🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 528

Nvidia ponovno draži grafične kartice

Med tem, ko je AMD izdal dolgo pričakovano RX Vego, ki v igrah ne blesti in povečal pritisk na Nvidio, so se pri slednji, zaradi pomanjkanja GDDR5 pomnilnika na trgu, odločili za višanje cen. Slednje je pričakovano, saj rdečemu taboru ni uspelo ponoviti uspeh Ryzen-a in ponuditi dostojne alternative, ob tem pa se grafične kartice prodajajo za med tudi kopačem kriptovalut.

Podražitev lahko pričakujemo v začetku septembra tako v vstopnem kot tudi entuziastičnem razredu. Natančneje se bodo za dobrih 10 % podražile GTX 1050, 1050ti, 1060, 1070, 1080 in 1080ti.

Viri navajajo, da sta dobavitelja Samsung in Hynix, že pričela z nižanjem dobavljenih GDDR5 čipov za grafične kartice. Sicer slednja nameravata ceno grafičnega pomnilnika zvišati za 30 %.

Kriptorudarji so tako ponovno povzročili neodobravanje igralcev videoiger, kar jim v zadnjem obdobju redno uspeva.

Najavljene sistemske zahteve za igro Total War Warhammer 2

0

Čeprav je Total War Warhammer 2 še dober mesec dni stran, so pri Creative Assembly objavili sistemske zahteve, ki jih bomo potrebovali za poganjanje igre:

Minimalne

Pričakujete lahko 25–35 FPSov na mapi v kampanji ter v bitkah 1vs1 (20 enot na 20 enot) pri nizkih grafičnih nastavitvah in resoluciji 1280×720.

Operacijski Sistem: Windows 7 64 Bit
Procesor: Intel Core 2 Duo 3.0Ghz
Spomin: 4 GB/5 GB*
Prostor na disku: 60 GB
Grafična Kartica: Nvidia GTX 460 1 GB | AMD Radeon HD 5770 1 GB | Intel HD4000 @ 720p (*intergrirani grafični čipi, na primer Intel HD series, bodo potrebovali 5 GB sistemskega spomina)

Priporočene

Pričakujete lahko 45–55 FPS-ov na mapi v kampanji ter v bitkah 1vs1 (20 enot na 20 enot) pri visokih grafičnih nastavitvah in resoluciji 1920×1080.

Operacijski Sistem: Windows 7/8.1/10 64 Bit
Procesor: Intel Core i5-4570 3.20 GHz
Spomin: 8 GB
Prostor na disku: 60 GB
Grafična Kartica: Nvidia GeForce GTX 760 2 GB | AMD Radeon R9 270X 2 GB

Optimalna izkušnja

Pričakujete lahko nad 60 FPS-ov na mapi v kampanji ter v bitkah 1vs1 (20 enot na 20 enot) pri najvišjih grafičnih nastavitvah in resoluciji 1920×1080.

Operacijski Sistem: Windows 7/8.1/10 64 Bit
Procesor: Intel Core i7-4790K 4.0 GHz
Spomin: 8 GB
Prostor na disku: 60 GB
Grafična Kartica: Nvidia GTX 1070 8 GB

 

Prispevek je prispeval SheppardSG1

The Division bo dobil novo brezplačno posodobitev

1

Nova brezplačna posodobitev Resistance jeseni prihaja v igro The Division in prinesla bo kar nekaj novosti. Vsebovala bo načina Resistance PvE in Skirmish PvP, oba pa bosta popolnoma nova načina, ki ju bo mogoče igrati. Poleg tega bodo igralci dobili popolnoma nov del mape na zahodu, odprli se bosta dve novi coni in Camp Clinton, ki bo veljal za družbeni prostor, kjer se bodo igralci dobili in šli na dogodivščino.

Resistance PvE |  Igralci se bodo podali v skupini štirih agentov na precej težko odpravo in se borili proti sovražnikom iz vseh frakciji, ki jih lahko najdete v igri The Division. Več kot bodo preživeli, boljše bodo nagrade.

Skirmish PvP | Agenti bodo sestavili dve ekipi po štiri, ki se bosta borili ena proti drugi, ekipa z največ uboji bo zmagala.

GTA Online bo z novo posodobitvijo dobil način “Battle Royal”

0

GTA Online bo dobil nov način, imenovan “Battle Royale”, ki bo podoben igri PlayerUnknown’s Battlegrounds,ta pa velja za eno najbolj popularnih iger letošnjega leta. Poleg tega bo nova posodobitev prinesla še način “Motor War”, tudi ta pa bo podoben že zgoraj omenjenemu, s to razliko, da bodo igralci razcepljeni v štiri skupine in tako bo boj za prevlado postal še bolj zanimiv. Očitno so se razvijalci GTA Online odločili za bitko z razvijalci igre PlayerUnknown’s Battlegrounds, ali jim bo to uspelo, pa bomo videli s časom. Mogoče bosta obe igri prinesli na platformo Steam še mnogo indie razvijalcev, ki bodo poskusili ustvariti podobno igro s svojimi edinstvenimi zamislimi, ki bodo na koncu še boljše.

Igranje iger na Linuxu – ali je sploh mogoče?

