🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 494

Fallout: Cascadia je nov ogromen mod za Fallout 4

0

Fallout 4 nekaj ljubiteljskih modifikacij sicer ima, a žal še nobene večje, ki bi nam priskrbela povsem novo in frišno izkušnjo. To zna spremeniti mod, imenovan Fallout: Cascadia, ki nas bo postavil v ruševine mesta Seattle.

Raziskati bo moč več kot 80 kvadratnih kilometrov ozemlja, kjer bodo prisotna naselja in mesta, opaziti pa je veliko večji poudarek na divjini. Sprehajali se bomo namreč po gostih gozdovih, kjer bomo lahko naleteli na marsikakšno zapuščeno zanimivost.

Kot je predstavnik razvojne ekipe povedal za spletno stran Kotaku:

“Želeli smo ustvariti svet, ki že kaže, kako se narava vrača v svoje normalno stanje. Želeli smo tudi ustvariti okolico, kjer lahko nekam zatavate in pozabite kaj se je zgodilo v tem svetu, a vseeno ohraniti postapokaliptičen občutek.”

Razvojna ekipa je pokazala tudi kratek napovednik, a pravijo, da modifikacije še ni za pričakovati v letošnjem letu. Več o projektu si lahko preberete na njihovi uradni strani.

Amazon rešil serijo The Expanse

0

Znanstvenofantastična serija The Expanse je tekom svojih treh sezon nabrala goreče število privržencev. Kako tudi ne bi, saj je zadeva kakovostna, zanimiva, predvsem pa dandanes dobrih sci-fi serij preprosto primanjkuje.

Zato smo bili vsi precej šokirani, ko kanal SyFy ni obnovil serije za četrto sezono. Oboževalci niso počivali, ampak so se spravili na Twitter s “hashtagi” #saveTheExpanse, organizirali pa so tudi prelete z letali nad glavnim sedežem Amazona v Santa Monici, kjer so bili vidni ogromni transparenti s prej omenjenim “hashtagom”.

Vztrajnost se je očitno splačala in razkritje, da je serija obnovljena, je objavil sam predsednik Amazona, Jeff Bezos.

Na konferenci International Space Development v Los Angelesu je na odru povedal sledeče:

“Pogovarjal sem se z igralci, pred pol ure, preden se je začel odmor za večerjo. Povedal sem jim, da Amazon trdo dela na tem, da reši The Expanse, a zadeva še ni v celoti zaključena. Med večerjo, deset minut nazaj, so mi sporočili, da je The Expanse rešen.

The Expanse sledi knjižni predlogi pisatelja Jamesa S.A. Coreya, kjer človeštvo kolonizira naš sončni sistem. Pojavijo se razne frakcije ter spori in politične bitke, vse pa je zabeljeno z dobro merico misterija.

The Expanse bo sedaj na voljo za ogled na platformi Amazon Prime in upamo, da doživimo še ogromno kvalitetnih sezon v prihodnosti.

Grozljiva avtomobilska igra – spoznajte Beware

0

Inovacij v žanru grozljivih iger vsekakor primanjkuje. Največji premik na tem področju je storil Resident Evil 7 ter seveda razne VR igre, a nekaterih posebej originalnih idej zadnje čase nismo bili deležni.

Morda bo to storila igra Beware, ki meša unikaten pristop vožnje avta z grozljivimi elementi. Celotna avantura se bo zgodila za avtomobilskim krmilom, ki je v preteklosti že videl boljše čase. Med vožnjo po megleni cesti vas zasledujejo skrivnostni sovražniki, ki vas naskočijo iz različnih strani in vas celo poskušajo izriniti iz ceste.

Nasprotnikov ni ravno veliko in med trenutki zatišja Beware odlično gradi na občutku paranoje, ko vse skozi pogledujete izza svojega ramena za znaki premikov. Vizualna podoba je odlična, posebej navdušuje zamegljena okolica ter odsevi luči sovražnih vozil. Če se vam je ob opisanem zahotelo po igranju, imate srečo, saj je razvijalec že dal na plano kratek demo, kjer lahko zadevo tudi praktično preizkusite. Demo je v precej zgodnji fazi, saj je prisotnih še veliko hroščev a če se čez njih prebijete, boste zagotovo navdušeni in dodobra prestrašeni.

Demo si lahko prenesete na sledeči povezavi, kdaj pa bo na voljo celotna igra, pa zaenkrat še ni znano.

Steam in njihov nov pravilnik o zasebnosti

0

Kot morda že veste, praktično vsa podjetja in storitve posodabljajo svoj pravilni o zasebnosti zaradi novega zakona GDPR. Velika večina ljudi novega pravilnika ne prebere, ampak enkrat za spremembo je v posodobitvi nekaj dobrega. Sedaj morajo storitve in podjetja z vami deliti, katere informacije o vas zbirajo.

Pri Steamu bi si mislili, da ne zbirajo prav veliko informacij o vas. No, resnica je, da kar veliko. Beležijo vse vaše pogovore do enega meseca nazaj, prav tako beležijo vse vaše nakupe na njihovi platformi, oktobra lani pa so začeli beležiti tudi vse vaše preigrane spopade v DOTA 2, CS:GO-ju in Portal 2. Če vas te informacije zanimajo, si jih lahko tudi sami ogledate, prav tako pa lahko tudi pogledate, koga ste prijavili in iz kakšnih razlogov, nato pa lahko še preverite, če je ta oseba dobila VAC/Game/Trade ban.

Stvari, ki jih še beležijo, je res preveč, da bi jih vse našteli v enem članku in interesantom priporočamo, da si to pogledate še sami tukaj ter da ste v prihodnosti mogoče malo bolj zavedni, kaj si pišete na Steamu.

World War Z dobil nov napovednik

0

Gre se za igro, ki je bila sicer najavljena že decembra a od takrat ni bilo slišati nobenih novih novic. Včeraj pa je razvijalec Saber Interactive prikazal nov napovednik, kjer lahko vidimo dejanske igralne izsečke.

