🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 503

Logitech postal partner dogodka Gaming brez izgovorov!

0

Dobri prijatelji so s tabo v dobrem in slabem in ti vedno stojijo ob strani. In Gamingsi za takšnega prijatelja zagotovo šteje podjetje Logitech, ki nam je v preteklosti vedno pomagalo pri izvedbi naših dogodkov, in nič drugače ne bo tudi tokrat, na dogodku Gaming brez izgovorov.

Logitech se je velikodušno ponudil, da poskrbi za opremo našega “streamerja”, Pera Martića, ki bo celoten dogodek prenašal v živo. Pero bo tako opremljen z Logitechovo periferijo, medtem ko se bo prvič preizkusil v komentiranju iger Counter-Strike: Global Offensive ter FIFA 18.

Poleg tega bodo poskrbeli tudi za obiskovalce, saj bodo na dogodek pripeljali pravo dirkalniško izkušnjo. Ta bo sestavljena iz posebnega sedeža in volana, kar bo zagotovo popestrilo dan marsikateremu obiskovalcu in navdušencu nad cestnimi dirkalniki.

Kdo je Logitech?

Usmerjen na inovacijo in kvaliteto, Logitech izdeluje računalniške dodatke, ki vam pomagajo do večjega užitka v digitalnem svetu. Začeli so leta 1981 z računalniško miško, ki je ponujala bolj intuitiven način uporabe osebnega računalnika. Postali so vodilni proizvajalec računalniških mišk in v tem času ponovno definirali miško na ducate načinov, da so obdržali korak z naraščajočimi potrebami uporabnikov namiznih in prenosnih računalnikov.

Od svojih prvih dni so razširili svoje znanje preko izdelave mišk na širok nabor drugih naprav in vmesnikov, ki so poslednji korak med vami in vašim računalnikom, konzolno igro, digitalno glasbo ali domačim kino sistemom.

Njihovi produkti se prodajajo v skoraj vseh državah na svetu in Logitechovo vodstvo v inovaciji sedaj predstavlja širok nabor osebnih računalniških dodatkov (žičnih in brezžičnih), s posebnim poudarkom na področju upravljanja z računalnikom, iger, internetnih komunikacij, digitalne glasbe in nadzora nad domačimi video sistemi.


Logitech se tako pridružuje naši vrsti partnerjev pri dogodku “Gaming brez izgovorov”, ki se bo zgodil 14. 4. 2018 na lokaciji Citypark v Ljubljani. Skupaj z njihovo pomočjo bomo izpeljali dva velika turnirja, in sicer v igrah Counter-Strike: Global Offensive ter FIFA18.

Upamo, da se na dogodku zberete v čim večjem številu, zato ste tako igralci kot sami obiskovalci vljudno vabljeni na Gaming brez izgovorov! Za vsa dodatna vprašanja smo vam na voljo tudi v klepetu na našem Discord kanalu (klikni me, potrebujete program Discord).

Kaj sploh je … Beast Quest … hmgh … vrečko za bruhanje? Ja, prosim!

0

Dobrodošli vsi skupaj v novi epizodi Kaj … Kaj je Beast Quest?

No, pravzaprav, da se malce razjasnim. Načrtovali smo video posnetek, ki naj bi predstavil današnjo igro Beast Quest v karseda dobri in pozitivni luči. Mislim, ko pogledaš kak napovednik, je vse, kar vidiš, grafično privlačna (preprosta grafika) in zvočno dodelana igra, ki nas popelje v sanjski svet junakov, kateri osvobajajo pošasti z namenom rešitve sveta. Igra na prvi pogled morda celo malce spominja na Fable.


Razvojna ekipa: Torus Games (Avstralija)
Založnik: Maximum Games
Platforme:
PC, PS4
Operacijski sistemi: Windows 7+
Datum izida: 13. 3. 2018
Cena: 39.99 €

Zvrst: RPG Akcijska Avantura


V uredništvu so me prijazno opozorili glede igre, da sicer na prvi pogled deluje v redu, a naj vse skupaj vzamem z rezervo … In kako prav so imeli!

Poln pričakovanj sem si prenesel igro s Steam platforme, brez kakršnih koli zapletov zagnal, izbral najvišjo možno grafično nastavitev v pred-meniju, in če kdorkoli ne ve … Da, navkljub prastaremu sistemu mi ta igra celo deluje tekoče na maksimalnih nastavitvah, woohoo!
Potem pa pridemo do glavnega menija, kjer se že pojavijo prve težave. Navigacija poteka izključno preko tipkovnice, kar je en ogromen minus iz moje strani, a če bi to bila edina težava igre, bi bilo to še nekako prebavljivo. Kasneje, v igri sami, lahko smer premikanja karakterja upravljamo tudi z miško, a v nastavitvah nikjer ne obstaja opcija za spreminjanje občutljivosti miške, kar je še en velik minus, saj bi za moj okus lahko bila malenkost višja.

Že pri gledanju začetnih igranih prizorov, ki spominjajo na igro kakega prvega razreda, sem dobil slab občutek. Ustnice oziroma usta karakterjev niso bila v sinhronizaciji z govorom ter premikanje rok in glave med govorom je bilo vidno leseno, in ne naravno. Ob tem sem nekako zaslutil, kaj me čaka v nadaljevanju.

