🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 470

Leisure Suit Larry – Wet Dreams Don’t Dry z novim igralnim napovednikom

0

Iger, ki bi ciljale predvsem na seks v naši preljubi igričarski primanjkuje. No, če ne štejemo nekih amaterskih izdelkov, je edina takšna prava serija Leisure Suit Larry, ki bo po dolgem času dobil nadaljevanje pod imenom Wet Dreams Don’t Dry.

Igra bo nosila izgled, ki bo spominjal na stare avanture, ki jih je včasih izdajal Lucas Arts. Tudi igranje bo podobno, saj bomo naš lik premikali s klikanje po lepo izrisanih scenah, ki jih bo v igri preko 30, včasih pa bo potrebno rešiti tudi kakšno uganko.

Naše glavno poslanstvo bo, da v svojo mrežo ujamemo čim več pripadnic nasprotnega spola. Za to se bomo poslužili aplikacije Timber, na kateri bomo poskušali dobiti čim višji rezultat. Naša ultimativna naloga bo, da dobimo žensko svojih sanj, ki nosi ime Faith.

Pohotni Larry bo izšel prav kmalu, saj ga bomo lahko preigravali že 7. novembra, spodaj pa vas čaka povsem nov, igralni napovednik.

Half-Life dobil Spyro the Dragon modifikacijo

0

Včasih nas pridna modderska skupnost navduši, včasih pa izdajo izdelek, kateri nas pusti praskajočih glav s preprostim vprašanjem: “ampak, zakaj?”

Tak je denimo nova modifikacija Year of the Dragon, ta pa v Half-Life kampanji znanstvenika Gordon Freemana zamenja s prikupnim vijoličastim zmajčkom, ki ga poznamo pod imenom Spyro.

Zadeva deluje presenetljivo dobro: vijolična pojava zna bruhati ogenj, z rogovi zrušiti kakšno oviro, omogočeno pa mu je celo kratko letanje. Zmajček vsebuje tudi presenetljivo dobre animacije in zanimivo bo videti, kakšna bo končna izkušnja, še posebej letanje po vesolju Xen.

Zaenkrat je na voljo samo demo, ta pa se odvija na stopnji Office Complex. za igranje potrebujete svojo kopijo igre Half-Life, modifikacijo pa si lahko prenesete na sledeči povezavi.

Po 7 letih Fnatic ponovno v finalu!

0

Evropska ekipa G2 je v soboto izgubila proti kitajski ekipi IG z rezultatom 3:0. Kljub čisti dominaciji kitajske ekipe, se G2 domov vrača z nasmehom na obrazu, saj so z nastopom v polfinalu presegli vsa pričakovanja svojih oboževalcev.

Danes zjutraj, ob 9.00 pa smo bili priča najpomembnejši tekmi v zgodovini med Evropo in ZDA. Oder je bil postavljen in čas je bil, da se kraljestvo Korejcev zruši in da v finale pride ena od ekip, ki ni samo striktno azijskega porekla. Na eni strani je stalo zadnje upanje ZDA zadnjih treh let, ekipa Cloud9, na drugi strani pa  popularni Fnatic, ki se ponašajo z naslovom zmagovalca prve sezone in po besedah mnogih so favoriti tudi tega turnirja.

Kljub vsemu “hypu” je Fnatic brez večjih problemov dominiral C9 z rezultatom 3:0 in si zagotovil drugi nastop v finalu, kar mu ni uspelo vse od prve sezone! Tam jih sedaj čaka kitajski velikan IG, katerega so v skupinskem delu že uspeli premagati z rezultatom 2:1.

Tako se nam naslednjo soboto obeta nepozabni spektakel! Obe ekipi sta v polfinalu s konkurenco praktično pometle in dokazale, da si zaslužita nastop v finalu! Slednje so bo zgodilo že 3. novembra ob okoli 8.30.

Priljubljen lik Apu bo zaradi kontroverznosti odstranjen iz serije The Simpsons

0

Risana serija The Simpsons nas drži pred malimi zasloni že dolgih trideset let in praktično od samega začetka smo se smejali avanturam indijskega prodajalca z dolgim imenom Apu Nahasapeemapetilon.

Ta, sicer precej stranski lik, že dolgo časa buri duhove saj ga mnogi označujejo za rasistično uprizoritev indijskih Američanov. Skozi leta je na njegov račun letelo mnogo pritožb a ustvarjalec serije, Matt Groening, ga je vedno branil na vse pretege. Očitno pa se Apujev čas izteka in glede na govorice, naj bi se Fox odločil dotični karakter preprosto izbrisati iz serije.

Bencin na ogenj je prilil lanski dokumentarec The Problem with Apu, ki ga je ustvaril komik Hari Kondabolu in se osredotoča ravno na rasistično problematiko sicer simpatičnega in uslužnega Apuja. Fox ima očitno ukvarjanja s kontroverznim likom dovolj zato je napočil čas za njegov izbris.

Zadeva še ni uradna a producent Adi Shankar je za spletno stran Indiewire povedal, da je Apujev izbris potrjen iz večih virov, eden od njih pa naj bi celo tesno sodeloval s ustvarjalcem serije Matt Groeningom:

“Potrjeno imam iz večih virov, lik Apuja bodo preprosto odstavili iz serije. Iz tega ne bodo naredili neke pompozne scene ampak ga bodo izbrisali, samo da se izognejo vsem težavam.”

