“Loot boxi” oz. vrednostne skrinje so že dlje časa vroča tema igričarske industrije. Predvsem so polemike glede moralne spornosti teh naključnih skrinjic saj bi jih lahko marsikdo označil za obliko hazarderstva.
No, aprila letos je bilo Belgijcem dovolj in so “loot boxe” kratko malo označili za hazarderstvo in slednji so v videoigrah postali nelegalni. Minister Koen Geens je sporočil, da znajo založnike ob neupoštevanju zakona čakati zaporne kazni do 5 let, denarno pa jih znajo oskubiti za 800.000€.
To je bilo dovolj, da so vsi večji založniki kot so Valve, Blizzard ter 2K sklonili glave ter svoje naslove prilagodili novi pravdi. Tako so bili “loot boxi” umaknjeni iz iger kot so Overwatch, Dota 2 ter NBA 2K19, ne bomo pa jih videli tudi v vseh prihajajočih naslovih teh založnikov.
A očitno šiba ni bila dovolj grozljiva za največjega založnika EA, ki se ne bo predal tako zlahka. Prihaja namreč igra FIFA 19 in “loot boxi” v obliki kart so v temu naslovu močno prisotni in so tudi gromozanski priliv denarja, od katerega se podjetje ne namerava posloviti kar čez noč. Denarci so tako veliki, da se bo EA za neovirano prodajo svojega izdelka spopadel z belgijsko vlado kar na sodišču. Pravijo da njihove vrednostne skrinje niso enake kockanju, saj svoje osvojene izdelke iz vrednostnih skrinj ne morete zamenjati za pravi denar.
Bitka na sodišču bo zelo pomembna za nadaljnjo obliko mikro-transakcij v igrah, saj se EA boji prakse, kjer bi lahko “loot boxi” postali nelegalni pri vseh članicah Evropske unije, kar pa bi jih pošteno zabolelo v denarnici. Kakšna bo končna razrešitev lahko samo ugibamo, a glede na počasno mletje sodnih mlinov znamo biti od razsodbe še daleč stran.
Vsak dan smo bližje izidu igre Pokemon Let’s Go Pikachu in Let’s Go Eeveein in Nintendo vsega tega navdušenja seveda ne bo izpustil zato je najavil izdajo konzole Nintendo Switch prav v Pokemon slogu, ta pa bo prešla v prodajo 16. novembra, skupaj z najnovejšo Pokemon igro.
Poleg same konzole bodo pobarvani tudi Joy-coni in Nintendo Switch postaja, kar naredi iz zadeve za Pokemon navdušence pravo pravcati zbirateljski artefakt. Poleg nove preobleke, bo paket vseboval še digitalno različico igre in Poke Ball Plus kontroler. To omejeno izdajo lahko že prednaročite tukaj.
Še precej je sveža rana iz zadnje strelske tragedije v ZDA a nasilje nikoli ne počiva. Tako se je včeraj pod streli znašel popularni streamer Guy “Dr Disrespect” Beahm, ki je med sproščujočim igranjem igre Call of Duty: Black Ops 4 zaslišal strele, ki niso prihajali iz njegovih zvočnikov.
The Doc and family appreciate everyone’s concerns and well wishes.
Thankfully no one was hurt. The situation is being handled appropriately.
In the meantime, stream will resume tomorrow according to schedule.#FirmHandshakes
V spodnjem posnetku lahko vidimo celoten potek dogajanja, kjer lahko med prenosom v živo slišimo glasen pok. Beahm je nato odkorakal izpred kamere, kasneje pa se je vrnil a brez svojih značilnih očal ter lasulje, svojim gledalcem pa je sporočil sledeče:
“Moram prekiniti prenos ker je nekdo streljal na našo hišo. Razbil je jebeno okno zgoraj. To je že drugi strel, nekdo je streljal že včeraj na našo jebeno hišo in nekdo je streljal ravnokar.”
Dr Disrespect je kasneje preko Twitterja sporočil, da ni nihče poškodovan in da bodo za situacijo primerno poskrbeli. Njegov stream se bo že normalno nadaljeval danes, razen seveda, če ne bo kdo spet izbral prav njegovo hišo za strelske vaje.
Še do nedavnega sem se imel za kralja trgovanja v MMO igrah. Trgovanje z drugimi, barantanje ter na koncu lep izkupiček zlata, srebra ali kake druge žlahtne kovine je vedno dobrodošel, še posebno, če je večji od začetne investicije. Igre, ki med drugim nudijo tudi mehaniko trgovanja, so mi vedno bile nekako blizu. Pa naj bo to Albion, Lineage2, kjer sediš ure in ure na tleh ter prodajaš; RuneScape, kjer se dereš v pogovorno okence ter podobne. Kdo ve, morda pa kaj kmalu pride trgovanje tudi v Tarkov… To bo šele poslastica.
A tokrat ne bomo govorili o nobeni izmed zgoraj naštetih. Tokrat govorimo o indie igri Medieval Shopkeeper Simulator. Igra je maja letos izšla na Steam platformi za osebne računalnike in je plod enega samega človeka. Na splošno gledano so ocene dokaj visoke, saj ima trenutno 88% na Steam lestvici, kar je za indie igro zelo vredu. Igra je preprosto poceni (10€), razvijalec pa ažuren pri debatah. Če se sprehodite med pogovori na Steam strani igre boste videli, da je zelo aktiven in odgovarja ljudem. V primeru, da se najde kak hrošč ali dva, pa vedno prosi za podrobne informacije in jih v najkrajšem možnem času odpravi. Seveda gre omeniti, da je zadevščina še v zgodnjem dostopu in ogromno stvari manjka a verjamem, da bo sčasoma vse dodano in zloščeno do visokega sijaja.
Razvojna ekipa: David Moralejo Sánchez Založnik: GrabTheGames Platforme: PC Datum izida: 11. 5. 2018 Cena: 9.99€ Zvrst: Simulacijska Avantura z RPG elementi
Video opis
Kot sem omenil je igra v zgodnjem dostopu, kar moramo ves čas preigravanja imeti v mislih.