Podal sem se na opravljanje prve misije in moja prva asociacija po pretečenih stotih metrih je bila: »Pa to je kot Harry Potter 15 let nazaj,« seveda sem ob izgovoru tega stavka na veliko zavil z očmi, da bi jih skorajda lahko zamenjal za planet, ki kroži okoli sonca.

Po pravici povedano, igre naj bi se razvijale in recimo vsako leto ali vsakih nekaj let naredile korak naprej in nam predstavile nekaj novega, prej še ne videnega. Naj bo to nova raven grafike, nove funkcionalnosti, nova fizika, nov tip žanra iger … Karkoli, kar se lahko smatra za napredek. In zato tudi ljudje plačujemo razvijalcem iger, ker so nam servirali nekaj novega, pa pustimo Call of Duty ali Far Cry seriji ob strani, njih drži pokonci baza navdušencev nad serijo. No, Beast Quest je naredil 10 korakov nazaj

Ko jo igraš, imaš obenem občutek, da igraš neko resnično zgodnjo verzijo igre v razvoju, po drugi strani pa te nikakor ne izpusti tudi občutek že videnega: »Hej! Takole sem pa skakal naokoli s Harryem, ko sem nabiral mavrične bombončke.«

Če potegnemo črto, ČE bi igra bila z zgodnji fazi razvoja, ČE bi za igro stalo neko majhno podjetje s par zaposlenimi, ČE bi bila igra zastonj ali blazno poceni … Ne, tudi v teh primerih je ne bi svetoval …
Kaj pa je najhuje? Najhuje je to, da na Steam platformi za igro zahtevajo 40 €!!!
Če po vsem tem človek ne ostane brez besed, in ne, dejstvo, da igra sicer že obstaja za mobilno platformo, ne opraviči tako porazne izvedbe ter cene.
Nauk te zgodbe? Če ti urednik namigne, da zna biti igra na malenkost šibkejši strani, mu naslednjič verjemi!

Več o moji izkušnji z igro pa si lahko ogledate v video posnetku. A pozor, sneman je bil v poznih urah ter igra me je psihično izmučila, zato delujem zelo … Monotono.

Sedaj pa hitro zaženimo Escape From Tarkov Launcher in poglejmo, ali so nam že servirali novo posodobitev … Niso! Cyuka!

Counter Strike GO kvalifikacijski turnir končan @ Gaming brez izgovorov

0

Kot na vseh naših turnirjih, smo tudi tokrat prejeli zelo pozitiven odziv s strani Counter Strike skupnosti, kajti na naš kvalifikacijski turnir Gaming brez izgovorov se je prijavilo kar 32 ekip, in tako so igralci pokazali, da je slovenska CS:GO scena še kako živa in še vedno konkurira trenutno zelo popularnima igrama Fortnite in PUBG.

Po dolgi soboti so znane najboljše štiri ekipe, ki se bodo potegovale 14. 4. 2018 v Cityparku za nagradni sklad preko 3000 €.

1. mesto: Denarna nagrada 300 €, 5x 12-mesečna naročnina Telekomovega paketa NEODVISNI B v vrednosti 250 € in 500 € v materialnih nagradah

2. mesto: Denarna nagrada 200 €  in 500 € v materialnih nagradah

3. mesto: Denarna nagrada 100 € in 300 € v materialnih nagradah

4. mesto: Materialne nagrade v vrednosti pribl. 100 €

Kako se je zadeva razpletla in kateri igralci so v ekipah, najdete na platformi UVIESPORTS.com (klikni me). Zaključni turnir, ki bo potekal 14. 4. 2018, bo prav tako potekal na platformi UVIESPORTS.com (klikni me).

Ekipe, ki so se uvrstile na zaključni dogodek:

iShock
mamba legendica
hackbait
21Arches

Vljudno vas vabimo, da se nam pridružite 14. 4. 2018 v Cityparku Ljubljana na dogodku, kjer bomo poleg tekmovanja pripravili še ostale zanimivosti, več informacij najdete na uradni strani dogodka (klikni me).

Povezane novice:

Metro Exodus bo prva igra, ki bo podpirala Nvidia Ray Tracing

0

Metro Exodus nas je navdušil že z dražilnikom tekom lanskoletnega dogodka E3, ampak zadnji posnetek je povzročil še več tegob, povezanih z nestrpnostjo. Pri 4AGames so namreč oznanili, da bo šlo za prvo igro z RTX Ray Tracing tehnologijo.

Kakorkoli, grafična podoba je naravnost osupljiva. Za vse, ki Metro serije še ne poznate, gre za 3. del. Predhodnika Metro 2033 in Metro Last Light sta postavljala mejnike in nas, ob izidu, navdušila z dih jemajočo grafično podobo in odlično igranostjo. Ko si boste ogledali spodaj dodan video, bodite pozorni predvsem na svetlobo in njeno interakcijo s predmeti in vodo.

Od izida smo oddaljeni še nekaj časa, saj je napovedan v letu 2018, točen datum pa zaenkrat še ni znan.

AMD postal partner dogodka Gaming brez izgovorov!

0

Da na našem dogodku Gaming brez izgovorov igralcem ne bi živčke kravžljali padci sličic na sekundo, smo morali poskrbeti za karseda učinkovito sestavo računalniških konfiguracij.

Na temu mestu nam je na pomoč priskočilo podjetje AMD, ki bo naše PC-je obdarilo tako procesorsko kot tudi grafično.