Murderous Pursuits je zanimiva igra razreševanja umorov, trenutno na Steamu brezplačno

0

PvP igra Murderous Pursuits je vsekakor eden od bolj unikatnih večigralskih naslovov. Tu namreč ni streljanja ali pa bežanja pred pošastki, saj se udeležite zabave, na kateri dobite tarčo, katero ste primorani umoriti. Cilj naloge je ubiti drugega igralca a o njem ne veste nič in ga morate razločiti od celega morja okoli hodečih NPC-jev, ki jih vodi umetna inteligenca. A bodite pozorni, saj ste tudi vi tarča in lahko ob nepazljivosti hitro dobite nož med rebra.

Igra je izšla aprila a že od takrat se je konstanto borila z manjkom igralcev. Razvijalec se je zato odločil igro ponuditi za določen čas popolnoma brezplačno in če jo aktivirate na Steamu do ponedeljka, bo vaša ostala za vedno!

Brezplačna akcija je očitno uspela saj je igričarska baza narasla na kar 50.000 istočasnih igralcev medtem ko jo je prej preigravalo samo okoli 40 potencialnih morilcev. Murderous Pursuits si  lahko prenesete iz sledeče povezave, njena polna cena pa je dobrih 20€.

Arctic posodablja serijo Alpine 12 (procesorskih hladilnikov)

0

Arctic se je odločil za posodobitev svoje Alpine 12 serije procesorskih hladilnikov, ki slovijo kot cenovno dostopni. Zaenkrat so na voljo zgolj za Intel 115X podnožje, AM4 različice bodo na trg prišle v prvi kvartini 2019.

Zaenkrat je mogoče kupiti zgolj Alpine 12, Alpine 12 CO in Alpine 12 Passive, kjer je slednji pasivno hlajen. Kot tak predstavlja dobro alternativo za pasivne sisteme do 47W. Alpine 12 in 12 CO sta na pogled dokaj podobna Intelovim priloženim rešitvam. Gre za hladilnik, ki deluje po principu potiskanja zraka navzdol (top down), proti plošči, posledica česar so hladnejši VRM-ji.

Glavna posebnost je možnost izklopa ventilatorja v kolikor signal PWM znižaš pod 5%. Nedvomno uporabna lastnost ob manj zahtevnejših opravilih ali uporabi na namizju.

Za boljši prenos toplote je na stičnih površinah vseh nameščena Arctic MX-2 (kakovostna termalna pasta istoimenskega podjetja).

Test hladilnikov bo kmalu objavljen tudi na naši spletni strani.

Celotna linija procesorjev:

  • Alpine 12 / 95W / Intel 115x / Oktober 2018
  • Alpine 12 CO / 100W / Intel 115x / Oktober 2018
  • Alpine 12 LP / 75W / Intel 115x / December 2018
  • Alpine 12 Passive / 47W / Intel 115x / Avgust 2018
  • Alpine AM4 / 95W / AMD AM4 / Q1 2019
  • Alpine AM4 CO / 100W / AMD AM4 / Q1 2019
  • Alpine AM4 LP / 75W / AMD AM4/ Q1 2019
  • Alpine AM4 Passive / 47W /AMD AM4 / Julij 2018

Thronebreaker: The Witcher Tales – Recenzija | Ko sabljanje zamenjajo karte |

Če morda še kdo ne ve, štejem igro Witcher 3: Wild Hunt med najboljše RPG igre, ki so kdaj prisopihale na moj disk. Šment, ne bi preveč zgrešil, če bi igro celo oklical za svoj najljubši naslov a nerad govorim v presežkih, zato bomo te primerjave zaenkrat pustili ob strani.

Ko enkrat končno odigraš tako odlično igro ter oba pripadajoča DLC-ja, je prišlo obdobje precejšnje žalosti. Seveda, lahko bi se jo spravil preigravati še enkrat a po dveh preigravanjih je bil počasi čas, da se z igro posloviva. Preprosto ni bilo novih, tako kvalitetnih iger na bližjem obzorju zato se je počasi pričelo obdobje celjenja ran in pozabljanja »bivše«. A pretkani CD Projekt RED se je moral spet pojaviti v mojem življenju z igro Thronebreaker: The Witcher Tales in težko je opisati veselje, ko sem spet ugledal njihov logo rdečega petelina ob zagonu igre.


Razvijalec: CD Projekt RED
Založnik: CD Projekt RED
Platforme: PC, PlayStation 4, Xbox One
Datum izida: 23. 10. 2018
Cena: 25,89 €
GoG: Povezava

Zvrst: RPG


VIDEO OPIS


Thronebreaker je kvartopirska igra, ki svoje korenine vleče iz mini igrice Gwent, ki smo jo preigravali v Witcher 3. A v Lomilec Prestolov so razvijalci prenesli samo temelje medtem ko je sama osnova igre precej drugačna.

Tako mi kot nasprotnik vsak boj pričnemo z dvema bojnima vrstama na mizi, kamor lahko razpostavljamo svoje karte, katerih količina mora šteti vsaj 25 podobic. Karte nosijo različno število točk in kdor ima na koncu runde večje število pik, je zmagovalec. Takšna je povsem preprosta razlaga in takšno znanje je morda zadostovalo za zmage v Witcher 3, tu pa je zadeva nekoliko drugačna.

Za razliko od Gwenta v Witcher 3, imamo tu na voljo samo dve bojni liniji.

