🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 440

Temni svet preprodajalcev ukradenih računov

0

Priznajmo si: igre so drage.

Ne glede na to ali igrate na konzoli ali pa PC-ju, oboji imamo skupno to, da so najnovejše videoigre mnogokrat preprosto predrage za naš obubožan žep.

Cena visokokakovostne, AAA igre vas bo obrala za 60 €, s to ceno pa sploh ne boste dobili celotne izkušnje, saj so se založniki spravili prodajati še razne DLCje, sezonske propustnice ter nadležne mikrotransakcije, ki vas znajo na koncu obrati veliko več, kot pa stane samo osnovna igra.

Na konzoli tipa PlayStation 4 so cene še višje in če bi radi preigravali vse novejše igre, boste mesečno od žepa odtegnili znatne zneske in na koncu žvečili plesniv kruh z majonezo.

Nič čudnega potem, da igralci vedno iščemo cenejše izvedenke, zato ob Googlanju lahko včasih naletimo na igre, ki so novejše in so močno, močno znižane.

“To je preprosto predobro, da bi bilo res”, bi si v brk zamomljal izkušeni igričar in prav bi imel, a samo na pol.

Takšne spletne trgovine namreč nimajo nekih posebnih “vez”, da bi potem praktično šenkali naslove ampak se gre za veliko bolj podle zadeve, ki pa vam jih ob nakupu ne razložijo.

Dobrodošli torej v svet ukradenih računov, kjer lahko za pičlih par evrov dobite celo zbirko lepih in svetlečih iger. Ki pa pripadajo nekomu čisto drugemu.

Za odkritje takšnih trgovin se vam ne bo potrebno preveč potruditi, potrebujete samo malce Google znanja in že vam je na konicah prstov celoten črni trg iger.

V raziskovalne namene sem se spravil obiskati dve taki strani, saj vam želim iz prve roke poročati svoje izkušnje in kdo ve, morda zna biti to komu priročno branje.

Odpravim se torej na spletno stran MPGH, ki v bistvu ni trgovina ampak forum, kjer si vsak trgovec postavi svojo temo, v njej pa prodaja svoje zadeve.

Obisk spletne tržnice MPGH vam v oko porine res cel seznam poceni dobrot.

Kupiti je mogoče res vse: Netflix, VPN, Pornhub, Hulu, PizzaHut, HBO… Vse to se prodaja v obliki računov in za smešno ceno 1 € lahko dobite neomejeni dostop do Netflix računa. Stvari za nakup je toliko, da vas na koncu res omejuje samo vaša domišljija.

V igričarske namene sem se spravil iskati PlayStation 4 igre in zato sem poiskal temo, katera ima največ odgovorov, saj se na tak način prepričamo, da prodajalec ni nategun in bo res dostavil zahtevano blago.

Zadeva se močno razlikuje od navadne trgovine, saj moramo najprej prodajalca dodati v zaseben klepet, kjer ga nato povprašamo po želenem naslovu. Sam sem si izbral Uncharted serijo, saj jo trgovec ponujal za res nizko ceno 5 €.

Ko enkrat prodajalec sprejme vašo prošnjo za klepet, mu sporočite želeno igro in kupčija se že lahko začne. Komunikacija je precej otežena, saj se več kot očitno pogovarjam z Rusom, kateremu so znane samo osnovne angleške besede.

Potem je tu težava plačila. Oba sva namreč drug do drugega nezaupljiva zato prodajalec ponuja plačila samo preko kriptovalut ali pa so možnost še Skrill ter Alipay, s katerimi pa se ne meni ne ljubi ukvarjati.

Končno ga prepričam v Paypal a denarce mu lahko nakažemo samo preko sistema Friends and Family, to pa njega zaščiti, da po nakazilu, denarja ne morem zahtevati nazaj. PayPal za ta sistem plačevanja zahteve dodatno provizijo in kar naenkrat špil stane 8 €.

Ko enkrat zaključiva transakcijo, po e-pošti ne dobim ključa ampak samo ime računa ter geslo, s katerim se lahko prijavim v PlayStation 4 račun. Poskusim, napačno geslo.

Tako nekako poteka komunikacija s “prodajalcem”. Šaljivec ponuja 5 minut garancije na nov kupljen račun.

Sledi zopet čakanje prodajalca, da mi pošlje pravilno geslo. Namesto tega dobim povsem drug račun, s katerim se prijavim v igro.

Ta dejansko deluje in pričaka me kar malce grozljiv prizor.

Dobil sem namreč več kot očitno ukraden račun legitimnega uporabnika, saj lahko vidim profilno sliko nekega možakarja ter njegovo listo prijateljev, ki mi pišejo zasebna sporočila.

Preverim knjižico iger in poleg Uncharted serije odkrijem še cel kup drugih naslovov, kar pomeni, da sem za celih 8 € prejel zbirko, ki je vsaj desetkrat bolj vredna. Zanimivo.

PlayStation 4 vsebuje zanimivo funkcijo, kjer lahko en račun vsebuje samo eno “primarno” konzolo in to lahko zlahka aktiviram preko nastavitev in potem lahko po mili volji prenašam vse igre. Še več, če preklopim na svoj račun, mi bo igranje še vedno omogočeno, čeprav si v bistvu ne lastim nobene od teh iger.

A občutek nelagodja ostaja in počutim se kot da bi nekomu vdrl v dnevno sobo, se tam slekel v gate in se sprostil kot da sem doma.

Sledi presenečenje, saj me sredi prenosa igre konzola izpiše iz računa, kar pomeni, da se je še nekdo vpisal v ta račun. Pretkani prodajalec je očitno prodal račun meni in še nekomu drugemu. Sledi bitka njegovih in mojih vpisovanj in izpisovanj. Vsakič ko se prijavim, me minuto kasneje drug uporabnik zopet izpiše. Po parih minutah sem se neprestanega tipkanja gesla naveličal, se samovoljno odjavil ter spral s sebe vso umazanijo tujega računa.

Kako pa je na PC-ju?

Zanimivo je, da je prodajalcev Steam računov na prej omenjeni strani veliko manj in ne ponujajo takšno bero raznovrstnih iger. Razlog tega je, da ima Steam veliko boljšo zaščito, saj vam vpis iz tuje lokacije servis onemogoči in morate najprej vpisati kodo, katero prejmete preko e-pošte. In dostopa do te kode seveda prodajalci nimajo, zato tudi ponudnikov Steam računov skorajda ni.

Računalniški zanesenjaki niti ne potrebujejo ukradenih računov, saj se lahko kratko malo samo poslužijo piratstva in izdelek prejmejo zastonj. A zaščita Denuvo je kar precej učinkovita in gusarji morajo včasih čakati lep čas, preden lahko preizkusijo najnovejše igre.

In ravno ta nepotrpežljivost je izrodila alternativni servis, imenovan AntiDenuvo, kateri operira na podoben način kot MPH stran, a je proces veliko bolj drugačen.

Na AntiDenuvo si lahko par dni po izidu kupil novi Metro za 2 $

Steamovih ukradenih računov primanjkuje in jih zato prodajalci ne morejo kar tako vse povprek deliti med kupce. Je pa možno eno igro aktivirati na večih računalnikih a mora nato ta račun konstanto biti v “offline” načinu.

Brihtneži so se nato domislili rešitve: prodajo vam dostop do računa za smešno nizko ceno, ki šteje evro ali dva vendar tu nastopi najbolj tvegana poteza. Prodajalec vam namreč ne bo posredoval podatkov računa, saj bi ga kupec potem lahko enostavno obdržal, prodajalec pa ne bi mogel več računa prodati drugim. Zato je edina rešitev, da ga spustite na svoj računalnik preko sistema oddaljenega namizja.

Zato potrebujete nameščen program TeamViewer in če ste mislili, da sem se počutil umazano, ko sem se nahajal v tujem PlayStation računu, sem imel sedaj popolnoma skremženo faco, ko je nek Rus šaril po mojem sistemu ter aktiviral igro na Steamu.

Proces je v bistvu trajal samo par minut in ko je njegov kurzor zapustil moj sistem, je igra dejansko delovala. Seveda sem imel nameščene povsem sveže Windowse na “rezervnem” sistemu, ki ni vseboval občutljivih podatkov, vpisan pa sem bil v rezervni Steam račun.