Tako bodo v naših mlinčkih prebivali procesorji AMD Ryzen 1600; 6-jedrniki, ki tečejo pri osnovni frekvenci 3.2 Ghz, ko pa se malce bolje zaženejo pa dosežejo 3.6 Ghz.

Ne, našim Counter-Strike igralcem ne bo hudo in trudimo se jim zagotoviti najbolj optimalno izkušnjo pri tekmovanju zato smo veseli in ponosni, da bo AMD dostavil ravno tisto moč in pomoč, ki jo potrebujemo.

Kdo je AMD?

Advanced Micro Devices (s kratico AMD) je ameriško računalniško podjetje.

AMD proizvaja procesorje, grafične procesorje, matične plošče in osebne računalnike. Je drugi največji proizvajalec procesorjev in tretji največji izdelovalec grafičnih procesorjev. Poleg tega proizvaja tudi manjše količine integriranih vezij.

The Forest zapušča zgodnji dostop

0

Po dolgih štirih letih zgodnjega dostopa se bo končno zgodilo: The Forest bo izšel v končni verziji 1.0.

Razvojna ekipa je že prejšnji mesec napovedala izid dokončane igre, pred kratkim pa so napovedali tudi datum izida.

The Forest bo v inačici 1.0 zaživel 30. aprila, polna verzija pa bo močno pridobila na vsebini.

Razvijalec se osredotoča predvsem na optimizacijo, tako same igre kot njenih strežnikov. Pridobili bomo dodatne jezike ter polno podporo kontrolerjem, kot pravijo pa bomo dobili tudi nove razloge za pobijanje kanibalov. Tu bodo seveda še nove zgradbe, orodja ter nove sestavine za nabiranje širom otoka.

Predelan bo tudi sistem zmrzovanja ter gretja, kjer bomo dobili novo grelno obleko, načrtujejo pa tudi podporo za VR-sisteme, a več o tem bo znano tik pred izidom. Razvijalec obljublja tudi kar nekaj presenečenj, ki pa jih bomo odkrili šele ob polnem izidu igre.

Mimogrede, ob inačici 1.0 bo predelana tudi cena, ki se bo zvišala iz 14.99 € na 19.99 €, in če si želite nove doze preživetvene groze, je morda sedaj pameten čas za nakup svoje Steam kode.

Fortnite Mobile služi preko 1.8 milijona dolarjev na dan

0

Da je Fortnite prispel tudi na telefone, vemo vsi. Tudi, da je tam zelo uspešen, verjetno ne preseneča nikogar. A njegovi zaslužki so zagotovo presenetili marsikoga.

Novica prihaja iz analitične firme Sensor Tower, ki je ugotovila, da Fortnite Mobile prigrebe kar 1.8 mio dolarjev. Na dan. Kar je veliko. Zelo veliko.

Na teden naj bi igra v kasarno prinesla 6.4 mio zelencev, kar ga postavi med najbolj dobičkonosne igre na mobilnih telefonih. Za primerjavo: v istem časovnem obdobju Pokemon Go zasluži 2.7 mio, Clash of Clans 4.1 mio in Candy Crush Saga 5.8 mio dolarjev.

Fortnite in lokacija vseh prodajnih avtomatov

Kar je najbolj noro pri teh številkah je dejstvo, da Fortnite Mobile sploh še ni izšel na Android sistemih. Kot napoveduje Sensor Tower, zna dodatek Android igralcev povečati zaslužek na 3 mio dolarjev na dan ali še več. Zanimivo je tudi dejstvo, da odkar je Fortnite Mobile postal na voljo vsem iOS uporabnikom (prej si lahko igral samo z povabilom), so se dobički povečali za kar 197 procentov. Rast priljubljenosti si lahko ogledate na priročnem spodnjem grafu, ki je verjetno Epic spodbudil k čim hitrejšemu razvoju predelave za Android.

Sam Fisher prihaja v Ghost Recon Wildlands

Ubisoft je včeraj prikazal kratkek napovednik, ki napoveduje vrnitev priljubljene tehno ninđe, Sama Fisherja.

Junak, ki ga vsi poznamo iz Splinter Cell iger, se bo tako pojavil v še enem Ubisoftovem naslovu, Ghost Recon Wildlans. Šlo bo za nov igralni dogodek, imenovan “Special Operation”, verjetno pa bo zelo podoben Predator dogodku, ki se je zgodil decembra 2017.

Pričakujemo lahko nov 3D model Sama Fisherja ter morda nekaj nove opreme in novo misijo. Kar posebej navdušuje v tem videu, je glasovni podajalec, saj se vrača Michael Ironside, ki je posodil svoje glasilke v vseh delih serije, razen v zadnjem, imenovanem Splinter Cell Blacklist.

Ubisoft pravi, da bo več informacij znanih 9. aprila, do takrat pa si oglejte spodnji napovednik.

Test kompleta (miška, tipkovnica) – Cooler Master MasterSet MS120

Kot ve že vsak, so mehanske igričarske tipkovnice v zadnjih letih pričele masivno pridobivati na popularnosti. Malo zaradi vedno bolj dovršenega dizajna in veliko zaradi vedno bolj ugodnih cen. Isto velja tudi za igričarske miške, ki vsebujejo že toliko gumbov, da nimaš kam dati prstov. Še ena pomembna stvar, vse bolj popularna v zadnjih časih, je seveda RGB. Je stilski? Seveda. Kaj pa nujen? Za nekatere morda, a sam nikoli nisem preveč iskal teh treh črk na vsaki embalaži, čeprav moram priznati, da nikoli nisem imel nič proti njim.

