšla, se lahko še vedno zabavamo ob njenem prvotnem vrhunskem napovedniku.

Fortnite razpoka izpljunila kočijo

Če kolikor toliko spremljate našo stran, potem ste zagotovo že opazili, da se v popularni battle royal igri Fortnite dogaja nekaj čudnega. Najprej smo lahko opazili izstrelitev rakete, ki je bila unikaten dogodek v igri, za sabo pa je pustila čudne razpoke oz. portale po celotni mapi.

Ko ne trenirajo, angleški nogometaši preigravajo Fortnite

Te razpoke so se skozi čas večale in včeraj se je pojavila še večja čudnost, ko je ena od njih ven izpljunila nekaj, česar v igri do sedaj še nismo videli. Namreč pojavila se je kočija, ki verjetno služi kot namig za nadaljnje dogajanje. Razvijalec Epic se pospešeno pripravlja za zagon 5. sezone in če v obzir vzamemo to starodobno kočijo, lahko sklepamo da bo nova sezona povezana s potovanjem skozi čas, kjer bodo morda prisotni kavboji, tematika pa povezana z divjim zahodom.

5. sezona je zaenkrat napovedana za 12. julij tako da bodo verjetno kmalu razodete vse skrivnosti.

A Carriage Has Just Appeared! (VIDEO) from r/FortNiteBR

Warframe bo dobil novo razširitev imenovano Fortuna

Razvijalci Digital Extremes so na TennonCon dogodku naznanili novo razširitev za igro Warframe, ki bo popeljala igralce v še en odprt svet na planetu Venera. Že lansko leto so napovedali več odprtih svetov in tega se tudi držijo, kar je seveda odlično za vse, ki imate radi občutek svobode in željo po raziskovanju skritih kotičkov. Seveda bo na nek način Fortuna razširitev, podobna obstoječemu odptemu svetu, ampak vseeno se držijo načela “poslušajmo skupnost in naredimo stvari še boljše”, tako da lahko pričakujemo še boljšo izkušnjo. Poleg tega bo tudi mapa kar pet krat večja kot pri Plains of Eidolon in tudi drugačna na videz.

Lastnosti

  • še boljša izkušnjo kot pri Plains of Eidolon,
  • veliko večja mapa kot pri obstojčei razširitvi,
  • zelo lepo narejena okolica z velikanskimi gobami, posebnimi pošastmi, čudaškimi kamninami in še mnogo več,
  • nove frakcije in seveda novo mesto kot t.i. “traiding hub”,
  • novi sovražniki in mounti (hooverboard) s katerimi bomo hitrtejši po velikanski mapi,
  • drugačen pristop do odkrivanja sveta bo prineslo tudi odkrivanje že skoraj izumrlih živali, ki jih bomo lahko rešili,

Warframe Fortuna bo izšel nekje v jeseni 2018.

Posodobitev po Fortuni

Pri Digital Extremes so nam vrgli še kost za glodanje, saj so napovedali še dodatno novo posodobitev, skrito v kodi Railjack. Tukaj gre za veliko večjo vizijo. Želijo namreč naredit odlično vesoljsko pustolovščino na katero se bomo lahko odpravili sami ali v skupini. to želijo narediti v veliko večji obliki, kot je sedaj in v pomoč jim bo tudi tehnologija, ki proceduralno ustvarja nove stvari. Točno to nam bo prineslo velikansko vesolje, svobodo in še več svetov za raziskovanje.

Nintendo Switch

TennonCon nam je prinesel tudi partnerstvo med Digial Extremes in Panic Button, ki bodo s skupnimi močni prenesli Warframe na konzolo Nintendo Switch, katera je v enemu letu dobila precej popularnosti. Žal datuma izida za Switch še ni, ampak verjamemo, da se zaradi te novice veseli že mnogo igralcev, ki raje ležijo v postelji in igrajo igre ali pa so veliko časa na poti.

