🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 471

Steam ima že preko 90 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov

0

Valve in njihova igričarska platforma Steam vseskozi rasteta in s tem dokazujeta, da je igranje na PC-jih daleč od izumrtja.

Valve je tokrat oznanil, da ima kar 90 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov, kar je naravnost nora številka. Njihova največja konkurenca so denimo servisi Origin, Uplay, GOG in sveža Discord trgovina, ampak vsi našteti po številu uporabnikov globoko zaostajajo. Zanimivo je tudi to, da se je v primerjavi z lanskim letom, mesečno število aktivnih uporabnikov povečalo za kar 34%.

Številke povedo vse:

  • 47 milijonov dnevnih uporabnikov
  • 90 milijonov mesečnih uporabnikov
  • 18,5 milijona istočasnih uporabnikov (na vrhuncu)
  • 1,6 milijona novih nakupov na mesec

Valve služi težke denarce in samo še malo manjka, da bodo končno zaslužili dovolj zelencev za spočetje tretjega dela Half-Life sage /s.

DayZ bo letos končno izšel v polni verziji

0

DayZ med svojim razvojem zagotovo ni imel lahke poti. Igra, ki je svoje življenje štartala kot modifikacija za vojaško simulacijo ARMA 2, je praktično začela zvrst večigralskih preživetvenih naslovov. Iz moda se je prelevila v samostojno igro a zaradi razvoja na pogonu, ki ji ni omogočal vseh funkcij, ki bi bile potrebne, so špil prestavljali dolga leta in zato nikakor ni mogla priti iz sistema Zgodnjega dostopa.

Po vseh teh letih je seveda navdušenje splahnelo in igralci so prestavili na novo popularno zvrst Battle royale iger, ki si sicer z DayZ delijo marsikatero lastnost. Razvijalci pri Bohemia Interactive se vseeno niso vdali in še naprej delali na svojem izdelku in danes je predstavnik Martin Čulák na njihovi strani napovedal, katere funkcije bodo prispele v letošnjo beto in kasneje tudi v inačico 1.0.

V beti bomo končno dobili dolgo obljubljeno grajenje baz, te pa bomo lahko zaščitili z električno ograjo ter jih tudi zaklenili. Dodali bodo tudi dve novi vozili kot sta tovornjak V3S in Lada 4×4. Dodana bo tudi podpora za modifikacije, karakterjem bo skozi čas zrasla brada, ko pa nam bo zmanjkalo streliva, bomo lahko zombija udarili tudi s kopitom orožja.

Žal pa bo zmanjkalo tudi nekaj igralnih mehanik, ki so jih bili primorani poriniti v drugo leto. Stvari kot so metanje granat, loki in puščice, letenje in popravilo helikopterja in plezanje preko ovir bomo lahko preigravali šele v 2019, kaj vse bomo pridobili in zgrešili pa si lahko preberete na njihovi uradni strani.

Ogromna modifikacija Fallout: New California sedaj na voljo za prenos

0

Fallout oboževalci, katerim spomin na štirico pošlje grozljiv srh po hrbtu in kateri na prihajajoči večigralski del 76 iščete najbližje stranišče za hitrostno bruhanje, dobre novice! Po dolgih sedmih letih je za prenos končno na voljo modifikacija Fallout: New California, katera je bila včasih znana pod imenom Fallout: Brazil in velja za enega najbolj pričakovanih modov za igre razvijalca Bethesda.

Modifikacija, ki bo zgodbeno umeščena kot pred-del priljubljenemu New Vegasu, ponuja med 15-30 ur vsebine, gre pa se za povsem novo kampanjo, kjer ne moremo uporabiti starih shranjenih pozicij. Za New California je bilo ustvarjenih 16942 vrstic dialogov, te pa je uglasilo prek 60 govorcev. Čakajo nas tudi nove teksture, 13 različnih koncev ter okoli 50 nalog, po končanju igre pa bomo lahko prenesli naš karakter v kampanjo originalne igre New Vegas. Tako je, v New California bomo naš lik lahko razvili tako, da bo postal slavni Courier iz originalne različice!

Modifikacijo, ki tehta 6.6GB si lahko prenesete iz sledeče povezave, ne pozabite pa si prenesti tudi pripadajočega popravka. New California je bil tako pričakovan, da so včeraj celo podlegli strežniki znane modderske strani Moddb a danes naj bi se stanje že normaliziralo.

Razvijalec 3D Realms dela na streljanki, ki jo bo poganjal originalni Quake pogon

0

Se spomnite razvijalca 3D Realms? Gre se založnika in razvijalca, ki je bil v devetdesetih velik del igričarske industrije, njegovo ime pa se je omenjalo ob naslovih kot so Duke Nukem, Max Payne ter Prey. Žal pa so si njega dni zastavili ogromen projekt, imenovan Duke Nukem Forever, ki so ga prestavljali leta in leta, dokler zadevo niso preprosto preklicali, kasneje pa jo je izdal Gearbox v precej katastrofalnem stanju.

3D Realms še vedno obstaja a zanj so se dnevi založništva že dolgo tega končali zato so se preusmerili v razvijanje iger. Združili so se z založnikom 1C Entertainment in skupaj so najavili streljanko, ki bo ciljala predvsem na retro igralce. Naslov bo namreč razvit v pogonu Quake, ki je prvič izšel leta 1996 zato se lahko veselimo vsaj verne, starošolske podobe.

