Kmalu se bomo lahko spet vrnili v radiacijsko puščavo Černobila in to je seveda dobra novica za vse navdušence nad sovjetskim post-apokaliptičnim okoljem.
Tja nas bo popeljala igra Chernobylite, katero spremljamo že nekaj časa in že od začetka govorimo, da špil močno spominja na slavno serijo STALKER.
Chernobylite veliko več stavi na grozljivost, kjer se bomo morali zanašati na naš zvesti detektor radiacije, a ta nas ne bo ščitil pred nadnaravnimi pojavi. Prisotne bodo tudi preživetvene mehanike, tako da bo potrebno skrbno načrtovati naše odprave, drugače lahko kmalu ostanemo brez filtrov za gas masko.
Razvijalec Farm 51, ki je pred tem izdal igri Painkiller Hell & Damnation ter večigralsko streljanko World War 3, je pred kratkim napovedal, da bo Chernobylite najprej izšel v sistemu Zgodnjega dostopa, to pa se bo zgodilo že 16. oktobra.
Early Access različica igre bo vsebovala tri lokacije, 9 glavnih ter 12 stranskih misij. Vse skupaj bo dovolj za okoli 8 ur preigravanja, naloge pa bomo lahko preigravali večkrat in naj bi bile vsakič malce drugačne. Med preigravanjem bomo lahko novačili nove rekrute, nabirali zanimive predmete ter kovačili, ne bo pa manjkalo tudi srečanj z mutanti.
Razvijalec je hkrati predstavil nov napovednik, ki si ga lahko ogledate spodaj.
Popularni Twitch streamer Tfue je imel za sabo nekaj težkih mesecev. Morda najbolj odmeven je njegov slaven spor z organizacijo FaZe Clan, kjer so na površje splavale razne grdobije glede e-šport scene. FaZe naj bi ga nategoval za lepo količino denarcev skozi njegovo celotno kariero, poleg tega pa naj bi bil vzpodbujan v pitje in hazardiranje, pa čeprav je bil poba mladoleten. FaZe ga je nato tožil nazaj, saj naj bi prekršil pogodbo.
Tfue je nato stopil v solo kariero in na Twitchu redno streamal Age of Empires 2. Hecamo se, seveda je streamal Fortnite in si tako priboril lepo število sledilcev. Vendar pa so bili psihični pritiski preveliki in Tfue, čigar pravo ime je Turner Tenney, je preko Twitterja sporočil, da bo za nekaj časa prenehal s streamanjem.
Povedal je, da ima trenutno v življenju vse kar potrebuje, a zadnje čase kljub temu še vedno ni srečen in da se počuti, kot da je ujet v negativnem predelu svojega uma.
Morda je razlog tudi dejstvo, da je Tfue že večkrat izrazil nezadovoljstvo nad Twitch platformo in Fortnite igro.
Tfue ni še nikoli toliko časa manjkal na Twitchu. Izjema sta bila primera lani, ko je bil obtožen prodajanja Fortnite računov, enkrat pa je bil odstranjen zaradi svojih tekstovnih sporočil v pogovornemu oknu.
Ni še jasno, za koliko časa bo Tfue izginil iz scene, je pa Fortnite izgubil enega od bolj obiskanih kanalov na Twitchu.
Zagotovo vas velika večina vsakodnevno uporablja Discord. Ta priročni in hudo simpatičen program za komuniciranje praktično nima konkurence in je odličen sistem za komunikacijo med posamezniki kot tudi skupinami. Samo poglejte naš Discord kanal, ki se bohoti s preko 1000 članov, takšno cifro pa smo dosegli praktično brez kakršnegakoli oglaševanja. Na mestu je, da tu vstavim važič smeškota.😎
Kljub temu, da je Discord dnevno uporabljan pri vseh igralcih, pa bore malo ljudi ve, da je platforma dejansko ponujala igre. Zadeva je bila na voljo vsem Nitro naročnikom, uradno pa je bila zagnana kakšno leto nazaj. Katalog iger ni bil ravno navdušujoč, čeprav je vseboval nekaj kvalitetnih naslovov: Soma, Inside ter Torchlight so kvalitetne igre, niso pa ravno AAA naslovi. Prav tako je bilo ogromno izdelkov takšnih, ki so se mnogokrat že pojavili za res nizke cene ali pa so bili dejansko brezplačni.
