Nvidia je na predstavitvi grafične pošasti GeForce GTX1080 prikazala tudi igranje najnovejše Doom igre.
The Witcher 3: Blood and Wine – ušel datum izida
Razvijalci CD Projekt RED so naznanili drugo razširitev za igro The Witcher 3: Wild Hunt že nekaj časa nazaj, sedaj pa jim je pomotoma ušel tudi datum izida.
Nvidia najavila pošastno grafično kartico GeForce GTX1080
Nvidia je na posebnem dogodku najavila novo grafično kartico imenovano GeForce GTX1080.
Napovedan Battlefield 1
Že včeraj smo ugibali o najnovejšem delu serije Battlefield, sedaj pa smo dobili dokončno potrditev.
Battlefield 5 dobil prvi napovednik
Založnik Electronic Arts ter razvijalec DICE sta pred kratkim prikazala prvi napovednik za močno pričakovano večigralsko streljanko Battlefield 5.
Forza Motorsport 6: APEX Beta sedaj na voljo
Založnik Microsoft je včeraj lačni množici dirkačev ponudil beto verzije igre Forza Motorsport 6: APEX.
16. obletnica virusa ILOVEYOU
16 let nazaj je po svetu haral eden najhujših virusov v zgodovini z ljubkim imenom ILOVEYOU.
Offworld Trading Company: Recenzija igre
V Offworld Trading Company za razliko od velike večine realno-časovnih strategij fokus ni na bojevanju. Enot (razen transportnih ladij) sploh ni, kar zna marsikoga zmesti. Namesto tega je fokus ekskluzivno na ustvarjanju dobičkonosnega podjetja, pridelavi dobrin, trgovanju in sabotiranju nasprotnikov. Kljub temu, da je izšla pred tednom dni, je bila že dobro leto pred tem na voljo preko Steam zgodnjega dostopa in je zbrala kar nekaj pristašev, od katerih imajo številni že več kot 100 ur igralnega časa, nekateri celo več kot 1000.
Razvojna ekipa: Mohawk Games (ZDA)
Založnik: Stardock
Spletna stran: https://offworldgame.com/
Steam: https://store.steampowered.com/app/271240/
Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=4kYiLS0L91A
Operacijski sistemi: Windows 7, 8, 8.1, 10, Mac OS
Datum izida: 28.4.2016
Cena: 39.99€ (Trenutno znižana na 29.99€)
Zvrst: Realno-časovna strategija
Video Pregled
Trgovanje v vesolju
Postavi vas v vlogo vodje CEO ene izmed korporacij na Marsu, vaša osrednja naloga pa je ustvarjati profit in izriniti vse konkurenčne korporacije. To dosežete z odkupovanjem njihov delnic, če namreč kupite več kot 50% delnic konkurenčnega podjetja, to izpade, obstoječa infrastruktura pa postane vaša last (ne neposredno, ustvarja dobiček za vas). Seveda se lahko nasprotnik temu izogne. Če ima v lasti vsaj 50% delnic, je možno nad njim izvesti le sovražni prevzem, za katerega potrebujete ogromno denarja, saj morate naenkrat kupiti vse preostale delnice po dvakratni ceni.

Zemljevid je dokaj majhen in neobljuden z izjemo nevtralne kolonije. Ta potrebuje za razcvet različne materiale, s tem pa vpliva na trg. Igralci lahko zanjo dokupijo razne prizidke, ki jo počasi povečujejo in tako povečajo tudi porabo. Edina druga stvar na mapi so še nahajališča surovin, ki se razlikujejo po rodovitnosti. Tako obstajajo nahajališča vode, železa, aluminija, silikona in ogljika, zraven osnovnih materialov pa lahko štejemo še elektriko, ki je proizvedena s pomočjo različnih vrst elektrarn. Za razliko od ostalih surovin se ne shranjuje, višek in pomanjkanje pa se avtomatično proda oz. kupi.
Življenje na Marsu
Ker je število stavb omejeno glede na stopnjo vašega glavnega štaba, nikoli ne boste mogli pridobivati vsega. Osnovne surovine je možno predelati v dodatnih 7 materialov, ki imajo navadno višjo vrednost. Vsaka surovina ima namreč ceno, ki niha glede na dobavljivost, porabo ostalih podjetij in kolonije ter naključnih dogodkov, kar naredi trg dinamičen in dokaj nepredvidljiv. Na ceno lahko vplivate tudi s pomočjo posebne stavbe, s katero lahko v zameno za plačilo enemu izmed materialov zvišate ali znižate ceno.