In glej ga zlomka, kakšen teden ali dva kasneje je bil ta račun vdrt in ob ponovnem vpisu je nekdo spremenil mojo profilno sliko ter lokacijo bivanja, na Steam pa je še poslal prošnjo, da spremenijo primarni e-poštni naslov za ta Steam račun.

Ti, ti porednež.

Takšni preprodajalci so se pojavili tudi v Sloveniji. Zadeva dejansko izgleda kot legitimna trgovina vendar vam ob nakupu ne posredujejo ključa ampak spet uporabniško ime in geslo. Velika rdeča zastavica!

Torej, kaj smo se naučili iz tega eksperimenta.

Predvsem to, da če je nekaj preveč dobro, da bi bilo res in če se ta nekaj nahaja na Steamu, je to zelo verjetno res.

Vsi ti prodani računi so bili bodisi vdrti iz strani hekerjev ali pa so bile igre na njih kupljene preko ukradenih kreditnih kartic.

Kupovanje takšnih naslovov je tudi močno tvegano početje, saj zaupate nekomu, ki vas lahko vsak trenutek na suho nategne in ostanete brez vsega, potožiti pa se tudi ne morete nikomur. Da sploh ne omenim tveganosti pri komunikaciji preko TeamViewerja, saj vam na ta način malopridnež zlahka ugrabi celoten sistem.

Tudi če že pridobite igro, jo lahko izgubite že čez par ur, saj se lahko samo nekdo nov vpiše v račun ali pa prvotni lastnik izgrunta, da se na njegovem računu dogajajo sumljivosti in spremeni geslo.

Legalna plat kupovanja iger je edina prava pot a to ne pomeni, da boste vedno plačevali polne cene izdelkov. Za dobre kupčije priporočljivo spremljati sledečo Reddit stran, kjer se velikokrat pojavijo znižane cene naslovov iz različnih, dejanskih legitimnih trgovin.

In pa seveda, na mestu je potrpežljivost. Igre dandanes velikokrat izidejo polne hroščev in če malce počakate, lahko kasneje kupite igro, ki je popravljena, vsebuje več vsebine in zahteva manjši cenovni davek.

Prvo misijo igre HITMAN 2 lahko sedaj igramo brezplačno

0

Igro Hitman 2 sem v preteklosti že opisal in sem jo označil za sicer dober naslov, ki pa ne tvega in se drži že ustaljenih prijemov iz njenega predhodnika.

Razvijalec IO Interactive se je včeraj odločil, da čisto prvo misijo ponudi povsem brezplačno in to v posebni verziji igre, imenovani Hitman 2 Starter Pack.

Prva misija se imenuje Hawke’s Bay in je v bistvu najmanjše območje v celotni igri. Služi kot nekakšna uvajalna stopnja a vseeno nam ponudi dovolj različnih možnosti za pokončanje svoje tarče.

Ko se boste naveličali preigravanje tega, se lahko veselite nove vsebine, saj bo prav sem prispela nova “Elusive Target” misija.

Gre za poseben dogodek, ko v igro prispe prav posebna tarča, ki jo lahko poskusimo ubiti samo enkrat. Če nam spodleti, novih možnosti ni. No, razen če se razvijalec zopet odloči osebo pripeljati nazaj.

Tokratna izmuzljiva tarča se imenuje Dame Barbara Elizabeth Keating, osramočena političarka iz Nove Zelandije, ki se s pomočjo korupcije želi vrniti na pota stare slave, naš Agent 47 pa ima za njo povsem druge načrte.

Hitman 2 Starter Pack si lahko prenesete iz Steama, trenutno pa je tudi celotna igra znižana za 37% na 37,79€.

Apex Legends posodobitev je goljufivcem odvzela ekskluzivne nagrade

0

Respawn, razvijalec igre Apex Legends je danes ponovno postregel s tako imenovanim Respawn Check In, kjer opišejo njihove namene za posodobitve ter podajo nekaj informacij o sami igri. V tokratnem Check Inu, so nekaj besed najprej namenili Hitboxom, ki so velik problem v igri Apex Legends. Pri Respawnu se strinjajo, da morajo biti te predelani, saj trenutno karakterji niso uravnoteženi.

Rezultat iskanja slik za apex legends hitbox
Primerjava hitboxov vsakega karakterja posebaj

Kot drugo so omenili skydiving oz. padanje s “padalom”, ki je bil ob določenih situacijah prav tako nebalansiran in so nekateri igralci posledično lahko leteli dlje od ostalih. V posodobitev so razvijalci vnesli popravek, ki naj bi omenjeno situacijo odpravil.

Vsi goljufivci, ki smo izrabili napako razvijalcev ob prihodu Twitch Prime v igro Apex Legends se sedaj lahko obrišemo pod nosom. No, vsaj delno, saj naj bi popravek izbrisal le Omega Point Pathfinder skin, medtem ko naj bi drugi pridobljeni skini iz petih Apex paketkov ostali na našem računu. Po pravici povedano niti ne igram Patfinderja, še manj pa mi je všeč omenjeni skin, za katerega se vidi, da je bil dodan pod prisilo celotnega “hypa” okoli igre.

Potem so se osredotočili še na obrazložitev popravkov na strežniku oziroma pri igralcu. Povedali so, da se te dve stvari močno razlikujeta, saj gre pri posodobitvi na strežniku za hitrejšo rešitev in za to ni potrebna posodobitev na strani igralca. Dlje časa pa vzame tista posodobitev, ki mora biti spremenjena tudi na igralčevi strani in zavzema odpravo napak v kodi, dodajanje novih predmetov v igro ali pa dodajanje drugih velikih novosti v igro. Omenili so tudi, da so nekatere napake praktično bolj kompleksne od drugih in za njih razvijalci tudi sami ne najdejo rešitve.

Za konec so se ponovno dotaknili še sesutjem igre na osebnih računalnikih, ki so največji problem pri igranju. Povedali niso nič novega, kot to da se pogovarjajo tako z AMD-jem kot nVidio, da bi napake čimprej odpravili, hkrati pa pozivajo vse igralce, da vsako videno napako tudi prijavijo in s tem olajšajo delo razvijalcem. Poleg tega pa so objavili še malo posodobljen spisek možnih rešitev za odpravo napak.

Da boste še bolj na tekočem z novicami in ostalimi zanimivostmi igre Apex Legends, se nam pridružite na Apex Legends Slovenija Discordu ter Facebook skupini.

Grim Dawn praznuje obletnico in dobiva novo razširitev

0

Grim Dawn je pred dobrimi tremi leti prešel iz Zgodnjega dostopa v polno inačico in od takrat igra še ni razočarala svojih privržencev.

Mogoče ni tako znana kot recimo PoE ali Diablo 3, ampak je pa definitivno ena boljših v tem žanru akcijskih RPGjev in se lahko primerja z naslovom Titan Quest.

Kmalu bodo razvijalci izdali tudi novo razširitev, imenovano Forgotten Gods. Novi dodatek nam bo prinesel nov “mastery”, imenovan Oathkeeper, nove predmete in novo temnico – The Shattered Realm.

Grim Dawn je trenutno na voljo samo za osebne računalnike in za enkrat še ni duha ne sluha o predelavi za konzole.

Zaporedje nesrečnih prigod (A Series of Unfortune Events) – Recenzija serije

Zgodba o Baudelerjevih sirotah je na divjem zahodu izjemno priljubljena in velja za eno izmed osrednjih del, ki je ponovno vzbudilo branje mladine. Avtor Daniel Handler, bolj poznan pod psevdonimom Lemony Snicket, je prvo delo v seriji Zaporedje nesrečnih prigod, Slab začetek, objavil v letu 1999.


V nadaljnjem desetletju se jih je zvrstilo kar 13 in obilica literarnih nagrad ni izostala. O njeni priljubljenosti priča prevod v več kot 41 jezikov, med katerimi je tudi slovenščina. A slave zahoda pri nas žal ni dosegla nikoli, kar je vodilo v izostanek prevoda kasnejših delov. Naposled se število ustavi pri številki 5 – Slab začetek, Soba plazilcev, Veliko okno, Na žalostni žagi in Grozeča akademija.

Ne čudi, da je zgolj 5 let od izida prvenca, soj velikih platen v letu 2004 ugledal istoimenski film. Visokoletečo adaptacijo z zvezdniško zasedbo, kjer blestijo Jim Carrey, Jude Law, Catherine O’Hara in Emily Browning. Uspeh ni izostal in Zaporedje nesrečnih prigod je dolga leta veljalo za najdonosnejši film studia Nickelodeon Movies. Ta je zaobjel zgolj 3 knjige in na presenečenje mnogih, naslednika ni nikoli dočakal.

