Lastniki konzole Nintendo Switch se lahko že zadnjih par mesecev zabavajo ob preigravanju popularne pretepačine Smash Bros Ultimate.
Očitno si veliko ljudi želi po goflji udariti kakšnega Pokemona ali pa Maria, saj se je špil v samo štirih mesecih prodal v kar 13,81 milijonov izvodih. S tem je premagal prejšnjega rekorderja, Super Smash Bros Brawl za Wii, ki pa je 13,30 milijonov kopij razprodal v svojem celotnem življenjskem obdobju in je tudi daleč pred tretjim mestom, katerega naseljuje Mortal Kombat 10, ta pa je prodal okoli 10 milijonov kosov.
Številka je prišla iz zadnjega Nintendovega finančnega poročila in podjetje se je lepo postavilo nazaj na noge po precej slabi prodaji konzole Wii U. Konzola Switch je po prodaji prehitela Nintendo 64 in pred njo je še dolga življenjska pot.
Nintendo je razodel še številke nekaterih njegovih drugih naslovov. Pokemon Let’s Go Pikachu/Eevee je do sedaj prodal 10,63 milijonov kopij, sledita pa mu Mario Kart 8 Deluxe z 7,47 milijona in Super Mario Party z 6,4 milijona prodanimi izvodi.
Here is a look at Nintendo’s financial results for the past 20 years.
Nintendo generated revenues of 1,200,560 million yen, up 13.7% YoY. Operating Income was 249,701 million yen, up 40.6% YoY.
To je Nintendovo najboljše leto od 2009 dalje in za letos imajo pripravljenih še kar nekaj presenečenj. V kinih nas čaka nov film Detective Pikachu, pri igrah pa predelava Zelda: Link’s Awakening ter nova Pokemon igra.
Na PC igričarskem trgu poteka prava vojna, kjer si udarce izmenjavata trgovini Epic ter Steam.
Epic poskuša uporabnike na svojo stran dobiti preko ekskluzivnih iger, ki jih ni potem mogoče kupiti nikjer drugje. A po njihovih besedah jih veliko bolj moti Valvov poslovni model, kjer si na Steam trgovini od vsakega prodanega izvoda odtegnejo mastnih 30% dobička, kar je seveda ogromna številka.
Predsednik Epica Tim Sweeney se je včeraj zavihtel na Twitter in izjavil nekaj presenetljivega. Če bi Steam z založniki delil več dobička, bi Epic prenehal podpisovati ekskluzivne pogodbe in bi celo sami izdali svoje igre na Steamu.
If Steam committed to a permanent 88% revenue share for all developers and publishers without major strings attached, Epic would hastily organize a retreat from exclusives (while honoring our partner commitments) and consider putting our own games on Steam.
Po njegovih besedah je ta 30% delež največji problem PC trga in Epic je ustvaril svojo platformo s specifičnim namenom odprave tega problema.
That’s a loaded question! But Epic will stay the course. 30% store dominance is the #1 problem for PC developers, publishers, and everyone who relies on those businesses for their livelihood. We’re determined to fix it and this is the one approach that will effect major change.
Epic je torej podal ultimat Valvu in zanimivo bo videti, če se bo trenutno največja digitalna platforma sploh odzvala. Še bolj zanimivo pa bo, če se bo v primeru pozitivnega odziva Epic res držal teh svojih visoko letečih obljub.
Za prestol najbolj dragocenega tehnološkega podjetja se skozi leto 2019 ves čas bojujejo trije šampioni: Apple, Amazon in Microsoft.
Slednji je dolgo časa držal prvo mesto, a je tega izgubil, ko sta oba njegova konkurenta presegla vrednost bilijona dolarjev, sedaj pa je to uspelo tudi Microsoftu, s tem pa je tudi postal najbolj vredno tehnološko podjetje.
Microsoft je v preteklem mesecu zabeležil večji dobiček, predvsem zahvaljujoč njihovim storitvam v oblaku, podjetja pa se tudi masovno naročajo na njihove Office 365 produkte.
Njegove delnice so zrasle za 4.4% in dosegle vrednost 130,54 $, to pa je bilo dovolj za doseg magične meje bilijona dolarjev. S tem so z vrha izrinili Apple, ki je trenutno vreden 980 milijard dolarjev.
Microsoft pa ni ravno vesel glede dobička, ki mu ga je prinesla njihova igričarska divizija. Tam so zabeležili 2,36 milijard dolarjev dobička, kar je za njih bilo manj kot so pričakovali. Večina tega denarja je seveda prišla od njihove konzole Xbox One, so pa zabeležili tudi rast na PC trgu. Tam seveda vlada Windows 10, nekaj malega jim tudi prinesla Windows trgovina, njihovi dobički pa so v zadnji četrtini narasli na 10,7 milijard dolarjev, kar je bilo več kot pričakovano.
Microsoft je imel močno leto, zanimivo pa bo videti, kaj vse so nam pripravili za leto 2019. Za sejem E3 so napovedali močno prisotnost in velika presenečanja, zato mnogi pričakujejo napoved naslednika konzole Xbox One, kar bi njegove delnice samo še dodatno učvrstilo.
Obe Titanfall igri sta bili precej dobro sprejeti med igralci. Prvi del je njega dni storil radikalno potezo in je bil naslov, ki ni vseboval enoigralske kampanje ampak se je povsem osredotočil na večigralstvo.
Titanfall 2 je to napako odpravil in dodal vznemirljivo kampanjo, a oba naslova sta si delila eno lastnost: prodajala sta se slabo.
Razvijalec Respawn je potem zadel v polno s svojo battle royale igro Apex Legends, ki je praktično čez noč postala svetovni uspeh. Včeraj je razvijalec razodel nekaj planov glede prihodnosti njihovih iger in na žalost Titanfall oboževalcev trojke še nekaj časa ne bo na spregled.
