Black Eye Games so naznanili prihod zgodnjega dostopa njihove igre Gloria Victis.
Razvojna ekipa: Dambuster Studios (UK)
Založnik: Deep Silver
Spletna stran: https://www.homefront-game.com/
Steam: https://store.steampowered.com/app/223100/
Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=mJgtdf-Kd_Y
Operacijski sistemi: Windows 7-10
Datum izida: 20.5.2016
Cena: 59.99€
Zvrst: Prvoosebna streljanka
Video Opis
Opis
Kavbojec ChickChock pokonča še zadnjega Korejca preden se odpravi na hladno pivo in hamburger. Ljubo doma, kdor ga ima.
Homefront: the Revolution je obljubljala ogromno, morda celo preveč. Zapleti s samo igro so se pojavili že zgodaj v njenem razvoju, saj si je naslov med seboj podajalo več razvijalskih hiš. Bila je že izjemno blizu preklica, vendar so se najhujšemu uspeli izogniti. Pa je razvijalcem uspelo? So dostavili igro vredno igranja? Težko, bi odgovoril na kratko.
Postavljen si v vlogo ameriškega partizana Ethan Brady-a, upornika, ki se bori za ponovno obuditev svobode v ZDA, saj je čudoma Severni Koreji uspelo skozi leta okupirati tvojo domovino. Tako te namesto Coca-Cole vsako jutro, v od urina zaudarjajočem stanovanju, pričaka korejska scalnica, ob tem pa te prisilijo, da opustiš hranjenje z HotDog-i in podobno navlako?! Nikakor, to je zadnja stvar, ki jo lahko odvzameš kavboju. Za Hot-dog se je vredno boriti. To ugotovi par mozoljastih posameznikov, ki se iztrgate iz vajeti in poizkušate sprožiti revolucijo.
Torej, v skupini pobov in dečev je ponovno zaživela ideja o svobodi in neodvisnosti. Namenite se na osvobodilni boj, na katerega bi bil ponosen tudi sam Josip Broz. Ampak, da ne bo preprosto poskrbijo tehnološko superiorni Korejci, medtem ko boste uporniki životarili z že pred leti zastarelimi orožji, ki bi se jih sramovala tudi Slovenska vojska. Slednjega boš lahko nabavil na marketu ali v različnih, po zemljevidu raztresenih, štacunah. Zanj bodo trgovci zahtevali $ ali posebne točke, ki jih pridobiš z izvajanjem revolucijskih dejanj (predvsem osvobajanjem pomembnih točk po zemljevidu).
Na tem mestu bi pohvalil modeliranje orožij. Za razliko do ostalih iger lahko s sabo nosiš samo dve različni orožji (kasneje se doda še dodatno), pištolo in poljubno orožje po izbiri (lok, puška, pumparica, mitraljez). Za vse je možno kupiti modifikacije, ki lok spremenijo v ognje strel, brzostrelko v minomet in tako dalje. Vse, kar je potrebno za slednje storiti, je z tipko X odpreti vmesnik, kjer se za posamezno orožje nahajata po dve modifikaciji.
Ob tem lahko na orožja dodaš dušilec zvoka, stabilizator, lupo za ostrostrelska orožja ipd, ki jih je potrebno predhodno kupiti. Izbire je ogromno in v tem segmentu igri uspe. Ampak žal vsako dobro stvar pokvari z več napakami. Za uboj Korejca boš nemalokrat moral porabiti ducat streliva, kajti tudi strel v glavo jih začuda večkolikokrat ne pokonča. Slednje nekoliko odvzame od vzdušja in zna privesti do frustracij. Modifikacije orožja (razen neslišnega) tako mnogokrat sploh ne pridejo do izraza, saj je dosti lažje kot Rambo, igrati kot Sam Fisher (Splinter Cell). Če azijski kolega zasliši strele ali te opazi bo kaj hitro sprožil alarm, ti pa boš prisiljen bežati po mestu medtem ko se za tabo podi celotna armada umsko mrtvih poševno-očesnežev. Žal pa je kot po naročilu tudi tiholazništvo bolj slabo narejeno. Nemalokrat se ti bo pripetilo, da te sovražniki ne bodo opazili, čeprav bi te morali – pa tudi obratno.