“Vonj po zelenih, na kupčke zloženih papircih..”

Netflix takšnih priložnosti preprosto ne izpusti iz rok, zlasti v času, ko so serije na vrhuncu priljubljenosti. Morda mnenje pišem nekoliko pozno, a ravno v letošnjem letu se je serija zaključila s 3. sezono in šele nedavno sem jo pogledal v celot. Kar zajeten podvig, če pomisliš, da gre za 26, po dobro uro trajajočih delov.

Serija sicer uspe zadeti vzdušje iz knjig, a ga po drugi strani ne zadane popolnoma pravilno. Trenutki, ki bi morali biti smešni so mlačni, že na drugi strani ne doseže celotne grotesknosti in srhljivosti. Morbidnost je zajeta, a mnogokrat preslabo izkoriščena. Zaradi same dolžine so dogodki iz knjig dostojno predstavljeni. Izpuščen ni nobeden izmed ključnih pripetljajev, venomer so se držali koncepta, kjer so posamezno knjigo razdelili na dve epizodi. Tako sindroma filma, kjer je brzenje pričakovano, celo upravičeno, ni mogoče čutiti.

Pustila je pozitivne, čeravno mešane občutke. Po eni strani se vidi, da je namenjena nekoliko mlajšemu občinstvu, predvsem tistim, ki so knjige prebirali v mladosti, a vseeno je več kot dovolj razumljiva, da si jo lahko pogleda laični gledalec, v kolikor je ne vzame preresno. Na preprost a zgovoren način, obdan z obilico navezujočega humorja in cinike, se loteva resnih tematik, kot so kolegialnost, nemoč ter vprašanja dostojanstva in izkrivljenosti. Stvaritev, ki jo starš zlahka pogleda z mladino.

Zgodba Baudelerjevih otrok se prične s strašanskim požarom, kjer se otroci v le nekaj sekundah prelevijo v sirote. Od tega trenutka naprej skozi epizode razkrivaš ozadje in razloge, razkrit absurd, ki vodi v uničenje mnogih življenj in povzroči morijo, ki se morda nikdar ne bo končala. Čar serije se skriva ravno v njeni bizarnosti in enostavnosti hkrati.

Razlaga na listu papirja je otežena, saj je v njej uporabljenega veliko humornega cinizma in simbolike. Pri Netflixu so zagotovo zadeli vsaj eno točko: Ne bi je smel pogledati. Že po nekaj epizodah se stavek preprosto vtisne v spomin. Navator Lemony Snicket (Patrick Warburton) ga bo izgovoril tolikokrat, da bo marsikomu polepšal dan in ga odvrnil od žalostne zgodbe: “Če te zanimajo zgodbe s srečnim koncem, pojdi raje početi kaj drugega.”

Patrick Warburton vlogo pripovedovalca ne ustvari presežka. Med raznimi scenami se pojavlja redno in pripomore k mračnemu vzdušju, saj nesrečna zgodbo pripoveduje z distanco, brez kakršnih koli čustev, a z, takrat še nerazumljivim, občutkom krivde. Njegovo neprestano ponavljanje in vskoki med pomembnejšimi in zanimivejših trenutkih se občasno izkažejo za pretirane. Zaradi njih zbledi srhljivost, na drugi strani odvzame od komičnih elementov, s svojim zamorjenim pripovedovalnim tonom. Tukaj so še neprestane razlage napačno uporabljenih besed, kot na primer literally (dobesedno) in figuratively (figurativno), kjer dobesedno opisuje kar se je dejansko zgodilo: zunaj dežuje, ali figurativno nadomestilo: lije kot iz škafa.

Odvračanje je za vse občutljivejše popolnoma na mestu, konec koncev gre za žalostno zgodbo. K temu vsekakor pripomore dejstvo, da so v njenem osrčju otroci.

Soočeni z izdajami, obupom in nikoli minljivo nesrečo, Violet (Malina Weissman), Klaus (Louis Hynes) in Sunny (Presley Smith) nikoli ne opustijo upanja o srečnem življenju. Baudelerjevi otrocu v spopadu z ignoranco in jezo, ki jih obdaja, uporabljajo razum, logiko, iskrenost in dobroto. Konfuzen svet, kjer so zgolj otroci sposobni prepoznati prevratne preobrazbe grofa Olafa (Neil Patrick Harris).

Harris sicer ne doseže višav Carrya, ki mu je vloga bila pisana na kožo in je masko, skozi kariero, menjal že mnogokrat. V resnih trenutkih ga preprosto ne moreš vzeti popolnoma zares, v šaljivih delih pa mu zmanjka dodatna dimenzija saj si celoten igralni repertoar ugledal že v nekaj delih. Vseeno je njegova igra dovolj dobra, da od vzdušja ne odvzame, a hkrati ne uspe v celoti zadeti srhljive norosti Olafa, kjer ti v enem trenutku razlaga skrivnosti tajnega društva PGC, že v drugem pa imaš na vrat prislonjeno hladno rezilo.

Glavni negativec, ki se želi polastiti zavidljivega Baudelerjevega bogastva (osrednji zaplet) je živo utelešenje Machiavellija: “Cilj opravičuje sredstva.” S skupino somišljenikov: neuspešnih cehovskih kolegov, absurd zvijačništva pripeljejo na novo, ironično komično raven, kjer se vedno znova pokaže njihova nekompetentnost in več kot očiten razlog, da v sojih žarometov niso nikdar uspeli. Skozi epizode lahko slediš razvoju skupinske dinamike, njihov odnos se razvija in v ospredje vse bolj vstopa dilema med odvratom in lojalnostjo.

Povezujoče se epizode, ob ponavljajočih zapletih, gledalcu počasi razkrivajo dogodke iz preteklosti. Odmotujejo kolut, kjer se zgodba gradi postopoma in tudi razume, da svet ni črno bel in absolutna ločitev dobrega in zlega ni mogoča.

Vrvežu kontrasta ne morajo uiti niti sirote. Njihovi nameni so plemeniti, a za svojo zaščito so prisiljeni zamižati na obe očesi in mnogokrat poseči v temačno sivino.

S tem nadomestijo vlogo varuhov, znancev, ki jih nikdar niso spoznali, katerim jih v varstvo zaupa gospod Poe (Todd Freeman), bančnik, ki se bolj kot z iskanjem primernega skrbnika, ukvarja z mislijo na povzpetništvo. Kljub temu uspe ohranjati iluzijo ideala, kjer je prepričan, da deluje v dobroto sirot. Ahem Ahem.

Varuhi nikdar ne upravičijo zaupanega poslanstva. Svet odraslih in modrih tako predstavlja antonim svojega bistva. S sirotami spoznavamo absurdne like, kot so stric Montey, nadarjen herpetolog, ki goji izjemno strast do plazilcev, teta Josephine, včasih neustrašna pustolovka, sedaj lingvistka, ki se boji sleherne sence, do podravnatelja Nera, ki ponosno “igra” na svojo violino. Seveda je čudaških likov še na pretek.

Namesto zaščite so Baudelerjeve sirote soočene z nerazumevanjem in ignoranco.

V težkih trenutkih v ospredje stopi njihova briljantnost. Violeta je tehnični genij, sposobna iz preprostih predmetov ustvariti prefinjene naprave. Za vstop v razmišljujočo fazo potrebuje zgolj spetje las. Klaus je knjižni molj z odličnim spominom. V kratkem življenju je prebral na tisoče knjig in si jih v celoti zapomnil. Najmlajša Sunny se ob otroškem govoru zanaša na, kot britev ostre in obsidian trdne, zobe, ki pregrizejo karkoli. Kljub starosti premore prefinjeno otroško iznajdljivost, ki ji nista kos niti starejša brat in sestra. Dejansko pooseblja osrednji presežek, izjemno posrečen lik, ki, sicer na videz resnim prizorom, pridihne komičnost.

In ravno v tem se skriva največji adut serije, njena ironična absurdnost, ki navidezno preproste situacije poenostavi in zaplete obenem. Priporočeno družinsko gradivo za hladne zimske večere.

World War Z dobil datum izida

0

Pred tednom dni smo pisali o napovedniku World War Z igre, ki je zgodbo dobila po fantastičnemu istoimenskemu filmu. Razvijalci Saber Interactive so danes dokončno razkrili datum izida, ki pa je presenetljivo blizu.

