O igri Abandoned smo že pisali. Za tem skrivnostnim projektom stoji razvijalec Blue Box Studios in s prvim kratkim dražilnikom so napovedali projekt, ki ni ravno kazal neke naprednosti. V bistvu je edini do sedaj izdani video kazal podobo na hitro skup nametane igre, ki želi čimveč zaslužiti.
A razvijalec je začel nato preko Twitterja dražiti, da je morda Abandoned nekaj povsem drugega in pričele so se reference na franšizo Silent Hill. Igralcem se je naravnost zmešalo in veliko jih je bilo prepričanih, da za vsem skupaj stoji znani Hideo Kojima, ki naj bi se zopet združil z založnikom Konamijem in ponovno zaštartal razvoj preklicane igre Silent Hills.
Situacija je narasla do te mere, da je moral razvijalec na Twitterju zapisati, da nimajo nobene povezave s Hideo in Konamijem in da Abandoned ni Silent Hill igra. A vernikov to ni prepričalo in še naprej so gledali za vsako povezavo med Silent Hillom in Abandoned.
Blue Box bi moral 10. avgusta preko posebne aplikacije, ki je na voljo samo na konzolah PlayStation 5, izdati prav unikatni kratki dražilnik, ki naj bi igralcem pričaral povsem novo izkušnjo gledanja napovednikov. Igralci so napeto čakali na obljubljeno uro ob 21.00, a žal se takrat ni zgodilo nič.
There is a technical issue with the delivery of the patch. We are working to get this live ASAP.
Razvijalec je nato izdal opravičilo, da so naleteli na tehnične težave, ki jih hitro popravljajo in da bo dražilnik zunaj, takoj ko bo mogoče. Tri dni kasneje zadeve še vedno niso popravili, Blue Box pa je na Twitterju nazadnje napisal, da je projekt 100 % resničen in da delajo na igri, v katero verjamejo.
We ask everyone to calmly wait for the patch. We understand your frustration. We are 100% real and are working on a passionate game we believe in. This is what happend:
Igralci so bili prepričani, da bo igra izšla včeraj, ko se je odvila 7. obletnica znanega dema P.T., ki je bil takrat v bistvu samo napovednik za igro Silent Hills. Zdaj, ko je ta datum minil, so se iluzije začele podirati tudi največjim zaverovancem. Nekdo je celo sestavil priročno tabelo razvijalca Blue Box, ki takšne natege izvaja že zadnjih 6 let.
A vse te lažnje obljube so se razvijalcu vsekakor izplačale. Blue Box ima zdaj na Twitterju več sledilcev kot pa razvijalec Housemarque, ki je dejansko izdal resnično igro Returnal.
Kdaj in če bo obljubljeni dražilnik izšel še ni znano, na Redditu pa si lahko ogledate mentalne gimnastike največjih fanatikov, ki so celo že šepetali v mikrofon ime Kojima in Silent HIll, v upanju, da se bo aplikacija obudila. Za zdaj še niso imeli sreče.
V nedeljo, 15. avgusta, si lahko na sveže pokošeni zelenici privoščite nekaj oddiha ob spremljanju akrobatskih nastopov letalskega centra Maribor in slovenske vojske v slopu prireditve AEROS Air Show. Takšni dogodki se v naši deleži odvijejo dokaj redko, letalnih akrobacij pa so bili gledalci izstradani lansko leto, saj je koronavirus zamrznil prirejanje takšnih dogodkov.
Koronavirus se zdaj počasi poslavlja, a vseeno je pri organizaciji in obisku takšnih dogodkov treba biti pazljiv. Tako ne pozabite s sabo prinesti svojega potrdila PCT, organizatorji pa vam tudi svetujejo, da imate pri roki kakšno deko, ležalnik ali pa zložljiv stol. Žal svojih štirinožnih prijateljev ne boste smeli vzeti s sabo, prav tako je odsvetovan vnos hrane in pijače.
Tako, to imamo za sabo, poglejmo si kaj nas vse čaka. Program se bo začel ob 12.00, ko bodo nastopili letalski modelarji. Ob 13.00 sledijo letala slovenske vojske in Letalskega centra Maribor, ki bosta pod nebo zapeljala razne jeklene ptiče. Uro kasneje se bo v zabavo vključilo še madžarsko vojaško letalstvo, med 15.00 in 16.00 pa se bodo med oblake dvignili starodobniki. Ob 16.00 se bo zgodil vrhunec predstave, ko se bodo pred nami zapeljale slovenske, madžarske in češke vojaške sile, tem pa se bo v akrobatskih nastopih pridružilo tudi podjetje Pipistrel. Letanja po zraku bo konec ob 17.30, celotni program pa se bo zaključil ob 19.00.
Šviganja po zraku ne boste samo spremljali na dekah, ampak si boste lahko na glavo poveznili tudi VR napravo Oculus Quest 2 ter verno izkusili letalni adrenalin preko virtualne resničnosti. Poskrbljeno bo tudi za nekaj dirkanja na štirih kolesih – za te namene bo uporabljen dirkalni simulator UVI Racing.
Prireditev AEROS Air Show je namenjena praznovanju 30. obletnice samostojne Slovenije, poleg tega pa se bomo spomnili največjega slovenskega letalca Edvarda Rusjana in počastili 35. obletnico ustanovitve Letališča Maribor.
Samsung je včeraj pripravil svoj tradicionalni dogodek Unpacked, ki nam navadno vsakega avgusta predstavi novo serijo telefonov Note. Letos od tega ni bilo nič, tako da boste morali vsaj še eno leto zdržati z Note 20 in Note 20 Ultra, Samsung pa se je včeraj raje osredotočil na svoje telefone z upogljivimi zasloni.
Glavno vlogo je tako včeraj nosil telefon Galaxy Z Fold3. Ta je po novem bolj vzdržljiv in odporen na poškodbe napram svojima predhodnikoma. Za ekran je bil tokrat uporabljen Gorilla Glass Victus, Samsung pa je nekaj napora vložil v bolj čvrst tečaj za upogibanje, ki naj bi bil tokrat za 10 % bolj močan.
