🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 528

Sony v ponedeljek naznanja 7 novih iger za PS in PS VR

0

Spet se bliža pariški teden iger (Paris Games Week), in s tem tudi zdaj že skoraj tradicionalna PlayStation predstavitev na taistem dogodku.

Pri PlayStationu so danes objavili novičko, kdaj in kaj lahko letos od njih pričakujemo.

Sama uradna predstavitev se bo sicer pričela v ponedeljek, 30. 10. 2017, ob 18. uri po našem lokalnem času. Vendar obenem opozarjajo, da se lahko na njihov Stream povežemo tudi že eno uro prej, za krajši uvod, kjer bodo naznanili kar 21 novičk v povezavi z njihovim hardwarom, od tega kar 7 novih naslovov za PS ali PS VR.

Na uradni predstavitvi bodo nove naslove tudi podrobneje predstavili širši javnosti. Po predstavitvi pa bo sledil še podrobnejši pregled vseh večjih oznanitev.

Če vas torej zanima, kaj lahko v prihodnosti pričakujemo od najbolj prodajane konzole te generacije, si nastavite opomnik in preklopite na live.playstation.comTwitchYouTube, ali Facebook.

Pregled – Heliborne


Če ste eden tistih igralcev, ki v Battlefield 4 večino časa preživijo v frčoplanih in uživajo, ko v nič slutečega igralca nasprotne ekipe izstrelijo vso zalogo raket in nabojev, da sploh ne utegne dojeti, kaj ga je doletelo, potem je igra Heliborne kot nalašč za vas.


Razvojna ekipa: JetCat Games
Založnik: Klabater
Spletna stran:
https://helibornegame.com/
Steam: http://store.steampowered.com/app/433530/Heliborne/
Platforme:
PC
Operacijski sistemi: Windows 7 +, MacOS X
Datum izida: 12. 10. 2017
Cena: 19.99 €

Zvrst: Helikopterska akcijsko-taktična igra


Pri razvijalcu JetCat Games so se s Helibornom res potrudili in jo po več kot leto trajajoči fazi zgodnjega dostopa (t. i. Early Access), pred dvema tednoma tudi v celoti izdali. S tem pa na izdelek še zdaleč niso pozabili, saj je deležen rednih posodobitev in nadgrajevanja vsebine.

Čas je, da preidem na samo igranje omenjene igre. Heliborne vsebuje tako večigralski kot tudi enoigralski način, izbiramo pa lahko med okoli 40 helikopterji le dveh nacij, to sta ZDA in Rusija. V grobem spominja na World of Tanks (WoT), z razliko, da gre tu za vojaške helikopterje, ki so razdeljeni v tri skupine po njihovi namembnosti. Tako imamo možnost izbiranja med bojnimi, izvidniškimi in transportnimi helikopterji, katere lahko po želji oblikujemo v enote po tri in se kasneje z njimi pomerimo v večigralskih scenarijih, o katerih pa več besed v nadaljevanju. Med drugim se mi zdi zanimivo in pohvale vredno, da poleg klasičnega arkadnega načina z miško in tipkovnico igra ponuja tudi možnost igranja z igralnimi palicami, ki so namenjene posebej letalskim igram.

Whiskey Tango Foxtrot ali What The Fuck

Med igranjem večigralskega načina pridobimo znane točke za napredovanje (XP), ki so uporabne za dve bistveni zadevi. Prej sem že omenil, da je igra osnovana na podobnem sistemu kot Word of Tanks, kar potrdi tudi sestava tehnične lestvice (t. i. tech tree), ki je sestavljena iz štirih stopenj, kjer se nahaja nabor kvalitetno oblikovanih helikopterjev vse od prve polovice prejšnjega stoletja pa do leta 2000. Vendar pa je napredovanje v tehnični lestvici tu bistveno hitrejše kot v kakšnem WoT-u, saj sem že po slabih petnajstih odigranih igrah v večigralskem načinu uspel nabrati dovolj izkušenj, da sem prilezel do kar tretje stopnje.

Točke pa služijo tudi napredovanju v nazivu in položajni oznaki, ki je vidna v uporabniškem profilu. Namesto klasičnega avatarja se prikazuje pilotska čelada, ki vsebuje možnost prilagoditve. Tako lahko nanjo na primer pripopamo našitek z napisom Whiskey Tango Foxtrot (What The Fuck), in s tem izrazimo svojo misel ob trenutku, ko nas nasprotni igralec sklati z neba.

Ko zberemo dovolj točk, nam sistem napredovanja ponuja tudi posodobitev oborožitve in obrambe na helikopterjih, ki jih v igri posedujemo. Še več, nanje lahko namestimo različne poslikave (kamuflaže). Nekatere od teh so na voljo brezplačno, nekatere pa je potrebno dokupiti v obliki posameznih razširitev (DLC-jev).

V uvodu sem omenil, da Heliborne vsebuje tudi enoigralski način, zato bom nekaj besed namenil še temu. Sestavljen je iz posameznih scenarijev, ki jih lahko igramo postopamo v obliki zgodbe, lahko pa si tudi izberemo poljuben scenarij, kjer se sami ali pa s prijatelji preko kooperativnega načina pomerimo proti umetni inteligenci. Igra se odvija na treh različnih, vendar zelo poznanih bojiščih po svetu, to so Vietnam, Afganistan in Kosovo. Samo upravljanje helikopterjev ni prezahtevno in je dokaj arkadno, še kako koristen je tudi poseben način, to je “trening polet”, ki igralcu omogoča, da na zato določeni igralni mapi preizkusi vsak helikopter in dobesedno počne, kar ga je volja. Osebno sem se med igranjem tega načina zalotil, kako drvim nizko nad železniško progo in si predstavljam, da sem vlak, ampak o mojih frustracijah kdaj drugič.

Ko iz lepega v bok “fašeš” raketo

Če ste mislili, da je smisel igre le neskončno letenje in tolčenje z nasprotniki, ste se hudo zmotili. Igra ponuja kup taktičnih možnosti, ki v večigralskem načinu pridejo še kako prav. Ena izmed teh je definitivno ta, da lahko s transporterji na bojišče dostavimo pehoto, ki poleg navadnih vojakov, kateri so mimogrede ključni za zavzetje strateških točk na igralni mapi, vsebuje tudi vojake z minometi in raketometi. Zadnji ti lahko zelo zagrenijo življenje, saj jih je možno odložiti kjerkoli na mapi, tako da iz grmičevja prežijo na sovražne enote in mimogrede fašeš raketo, ko nič sluteč pristajaš nad točko, ki jo želiš zavzeti.

Večigralski način se tako kot enoigralski odvija na bojiščih Vietnama, Kosova in Afganistana, vsebuje pa poleg zavzemanja in vzdrževanja čim večjega števila strateških točk tudi druge naloge, kot je spremstvo vojaškega konvoja. Presenetilo me je, da vsaka igralna mapa oz. bojišče zahteva svojo stopnjo helikopterjev iz tehnične lestvice. Tako moramo na primer imeti razvit vsaj en helikopter iz tretje stopnje, če se želimo pridružiti igri na igralni mapi Afganistana.

Največja dilema, pri kateri sem se znašel ob igranju večigralskega načina, je bil izbor najbolj optimalne sorte helikopterja za bojišče. Transporterji so sicer odlični za dostavo velikega števila vojakov na strateške točke, vendar so oboroženi le z lahko oborožitvijo, ki služi bolj nujni obrambi, kot pa kakšnemu napadu na sovražne enote. Tako sem se parkrat že pošteno razjezil, ko me je igralec iz nasprotne ekipe že tretjič sklatil z neba s svojim AH-1J SeaCobra bojnim strojem, zato sem seveda tudi jaz bil primoran poseči po podobnem helikopterju, da ga naučim kozjih molitvic.