Skupaj obstaja pet posebnih zgradb, ena služi za registracijo patentov, druga za nadgrajevanje zgradb, tretja vam služi denar, četrta spremembi cen, zadnja pa omogoča pošiljanje materialov v vesoljski trg. Tam so cene povsem drugačne in navadno višje, je pa treba vsako pošiljko tudi plačati. Prav tako bo pogosto tarča nasprotnih igralcev, saj omogoča izredno visok dobiček.
Na začetku je potrebno najti pravo lokacijo za štab, ki deluje kot glavna centrala. Vanj namreč priteka vsa proizvodnja, tako da je postavitev izredno pomembna. Izbirate lahko med štirimi različnimi frakcijami, vsaka pa ima svoje prednosti in slabosti:
- Znanstvena lahko zgradi predelovalnice direktno na surovih materialih, patente pridobi 50% hitreje in ima zaščito pred EMP napadi.
- Robotska ne potrebuje kisika, uporablja v večini primerov namesto goriva elektriko in dobi bonus, če so predelovalnice postavljene zraven zgradb, ki pridobivajo zanje surove materiale.
- Smetarska ne potrebuje železa ali jekla, lahko uporablja črn trg pogosteje in dobi predčasen bonus za vse dogodke.
- Ekonomska lahko zgradi na vsako stopnjo dodatno zgradbo, potrebuje za gradnjo 50% manj jekla, njihove enote pa potujejo 50% hitreje.
Večina planeta je v različnih odtenkih rjave barve, kar za Mars ni nepričakovano
Zahrbtni kot slovenska vlada
Seveda pa nobena simulacija trgovanja ne bi bila popolna brez sabotiranja nasprotnika. Na voljo je kar nekaj različnih načinov, od piratov, magnetnih neviht pa vse do upora delavcev in podzemnih eksplozij, ki zdesetkajo nahajališča surovin. Zaradi velike izbire bo vsak našel svojo najljubšo, vsaka pa je učinkovita v določenem primeru. Seveda niso vse sposobnosti namenjene sabotaži. Nekatere vam dajo različne bonuse, druge služijo zaščiti. Osebno se mi je zdel zelo zanimiv plašč, s katerim “skrijete” eno izmed zgradb pred nasprotnikom.
Zelo zanimivi so tudi patenti. Vsakega lahko patentira le en, služijo pa različnim bonusom. Čeprav jih sam večinoma nisem uporabljal, so vseeno zelo koristni. Eden izmed njih naprimer omogoča direktno teleportacijo materialov, tako da ladje niso več potrebne, medtem, ko drugi omogoči skladiščenje elektrike. Imajo kar velik vpliv na igralni stil, tako da še dodatno povečajo taktično globino ter povečajo unikatnost.
Za razliko od patentov so nadgradnje bolj klasične. Vsaka da bonus v %, tako da, čeprav so koristne, niso kaj preveč zanimive in nimajo preveč očitnega vpliva. Sam sem jih večino časa povsem ignoriral, saj je tudi to možno, ker je taktik za zmago ogromno.

Brez milosti
Od treh igralnih načinov mi je bila najbolj všeč kampanja (druga dva sta še hiter spopad in dnevne misije). Med seboj se tekom tedna dni pomeri 7 korporacij. Vaš cilj se bo razlikoval glede na dan, sprva se boste borili za last nad osrednjo kolonijo, nato bodo korporacije z najnižjo vrednostjo delnic počasi izpadle, na koncu pa se bodo med seboj spopadle zadnje tri. Za razliko od klasičnega načina tu ne boste imeli na voljo vseh zgradb ampak boste lahko te kupili in nadgradili med misijami, prav tako pa boste z zmagami pridobili različne bonuse, ki trajajo do konca kampanje.