Discord ekipa je sedaj spoznala, da je prodaja iger postala brezzvezna in ne bo obnovila pogodb z vsemi razvijalci, ki so svoje špile ponujali preko njihove platforme. Glede na statistike je zelo malo Nitro naročnikov dejansko preigravalo te igre, zato bo celotna zadeva preklicana.
Obstoječi naročniki boste lahko obstoječe igre preigravali do 15. oktobra, nato pa bodo umaknjene iz platforme. Za tiste naročnike, ki so za Nitro odločili zgolj zaradi iger, pa bo Discord ponudil vračilo denarja.
V bližnji prihodnosti se veselim zaenkrat samo dveh RPGjev. Eden od njiju je The Outer Worlds (za drugega vam ne bo težko ugotoviti kateri je. Namig: delajo ga Poljaki) in ta nas bo pozdravil čez dober mesec.
Zato dobivamo vedno več napovednikov in eden od njih se je pripetil na sejmu TGS 2019, dolg pa je kar 20 minut. Ker se je dogodek odvil v Tokiu, je seveda ves tekst v kitajščini, a k sreči je zvočno podajanje ostalo angleško.
The Outer Worlds nam bo prinesel novo RPG avanturo v vesolju, pri kateri plodno sodelujeta originalna ustvarjalca Fallout serije. No, v bistvu je celotni studio, Obisidan Entertainment, sestavljen iz veteranov, ki so zaslužni za nekaj najboljših igranj domišljijskih vlog, kar smo jih imeli čast izkusiti v igričarski industriji. Nič čudnega potem, da je The Outer Worlds označen za Fallout: New Vegas 2.
Poleg bogate štorije, nas v The Outer Worlds čaka cel kupček zanimivih stranskih karakterjev, vsak od njih pa bo držal svoja prepričanja in tudi osebne naloge. Spremljali nas bodo po svetu, nam pomagali v boju in če jim ne bomo všeč, nam tudi pomahali v slovo.
The Outer Worlds izide 25. oktobra, PC-jaši pa boste morali svojo kopijo iskati v trgovini Epic Games.
Slovenci radi delamo filme (ter resničnostne oddaje) in izdali smo že kar nekaj zanimivih izdelkov. Predvsem smo uspešni na področju komedij ali pa dram, kar je tudi razumljivo, saj akcijski filmi zahtevajo veliko večji proračun. Eksplozije in CGI efekti na žalost niso poceni.
A premiki v filmske žanre se vendarle dogajajo. Eden od takšnih primerov je film Rustlands, ki je pred nedavno dobil prvi napovednik.
Zgodba pravi takole:
“V neizprosni, post-apokaliptični prihodnosti se je izobčenec Adregas primoran boriti, da bi rešil življenje svoje ljubljene osebe.”
Čaka nas veliko pretepanja ter zanimivo oblečenih karakterjev. Rustlands bo precej spominjal na Pobesnelega Maksa, le da bo zadeva močno krajša. Glede na IMDb bo film dolg vsega 9 minut, tako da nas čaka nekaj zelo kratkega in upamo da tudi sladkega.
V glavni vlogi bodo zaigrali Branko Ristić, Mirko Vorkapić ter Inja Zalta. Za scenarij sta poskrbela Rok Mlinar ter Rok Ristić, medtem ko se je na režiserski stolček usedel Rok Mlinar.
To je eden od treh kratkih filmov, ki bodo svojo predpremiero doživeli jutri, 14.9.2019, med 10.00 in 12.00 na sejmu Na meji nevidnega. Čakata vas še ulični film Moj avto ter srednjeveški Lovci brez glave.
Za več informacij si oglejte njihovo uradno stran dogodka, napovednik pa vas čaka spodaj.
Napovednik za serijo The Witcher smo dobili že julija, a takrat nam Netflix ni želel razkriti datuma izida. Sedaj smo že na polovici septembra in čeprav govorice že dolgo časa nakazujejo, da bomo Witcherja dobili še letos, uradnega datuma ni in ni.
Presenečenje je morebiti pokvaril sam Netflix, ko je na Facebooku po nesreči razkril datum izida. Gre za račun Netflix iz Nizozemske, ki je pri objavi zapisal, koliko dni bomo morali še čakati na nove serije in filme. Med njimi se je znašel tudi The Witcher.
Glede na objavo naj bi nanj čakali še 97 dni. Glede na to, da je bila sedaj izbrisana objava spočeta 11. septembra, bi morali prvo sezono dobiti natanko 17. decembra. Ravno prav za božične praznike torej.