Po kupu večigralskih iger, usmerjenih v bojevanje s tanki, ladjami in letali, sledi še Heliborne s helikopterji ter podobnim načinom igranja, vendar z bistveno večjo dinamiko in ponujenimi možnostmi (tudi enoigralskimi). Zanemariti ne gre niti skupnosti, ki je zelo aktivna, prijetna in prijazna do novih igralcev.


Zaključek

GTA Online: Noč čarovnic, popusti in darila

0

V GTA Online se začenja poseben dogodek ob noči čarovnic (halloweenu), ki obeležuje že svoje četrto leto.

Kot se za jubilej spodobi, so se pri Rockstar odločili, da bodo vsakemu igralcu GTA Online, ki se bo prijavil do 6. novembra, podarili 400000 GTA $, a prejeli jih boste šele po tem dnevu.

Popusti

Zaradi praznovanja bomo igralci lahko izkoristili kar nekaj popustov, ki bodo trajali samo do 30. oktobra.

Popuste do 30 % lahko dobite na vsa:

Zemljišča: hangarje, bunkerje, klubske hiše, skladišča za vozila.

Posebna vozila: oborožena Tampa, half-Truck, ramp Buggy, phantom Wedge, ruiner 2000.

Vozila: Vapid Retinue, Hijack Ruston, Pegassi Infernus Classic, Nagasaki Shotaro (odkleniti ga je treba z igranjem načina Deadline), Pegassi Vortex, Declasse Tornado Rat Rod, Ocelot Penetrator, V-65 Molotok.

Nov avto in način nasprotnikov

Rockstar je pripravil novo vozilo za nas, imenovano Vigilante, za katerega pravijo, da je najboljše orodje za maščevanje. Opremljen je z raketnim pogonom na zadnji strani in puškami na sprednji (lahko jih zamenjate za rakete). Kupite ga lahko na Warstock Cache & Carry za 3750000 GTA $. Izdali so tudi nov način nasprotnikov, imenovan Condemned, ki bo za sedaj nagrajeval dvojne GTA $ in RP. Ta način je zaradi strašljive tematike pripravljen posebej za čas noči čarovnic. Takoj, ko se igra začne, je en igralec izbran in edini način da se reši je, da ubije drugega igralca. Zadnji stoječ igralec zmaga.

Pa da ne pozabim, vse misije prodajanja tihotapskega blaga so nagrajene z dvojnim GTA $ in RP.

Destiny 2 je najbolj prodana igra v Združenih državah Amerike

0

Firma, ki sledi prodaji produktov NPD Groupa, je pokazala neverjetne številke, ki jih je dosegla igra Destiny 2. Razvijalcem Bungie in založnikom Activision je to uspelo samo s prihodom Destiny 2 na konzole. Trenutno je Destiny 2 najbolj prodana igra v letu 2017 in tretja najbolj prodana igra v 12-mesečnem obdobju, pred njo sta Battlefield 1 in Call of Duty: Infinite Warfare. V spodnjem grafu lahko vidite poročilo s strani NPD Groupa za mesec september.

V petih tednih, od 22. avgusta do 30. septembra 2017, se je strojna, programska in dodatna oprema v primerjavi s prejšnim letom povečala za 39 %, kar je 1,21 milijarde ameriških dolarjev.

Kar se tiče strojne opreme, je bil PlayStation 4 najbolj prodana strojna oprema v mesecu septembru, ko je izšel Destiny 2. Največ enot pa je prodal Nintendo, in sicer svojih Switch konzol, ampak to velja samo za trenutno generacijo.

Denar iz programske opreme je bil najboljše pridobljen s strani PlayStation in Xbox platform, številka sedi na vrtoglavih 726 milijardah ameriških dolarjev, kar je kar 52 % več kot lani.

PC igre so prav tako dosegle nov rekord in nabrale kar 18 milijard ameriških dolarjev, kar 20 % več kot lani.

Razni dodatki oz. “Accessories” so v mesecu septembru dosegli številko 150 milijard, kar je 9 % več kot lani.

Destiny 2 – Prvi vtisi

Za vas smo pripravili nekajminuten posnetek, ki se nanaša na trenutno eno najbolj popularnih spletnih iger, Destiny 2. V posnetku so predstavljeni prvi vtisi, ki smo jih doživeli med igranjem. Opisani so razni delčki igre, ki so nas najbolj navdušili med igranjem, to so na primer stopnjevanje karakterja, razne naloge, kot so t. i. “public event”,  “Aventures”, “Lost Sectors” in “Invesigate”. Nekaj je povedano tudi o raznih valutah, ugledu oz. “reputation”, grafični podobi, zvoku in igranosti. Seveda gre za prve vtise, tako da niso všteti t. i. “Strikes” in PvP vsebine, saj smo se osredotočili bolj na stopnjevanje in raziskovanje sveta.

Za tiste, ki ne veste, je Destiny 2 prvoosebna strelska igra, ki si lasti tudi elemente MMO in RPG žanra, in skupaj z odlično grafično podobo, zvokom in igranostjo ponuja odlično alternativo pustim zimskim večerom.

 

PC verzija The Evil Within 2 vsebuje skrit prvoosebni pogled

0

The Evil Within 2 je pred kratkim izdana, zelo dobro sprejeta druga igra v istoimenski seriji razvijalca Tango Gameworksa. In čeprav jo je uradno mogoče igrati le iz tretjeosebne perspektive, so zvesti igralci ob igračkanju z notranjostjo ugotovili, da vsebuje tudi skrit prvoosebni način. Ne le to. Prvoosebno perspektivo lahko vsak aktivira preko vgrajene konzole, in tako srhljivko doživi iz popolnoma drugega zornega kota.

Ni povsem jasno, zakaj razvijalci tega načina niso uradno vključili ali popolnoma odstranili, a nedvomno gre za izjemno skrivnost, ki The Evil Within 2 približa Resident Evilu 7 in igralcem omogoči, da poizkusijo oba vidika ter nato izberejo tistega, ki jim je bolj všeč.

Vse, kar morate narediti za aktivacijo, je, da odprete konzolo in vanjo vpišete “pl_FPS 1”. Pogled je integriran skorajda brezhibno in podpira merjenje, streljanje, interakcije in praktično vse ostalo.

Za omogočitev konzole morate najprej storiti par stvari:

  • Naredite bližnjico na namizju in na koncu dodate +com_allowconsole 1
  • Zaženite igro preko te bližnice
  • Med igranjem pritisnite tipko INSERT

Prilagamo video igranja iz prvoosebne perspektive:

Opis: ELEX


Razvojna ekipa: Piranha Bytes
Založnik: THQ
Spletna stran: 
http://elexgame.com
Steam: http://store.steampowered.com/app/411300/ELEX
Platforme: 
PC, XBOX One, PlayStation 4
Operacijski sistemi: Windows 7 (64)+
Datum izida: 17. 10. 2017
Cena: 49.99 €

Zvrst: RPG


Oh, ta Piranha Bytes. Razvijalec, ki izvira iz Nemčije in kjer je po zadnjih informacijah zaposlenih okoli 30 ljudi, je svojo igričarsko pot začel močno, a so ga nato doleteli težki časi.