O projektu ni znanega dobesedno nič več kot to, da je trenutno v razvoju zato vam bomo namesto praznih besed spodaj raje prilepili napovednik za Duke Nukem Forever, ki nas je dolgo leta nazaj skorajda pripeljal do igričarskega orgazma a žal ni nikoli izpolnil vseh svojih obljub.

Igralni posnetek Half-Life bete iz leta 1997

0

Serija Half-Life zagotovo velja za najbolj vplivne prvoosebne streljačine, ki so jih kadarkoli spočele človeške roke in čeprav tretjega dela verjetno en bomo uzrli nikoli, nam ne morejo vzeti toplih spominov na prva dva dela.

Prvi del je izšel leta 1998 in takrat naredil pravo eksplozijo med takratnimi streljači, ki so bili naravnost navdušeni nad zgodbo, umetno inteligenco nasprotnikov ter sestavo stopenj. Na YouTubu pa je včeraj uporabnik “NeoGamer” prikazal nekaj, česar zagotovo tudi najbolj navdušen igralec serije še ni videl. Gre se za beta verzijo Half-Life igre, ki kaže kar nekaj razlik v primerjavi s finalno različico. Kot je razvidno iz posnetka, orožja plavajo v zraku, nasprotniki so malce drugačni, zvočna kulisa pri streljanju pa je tudi slabša od končnega 1.0 izdelka.

A vseeno je zelo zanimivo videti, kako je izgledala še nedokončana igra morda najbolj vplivne streljanke v zgodovini. Mimogrede, skupina modderjev dela na predelavi Half-Life dema (Uplink), ki je izšel leta 1999 in vsebuje stvari, ki niso prispele v finalno različico.

Starlink: Battle for Atlas se prodaja kot za med

Ubisoftova zadnja igra Starlink: Battle for Atlas, ki je izšla samo za konzole se prodaja kot za med in večina od zaslužka prihaja prav na konzoli Nintendo Switch

Kar 82 odstotkov enot je bilo prodanih v Nintendo trgovini, medtem ko so na PS4 prodali samo 10% enot in na XB1 9%. Za tiste, ki ne veste zakaj se v igri gre vam lahko povemo, da je akcijska, znanstvena fantastika, ki si sposoja veliko dobrih elementov iz nekdaj preveč hvaljene a sedaj spodobne igre No Man’s Sky s to razliko, da žal ne moremo pristati na planete in da nima tako velikanske mape za raziskovanje. Res pa je, da vsebuje ogromno število nalog in vzelo vam bo kar nekaj časa, sploh če boste želeli narediti tudi vse stranske naloge, ki s časom postanejo malce ponavljajoče.

Starlink: Battle for Atlas ima nekaj ekskluzivnih predmetov za konzolo Nintendo Switch in prav zaradi tega se tam tudi najbolj prodaja.

Igro lahko kupite na vseh uradnih straneh najbolj znanih konzol za 80€ ali pa naročite fizično izdajo za iste denarce.

Devil May Cry 5 se prodaja tudi za ceno 8.600$

0

Dandanes smo že navajeni, da naše priljubljene igre ne izidejo v samo eni verziji. Praktično vsak naslov poseduje vsaj še Deluxe verzijo, nekateri temu dodajo razne Gold ali pa Ultimate inačice in človek včasih sploh več ne ve, kaj naj kupi.

Prvak v dodatnemu zaračunavanju je zagotovo Ubisoft, ki mora za izdajo vseh verzij svojega naslova izdati pravo razpredelnico saj bi se drugače novopečeni kupec povsem zmedel. In ob pogledu v razpredelnico verjetno še vedno ni prepričan, kaj hudiča kupiti.

Morda pa mu bo kmalu lahko konkuriral založnik Capcom, ki trenutno dela na akcijski igri Devil May Cry 5, njihova Ultra Limited Edtion verzija igre pa se prodaja za okoli 8.600$.

Tako draga cenovna postavka vam bo v roke prinesla kopijo igre, škatlo, ki se lahko preoblikuje ter usnjeno jakno, ki jo nosi protagonist Dante. Oziroma, ki jo je nosil igralec, zaslužen za “motion capturing”.

Seveda lahko kupimo tudi inačico, kjer je jakna od junaka Nerota (7.176$ – obstaja verzija z raztrganim rokavom ali brez) ali pa bolj preprosto oblačilo junaka, s prav tako preprostim imenom V (5.741$).

Vsa ta oblačila izgledajo precej slaboritno a žal je cenovna postavka naravnost smešna, zadeve pa zaenkrat izven Japonske ni moč kupiti.

GWENT: The Witcher Card Game dobil nov napovednik

0

Vsak, ki je kdaj zagnal Witcher 3, se je zagotovo izgubil v kvartopirski mini igri Gwent, ki je postala med igralci tako priljubljena, da se je razvijalec CD Projekt RED odločil zadevo izdati v povsem samostojni igri, imenovani GWENT: The Witcher Card Game.

Ta naj bi bila velika konkurenca Blizzardovem Hearthstonu a nikakor ni izšla iz bete. GWENT je v razvojni različici vztrajal eno leto, aprila letos pa se je razvijalec odločil zadevo povsem predelati in danes, 23. oktobra, naj bi končno dočakali polno različico.

