🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 497

Earthfall – Predogled igre

Navadno se med pisanjem opisov iger poskušam izogniti besedam “klon” in “skoraj popolna kopija”. A nisem si mogel pomagati, da ne bi po nekaj sekundah igranja tokratne co-op streljačine že takoj opazil precej direktnih povezav z najbolj znano predstavnico tega žanra – Left 4 Dead 2. Kajti Earthfall si deli ogromno podrobnosti s tem veteranom, kljub precejšni razliki v tematiki, saj namesto hord hodečih mrtvecev srečuješ goro vesoljske nesnage. Sicer beseda klon ne pomeni nujno slabe stvari in dandanes težko narediš co-op preživetveno streljačino brez vsaj ene pripombe. Med drugimi sta nedavno nazaj iste obravnave bili deležni tudi Killing Floor in Vermintide franšizi, kljub lastni osebnosti in idejami, ki sta jih prinesli s sabo.

Earthfall pa se uspešne formule drži kot preprodajalec Bolhe in brez kakršnega koli sarkazma bi ga lahko oklical za Left 4 Dead 3. In to samo po sebi ni nikakor slabo, saj z drugačno tematiko, svežim pristopom in precej lepšo grafično podobo prinese zanimivo igralno izkušnjo, ki po mnogo aspektih spominja na že videno zapuščino. Morda pa jo celo preseže, čeprav to po popularnosti vsaj trenutno nikakor ne drži.


Razvojna ekipa: Holospark (ZDA)
Založnik: Holospark
Platforme:
PC
Datum izida: 26. 04. 2017 (zgodnji dostop)
Cena: 14.99 €

Zvrst: Co-op streljačina


Video opis


Lovci na vesoljce

Naloga je bila enostavna. Prebiti se do elektrarne, pritegniti čim več pozornosti in pobegniti, medtem ko bo nad prasce poslano vse razstrelivo, kar ga je preostanek človeške rase še premogel nastrgati na kup. Sonce je počasi začelo spust in s tem kazalo vedno daljše sence na razdejanje, ki je nekoč predstavljalo rastoče znake civilizacije.

Skupaj s tremi člani Gaming.si ekipe smo bili sredi ustvarjanja načrta, kako izpeljati akcijo “ubij vse, kar leze in gre”. A nismo se preveč obirali, saj je čas predstavljal dragoceno dobrino, ki jo je bilo danes bolj malo. Oboroženi z ničimer drugim kot pokalicami in dobro voljo smo se zagnali v dir, da bi nedobrodošle obiskovalce poslali nazaj v peklensko luknjo, od koder so prilezli … ali prileteli? Ne vem, morem pogledati v izročilo.

A navdušenje ni dolgo trajalo, saj še nismo dobro namočili municije v zeleno kri, ko je nekoga začela zabavati povezava, drugega je tiščalo na WC, tretji pa se je pritoževal glede orožij. Nič ne de, vesoljska nesnaga bo morala pač počakati na drug dan.

Lepši od konkurence

Najprej morem seveda omeniti, da je Earthfall v tem trenutku še v zgodnjem dostopu in tako dalje … na kratko – ima nezaželene hrošče in delovanje se bo (baje) izboljšalo. A kljub temu se glede slednjega ne morem kaj preveč pritoževati. AMD Nano, i7 7700K procesor ter 16 GB pomnilnika jo je brez težav gnalo na visokih nastavitvah z resolucijo FHD in padci pod 60 so se pojavili zgolj v najbolj obremenjujočih področjih ali ko je kolega zagrabil ognjemetalec.

Če je to še šlo skozi, ob zvišanju resolucije pomoči ni bilo več in na 2560×1440 tudi srednje nastavitve niso prinesle gladke izkušnje. A vseeno bi moralo delovanje biti zadovoljivo tudi na slabših sistemih *khm* samo vprašaj Anžeta *khm*, čeprav bodite pripravljeni, da malo spustite nastavitve. Sicer pa gre za teoretično nedokončano igro, katere delovanje se bo po vsej verjetnosti še izboljšalo, in kljub temu nimam nič proti zahtevnosti, dokler pride z grafiko, kot se šika.

Pa se grafika šika? Še kako. Če se poglobimo v igro, z Left 4 Dead 2 ne deli le igralnih podobnosti, temveč tudi splošni dizajn. Izgleda precej podobno, le bolj barvito, podrobno in nasploh bolj čudovito. Unreal Engine 4 prinese svoj sijaj, saj je Earthfall povsem zagotovo ena vizualno najlepših neodvisnih co-op streljačin.

