V tem tednu se je v igro Apex Legends vmešal tudi Amazon in njihov Prime, ki tesno sodeluje s streaming platformo Twitch. Naredili so povsem unikaten Pathfinder Omega Point skin, ki ga je možno prejeti le če ste uporabnik Twitch Prima.
Poleg ekskluzivnega skina boste prejeli tudi 5 Apex paketkov, ki vsebujejo razne kozmetične predmete.
Uporabniki Twitch Prima so lahko vsi, ki si ustvarijo račun in svojo kreditno kartico povežejo na Amazonov račun in nato Origin povežejo s svojim Twitch računom. Seveda si tega predvsem mlajša generacija ne more privoščiti, saj nimajo vsi tako prijaznih mamic, da bi jim te posodile svojo kreditno kartico.
A pri Apex Legends Twitch Prime paketu ni vse tako kot izgleda, saj so igralci odkrili neverjetno varnostno luknjo, ki omogoča vsem igralcem, da povsem zastonj pridobijo te ekskluzivne nagrade.
Zadeva je povsej verjetnosti nelegalna in je povsem nenamerna zato morate še posebaj paziti in premisliti preden se res odločite za izrabo te opcije. Če ste dovolj pogumni in menite, da se z vašim računom ne bo nič zgodilo, potem hitro odprite Origin, kliknite My Game Library > Desni klik na igro Apex Legends > Game Properties > Advanced Launch Options > V command line arguments dodajte zapis +twitch_prime_linked 1 > Save.
Tako boste povsem zastonj prejeli Twitch Prime nagrade, a je izraba te varnostne luknje povsem na lastno odgovornost. Pri Originu zaenkrat še niso komentirali oziroma popravili zadeve a lahko to pričakujemo zares kmalu.
Razvijalec Bigben Interactive in Eko Software sta pokazala popolnoma nov napovednik, ki prikazuje nov igralni razred v akcijskem RPG-ju Warhammer: Chaosbane.
Gre za mogočnega škrata imenovanega Bragi Axebiter, ki se močno zanaša na svojo moč. Kot vsak škrat, tudi Bragi uporablja svojo sekiro, katero lahko meče v nasprotnike in z njo mlati po njih. Razvijalci pa so mu dodali tudi eno najboljših spretnosti in sicer vsem dobro poznani “Whirlwind”. To je spretnost, s katero se lahko škratek vrti kot barbar v Diablo franšizi.
Warhammer: Chaosbane bo izšel 4. junija 2019 za PC, XB1 in PS4. Prednaročite ga lahko že za 49,99$ na uradni spletni strani.
Dolgo že čakamo na uradno oznanitev naslednjega Samsungovega telefona, ki se bo imenoval Galaxy S10.
Od uradnega oznanila nas čaka samo še par ur, saj se bo to zgodilo nocoj ob 20.00, veliko presenečenje pa je pokvarila TV 2, ki je največji kanal na Norveškem.
Prav tam so namreč pokazali celoten napovednik za Samsung Galaxy S10, ki je prikazal praktično vse, kar nam bo ponujala naslednje generacija njihovih telefonov.
Prikazana sta sprednja kamera, katera se skriva pod zaslonom in bralnik prstov, kateri se prav tako skriva pod ekranom. Vidimo lahko tudi trojni sistem kamere na zadnji strani, Samsung S10 pa bo vseboval tudi obratno brezžično polnjenje, to pa omogoči polnjenje enega telefona z drugim.
Kot da to ne bi bilo dovolj, se je na spletni strani pojavil še vir informacij, ta pa je razkril še nekaj podatkov.
Sprednja kamera naj bi snemala pri ločljivosti 4K, telefon pa naj bi vseboval kar 1 TB prostora. Družbo mu bo delalo 12 GB pomnilnika ter 4100mAh baterija, ki bo, kot že omenjeno, vsebovala zmožnost polnitve drugega telefona. Zadnja kamera naj bi vsebovala senzor položaja, kar naj bi omogočalo zajemanje odličnih fotografij.
Cena? Samsung S10 bo v Evropi zahteval 1,500 €, kar je ogromna cena, primerljiva z Apple telefoni zadnje generacije, ki pa se ravno zaradi svoje cene niso ravno prodajali prav dobro.
Spodaj si lahko ogledate napovednik, prenos v živo pa si lahko ogledate na sledeči povezavi.
Spletna varnost ni enostavna stvar in vse se prične že pri izbiri gesla. Kakšne so tvoje trenutne navade? Uporaba enostavnih gesel, kot je 12345? Eno samo kompleksno geslo, ki ga memoriziraš in uporabljaš na vsaki spletni strani? Uporaba gesel, ki sestojijo iz zasebnih podatkov? Vse omenjene metode predstavljajo varnostno tveganje in z njihovo uporabo obstaja velika možnost, da bo račun prej ali slej dobil nenadejan obisk. Po toči zvoniti je prepozno, a vseeno kljub pomembnosti varnosti uporabniških računov in zasebnih podatkov na medmrežju uporabniki še zmeraj pogosto ne izvajamo pravilnih varnostnih ukrepov.
Kaj torej napravi geslo neprimerno in kako ustvariti res varno geslo? Danes si bomo ogledali nekaj značilnosti slabih varnostnih gesel in dali par napotkov, kako poskrbeti za varnost.
Izogibaj se besed v slovarju
Vsakih par mesecev pride na dan kakšna raziskava na temo najslabših množično uporabljenih gesel. Med selekcijo najdemo veliko očitnih izbir, kot so 123456 ali 111111, qwert ali podobne enostavne fraze ali kombinacije. A zraven se nahajajo tudi gesla, ki sestojijo iz enostavnih besed. »basketball«, »dragon« in »monkey« so le nekateri obupni primeri gesel, ki še zmerom prepogosto najdejo svojo pot med uporabniške račune. Imej v mislih, da so to ene prvih stvari, ki jih bo heker preizkusil!