8

No, pred kratkim sem imel malo »krizo identitete«. Zato sem za kratko preklopil na Linux Ubuntu. Ampak potem, ko sem videl, kaj se dogaja, sem zelo hitro pridobil nazaj svojo staro identiteto. Kot prvo, na Steamu je samo ena igra od vseh, ki sem jih igral, delovala na Linuxu, in to je bil CS:GO. V spodnji sliki lahko vidite mojo zbirko iger. Pa da vam povem še to: preden sem naložil Steam, je trajalo 2 uri, saj se nikakor ni želel naložiti. Zato sem moral OS ponovno naložiti, ker je začelo izpisovati sistemske napake v povezavi s Steamom, pa čeprav sem ga odstranil. Po drugi namestitvi mi je le uspelo. A težav še ni bilo konec. Edini način, da sem lahko prižgal Steam, je bil s konzolo, pritisk ikone pa ni odprl nič. Zatem sem naložil CS:GO in igral. Nastavitve sem imel ravno takšne, kot so bile na Windowsu, a je bila razlika v FPS-ih očitna.

No, sedaj pa na bolj objektivni del. Za Linux je na voljo kar nekaj zelo popularnih iger, kot so Dota 2, zgoraj omenjeni CS:GO, ARK: Survival Evolved, Rocket League, Rust in še kar nekaj drugih. Žal pa ni Linux verzije LoL-a in zbirke iger podjetja Blizzard. Pa vendar so tukaj tudi svetle točke, kot so razni projekti, npr. WINE. Z malo poigravanja lahko imate tudi oboje, Windows in Linux, na istem sistemu in ju izmenično uporabljate. Obstajajo pa tudi razne virtualizacijske rešitve, ena izmed teh je VirtualBox. Ti programi lahko virtualizirajo računalniško opremo, tako lahko znotraj Linuxa uporabljaš Windows. A imamo, nažalost, tukaj zelo velik udarec na moč, s tem pa posledično na FPS-e. Jaz osebno bom ostal na Windowsu.

Sklepna beseda

Ja, igranje iger na Linuxu je mogoče. A ne vse. Menim, da se bo s pomočjo raznih projektov igričarstvo približalo Linuxu. Ob tem bi pa še dejal, da kljub posedovanju vseh teh projektov ne moremo reči, da se bo dovolj približalo. Zato bi potrebovali več iger, ki bi delovale na Linuxu takoj. Podjetja, kot je Activision Blizzard (kolikor vem, ni nobene igre s strani tega razvijalca), bi se morala zganiti in začeti razvijati igre za Linux, do takrat pa bo preteklo še veliko Krke.

World of Warcraft: Shadows of Argus napovednik je tukaj

0

Blizzard je tokrat poskrbel za vse igralce igre World of Warcraft, in sicer z novim obližem 7.3, ki prihaja naslednji teden. Invazija na Argus, ki velja za utrdbo t. i. legije, katera že nekaj časa želi uničiti Azeroth in vse živeče stvari na njem. Igralci bodo začeli svojo pot na novi ladji, imenovani Vindicaar, kjer bodo šli skozi zgodbo po nekakšnih poglavjih. Poleg nove zgodbe bomo dobili tudi tri nove regije. Vindicaar bo služil kot baza, na kateri bomo našli innkeeper-ja, pošto, rokodelce, portal v Dalaran in še ostale nujne stvari za vsakega Azeroth pustolovca.

1. Teden: Začetek invazije na Argus, odlična zgodba, nove svetovne naloge.

2. Teden: Konec zgobe Krokuun in potovanje v uničeno draenei mesto Mac’Aree. Še več nalog.

3. Teden: Konec zgodbe Shadows of Argus, odklenite vse svetovne naloge in potujte v novo temnico The Seat of the Triumvirate.

 

Player Unknown’s Battlegrounds bo v prihodnje morda dobil enoigralsko kampanjo

0

Pred kratkim je večje število spletnih strani začelo širiti govorice, da bo uspešnica PUBG dobila enoigralski način z zgodbo (po vsej verjetnosti v povezavi z izidom na konzolah). Izkazalo se je, da Bluehole Studios uradno niso najavili nič takšnega in da niso omenili niti nič podobnega v bližnji prihodnosti igre.

Vir vseh govoric je bil intervju z Game Informerjem v koncu maja, kjer je razvijalec PUBG Brendan Green dal izjavo, da bi bil takšen način sicer teoretično možen, a trenutno ni v razvoju.

“Mislim, da je za takšen način pomembna zgodba, katere trenutno nimamo. Če bi želeli napraviti nekaj takšnega, bi morda lahko pokrili zgodovino otoka. Originalno sem imel idejo, da bi z rusko vojaško tematiko bilo zabavno imeti zgodbo v stilu Watch Dogs, kjer je otok poln vojakov in kjer se lahko s štirimi ali petimi prijatelji podate v neko vrsto večigralske kampanje, postavljene v sedemdeseta. Mislim, da bi bilo to zelo kul obdobje za kaj takšnega, v stilu Watch Dogs, no, pravzaprav ne povsem v stilu Watch Dogs, ampak kjer bi se podajal zavzemati mesta eno za drugim iz rok vojske. Nekaj takšnega sem imel v mislih, a trenutno gre le za idejo, za uresničitev katere zaenkrat nimamo načrtov.”