Razvijalci so namreč sprostili domišljijo in nam namenili kupček močno različnih izzivov, kjer ne šteje samo groba moč ampak večkrat premišljenost in taktiziranje. Običajnih spopadov je zelo malo saj nas največkrat počakajo dvoboji, ki namesto izmenjavanj udarcev z nasprotnikom pričarajo miselne uganke. Tako naletimo na dva golema in z omejenim številom potez moramo spraviti oba v isto vrsto, posedovati pa morata točno določeno količino zdravja. Ali pa moramo uničiti okužene krave, preden jih izstrelijo na našo stran obzidja. Včasih nas celo pričaka šef ali precej težaven nasprotnik, ki lahko sredi boja potegne posebno karto, ta pa nas zna povsem spraviti iz tira. Denimo, vse napore koncentriramo v uničenje njegovih kart, medtem ko on proti koncu potegne ven karto, ki vsebuje ogromno število zdravja, to pa mu lahko najbolj učinkovito zmanjšamo tako, da mu pobijemo pribočnike. Ni treba dvakrat reči, da dokler je nasprotnik vrgel dotično karto na mizo, sem mu pobil že vse vojake in izstrelki mojih vojakov so se lahko samo žalostno odbijali od njega.

Pod črto potegnjeno, je igranje s kartami, sama srž Thronebreakerja, zabavno a precej lahko. Če ne štejemo bitk, ki so specifično uganke in nam špil v roko porine namensko izbrane posebne karte, so vse ostale, kjer lahko igramo prav s svojim kupčkom kart, skorajda otročje lahke tudi na večjih težavnostih.

Ni pa kartanje vse kar počnemo, saj je The Witcher Tales RPG, ki vam bo vzel za dokončanje skorajda 30 ur. To pomeni spremljanje zgodbe, vmesnih sekvenc, nadgrajevanje in kupovanje kart ter celo izbiranje pogovornih  vrstic, ki imajo vpliv na nadaljnji potek igranja.

Pogovorne animacije so odlične, tako grafično kot tudi zvočno

Tokrat je Geralta zamenjala kraljica Neve, ki jo po spletu okoliščin izdajo in punca ostane brez svojega kraljestva ter svojih najtesnejših zaveznikov. Ženska seveda ni postala kraljica ker bi bila neko razvajeno, jokajoče revšče zato zapriseže maščevanje in ponovno pridobitev svojega kraljestva. To ji bodo želeli preprečiti različni mutantski pošastki, banditi ter seveda Nilfgaardsko cesarstvo, tradicionalno slabi fantje Witcher sveta.

Našo junakinjo premikamo po lepo oblikovani mapi, ki nosi stilistično unikatno podobo, ta pa še najbolj spominja na animirano oljno sliko. Prisoten je tudi rahel meneđerski del izkušnje, saj moramo skrbeti za zaloge zlata, lesa in število vojakov, vse te surovine pa pridobivamo s klikanjem na različno označene kupčke zalog, ki so razposajeni po mapi. Vsake toliko naletimo tudi na kakšno interaktivno sekvenco, kjer štejejo naše odločitve, posledica teh pa je da pridobimo kakšno novo karto, zlato, vojake, če pa smo resnični trapec lahko našo armijo zapusti tudi kakšen karakter, s sabo pa odnese tudi svojo karto, kar precej vpliva na nadaljnje spopade.

Sprehajanje po Witcher svetu tokrat spremljamo iz ptičje perspektive

Ostalih surovin je načeloma dovolj, izkoristimo pa jih lahko v svojem taboru, kjer preko njih nadgradimo kakšno karto, sestavimo svoj kupček ali pa pokramljamo s svojimi spremljevalci.

Pohvaliti moram vmesne sekvence, kjer Neve ter njeni kompanjoni kramljajo z drugimi karakterji iz 2D pogleda in čeprav podoba izgleda sprva simplistično, so igralci impresivno animirani. Na temu mestu še posebej navduši glasovno upodabljanje, saj je Neve upodobljeno fantastično, veliko pa ne zaostajajo niti drugi karakterji.

Poglejmo minuse. Omenil sem že premajhno težavnost spopadov (predvsem manjka klasičnih, na dve rundi), pograjal pa bi tudi uvajalni del. Nekatere mehanike preprosto niso razložene zato sem se dolgo spraševal, kaj za vraga pomeni »deathwish«, »blitz« ter katere karte vsebujejo »order« lastnost. Tako sem v zgodnjih bitkah storil potezo in zraven so se zgodili še tri posledice mojega dejanja in kar naenkrat sem zmagal. Ammm, ok?

Tudi uporabniški vmesnik ni ravno popoln, izbiranje in opremljanje kart je zmedeno saj je vse skupaj nametano na kup, tudi med samim bojevanjem so pokazatelji kot so denimo, kdaj je spet na potezi naš heroj in kdaj je naša karta pripravljena za uporabo smešno skriti oz. nerazločni.

Naš kamp je priročno mesto, da z našimi zvestimi pribočniki tudi kakšno spregovorimo

Thronebreaker: The Witcher Tales je dobrodošel povratek v Witcher svet, še posebej za tiste, ki naravnost obožujete kvartopirsko igro Gwent. Ne računajte pa na neko globoko RPG izkušnjo. Špil denimo ne vsebuje praktično nobenega napredovanja karakterja in vsaka bitka, na katero naletimo, je takoj razrešljiva, če le malce uporabimo možgane. A glede na ceno, ki vas bo na GoGu oštela za slabih 26€, dobimo dovolj vsebine, pravo veselje pa se je zopet vrniti v opustošen, zamorjen in zažgan Witcher svet, ki pa nam kljub vonju požganih domov in trupel Scoia’taelov na obraz pričara nostalgičen nasmešek.

Snapchat filtri sedaj na voljo za Twitch

0

Zagotovo ste si kdaj, ko ste sedeli pred računalnikom in gledali v svoje dolgočasne slike dejali: “hej, a ne bi bilo super kul, če bi lahko popularne Snapchat filtre uporabil tudi na svoji kameri, povezani na PC?”