Seveda ni še nič uradnega in prav lahko se zgodi, da bo izid zamaknjen v 2020. A držimo fige, da temu ne bo tako, do takrat pa si še enkrat poglejmo edini napovednik.
Pisali smo že o bizarni napravi, ki jo je za nas pripravil Nintendo in ob napovedniku smo samo čudno gledali, kako se ljudje z neko čudno okroglo pripravo med nogami na moč zvijajo in predvsem zabavajo.
Nintendo je končno razkril za kaj se točno gre in ko smo ugibali bo za igranje potrebno kar nekaj telovadbe. Ring Fit Adventure, kako se zadeva uradno imenuje, pa je vseeno precej zanimiva zadeva, saj izkorišča sposobnosti Switch konzole na precej unikaten način.
Na nogo si bomo opasali trak, ki bo imel nameščen en Joy Con kontroler, medtem ko bomo drugega vstavili v obroč. To je vse kar potrebujemo, da se podamo v unikatno RPG avanturo, ki bo zahtevala kar nekaj fizičnega naprezanja.
Premikanje bomo sprožili s tekom na mestu, moč pa bo tudi letati, za kar bomo morali divje kriliti z rokami.
Čaka nas tudi nekaj boja, to pa se bo izvajalo v klasičnem poteznemu načinu. S počepom bomo sprožili udarec z nogami, z nategom obroča pa bomo sprožili puščico v nasprotnika, če pa si ta volan približamo prsim bomo blokirali udarec. Nasprotniki bodo obarvani v različne barve in tepežkali jih bomo z različnimi barvami napadov: rdeča (roke), modra (noge), rumena (jedro) in zelena (joga).
Špil bo razdeljen na različne stopnje, kjer bomo lahko nabirali izkušnje ter stopnje, z napredovanjem pa bomo odklepali nove veščine. Poleg kampanje bodo na voljo tudi mini igre, kjer bomo lahko hitro opravili kakšen kratek trening.
Ring Fit Adventure izide 18. oktobra, Switch lastniki pa boste za svojo zabavo morali odšteti okoli 80 €.
Nov teden, nova brezplačna igra na Epic Games trgovini. Tega smo se v zadnjih mesecih že navadili in moram priznati, da mi je Epic s svojimi brezplačnimi ponudbami že pošteno napolnil knjižnico.
Prejšnji teden smo dobili dve igri The End is Night ter Abzu, tokrat pa bomo prejeli samo eno in sicer gre za Conarium.
Gre za precej nenavadno igro, ki je namenjena oboževalcem pisatelja H.P. Lovecrafta. Torej tistim, ki stavijo veliko na grozljivost, nenavadno štorijo ter čudaška bitja iz nočnih mor. Igrali bomo znanstvenika, ki vstane od mrtvih v raziskovalni postaji na Antarktiki. A tip se je spremenil, saj vseskozi blebeta o čudnih spominih ter sanjah.
Conarium je vsekakor kvaliteten izdelek. Na Steamu se prodaja za 20 € in drži visoko oceno, svojo brezplačno verzijo pa si lahko prenesete tule.
Zanimivo pa bo videti, kaj nam Epic pripravlja za naslednji teden. Ponavadi nam povedo že prej, a tokrat smo dobili samo sliko Batmana, ki nosi podnaslov ???. Nas čaka cel seznam brezplačnih iger? Zanimivo je, da na Epicu trenutno ni nobene Batman igre, tako nas morda čaka neko res slastno presenečenje v obliki paketa Arkham in Lego batman naslovov.
Vse bo jasno 19. septembra, ko se bo zamenjala ponudba brezplačnih iger.
Pa smo vendarle dočakali izid igre Borderlands 3. Založnik 2K in razvijalec Gearbox sta na police vendarle poslala igro, ki je na pravo nadaljevanje čakala dolgih 7 let. Žal pa izid ni šel po maslu in očitno se težave nadaljujejo.
Pisali smo že o bizarni situaciji, ki se tiče poslanih kod za recenzijo. Evropejci smo svoje kode prejeli šele danes (med njimi tudi mi, ki bomo špil opisovali na PlayStation 4 Pro), kar bo povzročilo velik zamik pri ustvarjanju opisov.
PC igralci, ki so se z velikim veseljem zapodili v preigravanje Borderlands 3 pa poročajo o tehničnih težavah. Igra je zaenkrat na voljo samo na Epic Games trgovini, tako da boste zaman iskali nasvete na forumih kot jih ima denimo Steam. Spletna stran PCGamer je izdala zanimiv graf, kjer za igranje v 2560×1440 ločljivosti priporočajo grafično kartico RTX 2080.
