O projektu The Invincible smo že pisali. Na njem dela razvijalec Starward Industries, ki je sestavljen iz nekaterih bivših članov razvijalca CD Projekt RED, za svoj prvi projekt pa so si zastavili predelavo znanstvenofantastične novele, ki jo je pod istim imenom leta 1964 izdal poljski avtor Stanisław Lem.
Igra nosi unikatno retro futuristično podobo, ki nam je obrvi dvignila že s svojim prvim napovednikom. Zgodba bo sledila znanstveniku Yasni, ki se enega dne zbudi na skrivnostnem planetu Regis III. Problem je, da se na rdečem planetu zbudite sami, medtem ko so vsi ostali člani ekipe izginili v neznanokam. Opremljeni s svojo analogno opremo se boste tako poskušali dokopati do svojih odgovorov, vaša edina komunikacija pa bo preko radia z oddaljenim Astrogatorjem, ki vam bo v moralno in igralno oporo.
Starward Industries je pri nedavni podelitvi Golden Joystick Awards pokazal nekaj novih utrinkov igranja, ki presneto spominja na Firewatch – upamo le lahko na to, da bo končni razplet zgodbe bolj zadovoljiv.
Kako bo The Invincible povedal svojo zgodbo bomo videli enkrat naslednje leto, do takrat pa si lahko ogledate tudi interaktivno uradno stran razvijalca.
Popularna serija Princ z Bel-Aira bo naslednje leto doživela predelavo z bolj mladimi igralci, a nova serija, preprosto imenovana Bel-Air, s sabo ne prinaša smeha ampak dobro dozo drame.
Novi izdelek se namreč napaja iz oboževalskega projekta iz leta 2019, ki ga je spočel Morgan Cooper, ideja pa je bila Will Smithu tako všeč, da je zadevo pripeljal do resničnega projekta, ki ga bomo lahko gledali na pretočnem servisu Peacock.
Bel-Air je včeraj prejel prvi dražilnik, ki predela slavno uvodno sceno originalne serije. Besedilo je ostalo večidel isto, le da tokrat vse rime gledamo v drugačni luči. Komičnih vložkov ni in gledamo lahko igralca Jabarija Banksa, ki bo v novi seriji nosil vodilno vlogo Willa, ta pa plava v morju stvari, ki bodo zaznamovale njegovo življenje. Košarka in nagrade bodo očitno obstranskega pomena, saj mu bo glavna krona mesta Bel-Air.
O zgodbi še ni znanega preveč, saj vemo samo osnovni zaplet. Will se bo preselil iz Filadelfije v bogato sosesko Bel-Aira, prebival pa bo pri svoji družini Banks. Zgodba se bo dogajala v sedanjosti in naj bi prikazala vse izzive, s katerimi se morajo danes soočati temnopolte družine.
Včeraj se je odvila podelitev nagrad Golden Joystick Awards 2021, ta pa je v čast praznovanja 50. obletnice igričarstva vsebovala dve prav posebni kategoriji.
Prva od teh je poskušala ugotoviti najboljšo igričarsko postajo vseh časov in nepresenetljivo je to postal PC. Druga pa si je zadala veliko večjo nalogo, saj so igralci oddajali glasove za najboljšo igro vseh časov.
Kategorija Ultimate Game of All Time je imela cel kup nominirancev, a na koncu je prevladal originalni Dark Souls, ki ga je leta 2010 spočel razvijalec From Software in se takoj zavihtel med najbolj popularne razvijalec znotraj igričarske industrije.
Dark Souls ni vseboval samo dobre stopnje, globoke RPG mehanike in napreden sistem bojevanja, ampak zelo zanimiv način samega igranja. Zaradi tega je hitro prejel cel kup naslednikov in je celo ustvaril svoj žanr “Soulslike” iger, kjer najdemo zadeve kot so Nioh, The Surge, Remnant: From the Ashes in Jedi: The Fallen Order.
Kakor je igra vplivna, vseeno ostaja vprašanje, če si morda res zasluži prvo mesto in če je Dark Souls bolj izpopolnjen in vpliven od legend tipa Tetris, Doom in Super Mario 64. Po drugi strani pa je rezultat nekako pričakovan. Dark Souls je namreč veliko novejši od prej omenjenih kandidatov in glede na to, da so zmagovalca odločili glasovi gledalcev, ki morda Tetrisa in originalnega Dooma sploh še niso probali, prvo mesto spet ni tako presenetljivo.
Spodaj si lahko ogledate končno lestvico vseh nominirancev, še vedno pa lahko oddate glasove za drugo podelitev nagrad The Game Awards, ki se bo odvila v decembru.
Grozljivk je na Steamu cel kup, a v večini so to kakšni ceneni projekti manjših indie razvijalcev, ki bi radi na hitro nekaj zaslužili. Vendar vsake toliko na plano pokuka kakšen nov ambiciozen projekt, med katere lahko brez problemov prištejemo tudi Wronged Us.
Wronged Us je v razvoju že kakšno leto in pol, razvijalec pa kodo daje skupaj v pogonu Unreal Engine. Igra zaradi tega nosi moderno podobo, a vseeno se je treba zavedati, da je tole indie projekt in ni za pričakovati grafične podobe in animacij AAA naslovov.
Vendar pa prvi napovednik vseeno prikaže hudo impresivno in atmosferično podobo majhnega mesta, kjer se bo odvijala večina zgodbe. Razvijalec pravi, da so si za vzgled vzeli naslove kot so Silent Hill, Resident Evil in Dark Souls in vse skupaj združili v neko celoto. Čakajo vas uganke, dialogi, bojevanje in pogovarjanje z NPC-ji, ki nam bodo dajali naloge. Razvojna ekipa Delusional Studio je tudi ponosna na uporabniški vmesnik, ki ga preprosto ne bo in tako se bo igralec moral zanašati na vizualne pokazatelje znotraj igrinega sveta za navigacijo in opravljanje nalog.
Wronged Us je vsekakor obetaven projekt, upamo lahko samo to, da ni vse skupaj preveč vnaprej zrežirano in da v ozadju res prebiva veliko talenta. Skrbi denimo povzroča uradna spletna stran, ki je polna pravopisnih napak in uraden e-poštni naslov razvijalca nosi preprosto domeno gmail. To ne vliva ravno veliko zaupanja v profesionalnost razvojne ekipe, a morda je ta samo preveč zaposlena z delom, da bi se ukvarjala s takimi obstranskimi dejavnostmi.
Wronged Us bi moral originalno na svet privekati naslednje leto, a se je razvijalec odločil datum izida zamakniti v 2023.