Sea of Thieves: PC in Xbox One igralci bodo lahko igrali skupaj

0

Microsoft je potrdil, da bodo PC in Xbox One igralci lahko igrali piratsko igro Sea of Thieves skupaj, kar bo zagotovo velik plus, če imate radi rum, papige, palme in lesene noge. Seveda, igra naj bi izšla šele v letu 2018, tako da je še dolgo ne bomo upali testirati v popolni luči t. i. “cross platforme”, ampak zaenkrat izgleda precej dobro. Najnovejšo igro s strani Microsoft-a bo mogoče igrati na letošnjem dogodku Gamescom, ki bo potekal med 22. in 27. avgustom. Izkusili boste lahko sabljanje, iskanje zakladov in vožnjo z ladjo. Razvijalec Rare je tudi povedal, da bo mogoče uporabiti lastno bruhanje kot orožje v sami igri, kar je precej piratsko in bo navdušilo marsikoga.

Oglejte si igralni posnetek igre Sea of Thieves in občutite pravo piratsko življenje.

Assassin’s Creed: Origins – Oglejte si nov 20-minutni igralni posnetek

0

Nov Assassin’s Creed bo imel ogromen odprt svet in veliko podobnosti z današnjimi t. i. “open world” igrami. Razvijalci so nam prelep svet pokazali s popolnoma novim igralnim posnetkom, ki ga najdete spodaj. Igra naj bi bila osvežitev v seriji, osredotočila naj bi se na zgodbo in napredovanje igralca. Igralci naj bi imeli ogromno aktivnosti in različnih nalog po celem svetu, kar je danes postala že vsakdanjost večine podobnih iger. Ali bo uspelo Ubisoftu z novim Assassin’s Creedom, kot je to uspelo razvijalcem mogočnega Witcherja? To bomo videli prav kmalu, ko bo igra izšla 27. oktobra za PC, PS4 in novi Xbox One X z možnostjo 4K ločljivosti. Prednaročite jo lahko na uradni spletni strani in si pridobite še dodatno nalogo.

Adijo Half Life 3, lepo te je bilo (ne)poznati

0

Danes se je širom interneta zaslišal otožen krik vseh zvestih Half-Life privržencev, saj je njihovega potrpežljivega čakanja najverjetneje konec.

Namreč pred nekaj urami je nekdaj vodilni pisec vsem ljube franšize objavil prispevek, kjer je razodeto, kako naj bi se zgodba v Half-Life univerzumu končala.

Half-Life 2 je izšla davnega leta 2004 in od takrat je razvijalec Valve izdal še dve epizodi igre – zadnja je izšla leta 2007. Tako igralci že desetletje čakajo na  težko pričakovani zaključek, a se je o njemu le šušljalo. Marc je v intervjuju na spletni strani Reddit objasnil, da je delal samo na Half-Life: Episode 3, o polnopravnem nadaljevanju pa ni vedel nič.

Očitno je ravno sedaj Marcu potekla pogodba o molčečnosti (NDA) in ker je pravi dec ter mu za razliko od Valva dejansko ne visi dol za vse navdušence nad igro, je javnosti le dostavil nekakšen okvirni zaključek zgodbe, tako da lahko oboževalci končno ležejo k počitku.

Zaključek Half-Life štorije si lahko preberete na njegovi strani, a naj vas ne zmedejo spremenjena imena karakterjev, saj se je pisec tako izognil legalnim težavam z Valvom. Nekdo je že zamenjal imena s pravimi, tako da se za bolj udobno branje priporoča tale izvedenka.

Pregled – Porno Studio Tycoon (PC)

Razvojna ekipa: Zitrix Megalomedia
Založnik: Zitrix Megalomedia
Spletna stran: http://porno-studio-tycoon.com
Steam stran: http://store.steampowered.com/app/535490/Porno_Studio_Tycoon/
Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=NqRukYbGg48
Platforme: PC
Datum izida: 5. 5. 2017
Cena: 19,99 € (Steam)


Ste si od nekdaj želeli biti del najbolj vroče veje zabavne industrije? Želite biti obkroženi z lepimi sodelavkami (in/ali sodelavci) in se z njimi na delu pošteno prepotiti? Ste vestni in trdni delavci, z naborom posebnih veščin in zajetnih atributov?

No ja, žal vam ne moram ponuditi dejanskega delovnega mesta v studiu, kjer se snemajo vsebine za portale, ki se začnejo na P, Y in X. Lahko pa v opravičilo vsaj delim izkušnje pri vodenju takšnega virtualnega podjetja, ki sem jih pridobila z nekaj urnim igranjem naslova Porno Studio Tycoon.

Toda najprej obvestilo: vsi, ki pričakujete vizualno in zvokovno eksplicitno igro, boste žal razočarani. Vse seks scene, penetrativne ali ne, so cenzurirane na precej risankast način, prav tako so zvoki porno igralk in igralcev pretirani in karikirani. Če torej pričakujete žgečkljivo igro, ki vam bo pognala kri v, khem, glavo, potem posezite po čem drugem, saj zadovoljitve v tej igri ne boste deležni.

Če igra torej ni ravno dober prikaz porno studia, pa mora biti zato zagotovo boljši tycoon, mar ne? Hja, žal tudi v tem aspektu igra precej šepa. Da pa vas ne zamorim z vsem slabim, še preden se moj pregled sploh začne, si raje poglejmo osnovne mehanike.

