🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 520

Steamova jesenska razprodaja

0

Imate že dovolj nenehnega najedanja s črnim petkom in njegovimi razprodajami? No, tu je Steamova jesenska akcija!

Znižanih je okoli 5000 naslovov, seveda pa smo za vas izbrali najbolj zanimive.

Tako lahko pridobimo nedavno izdani Middle-Earth: Shadow of War za 35,99 €, Dark Souls 3 pa vas bo tokrat obral za samo 23,99 € in Prey za 19,99 €. Vesoljska avantura v Elite: Dangerous vas bo stala 11,24 €, grozljivka The Evil Within 2 pa bo zmanjšana za polovico, na 29,99 €.

Popusti so doleteli tudi celotne franšize, kot je Resident Evil skupek iger ali pa Fallout vesolje. Moč je glasovati tudi za najboljše igre, tako razprodaja kot glasovanje pa se zaključita 28. novembra.

Wolfenstein II: The New Colossus je dobil demo

0

No, razvijalci temu pravijo sicer “free trial” oz. brezplačni preizkus, a nekateri se še spomnimo demotov, ki so nekako ista stvar.

Skratka, nedavno izdano streljanko, kjer povzročamo genocid nad zlobnimi naciji, je sedaj moč preizkusiti povsem brezplačno na Steamu, Xboxu ter PlayStationu. Moč je preigrati celotno prvo stopnjo, če pa se kasneje odločite za nakup, se bodo shranjene pozicije samodejno prenesle. Mimogrede, Wolfenstein II: The New Colossus je trenutno znižan na Steamu za zajetnih 50 %, na samo 29,99 €.

Je Disney zahteval umik mikrotransakcij iz Star Wars Battlefronta II?

Po tem, ko je razvijalec iger DICE z založnikom Electronic Arts (EA) iz igre Star Wars Battlefront II umaknil mikrotransakcije, saj je sistem napredovanja v igri pri igralcih sprožil ogromno neodobravanja, so svoje sporočilo poslali tudi iz studia Disney (Lucasfilm), ki za 15. december letos pripravlja novo nadaljevanje v seriji filmov Star Wars, in sicer Star Wars: The Last Jedi.

Tako The Washington Post poroča, da so pri studiu Disney podali izjavo, kjer so zapisali, da so bistvo naslova Star Wars vedno bili njegovi oboževalci oz. privrženci, in da so torej najpomembnejši člen prav oni, ne glede za kateri Star Wars produkt gre. Hkrati so odločno podprli odločitev EA-ja o začasnem umiku mikrotransakcij iz igre Star Wars Battlefront II.
Poročajo tudi, da naj bi v četrtek, nekaj ur pred javno objavo odločitve EA-ja o začasnem umiku mikrotransakcij iz igre, Jimmy Pitaro, odgovoren za razvoj Disneyjevih izdelkov, opravil klic v EA in v imenu studia izrazil nezadovoljstvo nad nastalo situacijo.

Omenjeno najverjetneje kaže na to, da si pri studiu Disney, kakopak, ne želijo negativnega vpliva na sam naslov in znamko Star Wars ter na priljubljenost prihajajočega filma Star Wars: The Last Jedi.

PlayStation trgovina zavita v akcije črnega petka

0

Juhej, spet je prišel tisti čas v letu, ko bomo lahko napolnili svoje knjižice z igrami po udobni ceni. Denarnica vam bo hvaležna, če le ne pretiravate.

Kaj nam je letos skuhal Sony v svoji PlayStation trgovini? Precej zanimiva znižanja, in to kar za tiste igre, ki so pred kratkim izšle. Akcije so zaenkrat veljavne samo za PlayStation Plus naročnike, a že od jutri naj bi ti popusti veljali za vse.

Tako je Assassin’s Creed Origins znižan za 30 % na 48,99 €. Tu je še Grand Turismo Sport, ki je znižan kar za polovico, na 29,99 €, 40 % padec pa je zabeležila tudi FIFA 18 na 41,99 €. Tisti, ki bi radi Need for Speed seriji dali še eno priložnost, lahko najdete njen najnovejši del Payback za ceno 41,99 €, tisti, ki pa ob dirkanju radi zraven udarite še koga na gobec, lahko zasežete Grand Theft Auto V za 27,99 €.

Cena je rahlo padla tudi igri Call of Duty: WWII, in sicer za 15 %, na 59,49 €, od zanimivih pa lahko še izpostavimo Life is Strange: Before the Storm Deluxe Edition za 17,49 €, Uncharted: The Lost Legacy za 39,99 € ter Battlefield 1 za 29,99 €.

Vse popuste si lahko ogledate na sledeči povezavi, akcija pa bo trajala vse do 28. novembra.