Če ste pristaš RPG-ja, ste zagotovo že slišali za Gothic. Ta legendarna igra je svoj porod doživela leta 2001 in doživela uspeh predvsem na rodni grudi. A počasi in vztrajno se je vest o odlični RPG-jevki razširila tudi v preostali del sveta. Sledilo je nadaljevanje, ki se je marsikomu zasidralo v srce kot najboljše igranje namišljenih vlog nasploh. Piranha Bytes so se opogumili in trojko zastavili ambiciozno … A žal kanček preveč ambiciozno. Gothic 3 je bil sicer večji od predhodnikov, vendar so izkušnjo zagrenili hrošči in nedodelane mehanike. Razvijalec je nato preklopil na novo serijo Risen, kjer smo se ukvarjali predvsem s pirati, a tudi te igre niso doživele velikega uspeha.

Nemara se sprašujete, čemu opisovanje zgodovine razvijalca, a ne se bati, saj sledi razjasnitev. Dotični razvijalec namreč že vse od izida Gothica II lovi staro formulo. Ta, ki je njihove izdelke ter tudi samega izdajatelja zapisala v zgodovino. Vsi njihovi špili si tako delijo praktično iste igralne mehanike, ampak vedno nekaj manjka. So blizu, a še vedno ne čisto tam. Tako je tudi pri njihovi najnovejši igri Elex.

Tu smo pahnjeni v svet Magalana. Ta je bil nekoč napreden, z bogato tehnologijo, kjer je prebivalo na milijone prebivalcev. A glej ga, zlomka, planet zadane meteorit, ki je povsem opustošil deželo in nekoč bujno pokrajino spremenil v postapokaliptično okolje. Toda meteor je s sabo prinesel Elex, energijo, ki lahko napaja tehnologijo ter omogoča celo ukvarjanje z magijo.

Takšen močan vir moči seveda s sabo potegne človeško pogoltnost, kjer to dragocenost želijo nadzirati različne frakcije. Te so vam seveda lahko poznane iz prejšnjih Piranjinih iger, saj je ta formula prisotna že vse od Gothic I dalje. Tudi tu se lahko pridružimo trem različnim taborom, vsak od njih ima pa svoje prednosti ter pomanjkljivosti. Sprva naletimo na “Berserkerje”, bojevnike, ki se ravnajo striktno po svojih zakonih. Za njih je tehnologijo hudičevo seme, zato se želijo vrniti v bolj starodavne načine, kjer prevladujejo meči in loki. Štrene jim meša frakcija, imenovana “Outlaws”, ki verjamejo v svobodo gibanja in kjer vsak skrbi zase, kakor ve in zna. Nazadnje so tu še “Clerici”, ki so usmerjeni predvsem bolj versko, a želijo med svoje vrste sprejeti vsakega, ki se pokori njihovim načelom. Skupno vsem trem je sovraštvo do “Albov”, dežurnih negativcev, ki preprosto samo želijo ves Elex zase, in gorje tistemu, ki se jim postavi na poti.

Tu nastopimo mi, v škornjih nečimrnega protagonista, z imenom Jax. Naš junaček je bil sicer nekoč Alb, a kmalu mu nekdanji kolegi zapičijo nož v hrbet, zato jim takoj na začetku že pomaha v slovo. Med preletavanjem Magalana nas sestrelijo, ukradejo nam opremo in tako začnemo goloroki in bosonogi, željni maščevanja.

Igra vam že takoj iz početka da vedeti, da tole ne bo lahek špil. Svet Magalana je neoprostljiv, kjer sta dovolj dva dobro namerjena udarca za odhod v večna lovišča. Elex ni opustošil samo okolja, ampak so se zaradi korupcije pojavili tudi mutanti, ki so presneto težak zalogaj. K praktično vsakemu nasprotniku je potrebno pristopiti taktično in predvsem z zvrhano merico potrpežljivosti, za njihovo odpravitev v večna lovišča pa lahko po njih udarimo z mečem ali strelnim orožjem. Bojevalne mehanike upoštevajo previdno umikanje, čakanje na pravi trenutek zamaha ter na kontrolo samega bojišča proti več nasprotnikom. Upoštevati je trebno tudi našo vzdržljivost oz. »stamino«, ki je ključen faktor pri boju. Naš protagonist namreč zamahuje z lahkimi ali težkimi udarci (Dark Souls stil), a seveda to pogoltne ustrezno merico vzdržljivosti. Ko te zmanjka, smo ga ponavadi nasrkali, saj nimamo niti opcije za hiter umik, ki pride v obliki prevalov. Pretepanje je tako zanimivo in adrenalinsko, a včasih zagode čudno zaznavanje udarca ter predvsem animacije, ki so milo rečeno nedodelane. K sreči nam med tepežem lahko na pomoč pristopi spremljevalec, ki je vsaj od začetka odličen tank, hkrati pa ga odlikuje kar močan napad. Če med bojem podleže, samo pade v nezavest in se znova pobere ob koncu spopada. Ti pomočniki so precej raznovrstni, vsak ima tudi svojo nalogo, pri njih lahko ob ustreznem ravnanju pridobimo spoštovanje, če pa smo debil, pa nas lahko celo zapustijo.

Med našim pohajkovanjem po širni deželi pa se seveda ne bomo samo bojevali. Vsak tabor nam naloži bogato paleto različnih nalog, ki nas pošiljajo širom kontinenta. Te segajo od pobijanja določenih tarč, iskanja predmetov do bolj domiselnih, kot so raziskovanje umora. Prisoten je presneto globok sistem posledic naših dejanj, saj so “kvesti” rešljivi na več načinov, a vsaka razrešitev s sabo prinese različne posledice. Če je vaša želja pridružiti se določeni gildi, je bolje, da opravke rešujete na način, ki bo vašemu taboru v prid. A vseeno, te odločitve niso tako jasno predoločene in zna se zgoditi, da bodo vaše odločitve ravno v nasprotju od tistega, kar hočete. Zgodilo se mi je, da sem se želel pridružiti “Berserkerjem”, a sem vmes razrešil par nalog za boljši profit. Ko sem povprašal vrhovnega vladarja za možnosti mojega sprejema, mi je tipček točno naštel vse moje kikse in tako sem pridobil prepoved trgovanja v mestu ter grožnjo z izgonom.

Poleg izpolnjevanja “kvestov” bomo širom sveta naleteli na tipične lastnosti Piranha Bytes iger. Pobiranje surovin, kjer imamo neomejen inventar? Kljukica. Naokoli razpostavljeni pošastki, ki nimajo statične stopnje in nas lahko takoj od začetka ob nespametnem naletu na njih pogoltnejo v enem šusu? Seveda. Bogat svet, kjer lahko takoj od začetka krenemo v poljubno smer in odkrijemo vrsto zanimivosti in dobrih predmetov, za katere ponavadi nimamo dovolj razvitih veščin? Tako je. Največja novost je prisotnost raketnega nahrbtnika, ki odpre raziskovanje na povsem nov način. Pretikanje skritih kotičkov se je sedaj preselilo tudi v vertikalo in treba je reči, da je preletavanje po zraku presneto zabavno. Moč ga je uporabiti celo v boju, kot poseben napad ali pa za hiter umik od premočnega grdavža.