Kot omenjeno, bo šlo za co-op igro, kjer bomo na podoben način kot pri igri Left 4 Dead upravljali z različnimi karakterji in ob tem klali zombije. Igro je razvilo podjetje Saber Interactive, ki stoji za igrama Quake Champions in Timeshift.

Igrali bomo lahko 6 različnih klas (Gunslinger, Hellraiser, Slasher, Medic, Fixer,in Exterminator) in jim nadgrajevali sposobnosti skozi njihovo levelanje.

Zgodba kot pričakovano govori o zombi apokalipsi, ki gre vse od New Yorka, Moskve in do Jeruzalema, kjer bomo skupaj z drugimi soigralci klali hordo mrtvecev. Grafično izpopolnjena igra bo tako všeč vsem tistim igralcem, ki so preigrali Left 4 Dead ali pa Killing Floor.

Izšla bo na Epic Games Storu in je že na voljo za prednaročilo, saj bo igra presenetljivo izšla že 16. aprila in jo bo možno igrati na PC, Xbox One in PS4. Danes je izšel tudi večji napovednik za igro, ki si ga lahko ogledate spodaj.

Več informacij o igri pa najdete na World War Z uradni spletni strani.

Fallout 76 dobil časovni načrt za leto 2019

0

Igra Fallout 76 je izšla pred približno 100 dnevi, pri Bethesdi pa so za leto 2019 izdali časovni načrt, ki prikazuje kako si bodo sledile posodobitve in dodatki v igri. Če si želite prebrati naše mnenje o tej igri hitro odklikajte sem.

Vse se bo pričelo z 12. marcem, ko bo v igro dodan Wild Appalachia dodatek, ki bo v igro vnesel dve novi pustolovščini imenovani Shear Terror ter Ever Upwards. Prva bo povezana z mističnimi pošastmi, medtem ko se bomo v pri drugi pridružili skavtom, kjer bom zbirali priponke. Poleg tega bo izšel tudi nov igralni način imenovan Survival, ki bo omogočal PvP različico Falloutovega raziskovalnega načina.

Wild Appalachia bo v igro vnesla tudi nekaj sprememb kar se tiče zbiranja legendarnih predmetov in menjave neželjenih, kakor tudi postavljanje svoje trgovine v kateri bomo trgovali z drugimi igralci.

V poletju lahko pričakujemo Nuclear Winter, ki bo prav tako prinesel nov igralni način in druge novosti v igro. Igralni način se bo prav tako imenoval Nuclear Winter, a podrobnejših informacij Bethesda še ni izdala. Prišel bo nov prestižni sistem, ki bo igralcem nad levelom 50 omogočal nadaljevanje poti in odklepanje legendarnih statusov in novih zmožnosti. Prišla bosta tudi Vault 96 in 94, nova raida v igri Fallout 76.

Jeseni nas čaka še zadnja večja posodobitev imenovana Wastelanders, ki jo je Bethesda označila kot zgodbo z resnično izbiro in posledicami in bo vsebovala nov glaven questline, nove evente in veliko drugih presenečenj. Celoten časovni načrt si lahko ogledate tukaj.

No Caption Provided

Ostareli se za družbo obračajo na aplikacije ter robote

0

Ko enkrat postanemo starejši in nas v rit brcne še dejstvo, da ostanemo popolnoma sami, zna biti pridobitev družbe in poslušnega ušesa prava muka.

Zato je lepo videti, da napredek v tehnologiji ne pomaga samo v risanju lepih grafičnih efektov ampak zna rešiti tudi zagato osamljenosti starejših.

Tako so se ti po novem začeli zanašati na razne aplikacije kot je denimo Papa.

Zadeva ni brezplačna, preko nje pa imajo starejši najeti “vnuke”, ti se v aplikaciji imenujejo “Papa Pals”. Gre za mlajše ljudi, ki se vpišejo v aplikacijo in tako postanejo na razpolago v vpoklic.

Starejšemu nato lahko pomagajo pri hišnih opravilih kot je čiščenje ali pa prevoz do raznih lokacij. Lahko pa so samo dobra družba in starejšim omogočijo, da imajo končno nekoga, s katerim se lahko pogovarjajo.

Kot rečena ni brezplačna. Ura druženja bo upokojenca obrala za 17 $, 10 od teh gre najetemu vnuku. Če doplačajo še 30 $, pa si lahko tudi izberejo osebo, ki jim bo prišla delat družbo saj jim drugače aplikacija dodeli naključnega izbranca.

Papa aplikacija je precej uspešna in šteje že 250 članov, žal pa zaenkrat še ni na voljo v Sloveniji.

Ni pa družba s človeškimi kompanjoni edino sredstvo, ki je na voljo osamljenim starejšim.

Naprava ElliQ je v bistvu samo tablica ter zvočnik, ki v svojem drobovju skriva umetno inteligenco.

Zvočnik izgleda kot glava, katera se med pogovorom lahko premika in se včasih nagne bližje sogovorniku, kot da ga želi bolje slišati.

Na vrhu tablice se nahaja tudi kamera, ta pa omogoča video komunikacijo s sorodniki.

ElliQ ter njena umetna inteligenca se skozi pogovor uči o svojem lastniku in mu ob primernem času predlaga razne aktivnosti, te pa prilagaja glede na osebnost vsakega posameznika. Skladno z njenim govorjenjem utripa LED lučka in zadeva je dejansko močno prikupna in zna pregnati izoliranost.

Žal pa ni poceni. ElliQ bo postala na voljo enkrat letos, zase pa bo zahtevala 1,500 $. Kupci bodo morali na mesec še odšteti dodatnih 35 ali pa 60 $, to pa jim bo prineslo posodobitve ter dodatno vsebino.

Prihaja s sezono 8 v Fortnite tudi oživljanje soigralcev ?

0

Le še trije dnevi nas ločijo do nove, že osme sezone igre Fortnite, ki bo tokrat obarvana piratsko. Sneg se že topi in piratska ladja se vedno bolj približuje otoku. Vedno več je tudi potresnih razpok, ki bodo po vsej verjetnosti ustvarile manjše otočke, na katere bomo pluli s piratskimi ladjami.

Pred kratkim je na Fortnite subredditu potekal tudi AMA(ask me anything) razvijalcev, ki so odgovorili na cel kup zanimivih vprašanj. Odgovorili so na eno izmed najbolj opaznih vprašanj glede oživljanja soigralcev, kot je to mogoče pri igri Apex Legends, kjer lahko soigralca kljub smrti, v določenem času oživimo na nekaterih točkah mape.

Razvijalci so odgovorili, da o tem razmišljajo že nekaj časa in da iščejo primerno rešitev, ki ne bi drastično spremenila poteka igre. Namignili so tudi, da bo več informacij o t. i. “respawn sistemu” prišlo med sezono 8, ki bo še kako pomembna za to igro, če jo želijo obdržati povsem pri vrhu igranosti.

Med drugim so razvijalci potrdili njihove plane o izboljšanju zvoka, kot tudi prepečevanju nakupov brez potrditve. Omenili so tudi, da nimajo planov nadgradnje do 60 FPS na Nintendo Switchu ter da izdelujejo eno sedeče vozilo.

Več o AMA na FortniteBR subredditu si lahko preberete tukaj.

Zvezda je rojena – Bog je v podrobnostih

Oskarji so za nami in med podelitvijo sem prišel do zanimivega spoznanja: “wow, jaz sem prekleto v zaostanku z ogledom filmov iz leta 2018!”

Med podelitvijo mi je v oko padel nastop Bradley Cooperja ter Lady Gaga in ne bom lagal, ostal sem preprosto očaran nad njuno medsebojno kemijo in če sta tak nastop lahko prikazala na odru, kakšen je potem šele slavni film Zvezda je rojena.

Zato sem si takoj naslednji dan urno šel končno ogledati film in zavedam se, da sem par mesecev v zaostanku a morda bo sedaj, ko se je prah malce polegel, dejansko koga zanimalo moje mnenje glede tega izdelka, ki je bil na Oskarjih nominiran 7x, pobral pa je nagrado za najboljšo izvirno skladbo.

Mimogrede, tale recenzija vsebuje močne kvarnike in razkrije celotno zgodbo, tudi konec, zato se ne spravite k branju, če filma še niste gledali.