Od vedno sem trdil, da bi bilo štorijalno izročilo iger Mass Effect kot naročeno za televizijske zaslone. BioWare je namreč ustvaril zanimivo vesolje, ki ga ne naseljujejo samo ljudje, ampak še cel kup vesoljskih ras, vsaka od njih pa ima svoje motive in zgodovino. Da sploh ne omenim vse zanimive like, ki smo jih srečali med igranjem in celotna formula je dovolj raznolika in unikatna, da bi lahko Mass Effect postal novodobni Star Trek.
In morda se mi bo ta želja res kmalu izpolnila. Spletna stran Deadline namreč poroča, da je Amazon navdušen nad odzivom gledalcev na njihovo serijo The Wheel of Time, ki jo lahko trenutno gledamo na njihovem pretočnem servisu Prime. Ravno ta uspeh naj bi Amazon pripravil nad predelavami drugih licenc, ki bi se pridružili seriji Gospodar prstanov, katera izide naslednje leto.
In Amazon naj bi bil blizu podpisa pogodbe z založnikom EA-jem, ki v rokah drži licenco za Mass Effect igre. Žal trenutno ni več znanega, a nova serija bi bila zagotovo lep spremljevalec petega dela, ki je trenutno v izdelavi, a o njem prav tako ne vemo skoraj nič.
Ko smo že pri razvijalcu BioWaru, iz njihovega loga prihajajo nove slabe novice, te pa se tikajo prihajajoče igre Dragon Age 4. Studio je namreč čez noč zapustil veteran Matt Goldman, ki je pri tej igri delal kot kreativni direktor in je bil pri BioWaru že vse od leta 1998. Kar je čudno pri tej celi zadevi je dejstvo, da Matt svojega odhoda ni objavil na kakšnem blogu ampak je preprosto izginil iz pisarne, EA pa pravi, da je bil razhod obojestranski in da razvoj pušča v talentiranih rokah ostale ekipe. Koliko je te še ostalo je vprašanje, saj je BioWare v zadnjih letih zapustilo cel kup veteranov in je zato prihodnost njihovih iger več kot vprašljiva.
Fallout franšiza bi bila danes precej drugačna, če leta nazaj ne bi originalni lastnik licence Interplay padel v finančne težave in za rešitev pred bankrotom je moral prodati znamko založniku Bethesdi, ki je nato urno spočel Fallout 3.
Za razvojem je namreč takrat stal legendarni RPG razvijalec Black Isle Studios, ki je zaradi propada založnika tudi sam zaprl vrata. A še preden so luči za vedno ugasnile v njihovih pisarnah, so člani ekipe že pošteno stopili v razvoj tretjega dela s kodnim imenom Van Buren, ki bi za razliko od prvih dveh stopil v 3D pogled. Trojke sicer še vedno ne bi igrali iz prvoosebnega pogleda kot je to nato spočela Bethesda, a grafična podoba bi bila močno nadgrajena in gledali bi v resnične 3D modele.
Ostale prvine bi ostale ohranjene iz prejšnjih delov, kamor lahko prištejemo potezno bojevanje in bogate dialoge, ki bi glede na naše odločitve pripeljali do različnega razpleta zgodbe. Vpogled v igranje smo dobili leta 2007, ko je izšel kratki tehnološki demo in 700 strani dolg tehnični dokument, ki je v sebi imel zapisane skoraj vse načrtovane igralne mehanike.
Implemented the last major technical feature – Dim haze of war (Fog of war) and Pip Boy's Automap (since they both use the same base system). Entities do not hide when out of the view range yet, need to come up with some efficient solution for that.#Fallout#VanBuren#gamedevpic.twitter.com/IwAToazSyF
Ravno ta dokument je za svojega vzel razvijalec Adam Lacko, ki že dolga štiri leta poustvarja vizijo Black Isla v pogonu Unity. Med svojim razvojem se je posvetoval tudi z nekaterimi člani originalnega razvojnega studia, zato bo njegov projekt zelo verna poustvaritev originalne vizije.
Adam je pred kratkim na Twitterju pokazal svoj napredek v kratkem videu in zapisal, da je zdaj implementiral skoraj vse temelje igre, zdaj pa ga čaka še vdelava mehaniko vzdržljivosti. Kakšnega datuma izida nimamo, saj si želi avtor vzeti svoj čas, a glede na zadnji video je projekt napredoval že zelo daleč in morda ga dobimo v igralni obliki v naslednjem letu ali dveh.
Januarja bo minilo eno leto od izida igre Hitman 3 in razvijalec IO Interactive zanjo še vedno pridno razvija novo vsebino. Za naslednje leto tako pripravljajo novo sezono posodobitev pod skupnim imenom Year 2, ta pa bo s sabo prinesla kar nekaj pomembnih sprememb.
Med njimi v oko najbolj skoči omogočeno igranje v VR načinu, ki so ga do sedaj lahko izkoriščali samo igralci na konzolah PlayStation 4 in 5 preko namenskih očal PSVR. Zdaj se bodo v tem igralnem načinu pozabavali tudi PC igralci in to je končno ena visokoproračunska igra, ki jo bomo lahko igrali na PC VR sistemih in ne samo na Oculus Questu 2.
Hitman 3 bo poleg tega prejel tudi podporo za ray tracing osvetljevanje in glede na to, da v pogonu tretjega dela lahko igramo tudi misije iz preteklih naslovov, bomo zdaj v olepšani podobi preigrali vse tri igre.
Year 2 bo s sabo prinesel tudi nove mape, štorijalne niti in dodatna orodja ter orožja, ki bodo popestrile naše igranje. Razvijalec je omenil tudi nov igralni način Elusive Target Arcade, ki pa je zaenkrat zavit v tančico skrivnosti. Elusive Targets smo v igrah sicer že srečali, saj gre za izjemno težke tarče, ki zahtevajo veliko načrtovanja in če nam spodleti, so izgubljene za vedno. Kaj točno prinaša Arcade način še ni znano, a nekako pričakujemo, da bomo dobili še eno priložnost za popravni izpit spodletelih umorov.
IO Interactive da nam Year 2 prinaša še nekatere druge stvari, ki jih igralci že dolgo zahtevajo. Upamo, da sem spada tudi igranje, ki ne zahteva neprestane internetne povezave, ki igralcem povzroča skrbi že od prvega dela.
Vse to prihaja naslednje leto, večja predstavitev novosti pa nas čaka januarja 2022.
World of Warcraft je bil včasih kralj MMO žanra in čeprav se igra kljub svoji starosti še danes dobro drži, se je v zadnjem letu začel opazen trend, ki je igralce privedel do zapuščanja svoje dolgoletne odvisnosti in odhoda na bolj zelene pašnike. Vse te migrante je z veseljem sprejel Final Fantasy 14, ki te dni uživa porast igralcev in bo kmalu dobil povsem novo razširitev Endwalker, nekaj bremena pa je prevzel Amazonov projekt New World.
