🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 496

Call of Duty: Black Ops 4 razkrit, na voljo ekskluzivno preko Battle.net?

0

Veliko izmed današnjih oznanitev glede nove igre Call of Duty franšize je bilo pričakovanih. Stvari, kot so odsotnost enoigralske kampanje, prisotnost battle royale načina in še enega novega, z navdihom iz igre Overwatch, ter zombiji, tako niso nobeno presenečenje. Razkrit igralni posnetek je pokazal precej hitro in akcijsko igranje, omenjenih pa je bilo tudi precej izboljšav in predelav, med drugim bo možno na primer streljati med metanjem granat in drugih interakcij, sistem zdravljenja pa bo v celoti prenovljen. A eno presenečenje je vseeno vsem vzelo sapo – nov Call of Duty bo na voljo ekskluzivno preko Blizzard-ove Battle.net distribucijske platforme.

Izkazalo se je namreč, da sta studia med sabo zelo prijateljsko naravnana in da je med izdelavo Overwatcha prišlo do izmenjave idej in konkretne medsebojne komunikacije. Jeff Kaplan iz Blizzarda je dodal: “Z vsemi funkcijami orodja Battle.net bo precej zanimivo videti, kaj bo Black Ops 4 lahko ponudil.”

Black Ops 4 bo v celoti integriran v njihove socialne funkcije, vključno z listo prijateljev in možnostjo komunikacije z igralci drugih iger. PC različica bo prav tako podpirala 4K resolucije, HDR ultra široke monitorje in neomejeno število sličic na sekundo – in ja, prav tako bodo tu tudi namenski strežniki.

Black Ops 4 bo tako prva Call of Duty igra na Blizzardovi digitalni platformi, od Activisiona pa smo dobili potrdilo, da bo na voljo ekskluzivno na njej in ne bo prišla na Steam. Vsekakor gre za pogumno potezo in videli bomo, kako se bo obnesla.

Jutri premiera druge sezone serije 13 Reasons Why

0

Netflix je že nekaj časa nazaj podaljšal popularno serijo 13 Reasons Why za še eno sezono. Premiera 2. sezone bo že jutri, 18. maja, ogledati pa si jo bo mogoče na popularni storitvi Netflix, ki je na voljo tudi v Sloveniji.

13 Reasons Why sledi zgodbi srednješolke Hannah, ki je storila samomor. Za sabo je pustila 13 starošolskih kaset za svojega prijatelja Claya. Ta med poslušanjem teh zvočnih posnetkov poskuša razvozlati skrivnost, kaj specifično je privedlo Hannah do te točke, da si je vzela življenje.

V drugi sezoni bodo Hannini starši poskušali tožiti šolo Liberty High School. A Clay bo odkril serijo čudnih slik, ki ga bodo vodile do odkritja nagnusne skrivnosti in zarote, ki bo poskušala to skrivnost prikriti.

13 Reasons Why je v prvi sezoni precej zaslovela, saj se ukvarja s pomembno problematiko samomorov pri mlajših. Ustvarjalci serije zato vzpodbujajo svoje gledalce, ki se v življenju spopadajo s takšnimi ovirami, da obiščejo njihovo spletno stran in si tako pridobijo pomoč, ki jo potrebujejo.

Serija je tudi četrta najbolj popularna oddaja na Twitterju, zaostaja samo za velikani, kot so Game of Thrones, Stranger Things ter Big Brother.

Google One prihaja kmalu

0

Oblačne storitve so v zadnjih letih v velikem razmahu, ki ga niso ubrzdale niti afere, povezane z vohunjenjem, in razna razkritja. Konformizem pač terja svoje in priročnost ter dostopnost sta velikokrat postavljena pred varnost in zasebnost. Potreba po prostoru se povečuje, oblak pa nudi preprostejšo in cenejšo alternativo NAS.

Kot preostali velikani je tudi Google na tej sceni prisoten od njenega začetka, storitev je poznana pod dosedanjim imenom Google Drive. Prenovljeno pa ne bo zgolj ime, temveč bo posodobljen tudi sam cenik, družinski načrt, in morda še najpomembnejše, neomejen brezplačen dostop do pomoči v “živo”. Za 100 GB bo treba mesečno odšteti 1,99 € (nespremenjeno), za 200 GB 2,99 € in za 2 TB 9,99 € (do sedaj 1 TB). Cena za večje pakete ostaja še naprej enaka, le-ti pa so tako ali tako v prvi vrsti namenjeni podjetjem.

Podpora, družinski načrt in dodatki

Google One obljublja dodatke, kot so Google Play krediti in popuste v hotelih, ki jih najdete preko Google Search.

Družinski načrt bo dovoljeval uporabo do petih uporabnikov na en plačan račun. Vsaka oseba prejme lasten hranilni prostor znotraj zakupljenega limita in brezplačno podporo uporabnikov.

Slednje bi se lahko izkazalo kot ena izmed uporabnejših funkcij. Obljubljeno je 24/7 svetovanje v živo – preko telefona, spleta ali klepeta, za vse plačnike storitev.

Vendar bo na vse to treba počakati še nekaj časa, če verjamemo govoricam, do začetka septembra. Vsi uporabniki, ki so naročniki storitev, bodo samodejno vključeni v Google One, o čemer bodo obveščeni preko e-pošte.

Tower of Time – Recenzija igre

V roke smo dobili še en CRPG z lepo obogateno zgodbo in nas popelje vedno bolj globoko v temnico, t. i. Tower of Time, kjer se borimo proti raznim pošastim. Pazljivi moramo biti, saj je taktika ključnega pomena za uspeh naših junakov. Poleg bojevanja odkrivamo tudi različne skrivnosti, ki nam jih ponuja sama igra.

Tower of Time je tipičen CRPG z malimi popravki oziroma t. i. “quality of life” izboljšavami. Ta nas vodi skozi odlično fantazijsko podkovano zgodbo, nas nauči strateškega mišljenja in odlična atmosferična glasba poskrbi za nepozabno vzdušje. Igra zasede približno 15 GB, kar je danes že skorajda malo v primerjavi z drugimi. Tudi glede strojne opreme ni prav nič požrešna, za preigravanje ne boste potrebovali zadnjega modela procesorja ali grafične kartice, ampak bo dovolj, če imate navaden “lesen” računalnik.