S strežniki smo se sicer soočali z nemalo težavami, saj smo se lahko vsi povezali le na en računalnik, kateri koli drug pa druščine nikakor ni mogel pridobiti na svojo stran. Tudi ob igranju se je eden izmed igralcev sprva soočal s kar hudim zamikom, a čisto možno je, da je za to bil kriv slab internet gostilničarja in ne igra sama. Kakorkoli, vsi problemi z zatikanjem so v drugi igri izginili in skupaj smo preigrali par zabavnih partij, a vseeno je P2P povezava nekaj, kar me ni pridobilo na svojo stran že pri vseh Ubisoft večigralskih naslovih.

Neklasična sodrga 

V osnovi igranje deluje podobno kot pri Left 4 Dead, saj se s tremi prijatelji, neznanci ali računalniškimi pomagači (z nastavljivo inteligenco) združite pri opravljanju zaporednih opravil, ki se navadno končajo s pobegom iz zemljevida. Na voljo imaš štiri igralne like, sicer povsem identične glede na sposobnosti in različne le v osebnostnih in posledično pogostih pripombah med igranjem. Na izbiro imaš torej, če želiš igrati kot stereotipen črnec, hipster, emo pobič ali badass dekle. Ampak kogar koli izbereš, ostale boš še kako potreboval za preboj skozi katerega izmed šestih trenutno prisotnih zemljevidov.

Po prepiranju s soigralci “kdo bo imel koga” tako izbereš zemljevid in težavnost ter se podaš v lov za vesoljci. Čeprav lov mogoče ni ravno prava beseda, ker so bolj kot ne vesoljci tisti na lovu in sam se jih le odrešuješ po najboljših sposobnostih.

Skupaj z nekaj vrstami standardne topovske hrane jih sestavljajo tudi posebneži, kot so žirafe, ki te zagrabijo za glavo in odnesejo proč od prijateljev, debeli plinski samomorilci, agilni lovci iz Left 4 Dead na steroidih ter lebdeči jezo-napravljalci, ki razburijo bližnjo nesnago. A tu sta tudi dva neke vrste minišefa, za poraz katerih bo treba združiti moči ali pa posedovati kakšen minigun.

Od ostrostrelk do sekir

Na srečo je to in še več možno najti ali si enostavno “sprintati” po zaslugi 3D tiskalnika. Tako imaš navadno dejansko na voljo več orožij, kot jih lahko nosiš s sabo. Pokrivajo širok spekter bolj kot ne standardnih orožij, med drugimi pa jih sestavljajo jurišne puške AK47 in AK67, Glintec ostrostrelka, MP5X SMG ter BERG 930 puška za res trdovratne bučkarje, ki se prodrejo skozi obrambno linijo. A s tem nabor orožij še ni končan, saj so prisotni tudi razni pripomočki v obliki barikad, granat, postavljajočih pušk in postaje za zdravljenje.

Po zaslugi vsega se nikoli ne počutiš, kot da vesoljci igrajo umazano. Če se ločiš od skupine, te bo seveda kakšen poseben grdavž hitro pokončal, a s skupinskim delom in solidno organizacijo lahko premagaš vse ovire. V našem primeru je lastna nesposobnost povzročila več kot malo smrti in iskanja krivca, na kogar so nato vsi usmerili prst. Le redkokdaj je kdo krivil splošni dizajn, čeprav seveda nihče ne mara umiranja.

A le kako boš lažje spremljal in komentiral igranje ostalih borcev, ki zadenejo manj strelov v glavo kot Shaquille O’Neal prostih metov.

Zabaven izziv

Kljub vsem porazom in mnogim tragedijam smo se med igranjem večino časa smejali. Zabavno je bilo in ni nas motil občasen hrošč ali potreben ponovni začetek, to smo sprejeli kot le še eno oviro na poti do več zabave.

Sicer bi se precej stvari lahko še zlahka izboljšalo, več orožij bi bilo dobrodošlih, več posebnih vesoljcev še bolj in namesto P2P povezave bi zelo rad videl dejanske strežnike (zadnje se skoraj zagotovo ne bo zgodilo). A že v trenutni obliki gre za zelo igrano igro, ki po mojem mnenju glede na zabavnost preseže veliko konkurentov, zato je prava škoda, da zanjo ne ve večje število ljudi in zaenkrat moraš čakati, da najdeš igro brez vnaprejšnjega dogovora.