Kot je značilno za vse tycoon igre, poskušamo tudi v Porno Studio Tycoonu priti iz precej skromnih začetkov do multimilijonskega imperija – v tem primeru pač porno imperija. Na začetku igre si izberemo ime studia in svoje lastno ime, saj se kot nikoli viden pojavimo tudi sami. Temu dodamo še nekaj začetnih sposobnosti in že smo pahnjeni v svet produkcije vročih filmov.
Vredno je omeniti, da ima igra sicer tutorial – celo dva – vendar ta ne obrazložita postopka igranja na način, ki bi bil meni osebno razumljiv. Ne vem, ali leži težava v jezikovni pregradi (razvijalci so namreč Rusi in igra je sicer prevedena v berljivo, a na trenutke precej zmedeno angleščino) ali so navodila tudi v originalnem jeziku napisana tako konfuzno. V vsakem primeru si z uvodnima scenarijema nisem znala ravno veliko pomagati.

Svet je porazdeljen na 11 različnih trgov: ameriški, kanadski, nemški, japonski itd. Vsak izmed njih ima svoj nabor lastnosti igralcev in scen, ki so jim ljubi in katerih primanjkuje. Obenem obstajajo tudi globalne preference, ki so seveda univerzalne, a se hitro menjujejo. Poglavitna strategija je, da ustvarimo ob pravem času filme, ki zadovoljujejo potrebe specifičnega trga, kjer je konkurenca majhna. Z upoštevanjem tega si lahko zagotovimo karseda velik dobiček na taistem trgu.

Da pa lahko začnemo porno film tržiti, ga moramo seveda najprej ustvariti. Prvi korak je izbor igralk in/ali igralcev. Ti se med seboj razlikujejo po kvaliteti, ceni, fizičnih atributih, osebnih preferencah in specializacijah. Zadnji trije aspekti so tisti, ki vplivajo na kvaliteto in priljubljenost končnega filma med specifično publiko.

Po izboru igralcev preidemo na najem lokacije, nato pa takoj tudi kar na priprave na snemanje. Te obsegajo izbor režiserja, snemalca, dodatnih amaterskih igralcev, žanra in specifične lokacije snemanja scene (npr. na postelji, v tušu ipd.) Ko smo vse to določili, lahko končno preidemo na snemanje.

Prva (neobvezna) faza obsega preverjanje nastavitev na napravah, kar lahko zagotovi precej višjo končno kvaliteto izdelka. Nato pa lahko pričnemo z dejansko akcijo.

Film je lahko sestavljen iz treh delov: predigre, glavnega akta in zaključka. Od teh treh je obvezen zgolj zaključek, vsekakor pa uporaba kombinacije vseh treh privede do superiornega končnega izdelka.

V vsakem delu lahko tudi izbiramo med različnimi pozicijami ter kdo »daje« in kdo »sprejema«. Vsaka nova pozicija doprinese h končni kvaliteti filma, obenem pa tudi utruja naše igralce. Ko so ti povsem izžeti, se posname končno sceno in snemanje zaključi.

Film nato predamo post-produkciji, kjer lahko spet z drsniki uravnavamo določene vrednosti. Po nekaj pretečenem času pa tako dobimo porno film, kateremu lahko v zadnjem koraku, preden se ga pošlje v prodajo, dizajniramo še ovitek. Nato ga spustimo v divje vode mednarodnih trgov porno vsebin, z upanjem na čim večji dobiček.

Igra na prvi pogled sicer deluje kot dejansko zanimiv tycoon v do sedaj še ne videnem svetu. Žal pa še tako dobra ideja izgubi svoj čar v kombinaciji s podpovprečno izvedbo. Z zmedenim uporabniškim vmesnikom, zbrkljano angleščino in slabim feedback sistemom, ter pomanjkanjem nekih misij oziroma zgodbe kot takšne, igra hitro izgubi svoj začetni čar in se prelevi v konfuzen tycoon, ki ne ponuja intrige, da bi me zadržala pri igranju.

Rainbow Six Siege bomo lahko čez konec tedna igrali zastonj

Pri razvijalcu iger Ubisoft Montreal so oznanili, da bo njihovo priljubljeno akcijsko taktično prvoosebno streljačino, Tom Clancy’s Rainbow Six Siege, moč igrati povsem zastonj od 24. avgusta pa vse do 27. avgusta. Znanih pa naj bi bilo tudi nekaj več podrobnosti o prihajajoči razširitvi, imenovani Blood Orchid.

Promocija bo tako na voljo preko platforme Steam kot tudi preko platforme Uplay. Ubisoft pa je še dejal, da bo napredek igranja, ki ga bo igralec dosegel v igri preko brezplačne promocije, shranjen, zato bo igranje možno nadaljevati od točke, kjer smo zaključili tudi po izteku brezplačnega promocijskega obdobja, v kolikor bo igralec igro kupil.
Poleg omenjene promocije pa so pri razvijalcu nedavno objavili tudi dodatne podrobnosti o prihajajoči razširitvi za igro Blood Orchid, ki bo vsebovala novo igralno mapo, poimenovano Theme Park, kjer se bodo igralci lahko spopadli v zapuščenem zabaviščnem parku. Poleg omenjenega pa bodo v Rainbow Six Siege na voljo trije novi specialci, vsak s svojo edinstveno sposobnostjo in orožjem. Medtem, ko bo nova mapa ob izidu na voljo vsem igralcem, bodo novih specialcev deležni le igralci z Year 2 Pass naročnino, ostali pa jih bodo lahko kasneje kupili z denarjem, ki je na voljo v igri.
Razširitev Blood Orchid je predvidena za 5. september letos.