Prvo kar me je presenetilo (v pozitivnem smislu) je grafična podoba. Po pravici povedano sem pričakoval slabšo zadevo a kot se je izkazalo, slike na prvi pogled izgledajo popolnoma drugače od realnosti. Kombinacija 3D sveta z pikselkasto 2D grafiko mi nekako ni dišala preveč, a me je tematika igre (trgovanje) premamilo v preizkus. Nisem popolnoma prepričan ali bom pravilno ubesedil, ampak mislim, da sta razloga za tako dobro vizualno ujemanje 2D in 3D sveta verjetno Bloom ter Blur efekta.
Ob pričetku nove igre nas uvodoma čaka uvodnik, oziroma učne urice trgovanja. Resda razloži tiste osnove, kako odpremo inventar ter kako naredimo palico iz polena a vseeno imam občutek, da se prehitro konča. Ko je izobraževanja za neznalce konec si nekako prepuščen samemu sebi, ogromno stvari niti ni razloženih. Naprimer kako delujejo davki, kako vplivajo zakoni postavljeni s strani kralja na tvoje trgovanje, katerih stvari ne smeš prodajati…modro bi bilo podučiti novopečenega trgovca kako naj si določi cene, da bodo stranke zadovoljne. To so neke osnove, ki bi bilo pametno podrobneje predstaviti, kajti tudi sam sem bil nekako izgubljen in se na začetku lovil.
Angleščina sama je žal polomljena na večih mestih, kar je opazno, v glavnem pri delu kjer beremo tutorial ali pa kake razlage ter dopolnila pri predmetih.
Igranje pozneje poteka nekako po ustaljeni tirnici. Prvega dne zjutraj se zbudiš, se odpraviš na tržnico kjer je tudi tvoja stojnica, na srečo je oboje ravno pred tvojimi vhodnimi vrati tako, da fitneser ravno ne boš postal, morda zgolj s prepolno mošnjo. Na voljo imaš zgolj nekaj osnovnih potrebščin ter nabor osnovnih receptov za ustvarjanje, po večini je to kamenje, les, žito, gobice in podobno.
Odpreš stojnico in že si nas pričnejo ogledovat prve stranke, dokler prvi ne pristopi in nas povpraša ali imamo to ali tisto. Če se strinja z našo postavljeno ceno, bo izdelek stranka kupila, v nasprotnem primeru prejmemo pritožno o visoki ceni ter slabovoljen odhod nezadovoljneža. Možnost imamo tudi barantati, kar je sicer narejeno v smislu mini igrice, se splača, v primeru višjih zneskov, na samem začetku pa definitivno ne. Ob koncu prvega dne, ko smo odpravili okoli 13 strank zapremo stojnico in pregledamo seznam izdelkov. Kaj hitro se opazi, da nam zaloge kopnijo, zato z nekaj kliki naročimo novo zalogo kamenja, nekaj kruha za katerega recept smo dobili pri sosedovi stojnici ter les. Vse to bo dostavljeno na jutro naslednjega dne ali pa šele dan pozneje zato je potrebno biti previden, skrb za primerno količino zaloge tudi ob koncu dneva ne bo nikoli odveč. Tako se igra razvija iz dneva v dan, raste nam kapital, kupujemo več surovin ter bolj eksotične predmete ter jih prodajamo po višji ceni, spremljamo kaj se dogaja v okolici mesta ter opravljamo stranske nalogice ter obiskujemo dobavitelje. Edinole kar je za pripomniti so predmeti sami, ko ga imamo nekje ponujenega ne moremo videti opisa ali imena zadevščine, razen če je že v našem inventarju. To pomeni, da če ne poznamo slikice predmeta, ko nekaj kupujemo, bomo izdelek kupili na slepo in upali da je to pečen krompir in ne kruh…
Igra je sama po sebi zanimiva ter glede na to, da je šele v zgodnjem dostopu tudi dosti dobro polirana, zatikanj ni bilo moč opaziti, kakšnih groznih hroščev pa tudi ne, so napakice tu in tam a to je za pričakovati. Seveda beštja ni še popolnoma razvita, na voljo imamo manjšo mapo kot bo na koncu ter tudi predmeti se ves čas dodajajo. Kar pogrešam je večigralstvo a bojda naj bi v prihodnosti dodali v igro kooperativni način kar bi popestrilo zadeve, sploh če bi igrali eden proti drugemu in tekmovali kdo pritegne več strank.
Igra za ceno 10€ ponuja ogromno ter bo v prihodnosti še več. Če vam je všeč trgovanje v igrah jo lahko mirnega srca toplo priporočam, če ste neodločeni pa počakajte na kako razprodajo in jo kupite takrat.
Zaključek
Simulator srednjeveškega trgovanja je zanimiva in obenem edinstvena izkušnja. Čeprav ima svoje hibe, največja je neobstoječ večigralski način, človeku priraste k srcu in se nezavedno vrača k igranju. Grafična podoba je morda na prvi pogled malce netipična a se nekako prileže k umirjenem tempu igre same.
Že nekaj časa poteka tekmovanje Top Streamer Slovenije, kjer se 5 pogumnih dečkov (ja na žalost, nič punc, morda drugič) poteguje za prestižni naslov najboljšega streamerja Slovenije.
V preteklem tednu so tekmovalci dobili pomembno nalogo. Ustvariti so namreč morali čimbolj zanimiv video in ga potem deliti med svoje oboževalce a to še ni bil najtežji del. Kot vsi vemo, je prositi kogarkoli za kakšno uslugo precej težka naloga, še težje pa je to na streamu, kjer svojih sledilcev marsikdo sploh ne pozna. Predstavljajte si potem s kakšnim težkim jezikom bi potencialni streamer od svojih oboževalcev zahteval kak cekin, za namero, da bi lahko to potem počel bolj redno.
No, naša domača naloga od fantov ni zahtevala tako težkega opravila a vseeno so morali od svoje publike nekaj pridobiti. Ta “nekaj” so glasovi, saj ste lahko za svojega favorita glasovali enkrat dnevno, včeraj pa je ta del tekmovanja bil dokončno zaključen.
Preden razodenemo rezultate, bi samo radi uradno izjavili, da smo na vse tekmovalce presneto ponosni. Vsak si je za svoj posnetek vzel čas, ga profesionalno obdelal, kar pa morda najbolj navduši, je njihova raznovrstnost, saj 5 različnih Fortnite kompilacij ne bi bilo zanimivih nikomur.