“Med razvojem bete se nismo zavedali, da počasi plujemo stran od naše originalne ideje za Gwent igro. Medtem, ko smo se ukvarjali z dnevnimi posodobitvami, smo izgubili našo vizijo, ki nam je narekovala kaj je v igri dejansko zabavnega in unikatnega,” je povedal direktor Marcin Iwiński.

Igranje ni preveč komplicirano in je precej podobno mini igri, ki jo poznamo iz Witcher 3. Najprej izberemo svojo unikatno frakcijo in potem sestavimo kupček 25-ih kart. Te postavljamo v vrste kot so boj od blizu ali pa na daljavo, karte pa lahko pridobijo razne bonuse, glede na to kako jih razpostavimo. Tu je še voditelj frakcije, ki pridoda svoje unikatne sposobnosti v bitko.

Mimogrede,  GWENT: The Witcher Card Game ni ista zadeva kot Thronebreaker: The Witcher Tales. Oba si sicer delita mehanike vendar bo Thronebreaker polnopravna enoigralska RPG igra, ki pa prav tako izide že danes, 23. oktobra. Čas je, da se vrnemo v Witcher svet!

Bethesda svoje oboževalce opozarja pred hrošči v Fallout 76

0

Razvijalec Bethesda Softworks pridno dela na svoji naslednji igri, ta pa bo nekoliko drugačna od njihovih dosedanjih naslovov. Fallout 76 bo namreč večigralska streljačina, kjer ne bo nobenih NPC-jev oz. klasičnih nalog, ki smo jih bili do sedaj vajeni iz tega post-apokaliptičnega okoliša.

Roko na srce, kolikor smo videli po igralnih posnetkih, zadeva ne izgleda preveč vzpodbudno. Razjarjeni so tudi sami igralci, ki so vsi po vrsti pristaši enoigralskih kampanj zato ima Bethesda pred sabo težko nalogo in to je dejansko prvi Fallout, ki se morda ne bo prodajal kot vroče žemljice.

V pismu razvijalec prizna, da je delo na striktno večigralskem naslovu zelo strašljiva izkušnja in da imajo enaka vprašanja kot veliko igralcev kot je denimo: “kaj točno je ta igra?” Pravijo tudi, da Fallout 76 ob izidu ne bo dokončana igra ampak samo začetna točka, notri pa se nahaja tudi opozorilo pred potencialnimi ogromnimi hrošči.

Pismo je precej zanimiva marketinška poteza in zdi se, kot da sam razvijalec ne verjame pretirano v uspeh projekta. Fallout 76 beta se prične že jutri in sicer na konzoli Xbox One, zanimivo pa je, da špil ne bo izšel na Steamu ampak samo preko njihove platforme. To pomeni, da se lahko poslovite od dvournega preizkusa z možnostjo povračila denarja zato je morda bolje, da izkoristite beto 30. oktobra, medtem ko bo celotna igra izšla 14. novembra.

Sovjetska streljačina Atomic Heart izdala še en čudaški napovednik

0

Atomic Heart že od samega začetka navdušuje in bega s svojimi unikatnimi posnetki in slikami iz igre. Gre se za streljačino, ki se bo odvijala v Sovjetski eri, zagotovo največji poudarek pa je na posebnih in povsem čudaških nasprotnikih, čaka pa nas tudi zajetna merica neobičajnih orožij.

Razvijalec Mundfish nas tokrat popelje na ogled nesrečnice, ki je ujeta pod nenavadnim vodnim tunelom, po katerem plavajo ribe. Ženski je ime Baba Zina, vodna tvorba pa naj bi se imenovala Polymers. Punčaro je zadeva očitno ujela nepripravljeno saj lahko na tleh vidimo razsuto vsebino njene torbice, poleg tega pa se v ozadju premika neka čudaška figura.

Kakorkoli že, Atomic Heart zaenkrat še nima trdno napovedanega datuma izida, a glede na njihovo Steam stran, naj bi razvijalec špil izdal enkrat v 2019.

Project Monolith: akcijska avantura za vse platforme

Razvijalec C2 Games Studios je naznanil prihod njihove akcijske avanture Project Monolith na vse skorajda vse možne igralne platforme. Pokazali so nam tudi kratek dražilni posnetek, ki nam prikazuje različne stvari, ki jih bomo lahko počeli v igri.

Zadeva je narejena s pogonom Unreal Engine 4, kar pomeni, da vsebuje lepo grafično podobo, dodali pa so še preprost uporabniški vmesnik in akcijski boj. Razvijalci jo opisujejo kot neodvisno akcijsko avanturo z mističnim pridihom prelepe narave. Omenili smo že, da bo izšla za vse platforme in to so PC, Xbox One, PlayStation 4 in Switch.

Project Monolith zaenkrat še nima napovedanega niti okvirnega datuma izida tako da zna celo zgrešiti izid v 2019.

Govorica: Red Dead Redemption 2 naj bi izšel naslednje leto za PC

0

Ponavadi se nekaj pretirano ne obremenjujemo z govoricami ampak Red Dead Redemption 2 je zelo pričakovan naslov in velikokrat nas kdo pocuka za rokav ali pa v komentarju vpraša neizogibno vprašanje: “kdaj pride za PC?”

No, za vas še vedno nimamo 100% in neizpodbitnega odgovora, morda pa vas zna potolažiti nova govorica, ki izgleda precej legitimna. Največji evropski trgovec elektronike MediaMarkt, je na svoji strani objavil PC verzijo igre, ta pa naj bi izšla v letu 2019.