Zanimivo je že samo ozadje filma, preden se je snemanje sploh začelo. Zvezda je rojena bi moral izgledati povsem drugače, saj so se za film potegovala različna imena kot so denimo Clint Eastwood ter Beyonce.

A na koncu je zmagal Bradley Cooper, ki je imel precej unikatno vizijo in željo po temu, da se otrese svoje komične vloge iz Hangover filmov ter pokaže svoje igralske sposobnosti.

Njegov velik sen pa je bilo tudi režiranje in po štirih letih priprav, vadbe, odrekanja in prepričevanja studia Warner Bros, je Zvezda je rojena končno dobila zeleno luč za snemanje.

Za glavno vlogo bi težko našli bolj primeren dvojec.

Warner Bros je sicer na vse pretege vztrajal, da vlogo Ally prevzame pevka Beyonce, Bradley pa je v vlogi videl samo Lady Gaga, ki je bila precej tvegana poteza. Punca je poprej namreč nastopala samo v seriji American Horror Story in tam ni bila ravno prepričljiva. Cooper je zato s svojim telefonom posnel svoj duet z Lady Gaga in šele ko je to pokazal Warner Brosu, so se ti vdali ter odobrili projekt.

Presenetljivo, zgodba v filmu ni nič kaj preveč posebnega, niti ni dogajanje nekaj takega, kar vas bo držalo na robu sedeža.

Zvezda je rojena pritiska na precej klasične tipke: fant in punca se srečata, zaljubita, pojeta skupaj, vmes je zaplet, kateri se ponovi večkrat in pričaka nas tragičen konec.

Nič posebnega torej in zadeva je bila videna že večkrat, zato ne zamerim komu, da bi samo po opisu film označil kot klasično romantično komedijo in izgubil vse zanimanje.

A uštel bi se, saj bi zamudil res poseben izdelek.

Če kaj v filmu izstopa, je nora kemija med glavnima igralcema, saj Lady Gaga ter Bradley Cooper dejansko izgledata kot zaljubljen par. To priča tudi mojstrski sposobnosti Cooperja, ki je v svojem debitantskem režiserskem nastopu iz sebe ter soigralke potegnil največ.

Cooper igra veteranskega pevca country glasbe, Jack Maina, ki je že dolgo v glasbenih vodah in kljub temu, da uživa v svojem delu, se je ujel v past slave v obliki drog ter alkohola. Težave mu dela še bolezen zaradi katere počasi zgublja sluh a ne želi nositi slušnega aparata, saj bi mu to po drugi strani vzelo njegov pristen občutek ustvarjalnosti med nastopom.

Po spletu naključij se enkrat znajde brez alkohola in med raziskovanjem okoliških ulic naleti na transvestitski bar, kjer strežejo njegovo tekočo drogo.

Ravno takrat na oder stopi Ally, ki jo nadmočno upodobi Lady Gaga in ob njenem petju francoske pesmi La Vie En Rose ostane odprtih ust in par se nato končno uradno spozna v zaodrju.

Ravno na tej točki sem se zavedal, in vse to se je zgodilo v prvih desetih minutah, da bo tale film nekaj posebnega.

Glasbena podlaga je fantastična in ne dvomim, da je film ustvaril veliko novih country oboževalcev.

Jack je namreč odigran naravnost perfektno. Gre za zvezdnika, ki je navajen slave a vseeno sramežljiv in to je precej očitno v njegovem obnašanju. Preden je stopil v ta bar, je namreč do njega stopil prijatelj od Ally in je z njim tudi sedel v baru. In čeprav je zvezdnik in ga oblegajo iz vseh strani, se Jack pogovarja samo s to osebo, ki jo je srečal prvo, saj se težko odpre večim osebam.

Tudi ko ga odpeljejo v zaodrje, je Jack več kot očitno opit, a se vseeno zaveda vseh svojih dejanj in alkohol mu ne daje izgovora, da bi se obnašal neumno. Ko naključnega mimodočega pozdravi, si potem takoj v mrk zagodrnja: “to je bilo pa zdaj neumno kar sem rekel.”

Nato sreča Ally in ugotovil sem, da je odlično spisan in odigran tudi sam dialog. Karakterji čvekajo drug čez drugega, tako kot v resničnem življenju, zato dialog dobi tisto realistično noto, ki ga naredi toliko bolj pristnega.

Ne traja dolgo, da Jack povabi Ally na turnejo in tu Zvezda je rojena zasije bolj kot kadarkoli prej.

Lady Gaga je pred začetkom snemanjem vztrajala, da morajo biti vse pesmi odpete v živo, saj ne mara vnaprej posnetih komadov, kjer potem igralci samo bebavo odpirajo usta.

Cooper je zato eno leto samo treniral svoj glas ter se učil igranja na kitaro in to se v končanem izdelku potem tudi prekleto vidi.

Njun surov nastop je nekaj, česar v podobnih izdelkih še nisem videl. Če je bil kdo kdaj v dvomih, da Lady Gaga ne zna pet, ga bo ta film dokončno prepričal v njen neizmeren talent.

Po drugi strani Cooper ni ravno izjemen pevec a njegova karizma, globoko besedilo in prepričljivost med nastopom zlahka premosti to prepreko.

Dvojec se drug drugemu vokalno izjemno prilagodi ter posledično tudi priljubi gledalcu. Jack po dolgem času zopet nastopa srečen in ponovno odkrije svojo ljubezen do glasbe ter ljudi.

Ko Jack na oder povabi Ally, je končno spet vesel ob petju.

Žal pa življenje ni tako preprosto in film se loti tudi globljih problematik kot je depresija ter odvisnost od alkohola ter tablet.

Jack je tudi v neprestanem sporu s svojim močno starejšim bratom Bobbijem, tega pa odlično odigra veteranski igralec Sam Elliot. Njun spor je ena od stvari, ki bi si zaslužila več prikaza na filmskem platnu, saj tu biva precej neraziskan odnos do njunega očeta ter dejstvo, da Jack za svoj globlji glas jemlje steroide, s tem pa naj bi ukradel vokal svojemu bratu.

Vsi se zavedajo, da Ally poseduje talent zato jo brž odkrije manager, kateri želi iz nje narediti pravo zvezdo. Na temu mestu film zavije v malce nerazumljivo smer, ki nekako ne pritiče njenemu karakterju. Ally namreč začne snemati trapaste enovrstične komade, ki jih ponavadi slišimo od umetnic kot so Rihanna ali pa celo Beyonce.

Vseeno pa njen manager obvlada svoj posel in Ally je hitro nominirana za nagrado Grammy. Sledi ena bolj žalostnih scen na podelitvi nagrad, ko jo na oder, ob njeni zmagi, na oder želi pospremiti tudi Jack a čisto preveč opit.

Na koncu mu uspe splezati na oder in svojo ženo osramoti, saj začne urinirati po hlačah in na koncu pade skupaj.

Morda bi se ta scena komu zdela smešna a je v bistvu žalostna, saj kaže kako grdo posledico ima alkohol na človeka. Jack je svoji ženi želel samo dobro in je bil dejansko mnenja da ji pomaga, žal pa ga telo ter utrujeni možgani preprosto ne ubogajo in posledično se celotna zadeva končna v popolni katastrofi.

Jack se želi potem ozdraviti te odvisnosti in se odpravi na kliniko in zadeve končno začnejo kazati na bolje. Žal pa do njega pristopi manager, ki je sicer totalni kreten a Jacku prvič nekdo v življenju pove kruto resnico. Da se bo slej ko prej vrnil na stara pota. Da je sramota za njegovo ženo. In da jo drži nazaj pri njenem uspehu.

Scena na Grammy podelitvi bi se morda komu zdela smešna a je v bistvu precej žalostna.

In tako naposled pridemo do finala.

Jack se sicer najprej želi pridružiti Ally na koncertu in že se usede v avto a pri speljevanju iz garaže ugasne avto.

Sledi mojstrsko režiran kader. Najprej stopi iz avta in se pri zapiranju vrat malce opoteče, kar nam pove, da je spet vzel tablete. Potem počasni sprehod do garaže, kjer mu v roki visi pas. Kamera je postavljena nizko, tako nizko, da vidimo samo njegove noge in te se ustavijo pred omarico. Tam nekaj časa stoji in nato na njo počasi odloži svoj značilni klobuk. Njegove predstave je konec.