Blizzard je že začel s črnim petkom

0

Izbira na Blizzard trgovini ni ravno velika, je pa kvalitetna in dobro znižana.

Imamo Destiny 2, ki je najmlajša, trenutno pa je znižana iz 59,99 € na kar 38,99 €. Igra in t. i. “expansion pass” oz. sezonska prepustnica sta znižani iz 89,99 € na 67,49 €, tu pa je še Deluxe izdaja, kateri je cena padla iz 99,99 € na 74,99 €.

Overwatch nam bo trenutno spraznil denarnico za samo 19,99 € (redna cena je 39,99 €), če pa bomo kupili t. i. “Game of the Year” izdajo bomo morali odšteti 29,99 € namesto 59,99 €.

Najbolj popularen MMORPG vseh časov, World of Warcraft, dobimo po odlični ceni, in sicer vse vsebine do World of Warcraft: Legion dobimo že za 7,49 € (redna cena je 14,99 €). Zadnjo razširitev pa moramo dodatno kupiti in zanjo odšteti samo 19,99 € (redna cena je 44,99 €). Če si pa želite Deluxe izdaje, boste morali zanjo trenutno odšteti 34,99 € (redna cena 59,99 €).

Povezavo do znižanih izdelkov dobite tukaj.

 

Neverwinter Nights bo dobil izboljšano izdajo

0

Še en starejši in zelo popularen CRPG bo dobil novo, izboljšano izdajo, kot naznanili pri Beamdogu. Ti so naredili že kar nekaj takih izdaj, na primer igre, kot so Baldur’s gate, Planetscape: Torment in Icewind Dale. Na družabno omrežje Twitter so tudi zapisali, da nas danes čaka oddaja v živo na twitch.tv, kjer si bomo lahko ogledali in poslušali zadeve, povezane s prihajajočo igro.

Neverwinter Nights je eden najbolj cenjenih CRPG-jev vseh časov, vsebuje več kot 100 ur zabave, podpira t. i. “modding”, in še danes velja za enega najboljših.

Izboljšana izdaja bo vsebovala:

  • Izboljšan prikaz | Celoten UI bo izboljšan in prilagodljiv za nove resolucije 1080p in 4K.
  • Napredne grafične opcije | Izboljšana bo grafična podoba, v igro bosta dodana t. i. “pixel shadders” in “post-processing”, omogočila nam bosta bolj čist pogled, kontrast in globinsko ostrino.
  • Skupnost | Originalni razvijalci so se združili z igralci Neverwinter Nights in skupaj bodo naredili odlično igro.
  • Združljivost za nazaj | Delovali bodo stari t. i. “save games” in “modi”.

Neverwinter Nights: Enhanced edition bo mogoče dobiti v digitalni deluxe obliki, ki bo vsebovala tri premium mode iz originala.

28 Waves Later – Recenzija igre

Pri tem opisu gre za največji časovni preskok med izidom igre ter izidom kritja, saj ga sploh nisem nameraval spisati, a sem se zadnje čase spravil nad neodvisno sceno. Tako sem torej naletel na izdelek, ki izid je bil načrtovan že aprila ali marca 2016, ampak je zaradi konstantnega prestavljanja izida izšel leto pozneje, marca 2017. Takrat smo namreč prejeli sanjsko igro – vsaj to bi pričakoval glede na enoleten zamik. Zagotovo so v tem času konstantno delali na njej, peštali hrošče in jo izboljševal i… No, če so, potem niti približno nočem videti stanja takrat, čeprav je glede na slike izgledala kompetentno in povsem drugače. Zdaj verjetno že mislite – glede na ime je 28 Waves Later zagotovo igričarska adaptacija znanih filmov 28 dni ter prav toliko tednov pozneje, saj gre navsezadnje za isto tematiko ter približno isto ime … A spet ne? Okej, naj samo preverim še v trgovini Steam, kaj pa potem sploh je … Oh … Sranje.

Razvojna ekipa: Dagestan Technology (Rusija)
Založnik: Dagestan Technology
Platforme: PC
Operacijski sistemi: Windows XP+
Datum izida: 15. 3. 2017
Cena: 4.99 €