“Pomembno je, da se zavedate, da na Apex Legends in Star Wars Jedi: Fallen Order delata dve povsem ločeni ekipi. Da bi popolnoma podprli igro Apex Legends, smo vse Titanfall projekte zaenkrat postavili ob stran.”
Titanfall 2 lahko trenutno dobite na Originu, kjer je znižan na ceno 19,99 €.
Igra Persona 5 je prodala kar 2,7 milijona enot po celem svetu, kar je precej velik dosežek za vsakega razvijalca iger, še posebno ker v zadnjih letih JRPG-ji niso tako priljubljeni med “casual” igralci.
Persona 5 je precej znana igra, predvsem v japonskem svetu, razvil pa jo je studio Atlus – gre za 5. del legendarne franšize pod vodstvom oblikovalca Naoya Maeda.
Razvijalec Atlus je napovedal tudi razširjeno verzijo osnovne igre, ki se bo imenovala Persona 5 Royal. Čaka nas novi Phantom Thief z imenom Kasumi Yoshizawa, nov karakter Takuto Maruki in nova lokacija Kichijoji. Igralci bomo lahko malce podrobneje raziskali tretji semester šole, kar bo že tako ogromno izkušnjo še bolj razširilo.
Persona 5 Royal bo pridobila tudi malce nadgrajeno grafiko, na Japonskem pa bo izšla 31. oktobra 2019. Tisti, ki nismo samuraji, bomo na svojo verzijo morali počakati v letu 2020.
Na strani smo po testih premnogih ostalih komponent očitno dočakali tudi prvi test napajalnika, juhej! Žal moram dodati, da si (zaenkrat) še ne lastim opreme, s katero bi lahko podrobno testiral nihanje napetosti, a to ne pomeni, da bo napajalnik zlahka prestal vso zlorabo, ki mu jo nameravam nameniti.
Čast biti prvi med množico pripada Inter-Tech SAMA Forza 1200W. Na mestu je zahvala podjetju Inter-Tech, ki je prispevalo testni primerek.
Kakovostni napajalnik je ena izmed najpomembnejših komponent vsakega računalnika. Že res, da slehernik ne potrebuje 1200W moči, še zdaleč ne. Največkrat zadostuje že manj kot 500W, zato gre pri vrednostih nad 1000W navadno za ciljno skupino uporabnikov, ki vedo, zakaj potrebujejo takšen napajalnik – a previsoka moč ni še nikogar pokončala. Še več! Večina napajalnikov doseže najboljšo učinkovitost pri obremenitvi okoli 50%, zato se pri odločanju za nakup večinoma uporablja formula poraba sistema x 2, kajti tako bo poraba elektrike najnižja in ob tem se bo tudi napajalnik manj grel, s tem manj obrabljal in bo deloval dlje. Dodam še, da napajalnik iz vtičnice “vleče” toliko elektrike, kot jo sistem potrebuje, tako da brez skrbi, če računalnik porablja 500W bosta 700W in 1200W napajalnika porabljala enako, seveda če sta enako učinkovita.
Načeloma vse štima, v kolikor je kupec dovolj ozaveščen in v zahtevne mlinčke ne vgrajuje cenenih ali še huje, premalo zmogljivih cenenih napajalnikov. V tem primeru prej ali slej nastopijo težave, kot je vonj zažgane elektronike in sprememba računalnika v kup odpadne elektronike. Večji del krivde leži na proizvajalcih, ki na napajalnike, sploh v najcenejšem segmentu, lepijo pavšalne vrednosti, kjer je praktično vsaka enota 500W+, dejansko pa premore dobro polovico navedene vrednosti. Eden izmed njihovih trikov je seštevanje moči vseh linij, torej 12V, 3.3V in 5V. Dobljena moč še zdaleč ne izraža resnične vrednosti, saj sta v novodobnih sistemih 3.3V in 5V proti 12V zanemarljivo obremenjeni. Proizvajalci, ki dajo kaj nase, upoštevajo samo 12V linijo/e in še tam si kdaj vzamejo rezervo.
Tehnične podrobnosti
SAMA je zaenkrat evropskim kupcem precej neznana linija, ki cilja na premijsko linijo napajalnikov. Inter-Tech ima seveda tudi cenejše serije, kot so na primer Coba Nitrox Nobility, Coba Power, Coba Ces in večini bolj znani Argus ter Energon s pridihom pisarniških linij SL Plus ali SL.
Embalaža
Na škatli sivo črne barve je presenetljivo malo marketinškega materiala. Zgolj na zadnji strani proizvajalec oglašuje nekatere prednosti, kot so japonski kondenzatorji, enotna 12V linija, 100.000 ur življenjske dobe, pozornost pa pritegne tudi kar 10 letna garancijska doba, mmm sliši se lepo. Le kdo se brani dolge garancijske dobe?
Ob odprtju škatle nas pričaka skupek dveh vrečk iz blaga z modularnimi kabli, zraven njiju pa tudi napajalnik, zaščiten s sivim penastim modelom.
Izgled in dizajn
Če napajalnik ločimo od domovanja lahko takoj opazimo dokaj nestandarden dizajn. Napajalniki so ponavadi zelo sofisticirane štirikotne oblike, a tu so na vseh vogalih prehodi ovalni. Za popestritev izgleda so uporabili linije iz brušenega aluminija, kjer moraš biti ob rokovanju previden, da se ne urežeš na ostrem robu.
Zraven visoke teže hitro zapazimo par značilnih karakteristik. Črno srebrn (platinast) barvni dizajn, komplimentiran s sivim estetskim trakom s Platinum oznako ter napisoma Forza in High Quality Power Supply, ki se razprostirata na obeh straneh.
