League of Legends je igra, ki je že od samih začetkov popularna tudi v Sloveniji, in posledično smo tudi v naši majhni deželi izpeljali že kar nekaj LoL turnirjev.
In ja, nagrade in priznanja so super in fajn, a zagotovo je vsak od tekmovalcev kdaj sanjal, da bi se rad dokazal izven okvirov Slovenije in igral proti najboljšim, ki jih lahko ponudi ta veja eŠporta. Ravno tu vstopi Red Bull, ki organizira turnir, kateri vam zna izpolniti vaše sanje postati profesionalni igralec igre League of Legends .
Njihov turnir, imenovan Red Bull Player One, pa bo malček drugačen. Vsak ima seveda svojo priljubljeno ekipo v League of Legends, a Red Bull zanima nekaj drugega, in sicer kdo točno je najboljši posameznik na svetu?
Odgovor na to vprašanje bomo dobili prav na turnirju Red Bull Player One, kjer so pravila preprosta: spopadeta se dva igralca (1v1) na mapi Summoner’s Rift (EU West Server), omejena pa sta samo na “Mid Lane”.
Zmaga tisti, ki izpolni enega od naštetih pogojev:
1. Uniči nasprotnikov stolp
2. Uniči nasprotnika (First Blood)
3. Doseže 100 Farminga
Začnite čimprej s treningom, kajti “online” kvalifikacije bodo na sporedu 22. in 29. aprila, Red Bull Player One finale pa se bo odvil kar na Ljubljanskem gradu, in sicer 12. maja 2018, kjer se bo 32 igralcev potegovalo za glavno nagrado.
In ta je prava poslastica, saj se bo najboljši odpravil v svetovni finale v Brazilijo ter na dvotedenski trening v tujino!
Prenos kvalifikacij ter finala bo potekal preko platforme Twitch, prijava na turnir pa je popolnoma brezplačna. Vabljeni so tudi gledalci, za katere upamo, da se zberejo v čim večjem številu, bučno navijajo in tako podprejo svoje favorite.
Vse informacije, kot tudi samo prijavo, najdete s klikom na spodnjo povezavo. Veliko sreče in vidimo se na velikem finalu 12. maja na Ljubljanskem gradu!
Kar štiri leta so že minila od rojstva MMO igre The Elder Scrolls Online, in čeprav na začetku ni izgledala ravno impresivno, so jo razvijalci skozi leta razvili v enega najbolj priljubljenih MMO svetov, ki jih lahko dandanes izkusimo.
Razvijalec Bethesda bo rojstni dan zabeležila s posebnim praznovanjem, ki se bo pričelo danes in bo trajalo vse do 16. aprila.
Med tem časom bomo lahko obiskali kuharja Donolona v Vulkhel Guard, Daggerfall ali Davon’s Watch, ta pa bo imel za nas prav posebno nalogo “Ache for Cake”. Pot do kuharja lahko dobite v igrini trgovini v obliki Jubilee Cake Voucher, zadeva pa je seveda brezplačna.
Po uspešni opravljeni nalogi boste prejeli trinadstropno torto, ki jo boste lahko kasneje našli v svojem “Mementos” razdelku. Ko pojeste kos torte, boste pridobili 100 % “buff” na vaše izkušenjske točke, ta pa bo trajal dve uri.
To pa niso vse nagrade, saj boste ob zaključku dnevne ali tedenske naloge prejeli “Anniversary Gift Box”, ta pa bo poleg navadnih sestavin vsebovala še redek predmet za kovačenje.
Za konec je razvojna ekipa sestavila še zanimiv seznam statistik:
Število pobitih zveri: 15,881,472,493
Število pobitih igralcev: 1,346,033,201
Število uporabljenih Soul Gemov: 1,183,836,570
Število zaključenih nalog: 2,064,266,404
Število skovanih predmetov: 7,415,834,454
Število dosežkov: 1,145,234,018
Najbolj popularna rasa: High Elf (14.98 % vseh karakterjev)
Najbolj popularno zavezništvo: Ebonheart Pact (36.33 % vseh karakterjev)
Največ PvP ubojev zavezništva: Ebonheart Pact (122,490,253 ubojev)
Najprej so se govorice pojavile na kitajski mikro-blog strani Weibo, kjer je CEO Pete Lau oznanil, da bo prihajajoči telefon OnePlus 6 posedoval kar 256 GB prostora, kar je veliko več od OnePlus 5T inačice, ki je lahko posedovala “samo” 128 GB shrambe.
Tako sedaj vemo, da bo OnePlus 6 posedoval Snapdragon 845 čipovje ter 8 GB spomina, telefon pa “naj bi funkcioniral kakor od njega pričakujemo, brez zamika ali motenj za najmanj obremenjujočo izkušnjo”.
OnePlus 6 naj bi vseboval tudi največji zaslon do sedaj (v njihovi seriji produktov), seveda pa bo na vrhu vseboval tudi zarezo, podobno kor iPhone X. Dodatki bodo še vhod za slušalke ter bralnik prstnih odtisov, mobilnik pa naj bi izšel enkrat v maju ali juniju.
Nekaj časa so krožile govorice, a sedaj je postalo tudi uradno: Choi “inSec” In-seok, nekdanji igralec ekip KT Bullets in SH Royal, s katero je osvojil tudi 2. mesto na svetovnem prvenstvu v sezoni 4, se je pridružil ekipi Origen.
A niso se ustavili samo tam, saj so kot “top lanerja” najavili še enega igralca, in sicer je član njihove ekipe postal Ki “Expect” Dae-han, ki je lansko leto zastopal barve evropske ekipe G2, s katero je trikrat zmagal EU LCS ter osvojil 2. mesto na lanskem Mid-Season Invitational turnirju.
Špekulacije so, da se bo ekipi pridružil še Henrik “Froggen” Hansen, ki je eden izmed najbolj znanih Evropskih “mid lanerjev”, še lani pa je igral za ekipo Echo Fox. Kot ADC naj bi v ekipo prišel Konstantinos-Napoleon “FORG1VEN” Tzortziou, znan kot eden izmed najboljših evropskih “AD carryjev”, ki je lansko leto na svetovnem prvenstvu z ekipo H2K prišel do polfinala. Prenovili naj bi tudi “support”, saj naj bi pridobili še Jessa “Jezisa” Leja, lanskega igralca ekipe Fnatic, s katero je na svetovnem prvenstvu prišel iz skupin.
Obenem pa se govori, da se bo ekipa pod vodstom Enriqueja Cedeñe “xPekeja” Martineza povezala s španskim kraljevim klubom Real Madrid. To se je na nek način tudi zgodilo, saj je bivši branilec Madrida, Álvaro Arbeloa, oznanil, da je postal del Origena.
