Leta 2000 so pri Codemastersu zaključili izdelavo druge igre iz franšize Colin McRae Rally, poimenovali so jo kar 2.0. Igra je od prvega dela zelo močno napredovala v vseh pogledih. Dobili smo nov, minimalističen stil osnovnih menijev, veliko več avtomobilov in veliko več etap, po katerih lahko drvimo z vrtoglavimi hitrostmi.
Naj začnem kar z nekaj osnovnimi lastnostmi, ki nam jih ponuja Colin McRae Rally 2:
Na voljo imamo dva različna igralna načina, »Rally« in »Arcade«. V prvem načinu se podamo na pot po osmih različnih državah, Finski, Grčiji, Švedski, Franciji itd., vsaka od njih ponuja 10 etap, nekatere imajo tudi dodatno, »super specialko«, tako da imamo vse skupaj na izbiro kar 84 različnih etap, po katerih se lahko preganjamo z 22 različnimi vozili, od Colinovega Ford Focusa iz leta 1999 do avtomobilov, ki so bili včasih del zloglasne grupe B.
V drugem načinu, imenovanem »Arcade« lahko svoje sposobnosti preizkusimo na 8 različnih progah, ki pa niso podobne rally etapam ampak proti petim nasprotnikom istočasno dirkamo v krogu. Prav tako se nam v tem igralnem načinu naš jekleni konjiček ne poškoduje v nobenem primeru.
Če se spustim malce bolj v detalje pa: igra je napram prvi različici grafično napredovala izjemno, razlika je kot, če bi primerjali recimo grafiko, ki jo je ponujala konzola PlayStation 1 in grafiko, katero je bila kasneje zmožna prikazati PlayStation 2. No, skoraj. Avtomobili imajo izjemne vozne lastnosti, večina jih ima pogon na vsa štiri kolesa, imamo pa tudi vozila na prednji in vozila na zadnji pogon. Seveda, se avtomobil temu primerno obnaša na vozišču. Dirkanje poteka po več različnih površinah, makadamu, blatu, snegu, ledu, asfaltu in pesku. Prav tako imamo v načinu »Rally«, ki je malo bolj napreden, možnost, da svoj avto predelujemo. Lahko mu spremenimo prestavno razmerje, trdoto vzmetenja, silo zaviranja in še bi lahko našteval. Tako kot v resnici pa se nam lahko tudi tukaj avto kar konkretno razbije in seveda ga lahko na vsaki dve etapi tudi popravimo, vendar imamo za to na voljo virtualnih 60 minut, ki verjemite, zelo hitro jih bo zmanjkalo, če ne boste pazljivi.
Igra nam v obeh igralnih načinih ponuja tri težavnostne stopnje, »novice«, »intermediate« in »expert«. Lahko se pohvalim, da na »novice« in »intermediate« zlahka pustim vse za seboj, vendar me ekspertna možnost velikokrat potolče.
Igro sem poskusil igrati na tipkovnici, na kontrolerju in na volanu, vendar jo je vsaj meni osebno najlažje igrati kar na tipkovnico. Mogoče zgolj zato, ker sem kilometre v tej igri »nabijal« ravno na tipkovnici, kakšnih dvanajst ali trinajst let nazaj, po več ur na dan, tako pač je, »gamer« od malih nog.
Ubisoft nam je z dvema novima napovednikoma prikazal še dve novi klasi za njihovo akcijsko naravnano igro For Honor.
Prvi posnetek nam prikaže neustrašnega junaka imenovanega Lawbringer, kateri je precej velik, nosi težak oklep in vihti ogromno sekiro. Gre za popolno tako imenovano “tank” klaso, katera se lahko bori proti več nasprotnikom naenkrat. Laawbringer spada k frakciji Vitezi.
Druga klasa spada k frakciji Vikingov, gre za lahko klaso, ki ne nosi skoraj da nič oklepa in njena dva glavna atributa sta spretnost in hitrost. Valkyrie je opremljena tudi s kopjem in ščitom in njen glaven namen je izvidništvo in sledenje.
Ne pozabite, da se bo zaprta beta za igro For Honor kmalu začela. Prijavite se lahko na uradni spletni strani in začnete z igranjem zaprte bete, ki bo trajala od 26 do 29 januarja. Igra bo izšla na PC, Playstation 4 in Xbox One.
Nintendo Switch je hibridna konzola, ki prihaja to pomlad. Omogočala bo igranje tako doma kot na poti. Nintendo je pripravil nekaj, česar ni naredil še nihče. Pričakovanja so visoka, s tem pa je tudi zelo velik pritisk na Nintendu, da dostavi najboljšo konzolo na svetu. Več informacij najdete tukaj.
Posvetimo se današnji temi, ki bodo videoigre namenjene za omenjeno konzolo. Nintendo je že razkril nekaj partnerjev in iger, ki bodo na voljo takoj ob izidu in v letu 2017. Med najodmevnejšimi naslovi so: NBA 2K, The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Minecraft, FIFA, Steep …
Večina od zgoraj omenjenih iger, ne bodo na voljo takoj ob izidu konzole, ampak v letu 2017. Ob izidu 3. marca bo na voljo 6 naslednjih iger:
1-2-Switch
The Binding of Isaac: Afterbirth+
Just Dance 2017
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Skylanders: Imaginators
Super Bomberman R
Naslednje igre pa lahko pričakujemo že spomladi. Večina razvijalcev datuma izida iger ni razkrila, zato lahko na njih le čakamo. Med temi so tudi igre, ki bodo dobro prodajane ( NBA 2K, Minecraft, FIFA, Steep …).
Po prvih informacijah bomo morali za igro odšteti okoli 50 €, kar ne odstopa od trenutne prakse.
Nekateri veliki razvijalci iger so sklenili sodelovanje z Nintendom. Ali je to znak, da bo konzola dosegla pričakovanja?
Jutri, 20. januarja, bomo končno lahko začeli z igranjem ene najbolj poglobljenih strateških iger vseh časov.
Urban Empire je strateška igra, ki temelji na politiki in gradnji mesta. Gre za pionirja v tem žanru saj naj bi se politične spletke, družbeni dogodki, in zgodovinski dogodki zelo lepo prepletali med seboj, to pa ustvari popolnoma drugačno igralno izkušnjo. Dogajanje same igre je postavljeno v leto 1820, kjer mora igralec vzpostaviti svoje mesto skozi različna obdobja v katerih bo našel različne priložnosti in nevarnosti, ki jih bo moral izkoristiti sebi v prid.