Težave naj bi delala neoptimiziranost, saj igra za tekoče poganjanje zahteva čudno močne konfiguracije. Prav tako ni priporočljivo poganjanje v DX12 načinu, saj v temu primeru špil zahteva celo večnost, preden naloži vse potrebne teksture za igranje. Težave naj bi povzročale tudi vmesne sekvence, ki ne delujejo pravilno na ultrawide monitorjih.
Pojavila se je še ena bizarnost, saj včasih igra ne nastavi pravega jezika. Rešitev se je že pojavila:
odprite Epic Games zaganjalnik
pojdite pod nastavitve
poiščite Borderlands 3
izberite opcijo “additional command line arguments”
prilepite komando “-culture=en”
Borderlands 3 bo Epic ekskluziva za pol leta, nato pa bo doživela svoj izid tudi na Steamu.
Če ste navdušen igralec MMO iger, potem ste zagotovo v preteklosti težko pričakovali igro ArcheAge. Ta je ob izidu imela povsem oblegane strežnike in vile so se dolge vrste, preden je bil igralcu odobren vstop v igro.
Med tem navdušenci sem bil tudi jaz osebno in tople spomine imam na prvo preigravanje, kjer te je na vsakemu koraku spremljal še en igralec. Žal pa je razvijalec Trion igro postopoma potopil v čedalje večje težave. Igrina valuta Apex, ki si jo lahko kupil samo za pravi denar, je postala tako pomembna, da je ta projekt s potencialom na koncu ratal samo še en korejski P2W MMO.
Sedaj želi razvijalec na svojo stran dobiti nove igralce in to preko posebne izdaje igre, ki bo nosila ime ArcheAge Unchained. Največja sprememba pri tej novi inačici je sprememba monetizacije.
Unchained ne bo F2P, niti ne bo P2W, ampak bodo igralci morali igro samo kupiti in že se bodo lahko podali v avanture, brez da bi morali plačevati mesečno naročnino. Tako kot recimo Guild Wars, torej B2P. Vsi igralci štartajo iz nule, prenašanje karakterjev iz navadne verzije pa ne bo mogoče. Izginila bo tudi osovražena Apex valuta in vse predmete bodo igralci lahko kupili samo preko običajnih novcev, ki jih zaslužijo med igranjem.
Vse to se sliši v redu, upamo samo, da jih spet ne prevzame pogoltnost. ArcheAge Unchained bo izšel 30. septembra.
Pine je še ena igra, ki je svojo pot začela na platformi Kickstarter in sedaj uspešno sega že v odprto beto, katero dobite za dobrih 20€ na Kartridge spletni strani.
Igra ima velik odprt svet in lahko rečemo, da je peskovniško naravnana. V njej smo pripadnik nekega plemena, ki se bori za preživetje, iščemo hrano, se borimo in še mnogo več. Če ste pristaš odprtih svetov in ne potrebujete konca, kot ga ma večina iger, potem je to prava izbira.
Pine bo izšel 10. oktobra ekskluzivno za PC na platformi Steam. Za igro bomo morali odšteti 25 €.
“Življenje je kot slika na steni. Razbij okove, ki te držijo v umetnih okvirjih in se prebij izven njenih obzorij”… ali nekaj podobnega, kaj pa vem. Verjetno si iz tega stavka lahko razkrili, da je prišel čas ponovnega raziskovanja odnosa med naravo ter psiho človeštva. Absolutno nobeno umetniško delo ne bi bolj ustrezalo temu kot nedavno izdana igra Control. Je ambiciozno žanrsko delo razvojnega studia Remedy Entertainment, avtorjev liste večih narativno precej zmedenih iger, katera na samem koncu navaja tudi Quantum Break ter Alan Wake duologijo.
Tako lahko tudi od novega naslova že takoj pričakujemo dobršno mero konfuzije na vsakem koraku, saj se praktično vsake njihove igre drži sloves odštekane zgodbe s premnogimi zmedenimi narativnimi trenutki, ki sprva ne predstavljajo logičnega zapleta, dokler sčasoma ne uvidiš širše plati celotnega dogajanja ali pa ta del enostavno ignoriraš in se osredotočiš na dokaj zabavne akcijske sekvence. Praktično vsako njihovo igro zaznamujeta tudi potop v nadnaravno dogajanje ter dolga filmska izkustva, kjer ne moreš storiti drugega, kot se zgolj pogrezniti v naslonjač, leno spremljati odvijanje dogodkov pred tabo ter čakati na samodejno izključitev ploščka zaradi predolgega pomanjkanja interakcije.