Umetna inteligenca nasprotnikov je izjemno slaba, v bistvu težko rečem, da obstaja. Sicer se znajo skriti v kritje, ampak najpogosteje bodo proti tebi jurišali v ravnih vrstah. Znajo pa biti tudi hudičevo dobri strelci in kar pogosto bodo redno delili zadetke iz težkih položajev.
Zgodba s sabo ne prinese nič posebnega, tipična ameriška domoljubna igra, kjer si postavljen v vlogo junaka, ki bo Američane odrešil pred zlobnimi Korejci. Ni slaba, je pa predvidljiva in ne postreže z nobenimi dobrotami. Trudi se z vpeljavo stranskih misij, ki pa so izjemno ponavljajoče in popolnoma ne navdahnjene (tipične pojdi tja, prinesi to, očisti in zasedi tisto).
Ena izmed redkih zanimivih novitet je novačenje soborcev v tvojo enoto, kje so lahko hkrati pristoni do štirje vojščaki. Vendar to, kot je za to igro značilno, pokvari tudi to idejo, saj znajo biti pomočniki v veliko primerih večja nadlega od sovražnikov. V boju kljub vsemu pridejo prav (khm…khm… za razliko od Battlefield: Hardline).
Igra je drugače odprtega tipa. Zemljevid je razdeljen v več okolišev po katerih se lahko, bolj kot ne, prosto sprehajaš. Delijo se v rumene, zelene in rdeče. V rdečih divjajo spopadi med KLA in uporniki. V teh conah civilistov ne boš našel. Povsod boš lahko videl ruševine, ki so posledica spopadov (dejanskega uničevanja objektov nisem zasledil). V zameno se boš lahko naokoli podil z motorjem. Slednjega najbrž ne boš kaj prida uporabljal, saj je zaradi slabe optimizacije in nadzora vožnja precej mukotrpna. V rumenih področjih je vzdušje nekoliko bolj umirjeno. Najlažje bi jih opisal kot geto, saj se v njih nahajajo tudi civiliste. Zaradi tega bo v spopadih potrebno deliti dobro odmerjene strele, saj si lahko drugače nakoplješ gnev ljudstva. Mogoča bodo tudi postranska opravila v obliki pomoči meščanom. Dolgoročno bo tvoj cilj pridobiti njihovo zaupanje in jih pridružiti uporu. V zeleni coni pa se nahaja elitni del mesta, ki pa je dobro utrjen in zavarovan. V njem so nakopičeni izdajalci skupaj s samimi okupatorji.
Vendar najbolj pereči problem, na katerega sem naleteli, ni vezan na same mehanike. To je naravnost obupna optimizacija, saj igra niti na mojem sistemu –i5, r9 390, 8GB, ni bila sposobna delovati na 60 FPS, kar sam štejem za standard normalnega igranja na osebnih računalnikih. Še več, tudi ko sem vse nastavitve nastavil zgolj na minimum, z izjemo resolucije, igra ni bila sposobna zagotoviti tekoče izkušnje. Sličice večino časa nihajo med 30 in 60, ne glede na nastavitve, ogromno je tudi zatikanja, to pa je za strelsko igro nesprejemljivo. Odvzame skoraj ves užitek, je pa res tudi, da bi bila igra tudi z brezhibno optimizacijo daleč od idealne.
Če nekako strnem v celotno igra ni slaba. Kot ste lahko že zgoraj prebrali, imam hudo zamero do njene neizpiljenost, saj, da občutek zgodnjega dostopa oz. pozne beta verzije. Nakupa v trenutnem stanju za polno ceno ne morem priporočiti, razen če jo ujamete na kakšni razprodaji po 10-15€ (v kolikor izboljšajo delovanje, kar se bo najbrž zgodilo po nekaj popravkih). Priznam, da sem se zaključka igre veselil bolj kot Olimpija svojega prvega naslova v državnem prvenstvu.
Kar nekaj založnikov je znanih po temu, da njihove igre v napovednikih izgledajo veliko bolje kot pa končni produkt.
Če se vam je zdela igra Rainbow Six Siege zanimiva a za preizkus niste želeli plačati polne cene, potem je tu dobra novica za vas.
Blizzardova najnovejša igra Overwatch je med kritiki požela hurosko odobravanje, očitno pa je všeč tudi samim igralcem.
Ubisoft kot vedno, znova in znova preseneča z novimi stvarmi. Tokrat so nam pripravili nov film.
Vam je kdaj prišlo na pamet realiziranje predmetov iz video iger? Nek posebnež je tako idejo speljal od samo zamisli do končnega izdelka.