Najpogostejša metoda ugotavljanja gesla s strani nepridipravih je napad s surovo silo, kjer s pomočjo namenskega programa preizkušajo razne besede in fraze eno za drugo. Nekatere strani sicer vsebujejo varnostno funkcijo, ki onemogoči dostop ali zaklene račun po določenem številu napačnih poizkusov prijave, a vseeno mnoge še zmerom ne posedujejo te osnovne oblike zavarovanja uporabnika. V tem primeru lahko vdiralec enostavno nastavi skripto, ki gre avtomatično skozi vse najpopularnejše izbire ter osnovne izraze in besede. In glej, no, glej, besede v slovarju se tu znajdejo precej visoko.
Razmišljaj inovativno
Nekje sem zasledil komentar uporabnika, ki je ponosno izjavil, da kot geslo uporablja yse4rfvgz7ujmko0 . Sicer sprva izgleda kot zbirka nelogičnih črk in številk, a ob podrobnem pogledu lahko geslo vpišemo tako, da po tipkovnici gremo s prstom “cik-cak” iz spodaj levo proti desni.
Takšna gesla resda predstavljajo odlično in hkrati bistro izbiro, a vseeno z njimi pride ena velika slabost. Učinkujejo zgolj, če uporabimo isto geslo na vsaki strani, saj si bomo drugače vse metode vnosa zelo težko zapomnili. Dobro geslo vseeno prestavlja varnostno tveganje, v kolikor ga uporabimo na vseh straneh. Redkokdaj mine teden, brez da bi dobili kakšno novo novico o varnostnem vdoru v bazo podatkov večje spletne strani, zaradi česar ponavljajoča se gesla predstavljajo dosti večjo tveganje, saj je možnost za najdbo gesla v eni takšnih zbirk podatkov dosti večja.
Geslo iz osebnih podatkov kar prosi za vdor
Uporaba osebnih podatkov za gesla, kot so datumi, letnice, imena ali kraji, se sliši zelo privlačno, saj takšnega gesla zagotovo ne boš pozabil. A kaj, ko so to ena najslabših gesel, kar jih je možno imeti. Obstaja velika možnost, da se imena in naslovi nahajajo v bazi podatkov, ki jih bo nepridipravi uporabil ob poizkusu vdora, visoko na lestvici so tudi letnice in datumi. A ne le to. Takšno geslo bo prej uganil tudi znanec, prijatelj ali družinski član.
Tudi kombinacije datuma in kraja niso povsem varne, saj kot vsi vemo na spletu zasebnost ne obstaja. Po zaslugi socialnih omrežij, kot sta Facebook in Twitter lahko do teh podatkov zlahka pride vsak s petimi minutami časa. Zagret heker bo tako zlahka prišel do teh podatkov in jih uporabil ob poizkusu vdora.
Varnost se ne konča pri geslu samem
Seveda je glavni problem uporabe raznolikih gesel ta, da si je vsa dosti težje zapomniti. Zaradi tega vsaka stran vsebuje tudi povezavo za obnovitev izgubljenega ali pozabljenega gesla. Nekatere enostavno pošljejo geslo na pripadajoč email naslov, medtem, ko druge potrebujejo odgovor na varnostno vprašanje.
Večina varnostnih vprašanj je zastavljenih enostavno. Ime prvega hišnega ljubimca, srednje ime matere, kraj šolanja in podobne. Ker je zasebno življenje po zaslugi socialnih omrežij kot odprta knjiga za vsakega s kompetentnimi računalniškimi veščinami, je ugotovitev odgovorov na takšna vprašanja precej enostavno opravilo. Zaradi tega je laganje pri takšnih vprašanjih včasih bolje od govorjenja resnice. Če seveda ne pozabiš tudi, kaj navedeš kot laž.
Morda si malo višje zapazil še eno hudo tveganje pri spletni varnosti. To je varnost primarnega e-poštnega naslova. Ker je večina uporabniških računov vezana neposredno nanj, lahko z dostopom do tega računa vsak pridobi tudi dostop do vseh uporabniških računov, saj enostavno uporabi prej omenjeno opcijo izgubljenega gesla za ponastavitev le tega. Zato je varnost tu še pomembnejša in za geslo e-poštnega naslova je močno priporočljivo nastaviti unikatno nelogično besedo, ki je nikakor ne smeš pozabiti.
Se bojiš amnezije? Uporabljaj upravitelja gesel
Če je strah pred izgubo gesel visoko na tvojem repertoarju je uporaba upravitelja gesel, kot je recimo LastPass, zelo dobra ideja. Kljub temu, da sprva vpis vseh gesel v eno samo orodje zveni kot grozno varnostno tveganje, je varnost programov za shranjevanje gesel navadno njihova glavna prioriteta in vsa gesla so tudi zakodirana v zbirko nelogičnih črk, zaradi česar do njih ne bo mogel dostopati nihče, pa tudi drugače mu podatek ne bo povedal ničesar.
Še ena koristna opcija večine takšnih programov je generiranje naključnih gesel, ki jih je skoraj nemogoče ugotoviti preko vdora z grobo silo, prav tako pa so gesla samodejno vnešena ob obisku takšne strani.
Za konec
Na kratko – ne uporabljaj predvidljivih gesel, uporabljaj unikatna gesla za vsako stran in gesla naj ne vsebujejo podatkov iz osebnega življenja. Upamo, da se sedaj zavedaš spletne varnosti in da boš nemudoma zamenjal vsa gesla, ki predstavljajo varnostno tveganje. Saj veš, kako pravijo – preventiva je najboljša kurativa in to pri varnosti še kako drži.
Pri ameriškem podjetju Riot Games so se po slabih štirih letih ponovno odločili zvišati cene pri kupovanju njihove valute Riot Points. No, ne gre ravno za podražitev, gre pa za občutno zmanjšanje Riot Pointsov, ki jih dobite ob nakupu za določeno ceno.
Leta 2015 smo lahko za slabih 10 € prejeli 1750 Riot Pointsov, nato pa so prišle spremembe, ki so cene zvišale za 10%. Od takrat smo lahko za 10 € igralci prejeli le 1580 RP kar vseeno ni bilo tako katastrofalno.
No pri Riot Gamesu se še ne mislijo ustaviti saj so ponovno napovedali spremembo v količini prejetih točk. Sprememba bo bila približno 9-15% in bo pomenila, da bi ob nakupu Riot Pointsov v vrednosti 10€, sedaj prejeli le 1380 RP-ja.