Igro smo si prigrabili tudi mi in jo na hitro stestirali na napravi Oculus Rift. Priznati je treba, da je zadeva odlično optimizirana in za razliko od Bethesdinega prejšnjega VR-naslova, Fallout 4 VR, vključuje veliko več opcij za udobno VR-izkušnjo. Mahanje z mečem po nasprotnikih je zadovoljivo, a posebej navdušuje magija ter igranje z lokom. Žal ni to popolna VR-izkušnja, saj pobiranje predmetov ne izkorišča svojih polnih zmožnosti, ampak naokoli razmetane stvari pridobimo v svoj inventorij samo s stiskom gumba. Prav tako bi bilo lepo, da bi v igri imeli izrisano telo in roke, saj če ne držimo orožja, pred sabo vidimo samo oba joysticka.
A kljub temu je to Skyrim v VR, in ko prvič ugledamo napad zmaja, smo pošteno impresionirani, še posebej pa se veselimo modifikacij (nekatere že delujejo!), ki bodo zagotovo še pošteno preoblikovali igro.
Ob izidu igre Middle-earth: Shadow of War je internet vzkipel zaradi vključenih mikrotranskacij v enoigralskem načinu.
Razvijalec Monolith se je zato odločil, da mikrotransakcije povsem izključi iz svoje igre. Kot pravijo, so se za to potezo odločili zaradi svojega Nemesis sistema. Ob nakupu mikrotransakcij naj bi lahko igralec potencialno izgubil na doživetju same igre, saj je tako odstranjen izziv in imerzija.
Zato bodo v posodobitvi, načrtovani 17. julija, povsem odstranjene mikrotranskacije, ki so bile v igri prisotne v obliki “War Chests”, zlata in “Marketa”. Poleg tega naj bi posodobitev prinesla nekaj izboljšav, najbolj pa bo izstopala sekcija “Shadow Wars”, kjer se moramo braniti pred Sauronovimi napadi in kjer so bile mikrotransakcije še najbolj izražene.
Pred kakim tednom ste lahko brali članek Wipe o prihajajoči nadgradnji za igro Escape from Tarkov. V članku sem tudi trdil, da prihaja nadgradnja nekje do konca marca, kot nam je sporočil “Klean”, a žal temu ni bilo tako. Če smo bili pozorni, je v videu rekel, da nadgradnja prihaja, a bi v primeru težav lahko bila zamaknjena. No, težave so se žal pojavile in sedaj je že april, a ni ne duha ne sluha o obljubljenem…
Priznam, bil sem malce razočaran. A po drugi strani, bolje da si vzamejo čas in zadevo dobro pripravijo za publiko, kot pa da nas razočarajo kot v poceni gostilni ter nam servirajo napol ohlajeno porcijo preveč začinjene obare. Uradne informacije so, da obliž prihaja konec tega tedna, v najslabšem primeru pa tekom naslednjega tedna.
Imam pa zato za vas vsaj nekaj zanimivosti glede servirane vsebine in priznam, je tako raznolika kot Bobki vseh okusov Bertija Brucha …
Polnjenje saržerja sedaj traja!
Žal se za vse vas, avanturistične rambote, ki ste s takim veseljem kliknili na zalogo nabojev, jih prenesli v saržer in je bil ta magično napolnjen ter ste bili pripravljeni na naslednji naval sovragov, ta del zaključuje. Od sedaj naprej bo za polnjenje saržerjev potreben čas, ki se bo seveda skrajšal, če boste pridno trenirali prstke z vstavljanjem nabojev. Animacije za to zaenkrat še ne bo, bo pa zadeva poenostavljena z vrsto “loading” zvokov. Tudi število nabojev v saržerju bo od sedaj naprej uganka, ki jo bo treba razrešiti. Ena od opcij za ugotovitev bo pregled saržerja, ki pa nam bo zgolj informativno glede na težo seržerja povedal, ali je poln, na pol poln, na pol prazen ali prazen, po mukotrpnem treningu pa nam bo izpisalo točno število.
Interchange mapa
Nova oprema (čelade, orožje, oklep …)
M1A
Remington
PapaPM
Čelade
Optimizacija map ter optimizacija omrežja
Dodali bodo “mapirane” glave. Torej, če ima osebek čelado, ki pokriva zgolj vrhnji del glave ter recimo spodnji del obraza, ti pa imaš v roki zgolj makarov? Ni problema! Meri v oči, teh nima zakritih in metek tvojega makarova bo zadnja stvar, ki jo bo revež nesrečni videl.
Nov trgovec! Bojda bo trgoval le z imenskimi ploščicami (DogTags), odkupovali pa bomo lahko različne kose oblačil … Izgleda, da še malo in bomo nosili za opremo torbico Armani, čelado Gucci ter superge Lacoste, vse skupaj pa nam bo dodalo +15 Slavness. Je pa zelo verjetno, da ga zaenkrat s prihajajočo nadgradnjo še ne bo v igro in ga bodo dodali kasneje.
Poln seznam popravkov si lahko ogledate TUKAJ Zaenkrat bi bilo to vse, sproti vas bom obveščal o dogajanju in se vidimo na bojišču cyuka!
Prvi april je za nami, in upamo, da ste bili pozorni in niste nasedli na kakšno potegavščino. Seveda se hecanju nismo mogli izgoniti tudi v gaming svetu in na kup smo zbrali par najbolj bistrih potegavščin letos.
“Loot boxi” in “skini” za konje v Kingdom Come: Deliverance
Realističen RPG Kingdom Come: Deliverance stavi predvsem na realizem, a razvijalec Warhorse Studios nas je pohecal, da očitno s prodajo niso zaslužili povsem dovolj in da bodo uvedli sistem “loot boxov” v njihovo prvovrstno igro.
Patch 1.5 is going to add Lootboxes & Horse Skins to #KingdomComeDeliverance. “We believe services which include optional digital monetization, when done properly can provide a very important element of choice which can extend and enhance the experience in our games” #WOWhorse™ pic.twitter.com/O0mn7AkUuu
— Warhorse Studios (@WarhorseStudios) 1 April 2018
Rocket League dobil ogromna pokrivala
Razvijalec Psyonix nas je želel prepričati, da so zaradi napake v kodi vsa pokrivala narasla na nenormalno velikost in da se trudijo napako čimprej odpraviti.