Nadgradnje so se zgodile tudi v strojni opremi. Z Fold3 poganja Snapdragon 888, 12 GB pomnilnika in 256 ali pa 512 GB prostora za shranjevanje. Primarni in zunanji zaslon podpirata 120 Hz osveževanje, česar predhodnik prej ni podpiral. Kamere na zadnji strani ostajajo večidel spremenjene: še vedno bomo tam našli tri leče, ki vsebujejo 12 MP senzorje. Na sprednji strani je kamera povsem enaka, tako da bomo sebke zajemali z 10 MP senzorjem.
Samsung je veliko časa na predstavitvi namenil tudi pisalu S Pen, ki ga zdaj lahko uporabimo tudi na Z Foldu3. Pisalo bo na voljo tudi v Pro različici, ki s sabo prinese zračne geste, ki so mi osebno v praksi večidel zanemarljive. Ampak hej, dodana vrednost nekje mora biti.
Najavljen je bil tudi preklopni telefon Z Flip3. Tudi tega poganja Snapdragon 888 in tudi ta zdaj vsebuje IPX8 podporo, tako da ga lahko brez skrbi potopimo pod vodo. Pomnilnika je malce manj, saj se številka ustavi pri 8 GB, tega pa lahko združimo z 128 GB veliko shrambo. Na zadnji strani se nahajata dve 12 MP leči, ki omogočata tudi snemanje HDR10+ videa.
Tudi tukaj smo bili deležni nadgradnje pri odpornosti na poškodbe. Primarni zaslon, velikosti 6,7 palca, zdaj omogoča osveževanje slike pri 120 Hz. Navdušuje tudi večji zaslon v načinu preklopljenega telefona in tako lahko zdaj nanj stlačimo veliko več možnosti za obvestila.
Galaxy Z Fold3 bo še vedno nosil pošteno zasoljeno cenovno nalepko. Na Telekomu boste za telefon brez vezave odšteli okoli 1800 €, na voljo pa je v dveh, dokaj dolgočasnih barvah. Z Flip3 je po drugi strani celo cenejši od predhodnika, saj zdaj lahko končno dobite upogljiv telefon za manj kot 1000 €. Prednaročila so zdaj že na voljo, oba telefona pa izideta 26. avgusta.
Samsung je svoj Unpacked dogodek izkoristil tudi za najavo novih ur. Tako je širni publiki predstavil dvojec novih ur Galaxy Watch 4 in Watch 4 Classic.
Uri vsebujeta prenovljen uporabniški vmesnik operacijskega sistema WearOS. Prenovljena programska oprema daje več poudarka na sinhronizacijo, ki se izvaja samodejno v ozadju in tako ne moti več uporabnika. Tako boste lahko denimo samodejno poskrbeli za nadgradnjo ure ob vsaki nadgradnji telefonske aplikacije, sinhronizirale pa se bodo tudi razne druge nastavitve ,kot je denimo delovanje brez motečih opozoril ob določenem času.
Uri sta dobila tudi nadgradnjo pri senzorjih. Samsung je v njiju vgradil svoj novi BioActive senzor, ki podrobno spremlja bitje srca in zna tudi razvozlati neenakomerne utripe, omogočen pa mu je tudi vpogled v stopnjo kisika v krvi, z njim pa si lahko tudi izmerimo pritisk. Dodana je bila tudi bolj podrobna možnost spremljanja spalnih navad in cel kup novih opcij pri fitnesu.
Galaxy Watch 4 in Watch 4 Classic sta si po specifikacijah isti, razlikujeta se le na izgled. Običajna različica cilja na bolj moderen izgled, kjer vse funkcije opravljamo na dotik, prisotne pa so tudi bolj žive barve, medtem ko Classic cilja na bolj klasičen dizajn in je na voljo samo v črni in srebrni barvi. Je pa pri njima velika razlika v cenah: Galaxy Watch 4 na slovenski uradni strani Samsunga še nima zapisane cene, a Američani bodo za njo odšteli 249 $, medtem ko Classic stane kar 100 $ več in zase zahteva 349 $.
Založnik Take-Two je pretekli mesec na spletno stran ModDB poslal kup DMCA opozoril, ki so zahtevale umik nekaterih GTA modifikacij, ki igralce že dolgo zabavajo in založnik z njimi do sedaj ni imel nobenega problema. Vse to se je spremenilo čez noč in lastniku spletne strani z modifikacijami ni ostalo drugega, kot pa da sporne datoteke umakne iz svojih strežnikov, na založnika pa se je nato zlil val ogorčenja iz strani igralcev.
Take-Two svoje nenadne jeze ni želel pojasniti, včeraj pa je sprožil nov val DMCA zahtev na še eno popularno spletno stran z modifikacijami LibertyCity.
Specifično so zahtevali umik modifikacij, ki so poskušale dele starejših GTA naslovov tipa San Andreas in Vice City prenesti v bolj moderne pogone. Med njimi velja še posebej izpostaviti projekta Vice Cry: Remastered, ki je prenesel mapo Vice Cityja v pogon GTA 4 ter SA2LC, ki je mapo San Andreasa poustvaril v pogonu GTA 3. Izginili sta tudi modifikaciji OpenManhunt in Bullworth, ki sta v San Andreas in GTA 5 pogona prenesli dele iger Manhunt in Bully.
Vse to dogajanje je spodbudilo že prej vzpostavljene govorice, da naj bi Take-Two in razvijalec Rockstar delala na uradnih predelavah iger GTA 3, Vice City in San Andreas. Te govorice izvirajo iz zadnjega finančnega poročila, kjer je zapisano, da založnik dela na šestih predelavah prej izadnih naslovov. Trije od teh so že potrjen: predelava GTA 5 za konzoli Xbox Series X in PlayStation 5, samostojna večigralska komponenta GTA Online in nova različica igre Kerbal Space Program. A trije projekti ostajajo skrivnosti in glede na zadnja dogajanja znajo to biti prav starejše GTA igre.
Seveda so lahko ti skrivnostni projekti tudi nekaj povsem drugega in Take-Two ima pod sabo celo vrsto franšiz, ki si zaslužijo nadgradnjo. Osebno držim fige za predelavo legendarnega Maxa Payna, a čisto možno je tudi to, da dobimo predelavo originalne igre Red Dead Redemption ali pa kaj novega v Bully svetu.