Zvrsti: Akcijska valovna strelska videoigra


Najprej opozorilo. Če slučajno naletite na kopijo te igre, tudi če vam jo v temni ulici neznanec zastonj tiši pod nos, se takoj obrnite stran in naredite vsaj deset korakov. Verjemite mi, še hvaležni mi boste za te besede. Glede na nasičenost žanra bi vsekakor pričakoval, da se bo vsak novinec še dodatno potrudil, a na trgovini me pričaka ne kaj preveč dober prvi vtis ter ocena uporabnikov 9 % (ki je mimogrede še visoka glede na kilo iztrebkov, za katere računajo 5 €). Kaj je torej šlo narobe? Po mojih vtisih čisto vse, kar je lahko šlo. Ampak gremo lepo po vrsti. Osnovni princip je zelo enostaven in zelo učinkovit, če je le izdelan pravilno. A glede na katastrofo, s katero sem se soočil takoj ob zagonu, me to, kar sem dobil v roke, bolj spominja na šolski projekt, pri katerem bi še osnovnošolec padel. Igraš torej kot stereotipičen mačo tip, ki sovraži zombake in ljubi alkohol ter drogo, kot v (nenamerno) polomljeni angleščini tudi sam večkrat veselo pobrunda. Na svojem popotovanju skozi duhomorno in ponavljajočo se apokalipso se prebijate po skorajda identičnih stopnjah z nepresenetljivo malo variacijo nalog – pobij x mrtvakov ali zdrži x časa.

Od tu gre le še na slabše. Ne le, da lahko veselo streljamo tudi skozi zidove, municije je kljub števcu nešteto, saj ta z velikim veseljem kazanja realnega prenosa stanja financ ameriške vlade gre tudi v minus (kar je še plus, saj po tem ne rabiš več polniti nabojnikov, ampak lahko po mili volji stresaš svinec naokoli). Orožja so enako nezadovoljiva za uporabo, kot so stereotipična ter bedasto osnovna, na začetku so ti dane misije, a v 80+ % uporabljaš le TT pokalico, s katero ne kaj preveč navdušeno pokaš naokoli kot otrok, ki prvič v življenju v roki drži plastično otroško pištolo. Saj ne, da bi si vzeli čas in vključili še naključen plen ter časovno omejene bonuse. Neeee, to bi vzelo preveč dela, za to bi se bilo potrebno potruditi in potem bi morda lahko celo upravičili ceno. Jejhata, to pa res ni potrebno.

Resda je vsaj sovražnikov par različnih vrst, a načeloma na vseh deluje isti način prisilne odstranitve iz tega sveta, saj se razlikujejo le po zdravju ter hitrosti premikanja. Pa šefi. Oh, kakšni so ti šefi. Hahaha, največja katastrofa od nadsovražnikov, kar jih je svet videl. Ne le, da padejo v par strelih, dobesedno gre le za povečane modele osnovnih zombijev, ki povsem nenevarno tavajo naokoli, dokler jih ne odrešiš muk, ker so zatavali v to grozo od igre.

Kakopak, situacije ne reši niti grafična podoba. Ni problem le v “copy&paste” uporabi ponavljajočih se tekstur, temveč so te nemalokrat tudi presekane in zmedeno združene skupaj. Okolje izgleda izprano in zamegljeno z nekakšnim učinkom zbleditve, zaradi katerega se počutiš, kot da ti je nekdo ravnokar stisnil klofuto. Kot po čudežu me je na tretji stopnji od skupno osemindvajsetih pričakalo še neljubo presenečenje ob iskanju nosilca kvesta, saj se je ta skrival v zgradbi brez jasno označenega vhoda – in to niti ni bilo edino srečanje s tem problemom.

Tudi animacije so katastrofalno pomanjkljive (brez animacije za polnjenje nabojnika, seveda) in sestavljene iz par sekvenc, nesrečno združenih skupaj v površno izdelano celoto. Preveč bi bilo pričakovati tudi slovnično pravilen tekst, ki nima le konstantnih pomenskih ter slovničnih napak, ampak je že sam po sebi takšen, kot da bi ga spisal dvanajstletnik: “Ej stari, a maš kaj droge?”, “Seveda, stari, meth, kokain, LSD…”, “Haha, stari, samo hecal sem se!” (to je le eden izmed primerov izmenjave besedila med našim likom ter vojakom, ki ga prvič vidimo). Seveda je tekst tudi eden redkih primerov, kjer sem se parkrat nasmejal, a verjemite mi, da to niti približno ni bilo zaradi pametnega pisanja, ampak enostavno zato, ker je bedast.

Seveda vsega skupaj ne more rešiti niti zvočni dizajn. Še zdaj mi po ušesih odmeva ponavljajoči se “škrc škrc” hoje. Orožja imajo presenetljivo tihe zvočne učinke, kot da bi imele nameščen dušilec, čeprav tega seveda niti ni, niti ga verjetno ne bi znali pravilno uvesti, saj zombiji večino časa lutajo naokoli in se ne zmenijo zate, razen če se jim približaš ali pa ti naenkrat pristanejo direktno v faci. Ma, fak no, končen izdelek je prej pijanski pohod amaterskega razvijalca iger kot pa nekaj, za kar si drznejo računati trdo prislužene evre. Igra ne uspe biti niti ironično slaba, kot se to včasih pripeti, ampak je enostavno zanič in je ne igrajte, pa če vam teroristi grozijo, da bodo drugače postrelili vse bližnje ter še hišne živali povrhu. Edina kolikor toliko svetla točka je, da deluje brez sesuvanj in podobnega, a tako ali tako ga nihče ne bo igral dovolj dolgo, da bi to opazil.