Razvojna ekipa: Remedy Entertainment Založnik: 505 Games Platforme: PC, PS4, XOne Nakup: EIGRE.si Cena: 59.99€
Tokrat so se Remedy Entertainment s Control ponovno odpravili v razvoj tretjeosebnega akcijskega trilerja s poudarkom na vzdušje, ki je tokrat umeščen v osredje skrivnostnih nadnaravnih dogodkov, povezanih z Zveznim Uradom za Nadzor. Po eni strani se ukvarja z naravo realnosti in obstoja ter ustvarjanjem in uravnavanjem nadzora nad samim sabo, a po drugi sledi dokaj standardni akcijski prigodi nadnaravnih sil in lebdečih človečnjakov, ki ti skušajo karseda zagreniti življenje.
Control te pahne direktno v osredje dogajanja, ko kot glavna junakinja Jesse Faden prispeš v štab Zveznega Urada za Nadzor. Ta dvomljiva organizacija tišči prste tja, kamor jih definitivno ne bi smela – v osrčje paranormalnih aktivnosti. Tako prispeš v čudoma popolnoma zapuščeno prostrano glavno lokacijo Urada in se počasi prebiješ vse do sestanka s samo glavno faco. Le da ubožec, ježešna, očitno ni uspel zdržati notranjega pritiska ob držanju nadnaravnega orožja in si je odpihnil možgane.
Tako pobereš skrivnostno orožje in s tem postaneš nov direktor, saj prejšnji, kot omenjeno, počasni trdi zraven tvojih stopal. Ja, procesor napredovanja v Zveznem Uradu za Nadzor je tako enostavno in vsak novi prišlek je lahko v par sekundah postavljen na vrh organizacije. A vseeno je dogajanje zavito v misterij do te mere, da te kljub absurdnosti absolutno potegne v dogajanje.
Tvoje nenadno napredovanje namreč ni bilo zgolj naključje srečnih dogodkov, saj si sem prispel s ciljem lociranja Dylana, tvojega brata, katerega je organizacija ugrabila pred skorajda 20 leti. Žal ti pri nadaljnjem razkrivanju ogromne zarote na poti stoji skrivnostna infekcija “The Hiss”, zaradi katere si primoran obdržati trenuten staž in pričeti boj proti parazitu, ki je okužil dobršni del agentov urada, ob tem pa razkriti zaroto ter najti svojega brata.
Narativa igre zveni precej zmedeno in naključno, a pri njenem razumevanju ti močno pomaga odlična predstavitev. Večina dogodkov je predstavljenih in razloženih preko notranjega glasu gospodične Faden, a med dogodivščinami po dobro dizajniranih okoliših lahko najdeš tudi razne oblike pisne komunikacije, ki s cenzuriranimi besedami spominja na nekaj iz SCP fundacije. Povsod lahko najdeš majhne stranske besedne prigode, ki nakazujejo življenje prejšnjih delavcev Urada, kar te dodatno vživi v svet in ti pomaga držati zgodbeno nit.
Moj najboljši prijatelj je vesoljska pokalica
A seveda se igra kmalu po dokaj obširnem uvodnjaku pretvori primarno v tretje osebni akcijski triler. Več kot očitno je velik poudarek na vzdušju, ki je ravno prav temačno, da zapleta ne jemlješ z levo roko. Igralni del v Control sestoji v veliki meri iz raziskovanja prostrane agencije z uporabo dinamičnega orožja ter čiščenja objektov moči za odklepanje novih sposobnosti, ki jih nato lahko daš v prid med bojevanjem proti zlobnim antagonistom. Sposobnosti vključujejo vse od tele-kinetičnega nadzora za nadzorovano frčanje okoliških predmetov, brzinskega premikanja za lažje manevriranje med kritji ter ščitov in podobnih tele-kinetičnih fint.
Sposobnosti močno pripomorejo pri ustvarjanju povezane in izjemno zadovoljujoče strelske izkušnje, saj je vsak nov spopad zgolj uganka, kako se bi najlažje odkrižal vseh sovražnikov. Bojevanje je še nadaljnje nadgrajeno s strani nadgrajevanja in modificiranja tvojega lika, združeno z modifikacijami orožja. Točke lahko uporabiš za nadgrajevanje stvari, kot so zdravje, energija in nadnaravne moči, osebne in orožarske nadgradnje pa dodajo razne pasivne bonuse, kot so obnavljanje zdravja ter energije in škodo-napravljanje orožja.