Eno stran prekrivajo karakteristike ter značilnosti, drugo pa mrežasta kovina, pod katero se nahaja ventilator.
Kot priteče visokocenovnikom je tudi tukaj dizajn popolnoma modularen. Ima izrazito prednost, saj lahko v ohišje namestiš samo kablovje, potrebno za delovanje sistema. Manj izpostavljena prednost pa je tudi možnost zamenjave kablov ali nakup preoblek, če se odločiš za določen ambient ohišja.
Glede na moč ima zraven kupček kablovja. Iz meni neznanega razloga, se na enem izmed kablov nahaja priključek za disketnik! In to na 170€ napajalniku. Še vedno kar ne morem verjeti, da ga proizvajalci v 21. stoletju še zmeraj tovarniško podpirajo. Peščica ljudi, ki ga dejansko potrebuje, lahko nabavi jebene adapterje iz Ebay. Ampak resnično – prosim, dovolj je bilo.
Vsi kabli so oblečeni v elastično preobleko, za lepši izgled in manj težav pri urejanju in napeljevanju. Dolžina je zadovoljiva in težav nisem imel niti pri večjem Tower ohišju.
20+4pin za osnovno ploščo je kompatibilen tudi s starejšimi BTX priključki (da se ga razdeliti na 20pin+4pin). Zraven prejmeš še priključka za napajanje procesorja. Eden izmed njiju je 4+4pin, drugi pa 8pin. Da napajalnik dejansko upraviči svojih 1200W mora omogočati priklop kar nekaj grafičnih kartic. Ni panike, štirje kabli s 6+2pin in 8pin bodo zadostili priklopu do štirih požeruhov.
Gremo stvar odpreti? Amm, kaj pa garancija… Naj ji bo lepa pot v onostranstvo… Prva stvar, ki pade v oči je ventilator podjetja Hong Hua. Začetek je obetaven, gre za firmo, ki ventilatorje po moji raziskavi prispeva vsaj v Antec EDGE in Corsair HXi liniji.
Kakorkoli, uporablja tradicionalen in preizkušen koncept krogličnega ležaja. Nimam pripomb, morda ne bo najtišji na trgu, a kljub temu je bil večino časa skoraj neslišen, kar se pri obremenitvah nad 750W spremeni.
Ventilator: Proizvajalec: ONG HUA Model: HA1225L12F-Z Velikost: 120mm Vetrnica: 7 delna Poraba: 330 mA
Napajalnik je popolnoma modularen in učinkovit (pri naših testih je bila okoli 92%, kar ustreza platinum standardu). Notranjost vsebuje polno mostni dizajn z LLC konvertorji, sinhronizirano recifikacijo in DC-DC voltažnimi pretvorniki na sekundarni strani.
Kot InWin tudi Sama svoje napajalnike izdeluje sama. Uporabili so Nippon Chemicon kondenzatorje (delovanje do 105C) in nasploh gre za kakovostno izbiro komponentne sestave. Tudi kvaliteta spajkov je več kot spodobna.
Pri 1200W različici je 12V linija dizajnirana za do 98 amperov (en rail). Zlahka premore dovolj moči za še tako zahteven igričarski računalnik z večjim številom grafičnih kartic, prav tako bo kos večini delovnih postaj. Skladen je z ErP Lot 6 EU standardom, kar pomeni, da v mirovanju porabi manj kot 1W.
Zaščita
Prisotna
Testirano/Potrjeno
OVERVOLTAGE PROTECTION (OVP)
Da
Da / Da
UNDERVOLTAGE PROTECTION (EIA)
Da
Da / Da
SHORT-CIRCUIT PROTECTION (SCP)
Da
Da / Da
OVERCURRENT PROTECTION (OCP)
Da
Da / Da
OVERLOAD PROTECTION (OLP)
Da
Da / Da
OVERHEAT PROTECTION (OTP)
Da
Da / Da
Test
Ampak kaj se v resnici skriva za oznako 1200W? Po pričakovanjih 98A na 12V, kar je ena izmed prvih indikacij kakovostnega napajalnika. V novodobnih sistemih je linija 12V daleč najpomembnejša, kajti preko nje se napajajo tako procesor in osnovno ploščo kot tudi grafično kartico.
Kakovostni napajalniki število združek amperov na 12V liniji pripišejo k imenu napajalnika. Sama Forza naj bi po specifikacijah tako zmogla 98Ax12V=1176W, kar ob zaokrožitvi ustreza z oznako.
Če za primerjavo “lažnjivega” dizajna vzamemo nekoliko starejši in cenejši LC6450 V2.3 550W na njem zasledimo razdelitev na 2 raila, katera imata na enem 12V 16A in na drugem 12V 18A. Če jih seštejemo 34Ax12V=408W, kar je tudi dejanska zmogljivost napajalnika. Do številke 550W prideš šele, ko zraven prišteješ 3.3V in 5V.
Praviloma se vsi kakovostni napajalniki tržijo po dejanski 12V zmogljivosti, kjer Argus RGB-CM 750W dejansko premore 744W na 12V (vsaj naj bi, zato pa so tukaj testi 🙂 ).
Sama Forza FTX 1200W se poleg visoke zmogljivosti lahko pohvali tudi z 80Plus Platinum certifikatom, kar pomeni, da je izkoristek pri 20%, 50% in 100% obremenitvi vsaj 91, 94 in 90 odstoten.
Kot lahko vidimo v nadaljnjih testih napajalnik z lahkoto preseže minimalne ATX standarde.
Vsi tri testi so prikazali dobre rezultate in minimalne variacije so se nahajale v striktni 5% tolerančni meji, kar pomeni brezhibno delovanje računalnika. Napetost nekoliko pade zgolj ob največji obremenitvi.