Prav vsi tekmovalci so nabrali lepo število glasov in tekmovanje je bilo precej izenačeno a na koncu je prevladal veteran Dino “Dinotti” Hajderović!
Dino, iskrene čestitke za uspešno premagano prvo oviro!
Tekmovanja s tem še ni konec, saj naše kandidate čaka še ena naloga. Več bo znanega naslednji teden, do takrat pa si lahko ogledate spodnjo razvrstitev, spodaj pa še zmagovalni video.
Najbolj popularna simulacija preganjanje okrogline po zelenici, FIFA 19, je včeraj razodela svoje strojne zahteve.
Te niso prehude saj si založnik EA seveda želi, da bi igro lahko preigravalo čimveč ljudi zato boste za poganjanje potrebovali vsaj Intel i3 6300T ali pa AMD Athlon X4 870K skupaj z 8GB of RAM ter NVIDIA GeForce GTX 670 ali AMD Radeon R9 270X. Na disku si rezervirajte zajeten košček prostora, saj bo špil tehtal kar 50GB.
Za izrisovanje grafike bo skrbel pogon Frosbite Engine, ta pa bo podpiral tako DirectX 11 kot tudi DirectX 12 in glede na preostale Frostbite igre, bo zadeva verjetno bolje tekla na DX11, a pustimo se presenetiti.
FIFA 19 ima zaenkrat napovedan datum izida konec meseca in sicer 28. septembra, skladno s tem pa bomo pripravili tudi tekmovanje, ki bo potekalo 14. oktobra! Prijave so že odprte, spodaj pa si lahko ogledate prej omenjene uradne sistemske zahteve.
Razvijalec Riot je presnetil igralce svoje huronsko popularne večigralske igre League of Legends s popolnoma novim PvE načinom, ki se bo imenoval Odyssey: Extraction.
Gre se za časovno omejen dogodek, kjer boste na pustolovščino popeljali heroja Jinxa in ostalo ekipo Morning Star. Vaša naloga bo rešitev Ziggsa, to pa vam bo uspelo samo z dobrim ekipnim sodelovanjem ter z tepežem vesoljskih domorodcev. Gre se za znanstveno-fantastično avanturo, ki je dobrodošel odmik od fantazijskega okoliša, v kateremu navadno prebiva LoL.
Čaka nas 5 težavnostnih stopenj: Intro, Normal, Hard, Expert ter Onslaught, med njihovim preigravanjem pa bomo odklepali veščine, ki bodo povišale moč našega heroja. Te nadgradnje bodo stalne in nam bodo pomagale pri premagovanju višjih težavnostnih stopenj.
Dobili bomo tudi ekskluzivne “skine”, ki bodo na voljo naši Morning Star ekipi:
Odyssey Kayn (Legendary 1820 RP)
Odyssey Sona (1350 RP)
Odyssey Jinx (1350 RP)
Odyssey Yasou (1350 RP)
Odyssey Ziggs (1350 RP)
Odyssey Malphite (1350 RP)
Odyssey: Extraction bo moč preigravati vse od danes pa do 25. septembra.
Za vse ljubitelje igre Fortnite sem se odločil spisati novico, v kateri vam bom predstavil organizacijo Sammy’s Fortnite. Gre za organizacijo, ki za igralce prireja Fortnite turnirje. Na turnir se lahko prijavi vsak in si s zmago zagotovi lepe nagrade. Začelo se je pred tremi meseci, ko se je lastnik Sammy odločil organizirati nekaj turnirjev za njega in njegove prijatelje. Po treh mesecih imajo na njihovem Discord strežniku več kot 1500 igralcev, ki so pripravljeni sodelovati na turnirjih, da pa vse skupaj postane še bolj zanimivo, imajo na Discord strežniku zraven “navadnih” igralcev tudi profesionalne igralce, ki ste jih že lahko srečali na večjih tekmovanjih. Z udeležbo na tekmovanjih se boste lahko borili proti profesionalnim ekipam, kot so Atlantis, Ninjas in Pyjamas, Epsilon, Mousesports, Method in ostalimi. V primeru, da se izkažete, pa se vam ponuja tudi možnost, da vas v katere od ekip sprejmejo.
Zasledil pa sem tudi, da je naš šampion k1nzell prav tako član Sammy’s Fortnite. Tako da, če ste njegovi oboževalci in si želite boriti proti njemu, imate sedaj idealno priložnost.
Predstavitveni video:
Pripravili so že več kot 50 turnirjev in do sedaj je bila njihova nagrada vedno 2000 VBucks. Verjetno pa se bo v bližnji prihodnosti to spremenilo in bomo začeli videvati tudi bolj bogate nagrade.
Za vas pa imam pripravljen še kratek intervju z lastnikom Sammy’s Fortnita:
Komu priporočate obisk vašega discord strežnika ?
Obisk našega discord strežnika priporočam vsem igralcem. Tako boste spoznali nove ljudi iz vseh koncev sveta, hkrati pa se vam ponuja možnost, da iz sebe naredite še boljšega igralca.
Od kje vas ljudje poznajo ?
Začel sem z CS PRO sceno kot tekmovalec in moje ime ItsSammyP je bilo od takrat zelo poznano ns e-sport sceni. Z močno zgodovino in znanjem CSja in PUBGja sem se takoj “zaljubil” v igro Fortnite in hotel ustvariti nekaj novega. Tako je nastal Sammy’s Fortnite.
Kaj ponujate vaši skupnosti ?
Sammy’s Fortnite gradi tesen odnos do skupnosti, tako da nagradi igralce in prireja zabavne turnirje. Imamo tudi močno bazo profesionalnih igralcev, vključno z podporo organizacij kot so Ninjas In Pyjamas, MouseSports, Team Secret ter dvakratni zmagovalci Summer Skirmisha Team Atlantis. Poleg teh pa je še veliko ostalih dobro znanih organizacij kot so Virtus Pro, Singlularity in Alliance. Računamo na to, da nam bo skupnost pomagala in nas podprla pri našem početju. Poleg tega pa tudi gostimo in profesionalno komentiramo naše turnirje s profesionalnim e-sport komentatorjem in istočasno mojim prijateljem Jamesom Banksom. To daje priložnost naši skupnosti spremljati profesionalne turnirje na našem twitch kanalu.