Lokacija dogajanja v posnetku je Moskva, ta pa je samo ena od mnogih lokacij, ki jih bomo lahko obiskali. World War Z bo v osnovi sodelovalna, večigralska streljačina, kjer bomo seveda z raznimi orožji kosili trume in trume zombijev.

Kar je navdušujoče v tem posnetku, je sama količina nemrtvih, ki jih lahko vidimo naenkrat na ekranu. Dobesedno stotine jih je medtem ko lahko vidimo, da se igralci nad njih spravljajo z različnimi strelnimi orožji, kjer eden od karakterjev celo drži sekiro. Vidimo lahko tudi zombija, ki nosi polno policijsko opremo, kar pomeni, da bo v igri na voljo nekaj raznovrstnosti med napadalci.

World War Z zaenkrat še nima natančnega datuma izida, verjetno pa bo izšla še enkrat letos.

Guns of Icarus Alliance trenutno brezplačen

0

Če je vaša knjižica iger na Steamu bolj revna, brez skrbi! Razvijalec Muse Games je namreč na Steamu ponudil svojo igro Guns of Icarus Alliance povsem zastonj. Tu ne gre samo za nek časovno omejen preizkus – ko igro enkrat aktivirate na svojem računu, je vaša za vedno! No, vsaj dokler ne gredo pod rušo Steam strežniki.

Guns of Icarus Alliance se igralci razdelijo v različne vloge na ogromni zračni ladji. Tako ste lahko pilot, obstreljevalec ali pa inženir, po robu pa se postavite drugim igralcem. Sprva je bil naslov striktno PvP zadeva, kasneje pa je Alliance razširitev uvedla tudi PvE elemente, moč pa je izbirati med šestimi različnimi bojevalnimi stranmi v svetu, ki “ga igralci vseskozi preoblikujejo.”

Guns of Icarus Alliance bo brezplačno na voljo do torka, tako da hitro izkoristite to akcijsko, brezplačno ponudbo.

Madden NFL 19 prihaja na PC?

0

Ameriški nogomet sicer v Sloveniji ni prav posebej priljubljen, a nekaj privržencev le ima. Ti bodo zagotovo veseli naslednje govorice, ki prihaja iz uradne strani založnika EA. Namreč na njihovi strani EA Play se je pri igri Madden NFL 19 pojavil opis, ki med platformami izida omenja tudi PC. Madden je že dolgo časa namenjen ekskluzivno konzolam, zato bi bila ta poteza založnika močno presenetljiva. Je pa tudi res, da bo NFL v letošnji izdaji uporabljal pogon Frostbite, ki bi znal omogočiti lažjo predelavo igre za osebne računalnike.

Morda pa je vse skupaj samo pravopisna napaka, več bomo zagotovo zvedeli na letošnjem sejmu E3.

The Swords of Ditto – Recenzija igre

Čeprav so Devolver Digital največ hrupa dvignili po predstavitvi na lanskem E3 sejmu, smo že prej morda nevede srečali katero izmed njihovih iger. Od VR predelav pa do neodvisnih hitov, kot so Enter the Gungeon, Broforce in nenazadnje Hotline Miami. Do sedaj so le redko udarili mimo. A danes se soočamo z njihovim najnovejšim naslovom, razvitim s strani onebitbeyond. Tragično ta prisrčna risankasta avantura trenutno po oceni leži na zadnjem mestu njihovih iger na Steam-u. Kaj je torej krivo zato? So koga razjezili? Socialni bojevniki ponovno protestirajo? Je enostavno slabša od ostalih? Kmalu bomo izvedeli.

The Swords of Ditto … hmm … le kaj bi s tabo. OK. Dajmo najprej povzeti uraden opis – osnove. The Swords of Ditto je kompakten akcijski RPG s precej luštno grafično zasnovo iz sobotnih in nedeljskih risank. Prisotni so vsi osnovni elementi, ki teoretično sestavljajo odlično igro tega žanra. Roguelike zasnova, lazenje po temnicah, lokalni co-op, nabor orožij, še večji nabor sovražnikov in seveda napredovanje. A kljub vsemu temu in obetavnim napovednikom enostavno ne predstavlja hita. Slabe odločitve na posameznih mestih počasi zabadajo barvit in evforičen igralni balon, dokler pod številom lukenj ne poči. Enostavno ne gre za zabavno igralno izkušnjo, ki jo opis obljublja.


Razvojna ekipa: onebitbeyond
Založnik: Devolver Digital
Platforme:
PC/PS4
Datum izida: 24.04.2018
Cena: 19.99€

Zvrst: Avantura/RPG


Video opis


Se vidimo čez 100 let

Kot roguelike zasnovi pritiče, je zgodba zelo enostavna in linearno zasnovana. Nekega dne te čarobni gnojni hrošč rekruta kot legendarnega junaka oziroma Ditto-jev meč, ob čemer prejmeš, no, meč in dovoljenje za plenjenje temnic, košenje trave in pobiranje zlobnih podložnikov. Naloga – v štirih dneh nabrati dovolj izkušenj in opreme, da pogubiš zlobno čarovnico in nad deželo prineseš 100 let blaginje.

Ako je misije neuspešna, se bo nad deželo zgrnilo 100 let kaosa in tiranije. Tako, meč v roke, grem najprej povedat čarovnici, da je dobila konkurenco, saj, vsaj hrošč mi tako svetuje. In čarobne gnojne hrošče je treba poslušati, a ne. Oh, zlomka, ravno sem se poistovetil s tem nenadnim junakom, a čarovnica je igrala umazano in me kar takoj pokončala.

Pa pomeni to konec igre? Sem naredil kaj narobe? Pravzaprav ne, saj gre za eno najbolj osnovnih mehanik. Finta je, da je igra zasnovana glede konstantnega neuspeha. Ob vsaki izgubi življenja, ko se izgubiš pod gručo zombijev, jo fašeš od zbodljaja meča ali pa te spešta ogromni kamen, mine 100 let in po preroku se na to obdobje vedno pojavi nov naključni junak. Čisto logično in zanimivo zasnovano, pravzaprav bi mi koncept bil zelo všeč, če ne bi bilo vedno znova potrebno iti skozi identičen 5 minutni uvodnik. Na srečo je možno pohitriti vsaj govor, a tega vsekakor ni bilo treba.