No, če ste to res storili, potem imamo za vas dobre novice saj je Snapchat pravkar izdal aplikacijo Snap Camera, ta pa, uganili ste, prinese filtre kot je kazanje jezika in pasjih ušes na vsako kamero, povezano na PC. Popularna streamerska platforma Twitch je zadevo že uradno požegnala in tako se lahko kmalu veselite preobrazbe popularnih streamerjev, ki bodo sedaj na kameri kazali malce bolj humoristično podobo.

Te razne filtre lahko streamerji prilagodijo tudi samo na svoje zveste naročnike, izbirajo pa lahko med celo paleto takšnih dodatkov, ti pa so lahko obarvani v stilu iger kot so denimo Overwatch, League of Legends ali pa World of Warcraft.

Call of Cthulhu dobil izidni napovednik

0

Počasi se približuje noč čarovnic in s tem tudi, vsaj med pristaši kozmične grozljivosti, izid igre Call of Cthulu.

Igrali bomo detektiva z imenom Edward Pierce, ta pa bo preko svojih posebnih moči poskušal razrešiti umor mladenke Sarah Hawkin. Naš detektivček bo imel svoje demone iz preteklosti, saj se bo bojeval s post travmatičnim stresom, poleg tega pa mu bo raziskovanje oteževal alkoholizem.

Call of Cthulu bo avantura, kjer sicer ne bo ravno nekaj akcijskega bojevanja, bo pa potrebno razrešiti marsikatero uganko. Da ne bodo stvari preveč preproste, nam bodo pot prekrižale razne kreature iz sveta popularnega pisca H.P. Lovecrafta. Tu se ne bo šlo za neke tipične demonske pošastke saj se gre za kreature, ki nam tako nepredstavljive, da lahko povprečni človek ob njih ogledu preprosto zblazni.

Call of Cthulu je dobil tudi izidni napovednik, ki si ga lahko ogledate spodaj.

Layers of Fear 2 prihaja v 2019

0

Če ste morebiti ljubitelj grozljivk in nemara niste preigrali še igre Layers of Fear, vam lahko povem, da ste zamudili samo povprečno grozljivko. Igra, ki je izšla leta 2016, nas postavi v svilene copate umetnika, ki se postopoma utaplja v globočine svoje norosti, tja pa ga žene obsesija do dokončanja svoje največje umetnine.

Šlo se je za interaktivno grozljivko, kjer sicer ni bilo bojevanja in nekih posebnih monstrumov, je pa špil pričaral precej grozljivo atmosfero, predvsem zahvaljujoč unikatni stopnji svojih stopenj.

Dve leti po izidu izvirnika prihaja nadaljevanje, ki ga zopet razvija Bloober Team. Layers of Fear 2 naj bi izšel enkrat v letu 2019, glede na napovednik sodeč, pa bomo zopet igrali možaka, ki ima resne mentalne probleme, le da se bo tokrat šlo za igralca in ne za slikarja. Več informacij zaenkrat ni znanih, zato nam ostane samo ogled spodnjega napovednika.

Metro 2033 danes brezplačen

0

Dobra novica za tiste, ki ste oboževalci temačno atmosferičnih iger v ruskem post-apokaliptičnem okolju in vsaj enkrat zvrnete deci vodke ter zaženete legendarno igro STALKER. Založnik Deep Silver ter razvijalec 4A Games sta samo za danes povsem brezplačno ponudila svojo streljanko Metro 2033. To pomeni, da če si špil aktivirate danes na Steamu, bo vaš ostal za vedno!

V Metro 2033 igramo Artyoma, ki je bil vzgojen v temačni tunelih podzemne železnice Moskve. Skrivanje pred sončnimi žarki je nujno saj je Moskva v apokaliptičnem razsulu, če pa slučajno želimo prečkati njeno površino pa se moramo poslužiti posebne maske, kateri moramo menjavati filtre, zagotovo pa nam bo prav prišla tudi kakšna puška, za obrambo pred številnimi mutanti.

Metro 2033 je sicer izšel leta 2010 in prav ta originalna različica je trenutno brezplačna. Špil je leta 2014 prejel predelavo v obliki Redux, kasneje pa še nadaljevanje pod imenon Last Light. 4A Games trenutno pridno dela na tretjem delu Metro: Exodus, ki bo izšel 22. februarja 2019.

Svojo brezplačno kopijo si lahko pridobite na igrini Steam strani.

Vatikan razvil svojo verzijo igre Pokemon GO

0

Krščanska cerkev se že dolgo časa ukvarja z vprašanjem, kako privabiti današnjo mladino v njihovo vero ter kako jih izobraziti o vseh skrivnostih, ki nam jih ponuja Biblija. Huronski uspeh mobilne igre Pokemon GO je bil očitno dovolj velik in zanimiv, da je prišel v oči Vatikana zato so se odločili razviti prav svojo igro, le da bomo tu namesto Pokemonov zbirali razne pomembne svetnike iz krščanske zgodovine.

Tako kot v GO, se bomo v igri JC GO podali na ceste in okoliške parke in poskušali v svojo mrežo uloviti okoli stoječe religijske figure. Z njimi se ne bo potrebno bojevati, morali bomo samo odgovoriti na nekatera njihova vprašanja in že bodo postali ponosen član vaše ekipe.

V igri bomo imeli tudi tri statistike, kot so hrana, pijača ter vera, vse to pa bomo lahko povišali s pobiranjem okoli ležečih predmetov. JC GO bo celo vseboval mikrotransakcije a te bodo prišle v obliki dobrodelnih donacij, v zameno pa bomo dobili virtualno valuto “denario”.