Mi zaupate vaše plane glede prihodnosti Sammy’s Fortnita?
Sammy’s Fornite in njegova prihodnost… Naj samo povem, da imam na moji steni veliko listkov, na katerih so zapisane vse moje ideje, plani, datumi, urniki in še veliko veliko več. Ostalo naj ostane skrivnost, lahko pa vam razkrijem, da planiramo gostiti prilagojene turnirje za vse načine igranja – SOLO, DUO in SQUAD, ki bodo vsakemu igralcu na našem Discord strežniku dali priložnost, da se uvrsti med top igralce in glede na naš točkovni sistem postane tudi zmagovalec celotnega Discord strežnika. Želim postati poznan, prav tako pa si želim, da bi se ljudje spominjali, da je bil moj Discord strežnik res nekaj posebnega in da je vsem igralcem dal tisto, kar so si želeli.
Tudi sam sem član Sammy’s Fortnita in moram priznati, da delujejo na profesionalnem nivoju in da vas udeležba na njihovih turnirjih zagotovo ne bo razočarala. Trenutno izdelujejo tudi spletno stran in predvidevam, da bodo v bodoče stvar popeljali le še na višji nivo.
Ena najbolj igranih MOBA iger vseh časov bo 12. septembra dobila popolnoma nov PvE način. Kar je trenutno znano je to, da se bodo igralci s skupnimi močmi podali v reševanje Ziggs-a, ki je strmoglavil na tuj svet poln skrivnosti in nepridipravih. Poleg PvE načina, kateri bo navdušil marsikaterega igralca, bodo prišli še novi kozmetični predmeti in sicer t.i. “skins” za Kayn, Jinx, Yasua, Malphita, Sono in Ziggsa.
Spodaj si lahko ogledate dvo-minutni napovednik za prihajajoč obliž z imenom Odyssey, ki bo prinesel prav poseben dogodek, ki ga ne smete zamuditi, če ste oboževalec igre League of Legends.
Verjetno se marsikdo spomni 2D vesoljskih arkadnih streljačin, ko smo radirali stotine in stotine vesoljskih plovil. Izgleda, da nad-žanr še ni izumrl. Ljudje še vedno verjamejo v leteče možiclje ter preklinjajo njihovo zlobnost in namen naše eksterminacije…
Kaj naj, moramo pač mi njih, preden oni nas. Vesoljska arkadnica, nabita z akcijo, vas čaka na Steamu za bore 3€. Če vas pa to ne prepriča in še vedno hrepenite za visoko-proračunskimi naslovi, sem za vas pripravil tudi video s prvimi vtisi.
Kot že verjetno veste, smo kakšna dva tedna nazaj začeli z oddajanjem preko našega Twitch kanala, kjer bi radi gledalcem dostavljali redno, zanimivo in aktualno vsebino iz področja igričarstva.
V petek smo v naše prostore povabili vzhajajočo zvezdo slovenske YouTube scene, ki sliši na vzdevek JureTrsanBlond. Velja za trenutno najbolj popularnega Fortnite igralca v Sloveniji in njegov YouTube kanal dnevno pridobiva nove oboževalce.
Zato se nam je zdelo na mestu, da Jureta dodobra izprašamo in med drugim smo se dotaknili tem prihajajočih iger, kaj načrtuje v prihodnosti, kako bo šola vplivala na njegove posnetke, velik del pogovora pa smo seveda namenili igri Fortnite.
Več ko uro dolg posnetek si lahko ogledate bodisi na našem Twitch kanalu ali pa na spodnjem posnetku, ki smo ga naložili na YouTube.
Ne pozabite pa slediti Juretu na njegovem Instagram profilu ali pa na njegovem YouTube kanalu!
Ubisoft je razkril, kakšne mlinčke bomo potrebovali za poganjanje prihajajočega Assassin’s Creed Odyssey in glede na zahteve, se mišice naših PC-jev ne bodo pretirano preteginile.
Minimalno boste potrebovali vsaj grafično kartico GTX 660 ali pa R9 285, za igranje na višjih nastavitvah pa GTX 970 kar spet ni tako hudo.
Spodnje specifikacije so razdeljene v minimalne, priporočene in priporočene za 4K resolucijo, vse od njih pa ciljajo stabilnih 30 sličic na sekundo (zakaj niso naredili konfiguracije za 60 fps nam ni povsem jasno).
Minimalne zahteve
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit) Procesor: AMD FX 6300 @ 3.8 GHz, Ryzen 3 – 1200, Intel Core i5 2400 @ 3.1 GHz Grafična kartica: AMD Radeon R9 285 ali NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB VRAM) Spomin: 8GB RAM Resolucija: 720p Število sličic: 30 FPS Grafična nastavitev: Low Trdi disk: 46GB
Priporočene zahteve
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit) Procesor: AMD FX-8350 @ 4.0 GHz, Ryzen 5 – 1400, Intel Core i7-3770 @ 3.5 GHz Grafična kartica: AMD Radeon R9 290 ali NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB VRAM) Spomin: 8GB RAM Resolucija: 1080p Število sličic: 30 FPS Grafična nastavitev: High Trdi disk: 46GB
Založnik EA ter razvijalec DICE imata očitno z razvojem najnovejšega dela Battlefield serije kar nekaj težav.
Že pred časom smo pisali, da bo Battlefield V izšel en mesec kasneje kot je bilo sprva načrtovano in se bo tako izognil direktnemu spopadu s svojim največjim tekmecem, Call of Duty Black Ops 4, kateri bo izšel že oktobra.
Na površje so splavale tudi govorice, da so bila prednaročila za Battlefield V precej jalova, sedaj pa je založnik za oboževalce franšize sporočil še nekaj slabih novic.
Igra bo namreč ob izidu precej okleščena vsebine. Če začnemo pri enoigralski kampanji, War Stories, kjer bodo na voljo samo štiri poglavja (še eno naj bi izdali nekoliko kasneje) kar je precej manj od Battlefield 1, kjer jih je bilo na voljo 6.
Težave so tudi pri večigralstvu, saj bo na voljo le 8 map medtem ko jih je Battlefield 1 vseboval 10 in Battlefront 2 vse skupaj 11. Nekdo bi nemara pomislil, da bodo dodatne mape mastno zaračunali pod dodatno cenovno postavko a EA pravi, da petka ne bo vsebovala nobenih plačljivih DLC-jev.