Na strani sicer piše 31. december 2019 ampak to je očitno samo rezerviran datum saj zna naslov iziti veliko pred tem. Stran je bila od takrat sicer umaknjena a to ni preprečilo nekomu, da je pred tem zajel posnetek zaslona.

Ker se gre samo za govorico, vzemite ta članek z dobro merico skepse. Da, skorajda zagotovo se bo PC verzija zgodila a razvijalec Rockstar se bo verjetno poslužil iste taktike kot pri GTA V: najprej izdati konzolno verzijo, potem pa še izboljšano PC inačico in posledično bodo nekateri zadevo kupili dvakrat.

Se bo to zgodilo v 2019? Kdo ve, morda se gre samo za napako na strani ali pa je nekdo prehitro objavil igro v trgovini. Kakorkoli že, če iščete svojo kopijo jo lahko kupite na Eigre.si, kjer je trenutno Red Dead Redemption 2 znižan na samo 58.99€.

Zakaj bi pokeristi POKER igrali za denar, medtem ko moramo mi VIDEO IGRE igrati brez možnosti za zaslužek?

To je vprašanje, ki si ga je zastavila ekipa slovenskega start-up-a, ko je pričela razvijati platformo BetOnYourself.io. In prepričani so, da lahko z njo to spremenijo.

Z igranjem video in ostalih online iger človek razvije določen »skill« enako, kot ga razvije ob igranju nogometa, košarke ali tenisa. Ko igralec video igre najde igro, ki mu ustreza, njenemu igranju posveča vedno več in več časa. Z vedno večjim številom odigranih ur igralec postaja vedno boljši in boljši in v človeški naravi je, da za vloženi čas in rezultate pričakujemo tudi finančno korist, katere pa igralci video iger praviloma nikdar ne dosežejo.

Zunanjim opazovalcem se izpostavitev te problematike morda zdi bizarna, toda vsi, ki smo v igranje iger vpleteni s profesionalnega vidika, zaznavamo prihajajoči trend, v katerem bo profesionalno in polprofesionalno igranje online iger postalo nekaj tako normalnega, kot je profesionalno in polprofesionalno igranje pokra.

Ekipa BetOnYourself-a ima pred seboj tako jasen cilj, da več kot dvema milijardama igralcem online iger po svetu ponudili platformo, preko katere bomo igralci online iger le te, lahko medsebojno igrali za pravi denar. Pri tem pa bomo seveda stavili na svojo zmago 🙂

Za razliko od večine samooklicanih blockchain projektov pa si tehnologije niso samo zamislili, temveč jo je skupina 12 ljudi gradila od začetka leta 2018. Tako že imajo delujočo ALPHA verzijo s postavljeno logiko in delujočimi smart contracti. Razlog, da so za »hrbtenico« delovanja platforme uporabili blockchain, je, da so z njegovo uporabo zagotovili popolno transparentnost poslovanja ter optimizacijo stroškov transakcij, kar posledično pomeni provizijo za uporabnike. Jedro njihove platforme predstavlja iBET token (iBET), ki uporabnikom zagotavlja 50 % nižjo provizijo v primerih vplačil stav z iBET toknom. Ob tem se iBET token uporablja tudi za glasovanje o dodajanju iger in novih tipih stav, refferal in comunity nagradah ter kot plačilno sredstvo za pomoč pri reševanju nesoglasij.

V prvih dveh letih delovanja bodo vse iBET tokne, ki jih bodo prejeli iz naslova provizij uničili. Sočasno pa bodo vsako četrtletje 100% sredstev, ki jih bodo prejeli iz naslova provizij z drugimi valutami (FIAT/Crypto), namenili odkupu in uničenju iBET toknov (»buy back, and burn«) .

Njihova zaveza velja za prvi dve leti delovanja. Po dveh letih pa bodo glede na pretekle izkušnje pripravili nov strateški plan, ki bo v veljavi naslednji dve leti.

Za preizkus ALPHA sistema so razvili tudi obširen ALPHA reward sistem, preko katerega uporabnikom v zameno za testiranje ponujajo 2,5% vseh iBET toknov.

Za prvih 10 uporabnikov iz gaming.si, so pripravili posebno promocijsko kodo, s katero vam ob registraciji podarijo $25 bonusa. Promo kodo vpišete ob registraciji v za to namenjeno okno.

Obišči stran BetOnYourself.io (klikni me) in uporabi promo koda: GAMINGSI10

Za kakršen koli feedback in resno diskusijo glede projekta, pa so na voljo na svojem Telegram kanalu:

https://t.me/BetOnYourselfChat

Shadow of the Tomb Raider dobil na Steamu popust in s tem razjezil ogromno igralcev

0

Včasih se potrpežljivost izplača in tako je tudi pri igrah. Medtem ko so nekateri neučakani in si želijo imeti najnovejši izdelek igričarske industrije čimprej na polici, so nekateri bolj potrpežljivi in raje počakajo na znižanje cene, po možnosti pa bodo do takrat razvijalci še zakrpali vse večje hrošče zato je tudi izkušnja bolj popolna.

Shadow of the Tomb Raider je odlična igra zato bi človek tudi pričakoval visoke ocene uporabnikov na Steamu. A če se odpravimo na igrino stran, lahko presenetljivo odkrijemo, da ima naslov samo “mešan” status pozitivnih in negativnih ocen.