Založnik Digital Revolver ter naši južni sosedje, razvijalec Croteam sta napovedala nov del v Serious Sam franšizi.
Razvojna ekipa: Byzantine Games (ZDA)
Založnik: Slitherine Ltd.
Steam: https://store.steampowered.com/app/397190/
Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=X_lUZQN4AhA
Operacijski sistemi: Windows XP, Vista, 7, 8, 8.1, 10
Datum izida: 19.5.2016
Cena: 27.99€
Zvrst: Potezna Strategija
Dobro, saj vem… Ime ni ravno privlačno. Nanaša se na obdobje Japonske civilne vojne – Sengoku Jidai, v katerem so se Japonski klani združili… na krvav način. Gre za naslednika igre Pike & Shot, igri pa sta po mehanikah skoraj identični. Glavna razlika je, da se bodo namesto Evropskih mušketirjev tu med seboj pobijali samuraji in ronini. Postavljena je namreč na območje Japonske med 16. in 17. stoletjem.
Gre za, vsaj za Evropske razmere, dokaj neznano obdobje, najbližji igri pa sta najverjetneje Shogun: Total War ena in dve. Tudi na prvi pogled Sengoku Jidai spominja na Shogun, čeprav se dejansko zelo razlikujeta. Bitke se tu ne odvijajo v realnem času, ampak potekajo potezno, fokus pa je predvsem na samem bojevanju in ne na grajenju in razvoju novih tehnologij. Tako je tempo počasnejši, kampanje pa so krajše.
Kot sem že dejal in kot najverjetneje veste, če ste oboževalec Japonske zgodovine, je igra postavljena v obdobje Sengoku. Takrat je več Japonskih klanov zašlo v civilno vojno za prevlado nad celotno Japonsko. Najbolj poznani vodja je bil Oda Nobunaga, ki je mnogokrat omenjen v zgodovinskih strategijah, tudi v Total War: Shogun 2. Po nasilni “združitvi” njegov naslednik Hashiba Hideyoshi ni bil zadovoljen le z združeno Japonsko, ampak je v tako imenovani Imjin vojni napadel še Korejo. S pomočjo Kitajske so jih ti uspeli potisniti nazaj in tako je invazija Azije ultimativno neuspela. Sčasoma je isto stvar poskusil še drugič, kar pa je prineslo še manj uspeha in kmalu za tem je Hashiba preminil.
Če ste prejšnji stavek le na hitro preleteli, igra najverjetneje ni za vas. Njen največji adut je namreč natančna zgodovinska predstavitev, bitke so poimenovane po resničnih spopadih in skupine vojakov imajo avtentična imena. Kot v dejanskih bojih na takratnem ozemlju Azije večino vojsk predstavljajo konjenica, suličarji in mečevalci, vmes pa se pogosto vrinejo tudi strelske enote. Tako je osnovni princip vsakemu ljubitelju strategij (in srednjeveškega bojevanja) že poznan, prav tako pa ni kaj preveč odklona od dejanskih zgodovinskih dejstev.
Veliko fokusa je na postavitvi in formaciji enot. Postavitev je tako vitalnega pomena in nasprotnika je najpametneje napasti z boka ali hrbta. Ko se dve skupini vojakov udarita, boja ni možno prekiniti. Tako bo potekal, dokler se ena skupina ne preda oziroma umakne. V primeru predaje se bo zmagovalec nespametno zagnal za poraženci in tako kar pogosto oslabil formacijo. Posamezni spopad med dvema skupinama lahko, če sta skupini enako močni, traja skoraj v nedogled, saj bosta obe povzročali približno enako škodo in morala ne bo prizadeta. Zato je vaša prioriteta skrb za to, da gre vsaka posamezna bitka v vašo korist in da vaša vojska obdrži enotno formacijo.
Višinska prednost, morala, kritje, prisotnost generala in vrste enot je le nekaj dodatnih stvari, na katere boste morali ves čas paziti. Enote imajo določene prednosti in slabosti, konjenica premaga večino pehote, jo pa kar hitro ustavi dobro postavljena skupina suličarjev. Slednji imajo bonus v prvi rundi spopada, kasneje pa so šibkejši, mečevalci pa so na splošno šibkejši v prvi rundi spopada, ampak to nadoknadijo kasneje.
