🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 491

The Witcher serija začela z izborom igralcev

0

Zagotovo že vsi nestrpno čakamo na Netflixovo serijo The Witcher in čeprav bi jo radi na naših televizorjih ugledali čim prej, produkcije takšne zadeve zahteva svoj čas. A projekt se le premika naprej in sedaj so končno prišli do stopnje, ko bodo pričeli z najemanjem igralcev.

Glavno ime izza The Witcher TV serije, Lauren Schmidt Hissrich, redno skrbi za posodobitve glede svojega projekta preko Twitterja. Tako je včeraj objavila sliko, kjer lahko vidimo delček scenarija. Na listih lahko opazimo besedilo za Geralta, Yennefer ter Jaskierja, slednji je bolj znan iz iger ter knjig kot Dandelion.

“Izbor igralcev se bo kmalu začel in ne, ne moremo vam povedati, kdo si naši izbori,” je Lauren napisala na Twitterju.

Pojasnila je še, da bodo igralce iskali po celem svetu, izbranci pa jim bodo poslali svoje predstavitvene posnetke, kjer bodo poskušali zadovoljivo odigrati tekst iz scenarija. V te namene so za igralce oblikovali povsem ločen scenarij, saj če bi slučajno kakšen tak posnetek izcurljal na vsemrežje, to ne bo pokvarilo zgodbo iz serije.

The Witcher serija bo izšla enkrat v 2020, kjer naj bi prva sezona vsebovala 8 delov.

In čakanje se nadaljuje…

Dink Smallwooda je sedaj moč igrati v brskalniku

0

Stavim da bodo tole novico prebrali samo stari prdci kot sem jaz, medtem ko bodo mlajši samo bežno pogledali naslov in skomignili.

A ime Dink Smallwood je vseeno precej znano v mislih starejših, ki smo leta 1997 kupovali revijo PCGamer in na pridodanem CD-ju odkrili zanimiv demo, ki je vseboval prav to avanturo.

Dink je v sami osnovi nekakšen RPG, ki pa je zabeljen z močno dozo humorja. Igramo vzgajalca prašičev, ki pa je vedno imel željo postati mogočen heroj in po nesrečnem spletu okoliščin, se mu ponudi prilika rešiti deželo, zraven pa zahakljati tudi kakšno prijetno deklo.

Dink Smallwood je od svojega izida prejel tudi HD predelavo, moč pa ga je preigratu tudi na mobilnih napravah.

Da bi legendarnega prašičjerejca izkusil še večji krog ljudi je poskrbela spletna stran The Dink Network. Ta je omogočila preigravanje HD inačice ter originalne različice v samem brskalniku.

Zadeva je povsem brezplačna zato se jo splača preizkusiti, če ne zaradi drugega, da vidite s čim vse smo se zabavali več kot 20 let nazaj.

Mutant Year Zero: Road to Eden dobil nov igralni napovednik

0

Mutant Year Zero: Road to Eden je vsekakor čudaška igra. Naslov, ki je zgrajen v pogonu Unreal Engine, je s prvim napovednikom igralce vsekakor prepričal s svojo grafiko ter s svojimi čudaškimi liki.

Čudaškimi? Vsekakor. Kako bi drugače opisali našo četico herojev, med katere spada racak Dux, ki vihti samostrel ter merjasec Bormin, ki svoje žrtve razstreli z bazuko. Da bo vse skupaj še bolj nenavadno, je okolica zavita v post-apokaliptično okolje, kjer bo bojevanje potezno in bo na moč spominjalo na XCOM.

Mutant Year Zero: Road to Eden zaenkrat še nima trdno zakoličenega datuma izida a razvijalci, ki so prej delali na igrah kot so PAYDAY ter Hitman, zaenkrat targetirajo še letošnje leto.

Trenutno lahko dobite vse Valve igre za dobrih 12€

0

Steamova poletna razprodaja je pridobila novo, hudo privlačno ponudbo.

Tokrat je akcijsko ceno ponudbo pripravil kar sam lastnike platforme in sicer razvijalec Valve. Ta sicer že dolgo ni ponudil novega naslova a vseeno vsebuje bogato bero kvalitetnih naslovov, ki si jih lahko za omejen čas lahko privoščite za pičlih 12.52€.

V paketu dobite celotno kolekcijo Half-Life, Portal in Left 4 Dead iger, povrhu pa še čisto vse Counter-Strike naslove, vključno z zadnjim imenovanim Global Offensive.

Zagotovo se zna zgoditi, da marsikatero igro iz tega skupka že posedujete a v tem primeru si lahko izberete samo individualne naslove, saj so vsi po vrsti močno znižani.

Za nakup preprosto obiščite sledečo povezavo.

Life is Strange 2 uradno najavljen za september

Serija Life is Strange je prav poseben tip iger, kjer ni ravno veliko klasičnega igranja saj večino časa preživimo pred dialogi, kjer sprejemamo različne odločitve, ki bodo vplivale na nadaljnji razplet dogodkov.

Originalni naslov je pridobil širok krog privržencev kar je kasneje rodilo nekakšen pred-del imenovan Before the Storm. O polnem nadaljevanju se je dolgo šušljalo, pred kratkim pa je uradni Twitter račun vendarle napovedal nadaljevanje.

Za razvojno krmilo bo zopet poprijel izvirni razvijalec DONTNOD Entertainment, njihov zadnji naslov pa je bil vampirsko obarvani Vampyr. O Life is Strange 2 ni znanega skoraj nič razen datuma izida, ki se bo pripetil 27. septembra 2018.

Novih avantur ne boste stradali, saj bomo že 26. junija dobili novo poglavje v Life is Strange seriji, imenovano The Awesome Adventures of Captain Spirit. To bo povsem brezplačen DLC, ki ga boste prejeli lastniki originalne igre in vas bo morda spravilo v ponovno preigravanje originalnega naslova. Preigravanje se toliko bolj priporoča, če ste slučajno izgubili shranjene pozicije, saj se bodo odločitve iz izvirnika prenesle tudi v nadaljevanje.

Rekkles prvič v karieri postavljen na klop Fnatica

0

Ekipa Fnatic je danes oznanila pomembno spremembo v svoji ekipi saj bo na rezervno klop sedel njihov dolgoletni igralec, Rekkles.

Kljub temu da je Rekkles v prejšnjem “splitu” pridobil titulo MVP of the Season, ga bo danes zamenjal rezervni “top lane” igralec Bwipo.