Zelo koristno je tudi ustavljanje časa, ki pa je na voljo le v eno-igralskem načinu. Ob boju z drugimi igralci boste morali razmišljati hitreje, prav tako pa boste morali biti bolj pozorni na vrednost surovin. Drugače je večigralstvo dokaj zabavno, problem nastane le, ker se lahko ostali igralci spravijo nad enega in ta ne bo imel niti najmanjših možnosti, da se obrani. Zato lahko na primer dva prijatelja igrata “skupaj”, čeprav to ni bilo mišljeno. To rahlo oteži dobrodošla opcija, ki skrije imena igralcev, vseeno pa to ni 100% učinkovita rešitev. Seveda to nekako spada k temi igre, vseeno pa ni najbolj prijetno biti primoran igrati proti več igralcem, ki so sklenili neuradno zavezništvo.
Razen tega je večigralstvo navadno zelo zabavno, saj se igralci seveda obnašajo drugače od umetne inteligence. Ta namreč navadno ne zazna vaših namenov, medtem ko bodo igralci reagirali bolje in tako predstavljali večji izziv. Seveda pa to ne pomeni, da je umetna inteligenca zanič. Morda na nižjih težavnostih navadno res zapade v dolg, je pa zato težja kar kompetentna in tako z njo ni priporočljivo zobati češenj.

Grafična podoba je namenoma nekoliko otročja, veliko pa je različnih odtenkov rdeče. Ne ujema se ravno z zapletenostjo, saj igra zagotovo ni za otroke, prav tako pa tudi ne za ljudi, ki iščejo samo akcijo in ne marajo taktične globine. Motil me je predvsem uporabniški vmesnik, ki pokrije precejšen del zaslona, kar se mi zdi odveč. Tako je igranje na nižji resoluciji od 1920×1080 skoraj nemogoče, pa tudi na tej bo vidno polje manjše, kot bi bilo potrebno.
Glasbena podlaga je dobra in ne postane ponavljajoča. Čeprav so govorjeni deli robotske frakcije malce čudni (govor, generiran s pomočjo računalnika), so ostali govorni deli dokaj spodobni in ne postanejo nadležni. Malce mi je bil nadležen rahlo glasen zvok prodaje in kupovanja materialov, ampak se da to zlahka znižati v nastavitvah, kjer obstaja kar nekaj koristnih nastavitev, kar osebno rad vidim v vsaki igri.
Chronicles of Elyria – Kickstarter se je začel
Soulbound Studios je zagnal Kickstarter za svojo zelo ambiciozno igro Chronicles of Elyria.
Najavljen Warhammer 40K: Dawn of War III
Razvijalec Relic Entertainment in založnik SEGA sta danes napovedala dolgo pričakovano nadaljevanje igre Warhammer 40K: Dawn of War.
Valve naznanil natečaj za skine
Ste se želeli kdaj preizkusiti v oblikovanju “skin-ov” oz kožic za Counter Strike: Global Offensive? Tu je sedaj vaša priložnost.
Prihaja saga knjig po igri Ashes of the Singularity
Visoko ocenjena realno časovna strategija Ashes of the Singularity bo dobila tudi knjižno serijo, imenovano Singularity.
Call of Duty: Infinite Warfare ter Call of Duty: Modern Warfare Remastered podrobnosti
V zadnjem tednu se je dolgo šušljalo o novem delu franšize Call of Duty. Sedaj je novica dokončno uradna.
Counter Strike: Global Offensive – Granate
Granate so pomemben del igre imenovane Counter Strike: Global Offensive. Pa jih sploh znamo uporabljati?
Bethesda.net zaganjalnik iger sedaj na voljo
Kdo izmed nas nima še nameščenega zaganjalnika iger kot je Steam ali Origin? Malokdo. Kmalu pa se bo tej dvojici pridružil nov član.
Critical Annihilation – Predogled
Critical Annahilation, ali totalno razdejanje (khm… raz*uk), kot bi jo sam poimenoval v slovenščini, je shoot ’em up s fokusom na fiziko in uničljivo okolje. Vaš glavni cilj je pokončati vse sovražnike, zbrati čim več točk in pri tem preživeti. Trenutno je še v razvoju (gre za early access igro), kljub temu pa je že sedaj popolnoma igralna. Sicer se zna zgoditi, da boste, tako kot jaz, naleteli na občasne hrošče, ampak pa ti od izkušnje kaj dosti ne odvzamejo.