Ker je to RPG, so seveda prisotne stopnje našega lika. Največ izkušenj pridobimo preko izpolnjevanja nalog, medtem ko nam nekaj prinesejo tudi uspešno pobiti nasprotniki. Za vsak level pridobimo 10 točk, ki jih lahko vložimo v tipične atribute: moč, inteligenco, prebrisanost in tako dalje. Nadalje, ob prehodu na naslednji izkustveni nivo pridobimo tudi točko znanja, ki jo lahko porabimo samo pri določenih učiteljih. Ti nas lahko poučijo o vlamljanju v skrinje, razkosavanju trupel, odpornosti na elemente ali pa nam omogočijo večji nivo škode ob mečevanju. Spet, te veščine spadajo v različna drevesa, kot so “survival” ali “crafting”. Več točk kot vložimo v določene veščine, več jih dobimo tudi v skupnih točkah tega drevesa, kar je pomembno v dialogih z okoliškimi prebivalci. Ti so presenetljivo obsežni in okoličane je moč povprašati po marsikateri zanimivosti, včasih pa se nam ponudi tudi opcija odgovora, kjer moramo za njegovo izbiro imeti dovolj točk v prej omenjenih drevesih. Pogovarjanja je precej več kot v prejšnjih razvijalčevih igrah, a kvaliteta govorcev ni ravno na najvišji ravni. Zamori predvsem naš protagonist, ki je naravnost katastrofalen; popolnoma neemotiven in za stopnjo slabši od ostalih. Zakaj so izbrali ravno njega za glavno pregovarjanje, je misterij, saj bi se bolje odrezal praktično vsak od nastopajočih.

Grafično je igra spodobna, a ne pričakujte nekaj res fantastičnega. Okolica je sicer lepo zmodelirana, a malce zmotijo teksture naokoli razpostavljenih zapuščenih avtomobilov. Obrazna mimika bi lahko bila boljša, vendar so veliko večja težava animacije. Te ne najedajo samo v boju, ampak tudi med samim pretikavanjem okolice, saj ob padcu protagonista ta prileti na tla s povsem iztegnjenimi nogami, kot da bi animacija preprosto manjkala.

Kot veleva tradicija nemških razvijalcev, so tu seveda hrošči, a ti niso tako katastrofalni, da bi nam povsem pokvarili izkušnjo, treba pa je pohvaliti optimiziranost, saj Elex “laufa kot šus” tudi na manj zmogljivih strojih, poleg tega pa smo ob naši smrti deležni hitrih nalagalnih časov.

Potrebno je izpostaviti še en minus, in to je uporabniški vmesnik. Ta je na prvi pogled lep in čist, a hitro ugotovimo, da je zadeva močno nepregledna. Težko razpoznavne ikone nas prisilijo, da samo za iskanje pobranega predmeta pokurimo čisto preveč časa, prav tako so nekateri razdelki UI-ja razporejeni povsem nelogično.

Kako oceniti Elex? Že ob samem preigravanju sem vedel, da bo dotičnica ena težjih iger za ocenitev. Preprosto rečeno, igra je vredna svojega denarja, saj te povleče noter, da kazalec na uri hitro naredi par ciklov brez našega zavedanja. Mešanica fantazije ter znanstvene fantastike izpade presenetljivo dobro in vsi vemo, da predstavnic mešanega žanra boleče manjka. Vseeno pa so tu spet določene pomanjkljivosti, ki znajo igro priskutiti predvsem novoprišlekom, ki do sedaj še niso preigrali nobenega Piranha Bytes naslova.


Zaključek

Ogled finala League of Legends 2017 by UVICHAIR.com

3

Gaming.si v sodelovanju z LoLSlovenia organizira že tradicionalen ogled finala svetovnega prvestva igre League of Legends!

Ogled finala se bo odvijal v soboto, 4. 11. 2017, od 9.30 dalje, v prostorih ABC HUB-a v BTC Cityju v Ljubljani. Vstop na dogodek bo brezplačen! Na ogled svetovnega prvenstva lahko prinesete tudi svojo hrano ter pijačo, ampak vas že vnaprej prosimo, da odpadke pospravite.

Sponzorji dogodka: Nicehash.com | UVICHAIR.com | EIGRE.siABCHUB

Poleg ogleda finala svetovnega prvenstva pa bomo pripravili še dodatne dejavnosti.

Pred samim dogodkom boste vsi obiskovalci lahko oddali svojo napoved finalnega rezultata, ob koncu bo izžreban en srečnež ali srečnica, ki bo prejel/a lepo nagrado.

  • Med ogledom bomo med naključne obiskovalce razdelili uradne Riot League of Legends “merch-e”.
  • Na dogodku boste lahko preizkusili slovenske gaming stole UVI CHAIR.
  • Med ogledom bo možno kupiti srečke za LoLSlovenia srečelov, po koncu prenosa pa bomo izžrebali nagrajence nagrade v vrednosti 500+ €.
  • Po končanem ogledu finala bodo naključni obiskovalci lahko sodelovali v League of Legends kvizu, v katerem bodo najboljši trije nagrajeni s praktičnimi nagradami.
  • Dogodek pa se bo končal s LoLSlovenia podcastom, kjer bodo Jure ‘Forky’ Anzeljc, Mihael ‘Mikyx’ Mehle in Ambrož ‘Phaxi’ Hren naredili kartek pregled celotnega svetovnega prvenstva in odgovarjali na vprašanja obiskovalcev.
  • Gostili bomo oba profesionalna LoL igralca: Splyca Mikyxa in Roccata Phaxija.
  • Jure ‘Forky’ Anzeljc.

Pričakovan konec dogodka je med 13. in 15. uro! Če se boste dogodka udeležili z avtomobilom, lahko brezplačno parkirate na parkirišču pred Emporiumom.

Potrdite vašo udeležbo na strani Facebook dogodka in povabite prijatelje.

Rockstar meni, da razširitev za GTA V ni bila potrebna

0

Govorice, da v letu 2017 igra GTA V, ne bo dobila razširitve za enoigralsko kampanjo, ni ravno preveliko presenečanje. Kljub temu pa so razvijalci razočarali veliko ljubiteljev GTA franšize, ko so za stran gameinformer.com povedali, da je razširitev nepotrebna oz. nemogoča.

Direktor oblikovanja, Imran Sarwa, je dejal, da vsi v podjetju obožujejo enoigralske kampanje in da bodo njene razširitve vsekakor vključili v prihajajoče igre, saj meni, da se večigralski način nikakor ne more primerjati z enoigralskim. Odločitev, da le-te ni v igri GTA V, pa se je zgodila kar tako. Povedal je tudi, da je že sama kampanja bila zelo končana in da je ne bi bilo treba po nepotrebnem nadaljevati. Prav tako pa jim je pretvorba igre za trenutno generacijo konzol ter PC verzijo posesala preveč sredstev, kakor tudi prihajajoči projekti za GTA Online ter Red Dead Redemption 2.

Direktor je sporočil tudi, da bodo ob izidu igre Red Dead Redemption 2 upočasnili razvoj igre GTA Online, saj bodo s tem dali igralcem priložnost oz. čas preizkusiti prvo. Seveda pa to ne pomeni konec večigralskega načina GTA V, saj si razvijalci želijo, da bi se igralci lahko hkrati menjevali med dvema masivnima svetovoma.

Kljub vsemu pa si je veliko “gamerjev” želelo dobiti enoigralsko kampanjo za lik Lamarja Davisa, ki ima velik vpliv na protagonista Franklina Clintona. Spet drugi pa so si želeli spoznati celotno zgodbo drugega protagonista Michaela De Sante, kakšno je bilo njegovo kriminalno življenje, preden je spoznal Franklina, ter kako je sploh prišlo do sodelovanja s FBI agentom Davom Nortonom. Seveda pa ne smemo pozabiti na noro življenje norca Trevorja Philipsa, našega tretjega protagonista. Celotna razširitev se je še bolj pričakovala, ko so razvijalci 9. decembra 2013 na uradni Rockstar strani napisali, da imajo v letu 2014 načrte za enoigralsko kampanjo, ki bi ponovno vključila zgodbo vseh treh protagonistov.