Nihanje napetosti je v skrajnih mejah za 12V znašalo med 25mV in 33mV, za 5V med 5mV in 13mV in za 3.3V med 4mV in 12mV. ATX specifikacije določajo, da mora napajalnik imeti manj kot 120mV na 12V ali manj kot 50mV na 3.3V in 5V linijah. Rezultati so odlični in vse meritve se nahajajo znotraj specifikacij. Dobri so zlasti na 5V in 3.3V, medtem, ko mističnih 20mV na 12V napajalniku ni uspelo doseči. Je pa rezultat tudi tu kljub temu izvrsten.
OVP se je pri testu preobremenjenosti sprožil pri porabi 1307W, kar je pokazatelj delujoče zaščite.
Kaj reči, napajalnik je vse naše teste opravil izvrstno. Z 170€ žal ni najcenejši. Po podobni ceni se tržijo tudi nekateri zmogljivejši konkurenti, ceno pa kljub temu uspe upravičiti. 10 letna garancija je le češnja na vrhu torte zmogljivega in zanesljivega napajalnika. Ker 1200W napajalnik trenutno potrebuje le redko kdo, se ti za manj denarja splača ozreti po Sama Armor (5 let garancije) seriji, ki deli podobno zasnovo.
Razsodba
(+) Čist dizajn (+) Več kot dovolj moči za še tako zahteven sistem (+) Visoka učinkovitost (+) Kakovostni gradniki (+) Prisotne so vse zaščite, ki bi si jih lahko zamislil (+) Količina in dolžina kablov (+) Popolna modularnost (+) 10 let garancije (+/-) Relativno ugodna cena (+/-) Priklop za disketnik? Zakaj!? (+/-) Sicer tih, a ventilator se sliši pri porabi nad 800W (-) Ostri aluminijasti robovi
Da se pripravlja sodelovanje med trenutno najbolj popularnim filmom Maščevalci: Zaključek ter Fortnitom že vemo. Epic je na Twitterju že nekaj dni nazaj nakazal, da bodo Avengersi zopet prispeli v Fortnite svet in danes se je to končno tudi zgodilo.
Če smo nazadnje lahko igrali samo kot Thanos je tokrat zadeva veliko bolj razširjena.
Posodobitev 8.50 namreč igro razdeli med pripadnike Thanosa in njegovo vojsko Chitauri, nasproti pa mu stoji Avengers ekipa.
Thanos in njegovi pribočniki si prizadevajo pridobiti dragocene Infinity Stone in igralci na zlobni strani spopad pričnejo opremljeni z letečimi nahrbtniki ter laserskimi puškami. Prvi, ki odkrije Infinity Stone, se spremeni v Thanosa in tako pridobi super moči kot so super skok ter streljanje z močnim, energetskim žarkom.
Na strani Maščevalcev lahko igralci odkrijejo ikonična orožja kot so Stormbreaker sekira od Thora, ščit Stotnika Amerike ali pa orožja Iron Mana.
Če Thanos in njegova ekipa naberejo vse Infinity Stone, je Maščevalcem onemogočeno oživljanje.
Fortnite: Endgame je sedaj na voljo že na vseh strežnikih in sedaj je perfekten trenutek, da se podate v boj za dragocenimi dragulji in filmsko izkušnjo podoživite tudi v igri!
Če ste slučajno eden od nesrečnikov, ki se vsako noč bori z nespečnostjo in po cele noči izgubljeno tava po stanovanju, pozor, za vas imam vas perfektno rešitev.
Od ponedeljka do srede je namreč Planet TV ob 21.00 na spored postavil resničnostno oddajo The Biggest Loser Slovenija, ki je nekaj najbolj dolgočasnega in nevznemirljivega, kar lahko zasledite na naših domačih kanalih in garantirano boste po samo pol ure zaspali, kot da vam je nekdo v žilo zarinil povečano dozo konjskega uspavala.
Kako je ta oddaja doživela že svojo tretjo sezono, mi ni povsem jasno. Že prva sezona je bila prekleto dolgočasna, a takrat si imel vsaj kolikor toliko zanimive avanture Henrika, ki je bil pravi “cringe” mojster in njegova požrtvovalnost do svoje neuslišane izvoljenke Indire je pred zaslon prikovala marsikaterega gledalca.
Letošnjo oddajo vodi Saša Lendero, ki je očitno robot. Ženska že od osamosvojitve Slovenije izgleda kot 20-letnica.
Od takrat je šla kvaliteta oddaje samo še navzdol, dolgočasnost pa je presegla vse meje. Sedaj smo v tretji sezoni, ki se, hvala bogu, približuje koncu in res ne vem, kdo za vraga sploh še gleda to zadevo in se prostovoljno eno uro podvrže vsem tem mukam.
Da smo si na jasnem, nič nimam proti sami ideji oddaje. Hvalevredno je dejstvo, da si ljudje želijo zmanjšati svojo prekomerno težo, s katero se mnogi med njimi borijo že celo življenje. Pogum je potreben, da se tega sploh lotijo, še večji pa, da svoje obline postavijo na ogled celi Sloveniji.
Vendar po drugi strani se je potrebno vprašati, če je to nekaj, kar si zasluži biti na televiziji? Kajti trenutno gledamo samo običajni dan nekoga, ki gre v fitnes, vsake toliko obišče kakšno aktivnos, kot je igranje košarke in gre potem spat. To je to in po zanimivosti je zadeva primerljiva z mojim dnevom.
Tako da, Planet TV, predlagam oddajo o meni! Vsak dan boste gledalci lahko gledali, kako se zjutraj vstanem, spijem kavo, se odpeljem na delo in tipkam po tipkovnici, kjer spišem kakšen tak članek. In potem grem domov pred TV, kjer boste lahko v neprestanem pričakovanju: “Kaj bo pa danes doma jedel?!” In enkrat na teden boste lahko prisostvovali mojemu izletu v Hofer, kjer si bom nabavil futer.