Uplay dobil hekersko konzolno okno
Če ste se vpisali v Ubisoftov klient Uplay, ste morda opazili utripajoči oddelek “admin”. Ko ste ga kliknili, se je odprlo majhno konzolno okno, kjer ste lahko poskusili vtipkati različne ukaze, kot so “shutdown_servers” ali pa “list-unreleased-games”. Seveda, ko ste poskusili vtipkati vsakega od teh ukazov, ste dobili sporočili o korupciji podatkov.
Razerjev “Project Venom v2”
PC igralci radi nadgrajujejo svoje mlinčke, podjetje Razer pa je šlo še korak dlje s svojim novim izumom, “Project Venom v2“, ki omogoča nadgraditev samega igralca. Spijete samo eno epruveto in že se lahko kosate v igrah s profesionalci. Ko bi le bilo tako lahko …
Corsair želi vašo pomoč pri reševanju zlorabljenih grafičnih kartic
Kripto mrzlica se sicer počasi umirja, a zunaj ostaja stotine grafičnih kartic, ki ostajajo zlorabljene v rudnikih. Corsair želi vašo pomoč in če jim donirate, vam bodo poslali sliko rešene grafične kartice iz rudnika in sliko nje, ko je nameščena v dejanski gaming mašini. Donacije lahko predate preko kreditnih kartic, PayPala ali pa Bitcoina.
Path of Exile prejel “Battle Royal” način
Seveda mora iti nekaj heca tudi na popularen “Battle Royal” žanr in tega je prejel popularen akcijski RPG Path of Exile. A zadeva je dejansko resnična in si jo lahko brezplačno prenesete tule.
Nvidia odprla virtualno univerzo
Univerza GeForce Academy of Gaming vam omogoča vpis predmetov, kot so menedžment e-Športa ter CRY 102, kjer se poučite, zakaj vaš PC še vedno ne more poganjati Crysisa.
Gaming.si napovedal prvo uradno League of Legends ligo
Hecu se nismo mogli izogniti tudi pri nas, in navdušencem nad igro League of Legends smo polepšali dan z napovedjo prve uradne slovenske LoL lige. Tekmovalci naj bi trenirali v posebnih gaming prostorih v Ljubljani, zmagovalci pa naj bi prejeli 10.000 € nagrade. Potegavščina nam je kar dobro uspela, a pozorneži so nas hitro spregledali.
Smite dodal Fenrirja
Razvijalci igre SMITE so v igro dodali boga Fenrirja … Spet.
Payday dobil animirano serijo
Payday animirana serija naj bi bila kriminalka za vso družino. Edini problem je, da bo izšla samo na VHS kasetah ter ne bo na voljo na dolgem seznamu držav, “še posebej ne na Danskem”.
Pozorni bralci naše strani ste morda opazili, da smo zadnje čase pričeli pospešeno objavljati novice iz igre League of Legends. No, to ni bilo naključje, saj smo vse do sedaj skrivali eno prav posebno presenečenje za LoL skupnost!
In ne boste verjeli, kako je bilo to težko zadržati zase, a pogodbene obveznosti so nam narekovale, da se moramo držati določenega datuma, preden stvari razkrijemo.
In sedaj je čas končno napočil.
Tako lahko z neizmernim veseljem najavimo prvo uradno slovensko League of Legends ligo! To je prva uradna League of Legends liga v Sloveniji, ki bo, za razliko od dosedanjih League of Legends tekmovanj, na povsem enakem nivoju kot vse državne lige na svetu!
Kako bo potekalo?
Slovenska League of Legends liga bo sestavljena iz osmih ekip. Najprej bodo nastopile »online« kvalifikacije, kjer se bo top 16 ekip uvrstilo na zaključni »offline« del. Na “offline” dogodku pa se bo najboljših 8 ekip uvrstilo v ligo. Tekmovanja lige se bodo odvijala vsak teden na posebnih »gaming« prostorih v Ljubljani, kjer bomo dobili zmagovalno ekipo.
Kvalifikacije se bodo pričele že v maju, zato vam je ostal še dober mesec za pripravo. Že takoj naslednji mesec, torej junija, pa se uradno začne tekmovanje v ligi.
Nagrade?
Kot veste, vse državne lige po svetu razpolagajo z bogatimi denarnimi nagradami in nič drugače ni s slovensko. Denarni sklad slovenske League of Legends lige znaša kar 10.000 €, to pa bo podeljeno ob zaključku tekmovanja.
Prijava?
Zagotovo ste nad prvo slovensko League of Legends ligo navdušeni tako kot mi in prepričani smo, da se želite na njo čimprej prijaviti. Prijave na ligo trenutno še niso odprte, saj čakamo zadnje potrditve s strani partnerjev, zato priporočamo, da redno spremljate spletno stran LoL-Slovenia.com za vse nove novice!
Tako, e-Šport je v Sloveniji končno doživel velik »BUM!« in poleg našega dogodka, Gaming brez izgovorov, ki bo potekal 14. aprila v Cityparku, se sedaj lahko Slovenci veselite še enega večjega gaming dogodka. Več dodatnih informacij bomo imeli za vas jutri, ko se prah in navdušenje malce poležeta, zato pozorno spremljajte našo Facebook stran za nove informacije!
Včeraj smo napisali novico, kjer je zapisano, da je razvijalec Valve za svojo igro Counter-Strike: Global Offensive spremenil sistem trgovanja.
Po novem namreč izmenjani predmeti ne bodo smeli biti ponovno trgovani, saj bo predmet ostal pri igralcu en teden, preden mu bo spet omogočena opcija izmenjavanja.
Valve pravi, da je ta poteza posledica rasti hazarderskih strani, ki nimajo uradne povezave z njimi in kjer se dogajajo nenadzorovane goljufije ter transakcije.
To je seveda ustvarilo velik odziv skupnosti, in tako eni že napovedujejo še zadnji žebelj v krsti igre, ki je v zadnjem času nekoliko zgubila na popularnosti na račun “Battle Royal” iger, kot so Fortnite ter PUBG.
Zato so ustvarili peticijo, ki je v času pisanja tega članka zbrala že preko 100.000 podpisov. V peticiji zahtevajo star sistem trgovanja, ki naj bi bil ključen faktor pri popularnosti igre. Podpisi hitro naraščajo, saj so v dveh urah narasli iz 90.000 na 100.000, vprašanje pa je, če bo katera koli količina spremenila mnenje Valva.
Level-5 je legendarni Japonski JRPG razvojni studio, ki je v preteklih desetletjih izdal več kot dovolj mase za oboževalce tega žanra, Dark Cloud, Professor Layton, Rogue Galaxy in za nas še pomembnejši Ni no Kuni: Wraith of the White Witch. Ta naslov je ob izidu leta 2010 prejel skorajda ekskluzivno hvalo in mnogi so ga označili za enega najboljših in najlepših JRPG-jev dotlej. Tako seveda nihče ni bil presenečen, ko je letos izšlo nadaljevanje.