Za dober komplet miške in mehanske tipkovnice lahko zlahka odšteješ več kot 100 €. Če pa iščeš nekaj ugodnejšega, ima Cooler Master morda ravno pravo stvar. Danes si bomo namreč ogledali njihov komplet miške in tipkovnice MasterSet MS120, ki se ga da dobiti za okoli 80 €. Kaj, a komplet z mehansko tipkovnico za takšen denar? Ko bi le bil, pravzaprav gre za mem-hansko tipkovnico, neke vrste hibrid med membransko in mehansko tipkovnico, ki bi naj nudila najboljše iz obeh taborov. Zraven pa prejmeš tudi miško, ki na izgled sumljivo spominja na MM520. Kako se vse obnese v praksi, bomo precenili mi.


Tehnične specifikacije

  • Tipkovnica
    Stikala: Cooler Master Mem-chanical Clicky
    Življenjska doba: 50 M+
    Barva: Črna
    LED Barva: RGB, več načinov in reakcijski efekti
    Hitrost zaznavanja: 125 Hz
    Povezava kabla: USB 1.1
  •  Miška
    Senzor: Optični, AVAGO 3050
    Stikala: Omron 10 M
    Barva: Črna
    LED Barva: RGB (tri cone z različnimi učinki)
    Povezava kabla: USB 2.0
  • Svoj komplet lahko kupite na EIGRE.si – CoolerMaster MasterSet MS120

Embalaža

Za komplet so izbrali povsem klasičen dizajn, identičen kot pri Masterkeys Lite L. Na sprednji strani vsebuje prikaz miške in tipkovnice ter prikaz mem-hanskih stikal, izpostavljena pa je tudi združljivost z Cherry tipkami, v kolikor si zaželiš popestriti tipkarsko izkušnjo. Na zadnji strani se nahaja nekaj osnovnih funkcij in demonstracija notranjosti tipkovnice, zanimivosti pa se tu končajo.

Ob odprtju me je pričakala tipkovnica v zaščitni foliji, zraven pa še miška v foliji in prilagojenem modelu. Pod tipkovnico so še zelo tanka navodila z nekaj koristnimi bližnjicami, in to je bolj kot ne to. Povsem enostavna embalaža, kar je bilo za “budget” komplet tudi pričakovano.


Izgled in dizajn

Pa pričnimo pri tipkovnici. Vsaj po izgledu gre za klasično mehansko tipkovnico z enakomerno osvetlitvijo pod celotno tipkarsko površino. Osnovna oblika me je močno spominjala na Logitech G413 Carbon, le da ima ta tipkovnica v celoti črn mat izgled in bolj izrazito osvetlitev, prav tako pa nima dodatnega USB priključka. Testna tipkovnica je imela klasično US QWERTY postavitev. Velikost tipkovnice je s 44 cm širine, 13 cm dolžine in 4 cm višine povsem standardna.

Tipke počivajo na plastičnem ohišju, dvignjene nad samim okvirjem. To olajša čiščenje, osvetljava pa pride bolj do izraza. Na dotik so tipke rahlo majave z veliko prostora za premikanje, še posebej levo in desno. Takšna stvar je povsem tipična za membranske in mem-hanske tipkovnice, a jo bo reden uporabnik mehanskih tipkovnic takoj opazil. Postavitev tipk je precej standardna, s FN bližnjicami na funkcijskih tipkah in bližnjicami za upravljanje z multimedijskimi vsebinami na navigacijskem delu.

Zgornji desni del je rezerviran za štiri LED-lučke, ki označujejo Scroll Lock, Num Lock, Caps Lock in zaklenitev celotne tipkovnice (oziroma samo Windows gumbov, odvisno od tega, ali pritisneš kombinacijo FN+F11 ali FN+F12).

V kolikor tipkovnico obrnemo na glavo, na spodnji strani najdemo dve gumijasti blazinici za preprečevanje zdrsa, za njima pa še dve precej trdi nogi, ki se zapreta z zelo zadovoljivim klikom. S solidno višino in stabilnostjo močno pripomoreta k ergonomičnosti.

Tipkovnici tega in Masterkeys Lite L kompleta izgledata na prvi pogled identični, a obstaja par razlik, katere si bomo ogledali v naslednjem delu. Sedaj je namreč čas, da preidemo še na miško.

Komplet vsebuje desničarsko miško z izrastkom oziroma počivalnikom za prstanec in mezinček. Na prvi pogled izgleda podobno kot MM520, le da vsebuje inferiorni optični senzor. A oblika in gumbi so identični, zato je primerjava vseeno na mestu. Osebno mi oblika ni ravno najbolj pri srcu, a miška je udobna za držanje in vse je tam, kjer mora biti. Z le 11.5 cm dolžine, 8 cm širine, 3.5 cm višine in s samo 100 g teže gre za idealno velikost za srednjo veliko roko, čeprav zna nam, z daljšimi prsti, krajša dolžina povzročati težave.

Izgled sovpada s tipkovnico in gre za precej luštno miško črne nesvetleče barve. Ima šest tipk – klasično levo in desno, kolešček in gumb za koleščkom ter dva gumba na levi strani. Opazil sem tudi, da je kolešček malo višje kot pri večini mišk, ki sem jih uporabljal.