Ustvarjalca South Park serije Trey Parker in Matt Stone sta nekaj dni nazaj ponosno najavila podpis enormne pogodbe z ViacomCBS-om, ki je bila vredna kar 900 milijonov dolarjev. Dogovor je ustvarjalca zavezal k ustvarjanju kar 14 South park filmov, ki bodo nato na voljo ekskluzivno za pretočni servis Paramount+, a genialna komika in očitno tudi prebrisana poslovneža bosta svoj denar uporabila tudi za zagon drugih projektov.
Matt Stone je za spletno stran Bloomberg potrdil, da nameravata spočeti povsem svojo trgovino z marihuano, kjer bi vrh ponudbe predstavljal izdelek Tegridy Weed. Ta različica marihuane je znana vsem South Park oboževalcem, ki so v zadnjih sezonah spremljali avanture vedno bolj popularnega Randyja Marsha in njegove družine, ki je zapustila meščansko življenje in se preselila na deželo, kjer skupaj z brisačo Towelijem goji prav posebno konopljo z imenom Tegridy.
Matt in Trey imata v glavah še cel kup drugih idej. Trenutno delata na novi South Park igri, o kateri vemo samo to, da bo v 3D in da bo spočeta znotraj ustvarjalca South Park Studios, veliko pa vlagata tudi v tehnologijo “deep fake”. To sta plodno uporabila v svoji YouTube seriji posnetkov Sassy Justice, zdaj pa delata tudi na daljšem filmu. Poleg tega sta v razvoj zagnala tudi novo grozljivko in delata na novem mjuziklu.
Že vse to je nepredstavljiva količina projektov, medtem ko dvojec dela tudi na povsem novi sezoni South Parka, ki jo lahko pričakujemo enkrat naslednje leto.
Kadrovski pretresi znotraj Blizzarda se nadaljujejo. Po odmevnih obtožbah glede seksualnega nadlegovanja na delovnih mestih je iz čela nekdaj popularnega razvijalca odstopil predsednik J. Allen Brack, njegovo vlogo pa sta prevzela dva relativna novinca, ki pa sta zdaj očitno začela pometati pred pragom.
Spletna stran Kotaku se je tako prva dokopala do informacij, da je Blizzard nedavno odpustil tudi Louisa Barrigo, ki je pri Blizzardu delal kar 15 let. Pri razvijalcu je bil vpleten v praktično vse njegove večje projekte in je bil nekaj časa glavni oblikovalec igre World of Warcraft. Prevzel je tudi vlogo direktorja igre Diablo 4, ta projekt pa je zdaj trenutno brez šefa, kar je slaba novica za igro, ki je še precej daleč od izida.
Poleg Barrige se je od Blizzarda predčasno poslovil tudi Jesse McCree – še en veteran, ki je svojo kariero pri tem razvijalcu začel daljnega leta 2005. Tudi on je prevzel vodilne vloge v večih projektih in je delal na World of Warcraftu ter njegovih dodatkih, svoj talent pa je posodil tudi pri razvoju Diablo 3 dodatka Reaper of Souls. Priimek McCree je znan predvsem Overwatch igralcem, saj se tako imenuje eden od herojev in zdaj so se že začela pozivanja k spremembi imena.
Tretje veteransko ime sliši na ime Jonathan LeCraft, ki se je Blizzardu prav tako pridružil leta 2005, od takrat pa je v glavnem delal na World of Warcraft vsebini.
Kotaku novico je malce kasneje potrdil tudi sam Blizzard in v email sporočilu zapisal, da ima razvojna ekipa veliko talentiranih ljudi in da so tam, kjer je potrebno, že določili nove vodje.
Naslednje leto bo naravnost ubijalsko igričarsko leto, saj je bilo v 2022 prestavljenih že cel kup naslovov in zamikov kar noče zmanjkati. Zdaj so prestavitve začeli beležiti tudi relativno manjši projekti, kot sta denimo predelavi iger Life is Strange in Life is Strange: Before the Storm. Projekta je razvijalec Dontnod naznanil nekaj mesecev nazaj in ne gre za popolni predelavi, kjer bi bila zadeva zgrajena od temeljev navzgor, ampak za malce boljše teksture, igri pa bi se nato pojavili tudi na prenosni konzoli Nintendo Switch.
Žal od tega ne bo nič, saj je Dontnod včeraj na Twitterju zapisal, da potrebuje razvojna ekipa še nekaj dodatnega časa za razvoj. Za zamudo je seveda kriv koronavirus, razvijalec pa želi svojim delavcem ponuditi nekaj več časa za delo na dveh ločenih projektih. Dontnod namreč trenutno dela tudi na polnopravnem nadaljevanju Life is Strange: True Colors.
Ta bo k sreči še vedno izšel ob začrtanem datumu, ki je trenutno 10. september. True Colors bo konec septembra dobil še DLC Wavelengths, ki nas bo postavil v vlogo dekleta z imenom Steph, ki se je boste spomnili iz preddela Before the Storm. Steph je bila tista punca, ki nam je ponudila zanimivo igro Dungeons & Dragons, po teh dogodkih pa se je zaposlila kot DJ, ki poslušalcem prinaša svežo glasbo preko radia.
Novi datum za Life is Strange Remastered Collection ni točno začrtan – vemo samo, da ga lahko pričakujemo v začetku 2022.
Svet kriptovalut je včeraj pretresel nov napad iz strani hekerjev, ki so spravili na blockchain platformo Poly Network in iz nje izmaknili pošten plen. V virtualnih vrečah so s sabo odnesli kar za 600 milijonov dolarjev kriptovalut, kar velja za največjo krajo v zgodovini kriptovalut. Pred tem je ta neslavni naslov nosila kripto menjalnica Mt. Gox, ki pa so jih hekerji leta 2014 izmaknili za 460 milijonov dolarjev kripto bogastva, čemur je nato botroval tudi bankrot menjalnice.