VIDEO OPIS
Tu moram nekaj priznati. Sam prvenca nisem igral, niti nisem slišal zanj, dokler se nisem lotil igranja drugega dela. Sprva se mi zaradi izgledov likov ni kaj preveč prikupil, a že po končanem uvodniku se je moje mnenje spremenilo. Ne gre za stereotipično anime igro z napol nagimi baburami in poskakujočimi baloni, temveč vizualno prekrasno avanturo z zgodbo, ki je pravzaprav precej zanimiva. Prečudovita kombinacija različnih sistemov ji pomaga doseči nekaj, kjer se zlahka izgubiš za več ur. Dobili smo poklon starošolskim JRPG-jem z dovolj novitet, da ti postreže s pravo poslastico. Vsekakor dovolj dobra izvedba, da si zasluži vihteti ceno, značilno za AAA naslove.
Zvrst: JRPG (Japonska igra igranja vlog), avantura
Kraljevič in čebula
Revenant Kingdom te postavi v vlogo Evan Pettiwhisker Tildruma, mladega napol mišjega kraljeviča dežele Ding Dong Dell. Po prevari in izgnanstvu si primoran združiti moči s skrivnostnim Rolandom, nenadejanim popotnikom iz alternativne, tehnološko naprednejše dimenzije. Skupaj s pirati, na katere naletiš med prvimi urami igranja, tvoj cilj postane ustanovitev kraljestva Evermore, kjer bodo vsi živeli srečno do konca svojih dni in kjer ne bo nasilja, vojn in neenakosti. Hja, to je dosti lažje reči, kot pa dejansko storiti, in ravno s tem si se primoran soočati naslednje desetine ur. Malo me je skrbelo, kako bom na tekočem, saj nisem igral prvega dela, ampak na srečo te to čisto nič ne drži nazaj, saj je zgodba povsem drugače usmerjena kot pri prvencu.
Ampak preidimo par stavkov nazaj, k imenu kraljestva Ding Dong Dell. Če misliš, da je to edino otročje ime, nisi videl še nič. Nisem sicer uspel pogledati pod vsak kamen in skoraj zagotovo mi je ušlo še kaj, a najbolj neumno, ob katerem nisem mogel zadržati otroškega heheta, je joko-poko čebula oziroma crybaby onion. Takšnih nazivov je mnogo in vseskozi te spremljajo imena pošasti in stvari, ki so, kot da bi jih spisal deset letni otrok – ampak na dober način, saj je takšna oblika humorja poglaviten del franšize.
Preden uspeš ustanoviti lastno kraljestvo, te čaka naporno delo, saj je svet temačen in poln grozot … ali pa … niti ne. Pravzaprav je svetel, barvit in poln zlobnih hrčkov, ampak poanta je ista. Po ustvaritvi gore trupel teh glodalcev in ostalih grdavžev končno postaviš temelje kraljestva, in tako se tvoj cilj prestavi iz iskanja ozemlja – kje bi postavil to čudo – na iskanje novih zaveznikov, pa naj gre za ljudi ali hibride med ljudmi in živalmi (skupaj z enim najgrših mopsov, kar sem jih videl v igrah). A tu se Ni no Kuni 2 komaj odpre.
Iskanje podložnikov in čarobnih krtačk
Večina opravil, ki ti jih naložijo potencialni podložniki, sestoji iz nenavdihnjenih kvestov, ki so kot iz kakšnega MMORPG-ja. Na srečo je glavna in pomožna igralska zasedba dovolj dobra, zanimiva in raznolika, da nimaš nič proti opravljanju monotonih opravil, ki kar pogosto vsebujejo naloge tipa “Pojdi tja in pospravi x sovragov.” ali “Prinesi nazaj ukradeno čarobno krtačko, ki jo sedaj hrček uporablja za praskanje po tazadnji.” Glavna zgodba je malo bolj navdihnjena, čeprav gre za klasično štorijo o boju dobrega proti zlu, skupaj z vsem, kar k temu sodi, brez pretiranih presenečenj in variiranja od norme.
Škoda le, da niso dodali govora k celotnemu dialogu, saj je tako večina pogovorov enostavno vrženih vate na dnu ekrana in spremlja jih le kakšen “Tako je” govorečega karakterja. Dobrodošel predah temu nudijo redke cinematične sekvence, ki s pomočjo dobre govorne spremljave pritegnejo dosti več pozornosti. A kolikor so boljše, so tudi redkejše in spremljajo le kakšne pomembnejše trenutke v zgodbi. Marsikdaj vključujejo duhovite pripombe, kjer kraljuje kralje-napravljalec, eden mojih najljubših likov v igri. Ena začetnih nalog te popelje skozi razne uganke in sestoji iz najdbe in rekrutiranja te epske pošasti. Pričakuješ ogromnega zmaja, a na koncu se izkaže, da gre le za majhno sitnobo z jamajčanskim naglasom, ki z obilico kletvic nikoli ne razočara pri ustvarjanju komičnih situacij. Tu se mi res zdi škoda, da niso poskrbeli za govorno spremljavo skozi celotno zgodbo, saj bi bila tako ta dosti bolj prepričljiva in dosti bolj zanimiva.
Epska izvedba za epsko bojevanje
A z izjemo tega je preostanek Ni no Kuni 2 fantastičen in doseže raven marsikaterega klasičnega naslova tega žanra. Težko bi našel kakšno večjo napako, morda me je malo zmotilo le zaznavanje udarcev, saj te pri nekaterih večjih sovražnikih udarci zadenejo, čeprav te dejanski zamah na daleč zgreši. A z izjemo tega res nimam nekih pripomb in Ni no Kuni 2 še bolj od originala doseže in preseže raven marsikaterega klasičnega naslova tega žanra in postavi nove mejnike za prišleke v prihodnosti.
Bojni sistem je sicer povsem drugačen kot pri predhodniku, kjer si lahko lovil kreature in jih poveljeval v boju. Namesto tega deluje podobno kot pri Tales ali Kingdom Hearts, kjer partija sestoji iz treh likov, vsakega z lastno opremo in štirimi prilagodljivimi sposobnostmi. A kot da to ni dovolj, ti na pomoč priskočijo še štirje Higglediji, mini elementarne spake, ki jih zbiraš in jih jemlješ s sabo v spopade. Pridejo z različnimi sposobnostmi in sploh, kdo ne bi hotel zraven sebe teh srčkanih spačkov, ki znajo biti presenetljivo učinkoviti.