JC GO je brezplačen in je trenutno na voljo samo v Španiji a bo kmalu prispel tudi v ostale dele sveta.

JUMP FORCE dobil datum izida

0

Če navdušenec nad mangami, zagotovo že dolgo čakate na kakršnekoli uradne informacije glede pretepačine JUMP FORCE, ki jo razvija Bandai Namco, igra pa bo vsebovala celo vrsto znanih junakov. Založnik je končno oznanil tudi uraden datum izida in sicer se bo to zgodilo 15. februarja 2019.

Poleg datuma, so igričarski skupnosti prikazali tudi povsem nov napovednik, ki se tokrat dogaja na najbolj romantičnem mestu na svetu, Parizu. No, romantika je letela skoz okno in v srce Francije so se naselili elementi iz Saint Seiya univerzuma kot so Twelve Temples ter Clockwork Tower.

Napovednik nam predstavi tudi dva nova igralna karakterja. Ryo, ki ga poznamo iz City Hunterja, obvlada strelna orožja in se povsod odpravi s svojim zvestim Colt Magnumom. Poleg preciznega streljanja poseduje še hitre reflekse, ki mu omogočijo izogibanje nepridipravom. Drugi junak je Keshiro iz Fist of the North Star, ki obvlada borilno veščino Hokuto Shinken, svoje nasprotnike pa lahko uniči predvsem zahvaljujoč svoji ogromni moči.

Fallout 76 prejel uradne sistemske zahteve

0

Večigralska izpeljanka priljubljenega post-apokaliptičnega okolja, Fallout 76, je še manj kot mesec stran od izida. Čeprav se je na medmrežju pojavilo že ogromno informacij in igralnih posnetkov, je vseeno manjkal en pomemben dejavnik, ki se tika predvsem PC igralcev.

Gre se seveda za sistemske zahteve in te je razvijalec Behesda tudi uradno oznanil. Te so sicer malce višje napram zadnjemu delu Fallout 4 a vseeno niso preveč visoke in bi jih morala obvladati večina današnjih igričarskih strojčkov.

Fallout 76 beta se je že začela na konzoli Xbox One, medtem ko boste PC-jaši in PS4 posedovalci morali za testiranje počakati na 30. oktober. Preizkusna inačica bo na voljo samo prednaročnikom zato ne računajte, da boste kar vsi dobili dostop. Celotna igra bo sicer izšla 14. novembra, spodaj pa so naštete uradne sistemske zahteve:

Fallout 76 (minimum):
OS: Windows 7/8/10 (64-bitni OS)
Procesor: Intel Core i7 4790 3.6 GHz/AMD Ryzen 3 1300X 3.5 GHz
Grafična kartica: NVIDIA GTX 780 3GB/AMD Radeon R9 285 2GB
Spomin: 8 GB RAM
Prostor: 60 GB

Fallout 76 (priporočene):
OS: Windows 7/8.1/10
Processor: Intel Core i7-4790 3.6 GHz / AMD Ryzen 5 1500X 3.5 GHz
Grafična kartica: Nvidia GTX 970 4GB / AMD R9 290X 4GB
Spomin: 8 GB RAM
Prostor: 60 GB

Civilization 6 bomo lahko na konzoli Nintendo Switch igrali preko zaslona na dotik

Civilization 6 bo kmalu prispel tudi na najnovejšo Nintendovo konzolo in kmalu bomo to graditeljsko drogo lahko igrali na širokem razponu naprav, saj so nazadnje, to sicer leta tradicionalno PC igro, predelali tudi za Apple prenosne naprave kot so telefoni in tablice. V novem napovedniku nam tokrat razvijalec Firaxis Games prikazuje, kako bodo igralci kmalu lahko naslov preigravali tudi na Switchu in sicer bodo vse kontrole vezane na dotik. Nintendo of America je na socialno omrežje Twitter zapisal.

Poleg že naštetega so nam v napovedniku povedali, da bo moral vsak igralec na začetku izbrati svojo najljubšo civilizacijo in njenega vodjo. Čaka nas spet marsikakšna neprespana noč, saj smo se poprej lahko odtrgali od PC-ja in dejansko šli, zaradi Switchove prenosljivosti pa bomo presneto zadevo morali igrati še v postelji.

Civilitazion 6 bo na Nintendo Switch prispel 16. novembra.

Raijintek Leto Pro RGB – Test hladilnika | Lučke, oči! |

V zadnjem času sem opravil že ducat testov procesorskih hladilnikov in ventilatorjev, takšnih in drugačnih. Ne vem sicer zakaj gojim tolikšno navdušenje nad tovrstnimi izdelki, a vsakega novega hladilnika se razveselim, kot otrok darila pod božičnim dreveščkom, zagnanost pa kar ne pojenja.

Raijitekovega Leto Pro RGB sem imel na očeh že dlje časa, a pojavila se je priložnost. Kontaktirali so me iz podjetja Raijintek in sploh ni bilo potrebnih veliko besed, ko so mi poslali testni primerek enega izmed srednjecenovnikov njihove linije. Na našem trgu so sicer Raijintek izdelki nekoliko redkejši, saj znamka ne dosega prepoznavnosti podjetij, kot so Noctua, Arctic, BeQuiet itd. (najdeš jih na Funtech.si). A vse se spremeni, ko pokukaš malce severneje.