Morda največje razočaranje bo manjko njihove verzije battle royale načina, Firestorm. Slednjega preprosto ob izidu ne bo, kdaj pa se bo pojavil je zaenkrat neznanka. To je precej slaba novica za Battlefield V saj bo mesec prej že izšel Black Ops 4 s svojo izvedenko battle royala in, saj veste pregovor: “kdor prvi pride, prvi melje”.
Ste si od nekdaj želeli igrati hiper realistično simulacijo pijanske študentske žurke, na kateri boste spoznali žensko svojih sanj in jo s kombinacijo svoje izjemne duhovitosti in neverjetno dobrega izgleda premamili, da preživi z vami nepozabno noč? No, iščete lahko naprej, saj House Party verjetno ne bo potešila nikogar, razen tistih nekaj par, ki še niso slišali za neštete spletne strani, katerih URL-ji se začnejo ali končajo s »porn«, »x«, »jizz« in podobnim.
Razvojna ekipa: Eek! Games, LLC Založnik: Eek! Games, LLC
Platforme: PC Datum izida: TBD Cena: 14.99€
V House Party, kot je možno dognati iz samega naslova in z znanjem osnovnošolske angleščine, prevzamemo vlogo neimenovanega lika, ki se udeleži ene tistih klasičnih ameriških študentskih zabav, kot jih poznamo iz filmov o tripih in pitah. Brez neke predzgodbe – to si preko odločitev v konverzacijah z drugimi liki ustvarimo sami – se pojavimo v predsobi taiste hiše iz naslova in smo takoj napoteni k tarči prve misije, našemu kolegu Dereku. Z njim si lahko izmenjamo nekaj začetnih povedi, ki na hitro opišejo naš odnos in že smo prepuščeni sami sebi, da se podamo med ljudi in ugotovimo koga vse je na žurko privabila obljuba alkohola.
Za vsakogar se ena najde
Likov, in s tem izbire, je precej, in skoraj za vsak okus se nekaj najde. So vam všeč seksi in super prsate rjavolaske, ki sovražijo lastno sestro? Potem poiščite Ashley. Palite bolj na drobne kvaziintelektualne blondinke, ki vam pustijo komaj do besede? Katherine vam bo pokazala kdo je šef. Ste si od nekdaj želeli prikupno in energetično dekle azijskih korenin, ki vas bo pošiljala iskati najbolj čudno specifične stvari v hiši? Spoznajte Amy. In še bi lahko naštevala, ampak mislim, da je jasno. Zelo verjetno boste našli vsaj eno karikaturo ženske, ki vam bo zanimiva.
Tako, našli smo si osebo, s katero bi želeli navezati malo več kot prijateljski stik, sedaj sledi prvi pogovor. Toda pozor! Ta igra ne dopušča napak. Pri izbiri naših besed in dejanj moramo biti izjemno pozorni, saj se lahko s samo eno napačno odločitvijo poslovimo od možnosti romance z izbranim likom, ali še huje, smo knock-out-irani s strani katerega od obiskovalcev in tako nemudoma igro zaključimo (ne prisvajajte si kreditnih kartic, telefonov in podobnih zadev, če niste sami v sobi). Drugih šans ne dobimo, zato je pogosto shranjevanje priporočljivo, če ne želimo pasti nazaj na čisti začetek.
»Toda kaj dejansko sploh počnemo v tej igri?« me vprašate. Hja, strnjeno povedano:
• hodimo okoli,
• pogovarjamo se s partijaši in švicamo ob vsakem odgovoru, saj je lahko naš zadnji,
• iščemo skrite predmete,
• iščemo ljudi, ki se očitno kar teleportirajo po parceli,
• upamo, da bo naslednja konverzacija tista, ki bo odklenila možnost za seks.
To je v glavnem to. Iz vidika igralnosti igra ni nikakršen presežek, vendar niti ne poskuša biti, saj gre res zgolj za nek poskus simulacije, katere končni in edini cilj je seks scena. In osebno tudi ne mislim, da je s tem kaj narobe.
Vendar v tej točki moram preiti do najbolj razočarljivega dela: razvpitih seks scen. Po tem, ko smo se verjetno več ur trudili najti nejasno kombinacijo odgovorov, predmetov in dejanj, ničkolikokrat skočili nazaj na prejšnjo shranjeno točko, in se resnično namatrali, da smo prišli do velikega trenutka … sledi največje razočaranje.
Toge seks scene, med katerimi ne moramo početi nič, razen da gledamo
Seks scene so toge in nezanimive. Razen možnosti, da določimo kdaj preidemo s partnerko iz oralnega zadovoljevanja na penetrativno stopnjo, ter katero od poz bomo zavzeli (misionarec, cowgirl ali doggy style), nimamo veliko svobode. Ob zvoku enega vzdiha, ki se vrti na neprekinjeni zanki, tako gledamo dekle kako skače gor in dol, spet v setu istih ponovljivih gibov. Po dobri minuti se naš orgazmometer napolni in smo zaključili. In to je vse. Isti seks lahko nato ponavljamo kolikokrat želimo, ampak neke raznolikosti ni pričakovati.
Mimogrede je potrebno omeniti tudi, da igra sama po sebi ni povsem necenzurirana. Tudi če v nastavitvah odkljukamo cenzuro, se nam vseeno pojavijo veliki črni pravokotniki na intimnih predelih. Je pa razvijalec tudi uradno že izdal mod za popolno odpravo cenzure, do katerega lahko pridemo tudi preko uradne Steam strani.
Cenzura v primeru, da ne uporabljamo moda in odkljukamo cenzuro
Za povzetek torej: če si želite igre, kjer se boste dejansko morali precej potruditi, da boste prišli do tistega sladkega konca, ki v resnici niti ni tako sladek, ter vam ni problem za to trpljenje tudi plačati, je House Party definitivno prava izbira. Če pa je vaš cilj zgolj najti nekaj, ob čemer boste lahko na hitro segli v hlače, preden pride domov mami/punca/cimer, je zastonj in omogoča veliko, veliko večjo izbiro, pa še vedno priporočam kar dobri stari internet in na začetku tega članka omenjene spletne strani.