Prizor, ko se obesi za garažna vrata medtem, ko se pred njimi žalostno usede njegov pes in skozi okence vidimo bingljajoče noge, je nekaj tako brutalnega in emotivnega, da bo z mano ostalo še nekaj časa.

To je bil tudi zadnji prizor snemanja in Lady Gaga je kasneje priznala, da je takrat morala zapustiti prizor snemanja, saj se je preprosto preveč navezala na njegov karakter.

In potem zadnji kader.

Ally stopi na oder, pred ogromno dvorano, njeni lasje so se vrnili v njeno originalno rjavo barvo, ki jo je poprej morala spremeniti zaradi njenega truda po slavi. Odpoje emotivno pesem “I’ll Never Love Again”, katero je Jack spisal samo zanjo in glede na besedilo, je bilo to njegovo poslovilno pismo od nje in tega sveta.

Ally zopet pokaže svoj neverjetni vokal a sredi petja preklopimo na petje Jacka pred njegovim samomorom, ko je bil rešen alkohola in vseh substanc. Izgleda srečen in končno je našel svoj prostor ter tudi svoj glas, saj so steroidi popustili in ga končno vidimo takšnega kot dejansko je. Ally ga opazuje ob klavirju in njen ponos in sreča sta nekaj neverjetnega in dejansko ne morem verjeti, da je Lady Gaga to sceno odigrala tako perfektno.

Zadnji kadri filma so v bistvu še najbolj emotivni in pokažejo igralski talent glavnih dveh igralcev.

In to je to, čaka nas odjavna špica.

Moji končni vtisi so, da je Zvezda je rojena eden takšnih res posebnih filmov, za katerega bi si želel da bi bil še daljši in bi verjetno veliko večji učinek imel kot kratka serija, saj si da opravka s tako velikimi temami, za katere pri temu sicer dolgemu filmu, preprosto zmanjka časa.

Prav tako bi si nekateri karakterji zaslužili več časa na ekranu, saj je Sam Elliota greh tako malo izkoristiti. Scena, ko mu Jack prizna, da se ni zgledoval po očetu ampak po njemu je mojstrska, saj ne sledi nek njegov emotiven odgovor. Bobby samo prestavi avto v vzvratno vožnjo in scena, ko pogleda nazaj čez ramo in se mu v očeh izrišejo solze, je nekaj, kar ne potrebuje nobenega solzavega dialoga.

Bobby se pojavi premalokrat a je eden bolj pomembnih karakterjev celotne zgodbe.

Zvezda je na koncu vendarle rojena a je za to potrebovala veliko žrtvovanja in končni rezultat vsega tega truda preprosto ni bil vreden. To je očitno, ko Ally razbije celotno sobo priznanj, katera ji na koncu ne pomenijo nič.

To je film, ki bo tudi ob ogledu zaključne špice še dolgo ostal z vami in za posledico boste prejeli vsaj eno neprespano noč. Je prepreden s podobnostmi, ki vam znajo uiti ob prvem ogledu ali pa bolj jasne postanejo šele takrat, ko si ga pogledamo. Za primer vzemimo samo slavno pesem “Shallow” in besedilo refrena: “I’m off the deep end, watch as I dive in, I’ll never meet the ground”, postane veliko bolj logično, če ga sparimo s tragičnim koncem filma.

Izdelek, ki je v današnjem svetu bombastičnih superherojskih filmov, kjer vse poka in se blešči ter se nihče več ne ustavi niti za trenutek, res nekaj posebnega.

The Outer Worlds bo izšel zelo kmalu

0

Za tiste, ki že nestrpno čakate na izid RPG-ja The Outer Worlds s strani razvijalca Obsidian Entertainment imamo odlično novico. Po navedbah SteamDB bo igra The Outer Worlds izšla 6. avgusta 2019. Na Steamu trenutno ne najdemo sledu o uradnem izidu, ampak vsi sledi nas vodijo v vročo pripeko meseca avgusta.

The Outer world bo RPG igra, ki jo lahko primerjamo z vsem dobro poznanim Falloutom. Igra bo prvoosebna znanstvena fantastika, katero so si v studiu Obsidian Entertainment od vedno želeli in sedaj bodo končno uresničili svoje sanje.

Resident Evil uspešnice se selijo na Nintendo Switch

0

Capcom je potrdil izid iger Resident Evil, Resident Evil 0 ter Resident Evil 4 za Nintendo Switch. Fizična oblika iger za Switch bo na voljo v Severni Ameriki, medtem ko je v Evropi ne bomo dočakali. Prednaročila se bodo po vsem svetu pričela z 28. februarjem, cene pa še niso znane.

Gre za najstarejše različice igre Resident Evil, ki je prvič izšla leta 1996, nato pa sta ji sledila še Resident Evil 0 leta 2002 ter Resident Evil 4 leta 2005. Gre za najpopularnejše grozljivke tistih let, ki jih razvijajo še danes. Najnovejši naslov je Resident Evil 2, katerega igra je dobila prenovo in je izšla januarja letos. Za omenjeno igro smo naredili tudi recenzijo, ki si jo lahko preberete tukaj.

No Caption Provided

V Overwatch prihaja nov heroj, Baptiste

0

Blizzard je danes ponoči razkril novega, že tridesetega heroja, ki se bo pridružil animiranim karakterjem v igri Overwatch. Gre za vojnega zdravnika, za katerega je bila predstavljena tudi zgodba.

Blizzard je izdal neke vrsto poročilo, v katerem Captain Cuerva opisuje misijo, ki predstavi Jean-Baptiste Augustina. Gre za francoskega zdravnika, za katerega so iz t. i. Strike Teama dobili ukaz za usmrtitev. Captain Cuerva v poročilu omeni, da je tudi sam treniral Baptista in da še nikoli v življenju ni spoznal tako dobrega vojaka in zdravnika v enem.

Blizzard je pred nekaj dnevi objavil prvi tvit, v katerem lahko vidimo nek računalniški sistem v katerega je nekdo vdrl, danes pa so predstavili tudi zgodbo omenjenega heroja, ki bo imel po vsej verjetnosti vlogo podpornega lika.

The Division 2 odprta beta in nov napovednik

0

Nekaj časa nazaj smo lahko prvič preizkusili The Division 2 v zaprti beti. Tudi sam sem ga in lahko povem, da je kot enka z dodatnimi novimi stvarmi, kar seveda ni slabo in priporočam igranje vsem, ki ste uživali v prvem delu.

Sedaj pa je čas z odprto beto, ki jo bomo lahko testirali vsi. Ta se bo začela 1. marca in bo trajala vse do 4. marca. Za usvarjanje še večjega “hype-a” so pri Ubisoftu ponovno pokazali nov napovednik v kateremu se vidi uničeno ameriško prestolnico.

The Division 2 bo izšel 15. marca za PC, PS4 in XB1.

The Divison 2 bi lahko podrl Ubisoftove rekorde

0

Po nekaterih podatkih Beta različice, bi bila lahko igra Tom Clancy’s The Division 2 najbolj prodajana igra podjetja Ubisoft. Iz njihovih besed je bilo namreč razbrati, da bosta podrta kar dva rekorda kar se tiče prodaje omenjene igre.

Beta različico igre je namreč testiralo največ igralcev do sedaj, ob enem pa jo je prav tako prednaročilo rekordno število igralcev. Prvi podatek je sicer malo manj presenetljiv, saj je prejšnji njihov rekord držal prav predhodnik, The Division.

V letu 2016 je bila igra Tom Clancy’s The Division ena izmed najbolj prodajanih iger tistega leta, prav tako pa se je zapisala kot najhitrejše prodajana igra Ubisofta v zgodovini. Igra je požela velik hype, ki pa je zelo hitro upadel, saj je bila za večino igralcev zelo pomanjkljiva. Vsebovala je vrsto hroščev imela pa je tudi precej slab end-game kontent, ki igralce nikakor ni obdržal pri igranju igre.

Za Divison 2 napovedujejo veliko več dejavnosti, ki jih bomo igralci lahko počeli tudi, ko dosežemo zaključno fazo igranja. Predstavili so že racijo, ki naj bi igralce obdržala v igri, ki za PC, XboxOne ter PS4 izide 15. marca.

Huawei napovedal svoj upogljivi telefon Mate X, ta pa bo stal kar 2,299 €

0

Ni še minil dober teden, odkar je podjetje Samsung napovedalo svojo prvo napravo z upogljivim zaslonom Galaxy Fold, že se je oglasil tudi njegov tekmec Huawei.