Na forumih se je že oglasil eden izmed moderatorjev Riota, ki je to potrdil in ob tem podal tudi razloge za omenjene spremembe.
Zapisal je, da so v oktobru leta 2009 vsi EU igralci za 10€ dobili 1780 RP-ja, po tej spremembi pa jih bodo za isto ceno prejeli le 1380 kar je 29% sprememba od tistega leta do danes. Povedal je tudi, da je to enaka vrednost, ki jo ameriški igralci dobijo ob plačilu za 10$, kar zadošča za nakup skina v vrednosti 1350 RP. Eden izmed razlogov tiči tudi v tem, da je 1 evro trenutno vreden 1.13$, a je davek v evropskih državah v povprečju 20% kar nanese na malo manjši prihodek Riot Gamesu ob takih nakupih. Igralci so seveda že začeli s pritožbami in slabimi mnenji o potezah Riota, kar bi lahko igro League of Legends še bolj potisnilo v pogubo.
Evropske spremembe cen RP-jev:
Velika Britanija: 9%
Območje EU: 15%
Polska: 11%
Romunija: 11%
Madžarska: 11%
Švica: 10%
Češka: 11%
Spremembe prihajajo tudi drugod po svetu, saj se je veliko držav odločilo dodati dodaten davek ali pa davek na digitalne nakupe. Gre za države kot so Avstralija, Nova Zelandija, nekatere Latino-ameriške države ter ZDA, ki je dodala dodaten davek na digitalne nakupe. Še največjo spremembo je doživel Urugvaj, kjer se je cena povzpela kar za 40%, razlog pa tiči v inflaciji, ki je močno vplivala na njihovo valuto.
Spremembe cen RP-jev po svetu:
Koreja: 15%
Avstralija: 10%
Nova Zelandija: 15%
Mehika: 12%
Čile: 10%
Peru: 10%
Turčija: 20%
Brazilija: 7%
Urugvaj: 40% (inflacija ter višji davki)
Nadomestila
Pri Riotu so se odločili za spremembo tudi v sistemu za nadomestila (ang. Refunds). V trenutnem sistemu je namreč vsak igralec na svoj račun prejel 3 možnosti vračila nakupov in je po vseh zapravljenih uporabah ostal brez možnosti vračila, sedaj pa bo vsak račun prejel nove 3 možnosti vračila, vsako leto pa boste prejeli po 1 možnost vračila, a le če ste vsaj enkrat na računu to funkcijo uporabili. Na računu pa ne morete imeti več kot 3 možnosti. Dodali bodo tudi zmožnost vračanja nekaterih nakupov v istem tednu nakupa, pri čemer ne bo potrebno uporabiti vaše ene možnosti vračila ampak bo Riot to omogočil zastonj. Vse omenjene spremembe bodo začele veljati od 5. marca.
Takole nekako bo izgledala tudi evropska RP trgovina le da bo cena v evrih (podatki so primerjani z ameriško trgovino).
Chris Wilson je potrdil izid igre Path of Exhile na konzoli Play Station 4 v mesecu marcu, potem ko je bilo to s prva načrtovano že decembra lani. Igra naj bi na omenjeno konzolo prišla skupaj z zadnjo ekspedicijo imenovano Betrayal, a so se razvijalci v zadnjem trenutku izid odločili prestaviti, saj so hoteli popraviti še določene malenkosti.
Po dolgotrajnem procesu premestitve igre iz osebnih računalnikov na Play Station konzolo bo igra v celoti pripravljena v koncu marca, točen datum pa še ni znan. Igra bo na PS4 vsebovala tudi ekspedicijo oziroma DLC Synthesis, ki bo izšel 8. marca letos.
V novi ekspediciji lahko igralci pričakujejo Memory Map, za katerega bo potrebno zbirati delčke mape, ki se nato sestavijo v celoto in ustvarijo manjše instance. Uspešno končana instanca bo prinesla tudi posebne nagrade in seveda dragocene elemente.
V igro prihajajo tudi tako imenovani Fractured Items (sl. zlomljeni predmeti), ki bodo imeli svoje slabosti in prednosti. Preko 40 sposobnosti karakterjev bo prenovljenih, prav tako pa bo dodanih nekaj novih. Dodani bodo novi predmeti, natančneje 16 njih, ki v igri še niso bili videni in bodo prav tako imeli posebne efekte.
Ne mine dan ko Netflix izgubi kakšno serijo ali pa film na svoji pretočni platformi in nič drugače ni tudi danes.
Kreativni vodja podjetja WarnerMedia, Kevin Reilly je namreč namignil, da imajo pri distribucijski hiši Warner Bros. v planu razviti povsem svojo pretočno platformo, ki jo ob enem pripravlja tudi Disney.
Reilly je potrdil namige, da bodo ob izidu njihove platforme umaknili prav vse njihove CW serije kot so Flash, Arrow, Riverdale in ostale znane serije ter gledanje teh omogočali samo uporabnikom WarnerMedia platforme.
Pogodba Netflixa in WarnerBrosa namreč poteče že v tej pomladi, zato je za pričakovati, da se ustvarjalci CW serij ne bojo odločili za podaljšanje in bojo raje malce počakali za objavo serij na svoji platformi.
Leta 2005 smo pravi igričarji prisegali samo na eno miško in ta se je imenovala Lgitech MX 518.
Njeni priljubljenosti je botrovala lepa oblika, hitrost ter lepo razporejeni gumbi, za vse to pa niti ni zahtevala pretirane cenovne dajatve.
Gre za najbolj priljubljeno miško vseh časov in Logitech je par let nazaj razkril, da jih je prodal kar 16,4 milijonov.
Proizvajalec je včeraj na svoji strani razkril presenetljivo vest, da se njihov šampionski mišak vrača v proizvodnjo!
Seveda bo zadeva prenovljena in nadgrajena, bo pa oblika ostala več ali manj ista.
Originalna inačica je vsebovala senzor s 1,600 DPI, medtem ko bo “Remake” precej bolj nadgrajen, saj bo dobil Logitechov Hero senzor, ki vsebuje 16,000 DPI. Miška bo vsebovala tudi 32-bitni ARM procesor, kateri bo omogočal shranjevanje profilov.