Razvijalec: Reborn Interactive
Založnik: Kalypso Media Digital
Žanr: Simulacija, strategija
Datum izida: 20. januar 2017
Sistemske zahteve:
Minimalne
Operacijski sistem: Windows 7/8/8.1/10
Delovni pomnilnik: 6GB
Trdi disk: 4GB
DirectX: Verzija 11
Grafična kartica: Nvidiva GeForce 560 / AMD HD 6850 2GB
Šefe podjetja Valve, Gabe Newell, je na Reddit-ovem dogodku “ask me anything” razkril, s čim se trenutno ukvarja njihovo podjetje. Kot izgleda, je v razvoju par novih iger, vključno z novimi Half Life/Portal filmi. Podjetje ima velike načrte tudi za njihov Source 2 motorček.
Newell je potrdil, da si je Valve zastavil razvoj iger s poudarkom na enoigralstvu ter za virtualno realnost. V isti sapi je dodal, da obstaja možnost, da so nove igre povezane s svetom Half Life in Portal. Bilo je tudi par vprašanj glede Valve/JJ Abrams filmov, posnetih po igrah, seveda pa niso manjkala niti neizbežna vprašanja glede Half Life 3.
Ko je bil vprašan glede prekinitve razvoja Half Life 3, se je Newell pošalil: “Številka 3 ne sme biti izgovorjena. Ja, osebno verjamem vsem anonimnim virom na internetu.” Torej obstaja možnost, da bomo v prihodnosti videli nadaljevanje priljubljene serije.
Presenetljivo je dejstvo, da Newell verjame, da je Portal 2 Valve-ina najboljša enoigralska igra, čeprav je priznal, da večinoma po zaslugi njene povezave s svetom Half Life. Glede nadaljevanja Left 4 Dead serije so bile informacije bolj skope.
Kaj jih čaka v prihodnosti? V prihodnje bo podjetje dalo veliko poudarka na Source 2 motorček, ki bo še vedno njihovo primarno okolje za razvoj iger. Želja za prihodnost je, da bodo sčasoma vse njihove igre uporabljale to okolje in da bo še vedno brezplačno na voljo za širše množice.
Kot je zanj značilno, je Newell tako delil bolj malo – a istočasno ničesar ni tudi ovrgel.
Čeprav The Elder Scrolls Online za večino igričarjev hitro utonila v pozabo, so pri razvojnem studiu pljunili v roke in igro, glede na vanilia verzijo, znatno izboljšali. Redno izdajajo posodobitve in odpravljajo napake. V kratkem bo izšel eden izmed bolj pričakovanih dodatkov Homestead, ki bo igralcem omogočila nakup nepremičnin. Na voljo jih bo 39, med seboj pa naj bi se razlikovale. Raztresene bodo po celotnem Tamrielu. Uporabniki PC/MAC bodo posodobitev prejeli 6.2.2017, na PS4 in XBONE pa 15 dni kasneje.
Seveda ne bi šlo brez pohištva. Dodanih bo preko 2000 različnih kosov. Možno ga bo tudi izdelovati. Dodali bodo tudi (nov poklic) izdelovalec pogodb, štiri nove motive, posodobitev PvV opreme in uravnovešenje različnih vrst bojevnikov.
Dekleta se najbrž že veselite nakupov, med tem, ko fantje globoko vzdihujete in si mislite: “Kaj mi je tega treba…”. Če v čudoviti svet vitezov, mističnih stvorov in čarovnije še niste vstopili, je sedaj pravi trenutek, da tudi sami použijete vse dobrote, ki jih The Elder Scrools Online ponuja.
Sony je na svojo stran pridobil še eno akcijsko RPG igro, katera bo izšla naslednji mesec.
Razvijalci Koei Tecmo so povedali, da je njihova igra že dokončana in pripravljena za masovno proizvodnjo. Kot smo že omenili, gre za akcijsko RPG igro, podobno Dark Souls a z azijsko temo – s samuraji in podobnim. Pohvalili so se, da je igra precej težka in da bo večina vsakdanjih igralcev, ki nimajo potrpljenja, med igranjem kar hitro vrgla puško v koruzo. Direktor igre Fumihiko Yasuda je povedal tudi, da poslušajo svoje oboževalce in se zavedajo svojih napak ter da bodo izboljšali nadzor in kamero v sami igri.
Vsem tistim, ki vam je Dark Souls in veliko umiranja všeč, priporočamo igro Nioh, katera bo izšla izključno na konzoli PlayStation 4 –8. februarja 2017. Prednaročite jo lahko tukaj.
Tukaj si lahko ogledate napet napovednik za igro Nioh.
New Dawn je preživetvena igra, ki bo imela odprt svet, popoln za vsakega raziskovalca. Da ne bi bilo raziskovanje tako monotono bo poskrbel večigralski način. Dogajanje bo postavljeno na južno ameriške otoke v zlate piratske čase okrog leta 1800. Igralci se bodo lahko vživeli v domačine otokov in se tako preživljali iz dneva v dan. Poleg tega si bodo gradili razna orodja, hiše, orožja in se učili kuhanja. Seveda bodo pirati prav vsakemu igralcu hitro zagrenili življenje in treba se bo boriti proti njim.
Navdih razvijalcev
Razvijalci pravijo, da so dobili navdih za izdelovanje igre od različnih plemen. Prebrali so veliko knjig o Indijancih in piratih in padla je ideja. Razvijanja igre so se lotili z izdelovanjem konceptov 3D modelov in sedaj so nam že pokazali prve prave posnetke igre.
Igralnost
E-visualsoft so vzeli malček drugačen pristop do še ene izmed mnogih preživetvenih iger. Odločili so se da ne naredijo še ene igre v kateri bo glavna naloga ubiti drugega igralca, ampak so rekli, da bodo naredili preživetveno igro, ki temelji na lakoti, žeji, podnebju in divjemu življenju. Pohvalili so se tudi glede svoje umetne inteligence, saj naj bi bili pirati zelo bistri. Umetna inteligenca naj bi se učila na napakah in tako postala vedno boljša in težja za jo premagati. Poleg vsega naštetega bomo lahko ulovili pirata in ga imeli za sužnja. Ta smrdeči pirat se nam bo lahko tudi izmuznil iz zapora zato bomo morali paziti na njega. Za poživitev sveta bodo poskrbele razne vasi in kampi raznih bogatih piratov, kateri se samo nalivajo z rumom in jih ne zanimajo domačini.