Blizzard je pri oblikovanju World of Warcrafta nekako zaspal in preprosto ni imel idej za novo originalno vsebino, vsekakor pa k njihovem ugledu ni pripomogla tudi ogromna tožba iz strani Kalifornije, ki je pokazala vse svinjarije znotraj njihovih pisarn. Vse to je prizadelo tudi založnika Activision in obe veji, ki sta sicer združeni pod ime Activision Blizzard, se te dni na vse pretege borita pri gašenju PR požarov, ki jih kar noče zmanjkati.
Jeznih igralcev tokrat ne morejo zamotiti tudi s svojimi igrami, saj sta oba njihova večja projekta Overwatch 2 in Diablo IV dobila pošten zamik izida, a morda Blizzard še ni povedal zadnje. Igralci so namreč pri nedavni posodobitvi Microsoftove Xbox strani v kodi zaznali nekaj sprememb in ena od njih je bila zapis igre World of Warcraft: Complete Edition.
Ta naj bi se nahajal pod zavihkom prihajajočih iger, ki bodo omogočene 9. decembra. To ni povsem naključen datum, saj se bo ravno na ta dan zgodila podelitev nagrad The Game Awards, ki bo vsebovala tudi lepo število prvič videnih projektov in morda je konzolični World of Warcraft eno od presenečenj.
Res je, da trenutne razmere in sovraštvo proti Blizzardu ni ravno pravi čas za izid novega naslova izpod njihovih rok, a morda bi razvijalec rad igralcem ponudil vsaj nekaj novega, kar bi omililo čakanje na njihov naslednji projekt in se jim s tem tudi malce prikupil. Po drugi strani pa bi bilo zanimivo videti, kako bi World of Warcraft sploh delal na igralnih ploščkih, saj bi razvijalec moral izgruntati res napredno in udobno nadzorno shemo, ki bi na omejene gumbe prepeljala vse kombinacije napadov in urokov.
Več bo znanega na The Game Awards, ki vam še vedno omogoča glasovanje za izbiro najboljše igre leta 2021.
Znanstveno-fantastična serija The Expanse se bo naslednji mesec vrnila, a tokrat žal v zadnji, 6. sezoni. Ta bo vsebovala vsega skupaj samo 6. epizod, kar je resda malo, a po drugi strani lahko pričakujemo tudi to, da bo vsak del izjemno napet in časa za počivanje in večjega razvoja likov ne bo.
Izid prve epizode zadnje sezone je že zelo blizu, zato smo dobili tudi še zadnji napovednik. Ta nam v akciji zopet pokaže naše stare znance kot so Holden in njegova zdaj že izurjena posadko, ki se bo zopet morala spopasti z novimi nevarnostmi. Napovednika seveda ni priporočljivo gledati, če si prej niste ogledali preteklih sezon, saj vas čaka kar nekaj kvarnikov.
6. sezona si je zadala težavno naloga, saj bo v sebi skušala predstaviti dogodke kar dveh knjig. Serija namreč sledi knjižni predlogi The Expanse pisatelja James S.A. Corey in zadnja sezona bo predelala dogodke šeste knjige Babylon’s Fall in ločene novele Strange Dogs, ki sledi korakom dekleta, ki se sreča s tropom vesoljskih psov z nadnaravnimi in grozljivimi sposobnostmi.
Čeprav se bo The Expanse na Amazonu zaključil, oboževalcem materiala ne bo zmanjkalo, saj se še vedno lahko podajo med knjige. James S.A. Corey, ki je v bistvu skupno ime za dvojec avtorjev Ty Franck in Daniel Abraham, sta namreč spisala osem knjig, zadnja deveta z naslovom Leviathan Falls izide že 30. novembra in morda se najde kakšna druga produkcijska hiša, ki bo v televizijski format predelala tudi ostale knjige.
6. sezona se vrača 10. decembra, na pretočnem servisu Amazon Prime pa bomo nato vsak teden prejeli po en nov del.
Razvijalec Riot je te dni res videti kot Blizzard v svojih najboljših letih. Njihovi napovedniki za nove igre kažejo ogromno domišljije in ustvarjalnosti in pri delu so tako zavzeti, da igre kar pošiljajo na Steam, brez da bi pred tem sploh napovedali datum izida. Poleg vsega tega so na Netflix poslali tudi prvo sezono serije Arcane, ki je bila tako dobro gledana, da je pretočni servis že napovedal delo na 2. sezoni, Riot pa je nedavno napovedal še en projekt, ki nas bo odpeljal v za njih povsem novo smer.
Project L je namreč 2D pretepačina, ki močno spominja na Street Fighterja V, le da je zadeva hitrejša in spada v podžanr “assist-based” pretepačine. To pomeni, da boste izbrali eno ekipo herojev in ko bo enemu zmanjkalo življenjskih točk, ga bo instantno zamenjal drug borec. Preklapljanje boste lahko naredili sami in tako spočeli uničujoče kombinacije, ki bodo vašega nasprotnika hitro oropale zdravja.
Riot je v svojem blog prispevku zapisal nekaj več o samih mehanikah igranja, ki bodo bolj preproste od konkurenčnih pretepačin, a hkrati težke za mojstrovanje. Razvijalec želi na ta način v igranje privabiti čim širši krog igralcev, ki jih takšne igre sicer zanimajo, a jih vedno odvrne previsoka težavnost, ki za učenje zahteva veliko ur igranja.
Project L je videti hudo zanimivo, a ne pričakujte, da ga boste igrali kmalu. Riot sicer ni začrtal uradnega datuma izida, a na blogu je zapisal, da igre pred letom 2023 ni za pričakovati. K sreči bomo naslednje leto dobili novo video posodobitev, ki bo igro prikazala v bolj izpopolnjenem stanju.
Franšiza kmetovanja Farming Simulator je svoje življenje začela davnega leta 2008 in na začetku te zadeve ni preigraval skoraj nihče drug kot pa Nemci. Ti imajo nenavaden fetiš na igranje simulacij resničnih poklicev, ki jih lahko nato izkusijo virtualno in v prid tega pričajo naslovi kot so Forklift Simulator, Ambulance Simulator in ProTrain Perfect.
Tem se je nato pridružil še Farming Simulator, a za razliko od prej omenjenih iger, ta ni ostal zavezan samo rodni Nemčiji, ampak se je hitro razširil tudi drugod po Evropi. Za svojega smo ga vzeli tudi Slovenci in po odličnem Farming Simulatorju 19 so igralci nepotrpežljivo čakali na različico 22, ki s sabo ni prinesla samo tehničnih novosti, ampak je pošteno posegla tudi v igralno formulo in to lepo nadgradila.