Important Notice: We are sorry to announce that #PolyNetwork was attacked on @BinanceChain@ethereum and @0xPolygon Assets had been transferred to hacker's following addresses: ETH: 0xC8a65Fadf0e0dDAf421F28FEAb69Bf6E2E589963 BSC: 0x0D6e286A7cfD25E0c01fEe9756765D8033B32C71
Poly Network je preko Twitterja naslovil napadalce in jih prosil, da vrnejo ukradeno kripto bogastvo in naj začnejo z njimi komunicirati. Opomnili so jih, da jih bodo zaradi tega sodno preganjali v vsaki državi in da bi bilo nespametno z ukradenimi sredstvi izvajati nadaljnje transakcije.
We are aware of the https://t.co/IgGJ0598Q0 exploit that occurred today. While no one controls BSC (or ETH), we are coordinating with all our security partners to proactively help. There are no guarantees. We will do as much as we can. Stay #SAFU. 🙏 https://t.co/TG0dKPapQT
Odzvala so se tudi druga pomembna imena kripto industrije. Med njimi se je oglasil Changpeng Zhao – direktor največje kriptomenjalnice Binance, ki jo tudi sami priporočamo zaradi njene varnosti. Binance skrbijo za blockchain tehnologijo, na kateri so bili tudi zgrajeni ukradeni Binance kovanci, in Changpeng je zapisal, da skupaj s svojimi partnerji delajo na tem, da bi pomagali, a je zraven tudi pripomnil, da ne dajejo nobenih zagotovil.
Oglasilo se je tudi podjetje Tether in na Twitterju sporočilo, da so zamrznili za 33 milijonov dolarjev USDT žetonov, ki so povezani s kripto denarnico napadalca.
Varnostno podjetje SlowMist je samo ure po napadu sporočilo, da jim je uspelo pridobiti email napadalca, njegov IP naslov in identifikacijo njegove naprave, a da še delajo na razvozlanju dodatnih podrobnosti.
Približuje se izid težko pričakovane predelave igre Diablo 2, ki je bila mesece nazaj na voljo v alfa preizkusu, zdaj pa je Blizzard razvoj pripeljal dovolj daleč, da smo že praktično pred vrati beta verzije.
Beta inačica igre bo omogočala preigravanje prvih dveh poglavij igre, na voljo pa nam bo pet od sedmih igralnih razredov. Med te lahko prištejemo Barbara, Paladina, Druida, Amazonko in Čarovnico, za razliko od alfe pa se bomo lahko tokrat lahko pozabavali tudi z večigralstvom. Dobra novica je tudi to, da pri stopnjevanju igralnih likov ne bo omejitve, tako da bodo igralci zagotovo preko “grindanja” dosegli maksimalne stopnje in si tako odklenili vse veščine.
Odprta beta bo na voljo vsem igralcem 20. avgusta, a če ste morda Diablo 2: Resurrected že prednaročili, potem boste dostop dobili že jutri, 13. avgusta in se boste lahko v igranju zabavali vse do 16. avgusta. Strežniki se bodo nato zaprli za nekaj dni in se ponovno odprli v odprti beti, ki se bo nato zaključila 23. avgusta. Končni izid igre se bo nato pripetil 2. septembra.
Diablo 2: Resurrected ne bi mogel iziti ob boljšem času. Razvijalec Blizzard zaradi obtožb glede seksualnega nadlegovanja v pisarnah doživlja znatne kadrovske spremembe, pred kratkim pa je tudi prestavil mobilno igro Diablo Immortal na naslednje leto. Če gre verjeti govoricam, se je tudi razvoj Overwatcha 2 pošteno zavlekel in Blizzard te dni res potrebuje nekaj, kar bi jim vsaj malo obnovilo vero med igralci.
Seveda Blizzard ne bi bil Blizzard, če ne bi nekaj zamočil. Včeraj so tako potihem napovedali, da predelava ne bo vsebovala možnosti TCP/IP povezovanja. Igralci so to možnost pri igranju originalne igre izkoriščali za igranje na LAN zabavah in tako so se povsem izognili povezovanju na Battle.net strežnike. Blizzard je na uradni strani zapisal, da so se odločili umakniti to možnost, saj so pri njej naleteli na potencialne težave glede varnosti.
Tistih pravi RPG iger je danes hudo malo. Seveda nas še vedno vsako leto razveselijo RPG-ji, a ti so dandanes prirejeni masi in takšne igre niso preveč težavne. Manjka pa nam tistih pravih, globokih izkušenj igranja fantazijskih vlog, ki se jih je že dolgo nazaj oprijel naziv cRPG. Morda najbolj znana novodobna predstavnika tega žanra sta igri Divinity: Original Sin in Pillars of Eternity, a tudi ta dva naslova sta relativno lahka proti ruskemu težkokategorniku Pathfinder: Kingmaker.
Ta je imel ob svojem izidu kar nekaj težav s hrošči, a razvijalec Owlcat je skozi leta zadevo lepo zakrpal in začel delo na polnadaljevanju Pathfinder: Wrath Of The Righteous. To je bilo dolgo na voljo v različici Zgodnjega dostopa, zdaj pa smo samo še en mesec od polnega izida.
Razvijalec je včeraj prikazal povsem nov napovednik, ki prikaže nekatere pritikline novega dela.
Glavna stvar pri Wrath of the Righteous bo vodenje velike vojske, saj boste samo tako lahko podjarmili zlobne demone, ki so se v velikih številkah pojavili na različnih delih map. V slogu Total War iger bomo tako na mapi izbirali svoje armije, tem podeljevali generale ter se podajali v boj. Pri nadzorovanju vojske bomo imeli kar veliko možnosti, saj bomo lahko spreminjali njihovo velikost, vedno pa bo tudi treba gledati na moč naše napadalne skupine in na jakost branilcev.
Pri ustvarjanju naših igralnih junakov bomo imeli zopet cel kup različnih možnosti. Nov je tokrat napredovanje v posebni “mythic” razred, ki bo heroju omogočil cel kup različnih sposobnosti. Teh poti je kar nekaj in vsaka s sabo prinaša določene prednosti, vse skupaj pa bo tudi vplivalo na razvoj dogodku v deželi.
Wrath Of The Righteous bo s sabo pripeljal tudi kup igralnih sprememb. Med drugim se bomo lahko končno usedli tudi na hrbet kakega štirinožneža in tako hitro prečkali večje razdalje, kar je dobra novica za vse tiste, ki se jim je zdelo premikanje v originalu boleče počasno.