Bojevanje poteka hitro in spektakularno, je odzivno, zabavno in se nasploh počuti super. Ne glede na to, ali se soočaš s še eno rutinsko skupino nasprotnikov na globalnem zemljevidu ali med raziskovanjem enega izmed področij naletiš na ogromno skalnato pošast, v obeh primerih boš z užitkom tepežkal fantazijske kreature, ki jih igra radostno meče vate v precejšnem številu.
Osnove bojevanja so dovolj enostavne, da jih lahko uporablja vsak, sestojijo iz hitrega in močnega napada, ki mu komplimentirajo skok, izmik in napad na daleč. A še posebej zabavno je uporabljati posebne sposobnosti, ki s svojimi v večini primerov epskimi učinki prekucavajo hrčke. Definitivno so uspeli ustvariti sistem, ki je zabaven za uporabo in tako ne postane mukotrpen, tudi ko si napaden že tretjič v minuti. Malo preglavic so mi sicer na PS4 konzoli delale tipke, ki imajo le dva prednastavljena profila, v obeh so nekatere čudno postavljene. A sčasoma se navadiš tudi na to in kmalu mi je nehalo povzročati probleme.
Prostor je tudi za strateške elemente
Še ena oblika bojevanja so lahkotni strateški spopadi, kjer kot vodja nadziraš do štiri skupine bojevnikov. Gre za prisrčno obliko zamotitve z ravno dovolj globine, da ostane zanimiva. Vsaka enota ima svoje prednosti, slabosti in posebne lastnosti, ki jih je potrebno vzeti v poštev, če si želiš zmage. Ne gre za ravno bogato izkušnjo in prej neke vrste mini igro, ki te zaposli še za dodatnih par ur. In kljub temu, da je celoten način zabaven, ni tako izpiljen kot preostanek igre, po večini zaradi nekonsistentnega napredovanja, kjer ti nikoli ni jasno, katere bitke se lotiti naslednje.
A v osrčju Ni no Kuni 2 je še en strateški element, bazogradnja. Tu lahko gradiš svoje kraljestvo in ukazuješ podanikom. Pričneš z minimalnim ozemljem, a po več urah truda se spremeni v ogromno mesto, skupaj s presenetljivo arhitekturo in prebivalstvom, ki te častijo kot svojega kralja. Vidi se, da je celotna igra zgrajena okoli tega sistema, saj služi tudi kot najbolj očiten način napredka. Ves čas te vleče nazaj, da ustvariš kaj novega ali napolniš kovčke denarja.
Pripomore tudi k zanimivosti stranskih kvestov, saj ti navadno pridejo z novim prebivalcem, ki ga lahko zaposliš za skupno dobro. Raznih likov je dobesedno na stotine, a po večini niso ravno razburljivi. A glej, roka je roka, in tako boš stalno iskal nov stranski kvest, da končno dobiš strokovnjaka za določeno funkcijo.
Bazogradnji pa komplimentira tudi raziskovanje sveta, ob katerem si ne moreš pomagati, da ne bi občutil nostalgije. Okoli obširnega zemljevida se nahajajo razna mesta, gozdovi in planjave, ki pod prekrasnim vizualnim sijajem skrivajo razne dobrine, opremo in opravila, skupaj z goro sovražnikov in šefov, ki jih je vedno znova zabavno pokončati – in to v 60 sličicah na sekundo, ki le redkokdaj jecljajo tudi na navadni PS4 konzoli.
Roberts Space Industries in Cloud Imperium Games sta končno oboževalcem težko pričakovane igre Star Citizen dala na voljo novo verzijo dotičnice za preigravanje.
Alpha 3.1 prinaša možnost kostumizacije našega lika, novost pa je še “Service Beacon”, ki nam omogoča pošiljanje SOS signalov, ko smo v stiski. Drugi igralci bodo lahko naše klice slišali in nam pribrzeli na pomoč.
Seveda posodobitev prinaša še kup drugih izboljšav stvari, ki so izšle že v 3.0 posodobitvi. Tako se lahko veselimo izboljšane umetne inteligence, izboljšanih orožij, ladij, boljše fizike, izboljšanega IFCS-a ter seveda boljše optimiziranosti same igre.
Pridobili smo tudi nekaj novih ladij, kot so Nox Kue, Tumbril Cyclone, The Reclaimer in The Razor.
Skladno s posodobitvijo je razvijalec dal javnosti vpogled v povsem nove slike, ki si jih lahko ogledate spodaj.
Kompetitivno igranje v Counter Strike: Global Offensive je samo en del te igre, saj nekateri služijo bajne denarce pri izmenjavanju predmetov, ki jih lahko pridobijo med igranjem.
Čeprav je trgovanje z različnimi predmeti uradno podprto iz strani razvijalca Valve, so se na internetu razpasle strani, ki nimajo odobrene povezave s krovno firmo in služijo predvsem na račun kockanja predmetov. Te strani trgujejo s predmeti v zelo kratkih časovnih razmakih, kar pa Valvu očitno ni všeč.
Zato so uvedli spremembo in vsak predmet, ki bo pridobljen pri trgovanju, ne bo mogel biti izmenjan nadaljnjih sedem dni. S to spremembo želi razvijalec onemogočiti nelegalno trgovanje na teh “sivih” straneh, želijo pa vzpostaviti tudi večjo regulacijo nad svojimi izdelki.
Kako se bodo te strani prilagodile spremembam, bomo videli v prihajajočih dneh, a vsi upajo, da se bodo nekatere nenormalne cene predmetov sedaj končno spustile.
Fortnite je spet pridobil novo posodobitev, ta pa je dodala funkcijo, ki bo precej spremenila poteke bitk.
Po novem lahko sedaj igralci izstrelijo raketo, jo vodijo, in če naš karakter skoči v ravno pravem trenutku, jo lahko jezdi kot pravi surfer.
Ježa rakete je sicer že bila mogoča, a ni bila tako preprosta kot pri tej izvedenki, kjer igralec dejansko nadzoruje let izstrelka.
Trenutno najbolj popularni streamer “Ninja” novost že dodobra izkorišča, vprašanje pa ostaja, če bo zadeva obstala, saj zaenkrat zgleda preprosto premočna.
Če bi človek šparal na času in bi želel dotično igro opisati v enem stavku, bi se ta glasil takole: “Far Cry 5 je igra iz serije Far Cry, ki jo je ustvaril studio Ubisoft, na povsem ubisoftski način.”
Hvala za pozornost in nasvidenje.