Za Rekklesa je to pomembna sprememba saj se lahko zgodi, da ne bo igral na EU LCS, tega pa ni izpustil odkar je postal profesionalni igralec v letu 2014. Ekipa Fnatic naj bi zamenjavo igralcev storila predvsem zaradi trenutne mete v igri.

Kako bo ta taktična poteza vplivala na samo tekmovanje si boste lahko ogledali že danes ob 21.00, ko se bosta spopadli ekipi H2K in Fnatic.

Shadowrun Returns Deluxe trenutno brezplačen

0

Če imate radi taktične, potezne RPG-je, ste zagotovo že slišali za serijo Shadowrun.

To zanimivo igranje domišljijskih vlog, kjer se kiberpank sreča z fantazijo, je izšlo leta 2013, kasneje pa smo dobili še dva dela in sicer Dragonfall in Hong Kong.

Sedaj spletna stran Humble Bundle ponuja Shadowrun Returns Deluxe povsem brezplačno. Poleg same igre v paketu dobimo še Anhology DLC ter Soundtrack DLC. Vse kar morate storiti je da obiščete slednjo stran, igro dodate v košarico in že boste dobili ključ, ki ga vnesete v Steam.

Z nabavo ključa velja pohiteti, saj bo akcijske ponudbe kmalu konec, pridobljeni ključ pa morate vnesti v Steam do 7. julija, saj mu bo drugače potekel rok veljavnosti.

Anime 17+ Končni del

Zaključujemo počasi s seznamčki animejev. Ko bomo konec, boste do zob opremljeni z naslovi, ki vas bodo zaposlili za celotno poletje. Le ne krivite mene, če pogrnete na izpitih oziroma kontrolkah. Odvisnost od animejev mi je več kot dobro poznana, rešiš se je le tako, da pogledaš vse animeje, ki te zanimajo do konca, da ti praktično zmanjka materiala…

Začnimo, da ne dolgotvezim preveč..

 

Hellsing Ultimate

Hellsing Ultimate je ena izmed prej omenjenih klasik. Po pravici, Hellsing bi bila prava klasika a je razlika med njima podobna kot Fullmetal Alchemist proti Brotherhood varianti. Torej Hellsing Ultimate se drži zgodbe iz mange ter produkcija je bila višje kakovosti. Zgodba je zanimiva in človeka drži pred ekranom ali zaslonom, krvi in akcije pa seveda ne manjka, tako kot ne vampirjev in krvoločnih pošasti. Le glej da pokukaš pod posteljo predno se odpraviš pod kouter, morda pa Alucard preži nate…

 

Death Note

Death Note je klasika in definitivno obvezna ogleda. Serija sledi študentu Light Yagamiju, geniju, sinu policijskega načelnika, kateri najde beležnico. V tej beležnici so načečkana pravila oziroma navodila za uporabo.
Če bo ime katerekoli osebe vpisano v to beležnico, bo ta oseba umrla.
Oseba bo umrla zgolj, če oseba ki jo je vpisala pozna njen obraz tako, da kdorkoli z istim imenom ne bo škodovan.
Če je vzrok smrti vpisan v roku 40 sekund, po vpisu imena osebe, bo upoštevan pri smrti.
Če vzrok smrti ni določen, bo oseba umrla zaradi srčnega zastoja.
Po vpisu vzroka smrti je 6minut in 40 sekund časa za vpis podrobnosti okoliščin smrti.
To so navodila vpisana na prvi strani beležnice. Mislim, da ni potrebno posebaj poudarjati, da kratko zatem začnejo zaporniki in zločinci cepati kot muhe. Le kdo bi to bil…

 

Deadman Wonderland

Deadman Wonderland je morda malce manj znan anime. Ganta je zgolj mlad fant, katerega potisnejo v zapor za pošasti. Je eden izmed preživelih po globalni katastrofi in pred zaporom je prišel v stik z določeno osebo/substanco, kar je bil razlog za njegovo zaprtje. V zaporu spozna nove prijatelje, ter obudi nekatera stara, že davno pozabljena prijateljstva. Sedaj se bori za preživetje in postopno postaja močnejši, ali mu bo uspelo?
Izveste če si ogledate anime…

 

Bersek

Bersek je še ena izmed klasik. Sicer je že stara serija in stara animacija a naj vas to ne odvrne od ogleda. Zgodba sledi mangi, dokaj podrobno. Naj bi bil eden izmed boljših animejev a meni osebno ni nil nekaj posebnega. Morda sem bil premlad ko sem ga gledal in nisem dojel zgodbe v celoti, bo potrebno prebrat mango in še enkrat ocenim.
Bi priporočal če uživate v srednjeveškem orožju ter večjih količinah krvi.

S tem se zaključuje seznamček za 17+ anime serije, ste pripravljeni na 18+?

PUBG z novo mapo že ta teden

0

PUBG Corporation so napovedali prihod nove mape v tem tednu. Šlo bo za 4x4km veliko mapo, ki pobira navdih iz Azije in se imenuje Sanhok. Sprašujemo se, če bo nova posodobitev zares izšla, saj zadevo že kar nekaj časa obljubljajo, a še vedno ni nič. Poleg nove mape naj bi dobili še t.i.”Event pass”, ki je precej podobna zadeva, kot jo ima Fortnite in se imenuje Battle Pass. Skratka zadeva je tako načrtovana, da imajo vsi igralci nekakšen sistem za sledenje napredku, ki nam odklepa nove vsebine v sami igri in je drugačen od sistema zabojček, ki ga vsi poznamo.

Tukaj si lahko ogledate dražilnik nove mape.

Pričela se je Steam poletna razprodaja 2018

3

Pa se je pričela med igričarji zelo težko pričakovana in v bistvu že kar tradicionalna poletna razprodaja iger na platformi Steam. Letošnja razprodaja poimenovana The Intergalactic Summer Sale je ponovno prišla s svojevrstno igro in kartami za trgovanje, potekala pa bo med 21. junijem in 5. julijem.

Tudi letos med znižanimi igrami najdemo kar precej znanih naslovov. Znižana je celotna Fallout serija iger, kjer je trenutno najpopularnejši naslov Fallout 4 znižan za 50% in ga je tako mogoče kupiti za 14,99 EUR. 50% je znižan tudi Counter-Strike: Global Offensive, ki ga tako lahko pridobimo za 6,24 EUR, medtem ko je Steam priljubljenemu Grand Theft Auto V  ceno znižal za 67%, zato cena omenjene igre trenutno znaša 19,79 EUR. Radosti razprodaje pa sta bila deležna tudi Far Cry 5 in Tom Clancy’s Rainbow Six Siege, prvi znižan za 25% ter drugi za 50%.