Torej, ob vsakem igranju dobiš nove 4 dni, da napraviš čem več opravil pred finalnim soočenjem. Oziroma v realnem času okoli 3-4 ure, koliko je tudi čas vsake igralne seanse, uro gor ali dol. omejen čas predstavlja nekaj, kar moreš ves čas imeti na mislih in tako se ni pametno obirati pri osnovnih opravilih, saj je časa še premalo.

Briljantno, a le prvič

Problem pa je, da ko ti enkrat uspe zapičiti čarovnico in nad deželo prinesti sto let blaginje, praktično ne dosežeš ničesar. 100 let pozneje se ponovno zbudi in znova je potrebno iti skozi celoten debakel. Naključno generiran zemljevid sicer prinese nekaj variacije, a vse ostalo je precej ponavljajoče se in nenavdihnjeno.

In to označuje le začetek problemov. Večino stvari je narejenih solidno, kot da bi enostavno šli skozi osnovne naloge, ki označujejo dobro igro te zvrsti in tako vse na koncu izpade manj kot dobro. Bojevanje je povprečno. Premikanje povprečno. Število orožij in opreme spet povprečno (z izjemo legendarnih orožij, ki so res legendarna). RPG elementi in oprema odlična … SAJ NE! Povprečna.

Sprva je sicer vse dovolj, da te drži za ekranom, a po prvih par zmagah ali porazih se ta balonček misterije razpoči, saj bo drug tek praktično enak, oziroma vsaj podoben. Druga kot odličen vizualni stil, zanimivi karakterji in barvita dežela ter solidna zvočna podlaga ne predstavljajo srca in tako nimajo dolgoročne zanimivosti. Seveda stalno pridobivaš na stopnjah, a isto velja tudi za sovražnike in tako težavnost ostaja stalno nekje enaka – večino področij je lahkih, končni šef pa predstavlja velik izziv.

Sicer obstaja ena stvar, zaradi katere bi naj vse bilo vedno raznoliko in to so nalepke oziroma po standardnem RPG jeziku oprema. Ampak ne. V veliki večini so dolgočasne in nezanimive in ne vsebujejo raznolikih in bedastih kombinacij kot na primer v Binding of Issac. Sicer občasno najdeš kaj boljšega z novim napadom ali sposobnostjo, a v veliki večini gre za stvari, kot so zvišana obramba, elementarne zaščite, napad, hitrost… Nič, kaj bi res vleklo k odkrivanju novih pripomočkov, zraven pa jih je še dosti manj, kot bi si želel.

Koga bom srečal tokrat

A ko govorim o pomanjkanju srca, so sovražniki svetla izjema, saj so odlično zasnovani in dejansko eni bolj raznolikih in zanimivih, kar sem jih v zadnjem času srečal. Za poraženje je potrebno uporabiti različne taktike in vsaj je zase lasten zalogaj. Vse se prenese naprej tudi v lazenje po temnicah, kjer oprezno copotaš do vsakega novega ozemlja pastmi in ugankami, seveda polnega oživljajočih se sovragov. Odlična zasnova in res svetla stran, zaradi katere sem občasno lahko pozabil na trnovo potovanje.

A tudi tu se pojavi težava. Saj so sovražniki res odlično zasnovani, a problem je, da nadzor in bojevanje nista. Oba sta neodzivna in štorasta in vsako dejanje te praktično zaklene v animacijo, izmikanje pa je med bojevanjem precej nepraktično, saj se junak zakotali predaleč in tako pristane v kotlini, zidu ali kje drugje, kamor ne bi želel zaiti. Uporabljal sem kontroler, kar je bila še sreča, saj je tipkovnica zelo omejena glede premikanja, a tudi na prvem se občasno pojavijo težave, ki se enostavno ne bi smele. Nerf pištola te omeji na streljanje v osem smeri in tudi ostali pripomočki ne delujejo tako natančno, kot bi pričakoval.

Svetla stvar, ki lestvico potegne iz morja, je lokalni co-op, kjer lahko sodeluješ s še enim igralcem in tako zlobni čarovnici meč dvakrat potisneš tja, kamor sonce ne zasije. Izkušnjo naredi bolj zabavno, a to bi lahko rekel za praktično katerokoli igro s to funkcijo (co-op, ne rinjenje meča v odprtine).


Zaključek

Pozitivno:
+ Veliko dobrih idej
+ Odlična zasnova sovražnikov
+ Legendardna orožja so odlična za uporabo
+ Časovna omejitev zahteva spremembo stila
+ Šarmanten vizualen stil
+ Lokalen co-op

Negativno:
– Nekatere osnove niso najbolje razrešene
– Bojevanje in nadzor hrepenita po izboljšavi
– Slab ritem
– Nenavdihnjena “oprema”
– Brez možnosti preskoka uvodnika

RuneScape Classic se zapira

0

Eden najstarejših MMO-jev, RuneScape Classic bo kmalu zaprl svoja vrata. Da smo si na jasnem, gre se za starejšo originalno različico iz leta 2001, medtem ko bo novejša verzija še vedno obratovala.

RuneScape je leta 2004 dobil nov pogon, leta 2013 pa je bil ponovno prenovljen v novo grafično preobleko. Seveda spremembe niso bile vsem po godu in razvijalec Jagex je zato vzdrževal dve verziji igre.

A čas neusmiljeno teče dalje in zaradi zastaranosti Classic verzije, vzdrževanje preprosto ni bilo več praktično.

Takole so napisali v svoji objavi: “Z razvojem tehnologije, ki je pomagala vzdrževati Runescape in Old School RuneScape, so prišli problemi z našimi orodji, ki niso več kompatibilni s Classic inačico igre. Velik problem je varnost, saj detekcija makro orodij s starejšo verzijo ne deluje več.”