Stronghold HD je na platformi GOG na voljo brezplačno

0

Na platformi GOG je v roku 48 ur mogoče povsem brezplačno pridobiti priljubljeno strategijo Stronghold HD, razvijalca Firefly Studios.

Če ste ljubitelj serije srednjeveških strategij Stronghold, velja torej pohiteti, saj če v dveh dneh, kolikor traja omenjena promocija, prenesete Stronghold HD, igro obdržite za zmeraj. V kompletu pa pridobite, sicer še malo manj poznano igro, A.D. 2044.
Če še kot za zanimivost dodamo, igra je izšla leta 2001 in je prva v vrsti iger Stronghold, zato velja za nekakšno klasiko v tej seriji, kljub starosti pa je s strani razvijalca še vedno deležna občasnih posodobitev, ki med drugimi poskrbijo za manjšo modernizacijo igre.

Stronghold HD lahko brezplačno pridobite na naslednji povezavi.

Gears of War 4 izgleda odlično na Xboxu One X

0

Gears of War 4 izgleda odlično v 4K in s HDR-tehnologijo na novem Xboxu One X. Poleg naštetega bomo imeli opcijo 60 sličic na sekundo, ki bodo prinesle gladko izkušnjo, seveda pa bo delovala samo na HD-ločljivosti. Druga opcija pa bo UHD-ločljivost, v kateri se bo število sličic prepolovilo. Razvijalci so poskrbeli tudi za zvok, igra bo uporabljala Dolby Atmos za odlično zvočno izkušnjo. Kar se tiče same grafične podobe, bomo lahko videli t. i. “Enchanted Lights Shafts”, sončne žarke, ki bodo oplazili svet, katerega bomo raziskovali. Videli bomo lahko še t. i. “Dynamic Shadows”, ki se bodo prilagajale glede na količino svetlobe v igri in naše premikanje. S t. i. tehnologijo “Increased Draw Distances” bomo videli zelo daleč in razikovanje sveta bo še bolj zanimivo. Tudi t. i. “Superior Reflections” bodo po besedah razvijalcev izgledali veliko boljše. Odsevi bodo prava mojstrovina, pravijo razvijalci.

Gears of War 4 bo izšel za Xboxu One X 7. novembra, torej na isti dan kot konzola, in če imate igro že kupljono, boste UHD-opcijo dobili popolnoma brezplačno, seveda pa bo treba kupiti Xbox One X.

Revija Joker je v težavah

3

Računalniški zabavnik Joker je na svet privekal že davnega leta 1992 in že od samega začetka je veljal za posebnico med bralnimi mediji na slovenskem trgu. Izstopanje iz sivega povprečja gre predvsem na račun zanimivega sloga pisanja, ki je bil povsem unikaten, pod revijo pa se je tekom let podpisala vrsta odličnih piscev. Skozi več kot dekado obstoja se je občilo razširilo iz tipičnega pisanja novic ter opisov tudi na druge vsebine, kot so recimo Vedeži – poučno obsežni članki, ki so lahko še danes v ponos avtorjem in bi jih lahko zapakirali v povsem novo revijo tipa National Geographic. Joker je lepoto iger približal marsikateremu računalniškemu laiku in prepričal ogromno ljudi, da ne zaničuje “igric”, ampak jih poimenuje s pravim nazivom – igre.

Žal pa je kriza, ki je prizadela praktično vse tiskane medije širom oble, zašla tudi v slovenske loge. Joker se je že nekaj časa ubadal s pomanjkanjem kadra, saj so v zadnjih letih zgubili kar nekaj zvenečih imen. Eden od stebrov t. i. JCT-ja (Joker Cream Teama) je bil Aleksander “Quattro” Hropot, ki pa je leta 2015 nenadoma zapustil svet. Letos je od ustvarjalcev odšel tudi Aggressor tako, da se je krog delujočih skrčil na samo dva pisca: Davida “LordFeba” Tomšiča ter Sergeja “Snetija” Hvalo. Zadnja dva sta v ustvarjanje revije zlivala nečloveške ure in praktično sama ustvarjala priljubljeno čtivo, a tudi to očitno ni bilo dovolj. Pred kratkim je namreč smrt storila tudi njihova založba ALPress d.o.o., ki je trenutno v stečajnem postopku.

Tako se je po dolgem ugibanju danes na njihovem forumu pojavila tema o žalostnem stanju, ki trenutno vlada med njimi. Očitno avtorja nista bila plačana od junija dalje, prišla pa je tudi nenadna komanda, da morajo do konca tedna izprazniti svoje prostore. Usoda Jokerja je zaenkrat še negotova, urednik sicer obljublja izdajo novembrske številke, vendar se zna zgoditi, da samo v digitalni obliki.

Vsi tisti, ki ste odraščali ob tem legendarnem občilu, se lahko v četrtek ob 18.00 oglasite v Ljubljani, na Parmovi 14 (nasproti Gospodarskega razstavišča – rumena “bajta” med Delovo stolpnico in železnico, jasno določljiva z Google Zemljevidom). Tam bosta poslednja Mohikanca razdelila nekaj preostale robe (revije, knjige, majice …) med svoje zveste privržence, sprejemali pa bodo tudi prostovoljne prispevke.

Udeležite se, podprite avtorja in pokažite, da je na slovenskem trgu še vedno prostor za unikatne računalniške revije!

Destiny 2 Slovenija: Pridružite se skupnosti

0

Pridružite se slovenski skupnosti, pridobite nove prijatelje, igrajte skupaj, ustvarite svoj t .i. “clan” ali “fireteam” in premagajte vse nepridiprave v igri Destiny 2. Za izdelavo Facebook strani Destiny 2 Slovenija smo se odločili, ker menimo, da je igra zelo popularna, prihod na PC pa jo bo naredil samo še bolj mogočno. Pomembno je, da imamo tudi Slovenci svojo skupnost, v kateri se lahko pogovarjamo, si delimo mnenja, si pomagamo in tako skupaj zgradimo odlično skupnost.

Všečkajte in delite Facebook stran Destiny 2 Slovenija. Nikar se ne bojite vprašati karkoli v zvezi s samo igro. Podajte nam tudi pohvale, graje in predloge, kako izboljšati Slovensko Destiny 2 skupnost.

Discord: https://discord.gg/vy8awbS

PES 2018 – Recenzija igre

Pri športnih igrah zaradi izjemno kratkega razvojnega cikla mnogokrat prihaja do skorajda omembe nevrednih sprememb. Tako je, ko moraš le v nekaj mesecih igro narediti boljšo in lepšo, izboljšati model nogometašev in ti časa enostavno zmanjka. Sploh, če vzamemo za primer, da se kvaliteten AAA-naslov običajno razvija od 3 do 6 let. Vedno sem imel v grlu manjši cmok, ko sem vsako leto vedno znova moral za skorajda nespremenjeno igro odšteti dobrih 60 €.


Razvojna ekipa: Konami Digital Entertainment (Japonska)
Založnik: Konami Digital Entertainment
Spletna stran:
https://www.konami.com/wepes/2018
Steam: http://store.steampowered.com/app/592580/PRO_EVOLUTION_SOCCER_2018/
Platforme:
PC, Xbox One, PS4
Operacijski sistemi: Windows 7+ 
Datum izida: 13. 9. 2017
Cena: 59.99€

Zvrst: Športna simulacija


Video


Tudi PES 2018 napram lanske verzije ni dočakal epskih sprememb. Še vedno ga tare pomanjkanje licenc in pravih imen ekip zaradi licenčnega spora z EA-jem (založnik iger FIFA), komentator še vedno zveni precej neživljenjsko z govornim zakladom na ravni desetletnika in grafična podoba se stežka primerja s FIFO 2017. Pa nam nova igra izpod rok Konamija sploh ponuja karkoli vrednega?