Sicer razumem, glede na ponavljajoče se igranje in preživet dosedanji čas v zgodnjem dostopu igralcev ni na tone in tako bi prav prijala kakšna oblika napredovanja izven posameznih tekem, ki bi vzpodbujala nadaljnjo igranje. Ker drugače se Earthfalla drži isti problem kot večine co-op iger, da enostavno ni tako zabavna brez soigralcev in da so računalniški pomagači le zasilna zamenjava.


Zaključek

Earthfall je šarmanten poizkus podoživetja uspeha Left 4 Dead franšize in vsekakor tudi sam prinese s sabo nekaj idej. Glede na podobnosti bi jo zlahka označil za kopijo, a je več kot to. Svež pristop in drugačni sovražniki so dobrodošli ter nič manj grozljivi in z nadaljnjim razvojem lahko pričakujemo še več raznolikosti ter odpravitev trenutnih pomanjkljivosti. Največja pomanjkljivost, mala igralna baza, se ne bo razrešila sama od sebe, a po vsej verjetnosti prav tako kmalu ne bo umrla.

Pozitivno:
+ Svež pristop
+ Zabavna igralna izkušnja
+ Vizualna plat je več kot zadovoljiva
+ Primerna tudi za malo slabše računalnike
+ Vesoljci so bolj zanimiv sovražnik od zombijev

Negativno:
– Brez soigralcev nekako izgubi večino zabavnosti
– Potrebuje več vsebine
– Ponavljajoče se igranje brez občutka napredka

Anthem prihaja marca 2019

Bioware je naznanil, da bo Anthem izšel marca 2019. Ker gre za eno izmed najtežje pričakovanih iger, ki je bila prvič predstavljena lansko leto na dogodku E3.

Glava družine pri BiowareBlake Jorgensen, je povedal, da je zelo navdušen in komaj čaka, da bodo lahko igričarji testirali to prav posebno igro ter uživali v neskončnih možnostih.

Trenutno lahko najdete na YouTube zelo malo vvideposnetkov, ampak na srečo so tisti, kar jih je, zelo dobri.

 

League of Legends – jutri veliki finale turnirja Red Bull Player One!

Pisali smo že o velikem tekmovanju, ki je nastal pod okriljem Red Bulla, nosi pa ime Red Bull Player One. Na kratko: gre za tekmovanje v igri League of Legends, kjer se dva igralca v načinu 1vs1 spopadeta na mapi Summoner’s Rift. Pogoji za zmago so različni, saj zmaga igralec, ki:

1. Uniči nasprotnikov stolp

2. Uniči nasprotnika (First Blood)

3. Doseže 100 Farminga

Odvila sta se že dva kvalifikacijska kroga in v prvem se je v srditih spopadih med kar 130 igralci naprej kvalificiralo 16 najboljših:

  1. Nejc Podlesnik
  2. Sebastjan Zgorelec
  3. Andrej Perše
  4. Rok Keršmanc
  5. Benjamin Rebernik
  6. Darko Jurić
  7. Kris Hafner
  8. Rok Tekavec
  9. David Pikš
  10. Mark Kopčič
  11. Rok Fišer
  12. Miha Novinšek
  13. Simon Škorjanc
  14. Nino Anderluh
  15. Rok Špoljar
  16. Žiga Jereb

Zmagovalec prvih kvalifikacij je postal Rok Fišer, ki je v finalnem obračunu premagal Sebastjana Zgorelca.


Malce kasneje so se odvile še druge kvalifikacije. Tudi tu tekmovalnega duha ni manjkalo, spopadlo se je 119 pogumnežev, naprej pa se je uvrstilo le 16 najboljših:

  1. Miha Pratneker
  2. Andraž Cesar
  3. Jan Ileršič
  4. Mitja Kraševec
  5. Nejc Smrekar
  6. Maks Kogovšek
  7. Mitja Rems
  8. Nejc Mežič
  9. Matej Fridrih
  10. Jaka Kogovšek
  11. Klemen Klepač
  12. Andraž Jelenc
  13. Rok Sekirnik
  14. Andraž Sodja
  15. Tadej Verderber
  16. Neil Mlakar

V finalnem spopadu sta si na nasprotnih bregovih stala Andraž Cesar (Háchì) ter Miha Pratneker (Juke XI), kjer je med napetim bojem na koncu prevladal Miha.