Razvojna ekipa: Devoga (Nizozemska)
Spletna stran: https://devoga.com/
Steam: https://store.steampowered.com/app/339440/
Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=knTB6iijvH8
Operacijski sistemi: Windows
Testna različica: 0.8.1018
Cena: 9.99€
Zvrst: Shoot-em-up
Video pregled
Akcija, akcija, akcija
Bi radi postali Rambo (brez post-travmatskega sindroma)? Rek “Make love, not war” za vas ne drži? Ne želite razmišljati o številu preostalih nabojev? Ogromno akcije, uničevanje sovragov, katerih trupla bi lahko obdala južno mejo s Trumpovim zidom in nobene klišejske zgodbe, ki ste jim priča v Hollywoodskih filmih (in vse več igrah). Pričakuje vas adrenalinska izkušnja, ki bo na test postavila vaše reflekse. Ne iščite dlje, imamo pravšnjo igro za vas.

Morda samo v primeru, če nanje naletite ob koncu stopnje, v katero ste vložili dobrih 10 minut igranja. Dolžina slednjih kot rečeno znaša med 5 in 10 minutami, vse skupaj pa jih je 14. Tudi raznolikosti okolja ne boste ravno pogrešali. Vsaka stopnja je različno oblikovana in ima drug motiv, razdeljene pa so med 5 različnih poglavij. Vsaka ima na koncu tudi stopnjo brez konca, kjer se lahko resnično razživite nad vsem, kar leze in gre.

Critical Annihilation je primeren zlasti za “sprostitev”, saj ob njem ni potrebno “utrujati” možganov, ponuja namreč golo akcijo. Čeprav sovragi niso ravno biseri inteligence, povzročajo neprestano nevarnost. Predvsem je potrebno paziti, v katero smer se umikate, saj vas drugače hitro spravijo v kot in pokončajo. Tako vas bo igranje v stilu Ramba pogosto kaznovalo. Navadni nasprotniki so dokaj raznoliki (12 različnih) in se razlikujejo po moči in redkosti. Vsake toliko časa se jim pridružijo tudi šefi. Teh je več vrst z različnimi sposobnostmi in mnogi vas lahko pokončajo z samo enim strelom. To lahko v poznejših stopnjah, ki trajajo dlje, povzroči frustracije, saj vas lahko pokonča ena sama preveč optimistična poteza.
Kako pa je z orožji? No, to je po mojem mnenju ena izmed najpomembnejših stvari tega žanra. Ob premajhni raznolikosti namreč igra hitro postane dolgočasna.Kar se tega tiče je špil kar izpopolnjen. Obstajajo primarna, sekundarna in posebna orožja, skoraj vsako izmed njih pa je unikatno. Primarnih orožij je 7, gre za razne puške ter energijska orožja, zanje pa je značilno, da še ob tako težkih prstih streliva ne bo zmanjkalo. Vendar pa zaradi ogromne kvantitete sovragov primarna orožja niso dovolj. Takrat so še kako potrebna sekundarna orožja. Gre večinoma za razstreliva, ki povzročijo veliko eksplozijo, vmes pa se je prikradla tudi ostrostrelska puška. Žal je uporaba teh omejena, saj streliva nimajo neskončno. Jih pa sovražniki pustijo kar pogosto, tako da z njimi ponavadi ni potrebno varčevati. Najboljše sem pustil za konec. Govorim namreč o posebnih orožjih. Še nedavno je bil v igri le minigun, so pa razvijalci z zadnjim popravkom dodali tudi ognje-metalec. Obema je skupno, da začasno nadomestita primarno orožje, vsaj, dokler vam ne zmanjka streliva. Obe prav tako za seboj puščata sled uničenja, tako da je priporočljivo vsako, ki pade na tla, čim prej pobrati.

Od bedaka do junaka
Vaš lik bo sčasoma napredoval, vendar je pot od mestnega sofiča do terminatorja dolga. Izkušnje boste pridobili izključno s pobijanjem sovragov. Če v krajšem času pokončate ogromno sovražnikov dobite bonus, množenje izkušenj pa lahko naraste tudi na 20x, kar pomeni, da namesto 60 točk prejmete 1200 točk. Tako je za visoka mesta na lestvici potrebno pobiti čim več nasprotnikov v čim krajšem času. Je pa pohvalno nekaj, kar v igrah vidim prvič – na spletni lestvici je namreč prikazan le vaš najboljši rezultat. Tako ne more biti en igralec na prvih desetih mestih.