Manjša podjetja se v PC industriji le stežka prebijejo v ospredje. Na eni strani se pojavljajo gigantske korporacije, ki so slad silicijske doline občutile v pravem trenutku. Gigabyte, Asus in Corsair so le eni izmed velikanov, prisotnih med praktično vsako kategorijo izdelkov. Nedvomno se povprečen kupec že sugestivno odloči za njemu bolj poznano znamko, za katero je bežno slišal že večkrat. Bolj strokovno podkovani pred nakupom mnogokrat o izdelku poizkusimo najti tem več informacij in zase lahko rečem, da sem izjemno vesel, ko naletim na kvaliteten produkt manjših podjetij (seveda se nikoli ne branim kakovostnih izdelkov).

Za Raijintek sem prvič slišal nekaj let nazaj, še za čas sestavljanja takratnega računalnika, ko so očesa požrla večino strani in izdelkov, skrivajočih se na Hoh.de in Hardwareversand. Padla trgovska velikana sta preprosto ponujala dosti boljše cene od konkurenčnih slovenskih trgovin in v takratnih razmerah sem na ta račun uspel prihraniti lep kupček denarja. Vsota ni bila bajna, a nihče se ne bi branil nove igre ali večjega diska .

Nemško podjetje šteje že 5 leto. Ustanovljeno je bilo v 2013, od takrat je na trgu pustilo dober vtis. Slovijo po kakovostnih procesorskih hladilnikih, vodnih hlajenjih, ohišjih, ventilatorjih in grafičnih hladilnikih. Izdelki so namenjeni tako entuziastom, a vendarle kakovostni izdelek najdeš tudi na dnu lestvice. Na izdelkih utegneš ogledati nalepko, ki potrdi evropski dizajn in kitajsko poustvaritev.


Tehnične specifikacije

Hladilnik
Naziv: Leto PRO RGB
Dimenzije: 127x101x155 mm
Teža: 925 g (2x ventilatorja + hladilnik)
Termalna upornost: 0.11°C/W
Cevi: 4x6mm cevi za prenos toplote

Ventilator
Voltaža:12V
Hitrost: 800-1800RP;
Dimenzije ventilatorja: 120x120x25 mm
Ležaj: drsni ležaj
Zračni pretok: 56 CFM
Pritisk: 1.6mmH2O
Delovna doba: 40 000 ur
Glasnost: 25dB
proti-vibracijska guma na ventilatorjih

Podnožja
Intel: 775,115x,1366,201x,2066
AMD: AM4, AM3+, AM2+, AM2, FM2, FM2+, FM1


Video test

Embalaža

Leto PRO RGB sem prejel dobra dva tedna nazaj. Poslali so mi ga iz Caseking.de, uveljavljene nemške trgovine za računalniške entuziaste. Kot vedno so zraven priložili par 20 gramskih paketkov Haribo bonbonov, saj več kot očitno želijo, da me pobere od sladkorne. Vendarle sladke so bile zgolj skrbi, med odpiranjem embalaže.

Le ta je presenetljivo majhna, kar da čutiti na dodobra zapolnjeno notranjost. Ob odprtju sta bila oba ventilatorja že nameščena na hladilnik, vsak preko dveh sponk na vsaki strani.

Skupaj z njim so v škatli bili še montažni nastavke ter vijaki za AM4, AM3 in 115x in nekatera starejša podnožja, navodila in dva razdelilca za kable ventilatorja. Eden izmed slednjih je namenjen priklopu ventilatorjev, drugi pa RGB osvetlitvi

Dizajn

Raijintek hladilniki so me še posebej pritegnili z zanimivo rdeče-belo barvno podobo, njihovim prepoznavnim znakom. Dodaj še brušen aluminij na dnu in pred očmi se ti izriše virtualna poslastica. A naposled sem ob sestavljanju prvega računalnika kupil Gelid Tranquillo rev.2, spodoben hladilnik, ki mi je zvesto služil vrsto let. Deviška kožica je odpadla 4 leta kasneje z nakupom Tritton 240mm. A sedaj imam možnost testirati tudi najnovejšega Raijintek prvaka, Leto Pro.

re za procesorski hladilnik s cenovno ugodno postavko. Za oči privlačnega ga naredijo, dandanes vele opevane, RGB ledice na obeh ventilatorjih, a tudi mičen dizajn, ki mu črna še kako pristaja. Gre za tower dizajn višine 153mm, širine zgolj 50mm in teže 975g s štirimi bakrenimi cevmi za odvajanje toplote z direktnim kontaktom, zasnovane v obliki črke U. Zasnovane so tako, da na vsaki strani dve gresta bolj navznoter, medtem, ko dve v hladilna rebra vstopita pod širšim kotom. Če vse skupaj poenostavim gre za nadgrajen koncept predhodnika Leto povsem v celoti v mičnem črnem dizajnu, kjer so odpravili nekaj pomanjkljivosti in naredi celoto bolj funkcionalno ter privlačno.

 

Podpora podnožij je obsežna. Zajema namreč vsa, ki so luč sveta ogledala v zadnjem desetletju (izpuščena so samo x399, x299). Večja kot je izbira, bolje je, jezik bo ostal za zobmi. RGB osvetljava definitivno predstavlja največji prodajni potencial, z možnostjo poustvaritve v “barve mavrice”. Sprva je nekoliko presenetila tudi sama teža, ki je presenetljivo nizka. Lahkotnost boš opazi zlasti, ko snameš oba ventilatorja. Čeprav izgled pri marsikom igra vlogo, je konec koncev pri hladilnikih najpomembnejši prektičen rezultat, to so temperature. Ali bo omogočil nekaj dodatne širine, kjer boš lahko voltažo dvignil še za tisti drobec in stabiliziral sistem pri 5GHz, ali pa bo sistem zgolj deloval dosti tišje. Pri nakupu hladilnika za 40€, kolikor za Leto Pro RGB zahtevajo, je soliden OC potencial nedvomno pričakovan.