Tako smo dobili 32 najboljših in oder je pripravljen za finalni obračun. Ta se bo odvil jutri, 12. maja, v grajskem gledališču na Ljubljanskem gradu, okvirni časovni razpored dogajanja pa je sledeč:
  • 10.00–10.30: Prijava in sprejem tekmovalcev
  • 10.45–11.00: Briefing
  • 11.00–17.00: Spopadi 1v1
  • 17.00–18.00: Finale Red Bull Player One Slovenija
  • 18.00–??.??: Druženje

In kaj čaka velikega zmagovalca? Oh, nič kaj takega, samo dvotedenski trening v tujini ter nastop na svetovnem finalu v Braziliji, kjer bo zastopal barve Slovenije, poleg tega pa bo svoje treninge lahko opravljal na čisto svojem novem prenosniku Hp – Omen!


Da obiskovalcem ne bo dolgčas, bo poskrbel popularni DJ Timo G, dogodek pa bo moč spremljati tudi preko Twitch kanala.

A pustite prenose in se tega posebnega, predvsem pa redkega dogodka udeležite v živo ter z bučnim aplavzom nagradite in spodbujajte svoje favorite. Pokažite vsem, da je League of Legends scena v Sloveniji še kako prekleto živa!

Overkill’s The Walking Dead dobil nov napovednik

0

The Walking Dead serija je sicer že dobila nekaj iger, med njimi zagotovo najbolj izstopa Telltalova serija avantur, a njeni oboževalci vseeno akajo na nekaj bolj akcijskega, kjer je malce več dejanskega igranja, za razliko od klikanja dialogov v prej omenjeni seriji.

To željo zna potešiti prav nov naslov, ki nosi ime Overkill’s The Walking Dead. Šlo naj bi za sodelovalno, večigralsko, prvoosebno streljanko, kar seveda takoj prikliče spomine na popularen Left 4 Dead.

Razvijalec je včeraj prikazal nov napovednik, ki je predstavil tretji igralni karakter, z imenom Grant. Pred tem so predstavili že dva, in sicer Aidena ter Mayo, Grant pa je v primerjavi z njima precej bolj izkušen in resen. Po napovedniku sodeč gre za pretkanega pobijalca nemrtvih, ki ima pred sabo samo eno misijo: najti svojo vnukinjo.

Napovednik je odličen – temačen in prepojen z občutkom brezupja. Upamo, da končni izdelek ne bo samo čistokrvna akcija, ampak da bo naslov podpirala tudi odlična zgodba.

Overkill’s The Walking Dead bi moral sicer iziti že leta 2016, kljub zamikom pa razvijalec cilja na izid v letošnji jeseni.

Bioware z igro, podobno Dragon Agu

Bioware, priznani avtor serij Mass Effect, Baldurs Gate ter Neverwinter Nights, naj bi delal na povsem novi igri, zelo podobni njihovi franšizi iger Dragon Age.

Vsaj tako je zapisal Biowarov Casey Hudson v njihovem novem blog prispevku. Pravi, da imajo manjše interne ekipe, ki skrbijo za vizijo njihovih prihodnjih iger. Razvijajo pristope, ki se razlikujejo od njihove prihajajoče igre Anthem. Eden od teh novih naslovov naj bi bil zelo podoben Dragon Agu, a Casey ni razkril, ali bo to povsem nova serija iger.

Ko smo že pri Anthem, je Hudson razkril tudi, da se bo zgodba vrtela okoli našega karakterja, da bomo prav mi odločali, kako se bo slednja razvila, in da bomo igralci postali heroji. Čeprav naj bi take karakteristike običajno odražale enoigralski naslov, Casey pravi, da je skeptičnost odveč, saj bo Anthem te težave rešil na svoj način.

Anthem je dobil tudi nov datum izida, in sicer se bo to zgodilo marca 2019.

Madmind Studios z novim napovednikom za prihajajočo igro Agony

Madmind Studios so pokazali nov napovednik za zelo zanimivo srhljivko Agony, ki ima lepo narejeno grafično podobo v najnovejšem Unreal pogonu, tako da bomo lahko izkusili pekel v popolnosti. Ker je igra na pogled zelo kruta, so razvijalci celo naredili cenzuro za konzole in tudi osebne računalnike, ampak na PC-jih bo to cenzuro mogoče vsaj izklopiti.

Agony je srhljivka, kjer bomo kot igralec začeli svojo zgodbo v peklu kot mučena duša. To nam bo tudi omogočilo prav posebne moči, s katerimi bomo lahko nadzirali demone in ostala živa bitja, najdena v peklu. Agony bomo lahko igrali že konec meseca saj izide že 29. maja.