Pojavljalo se je tudi vedno več hroščev in razvijalec se je odločil, da starejšo igro preprosto izklopi.

No, Jagex je vsaj pustil svojim igralcem dovolj časa za zadnje slovo, saj se bodo strežniki za RuneScape Classic izklopili 6. avgusta 2018.

The Wolf Among Us 2 prihaja v 2019

Razvijalec Telltale Games, ki je slaven predvsem zaradi svojih interaktivnih avantur, je že julija 2017 napovedal drugo sezono njihove igre The Wolf Among Us.

Včeraj pa so oznanili, da je Wolf Among Us Season 2 prestavljen v leto 2019. Razlog naj bi bile temeljne spremembe, ki so se spremenile pri razvijalcu, odkar je oznanil razvoj naslova. Pravijo, da bodo dodatni čas namenili za večji fokus na kvaliteti igre, hkrati pa jim bo to omogočilo eksperimentiranje igralnih pristopov, za dostavo res posebne in unikatne izkušnje.

Če smo pošteni, je po našem mnenju Telltale Games skozi leta preprosto nabral preveč licenc in  razvijal preveč istočasnih iger. Kakor sta bili prvi sezoni The Walking Dead in The Wolf Among Us unikatni in zanimivi, smo se skozi čas te utrujene formule že malce naveličali. Težave so se začele kazati tudi v rahlo zastarelem pogonu, kjer tudi optimiziranost ni bila ravno na vrhuncu.

Upamo, da jim bo ekstra čas dobro del in da se razvijalec vrne na pota stare slave.

Asus bo izdal 27-inčni 4K 144Hz monitor za 2.000€

0

Asus bo letos poleti razveselil vse igričarje, ki si si želijo profesionalen gaming monitor s podporo za 4K resolucijo in 144Hz osveževalno frekvenco.

ROG Swift PG27UQ, kakor se zadeva uradno imenuje, bo vseboval še podporo za HDR, kjer bo monitor lahko dosegel 1000 nitno svetlost, njegova običajna svetlost pa bo okoli 300 nitov.

Tu bo še podpora za G-Sync, odzivni čas bo 4ms, vidni kot bo tako v vertikali kot horizontali meril 178 stopinj, 144Hz osveževalna frekvenca pa bo dosežena preko Display Porta.

Od vhodov bosta na voljo tako Display Port 1.4 ter HDMI 2.0 ter trije USB 3.0 priklopi ter 3.5mm vhod za slušalke.

ROG Swift PG27UQ je vsekakor monitor najvišje kvalitete za kar pa boste morali pošteno odpreti svojo denarnico. Njegova cena se bo namreč gibala okoli 2.000€, na voljo za nakup pa bo že letos junija.

Active Shooter – simulacija streljanja na šoli bo doživela izid na Steamu

0

Približuje se izid še ene pošteno kontroverzne igre, ki bo izšla na Steamu. Ta se imenuje Active Shooter, v osnovi pa se gre za simulacijo policijskih posebnih sil (SWAT), ki se odzovejo na krizno situacijo na šoli.

Active Shooter naj bi bila realistična streljanka, ki bo veliko polagala na taktičnost ter umetno inteligenco. A kar je dvignilo prah pri igri je dejstvo, da se bomo lahko preizkusili tudi v koži pobijalca nedolžnih sošolcev, policistov ter učiteljev.

Dobrodelna ustanova Infer Trust je podjetju Valve že poslala prošnjo, naj blokira izid igre. Kot je povedal predstavnik: “Od začetka leta se je v ZDA zgodilo 22 streljanj na šolah. Zakaj bi kdo mislil, da je promocija te igre, ki je popolnoma brezčutna do žrtev,  dobra ideja? Ogorčeni smo, da se igro sploh promovira.”

Razvijalec Acid se je na obtožbe odzval z izjavo, kjer pravijo da igra ne promovira nobenega nasilja, sploh pa ne masovnega streljanja. Izjavili so še, da obstajajo veliko bolj nasilne igre kot so Postal, Carmageddon in Hatred a so te še vedno na koncu izšle.

Razvijalec je namignil, da zna pred izidom igre odstraniti sporno vsebino a se k temu ni zavezal. Active Shooter je precej razburkal tudi Steam forum, kjer nekateri izid podpirajo, nekateri pa temu močno napsrotujejo.

Igra bo izšla zelo kmalu in sicer 6. junija, videli pa bomo v kakšni obliki se bo to zgodilo… Če sploh.

Pričela se je Steam pomladna razprodaja

0

Vsi poznamo Steamove razprodaje, med katerimi so najbolj slavni poletna ter zimska. Med temi posebnimi dogodki je vrsta iger močno znižana, tu pa so tudi zanimive “igralne” dogodivščine, s katerimi si skupnost lahko prisluži različne značke.

Tokrat se bomo za prislužitev značke morali malce potruditi, saj bomo morali preigrati nekatere igre v naši knjižici, medtem ko je Steam ponudil kar nekaj naslovov v brezplačni preizkus.

Tako Steam spodbuja igralce, da dejansko preizkusijo nekatere nove igre ter končno zaženejo naslove, ki jim že dolgo sedijo v njihovi knjižici in samo nabirajo prah.

Nekatere zanimive znižane igre:

Razprodaje bo kmalu konec, saj se popusti zaključijo že 28. maja.

H1Z1 prišel na PlayStation 4 in hitro nabral 1.5 milijona igralcev

0

Battle royal je še precej nova niša iger, ki (zaenkrat) še ne vsebuje prevelike količine naslovov. To še posebej velja za konzolo PlayStation 4, kjer manjka popularni Players Unknown’s Battlegrounds, kateri je zavezan samo PC-ju ter konzoli Xbox One.

Tega mnenja je tudi razvijalec Daybreak Games, ki se je zato odločil svojo igro H1Z1 spraviti prav na PlayStation 4. To se je tudi zgodilo v torek, v obliki odprte bete in čeprav je igra spočetka trpela zaradi težav s strežniki, se je situacija kmalu umirila in napredovala. Celo do te mere, da so prilezli do številke 1.5 milijona igralcev, medtem ko je igro naenkrat poganjalo kar 200.000 istočasnih igralcev.