Začel bom z velikim presenečenjem, ki me je dočakalo, ko sem igro zagnal. Na naslovni sliki se namreč zraven Messija, Suareza itd. še vedno nahaja Neymar, ki je v pričetku avgusta prestopil v PSG. Osebno me to sploh ne moti in je zabaven pripetljaj, zna pa povzročiti trganje srca med zagrizenimi pristaši katalonskega ponosa.

Najbolj opazna razlika glede na predhodnike je znižana celostna hitrost igre, ki pripomore k občutku simulacije, pomembnejše tekme dejansko nudijo občutek pomembnosti in so bolj taktične. Igralci so bolj nerodni in potrebujejo več časa za obračanje, takoj pa je tudi vidno, ali igramo z nerodnežem (50) ali legendo (97). Slednje odlično popestri tekme in dejansko pripomore k še bolj vživetemu vzdušju, najsi bodi proti igralcem ali računalniško vodenemu nasprotniku.

Noviteta so še nekatere nove animacije, ki zaradi počasnejšega tempa pridejo bolj do izraza. Vsak strel in “promašaj” boste posebej obžalovali, saj bo priložnosti manj. Da niti ne omenjam po bedariji zapravljene žoge, ki jo je nasprotniku težko odvzeti nazaj. Tisti z bolj rahlimi živci boste še dodatno zafrustrirani, ker pri branjenju omembe vrednih stvari niso izboljšali že nekaj let. Zlasti drseči štart je še vedno izjemno neroden, računalniško vodeni igralci napadalcem še vedno puščajo preveč prostora, Mourinho si že trga lase.

 

Počasnejša igra je kot nalašč za spektakularne trenutke, ko z eno potezo odločimo srečanje. Podaje še nikoli niso bile tako raznovrstne. Krilni igralci se postavljajo dosti boljše in podaje čez igrišče ali v prostor še nikdar niso nudile večjega zadoščenja. Visoke podaje v prostor so tako prava paša za oči. Če nekoliko pretiravam, lahko trdim, da je z Barcelono dejansko mogoče igrati kot Barcelona. Raznovrstne podaje to omogočajo. Povsem mogoča je tudi taktika igranja z visokimi žogami na našega najvišjega igralca ali hitro igro po bokih.

Tudi pri taktiki so v PES 18 naredili premik naprej. Če intenziteto znižamo, dobimo občutek igranja bunkerja, po drugi strani pa pri najvišji tudi visoki branilci pričnejo igrati kot napadalci, ki spuščajo žoge bolj spretnim soigralcem. Zaradi počasnega tempa boste v zadnjih minutah v ta način kar primorani, saj bo drugače časa zmanjkalo.

Sama igra deluje bolje, k temu pripomore, da se igralci samodejno zagradijo in poizkušajo žogo zaščititi. Če poenostavim, igralci niso le točke, ki se premikajo po ekranu, ampak delujejo živo. Toliko bolj pa še vedno razočarajo vratarji, saj se obnašajo kot roboti, njihove statične animacije k temu le doprinesejo. Njihovo branjenje je nekoliko izboljšano, ampak še vedno nekonsistentno. Če se poizkusite poglobiti, vas bodo konstantno opominjali, da gre za igro in ne realnost.

Vrnimo se še k enemu izmed očitkov, ki sem jih napisal že zgoraj, to je manjko licenc. V celoti sta med največjimi ligami licencirana zgolj francoska in italijanska. V Premier ligi med licenčnimi kljubi najdemo zgolj Arsenal in Liverpool, če ste navijač Manchester Uniteda ali Chelsea, se boste morali zadovoljiti z Man Red ali London FC. Bolje, da sploh ne omenim neobstoj Bundeslige. Slednje zna od vzdušja vzeti precej, je pa res, da je to odvisno od vsakega posameznika.

K sreči obstaja široka skupnost, ki vsako leto izdela dodatke s popravki slednjega. Napisano velja za lastnike PC-ja in PS4, uporabniki Xboxa se vseeno lahko obrišete pod nosom. Posvečanje malenkostim zagotovo ni odlika Konamija, kar z velikokrat generičnimi in nenatančnimi dresi tudi pokažejo. V tem segmentu igre je FIFA še vedno korak ali dva spredaj. Četudi so modeli bolj znanih igralcev dokaj natančni in lepo izdelani, so navijači pravo nasprotje. Slednji izgledajo skorajda kot porcelanaste lutke, in temu primerno tudi zvenijo. Njihovo vpitje in navijanje ob zadetkih in po drugi strani zgrešenih priložnostih me ne prepriča in zveni lažno.

Nič boljša pa nista niti komentatorja Peter Drury in Jim Beglin. Njun besedni zaklad se je, kot kaže, povečal, še vedno pa sta neprijetna in klišejska s svojim ponovljivim komentiranjem. Na koncu me ni presenečalo niti, ko sem eno in isto frazo v dveh minutah slišal trikrat. FIFA je v tem segmentu ponujala preprosto več.

Posodobitev je bilo deležno še večigralstvo. Z MyClub Konami poizkuša konkurirati FIFA Ultimate Team in dodali so tudi dobrodošlo noviteto. To je način 3:3 co-op. Gre za igralni način, kjer žrtvuješ nadzor (igralci so razdeljeni med tri igralce), v zameno pa boš deležen veliko smeha, ko boste s tremi prijatelji in računalniško vodenimi soigralci prihajali v nesrečne situacije. Če boste do igre sploh prišli, preden se evforija ne poleže, saj boste pogosto deležni “unable to connect”. Nič kaj zabavno ni bilo, ko sem bil posajen v sicer AI vodeno ekipo, na voljo pa sem imel le tretjino moštva.

Najbolj priljubljen enoigralski način bo tudi tokrat zagotovo Master League. V veliko segmentih so ga v letošnji enačici dodelali. Meniji so dosti bolj pregledni, iskalnik nogometašev pa še vedno neroden in nedodelan. V mladinskem moštvu se še vedno pojavljajo enaki igralci kot v lanski ediciji. Nekatera imena so prav absurdna in ne bi me čudilo, če so njihovo sestavo ob obisku živalskega vrta zaupali kakšni opici.

Glede na razmere na trgu je prenizek tudi denar za prestope in plače. Sam sicer nikoli (tako v Football Managerju kot tudi PES-u in FIFI) nisem maral zapravljati preveč za igralce, vendar 60M € je za PSG preprosto premalo. Še vedno ostaja možnost nastavljanja treningov in njihova nastavljivost. Odkupne klavzule igralcev nudijo dodatno širino in nov Challenege način je zanimiv ter poln nepričakovanih scenarijev, ko igralec želi oditi.


Zaključek

Objavljeni so datumi pričetka naslednjih treh Steam razprodaj

0

Pri priljubljenem spletnem portalu o igričarstvu, Kotaku UK, so objavili datume pričetka kar treh naslednjih Steam razprodaj.

Pri Kotaku UK se sklicujejo na vire treh neimenovanih razvijalcev iger, ki naj bi prav omenjenemu portalu izdali datume treh naslednjih razprodaj iger na platformi Steam. Če torej portalu gre verjeti, se bo prva razprodaja, imenovana Steam Halloween Sale, pričela že 26. oktobra letos, trajala pa naj bi do 1. novembra. Sledili bosta še razprodaji Steam Autumn Sale (od 22. novembra pa do 28. novembra letos) in Steam Winter Sale (od 21. decembra letos in do 4. januarja 2018).