Esports Superstars: Paladins Las Vegas dobil zmagovalca

0

V Las Vegasu je 5. in 6. maja potekal svetovni turnir 5v5 v igri Paladins, tam pa je zmagovalca čakala nagrada v vrednosti 50.000 dolarjev. Sam sem navijal za Natus Vincere (v latinščini to ime pomeni “rojeni za zmago”), saj je njihov najboljši igralec Mutu preprosto premočan s Championom Androxusom. Kaj hitro se je izkazalo, da so G2 Esports boljši.

Ekipe, prvič poražene na tem turnirju, so pristale v skupini poražencev, najboljši pa so ostali v skupini zmagovalcev. S to potezo so želeli čim bolj pošteno določiti prvaka. Takšen način je rešil Team Envy, saj je prvič izgubila proti Fnaticu. V finalu so se tako srečale štiri ekipe, med njimi pa sta si znova stali nasproti Fnatic in Team Envy, slednja je bila boljša s 4:3.

Da žalost poraženih ni bila prevelika, so vsi sodelujoči na turnirju prejeli tolažilno denarno nagrado.

Prihaja RAGE 2?

0

Včeraj se je zgodilo nekaj zanimivega. Namreč, spletna trgovina Wallmart Canada je “po nesreči” na svoji strani objavila ogromno še nikoli napovedanih iger, za katere se sumi, da se bodo pojavile na letošnjem dogodku E3.

Med naštetimi naslovi smo lahko ugledali igre, kot so Final Fantasy 7 Remake, Just Cause 4, Splinter Cell, Dragon Quest 2, LEGO DC Villans, Borderlands 3, Gears of War 5, Forza Horizons 5, Assassin’s Creed ter RAGE 2.

Koliko je na tem resnice, ni znano, in med igrami je nekaj sumljivih naslovov, kot denimo Forza Horizons 5, saj zaenkrat še nismo uzrli niti četrtega dela.

A zanimivo postane pri igri RAGE 2. Uraden Twitter račun igre je po dolgem zatišju nenadoma oživel in prilepil hudomušno sliko, kaj vse je pri objavi narobe.

Še bolj zanimiv je odgovor Peta Hinesa, podpredsednika Bethesda Softworks, ki je na Tweet odgovoril: “Zaradi tega ne moremo imeti lepih stvari.”

Zabavi se je pridružil še uraden Twitter račun Bethesde, ki je odgovoril preprosto z besedo: “Model.”

Ali to vse skupaj pomeni, da je na tem nekaj resnice? Posebej je zanimiv odgovor Hinesa, ki je morda na E3-ju pripravljal veliko presenečenje, ampak mu ga je na žalost pokvaril Wallmart.

Kakorkoli že, nihče ni direktno zanikal nadaljevanja, tako da se lahko morda le veselimo te streljačine, ki je njega dni grafično obetala, a bila na koncu samo povprečna v vseh drugih igralnih mehanikah.

Call of Duty: Black Ops 4 bo vseboval zombije

0

Razvijalec Treyarch, ki skrbi za Black Ops vejo Call of Duty serije, je včeraj na Twitterju potrdil, da bo v njihov prihajajoč naslov Call of Duty: Black Ops 4 vključen tudi zombi način.

Call of Duty: Black Ops 4 bo ostal brez kampanje

Gre seveda za popularen večigralski način, kjer se igralci spopadejo s hordo nemrtvih. Več podrobnosti kot slike iz Twitterja zaenkrat še nimamo, bo pa 17. maja na voljo veliko več informacij, kjer bo verjetno povedano nekaj tudi glede zombijev.

Call of Duty: Black Ops 4 že nekaj časa buri duhove s kontroverznimi napovedmi. Razvijalec je najprej svoje pristaše razburil z govorico, da štirica naj ne bi vsebovala nobene enoigralske kampanje. Pojavile so se tudi nove govorice, da naj bi bil naslov na voljo ekskluzivno v Blizzardovi trgovini Battle.net.

Kakorkoli že, več bo znanega čez en teden in lahko ste prepričani, da vas takrat čaka podroben report na naši strani.

Diablo 2 predelava v pogon Starcrafta 2 bo kmalu na voljo za testiranje

0

Imate dovolj preigravanja igre Diablo 3 in se vam kolca po dobrih, starih časih legendarne dvojke? Morda pa bi se rade volje spravili na preigravanje Hudičevca 2, ampak vas zastarela grafična podoba vedno znova odvrne od igranja?