Format oddaje je popolnoma zgrešen. Vsak teden tekmovalcem ponudijo nek izziv, ki je večinoma popolnoma trapast. “A boste pojedli tole mastno pico? So se vam kaj zasvetile oči,” vpraša voditeljica Saška, medtem ko kamera dramatično približa obraz tekmovalca.
Seveda vsak reče ne in to je potem nekako v bistvu to, saj brez tekmovalcev, ki bi sodelovali v izzivu, nekako ne moreš ustvariti zanimive oddaje. Tekmovalci se vsem izzivom odpovejo, saj seveda ne želijo grdih pogledov drugih v ekipi. Če bi si že kdo privoščil grižljaj jih potem gromko nahrulita trenerja, med katerima izstopa Nataša.
“Ajmo, ajmo,” se zadere Jan, medtem pa pogleduje na uro tekmovalca, da bi bilo čimprej vsega konec.
Ta se petelini tako kot v vsaki sezoni in njenega vedno sitega lajanja imam že pošteno vrh glave. Spremembo je doživel trener Jan, katerega je v letošnji sezoni pustila ženska in posledično tip izgleda na kameri, kot da je izgubil vso voljo do življenja. Sicer vsake toliko bevskne: “ajmo, ajmo,” to pa je tudi vse, česar je letos sposoben izustiti.
Nezanimivemu formatu ter prežvečenima trenerjema delajo družbo res dolgočasni tekmovalci, ob katerih bi zazehal tudi kamen. Seveda od nekih amaterjev ne pričakujem izučenosti, preko katere bi vsak dan lahko zabavali širno publiko. Ampak letošnji sodelujoči so resnično povsem enolični in človek že težko loči enega od drugega. Pač sprehajajo se pred kamero, trenirajo, jedo in, če imajo srečo, gredo domov.
Kdo mi je skril copate?!
Vsak od tekmovalcev, ki je bil vsaj malo zanimiv za gledalce, je bil praktično v istem tednu izločen. Spomnim se neke starejše gospe, ki se je pritoževala nad ukradenimi copati in dejansko se je zdelo, da se zna v temu apokaliptičnemu mrtvilu nekaj, vsaj NEKAJ, končno zganiti in ponuditi gledalcem izgovor, da si pogledajo oddajo. Ampak ne, ženska je bila v istem tednu izločena, isto pa se je zgodilo dolgolasemu, metalskemu Denisu, ki je za razliko od ostalih tekmovalcev kazal znake, da ima v telesu še dejansko pulz življenja.
Kot vsaka resničnostna oddaja tudi The Biggest Loser največ šteje na solze in objokavanje vsake zadeve. In o moj Bog so letos v oddajo pripeljali prave in šampionske jokice.
Razumem, da bližnjega ne vidiš kako leto in ti ob ponovnem snidenju na oči udarijo solze. Ampak letošnji tekmovalci začnejo bruhati v jok po enem tednu bivanja v hiši, v katero so se navsezadnje sami zaklenili.
En jok je v redu, cmizdrenje za vsako stvar pa začne gledalcu hitro najedati.
Seveda ob njihovem cmeranju skozi zvočnike udari emotivna glasba, kot da gledam stradajoče sirote v Afriki, ne pa odrasle ženske in možakarje, ki se prostovoljno želijo znebiti kilaže. V oddaji je bil prisoten nek gospod, ki je dejansko konstanto izgledal na robu solz in namesto da bi bila zadeva emotivna, je izpadla komično in že precej najedajoča. Tip je neprestano jokal, ob omembi družine so mu iz očes tekli celi potoki in ustnice so se mu tresle ob povsem običajnem vprašanju: “Kako si kaj treniral ta teden?” Ne bi me presenetilo, da greš z njim v restavracijo, se usedeš za mizo ampak vmes skočiš na WC in medtem ko te ni za mizo, ti že pošlje sporočilo: “Kje si? Pogrešam te!” Ko pa se vrneš, te čaka samo hlipajoča gmota mesa.
Opomba: po napisanem članku se nam je oglasil Valter, to je ta gospod, ki je izdatno prispeval solze k oddaji. Pravi, da se je zaradi svojih solz že opravičil vsem in da tudi sam ne ve, zakaj točno se je toliko jokal in da je na koncu šel sam sebi že na živce. V hiši je bil tudi podvržen močnemu psihološkemu pritisku, kar je razumljivo in verjetno bi se pod tem zlomil marsikdo od nas. Ponosno je še povedal, da je sedaj končno začel trenirati in da mu je danes tehtnica pokazala 118,5 kg kar je ogromen dosežek! Valterju lahko samo čestitamo in ga označimo kot pravega možakarja, ki je presegel samega sebe in mu želimo še več kilogramskih uspehov v prihodnosti!
Da ne bi bilo mučenja prehitro konec, nas ob koncu čaka pogovorna oddaja Od težaka do junaka, kjer nas čaka duhovita druščina komentatorjev. Jasna Kuljaj se še naprej izogiba Zavodu za zaposlovanje ter tako nadaljuje svojo vlogo komentatorja in povezovalca programa, družbo pa ji dela Andrej, ki je napihnjen do komičnih proporcev in vsako sezono se bojim za varnost njegovega fotelja. No, Andrej ima dejansko kaj pametnega za povedati in ga je dejansko veselje spremljati. Poleg njega sta prisotna dva popolnoma neznana komika ter Indira, ki je pač tam zato, da imajo tipi kaj za pogledat. Pazite to: med komentatorji poteka stava in če Jasna izgubi, bo zadnjo oddajo morala voditi v KOPALKAH! Neverjetna inovativnost in odličen recept, kako privabiti ogromno gledalcev na zadnje snemanje.