Razvojna ekipa: Event Horizon
Založnik: Event Horizon
Platforme: PC
Operacijski sistemi: Windows 7/8/8.1/10
Datum izida: 12. 4. 2018
Cena: 20,95 €

Žanr:  CRPG


Video opis

Bogata zgodba

Konec sveta v fantazijsko obarvanem svetu

Tower of Time, fantazijsko naravnan CPRG, na trenutke podoben vsem dobro znanim igram, kot so Tyranny, Pillars of Eternity, Baldur’s Gate, Icewind Dale in še druge, ki so vse bolj temačno obarvane. Kot veteran zvrsti lahko povem, da sem pri Tower of Time dobil bolj svetel občutek – čeprav je tudi tukaj konec sveta in se človeštvo vsak dan bori za preživetje, saj sonce ne prebija več močnih oblakov, zato ljudje s težavo gojijo katero koli kulturo in največji problem predstavlja prav hrana. Osebno mislim, da se vse skupaj tudi malce nanaša na svet, v katerem živimo prav sami, vsaj jaz sem dobil tak občutek. Svojo štorijo začnemo kot otrok in usoda nas pripelje do stolpa, ki ga bomo v nadaljevanju igre raziskovali. Sam pristop je zelo zanimiv, saj je naš lik seveda glavni – odprava v stolp pa ne vsebuje našega glavnega lika, ampak njegove najboljše vojake, in seveda kasneje odkrijemo še druga bitja, kot so vilinci in škrati, ti pa uporabljajo tudi magijo, za katero se je govorilo, da je že tisočletja ni več na svetu. Bolj globoko, kot se podamo v stolp, bolj zadeva dobiva neko celoto, in osebno lahko povem, da mi je zgodba zelo všeč. O njej pa ne bi kaj preveč, saj vam to lahko uniči uživanje v še eni zelo lepo narejeni igri, kjer sta taktiziranje in branje dva glavna aspekta. Zadeva, ki me je malce zmotila, je ta, da na začetku, kot je v navadi pri večini RPG-jev, ne moremo izdelati svojega lika.

Začetek je obetaven in poln skrivnosti.

Raziskovanje sveta

Ena velika temnica brez konca

Že prej omenjen stolp časa je glavna stvar v igri in z našimi liki ga raziskujemo od začetka do konca, kar zna na trenutek postati malce monotono, ampak če ste pravi veteran podobnih iger, vas to ne bi smelo zmotiti, saj za popestritev poskrbijo različne uganke, ki jih moramo reševati, odlična zgodba, boj s pošastmi, magičen svet okrog nas in odlično atmosferično obarvana glasba, ki nam da občutek fantazije. Po večini je igralnost taka, da veliko beremo in klikamo po raznih predmetih na zaslonu, seveda pa se tudi borimo, saj ne bi bilo RPG-ja brez boja. Tower of Time vsebuje precej taktičen boj, kot smo ga vajeni iz podobnih CRPG-jev, s to razliko, da je malce bolj dinamičen in ne tako neroden, kar samo doda k uporabniški izkušnji. Kot igralec nadzorujemo več različnih likov, in ko zabredemo globoko v stolp, postanejo naši sovražniki precej močni, taktiziranje pa postane nujno zlo, če želimo, da naša skupina pustolovcev preživi. Na višji težavnosti je postavitev naše ekipe zelo pomembna, pametno je vedno iskati kotičke, kjer nas lahko napadejo samo iz ene strani, seveda to ni vedno mogoče in velikokrat se znajdemo v momentu, ko nas napadajo iz povsod.

Poleg navadnih bojev, ki jih najdemo med raziskovanjem sveta, se nam z nadgrajevanjem likov odklepajo še izzivi, kjer se borimo proti vedno težjim pošastim. Te je zelo pametno opraviti, saj nam dajo mnogo zelo uporabnih kristalov (zelene, modre in vijoličaste), s katerimi naredimo nova orožja in jih izboljšujemo. Poleg izzivov imamo tudi testne borbe, kjer lahko vsako spretnost lika testiramo in vidimo, ali nam ustreza.

Taktičen boj je ključen za zmago.

Mesto, nadgrajevanje in opremljanje likov

Preprosto in učinkovito

V svetu, ki ga raziskujemo, dobimo tudi posebne skrivne kotičke, kjer se skrivajo odlični predmeti, s katerimi opremimo naše like, da postanejo močnejši, ampak še vedno je nujno, da se kdaj vrnemo na površje h generalu in svoje like še nagradimo. Dejansko liki ne dobivajo točk izkušenj kot pri večini RPG-jev, ampak moramo v stolpu dobiti načrt, s katerim bomo izboljšali npr. “mage tower” in s tem tudi našega čarovnika, ki bo potem še boljše zdravil ali delal škodo.

Poleg izboljševanja lika v mestu izboljšujemo, nadgrajujemo in izdelujemo predmete ter opremljamo našo ekipo, da je ta vedno močnejša, za to poskrbi kovač, v vojašnici pa treniramo naše like. Za dodatno branje poskrbi knjižnica, v kateri lahko prebiramo zgodbo ali naloge, ki jih imamo.

Mesto, kjer izboljšujemo opremo in treniramo naše karakterje.

Grafična podoba in glasba

Lepa grafična podoba in še vedno prijazna do strojne opreme skupaj z odlično glasbo naredita odlično vzdušje. 

Noben CRPG ni še nikoli presenečal z nadrealistično grafično podobo, so pa razvijalci vedno poskrbeli, da igralec dobi občutek, kot da je del fantazijskega sveta. Tudi pri Tower of Time je bilo lepo poskrbljeno, da igra teče na večini računalnikov in še vedno izgleda dobro ter nam da že prej omenjen občutek. Poleg lepo narejene grafične podobe moramo povedati, da igra tudi zvok veliko vlogo v sami igralnosti, ta je v meni pustil res odličen občutek, ki me je pognal, da sem igro dokončal brez kakršnih muk.

Lepa grafična podoba poskrbi za ure in ure uživanja.