Značilnosti
lahko bomo igrali v prvoosebnem stilu ali tretjeosebnem
izbirali bomo lahko med moškimi in ženskami
celoten zemljevid bo imel kar 49 kvadratnih kilometrov in vseboval tudi več otokov.
igralci, ki trenutno niso v igri bodo lahko prav tako bili ubiti
rokodelstvo in orodja bosta en glavnih aspektov igre
plezanje po drevesih in raziskovanje nove zemlje bo velik del igre
v igri bomo lahko dobili tudi razne vozičke in jih potem popravili
jahali bomo lahko konje
naredili si bomo lahko svoj kamp, ki nas bo ščitil pred pirati in podnebjem. Tisti igralec, ki bo prvi zgradil totem bo postal glavni v plemenu
dobivali bomo lahko tudi razne minerale kot so železo, lava in zlato. Nabirali bomo rože, ki nas bodo ozdravile raznih bolezni
igra bo vsebovala tudi noč/dan cikel in dinamično podnebje
Če želite podpreti igro New Dawn to najboljše storite tako, da obiščete njihovo Kickstarter stran in donirate kakšen evro. Za 12€ že dobite igro in dostop do zgodnjega dostopa. Igra lahko pričakujemo Novembra 2017 za PC, Linux in Mac.
Pri 4J Studios, so potrdili sodelovanje z Nintendom. Razvijalci izdelujejo verzijo ene uspešnejših iger za Nintendovo najnovejšo konzolo, ki pa še ni na tržišču.
Minecraft je izšel leta 2011, najprej z različico za PC, kar je tudi najbolj igrana verzija. Kasneje so se razvijalci osredotočili še na konzole, tako igro najdemo na konzolah Xbox 360, PS3, PS4, PS Vita in Xbox One. Kmalu pa bo na voljo še na konzoli Nintendo Switch. Pri Microsoftu, ki je leta 2014 kupil Minecraft in glavnega razvijalca, so razkrili, da so prodali več kot 25 milijonov iger za PC različico. Število igralcev se še vedno zvišuje, kljub temu da je igra stara že 6 let. Razvijalci ves čas pripravljajo nove verzije, v katerih se najde veliko novega. Trenutno najnovejša različica je 1. 11. 2
Kot kaže so se pri Microsoftu navdušili nad novo konzolo, in v tem hkrati začutili veliko poslovno priložnost. V teoriji je to vsekakor pravilna odločitev, kako pa bo vse skupaj izgledalo v praksi pa bomo videli po izidu konzole Nintendo Switch. Več o konzoli si lahko preberete tukaj.
Gaming je dandanes postal ogromen posel. Milijoni in milijoni evrov se zlivajo v različne projekte in zato je ta panoga postala zanimiva za marsikaterega igričarja. Igranje iger je zanimivo samo po sebi a skoraj vsak pravoveren igralec je marsikdaj pomislil, kako bi bilo, če bi tudi sam ustvaril nekaj povsem svojega. Pričujoči vodič vam bo razložil par kratkih navodil kako se v to dejavnost sploh spustiti in kaj se za uspešno kariero v igričarstvu od vas tudi pričakuje.
Kaj potrebujemo
Seveda vsak pomisli najprej na šolo. Izobraževanje je vsekakor pomembno in diploma iz programiranja je odlična podlaga za nadaljnji razvoj vaše karierne poti. A čeprav niste vpisani v faks oz ne posedujete še diplome, to še ne pomeni, da so vrata razvoja iger za vas nepreklicno zaprta. Namreč igričarstvo je ena redkih panog, kjer štejejo izkušnje ter vaš »portfolio« več od same izobrazbe. Ekipe, ki iščejo dodatne člane v njihovi razvijalski ekipi veliko raje pokukajo v vaše dosedaj dokončane projekte, saj jih zanima kaj lahko ponudite njihovemu projektu. Še več, če vas sodelovanje v ekipah ne zanima pretirano oz se jim ne morete priključiti, lahko začrtate čisto svoj projekt in sčasoma najamete svojo ekipo! Tako se boste pridružili četi čislanih »indie« razvijalcev, ki izpeljejo svojo vizijo brez pritiskov raznih založnikov, ki marsikdaj zahtevajo ogromno delovnih ur v zelo kratkem času.
Skratka kaj potrebujemo za štart iz nule?
Seveda je sposoben računalnik nuja, saj boste s tapkanjem po telefonu bolj težko uspeli. Razvijalci pri svojem ustvarjanju največkrat uporabljajo več kot en monitor naenkrat, še posebej je to uporabno na začetku, pri učenju, saj imamo tako na enem monitorju lahko vodič, na drugem pa dejansko okno, kjer »ustvarjamo.«
Pravi razvijalci uporabljajo več pokončnih monitorjev, saj tako na ekran spravijo več vrstic kode naenkrat.
Jeziki ter matematika
Marsikdo misli, da pri programiranju največ šteje dobro razumevanje matematike in na nek način imajo prav. V resnici so v programiranju uspeli tudi taki, ki jim matematika ne gre ravno najbolje. Veliko več šteje logika oz. logično sklepanje zaporedij. Dober programer potrebuje dobro logično razmišljanje, torej kje uporabiti določen programerski ukaz ter kako svojo kodo čim bolje optimizirati, da se ne izgubimo v gori ukazov. Potrebna je tudi pozornost ter natančnost, saj je dovolj ena napačna postavljena pika, da se nam zruši celoten sistem kode. Temu sledi popravljanje oz »debugging«, kjer iščemo vzrok napake. Nekateri razvijalci vam znajo povedati, da je popravljanje napak polovica posla pri programiranju projekta.
Koliko ljudi potrebuje ena igra?
Kaj pa jeziki? V igričarskem poslu se uporablja ogromno jezikov a spet je vsak specifičen za katero platformo igro razvijamo ter v katerem motorčku bomo kreacijo spackali. Boste ustvarjali v Unity-ju? Potem je za vas pravi C# ali P JavaScript. Vas bolj mika Unreal Engine? Potem se seznanite z jezikom C++. Za začetek je dober praktično vsak jezik saj je moč ustvarjati tudi s pomočjo Pythona, ki zelo dobra podlaga za priučitev drugih jezikov. Nekateri jeziki imajo precej podobno sintakso, kar pomeni, da če obvladate določen jezik, se boste lažje priučili drugega kot pa če štartate iz čiste nule.
Vodiči
V današnji dobi interneta je na voljo več vodičev kot kadarkoli v zgodovini. Tako se lahko na medmrežju dokopljemo do knjig ter celo video »tutorialov«, ki so naše glavno vodilo do uspešnega razvijalca iger. A če smo čisti začetnik je potrebno delati majhne korake in najprej vzpostaviti temelje.