Glede na to, da v roki ves čas vihtiš zgolj eno pokalico me je malo skrbelo, kako se bo uspela primerjati z variacijo orožij, ki smo jo vsi vajeni iz drugih streljačin. A kljub začetnim omejitvam lahko pištolo (z neskončno količino municije) sčasoma modificiraš v razne oblike z različnimi prednostmi in slabostmi, kot so šibrovka, jurišna puška, energijski top ter podobno. Med njimi lahko menjuješ po mili volji in vsaka ti na svoj način pomaga pri razreševanju prenaseljenosti in neusmiljenem odpuščanju prejšnjih delavcev.
Tekom igranja naletiš tudi na razne uganke, katere moraš razrešiti s ščepcem ploščadničnosti ter časovno omejenim opravljanjem raznih scenarijev. Za nobeno izmed ugank ne bi rekel, da je ravno naporna, ravno obratno, vse so se mi zdele precej lahke v primerjavi z dokaj kruto začinjenimi bojnimi sekvencami, ki so me pogosto pahnile na tazadnjo. A ugankarske mehanike izjemno dobro komplimentirajo raznim minimalističnim stranskim misijam, ki služijo v veliki meri uvajanju v razne mehanike in na novo pridobljene sposobnosti.
Rajža za oči
Še ena stvar, ki igri močno priča v prid, je grafična podoba. S tehnične plati je igra naravnost slastna. Gre za absolutno prekrasno vizualno delo, ki mu še dodatno pripomorejo odlični učinki in igra svetlobe ter senc z okolji, združeno s tehnologijo sledenja žarkov za lastnike ustreznih grafičnih kartic. Gre tudi za eno izmed iger s fantastično fiziko, kjer delčki kamenja in ilovice letijo povsod. Sicer nisem imel priložnosti preizkusiti različice za konzole, ampak tudi na računalnikih se znajo razne nastavitve izkazati za preveč požrešne tudi za močnejše grafične kartice, kot je Nvidia RTX 2070. Tako boš pri višjih resolucijah primoran prevzeti grafičen nadzor, saj se boš v nasprotnem primeru moral soočati z občasnim kolcanjem in konstantnim zatikanjem.
Zvočna plat je prav tako poslastica v lastnem obziru, saj je vse, od dogajanju ustrezne glasbe v ozadju pa do govora in zvočnih učinkov orožja ter krikov jeze sovražnikov implementirano na zelo visoki ravni, kot jo je tudi za pričakovati glede na zanašanje na predstavitven obzir.
Skupaj se vse združi v odlično vizualno/zvočno kombinacijo, ki združeno s preostankom sicer ne predstavlja ravno preskoka v naslednjo stopnjo igričarskega vživetja, a jo bom od sedaj naprej vseeno obravnaval kot nadpovprečno akcijsko avanturo, ki je uspela povsem zadostiti mojim pričakovanjem glede na prejšnja dela tega razvojnega studia.
Razsodba
(+) Zapletena naracija, ki te vživi v dogajanje (+) Odlična akcijska plat z zadovoljujočimi sposobnostmi (+) Vizualno se igra na čase izkaže za absolutno prekrasno (+) Napredna fizika (+) Zvočna plat odlično komplimentira igralnemu delu (+/-) Občasno zatikanje tudi na zmogljivejših sistemih (-) Tempo zgodbe povzroči nekaj zmede
NBA 2K20 je izšla zgolj par dni nazaj, a se že kopa v negativnih kritikah, ki so jih priskrbeli predvsem igralci. Profesionalni kritiki so namreč igri podelili precej visoke ocene, a strankam, ki vsakoletno kupijo nov del te serije, je očitno dokončno prekipelo.
Na spletni strani Steam250 so namreč zbrane zanimive statistike, ki v lepemu seznamu prikažejo najslabše ocenjene igre v Steam zgodovini.
Zato medaljo sramu trenutno nosi igra Flatout 3 – 8 let stara igra, ki vsebuje samo 14% pozitivnih glasov iz 2.249 glasov. A tik za petami mu je letošnji NBA 2K20, kateri je od 2.945 glasov nabral samo 15% pozitivnih.