Pathfinder: Wrath Of The Righteous prihaja na PC 2. septembra, na konzolah pa bo igra svoje rojstvo doživela 1. marca.
PUBG je že pravi battle royale veteran in nas zabava že vse od leta 2017. Morda bi se komu zdelo, da se o tej igri danes toliko več ne govori kot pa na višku njene slave, a to niti približno ne pomeni, da igra ne bi imela bogate igralne baze. Nasprotno, na Steamu jo redno najdemo med tremi najbolj igranimi naslovi, kjer si izmenjuje udarce s titani, kot sta Counter-Strike: Global Offensive in DOTA 2.
Igro je pred kratkim doletela tudi sprememba imena. Originalno se je namreč imenovala Playerunknown’s Battlegrounds, a razvijalec se je odločil igri raje nadeti okrajšavo in sedaj je uradno ime naslova PUBG: Battlegrounds.
Kakorkoli že, če imate radi nalinijsko streljanje, potem se PUBG že zagotovo nahaja v vaši knjižnici digitalnih naslovov. A če ste se morda do sedaj upirali ali pa se primarno zabavate v enoigralskih igrah in bi radi svojo radovednost potešili v večigralskih vodah, potem je ta teden kot naročen za vas. Igra je namreč postala na Steamu za en teden povsem brezplačna za igranje, tako da lahko v igranje končno prepričate tudi tistega trmastega prijatelja, ki nikakor ni želel odpreti denarnice za nakup igre. Akcija se izteče 16. avgusta, če pa se nato odločite za nakup, se bo v vašo novo lastnino prenesel ves storjeni napredek.
Brezplačen teden je verjetno posledica novega dogodka Blackpink. Razvijalec je namreč združil moči s popularno južnokorejsko K-pop skupino Blackpink in tako boste lahko do 7. septembra preko posebnih misij pridobili prav posebne preobleke in kozmetiko, ki nosijo pečat te popularne skupine.
Age of Empires 2 velja za eno najboljših strategij in čeprav je ta žanr malodane mrtev, vsaj kar se tiče AAA igričarskih vod, ga namerava Microsoft sam obuditi zopet od mrtvih. Za razvoj četrtega dela so najeli razvijalca Relic in ta je samo še nekaj mesecev stran od izida, da pa vmes ne boste stradali strateške vsebine pa bo poskrbel slavni predhodnik Age of Empires 2, ki ga je Microsoft posodobil na Definitive Edition in včeraj je igra dobila povsem nov dodatek.
Ta se imenuje The Dawn of the Dukes in v igro vpelje dve novi civilizaciji: Bohemijce in Poljake. Vsak od teh strani je dobila tudi svojo zgodbovno kampanjo, kar je tudi pečat Age of Empires iger. V Bohemiji bomo spremljali potovanja Jana Zizka, na poljski strani pa bomo gledali zgodbo Jadwige, ki je bila prva ženska monarhinja, ki se je prizadevala za združitev Poljske in Litve.
Dodana je bila še tretja kampanja z imenom Algirdas and Kestutis, ta pa se ubada z dvema princema, ki se zoperstavita križarskim pohodom.
Novi dodatek je s sabo pripeljal tudi kup novih enot in tehnoloških dreves. Zanimivo je tudi to, da so ustvarjalci spremembe vpeljali tudi v že prej obstoječe kampanje, kot je denimo Barabarossova zgodba, ki bo zdaj v sebi vsebovala ustrezne enote.
Dodatek je zdaj na voljo za preigravanje in na Steamu ga lahko izmaknete za 9,99 €. Za igranje boste seveda potrebovali osnovno Age of Empires 2 igro, ki vas na Steamu stane 19,99 €.
Davno nazaj je med igričarji veljala šala, da razvijalec Valve ne zna šteti do tri. Ta hec se je izrodil predvsem zaradi njihove serije Half-Life, ki kljub revolucionarnima igrama nikoli ni prispela do uradnega tretjega dela, a Valve ni mogel trilogije zaključiti tudi drugje. Enako ga je namreč nastradala serija večigralskih iger Left 4 Dead, ki je ob svojem izidu ponujala unikatno zabavo družnega pobijanja nemrtvih in čeprav sta prva dva dela danes praktično legendarna, Valve nikoli ni podpisal tretjega dela.
Razvojna ekipa: Turtle Rock Založnik: Warner Bros. Platforme: PS5, PS4, XO, XSX, PC Steam:Stran trgovine Datum izida: 12.10.2021 Cena: 59.99€
Zvrst: Večigralska prvoosebna streljačina
Zato je štafetno palico prevzel razvijalec Turtle Rock, ki je nedavno svojo igro Back 4 Blood ponudil igralcem v beta preizkus. No, štafetne palice ni ravno prevzel, saj je Turtle Rock razvil prvi Left 4 Dead, a je bil nato kupljen iz strani Valva. Studio se je nato zopet osamosvojil in zato niti ni čudno, da je eden od njihovih novih projektov tudi nekakšen duhovni naslednik Left 4 Deada.
Če ste slednjo serijo igrali, potem se boste v Back 4 Blood počutili kot doma. Beta preizkus vas sicer nekam na hitro vrže v dogajanje, saj ob zagonu ne boste našli menija, ampak se boste znašli sredi domače baze iz katere se lahko nato napotite v opravljanje različnih nalog, nadgrajevanje arzenala in dograjevanje vaše začetne opreme. V beta preizkusu je zaenkrat vse nekam prazno, a ta štartna cona obljublja potencial za nadaljnje nadgrajevanje.
Atmosfere ne manjka.
Meso zabave je seveda PvE igranje proti preteči nevarnosti stotin zombijev. Vrženi smo v postapokaliptično okolico, ki ima za nas zastavljene različne izzive. Na začetku izberemo igralni razred, skupaj s sejali smrti ter se podamo v akcijo s podobnimi mislečimi. Na žalost igralni razredi ne vsebujejo tiste osebnosti, ki so nam jih ponujale Left 4 Dead igre. Osebe, ki jih je tukaj osem, so nekam blede in niso nič kaj preveč zapomljive, kar je razočaranje. Left 4 Dead sicer ni ponujal neka bogate štorijalne vsebine, a tisto malo kar je bilo nam je igralne osebe vseeno bolj približalo k srcu, saj je bilo vse povedano ravno čez te igralne like.