Tako izgleda ustvarjanje v Unity motorčku
Osredotočimo se na dva večja in trenutno najbolj popularna motorčka za razvijanje iger: Unity ter Unreal Engine. Oba sta močni razvijalski orodji v katerih je moč ustvariti praktično karkoli. Povrhu tega sta povsem brezplačna, evre plačamo samo takrat ko začnemo končno tržiti izdelek. Čeprav je v obeh v relativnem kratkem času moč ustvariti stopnjo v kateri postavimo določene predmete, ki jih je moč streljati, bo potrebno za kaj bolj naprednega pisati kodo. Unity uporablja jezik C# zato se bomo primorani usesti za knjigo in se naučiti njegovo sintakso. Priporoča se knjiga Head First C# by O’Reilly, kjer se bomo postopoma naučili osnove, ki jih lahko uporabimo v samem motorčku. Unreal je spet drugačna zver, ki uporablja po mnenju mnogih precej težji jezika imenovan C++. Tu lahko poprimemo za knjigo, ki je spisal sam ustvarjalec jezika Bjarne Stroustrup, imenovano Programming: Principles and Practice Using C++. To sta samo dve knjigi, ki jo lahko dopolnimo z vrsto drugih dodatnih vodičev, da čimbolj izbrusimo svoje temelje. Ko smo enkrat prepričani, da posedujemo dovolj znanja, da lahko dejansko nekaj ustvarimo se podamo v prej omenjena motorčka. Oba sta dovolj zmogljivi orodji za vse vaše želje, je pa res da je po sami nravi jezika, Unity bolj prijazen za začetnike. Unreal Engine je prekleto lep motorček, vsebuje pa tudi zanimivo opcijo BluePrints. To je nekakšen grafični urejevalnik, kjer lahko kodo spišemo s pomočjo grafičnih gradnikov. Zadeva je presenetljivo inovativna in moč je zgraditi presenetljivo veliko brez tipkane kode. A vseeno bo potrebno za finese in bolj napredne ukaze spisati ukaze na »ročni način.
Unreal pogon vsebuje dokaj preprost urejavlnik, kjer je moč hitro ustvariti stopnjo, saj je elemente moč samo povleči in spustiti v sceno (drag and drop)
Mnogo vodičev je moč najti na YouTubu ter tudi na dveh straneh, ki se bavita samo z vodiči kot sta Udemy ter Coursera. Tam so nekateri vodiči povsem brezplačni, eni pa so tudi plačljivi, saj (naj bi) ponujali boljo vsebino od brezplačnih. Za Unity priporočam tale vodič, kjer nas učitelj popelje od učenja samega jezika do uporabe tega v Unity motorčku. Model je prav tako ustvaril še en skozihod, kjer isto stori za Unreal urejavalnik. Super zadeva tudi za popolne začetnike, saj je krivulja učenja povsem prilagojena tistim, ki niso še nikoli spisali niti vrstice kode.
To je to? Precej simpl!
Daaaaleč od tega. Čeprav je mogoče kdo po napisanem dobil občutek, da je ustvarjanje iger preprosta zadeva, ki nam za priučitev vzame največ kakšen teden, je to vsekakor daleč od resnice. Že priučitev enega jezika je huronski podvig, ki zna trajati mesece oz. leta pa še takrat nismo povsem izurjeni, saj se je v programiranju vedno potrebno učiti novih stvari. Delanje projektov po vodičih je super, a ko se enkrat spravimo ustvariti čisto nekaj svojega in se nam na zaslonu ne svetijo navodila ampak v nas strmi prazna beležnica, željna vrstic sveže kode… To je trenutek, ko marsikateri začetnik obupa in preprosto odneha. Treba je vedeti, da sta Unity in Unreal Engine samosvoja programa, katera prav tako potrebujeta svojo priučitev. In kaj če ne delate v ekipi in morate za vse poskrbeti sami? Tu spet pride tista trditev od prej, torej stvari gredo po korakih. Ustvarjate 3D igro? Potem potrebujete 3D modele, ki jih bo potrebno ustvariti v namenskem urejevalniku kot so Blender, Maya ali 3DSMax. A ti modeli bodo zgledali precej porazno brez dobrih tekstur, ki spet ne bodo padle iz »lufta«. Tako se bo potrebno priučiti še Photoshopa ter Illustratorja, ki sta spet dovolj močna in težka programa. Ko na koncu seštejemo vse se moramo kot samostojnež priučiti štirih zahtevnih programov ter enega jezika kar seveda zahteva ogromno časa ter potrpežljivosti. Tu sploh še nismo prišteli ustvarjanje glasbene podlage in učinkov, saj nemo igro ne bo igral nihče.
Vaša igra bo potrebovala tudi “modele, ki jih lahko ustvarimo v programu 3DSMax
Ne, zadeva vsekakor ni preprosta a če vas veseli ustvarjanje iger in vidite v temu kariero, je le-to moč ustvariti z sorazmerno majhnim denarnim vložkom. Morda je bolje, da pred začetkom sploh vidimo če nas tako ustvarjanje veseli. Lahko se spravimo ustvarjati mode za igro Skyrim, ki vsebuje začetnikom dovolj prijazen urejevalnik, ki ne zahteva takih časovnih zahtev in kjer lahko v relativno kratkem času ustvarimo neko svojo kreacijo. Povežemo se lahko tudi z drugimi ustvarjalci iger, kjer lahko delimo izkušnje, predloge ter vprašamo za kak nasvet. Čeprav je slovenska razvijalska scena še dokaj mlada, je moč na Facebooku odkriti skupino, kjer se lahko povežete z enako mislečimi in kjer lahko pridobite marsikako potrebno informacijo.
Potrebna sta le čas, trma, pridnost ter ljubezen do iger in kmalu zna vaš naslov zasijati v polni luči na Steam platformi, kjer ob zna vaš kvaliteten naslov pobrati marsikak dinarček. Kdo ve, morda boste prav vi odkrili nov Minecraft in Slovenijo postavili na vrh igričarske razvijalske scene.
Večina igralcev Hearthstona je osredotočena na svoje karte. Razmišljajo, kako bodo odigrali naslednji turn in gledajo, katere karte bo igral nasprotnik. V prejšnji številki Hearthstone osnov smo razdelali, da je za dobrega igralca nujno potrebno, da, poleg svojega, pozna in razume tudi nasprotnikov deck. V tej številki se ne bomo osredotočili na karte in kako delujejo, pač pa na samega nasprotnika. Včasih namreč pozabimo, da je igralec a drugi strani internetne povezave človek, ne robot. Kot tak bo tudi kdaj storil napako in nam podal informacije o kartah v svoji roki, ki jih drugače nebi mogli dobiti. Tudi v digitalni igri lahko enostavno preberemo nasprotnikove fizične znake.