Spodaj si lahko ogledate še napovednik za razširitev Blood Orchid.

Prihaja Age of Empires 4

0

Nov Age of empires je v izdelavi, je potrdil Microsoft. Izdelujejo ga razvijalci iger Company of Heroes in Dawn of War, imenovani Relic Entertainment. Zaenkrat ni veliko informacij o novi strateški igri, ki ima odlične predhodnike. Dobili smo samo napovednik, ki je bolj dražilnik kot kaj drugega. Tudi uradna spletna stran ne ponuja veliko stvari, lahko pa se registrirate in prvi boste dobili novosti o sami igri. Poleg tega je Microsoft naznanil t. i. “Definitive edition” za Age of Empires 2 in Age of Empires 3, kar je seveda razveselilo ogromno pripadonikov te zelo popularne strateške igre.

Age of Empires 4 in ostale predelave naj bi vse izšle samo za osebne računalnike, ki poganjajo operacijski sistem Windows 10. Za pravi igralni posnetek bo žal treba še nekaj časa počakati.

World Of Warcraft: Konec trenutne razširitve in teorije o naslednji

0

Konec Legiona

No, najprej se želim dotakniti konca razširitve Legion. Razne spletne strani so objavile podatke o pogovorih med različnimi ljudmi znotraj igre. Tako so tudi odkrili najverjetnejši konec razširitve, istočasno pa tudi konec raida. Ampak potrjene podatke, ali je to res konec, bomo najverjetneje izvedeli na Gamescom-u ta teden. Sedaj, kaj so objavili? Med zadnjo bitko v raidu se bomo borili z dušo planeta Argus, poznano pod imenom Argus of the Unmaker, in med tem bojem se bo nekje prikazal Sargeras. Ko premagamo Argusa, se začne pogovor, kjer se Titani (duše planetov, kateri pridobijo svoje telo), Magni Bronzebeard, Velen in Illidan pogovarjajo o tem, kaj narediti s Sargerasom, kjer Illidan reče, da mora Azeroth preživeti za vsako ceno.

Zatem se teleportiramo ven, kjer se High Exarch Turalyon in Velen pogovarjata in kjer Turalyon zastavi vprašanje: “Kaj se je zgodilo?” Odgovor je pa kar zanimiv. Illidan je postal paznik Temačnega Titana. Njegova žrtev je končala Legijo in končno je konec njegove goreče križarske vojne. (Ang.: Illidan serves as the Dark Titan’s jailer. His sacrifice has ended the Legion. At long last, the Burning Crusade… is over.). Zakaj smo mnenja, da je to konec Razširitve Legion? Enostavno – uničili bomo našega glavnega nasprotnika in tako se bo treba začeti pripraviti na novega zlobneža in s tem začeti novo razširitev.

Nova razširitev

No, in kaj je ta nova razširitev? To ve samo Blizzard, ampak na spletnih straneh, ki se ukvarjajo z odkrivanjem različnih stvari v igri (po možnosti takih, ki še niso bile izdane), so našli set oklepa z imenom Kul Tiras, kar je morski otok na Azerothu, s katerega izhaja Jaina Proudmoore, za katero je bilo veliko ljudi prepričanih, da je del Legiona, sedaj pa so prepričani, da je del še hujših nasprotnikov. Na oklepu je bilo narisano nekaj, kar je izgledalo kot lovke, kar je zaščitni znak Starih bogov, kateri so del sil Voida in katerim poveljujejo Voidlordi. Zato ljudje verjamejo, da bomo v naslednji razširitvi na otoku Kul Tiras in otokih v njegovi bližini, borili pa se bomo proti silam Voida in Staremu bogu N’Zothu. Kaj več pa o tem še ne vemo, čeprav bom rekel, da je sedaj, ko je Legion premagan, logično, da se bomo usmerili proti še hujšim nasprotnikom, obenem pa se bomo spopadli s starimi bogovi. Zato je bilo tudi brez teh pobeglih podatkov jasno, da se bo v naslednji razširitvi zgodilo nekaj podobnega.

Nov napovednik za igro Assassins Creed Origins

0

Ubisoft je izdal popolnoma nov video, težko pričakovanje igre Assassins Creed Origins, ki prikazuje boj in razlago direktorja projekta Ashrafa Ismaila. Od izida nas ločita še slaba dva meseca, saj igra izide 27. 10. 2017.

Tokratna epizoda nas bo popeljala v antični Egipt, obdobje faraonov in največjih misterijev v zgodovini. Vas zanimajo skrivnosti za veličastnimi piramidami, o pozabljenih mitih in skrivnostnih faraonih?

Razvijalci obljubljajo, da bo igra naravnost odlična in je v razvoju že več kot 4 leta. Zaupali so jo ekipi, ki je ustvarila že AC IV Black Flag, eden izmed najboljših v seriji.