In četudi je moja ocena v tem trenutku relativno nizka, nikakor ne smemo pozabiti, da je igra še v zgodnjem dostopu, kar pomeni, da se lahko tekom razvoja še precej spremeni. V tem primeru bo recenzija seveda posodobljena.
Arctic, nekdanji Arctic Cooling je eno izmed vodilnih podjetij na trgu procesorskih in grafičnih hladilnikov, a ob primarni obrti prodajajo tudi nekatere druge računalniške dodatke. Ustanovljeno je bilo v Švici leta 2001, vendar so nacionalne meje prerasli in dandanes se oglašujejo kot internacionalno podjetje, ki zalaga kar 45 držav.
Arctic Freezer 33 eSports ONE je ena njihovih zadnjih novitet v spodnjem srednjem razredu. Ob pogledu na gole specifikacije ne deluje nič posebnega, še več, nekateri konkurenčni hladilniki so znatno masivnejši. A sama masivnost še ni razlog uspeha. Morda se bolje obnese zgolj v procesu segrevanja, ampak kovina je dober prevodnik toplote in v le nekaj minutah boš pod mizo imel pravi pekel ali še huje trumo gnilob, ki hrujejo pred vrati, med tem, ko si sam ujet v svojem zadimljenem stanovanju, pod tabo pa se bohotijo ognjeni zublji. Malo me je zaneslo, a napisano drži, veliko vlogo igra premišljen dizajn, ki učinkovito ohlaja hladilna rebra. A še najelitnejša vojska je poražena brez prestižne zračne podpore.
Procesorji so nedvomno eden izmed ključnih elementov vsakega računalnika. Na razpolago jih imamo ogromno, nekateri so zmogljivejši, drugi manj. Pa si vedel, da lahko nekakovosten ali nepravilno nameščen hladilnik povzroči padec zmogljivosti tudi za 70% in več? Še nekaj let nazaj je bil nakup ločenega procesorskega hladilnika nuja vsakega zanesenjaka. Priložene tovarniške različice so bile preprosto slabe in osnovne, vredne posmeha in ušesnih zamaškov. Zaradi podhranjenosti in racionalizacije bi ob namizni uporabi pokončale tudi poslednjega audiofila, zlasti AMD-jeva FX serija je bila živa groza. Od takrat so se stvari premaknile na bolje. AMD je izkoristil nišno luknjo in ob svojih procesorjih začel ponujati za tovarniške hladilnike več kot spodobne sistemske rešitve. Seveda niso idealni in ob navijanju ali želji po večji tišini predstavlja nakup alternativnega hladilnika skorajda ritual – le brez klanja devičnikov.
Na tem mestu se moram zahvaliti podjetju Arctic Cooling, ki so mi v test poslali primerek njihove cenovno ugodne rešitve Arctic Freezer 33 eSports One. Moč ga je dobiti za 40€, mnogokrat se cena spusti še 10€ nižje. Cenovno območje z zastrašujočo konkurenco, kjer nikakor ne morem mimo primerjave z izjemno priljubljenima Hyper 212 Evo in Cryorig H7. Osebno imam z izdelki podjetja Arctic pozitivne izkušnje, predvsem me je v preteklosti navduševala njihova linija grafičnih hladilnikov in njihova namestitev je bila vedno dobrodošla stvar. Pričakovanja so bila nedvomno visoka, ampak ali je kos aluminija ob vseh termalnih zlorabah uspel navdušiti?
Ko sem zaslišal neutrudne pritiske na zvoncu in odprl vrata, se na začetku nisem mogel prenehati čuditi malemu paketu iz Nemčije. Embalaža hladilnika je presenetljivo majhna, po drugi strani pa je celotna notranjost zapakirana izjemno testno, kot švicarska ura. Konec koncev gre za podjetje, ki je bilo leta 2001 ustanovljeno v meki mleka in medu.
Embalaža je v črno-beli kombinaciji, barve, ki jih je nedvomno prevzela od hladilnika samega. Ob hladilniku prejmeš še – eno izmed najboljših – termalnih past Arctic MX-4, izjemno priljubljeno med računalniškimi entuziasti. Žal se nahaja v foliji, kar pomeni nujno porabo v enem nanosu. Dosti raje bi videl priloženo tubo, saj količina paste zadostuje za tri nanose. MX-4 pač ne “mečeš vstran”, tako sem višek termalne paste porabil tudi za dve leti staro grafično kartico in jo »z malo truda« ponovno obudil v življenje visokih frekvenc.
Nikakor ne boš spregledal nalepke z rekom, da hladilniku priteče 10 letna garancija. Snovalci več kot očitno verjamejo v svoj produkt ali pa gre zgolj za dobro marketinško potezo. Konec koncev – kaj pa se lahko okvari? 10 let je dolga doba in aluminijasto-bakrena struktura se ob normalni uporabi le stežka poškoduje. Naravno staranje bo postopoma pripeljalo do utrujenosti materiala, kar zna voditi v nekoliko nižjo zmogljivost? V 10 letih nas bo 90% skorajda zagotovo zastareli računalnik že zamenjala. Druga zgodba je ventilator. Mehanski premični deli so pokvarljivosti podvrženi dosti bolj, ampak desetim letom se pač ne gleda v zobe, kajne?
Znotraj najdeš še zadnjo ploščico za namestitev na Intel podnožja, (pri AMD-jevih uporabiš tisto, ki pride z matično plošče), BioniX F120 ventilator s sponkami, nastavke za AMD A4 in Intel 115x ter 20xx podnožja, sponke za dodaten ventilator in še kup vijakov v plastičnih vrečkah. Le ti so ustrezno označeni z nalepkami in nedvomno uporaba nenamenskega vijaka predstavlja zgolj posledico tvoje nepazljivosti.
Pohvaliti moram navodila, ki sicer niso direktno priložena. V embalaži najdeš QR kodo, ki te popelje na uradno stran podjetja, pred tabo pa se znajde kupček hladilnikov. Izbereš svojega in podnožje montaže, nakar boš pristal na odličnih navodilih, ki so dejansko koristna in jih je pred začetkom montaže vredno prebrati. Če ne drugega, ti bo prihranjena kakšna minuta dela ali manjša nevšečnost.