Celotno znižanje najdete na sledeči povezavi.

LawBreakers postaja brezplačen, do zaprtja serverjev

0

Čeprav na prvi pogled izgleda, da je potop v “free to play” poslednji poizkus ali zadnja priložnost za LawBreakers, temu ni tako. Z 14.9 se serverji namreč dokončno zapirajo, založnik Nexon America pa zgodbe ne namerava nadaljevati.

“Naši serverji bodo ostali odprti do sredine septembra, igralcem pa omogočeno igranje brezplačne različice na Steam platformi. Vračil denarja ne sprejemamo, kar je tudi razlog, da so vse transakcije znotraj igre, ukinjene.”

S tem je ugasnilo še zadnje upanje, ki so ga vsi dosedanji igralci gojili do njenega preživetja. Čeprav je bila njihova baza majhna, so vse do zadnjega fanatično stali ob igri in ji držali oporo.

Kaj pa je šlo tako hudo narobe, da se je igra znašla na robu prepada, v katerem bo kmalu končala svojo kratkoživo življenje? Žal mi je razvijalcev pri Boss Key Productions. Čeprav LawBreakers naj ne bi bila igra, ki so jo želeli narediti, se je izkazala kot spodobna junaška arenska streljačina, ki pa ji nikoli ni uspelo navdušiti dovolj širokega občinstva. Ampak, ko se ozrem nazaj, se vprašam ali je to sploh presenetljivo?

Preprosto je bila na trg lansirana ob napačnem trenutku, moment, ko se je trend začel obračati k bolj počasnim in “preprostim” igram. Napačen trenutek za hibrida med Quake in Tribes.

Z zaprtjem studia je v javnost pricurljalo več novic. Veliko težav naj bi imeli s financiranjem, saj nikakor niso uspeli pridobiti založnika, po debaklu z LawBreakers. V obupu so popolnoma vsa sredstva namenili izgradnji “naslednjega hita”, battle royale igri Radical Heights, ki pa je bila preprosto preveč nedodelana, da bi v zgodnjem dostopu pridobila dovolj široko publiko.

V podobni situaciji so se pred leti znašli tudi Digital Extremes, bolj znani kot avtorji Warframe. Edina razlika je v tem, da so kljub manjku vsebine uspeli pridobiti nišno publiko in posledično možnost nadalnje rasti.

Povezava do:

LawBreakers
Radical Heights

PUBG je prodal 50 milijonov izvodov

0

Verjetno ga ni človeka na tem svetu, ki ne bi vsaj slišal za pionirja v Battle Royale žanru, ki mu pravimo PlayerUnknown Battlegrounds oz. na kratko kar PUBG. Trenutno so razvijalci PUBG Corporation objavili, da je njihova igra dosegla kar 50 milijonov prodanih izvodov in 400 milijonov igralcev, To je seveda odličen dosežek za celotno podjetje. Sedaj lahko kupimo igro na platformi Steam po znižani ceni, ki znaša 19,99€. Odlična ponudba bo veljala vse do 5. julija, tako da imate kar nekaj časa na voljo za premislek. Poleg norih številk, ki so jih razvijalci pokazali obstaja še ena, ki pravi da vsak dan igro igra kar 87 milijonov igralcev.

Agony – Recenzija igre

Prvi koncept igre Agony smo ugledali že v letu 2016 in od takrat se tematsko ni veliko spremenilo. Še vedno je nagnusna, nagnusna simulacija grešne duše v kraju, kjer bi se Doomguy z velikim veseljem razživel do amena. To prvo delo neodvisnega poljskega razvojnega studia Madmind Studio je pred dobrima dvema tednoma izšlo na prodajne police, kjer so s precej visoko prodajno ceno skušali privabiti kupce v pobeg iz dolgočasnega vsakdana v krvavo zarjo devetega kroga pekla, kjer Abel, Juda, Antenora in Ptolomeaa brusijo svoje kremplje in čakajo na novega grešnika.

Očitno nikoli nimam sreče, ko si zadam nalogo opisati neodvisno grozljivko. Tako Inner Chains kot Perception sta imeli blago rečeno mešan odziv skupnosti, Agony pa so kritiki raztrgali bolj kot z motorno žago oborožen Ash Williams obsedenega človeka. Agony je doživel zelo slab sprejem od praktično povsod, a tu nismo zato, da zrecitiramo tolikokrat slišan sovražni govor ostalih kritikov. Dajmo torej preveriti, če je večine ljudi le strah množice bingeljnov, ki ti jih Agony vztrajno tišči v obraz vse od začetka. Je ta moteče ekspliciten prikaz pekla dobra igra ali jo čaka enaka usoda kot Luciferja?


Razvojna ekipa: MadMind Studio
Založnik: MadMind Studio
Platforme:
PC, XOne, PS4
Datum izida: 29. 05. 2018
Cena: 29.99 €

Zvrst: Grozljiva akcijska avantura


Video opis


Kje za hudiča sploh sem?

Čeprav je Agony že pred izidom postala slavna skoraj ekskluzivno zaradi postavljanje meja, kaj se v igrah spodobi in kaj ne, so z izgovori po cenzuri s strani Valva stopnjo nagravžnosti in golote v končnem izdelku znižali in nekateri deli iz napovednika sedaj izgledajo precej manj groteskno. Ženski privatni deli in zadnjice so tako postale zakrite, a brez skrbi, tudi te boste lahko ugledali v HD ločljivosti s prihajajočo necenzurirano izdajo, ki bo za lastnike originalne igre zastonj, oziroma 99 % znižana.

Ampak po nekaj urah igranja resnično ne vem, ali je vse to vredno truda. Kljub temu, da razvijalci pridno izdajajo popravke, Agony še vedno pestijo mnoge težave, zaradi katerih je igranje nezabavno in nenavdihnjeno.