Kaj je torej problem? Glavna pritožba igralcev so mikrotransakcije, ki so v letošnjemu delu NBA simulacije hujše kot kadarkoli prej. Založnik 2K se je dejansko upal izdati spodnji napovednik, ki v bistvu prej izgleda kot oglas za casino, kot pa za igro, za katero moraš odšteti 60 €+.
Potem so tu še drugi problemi. Nekaj časa nazaj so igralci izgruntali, da se se razvijalcu ni dalo zamenjati ikono v opravilni vrstici, saj je ta še vedno nosila podobo NBA 2K19. Potem je tu tudi odločitev, da morajo biti igralci za igranje kariere vedno povezani v splet in špil konstantno vriva večigralske mehanike, kamor le more.
Osebno mnenje? Čisto prav jim je. Bil sem navdušen igralec NBA serije ampak vsiljevanje mikrotransakcij me je že leta 2017 prepričalo, da je vse skupaj kr neki in sploh si ne predstavljam, kako zadeva izgleda v 2k20.
Spodaj pa si še enkrat oglejmo ta “mojstrski” napovednik.
System Shock 3 je ena od iger, ki se je pisec teh vrstic močno veseli. Tople spomine imam na preigravanje dvojke, kjer sem bil zaprt v klavstrofobične hodnike vesoljske ladje, kjer so me napadli človeški mutanti ter zlobna umetna inteligenca.
Dvojka je sedaj stara že 20 let, zato je napočil skrajni čas za nadaljevanje. Vmes sem se pozabaval z igro Prey, ki je odlična igra in je dejansko požgečkala tisto odprtino, ki jo je pustila System Shock serija.
Trojka je v izdelavi že nekaj časa in sedaj smo prvič videli, kako zadeva dejansko izgleda. Dobili smo kratki dražilnik, ki prikazuje nekaj pred-alfa igralnih posnetkov.
Grafično špil obeta, a to nekako ni poanta takšnih iger. Bolj nas namreč zanimajo mehanike igranja in če bomo lahko vesoljsko postajo raziskovali po mili volji in objektive razreševali na več možnih načinov. Ter seveda atmosfera ter z njo povezana grozljivost, ki sta iz prvih dveh delov naredili takšni legendi.
Razvijalec Otherside Entertainment žal ni razkril nekih specifičnih informacij, zato se nam trenutno niti ne sanja, kdaj bo špil sploh izšel. Vemo samo, da se zlobna umetna inteligenca SHODAN zopet vrača in nam bo tudi tokrat na vse načine mešala štrene.
Death Stranding je naslov, ki bo do izida ostal zavit v tančico skrivnosti. To je seveda tudi pričakovano, saj za igro stoji mojstrski Hideo Kojima, kateri je zaslužen za serijo Metal Gear Solid.
Izid se približuje zato se tančica skrivnost čedalje bolj razkriva. Tako smo dobili novi napovednik, ki prikaže nekaj zgodbe in odličnega glasovnega podajanja. V bistvu je vse skupaj samo ena scena, katera se odvija v Beli hiši, traja pa kar dolgih 7 minut.
Iz tega lahko sklepamo, da si bo igra za podajanje zgodbe vzela svoj čas. V napovedniku lahko vidimo karakter z imenom Amelie, ta pa naj bi bila predsednica Združenih držav Amerike. Ob boku ji stoji Die-Hardman, ta pa vodi organizacijo Bridges. Njihova naloga je specifično usmerjena v povezovanje skupnosti v sedaj povsem razdrobljeni državi.
Seveda ne smemo pozabiti tudi na našega protagonista, ki sliši na ime Sam, tega pa igra igralec Norman Reedus, poznan iz serije Živi mrtveci. V napovedniku ga očitno Amelie želi prepričati v opravljanje določene naloge, vendar Sam nad njenim planom ni ravno navdušen.
Na sejmu TGS 2019 naj bi dobili še bolj zajeten video, ki bo trajal skoraj eno uro in “Briefing” napovednik je v bistvu samo uvod.
Death Stranding izide 8. novembra, zaenkrat pa je napovedan samo za PlayStation 4.
Capcom nas že kar nekaj časa draži z novim Resident Evil naslovom. Sedaj smo končno dobili nekaj konkretnih informacij in Project Resistance je tako kot smo predvidevali, večigralski sodelovalni naslov, ki pa se dogaja v Resident Evil vesolju.
In zadeva je presneto zanimiva.
Mesto dogajanja je podzemni laboratorij in med hladnimi in krvavimi hodniki so se znašli štirje različni karakterji, ki morajo za pobeg sodelovati skupaj.