Brutal Legend brezplačno

0

Brutal Legend je zanimiva zmes tretjeosebne sekljačine, ki vsebuje RTS elemente, poznane iz strategij.

Špil ima sicer na grbi že kar nekaj let, saj je izšel davnega leta 2009, a tudi po vseh teh letih je še vedno solidna zabava, še posebej za to ceno, po kateri ga je mogoče kupiti v naslednjih 48 urah.

Tako je Brutal Legend moč pridobiti na Humble Bundle povsem brezplačno. Igro pridobite v obliki Steam ključa, običajno pa se prodaja za 14.99 €.

Če imate radi igre, začinjene z obilico humorja, in še posebej, če ste pristaši igralca Jack Black, potem le urno po svojo kopijo igre!

 

Grozljivka SOMA dobiva “safe-mode”

0

SOMA je prvoosebna grozljivka, ki je ob svojem izidu požela kar dosti slave. Kombinacija grozljivosti ter odlične zgodbe je rezultirala kot ena najboljših iger leta 2015. Imela pa je en majhen problem – bila je tako strašna, da se je ljudje niso upali igrati. Posledično je kmalu po izidu izšel mod, imenovan Wuss Mode, ki je okoli tavajoče monstrume naredil neškodljive. Tako smo lahko okolico preiskovali povsem brezskrbno, ostala pa je določena merica strahu.

SOMA bo tako 1. decembra izšla za Xbox One, skladno s tem pa naj bi PC inačica pridobila popravek, imenovan “safe-mod”. Kako točno naj bi ta varni način deloval, ni še povsem jasno, saj bodo morda pošasti povsem odstranjene ali pa bodo še vedno prisotne kot v modifikaciji. Vseeno se veselimo ponovnega izida v SOMA vodah, ki bo sedaj morda manj strašljiv, a bo za nekatere tako postal bolj uživaški.

11 let star Titan Quest se vrača z novo razširitvijo

0

Titan Quest: Ragnarok je nova razširitev za ta zelo priljubljen ARPG, ki je svojo slavo dosegel že pred kar nekaj leti. Kar 11 let je, odkar je ugledal luč sveta, žal pa so po nekaj letih morali razvijalci Iron Lore Entertainment zapreti svoj studio. Kasneje je igra prešla v last THQ Nordica, ti pa so spočeli t. i. “Anniversary Edition”, katerega poznamo danes.

Nova razširitev nas bo popeljala na dogodivščine po nordijskem svetu, kjer bomo raziskovali njegovo mitologijo. Dobili bomo nove naloge, šefe, nasprotnike, nov “mastery”  imenovan “Runemaster”, našo stopnjo karakterja pa bomo lahko spravili vse do številke 85.

Trenutno lahko kupite Titan Quest: Ragnarok na platformi Steam po znižani ceni 14,99 €.

Letošnji MINECON in neverjetna dejstva o igri Minecraft

Zagotovo ni igralca videoiger, ki ne bi poznal Minecrafta. Igra z odprtim igralnim svetom iz kock, katere edina omejitev je pravzaprav igralčeva domišljija. Čeprav je od izida Minecrafta minilo že šest let, igra še vedno združuje številne igralce po svetu, zato ni videti, da bi ji priljubljenost kaj upadala, dnevno pa smo priča novim podvigom igralcev in neštetim neverjetnim projektom, ki se odvijajo tako v enoigralskem kot tudi v večigralskem načinu igre.

Razvijalec Mojang vsako leto pripravi konferenco, imenovano MINECON, ki tako združuje vse ljubitelje igre Minecraft. Letos bo ogled konference prvič možen tudi po spletu (v živo) na interaktiven način kjerkoli na svetu, zato so letošnjo konferenco, ki bo potekala 18. novembra letos od 18. ure dalje, poimenovali MINECON Earth.
Mi pa smo zbrali tudi nekaj neverjetnih dejstev oziroma zanimivosti o igri Minecraft, ki jih lahko preberete spodaj.

Druga najbolj prodajana igra vseh časov

Do februarja 2017 je bilo po svetu prodanih več kot 121 milijonov kopij igre Minecraft, kar igro uvršča na drugo mesto najbolj prodajanih iger vseh časov (takoj za Tetrisom). Po podatkih, ki jih je razvijalec objavil v juniju 2016, je v prvi polovici takratnega leta bilo dnevno prodanih več kot 53 000 kopij. Nakupi 4 kopij pa so bili izvedeni celo na Antarktiki.