V osnovi gre za grozljivo avanturo z elementi skrivalništva in ugankarstva, kar je precej tipično za ta žanr. A že osnovna formula skuša vsaj malo variirati od standarda. Igraš kot izgubljena duša v peklu, ki (naravno) skuša pobegniti iz tega peklenskega kraja. Edina možna pot za to je vsesti se za mizo z Rdečo boginjo, stvariteljico tega kraja. A to je na papirju dosti lažje kot v praksi in za občinstvo z njo bo treba obiti mnogo demonskih kreatur in preplaziti nemalo temačnih soban. Če lahko temu, skozi kaj hodiš, sploh rečeš sobana. Večino časa se srečuješ z ambientom pekla v očeh najbolj zagrizenega kristjana.

Kljub vsem kritikam morem priznati – atmosfera je stvar, kjer se Agony resnično dobro odreže. Pekel je fantastično zasnovan, poln srhljivih skulptur, človeških delov nenormalnih velikosti in rek krvi. Kakšen shiran možakar tu in tam na tleh, tavajoč grgrajoč demon ali nagnusen mutiran otročiček in vse se zlije v celoto, ob kateri bi papež Frančišek potreboval cisterno svete vode.

Ko tavaš po tem napol odprtem blodnjaku trpljenja, se nikakor nikdar ne naveličaš okoliške navlake in stalno znova vsrkavaš nove, drugačne prizore, kar je bil najverjetneje tudi cilj razvijalcev. Tako da kapo dol, v kolikor si želiš srhljive in nagnusne atmosfere, boš le težko našel kaj boljšega.

Grafična podoba je kljub vsemu impresivna za neodvisno igro, kljub temu, da je vse dosti pretemno in ob višanju svetlosti barve preveč zbledijo. Tudi zvočna podlaga je mešana pest začimb, kriki groze in grgranje demonov je predstavljeno zelo dobro, a govor je na amaterski ravni in niti malo ne prikaže trpljenja vseh mučenikov, s katerimi deliš par besed.

Resnično vražja izkušnja

Ampak pri ambienci se vse bolj kot ne konča. Seveda bo le redko kdo v peklu preživel več kot par minut in običajno bo isto veljalo tudi zate. A tu je en majhen trik. Edini razlog, zakaj sploh imaš ščepec upanja za preboj do konca, je, da lahko uporabiš svojo sposobnost prevzemanja uma zmešancev in nižjih demonov za nadaljevanje poti, ko je ta za tvojo trenutno vrečo kosti in žolce končana. Po tem imaš na voljo kratko obdobje, kjer lahko najdeš drugega nesrečnika, drugače pa te igra postavi na zadnjo shranjeno pozicijo in te oropa tudi do zadnjih 30 minut napredka. Ne gre za povsem novo idejo, ampak prvič sem jo videl uporabljeno v grozljivki in vsaj konceptualno se izkaže.

Ampak po preigrani zgodbi se mi zdi, da je igra bolj kot na zabavnost osredotočena na idejo biti čim bolj groteskna, saj z igralne plati stori le malo, da bi gradila na tej drugače precej dobri ideji in zasnovi. Že daljava, na katero lahko vidiš brez drastičnega dviga svetlosti, je pretemna tudi za grozljivko ter bolj nadležna kot kar koli drugega. Če so skušali s tem ciljati na grozljivost, so se močno ušteli. Namesto, da bi se teme bal, sem tako le na tiho jamral, kako “vidim za en ku***” in se počasi premikal naprej ter pazil, da sploh hodim po pravi poti. Pravzaprav sem bil toliko osredotočen na to, da sem marsikdaj spregledal tudi patetičen poskus strašenja.

Glede zgodbe nočem preveč preiti v podrobnosti, saj bi tako odvzel od osmih ur igranja, kolikor ga igra približno nudi (mimogrede, v intervjuju so obljubljali nekje 12–14 ur). Večino igralnega časa predstavlja hojo, izogibanje demonom in reševanje nenavdihnjenih ugank v grotesknem okolju, kjer so izgubljene duše stalno zlorabljene na vse možne načine v eksplicitni podobi – izkopane oči, viseče črevesje, mutirani deli telesa in razčesnjene betice. Prav tako je prisotne tudi precej seksualne vsebine, kar seveda sodi v pekel, a nima neke dodane vrednosti, kot da skuša prebivalcem predstaviti anatomično pravilno.

Igranost je seveda prej zadovoljiva kot dobra. Večino časa se plaziš naokoli ter iščeš način za napredovanje, in če te med plazenjem naokoli kdo opazi, to navadno označuje konec za trenutno življenjsko obliko. Vse, kar lahko storiš, je, da se skrivaš in držiš sapo ter upaš, da te ne bodo opazili. To deluje pri skorajda vsaki vrsti demonov, čeprav nekatere privlači svetloba, spet drugi pa imajo drugačne posebne lastnosti. In ja, igranost je povprečna tudi za ta žanr in nikakor ne obsojam nikogar, ki že zaradi tega zaluča igro v vodnjak, da Samaro nauči kakšen nov trik. Nudi le malo igralne zabavnosti in tudi bedno tolčenje po objektih z baklo ter bedne uganke je ne prestavijo pred nebeška vrata, temveč ji le zapečatijo usodo enega največjih razočaranj v tem letu doslej.

Zaključek

Pozitivno:
+ Grafična podoba je solidna
+ Par dobrih konceptov tu in tam
+ Vražje dobra atmosfera

Negativno:
– Vražje slaba igralna plat
– Vidiš za en ku***
– Govor je naravnost parodičen
– Preveč dolgočasna in počasna za svoje dobro
– Hrošči najdejo pot tudi v pekel

Bosta Twitch in YouTube razlog za smrt enoigralskih iger?

Večigralske igre so v zadnjih letih vroč krompir. V preteklem mesecu sem skušal čim več razvijalcev vprašati za mnenje o prihodnosti enoigralskih iger in večina odgovorov je sovpadala z mojimi lastnimi raziskavami. Kljub temu, da se vsekakor še vedno najde mesto za igre s poudarkom na zgodbo (kot sta nam letos med drugim prikazala God of War ter Kingdom Come: Deliverance), je v večini primerov nedvomno dosti lažje ustvariti večigralske naslove, ki bodo na dolgi rok po zaslugi mikrotranskacij prinesli tudi večji zaslužek. Zaradi tega se vedno bolj povsod pojavljajo debate o “smrti enoigralskih iger” in ravno to tematiko bomo danes skušali raziskati.