Zaključek

Pozitivno:
+ Bogata zgodba
+ Odlična glasba
+ Lepa grafična podoba
+ Brezhibno delovanje

Negativno:
– Premalo vpliva igralca na potek zgodbe
– Bolj klišejska kot njeni vrstniki
– Na trenutke ponavljajoča

Albion Online je izšel na platformi Steam

Sandbox Interactive je končno svoj sandbox MMORPG Albion Online spravil na najbolj popularno igričarsko platformo Steam. Če do zdaj še niste bili dovolj pogumni, da testirate enega najboljših sandbox MMO-jev današnjega časa, vam priporočamo, da to storite zdaj, saj je cenovno bolj ugoden kot drugače. Na Steamu ga dobite za 17,12 €, lahko pa skočite tudi na uradno stran razvijalcev in ga kupite za 19,77 $, kar verjetno postane enako, če pretvorimo v evre. Poleg osnovnega paketa so seveda še drugi, ki vključujejo razno kozmetiko in ostale dodane vrednosti ter seveda stanejo več. Steam izdaja je poleg popustov prinesla tudi odlično darilce s strani razvijalcev, in sicer 25 % “boost” za nabiranje in obdelavo materialov ter pobijanje pošasti. Za piko na i pa so tisti najbolj zagriženi dobili še Steam dosežke.

Facebook bo izdal lastno kriptovaluto?

Kriptovalute so v zadnjih mesecih dvignile veliko prahu. Z rednim pojavljanjem v medijih in nevzdržno rastjo sem modrovanje o njih poslušal celo od prodajalk v trgovini.

Facebook si vlaka nikakor ne želi zamuditi in po navedbah virov blizu podjetja resno razmišlja o lastni kriptovaluti. Če jo na trg tudi dejansko lansirajo, bodo kaj hitro postali valuta z najvišjo naklado, saj njihovo platformo uporabljata 2 milijardi uporabnikov. Kot primerjava, obstaja 23 milijonov bitcoin in 33 milijonov ether denarnic.

Uporabljena bo za spletno plačevanje, kar je pričakovano, saj ima Facebook v lasti marketinško platformo, plačevanje pa naj bi omogočalo njihove storitve.

To ne bi bil njihov prvi podvig v to smer, saj so že pred časom ponudili Facebook Credits, način plačevanja za igre in nekatere druge stvari. Poizkus ni uspel in od njega so odstopili po dveh letih.

V podjetju imajo lastno blockchain divizijo, ki jo vodi David Marcus s precejšnim slovesom. V preteklosti je že bil CEO v Paypal in vodilni na projektu Facebook Messenger. Vsekakor izgleda, da z vnovičnim poizkusom mislijo resno.

Divinity: Original Sin 2 Definitive Edition prihaja avgusta

Popularen RPG Divinity: Original Sin 2 se je naši strani tako lepo zapisal v srca, da smo ji podelili laskavi naslov najboljšega RPG-ja 2017. Razvijalec Larian Studios je dostavil res unikatno fantazijsko izkušnjo, a sami očitno še vidijo prostor za izboljšavo.

Najboljše RPG igre 2017

Tako lahko avgusta pričakujemo novo verzijo igre, imenovala pa se bo Divinity: Original Sin 2 Definitive Edition. Ne gre samo za izboljšano različico, saj je to prva inačica, ki se bo pojavila tudi na glavnih konzolah Xbox One ter PlayStation 4.

Larian je razodel Definitive Edition včeraj, kjer so predstavili zanimiv video “Meet Feedback Billy”, ta pa bo služil kot orodje za nabiranje vtisov o igri s strani igralcev. Čeprav je Divinity: Original Sin 2 Definitive Edition primarno namenjen konzolam, bodo tudi PC igralci pridobili svojo porcijo izboljšav. Ta različica naj bi vsebovala tisoče popravkov v primerjavi z originalom in lastniki že kupljene verzije na Steamu bodo nadgradnje deležni povsem brezplačno.

Podobno se je zgodilo tudi v izvirniku, kjer smo 8 mesecev kasneje dobili Enhanced Edition inačico; ali se bo igra po svojem predhodniku zgledovala tudi po shranjenih pozicijah, pa še ni znano. Namreč Enhanced Edition je zahteval novo igro in starih shranjenih položajev ni bilo mogoče uvoziti.

Več bo znanega avgusta, ko ima Divinity: Original Sin 2 Definitive Edition tudi napovedan datum izida.

League of Legends dobila minimalno starost, zaklenjeno večje število računov

0

Evropska unija je sprejela nekaj novih zakonov za zaščito zasebnosti, ki bodo vplivali tudi na igralce raznih iger. Med drugim smo dobili novo politiko v popularni igri League of Legends. Zaenkrat vse informacije o General Data Protection Regulation (GDPR) še niso na voljo, zato celoten vpliv na obdelavo podatkov še ni znan.

Cilj GDPR je boljše varovanje podatkov in znižanje minimalne starosti za sprejemanje odločitev glede obdelave podatkov za posameznika na 16 let. Prav tako dovoli glasovanje držav glede uveljavitve nižje minimalne starosti (do 13 let), kar so nekatere države že storile. Kako pa to vpliva na igralce League of Legends?

Za večino igralcev se ne bo spremenilo nič. Čeprav so spremembe na splošno ciljanje na EU trg, je RIOT uveljavil novo politiko, ki bo spremenila način obdelave podatkov za vse igralce.

Če iščeš le podatke o tem, kako spet začeti z igranjem, se enostavno prijavi v svoj LoL račun in vse informacije bodo na voljo tam.

Odgovori na vprašanja:

Kakšna je minimalna starost za igranje v moji državi?

V EU za prost dostop velja meja 16 let, minimalna starost za lastništvo računa je 13 let. Starost za države po svetu je lahko v okviru teh vrednosti, a če se nahajaš v EU, bo 16.

Ali se starši lahko prijavijo v moj račun?

Ne, starši se ne morejo prijaviti v tvoj račun, a lahko spreminjajo podatke o njem, če o tem kontaktirajo z razvijalci. Podoben članek temu je na voljo tudi zanje, do njega lahko dostopaš tu.

Kaj se bo zgodilo, če se starši ne odzovejo na e-pošto?

Če se ne odzovejo, bo račun ostal zaklenjen. Ko dosežeš minimalno zahtevano starost, se bo samodejno odklenil sam od sebe.