MX 518 bo, tako kot njegov predhodnik, na voljo samo v žični verziji, moč pa ga je že prednaročiti za ceno 59,99 €.
Ta hrvaška preživetvena igra je ob izidu v sistemu Zgodnjega dostopa nekaj časa kraljevala v gledanosti na Twitchu, poleg tega pa je razvijalec Gamepires prodal kar lepo količino kopij igre na Steamu.
Navdušenje je hitro nato poniknilo, saj SCUM preprosto ni vseboval dovolj vsebine in gledanja penisov, pa naj bodo še tako veliki in groteskni, so se igralci kmalu naveličali.
Hrvatje delajo dalje in včeraj so razkrili svoje načrte posodobitev za naslednje tri mesece in glede na zapisano, bo SCUM morda kmalu zopet stopil pod igričarske žaromete.
Največjo prenovo bodo doživela vozila, ki so trenutno v igri precej osnovna. Novi sistem se bo, tako kot vse v tej igri, bolj nagibal k realizmu. To pomeni, da se bo težnost avta nagibala in bo upoštevala dejstvo, koliko ljudi se trenutno vozi v avtu. Če se bosta naprimer na zadnjih sedežih tlačila debeloritneža, bo naš štirikolesnik veliko bolj nagnjen nazaj.
Prav tako se bo vozilo odzivalo na različne poškodbe in če ga bomo streljali v motor ali gume, bo nadaljnja vožnja precej drugačna izkušnja. V avte bo moč tudi vlamljati, jih prižigati brez ključev, potrebno pa bo poskrbeti tudi za dobro zalogo goriva.
Gradnja baz bo prav tako veliko bolj dodelana. Izdelati bo moč prave hiše a zato bomo najprej potrebovali primeren načrt, razvijalci pa nameravajo omogočiti gradnjo večjih zadev kot so denimo rudnik ali pa celo bolnico ter pravo pravcati grad.
Veliko dela bo deležna tudi igralna izkušnja, saj bo prenovljen inventorij, v katerem bomo končno lahko združevali iste predmete ter si jih tudi ogledali v 3D pogledu.
Čakajo nas tudi prve prave misije ter nov uvajalni del, ki bo novim igralcem malo bolj razložil osnovne mehanike igre.
SCUM zna zato biti čez tri mesece povsem drugačna izkušnja in zanimivo bo videti, če bo Hrvatom spet uspelo igro vrniti na pota prejšnje slave.
Treyarch je v igro Call of Duty:Black Ops 4 dodal posodobitev imenovano Operation Grand Heist, ki je že na voljo za igralce na konzoli PS4. Grand Heist bo ob enem prejel novega specialista, nove mape in orožja ter preobleke.
V večigralski in Blackout (Battle Royale) mod je prišel nov specialist z imenom Outrider, dodali pa so tudi nov večigralski mod One in the Chamber, kjer smo postavljeni v igro z enim samim revolverjem in enim metkom, ki si ga ob vsakem uboju nasprotnika povrnemo.
Tisti igralci, ki si lastijo Black Ops Pass imajo sedaj možnost igranja tudi dveh novih map imenovanih Casino ter Lockup, poleg novih map pa dobite še dostop do povsem novega karakterja v zombi modu, imenovanega Cosmic Silverback.
Mapa v modu Battle Royale – Blackout je dobila spremembo, saj so razvijalci v desni spodnji kot mape dodali mesto imenovano Ghost Town. Površje mape je zasnovano po Black Ops 2 mapi Standoff, medtem ko je podzemlje zasnovano po zombi mapi Buried. V zombi mod so prav tako vnesli nekaj sprememb, kjer so poleg nove zgodbe dodali še nov “perk” imenovan Ethereal Razor. XboxOne in PC posodobitvi bosta izšli kasneje v tem tednu.
10 let nazaj je bilo bojno polje večigralskih iger precej drugačno od današnjega.
Sedaj vsi lovijo popularni battle royale način in ga tlačijo tudi v naslove, ki se zanj morda pa ne zdijo najbolj primerni.
Leta 2009 pa so vrh lestvic krasile MOBA igre in takrat se je vila vročična bitka med še danes močno popularnim League of Legends ter Heroes of Newerth, na slednjega pa so danes skorajda vsi že pozabili.
Heroes of Newerth se je od LoLa raziskoval predvsem po temu, da je za svoje igranje zahteval cenovni davek 30 €. To mu ni šlo v prid zato je po letu obratovanja preklopil na F2P način. Takrat pa je bilo seveda že prepozno in League of Legends je postal neulovljiv.
Kljub manjši igralni bazi, je HoN nekaj igralcev vendarle nabral in teh je bilo dovolj, da špil živi že 10 let.
Morda pa se njegova življenjska doba počasi izteka, saj so včeraj napovedali novo posodobitev, ta pa bo glede na zapisano tudi zadnji večji popravek, ki ga bo igra prejela:
“Trenutno je popravek 4.7.3 zadnji, ki bo vseboval večjo posodobitev vsebine in spremembe. Nadaljnji HoN popravki bodo manjša uravnoteženja ter popravki hroščev, če bo to seveda potrebno.”
“Nekateri člani razvojne ekipe bodo omenjeni pri opisih predmetov ali veščin, kot zahvala za vse njihovo trdo delo skozi leta.”
Vse skupaj se bere kot da se zgodba igre Heroes of Newerth počasi zaključuje in če je temu tako, se spodobi še enkrat ogledati napovednik igre.
Sony bo kmalu prenehal s proizvodnjo popularne ročne konzole PS Vita, ki je bila na Japonskem prvič na voljo leta 2011, drugod pa je bila na voljo leto pozneje. Kasneje je prišel še manjši ter lažji model, ki smo ga lahko preizkusili v letu 2013.
Ročna konzola je požela cel kup pohval igralcev, saj so bile igre na njej dobro optimizirane in prenesene iz drugih sistemov, poleg tega pa je imela konzola za tiste čase zelo dobro strojno opremo oziroma specifikacije.
Vseeno pa so jo ostale konzole in tehnologija prerastle, pri podjetju Sony pa so ob koncu leta 2016 priznali, da se bolj kot na Vito, želijo osredotočiti na PS4 ter Playstation VR.