Pokažimo na primeru:
Na sliki vidimo, da igralec SDChargers želi uporabiti določeno karto. Iz prikazane rdeče puščice lahko sklepamo, da je njen cilj Acidic Swamp Ooze igralca Azuriel. Slika sprva ne zgleda nič posebnega, a nam pove ogromno. Velikokrat se namreč zgodi, da igralci želijo uporabiti določeno karto, skoraj jo že igrajo, potem pa si premislijo. Recimo da si je igralec SDChargers premislil in se odločil, da karte ne bo uporabil. Naštejmo kaj vse nam je izdal:
1. Karta je spell ali pa minion z battlecry, katere cilj je ena karta. Rdeča puščica se pojavi le v teh dveh primerih.
2. Cena karte je 1-mana ali manj. Hearthstone dovoljuje izbiro cilja s karto samo takrat, kadar imaš dovolj mane, da jo lahko tudi igraš. Ker ima nasprotnik samo še eno 1-mano, mora biti cena karte enaka ali manjša tej številki.
3. Njen cilj je nasprotnikov Acidic Swamp Ooze. Iz tega lahko razberemo, da bi ga karta lahko uničila, ali pa mu drugače škodovala.
4. Verjetno je karta bolj učinkovita, če je njen cilj Acidic Swamp Ooze in ne drugi minion Azuriela, Silverback Patriarch.
Če upoštevamo te zgornje točke, lahko z visoko verjetnostjo napovemo, katero karto ima nasprotnik v roki. Najverjetneje je SDChargerjeva karta Holy Smite, saj izpolnjuje vse zgoraj omenjene kriterije.
Ta informacija nam lahko v prihodnje zelo koristi. Lahko se izognemo situaciji, v kateri bi nasprotnikov Holy Smite preveč učinkovito uničil enega od naših minionov in prišel v prednost. Enako pomembno je tudi, da nam pove, katerih kart nasprotnik nima. V podobni situaciji bi lahko bolj samozavestno igrali minione, ki imajo 5 ali več Attack-a, saj vemo, da je ena od nasprotnikovih treh kart Holy Smite. Posledično je manjša verjetnost, da bi SDChargers imel v roki Shadow Word: Death, ki bi našega miniona učinkovito uničila.
Informacije o kartah, ki jih nasprotnik drži v roki, so neprecenljive, saj ti omogočijo, da se izogneš potezam, ki bi drugi strani omogočile preveliko prednost. Nikoli ne podcenjujte, koliko lahko razberete iz navadne rdeče puščice. Se vidimo v naslednji številki Hearthstone osnov!
Po spletu krožijo lažni testi grafične kartice Vega 10. Nova serija AMD-jevih grafičnih rešitev za igričarje naj bi bila za kupce na voljo začetek poletja.
Bilo je lepega jutra. Zimski trušč je ravno izgubljal zagon, ko so še zadnje snežinke potovale mimo mojega okna. Obnemel sem, že dolgo nisem videl česa tako lepega:” Test VEGA v igrah?”, božansko sem pomislil. Ampak moje navdušenje se je hitro poleglo. “Pa saj kartica sploh še ni v masovni proizvodnji!”, sem dojel: “Nemogoče, da bi inženirski primerek našel pot do medija?”.
Izkazalo se je, da je razum na koncu prevladal in novice nismo objavili na stani. Zato bomo novico in grafe z vami delili šele sedaj. Očitno je še eden otrok imel preveč časa in osnovno znanje Photoshop-a ;).
Spodaj prilagamo grafe, da boste lahko videli, kako je brezdelnežu uspelo razjeziti nekatere tehnične zanesenjake.
Kmalu bomo lahko odigrali še eno izmed mnogih akcijskih RPG iger imenovano Vikings: Wolves of Midgard.
Tokrat so nam Kalypso in GamesFarm pokazali popolnoma nov igralni napovednik kateremu ne manjka akcije, napetih trenutkov in polomljenih kosti. V samem napovedniku lahko vidimo tudi odlične učinke na katere so razvijalci lahko ponosni, saj se brez kakršnegakoli problema lahko kosajo z igrama Diablo 3 in Titan Quest.
Vikings: Wolves of Midgard je akcijsko usmerjen RPG, kateri nas bo ponesel v mitologijo in zgodovino brutalnih vikingov. Seveda igra ne temelji na resničnih dogodkih in vsebuje veliko fikcije, kar lahko opazimo že iz igralnega napovednika. V igri se bomo borili proti strašnemu Jotan-u, njegovim hordam živih mrtvecev in ostali golazni iz Ragnarok-a. Za igranje bomo lahko uporabljali kontroler in igra bo vsebovala tudi večigralni način.
Če vam je všeč ARPG žanr vam bo tudi ta igra. Trenutno jo lahko kupite po 15% znižani ceni na platformi Steam, na voljo pa naj bi bila nekje v začetku letošnjega leta.
Tukaj si lahko ogledate igralni napovednik za igro Vikings: Wolves of Midgard.
Nintendo je končno izdal nekaj informacij o njihovi novi konzoli Switch. V ZDA bo na voljo za 299$, kar pomeni okoli 350€ v Evropi. V prodajo bo prišla 3.3.2017.
Veliko vprašanj se je postavljalo glede ločljivosti ekrana, ki bo priložen. Šlo bo za 6.2 inčni zaslon na dotik, ki bo premogel resolucijo 1280×720.
O sami strojni opremi so bili pri Nintendu zadržani. Izdali so, da se bo v notranjosti nahajal procesor Nvidia Tegra. Serijsko bo na voljo 32GB notranjega spomina, ki ga bo mogoče razširiti z Micro SDXC pomnilniško kartico. Regijskega zaklepa na srečo ne bo, bo pa imela konzola vgrajen Wi-Fi.
Baterija bo omogočala od 2,5 do 6 ur igranja, odvisno od zahtevnosti iger. Polniti ga bo mogoče tudi med igranjem preko USB-C vtiča.
Negativno nas je “presenetila” pot, ki so jo ubrali tudi pri Nintendu, saj bo od sedaj tudi pri njih za spletno igranje plačevati naročnino, kar je pri Xbox-u in Sony-u prisotno že zadnjih 10 let (PlayStation Plus, Xbox Live Gold). Uvedli jo bodo jeseni, do takrat pa bo mogoče spletno igranje preizkusiti brezplačno.