Sranje! Starši se ne strinjajo z mojim igranjem in v igro sem vložil denar!

Prav zares sranje. Lahko jim poskusiš pokazati video o igri in se z njimi pogovoriti o njej in zapravljenem denarju, a ničesar ne moremo storiti pri odklepu, dokler se ne strinjajo ali pa dokler ne dosežeš minimalne starosti.

 

Nov dražilnik za RAGE 2

0

Kot je bilo obljubljeno, so pri Bethesda izdali prvi uradni igralni posnetek za RAGE 2. Razvidno je, da bomo igralci tudi tokrat postavljeni v svet brez zakonov, reda in civilizacijskih norm. Gibanje bo prosto, ustreliti bo mogoče karkoli in uničiti praktično vse, kot pravijo razvijalci.

Igro razvijata id Software in Avalanshe Studios, uraden datum prihoda na trg pa je skrivnost. Skoraj zagotovo jo bomo dočakali v letu 2019. Za več informacij bo treba počakati na E3, kjer bo naslov skoraj zagotovo predstavljen.

Do takrat pa si lahko ogledate zadnji video:

S.T.A.L.K.E.R. 2 je v izdelavi, znano leto izida

0

Verjetno se nekateri še spomnite razvojne ekipe GSC Game World? Ukrajinski studio za težaško serijo S.T.A.L.K.E.R. je sicer zaprl svoja vrata v 2011, a so nazaj! To bi le težko oznanili s čim boljšim kot visoko pričakovanim nadaljevanjem kultne franšize.

Na spletu je za novo igro že vzklila spletna stran, ki nudi le malo informacij, a poda leto izida. Kdaj bo torej zalezovalec prišel nazaj? Malo bo še treba počakati, saj komaj enkrat v 2021. Škoda, pa tako sem se veselil.

Kakorkoli, v intervjuju z GamesIndustry.biz smo dobili nekaj podatkov o prihodnosti, med drugim je bil omenjen razlog za razpustitev studia – niso bili pripravljeni razvijati igre na ravni kvalitete, ki so si jo zadali:

“Odločitev je bila naporna, saj je ekipa delala na novi igri, a vsi smo se zavedali, da nikakor ne bo na ravni, ki bi jo sami pričakovali od STALKER 2. Obstajal je tudi problem glede zanimanja in financiranja s smeri založnikov. Vsi so nudili denar komaj, ko bi prišli v alfa fazo. Pravzaprav bi lahko celotno igro financirali tudi sami, a nismo bili prepričani, kdo bi jo kupil, ko bi enkrat prišli dovolj daleč. ”

Kaj pa bo usoda studiu prinesla nasproti? Zraven S.T.A.L.K.E.R. franšize nameravajo delati tudi na realnočasovnih strategijah.

“Povsem smo prepričani v naše oboževalce. Trg, na katerem delujemo, je precej staromoden in ne gre za 16-letnike, temveč ljudi, stare 25–40 let. Ne zdi se nam, da bi zastonjski model ustrezal naši viziji za igro. Tako delamo na starošolski način s polno ceno in menimo, da po publika nad tem zadovoljna. Pričakujemo interes veliko starih oboževalcev! ”

Seveda pa studio ni povsem identični kot prej. Kar nekaj ljudi se je odcepilo in ustanovilo Vostok Games ter izdalo Survarium, zastonjsko večigralsko streljačino z elementi projektov njihovega prejšnjega studia. Nekaj drugih je končalo v West Games in tudi sami delajo na projektu, podobnem S.T.A.L.K.E.R. naslovom.

 

Vsekakor smo vsi veseli, da je studio nazaj in z veseljem si obetamo naslednje desetletje, ki bo okronano s S.T.A.L.K.E.R. nadaljevanjem.

Overwatch ta vikend brezplačen

0

Blizzard praznuje drugo obletnico svoje priljubljene večigralske streljačine Overwatch.

Praznovanje rojstnega dneva bo potekalo med 22. majem in 11. junijem, med tem časom pa bomo v igri pridobili več kot 50 novih predmetov. Tu bo 8 novih legendarnih in epic “skinov”, nova večigralska mapa, imenovana Petra, ter novi plesni emotikoni.

Vračajo se tudi kozmetični in plesni emotikoni iz lanskoletne obletnice. Vsi igralci, ki se bodo priklopili v igro med praznovanjem, pa bodo pridobili brezplačno nagrado, imenovano  Legendary Anniversary loot box.

Blizzard bo 22. maja izdal povsem novo verzijo igre, ki se bo imenovala Overwatch Legendary Edition, ta pa bo vsebovala sete “Legendary”, “Epic” in “Origins” skinov.

Da praznovanje ne bo omejeno samo na posredovalce kupljene igre, bo poskrbel brezplačen vikend. Med 25. in 28. majem bo igra postala povsem zastonjska, kar je odličen izgovor, da prepričate trmaste prijatelje, ki Overwatcha še niso preizkusili, v zasvojeno igranje.

PUBG Mobile prejel ogromno 0.5.0 posodobitev

0

PUBG Mobile je ravnokar prejel masovno posodobitev 0.5.0 z veliko novimi funkcijami in zanimivostmi. Za vas smo zbrali vse spremembe na enem mestu.

Kljub precej nepričakovanemu izidu je igra prejela ogromno pozornosti in se stalno izboljšuje. Današnja posodobitev prinese veliko novih stvari, med drugim pa tudi obljubljen in visoko pričakovan zemljevid Miramar.

 

 Novosti

– Desert map (“Miramar”) is now available for selection. See if you can find the new vehicles and weapons!
– New Progress Mission: collect progress rewards when you reach new levels, then take on new missions.
– Added weekly Activity missions: earn rewards based on your Activity.
– Added local quick team feature: enter a 6-digit code to team up with friends that are next to you.
– Added Synergy and Connections: interact with your friends in-game to raise Synergy, then build Connections when your Synergy is high enough.
– Added Regions: now you can choose your region and flag.
– Added language-specific chat channels: there is now an additional channel based on the language of your choice.
– Added more avatars.
– Now you can collect rewards for every new tier reached in Season 2.
– Added a Shop, where you can preview and purchase new outfits and items.
– Added a Secret Stash, where you can purchase special discounted items.