Razlog je preprost: znižanje cene. Shadow of the Tomb Raider je izšel sicer dober mesec nazaj, založnik Square Enix pa nad prodajo očitno ni bil zadovoljen zato je špilu za omejen čas dal akcijski popust in sicer je ceno znižal za 34%. Tega pa se niso razveselili tisti, ki so igro prednaročili oz. jo nabavili ob dnevu izida. Po njihovem mnenju je nepošteno tako kmalu naslovu znižati ceno in Shadow of the Tomb Raider so tako zbombardirali z negativnimi opisi, da se ji je znatno znižala splošna ocena.

Kakorkoli že, tisti, ki si želite prihraniti kak evro, si lahko svojo kopijo sedaj privoščite za samo 39.59€, znižan pa je celo Season Pass na 19.79€, akcija pa se izteče že danes.

Counter-Strike: Global Offensive ekipa razpadla potem ko je bil eden od igralec ujet pri goljufanju

0

Goljufanje v večigralskih spopadih ni nič novega in ogromno je osebkov, ki se preprosto ne počutijo dorasli konkurenci in se morajo zato poslužiti zunanjih programov, ki jim omogočajo lažje merjenje in podobne trike. Človek pa bi pričakoval več pameti pri profesionalnih igralcih, ki bi morali v prvi vrsti takšno vedenje obsojati in postaviti zgled drugim.

Nikhil ‘forsaken’ Kumawat očitno v načela poštenega igranja ne verjame. Tipček, ki je bil do nedavnega član profesionalne Counter-Strike: Global Offensive ekipe OpTic Gaming, je pred kratkim sodeloval na turnirju eXTREMESLAND Asia in se potegoval za nagrado 100.000$. Njegova ekipa je celo prilezla do finala in med spopadom z nasprotnikom Revolution, so sodniki kar naenkrat srečanje zaustavili.

Po dvajsetih minutah je na plano izšla presenetljiva vest: igralec Kumawat je bil ujet pri goljufanju saj je uporabljal “aimbota”, ki mu je omogočil lažje merjenje. Najprej je želel preprečiti sodnikom dostop do njegovega računalnika, kasneje pa je program želel hitro izbrisati iz diska a pri temu ni bil ravno uspešen.

Seveda je bila ekipa OpTic nemudoma diskvalificirana, vodstvo pa z vedenjem svojih članov ni bilo navdušeno. Takoj za tem so preko Twitterja sporočili, da je bil Kumawat odpuščen in čeprav naj bi bili ostali člani ekipe nedolžni, je OpTic razpustil celotno ekipo in se podal v lov za novimi prilikami.

V spodnjem videu lahko vidite sumljiv izrezek posnetka, kjer naj bi Kumawat uporabljal tako imenovani “toggled aimbot”, tega pa se lahko izkoristi za priljubljeno “wallhack” goljufijo.

Project Nova je večigralska, sodelovalna streljanka, ki se bo dogajala v vesolju EVE Online

0

Razvijalec CCP Games želi poskrbeti, da ob omembi imena EVE Online igričarska skupnost ne bo takoj pomislila na dolgočasno bitko in igranje, ki spominja na delo v Excel tabeli ampak na nekaj bolj akcijskega. To bo morda uspelo streljanki Project Nova.

Igranje bo potekalo iz prvoosebnega pogleda, igra pa bo vsebovala tako sodelovalno PvE preigravanje kot tudi spopade v načinu PvP. Kot pravi razvijalec naj bi bil močan poudarek na taktiki zato brezglavo nažiganje ne bo obrodilo sadov.

Največji poudarek naj bi, tako kot v EVE Online, na samih igralcih, ti pa naj bi oblikovali sam nadaljnji življenjski cikel naslova. Kaj točno to pomeni, ne vemo, tudi spodnji dražilnik pa ne postreže ravno z novimi informacijami.

To ni prvič, da se je CCP Games odločil za izdelavo streljačine v EVE okolju. Leta 2013 so izdali naslov Eve: Dust 514 ampak geniji so špil, ki se napaja iz PC naslova EVE Online, izdali ekskluzivno za PlayStation 3. Kjer je, seveda, žalostno pogrnil.

Upajmo, da bo tokrat bolje, prva znanilka prave poti pa je, da bo Project Nova izšel tudi na računalnikih.

Evropske in ameriške ekipe šokirale LoL World Championship 2018!

Te dni poteka turnir League of Legends 2018 World Championship in uf, zadeva je napeta kot še nikoli do sedaj.

Navdušenje nad turnirjem izhaja predvsem iz dejstva, da tradicionalno praktično nepremagljivi Korejci padajo kot domine, njihovo mesto pa zavzemajo Američani ter Evropejci. Dolgo se je slutilo, da se bodo tehtnice moči prevesile na zahodno stran in to se je včeraj tudi zgodilo, ko je ekipa Cloud9 presenetljivo izločila Africa Freecs in s tem ustvarila zgodovinski trenutek. Prvič v zgodovini, odkar sodelujejo v tem tekmovanju, se v polfinalu svetovnega prvenstva namreč ne bo pojavila nobena korejska ekipa!