Ob izidu konzole bo izšla tudi zelo pričakovana igra, Zelda: Breath of the Wild. Pri Nintendu računajo, da bo naslov še okrepil prodajo.
Veliko časa so namenili predstavitvi dveh majhnih kontrolerjev imenovanih Joy Cons. Vgrajen bosta imela nadgrajene merilnike, ki so bili prisotni že v Wii kontrolerjih. Za dodaten par boste morali odšteti 80$ oz. okoli 100€.
Za Switch bo prišlo nekaj zanimivih naslovov, kot so Splatoon 2, Super Mario Odyssey, Xenoblade Xenicales 2, Dragon Quest, Skyrim, Fifa in še mnoge druge.
Že nekaj časa se ve za neverjetno prilagodljivo konzolo Nintendo Switch, ki bo ugledala luč sveta 3. marca in bo tudi prava mini zverina iz vidike strojne opreme. Poleg tega pa bo Zelda: Breath of the Wild prav tako izšla na isti dan skupaj s konzolo.
Nintendo Switch bomo lahko kupili za 299 ameriških dolarjev. Vsebovala bo kar nekaj zanimivih iger že v začetku. Verjetno so razvijalci prav zaradi nove konzole velikokrat preložili Zelda igro, da so sedaj lahko naznanili skupen prihod.
Če vas zanima zelo fleksibilno igranje iger bo verjetno nova konzola Nintendo Switch kot naročena za vas, saj bo dala uporabnikom več opcij, kot so priklop konzole na televizijo ali kar igranje kot starešolskega GameBoy-a.
Več o sami konzoli si lahko preberete v naši novici tukaj.
Oglejte si najnovejši posnetek igre Zelda: Breath of the Wild.
Leta 2016 je bilo kar močno, kar se tiče avantur. Čeprav so bile avanture najbolj popularne v začetku devetdesetih, se tudi dandanes najde kakšen biser, ampak žanr sam po sebi ni več tako popularen. Namesto tega razvijalci načeloma raje kombinirajo avanture z ostalimi žanri in tako so veliko bolj popularne akcijske avanture, Uncharted in Tomb Raider sta dobra primera. Zato smo se odločili, da bomo na lestvico uvrstili tudi te hibridne igre, ki bi lahko sodile tudi med akcijske ali pa katerokoli drug žanr.
Za častne omembe, ki se niso uspele uvrstiti na seznam, si oglejte video.
VI. Day of the Tentacle Remastered
Day of the Tentacle je dober primer klasične starošolske avanture, ki jo je zaradi izvrstni zgodbi in humorju še dandanes užitek igrati. Predelava izboljša predvsem stvar, ki se s starostjo najbolj pozna – izgled. Tako lahko sedaj igrate vašo najljubšo avanturo v HD podobi, a če vas skrbi, da so poleg tega kaj preveč prčkali po igri, vas lahko pomirim – skoraj vse ostalo je ostalo enako. Kaj več bi o igri težko povedal, ker nisem igral originala, ampak po tem, kolikor sem bral vtise drugih, gre za eno najboljših predelav vseh časov. Morda ni najbolj popularen za dandanašnjo publiko, ki takega stila iger ravno ne obožuje, ampak vsekakor se bo našel kdo, ki bo v njej videl svojo najljubšo igro zadnjega leta. Ravno zaradi tega smo jo uvrstili na lestvico. Nujen nakup za vsakega ljubitelja starošolskih avantur in dober način za prebujanje nostalgije.
V. The Witness
The Witness – še ena igra, ki ni za vsakogar in ima tako mešane odzive s strani igralcev. Nekateri jo skorajda častijo, medtem, ko se drugi čudijo fanatizmu slednjih, saj gre po njihovem mnenju za povsem povprečno avanturo ali še huje. No, po naše gre za naslov, ki je fenomenalno zasnovan in lahko trdim, da sodi med najbolje zasnovane igre v celotni zgodovini. Čeprav je zaradi kompleksnih, odličnih ugank včasih glavni občutek jeza, pa jih je nadvse zadovoljujoče reševati in tako še vedno rad pomislim na njo. Igranje nikoli ne postane monotono, kjer bi se k igranju moral siliti, so pa res občasne uganke prelahke in s časoma morda postanejo rahlo ponavljajoče. Še vedno gre za eno najboljših iger za bistre buče v tem letu, saj vsebuje toliko ugank, da bi v Gothamu hitro zasvetil signal Batmanu.
IV. Abzu
Abzu vas vodi po razburljivi avanturi po povodnem svetu, polnem živih barv in različne podvodne flore in živali. Slikovit prikaz potapljanje po obširnem oceanu sicer ni najbolj realističen, ampak je zelo pomirjujoč in interakcija z mnogimi bitji oceana je poučna in vznemirjujoča. Poleg tega je tudi grafična podoba igre izjemna in tudi zvočna plat ne zaostaja. Je pa priporočljivo igrati na kontrolorju in ravno zato jo je sicer bolje igrati na konzolah, če si ne lastite kontrolorja, združljivega z računalnikom. Sploh vzdušje je tisto, ki te kljub osnovi zgodbi in enostavnimi ugankami za dolge ure priklene za ekran in marsikdo si bo želel akvarija za svojo sobo.
III. Firewatch
In tu imamo Firewatch, še en odmevnejši naslov. Mnogi ga ne uvrščajo med najboljše avanture te generacije, ampak celo med najboljše prvo osebne izkušnje tega leta oz. desetletja. V njem prevzamete vlogo Henry-a, varuha gozda in preprečevalca divjih požarov. Le kdo si ne bi želel ustavljati požigalcev? Sanska služba. Sama zgodba se odvija tekom poletja, kjer posamezni dnevi služijo kot poglavja v igri. Skozi njih boste razpletali zgodbo, ki se izkaže za zelo razburljivo in zanimivo, se pa žal konča bolj ubogo. Z odločitvami med pogovori lahko vplivamo, kako se bo Henry odzval na različne situacije, saj so lahko njegovi odgovori duhoviti ali smrtno resni. Prav celotna igralska zasedba je tista stvar, ki obdrži vašo pozornost in vas žene k nadaljnjem igranju in ni veliko iger, ki bi jim to uspelo.