Namestitev je v primerjavi z nekaterimi hladilniki preprosta. Potrebuješ zgolj vijačnik in lahko pričneš. Ni naporno, niti časovno potratno, naposled gre le za pest vijakov. Še pred tem namestiti termalno pasto in tvoja naloga je zaključena (več o pravilni namestitvi najdeš na naši strani).
Metodologija testiranja
Šah mat.
Med vsakim testiranjem izdelkov poizkušam izključiti vse dejavniki, ki bi lahko vplivali na rezultat. Seveda se napake dogajajo, zaradi tega smo v teste sami dodali tri ponovitve testiranja pod enakimi pogoji. Pri hladilnikih sicer večjih težav pri tovrstnih testih ni. Vsakokrat bom dopisal pogoje, v katerih je bil test izveden. Tokrat smo vse hladilnike preizkusili pri sobni temperaturi 22 stopinj celzija.
Test sestavljajo trije 30 minutni testi v Prime95 in 30 minutno igranje aktualne igre Scum. Da test ne bi bil osamljen in da bi bil bolje dojemljiv sem vključil še dodatne hladilnike. Tako so se na mizi znašli Arctic Freezer 33 eSports One, Wraith Prism, Wraith Spire in ironično poimenovan AMD’s Near-Silent Thermal Solution (FX 6300). Preizkušeni so bili na tovarniških nastavitvah, ampak ker se prava učinkovitost prikaže samo ob intenzivnem gretju, smo se lotili tudi navijanja (vodič o navijanju Ryzen serije bo na našem portalu na voljo kmalu). Na tem mestu mi je izjemno žal, da nisem uspel pridobiti v uvodniku omenjenih Hyper 212 Evo in Cryorig H7, kjer bi se vstopni velikani udarili med sabo.
Temperatur v mirovanju ne bom meril, saj v mojih očeh nimajo nobene teže. Potem je dosti bolj smiselno merjenje glasnosti, ker je dosti bolj zgovorno. Žal v dani situaciji ne posedujem dovolj zanesljivih orodij, kjer bi bili rezultati realni in konstantni. Stanje bom kar se da dobro poizkusil opisati z besedami.
Prepričan sem v gladko zmago Arctic termalne rešitve, saj je med naštetimi najbolj masivna, čeprav tudi Wraith Prism še zdaleč ni od muh. Wraith in AMD NSTS se bosta definitivno obnesla nekoliko slabše, ob tem pa bosta tudi glasnejša.
Testni Sistem
Procesor: Ryzen 5 1600x pri 4GHz – 1,356V (želel sem uporabiti Ryzen 7 2700X, ki bi predstavljal večjo toplotno obremenitev, vendar ga nisem prejel pravočasno) Plošča: MSI B450 Tomahawk AM4 Grafična kartica: RX 570 8GB Ram: 2x16GB 2400MHz G.Skill Aegis (naviti na 3000MHz) SSD: 120GB Intenso Sata 3 Ohišje: odprt bench s 3 dodatnimi ventilatorji
Test temperatur
Test je potekal pod naslednjimi pogoji. Procesor Ryzen 5 1600X sem navili na 4 GHz pri voltaži 1.356V. S tem želim hladilnik preizkusiti pod največjim možnim stresom in razodeti, iz kakšnega testa je. V času merjenja je temperatura v sobi znašala 22C, enaka je bila za vse objekte testiranja.
V igri Scum se je živo srebro ustavilo pri 58C, kar je odličen rezultat ob navitem procesorju. Sicer uporabljeni procesor normalno deluje do okoli 85C, po preseženi meji se frekvenca naglo prične nižati. Le nekaj stopinj višje bo pripeljalo do varnostnega izklopa, ki bo preprečil nadaljnje poškodbe.
V 30 minutnem Prime95 je temperatura obstala pri 68C. Rezultat je dober, konec koncev Prime95 predstavlja enega izmed najtežjih ovir za novodobne procesorje, obremenitev, ki v realnem scenariju ni mogoča. Najpogosteje ga sicer uporabljamo za preverjanje stabilnosti navitja procesorja in rama.
Test glasnosti
Pod obremenitvijo pravzaprav ostane presenetljivo tih, predvsem na tovarniških nastavitvah. Ob navitju glasnost nekoliko naraste, še zmeraj pa ni moteča. Zvok je preprosto pronicljiv in se pomeša s “hrupom” ostalih komponent, kot prijatelj na zabavi, na katero ni bil povabljen.
Dejansko sem med pisanjem članka popolnoma pozabil na v ozadju tekoč Prime95. Nerodnost sem opazil šele, ob neuspešnem zagonu ene izmed iger.
Zaključek
Hladilnik me je uspel navdušiti. Kljub njegovi majhnosti je kompakten in uspešno kljubuje Supermožovim smrtonosnim toplotnim žarkom. Namestitev ni pretežavna in pri Arctic so se potrudili in napisali odlična navodila, ki bi jih razumel tudi največji tehnični alfabet.
Arctic Freezer 33 eSports One je možno kupiti v štirih barvnih izvedbah za vizualno zlitje s preostalimi deli računalnika. Dobro zasnovan je tudi sistem za natik ventilatorja. Če sem pri nekaterih drugih znamkah sponke komaj natikal na ventilator in kasneje reže hladilnika, je bilo tokrat dosti preprosteje.
Gre za dobro zasnovan hladilnik, ki me je uspel kar nekoliko presenetiti. Čeprav ima Arctic v mojem srcu posebno mesto, sem takoj ob ogledu imena imel pomisleke. Na misel mi je prišlo trženje adekvatnega produkta e-športnim navdušencem, ki se prevečkrat za nakup odločijo pod napačno sugestijo:” Uaa, e-šport hladilnik, zakon, bo moj pc hladen, kot špricer.”
Vendar priznam, pošteno sem se motil in hladilnik bom za daljše obdobje zaprl v temačen prostor, kjer ne bo moč ogledati svetlobe dneva. Edino mesto, kjer si ta hladilnik zasluži svoje mesto.
Se ti je uspelo prebiti čez goro vrstic? Super, potem imaš možnost, da osvojiš eno izmed dveh nagrad, ki ju bomo podelili zvestim bralcem. To sta PS4 igri Tour de France 2018, za ljubitelje kolesarstva in Agony (naš opis) za vse z zadostnimi testisi. Vse kar je potrebno storiti je, da pod YouTube posnetkom pustiš sporočilo ter vanj napišeš ali je zate kakovosten in tih hladilnik potreben, lahko pa z nami deliš še hladilni sistem, ki ga uporabljaš sam.