Cloud9 je z nasprotnikom povsem pometel in na koncu ustvaril rezultat 3:0, potem pa je še Fnatic skorajda povsem dominiral nad ekipo Edward Gaming saj jih je premagal 3:1. Polfinale nam bo tako postreglo z zanimivim obračunom med ameriško ekipo Cloud9 in tradicionalnimi evropskimi zastopniki Fnatic.

Na drugi strani je marsikakšnemu LoL navdušencu padla čeljust ob presenetljivem preboju ekipe G2 Esports, ki so z izidom 3:2 premagali favorite Royal Never Give up. Čeprav so Evropejci opravili eno težko nalogo, bo naslednja morda še težja, saj jih v polfinalu čaka še edina azijska ekipa in sicer kitajski Invictus Gaming, ki so poprej pospravili KT Rolster z 3:2. Kitajci, poleg Fnatica, sicer veljajo za favorite a ob vsej norosti iz tega turnirja, ne bi bili presenečeni, če bi v finalu uzrli samo evropske ekipe.

Polfinale štarta čez slab teden in sicer 27. oktobra, ko se bosta spopadli ekipi Invictus gaming ter G2, 28. oktobra pa nas čaka obračun med Cloud9 ter Fnatic. Za veliki finale si na koledarju z rdečim flomasterjem obkrožite datum 3. november, zraven pa si pripravite še zvrhano mero kokic.

Novi napovednik za Farming Simulator 19 se osredotoči na oskrbo živali

Vsi poznamo prodajne hite kot so denimo Call of Duty, Grand Theft Auto ter FIFA igre, ki ob izidu založniku po hitrem postopku napolnijo bančni račun. A se zavedate, katera serija je glede na prodajne številke v Sloveniji prava uspešnica? No, glede na naslov članka ste zagotovo ugotovili za kateri naslov se gre in to je seveda Farming Simulator.

Bolj težko boste našli igralca, ki za priljubljeno serijo kmetovanja še ni slišal. Čeprav morda ne poseduje neke hude zgodbe ali pa RPG mehanik, je špil odličen v temu, da se ob njim preprosto odpočijete ter se potopite v svet kmetovanja.

Razvijalec Focus Home Interactive je izdal nov napovednik, ta pa se tokrat osredotoča na oskrbo živali. Našo farmico bo naselila lepa čredica živalskih sopotnikov kot so krave, prašiči, kokoši, ovce ter konji. Slednje bo moč celo jahati in to bo eden od načinov za hitro prečkanje površine naše kmetije. Napovednik nam prikaže tudi izboljšano grafiko, video pa zaradi čudnega razloga precej spominja na serijo Life is Strange.

Poleg živali bo v Farming Simulator 19 na voljo preko 300 različnih vozil ter orodij, prvič v seriji pa se bo pojavila tudi znamka John Deere.

Igra je zaenkrat napovedana za 20. november, če pa si želite povsem svoje fizične kopije, si jo lahko naročite tule.

Depth of Extinction – Recenzija | FTL z manjkajočimi piksli |

Depth of Extinction oziroma D.O.E. snovalci oglašujejo kot unikaten poizkus zaroke ekipnega menedžmenta slavljene neodvisne uspešnice FTL in taktičnega bojevanja XCOM franšize. Oboje bi se naj združilo v specialiteto z okusom po… piščancu? Lagal bi, če bi rekel, da me po par grižljajev ni pričelo skrbeti zaradi potencialne okužbe s salmonelo, saj se vse počuti surovo. Ampak veliko stvari je dobrih surovih. Tatarski biftek, recimo. Tudi suši. Sadje in zelenjava… V glavnem, kar hočem povedati je, da lahko svetovna specialiteta za nevedneža izgleda kot najbolj ogabna stvar, a to še ni nujno, da je neužitna. A D.O.E. ne sodi med specialitete, saj trpi za problemom. Obilico teh, pravzaprav. Težave in spregledane komplikacije pohabijo realizacijo do te mere, da bi po petih urah igranja celotno izkušnjo povzel z eno samo besedo – meh.

Vzemimo primer. Recimo, da delaš raziskavo za recenzijo. Prva stvar, ki jo boš izvedel, je obisk uradne strani igre. Obiščeš stran in opaziš napis “Prihaja kmalu”…? Kaj za vraga…? Na to sem doletel za današnjo igro, ki kljub izidu pred več kot pol meseca na lastni strani še vedno oglašuje več informacij o prihajajočem izidu! Ne na dnu strani ali kakšnem zakotnem kotičku, temveč v pojavnem oknu, ki veselo zatemni ozadje in sladko vpraša po tvojem e-poštnem naslovu. Edini stvari, ki mi prideta na pamet sta sledeči. Ali je urejevalec strani na daljšem bolniškem dopustu, ali pa sem jim enostavno fučka za vse. Ne glede na to, za katero opcijo se odločim, me ne navdaja s kaj preveč upanja. Ampak dajmo se vseeno pustiti presenetiti.


Razvojna ekipa: HOF Studios
Založnik: HOF Studios
Platforme:
PC
Datum izida: 27.9.2018
Cena: 19.99€

Zvrst: Potezna strategija/RPG


Gorje neplavalcem

Kot mnogokrat poprej se ponovno srečamo s post-apokaliptičnem scenarijem, kjer smo tokrat postavljeni na poplavljeno mati Zemljo. Kaj je bil krivec? Globalno segrevanje? Nor znanstvenik? Konec sveta? Nihče več ne ve in karkoli je že bilo, svet se je enostavno pogreznil v morje in se predal morski flori in favni. Če pustimo na strani banalnosti, kako je to sploh mogoče in kako bi to vplivalo na življenje na planetu, smo prišli do našega scenarija.