Ponujen bo edinstven bojni sistem, kjer naj bi sredi bitk spontano preklapljali med unikatnimi strelnimi in rezalnimi orožji, s katerimi bomo lahko pokončali celo več sovražnikov hkrati.

Zanimivo obdobje, razvijalci z dobrim renomejem in neučakana članica portala, ki že mesece sanjari o igri, so le nekateri izmed razlogov, ki so tudi v meni prebudili željo po simbiozi z mogočnim redom, čeprav sem predhodnike igral le bežno.

Pregled: Everspace

Razvojna ekipa: ROCKFISH Games (Nemčija)
Založnik: ROCKFISH Games
Spletna stran:
https://everspace-game.com/
Steam: http://store.steampowered.com/app/396750/EVERSPACE/
Operacijski sistemi: Windows 7+, Mac OS
Datum izida: 26. 5. 2017
Cena: 27.99 €

Zvrst: Vesoljska streljačina


Zgodnji dostop, kot se šika

Ko sem pred kakšnim letom prvič igral Everspace, je bil še zgodaj v razvoju in po resnici povedano bi lahko v tem stanju šel v katerokoli smer. To velja tudi za glavni problem nedokončanih iger, saj nikoli ne veš, kakšen bo končen izdelek in ali se bodo razvijalci držali svojih obljub. A za Everspace lahko mirne volje povem, da so bile skrbi odveč. Tekom svojega pohoda po zgodnjem dostopu je postajal vedno bolj dodelan, a kljub temu je še par tednov pred polnim izidom nujno potreboval par pričakovanih zasnov, katere je k sreči kupcev tudi pravočasno dobil.

Ne gre za tipično vesoljsko igro, v kateri lahko dober igralec preživi zelo dolgo ali celo v nedogled. Pričakovano je namreč, da boš prej ali slej umrl in tega ne moreš odlagati v nedogled. Pravzaprav je smrt tudi edini način napredovanja zgodbe  na začetku nimaš pojma, kaj za Boga delaš v vesolju, kaj se dogaja okoli tebe in kdo sploh si. A sčasoma s pomočjo računalniškega pomagača spoznaš vse to in še več. Seveda te igra nikoli prav ne vzpodbuja k umiranju, a kaj, ko si le težko pomagaš, ko nate strelja pet piratov, dva zlobna vesoljca in trije vesoljski policaji, ki si jih pomotoma obrisnil z izstrelkom. Pa sploh ne nakladam. Opisal sem dejansko situacijo, ki se je pripetila med raziskovanjem vesolja.

Medzvezdno potovanje

Takoj je opazen navdih FTL in prva podobnost se pojavi že pri zemljevidu. V obeh igrah deluje na podoben način, saj po vstopu v “medzvezdno hitrost” dobiš (po razvejani poti, polni sovražnikov, uničenih ladij in z malo sreče tudi resursov) na izbiro, katerega izmed teritorijev želiš obiskati. A pri Everspace lahko v večini primerov črvino odpreš kadarkoli. Torej je potrebno odtehtati, kaj vse se splača raziskati, katere sovražnike se je vredno lotiti in kdaj te bodo dohitele sovražne ladje, ki te nestrpno zasledujejo. Seveda mislim, da ni potrebno omeniti, da so vsi sektorji naključno generirani, tako da bo vsak poizkus drugačen. Sicer bodo naključne naloge in sovražniki podobni, bo pa večina preostalega različna.

Zbiranje plena in nadgradnja ladje sta bistvena dela celotnega pohoda. Sprva se znajdeš s kripo takoj ostane brez energije, ščiti so za drek, orožja niti to … A s težko prigaranimi vesoljskimi cekini sčasoma kripo začneš nadgrajevati, da postaja vredna naziva ladja. To je tudi tisto, kar sem prej omenil o smrti. Krediti, ki jih nabereš, ostanejo s teboj in jih lahko investiraš v boljši motor, nov senzor, več energije in še obilico drugih stvari, ki bi si jih vsak pilot lahko zaželel za daljše preživetje.

Zraven nadgradenj med vsakim pilotiranjem naletiš na nove dele ladje, resurse, orožja, gorivo in seveda denar. Lahko jih najdeš v škatlah, raztresenih okoli razbitin, ali pa slednje ustvariš kar sam. Seveda iz sovražnih ladij, da ne bi kdo lastne ladje razbil na prvem meteorju, na katerega naleti. V bistvu so te stvari vitalne k daljšemu preživetju, saj slabo oskrbljen verjetno ne boš mogel potovati preveč dolgo, sploh, če ostaneš brez goriva ali robotkov, ki služijo popravljanju ladje ter posameznih sistemov. Seveda lahko, če si že v tem oknu, obiščeš tudi nadgradnje, izdelavo ter modifikacije novih orožij, ščitov in ostalih koristnih pripomočkov, ki jih boš še kako potreboval, če želiš priti dlje kot prejšnjič.