Osvetljava se nahaja na treh conah. Te so kolešček, obroba logotipa na zadku in črta, ki na zadnjem delu spremlja rob. Ker programske opreme ni, je ločene osvetlitvene cone možno spreminjati le preko kombinacij klikov, čeprav je to dosti bolj kompleksno in veliko raje bi videl vsaj osnovno programsko opremo, kjer bi lahko upravljal z osvetljavo. Navodil za bližnjice nisem zapazil v škatli ali kjerkoli na spletu, zato sem moral improvizirati in jih ugotoviti sam.

Tako kabel na miški, kot tudi na tipkovnici nista pletena, ampak iz upogljive plastike. Sam bi raje videl ravno to, čeprav moramo biti pošteni, da gre za komplet, mišljen predvsem za nekoga, ki išče prvo poceni kombinacijo zase.

Test

Ne morem pričeti, ne da bi šel skozi podobnosti med to tipkovnico in tisto v kompletu MasterKeys Lite L, saj sta vsaj na prvi pogled zelo podobni. A Cooler Master je poslušal moje pripombe glede slednje (zagotovo, le kaj drugega bi lahko bil razlog za te spremembe) in odpravili so večino pomanjkljivosti, ki sem jih omenil. A nasploh sem tipkovnico ocenil zelo visoko in glede na to, da gre tu za superiorno varianto, sem nad njo še bolj navdušen. Tipke imajo dosti boljšo zaznavnost (skoraj predobro, saj včasih zaznajo že najmanjši dotik), označbe na posameznih tipkah so dosti lažje berljive v slabši svetlobi in ločena osvetlitev vsake tipke omogoča boljšo kvaliteto osvetljave in več opcij pri nastavitvah.

Kot sem že omenil, ne gre za mehansko tipkovnico, kar se je ob uporabi tudi poznalo. Vendar ne preveč, saj je občutek podoben kot pri Cherry MX Blue stikalih, čeprav bo vsak, ki je kdaj uporabljal mehanske tipkovnice, verjetno brez težav opazil razliko. Ne smemo pozabiti omeniti tudi, da je tipkovnica kompatibilna s Cherry Keycap, kar omogoča zamenjavo s podprtimi tipkami. Kar se tiče samega delovanja, je komplet deloval brez problemov in gre za več kot solidno igričarsko kombinacijo. Tako sta v strategijah, na primer Total War: Warhammer 2, in streljačinah, kot je Far Cry 5, miška in tipkovnica delovali brez problemov, in čeprav je optični senzor Avago 3050 inferioren napram samostojnim igričarskim miškam, je nudil solidno delovanje in razlika ni bila opazna. Hitro zaznavanje gumbov na tipkovnici se je izkazalo zelo koristno v igrah s hitrejšim tempom, saj je bil zaznan že najmanjši pritisk in je bil tako reakcijski čas med igranjem nižji.

Kljub delovanju na princip membranskih tipkovnic naj bi bila tipkovnica s tehnologijo anti-gosting sposobna zabeležiti hkraten pritisk do 26 tipk. Sicer mi ni uspelo naenkrat stisniti več kot 15 tipk, vendar, če sem iskren, sploh ne vem, kdo potrebuje več od tega. Nekoliko sem pogrešal počivalnik zapestja, ki ni prisoten. Nekateri znate pogrešati tudi odsotnost makro tipk in ločenih funkcijskih gumbov – bližnjic. Izmed standardnih so na voljo le tisti za upravljanje z multimedijskimi vsebinami.

Pri osvetljavi se pojavi majhen problem, saj shranjevanje profilov ni možno, in tako so vse spremembe določene nastavitve ob spremembi načina osvetljevanja izgubljene. Resda so bolj kot ne vsi učinki že prednastavljeni in ker ni programske opreme, s katero bi se lotil prilagajanja, ti preostanejo le barva in hitrost raznih učinkov. Je pa sama osvetlitev velika nadgradnja, saj so tipke osvetljene ločeno in tako je manj prelivanja, barve pa so bolj jasne. Tudi število učinkov se je povečalo in vključujejo vse popularne prednastavitve, kot so horizontalna in vertikalna mavrica, reakcije, lok in veliko drugih. Resda osvetlitev nima praktičnega učinka v igrah, a vseeno je dobro videti takšno stopnjo prilagodljivosti, čeprav sem pogrešal predvsem prilagajanje jakosti osvetlitve.


Že sama tipkovnica je tako skoraj vredna polne cene 80 €, a ker je podobna kot pri MasterKeys Lite L in le nadgrajena različica tiste, je treba nekje drugje nadoknaditi cenovno razliko. Tu veliko vlogo igra miška, katero si bomo ravnokar tudi ogledali.

Ergonomična miška ima štiri DPI nastavitve (500, 750, 1500 in 3500), kar nudi dobro stopnjo prilagodljivosti med visokimi in nizkimi hitrosti, čeprav sem pogrešal kakšno vmesno nastavitev in možnost nastavljanja lastnih profilov.

Gre za desničarsko miško s tako vertikalnim kot horizontalnim lokom, kar ji da obliko, udobno za držanje. Saj ne, da razreši vse ergonomične težave sveta, a v tem aspektu ji uspe dosti bolje kot veliki večini ambidekstroznih mišk. Rekel bi, da je oblika namenjena predvsem Claw prijemu, čeprav sam uporabljam Palm prijem in tudi tu se je obnesla čisto dobro. Zaradi daljše dolžine prstov mi je bil desni lok skorajda premajhen in prstanec je bil v stiku z mizo. A nasploh je bila uporaba udobna in miška je bila dovolj natančna, da se je izkazala v vseh zvrsteh iger in mi je bila dosti bolj všeč od tiste v cenejšem paketu.