Strah pred večinsko prevlado večigralstva ni niti malo iracionalen in na moje vprašanje je veliko razvijalcev (vse od neodvisnih studiev pa do večjih založnikov) odgovorilo, da sta glavni razlog za njihovo prevlado ravno Twitch in YouTube in da tudi sami med razvojem veliko časa namenijo z mislijo na to. Če ste zadnje desetletje preživeli pod kamnom – Twitch in YouTube sta uspela ustvariti lasten ekosistem ustvarjalcev in gledalcev vsebin, vse bolj pa se pojavljajo video posnetki s tematiko iger, pa naj gre za raziskave, analize, vodiče ali igralne posnetke in opise. Ta vsebina dobro prikaže mnenje večine in nam tako da vedeti, v katero smer se interes igralcev nagiba in v taisto smer lahko prične pihati tudi veter igričarske industrije.

Trenutno smo zajeti v nevihto Battle Royale žanra in kot nobena tematika doslej njegova prevlada ne bo trajala v neskončno. Počasi naliv ponehuje in na sivem nebu se že kažejo sončni žarki. A glede na to, da so v zadnjih letih vse tematike skupno lastnost – večigralstvo, se sploh v mislih investitorjev pojavlja vprašanje, zakaj bi se katerikoli studio sploh spravil sestavljati obširno enoigralsko kampanjo. Navsezadnje bo dobiček takšne igre najverjetneje dosti manjši, čas razvoja pa daljši. Če pa namesto tega sledijo toku popularnosti, bo še tako slaba igra dobila vsaj majhen interes in s strani socialnih platform zastonj promocijo, tveganje pa bo zaradi nižjega vložka in višje možnosti po profitu nižje.

Če vzamemo za primer – samo v aprilu je bilo na YouTube naloženih več kot 30.000 posnetkov o igri Fortnite in največji YouTube kanali so že dolgo nazaj zavohali priložnost in krijejo ekskluzivno njo (oziroma so postali popularni ravno zaradi nje). Potem pa imamo tu domina efekt, ki je eden glavnih razlogov za uspeh neodvisnih iger – več ljudi, kot ustvarja vsebino, večje zanimanje ta požene in več novih igralcev pridobi.

Po besedah anonimnih virov iz vrst raznih razvojnih in založniških studiev je tako mnogo studiev fokus s ciljne publike prestavilo na ustvarjalce vsebine na raznih platformah, kot sta Twitch in YouTube – v tem trenutku najcenejši in najbolj bogat trg, ki istočasno nudi tudi zastonj reklamo. Tako smo pred časom uvideli porast ne preveč dobro zasnovanih, ampak še kako popularnih “YouTube bait” iger, kot sta Goat Simulator in Surgeon Simulator, ki namesto dobre zgodbe in naprednih igralnih mehanik ponujajo histerične trenutke, ki jih “enostavno morate videti OMG OMG”.

A kljub temu njihova prevlada ni bila večna. Po popularnosti jih je lansko poletje zamenjal prav Battle Royale, a tudi temu počasi zmanjkuje sape. Namesto tega sem v raziskavi opazil porast popularnosti iger  “brez konca”, kot so na primer Sea of Thieves, No Man’s Sky ali Destiny (mimogrede, ne smemo zamenjevati preživetvenih in brezciljnih iger, ker gre za podobno, a drugačno stvar) in po mojem bo ravno to naslednja vroča tematika. Izdelaj eno takšnih iger in čeprav morda ne bo prišla med igre leta in ne bo bogata v smislu vsebine, bodo prodajne številke visoke in ljudje jo bodo sami po sebi promovirali.

Kako je torej najlažje narediti igro, kjer nikoli ne ugledaš končnega zaslona? S prej omenjenim skupnim elementom – fokusom na večigralske elemente, seveda. Navsezadnje igralci, ki služijo kot nasprotniki, znižajo potrebo po napredni umetni inteligenci in sami po sebi prilagajajo težavnost, dosti več ljudi pa bo prav tako kupilo mikrotransakcije, če bodo nato lahko “zownali nekega nooba z default skinom”.

Seveda to ne pomeni, da lahko pričnemo kopati grob enoigralskim in sploh narativnim igram. Kljub vsemu imajo še vedno veliko publiko in tudi na socialnih platformah ob izidu vedno vidimo goro te vsebine na raznih platformah in na primer God of War je prvi teden po izidu na Twitch skupno dosegal tudi po 300.000 gledalcev in hitro postal najbolj popularna igra tudi na Youtube, zaostajoč le za Minecraft in Fortnite. A že mesec po izidu je večina teh ustvarjalcev vsebine igro končala in ovrgla, kar velja tudi za skupno število igralcev – kar je tudi za pričakovati v življenju enoigralskih iger. To pa pokaže tudi glavno razliko, o kateri bomo več spregovorili pozneje. Z redkimi izjemami enoigralske igre igralci prej ovržejo in imajo tudi krajšo življenjsko dobo. Je s tem kaj narobe? Seveda ne! Gre za povsem naravno stvar, ki pravzaprav pride v življenju vsake igre. Tudi večigralske pričnejo prej ali slej kazati upad igralcev, le, da ta sledi navadno dosti pozneje.

Seveda to še ne pomeni, da se bodo naenkrat vsi razvijalci lotili večigralskih iger in nas ljubitelje zgodbe pustili na cedilu. Veliki studii, stoječ za lastnimi platformami, kot je na primer Sony, ne bodo prenehali z izdelavo enogralskih narativnih izkušenj, saj so te med drugim glavno gonilo prodaje konzol, vzpodbujajo pa tudi uporabo plačljivih platform, kot je PlayStation Plus. In ekskluziv nikoli ne bo povozil čas – God of War se je prodajal odlično, Horizon Zero Dawn prav tako. Podobno velja tudi za Microsoft, le da je ta zaradi interesov ubral rahlo drugačno pot, a z podobnim principom. Namesto narativnih ekskluziv so začeli oglaševati “igraj kjerkoli” sistem. A kljub temu še vedno izdelujejo igre, ki pritegnejo pogled na Windows Trgovino in privabljajo igralce na PC in Xbox One.

Za razliko od teh bolj kot ne izjem s širšo sliko v mislih več pisemc dvoma leti na naslov nepovezanih, neodvisnih založnikov, kot so med drugimi Bethesda, Ubisoft, Paradox in Konami. Da razumemo njihovo motivacijo je treba omeniti, da je bila vsaka izmed 10 najbolj prodajanih iger leta 2017 (z izjemo Legend of Zelda: Breath of the Wild in Horizon Zero Dawn) večigralsko usmerjena in tako ni nič čudnega, da tudi njim diši večigralstvo (Fallout 76?) in z njim povezane mikrotransakcije, ki so za večigralstvo dandanes že sopomenka.