Šalo na stran, a ne povsem, saj se peti del v nekih pogledih razlikuje od svojih predhodnikov, vendar je vseeno tu nezgrešljiva formula Far Cry iger, poznana vsakemu, ki je že kdaj poprej preigral kakšen del te serije.
VIDEO OPIS
Razvojna ekipa: Ubisoft Montreal Založnik: Ubisoft Platforme: PC/PlayStation 4/Xbox One Datum izida: 27. 3. 2018 Cena: 59.99 € Zvrst: Prvoosebna streljačina
Petica je tokrat povsem zamenjala okolje, in če smo se v trojki podali na samoten otok, v štirici v Himalajo in v Primal v prazgodovinsko dobo, je sedaj na vrsti ZDA, bolj specifično izmišljena dežela Hope County oz. bolj natančno Eden’s Gate.
Kot mlad policist pripravnik se odpravimo aretirat vodjo zlobnega kulta, Josepha Seeda, v spremstvu še par miličnikov, a ko naletimo na njegovo prebivališče in zlobnežu nadenemo lisice, stvari hitro postanejo napete. A glej ga, zlomka, še preden nam ga uspe pripeljati nazaj do baze, nam okrutneži napadejo ter sestrelijo helikopter (načeloma je to postalo že pravilo v igrah, ko vstopimo v dotično zračno plovilo) in znajdemo se v razbitinah raztreščenega zrakomlata. Kar sledi, je tipično, tipična Far Cry formula: nekdo nas reši in nam razloži situacijo. Nepridipravi so zavzeli širno deželo, pomoči od zunaj ni pričakovati, zato je seveda treba organizirati partizanski upor.
A začetek igre je vseeno malce drugačen. Sprememba, ki bo veteranom serije dvignila obrvi, je, da ustvarimo svoj karakter. Izberemo lahko naš spol, mu nadenemo različna oblačila in … To je v bistvu to, in tudi tekom igre izbira spola našega karakterja nima nobenega vpliva na nadaljnje dogajanje. Naš protagonist, ki ga vsi preprosto kličejo Rook, sploh ne vsebuje glasovnega podajalca in je tiho kot miška ves čas kampanje. Če je Ubisoft s tem želel oponašati Gordon Freemana, ne vem, je pa v tej igri moteče, da smo samo mitraljez na dveh nogah. Verjetno bi bilo predrago snemanje za dva različna glasovna podajalca.
Boste moški ali ženska? V bistvu nima veze …
Kakor koli že, ko se malce situiramo, si najprej odpremo mapo, kjer nas pričaka ogromno, širno območje, v grobem razdeljeno na tri večje cone. Namreč, zlobni Joseph ne komandira širom svoje zlobne armije povsem sam, ampak ima postavljene tri “generale” iz svoje družine. Na zahodni strani kraljuje njegov brat John, na vzhodu sestra Faith ter na severu še drugi brat Jacob. Vsi trije so odlično izdelani nasprotniki, ki nas potom reševanja nalog v njihovi regiji konstanto nadlegujejo preko radia in imajo, poleg glavnega zlobca, najbolje ustvarjene karakterje.
Vsak od njih ima tudi različne pristope do vladanja: Faith za nadzorovanje svojega ljudstva uporablja predvsem droge, ki podanike pripravijo do močnih halucinacij, medtem ko je John čist verski navdušenec, ki poskuša vladati preko verskega pristopa. Jacob po drugi strani je bivši vojak in stavi predvsem na militaristično moč. Vsak od njih je precej zavarovan in preden lahko dospemo do njih, se bo potrebno presneto namučiti in storiti pošten raztur v njihovem območju.
Raztur pa ne pride samo preko streljanja. Far Cry 5 ponuja širok spekter glavnih in stranskih nalog, med katerimi najdemo kar nekaj originalnih odprav. Med njimi izstopa “Testy Festy”naloga, kjer moramo nabrati bikove testise med parjenjem, poleg pa nam igra komad “Sexual Healing”. Ali pa vožnja ogromnega kamiona skozi prepreke ter pijansko streljanje s fračo v tarče. A mnogo nalog ni tako originalnih, kot so ponavadi sestavljene iz streljanja grdavžev ter naloga pismonoše. A tu so še obstranske dejavnosti, kot je dirkanje z gorečim avtom skozi nadzorne točke ter podobna inačica tega v avionu, ribarjenje, uničevanje silosov drog, razstreljevanje okoliških kamionov, nabiranje živalskih kož ter osvobajanje sovražnih kampov. Slednji se niso preveč spremenili in še vedno je najbolj zadovoljiv občutek, ko se skrivaj priplazimo in s pomočjo snajperice iztrebimo celoten tabor. Pristop obračunavanja se ni pretirano spremenil, predvsem zaradi luknjaste umetne inteligence, ki vedno teče v ravni točki do vaše lokacije, a preden prispejo do vas, ste itak že nekje druge. Svojo tumpavost skušajo nadomestiti z nadčloveško natančnostjo ter predvsem svojo številčnostjo.
Tale naloga zna iz vas spraviti salve smeha … Dokler vas bik razjarjeno ne napade
Na tem mestu se lahko ustavimo in najavimo največji problem Far Cry 5: preveč vsega. S tem ne ciljam na prezaposlenost naše mape, ki nosi tradicijo Ubisoftovih iger, kjer kmalu zaradi poseljenosti ikon sploh ne vidimo dobro mape. Težava stoji nekje drugje, saj vam igra preprosto ne da minute mira. Ceste so posejane s sovražnimi vozili, vsako od njih pa se ob vašem razkritju zapodi za vami in vas poskuša napolniti s svincem. Ko jih odpravite, ne mine minuta, ko se že pripelje drugo in tako konstanto naprej. Težave pa niso samo na cesti, saj so očitno napad stekline dobile tudi vse živali, kot so volkovi, medvedje ter celo purani, ki poseljujejo gozdove kot v nekem RPG-ju iz Bethesdinih naslovov. Situacija postane že preprosto komična, ko sem se zalotil, kako dirjam po cesti, od zadaj me obstreljuje sovražno vozilo, medtem ko ob cesti medved vleče brcajočega človeka v gozd, mimo avta mi pa teče trop volkov. Če je prvič smešno, nasmešek hitro zamre, ko se prevažaš v helikopterju in imaš končno enkrat mir in vas, ne pretiravam, deset sekund po pristanku iz bližnjega grma razstreli bazuka. S tem, da miru kmalu nimaš več niti v zraku, ko enkrat sovražniki dobijo letala. Vtis je, kot da se igra na vse pretege konstanto trudi v vas vreči ves svoj arzenal, zraven pa se vam dere na uho: “Ali si že impresioniran?!”