II. Inside
Skoraj vsi prejšnji naslovi so bili bolj živih barv in veselega vzdušja, zdaj pa se bomo podali v temačen, depresiven svet Inside-a. Že na začetku vzpostavi čudovito srhljivo vzdušje, ne popusti in ostane prisotno tekom cele igre. Čeprav gre za 2D igro, je ena izmed najlepših iger z osupljivimi podrobnostmi in marsikdo bo prepoznal pridih, ki ga je vzela od igre Limbo. Tako bo fant postal zasopel, po skokih se bo opotekal in prav začutili boste njegovo paniko med begom pred mogočnim sovražnikom, ki ga želi spremeniti v brezmožganskega sužnja. Nadzor je preprost, vendar naj vas to ne preslepi, saj ne gre za enostavno igro. Umirali boste na različne načine, ki so srhljivo podrobni. Na srečo zaradi kratkih nalaganih časov smrt ne deluje kot kazen, ampak nova priložnost. Zakaj je nismo uvrstili na prvo mesto? Edina slabost je dolžina, saj je igro mogoče preigrati že v treh urah. Vseeno je vsekakor vredna vaše pozornosti.
I. Rise of the Tomb Raider
Stavim, da tega niste uganili. Na prvem mestu se je znašel Rise of the Tomb Raider, ki je sicer za konzole izšel že lani, smo jo pa na osebnih računalnikih dobili v začetku tega leta. Gre za odlično pustolovsko akcijsko avanturo, kjer se ponovno postavite v čevlje ene najbolj poznanih britanskih tatic grobnic – Lare Croft. Tokratna avantura jo bo popeljala od peklenskih peščenih sipin do rajskih vrhov Himalaje, kamor se bo odpravila, da dokonča življenjsko delo njenega očeta. Zaradi ugank, ki naredijo čas med “strelskimi” sekvencami bolj razburljiv, se morda res ne boste predolgo čohali po glavi, ampak gre za dobrodošlo spremembo v tempu, stvar, ki bi jo pohvalil tudi pri originalnem Tomb Raider-ju. Je tudi ena izmed najbolj grafično osupljivih iger leta, ki osupne z izjemno grafično podobo, kjer se poznajo tudi najmanjše malenkosti. Dobra stara Lara, kot jo poznamo.
Se s seznamom strinjate? Poznate igro, ki si bi zaslužila omembo? V komentarjih delite z nami vašo lestvico najboljših iger v letu 2016.
Vabljeni tudi na naš forum, kjer lahko z osebjem portala GAMINGsi pokraljate o igrah, tehniki ali poiščete nasvete pri nakupu.
Vas zanimajo tudi najslabše igre in razočaranja leta 2016? Spremljajte nas še naprej ;).
Na Ubisoft-ovi trgovini so se pojavile zelo zanimive informacije glede igre For Honor, te so kar hitro izbrisali, ampak žal prepozno.
Pojavile so se informacije glede tako imenovanega “season pass” oziroma sezonske prepustnice in bile so tudi zelo hitro odstranjene, ampak nepridipravi so zelo hitro poskrbeli, da so slike prišle ne priljubljeno spletno stran Reddit.Kot lahko vidimo bo prepustnica omogočala dostop do šest novih bojevnikov en teden pred ostalimi, Sunbeam poosebljanje, zgodnji dostop to novih vsebin in 30 dni prvaškega statusa.
Zlata izdaja naj nas bi obrala za 90€, kot smo že vajeni iz ostalih iger pri Ubisoft-u. Vsebovala pa bo dodatne vsebine, ki pridejo v deluxe izdaji, tri edinstvene čelade, poseben učinek za dim, posebno značko iz deluxe izdaje in 7 dni prvaškega statusa. V izdaji bo vključena tudi sezonska prepustnica. Treba je še povedati, da tudi tisti, ki bodo kupili standardno izdajo bodo lahko z veliko vloženega truda dobili prav vse stvari, tudi za tiste, ki niso plačali kot nekateri, ki imajo malo bolj globok žep.
For Honor je akcijska spletna igra v kateri se bodo v neskončnih bitkah pretepali samuraji, vikingi in vitezi. Izšla bo za PC, PlayStation 4 in Xbox One. Zaprto beto bomo pa lahko igrali 27. januarja. Če vas zanima kaj več o igri si lahko preberete v naši prejšnji novici.
Spletna trgovina EIGRE.si je prejela poseben Razer Chroma Mug, katerega bodo podelili na njihovi spletni strani (klikni me). Razer je konec 2016 presenetil s posebno osvetljeno skodelico, katero so prejeli samo posebni Razerjevi poslovni partnerji. Podstavek skodelice je osvetljen in lahko mu spreminjamo osvetlitev preko Razerjeve programske opreme Synapse. Kaj jo naredi tako posebo? Izdelanih jih je bilo samo 1337, kupiti pa jih ne bo mogoče. Spodaj prilagamo video in slike, posnete s strani osebja EIGRE.si.
Sony je svojo kariero v izdelovanju konzol začel okoli leta 1990 med, tem ko je Nintendo svojo prvo konzolo predstavil že nekaj let prej. Še nekaj let kasneje pa se je v boj priključil še Microsoft s svojim Xbox. To pa je tudi seznam podjetji, ki so tudi danes v vrhu izdelovalcev konzol. Konkurenca se iz leta v leto zaostruje, saj želi vsak izdelovalec dostaviti najboljšo konzolo z najnovejšimi komponentami.
Prve konzole so povzročile evforijo v svetu igračarstva. Poglejmo, katere so bile prve konzole na tržišču.
Nintendo Entertainment System
Je prva konzola na trgu, v Evropo je prišla okoli leta 1986. Ena od glavnih iger je bil Super Mario Bros, ki je hkrati najbolj prodajana igra vseh časov. O njegovem sodobnem nasledniku si lahko preberete tukaj.
Leta 2004 je Nintendo razkril podatek, da so do tega leta prodali okoli 62 milijonov enot po vsem svetu.
PlayStation
Leta 1994 je Sony predstavil prvo konzolo iz kolekcije PlayStation. Nekaj let kasneje pa se je prvi verziji konzole pridružila še različica PSone. Ta se od velikega brata ni veliko razlikoval. Edina razlika, ki je bila očitna na prvi pogled, je bila velikost in oblika.
Leta 2003 so razkrili, da so skupaj razposlali okoli 102 milijona konzol.
Xbox
V konkurenco se je okoli leta 2001 (Amerika) vmešal še Microsoft s svojim XBOX. Leta 2002, so že zagnali svoj sistem Xbox Live, ki še danes omogoča igranje iger preko spleta. Xbox je bil že v tistem času v zelo velikem zaostanku za konkurenco. Prodali so namreč le okoli 24 milijonov konzol.