Prav tako je na plan pred kratkim prišel podatek, da dandanes igralci na posamezni igri preživijo več časa in zaradi tega kupujejo manj iger. Ljudje po ure in ure igrajo Fortnite, Sea of Thieves, Destiny 2 in podobne večigralske igre in le redko poizkusijo kaj drugega in nasploh manj kupujejo. Zaradi dejstva o nižjih prodajnih številkah (razen visoko oglaševanih AAA naslovov) je sirup za to “bolezen” prišel v obliki mikrotransakcij in podobnih plačljivih storitev, ki služijo ravno služenju na teh igralcih. Tako se bolj kot “kako prodati igro” v njihovih mislih pojavlja vprašanje, “kako in ali sploh računati za igro IN kako namesto tega prodajati vsebino v njej.” Vedno več studiev se ozira po tej komponenti, dober primer je Ubisoft, ki se zadnje čase loteva skorajda večigralskih iger in le redko igra igro brez večigralske vsebine.

A s poplavo večigralstva se dviguje tudi želja po dobrih enoigralskih igrah in nekateri studii dobro služijo na ta način – dober primer tega je Sony. Enoigralske igre sicer, kot smo do sedaj velikokrat videli, nikakor ne morejo najti (sprejemljivega) razloga za mikrotransakcije in čeprav se namesto tega od davnih časov vsebujejo DLC-je, ti ne zaslužijo tolikšnih vsot in potrebujejo več dela. Kot omenjeno bi lahko to pomenilo, da bomo v prihodnje dobivali vedno manj večjih enoigralskih naslovov, AMPAK, ti bi znali pa biti bolj kvalitetni.

Tako da, če odgovorimo na večno vprašanje – ne, enoigralske igre ne bodo umrle. S tem člankom smo skušali le prikazati razlog za porast večigralskih iger in mikrotransakcij ter škatlic z naključnim plenom. Zdaj mogoče razumete, zakaj bo Fallout 76 primarno večigralska izkušnja in zakaj bo Call of Duty: Black Ops 4 izšel brez enoigralske komponente. Enostavno je v trenutnem okolju vlagalce težko prepričati, da bo Last of Us 2 na dolg rok prinesel več denarja kot Fortnite 2.

Sem pa med raziskavo ugotovil še eno pomembno dejstvo. Vedno več ljudi se pričenja ozirati na Twitch in YouTube za pridobitev mnenja, ali se dotično igro splača kupiti in impulzivnih nakupov je zaradi bolj priročnih možnosti za raziskavo manj. AMPAK. Zaradi tega trpijo sploh krajše enoigralske narativne igre, kjer si gledalci tako ogledajo celotno zgodbo in tako izgubijo željo in potrebo po nakupu. Persona 5 je prav zaradi tega uvedla stroge omejitve za “streamerje”, z grožnjami o odstranitvi video posnetkov ali celo računov igralcev, ki se jih ne bodo držali.

Če raziskavo končam še s citatom Numinous Games, studiem za igro That Dragon Cancer iz leta 2016. V blogu so na dolgo razložili, zakaj se počutijo, da kultura gledanja igralnih posnetkov močno škodi prodajnim številkam: “Za krajšo, relativno narativno izkušnjo, kot smo jo pripravili mi, sploh YouTube predstavlja ogromen problem. Na milijonu igralcev igralni posnetki potešijo željo po lastnoročnem igranju in tako si igre nikoli ne kupijo in jo igrajo, kot je bila zasnovana. Če za primer vzamete na milijone ogledov v igralnih posnetkih naše igre in jih primerjate s prodajo, je razlika očitna.”

Svobodnemu internetu v Evropi šteti dnevi?

1

Svobodni internet je v ZDA že postal stvar preteklosti, a kot izgleda so v Evropi prav tako zavohali vonj zaslužka, zato ni čudno, da so se spremembe začele dogajati tudi na naši celini. Spodnji članek je povzet iz strani Piratske stranke Slovenije, ki so zadevo temeljito obdelali in tudi predstavili.


Davek na linke: SPREJET

Člen 11, ki zahteva, da vsak, ki deli povezavo do člankov, od lastnika avtorskih pravic (aka. založnika) pridobi (plača za) licenco, je bil sprejet s 13 glasovi za in 12 glasovi proti.

Kaj to pomeni v praksi?

Ko boste na Facebooku objavili link do članka, bo “nekdo” moral plačati lastniku spletne strani, na kateri je članek objavljen. Ko boste na Google iskali karkoli, bo moral Google lastnikom spletnih strani plačati za vsak prikazan rezultat.

Kako smo prišli do tega? Tako kot vedno – prej omenjeni založniški lobiji bi v imenu zaščite zaslužkov (oz. lahkega zaslužka na račun velikih internetnih podjetji) raje uničili najbolj pomemben motor napredka (aka. internet) – kot se prilagodili novim tehnologijam in zahtevam potrošnikov.

Smo pa takim poskusom že bili priča tako v Nemčiji kot v Španiji, kjer sta oba spektakularno propadla.

Več o tem si lahko preberete v odličnem povzetku naše EU poslanke Julije Rede, ki se že cel mandat bori proti takim poskusom.

Filtriranje (in cenzura) vsega: SPREJETO

Člen 13, ki zahteva preventivno filtriranje in cenzuriranje vsega, kar odvetniki velikih korporacij smatrajo, da krši avtorske pravice, je bil sprejet s 15 glasovi za in 10 glasovi proti.

Kaj to pomeni v praksi?

Internet je dolgo časa, vse od svojega začetka, deloval po istem principu, kot vsem dobro poznana pošta. Vsako pismo, ki ga pošljete, pošta odnese do prejemnika, brez pregledovanja in brez odgovornosti za vsebino pisma, ki ga prenaša. Odgovornost za zakonitost vsebine nosi pošiljatelj, pošta pa le opravlja svojo funkcijo.

Prenos odgovornosti za vsebino pošiljke na pošto bi bilo absurdno, saj bi to zahtevalo, da pošta prebere čisto vsako vaše pismo in samostojno, brez sodišča, odloča ali je vsebina zakonita. Ali drugače: zahtevalo bi univerzalno cenzuro.