Za vse vaše skrbi in bolečine zna poskrbeti prav posebna modifikacija, imenovana The Curse of Tristram. Gre za predelavo igre Diablo 2 v pogon bolj modernega naslova, Starcraft 2, kar bo s sabo prineslo naprednejšo grafično podobo ter naprednejše animacije. “Modder” egodbout 2 namerava prenesti v bolj moderen izgled kar celotno kampanjo, to pa je seveda ogromen podvig. Očitno je projekt dovolj napredoval tudi za testno verzijo, namenjeno širši javnosti. The Curse of Tristram bo tako 11. maja moč preigravati, za preizkus pa potrebujete le Starcraft 2 Arcade, ki pa je povsem brezplačen. Testiranje se bo izvajalo na ameriških, evropskih in azijskih strežnikih, v tej testni verziji pa bo celo mogoče izbirati med tremi težavnostmi. Spodaj si lahko ogledate prvi napovednik.

Conan Exiles zapušča zgodnji dostop

0

Preživetvena igra v zgodnjem dostopu. To so bile besede, ki so včasih povzročile igralcem instantno zavijanje z očmi, in čeprav je še danes na voljo ogromno iger te zvrsti, se je trend vedno novih preživetvenih iger vendarle malce umiril.

V to zvrst se uvršča tudi Conan Exiles, ki je v zgodnji dostop vstopil januarja 2017, njegov slavni rodovnik pa ga je postavil na vidno mesto v preplavljenem žanru. Trpela ni niti prodaja in tako je razvijalec Funcom objavil, da je bilo prodanih že več kot milijon izvodov. Tudi razvoj igre je potekal gladko in brez večji zapletov, zdaj pa je končno na voljo tudi v polni inačici.

Skladno s polnim izidom smo dobili tudi povsem nov napovednik, ki vam bo na kratko orisal, za kaj v Conan: Exiles sploh gre. Cena igre je bila v zgodnjem dostopu skromnih 30 €, sedaj pa je narasla na malce dražjih 40 €.

Little Nightmares prihaja na Nintendo Switch

Razvijalec Tarsier se je odločil, da bo svojo luštno a temačno pustolovsko igro Little Nightmares pripravil tudi za najnovejšo in prenosno konzolo Nintendo Switch. Razvijalci so celo tako navdušeni, da so za to pripravili prav napovednik, za katerega verjamemo, da bo razveselil marsikaterega zagriženega oboževalca Switcha. Poleg tega so razvijalci izdali še zadnji DLC, imenovan The Residence.

Tistim, ki še niste slišali za igro Little Nightmares, lahko povemo, da gre za ugankarsko pustolovščino, definitivno vredno igranja. Celotno igro bo mogoče začeti z igranjem na konzoli Switch 18. maja. Spodaj pa si pa lahko še ogledate napovednik te zelo zanimive igre.

Atomic Heart – zanimiva streljanka, ki se dogaja v Sovjetski zvezi

0

Razvijalec Mundfish dela na zanimivi prvoosebni streljanki, ki naj bi se odvijala v alternativni verziji Sovjetske zveze. Atomic Heart tako vsebuje zelo zanimiv artistični izgled, in čeprav gre v srži za prvoosebno streljanko, ne bo vse samo v divji akciji. Igra naj bi vsebovala tudi različne naloge oz. “queste” in naj bi tako malce spominjala tudi na popularni Bioshock.

V Atomic Heart bomo vstopili v škornje posebnega agenta P-3, ki se bo znašel v tovarni, imenovani 3826. Tam je šlo nekaj narobe in na nas je, da odkrijemo, kdo stoji za vsemi vragolijami. Tovarno so namreč poselili ponoreli roboti, a brez skrbi, saj bomo s seboj prenašali impresivno orožarno za obračunavanje z dotičnimi negativci. Če pa nam ne bo do konstantnega pokanja, se bo mogoče pobijanja zlobnežev lotiti tudi bolj skrivalniško, sčasoma pa bomo odkrivali nove načine za instantno eksekucijo jeklenih kant iz zasede.

Čeprav Atomic Heart še nima postavljenega datuma izida, razvijalci pravijo, da naj bi se to zgodilo še proti koncu leta. Do takrat pa imamo prve slike iz igre ter napovednik, vse skupaj pa si je moč ogledati spodaj.

Thanos prihaja v Fortnite!

Ste vedeli, da sta režiserja popularnega filma Avengers: Infinity War, Joe in Anthony Russo, velika oboževalca igre Fortnite? Nad pričujočim “battle royal” naslovom sta celo tako navdušena, da bosta ta teden v Fortnite pripeljala negativca Thanosa!