Improvements:
– Spectator mode smoothness improved.
– Striking sounds and effects added to melee combat.
– Parachute camera smoothness improved.
– Initial parachute speed increased to match the PC version.
– Improved climbing check during running.
– Picture styles now available on all devices.
– Added sound effects for breaking doors.
– Improved display of personal information and results.
– Improved team invitation flow.

Kot lahko vidite, je novosti veliko in vsak bo našel nekaj zase. Novi avatarji, nagrade in oprema so le nekaj bolj omembe vrednih.

Zraven je bilo vključenih tudi nekaj manj opaznih izboljšav, opazovalni način na primer sedaj deluje dosti bolj gladko. Končno lahko slišiš tudi zvočne učinke med ukvarjanjem z vrati.

Da vas opomnimo, PUBG Mobile je na voljo povsem zastonj in prenesete si ga lahko preko spodnje povezave.

Snami PUBG Mobile za iOS
Snami PUBG Mobile za Android

South Park je postal beden

Serijo South Park spremljam že od njenih ranih začetkov in precej težko je verjeti, da je serija stopila že v svojo 21. sezono, kar je pošten dosežek v filmski industriji. Nanjo imam tople spomine in legendarne epizode med njenim obstojem držijo poseben kotiček v mojem srcu. Ko se dobimo s kolegi na pijači, še vedno citiramo znane smešne izsečke in salve smeha nikoli ne izostanejo.

Kot tak goreč oboževalec te riskankaste avanture bi človek pričakoval, da bi vsak nov del in novo sezono nestrpno čakal in ob ogledu njenega najnovejšega dela hitro klical prijatelje ter delil svoje vtise. A to se ne dogaja več. To se, ob dobrem premisleku, ni zgodilo že kar nekaj časa.

Sam sem človek, ki mu ob določenih trenutkih pašejo različne stvari. Včasih bi rad zaplaval v kak globok RPG, včasih dobra knjiga, kdaj pa kdaj pa bi se rad samo zleknil na posteljo in pogledal kako dobro serijo. To se mi je zgodilo, ko sem pred kratkim preigral igro South Park: The Fractured But Whole. Mimogrede, špil mi nikakor ni dogajal tako kot njen predhodnik, deloma zato, ker ne maram super herojskih zadev (pustimo to za drug članek), deloma pa, ker drugi del ni vseboval raznolikosti svojega predhodnika. Seveda sem ob zaključku igre pomislil: “Hej, kaj če bi si pogledal še nove sezone serije?”

Če kaj sovražim iz dna duše, so to Member Berries.

To sem prenehal gledati nekje na začetku 19. sezone, a nikakor se nisem mogel spomniti, čemu sem jo opustil. Zato sem brž odletel na uradno South Park stran, kjer sem takoj želel pričeti z gledanjem, in urno sem prišel do spoznanja, zakaj sem njega dni svojo imljenoi serijo opustil: South Park je postal beden.

Dobro, navdušen nisem bil že nad 18. sezono, ki je kljub nekaterim mimosunkom, vsebovala nekaj dobrih epizod. A od 19. sezone dalje je nekdaj moja omiljena serija povsem spremenila svojo podobo.

Garrison kot Trump ostane neizkoriščen. Verjetno je velik razlog za to, da ustvarjalca nista pričakovala Trumpove zmage.

South Park je bil vedno politično nekorekten in se je neprestano delal norca iz aktualnih problematik, ki se dogajajo širom sveta. Ustvarjalcema Treyu Parkerju in Mattu Stonu je v bistvu treba čestitati, da je serija bila po toliko letih tako zabavna in da ji kljub starosti ni zmanjkalo zagona. A najnovejše epizode spremenijo format posamičnih epizod, kjer je vsaka imela svoje problematike ter humoristične zaplete v kontinuirane dele, ki se navezujejo drug na drugega. To je postalo problem, ki je že večkrat v zgodovini propadel. Spomnimo se samo na film Simpsoni ali pa filme Futurama, kjer je humor še vedno tam, a daljši format razvleče tematiko, ki je bila prej v 20-minutnih vložkih obdelana ravno dovolj, da je ostala smešna od začetka do konca, v ure in ure dolg material, ob katerem preprosto zehamo.

Da smo si na jasnem, ne pljuvam samo 19. sezone, ampak tudi 20. in 21., ki so iz slabšega tonile v samo še večjo greznico. Zalotil sem se, kako sem ob nekaterih delih že gledal na telefon in popolnoma izgubil zanimanje, kar je nekaj, česar si ob bolj ranih sezonah ne bi nikoli privoščil.

Kje točno leži problem? Omenil sem kontinuiranost epizod, a če bi bila samo to težava, bi bilo še dobro. South Park preprosto ni več smešen. Kje so legendarne epizode, ko so fantje gradili lestev do nebes? Kje je Randy, ki je hodil na bejzbolske tekme in se pretepal med gledalci? Kje je Cartman, ki si je kupil zabaviščni park, samo zato, da ne bi mogel nihče drug notri?

Očitno tam, kamor je poniknil tudi ves humor serije: nikjer.

Najboljša in najbolj zanimiva epizoda zadnjih treh sezon je vsekakor Tweek x Craig.

V zameno dobimo povsem nesmešne stvari, ki se vlečejo skozi celotno epizodo. Dobro, South Park je imel tudi v preteklosti zanič dele, a si pač te ob ponovnem delu preskočil in nanje pozabil. Malo težje to storiš sedaj, ko bi za kaj takega moral preskakovati pol sezone, če ne že cele. Sedaj imamo tu kretenske “Member Berries”, ki niso bile smešne že prvič, v deseto pa še manj. Seveda ne smemo pozabiti močno smešnih epizod novega karakterja PC Principal, ki bi bil mogoče zabaven, če bi ga gledal na ekranu točno 15 sekund in ne dve sezoni. Luč pozornosti se je sedaj preusmerila na Mr. Garrisona, ki je postal ameriški predsednik in odraža risankasto verzijo Donalda Trumpa. Tu sem dejansko mislil, da zadeva ima potencial, a žal ta ostane povsem neizkoriščen. Garrison je v vseh epizodah samo neka jezna žaba, ki se konstanto dere: “Fuck them all to death!” Mogoče zabavno Američanom oz. mogoče zabavno ljudem, ki jim kletvica na televiziji pomeni višek komedije. Meni je to poceni humor, ki mi je povsem tuj v seriji, kot je South Park.