Vendar točno to sedaj predlagajo za digitalne oblike pošte. Prvi so bili ponudniki dostopa do interneta, kjer se temu očitnemu pravilu reče “nevtralnost interneta”. Vendar, ker so bili tam poskusi (več ali manj) neuspešni, se sedaj selijo eno stopnjo višje.

Na ponudnike storitev na internetu, kot so Facebook, Google, Reddit, Youtube, 9gag, Instagram, Snapchat, … .

Člen zahteva, da vsi ponudniki z “veliko količino” vsebin (to velja tudi za vaša sporočila, slike, video, .. ) pred objavo preverijo zakonitost vsebin, ki ste jih naložili.

Glavni razlog za to je namenjen izsiljevanju večjih zaslužkov s strani založnikov platform, kot sta YouTube in Spotify, na katerih so naložena avtorska dela in do katerih imajo pridržane avtorske pravice.

Posledica bo seveda, da boste lahko na te spletne strani naložili le tisto, kar bodo odvetniki korporacij v naprej dovolili. Kultura se razvija na meji “legalnega” in vsa avtorska dela so narejena po zavestnem ali nezavestnem navdihu že videnega. Še huje pa se bo pisalo sicer družbeno sprejemljivim, vendar pogosto nelegalnim “memom”, parodijam, citatom itd.

To nedvomno vodi v stagnacijo in korporativizacijo kulture v najslabšem primeru oz. opustitev interneta kot največjega spodbujevalca razvoja v zgodovini, ki, v najboljšem primeru, obstane le kot globalni digitalni reklamni pano.


Piratska stranka napoveduje nadaljnji boj, kjer se bodo 7. julija na plenarni seji evropskega parlamenta borili, da se ti ukrepi ne bodo sprejeli.

Ninja oznanil partnerstvo z Red Bullom ter naznanil turnir Rise Till Dawn

Morda bi kdo pomislil, da je se je popularni streamer Ninja, ob izgubi 40.000 naročnikov, zasrbljeno držal za glavo in na glas preklinjal. Verjetno bi vsak normalni streamer ob izgubi takšnega števila privržencev ter denarja, zabrisal PC skozi okno in se zavzel, da nikoli več ne prižge streama.

Vendar Tyler “Ninja” Blevins ni bil zaskrbljen saj je vedel kaj ga čaka v prihodnosti. Tako je par dni nazaj mirno oznanil partnerstvo z velikanom Red Bullom, poleg tega pa je napovedal še nov turnir imenovan Rise Till Dawn, ki bo seveda potekal v igri Fortnite.

Zanimivo tekmovanje se bo odvilo 21. julija v Chicagu, igralo pa se bo od zahoda sonca pa vse do njegovega vzhoda. Tekmovalci, ki se bodo združili v dvojice, bodo v tem času poskušali nabrati čimveč točk, kjer bodo bonusne dodeljene tistemu, ki bo pokončal Ninjo.

Rise Till Dawn turnir je zelo popularna zadeva. Ko so organizatorji odprli registracije za udeležbo, so vsa mesta pošla v prvih parih minutah, kjer je vstopnica stala 40$.

In s kom bo med turnirjem v dvojici igral Ninja? Pravi da ima v mislih svojega streaming prijatelja DrLupo, ki naj bi bil v vsakem primeru na nek način vpleten v tekmovanje, zakaj ga potem ne bi postavili kar v ekipo z Ninjo.

PUBG prvič v zgodovini znižal svojo ceno

0

Do sedaj je vsak, ki je v življenju kdaj v rokah držal navezo miške in tipkovnice, že zagotovo slišal za popularno večigralsko igro Player Unknown’s Battlegrounds. Ta battle royal naslov je dolgo časa krasil vrhe vseh prodajnih lestvic, impresivno pa je, da vse od svojega izida ni bil nikoli znižan.

To se je sedaj končno spremenilo, saj je PUBG trenutno znižan za 33% na Steamu in če se vam po predalu valja odvečnih 20€, je morda sedaj pravi trenutek za nakup.

PUBG razvijalec je pri objavi znižane cene še dodal, da združeno število PC in Xbox One igralcev sedaj presega številko 50 milijonov in če k temu prištejemo še mobilne igralce, naj bi PUBG vsak dan preigravalo preko 87 milijonov ljudi.

Poleg razprodaje se lahko veselimo tudi prihajajoče velike posodobitve, ki bo ta petek vpeljala novo Sanhok mapo ter novo strelno orožje QBZ95, ki bo na dotični mapi zamenjalo SCAR-L.

Znižana cena bo veljala vse do 5. julija, kar vam da na razpolago ogromno časa za vašo morebitno odločitev.

DrakeMoon – recenzija spletne strani

0

Partnerska objava

Po njegovi zadnji prenovi, DrakeMoon.com prihaja kot nova in vznemirljiva platforma, kjer lahko igrate najnovejše igre. Kaj točno je ta stran? Se splača v njo vložiti svoj čas? Beri dalje za več informacij in za našo obsodbo.

Lastnosti

Ena glavna značilnosti DrakeMoona so njihovi “lootboxi”. Vsi v igričarski skupnosti vemo za njih in jih sovražimo iz dna srca ampak DrakeMoon zasuka koncept in rezultat je močno bolj privlačen. Namesto pridobivanja predmetov iz igre, vam ponudi DrakeMoon ključe za igro, ki jih lahko obdržite ali prodate nazaj spletni strani, da lahko poskusite ponovno. Ta sistem ni ravno dober, ko si želite pridobiti specifično igro ampak je odličen, ko si samo želite nekaj novega za preigravanje, brez da zato plačate pretirano vsoto.

“Lootbox” sistem je lahko odličen za igralce, ki obožujejo preizkušati nove igre. Po drugi strani pa mi ne maramo naključnosti, ki pride iz takšnega sistema. Ampak DrakeMoon ima nekaj tudi za ljudi kot smo mi. Počasi vpeljujejo sistem, kjer vzamejo par iger, jih zapakirajo v skupek in jih prodajajo pod močnim znižanjem. Skupki so združeni po žanrih in so polni iger, ki se razlikujejo po kakovosti in produkcijski vrednosti. Pošteno povedano, vse igre, ki jih boste odkrili v nekem skupku ne bodo po vrednosti iste a vseeno se splača kupiti tak komplet zaradi tiste igre ali dveh, ki pa so kakovostne. In pa, kdo ve, morda vam kdaj zapaše igrati nekaj, na kar prej niste nikoli pomislili in tako vam zna vsebina paketa priti prav, čeprav tega niste niti pričakovali.