Od leve proti desni: komik 1, Andrej, Jasna, komik 2, Indira
To je v bistvu to, kar vas vsak večer čaka na Planet TV in da je zadeva dolgočasna priča že dejstvo, da imajo producenti komaj dovolj materiala, da zapolnijo tri dni v tednu, pa še to je na smrt dolgočasno. The Biggest Loser Slovenija ima sicer dober koncept in njegovo poslanstvo hujšanja je hvalevredno, žal pa ta zadeva ni primerna za TV. To ni resničnostni šov, to v bistvu sploh ni oddaja, ampak je primerljiva s spremljanjem lokalnega prometa ob štirih zjutraj. Ni ničesar: ni zanimivih situacij, ni zanimivih tekmovalcih, ni zanimivega dogajanja – ni vsebine. In če tega ni, verjetno ni tudi gledalcev, zato preroško napovedujem, da je letošnja sezona tudi zadnja.
Počasi bo nastopil čas, ko bo nekdo morali izgruntati AddBlock program za resnično življenje.
Japonsko startup podjetje Premium Taxi Vision bo namreč začelo ponujati storitev, kjer bo vožnja s taksijem postala bolj prilagojena vsakemu uporabniku.
Potniki lahko namreč že sedaj gledajo v LCD zaslone, kjer so jim servirani razni oglasi. Razlika je v temu, da bo Premium Taxi Vision za prilagoditev oglasov uporabljal tehnologijo prepoznavanja obrazov. Preko tega bodo od potnika izvedeli njegov spol in starost ter jim tako prilagodili oglase.
Seveda ta tehnologija ne bo osrečila vsakega potnika, še posebej zaradi skrbi glede privatnosti. Ko bo namreč vaša podoba enkrat pretvorjena v digitalno obliko, se znajo do nje dokopati tudi oči, katerim tega vpogleda niste dovolili. Vaš digitalni obraz pa zna kmalu postati dragocena valuta med marketinškimi firmami.
Podjetje sicer pravi, da jim je zasebnost uporabnikov zelo pomembna in da se bodo ravnali po japonski zakonodaji, a nekaj podobnega je že izjavil Facebook in vsi vemo, kaj vse se je tam zgodilo z našimi podatki.
Morda pa bi se tehnologijo vendarle dalo izrabiti na dobre načine. Denimo, če bi potnik privolil v skeniranje obraza, v zameno pa bi dobil brezplačni prevoz ali pa popust? Dobra ideja, a žal iz nje verjetno ne bo kruha, saj ne prinese dovolj zaslužka…
Kmalu bo spet napočil čas, da sprostite svojo domišljijo in kreativnost, saj bomo poleti dobili Super Mario Maker 2.
Izvirnik je v originalni inačici presenetil vse, tako igralce, kot verjetno tudi same ustvarjalce. Očitno je ustvarjanje povsem svojih igralnih map v Mario svetu in Nintendovi strežniki so se kmalu šibili pod naloženimi kreacijami navdušenih igralcev.
Da je dvojka v izdelavi vemo že nekaj časa. Nintendo je namreč v začetku 2019 uradno napovedal nadaljevanje, zraven pa izdal še napovednik, ki si ga lahko ogledate spodaj.
Japonski samuraj pa je bil od napovedi povsem skrivnosten in ni želel izdati nobene nove informacije. Vse to se je spremenilo včeraj, ko so na svojem Twitter računu zapisali datum izida. Ta se bo zgodil poleti in sicer bomo lahko špil začeli zaganjati 28. junija 2019.
Super Mario Maker 2 bo seveda na voljo ekskluzivno na konzoli Nintendo Switch.
Samsung se trenutno bori s svojimi upogljivimi telefoni Galaxy Fold, ki so zaradi raznih težav doživeli zamik uradnega izida.
Da bi se malce umaknili od vseh teh problemov in se malce prikupili strankam, so nedavno razdeli njihov nov izum, vazo.
Da, vazo, v katero ponavadi namočimo rože. A to PVC držalo cvetlic, imenovano FireVase, v sebi skriva eno hudo priročno lastnost. V stenah vaze se namreč nahaja mešanico kalijevega karbonata, ta pa hitro zaduši vsak nenadzorovan požar.
Aktiviranje naprave ne zahteva doktorata ampak samo preciznost. Vazo namreč samo zalučamo v nastajajoči požar, kalijev karbonat pa hitro zaduši kisik in od nevarnega požara ostane samo oblaček dima.
Zadevo je razvilo podjetje Cheil Worldwide, zaenkrat pa si jo lahko privoščijo samo prebivalci Južne Koreje, ki imajo pri Samsungu sklenjeno zavarovanje.
Samsung pravi, da želijo z vazo odpraviti problem klasičnih gasilnikov, saj so ti velikokrat neestetski in jih ljudje neradi postavljajo na hitro dostopna mesta za gašenje. Njihova vaza zna ta problem odpraviti, seveda v primeru, da ob metu cilja ne zgrešite, saj se nato lahko samo žalostno praskate po glavi.
Že sedem let mineva odkar smo nazadnje obiskali svet franšize Možje v črnem, zato je kot smo od Holywooda že navbajeni napočil skrajni čas, da dobimo povsem nov del.
Ta bo nosil podnaslov International in tokrat na žalost med naborom ne bomo uzrli junakov prvih treh delov, v katerih sta agenta J in K vrhunsko odigrala Will Smith ter Tommy Lee Jones.
Gre za povsem novo zgodbo, kjer bosta naslovno vlogo tokrat igrala Avengerska Tessa Thompson in Chris Hemsworth, ki se bosta udarila s široko paleto različnih vesoljcev, ki se skrivajo med nami.