V tretje gre rado

Včasih se zaradi naključne narave znajdeš v nezavidljivem položaju. Seveda lahko vedno tudi brez goriva poizkusiš prečkati pot v naslednji sektor, a kaj, ko obstaja velika možnost, da bo ladja ob tem enostavno eksplodirala. Zato je v teh primerih bolje zamižati na eno oko in se zateči k piratski obrti. Sploh pa … Ta križarka izgleda zelo bogato, sploh ti veliki rezervoarji na spodnji strani. Seveda to ni tako enostavno, kot se sliši. Seveda so te nevtralne ladje branjene in če se ene lotiš, si boš nase spravil bes celotne vesoljske policije, ki ti ne bo več pasivno pomagala, ampak te bo od takrat naprej napadala. V glavnem, hitro lahko gre vse zelo narobe in takrat lahko le skomigneš z rameni ter začneš od začetka. A kljub obilici smrti me to ni odvrnilo od igranja. Več izkušenj z igro kot imaš, boljše so tvoje možnosti za preživetje, saj lahko iz izkušenj najbolje preceniš, kaj se splača in kaj ne.

Še ena stvar, ki upraviči ure in ure romanja po galaksiji, je prečudovit pogled in atmosfera. Tako komaj čakaš, da vidiš, kaj bo prinesel naslednji teritorij, saj vsi izstopajo in kar žarijo od vizualne perfekcije, saj gre za eno izmed vesoljskih iger z najboljšo grafiko, kar sem jih imel priložnost igrati. Okolja so barvita, v daljavi lahko vidiš planete in zvezde, naokoli se bliska od anomalij in vse izgleda ravno tako, kot bi naj izgledalo vesolje v idealni vesoljski dogodivščini. Opazovanje vsega tega je nadvse prečudovito, dokler se seveda ne pojavi vesoljski pirat, kar oznani, da je spet čas za akcijo.

Še ena stvar, ki Everspace loči od večine iger podobnega stila, je nadzor. Včasih je bilo večino takšnih iger najbolje nadzorovanih s pomočjo joysticka ali kontrolerja, a tu se vse vrti okoli miške in tipkovnice, kar ti igra že takoj pove. Prav tako je na voljo prvooseben in tretjeoseben pogled in čeprav prvi nudi dosti večjo vživetje, sem večino časa sam uporabljal drugega, saj je nudil boljši pregled nad dogajanjem. A kakorkoli sem igral, so mi šli na živce indikatorji sovražnikov in točk zanimanja, ki so označeni z majhnim trikotnikom, ki se še kako hitro razgubi v barvitem vesolju. To je tudi ena mojih največjih kritik glede igre, saj sem nemalokrat moral povsem ustaviti za par sekund, saj sem med hitrejšim premikanjem izgubil trikotnik.


Zaključek

NEST 2017 by NiceHash – razpored

0

Do dogodka NEST 2017 by Nicehash.com nas loči samo še nekaj dni in za vas smo pripravili nekaj ključnih napotkov! Vrata za obiskovalce in tekmovalce se odprejo v soboto, 26. 8. 2017 ob 10:00, CS:GO tekmovalce lepo naprošamo, da ne zamujate! Okvirni razpored najdete spodaj!

V soboto bo sočasno z dogodkom v BTC ARENI potekal ob 11:00 v Koloseju (100 m od BTC ARENE) potekal tudi Blockchain meetup (klikni me za več info)!

V baru na lokaciji dogodka lahko tekmovalci kupite pijačo in hrano po akcijskih cenah! 

Vse CASUAL igralce lepo prosimo, če lahko pridejo nekaj minut pred 10:00, da lahko nemoteno poslikamo vaše mašince za nagradno igro PC MASTER RACE.

Prosimo, da vedno pazite na vaše stvari in jih ne pozabljate na igralnih postajah, celotna dvorana je pod video nadzorom in vso namerno poškodovano opremo ste po zakonu dolžni plačati! Vse tekmovalce prosimo tudi, da upoštevate pravila adminov. Naj med tekmami velja rivalstvo, po tekmi pa športno obnašanje in stisk roke nasprotnikom neglede na dosežen rezultat!

Vse ekipe in tekmovalci boste na email (2–3 dni pred dogodkom) dodatno prejeli navodila o poteku tekmovanj!

Spodaj najdete razpored, ki je okvirne narave, vse ekipe morate biti celoten čas razpoložljive na dogodku! Za vsa dodatna vprašanja smo vam z veseljem na voljo!

26. 8. 2017 – sobota
10:00 – odprto za obiskovalce, free 2 play postaje, VR, gaming shop, mining, streamerji …
10:30 – CS:GO pričetek turnirja, pričetek prenosa v živo
11:00 – CS:GO R1/1 BO1 – Locastic vs. me yom araka & Ripple Esports vs. SADBOYS
12:00 – CS:GO R1/2 BO1 – Psihoaktiv vs. Team Enigma & Sinister5 vs. KlikTech
13:00 – CS:GO Losers Round 1
15:00 – Round 2
17:00 – Losers Round 2
19:00 – Semifinals & Losers Round 3
21:00 – igralne postaje se ugasnejo
do 24:00 – ogled živega prenosa tekem in druženje
24:00 – konec prvega dneva, notri ostanejo samo CASUAL igralci
27. 8. 2017 – nedelja
9:00 – League of Legends pričetek turnirja
9:00 – FIFA 17 pričetek turnirja
9:00 – Hearthstone pričetek turnirja
10:00 – odprto za obiskovalce, free 2 play postaje, VR, gaming shop, mining, streamerji …
10:00 – CS:GO Losers Round 4, pričetek prenosa v živo
10:00 – League of Legends KroMAX vs. Electric BO1
10:45 – Leauge of Legends High Quality Gaming vs. Losing is Improving BO1
11:30 – Zajčje tačke vs. Fall Star Crusaders BO1
12:30 – Yaes vs. Will not fit BO1
13:00 – CS:GO FINALS
13:15 – League of Legends Losers Round 1 BO1
14:45 – League of Legends Round 2 BO1
15:00 – kratek odmor za FIFA17 in Hearthstone igralce (15 minut)
16:00 – League of Legends Losers Round 2 BO1
17:00 – League of Legends Semifinals & Losers Round 3 BO3
19:00 – Finale FIFA 17 in Hearthstone
19:00 – League of Legends Losers Round 4 BO3
21:00 – League of Legends FINALS
21:00 – igralne postaje se ugasnejo
do 24:00 – ogled živega prenosa tekem in druženje
24:00 – zaključek dogodka