Zaenkrat naj bi proizvodnjo ustavili le na Japonskem, a je kaj kmalu za pričakovati ustavitev celotne proizvodnje. V mesecu maju preteklega leta so namreč že prekinili prodajo fizičnih PS Vita iger v ZDA in Evropi, saj je bilo zanimanje praktično nično.
Pri največjem igričarskem podjetju Tencent so se odločili poostriti pravilnik o prenašanju njihovih iger v živo.
Pri tem naj bi botroval predvsem kitajski parlament, ki je v zadnjem letu na Kitajskem vnesel ogromno sprememb. Pravila veljajo samo za Kitajske igralce in ustvarjalce vsebine, saj naj bi te vedno bolj kršili oziroma bi bili na meji kršitve dosedanjih zakonov.
Tencent je zato v svoj pravilnik vnesel 12 novih pravil, ki se jih morajo livestreamerji držati. Tukaj so vsi dejavniki, ki jih tamkajšni igralci ne smejo početi:
Kršiti Kitajske socialne vrednoste z upoštevanjem občutljivih tem, politike, etike in religije
Promovirati ali objavljati vsebine, ki kršijo Kitajske socialne vrednote, vključno s pornografijo, igrami na srečo in terorizmom
Obnašanje, ki meče slabo luč na podjetje Tencent Games direktno ali posredno
Distributirati napačne informacije ostalim igralcem v kakršnikoli obliki
Vključevanje v vulgarne ali nespodobne informacije
Distributirati ali promovirati viruse ali goljufive programe
Promovirati pretirano nasilje v igri ali izven nje
Izdajati zasebnost ostalih igralcev brez njihovega dovoljenja
Neupoštevanje pravil pogodbe, podpisane s tretjimi strankami (platforme za pretakanje)
Kršiti avtorske pravice razvijalcev igre ali drugih ustvarjalcev vsebine
Ustvarjati spor ali drug neugoden družbeni vpliv
Druge dejavnosti, ki prav tako kršijo zakone, etiko in vrednote
Kitajski streamer Jiang “Haishi” Haitao je kljub pogodbi s streaming platformo Huya, v živo prenašal tudi na platformi Douyu ter plačal kazen v vrednosti 7.2 ameriških dolarjev
Treba je reči, da je YouTube bitka med kanaloma PewDiePie ter T-Series ena najbolj zabavnih zadev, ki jih lahko spremljamo zadnje mesece.
Felix ‘PewDiePie’ Kjellberg je trenutno v močni borbi z gigantskim, indijskim kanalom T-Series in razlika med njima konstanto narašča in pada.
Šved zaenkrat še ni izgubil svojega prestola a mora zato presneto delati. Pomagajo mu tudi njegovi oboževalci, saj so denimo vdrli že v tiskalnike, ki so nato spisali sporočilo: “Naročite se na PewDiePie kanal”.
Vročična bitka teče dalje in Felix se je zato odločil poprijeti za najbolj znane igre, v trudu pridobitve novih sledilcev.
Na začetku februarja se je tako spravil igrati Fortnite ter Roblox, na slednjem so mu nato ukinili račun in mu ga nato spet omogočili.
Nato se je nato namenil še v Minecraft in v tistem trenutku, je bila razlika med njim in tekmecem samo še borih 13,500 naročnikov.
Naslov posnetka je vsakemu dal vedeti, o čemu teče beseda, saj se imenuje: “Playing Minecraft Christian Servers to STOP TSERIES”.
“Nikoli si nisem mislil, da bom tako obupan in bom igral Minecraft. Zavedam se, da sem na najnižji točki, ki jo je kdaj izkusil kdorkoli,” je povedal na začetku prenosa v živo.
Njegove igralne pustolovščine so mu zagotovo pomagale do novih naročnikov, žal pa se Indijci rojevajo hitreje kot pa lahko njegovi sledilci klikajo na naroči se gumb.
Razlika med kanaloma zaenkrat šteje dobrih 10.000 ljudi (oz. računov) in če res nimate za početi karkoli drugega, lahko gledate bitko številk na spodnjem posnetku.
Na letošnjem IEM ESL Katowice dogodku bo poleg največjega CS:GO turnirja prisoten tudi Fortnite turnir, imenovan ESL Katowice Royale, na katerem bo igral tudi slovenski igralec Blaž “K1nzell” Lešnik. V duo ekipi bo igral z grškim igralcem Villexom, a ekipa ne bo imenovana Atlant1s, saj je grškemu igralcu potekla pogodba. K1nzell je sicer tekmoval že na večjih tekmovanjih in v 5. tednu summer skirmisha s soigralcem Mitr0m iz ekipe Atlantis celo premagal celotno konkurenco v Evropi!
ESL Katowice Royale 2019 bo potekal 1. do 3. marca, nagradni sklad turnirja pa bo 500.000 ameriških dolarjev. Poleg International turnirja na katerem bodo igrali tudi znani igralci kot so Poach, Tfue, Mitr0 in ostali, bo potekal še polski Fortnite turnir, na katerem bo nagradni sklad 100.000$.
To bo tudi prvi turnir v Fortnitu pod okriljem ESL-ja, tako da lahko pričakujemo res ogromno število gledalcev pa čeprav je igra Apex Legends trenutno bolj popularna.
Serija Metro mi je bila od nekdaj ljuba. Prva igra, Metro 2033, je izšla nekje v času, ko je post-apokaliptčni ruski pokrajini vladala STALKER franšiza in čeprav sta si naslova delila marsikakšno karakteristiko, sta se tudi močno razlikovala.
Metro ni nikoli stavil na bogat odprti svet ampak na bolj osredotočeno izkušnjo, kjer vas je namesto raziskovanja naprej gnala štorija, ta pa je bila spisana po knjižni predlogi pisatelja Dmitrij Gluhovskija.
STALKER serija je že dolgo časa mrtva zato smo vsi navdušenci sovjetske radiacije veliko več upov polagali na Metro Exodus, ki naj bi končno našo izkušnjo odpeljal v odprti svet.