 

Ash of Gods: Redemption – Recenzija igre

Večkrat sem si poželel igre, pri kateri bi glavno vlogo igrala zgodba. Opažam tudi, da starejši ko sem, bolj mi sedejo potezne igre. Pri teh lahko za nekaj minutk tudi pogledaš z ekrana, brez da ti kdo pošlje metek med oči. Sem pa tudi oboževalec RPG žanra, kajti razvijanje karakterja iz navadnega kmeta do viteza mi nekako nudi neko posebno notranje zadovoljstvo…. In v recenzijo sem dobil Ash of Gods: Redemption

NOSTALGIJA

Glavni del igre je njena zgodba, odvija se na treh različnih koncih. Spremljamo tri različne ljudi in njihove zgodbe ter zapomnite si, vsaka odločitev ima posledico. Tega smo sicer že vajeni iz drugih sekaščin/pretepaščin, kot sta Mass Effect ali Dragon Age, kjer odločitve klinca za tipkovnico in miško odločajo o končni usodi ljudekov na ekranu. A med igranjem te sem imel pridih nostalgije. Morda se staram in verjetno mlajši niti ne boste vedeli o čem govorim. Kdo se spomni majhnih srebrnih knjižic z rdečimi naslovi? Bral si jih in na dnu strani so bile napisane odločitve, ki jih imaš na voljo in glede na odločitev te je potem vodilo na določeno stran, kjer si bral naprej in tako dalje. No, ta igra je vsaj zame nadgradnja teh knjižic.


Razvojna ekipa: Aurum Dust
Založnik: Aurum Dust, Whisper Games
Platforme: 
PC
Operacijski sistemi: Windows 7+
Datum izida: 23. 3. 2018
Cena: 22.99 €
Zvrst: Strategija, Indie, RPG, Advantura



ZGODBA

Ko začnemo z novo dogodivščino nas sprva čaka ogled spektakularnega filmčka. Ko bi vsaj preostanek bil tak. Zgodba sicer ni ravno slaba, ni pa najboljše kar smo do sedaj imeli v igračarskih vodah. Posebej zanimivo je kako se tri zgodbe razvijajo in…..več ne smem povedat, da boste vsaj imeli razlog za preigravanje. Je pa stvar, da zgodba se razvija in nadaljuje četudi kateri od naših glavnih ljudekov izdihne pred koncem. Morda bi si želel malce več globine. Tudi na samem začetku nekako doživi igralec šok, saj ni nekih podrobnih razlag. Tudi naši protagonisti in njihovo življenje pred našim vtikanjem vanj bi bilo dobro, da bi nam predstavili na začetku. Da bi vse skupaj padlo v nek kontekst, saj si vržen v svet in znajdi se.

ZVOČNA POSLASTICA

Pri zvočni podlagi so zlatoprahci prekosili sami sebe. Igra ima odlično zvočno podlago, ki sovpada z tematiko. Tudi efekti med vmesnimi filmčki ter dialogi (če lahko temu tako rečemo) so super, vsaj za te vrste žanra. V Digital Deluxe verziji dobite zraven še Originalne zvočne podlage in tako lahko tudi med tipkanjem člankov…ali pa branjem teh uživate v mešanici srednjeveško-fantazijskih skladb. Samega govora je bore malo, bi bilo definitivno veliko boljše če bi bili dialogi odigrani a žal to prinese dodatne stroške, ki pa bi bili za tako majhno podjetje prevelik zalogaj.

BRANJE IN KLIKANJE

Ko sem na začetku članka omenil, da je igra dosti podobna knjigam, sem to mislil v dobesednem pomenu. Zgodbo boste v glavnem brali. Bralo se bo ogromno in še malo več. To naj vam bo opozorilo pred nakupom. Če vam branje nikoli ni bilo preveč povšeči, sploh če ste v kaki srednji šoli domača branja delali s pomočjo določene dijaške strani, prste stran od gumba nakup! Boste obžalovali.

Če ste pa tip človeka kot jaz, se pravi imate radi branje na sploh, se znate v to vživet in vam je z artističnega vidika igra všečna pa se le podajte v nakup.
Med vsem tem branjem pa so tudi trenutki, ko ne klikaš zgolj, da se ti izpiše nova vrstica besedila temveč se posvečamo tudi bitkam.
Te bitke bi lahko recimo primerjal z Xcom serijo, se pravi pogled z vrha ter nato pozicioniranje in napadanje ali branjenje, z izjemo da nimamo možnosti kritja.
Poleg sestavljanja naše bande, kateri relativno hitro dodajamo nove člane, navkljub, da nam znajo cepat ko muhe..imamo na voljo še kupček kart za dodatne bonitete, pa s tem ne mislim študentske prehrane.