A konec koncev gre za to, koliko ste pripravljeni žrtvovati. Seveda ima tudi mem-hanska tipkovnica svoje slabosti (večinoma posledica membranskih značilnosti) in z odsotnostjo programske opreme ste omejeni tudi pri prilagodljivosti. Vendar gre vseeno za kombinacijo, ki se prodaja za dobrih 80 €, za kar boste težko dobil že dobro tipkovnico, kaj šele miško in tipkovnico.


World of Warcraft: Battle for Azeroth dobil datum izida

0

Blizzard je danes končno najavil datum izida že sedmega dodatka za popularno MMO igro World of Warcraft.

Battle of Azeroth bo tako izšel poleti, in sicer 14. avgusta 2018, kar bo zagotovo marsikomu pojedlo ves prosti čas med počitnicami.

World of Warcraft: Battle for Azeroth bo dvignil izkušenjsko stopnjo iz 110 na 120, dodana bosta dva nova kontinenta, Kul Tiras ter Zandalar, in novi neraziskani otoki. Tu bodo še nova bojna polja (20 igralcev v PvE načinu proti NPC-jem nasprotne frakcije), dodane pa bodo še tri nove rase tako za Alianso kot za Hordo.

Poleg datuma izida smo prejeli še čisto nov napovednik, ogledate pa si ga lahko spodaj.

Crusader Kings II brezplačno na Steamu

0

Obstajajo igre, pri katerih ure bežijo, kot bi mignil in strategija Crusader Kings II zagotovo spada med takšne bisere. Čeprav ne ponuja spektakularnosti bojev kot pri Total War igrah in čeprav traja kar dolgo, preden se sploh naučiš pravilno igrati, velja zaradi svojih globokih taktičnih sistemov, kjer prevladujejo politične spletke, za eno najboljših strategij, ki jih lahko trenutno igramo.

Naš izbor najboljših strategij v 2017

In sedaj si lahko tale biserček pridobimo povsem brezplačno. A ponudbo je treba hitro izkoristiti, saj ta velja samo do sobote, 7. 4. 2018. Najboljše pri tem pa je, da ko enkrat igro aktiviramo, je naša za vedno!

Da izkoristite tole akcijo, samo obiščite sledečo povezavo in kliknite “Install Game” gumb. Crusader Kings II ob prenosu tehta samo 1 GB, a če vam trenutno ni do igranja, lahko inštalacijo prekinete in igra bo še vedno prisotna v vaši knjižici.

Crusader Kings II ponuja tudi celo bogastvo DLC-jev, in čeprav teh ni moč dobiti brezplačno, so vsi trenutno znižani za 50 %, razen zadnjega, imenovanega Jade Dragon, ki je znižan za 33 %.

Divinity: Original Sin II prihaja na konzole

Popularen RPG Divinity: Original Sin II, ki si je tudi pri nas zaslužil naziv najboljšega RPG-ja 2017, bo sedaj končno prišel tudi na konzole.

Razvijalec Larian Studios je zato stopil v partnerstvo z založnikom Bandai Namcom, in tako bomo že avgusta lahko zadevo preigravali na konzolah PlayStation 4 ter Xbox One.

Najboljše RPG igre v 2017

Zaenkrat še ni znano, če bo igra dodatno izkoristila moč verzij PlayStationa Pro ter Xboxa One X, a za konzolne RPG navdušence je dovolj že novica, da bodo na svoje sisteme dobili to odlično preigravanje domišljijskih vlog.

Poleg same napovedi izida je razvijalec javnosti predstavil tudi napovednik, ki si ga je mogoče ogledati spodaj.

Harry Potter: Hogwarts Mystery prihaja 25. aprila

Razvijalci Jam City so naznanili prihod mobilnega RPG-ja Harry Potter: Hogwarts Mystery. V sami igri bomo lahko prepoznali nekaj igralcev, katere poznamo že iz filma, bolj natančno bomo lahko poslušali glasove Michaela Gambona, Dame Maggie Smith, Warwicka Davisa, Sally Mortemore, Gemme Jones in Zoe Wanamaker.

Harry Potter: Hogwarts Mystery bo pripovedni RPG, kjer bodo igralci izdelovali svoje edinstvene like in se podali na nepozabno dogodivščino. Poleg tega bodo lahko naredili različne igralne razrede, si izdelali svoje uroke in, kar je najpomembnejše, lahko se bodo družili z drugimi igralci v tem virtualnem svetu.

Igra bo izšla 25. aprila za Android in iOS naprave, pred-registracijo pa lahko opravite tukaj. 

LG postal partner dogodka Gaming brez izgovorov!

0

Pospešeno sestavljamo naše računalniške konfiguracije za naš dogodek Gaming brez izgovorov, in v ta namen smo sestavili res hude PC strojčke, ki bodo našim igralcem v Counter-Strike: Global Offensive tekmovanju omogočali vrhunsko izkušnjo. A ni vse samo v grafičnih karticah in procesorjih, saj je pomemben dejavnik tudi sam zaslon.

Zato smo za pomoč poklicali priznanega proizvajalca zaslonov ter mobilnih telefonov, podjetje LG.