Razvojna ekipa: GIANTS Software Založnik: GIANTS Software Platforme: PC, PS5, PS4, XSX, XO Nakup:EIGRE.si Datum izida: 22. november 2021 Cena: 33 €
Zvrst: simulacija
VIDEO RECENZIJA
Farming Simulator bi se zdela kot idealna franšiza, ki bi jo lahko razvijalec izdajal vsako leto in v slogu FIFE dodajal minimalne spremembe. A temu ni tako, saj smo se v Farming Simulatorju 19 nazadnje pozabavali leta 2018, tako da si je GIANTS Software za nov del vzel dolga tri leta. To si je lahko privoščil na račun zveste skupnosti, ki je med tem časom ime serije držala med popularnimi na račun različnih modifikacij in celo e-športnih tekmovanj, to tradicijo pa bo zagotovo nadaljeval tudi Farming Simulator 22.
Če ste morda od vedno slišali za to franšizo, a se nikoli niste upali spustiti v igranje in bi morda noge namočili v verzijo 22, potem lahko to naredite brez problemov, a bodite opozorjeni, da igra ni namenjena začetnikom. Farming Simulator 22 je namreč polnopravna simulacija kmetovanja, ki ponuja ogromno možnosti razvijanja vaše virtualne kmetije, a žongliranje med vsemi igralnimi prijemi zahteva nekaj preučitve in gledanja Wikipedia zapisov.
Igra je na trenutke naravnost čudovite in prenovljena osvetlitev tu igra veliko vlogo.
Na začetku igranja nam je najprej ponujeno dokaj podrobno ustvarjanje lika in izbira težavnostne stopnje. Začetniki na tej stopnji obvezno izberite najlažjo težavnost, ki vam ob zagonu kmetije ponudi že nekaj zemlje in osnovne mehanizacije, hkrati pa je začuda to edina težavnost, ki vsebuje uvajalnik. Ta igralca seznani z nekaj osnovnimi prijemi kot je sam zagon traktorjev, obdelavo zemlje, uvajanje umetnopametnih pomočnikov in prodaja nabranega žita. Vendar je ta uvajanik hudo osnoven in od njega ne boste odnesli kaj preveč znanja, tako da boste za uspešno kmetovanje potrebovali bogato število igralnih ur ali pa študiranja YouTube posnetkov bolj učenih igralcev.
Začetniku morda na začetku tudi ne bo preveč jasno, kaj za vraga sploh počneš v tej igri in odgovor ni enostaven. Farming Simulator 22 namreč ne vsebuje kakšne zgodbe ali pa kakšnega končnega cilja ali pa stranskih nalog. To je namreč en ogromen peskovnik, kjer je vaša naloga samo uspešno vodenje vaše kmetije, ki bo od igralca zahtevala cel kup opravil in obdelovanje njiv je samo majhen delček cele sestavljanke.
Koledar je glavno orodje za izbiranje pravočasnega sejanja naših izdelkov.
Osnovno igranje se ni pretirano spremenilo od prejšnjih iger. Še vedno boste morali skrbeti za pravilno obdelovanje zemlje, kamor spada pluženje, sejanje, žetev in puljenje plevela. Vse pa se ne vrti okoli koruze, saj bo treba skočiti v gozd in posekati drevesa, poskrbeti za grozdje ter obdelati živino. Med opravki skačete iz vozil v prvoosebno kamero, ki vam omogoča prosto sprehajanje po svetu in časa za dolgčas, tako kot na pravi kmetiji, ni.
GIANTS Software je v Farming Simulatorju 22 poskrbel, da smo zaposleni tudi takrat, ko čakamo na žetev našega posajenega pridelka. Naš glavni dobiček prihaja iz strani naše žetve, določene pridelke pa lahko sadimo samo ob določenih mesecih. Vsaka kariera se denimo začne v avgustu in takrat nam je priporočeno posaditi seme oljne repice, to pa lahko nato požanjemo šele kakšno leto kasneje in še takrat moramo čakati na mesec, ko je cena pridelka najvišja, saj bomo tako dobili tudi največji izkupiček denarja.
Nabrane izdelke je treba tudi pobrati, naložiti na prikolico in odpeljati v prodajo.
To je leto čakanja in čas si moramo nekako zapolniti. K sreči dela ne manjka, saj lahko med tem časom poskrbimo za vrsto drugih dejavnosti, ki ne vključuje samo jahanja po podeželju. Zaženemo lahko proizvodno linijo za določen izdelek, ki s sabo prinaša cel kup podnalog za uspešne rezultate. Se spomnite morda strategije Settlers, kjer si moral za peko kruha postaviti celo ekonomijo stavb? No, tule se gre za nekaj podobnega, le da boste za naloge poprijeli bolj ročno in da so veliko bolj podrobne. Vzemimo za primer mlin za žito, kjer ste prej samo dostavljali svojo pšenico. To lahko počnete tudi sedaj, ampak tokrat lahko iz mlina vzamete ven moko in to nato dostavite do pekarne, tam pa lahko preko različnih receptov proizvede bodisi kruh ali pa celo torte.
Razvijalec seveda ni pozabil dodati celega kupa licenčnih strojev.
Ravno tu se pokaže tista lepota Farminga Simulatorja 22, ki naredi igro tako zasvojljivo. Peka torte namreč zahteva med drugim tudi maslo, jajca in mleko, vse to pa boste morali spočeti na svoji kmetiji, preko reje zdrave živine. Končni izdelek, v tem primeru torej torto, boste morali naložiti na svoj avto in izdelek bodisi odprodati v večjo trgovino ali pa srečo preizkusiti na kakšnem kmečkem sejmu.
Formulo dodatno nadgradi vpeljava letnih časov. Te smo do sedaj v seriji videli samo preko modifikacij, tokrat pa jih dobimo že vgrajene v osnovno izkušnjo. Zima je čas, ko je treba opustiti njive in se prijeti drugega dela. K sreči lahko še vedno poskrbimo za nekaj letine, saj lahko svoje izdelke posadimo znotraj rastlinjakov, poskrbeti pa je treba tudi za živino in obiranje sadovnjakov. Kot rečeno, na virtualni kmetiji ni časa za posedanje v brezdelju in za vsakim ovinkom nas čaka neka nova naloga.
Seveda je bilo poskrbljeno tudi za celo paleto nove in stare mehanizacije. Tu je cela vrsta traktorjev, kombajnov, obiralcev grozdja, motornih žag in vsega tistega, zaradi česar bo vsakemu pravemu kmetu hitreje pognalo kri po žilah. Stroji in traktorji so licenčni in Discord razgovori bodo zopet polni debat, katera motorka bolje ropota: Husqvarna ali Stihl.