Razvojna ekipa: 4A Games Založnik: Deep Silver Platforme: PC, Xbox One, PS4 Datum izida: 15. 2. 2019 Cena: 49.99 € – EIGRE.SI
VIDEO OPIS
In tako smo končno dočakali Metro Exodus in sestradan sovjetskih dogodivščin, sem se novega dela presneto veselil. Preigral sem tudi prejšnja dva dela in čeprav mi je bila okvirna zgodba precej znana, si nikakor nisem mogel v spomin priklicati zaključka dvojke, podnaslovljene Last Light.
Exodus si ne daje preveč opravka, da bi vam razlagal dosedanjo štorijo ampak vas rukne kar v sredino avanture zato je novim igralcem priporočljivo, da si najprej ogledajo prvotni avanturi. Ne gre samo zato, da boste sploh vedeli, zakaj se točno gre, saj špil vsebuje ogromno referenc na prvi in drugi del in ob nepoznavanju boste ob njih samo debelo gledali.
Artyom je v tokratni izkušnji povsem nem, kar izpade precej čudno, saj vaši kompanjoni z vami neprestano kramljajo, mi pa jih samo tiho gledamo.
Kot veli tradicija, zopet nastopamo v škornjih pogumneža z imenom Artyom, ki leta in leta že prečesava podzemno železnico Moskve, v katerih se je skozi leta nabrala lepa skupinica preživelih.
Površje je zaradi nuklearnih bomb prepredeno z radiacijo in na zamrznjenih površinah ne boste našli drugega kot mutantske pošasti, ki so jim prebivalci podzemlja prav slasten zalogaj. A Artyom prisega, da je slišal radijski signal in da obstajajo še drugi preživeli, njegove sanje pa so živeti na površju.
Po spletu okoliščin se nato on, njegova izvoljenka Anna ter še četica izbrancev z vlakom odpravi iskati boljšo prihodnost in potovanje jih bo odpeljalo na lokacije, ki jih v Metro seriji še nismo videli.
Metro Exodus je tako vizualno ter igralno precej drugačen od predhodnikov.
Še vedno se bomo sicer sprehodili čez podzemne laboratorije, kjer vas v vsaki senci čaka večoka pošast. A glavnino vašega igralnega časa boste preživeli pod svobodnim soncem, na odprtih nivojih, ki kar kličejo po raziskovanju.
Čeprav je Exodus veliko bolj odprt, se ne gre za neko razširjenost, ki smo jih vajeni iz Ubisoftovih iger.
Gre za več različnih map, ki pa so glede na kilometrino veliko manjše od podobnih, odprto-svetnih izkušenj. To so še vedno stopnje, ki so sicer manj linearne a še vedno pazljivo sestavljene. Skoraj vsak nalet na pošastka se zdi skriptiran in vnaprej pripravljen in špil v bistvu ne vsebuje naokoli tavajočih frakcij ter mutantov, ki smo jih vajeni iz STALKER naslovov.
Skladno s tem pa so razvijalci lahko v okolja zapekli veliko več podrobnosti.
Metro Exodus je čudovit naslov in lep napovednik za naslednjo generacijo iger.
Vizualno je zato naslov prava poslastica in gre za grafično eno najbolj prepričljivih iger. Še posebej boste ponosni lastniki RTX grafičnih kartic, saj pri Exodusu za osvetljavo skrbi ray-tracing, ki je tu veliko bolj navdušujoč kot denimo pri Battlefield V. Špil sicer poseduje tudi tehnologijo DLSS, katera skrbi za glajenje robov a je žal zapečena polovičarsko in ob njenem vklopu gledamo v preveč zamegljeno sliko, zato jo je priporočljivo držati izklopljeno.
Med raziskovanjem se boste čudili nad izjemno detajlno okolico, ki je dejansko tako izrazita, da zna včasih že najedati. Neprestano se boste spotikali ob različne štrleče ovire v obliki podrtih ograj ali pa kamnov, katerih preprosto niste opazili, saj se celotna vizualna izkušnja preveč zlije skupaj.
Metro Exodus je tudi počasna igra. Pozabite na šviganje iz Far Cry naslovov, saj boste tu pazljivo prečkali kilometre odprtega sveta, naš junaček pa se ob šprintu hitro upeha. Prav tako ne smemo pozabiti na podrobne animacije, ki so zapečene v praktično vsako naše opravilo in znajo po svoji kvaliteti in izobilju spominjati že na tiste iz Red Dead Redemption 2. To zna biti odlična novica za vse tiste, ki uživate ob počasnem tempu a živce parajoče za manj potrpežljive, ki bi si želeli, da bi se Artyom vendarle že splazil skozi tisto odprtino, saj med plazenjem ne počnete drugega kot pa držite tipko W.
Ta pazljivost in počasnost je ključnega pomena tudi pri prečesavanju podrtij, saj jih boste morali redno pregledovati za redkimi surovinami.
Za razliko od prejšnjih delov, daje Exodus veliko več poudarka na preživetvene mehanike. Artyom sicer ne potrebuje hrane in pijače a potrebno bo poskrbeti za orožja in našo opremo.
Kovačenju opreme se boste znova in znova vračali, saj boste drugače v divjini hitro postali malica za črve.
Pokalice smrti niso ravno preveč raznovrstne a jih je moč bogato nadgraditi z dodatki kot je nov merek, kopito orožja ali pa z večjim seržerjem. Prav tako lahko nadgradimo našo masko, oklep ter električno opremo.
V divjini boste našli bolj malo končnih izdelkov zato boste te morali nakovačiti sami, na priročno razpostavljenih mizah. Te lahko najdemo med raziskovanjem okoliša ali pa se poslužimo tiste na naši domači bazi, katero nalogo je tokrat prevzela lokomotiva Aurora.
Na njih si tako pred odpravo ustvarimo paketke prve pomoči, strelivo ter nove filtre za gas masko. Prav tako je treba orožja in masko vzdrževati, saj prerada nase navlečejo umazanijo in posledično je naš arzenal manj učinkovit, med streljanjem pa se zna naš metek tudi zatakniti.
Za skrb naše opreme potrebujemo dve glavni surovini, ki sta kemikalije ter rezervni deli, vse to pa lahko naberemo v na pol zapuščenih zgradbah ali pa jih iztrgamo iz mrtvih prstov nasprotnikov.
Ti se pretirano ne raziskujejo od tistih iz naših prejšnjih avantur.