Pričakovali smo, da nam ponudijo običajne igričarske zaslone standardne kvalitete, brez nekih posebnih dodatkov. Kar nam je LG na koncu ponudil, je povzročilo, da so nam kolektivno čeljusti udarile po mizi.

Finaliste igre Counter-Strike: Global Offensive bo tako na mizi pričakal zaslon LG 34UC89G. Gre za ukrivljen “UltraWide” zaslon, velikosti 34″, namenjen specifično za profesionalne igričarje. LG 34UC89G vsebuje zaslon tipa IPS, ponaša pa se z resolucijo 2560×1080. Dobrote pa se ne končajo tu, saj vsebuje tudi tehnologiji “G-Sync” ter “Crosshair”, da pa bodo sličice na sekundo najvišje, poskrbi osveževalna frekvenca, ki teče pri 144 Hz.

Veste, kdo vse uporablja te vrhunske zaslone? Nihče drug kot profesionalna eŠport ekipa FaZe Clan, ki tekmuje v igrah, kot so Counter-Strike: Global Offensive, Fortnite, PUBG ter Overwatch. Da izkoristijo vse svoje prednosti, potrebujejo najboljšo opremo in zasloni LG 34UC89G so prav tisti dejavnik, ki jim pomaga do najboljših rezultatov. Za njihove vtise je najbolje, da si ogledate spodnji video, ki pove več kot tisoč besed.

Polno ponudbo proizvajalca LG si lahko ogledate na sledeči povezavi.

Kdo je LG?

LG Group (korejsko: LG 그룹) je tretja največja južnokorejska korporacija, katere največje podružnice so LG Electronics, LG Telecom in LG Chem, ki delujejo v več kot 80 državah po vsem svetu.

LG je leta 1947 pod imenom Lak Hui ustanovil Koo In Hwoi. Leta 1952 je Lak Hui (trenutno LG Chem) postalo prvo korejsko podjetje, ki se je vključilo v industrijo plastike. Približno 10 let kasneje, leta 1958, je Lak Hui ustanovil podružnico GoldStar (trenutno LG Electronics), namenjeno proizvodnji elektronike.

Leta 1958 je GoldStar razvil prvi korejski radio, osem let za tem pa še prvo korejsko televizijo. Lak Hui (ki se je kasneje preimenoval v Lucky), pa je poleg plastike izdeloval kozmetiko in belo tehniko.

Leta 1995 se je podjetje, da bi postalo bolj konkurenčno na zahodnih trgih, preimenovalo v LG. Čeprav je ime izvirno pomenilo Lucky Goldstar, se to ime ne uporablja več, namesto tega se beseda LG zdaj povezuje s sloganom »Life’s Good« (Življenje je dobro.)


LG se tako pridružuje naši vrsti partnerjev pri dogodku “Gaming brez izgovorov”, ki se bo zgodil 14. 4. 2018 na lokaciji Citypark v Ljubljani. Skupaj z njihovo pomočjo bomo izpeljali dva velika turnirja, in sicer v igrah Counter-Strike: Global Offensive ter FIFA18.

Upamo, da se na dogodku zberete v čim večjem številu, zato ste tako igralci kot sami obiskovalci vljudno vabljeni na Gaming brez izgovorov! Za vsa dodatna vprašanja smo vam na voljo tudi v klepetu na našem Discord kanalu (klikni me, potrebujete program Discord).

PlayStation 5 na policah že letos?

(Informacije v članku niso potrjene s strani Sony Interactive Entertainment.)

Po spletu se v zadnjem času pojavlja vse več “pobeglih” informacij o PlayStation 5, nasledniku najbolje prodajane konzole te generacije (PS4).

Kakorkoli, mogoče je razbrati, da bo konzola, ki jo bomo zaenkrat imenovali PlayStation 5 (ime še ni določeno), namesto trenutnih Jaguar procesorskih jeder uporabljala izjemno zmogljiva Zen jedra (na namiznikih poznana pod oznako Ryzen), število jeder pa naj bi ostalo enako, torej 8. Tudi “grafična kartica” bo nadgrajena, uporabljena naj bi bila nova AMD Navi arhitektura, ki je zaenkrat še neznanka.

Konzola bo vključevala VR implementacije na nivoju zasnove, kar namiguje na prepričanje Sonyja, da zaupa trenutni VR tehnologiji, uporabljeni tudi v Playstation VR očalih (mogoče dobiti za manj kot 200 €).

Žal o kompatibilnosti s PS4 ni bilo podanih nobenih informacij, bo pa odločitev Sonyja zanimiva.

Verodostojnost novice sovpada z večjim številom PlayStation 5 kompletov, namenjenih razvijalcem, ki so jih razposlali v večje razvijalske hiše.

Ali to pomeni, da bomo novo konzolo dočakali že letos? Malo verjetno, če pa že, bo do slednjega prišlo pred novoletnimi prazniki. Bolj verjeten scenarij je izid v naslednjem letu.

Spider-Man dobil datum izida

0

Nova igra izpod rok razvijalca Insomniac, ki je zaslužen za igre, kot so Sunset Overdrive, Spyro the Dragon in Resistance: Fall of Man, je končno dobila datum izida.

Spider-Man bo tako izšel 7. septembra, in sicer ekskluzivno za PlayStation 4.