Na naš planet preži nova nevarnost, saj se skupina nezemljanov lahko preobrazi v vsakega, tudi v MIB agenta, zato bosta naša junaka primorana odkriti ogromno orožje, s katerim bosta nesnago za vedno odpravila iz našega planeta.
V filmu se bodo pojavili še igralci Rebecca Ferguson, Liam Neeson, Kumail Nanjiani ter Emma Thompson.
Men in Black: International bomo v kinih lahko gledali 14. junija 2019.
Pathologic je ena bolj bizarnih iger, ki je na voljo za PC platformo. Kljub svoji čudnosti je med peščico igralcev pridobila kultni status in to je bilo dovolj, da je ruski razvijalec Ice-pick Lodge najprej spočel predelavo (ki popravi obupno preveden dialog izvirnika), leta 2014 pa je razvijalec najavil, da dela na polnopravni predelavi, ki bo močno nadgradila grafično podobo.
Toda med igralce je zmedo vneslo dejstvo, da se ta druga predelava imenuje Pathologic 2. Razvijalec se približuje koncu projekta in sedaj je ponudil demo dvojke vsakemu, ki bo obiskal njihovo stran.
Dvojka nam ponudi igranje lika Haruspex, ta pa bo eden od treh karakterjev, s katerimi bomo lahko preigrali Pathologic 2. Vsak od njih bo vseboval svoj pogled na štorijo in bo zahteval različne igralne prijeme.
Demo tehta 11 GB, končno različico igre pa boste lahko nabavili na Steamu, datum izida je napovedan na 23. maj.
Blizzard je za svojo igro Overwatch izdal novo funkcijo imenovano Workshop.
Ta bo igralcem omogočala, da v Overwatchu malce sprostijo svojo domišljijo in ustvarijo spopade po njihovih željah.
Workshop namreč omogoča igralcem, da spopade malce začinijo in vpeljejo recimo funkcijo, ki bo vsem igralcem vsako minuto spremenila heroje. Žal zadeva spet ni tako močna, da boste lahko ustvarili povsem svojo mapo ali pa da bi ustvarili svoje teksture, ki bi jih potem vnesli v igro.
Blizzard pravi, da orodje ni tako preprosto za uporabo in da bo najbolj prav prišlo tistim, ki že imajo nekaj izkušenj pri izdelovalnikih map ali pa pri programerjih.
Kljub temu, da Workshop ne omogoča ustvarjanja povsem svojih kreacij, gre še vedno za močno orodje, preko katerega lahko ustvarite prav svojega heroja, katerega potem popeljete v napete bitke.
Workshop je zaenkrat na voljo samo na PTR strežnikih, spodnji posnetek pa vam bo pokazal, kako zadeva deluje v praksi.
Trenutno eden najbolj popularnih MMORPG-jev, Black Desert Online, bo kmalu dobil veliko nove vsebine.
Razvijalci Pearl Abyss so napovedali časovni načrt za njihovo igro. V prihodnjih mesecih bomo igralci deležni novih območij za raziskovanje, dobili bomo nova orožja in “mounte”, poleg tega pa tudi popolnoma novo PvE vsebino, ki bo zagotovo navdušila pripadnike tega odlično skovanega MMORPG-ja.
Lastnosti posodobitve: – PvE vsebine, ki jih bomo delali v skupinah (temnice/raidi) – Novi mounti – Underwater Rains – novo območje za raziskovanje – Star’s End Region – posebno območje, kjer bomo igralci dobili unikatno orožje – Manjši dodatni popravki
HBO po vroči drugi epizodi osme sezone Igre prestolov, svoje gledalce že draži z naslednjo, ta pa se bo imenovala “A Knight of Seven Kingdoms”.
Na njihovem YouTube kanalu se je pojavil nov dražilnik, ta pa prikaže kar nekaj zanimivosti. V enem kadru Jon Snow izjavi: “Night King prihaja”, Dany pa mu odgovori: “Mrtvi so že tu.”
To je oboževalce kar vznemirilo, saj se je na spletu pojavila teorija, da lahko Night King oživi mrtve izpod Winterfella, kjer so bivši vladarji pokopani v kamenih grobnicah.
Čaka nas tudi ogromna bitka. Celotna epizoda bo najdaljša do sedaj, saj bo trajala kar 82 minut. Ustvarjalci obljubljajo, da bomo dobili rekordno, najdlje trajajočo bitko v filmski in televizijski zgodovini. Prejšnji rekord je držala bitka v Helm’s Deep, ki smo jo videli v filmu Gospodar prstanov: Stolpa.
Več bo znanega 28. aprila, ko bomo zadevo lahko končno gledali na naših televizijskih sprejemnikih (ali glede na statistiko ilegalnih prenosov na računalniških zaslonih).
Približuje se Mid-Season Invitational 2019, ki v League of Legends svetu velja za drugo največje tekmovanje in se uvršča tik za spektaklom, ki ga ponuja svetovno prvenstvo.
Letošnji MSI bo še posebej zanimiv, saj bodo ZDA, Evropa, Kitajska in Koreja v boj poslale šampionske ekipe.
Pri Korejcih vlada šampionska in popolnoma obnovljena ekipa SK Telecom T1, ki so z zmago nad Griffinom prevzeli najvišje mesto v LCK. V Evropi je glavni G2 Esports, ki je v finalu odpravil ekipo Origen. Team Liquid je v ZDA premagal TSM in tako zavzel prestol LCS-a. Seveda pa ne gre pozabiti tudi kitajskih svetovnih prvakov Invictus Gaming.
Glavni dogodek MSI-ja bo sestavljen iz skupine s šestimi ekipami, kjer bo vsaka ekipa dvakrat igrala z vsako in štiri najboljše ekipe bodo napredovale v končnico.