Akcija sama je zadovoljiva. Običajni zombiji so dokaj nenevarni in so v bistvu masa nemrtvega mesa, ki je nevarna samo številčno, posamično pa vsak od njih pade pod enim samim strelom. Beto sem igral na konzoli PlayStation 5 in veselo lahko zapišem, da je razvijalec plodno izkoristil sposobnosti igralnega ploščka DualSense. Pri proženju sprožilnikov sem naletel na določen odpor, kar pri streljanju doda novo dimenzijo zatopljenosti. Na konzoli je sicer malce tečno, da imate pri merjenju kar nekaj pomoči, tako da se vam za natančnost ni treba preveč potruditi. Orožij je dovolj in se delijo v grobem na brzostrelke, pištole in puške. Tisti bolj pogumni boste pograbili za hladna orožja in s pomočjo sekire brž naredili mir na bojišču, vsako od teh orožij pa tudi vsebuje svoje statistike, ki jim lahko navesite razne dodatke.
Začetna baza je zanimiv koncept in zanimivo bo videti, kako ga bo razvijalec ob izidu še dopolnil.
Kot rečeno, med sprehajanjem po mapi vam igra naloži nekaj nalog, ki niso preveč zakomplicirane in so dovolj raznovrstne, da vam ne bo hitro postalo dolgčas. Ena od zanimivejših nalog je denimo lovljenje odhajajoče ladje, ki jo morate ujeti s svojo ekipo, medtem ko so vam zombiji vseskozi za petami. Hordi je precej težko ubežati in naloga je precej težavna, če nimate ob sebi uigrane ekipe. Strežniki so me sicer povezali z drugimi naključnimi igralci, a ti so včasih tudi zapustili igro kar med igranjem. Takrat strežnik nadomesti žive igralce z računalniško vodenimi boti, a ti seveda niso tako sposobni kot pa pravi igralci in temu nato hitro sledi vaša smrt.
Spotaknil bi se še ob nekaj zmede na bojišču. Ko se akcija začne je namreč včasih kar težko ločiti med svojimi igralci in napadalnimi zombiji, tako da ni bil redek trenutek, da sem nekoga po nesreči ustrelil v hrbet. Ob naključnih igralcih tako naletiš na težavo, da ti nekaj časa ob strani stoji soborec in če ta naenkrat odplava stran, imaš za hrbtom nenadoma napadalnega zombija. Tako sem hitro postal paranoičen in sem nenehno pogledoval izza hrbta in ko sem nekoga videl, sem potreboval še nekaj sekund, da sem ločil nasprotnika od prijatelja. Ob vsesplošni zmedi in kaosu na bojišču bi bilo lahko za to ločevanje malce bolje poskrbljeno.
Kartice poskrbijo za nekaj svežine pri ponovnem preigravanju map.
Poleg navadnih zombijev nam po življenju strežejo tudi močnejši nasprotniki, ki bodo za svoj razpad zahtevali nekaj več svinca. Za njih ni potrebno kakšne večje taktike, saj je dovolj samo nenehno streljanje in občasno izmikanje, a spet tu velja pravilo uigrane ekipe. Če te ni, potem boste tudi zelo hitro podlegli grabežljivim rokam nemrtvih.
Ena od večjih razlik napram Left 4 Dead je sistem kart, ki jih dobite po uspešno opravljenih misijah. Te vam odklenejo določene veščine kot je denimo večja vzdržljivost, višja zaloga zdravja in hitrejši tek. Vse to omogoči specializacije določenih igralnih razredov, igra pa tako dobi tudi nekaj RPG pridiha, tako da bo vsako igranje ponujalo vsaj malce drugačno izkušnjo.
Ob vsesplošni zmedi včasih malce težko ločiš nasprotnika od soborca.
Back 4 Blood vsekakor vsebuje potencial in tudi tehnično je zadeva videti dovolj dovršeno. Zaključke je trenutno težko delati, saj je za igranje na voljo samo ena mapa, tako da nas ob izidu zagotovo čaka veliko več vsebine. Je pa zdaj že vprašljiva cena: igra na Steamu stane polnih 60 €, kar je za striktno večigralski naslov danes visoka dajatev. Cena bi bila vsekakor upravičena, če Back 4 Blood ne bo vseboval mikrotransakcij, a dvomimo, da se bo razvijalec temu lahko uprl. Turtle Rock je namreč za isto ceno ponudil obetavno igro Evolved, ki pa je na koncu zaradi prekomernega zaračunavanja tudi neslavno propadla.
Če ste pristaš Applove opreme, potem ste zagotovo ob svoj iPhone telefon dokupil že marsikateri dodatek, ki na sebi nosi logotip odgriznjenega jabolka. In to vas je zagotovo stalo mnogo evrov, a če ste se morda upirali nakupom in čakali na bolj ugodne cene, potem je morda končno nastopil vaš dan.
Apple je namreč na Amazonu pošteno posekal cene svojih brezžičnih slušalk Airpods, ki v sebi vsebujejo H1 čip in omogočajo brezšivno priklapljanje na vaše iPhone telefone, iPad tablice in druge Applove naprave. Slušalke ponujajo tudi dober zvok in so zaradi svoje oblike takoj prepoznavne, vgrajena baterija pa ponuja 5 nemotenih ur delovanja. Ko slušalk ne uporabljamo jih lahko pospravimo v priročen zabojček, ki hkrati služi kot polnilec slušalk in v sebi vsebuje za več kot 24 ur električnega soka.
Na Amazonu trenutno najdemo znižana dva modela Airpods slušalk. Cenejši od njiju so navadne Airpods slušalke druge generacije, ki so bile znižane za 29 % oziroma 52 €, tako da se cena ustavi na 126 €. Prištejte k temu 8 € poštnine in nove slušalke lahko preko naslednje povezave pospravite v žep za vsega 135 €. Upoštevajte pri temu dejstvo, da je polnilna postaja žičnata in ne omogoča brezžičnega polnjenja.