Ko se sredi vožnje po polju ozreš nazaj in vidiš realistično razpihan prah, se še globlje potopiš v simulacijo kmetovanja.
Kakšno besedo je treba nameniti tudi grafični podobi. Ta je nedvomno doživela velik preskok in Farming Simulator 22 je na trenutke pravi lepotec. Teksture so tokrat najbolj podobne doslej, še bolj pa navdušuje odlična osvetlitev, ki poskrbi za lepo izrisovanje senc in sončnih zahodov. Tu so še majhne podrobnosti kot je denimo verno frčanje blata in praha ob žetvi, k živosti sveta pa pripomorejo tudi učinki vetra, ki zdaj lepo upogiba drevesne krošnje in razpihava snežinke. Dodelan je bil tudi zvok, ki je tokrat še bolj izrazit kot pa v preteklih delih in vaši najljubši traktorji bodo tokrat rohneli kot za stavo.
Kakor je Farming Simulator 22 lepa nadgradnja preteklih delov serije, vsebuje vseeno še kar nekaj minusov. Obregnil sem se že ob slab uvajalni del, pokarati pa moram tudi uporabniški vmesnik, ki je še vedno preveč zakompliciran in včasih za kakšno opravilo pritisnemo čisto preveč kombinacij tipk. Razvijalec bi lahko v svet vdihnil tudi še nekaj več živosti, saj se resda po cesti vozijo avtomobili in sprehajajo pešci, a ti so povsem neživljenjski in učinki fizike so za njih španska vas.
Seveda je treba sneg tudi splužiti, saj se boste drugače bolj težko premikali po kmetiji.
Farming Simulator 22 je zagotovo lepa nadgradnja predhodnika in oboževalci serije že veste kaj lahko pričakujete, zdaj pa je celotna igralna formula še globlja in ovita v bolj privlačen grafični paket. GIANTS Software je dostavil privlačno igralno formulo, ki pa jo bodo igralci skozi modifikacije samo še nadgradili, tako da se za prihodnost naslova ni treba bati.
Ena najbolj kontroverznih iger Star Citizen je v preteklosti podrla že več mejnikov na področju financiranja, nedavno pa je podrla novega. Igra je namreč preko zbiranja denarja iz strani igralcev prebila mejo 400 milijonov dolarjev ter hkrati dokazala, da je ta projekt praktično neusahljiv vodnjak dobička.
Star Citizen je bil sprva najavljen leta 2012 in pričakovali smo ga v 2014. Vendar pa je projekt z vsakim mesecem zastavljal nove cilje in prestavljal izide, razvijalec Cloud Imperium pa je po nekaj letih igralcem omogočal igranje alfa različice igre, začel pa je prodajati tudi mikrotransakcije v obliki vesoljskih ladij, ki so poskrbele za nov priliv dolarjev.
Razvijalcu se tako nikamor ne mudi, Star Citizen pa je v 2021 še vedno v alfa različici, nič bližje pa nismo niti enoigralskemu delu Squadron 42, ki je bil prav tako večkrat prestavljen in trenutno nima datuma izida. Ustanovitelj studia Chris Roberts je proti koncu lanskega leta izjavil, da je industrija v zadnjih letih izdala več naslovov, ki niti približno niso bili pripravljeni za izid, a da tega pri Squadron 42 ne bomo dobili, saj ta ne bo prešel v roke igralcev, dokler ne bo do kraja spoliran. Pri takšnem prilivu denarja si Roberts to vsekakor lahko privošči in čeprav so se med igralci že pojavila namigovanja, da je Star Citizen samo izgovor za pranje denarja, igralci očitno verjamejo v Chrisovo vizijo in donacije se nadaljujejo.
Star Citizen trenutno gosti dogodek Intergalactic Aerospace Expo, ki nam omogoča preizkušanje različnih vesoljskih plovil na površju planeta microTech. Skladno s tem je igra brezplačna za preizkus vse do 1. decembra, kar je lepa popestritev zaključka novembra.
Izid paket predelav iger GTA: Trilogy – Definitive Edition ni izšel v najboljšem stanju in tudi sami smo izgubili kar nekaj živcem med pisanjem naše recenzije, saj je preprosto bizarno, da ima 20 let stara igra težave z zatikanjem na konzolah tipa PlayStation 5 in Xbox Series X.
Težave z optimizacijo smo našli tudi na PC-ju, saj tudi grafične kartice kot so RTX 3070 niso zmogle doseči 60 sličic na sekundo in te so padale globoko pod to mejo. Poleg tega so nato igralci v datotekah našli kar nekaj ostankov pretekle kode in celo skladbe, ki so bile izrezane iz končne verzije, kar je na koncu razvijalca prisililo, da je onemogočil delovanje njihovega zaganjalnika, to pa je hkrati pomenilo, da tisti, ki so igro že kupili, zaradi nedelujočih strežnikov svojega nakupa niso mogli verificirati, zaradi česar svojih prenovljenih spominov na otroštvo niso bili zmožni sploh zagnati.
Rockstar je potreboval 3 dolge dni, da je svojo mrežo zopet postavil na noge, vmes pa se je razumljivo pojavilo veliko jeze iz strani igralcev in zahtev po vračilu denarja. Razvijalec je med tem časom izdal en popravek in na Twitterju igralcem zagotovil, da delajo na novih posodobitvah.
Teden kasneje se je Rockstar končno tudi upravičil. Na uradnem blogu so zapisali, da jim je iskreno žal za vse težave in da tudi njim trilogija iger GTA 3, Vice City in San Andreas pomenijo ogromno. Priznali so, da izid ni šel po načrtih in da bodo delali na popravkih in posodobitvah, dokler ne bomo na koncu dobili povsem popravljenih izdelkov. Hkrati so opozorili, da nekateri igralci nadlegujejo člane razvojne ekipe preko družbenih medijev in zaprosili skupnost, da se obnaša civilno in s spoštovanjem.
Kot znak opravičila so tudi najavili, da bodo stare verzije vseh treh iger zopet postale na voljo, vsi kupci Definitive Edition paketa pa bodo te inačice prejeli brezplačno. To naj bi se zgodilo v kratek, a žal samo na PC-ju in samo na njihovi uradni Rockstar trgovini, tako da vrnitve na Steam očitno ni za pričakovati.
Naši telefoni imajo zdaj v sebi že toliko mišic, da jih lahko izrabimo za legitimne igralne naprave. A kakor so zadeve res močne, se vedno zatakne pri samem nadzoru, saj tapkanje po ekranu preprosto ne da dovolj dobrega in natančnega odziva, kot bi si ga želeli za kakšne bolj napredne igralne formule.