Velikost igralnega sveta

Za povprečnega igralca Minecrafta je velikost igralnega sveta v igri praktično neskončna, vendar omejitev kljub temu obstaja. Tako igra vsebuje nevidno pregrado v radiju okoli 30 milijonov kock od prvotne t. i. spawn točke igralca in na višini 256 kock od najnižje (neuničljive) plasti v igri.

Creeper

Creeper je ena od najbolj ikoničnih pošasti, ki nas v igri preganja, vendar je bila ustvarjena čisto po naključju. Prvotni razvijalec igre Markus “Notch” Persson naj bi Creeperja ustvaril, ko je pomotoma zamenjal višino in dolžino pri modeliranju prašiča, ki ga je želel vključiti v Minecraft.

Napisi v začetnem meniju igre

Ob zagonu Minecrafta se na začetnem meniju pojavi naključen rumen napis izmed nabora več kot 200 različnih napisov, imenovanih Splash. Vsak od teh ima nek pomen, na primer napis Boots with the fur! ima referenco na besedilo pesmi Low izvajalca Flo Rida, nekateri pa se pojavijo le ob posebnih priložnostih, na primer napis Merry X-mas! se bo pojavil le 24. decembra. Če zbrišemo datoteko igre, ki vsebuje te napise, pa se bo v meniju pojavil napis missingno, kot referenca na zelo znano napako (glitch), ki se je pojavljala v igri Pokémon Red and Blue.

Herobrine

V začetnih verzijah Minecrafta je nekaj igralcev na forumih zapisalo, da naj bi med igranjem igre v enoigralskem načinu videvali neznan karakter enakega igralnemu, vendar s praznimi belimi očmi, ki naj bi jim v igri sledil. Nekateri igralci so zgodbo povezovali s paranormalnim dogajanjem ali z virusom, ki naj bi v igro dodal dodaten karakter. Do danes je na spletu najti že več pojasnil, da je Herobrine plod domišljijske zgodbe Minecraft skupnosti in da ni nobenega oprejemljivega dokaza o nahajanju omenjenega karakterja v sami igri ali v izvorni programski kodi Minecrafta.

Ogromno število mesečno aktivnih igralcev

Po podatkih Mojanga iz junija 2016, je takrat vsak mesec bilo aktivnih približno 40 milijonov igralcev. Ta številka bi tako zadoščala, da bi Zemljo obkrožili 1,5 krat, če bi se vsi ti igralci prijeli za roke.

Star Wars Battlefront II začasno umaknil mikrotransakcije

0

Če se zadnjih par dni ne skrivate pod kamnom, ste dosedaj že gotovo slišali za pravi debakel, ki si ga je prislužil EA pri svoji najnovejši igri Star Warts Battlefront II.

Sosledje dogodkov je pripeljalo do točke, kjer je založnik iz igre popolnoma umaknil nakupe, ki jih lahko opravite z resničnim denarjem. Tako je moč odkleniti vso trenutno vsebino samo s krediti, ki jih zaslužimo s preigravanjem kampanje ali pa z večigralskimi spopadi.

Razvijalec igre DICE je podal tudi uradno izjavo, ki jo lahko vidite spodaj. V njej se opravičujejo, saj ni bil njihov namen izkoriščanje igralcev in dajanja nepoštene prednosti nekaterim. V sledečih mesecih bodo igro prilagajali in balancirali. A spet v isti sapi zatrjujejo, da se bodo, ko bo igra izpopolnjena, mikrotransakcije vrnile, tako da je tole opravičilo rahlo polovičarsko.

Destiny 2: Curse of Osiris – prvi igralni posnetek je tukaj

0

Destiny 2: Curse of Osiris prihaja 5. decembra istočasno za Xbox One, PlayStation 4 in PC. Prinesel nam bo nov planet, nove PvP mape, orožja, avanture in še druge zanimive stvari, seveda, vse našteto pa bomo lahko uživali samo, če smo kupili (ali pa še bomo) t. i. “expansion pass” za 30 €, ki nam omogoči dostop do obeh razširitev. Bungie je na včerajšnji twitch.tv oddaji precej časa namenil novemu  dodatku, spodaj si lahko ogledate kar enourni posnetek. Če vam ni do gledanja celotnega videoposnetka, imate na voljo tudi samo izsek prve naloge, imenvoane The Gateway.

Pine: akcijska avantura, ki se prilagaja vam

0

Pine je zanimiv Kickstarter projekt, ki ga ustvarjajo Nizozemci, natančneje Twirlbound studijo. Pred kratkim jim je tudi uspelo dobiti kar 121,480 evrov za realizacijo svojih idej, tako da jih sedaj čaka zelo zanimiva in pestra pot do konca.