Obstaja tudi funkcija Game of the Day, ki ponudi eno močno znižano igro. Vsak dan je v ponudbi nov naslov. Nekatere igre, ki so ponujene v promociji so klasike, medtem ko nekatere – to niti niso. Ene so novejše, spet druge starejše. Če ne veste kaj Game of the Day sploh je, vam DrakeMoon na svoji Facebook strani kaže prenos v živo, kjer je prikazana trenutna igra iz ponudbe in zato vam zna to pomagati pri odločitvi. Naša edina pritožba je, da trenutno ni možno videti, kakšna bo Game of the Day denimo jutri ali čez dva dni. Če bi pokazali nekakšen časovni razpored, bi lahko videli, če bo v prihodnosti na voljo kakšna igra, ki nas dejansko zanima, zraven pa bi si lahko še pogledali prenos v živo, da se prepričamo, če si res želimo tega naslova.

 

Denarne zadeve

Ko smo prvič obiskali spletno stran drakemoon.com, so nam najprej v oko skočile cene. Odkrito rečeno, so precej dobre. Da, verjetno nam lahko ponudijo takšne kupčije, ker večina iger v ponudbi niso posebej popularne ali pa niso več na višku svoje popularnosti. Ampak če ne lovite ravno grafično najbolj izpopolnjenih ali pa najbolj pričakovanih naslovov, je spletna stran v redu. Smo tudi mnenja, da podjetje, ki skrbi za DrakeMoon, ni zaskrbljeno z lovljenjem najnovejših iger. Za to kar je in sicer pridobivanje iger, ki jih nikoli niste igrali za nizko ceno, je DrakeMoon dobra spletna stran.

Odločili smo se da spletno stran preverimo neodvisno in kar smo našli, je bilo precej dobro. Vzemimo za primer Lords Bundle, ki vsebuje 5 iger: Lords of the Fallen Digital Deluxe, JYDGE, Panzer Corps, The Bureau: XCOM Declassified in Mercenary Kings: Reloaded Edition. Paket stane 3.49$, medtem ko igra, po kateri skupek tudi nosi svoje ime, Lords of the Fallen, stane preko 20$ na večini tretje osebnih straneh. Ne vemo, kako to DrakeMoonu uspe ampak za take cene se zadevo splača preizkusiti.

K sreči, je plačevanje za stvari na DrakeMoon precej preprosto. Žal manjka PayPal integracija a vseeno spletna stran podpira G2A Pay, JCB, vse večje kredite kartice in druge uveljavljene plačilne načine kot so Skrill in predplačniške kartice. Lahko rečemo, da bo večina uporabnikov, ki želi preizkusiti DrakeMoon, zagotovo našla nekakšno plačilno opcijo.

Seveda, vse to ne pomeni nič, če je spletna stran neuporabna. Čeprav drakemoon.com izgleda precej odzivna in lepa na pogled, celoten stil morda izgleda preveč otročje. Imajo tudi nekakšno igro imenovano MoonWars. Preizkusili smo jo in očitno je nekakšna preprosta kopija igre Clash Royale. Nismo prepričani čemu točno služi ampak, zakaj pa ne? Čeprav imamo raje bolj profesionalno in solidno estetiko, ima vsak svoj okus. Ne želimo vam vsiljevati naših preferenc.

Zaključek

Pogledali smo si drakemoon.com in naš glavni vtis je sledeč – če želite nekaj novega za igranje in za plačilo tega ne želite oropati banke, je lahko ta stran ena od opcij, v katero lahko pregladate. Čeprav njihov nabor trenutno ne bi oklicali ravno za gromozanskega, imamo občutek, da se bo izbira v prihodnosti izboljšala. Vseeno pa same osnove izgledajo solidne. Na izbiro je veliko plačilnih načinov, stran dela tekoče in dizajn je preprost in jasen. Želimo si sicer nekakšen časoven razpored za Game of the Day promocijo ampak skupno vzeto, to kar se trudi ponuditi DrakeMoon, deluje. Stran lahko priporočimo, če iščete nekaj novega za igranje.

Z 98% pozitivnimi opisi je Portal 2 trenutno najbolje ocenjena igra na Steamu

Kar že 7 let mineva odkar je na naše ekrane stopila legendarna platformsko ugankarska igra Portal 2. To so bili časi, ko je razvijalec Valve še dejansko delal enoigralske igre in čeprav jih je izdajal počasi, jih je vsaj delal.

O Portal 3 lahko trenutno samo sanjamo a lepo je videti, da je igra v naših srcih zapisana z zlatimi črkami. Igralci jo cenijo tako zelo, da ima sedaj že skorajda legendarni naslov, lepo število pozitivnih kratkih opisov, ki jih lahko imetniki igre pustijo na Steamu. Pozitivno jo je ocenilo kar 88.150 igralcev, kar tvori 98% vseh opisov. Glede na te številke je Portal 2 na samem vrhu Steamove ponudbe in velja kot najbolje ocenjena igra na tej platformi.

Koga še najdemo na vrhu? Presenetljivo se na drugem mestu nahaja igra, ki je še vedno v zgodnjem dostopu. Gre se za zabaven naslov Factorio, ki prav tako drži 98% pozitivnih ocen, tako pa ga je ocenilo 28.138 igralcev.

Bronasto medaljo trenutno drži The Witcher 3: Wild Hunt, čigar procenti še vedno stojijo pri impresivni številki 97%, ocenilo pa ga je kar 141.343 igralcev.

Zagotovo vam pri nobeni od naštetih iger ne bo dolgčas in če si jih še ne lastite, brez skrbi, saj se počasi približuje Steam razprodaja.

 

Guild Wars 2: Living World sezona 4 epizoda 3

0

Razvijalci ArenaNet so izdali popolnoma nov napovednik za prihajajočo t.i. “Living World” sezono 4, epizodo 3. Nova vsebina bo prinesla kar nekaj dobrot, kot so Legendary Warhorn, Verdarach, novo mapo, Domain of Kourna, Deepstone, nov mount in za piko na i še popolnoma novo zgodbo. Celotna posodobitev bo izšla 26. junija. 

Za konec šole so razvijalci poskrbeli, da bo Guild Wars 2: Path of Fire znižan za kar 50 odstotkov na njihovi uradni strani vse do 27. junija.