A kaj če bi lahko na telefon dobili prave kontrole, ki bi nam igralno izkušnjo približale Nintendo Switchu? To ni neka znanstvena fantastika, saj tako Android kot tudi iOS telefoni podpirajo Bluetooth povezovanje z igralnimi ploščki in že zdaj lahko vzamete Xbox krmilnik, tega povežete na telefon in se spravite v igranje. A ergonomsko to izpade malce nerodno in ravno to oviro odpravi Razer Kishi.
Gre za kontrolni plošček, ki je posebej prirejen mobilnim napravam. Telefon vstavite znotraj ogrodja in Kishi je prilagodljiv različnim oblikam, tako da strahu pred nezdružljivostjo ni. Na koncu dobite prenosno napravo, ki močno spominja na Nintendo Switch: tu sta dve gobici, štirje gumbi, dva sprožilnika in križni gumbi, kar je praktično vse, kar nam ponujajo moderni igralni ploščki.
Kakšnih posebnih nastavitev ne potrebujete in takoj se lahko spravite v preigravanje Warzona ali pa Fortnita. Tisti, ki bi si radi prihranili baterijo, se lahko ozrete za pretočnim servisom Game Pass, ki ponuja pretočno igranje tudi tistih iger, ki niso nikoli doživele predelave za mobilne telefone, tu pa je tudi samostojni servis Moonlight, ki ponuja pretočno igranje iz vašega PC-ja.
In zdaj je Razer Kishi v sklopu Amazonove akcije Black Friday znižan na najnižjo ceno do sedaj. Za Android verzijo boste odšteli 60,99 €, a k temu je treba dodati 8 € poštnine. Tu je tudi inačica za iPhone, ta pa je malce dražja, saj stane 74,99 €, a tudi pri tej je treba dodati še poštnino.
Bo leto 2021 naznanilo večjo spremembo na področju prihodnosti večigralskih streljačin? Vsekakor se tako zdi, saj sta tej panogi dolgo vladali franšizi Call of Duty in Battlefield, a zdaj se zdi, da bosta ti dve seriji počasi utonili v pozabo.
Najprej je igralce razočaral nekam mlačni Call of Duty: Vanguard, ki je v bistvu samo pogreval staro juho in ni dostavil ničesar res novega. Nekaj dni nazaj pa je izšel še Battlefield 2042, ki je bil za razliko od svojega prej omenjenega konkurenta v razvoju veliko dlje, a je kljub temu dostavil dokaj slabo izkušnjo.
Igralci so se že prvega beta testa začeli pritoževati nad nekam prevelikimi mapami, ki so preobsežne tudi za polne strežnike. Zdaj, ob izidu, izgovorov na beta stanje ni več in kritike so začele deževati od vsepovsod. Razvijalec DICE je namreč iz igre umaknil stvari kot so vgrajeni iskalec strežnikov in namensko pogovarjanje po mikrofonu, med spopadi pa si denimo sploh ne morete ogledati trenutne lestvice in razporeda razmerja K/D.
Igralci poročajo tudi o zanič optimizaciji in celi poplavi hroščev. Igralni liki se zatikajo v objekte, oživitve soigralcev včasih preprosto ne delujejo in znotraj igre se nahaja hrošče, ki pri nekaterih orožjih naključno raztrosi izstreljene projektile v naključno smer. Na konzolah je situacija še slabša – še posebej je veliko težav čutiti na konzoli Xbox Series X, kjer je igra resetirala konzolo, tam pa najdemo tudi ogromno naključnega zatikanja in padca sličic na sekundo.
A morda največji greh je nedelovanje strežnikov. Ti pritiska enostavno ne zdržijo in se rušijo kot za stavo, tako da je nekaterim preprosto odneslo pokrov, saj so za igro odšteli 60 €, zadeve pa nato sploh ne morejo igrati.
Jezo igralcev zdaj lahko čutimo na Steamu, saj tam Battlefield 2042 dobiva masiven naval negativnih kritik. Igra tam trenutno drži oceno “Mostly Negative”, saj je od 43k ocene samo 10k pozitivnih, ostale ocene pa so obarvane v rdeče.
Space Runners je nova platforma za NFTje, ki temelji na Solana blockchainu (SOL). Ustvarjajo digitalne superge, s katerimi lahko obujemo svoje avatarje v igrah, metaverzih in v AR (spremenjeni resničnosti) preko brskalnikov. Ob prvi seriji bo mogoče zbirati superge tako, da jih kupimo ali pa da jih med seboj zamenjamo. Ob vsaki menjavi nas platforma za zvestobo nagradi z deležem provizije v kriptovaluti SOL, v prihodnosti pa napovedujejo vzpostavitev večverižne tržnice – torej bo mogoče z njimi trgovati tudi na drugih blockchain protokolih.
Prva serija NFT obutve poimenovana Broken Shoe je narejena v sodelovanju z igralcem lige NBA Zionom Williamsonom. Po vsej verjetnosti ime namiguje na nesrečen dogodek iz leta 2019, ko si je Zion ob padcu na igrišču uničil superge. Po spletu so hitro zaokrožili posnetki, ki prikazujejo kako si je, kot so dogodek kasneje poimenovali ”zlomil čevelj”. S tem dogodkom so te uničene superge dobile zgodovinsko vrednost in kasneje so zbiratelji ocenjevali, da bi se lahko prodale za več kot 250.000 dolarjev.
Pred kratkim pa so Space Runners napovedali sodelovanje še z enim zvezdnikom iz lige NBA Kyleom Kuzmo.
Vendar je to šele začetek. Podjetje v prihodnosti načrtuje sodelovanje z umetniki in modnimi oblikovalci, znanimi osebnostmi in modnimi hišami. Vloga zvezdnikov je ključnega pomena za razvoj tega prostora, saj bodo pripomogli k vzpostavitvi digitalne mode, ki jo sprejemajo množice.
Prav tako si obetajo sodelovanja z večjimi proizvajalci oblačil, ki bi lahko pred izdajo svoje nove kolekcije obutve, uporabili Space Runners za izdajo NFTjev. S tem bi lahko v digitalnem svetu preverili priljubljenost svojih izdelkov še preden bodo na voljo v resničnem svetu in temu prilagodijo proizvodnjo. Nekatere svetovno znane modne hiše kot so Dolce & Gabbana, Burberry in Louis Vuitton so pred tem že uspešno lansirale svoje NFT kolekcije.
Končni cilj podjetja je ustvariti Wear2earn ekosistem in postati prvi DAO (decentralizirana avtonomna organizacija) za digitalno skupnost mode. To nameravajo storiti z izdajo lastnega žetona RUN. Za ta žeton vzpostavljajo lasten sistem decentraliziranih financ, ki med drugim omogoča obrestno varčevanje in možnost glasovanja pri upravljanju platforme.