Apple pripravlja cenejši in izboljšani varianti iPhona X

0

iPhone X je morda trenutno eden izmed najbolj zaželenih telefonov na svetu, a cena 999 € je naravnost nagravžna; in ob oznanitvi razlog za več srčnih napadov Applovih oboževalcev. Po mnenjih strokovnjakov je glavni razlog za srhljivo ceno ravno najbolj oglaševana funkcija, to je OLED-zaslon.

A če ste pripravljeni na nakup novega iPhone telefona počakati do leta 2018, imamo dobro novico za vas. Glede na govorice, bo Apple namreč enkrat v prihodnosti izdal tudi dva modela iPhona X za nižjo ceno. Pod skrivnimi imeni Lisbon in Hangzhou se skrivata rahlo drugačni različici, ki bosta po govoricah stali 99 € manj. Kot zanimivost je Apple ubral tudi drugačno taktiko za skrivna imena, saj so namreč za starejša telefona, iPhone 8 in iPhone 7 Plus, uporabljali vzdevke D10 in D20.

Ob izidu enega najdražjih novih telefonov in uspehu, ki ga je Apple zadnje čase doživljal, pričakujemo tresenje hlač konkurence? Po poročanju ne, vsaj za Samsung, saj je korejski mogotec z Applom sklenil pogodbo za OLED-tehnologijo, ki bo potekla komaj leta 2019.

Zaenkrat govorice glede variant iPhona X sprejmite s ščepcem dvoma, saj jih Apple uradno še ni potrdil.

 

Opis: The Evil Within 2

Razvojna ekipa: Tango Gameworks
Založnik: Bethesda
Spletna stran:
https://theevilwithin2.bethesda.net/en
Steam: http://store.steampowered.com/app/601430/The_Evil_Within_2/
Platforme: 
PC
Operacijski sistemi: Windows 7 (64)+
Datum izida: 13. 10. 2017
Cena: 59.99 €

Zvrst: Grozljiva akcijska avantura


Naslednik, ki se čuti sveže, čeprav mu včasih manjka inovacije

Točno tri leta mineva od nastopa izvirnega The Evil Withina, grozljivke, ki združuje prvine Resident Evila ter Silent Hilla. Original je takrat nastal pod režijo slavnega Shinjija Mikamija, japonskega samuraja, ki je bil glavni pri razvoju legendarne igre Resident Evil 4. Seveda je bilo pričakovati, da bo njegova naslednja igra močno podobna njegovemu “magnus opusu”, kar se je tudi zgodilo. The Evil Within pa kljub temu ob izidu ni ravno požel ogromne slave, a je očitno nabral dovolj privržencev, da je Bethesda zbudila razvojni studio Tango Gameworks, ki je leta 2015 pričel z delom na nadaljevanju.

Tokrat zopet nastopamo v vlogi čemernega detektiva Sebastiana Castellanosa, ki je nočnomorno izkušnjo iz naprave STEM že izkusil v prvencu. Tudi tokrat smo poslani v virtualno okolje iz najmračnejših predelov človeškega uma, a tokrat imamo drugačno, čeprav precej podobno, nalogo kot v originalu. Rešiti moramo naš pomladek, hčerkico Lily, ki jo je dolgo tega ugrabila organizacija Mobius. Čeprav je zgodba precej predvidljiva in že kar malce meji na klišejsko stran, nas igra drži zainteresirane skozi vso, nekako 15-urno izkušnjo. Štoriji je moč očitati predvidljivost ter precej plehke stranske karakterje, kjer je čutiti, da bi nas njihova smrt (ker, seveda, nekateri morajo umreti) morala precej bolj emotivno pretresti, vendar žal, pogubljeni ostajamo ob njih precej ravnodušni.

Igralci izvirnika ste zagotovo zastrigli z ušesi ob omembi karakterjev. Tako je, The Evil Within ne vsebuje samo drugih živečih osebkov, ampak nam ti tudi nalagajo razna opravila. Mestece Uninon, ki služi kot okolje, podoživljeno s strani vseh sodelujočih v napravi STEM, nam na začetku omogoča prosto raziskovanje okolja, kjer je možno izpolnjevati razne naloge, posledica tega pa je, da ne sledimo samo enemu glavnemu “kvestu”. Sicer rahlo bolj odprt svet sprva omogoča precejšnjo nelineranost, a ne pričakujte stila kakšnega Assassins Creeda, saj je izkušnja mnogo bolj osredotočena. Union je sicer dokaj majhen, a z napredovanjem štorije odklepamo nove predele. Na (ne)srečo pa sčasoma izkušnja in raziskovanje postajata bolj in bolj linerana, nakar smo proti koncu usmerjeni v igranje in napredovanje, sličnemu prvencu.

Vseeno pa ta aspekt vdihne nekaj svežine v serijo. Tekom našega pohajkovanja lahko nabremo marsikatero koristno sestavino, katere so prepotrebne za kovanje najrazličnejših predmetov. The Evil Within 2 da veliko večji poudarek na kovačenje, saj je okoliško razporejeno strelivo precej gorenjsko odmerjeno, spak ter nasprotnikov pa ogromno. K sreči so na priročnih mestih postavljene varne hiše, kjer si lahko od nenehnega pokanja rahlo oddihnemo, iz nabranih surovin sestavimo strelivo ter izboljšamo orožje, moč pa je celo spiti zdravja obnavljajočo skodelico kave. Skozi ogledalo se lahko preselimo v drug del našega uma, Castellanosovo pisarno, kjer lahko nadgradimo naše sposobnosti. Te segajo od izboljšanja ravnanja z orožji, regeneracije zdravja do boljšega prikritega tiholazenja. Veščine so sprva poceni, a tiste prave nadgradnje stanejo že kar lep izkupiček zelenega gela, ki ga pridobimo na truplih eksekutiranih grdavžev.

Ti so v večini sestavljeni iz okoli postavajočih spak, imenovanih The Lost, ki v bistvu nastopajo v vlogi dežurnih zombijev. Tem se nato pridružijo močnejši nasprotniki, kot je ogromna kreatura, sestavljena iz večih glav, vihti pa ogromno cirkularno žago, ki vas kmalu nareže kot prodajalka šunko. Na nekaterih delih celo naletimo na šefe, obvezno sestavino vseh akcijskih grozljivk. Ti so vsi po vrsti dokaj originalni in zanimivi, predvsem pa predstavljajo precejšen izziv. Proti njim včasih ne zadostuje samo svinec v čefaro, ampak bo treba odkriti še kakšne dodatne trike. Pri celi lokalni favni bo srh vzbujala ne samo njihova vizualna groteksnost, temveč tudi zvočna podlaga, ki je preprosto fenomenalna. Jokanje in hlipanje humanoidne kreature iz katere raste več rok, je preprosto potrebno izkusiti preko slušalk, vreščanje taiste spake ob vašem odkritju pa bo urno pripravila vaše prste na iskanje tipke za orožje.