To se bo začelo že danes, ko se bo Thanos pojavil v posebnem načinu, imenovanem “Infinity Gauntlet Limited Time Mashup”. Ta bo praktično isti kot navaden spopad v igri, razlika pa je, da se bo mogočna “Infinity Gauntlet” pojavila nekje drugje na mapi. Srečen igralec, ki bo na njo naletel, bo pridobil moči Thanosa. Kako točno bo to izgledalo in s katerimi sposobnostmi se bodo igralci lahko poigrali, zaenkrat še ni povsem jasno.

“Zadnjih par mesecev, med urejanjem filma Infinity War, smo si vzeli odmore in odigrali par rund Fortnita. Potem smo začeli razmišljati, kako kul bi bilo, če bi nekako združili Fortnite in Avengerse v sami igri.”

Poln intervju si lahko preberete tule, zagotovo pa čaka oboževalce Marvel univerzuma zabaven teden.

Roblox: Ukinjena znana igra “Pokemon Brick Bronze”

Pred kratkim ste strastni igralci Robloxa najbrž opazili razliko v “Games” meniju …
Če ste, se niste zmotili.

Ukinitev

Da, v preteklih dneh je Roblox zaradi avtorskih pravic lastnika Pokemon znamke, Nintenda, ukinil zelo znano igro, Pokemon Brick Bronze.

Vzrok

… je bil zaslužek igre, skrajšano PBB. V Robloxu, kjer ima lahko vsak svojo igro, je prisotna denarna enota “robux”, ki se lahko kupi s pravim denarjem. S to valuto je v vsaki igri, v kateri je to na voljo, omogočeno nakupovanje raznih priboljškov in izboljšav, vendar razvijalci prejmejo le del teh “robuxov”, saj večino zase vzame Roblox. Pri priznanih razvijalcih se te številke pretvori v pravi denar in razvijalec jih prevzame. Nintendo se s tem zaslužkom seveda ni strinjal, zato se je zaradi kršenja avtorskih pravic pritožil, in tako je bila igra odstranjena.

Posledice

Igralci so, da bi postali karseda najbojši, na Pokemon Brick Bronz zapravljali veliko denarja in ur svojega časa. Sedaj je vsega konec. Ali bodo na Robloxu vrnili vse zapravljene količine “robuxov”, še ni znano, zato so se igralci že pritožili za vračilo …

Bill Gates: “Vlaganje v Bitcoin je noro!”

Kriptomrzlica se je v zadnjih časih končno malce umirila, kar je dobra novica za vse tiste, ki ste odlašali z nakupom nove grafične kartice. Cene teh se počasi vračajo v razumljive okvire, in čeprav situacija še ni povsem ista kot pred eksplozijo kriptovalut, je vseeno veliko boljša kot pred nekaj meseci.

Slavni Bill Gates se je pred kratkim v intervjuju z CNBC dotaknil tudi kriptovalut. In o njih nima prav dobrega mnenja saj je imel pripravljenih par pikrih izjav.

“To je ena najbolj norih, spekulativnih stvari, ki sem jih videl. Če gledamo to kot skupino naložb, ne proizvajate ničesar, zato ne smete pričakovati, da bo šla vrednost navzgor.” Dodal je še: “Bitcoin in druge kriptovalute so investicija tipa ‘kdo je večji bedak.'”

A ni edini z negativnim mnenjem, saj je imel marsikaj negativnega za pripomniti tudi milijarder Warren Buffet, ki jih je označil kot “strup za podgane na kvadrat”. Njegovim domnevam je pritrdil še en milijarder, Charlie Murger, ki je trgovanje z kriptovalutami označil kot “demenco” in da je to podobno, “kot da nekdo trguje z drekom, vi pa se odločite, da nočete biti izključeni.”

Ko tako velika imena o določeni zadevi podajo negativna mnenja, se to seveda pozna. Tako je po teh izjavah vrednost Bitcoina padla za 6 % na 9.300 $, včeraj pa še za dodatna 2 %, isto pa se je zgodilo tudi z drugimi kriptovalutami.

O propadu kriptovalut poslušamo že nekaj časa, a dejstvo je, da Bitcoin ostaja močno vredna valuta. Nam je samo pomembno, da se cene grafičnih kartic normalizirajo in upamo, da bo v prihodnosti obstajal svet, kjer bodo grafične kartice in kriptovalute lahko živele v lepem sožitju.

 

State of Decay 2 – znane sistemske zahteve

0

Počasi se približuje čas, ko bomo zopet preganjali nemrtve (ali pa oni nas) ter skrbeli za skupino preživelih, zraven pa še postavili kakšno bazo. Seveda govorimo o igri State of Decay 2, ki bo 22. maja doživela svoj izid.