Pogrešal sem večjo variacijo med enotami, saj so si med seboj enote kljub kar precejšnem številu zelo podobne, pasivnih sposobnosti pa skorajda ni. Resda so razvijalci ciljali predvsem na zgodovinsko natančnost, bi pa vseeno lahko kako povečali variacijo, saj zdaj na primer vse različice suličarjev delujejo zelo podobno in se razlikujejo le v ceni in moči. Prisotne so tudi lokostrelske ter strelske enote (samuraji s puškami) in topništvo. Te sicer ne povzročajo kaj preveč škode in ne morejo streljati na enote, ki se trenutno borijo, imajo pa zato večji vpliv na moralo.
Tudi generali igrajo ogromno vlogo, v vsaki bitki jih je prisotnih več, njihova prisotnost pa bližnjim enotam viša moralo. Paziti morate, da ne padejo v boju, saj bo v primeru morala enot kar hitro padla in kar hitro se bodo vaše čete začele brezglavo umikati. V velikih spopadih veliko časa vzame že premikanje enot. Ker boste morali vsako premakniti posamezno, bo tako minilo kar par minut, preden se sploh srečate s sovražnikom. Tudi po tem bo tempo dokaj počasen, šlo pa bo za nekakšno partijo šaha, kjer je vsak gib premišljen, le da je prisotne tudi kar nekaj sreče.
Tudi uporabniški vmesnik vam lahko zagreni življenje, sploh v večjih spopadih, saj ni vidno, katere enote so se že premaknile (dobro, obstaja opcija, da se premaknete na enoto, ki se še ni premaknila), prav tako pa mi na začetku ni bilo jasno, zakaj ena izmed mojih enot ne more napasti bližnjega sovražnika. Nato sem ugotovil, da je to zaradi “prioritete grožnje” – tako je potrebno najprej napasti sovražnika pred sabo. To bi lahko bilo malo bolje označeno, saj sem to opazil le, ko sem enoto že premaknil in tako je bila poteza brezpredmetna.
To nas privede do kampanj. Te so za moje pojme dosti preveč skope, vsebujejo le zemljevid, na katerem lahko premikate skupine enot kot pri Medieval: Total War 1. Zemljevid je namreč razdeljen na province. Vsaka od njih na koncu sezone prispeva k skupni blagajni, iz katere nato plačate obstoječe enote in dokupite nove.
Te vojske nato uporabite za zavzemanje novih provinc in za boj z nasprotnikom, motilo pa me je tudi, da ni možno videti, katere enote se nahajajo v kateri skupini. Vidite lahko le, koliko pešakov in konjenikov vsebuje in približno skupno moč. Prav tako tudi variacija med enotami ni ravno najboljša, dostop do vseh imate že na začetku in prav tako gradnje in odkrivanja novih tehnologij sploh ni. Zaradi tega je kampanja le zelo osnovna in ne doda kaj dosti.
Seveda so osnove razložene v vodiču. Ta je kar obširen in vsaka mehanika in zanimivost je vedno znova razložena, dokler ga ne izklopite. Zaradi kompleksnosti vam za prvih par spopadov priporočam, da podrobno preberete, vse, kaj vam izpiše, saj so mehanike dokaj kompleksne, dokler jih ne obvladate. Ob izbiri enote so informacije bolj skope, lahko za podrobnejše informacije nanjo kliknete med držanjem tipke ctrl.
Grafična podoba je bolj “meh”, je pa res, da fokus igre zagotovo ni lep izgled. Za takšne igre izgled sploh ni ne vem kako pomemben, saj so lahko tako nižje tudi sistemske zahteve. Tako Sengoku Jidai brez problema deluje tudi na integriranih grafičnih karticah (testirano na Intel HD 4000 – 60 FPS), kljub temu pa sploh ne zgleda slabo. Všečen mi je bil tudi uporabniški vmesnik, sploh sličice vojščakov, ki so podane v Azijskem stilu. Res da animacij sploh ni, oziroma so te zelo enostavne, to ne odvzame od igranja, saj bo vsakega, ki ne da kaj preveč na grafično podobo, igra že na prvi pogled odvrnila.
Pohvaliti je potrebno tudi zvočno podlago, ki izvira iz Japonske, njen počasen tempo pa se dobro poda k tempu igre.