Industry Games so napovedali prihod svoje različice battle royale žanra. Gre za brezplačno igro imenovan Zeus Battlegrounds, kjer se bomo bojevali s 100 igralci v boj na blizu kar pomeni veliko mečev, sulic in podobnih hladnih orožij.
Celotna zadeva bo postavljena v okolje starih Grkov, ki bo obarvano z njihovimi božanstvi. Igralci se bomo lahko spopadli v ekipnem duhu proti ostalim ali pa se bomo v bitko podali povsem samostojno.
Lastnosti:
Borite se kot polbog s posebnimi močmi
Raziskujte velikanski svet
Igrajte sami ali v ekipi
Uporabljajte legendarna orožja
Igrajte v prvoosebnem ali tretjeosebnem pogledu
Prilagodite si svoj lik
Kdaj bo Zeus Battlegrounds izšel se še ne, lahko pa povemo, da jo bo možno igrati na osebnih računalnikih, na beta testiranje se lahko že prijavite tukaj.
Black Ops 4 dobiva nove informacije glede svojega težko pričakovanega battle royale načina. Že včeraj smo vam poročali o razkriti mapi, ki naj bi bila največja v Call of Duty zgodovini, danes pa smo dobili prvi igralni napovednik, ki je namenjen specifično Blackout načinu.
Treba je priznati da je video precej navdušujoč in stori točno to za kar je bil ustvarjen: igralcem vzbuditi zanimanje, ki jih potencialno zna ponovno vrniti v COD franšizo.
Poleg pokanja, hitre akcije, prevažanje z raznimi vozili kot so quadi in helikopterji lahko razdalje prečkamo celo s pomočjo wingsuita, med objekti pa se bomo lahko s pomočjo prijemalne kljuke vihteli kot nek naspidiran Batman.
Med akcijo lahko uzremo tudi zombije, ki bodo očitno tisti PvE element, ki dandanes manjka v popularnih predstavnicah battle royale žanra kot so PUBG ter Fortnite.
Call of Duty: Black Ops 4 beta se bo začela na PlayStation 4 10. septembra, na PC-ju pa bodo prednaročniki igro lahko preizkusili 14. septembra.
Če vam prednaročila ne gredo od rok, boste primorani za preizkus primorani počakati en dan dlje, celotna igra pa izide na 12. oktober 2018.
Pošteno smo že zakorakali v september in kot vsako leto, nas tudi tokrat čaka nova verzija košarke izpod prstov založnika 2K.
Letošnje preganjanje oranžne žoge se bo imenovalo NBA 2k19 in kljub temu, da je izid samo še par dni stran, vemo o nadaljevanju presenetljivo malo.
Založnik se je končno zmigal in prikazal prvi pošten igralni napovednik, ki je, treba je priznati, precej navdušujoč.
Sicer nekih podrobnih informacij iz napovednika ni ravno moč razbrati, saj je posnetek poln spektakularnih zabijanj ter kazanja igralcev ter njihovih značilnih proslavljanj. A vseeno smo dobili nekaj novih podrobnosti glede novosti v NBA 2K19.
Prenove bo delež “Neighborhood”, kjer bomo po mili volji preigravali ulično košarko, poleg tega pa bo tu prisoten cikel dneva in noči.
Sprememb bo deležen tudi način MyTEAM ter seveda najbolj popularni MyCAREER, kjer bomo spet ustvarili svojega košarkaša in se poskušali prebiti v elitne vrste NBA košarkašev. Tokrat bomo našo pot začeli v Kitajski, nato se bomo podali v G League ter naposled v NBA. Tudi letos bodo glasovno podajanje posodili pravi NBA igralci, ne bo pa manjkala tudi “zgodba”, ki, upamo, da bo letos vsaj približno dobra.
NBA 2K19 Anniversary Edition izide 7. septembra, medtem ko bo standardna inačica na voljo 11. septembra.
Založnik Ubisoft sicer pridno dela na nadaljevanju igre The Division a med tem časom ne smejo pozabiti tudi na izvirnik. Ta je med svojim obstojem pridobil kar nekaj posodobitev in razširitev, ta vikend pa bodo igralci lahko zadevo preizkusili povsem brezplačno.
Zastonj bo na voljo samo standardna edicija igre kar pomeni, da se za preigravanje treh do sedaj izdanih DLC-jev (Underground, Survival in Last Stand) obrišemo pod nosom.
Igralci lahko sicer kadarkoli preizkusijo brezplačno, časovno omejeno inačico, kjer lahko priplezamo do 8 stopnje oz. preigramo 6 ur vsebine a ta “free trial” ni isti kot ta brezplačna verzija in ta vikend tudi ne bo na voljo.
Kot ponavadi, če se med preizkusom zaželite polne igre, lahko to dobite znižano za 70% do 11. septembra v Ubisoftovi štacuni ali do 10. septembra na Steamu.
Brezplačni preizkus igre The Division je že štartal, zaključil pa se bo 13. septembra.
Se še spomnite samooklicanega ubijalca World of Warcrafta? No, takih naslov si je njega dni prisvojila vsaka prihajajoča MMO igra, a v temu primeru govorimo o naslovu Wildstar.
Razvijalec Carbine Studios je svoj prvi projekt razvil z namenom streženja publiki, ki so se jim zdele novodobne MMO igre preveč lahke in je želel zapolniti tisto nišno luknjo, ki jo poseljujejo “hardcore” igralci iger.
Wildstar je leta 2014 izšel kot MMO z mesečno naročnino a že leto zatem je presedlal na F2P model, kasneje pa je izšel tudi na Steamu.
A kljub temu so njegove številke padale iz meseca v mesec, od oktobra 2017 je špil istočasno nabral samo okoli 200 igralcev. To so za MMO porazne številke in založniku NCsoft ni preostalo drugega kot da igro odklopi od življenjske podpore, pod rušo pa bo odšel tudi razvijalec Carbine Studios.
Datum ugasnitve strežnikov zaenkrat še ni bil oznanjen a verjetno se bo to zgodilo v roku enega meseca.