Dejansko sem pričakoval, da bo Samsung kmalu dobil tekmece a ne tako hitro. Na predstavitvi MWC 2019 je Huawei prikazal Mate X in ta ni v nobeni prototipni fazi ampak izgleda kot izdelek, ki je že pripravljen za prodajo.

Zaslon OLED vsebuje zanimive funkcije.

Ko je naprava zložena, vsebuje na vsaki strani en ekran. Prvi je tisti glavni in ta ne vsebuje prav nobene zareze, saj je Huawei preselil tri kamere ter bliskavico na stranico telefona, ki služi kot nekakšno držalo naprave, hkrati pa se na njej nahaja zaklopka, ki drži zložljivi telefon na mestu.

Glavni zaslon ne vsebuje prav nobene zareze.

Na drugi strani naprave se nahaja manjši zaslon, ta pa je uporaben za zajemanje “selfijev” ali pa da delimo vsebino sekundarnega zaslona z uporabnikom na drugi strani telefona.

Ko se naprava spravi v svojo polno obliko, dobimo kvadratno tablico, z minimalnimi stranicami.

Tablica vsebuje minimalne robove.

Poglejmo si specifikacije in se osredotočimo najprej na tri različne zaslone:

  • glavni zaslon (pri telefonu): 6.6 inča, resolucija 2480 x 1148
  • zadnji zaslon (pri telefonu): 6.4 inča, resolucija 2480 x 892
  • tablica: 8 inčev, resolucija 2480 x 2200

Napravo bo poganjal procesor Kirin 980, katerega lahko že zasledimo v telefonih Mate 20 Pro ter Honor View 20. Pristono bo še 8 GB pomnilnika ter 512 GB prostora za shranjevanje, za vse skupaj pa bo skrbela 4,500mAh baterija.

Mate X obljublja tudi tehnologijo 5G, impresivna pa je tudi priročnost uporabe, saj bo naprava tudi v zložljivem stanju v širino merila samo 11mm.

Vse skupaj pa bo zahtevalo svojo ceno.

Že Galaxy Fold je s svojo ceno 1,980 € marsikoga pustil odprtih ust, Huawei Mate X pa gre še korak dlje, saj bo zase zahteval 2,299 €!

A to je očitno cena te nove tehnologije zato bomo navadni smrtniki na prepogibanje svojih telefonov morali še malce počakati.

Fortnite v e-šport za leto 2019 vložil kar 100 milijonov $

0

Po rekordnem letu 2018 za igro Fortnite, so se v letu 2019 pri Epic Games odločili investirati v e-šport tekmovanja. Najavili so namreč svetovno prvenstvo, kamor bodo v letu 2019 vložili kar 100 milijonov ameriških dolarjev nagrade, najvišja za zmagovalca svetovnega prvenstva pa bo znašala kar 3 milijone dolarjev.

Za začetek se bodo odvijale tedenske kvalifikacije, ki se bodo pričele 13. aprila in končale 16. junija letos. Vsak teden bodo pri Epic Games v tekmovanje razdelili 1 milijon $, ki bo razdeljen med najboljše igralce teh odprtih kvalifikacij. Najboljših 100 solo igralcev in 50 duo igralcev bo potem povabljenih na zaključni dogodek v New York City med 26. in 28. junijem, kjer bo nagradni sklad kar 30 milijonov ameriških dolarjev.

Vsak igralec bo domov tako odnesel vsaj 50.000$, medtem ko bo zmagovalec pobral neverjetne 3 milijone. Za povrh pa se bodo do konca koledarskega leta nadaljevali tedenski turnirji, kjer bo imel vsak po milijon dolarjev nagrade.

Za udeležbo na tekmovanju bodo morali igralci presegati 13 let starosti, vsi pod 17 leti pa bodo potrebovali tudi dovoljenje skrbnika. Poleg starostne omejitve se lahko prijavijo tudi le tisti igralci, ki na svojih računih niso imeli nobenih blokad.

To je izjemna priložnost tudi za nekatere slovenske igralce, ki definitivno imajo potencial, da se uvrstijo na omenjeni turnir in domov odnesejo denarne nagrade. Pred kratkim je potekal tudi T-Squad invitational, ki ga je organiziral slovenski igralec Tohaj, ki je član ekipe G2 Esports. Gostoval je svoj turnir, na katerem je glavno nagrado odnesel prav Atlantis K1nzell, ki je zmagal v 5. tednu Summer Skirmish turnirja in se bo predstavil tudi na ESL Katowice Royale. Prav ona dva bi lahko še najbolj konkurirala za nastop na tem dogodku, zato držimo pesti!

Anthem prodal polovico manj kopij igre kot Mass Effect: Andromeda

0

Anthem je zadnji poskus razvijalca Bioware, da se končno vrne na pota stare slave in zopet postane spoštovano ime v igričarskih krogih.

Žal pa očitno Anthem ne bo rešilna bitka tega razvijalca, ki ga poznamo po odličnih naslovih kot so Dragon, Age, Mass Effect in Knights of the Old Republic.

Na Metacriticu zaenkrat drži porazno oceno 61%, kar je precej manj kot pa njihov prejšnji naslov Mass Effect: Andromeda, ki trenutno stoji na oceni 72%.

Skladno s tem trpi tudi prodaja.

Rezultati so zaenkrat znani samo za Veliko Britanijo in gre za fizične izvode igre.

Sicer je Anthem med prvim tednom od izida splezal na vrh njihove lestvice, a vseeno to ni ravno razlog za navdušenje. Andromeda je namreč izšla v podobnem časovnem oknu leta 2017 in prodala polovico več izvodov igre in že to je bilo slabo, saj je bila to polovica prodaje Mass Effect 3.

V primerjavi s svojim največjim konkurentom, igro Destiny 2, katera je izšla septembra 2017, pa se Anthem odreže še slabše, saj je dosegel samo četrtino njene prodaje.

Gre sicer za fizične kopije igre in založnik EA je za Anthem veliko vlagal predvsem v digitalno prodajo, saj se gre navsezadnje za večigralsko igro, poleg tega pa je veliko igralcev dobilo dostop preko njihovega servisa Origin Access.

Vseeno pa lahko iz teh podatkov razberemo, da se Anthem prodaja precej slabo.

Videli bomo, če bo Biowaru uspelo preobrniti ladjico v bolj udobne vode, odvisno pa je tudi od založnika EA-ja, koliko bo še igro sploh podpiral. Namreč zaradi slabih prodajnih rezultatov Andromede ta ni potem prejela več nobenega dodatka oz. DLC-ja, zato se bojimo, da zna isto usodo doleteti tudi Anthem.

Apex Legends ima ogromno napak

0

Čeprav je igra Apex Legends med igralci zelo popularna in je podrla nekatere rekorde igre Fortnite, pa se razvijalci igre spopadajo z ogromno težavami. Med njimi so konstantna sesutja igre ter strežnikov, cel kup različnih hroščev v igri, ki igralcem zmanjšujejo apetit po igranju te zares dobro zasnovane igre. Objavili so nekatere izmed načinov odprave napak, ki naj bi nekaterim igralcem pomagale.

Vseeno je treba pohvaliti “pogovarjanje” razvijalcev s samimi igralci na Redditu Apex Legends, kar da igralcem ter bralcem vedeti, da se lastniki igre dobro zavedajo pomanjkljivosti in jih poizkušajo odpraviti kar se da hitro.

Apex Legends je bil pravi bum in presenečenje za vse igralce, ki nikakor pravzaprav nismo vedeli o ustvarjanju igre. Ne vemo niti kako dolgo so razvijalci igro zares pripravljali, a jasno je, da bi lahko najprej izdali beta različico ter odpravili vse zares velike napake.

Največ težav imajo predvsem s sesutji igre, kjer igralcem konstantno meče različne errorje, ki se jih praktično ne da popraviti. Najbolj pogosta napaka je, da igra kar naenkrat zmrzne in ob tem ne pokaže prav nobene napake. Težave naj bi v večini izhajale iz najnovejših gonilnikov, ki naj ne bi bili optimizirani za Apex Legends. Razvijalci so že sporočili, da se s proizvajalci grafičnih kartic že dogovarjajo o odpravi napak, do takrat pa svetujejo, da igralci različico svojih grafičnih gonilnikov prevrtijo nazaj za nekaj verzij.