Kljub zelo osnovni kampanji Sengoku Jidai – Shadow of the Shogun ni za v smeti. Izkaže se, kjer je to najbolj pomembno, saj je bojni sistem zanimiv in globok, težavnost ravno pravšnja, hroščev pa sploh nisem opazil. Ni najbolj primerna za vsakogar, sploh če ne marate zgodovine. Če se pa želite naučiti kaj novega in vam angleščina ni tuja, lahko kupite Deluxe Edition, ki doda par kampanj in najpomembneje, dve e-knjigi, ki govorita o zgodovini Japonske. Sam sem se ob igranju kljub par kletvicam zabaval in upam, da se boste tudi vi.
Medtem, ko si igričarska skupnost hrepeneče ogleduje najnovejšo grafično kartico podjetja Nvidia in sicer GTX1080, je AMD napovedal svoje novo grafično vezje.
Očitno so igre s kartami postale precej popularne, odkar je Blizzard zadel v zlato žilo s svojo igro Hearthstone.
Danes se bo na platformi Steam odprl zgodnji dostop RPG igre Kings and Heroes.
Dead Island 2 je že kar precej dolgo časa v razvoju, sedaj pa so se pojavile govorice, da je igra kratko malo preklicana.
Založnik SEGA je pojavil zanimive prodajne številke glede njihove nedavno izdane igre Total War: WARHAMMER.
Razvojna ekipa: Ska Studios (ZDA)
Založnik: Ska Studios
Spletna stran: https://www.saltandsanctuary.com/
Steam: https://store.steampowered.com/app/283640/
Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=L8wAY6Tp2Xc
Platforme: PC, PS4
Operacijski sistemi: Windows Vista, 7, 8, 8.1, 10
Datum izida: 17.5.2016
Cena: 17.99€
Zvrst: Akcijsko igranje vlog
Demon Souls je izšel že pred šestimi leti. Z težavnostjo in zanimivim bojnim sistemom je navdušil mnogo ljudi, zato je bilo nadaljevanje skoraj zagotovljeno. Pričela se serija Dark Souls, ki je dandanes znana po svoji težavnosti in nemilosti, pred kratkim pa je dobila že tretji del. 12.4. 2016 je namreč izšel Dark Souls 3, ki je dobil predvsem pozitiven odziv. Sedaj je tu tudi 2D poklon – Salt and Sanctuary, na kateri sta delali le dve osebi. Gre za prvo takšno igro, čeprav je v razvoju še par podobnih (EITR, Ashen in Death’s Gambit).
Pred začetkom si lahko izdelate lastni karakter, na voljo imate osem klas in par dodatnih opcij. Takoj sem pomislil na serijo Dark Souls, saj je podobnost očitna. Veliko stvari namreč zgleda podobno, kar sem tudi pričakoval, saj gre za poklon. S tem po mojem ni nič narobe, dokler ne gre za očitno krajo. Tega tu ne morem dejati, saj so že klase drugačne, prav tako pa je dovolj drugih opcij.
No, tako je nastal VizezMiha, ki se je po kratki uvodni sekvenci podal dogodivščinam nasproti… in kaj kmalu prvič umrl. Sicer opravičeno, saj je prvi šef zelo trd zalogaj in za napredovanje ni nujno potrebno zmagati (čeprav ga JE možno premagati). Igra se namreč nadaljuje ne glede na izid boja, prav tako ni nobenih razlike v zgodbi.
Za uvodnem “vodiču” se glavni del končno prične. Prvi zombaki ne predstavljajo pretiran izziv in pri njihovi prisilni odstranitvi ne bi smeli imeti pretiranih težav. Težavnost pa se nato hitro stopnjuje in po prvem “pravem” šefu boste kaj kmalu naleteli na zlobnejše in sposobnejše sovrage. Ti lahko neizkušenim igralcem povzročijo kar nekaj problemov, niso pa največja nevarnost, s katero se boste srečevali. Salt and Sanctuary veliko da namreč na boje s šefi, katerih je kar nekaj in predstavljajo tudi precejšen izziv. Marsikaterega boste hitro zasovražili, na srečo pa po smrti ni potrebno prehoditi velike razdalje do njegove lokacije, saj se točka za shranjevanje navadno nahaja dokaj blizu.