Activision se še vedno trudno bori proti napadu hekerjev in goljufov, ki vsak dan pridno napadajo strežnike njihovih popularnih Call of Duty naslovov. Najbolj je pri tem izpostavljen popularni Warzone, ki je brezplačen in tako nase privleče vse sorte igralcev, a izjema niso tudi plačljivi naslovi kot je denimo najnovejši Vanguard.
Založnik je v namene boljše zaščitenosti že najavil povsem novo zaščito Ricochet, ki bo na PC-je igralcev naložila gonilnik, ki bo deloval na “kernel” ravni in to mu bo dalo veliko večji nadzor nad vsemi programi, ki lahko vplivajo na trenutno zagnano igro. Ta poteza je med igralci sprožila razlog za skrb, saj takšni posegi navadno niso zaželeni in Activision danes vsekakor ni vreden zaupanja, a očitno je to cena igranja brez goljufov.
Ricochet zaščita bo prispela naslednji mesec, a najprej samo v igro Warzone, to pa se bo zgodilo skladno z vsebinsko posodobitvijo Pacific, zaščita pa bo kasneje prišla tudi v Vanguard.
Da Activision misli resno je razjasnil tudi nov blog prispevek, ki je bolj podrobno razložil posledice, ki jih bodo utrpeli vsi kršitelji pravil. Ti zdaj ne bodo samo za vedno odstranjeni iz igre, v kateri so goljufali, ampak bodo dobili prepoved igranja vseh Call of Duty iger, ki jih že imajo na računu in vseh tistih, ki sploh še niso izšle. To je vsekakor pogumna poteza in zanimivo bo videti, kako se bo na njo odzvala vsa igričarska skupnost.
Windows Media Player je vgrajeni medijski predvajalnik, ki nas ob novi namestitvi Oken vedno opomni, da še nismo namestili VLC-ja in zamenjali privzetega predvajalnika video datotek. Program je dolgoletni spremljevalec operacijskih sistemov in čeprav ni nekaj katastrofalnega, je po drugi strani tudi povsem osnoven, njegov zmeden uporabniški vmesnik pa bodisi ni omogočal naprednih funkcij ali pa so bile te preveč skrite za enostavno uporabo.
O programu govorim v pretekliku, saj ga bo Microsoft v Windows 11 kmalu poslal v pokoj. Nadomestil ga bo namreč prenovljeni predvajalnik s preprostim imenom Media Player, ta pa bo s sabo prinesel tudi povsem nov vizualni izgleda.
Uporabniški vmesnik bo zdaj bolj preprost in čist, omogočal pa naj bi bolj prijetno predvajanje zvočnih in video datotek. Če vas morda novi izgled spominja na Applov iTunes, potem niste edini, saj se Microsoft več kot očitno malce zgleduje po njegovi estetiki, kar je jasno že pri vizualnem izgledu Windows 11.
Media Player ima trenutno še nekaj manjših hroščev in je zato za zdaj na voljo samo vsem preskuševalcem operacijskega sistema Windows 11. Ni še znano, kdaj bo prenovljeni medijski predvajalnik prišel v roke vseh uporabnikov, a verjetno na to ne bomo predolgo čakali.
V opisovanje dirkalnih iger se nerad spuščam, saj običajno takšni izdelki zahtevajo močno poznavanje tematike, ki ga lahko pridobiš samo s stotinami urami preigravanja. Vendar pa to ne velja za serijo dirkaških iger Forza Horizon, ki bi jih na kratko opisal dirkaški dopust v eksotičnih deželah, kjer šteje samo tiščanje plina in gledanje čudovite okolice, vse drugo pa je potisnjeno ob stran.
To velja tudi za peti del, ki nas tokrat preseli raznoliko okolico Mehike in takšen dopust je v teh časih, ko dopustov praktično ni, zelo dobrodošel in je namenjen praktično vsakemu. Forzi Horizon je namreč vseeno, če se razumeš v različne tipe gum in kakšen oprijem potrebuješ za določeno stezo. Glavno je samo to, da se rad zabavaš in da znaš vsaj za nekaj časa odklopiti možgane ter se pozabavati v izmišljenem svetu.
Razvojna ekipa: Playground Games Založnik: Microsoft Platforme: PC, XSX, XO Nakup:Steam Datum izida: 9. november 2021 Cena: 59,99 €
Zvrst: dirkačina
VIDEO RECENZIJA
Peti del serije nas kot že rečeno preseli v Mehiko, kar je dobrodošla sprememba v primerjavi s predhodnikom, ko smo morali raziskovati deževno Združeno kraljestvo. Mehika je namreč močno bolj raznolika, saj se nekaj časa prevažamo po zelenih gozdovih, ki jih ločijo blatne potke in reke, nato skočimo skozi revne vasice in puščavski pesek ali pa se začnemo preganjati po pepelnati okolici ugaslega vulkana. Med tiščanjem plina sem se zopet počutil, kot da sem stopil v neko povsem tujo deželo na dopust, ki ga bo enkrat neizogibno konec, a si ga bom vseeno zapomnil za celo življenje.
Ravno sprememba okolice je največja sprememba v primerjavi s predhodnikom, saj so vsi elementi ostali nekako identični, kamor lahko prištejem tudi sam uporabniški vmesnik. Res je, da uspešne formule ni treba bistveno spreminjati, a vseeno sem pričakoval vsaj malce evolucije igralnih prijemov. Škoda ni prevelika, saj je igranje še vedno sila zabavno, a če vam ni bila všeč štirica, potem vas tudi peti del ne bo prepričal v igranje.
Igra vsebuje tudi cikel dneva in noči, posebne omembe pa so vredni puščavski viharji, ki znižajo vidljivost na minimum.
Podobnost se nadaljuje tudi pri zgodi. Tudi tokrat imamo neko trapasto štorijo, ki se ne jemlje preresno in zopet je vaša naloga zmagovanje, sodelovanje v smešnih izzivih in grajenje festivala. Ob strani vam bodo stali razni pomočniki, ki vam bodo pomagali pri podajanju nalog, te nasvete pa vam bodo najraje podelili kar med dirkanjem. Brbljanja je včasih že kar malce preveč, humor pa včasih zadane pravo noto, včasih spet ne. Spet odvisno od vsakega igralca, a če ste dolgoletni oboževalec Forze, potem že veste kaj vas čaka. Morda bi res prav prišla kakšna za odtenek bolj odrasla zgodba, ki bi vas dejansko vlekla naprej: morda bi lahko dobili kakšnega resnega nasprotnika s katerim bi razvili rivalstvo, a žal je štorija ostala na isti ravni kot prej in je samo izgovor za dirkanje.