Takim velikim številkam je vsekakor pripomoglo dejstvo, da je H1Z1 povsem brezplačen naslov in zato se tudi pričakuje, da bodo številke sčasoma padle. A ne glede na to so cifre impresivne zato je lepo videti, da H1Z1 lepo živi tudi na PlayStation 4.

Kingdom Come Deliverance bo prejel DLC-je

0

Tisti, ki ste že dodobra preigrali srednjeveško, “realistično” RPG igro Kingdom Come Deliverance, zagotovo pogrešate kaj dodatne vsebine. No, razvijalec Warhorse Studios je vašim željam uslišal in zato bo kmalu izdal kup brezplačnih DLC-jev, ki nam bodo popestrili igranje.

Tako bomo dobili Hardcore Mode, The Making of Kingdom Come, Combat Academy, Tournament Mode ter podporo za mode. Vse te naštete dobrote bodo brezplačne razen The Making of Kingdom Come ter Combat Academy, ki bosta na voljo samo njihovim Kickstarter podpornikom.

A dobro, to so manjše zadeve. Bolj zanimive so tiste, ki bodo konkretno dodale zgodbi. Sledeči DLC-ji bodo plačljivi in prvega, From the Ashes, kjer bomo pomagali zapuščeni vasici, bomo lahko igrali že poleti.

V naslednjih 12-ih mesecih bomo dobili še tri plačljive razširitve, te pa so The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon, Band of Bastards in A Woman’s Lot; zadnji bo na voljo brezplačno za podpornike njihove Kickstarter kampanje.

Dauntless: odprta beta se je začela

0

Danes je velik dan za kanadskega razvijalca Phoenix Labs, končno jim je uspelo svojo igro Dauntless spraviti v odprto beto in pravi izid je že zelo blizu. Celotna igra je bila plačljiva, če ste hoteli igrati v zgodnjem dostopu, sedaj pa se je to spremenilo in igrati jo bo moč brezplačno.

Dauntless je risankast MMORPG moderne narave oz “pseudo MMO”. To pomeni, da imamo neke vrste t.i. “social space”, kjer sestavimo ekipo, s katero se bomo podali v akcijo. Zelo podobno igram kot sta Divison ali Destiny naprimer

No, kaj sploh počnemo v Dauntless? Odgovor na to je zelo preprost, dobimo ekipo, pobijamo velikanske pošasti, pridobimo materiale, si izboljšamo oklep in orožje ter ponovimo vajo.

Če vam je tak stil igre všeč si jo lahko prenesete iz uradne spletne strani in pričnete z igranjem takoj.

Umrl je znani igričarski kritik TotalBiscuit

Danes, v zgodnjih jutranjih urah, je igričarska industrija utrpela hud udarec. Umrl je namreč znani kritik John Bain, ki smo ga mnogi poznali pod vzdevkom TotalBiscuit.

Žalostno novico je preko Twitterja sporočila njegova žena, Genna Bain, v obliki ganljive kratke pesmi. TotalBiscuit se je zadnja štiri leta pogumno in z vsemi močmi bojeval proti raku, a na koncu je žal bitko izgubil.

Še ta mesec je oznanil, da se bo upokojil od snemanja opisov, saj je zaradi bolezni to postalo nemogoče, napisal pa je tudi, da je zdravljenje s kemoterapijo postalo neučinkovito. Par ur pred smrtjo je izdal na Twitterju povezavo do svojega “podcasta” in nihče ni pričakoval, da bo to tudi njegov zadnji stik s svojimi oboževalci.

Bain je med 2005 in 2010 vodil “podcast” imenovan World of Warcraft Radio, ogromno je storil tudi za Starcraft 2 sceno, kjer je bil manager ekipe Axiom, odličen pa je bil tudi v komentiranju Starcraft spopadov. Nato pa je začel snemati posnetke za YouTube, kjer je postal slaven zaradi svoje serije posnetkov “WTF Is…”, tam pa je podrobno obdelal razne teme iz igričarske industrije kot tudi same igre. Začel je tudi nov “podcast” imenovan Co-Optional, ta pa bo sedaj prešel v roke njegovi ženi, Genni. Kot je zapisal v svoji objavi na Redditu: “ko zapustim ta svet, želim nekaj pustiti svoji družini, kar jim bo pomagalo do zaslužka.”

TotalBiscuit je vedel, da bo kmalu vsega konec, saj je zapisal ganljivo izpoved: “Bil je privilegij, hvala, ker ste me spustili v svoja življenja in da sem lahko storil nekaj tako pomembnega in vplival na to, kako zapravite svoj težko prislužen denar.”

TotalBiscuit je vsekakor imel pomemben vpliv na industrijo, tudi na pisca teh vrstic, saj je bil prav on zaslužen, da sem se spustil v opisovanje iger in ustvarjanje vsebine v Sloveniji, vezane na ta naš priljubljen hobi. Nikoli si nisem mislil, da lahko nekdo govori o samo eni igri celo uro na YouTubu in da bom dejansko zadevo pogledal do konca. A prav to se je zgodilo, saj je John znal tematiko predstaviti na zanimiv način, kjer je čas minil, kot bi mignil.

Tudi njegov čas se je iztekel prehitro, saj je ta svet zapustil pri borih 33-ih. Njegovi družini lahko izrečemo samo iskreno sožalje, upamo pa, da je John končno nekje, kjer lahko uživa brez bolečin.

Battlefield 1 in Battlefield 4 ponujata brezplačna DLC-ja

1

Od včeraj so vse oči trenutno uperjene v naslednje Battlefield poglavje, imenovano Battlefield V. A založnik EA ni pozabil tudi na prejšnjih delov serije in je igralcem prejšnjih poglavij, Battlefield 4 in Battlefield 1 ponudil dva popolnoma brezplačna DLC-ja.