Bolje zarjavela ostrostrelska puška v roki kot elitna ostrostrelska puška v roki nasprotnika.

Človeštvo je trdoživa prasica in če smo že enkrat (baje) preživeli vesoljni potop, bomo pa še drugega, a ne…? Ja, tudi ta katastrofa ni bila kos človeškemu napredku in znanju raznih tehničnih gurujev. Ti očitno nikoli niso gledali Terminatorja in so prišli do nadvse brihtne ideje, da potrebujejo robotske služabnike, ki bi skrbeli za sedaj razsuli svet in njegove prebivalce.

Vse lepo in prav, a Stvarniki, kot so se imenovali, so skozi čas zatonili v pozabo, skupaj z znanjem, ki so ga posedovali. Nekako nihče več ne ve, kako robotski služabniki funkcionirajo ter kako jih krotiti in počasi se začenja vohati upor. Seveda to ni dovolj za zanimivo igranje in zraven sovražnih robotov najdemo zvrhano merico drugih sovražnih frakcij, ki nastajajo kot gobe po dežju. Naenkrat ne gre več za ravno idilično počitniško poletno destinacijo.

Glede vizualne plati sicer igra reče odločen ne modernemu podrobnemu stilu in se zanaša na retro pikselkast videz. Kot nekdo, ki nima nič proti takšnemu izgledu lahko rečem, da je čisto funkcionalen in nemoteč. A vseeno bi lahko šli na malo več podrobnosti, saj je posamezne bojevnike težko ločiti enega od drugega, razen po opremi. Funkcionalno in preprosto, a mogoče malenkost preveč preprosto. Moramo pomniti, da gre seveda za neodvisno igro in te se zelo rade zanašajo na piksle, zato ji odpustim nekaj nedodelanosti tu in tam, dokler je generalna igralna izkušnja solidna. In… ni zanič, a lahko bi bila dosti boljša.

Konstitucijo na maks in sovražni streli te bodo le rahlo žgečkali.

Tvoj cilj je potovati od kraja do kraja ter sčasoma doseči cilj trenutne avanture ter tako pridobiti določeno nagrado, ki je lahko napredek v zgodbi, nova klasa ali kaj povsem tretjega. A za uspešne dogodivščine je potrebno najprej razviti skupino softičev, saj dva mlečnozobca pač ne bosta imela ravno pretirane možnosti preživetja proti elitni skupini ubijalskih robotov.

Ne bo enostavno, niti malo ne. Mehki novinci se v boju zazibajo kot pšenična bilka in v kolikor nisi zelo pozoren, lahko na mestu, kjer je še malo prej stal Franc, zreš zgolj v kadeč se kupček pepela.

Počasneje od svetlobne hitrosti

Konceptualno vse zveni odlično. Všeč mi je, kako so se dizajna lotili prav z mislijo, kako bi izgledal FTL s poteznim bojevanjem in naprednimi RPG mehanikami. A žal se izvedba počuti nedodelano. Niso vključili dovolj detajlov in naprednih mehanik, zaradi česar taktičnost ostane precej minimalistična, bojevanje pa izpade kot zanič seks. Nihče se ga ne brani, a zraven te zagrabi želja po izboljšavi.

Že na zemljevidu se med potovanjem s svojo podmornico ves čas soočaš z zgolj zelo osnovnimi odločitvami, kjer v večini primerov ali vstopiš v bojišče, ali stisneš rep med noge in se podaš naprej. Igra le redkokdaj poizkusi razburkati monotono igralno zanko in ko se tretjič srečaš s skupino trgovcev s sužnji, ki si jo že dvakrat spravil s sveta, bi resnično želel malo manj monotonosti.

Ne glede na izbrano opcijo boš dočakal zgolj razočarajoče monoton razplet.

Ampak na srečo je “zunanji” del zgolj metoda za prehod od enega bojišča do drugega. Tu pride v ospredje taktično bojevanje, kjer opremiš svojo skupino z raznimi orožji in pripomočki ter jo pošlješ v temačen potopljen labirint, kjer pozorno oprezaš za znaki piratske ali hujše nesnage.

Tako se s tresočimi koleni podaš na prvo misijo. Kljub enostavnosti ti igra počasi in podrobno razloži vse mehanike, pomembnost uporabe kritja, delovanje natančnosti strelov in reakcije. Prešine te “hej, saj to pa je enostavno!” In res je, celotna osnova ni najbolj kompleksna, a vseeno dovolj, da se ne počuti kot mini igra ampak kot zrcalna podoba zunanjega dela.

Na srečo streljanje med bledimi, zgolj komaj osvetljenimi hodniki podmornice, kjer se ped za pedjo premikaš in sistematsko čistiš prostor za prostorom nudi zabavne taktične trenutke. Tudi določeni prijemi, kot sta avtomatično sledenje celotne ekipe izven bojnega stanja in daljše premikanje so dobri, še kako potrebni detajli za krajšanje časa med konfliktnimi situacijami. Kajti zaradi obsežnosti mape veliko časa preživiš na poti in kar predstavljam si, kako hitro bi obupal ob prisiljenem premiku vsakega vojačka posebej.