In impresionirani smo … za nekaj časa. Trik iger niso samo eksplozije in neprestano dogajanje, ampak tudi tempiranje. Ko se zgodi nekaj spektakularnega, vam mora igra pustiti, da v tem trenutku nekaj časa uživate in si to vtisnete v spomin. Če pa se spektakularne eksplozije dogajajo za vsakim ovinkom, vas navdušenje mine in zgodilo se mi je, da sem bil na polovici igre že naveličan in vzkliki navdušenja so se počasi spremenili v vzdihe frustracij.
Takšni idilični prizori so redki, saj vam igra ne da priložnosti uživanja v tišini.
Spremembe so doletele tudi nekatere dejavnike, ki so bili standard od trojke dalje. Izginili so stolpi, ki so prej ob osvojitvi razkrili dobršen del mape, v zameno sedaj samo poberemo mapo, ki jo najdemo v osvobojenem kampu. “Mini map” se je sedaj preselil na vrh v stilu Skyrima, neznano kam pa je poniknilo tudi kovačenje. Medtem ko smo poprej nabirali živalske kože zato, da smo skovali večjo denarnico ali pa večji inventar, te stvari sedaj odklepamo preko izkustvenih točk. Te pridobivamo z reševanjem nalog, ko pa jih naberemo dovolj, pridobimo “Perke”. Tako igra dobi rahel pridih RPG-jev, ko odklepamo različne izboljšave, kot so padalo, večja kapaciteta nošenih orožij, hitrejše tiholazenje in tako dalje. Osebno manjko stolpov in kovačenja močno pogrešam, saj je prvi dodal platformsko premagovanje ovir in nudil počitek od nenehnega streljanja, kovačenje pa je dalo priročen izgovor za lovljenje različnih živali.
Za spopad z lokalno sovražno farmo lahko v trgovinah kupimo različno vrsto orožij. Ta so znana že iz prejšnjih delov, torej brzostrelke, puške, loki, bazuke, metalec plamenov in pištole. Na njih lahko ovesimo tudi različne “skine”, vse to pa kupimo z nabranim denarjem ali pa, seveda, preko mikrotransakcij. Arzenala je za militaristične navdušence dovolj, a sam sem si izbral običajno oborožitev, sestavljeno iz mitraljeza, puške ter snajperice, in tega do konca igre nisem bistveno spreminjal. Dokupimo lahko tudi različne helikopterje in avtomobile ter jih z doplačilom različno opremimo.
Lopate so nekaj posebnega, saj jih lahko zalučamo v sovražnika kot sulico in zapičijo se mu v prsa.
V spopade pa se ne podajamo sami. Ob rešitvi talcev in kampov lahko najamemo privrženca, ob razrešitvi večjih nalog pa pridobimo posebne kompanjone, od katerih ima vsak svoje posebnosti. Tako lahko iz višav v pomoč prikličemo letalo ali pa močnega snajperista, pridružijo pa se nam lahko tudi različne živali, kot so medved, puma ali pes. Seveda jih lahko pustimo tudi ob strani, a dejansko so v spopadih močan element in ob odklepu “Perka” lahko s sabo prikličemo več kot enega. Kot dodatno vrednost so razvijalci vključili še možnost sodelovalnega večigralskega igranja, kjer lahko s soigralcem preigramo celotno kampanjo, a pozor. Ob sodelovalnem igranju se napredek shrani samo pri gostitelju, medtem ko bo drugi za napredek kampanje igro moral odigrati sam oz. postati gostitelj.
Ko se začne akcija, adrenalin pumpa na polno.
Pa zgodba? Omenil sem že močne negativce, ki so sedaj že štempelj Far Cry iger. Seveda se noben od njih ne mora primerjati z legendarnim Vassom iz trojke, a so dovolj dober razlog, da vlečejo niti zgodbe. Škoda, da so naši zavezniški kompanjoni precej bledi in nezapomnljivi. Sicer so ob par nalogah zanimivi, a kasneje poniknejo, pridružujejo se novi in nihče od njih ni dovolj dolgo na ekranu, da bi se nam prikupil in vtisnil v spominske celice.
Grafično je igra precej spektakularna, na PC-ju pa je celo moč vključiti opcijo HDR.
Omeniti je treba še urejevalnik stopenj, imenovan Arcade. Tam lahko ustvarimo povsem svoje avanture in pridni “modderji” so že ustvarili nekaj zanimivih izkušenj, kot so mapa de_dust2 iz Counter-Strike igre, zadeva pa bo tako zagotovo podaljšala življenjski čas igre.
Je Far Cry potem slaba igra? Sploh ne, saj ima mnogo dobrih lastnosti. Spektakel je na višku, grafika odlična, pohvaliti je treba tudi optimiziranost, saj je igra tekla na ultra nastavitvah brez zatikanj in zrušitev. Prištejmo k temu dokaj zanimivo zgodbo, skupaj z zanimivimi negativci ter ogromno obstranskih dejavnosti, in špila ne boste zlahka odložili.
A njegova prezaposlenost s samim sabo, nerazumna odstranitev stolpov ter kovačenja (ki ju niso nadomestili z novimi mehanikami) ter premalo inovacij pusti grenek priokus. Če ste se komaj prebili skozi Far Cry 4 in pričakujete v petki nekaj novega, vam nakup odsvetujem, saj boste nad premalo inovativno izkušnjo razočarani.
Če pa vam Far Cry recepta ni nikoli dovolj in ste si vedno želeli še več vsega, potem pa le brž v nakup, saj je bila petica namenjena prav oboževalcem te, že nekam postane formule, ki pa je še vedno čudno privlačna.
Ko ljudje pomislijo na “gaming” panogo, mu zagotovo najprej skočijo pred oči slike močnih grafičnih kartic, pošastni procesorji ter ohišja, ovešena z RGB-osvetlitvijo. Vse lepo in prav, a zanemarjajo pomemben dejavnik njihove izkušnje, ki se tiče predvsem udobja. Vsak, ki za računalnikom preživi večino svojega časa, bodisi med igranjem iger bodisi med delom v pisarni, vam bo znal potrditi, kako pomemben je stol in kakšno prednost pridobite ob sedenju na kvalitetno izdelanem in udobnem sedalu.
Naš dogodek Gaming brez izgovorov največ stavi na uporabniško izkušnjo samih igralcev in poleg močnih računalniških komponent, ne bomo zanemarili udobja. Zato smo za pomoč poklicali priznano znamko UVI CHAIR, ki nam bo velikodušno odstopila vrhunske stole iz svoje linije izdelkov.