Glavna četica naših fantov je postala povsem neprepoznavna. Cartman ima očitno po novem punco, na katero je povsem navezan, poleg tega pa se je spremenil v totalno revo, z bednimi šalami ter nezapomnljivimi dialogi. Kenny je praktično povsem izginil, Stan sicer nekaj dialoga ima, a je postal praktično stranski karakter. Kyle najbolj izstopa v zadnji sezoni, kjer se spet opira na zlajano vižo Kanadčanov ter na svojega malega brata. Sinergija med temi karakterji je povsem izginila in njihove skupne avanture lahko gledamo samo še nostalgično iz prejšnjih sezon.

Razvoj karakterjev je potreben, a zato ni treba žrtvovati humorja.

“Dobro,” sem si ob ogledu zadnjega dela 21. sezone razočarano zamrmral v brk. Morda sem preprosto prestar za South Park, saj začuda o njegovih zadnjih delih nisem slišal žal besede. Brskanje širom interneta mi je razkrilo drugačno sliko, saj je ogromno zvestih gledalcev ostalo razočaranih. Matt in Trey se dejansko zavedata problema in sta za 21. leto napovedala vrnitev koreninam, a sta to izvedla povsem polovičarsko. Morda je nekaj epizod postalo bolj samostojnih, še vedno pa sta vlekla niti iz katastrofalne 20. sezone in poliranje dreka ne bo naredilo diamanta, ampak samo bolj sijoč drek.

Kaj je rešitev? Z obžalovanjem in s strahom lahko izrazim mnenje, da je preprosto ni. Serija lahko nadaljuje svojo pot v sedanjem formatu, a žal mislim, da so ji v tem primeru šteti dnevi. Mislim, da sta kreatorja po vseh teh letih zadeve preprosto naveličana in menim, da je bilo to kristalno jasno v epizodi “You’re Getting Old.”

Odkrito bi raje videl, da South Park z 22. sezono zapre svoja vrata in da Matt in Trey poskusita nekaj novega. Tipa sta vsekakor talentirana in z veseljem bi pogledal kakšen njun novi izdelek, ki ni nujno neka komična zadeva. Dajte jim proste roke in finančno podporo, prepričan sem, da bi lahko izvedla neki nov legendaren izdelek, namesto da umetno oživljata nekaj, kar bi že dolgo časa moralo ležati na zasluženem počitku.

 

Pregled: Silicon Valley – 5. sezona

0

Čeprav na naši strani običajno ne opisujemo televizijskih serij (če se ne motim, je to prvi takšen opis sploh), smo se za dotično televizijsko humoristično dramo odločili, da si zasluži popolnoma svoj pregled.

Kajti gre za Silicon Valley, serijo, na kožo pisano prav vsakemu, ki ga vsaj malce zanima IT industrija. Kot velik oboževalec sem nestrpno čakal 5. sezono in danes sem si končno ogledal tudi zadnji del, takoj ko je bil na voljo.

Naši postavni druščini po novem manjka en pomemben člen.

Za tiste, ki še ne poznate serije: gre za skupinico razvijalcev, ki v tehnološki meki, imenovani Silicon Valley, zgruntajo revolucionaren algoritem in ta sprva omogoča še neviden in napreden sistem stiskanja podatkov. A takšna pogruntavščina zahteva tudi svoj denarni vložek, zato se fantje spravijo v iskanje podpornika in založnika. Od tu dalje serija pade v spiralo dobrih in slabih odločitev, izdajstev, novih prijateljstev, boja Davida in Goljata ter nenadnih preobratov. Najbolj navdušujoče je, da se serija med svojimi sezonami dotakne vseh večjih dejavnikov IT industrije, od patentnih “trollov” in pogoltnih založnikov do igričarske industrije ter kitajske cenene proizvodnje, vse to pa podpira močna komedijska plat, ki bo pri vas izzvala salve smeha, in to ne na poceni način.

Peta sezona je malce drugačna. Kot prvo se opazi največja sprememba, saj se je seriji odpovedal eden glavnih igralcev, T. J. Miller, ki je upodabljal humorističnega Erlicha Bachmana. Njegov odhod iz serije je baje presenetil tudi same ustvarjalce, tip pa je zavrnil tudi sodelovanje v prvih nekaj epizodah 5. sezone. Scenaristi so zato morali pohiteti in na hitro spisati nov uvodni del, kar se čuti. Namreč, Silicon Valley je vedno vzporedno razvijal dve zgodbi: glavno ter eno stransko, v slednji pa je niti vlekel ravno lik Erlicha.

So razvijalci umetne inteligence res taki čudaki?

V peti sezoni sezoni se stranska zgodba preseli na mešanico drugih karakterjev, kjer spremljamo azijskega hudomušneža Yiana Yanga, pojavijo pa se tudi novi liki, ki še potrebujejo čas za rast. Seveda ne izostane niti Galvin Belson ter njegovo podjetje Hooli, a žal se pri tej zgodbi pokažejo pomanjkljivosti. Galvin se ukvarja z lansiranjem škatlice 2.0 in kljub nekaterim zabavnim pripetljajem se njegova zgodba nekaj delov ne premakne dobesedno nikamor. Proti koncu se njegov štorijalni lok končno začne razpletati, a grenak priokus ostane.

Glavna nit se tokrat seveda vrti okoli naše Pied Pier druščine. Njihovo podjetje je končno začelo rasti, kar s sabo potegne nove pisarne ter večjo ekipo. Glavna tema je ista kot ob koncu 4. sezone, in sicer razvoj novega, neodvisnega interneta, kjer se pojavijo novi zapleti in rešitve.

Naš glavni protagonist Richard je še vedno štorasti, nesocialni geek, ki mu je spoznavanje novih ljudi nočna mora in 5. sezona te formule ne spreminja. A Richard postaja drugačen, v svojih poslih je bolj previden, spoznamo pa tudi njegovo bolj mračno stran, kjer je pripravljen uničiti konkurenco in postaviti svoje podjetje na prvo mesto. Njegova podporna druščina ne zaostane in spet nas čakajo zabavne dogodivščine Dinesha, ki v novi sezoni prisega na Teslo, ter Gilfoyla, ki mu je največja zabava hecanje svojega sodelavca. Tu je seveda še Jared, ki uvaja novega pomočnika Richarda, pri čemer se prikaže Jaredova psiho plat, a še vedno je to obrnjeno na humoristično stran.