Electronic Arts oznanil novo Star Wars igro za mobilne naprave

Pred dnevi so pri razvijalcu Electronic Arts (EA) oznanili, da imajo v izdelavi novo Star Wars igro, ki bo na voljo za mobilne naprave, in sicer Star Wars: Rise to Power.

Pri EA so trenutno še zelo skopi z informacijami, saj je Star Wars: Rise to Power še v zgodnji fazi izdelave. Zapisali pa so, da bo omenjena igra strategija, postavljena v Star Wars galaksijo. Trenutno naj bi potekalo pred-alfa testiranje na Android napravah uporabnikov, ki so se prijavili za omenjeno testiranje preko uradne spletne strani razvijalca.
To bo sicer že druga igra iz serije Star Wars izpod rok razvijalca EA, ki bo na voljo za mobilne naprave, saj so konec leta 2015 izdali Star Wars: Galaxy of Heroes, ki je na voljo tako za iOS, kot tudi za Android naprave. Prav tako pa je razvijalec zelo dobro poznan po prihajajoči stvaritvi Star Wars: Battlefornt II, ki naj bi izšla 14. novembra letos za PC, PlayStation 4 in Xbox One.

NEST 2017 by NiceHash.com blockchain meet-up

0

V sodelovanju z Bitcoin društvom Slovenije bomo v sklopu dogodka NEST 2017 by NiceHash.com v Koloseju (BTC Ljubljana) gostili poseben meet-up/okroglo mizo.

Govorci:

  • Moderator: Jure Pirc – predsednik Bitcoin društva Slovenije
  • Marko Kobal –  CEO Nicehash.com
  • Matej Gregorčič – CEO in ustanovitelj Viberate.com
  • Luka Pušić – strokovnjak spletne varnosti
  • Kristian Ilijevski – razvijalec in ustanovitelj kriptovalute v NevaCoin
  • Miha Grčar – Vodja razvoja Bitstamp

Na okrogli mizi bodo gostje govorili o vseh vročih temah glede kripto valut, blockchaina, rudarjenja in vsega ostalega kar vas zanima saj bodo med pogovorom odgovarjali na vaša vprašanja, ki jih lahko pustite spodaj v prijavnici!

Datum: 26. 8. 2017 – sobota
Ura: 11:00 do približno 12:40
Lokacija: Kolosej – Ljubljana BTC
Prostih mest: 330, potrebna prijava spodaj!

Po okrogli mizi druženje/mreženje na dogodku NEST 2017 by NiceHash.com v BTC Areni (100m od Koloseja) in nagradna igra za Bitcoin denarnico TREZOR, podarja podjetje PC H.AND!

Ker je število prostih mest omejenih, prosim, izpolnite spodnji prijavni obrazec!

Trenutno prijavljenih: [cfdb-count form=”btc-meetup-nestprijava”] od 260

Error: Contact form not found.

Nagradno igro je omogčilo podjetje PC H.AND

FIFA 17 NEST 2017 by NiceHash.com in Telekom Slovenije

0

Z veseljem najavljamo FIFA17 PS4 tekmovanje, katerega bo podprl NiceHash.com in Telekom Slovenije! Nagradni sklad bo znašal 900 € v materialnih nagradah! Na tekmovanje se lahko prijavite s klikom na povezavo: https://hop.si/nest2017fifa

Tekmovanje bo potekalo 27. 8. 2017 v Ljubljanski BTC ARENI, prijaviti pa se morate najkasneje do 24. 8. 2017, na spletni strani turnirja (klikni me)!

V sodelovanju s SLO-TECH.com bomo konec avgusta gostili prav poseben dogodek, kjer se bodo slovenski igralci v igrah Counter Strike, League of Legends, Hearthstone in FIFA 17 borili za naslov najboljšega in bogate nagrade! Seveda, nismo pozabili na vse casual igralce, ki ste z vašimi mlinčki lepo vabljeni k udeležbi (prijavico najdete spodaj). Vsem obiskovalcem bo omogočen prost vstop! Za vse, ki se nam boste pridružili, bomo pripravili posebne FREE 2 PLAY in VR postaje, kjer boste imeli možnost preizkusiti najnovejšo opremo in novosti na trgu. Predstavitveno stran dogodka in vse dodatne informacije najdete tukaj!