Pine bo akcijska avantura, v kateri bomo igrali dečka na osamljenem otoku, imenovanemu Albamare. Razvijalci pravijo, da imajo za vzor igre, kot so Legend of Zelda, Shadows of Mordor, Fable in Bloodborne, špil pa bo zanimiv predvsem zaradi svoje prilagodljivosti in odzivnosti na igralčeva dejanja.

Lastnosti: 

  • Preživetje najmočnejšega | Različne stvari se bodo zgodile v svetu tudi, če vas ne bo tam in ne boste imeli vpliva na določeno zadevo. Vse vrste živali bodo naredile, kar je v njihovi moči, da bi preživele.
  • Odkriti bo treba ogromen otok Albamare.
  • Uporabite različna orodja, da premagate ovire na poti do zmage | Otok Albamare bo zagotovil, da imamo kot igralec vse, kar potrebujemo za napredek. Odkrili bomo lahko različne stvari, s katerimi si bomo pomagali. Na voljo bodo orodja, kot so baklja, padalo za jadranje, sekire za plezanje in še mnogo več.
  • Albamare je nevaren otok, ki se uči iz vsake vaše poteze | Na otoku je mnogo različnih vrst živali, podobnih ljudem, katerim se bo treba postaviti po robu in jih premagati, a pazite, saj bodo vedno pametnejše.
  • Dinamično vreme, naraven cikel dneva in noči bo prisilil prebivalce, da se premikajo in ukrepajo | Poiskati bo treba zavetje, saj bodo naravni vplivi zelo podobni takim, kot jih poznamo iz vsakdanjega življenja.

Playerunknown’s Battlegrounds dosegel 2,5 milijona istočasnih igralcev

0

Razvijalci Bluehole so ponovno udarili z novim dosežkom, tokrat jim je uspelo pridobiti na platformi Steam kar 2,5 milijona istočasnih igralcev. S tem so podrli rekord in dokazali, da je njihova igra prva in edina s takšnim številom igralcev na platformi Steam. Pred kratkim je Playerunknown’s Battlegrounds dosegel tudi 20 milijonov prodanih kopij, kar je razvijalcem prineslo kar 600 milijonov ameriških dolarjev. Zaradi tako velikega uspeha so morali narediti novo podjetje samo za to, da lahko nadzirajo vse glede igre.

Playerunknown’s Battlegrounds je strelska igra, v kateri se lahko borimo sami ali v ekipi po štiri proti drugim ljudem do zadnjega stoječega igralca. Je prva igra te zvrsti, imenovana Battle Royal, kateri je zares uspelo. Skupaj z njo pa si deli trg tudi Fortnite, ki je prav tako v zgodnjem dostopu in deluje na zelo podoben način. Razlika je, da ima slednji bolj risankasto grafično podobo, je brezplačen in vsebuje tudi plačljiv PvE način. Na trgu se pa pojavljajo še drugi nasledniki, kot je Darwin Project, Warface bo dobil kmalu Battle Royal način, potem je tu še H1Z1 in v prihodnosti bomo zagotovo dobili še kaj.

Pearl Abyss so pokazali mobilno verzijo igre Black Desert Online

0

Razvijalci igre Black Desert Online se širijo tudi v mobilne vode. Tokrat so nam postregli z novim napovednikom, ki ni dolg niti eno minuto, pokaže pa odličen akcijski boj iz zornega kota različnih klas, kot so Witch, Valkyrie, Warrior, Ranger in Berserker. Vse naštete klase lahko igramo tudi v Black Desert Online, ki je za osebne računalnike na voljo na uradni spletni strani za 9,99 €. Kaj več o samem mobilnem MMORPG-ju bo verjetno povedano na dogodku G-Star 2017, ki se bo začel 16. novembra in trajal vse do 19. novembra. Obiščete lahko tudi uradno spletno stran za mobilno različico igre. Seveda na njej vsaj zaenkrat ne boste dobili veliko informacij, saj je v korejščini.

Bannerman – Recenzija igre

V zadnjem času veliko iger skuša doseči uspeh med ljubitelji brutalno težkih iger – Cuphead, Dark Souls 3 in Bloodborne so le nekateri izmed bolj znanih primerkov. Bannerman skuša storiti podobno, a se tega loti na dramatičen način in iz stranskega pogleda. V srednjeveškem svetu, raztrganem od vojn in lakote, najde svoje mesto, kjer te postavi v opanke enega izmed soldatov tega obdobja.
Namesto podrobnega, realističnega vizualnega stila ter napredne prilagodljivosti se poslužuje enostavne pikselkaste podobe ter taistega načina dostavljanje drame – hoče, da se zavedaš posledic svojih dejanj in da jih hkrati obžaluješ, a le par minut za tem te veselo vrže v naslednji mečevalski spopad proti nesrečni duši #247, ki jo je vojna postavila na tvojo pot. A naj te naziv nesrečni ne zanese, saj se grešnik zna pošteno nagarati za ubranitev svoje duše – gre za brutalno težak bojni sistem z zanašanjem na predvidevanje, hitre reakcije ter več vrst položajev in udarcev – nekaj takega, kar je pred časom prakticiral Nidhogg.