Razvoj je šel naprej, tako kot gre tudi danes. Sony je že s prvo konzolo dokazal, da sodi na sam vrh ustvarjalcev konzol. To dokazuje tudi danes iz konzole v konzolo. Njihova zadnja kolekcija je PlayStation, ki bo zagotovo ena najbolj prodajanih v zgodovini.
Najnovejša iznajdba, pa so prva VR očala, ki omogočajo skok v navidezno resničnost kar z konzolo. Več o očalah najdete tukaj.
Razkrili, so podatke o prodajnosti konzole PS4, katero naj bi od izida (2013) do konca 2016 kupilo že 53 milijonov ljudi. Rekord trenutno drži Sony z njegovo umetnino PlayStation 2, ki so jo dostavili 155 milijonom naročnikom.
Se zanimate za nakup PlayStation 4? Tukaj je čudovit opis, ki vam bo pomagal pri odločitvi.
Ker je že nekaj časa minilo od zadnjega izida, mnogi oboževalci nestrpno čakajo novo konzolo. Sony uradnega datuma izida in slik ni izdal, ugiba pa se, da bo konzola izšla okrog leta 2020. Na spletu pa se že pojavljajo slike, ki naj bi razkrile podobe novega PlayStation 5.
Ali se Nintendo vrača kot kralj konzol?
To je zagotovo vprašanje, ki zanima vse poznavalce in uporabnike konzol. Nintendo je namreč predstavil hibridno konzolo, ki nam bo omogočala igranje tako doma kot na poti. Po prvih videoposnetkih in slikah, ki jih je Nintendo predstavil, so pričakovanja zelo visoka, saj takšne konzole ni dostavil še nihče. Če jim bo uspelo, bodo postavili visok cilj svojim konkurentom. Če vas zanima več o konzoli, obiščite ta članek.
Kaj imajo skupnega dobri igralci Hearthstona in pokra?
Verjetno je vsak izmed nas vsaj enkrat po televiziji spremljal World Series of Poker (WSOP). Ni težko opaziti, da izmed več kot 6.000-ih igralcev, »final table« (najboljših 9 igralcev) le redko doseže isti tekmovalec dve leti zapored. Morda si mislite: »Seveda, saj je tako ali tako samo igra na srečo!«. A kako potem razložite posamezne, neverjetne presežnike? Eden najboljših igralcev pokra, Daniel Negreanu, je v življenju dosegel kar 31 takšnih finalov. Pri pokru in drugih igrah s kartami je za preskok med posameznim in konstantnim uspehom potrebno globoko znanje o mehanikah igre.
V preteklosti je bil Hearthstone v šali poimenovan »wizard poker« (čarovniški poker). Menim, da je to zelo dobra primerjava, saj s pokrom deli veliko lastnosti. Vsak izmed nas je pri Hearthstonu enkrat ali dvakrat zmagal s pomočjo tako absurdne količine sreče, da ga je bilo ali sram ali pa je, kot v mojem primeru, nejeverno gledal v računalniški zaslon, trdno odločen, da si gre kupit loterijsko srečko. Žal pa je ena od lastnosti sreče, da te tudi kdaj zapusti. Včasih boš v začetno dlan dobil same neuporabne karte, včasih bo ključna karta, ki jo potrebuješ za zmago, med zadnjimi tremi v decku. Tega se ne da spremeniti. Če se zanašaš na srečo, boš mogoče doživel posamezne uspehe, na dolgi rok pa ne boš prišel daleč. Kot dober igralec pokra in Hearthstona pa lahko iz katastrofalnih kart narediš limonado. To je ključna razlika med dobrimi in slabimi igralci.
Razumi svoj in nasprotnikov deck
Razlika med razumevanjem in poznavanjem decka je velika. Poznavanje pomeni, da veš katere karte deck vsebuje in njihove učinke. Na tej stopnji ostane velik del igralcev. Če pa deck razumeš, se zavedaš, kakšne so njegove prednosti in slabosti, kaj je njegov »win-condition« (način, kako zmaga) in kako ga lahko izigraš pa si že napredoval korak dalje. To še posebej velja takrat, kadar pristaneš v »mirror-match-u«, torej če igraš proti nasprotniku, ki uporablja isti deck kot ti. Skoraj vedno bo zmagal tisti, ki ga bolje razume.
Prikaz na primeru: Reno Mage vs Reno Mage
Kot igralec v tej situaciji se vprašaj: »Kaj je ena največjih slabosti Reno Mage-a?«. Njegova šibka točka je, da ne more v istem turnu uničiti več nasprotnikovih minijonov z visokim zdravjem. Posledično lahko enostavno zmagaš, če ti uspe na board spraviti točno take minijone . Najboljši način, kako to doseči je Kazakus. Če si v dilemi, katerega od njegovih napitkov izbrati, se spomni nasprotnikove šibke točke. Med najboljšimi možni napitki je Goldthorn, ki da vsem tvojim minijonom do 6 dodatnega zdravja. Če ga kombiniraš z Ichor of Undeath, ki oživi tvoje mrtve minijone, imaš neuničljivo kombinacijo vsaj dveh velikanov, ki jih nasprotnik ne bo mogel zlahka odstraniti.
Kaj pa se zgodi, če mi Kazakus in sreča teh napitkov nista namenjena?
Enostavno; zmagaš na drug način. Nasprotnika lahko uničiš s pomočjo fatigue-a. To ti uspe tako, da poskušaš imeti čim več kart v decku, nasprotniku pa omogočiš, da jih čim več povleče. S pomočjo Dirty Rat-a in malo sreče lahko onemogočiš ključne nasprotnikove karte (Reno Jackson, Kazakus, Brann Bronzebeard, itd.) in mu tako odvzameš win-condition. Še posebej učinkovito je, če nasprotnika prisiliš, da prenaglo uporabi svojega Reno Jacksona, nato pa ti uporabiš Alexstraszo, da ga spraviš nazaj na 15 zdravja.
Igralec, ki je sposoben razmišljati na takšen način za različne decke, je velik korak pred večino konkurence. Nekdo, ki ne pozna vseh poti, preko katerih lahko pride do zmage, je avtomatsko v slabši poziciji. Tako kot poker, tudi Hearthstone ni samo igra na srečo. Znak dobrega igralca je, da se zna prilagoditi vsaki situaciji, v katero ga (ne)sreča pahne. Zato mora razumeti, kako delujejo najboljši decki, da se lahko proti njim učinkovito bori.
V naslednji številki Hearthstone osnov se bomo soočili s predvidevanjem nasprotnikovih potez. Do takrat pa veliko sreče pri čarovniškem pokru.