Ko ne gre vse po načrtih, zrastejo tudi brade.

Serija se v peti sezoni dotakne vseh popularnih tem, od električnih avtomobilov, Fortnita, socialnih medijev, umetne inteligence in seveda kriptovalut. Izstopa predvsem epizoda umetne inteligence, ki je spisana naravnost odlično. Na začetku smešna, v sredini žalostna in preprosto že strašljiva, na koncu pa spet pokamo od smeha. Kriptovalute so tokrat postale pomemben sestavni del serije in zagotovo nas čakajo zapleti v povezavi z njo tudi v naslednji sezoni.

Peta sezona ima spet nov intro. Pozorni bodite na Facebook tablo.

Zaključni del je zanimiv, a morda se vse razplete nekoliko prehitro. Konec je precej drugačen, saj je za razliko od ostalih sezon precej pozitiven, in prekleto zanimivo bo videti, v katero novo smer se bo razvil Pied Piper. Šesta sezona je že potrjena, osebno pa sem navdušen nad novo zmerljivko, ki sem se je naučil iz serije. Ko boste v prihodnje želeli nekoga užaliti, storite to kot Richard s frazo: »Kiss my piss,« pa ne pozabite zraven odplesati še nerodnega plesa.

Hyrule Warriors: Definitive Edition z novim napovednikom

Nintendo je izdal popolnoma nov napovednik za igro Hyrule Warriors: Definitive Edition. V njem so razvijalci pokazali povsem nove like, kot so Ghirahim in Fi iz The Legend of Zelda: Skyward Sword, Ravio iz Link Between Worlds, Yuga iz Ocarina of Time in kralj demonov Ganondorf. Poleg naštetih likov je studio izdal kar nekaj napovednikov, ki prikazujejo nove junake, celotno igro pa bomo lahko v roke prijeli že 18. maja. Če ste zadevo že kupili, si jo lahko tudi prenesete na svojo Switch konzolo in v miru počakate na dan izida.

Hyrule Warriors: Definitive Edition lahko prednaročite na uradni spletni strani Nintenda za 59,99 $.

Šest iger v slogu Red Dead Redemption za vaš PC

0

Marsikdo vsakodnevno preverja splet, da bi našel novico o izidu igre Red Dead Redemption 2 za računalnik, ampak za zdaj brez uspeha. Tako smo za vas pripravili seznam šestih podobnih iger, ki bodo poskusile potešiti vaše kavbojske želje. Pa začnimo.

Call of Juarez: Gunslinger

Call of Juarez je serija, ki ni povzela zanimanja kakor RDR, ampak lahko vseeno olajša čakanje vsem PC navdušencem. Gunslinger se poda v čas za Cartel, ki ni ravno navdušil privržence te zvrsti, zato niti nismo pričakovali kaj prida igre. A kako smo se zmotili. S hitrim igranjem, polnim zadovoljivih strelskih spopadov, se Gunslinger postavlja med ene najboljših vestern streljank v zgodovini.

V igri sledimo staremu lovcu na glave, Silasu Greavesu, skozi njegove razburljive dogodivščine, med katerimi najdemo kar nekaj podobnosti z Red Dead Redemption, najbolj opazni bosta verjetno tako imenovan »Dead Eye style bullet-time« in sistem dvobojevanja.

V igro se ne podajajte z mislijo, da bo igra velika kakor Red Dead Redemption, saj boste lahko Gunslinger dokončali v slabih desetih urah. Ampak če iščete dobro izpiljene dvoboje s pištolami, vas igra ne bo razočarala.

Hard West

Hard West je postavljen na Divji zahod, s “turn-based” sistemom, ki smo ga vajeni v XCOM seriji. Igri je dodan še supernatural dotik in tako dobimo spopad kavbojev med zombiji, duhovi, demoni ter nekaj srečanj s smrtjo.

Igranje lahko razdelimo v dva dela: glavni, strateški ekipni del ter drugi del, kjer igra zasije v svojem dizajnu ter odlični atmosferi.

Fallout: New Vegas

Kdo pravi, da bi moral biti Divji zahod postavljen v »stari zahod«? Razvijalci igre Fallout: New Vegas zagotovo niso bili takšnega mnenja. Igra prinese duha starega zahoda v nuklearno apokalipsko v prihodnosti 23. stoletja.

New Vegas uporablja znanja in lastnosti Fallout 3, ampak do glavne diference pride pri zgodbi, kjer New Vegas pokaže občutno razliko s predhodniki. Ljubezenske zgodbe, izguba najdražjih, iskanje maščevanja ter dnevno bojevanje za preživetje so le peščica stvari, ki igro dopolnjujejo.

Ko končate z osnovno igro, lahko doživetja v igri zaradi odličnih modov raztegnete še za nekaj več sto ur.

Oddworld: Stranger’s Wrath HD

Pomnite sistem lovca na glave v Red Dead Redemption? Sedaj temu dodajte čudne nezemljane, ki jih lovite s svojim samostrelom, in dobite Oddworld: Stranger’s Wrath HD.

Igra vsebuje tretjeosebno igranje pri raziskovanju okolice ter prvoosebno streljanje na nezemljane. Vaš samostrel pa ne polnijo navadne puščice, temveč čudna žepna bitja, kar doda še dodatno izvirnost igri.

Westerado: Double Barreled

Vsi nimamo neomejenega števila ur za igranje iger, da bi tako dobili dobre zgodbe. Zato je tukaj Westerado, ki ponuja edinstveno igranje s svojo pikselkasto grafiko. Zgodba in humor se odlično pretakata skozi igro, ki jo lahko dokončamo v nekaj urah, ampak omogoča neprestano preigravanje od začetka.

Klasična zgodba, nekdo je ubil vašo družino, ob iskanju morilca poznate le en detajl. Skozi umazana dela in posle pridobivate nove informacije, tako ste vsakič bližje krvniku, ki pa se v vsaki igri razlikuje.