Razvojna ekipa: Armitage Games (Avstralija)
Založnik: Armitage Games
Platforme: PC
Operacijski sistemi: Windows XP+
Datum izida: 31. 7. 2017
Cena: 14.99 €

Zvrsti: Akcijska avantura


Zastavonoša je počasna igra, zanašajoč se na brutalno bojevanje, zgodbo z velikim poudarkom na prikazu nasilja ter svojevrstne “lepe” vizualne sekvence (z izjemo govornih delov, ki vsebujejo histerično smešne karikature). Čeprav gre za dokaj linearno popotovanje, te zgodba občasno vseeno skuša zanesti na kriva pota preko stranskih odločitev, kot je reševanje morebitnega dezerterja ali sprejemanje življenjsko pomembnih odločitev kot roka pravice. Opravi odlično delo pri dreganju igralca proti napredovanju, brez da bi se zanašala na označbe, puščice in podobno. Ves čas moraš le hoditi desno in sčasoma boš prišel do cilja.

Preden pa prideš do tja, bo potrebno preliti par litrov krvi. Bojni sistem je kraj, kjer Bannerman zasije. Kljub občasni štorastosti (sploh obračanje je opravilo, ki ga lik opravlja kot breznogi invalid), pride do poudarka bistvo, ki so ga razvijalci skušali prikazati. Ko se soočiš s katerim izmed sovražnikov, z zelo počasnim tempom počasi capljaš naprej in nazaj ter izmenjuješ udarce, dokler enemu od vaju ne uspe drugega spraviti v prezgodnji grob. Kot bi to pričakoval, je bilo vloženega veliko truda tako v gladkost animacij kot tudi v same mehanike boja, in tako se kmalu izmikaš, blokiraš udarce in jih vračaš kot Jaime, preden je seveda izgubil roko. Boji so lahko brutalni tako glede težavnosti kot tudi preko vizualnih učinkov, kot je špricanje krvi, ko nesrečnemu soborcu zariješ meč v goltanec in si ob tem ne moreš pomagati, da zanj ne bi čutil sočutja, ker ga je usoda postavila nasproti.

Boj je vsekakor to, na čemur igra sloni, in vidi se, da so razvijalci vanj vložili precej časa. Tekom igranja odklepaš nove sposobnosti ter oblike bojevanja, kot je uporaba enoročnega meča in ščita ter loka, izvajanje novih bojnih manevrov ter izboljšanje vzdržljivosti preko nadgrajevanja oklepa ali izboljšanja kondicije. Kakorkoli se odločiš, ni pravega recepta za uspeh, ampak si moraš tega ustvariti sam, dokler sčasoma ne postaneš strah in trepet … Dokler te seveda kdo ponovno ne premlati in ti pokaže, da vseeno nisi glavna faca v mestu/vasici/gozdu.

Kot poslastica se občasno soočiš tudi s šefi, ki so prav tako kaj hitro brutalni ter presenetljivo raznoliki. Čeprav se po večini igra trudi biti zvesta realizmu, tu zamiži na eno oko, saj predte vrže obujevalca mrtvih, čarodeja ali viteza z možnostjo prirejanja resničnosti. Gre za enega redkih trenutkov, ko se vrneš na dobra stara pota sekaščin in do nasprotnika ne čutiš sočutja, ampak si z mislimi bolj pri tem, da mu odrobiš glavo in iz nje ustvariš novo skodelo za kolekcijo.

Glede same cene sem rahlo skeptičen, saj nisem prepričan, ali jo igra opraviči, saj se ne more pohvaliti z več kot par urami igralne dolžine. Živce so mi prav tako parale sanjske sekvence, ki so bile preveč pogoste in nimajo drugega namena kot da na najbolj dramatičen način prikažejo, da ima naš nosilec zastave hud primer PTSD-ja. Tu in tam zna biti nadležna tudi štorastost, saj bi lahko parkrat prisegel, da me igra enostavno ni hotela ubogati, čeprav sem ji izdal direktni ukaz kot njen fevdalni gospodar. Lahko gre za problem igre, a sumim tudi, da si bi znala tipkovnica zaželeti boljših razmer in pričenja upor.

Glasujte za igro leta 2017!