Prav vseh deset igralcev, ki se bo uvrstilo v zaključek turnirja Counter-Strike: Global Offensive, bo tako sedelo v udobnih sedalih, njihov slogan “We got your back!” pa bo tekmovalcem omogočal 100 % osredotočenost na samo tekmovanje, brez nepotrebnega ukvarjanja z neudobjem ali bolečinami v hrbtenici.
A UVI CHAIR se ni ustavil samo pri stolih. Poskrbeli so tudi za tekmovanje v igri FIFA18 in po njihovi zaslugi bo tekmovalce na dogodku pričakalo šest konzol PlayStation 4, kjer se bodo najboljši virtualni nogometaši pomerili za bogate nagrade.
Kdo je UVI CHAIR?
UVI CHAIR je slovenska znamka, ki se ukvarja z izdelavo igričarskih ter pisarniških stolov. Njihov namen je ustvarjati stole, ki ljudem pomagajo pri njihovi sedeči telesni drži in da jim pomagajo pri odpravi bolečin v križu.
Ekipo sestavlja mlada skupina ljudi, ki jim je pomembno vaše zdravje. Zavedajo se pomembnosti dobrega stola in si prizadevajo osveščati ljudi, tako starejše kot mlajše, glede dobre telesne drže, saj je vaš hrbet nezamenljiv. Pri pridobitvi svojega stola UVI CHAIR vlagate v svojo prihodnost v sledečih letih. Pozabite na bolečine v hrbtu in na občutek ščemenja po dolgih sedečih seansah. Verjamejo, da lahko spremenijo navade pri sedenju, to pa bo ljudem ohranilo in izboljšalo zdravje.
Bodite pametni in izberite stol, ki poskrbi za vas, vaše zdravje in vaš hrbet, tako da izberete UVI CHAIR.
UVI CHAIR se tako pridružuje naši vrsti partnerjev pri dogodku “Gaming brez izgovorov”, ki se bo zgodil 14. 4. 2018 na lokaciji Citypark v Ljubljani. Skupaj z njihovo pomočjo bomo izpeljali dva velika turnirja, in sicer v igrah Counter-Strike: Global Offensive ter FIFA18.
Upamo, da se na dogodku zberete v čim večjem številu, zato ste tako igralci kot sami obiskovalci vljudno vabljeni na Gaming brezizgovorov! Za vsa dodatna vprašanja smo vam na voljo tudi v klepetu na našem Discord kanalu (klikni me, potrebujete program Discord).
Oboževalci motorističnih dirk MOTOGP se lahko veselite, saj sta danes Milestone ter Dorna Sports napovedala izid novega dela dirkalne serije MOTOGP.
MOTOGP 18 bo izšel pozno pomladi, natančneje 7. junija, igra pa bo vsebovala vse uradne dirkalnike, tekmovalce ter seveda proge. Teh bo kar 19, vključena pa bo tudi nova Buriram International Circuit v Tajski. Trudijo se za čim večjo stopnjo realizma, prenovljena pa bo tudi grafična podoba, ki bo tekla na pogonu Unreal Engine.
Prisoten bo tudi bogat karierni način, kjer se bomo prebili od začetnika v MotoGP™ Rookies Cup vse do kraljevske klase MOTOGP. Pred vsako dirko bomo lahko prilagodili svoj motor, za čim boljši nastop na končni dirki.
Spodaj si lahko ogledate prve uradne slike, igra zaenkrat obljublja fantastično grafiko, upamo pa, da bo enako impresivno samo dirkanje.
Zagotovo je med vami že kar nekaj igralcev, ki so odličen srednjeveški RPG Kingdom Come: Deliverance že obrnili po dolgem in počez. Kar nekaj je bilo igralcev, ki so bili nad igro impresionirani, a so vseeno potrpežljivo čakali na posodobitve, in morda je sedaj končno prispel čas, da tudi sami preizkusijo igro.
Razvijalec Warhorse Studios je namreč včeraj izdal nov, ogromen popravek, ki tehta kar 26 GB in doda kar nekaj izboljšav. Med njimi izstopajo HD teksture, ki bodo igri še izboljšale podobo. Prenovljen bo tudi zvok, ki bo izboljšal glasovno podajanje igralcev in tudi vse zvoke na splošno.
Popravljenih je tudi preko 200 hroščev, dodali pa so tudi nove mehanike frizur in brade. Naš junaček Henry se bo sedaj lahko končno tudi postrigel, zrasla pa mu bo celo brada.
Popravek 1.4 je sedaj že na voljo na Steamu, poln seznam popravljenih stvari pa si lahko preberete na sledeči povezavi.
Razvijalec Hello Games je naznanil novo razširitev, imenovano Next, za njihovo edinstveno igro No Man’s Sky. Celotna zadeva naj bi izšla letos v najtoplejših mesecih. Poleg tega pa so se razvijalci končno odločili, da razširijo tudi svoj teritorij in vsi, ki si lastite konzolo Xbox One, boste končno lahko preizkusili neskončno vesolje, milijarde planetov in ogromno število različnih živih bitij.
Direktor studia Hello Games,Sean Murray, je povedal, da vse izboljšave in nove vsebine temeljijo na povratnih informacijah, ki so jih dobili od igralcev. Dodal je še, da gre za največjo posodobitev do sedaj.
Razvijalec Psyonix, ki skrbi za hudo popularno športno igro Rocket League, se pripravlja, da svoje uporabnike privede do lepšega obnašanja.
Sistem “Chat Ban” bo prispel v naslednji posodobitvi, imenovani Tournaments, razvijalec pa pravi, da je to prvi korak za spopad z žaljivim in toksičnim obnašanjem v igri.
Zadeva je v delovanju sila preprosta: ko bo igralec prijavljen zaradi grdega obnašanja, bo sistem preveril celoten pogovorni dnevnik, kjer bo iskal rasne, spolne ali homofobične žaljivke. Če bo tako obnašanje zaznano, bo igralec prejel ban, ki mu bo onemogočil pogovarjanje v igri, kazen pa lahko traja od enega dneva pa vse do celega meseca. Tisti, ki jih bo doletela kazen, bodo za to obveščeni v igri, napisan pa bo tudi razlog, zakaj se je utišanje pripetilo. Če se obnašanje po enem mesecu nadaljuje, pa bo takšen igralec prejel dokončno odstranitev iz igre.
A “Chat Ban” ne bo popolnoma utišal igralcev. “Quick Chat” bo še vedno deloval, čeprav samo vsakih 5 sekund, pogovori v zasebnih spopadih ter “Party Chat” pa bosta še vedno delovala normalno.
Posodobitev Tournaments bo prišla zelo kmalu, in sicer že 3. aprila.