Le-ta so klasična in poznana že iz izvirnika ter tudi drugih iger. Pištola, šibrovka, snajperica ter metalec plamenov so klasika od klasik. Vrača se že iz enke znan multipripraven samostrel, izstreljujoč različne puščice, ki lahko nasprotnika zamrznejo, eksplodirajo ali pa mu skozi ožilje spustijo nekaj voltov. Streljanje je dokaj zadovoljivo, pri njem se skrivamo izza zaklona, prožimo ter poskušamo zadeti glavo (ali nekaj, kar je podobnega temu). Včasih nam zagode čuden hrošč, ki zadetka preprosto ne registrira, in tako se nam grdavž približa, nato pa nam zagode še kamera, saj preprosto naenkrat ne vidimo nič in se vrtimo kot vrtavka, vmes pa skupimo še par dobro odmerjenih klofut. Na težjih stopnjah se je bolje poslužiti tiholazništva, pri katerem čakamo izza priročno postavljenih ovir in poskušamo od zadaj naskočiti tarče. Skrivanje je sicer adrenalinsko, a zna tudi najedati. Naš tipček se včasih ob tiščanju tipke preprosto noče oprijeti zakritja, kar je nadležno, ko tečejo sekunde, preden se nas opazi. Prav tako je umetna inteligenca spačkov pod nivojem, saj nas lahko hitro odkrijejo, vendar je dovolj že, da pretečemo par metrov, se nekam potuhnemo in kar naenkrat na nas pozabijo.

Še dobro, da so ob naši smrti nalagalni časi dokaj kratki. Na splošno igra deluje tekoče, tudi na srednje močnih kalkulatorjih, a vseeno na zaslone prikliče spodobno grafiko. Podrobnosti v stopnjah je obilo, posebej navdušuje igra senc in svetlobe, ki mnogim srhljivkam ne uspejo in vse skupaj zabelijo v premočno temačnost. Morda moti samo obrazna animacija ter grafična podoba fac, ki so na nekaterih likih premalo podrobne.

Kašna pa je igra kot predstavnik grozljivke? Čez črto potegnjeno, The Evil Within 2 ima še vedno nekaj strašljivosti, a še vedno se bolj nagiba v akcijske vode. Zato malce trpi tudi tempo igre, saj nenehno akcijo včasih pregrobo zmotijo deli, kjer se samo sprehajamo in prisostvujemo skriptiranim sekvencam, te pa se znajo vleči. K sreči so te preskočljive, tako da nam ob kasnejši smrti ni potrebno ponovno gledati istega filma.

The Evil Within je tako po treh letih prejel dostojnega naslednika, ki inovira bolj malo in je nekako bolj podaljšana izkušnja iz prvenca. Zgodba se zaključi precej predvidljivo, dosti pa preseneti dokaj srečen konec, ki po vseh prestanih grozah izpade kanček nerealno in naivno.

Če bo Notranje zlo postalo trilogija, bodo seveda odločale prodajne številke dvojke, a če sekvel le nastopi, močno upam, da serija dobi nekaj nove svežine, kjer bo tudi zamenjan glavni karakter. Ta naj gre na zaslužen oddih, vajeti pa naj prevzame nov udeleženec, ki bo morda s sabo privlekel bolj privlačno fabulo.


Zaključek

Napovednik za Warhammer: Vermintide 2 je tukaj

0

Warhammer: Vermintide 2 je dobil nov napovednik, ki vsebuje tudi 2 minuti igralnega posnetka. V samem napovedniku lahko vidimo, da je precej akcijski, ponuja pa tudi nekaj zanimivih podatkov o tem, kaj bo igra sploh vsebovala.

Lastnosti:

  • skupno igranje štirih igralcev,
  • t. i. “Heroic Deeds System”,
  • izboljšan t. i. “loot sistem”,
  • nova orožja,
  • novi sovražniki,
  • prilagajanje orožij,
  • nove cone,
  • t. i “talent trees”.

Martin Wahlund, direktor Fatsharda in odgovoren za razvijanje Warhammer: Vermintide 2, je povedal, da so tokrat poslušali skupnost in analizirali ure in ure igralnih posnetkov drugih igralcev, zato nam bodo tokrat ponudili najboljšo izkušnjo t. i. “coop” igre. Warhammer: Vermintide 2 lahko pričakujemo v začetku leta 2018, na uradni spletni strani pa se lahko prijavite na beto ali igro prednaročite.

 

Finale HCT poletje

0

Ta vikend je potekal finale HCT poletje, katerega se je udeležilo 16 igralcev.

Igralo se je v dveh fazah: v skupinski fazi z dvojno eliminacijo in v fazi najboljših osem z izpadanjem do finala. Najprej so potekali boji v štirih skupinah s po štirimi igralci, kjer sta se najboljša prvih bojev pomerila, zmagovalec pa je prišel do naslednje faze, medtem pa so se premagani znova udarili. Najuspešnejši so se nato preizkusili s poraženci dvoboja zmagovalcev. Tudi tukajšnji mojstri so se uvrstili v naslednjo fazo.

V fazi najboljših osem so poraženci postopoma izpadli iz tekmovanja, dokler ni ostal le eden: Surrender.

Seveda so bili izpadli tekmovalci razočarani; med njimi je najbolj izstopal sedanji prvak Pavel, katerega je do ponovne uvrstitve na finalno turnejo ustavilo nekaj slabih zapovrstnih dvigov kart. S tem je zaenkrat zapravil možnost, da bi se vpisal v zgodovino kot prvi, ki je dvakrat zapored prišel do boja za naslov najboljšega.

Mnogim pa je turnir prinesel tudi veselje; zagotovo je izstopal zmagovalec Surrender. Veselila sta se tudi Purple in Orange, trening partnerja, ki sta se uvrstila na finalni turnir. Slednji je bil tudi tisti, ki je v četrtfinalu premagal Pavla in mu tako uničil sanje. Orange je verjetno trenutno eden najboljših igralcev, saj je zmagal na kar nekaj odmevnih turnirjih, a edina lovorika, ki je še ni osvojil, je HCT. Sedaj mu je uspelo priti v finale, in videli bomo, kako mu bo šlo. V intervjuju je izjavil, da si zelo želi zmagati HCT turnir, saj bi se s tem zapisal v zgodovino kot eden najbolj uspešnih igralcev Hearthstona.

Objavili so tudi kraj, kjer se bo finale igral.  Dogodek bo potekal v Amsterdamu, kar bo tudi zgodovinsko pomembno za HCT, saj se bo prvič kateri koli zaključni turnir odvijal na stari celini.

Igralci, uvrščeni na finalni turnir:

ShtanUdachi (Evropa)
Fr0zen (Amerika)
SamuelTsao (Azija in Pacifik)
DocPwn (Amerika)
Hoej (Evropa)
Kolento (Evropa)
Ant (Amerika)
Neirea (Evropa)
Purple (Amerika)
Orange (Evropa)
OMJasonZhou (Kitajska)
Surrender (Azija in Pacifik)

Čakamo še zadnje rezultate, ki bodo prinesli še po enega igralca iz vsake regije.

Age of Empires: Definitive Edition prestavljen na leto 2018

0

Microsoft je povedal, da njihova zelo pričakovana igra Age of Empires: Definitive Edition ne bo ugledala luč sveta 19. oktobra, ampak šele v začetku leta 2018. Razvijalci so očitno naredili premalo testov in želijo zadevo izdelati res perfektno, mogoče bo ta zamuda prinesla veliko popravkov. Definitivno je boljše, da nam dajo produkt, ki je odlično narejen, kot pa nekaj na pol, mar ne? Age of Empires: Definitive Edition bo vseboval isto zgodbo kot prvi Age of Empires, imel bo izboljšano grafično podobo in naredili bomo lahko več vojske kot v originalu.

Za zaprto beto se lahko prijavite tukaj, saj bodo v igro spustili veliko novih igralcev, ki so pripravljeni testirati.