0

Game Awards je dogodek, ki je organiziran vsako leto in na katerem lahko ljudje širom zemeljske oble glasujejo za svoj priljubljeni naslov. Nominirance izbere posebna komisija, sestavljena iz 51 vplivnih kritikov, ti pa na koncu vplivajo tudi na izid volitev, saj njihov glas tehta kar 90 % vseh glasov. Ostalih 10 % pa izberete prav vi, igralci, zato je sedaj perfektna možnost, da slišijo vaš glas. Še več, za kategorije, kot so “Najboljša s-Šport igra”, “Najboljši e-Šport igralec”, “Najboljše e-Šport moštvo” ter “Najbolj pričakovana igra”, ste za 100 % glasov odgovorni ravno igralci.

Svoj glas lahko oddate na njihovi uradni strani.

Kategorij je res ogromno, a za vas smo izpostavili tiste najbolj zanimive:

Igra leta

  • The Legend of Zelda: Breath of the Wild (Nintendo)
  • Super Mario Odyssey (Nintendo)
  • PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG Corp.)
  • Persona 5 (Atlus)
  • Horizon Zero Dawn (Guerrilla Games/Sony)

Najboljša zgodba

  • What Remains of Edith Finch (Giant Sparrow)
  • NieR: Automata (Platinum Games/Square Enix)
  • Hellblade: Senua’s Sacrifice (Ninja Theory)
  • Wolfenstein II (MachineGames/Bethesda)
  • Horizon Zero Dawn (Guerrilla Games/Sony)

Najboljša umetnost

  • Destiny 2 (Bungie/Activision)
  • Cuphead (Studio MDHR)
  • The Legend of Zelda: Breath of the Wild (Nintendo)
  • Persona 5 (Atlus)
  • Horizon Zero Dawn (Guerrilla Games/Sony)

Najboljša mobilna igra

  • Super Mario Run (Nintendo)
  • Old Man’s Journey (Broken Rules)
  • Monument Valley 2 (ustwo games)
  • Hidden Folks (Adriaan de Jongh/Sylvain Tegroeg)
  • Fire Emblem Heroes: Shadows of Valentia (Intelligent Systems/Nintendo)

Najboljša VR/AR igra

  • Superhot VR (Superhot Team)
  • Star Trek: Bridge Crew (Red Storm Enterainment/Ubisoft)
  • Lone Echo/Echo Arena (Ready at Dawn/Oculus Studios)
  • Farpoint (Impuse Gear/Sony)
  • Resident Evil 7: Biohazard (Capcom)

Najboljša večigralska igra

  • Warframe (Digital Extremes)
  • Rainbow Six: Siege (Ubisoft)
  • Overwatch (Blizzard)
  • Grand Theft Auto Online (Rockstar Games)
  • Destiny 2 (Bungie/Activision)
  • PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG Corp.)

Thrones of Britannia je nov naslov v Total War sagi

0

Razvijalec paca Total War igre kot za stavo (zraven pa še nadgrajuje že izdane naslove) in ta historična saga ima sedaj že več različnih vej razvoja.

Tako imamo “klasične” Total War igre, kot so Attila ter denimo Rome. A tu so še Warhammer naslovi, ki Total War serijo popeljejo v fantazijski okoliš, kjer namesto Rimljanov tepemo Orke. Zdaj je na vrsti še en nov “odvrtek”, ki bo spadal pod ime Total War Saga. Prvi naslov v tej seriji bo nosil naslov Thrones of Britannia.

Tu bo sicer kraj dogajanja manjši, a močno bolj podroben. Prikazani bodo pomembni dogodki iz zgodovine, ki bodo veliko bolj osredotočeni na eno samo nacijo. V Thrones of Britannia se bomo tako ubadali z Vikingi ter z njihovim napadom na Anglijo. Dogajanje bo umeščeno v leto 878, mapa pa naj bi bila najbolj podrobna v Total War zgodovini.

Datum izida je zaenkrat postavljen v leto 2018, igra pa že ima postavljeno svojo stran v Steam trgovini.

Obsidian prikazal prvi igralni napovednik za Pillars of Eternity 2: Deadfire

0

Če ste pristaš RPG-ja, potem zagotovo že veste, da Obsidian razvija novo poglavje Pillars of Eternity sage. Drugi del, imenovan Deadfire, gre po stopinjah prvenca tudi glede same finančne podpore. Dvojka je s svojo Fig kampanjo zbrala kar 4.4 milijona dolarjev, in s tem zbrala kar 4-krat več denarja, kot si je to na začetku zastavil razvijalec.

Sedaj so končno prikazali tudi prvi igralni napovednik. Deadfire bo vseboval ogromne kreature, močno izboljšano podobo, piratske ladje ter, seveda, novo zgodbo. Nadaljevanje zaenkrat še nima trdo zakoličenega datuma, a vseeno naj bi izšel enkrat v letu 2018. Mimogrede, igro še vedno lahko podprete na njihovi uradni strani.