Pri Battlefield 4 lahko trenutno zastonj poberemo razširitev Final Stand. Polna cena tega DLC-ja je sicer 14.99€, a ko si zadevo med brezplačnim obdobjem prenesemo na račun, si jo lastimo za vedno. Za igranje seveda potrebujemo nameščeno originalno verzijo igre Battlefield 4.

Zastonjske dobrote je deležen tudi najnovejši naslov, Battlefield 1. Tam lahko pridobimo dodatek In the Name of Tsar in tudi tu se lahko elegantno lahko izognemo ceni 14.99€ ter zadevo brezplačno prenesemo na Originu.

EA je že na začetku meseca ponudil razširitev They Shall Not Pass brezplačno in zanimivo bo videti, če bosta zastonjskega tretmana deležni tudi razširitvi Turning Tides ter Apocalypse. Tako bi kupci samo originalne igre Battlefield 1 pridobili celoten Season Pass povsem brezplačno.

Mimogrede, obe razširitvi si lahko prenesete na račun, četudi si ne lastite originalnih iger, za vsak primer, če si igro kupite v prihodnosti.

Detroit: Become Human – Recenzija igre

Če bi želel Detroit: Become Human opisati v enem stavku, bi dejal, da gre za tipično PS4 ekskluzivo, ki jo vsak samooklicani gejmer preprosto mora preigrati. S tem bi povedal veliko, vendar zamolčal marsikatero slabost. Želiš zgodbo, ki ni idilična, kjer na koncu vsi ne moremo živeti srečno do poslednjega diha ali sistemske odpovedi?

Ravno to ti bodo pri Quantic Dream dostavili. Gre za priznan francoski razvojni studio, ki je svoja vrata odprl že daljnega leta 1996. Od takrat so izdelali kar nekaj zapomljivih naslovov, vsi pa so narativne narave. Med njimi najdemo vse, od legendarnih Fahrenheit in Heavy Rain do popularnega BEYOND: Two Souls. Z razvojem Detroit: Become Human so pričeli že v letu 2013, kar pomeni skoraj 5 let razvoja. Vsekakor je bilo vredno počakati.


Razvojna ekipa: Quantic Dream
Založnik: Sony Computer Entertainment
Platforme:
PS4
Datum izida: 25. 05. 2018
Cena: 69.99 €

Zvrst: Narativna avantura


Video opis


Kot bi zatisnil oči in se že v naslednjem trenutku znašel v Detroitu, industrijskem mestu, ki je bilo v našem času v zatonu, a se v Detroit: Become Human prelevi v oazo, prepredeno z inteligentnimi, vendar programsko omejenimi roboti – Androidi. Ljudje priložnost hipoma izrabimo in mukotrpno težaško delo prenesemo na poceni železje, človeku podobne mehanske kreature z napredno umetno pametjo. Zveni kot idiličen svet, a bi ga bilo bolje opisati kot zatišje pred nevihto. Postavljen boš v čas ponovnih družbenih prelomov, dobesedno, in kaj kmalu lahko pred vrati podoživiš oktobrsko revolucijo, le da bo tokrat krivda tvoja. Ne preostane ti drugega kot vprašanje, kako se je vse skupaj začelo.

Razvijalci so vsekakor vedeli, kako se zadeve lotiti. Že osrednji meni v trenutku pritegne pogled. Običajno mu ne bi namenil preveč pozornosti, ampak tokrat temu ni bilo tako. Pozornost upravičeno pritegne čedna robotkinja, ki je nepričakovana osvežitev, ko se boš vedno znova vračal v imaginarni svet. Kot odlična se je izkazala odločitev, da so njene reakcije in mimika obraza odraz tvojih odločitev med igranjem. Tako bo imitirala širok spekter čustev, od jeze, razočaranja do veselja in prestrašenosti, lahko pa jo tudi izgubiš iz vidika.

Ali to pomeni, da je naslov primeren za vsakogar? Če obožuješ neprestano akcijo in sovražiš interaktivne filmčke, pojdi naprej, saj v tem svetu ne boš našel potešitve. Pa nikakor ne gre za slab naslov, ravno nasprotno. Vse, kar mora, opravi z odliko, imej pa v mislih, da ne gre za nov Uncharted ali Last of Us (kar se igranosti tiče). Last of Us ima odlično tiholazništvo in zna pritisniti na igralčeva čustva, Uncharted občutek mističnosti, sproščenosti in akcije, Detroit: Become Human pa osupljivo zgodbo in odločitve, ki štejejo. Čeprav imajo kar nekaj skupnih smernic, kot so mična grafična podoba, dobra zgodba in linearnost, boš v vsaki izmed njih užival na svojstven način. V Detroit Become Human bo večino časa treba preživeti med interaktivnimi sekvencami, dejansko premikanje lika bo v glavnem služilo zgolj občasnim interakcijam z zanimivimi točkami, večinoma pa pohajkovanju od filmčka do QTE (v poljubnem vrstnem redu). Interaktivni špili so v zadnjem času v vzponu, kar je nakazal že, ne najuspešnejši Quantum Break. Lahko rečem, da jo bodo z lahkoto osvojili tudi igralci, ki sicer ne pripadajo kasti igričarjev (aka clueless gamer), saj je igralni koncept preprost, nenazadnje smo v interaktivnem filmu.

Tukaj ciljam na silno podobnost tistemu iz Heavy Rain. Zgodbo boš doživljal skozi oči treh protagonistov, Kare, Markusa in Connora, kjer bo vsak izmed njih odigral svojo vlogo v bližajočem se spektaklu. Čeprav so njihove zgodbe prepletene, je vsaka po sebi ločena dogodivščina, ki jo povezava vseh treh zornih kotov naredi smiselno. Ker gre za Androide ima vsak med njimi sebi lastne značilnosti in posebne zmožnosti. Kot bi združili ljubeznivo mati, Fidel Castra in Sherlock Holmesa. Osebno me je najbolj pritegnil Connor, ki se je vsaj v mojem preigranju odlično ujel z, odlično odigranim, detektivom Hankom, ta je v mojih očeh tudi najbolj vpadljiva oseba v celotni igri. Njun medsebojni odnos je ravcata poslastica, mešanica nezaupanja, humorja in prijateljstva. Pravilno tempiranje in občutek minljivosti, kjer bo le ena napačna odločitev junačka poslala na večna smetišča. Prav si slišal, tudi glavni liki lahko umrejo in v tem primeru se zgodba nadaljuje brez njih (dokler jih seveda ne zmanjka).