Bojni sistem je močno vplivan s strani Dark Souls in je točno takšen, kakršnega bi pričakoval v njeni 2D predelavi. Na voljo imate hiter in močan udarec, lahko se zanašate na blokiranje ali izmikanje, mobilnost pa je v veliki večini odvisna od teže vašega karakterja. Saj, to je tudi za pričakovati. Oklepen vitez se bo pač premikal in izmikal dosti počasneje, kot pa agilen zmikavt. Prav tako je dobra inovacija tudi to, da lahko prosto tudi sredi boja menjujete med dvema setoma orožij, kar doda k raznolikosti in taktičnemu boju. In čeprav večina boja poteka na blizu, imate na voljo tudi čarovnika ali lovca, ki ne marata direktnih konfliktov in se raje borita z razdalje. Obstajajo tudi strelna orožja ter coprnije, ki zmanjšajo potrebo po konstantnem izmenjavanju udarcev na blizu.
Ena izmed najbolj impresivnih stvari igre je zagotovo zelo obširno drevo, kjer nadgrajujete atribute in odklepate možnost uporabe novih tipov orožij in oklepov. Ob pobijanju sovragov namreč ti odvržejo (zraven denarja, ki ga uporabljate v štacunah) sol, ki se uporablja za napredovanje v višje stopnje. Sistem nadgradenj me je takoj spomnil na igro Path of Exile. Resda je tam opcij dosti več, a tudi Salt and Sanctuary iz tega vidika sploh ni od muh. Ker ne boste mogli nadgraditi vseh opcij, se boste morali specializirati v določeno smer. Začetnik lahko zlahka že na začetku naredi napako, ker ne ve, kaj nadgraditi, to pa oteži igranje v poznejših stopnjah. Zaradi tega priporočam ogled katerega od številnih vodičev na spletu. Tega boste najverjetneje že tako ali tako obiskali, saj boste včasih potrebovali pomoč pri težjih šefih.
Glavna stvar, ki me je motila ob igranju, je pomanjkanje zemljevida. Lokacije so zelo razvejane in vsebujejo veliko prostorov in blodnjakov, zato včasih potrebujete veliko časa, da sploh odkrijete, kam naprej. Resda tudi Dark Souls nima zemljevida, se je pa dosti lažje orientirati v 3D prostoru, kjer si lahko izberete lastne označbe, ki vam pomagajo pri orientaciji. Prav tako me je motil rahlo počasno premikanje, sploh oklepnih karakterjev. Ker vas že manjša napaka ter zgrešena platforma lahko stane življenja, boste morali veliko časa porabiti s tekom do vašega trupla.
Kot serija Dark Souls ima tudi Salt and Sanctuary temačen in depresiven videz. Je pa velika razlika to, da medtem, ko so tam razvijalci ciljali na bolj realističen izgled karakterjev (sploh ljudi), so si tu dali malce več svobode in tako so ljudje z velikimi očmi in usti bolj podobni žabam. To da igri unikaten izgled in ji pristaja, tudi okolja so dobro izdelana in čeprav igra ne deluje na integriranih grafičnih karticah, tudi optimizacija ni slaba. Zvočna podlaga me ni preveč navdušila in po par igrah brez igranja sem pozabil, kako sploh zveni, kar pa je bolj kot ne osebna preferenca in povsem možno je, da bo vam všeč.
Salt and Sanctuary je izjemno izpiljena in izdelana igra le dveh oseb, ki ne skriva svojih korenin. Nudila vam bo veliko uric zabave in včasih napornih spopadov, ampak to je ravno tisto, k čemu hrepeni marsikateri igralec. Tako lahko igro brez problema priporočim vsakemu, ki sta mu bili všeč seriji Dark Souls in Castlevania. Če ste oboževali igre teh dveh serij, nakupa ne boste obžalovali. Pa veliko sreče, potrebovali jo boste!
Za vse raziskovalce neskončnega vesolja imamo slabo novico.
Ustvarjalci pri 2K Games so pred kratkim izdali nov trailer za težko pričakovano Mafio 3.
Igra je tokrat postavljena v leto 1968 in sicer v New Bordeaux-u, izmišljeno mesto, za katerega so ustvarjalci črpali navdih iz New Orleans-a. Mafia bo prav tako obdarjena z glasbo in avtomobili iz primernega časa. Igra naj bi bila izdana 7. oktobra, v spodnjem posnetku pa si oglejte kako so ustvarjali mesto, po katerem se bomo potepali.
Uživajte! 🙂
Legendarni razvijalci Piranha Bytes so končno postavili spletno stran za pričakovano RPG igro Elex.
Razvijalec Codemasters je pred kratkim prikazal prve slike za F1 2016.