 

Po drugi strani sem na spletu ogledal več različnih kritik samega sistema namestitve. Le ta naj bi bil preveč zakompliciran in bi ga bilo mogoče poenostaviti (khmkhmmm, tipčki očitno nikoli niso nameščali Zalman Resperator 120mm). Vendar sam z namestitvijo nisem imel nikakršnih težav, niti na AMD niti Intel platformi.

Čeprav s sistemov njune pritrditve ni nič bistveno narobe, je postopek snemanja nerodnejši od nedavno opisanega Arctic Freezer 33 eSports One. Po drugi strani strani sta zaradi tega kompaktnejše pritrjena. Če si bolj nerodne sorte lahko aluminijasta hladilna rebra, na katere se sponke zataknejo, kaj hitro poškoduješ, zato previdnost ni odveč.


Test

Testna konfiguracija

Osnovna plošča: AsRock Fatality K6 Z170
Procesor: i7 7700k stock + OC 4.8GHz 1.360V
Ram: 16GB DDR4 2666MHz
Grafična kartica: GTX 1070 TI SLI
Napajalnik: Chieftec 1000W
Disk: 120GB SSD Intenso
Ohišje: brez

Metodologija testiranja:

Med vsakim testiranjem izdelkov poizkušam izključiti vse dejavniki, ki bi lahko vplivali na rezultat. Seveda se napake dogajajo, zaradi tega smo v teste sami dodali tri ponovitve testiranja pod enakimi pogoji. Za iztočnico sem uporabil sobno temperaturo 20C. V kolikor bo dejanska temperatura odstopala, bom od končnega rezultata to razliko odbil ali pa jo prištel.

Test sestavljajo trije 30 minutni testi v Prime95, 10 minutni sprehod po Novigradu v The Witcher 3 in pol urno igranje Battletech. Za Battletech sem se odločil zaradi njene procesorske zahtevnosti, kjer mora slednji pošteno pretegniti noge. Da rezultati ne bi bili osamljeni in zaradi lažje primerjave sem vključil dodatne hladilnike. Tako so se na mizi znašli Arctic Freezer 33 eSports One, Raijintek Leto PRO RGB, Enermax Liquidmax II, BeQuiet Silent Loop 120/280mm in Intelova priložena hladilna rešitev (tisti majhen kos aluminija). Preizkušeni so bili z procesorji nastavljenimi na tovarniške nastavitve, ampak ker se prava učinkovitost prikaže samo ob intenzivnem gretju, smo se lotili tudi navitja. Žal še vedno nisem uspel pridobiti Hyper 212 Evo in Cryorig H7 ampak brez skrbi, tukaj je še vedno Arctic Freezer eSports One. Vodni hladilniki v testu služijo zgolj primerjavi. Ventilatorji bodo na hladilnih rešitvah tekli na privzetih hitrostih, naposled velika večina uporabnikov nikdar ne loti konfiguracij razmerja med temperaturo in hitrostjo vrtenja, zgolj pri testiranem se bom v nastavitve vrtljajev poglobil podrobneje (slednje uporabil v prihajajočih testih).

Temperatur v mirovanju ne bom meril, saj v mojih očeh nimajo teže. Če že, je bolj smiselno merjenje glasnosti, ker je dosti bolj zgovoren podatek.

Na tem mestu moram omeniti, da je bil hladilnik testiran v idealnih pogojih, zunaj ohišja na mizi, kjer nanj ni vplivalo morebitno zadrževanje toplega zraka v ohišju in sam pretok. Rezultat tega je kakšna stopinja manj od vrednosti, ki jo bo dosegel v tvojem ohišju.

Test glasnosti

Na spletu sem zasledil kar nekaj kritik glede glasnosti pod obremenitvijo. Če je še pri tovarniških nastavitvah zvok porazgubil med ostalimi in praktično ni izstopal, se je vse skupaj spremenilo po tem, ko sem procesor navil. 7700k je izjemno vroč procesor, kljub temu so temperature ostale v varnih mejah (frekvenca popolnoma stabilna) tudi v PRIME 95, kjer so se ustavile pri 92 stopinjah. Dosežena temperatura bi me med igranjem iger skrbela, a tam je dosegal dobrih 20 stopinj manj. Vendarle pa je potrebno priznati, da se je idila tišine končala, saj sta ventilatorja zblaznela (pri zgolj 1600RPM). V igrah so rezultati boljši, Battletech je med igranjem dosegel 75 stopinj. Ventilatorja definitivno nista najtišja. Vse skupaj bi bilo več kot dovolj razumljivo, če bi tolikšno glasnost producirala pri 2500 obratih ampak 1800? Noctua in nekateri drugi proizvajalci so dokazali, da so ventilatorji lahko razmeroma tihi tudi pri 2000RPM, ampak ja, od izdelka za 40€ ne morem pričakovati ventilatorjev za 30€/kos.

Rezultati hlajenja

Leto Pro RGB je po rezulatih povsem spodoben hladilnik, ki omogoča tudi spodoben navijalski potencial, dokler ne pretiravaš z voltažo. Tako je, že pregovorno vročega, 7700k bil zmožen pri 4.8GHz 1,356V v Prime 95 obdržati pod 90 stopinjami. V igrah so rezultat tudi do 20 stopinj nižje temperature, kar je več kot dovolj, da tudi največji celziefobi mirno zadihali. A vedi, da je bil hladilnik preizkušen v idealnih razmerah, kjer plošča ni bila nameščena v ohišje.  To sem storil zaradi lažje primerljivosti s testi, ki jih bom opravil v prihodnosti.