Na račun močne zgodbe si tudi v Detroit: Become Human prikovan na linearne tirnice. Ne morem sicer reči, da ne dopušča niti malo svobode in osnovnega raziskovanja. Zlasti pri slednjem boš vedno čutil omejenost, kot da si na tisto mesto zašel zgolj, ker ti je igra to dovolila. Nič drastičnega, pohajkovanje je namreč večinoma postranskega pomena.

Tudi animacije in mimika obraza so preprosto fantastični. Za njihov zajem je bila uporabljena (motion capture) tehnologija, katere dosežke smo lahko videli že v nekaj naslovih. Animacije so praktično posnetki človeškega igralca, temu primerna pa je končna kakovost. Dobra primera sta L.A. Noire in Hellblade: Senua’s Sacrifice. Če jih primerjamo s surovo Mass Effect Andromenda, lahko kaj hitro ugotovimo, čemu bomo Andromendo zasmehovali še mnogo let. Že res, da je v tovrstnih naslovih to opravilo nekoliko lažje kot v God of War ali GTA 5 (igrah z odprtim svetom in mnogo liki), je pa še vedno zavidanja vreden dosežek.

Življenje greni nerodnega premikanja in obstoj nevidnih zidov, ki jih boš srečaval kar pogosto. Pričakovano (vendar ne upravičeno), saj fokus igre nikoli ni bil na tem področju, zato so toliko bolj zanimive odločitve, ki jih sprejemaš tako med dialogi kot dejanji. Vse skupaj je razvejano tako daleč, da v prvem preigranju nekaterih območij sploh ne boš obiskal.

Ne morem se otresti občutka, da bi vsaj v nekaterih dialogih lahko dodali dodatno možnost, da niti ne načenjam, kako bi bilo, če bi lahko odgovore vpisovali sami. Do te točke bo preteklo še kar nekaj vode.

Kljub naštetim nerodnostim, dialogi dihajo in sodijo med najboljše, ki sem jih kadar koli slišal ali prebral. Njihova uglasitev v celoti je pričakovana, ampak hkrati ni prisiljena, kjer bi bila sama sebi namen. Ob tem nočem delati krivice preostalim komponentam igre, saj so na nivoju, vendar na tem področju kombinacija preprosto zablesti. Pravzaprav v celi igri nisem našel ene slabe glasovne upodobitve. Morda se sliši pretirano, ampak Detroit: Become Human je za preostale narativne avanture lestvico postavil zelo visoko.

Svoje doda tudi nadnaravna glasbena podlaga, ki so jo zaupali trem skladateljem. Vsak izmed njih je prevzel glasbo za enega izmed protagonistov in jim jo značajsko prilagodil. Vseskozi se prilagaja in v akcijskih trenutkih postane glasna in udarna, a hkrati tišja in počasnejša ob resnejših samoodločitvah. Odličen skupek, ki doda svoj pečat k igralni izkušnji in je odlično tempiran. Pri poslušanju te znajo spreletavati mravljinci.



Grafična podoba v tovrstnih naslovih ni bistvena, pa je zaradi tega slaba? Definitivno gre za najlepšo žanrsko igro, ki preseže Until Dawn (sicer ni popolna pripadnica tega žanra) in Beyond Two Souls ter The Council. Mimika obraza je svetlobna leta boljša od Mass Effect Andromenda, pa tudi drugače izjemno pritegne z dovršeno grafično podobo, ki ji slike v prispevku delajo krivico. Tako sem se nemalokrat zalotil, ko sem namesto napredovanja v naslednjo stopnjo zgolj pohajkoval naokoli in si ogledoval okolico.

Največja pomanjkljivost je definitivno pomanjkanje globlje igranosti, na kar so nekateri igralci opozarjali (slutnje) že pred samim izidom. Celota temelji na odločitvah in QTE sekvencah, kot je značilno. Na tem področju sem ostal nepotešen, saj ponovno nismo uspeli preskočiti ovire, ki je prisotna že od samih začetkov. Že res, da se lahko po vsaki sekvenci omejeno sprehajaš med iskanjem ključnih točk, ampak dejansko upravljanje likov služi izključno temu, premikanju od točke A do točke B. Tudi vsi akcijski deli so prepredeni s QTE, in če misliš, da lahko koga ustreliš ali potolčeš zunaj le teh, se presneto motiš.

Brez napak ni niti zgodba. Odločitve so občasno preveč enosmerne, kot vemo so junaštva v napačnih trenutkih v stvarnosti kaj hitro kaznovana. Temu večinoma igra sledi, mi pa iz misli ne uide vsaj nekaj prizorov, kjer bi zadevo lahko izpeljali drugače. Občutek minljivosti je kljub temu prisoten in boš vedno znova premislil, kako sprejeti najboljše poteze. Utopija, da so duši najbližje rešitve tudi najmodrejše, tokrat ne velja.

Marsikdo zna sovražito držanje za roko, ki je prisotno v celi dogodivščini. Lahko bi rekel, da je očitno, ampak vsaj zame ni bilo pretirano moteče. V ozadju že slišim Borisa: “To je čisto preveč pocukrano!” in izjava bi bila na mestu.

Delovala je presenetljivo gladko, z izjemo ene ali dveh instanc (presneti krilosralci), na mojem že dve leti starem PS4 Slim. Doživel nisem niti enega sesutja, kar je za 20-urno avanturo lep dosežek. Hrošči so bili izjemno redki, med sekvencami sem opazil zgolj enega, ko je pištola izginila iz rok. Kot sem že omenil, gre za igro zaprtega tipa, zato me ni presenetilo, ko sem naletel na nekaj nevidnih zidov, ki pa od izkušnje niso odvzeli preveč.