Druga različica so nadgrajene slušalke Airpods Pro, ki ponujajo bolj kvaliteten zvok, a so hkrati tudi dražje. Apple jim je na Amazonu znižal ceno za 30 %, kar nanese kar 84 € prihranka in tako lahko Pro različico preko naslednje povezave izmaknete že za 195 € – k temu prištejte še 8 € dostave.
Kakšnega posebnega razloga za nižanje cen Apple ni podal, a govorice pravijo, da podjetje v septembru pripravlja novo konferenco, kjer naj bi bil razkrit iPhone 13 in morda bo osvežitev prispela tudi na področje slušalk ter njihovih ur.
Po precej dolgem zatišju se Witcher svet ponovno prebuja. Še letos bomo na televizijskih sprejemnikih gledali v 2. sezono serije, razvijalec CD Projekt RED pa je pred kratkim obljubil, da bomo v 2021 preigravali nadgrajeno različico igre The Witcher 3: Wild Hunt.
Pretočna platforma ima v razvoju več projektov in eden izmed njih je praktično že pred vrati. Gre za novo risano serijo The Witcher: Nightmare of the Wolf, ki se dogaja leta pred avanturami Geralta. Spremljali bomo zgodbo Vesemirja, ki ga igralci iger še kako dobro poznamo in prvič si bomo lahko ogledali, kako je prekajeni lisjak sploh začel svojo kariero mutantskega lovca na pošasti.
Tudi Vesemir bo, tako kot leta kasneje Geralt, precej iskan najemnik, ki v zameno za kovance odpravi lokalne nevarnosti in se spravi delati tisto, česar se drugi ne upajo. Kljub temu ga ljudje ne označujejo za junaka, ampak nanj gledajo kot na grozljiv produkt narave, ki si zasluži pljuvanja. Vesemir bo v prvi sezoni dobil pomembno nalogo, saj bo moral pospremiti čarovnico Tetro in ne traja dolgo, da se dvojec zaplete v težave. Vesemir se bo moral ukvarjati še z eno dodatno skrivnostjo, saj nekdo na pošastne načine pobija prebivalce in za sabo pušča sledi, ki krivijo Witcherje.
Zadnji napovednik pokaže veliko akcije in nekaj humorja, serija pa bo imela tudi solidno podobo, ki jo je zrisal južnokorejski Studio Mir, ta pa je pred tem ustvaril serijo Avatar: The Legend of Korra.
Vesemir bo igral pomembno vlogo tudi v 2. sezoni igrane serije The Witcher, v risani obliki pa ga bomo na Netflixu spremljali že od 23. avgusta dalje.
Če dobro pomislim se res ne spomnim, ali sem sploh kdaj res užival v gledanju kakšne grozljive serije. Teh sicer ne manjka, a veliko njih jih je bolj vprašljive kvalitete ali pa se dobro začnejo in nekoliko kasneje izgubijo svoj smisel. Bežno se spomnim, da sta mi bili prvi dve sezoni serije American Horror Story kar všeč, a potem je vse skupaj postalo “kr neki”. Na podoben način sem se sprva zabaval ob gledanju serije The Haunting of Hill House na Netflixu, a sem gledanje nadaljevanja The Haunting of Bly Manor hitro opustil.
Za slednja dva izdelka je poskrbel ustvarjalec Mike Flanagan, ta pa bo naslednji mesec na Netflix pripeljal že svoj tretji izdelek z naslovom Midnight Mass.
Zopet bo šlo za serijo, ki bo sestavljena iz sedmih delov, zaplet pa bo tokrat nekoliko drugačen, saj se ne bomo ukvarjali z eno strašljivo hišo, ampak nam bodo kocine dvigali verski blazneži mesteca Crockett Island. Zgodba se bo vrtela okoli duhovnika Paula, ki s svojim prihodom v mesto zbudi veliko čudnih in nadnaravnih dogajanj. S tem ponovno vzbudi vero pri vseh prebivalcih in kot je ponavadi navada pri takšnih zapletih, sprva nedolžna vera kmalu preraste v kultno prepričanje. Vse to se dodatno zaplete, ko prebivalci Crockett Islanda izvejo, da vsi ti čudeži zahtevajo tudi svojo ceno.
Sliši se zanimivo in Mike Flanagan je Midnight Mass označil za svoj najljubši projekt do sedaj. Zgodba je zanj tudi osebno, saj je v mladih letih pridno pomagal za oltarjem in so mu zato grozljivi podtoni serije še posebej zlezli pod kožo.
Na premiero nam ne bo treba čakati dolgo, saj Midnight Mass izide že 24. septembra, opomnik pa si lahko na Netflixu nastavite tule.
Igra Hellblade: Senua’s Sacrifice je izkušnja, ki je v grobem razdelila igričarje na dva tabora. Eni jo naravnost prezirajo, saj je igranje v glavnem sestavljeno iz počasnega sprehajanja in reševanja zmedenih ugank. Drugi pa igro označujejo za nekaj najboljšega po narezanem kruhu in so navdušeni nad globokim sporočilom ter samo čakajo na izgovor za vnovično preigravanje.
Tega jim je včeraj presenetljivo dostavil razvijalec Ninja Theory, ki je v Xbox trgovine nenadoma poslal nadgrajeno verzijo igre. Hellblade: Senua’s Sacrifice je po novem optimizirana za konzoli Xbox Series X in S, nadgradnja pa je v igro vpeljala tri nove možnosti grafičnih nastavitev.
“Performance” opcija ponudi igranje v ločljivosti 1080, a sličice na sekundo narastejo do meje 120. “Resolution” možnost zaklene ločljivost na 2160p pri 60 sličicah na sekundo. Najbolj zahtevna možnost sliši na ime “Enriched”, ta pa ponudi igranje pri resoluciji 2160p in 30 sličicah na sekundo in je hkrati tudi edina, ki v igri omogoči ray tracing osvetljevanje.
We’re excited to announce a new, free update for Hellblade: Senua’s Sacrifice, available now on Xbox Series X|S.