Oglejte si naš predogled Spider-Man: Into the Spider-Verse

Igra bo vsebovala odprti svet, katerega bomo prečkali s pomočjo Spidy mreže, kjer se bomo lahko zavihteli iz stolpnice na stolpnico. Našega junaka bo mogoče tudi nadgrajevati, prisotno bo tudi kovačenje, več podrobnosti pa bo znanih v prihajajočih mesecih.

Spodaj si lahko ogledate igralni napovednik in po prikazanem se lahko vsi oboževalci Spider-Man vesolja upravičeno veselite.

Film Far Cry 5 sedaj na YouTubu

0

Ste vedeli, da ima igra Far Cry 5 tudi preddel? Ta prihaja v obliki polurnega filma, imenovanega Inside Eden’s Gate.

Če se še niste lotili preigravanja igre, potem je priporočen najprej ogled tega posnetka. Inside Eden’s Gate spremlja zgodbo treh ustvarjalcev filmov, ki med potepanjem po deželi Hope County naletijo na govorico, da si nekogaršnjo sestro (Faith iz igre) odpeljali v zloben kult. Napotijo se raziskati zadevo, a na odkritje prispejo povsem nepripravljeni.

Pred nakupom igre si lahko ogledate naš opis Far Cry 5

Inside Eden’s Gate nam bolj podrobno predstavi glavnega antagonista igre, Josepha Seeda, ter še celotno njegovo družino, ki sestoji iz bratov Jacoba in Johna ter sestre Faith. Ti karakterji so že v igri najbolje zastopani, a seveda je dobrodošel še večji pogled v njihovo zgodovino.

Film je bil poprej že na voljo za naročnike storitve Amazon Prime, vendar se je razvijalec Ubisoft očitno odločil Inside Eden’s Gate prikazati širnejši publiki.

Fortnite in lokacija vseh prodajnih avtomatov

0

V posodobitvi 3.4 je popularna igra Fortnite pridobila zanimivo novost, in sicer prodajne avtomate, ki so posejani skozi mapo.

Ti avtomati ponujajo novo možnost, da se ovesite z orožjem, ki ustreza vašemu igranju, a v zameno boste morali predati nabrani material, kot so les, opeke ali jeklo. Seveda, če vam ponujena izbira ni všeč, lahko prodajni avtomat napadete s krampom in v ponudbo boste dobili drugo orožje.

A odkritje vseh avtomatov zahteva čas in voljo, na srečo pa se je spletna stran Fortnite Intel ponudila to delo opraviti namesto vas. Na priročni sliki spodaj si lahko ogledate vse odkrite lokacije avtomatov, a si jih morate vtisnite v spomin … ali pa priklopiti še en monitor.

Ghost Recon Wildlands ima svetlo prihodnost v 2018

Ubisoft je pokazal svoj načrt za leto 2018 za tretjeosebno strelsko igro Ghost Recon Wildlands. Igralce čaka kar nekaj novih zadev, in sicer kar štiri posodobitve, imenovane Special Operations. Prva posodobitev bo izšla že 10. aprila in bo vsebovala “Teammate Customization Options”, ta pa bo igralcem omogočil menjavo oblačil v okviru tistih, ki so jih že odklenili. Poleg tega pa bo igra dobila še posodobitev glede samega PvP-ja. Izšel bo način “Sabotage”, poleg tega tudi nove mape, nove veščine oz. “perks” in seveda tudi nova orožja.

Če ste ob izidu Ghost Recon Wildlands kupili zlato izdajo in zanjo plačali kar 90 €, naj vam ne bo žal, saj razvijalci že kar nekaj časa po izidu še vedno posodabljajo igro in ji dodajajo nove vsebine.

Ghost Recon Wildlands lahko kupite na platformi Steam za dobrih 60 €.

Far Cry 2 je star 10 let in vsebuje bolj napredno fiziko kot Far Cry 5

Nihče ne oporeka dejstvu, da je Far Cry 5 dobra igra, mestoma celo odlična.

A nekateri se nostalgično spominjamo afriško obarvane dvojke, in čeprav petka ponuja ogromno izboljšav, so se skozi leta stvari spremenile tudi na slabše. Tu predvsem ciljam na fiziko, ki je bila v Far Cry 2 veliko bolj izražena.

Preberite si naš opis Far Cry 5

Tako je kanal “Crowbat” na YouTubu naredil zanimivo primerjavo med tema dvema igrama. Kot je razvidno iz posnetka, Far Cry 2 vsebuje vrsto podrobnosti, ki so se skozi leta v seriji izgubile. Stvari, kot so bolj napreden sistem požarov, sečnja dreves, upogibanje rastlin, boljša fizika pri razstreljevanju zgradb, boljši oblaki in osvetljevanje sonca, doprinesejo podrobnosti, ki sprva niso opazne, a močno prispevajo k boljši izkušnji. Far Cry 2 je posedoval tudi sistem zatikanja orožij in prav za vsako tako so izdelali posebno animacijo, ki si jih lahko ogledate spodaj.

Čeprav ima dvojka goro svojih problemov, kot so nenehni “respawni” sovražnikov, je zanimivo videti, koliko je bil drugi del za svoj čas napreden in unikaten. Tudi sama zgodba je bila bolj temačna, okolje bolj sovražno in dandanes bi bila morda dobrodošla sprememba od vibrantnih, skorajda tropskih okolišev, ki smo jih prejeli v zadnjih treh iteracijah Far Cry serije.