To je enako uživantsko kot prej. Kot rečeno, Forza Horizon 5 si ne da preveč opravka s kakšnimi nastavitvami avtomobilov in dovolj je že to, da se med prevažanjem po odprtem svetu pripeljete do točke izziva in se podate v posamezno dirko. Tu ni nobenih kvalifikacij ali pa česa podobnega, saj vedno začnete iz predzadnjega mesta, glavni cilj pa je vedno le in samo zmaga.
Dirko boste vedno začeli na repu kolone, zato največ šteje prvi ovinek.
In s tem ni nič narobe. Pritisneš plin in pelješ po odlično zastavljenih progah ter se poskušaš preveč ne raztreščiti. Za tiste manj izkušene so na voljo razni pomagalniki kot je denimo izrisana črta, ki vam lepo nakaže, kdaj pospešiti in kdaj zavirati. Priporočam, da čez čas vklopite možnost prikazovanja dirkalne črte samo ob trenutkih zaviranja, saj drugačne vseskozi gledate v živobarvne odsevnike, ki malce skazijo podobo okolice. Nastavitev je ogromno in nikoli ni strahu, da ste izgubili čas, saj lahko tudi ob večjih nesrečah prevrtite čas nazaj in se izognete katastrofi. S tem je resda vzet tudi tisti občutek adrenalina ob zadnjem krogu, ko moliš, da se slučajno kam ne zaletiš, vendar je to pač cena takšne dirkalne izkušnje.
Igra redno skrbi za razgibanje dogodkov, tako da vam res nikoli ni dolgčas. Lahko se preprosto vozite po odprtem svetu z drugimi živimi vozniki in te povabite na dirkaške izzive. Skočite lahko v razne dirke, ki so sestavljene iz šprinta ali pa vožnje določene količine krogov. Se zapodite po cesti in poskušate na radarju doseči čim višjo hitrost. Na karti sveta ob koncu dogodka samo označite nov objektiv in se zapeljete do njega, ikon pa res nikoli ne zmanjka.
Mapa, tako kot vedno, ponuja cel kup aktivnosti.
Mapa je zdaj razdeljena na določene cone in vsaka ponuja svoje izzive za grajenje festivala in na vas je, da se odločite, kam se boste podali in kaj vam trenutno bolj ugaja. Sam sem se na začetku odločil za reli potke skozi gozd in starodavne templje, saj mi takšno dirkanje bolj ustreza, a čisto lahko bi se podal na dirkanje po bolj odprtih poteh, ki jih ponujajo druge cone.
Dirkanje je zabavno in umetna pamet vam ponuja lep izziv in igra vas bo po večkratnih zmagah vprašala, če morda želite zvišati težavnost. In tu se malce zatakne, saj umetna pamet ni ravno najboljša. To se še posebej pozna na višjih težavnostih, ko nasprotniki dirkajo povsem neživljenjsko in speljejo ovinke, ki bi vas pri takšni hitrosti odnesli daleč v prepad. Umetna pamet tudi redko dirka sama s sabo, tako da so vsi nasprotni avti neorganski in so tam samo zato, da vam preprečijo zmago. Te težave smo našli že v predhodniku in škoda, da razvijalec ni na tem področju naredil več.
Morda se sliši smešno a pri dirkah bi si tudi želel malce manj svobode pri izbiri avtomobilov, saj lahko praktično vse etape opravimo z enim in istim avtom. Dobro bi bilo, da bi nas igra sama prisilila v izbiro določene sorte vozil, saj bi se morali tako iztrenirati tudi še v kakšnih drugih avtih kot pa da neprestano vozim Mitsubishi Lancerja.
Vsake toliko igra dostavi prav posebno dirkaško izkušnjo kot je denimo merjenje moči z vodnimi skuterji.
Pa še nekaj: bi lahko že končno dobivali verno upogibanje pločevine pri nesrečah? Vem, da to preprečujejo sami proizvajalci avtomobilov, a ni vrag da nima Microsoft dovolj denarja, da ne bi mogel na tem narediti vsaj nekaj sprememb, saj je smešno, da treščenje ob polni hitrosti v opečnat zid s sabo odnesem samo nekaj prask.
Grafična podoba je nadgradnja predhodnika, a spet ne riše grafike resnične naslednje generacije. To je vseeno ena lepših dirkačin, vendar pa jo na tem področju nazaj držijo konzole Xbox One in Playground Games se je zaradi zagotovo moral malce držati nazaj. Je pa zaradi tega optimizacija naravnost vrhunska: z grafično kartico RTX 3070 sem zlahka dosegal 60 sličic na sekundo pri ločljivosti 4k in to pri Ultra grafičnih nastavitvah. Pri tehničnem vidiku je napredek dosegel tudi zvok, saj je rohnenje motorjev tokrat še bolj izrazito kot prej, med dirkanjem pa vas bodo zabavali vzdušni tehno komadi in izvajalci tipa Duo Lipa.
Forza Horizon 5 je na koncu dirkalna izkušnja, ki jo bodo radi zagnali tudi tisti, ki običajno ne marajo digitalnega lovljenja ovinkov. Igra vam ponuja lep igričarski dopust, ki te dni pride hudo prav, igralna izkušnja pa je dovolj raznovrstna, da vam nikoli ne bo zares dolgčas. Ni perfekta, a je dovolj dobra, da si zasluži nakup po polni ceni.
Modra žaba Crazy Frog nam je kravžljala živce davnega leta 2005, ko se je rodila najprej v obliki zvonenja za mobilne telefone, kasneje pa smo dobili še video spot in polno skladbo, ki je za nekaj časa vladala vrhu glasbenih lestvic.
“Pesem” je v bistvu samo ponavljanje dveh medmetov na ritem komada Axel F, ki je do svoje prepoznavnosti prišel v filmih Policaj iz Beverly Hillsa. Otročad je takrat pesem pridno nabijala po cele dneve, kar je že dovolj velik razlog, da se marsikateremu odraslemu še danes ob pogledu na modro žabo obrne želodec. A še bolj zoprno je to, da gre pesem hitro v ušesa in ne gre iz glave, zato vas zasleduje kot nek glasbeni demon, za katerega preprosto ni zdravila.
In zdaj se ta pošast vrača, saj je uradni Instagram račun napovedal obuditev modre žabe. Pripravlja se namreč nova pesem in video, ki naj bi izkoristila TikTok generacijo, za katero bi bil Crazy Frog idealen. Vsaj tako je povedal Wolfgang Boss, ki vodi Sony Music, ta pa si tudi lasti pravice do Crazy Froga. Wolfgang je povedal, da je k obuditvi prispeval tudi nov porast ogleda uradnega YouTube posnetka, ki je do danes nabral že več kot 3 milijarde ogledov.
Novo pesem, ki jo bo sproduciral originalni ustvarjalec Reinhard “Voodoo” Raith, bo na YouTube pridrvela 10. decembra.