Tri ekipe so avtomatsko uvrščene v glavni del MSI turnirja glede na pretekle rezultate iz mednarodnih tekmovanj.
Te tri ekipe so:
G2 Esports – LEC prvaki
Invictus Gaming – svetovni prvaki
SK Telecom T1 – LCK prvaki
Še tri ekipe se bodo kvalificirale skozi “play-in” fazo igranja, te kvalifikacije pa bo sestavljalo 10 moštev. Prva runda “play-in” faze bo vsebovala 8 ekip iz manjših regij, dve od teh bodo napredovale v naslednjo rundo, kjer bosta prisotni tudi ekipi Team Liquid in Flash Wolfes. Tri ekipe iz druge runde bodo potem napredovale na glavni dogodek.
Ekipe v play-in fazi so razdeljene v dve skupini, po štiri ekipe. Tudi tukaj bo vsaka ekipa z vsako v svoji skupini igrala dvakrat, pri čemur najboljša ekipa napreduje v naslednji krog.
Skupine za play-in so že znane te pa so sledeče:
SKUPINA A:
1907 Fenerbahçe Esports (TCL)
Phong Vũ Buffalo (VCS)
Isurus Gaming (LLA)
Bombers (OPL)
SKUPINA B:
MEGA (LST)
Vega Squadron (LCL)
INTZ e-Sports (CBLOL)
DetonatioN FocusMe (LJL)
MSI turnir bo potekal v Vietnamu in Tajvanu. Play-in faza se bo odvijala med 1. in 7. majem v Ho Chi Minh Cityju, v mestu Hanoi pa bo potekal glavni dogodek in sicer med 10. in 14. majem. Končnica je rezervirana za Taipei in se bo odvila med 17. ter 19. majem 2019.
Sekiro je presneto zafrknjena izkušnja, ki včasih meji že na absurdno. To ste lahko prebrali v mojem opisu igre in že takrat sem vedel, da se bo na internetu slej kot prej našel norec, ki bo igro preobrnil na nek čuden način kot je denimo z uporabo nog ali česa podobnega.
Twitch uporabnik ATwerkingYoshi se ukvarja prav s takimi bizarnostmi, saj preigrava FromSoftove igre z uporabo čudnih kontrolerjev.
Tip trenutno drži rekord za igro Dark Souls 3 in sicer za panogo “uporaba največ različnih kontrolerjev za dokončanje Dark Souls 3”. Igro je namreč obrnil preko uporabe ribiške palice, plesne podlage in kontrolerja v oblik motorne žage, katera je bila originalno namenjena za Resident Evil 4.
Pri preigravanju Sekira se je odločil poslužiti bongo bobnov , ki so bili sicer namenjeni preigravanju igre Donkey Kong. Zadevo je malce predelal in na koncu je naprava sprejemala vnosne ukaze kot običajni kontroler. No, skoraj, saj se je moral odpovedati obračanju kamere in prav neverjetno je, da mu je kljub temu uspelo dokončati igro. Celoten projekt predelave bobnov si lahko ogledate tukaj.
Za svoj podvig je potreboval 10 ur in 131 smrti, njegovo celotno avanturo si lahko ogledate na njegovem Twitch kanalu ali pa si spodaj ogledate končni obračun.
Na sejmu E3 2018 je bilo napovedanih veliko iger a vsi so se strinjali, da je največ pozornosti bil deležen Cyberpunk 2077.
Ta naslov, ki ga že dolgo razvija The Witcher 3 ustvarjalec CD Projekt RED, velja za eno najbolj pričakovanih RPG izkušenj, zato je bila publika navdušena, ko so projekt končno videli v video obliki.
V nedavnem intervjuju je Mateusz Tomaszkiewicz, ki skrbi za izdelavo nalog v Cyberpunk 2077, povedal, da je bil lanskoletni demo samo majhen delček celotne igre in da video ni prikazal, kako naslov deluje v ogromnem, odprtemu svetu. Povedal je še, da bo končni izdelek precej drugačen od tistega, ki smo ga gledali na E3 2018 platnu.
Žal je datum izida še vedno skrivnost in glede na njihov zadnji napovednik, v letu 2019 igre skoraj zagotovo ne bo na spregled.
Bo pa CD Projekt RED pristen tudi na letošnjem festivalu E3 in morda nam končno razodenejo datum, pa čeprav se bo ta zgodil enkrat v 2020? Morda pa nam povejo kaj več o svojemu drugemu naslovu, saj potrjeno CD Projekt RED dela še na eni RPG igri, o kateri pa zaenkrat ni znanega še popolnoma nič.
Godzilla filmov je bilo že toliko, da jih odkrito rečeno sploh ne spremljam več. Franšiza pridno kuje nove izdelke in sedaj se nam približuje povsem nov del, ki bo očitno najbolj eksploziven in brutalen do sedaj.
Godzilla King of the Monsters bo na platno postavil ogromne monstrume, ki jim Japonci ljubkovalno rečejo Kaiju. Človeštvo bodo zagrozili titanski pošastki, kot sta Mothra ter Ghidorah. Vojaška tehnologija pri njih ne zaleže, zato se človeštvo odloči na svojo stran priklicati bivšega nasprotnika: Godzillo.
Finalni napovednik je eksploziven, poln akcije in duhovitega dialoga. Glavno vlogo bo nosila Millie Bobby Brown, deklina, katero poznamo predvsem iz serije Stranger Things.
Glede na napovednik sklepam, da nas čaka nekaj emotivnih scen, kjer se bo ogromna dinozavrska pojava žrtvovala za dobro vseh, pričakujem pa tudi, da se bo med vojaki znašel tudi kakšen zlobni general, ki bo želel Godzillo zasužnjiti ali pa jo uničiti.
Godzilla: King of the Monsters bo v kinih rjovela od 31. maja 2019.