✨ Ray tracing on both Series X & S ✨ Up to 4K resolution ✨ Up to 120hz ✨ Updated materials, particles and details ✨ Chapter select pic.twitter.com/rUvbYIOAG3
Grafična nadgradnja je trenutno na voljo samo za konzoli Xbox Series X in S, PlayStation lastniki pa te posodobitve ne bodo prejeli, kar je navsezadnje tudi logično, saj je razvijalca nekaj časa nazaj kupil Microsoft. Bo pa nadgradnja prišla tudi na PC, a datuma trenutno še nimamo.
Razvijalec Ninja Theory ima trenutno polne roke dela z delom na nadaljevanju Senua’s Saga: Hellblade 2, ki zna še ta mesec na Gamescomu dobiti kakšen nov napovednik in morda tudi datum izida.
Blizzard je nadaljevanje popularne igre Overwatch uradno napovedal na svojem sejmu BlizzCon leta 2019 in prikazano gledalcev in oboževalcev originala ni ravno odpihnilo. Overwatch 2 je bil namreč videti skorajda identično originalu, le da naj bi tokrat razvijalec v igro vpeljal tudi PvE vsebino.
Od izida je razvijalec razkril še nekatere dodatne podrobnosti, v zadnji posodobitvi pa je tudi ponosno najavil, da je razvojna ekipa dosegla pomemben mejnik. Kaj ta je niso želeli pojasniti, igralci pa so bili polni upanja, da se morda vendarle približuje končen datum izida.
That being said, if it turns out to be true, RIP OW no way the game will be alive for another year and a half without major updates.
Žal pa je te upe nedavno poteptal Twitter uporabnik Metro, ki je znan po svojih dobrih virih znotraj Blizzarda. Metro je na Twitterju zapisal, da se je Overwatch 2 zapletel v poštene težave v razvoju, tako da izida ni pričakovati ne letos in tudi ne v letu 2022. Metro je še zapisal, da upa da se njegov vir moti, a v to ne vliva preveč upanja. Dodal je še, da originalni Overwatch in njegova igralna baza zagotovo ne bosta preživela še leto in pol, razen če bo Blizzard razvil večjih posodobitev.
Blizzard se trenutno bori z večjo tožbo, ki jo je proti njemu vložilo kalifornijsko sodišče in razvijalca so zadele tudi večje kadrovske spremembe. Pred kratkim so prestavil izid svoje mobilne igre Diablo Immortal in morda se bo kmalu enako zgodilo tudi za Overwatch 2.
Duke Nukem je ime, ki je po večini znano samo igričarskim veteranom in vsem tistim, ki industrijo iger spremljajo tudi malce bolj zgodovinsko. To je navsezadnje razumljivo, saj je bil zadnji del Duke Nukem Forever originalno napovedan davnega leta 1997, kar je več od starosti nekaterih igralcev, ki so že pošteno presegli legalno starost pitja v ZDA.
Duke Nukem Forever je vendarle izšel leta 2011 in je bil seveda popolna polomija. A vse do včeraj ljudje niso vedeli, da je razvijalec Gearbox leta 2008 poskušal razviti povsem nov projekt Duke Nukem Begins, ki bi igralcem predstavil izvor blontnega mišičnjaka. Projekt bi ostal skrivnost, a k sreči se je možakar z imenom Gregor Punchatz opogumil in na splet po trinajstih letih naložil video, ki bi moral takrat investitorje prepričati v odobritev razvoja projekta. To se takrat ni zgodilo in zaradi legalnih zapletov je bil Duke Nukem Begins odpovedan.
Video je kar zanimiv, a ne pričakujte nekakšne revolucionarne podobe. Animacije vsekakor kažejo svoja leta in tudi igralnost je povsem drugačna od prej izdanih delov. Duka nadzorujemo iz tretjeosebnega pogleda in možakar je nenavadno obseden s trganjem okončin prašičjih nasprotnikov, ki so glavni zlobec tega videa. V posnetku lahko vidimo tudi nekaj ikoničnih orožij kot je zamrzovalnik in pomanjševalnik nasprotnikov, Duke pa se v enem trenutku tudi klonira in tako hitro poskrbi za krdelo capinov.
Duke Nukem ime je danes mrtvo in zanimivo je, da je na koncu Forever izdal prav Gearbox, ki je takrat izgubil pravice do izdelave Beginsa. Žal so očitno časi mišičnjakov s pametnimi enovrstičnicami postali stvar preteklosti, saj Gearbox ne namerava izdati nobenega nadaljevanja, sorodna franšiza Serious Sam pa je lani sicer dobila nov del, a je bil ta brž pozabljen.
Serija Stranger Things je svoje življenje začela leta 2016, zato je malce čudno, da se pet let kasneje veselimo šele 4. sezone. Tretja sezona je na Netflix prispela julija 2019, od takrat pa se je svet zavil v koronavirus krizo, ki je zamrznila tudi Hollywood.
Snemanje 4. sezone se je tako začelo v začetku 2020, a je bilo nato hitro prekinjeno in se je nadaljevalo šele oktobra. Zdaj produkcija poteka brez večjih težav in Netflix je začel izdajati krajše dražilnike, saj nas želi opomniti, da serija še vedno obstaja.
Včeraj smo dobili nov video, ki pa zopet ni preveč zgovoren. Sestavljen je namreč iz kratkih izsečkov prejšnjih sezon, tako da ne pričakujte kakšnih večjih razodetij. Vemo pa, da nekaj prihaja in ta nekaj je zagotovo titanskih proporcev, neko vlogo pri tej pošasti pa bo očitno igrala tudi starinska ura.
Glavna poanta tega napovednika pa je datum izida. Ta je oboževalce zagotovo razočaral, saj je marsikdo pričakoval izid nove sezone še letos. Žal od tega ne bo nič, saj bomo 4. sezono gledali šele enkrat v 2022.
Takšna zamuda je skorajda zagotovo vplivala na potek zgodbe, saj so glavni igralci praktično vsi najstniki. Ti so v preteklih letih pošteno zrasli, tako da niso več videti kot neki nedolžni 12-letniki, ampak polnoletneži, ki so tik pred tem, da jim na obrazu zraste kakšna kocina. Nova sezona bo tako skoraj zagotovo vsebovala nekakšen časovni preskok, ki bo tako na eleganten način poskušal pojasniti bolj zrele igralce.