Razvijalec Undead Labs nam je zato dal še dobra dva tedna, da dodobra preverimo strojno zmogljivost naših PC-jev, saj je izdal uradne sistemske zahteve, ki si jih lahko ogledate spodaj. Mimogrede, State of Decay 2 bo izšel samo v Microsoftovi trgovini, zato boste za poganjanje naslova primorani v nadgraditev na Windows 10. Bo pa igra podpirala povezovanje Xbox One ter PC igralcev v večigralstvu, kar je vsaj majhna tolažba.

State of Decay 2 dobil igralni napovednik

MINIMALNE SISTEMSKE ZAHTEVE:

  • OS: Windows 10
  • Arhitektura: x64, X64
  • DirectX: Verzija 11
  • Sistemski pomnilnik: 8 GB
  • Grafični pomnilnik: 2 GB
  • Procesor: AMD FX-6300 | Intel i5-2500 @ 2.7 GHz
  • Grafična kartica: NVIDIA GeForce GTX 760 | AMD Radeon HD 7870

PRIPOROČENE SISTEMSKE ZAHTEVE:

  • OS: Windows 10
  • Arhitektura: x64, X64
  • DirectX: Verzija 11
  • Sistemski pomnilnik: 16 GB
  • Grafični pomnilnik: 4 GB
  • Processor: AMD FX-8350 | i5 4570 @ 3.2 GHz
  • Grafična kartica: NVIDIA GeForce GTX 960 | AMD Radeon R9 380

 

Asura’s Wrath končno lahko igramo tudi na osebnih računalnikih

Tretjeosebno igro Asura’s Wrath, produkt založnika Capcom in razvijalca CyberConnect2, lahko končno igramo tudi na osebnih računalnikih. Gre za igro, izdano leta 2012 za PlayStation 3 in Xbox 360, ki jo lahko zdaj preko RPCS3 emulatorja poganjamo kar na PC-ju.

Vsebuje vso vsebino, vključno z DLC-jem, tu pa je tudi značilna anime grafično podoba ter zgodba, predstavljena po epizodah. Poleg tega lahko dosežemo 30 sličic na sekundo v kar 4K ločljivosti.

Več informacij o tem, kako zadevo usposobiti, dobite na spletni strani emulatorja. Naj opomnim, da RPCS3 emulator že poganja igre, kot so God of War 3, Red Dead Redemption in Demon’s Souls.

Modifikacija za Half-Life 2: Epizoda 3 dobila nov napovednik

0

Se še spomnite, ko je glavni pisec Half-Life franšize, Marc Laidlaw, izdal srce trgajoč scenarij za tretji del epizode, ki je že dolgo tega poniknila v globine Valvovih trezorjev?

Skupnost navdušenih “modderjev” seveda ni počivala in kmalu po tej izjavi se je začelo delo na modifikaciji Project Borealis, ki bo poustvaril Marcov scenarij v neuradni tretji epizodi.

Celotna Half-Life igra poustvarjena v Minecraftu

Čeprav je projekt zajeten in zelo verjetno še zelo daleč stran (čeprav, če ste česa Half-Life oboževalci vajeni, je to čakanje), naj bi delo lepo napredovalo in razvijalec naj bi v tej tretji posodobitvi naredil največji preskok v razvoju doslej. V spodnjem napovedniku si je moč ogledati prve posnetke iz dejanske igre, dokončana pa naj bi bila tudi prva verzija scenarija in s tem tudi prva inačica zgodbe.

Quake Champions bo dodal bote

0

Razvijalec id Software je včeraj objavil pomembno novico o njihovi prihajajoči večigralski streljanki Quake Chamions.

V igro namreč nameravajo kmalu vključiti “bote”, nasprotnike, ki jih nadzoruje umetna inteligenca. To je odlična novica za tiste, ki bi radi pred igranjem proti živim nasprotnikom raje malce potrenirali in se dodobra seznanili z igralnimi mehanikami.

Quake Champions v novem napovedniku prikazal impresiven sistem razčetverjenja nasprotnika

Prisotna bo tudi možnost izbiranja težavnosti nasprotnika, kjer se bodo slednji, recimo na najlažji stopnji, izogibali pobiranju močnejših orožij, to pa bo neizkušenemu dalo več možnosti in prostora za dihanje med spopadi.

Boti bodo prišli v dveh fazah, v prvi bodo nasprotniki z umetno inteligenco na voljo samo v načinih “deathmatch”, “team deathmatch” ter “instagib”, druga faza pa naj bi bote prinesla v še več različnih igralnih načinov.