Z napredovanjem dobite na izbiro mnoge koristne nadgradnje, ki vam bodo v naslednji stopnji pomagale preživeti. Nekatere izmed njih so pasivne, kar pomeni, da jih ni potrebno uporabljati. Najbolj pa so opazne aktivne, ki se ločijo na ofenzivne in defenzivne. Morda zaenkrat še niso najbolje uravnovešene (zgodnji dostop), sam sem za defenzivno sposobnost ves čas uporabljal ščit, ki je zaradi hitrega polnjenja ob pobijanju sovragov lahko aktiven do 30% celotnega časa! Prav tako so tudi nekatere pasivne sposobnosti dosti bolj opazne, ena izmed njih na primer vrne strelivo, če strel ubije sovražnika. To je za primarno orožje zaradi neskončno streliva in hitrega polnjenja skoraj nekoristno, omogoča pa neskončno uporabo sekundarnega.
Ko dosežete novo stopnjo dobite poleg nove sposobnosti na razpolago še 6 atributnih točk. Te lahko porabite za zdravje, ščite, povzročena škoda, hitrost ter polnjenje zdravja, učinkovitost nadgradnje pa je odvisna predvsem od karakterja, s katerim igrate. Vsak ima namreč določen bonus za določene atributih, tako da je navadno najbolj učinkovita specializacija.

Izbirate lahko med tremi različnimi karakterji:
- Vojak je najbolj trdoživ, saj ima veliko zdravja, ki se izjemno počasi obnavlja. Zaradi tega je prisiljen v pobiranje paketov prve pomoči, katere ob uničenju občasno odvržejo sovražniki. Primeren je zlasti za vse, ki menite, da je izmikanje sovražnikovim kroglam nepotrebno, čeprav tak stil igranja še vedno ni priporočljiv.
- Izvidnik je namenjena povzročanju kar največ škode v kratkem času. Čeprav ima zelo nizko zdravje, se to zelo hitro obnavlja, prav tako pa je zaradi visoke hitrosti bolj agilen od ostalih karakterjev. Če prisegate predvsem na hitre reakcije in riskantnejšo igro, je primeren za vas.
- Inženir se zanaša predvsem na ščite, s pomočjo katerih močno zmanjša prejeto škodo. Povzroča pa daleč najmanjšo škodo. Več škode povzroči že pokvarjena kisla kumarica, ki ste jo po nesreči zaužili za zajtrk. Tako je inženir primeren predvsem za ljudi, ki se nasprotniku smejijo v obraz, medtem, ko ga počasi pokončujejo.
Uniči vse, kar vidiš
Ob grafični podobi vas bo večina najbrž pomislila na igro Minecraft. Več kot očitno je, da si igri delita idejno podobo, vendar med njima vseeno ni veliko podobnosti. Fokusira se predvsem na fiziko, ki je izvrstna. Pohvalno je popolnoma uničljivo okolje. Tako lahko s streli uničite skoraj vse, to pa vpliva tudi na igranje, saj lahko hitro ostanete brez kritja. Vse, kar uničite, se razprši v drobne piksle, na tleh pa pusti znake uničenja. Optimizirana je dobro in deluje na starejših sistemih, kljub temu pa ne pričakujte, da bo gladko delovala na Intel HD 4600-zasnovanih grafičnih sistemih.

Pohvaliti je potrebno tudi design zvoka. Izjemno je to, da ima vsaka stopnja svojo zvočno podlago, všeč pa so mi bile kar vse. Tako bi težko rekel, katera je najboljša, vse pa dobro spadajo k stopnji, v kateri se nahajajo. Gre bolj kot ne za elektronsko glasbo, ki dobro sovpada s hitrim tempom. Prav tako s dobri tudi zvočni učinki, to pa močno pripomore k uživanju ob igranju.
Zaključek
Če ste privrženci starih akcijskih filmov, je Critical Annihilation prav naslov za vas.
Pozitivno:
+ Všečen izgled
+ Raznolika okolja
+ Polna adrenalina
+ Uničljivi objekti
+ Glasbena podlaga
+ RAMMBBOOOO
Negativno:
– Raznolikost sovragov
– Ni uporabljivih premičnin (tank, avto)
– Občasna nepreglednost
– Ni za softiče