Hunt: Showdown

Tokrat nismo postavljeni na peščeni zahod, ampak v južna močvirja, polna zombijev. Igra je trenutno še v zgodnjem dostopu in se želi približati trenutno popularnemu battle royale žanru. S svojim prijateljem in ostalimi 4–5 ekipami ste prepuščeni močvirju, obdanemu z zombiji, vaš cilj pa je pokončati njihovega vodjo, ki ga lahko najdete z zbranimi sledmi. Z ostalimi ekipami lahko sodelujete ali pa preprosto počakate, da nasprotnik opravi svoje, ga pokončate in prevzamete njegove stvari.

Hunt ni primeren ravno za vse, saj lahko s počasnim igranjem načne marsikateri živec. Če vam po končanem napornem delu in pokončani tarči nasprotnik spusti metek v hrbet in pobere vaše zaklade, lahko pričakujete kakšno razbito tipkovnico.


Za vse, ki pa že grizete nohte do naslednjega Red Dead Redemption za PS4 oziroma Xbox One, si lahko slednjo prednaročite na spodnji povezavi.

https://eigre.si/index.php?route=product/search&search=RDR2

 

Black Desert Online Mobile prihaja v letu 2019

Zelo popularen korejski MMORPG, Black Desert Online, se bo kmalu preselil tudi na mobilne naprave. Razvijalci Pearl Abyss so končno naznanili približne datume izida, in sicer:

  • Taiwan Q3 – 2018
  • SEA različica Q3 – 2018
  • NA / EU različica Q1 – 2019

Žal bomo za testiranje in uživanje ob igranju tega prelepega MMORPG-ja na mobilnih napravah morali čakati še vse leto, a se do takrat lahko zadovoljimo z igranjem na osebnih računalnikih. Nakup je mogoč že za 9,99 € na uradni spletni strani ali za isto ceno na platformi Steam, kar je praktično brezplačno glede na to, kaj igra ponuja.

Discord praznuje tretji rojstni dan

Če se sprašujete, koliko let je Discord v veljavi, vam lahko izdam, da proslavlja tretjo obletnico.

Discord

… je programska oprema, namenjena predvsem gaming komuniciranju, seveda jo lahko uporabljate tudi izven omenjenega obsega. Po podatkih je število uporabnikov konec 2017 preseglo 90 milijonov.

Priprave (na praznovanje)

Morda ste na svoji levi strani, kjer se nahaja seznam Discord strežnikov, opazili, da jih je nekaj obarvanih belo-vijoličasto. Na tak način uporabniki podprejo delovanje Discorda. Pojavlja se tudi “Project Purple”, v katerem ste tudi sami vabljeni k spremembi barve strežnikovega logotipa ali pa celo osebnega, profilnega.

Uraden datum praznovanja je napovedan na današnji dan, 13. maj.

Kako lahko sami podprete Discord?

Kot sem že omenil, si lahko spremenite barvo svojega logotipa, bodisi strežnikovega, bodisi osebnega, v belo-vijoličastega. Pomagate lahko tudi z deljenjem novice o obhajanju obletnice na spletnih omrežjih, kot so Twitter, Facebook, YouTube idr.

Vsem želim prijetno praznovanje. 😉

Nekaj za čakanje na svetovno 2018?

3

Verjetno se med vsemi vami oziroma nami, navdušenci nad računalniško tehnologijo ter vsem, kar pride zraven (v največji meri verjetno igre), najde tudi kdo, ki se z užitkom zvečer zlekne na sedežno, odpre pivce (če si dovolj star, seveda, sicer zgolj brezalkoholno) in si ogleda kako dobro nogometno tekmo.
No, čez dober mesec se začne FIFA World Cup (14. 6. 2018) v Rusiji (na katerega se Slovenija niti ni uvrstila …) in človek se vpraša, kaj naj počne do takrat?
Za vse, ki si zastavljate zgornje vprašanje, imam rešitev.

Rudijevo moštvo – Captain Tsubasa 

V preteklosti, če trenutno štejete okoli 20 let, smo vsi ob nedeljah zjutraj gledali risanke, med njimi pa je bila zelo popularna Rudijevo moštvo. Sicer, če sem pikolovski, je anime oziroma z drugimi besedami japonska animacija, saj beseda anime ni enaka risanki, a to je tema za kdaj drugič.

Trenutno se na TV Tokyo predvaja “remake” popularnega animeja in morda bi vam znal malenkost skrajšati ta mesec do svetovnega prvenstva.

Captain Tsubasa

Fnatic najprej premagal korejskega giganta, nato pometel še z Američani!

0

Turnir League of Legends Mid-Season Invitational 2018 je v svojem drugem dnevu pripravil veliko presenečenje. Po včerajšnjem slabem nastopu so člani ekipe Fnatic z lahkoto odpravili korejskega giganta in največjega favorita za zmago na turnirju, Kingzone DragonX, s tem pa dokazali, da se Evropa še vedno lahko kosa z vsemi regijami.

Kaj je bila njihova skrivnost do uspeha? Najprej so se odlično izkazali v naboru (draft), med igro pa so povsem prevladali nad nasprotnim “junglerjem”.

Med naborom je njihov “mid laner”, Rasmus “Caps” Winther, izbral svojega priljubljenega heroja Corkija, ta poteza pa je bila ključna, in Caps je postal MVP obračuna. Njegova končna statistika je bila 6-1-8, celoten spopad pa je odigral prepričljivo in s samozaupanjem tudi pozneje v igri.

Ostala ekipa ni preveč zaostajala, precej navdušil je nadomestni igralec Gabriël “Bwipo” Rau, ki je danes odigral veliko bolje kot včeraj.

Fnatic je celotno tekmo odigral suvereno, saj je povedel že dokaj zgodaj. Proti koncu je sicer naletel na manjše težave, a je zadevo vseeno pripeljal do uspešnega konca.

Po uspešni igri proti Korejcem pa je ob koncu dneva še brez večjih naporov premagal ameriškega prvaka Team Liquid. S tem je po dveh dneh tekmovanja, z rezultatom 2-2, na lepi poti do polfinala, medtem ko je ekipa Team Liquid z rezultatom 0-4 najverjetneje že zapravila vse možnosti za napredovanje.