Žal pa borilni sistem in bitke na splošno po nekaj urah igranja izgubijo svoj čar in so na koncu že bolj kot ne zadeva, ki jo pač moraš opravit, da lahko naprej bereš zgodbo. Predstavljajte si knjigo, ki bi jo vsakih nekaj minut bil prisiljen odložit.
Konec koncev se bitkam lahko izognemo, na začetku si izberemo način igranja kjer nam računalnik odigra bitke namesto nas, tako se lahko popolnoma posvetimo zgodbi kar je res fenomenalna pogruntavščina. Še posebaj ko si enkrat odigral in bi morda kako odločitev spremenil, greš od začetka, le da sedaj namesto tebe računalnik igra dolgočasne dele, ti pa si lahko v miru postrežeš s kokicami in pepsi kolo.

VEČIGRALSTVO

Možnost je tudi igranja večigralskega načina, zadeva je super za po dokončani zgodbi in sicer, da se pomeriš s prijateljem ali neznancem. Igranje samo poteka po istem principu kot v samotarskem, enoigralskem načinu, le da je tokrat nasprotnik pravi. Pravi izziv zna bit, če nas poveže z igralcem, ki ima morda že malce več izkušenj ter boljši nabor karakterjev in kartic a vseeno ni nemogoče zmagati. Načeloma pa nas povleče v bitko z primerljivo izkušenimi igralci, razen če igramo resnično v času ko ni populacije na serverjih, takrat žal pogoltneš cmok v grlu in se odrežeš karseda dobro. Pogovorov med samim potekom bitke ni, zgolj nekaj prednapisanih stavkov, ki pa ne zadovoljijo potrebe po izražanju vulgarnosti, ko ti nasprotnik v nekaj rundah potolče polovico ekipe.

POVRATEK ALI NE?

Definitivno je vredna igranja ter si definitivno zasluži večkratno preigravanje saj je zgodba zanimiva. Sicer se opazi, da prvotno ni bila napisana v angleščini a kot človek, kateremu angleščina ni materni jezik to le poredko opaziš.

Sam vem, da bom zgodbo še nekajkrat preigral saj me zanima še nekaj različic kaj bi se zgodilo, če bi izbral nekje malce drugače, ter seveda si želim čimbolj izboljšati svojo taktiko v večigralskem načinu.

Trenutno je igra celo na poletni razprodaji, 25% ceneje torej dobrih 17€ kar se definitivno splača. Za ta denar boste dobili nekje za 20-30 ur igranja, če si res vzamete čas in berete celotna besedila, ter naknadno še večigralski način, kjer boste zagotovo nabrali zajeten kup ur.

MNENJE?

POZITIVNO
+Veliko branja (če v tem uživaš?)
+Nostalgičnost
+Relativno močna zgodba
+Lep izris scen ter likov
+Odlična glasbena podlaga

NEGATIVNO
-Možnost zlorabe sistema v bitkah za lahko zmago
-Najedanje bitk sredi zgodbe
-Veliko branja (če to sovražiš?)
-Minimalno dialogov

Fortnite: Nov Playground način je sedaj na voljo

Epic Games so dodali nov t.i. Playground način k igri Fortnite. Ko so nas razvijalci prvič dražili z novim načinom vse ni šlo po načrtih, saj so imeli kar nekaj tehničnih problemov, vendar so uspeli premostiti vse ovire. Trenutno je ena izmed največjih pomanjkljivosti pretiran naval igralcev na Playground, kar je razumljivo. Gre namreč za izredno priljubljeno igro, po drugi strani pa vsakdo želi preizkusiti dodano novost.

Playground je način, kjer lahko s svojimi prijatelji naredimo zaseben otok in dejansko počnemo kar želimo. Testiramo lahko različne taktike, orožja, gradimo in še vse ostalo kar spada zraven.

Old school Runescape je izšel na trgovini Google Play

Old school RuneScape je izšel na trgovini Google Play, kar pomeni, da ga lahko sedaj igrajo vsi, ki imajo mobilno napravo z operacijskim sistemom (vsaj) Android Lollipop(5.0), ob tem bo potrebna še tudi registracija. Uporabniki odgriznjenih jabolk bodo morali žal še malce počakati, saj igra izide kasneje v letošnjemu poletju.

Igro naložite preko Google Play aplikacije, kjer v iskalnik napišete Old School RuneScape in jo snamete.

Lastnosti:

  • Igra deluje na Android 5.0 ali novejših,
  • Naprave kot so Google Pixel C in Huawei P8 Lite žal še ne morejo pognati igre,
  • Za igranje potrebujemo članstvo
  • Nakupovanje raznih kozmetik v igri še ni mogoče
  • Omejtive so tudi glede dostopa do strežnikov (Kdor prvi pride prvi melje)