Kar se humanoidnih grdavžev tiče, bo velika večina njih sestavljena iz verskih fanatikov, ki so do tujcev nesprejemljivi. Njihova umetna pamet ni preveč bistroglava a vseeno je njihova municija precej učinkovita.
Na težjih stopnjah kot so Ranger in Ranger Hardcore je dovolj že en sam metek in že gremo lahko nalagat shranjeno pozicijo. Zato je bolj priporočljivo, da nasprotnike odstranjujemo iz zasede, pucanja taborišč banditov pa se raje lotimo ponoči, kjer nam v pomoč priskoči nova funkcija igre, preko katere lahko čas zavrtimo na dan ali noč.
Kakor nas noč skrije pa ima tudi svoje slabosti, saj bo vidljivost slabša, hkrati pa takrat na površje priplavajo raznorazni mutantski pošastki.
Boj z mutanti ni posebej zanimiv, je pa vsekakor vizualno impresiven.
Nekaj teh poznamo že iz prejšnjih iger, kot so ogromne, iznakažene hijene ali pa letajoči gargojli ter pajki, pridružijo pa se jim še morske pokveke ter nekakšna izvedenka zombijev. Spopadanje z njimi je precej manj zabavno kot pa s človeškimi nasprotniki, saj tu taktičnega skrivanja ni in šteje samo odprti boj, ki je sicer zadovoljiv, ni pa tako navdušujoč kot denimo v Doomu.
Pokalne zabave je vse prerado konec, saj moramo vseskozi prekleto paziti na vsak zapravljen metek in velikokrat se zgodi, da ob koncu spopada ostanemo praznih saržerjev in se moramo vračati kovačenju v bazo, ki je velikokrat daleč stran, “Quick Travel” sistema pa Metro ne pozna.
Glavno vodilo naše zabave je zagotovo zgodba ter močni karakterji.
Naša četica izbrancev sicer vsebuje precej slabo glasovno podajanje (angleška različica), kateremu ne pripomorejo lažni angleški naglasi ter obrazna animacija, ki je glede na izpiljenost tehničnega vidika Exodusa, precej zastarela.
Naša četica izbrancev je zanimiva in raznovrstna, zna pa obilje vmesnih sekvenc komu najedati.
Vseeno pa so liki všečni in za njihovo usodo mi med igranjem ni bilo vseeno. Družba je pisana in vsak vsebuje neke svoje značilnosti, preko katerih se vam bo priljubil ali pa ga boste zasovražili. Vaša dejanja skozi igro bodo na nek način tudi odločala o njihovi usodi, saj vam med igranjem včasih naložijo kakšno nalogo kot je denimo vrnitev izgubljene lutke prikupnemu otroku ali pa darilo v obliki kitare okorelemu veteranu. Prav tako posledice nosi vaše obnašanje, saj se bo špil odvil malce drugače, če denimo do vsakega nasprotnika pristopite morilsko, namesto da bi ga samo onesposobili.
Štorija je zanimiva in Metro se končno okoplje okovov podzemlja in zadiha s polnim pljuči. Potovanje je nevarno in Artyom in druščina se znajdejo v težkih položajih, pri katerih nestrpno pričakuješ, kaj bo njihov naslednji korak. Sicer je nekaj situacij takšnih, kjer že vnaprej lahko predvidevaš kaj se bo zgodilo a misterij neodkrite površine Rusije ter širšega sveta vas bosta gnala naprej do samega konca, ki vsebuje tudi najboljšo stopnjo.
Že dolgo časa velja pravilo, da Rusi sicer znajo delati odlične igre, ki pa so prepredene s hrošči in na žalost ni nič drugače tukaj.
Kot prvo je potrebno omeniti, da boste na PC-ju igro lahko poganjali samo preko Epic trgovine. To pomeni, da se lahko poslovite od dosežkov ter shranjevanja pozicij v oblaku, saj tega na tej platformi ni.
Prav tako ne priporočamo prevelikega testiranja na različnih platformah, saj ima Exodus zapečeno zaščito Denuvo, ta pa vas bo ob prevelikem spreminjanju konfiguracije preprosto zaklenila iz igre.
Lastnikom RTX grafičnih kartic (in tudi drugim, običajnim izvedenkam grafičnih rešitev) zato pred prvim zagonom igre priporočam nekaj predpriprav. Obvezno namestite najnovejše gonilnike, saj vas v nasprotnem primeru čakajo grafični artefakti. Če posedujete grafično kartico, ki omogoča ray tracing učinke, pa boste najprej primorani nadgraditi Windowse na oktobrsko posodobitev, saj vam drugače ne bo shranilo nastavljenih RTX možnosti v meniju!
Tehnične težave se tu ne končajo, saj špil kljub svoji lepoti ne vsebuje ravno bogato paleto nastavitev. Za vsako spremembo ločljivosti boste primorani v ponoven zagon igre, najedajoče pa je tudi dejstvo, da so nastavitve čisto preveč nametane vse povprek in je navigacija med njim čisto preveč težavna.
Hroščev je res ogromno in ko vaš nasprotnik nenadoma poleti, vas to povsem potegne iz igralne izkušnje.
Nismo še končali, saj igra vsebuje tudi lepo leglo hroščev, ki niso tisti mutantski, ki bi jih lahko odstranili z dobro odmerjenim strelom.
Da nasprotniki tekajo po zraku me sploh ni več presenečalo, se je pa tudi zgodilo, da so se vsi banditi v stopnji predali in spustili orožja, kar naj bi se zgodilo samo ko pobijaš celo četo in ostane samo še en vojak medtem ko so se tu kar naenkrat predali vsi, takoj ko je podlegel samo en njihov kompanjon.
Igralci pa se pritožujejo tudi na veliko večjimi hrošči, kjer si lahko ob posebnih priložnostih uničite vse shranjene pozicije in pomaga samo ponovni zagon celotnega poglavja, tako pa lahko izgubite ure in ure igranja.
Čez črto potegnjeno sem ob igranju Exodusa užival a ne tako, kot bi lahko. Tehnične težave so eno, dodaten minus pa doda Epic Games zaganjalnik, kateremu preprosto manjkajo vitalne funkcije.
Sama srž igre je zabavna čeprav mestoma prepočasna in vse novitete lepo dopolnijo serijo, ki se je morda v dvojki že malce upehala.