Zaključek

Battlefield 5 bo svoj battle royale, Firestorm, prejel šele spomladi 2019

0

Battlefield 5 so skorajda tik pred izidom zamaknili za en mesec a očitno tudi ta dodatni razvojni čas ne bo dovolj, da bi ob izidu prejeli njihovo težko pričakovano izpeljanko battle royale načina, ki se bo v tej igri imenoval Firestorm.

Založnik EA ter razvijalec DICE sta včeraj namreč naznanila vse svoje nadaljnje načrte za njihov prihajajoči naslov. Kot je razvidno iz spodnje slike, bo Firestorm izšel šele spomladi 2019. To je seveda voda na mlin njegovemu glavnemu konkurentu Black Ops 4, ki bo med tem časom lahko dodobra utemeljil svoj primat edinega AAA naslova z battle royale načinom.

Razvijalec pravi, da bo Firestorm ob izidu ponujal vse kar pričakujemo od Battlefield igre. Tako bomo poleg vedno ožjega bojnega polja, deležni še močnih vozil, poudarek pa bo tudi na ekipnem bojevanju.

Poleg tega, bomo spomladi prejeli novo mapo, na kateri se bodo zavezniki in sile osi preganjali po obalah grške Krete. Nacisti bodo na vse moči poskušali prebiti obrambne pozicije zaveznikov, velik poudarek pa bo na tankovskem ter zračnem bojevanju.

Bo spomladi battle royale sploh še popularen ali se bomo do takrat že naveličali tosortnih špilov in bodo spet na vrsto prišle bolj preproste igre tipa Deluxe Ski Jump? Počakajmo še par mesecev in videli bomo.

Red Dead Redemption 2 bo dobil aplikacijo, preko katere bo moč gledati na igrin zemljevid

0

Še en dan in srečni lastniki konzol Xbox One ter PlayStation 4 bodo lahko prešerno pognali svoje izvode igre Red Dead Redemption 2. Da bi bilo potovanje po širnem in prostranem kavbojskem prostranem svetu čim lažje, je razvijalec Rockstar za igralce pripravil manjše presenečenje.

Za telefone in tablice bo namreč izšla spremljevalna aplikacija, ki bo lahko preselila celoten uporabniški vmesnik na drug zaslon. Zadeva je hudo priročnače želite imeti denimo vseskozi odprto mapo ali pa dnevnik, zna pa priti prav tudi pri večji zatopljenosti v igro. Na drug zaslon bo moč preseliti tudi vse pokazatelje kot so denimo merilnik zdravja ali streliva kar nam bo omogočilo, da se nam na televizorju izrisuje samo prelestna podoba igre. Ki bo, kot vemo do sedaj iz napovednikom, preprosto slastna.

Aplikacija bo na voljo tako za Apple kot za Android uporabnike, na voljo pa bo ob izidu igre, torej 26. oktobra.

Hellgate: London vstal od mrtvih in se bo pojavil na Steamu

0

Tisti malce mlajših se morda ne spomnite igre Hellgate: London a šlo se je za akcijsko RPG igro, ki naj bi bila njega dni resna konkurenca sekljačini Diablo 2. Naslov je izšel leta 2007 in navkljub solidni grafični podobi ter niti ne najhujši igralnosti, preprosto ni uspel privleči dovolj velike zaloge igralcev, katerim je največje veselje sekanje demonske zalege.

Zaradi manjka igralcev je Hellgate nekaj let kasneje žalostno umrl povsod razen v Koreji. Tam je dosegel določen nivo popularnosti in korejski založnik HanbitSoft je leta 2010 odkupil pravice od originalnega razvijalca Flagship Studios. Leta 2011 je naslov ponovno uletel na trg kot “free-to-play” igra.

HanbitSoft je želel preko Steam Greenlighta v obliki Hellgate Global vrniti na zahodno obalo a mu to ni ravno spodletelo. Založnik se kljub neuspehu ni vdal in zato bo sedaj, štiri leta kasneje, zadeva vendarle prispela na Steam, z vključeno razširitvijo Tokyo 2.0.

Je morda končno napočil čas, da ta nesrečni naslov zares zaživi? Videli bomo odziv igričarske skupnosti, ko bo Hellgate postal na voljo za prenos 15. novembra.

Trine 4 uradno najavljen

0

Se zavedate, da kljub svoji igričarski kilometrini nikoli v življenju nisem pognal nobenega dela serije Trine? Navkljub sorazmerno dobrim ocenam kritikov, mi ta pisana in grafično impresivna platformščina nikoli ni našla pot na moj disk.

Kljub mojemu ignorantskemu odnosa do serije, se je le ta odlično prodajala, saj so presegli mejo 8 milijonov prodanih kopij. Zadnji del, ki je izšel leta 2015, je preklopil v čistokrvno 3D grafiko in zaradi tega ni bil ravno toplo sprejet med igralci a to očitno razvijalca Frozenbyte ni pretirano motilo, saj je včeraj pogumno najavil Trine 4: The Nightmare Prince.

Razvijalec pravi, da se je ogromno naučil od odziva oboževalcev franšize in da so se ponovno zagreli za serijo. Trine 4 bo izšel za PC, Xbox One, PlayStation 4 ter Nintendo Switch, novi del pa bo založil Modus Games. Žal več informacij ni znanih, pravijo pa, da bo kmalu prišlo tudi bolj uradno oznanilo, kjer bomo mogoče videli vsaj prvi napovednik ali slike.