Nikakor se nisem mogel otresti misli, da je v igro zajeta tudi kontradiktornost umetne inteligence. Pred razvojem slednje so opozarjali že največji umi trenutnega časa, kot sta nedavno preminuli Stephen Hawkings in Bill Gates. Tako se v sami igri pojavlja neskončen spor koristnosti robotov, ki po drugi strani postavlja tudi temeljno vprašanje, kako dolgo bi bili samoučljivi stroji pripravljeni služiti namenu, dodeljenem s strani stvarnikov. Katarza, ki bi naredila selekcijo in ljudi postavila v vlogo Aztekov, Inkov in Majev po tem, ko so prvič ugledali princa, belca v lesketajočem se oklepu na planjavi, prvič in poslednjič. Po drugi strani upravičen strah pred novostmi, ki pa vedno ni tehten in je zgolj odraz posameznikove podzavesti. Čeprav je na koncu več kot očitno, da so Androidi superiorni, konec koncev si bodo svobodo morda izborili v dosti krajšem času, kot je to uspelo nam samim?

Zaključek

Pozitivno:
+ Zgodba
+ Fantastična glasba
+ Uglasitev likov
+ Grafična podoba in animacije
+ Raznoliki protagonisti
+ Odločitve, ki štejejo
+ Optimizacija

Negativno:
– Izrazito linearna
– Nevidni zidovi in na čase nerodno premikanje
– Manjko dejanske igranosti

Battlefield 5 uradno razkrit, znan tudi datum izida

Včeraj ob 22.00 smo napeto spremljali EA-jev uradni YouTube kanal. Napovedano je bilo namreč razkritje naslednjega dela serije in vsi smo z zadržanim dihom spremljali, kje se bo sploh igra odvijala. Smo bili navdušeni?


Battlefield 5 oz. Battlefield V se zopet vrača v obdobje 2. svetovne vojne. Razvijalci obljubljajo, da bodo ta največji konflikt v človeški zgodovini prikazali na do sedaj neviden način, saj napovedujejo napete bitke in prevetritev njihove Battlefield serije.

Enoigralska kampanja se bo tokrat imenovala “War Stories” in po napovedniku sodeč, bo tu zopet polno pokanja, bleščeče akcije, medtem ko bo realizem bolj kot ne puščen v ozadju. Celoten napovednik je pričaral nekakšno čudno mešanico barvite akcije, kjer zavezniki sploh ne nosijo uniform, med našo četico pomagačev pa se je znašla punca, ki ima namesto roke železen kavelj. Vse skupaj je pustilo rahlo čuden vtis, kot bi mešal Inglorious Bastards z Battlefield igro.

V večigralstvu bo nov način Tides of War, ki bo poskrbel, da se bo bojišče konstanto razvijalo z novimi dogodki, izzivi in objektivi. V spregi s tem bo prisotna novost imenovana Company. Ta bo omogočala, da naše vojake lahko popolnoma prilagodimo našim željam, kostumizirati pa bo moč tudi orožja ter vozila, tako po izgledu kot po njihovih zmožnostih.

Vrača se tudi igranje med 64 istočasnimi igralci iz popularnega načina Conquest, tu pa bo še povsem nov večigralski način Grand Operations, kjer se bodo igralci bojevali preko map med tremi do štirimi dnevi, vsak dan pa bo odločal na nadaljnji potek spopadov. Primer tega: naša ekipa napade sovražno linijo in najprej skočimo iz letala (tako kot v PUBG) in se spustimo s padali za sovražnikovim hrbtom. Tam v prvem dnevu poskušamo uničiti artilerijo in glede na to koliko topov uničimo, toliko “respawnov” bomo imeli na voljo naslednji dan. In potem glede na to kako se odvije drugi dan, se bo odražalo na tretjem dnevu. Če smo po treh dnevih izenačeni, napredujemo v četrti dan imenovan “Final Stand”, kjer “respawnov” ni več in se odvije bitka do zadnjega moža.

Vrača se tudi sodelovalni način, ki bo tokrat imenovan Combined Arms. Pomagalno bodo lahko naenkrat igrali štirje igralci, ki se bodo spopadali proti proceduralno genereranimi misijami in objektivi.

Poglejmo si še nekaj sprememb. Takoj, ko se bomo pridružili v večigralski spopad, bomo postavljeni v Squad, to je ekipni način, z nekaj novostmi Po novem bodo lahko padle soborce oživljali vsi, ne glede na njihov igralni razred. Seveda bodo zdravilci posedovali hitrejšo animacijo oživljanja, padle bojevnike pa bomo vrnili nazaj k živim z večjo količino zdravja. Med igranjem bo moč celo popravljati nekatere zgradbe in si tako pridobiti določeno mero taktične prednosti. Prej nepomična stacionarna orožja bo sedaj moč prevažati naokoli, prenove pa bile deležne tudi animacije. Sedaj se bomo med “prone” položajem zavrteli za 360 stopinj, obračanje pa bodo spremljale ustrezne animacije.

Morda največja novost je, da Battlefield 5 ne bo vseboval nobenih “loot boxov” sploh in očitno se je založnik nekaj le naučil od svojega debakla s Battlefront II. Prav tako bodo vse mape povsem zastonj, izginil bo tudi Premium Pass. Moč bo kupiti samo kozmetične mikrotranskacije, a te si bo moč prislužiti tudi med igranjem.

Dobro, kdaj bomo lahko zadevo preizkusili in čimprej začeli z igranjem. Uradni datum izida je 19. oktober a to velja samo za tiste, ki so si naročili standardno edicijo igre. Naročniki Deluxe verzije bodo z igranjem lahko pričeli 16. oktobra, tisti, ki ste se pa naročili na njihovo storitev Origin Access Play First Trial, pa boste lahko igrali že 11. oktobra.

Seveda bo na voljo tudi odprta beta, ki bo tekla vse do izida igre. Datum te še ni zakoličen, bo pa verjetno več znanega na EA Play, med 9. in 11. junijem.