Pred dnevi so se pojavile tudi ogromne težave na strežnikih EA, ki so igranje na osebnih računalnikih onemogočili za kar nekaj ur. Težave se sicer pojavljajo tudi, ko te “delujejo normalno”, saj se ob prevelikem spustu iz ladje oz. letala strežniku popolnoma zmeša in igralcem omogoča normalno opravljanje padanja. Težave se nadaljujejo tudi ob pristanku, kjer igralci praktično ne morejo teči hitreje dokler ne umre kar nekaj igralcev in se stanje umiri. Pri takih težavah si lahko včasih pomagamo tudi sami, saj nam igra ponuja menjavo Data Centrov, ki so manj obremenjeni, kar pripomore tudi k boljšemu delovanju.

Kar se tiče slabe strojne optimizacije je to po vsej verjetnosti vse, a tukaj se šele začne. Igra ima tudi cel kup hroščev, ki jih razvijalci po slabih treh tednih še niso odpravili. Na forumu EA igralci pridno dnevno polnijo in odpirajo nove teme z novimi hrošči, ki bog ve kdaj bodo zares odpravljeni. Nekaj popravkov so pri Respawnu že izdali, kjer so popravili en kup možnosti sesutja igre.

Največ v zadnjih dneh se govori o tako imenovanem hitboxu karakterjev, ki seveda varirajo, a ne v takem smislu kot smo si zamislili igralci. Za pričakovati je, da imajo karakterji različne hitboxe glede na velikost samega karakterja, a temu vseeno ni tako. Pathfinder recimo ima možnost ranjlivosti npr. tudi med nogama, rokama in še marsikje drugje. O neljubi situaciji so razvijalci že obveščeni, kdaj pa imajo namen to odpraviti, pa je dobro vprašanje.

Težave se pojavljajo tudi s samo optimizacijo orožij, kar sicer ni nič nenavadnega, saj se v vsaki igri pojavi nek element igre, ki je boljši od drugega. V igri Apex Legends tako igralci izrabljajo neverjetno moč revolverja Wingman, ki je res “must-have” orožje, medtem ko je npr. Mozambique pravo nasprotje. A to so sladke napake, ki jih lahko spregledamo, medtem ko drugih pravzaprav ne moremo.

Pred dnevi smo pisali tudi o zanimivem hrošču, ki igralcem omogoča prejetje petih Apex paketkov ter ekskluzivne Twitch Prime Pathfinder preobleke za tega karakterja. No, napaka še ni bila odpravljena in se jo še vedno lahko izrablja na lastno odgovornost.

Slabo luč na igro meče tudi dejstvo, da poslikave za orožja in preobleke za karakterje stanejo res preveč. Za poseben skin nas bodo opeharili kar za 20€, kar osebno nisem videl še v nobeni igri. Poleg tega so smešno nastavili tudi ceno nekaterih poslikav za orožja, saj za ceno 10€ prejmemo 1.000 Apex kovancev, medtem ko sama poslikava stane 1.100 kovancev in nam s tem ne omogoča možnosti nakupa za 10€.

Ogromno napak naj bi bilo sicer odpravljenih v prihajajočih popravih in tisti večji posodobitvi v marcu, ki bo prinesla prvo sezono ter battle pass v katerem lahko pričakujemo nove mape, karakterje in morda celo vozila. Do takrat pa bomo izgleda da morali trpeti v težavah, ki mnogim onemogočajo igranje igre.

Da boste še bolj na tekočem z novicami in ostalimi zanimivostmi iger Apex Legends, se nam pridružite na Apex Legends Slovenija Discordu ter Facebook skupini.

Oskarji 2019 – povzetek dogodkov ter zmagovalcev

Letošnja podelitev Oskarjev, ki je bila mimogrede že 91., je bila ena bolj kontroverznih v zgodovini. Ne zaradi samega dogajanja na odru ampak zaradi vseh traparij, ki so se pripetile, še preden se je presneta zadeva sploh začela.

Otvoritev

Na koncu so bili 91. Oskarji brez voditelja in povezovalca programa zato je dogodek odprla skupina Queen, vlogo pevca pa je prevzel Adam Lambert. Biografija življenja pevca Freddy Mercury, film Bohemian Rhapsody, je bil eden od izdelkov, za katerega se je predvidevalo, da bo pobral največ nagrad. Žal Adam Lambert ni bil ravno prava izbira za vokalno spremljavo in je dokazal, da je bil Freddie res unikaten talent.

Fyre Festival se je pojavil tudi na Oskarjih

Čeprav ni bilo voditelja, so za kratek čas igralke Tina Fey, Amy Poehler in Maya Rudolph vseeno poskrbele za dobro dozo smeha. Bilo je nekaj oponašanj nominirancev, na koncu pa je Tina Fey vzkliknila: “Poglejte pod sedeže! Vsi ste prejeli sirov sendvič iz Fyre Festivala!” To je seveda parodija na dokumentarec Fyre Festival, ki se je letos pojavil na Netflixu in je lepo orisal celotno dogajanje okoli tega propadlega dogodka.

Bradley Cooper ter Lady Gaga zapela pesem Shallow

Če slučajno te dneve kdaj prižgete kakšno radijsko postajo, ste zagotovo že naleteli na pesem Shallow, katera prihaja iz popularnega filma Zvezda je rojena. Izdelek je prejel Oskarja za najboljšo izvirno pesem, sredi dogajanja pa sta Lady Gaga in Bradley Cooper zopet stopila na oder, zapela pesem in dejansko je bil to najbolj zapomljiv dogodek celotne podelitve.

Zelena knjiga osvojil nagrado za najboljši film

Če vam povem povsem odkrito, za film Zelena knjiga sem prvič slišal šele včeraj, na sami podelitvi. Kljub temu pa je zadeva osvojila kar tri nagrade: “najboljši izvirni scenarij”, “najboljša igralec v stranski vlogi” ter tudi tisto glavno, za “najboljši film leta”.

Green Book je tako premagal težko-kategornike tipa Bohemian Rhapsody, Black Panther, BlacKkKlansman, The Favourite ter Roma in treba je priznati, da sem bil nad izidom presenečen in stavil bi, da nisem bil edini.

Poglejmo si še celotni seznam zmagovalcev v strjeni obliki.

NAJBOLJŠI FILM: Green Book

NAJBOLJŠA REŽIJA: Alfonso Cuarón, Roma

NAJBOLJŠI ANIMIRANI FILM: Spider-Man: Into the Spider-Verse

NAJBOLJŠI TUJEJEZIČNI FILM: Roma

NAJBOLJŠI IGRALEC: Rami Malek, Bohemian Rhapsody

NAJBOLJŠA IGRALKA: Olivia Colman, The Favourite

NAJBOLJŠI IGRALEC V STRANSKI VLOGI: Mahershala Ali, Green Book

NAJBOLJŠA IGRALKA V STRANSKI VLOGI: Regina King, If Beale Street Could Talk

NAJBOLJŠI PRILAGOJENI SCENARIJ: BlacKkKlansman

NAJBOLJŠI IZVIRNI SCENARIJ: Green Book

NAJBOLJŠA IZVIRNA SKLADBA: Lady Gaga, A Star Is Born

NAJBOLJ IZVIRNA GLASBENA PODLAGA: Ludwig Goransson, Black Panther

NAJBOLJŠI DOKUMENTARNI FILM: Free Solo

NAJBOLJŠI KRATKI DOKUMENTARNI FILM: Period. End of Sentence.

NAJBOLJŠA KINEMATOGRAFIJA: Roma

NAJBOLJŠA KOSTUMOGRAFIJA: Black Panther

NAJBOLJŠA MONTAŽA: Bohemian Rhapsody

NAJBOLJŠA MASKA: Vice

NAJBOLJŠA SCENOGRAFIJA: Black Panther

NAJBOLJŠI KRATKI ANIMIRANI FILM: Bao

NAJBOLJŠI KRATKI FILM: Skin

NAJBOLJŠA MONTAŽA ZVOKA: Bohemian Rhapsody

NAJBOLJŠE MEŠANJE ZVOKA: Bohemian Rhapsody

NAJBOLJŠI VIZUALNI UČINKI: First Man

Tako, to je to in zgoraj našteti filmi vam znajo zagotovo popestriti vašo zbirko filmov, ki jih morda še niste pogledali. Se vidimo na Oskarjih 2020, upamo da takrat s pravim voditeljem.