Sovražniki taktično niso ravno brihtni, a poznajo pomembnost kritja in fokusiranje ognja na najšibkejše in najmanj zaščitene.

Ampak kljub svobodi pri razvoju in opremljanju bojevnikov se tudi tu sčasoma vse začne ponavljati. Mape so napravljene povsem neorgansko in po par misijah začenjaš naletavati na vedno iste postavitve s čakajočimi sovražniki v posameznih sobanah, kar bi z lahkoto naredili bolje in tako dolgotrajno poskrbeli za element presenečenja.

En steroid na dan odžene ubijalskega robota stran

Sovražniki, na katere naletiš v skupinah, se pogosto obnašajo predvidljivo in včasih delajo zelo bedaste napake. V kolikor vsaj malo paziš in vestno nadgrajuješ zdravje, vsaj sprva zlahka razsuješ vse, kar ti igra postavi nasproti. Roboti, kultisti, banditi, pirati… vse možne oblike človečnjakov se spreminjajo v rdeče packe na tleh, a spet pustijo grenak priokus. Osebno me je vse kmalu pričelo dolgočasiti, saj sovragi ne glede na pripadnost delujejo praktično identično in celotno bojevanje poteka večino časa iz teka za kritje in streljanja na vse, kar leze in gre.

Dejavnost lahko ne-ravnodušno spremljaš le nekaj časa, dokler ti sčasoma ne prične iti na živce. Kot da to ni dovolj, ob izdajanju ukazov bojevniki vedno znova in znova izgovarjajo ene in iste fraze, ki so se mi dobesedno vžgale v možgansko ovojnico.

Sicer je vzpodbujenih več stilov bojevanja in to pride do poudarka preko sistema klas, saj bi naj imela vsaka svoje prednosti in slabosti. Ostrostrelec bo delitelj smrti iz daljave, a bo zelo počasen in neučinkovit na blizu. Jurišnik bo zmožen preleteti večjo razdaljo in še vedno izpustiti rafal šibrovke v obraz sovražnika, a bo na daleč manj koristen od radijske oddaje za gluhe osebe. Malo bolj eksotična klasa pirat pa bo… no… pravzaprav ne vem, v čem bi naj bila dobra, a harpuna dostavi vražje močan udarec in moralni bonus zna priti prav v težjih bojih. Tako je še najbližje nečemu, čimer bi rekel podpora.

Praktično naletavaš zgolj na dve vrsti map – podvodni hodniki ter plavajoče platforme.

Hitro odkriješ razne vloge vojščakov, ki jih lahko razviješ v posamezne klase in jim tako omogočiš uporabo raznih pasivnih in aktivnih sposobnosti. A glej, kaj bom s šmeksi triki, če pa dodatno zdravje in avtomatična regeneracija zvenita naravnost aromatično. Zato sem razvil določeno taktiko. Vsakega bojevnika, ne glede na klaso, sem vzpodbujal ekskluzivno v bildanje mišic. Še tako vztrajni sovražnik se je usral od strahu ob prvem pogledu na število življenjskih točk mojih bodibilderjev in začetne misije so bile mala malica.

Ampak moja dogodivščina je kmalu naletela na bridek konec. Misija za odklep banditske klase je bila uničevalec živcev, saj so imeli sovražniki višjo iniciativo od mojih barbarov in so bili na vrsti pred mojimi bojevniki, torej takoj za tem, ko sem odprl vrata in jih opozoril nase. Mirne voljo lahko rečem, da sem po pol-urnem zabavanju tu tudi odvrgel miško in prenehal z igranjem, saj enostavno nisem več zdržal.

Zdržal te… ponavljajoče se zanke, ki je ne odreši prihod močnejših sovragov, saj ti zgolj otežijo zadeve in ne poskrbijo za uporabo različnih taktik, ki jih simplistični taktični sistem tako ali tako ne podpira najbolje. Namesto tega so povsem isti zalogaj, le da imajo več zdravja in te ubijejo nekoliko hitreje. Zabavno za nekatere, a definitivno ne namaz za moj kos kruha.

Zaključek

Pozitivno:
+ Nezakonski otrok iger FTL in XCOM
+ Brez pretiranega RNG-ja
+ Prvih nekaj ur je zabavnih

Negativno:
– Tako strateški kot tudi bojni del sta preveč simplistična
– Hitro se vse začne ponavljati
– Določeno vlaganje točk je enostavno superiorno od vsega ostalega
– Vsi sovražniki se obnašajo skoraj identično

Sean Bean bo spet umrl, tokrat v igri HITMAN 2

0

Sean Bean je eden od igralcev, ki je svojo kariero praktično zgradil na vlogah, kjer sicer igra dokaj pomemben karakter, ki pa ga vedno pričaka nesrečen konec. Tako je žalostno podlegel v Lord of the Rings, sreča pa mu ni bila naklonjena niti v seriji Game of Thrones.

Sedaj se bo igralec pojavil tudi v novi igri HITMAN 2 kot unikatna tarča (“elusive target”) v misiji The Undying. Mesto misije bo sončni Miami, igralci pa bomo imeli na voljo 10 dni časa, da se odkrižamo tarče, ki bo v tej misiji nosila ime Mark Faba. The Undying štarta 20. novembra, medtem ko bo celotna igra izšla 13. novembra.