Vaša izvoljenka Anna je karakter, v katerega so razvijalci vložili največ truda. Prava punca za ožen’t in velikokrat spomni na Alyx iz igre Half-Life 2.
Čuti se, da je bila igra porinjena skozi vrata kaki mesec ali dva prezgodaj in v trenutnem stanju je zaradi nevarnih hroščev Metro Exodus precej nevaren nakup.
Sam sem se največjim problemom izognil in kot izkušen igralec ruskih proizvodov, se je moja igričarska potrpežljivost izplačala, tako v smislu samega igranja kot pri spopadanju s hrošči.
Če ste tak veteran kot jaz, se lahko brez problema spustite v to sovjetsko avanturo, v nasprotnem pa raje še malce počakajte, da se razkadi najhujša radiacija.
Mesto Norwich je nedolgo tega uprizorilo Fortnite festival, ki pa je glede na besede obiskovalcev, na koncu bil popoln polom.
Za začetek je treba povedati, da ta dogodek ni bil odobren iz strani razvijalca Epic in da pri temu ni imel vmes prstov.
Vseeno pa so organizatorji pri promociji na moč oglaševali ravno njihovo igro Fortnite in obljubljali veliko, dostavili pa obubožan lunapark.
Vstopnice so se prodajale za 13 €, za neomejen dostop z zapestnico pa bi morali odšteti 22 €.
Kar poštena cena a glede norije okoli igre Fortnite, so se vstopnice prodajale kot za stavo in organizatorji so jih prodali 2.500 vsem zvestim oboževalcem igre.
In kaj so obiskovalci prejeli za svoj denar?
Nič kaj veliko.
Postavljen je bil zid za plezanje za tri osebe, vozili ste lahko štiri go-karte ter se preizkusili na strelišču z lokom.
Najbolj smešna je bila izkušnja “Cave Experience”, kjer bi obiskovalci morali dobiti vtis prave jame, vse skupaj pa je bila samo prikolica, pokrita s platnom, iz nje pa je molzel na pol podrt tobogan.
Seveda so vsi prišli dejansko igrat Fortnite, žal pa je organizatorjem boleče primanjkovalo osebja, zato so obiskovalci ure čakali v vrstah za dostop do igre, ki bi jo lahko konec koncev igrali doma in to zastonj.
Neka obiskovalka je za The Guardian povedala sledeče:
“Fortnite je igra, kjer lovite ljudi in jih ubijete. Tu sem želela to storiti organizatorjem tega festivala.”
Organizatorji so sicer izvajali vračila denarja tistim, ki so to na dogodku tudi zahtevali, medtem ko je njihova Facebook stran, kjer so se obiskovalci množično pritoževali in zahtevali vračila, skrivnostno izginila.
Že dolgo časa krožijo govorice o povsem novi grafični kartici GeForce GTX 1660 Ti, podjetja NVIDIA, ki naj bi malce osvežila srednji razred njihovih grafičnih rešitev.
Čeprav naj bi novinka izšla že čez par dni in sicer 22. februarja 2019, zanimivo pa je, da NVIDIA še zdaj ni uradno napovedala tega izdelka.
Očitno pa so se nekateri do skrivnostnega grafičnega misterija vendarle dokopali in nekdo je na medmrežje že izpustil prve primerjalne teste iz iger Ashes of Singularity ter Final Fantasy XV.
Seveda bo potrebno počakati na uradne teste večjih kanalov ter na večjo raznovrstnost iger, a vseeno lahko tule dobimo približen vpogled v moč te grafične kartice.
Glede na rezultate, bo GTX 1660 Ti nekje na stopnji GTX 1070, od svojega predhodnika, GTX 1060, pa bo hitrejši za okoli 25%.
Ne vem sicer, kdo točno se je domislil brihtne ideje, da so mu nočne oz. pisarniške lučke odveč v njihovi standardni obliki in se mu je zdelo, da je na tem področju potrebno nekaj inovacije.
Treba pa je priznati, da lebdeča žarnica Levia, italijanskega studia Idea3Di, izgleda na moč impresivno in skorajda magično.
Levia se upira gravitacija zahvaljujoč magnetom tako da žal nima prstov vmes neka črna magija.
Zadeva je sila preprosta za uporabo, saj lučko preprosto samo približamo stojalo in žarnica že lebdi. Levia ob svojem vznožju vsebuje tudi na gumb na dotik in tako lahko luško ugasnete in bo ta še vedno lebdela, prižge pa se samodejno, ko jo približamo magnetu.
Levia je nedolgo tega prispela na Kickstarter platformo in jo že lahko podprete s svojimi denarci. Tehnološka igračka ni ravno poceni, saj boste za belo izvedenko odšteli 99 €, črna varianta pa zahteva 114 €.
Seveda so vsi Kickstarter projekti malce rizični a podjetje je poprej že lansiralo dva uspešna Kickstarter projekta in sicer okolju prijazen hladilni sistem Geizeer ter poskakujočo mino Enimine za Airsoft spopade.
Levia bo zagotovo zbrala zahtevani denar, pošiljanje izdelka naročnikom pa se bo začelo julija 2019.
Netflix in Marvel sta plodno sodelovala pet let, žal pa bo tega partnerstva kmalu konec.
Marvel namreč sedaj spada pod Disney znamko, ta velikan pa razvija svoj pretočni servis Disney+. To seveda pomeni, da bomo lahko vse njihove kreacije gledali samo še ekskluzivno na njihovem kanalu, zato Netflixova odločitev niti ni presenetljiva.
Mesec dni nazaj smo prejeli drugo sezono Punisherja in ta bo tudi zadnja medtem ko na tretjo sezono Jessica Jones še čakamo a bo tudi ta zadnja, ki jo bomo lahko gledali na priljubljeni Netflix platformi.
Vse zadeve, ki jih je sproduciral rdeči N ne bodo zapustile ta pretočni servis in oboževalci si boste lahko v miru predvajali že izdane dele, žal pa lahko pozabite na nadaljevanja v obliki filmov ali pa serij.
To nista edini franšizi, ki sta bili odsekani, saj so se v preteklosti že poslovili naslovi kot so Iron Fist, Luke Cage in Daredevil.