Vsak od karakterjev ima svoje lastnosti, ki precej spominjajo na tipične MMO razrede. Tu je Tyrone, ki zavzema vlogo tanka ter Samuel, ki stavi na boj od blizu in je tako odlični DPS. Valerie je zdravilka, medtem ko January poskrbi za hekanje varnostnih sistemov.
Vendar je glavni trik v petemu igralcu, ki se skriva bolj v ozadju in v bistvu narekuje tempo igranja. Igralci bodo svojo večigralsko akcijo doživljali iz tretjeosebnega pogleda, medtem ko bo peti igralec, šef dogajanja, lahko postavljal pasti, preklapljal med kamerami, aktiviral samodejna orožja in zaklepal vrata. Če se mu bo zahotelo, bo lahko prevzel vlogo zombija ali pa stopil v škornje neustavljivega Mr. X-a.
Kot rečeno, Project Resistance izgleda hudo zanimivo in je prava droga za vsakega Resident Evil navdušenca. Zaprti beta test naj bi potekal med 4. in 7. oktobrom, zaenkrat pa še ni besede o končnemu datumu izida.
Zdi se, da na predelavo Final Fantasy VII čakamo že celo večnost, a sedaj se počasi in vztrajno vendarle približujemo zaključku tega dolgega čakalnega maratona.
Na sejmu TGS 2019 se je založnik Square Enix izstradani množici odločil prikazati povsem nov napovednik, ki vsebuje zvrhan kupček scen in okolij, katera bodo veteranske igralce spomnile na original iz davnega leta 1997.
Vidimo lahko hologram predsednika Shinre, predelano mini igro v telovadnici ter napeto preganjanje na vlaku. Nostalgikom bodo ob solzeči grafiki popokala nostalgična očala in treba je reči, da špil vsekakor izgleda spektakularno.
Square si je za predelavo vzel svoj čas in videti je, da projekt poteka v pravo smer. Kakšen bo končen rezultat bomo videli 3. marca 2020, ko Final Fantasy VII izide za PlayStation 4.
Začel se je sejem TGS 2019 oz. daljše Tokyo Game Show in založniki ter razvijalci so izdali cel kupček novih napovednikov za svoje prihajajoče.
KOEI Tecmo ter Team Ninja sta poskrbela za vse navdušence nad težkimi igrami, ki spominjajo na serijo Dark Souls. Nioh 2 je bil napovedan nekaj časa nazaj, vendar o njemu nismo takrat izvedeli ničesar res konkretnega.
Sedaj smo dobili prvi igralni napovednik, vendar ta zopet ne prikaže nekaj res podrobnega. Razvijalec Team Ninja je čudno tiho, tako da ni razodel nobenih podrobnosti glede štorije ter kaj nas čaka novega glede na predhodnik.
Vidimo pa lahko, da nas spet čaka ogromno sabljanja, zanimivo oblikovani nasprotniki ter močno nadgrajena grafika. Nioh 2 je zaenkrat napovedan samo za PlayStation 4, špil pa naj bi izšel enkrat v začetku 2020.
Po odličnem beta testiranju je mobilni MMO Second Galaxy izšel za iOS in Android naprave. Razvijalci se lahko pohvalijo s kar milijonom pred-registriranih uporabnikov.
Gre za vesoljski MMO, katero dogajanje je postavljeno v prihodnost, kjer se človeštvo že podi po celem vesolju in raziskuje planete. Svet je zelo velik in nam ponuja ogromno vsebin, v katerih boste zagotovo lahko preživeli ure in ure.
Igro si lahko za Android naprave prenesete tukaj, za iOS naprave pa tukaj.
Če vas prsti srbijo za novim Applovim izdelkom, potem je vašega čakanja že skoraj konec. Apple je včeraj na predstavitvi v San Franciscu predstavil naslednjo generacijo svojih telefonov, ki so jih nepresenetljivo poimenovali preprosto iPhone 11.
V bistvu so bile najavljene tri različne verzije: iPhone 11, iPhone Pro ter iPhone 11 Pro Max.
Navadni iPhone 11 bo vseboval 6.1 inčen zaslon LCD Liquid Retina, kar je isto kot pri predhodniku iPhone XR, s enajstica vsebuje še eno dodatno kamero. Na zadnji strani lahko sedaj odkrijemo dve, 12 mega pikselni kameri, z navadno široko in z ultra-široko lečo. To naj bi nam omogočalo zajemanje neverjetnih fotografij, čemur bo pripomogel tudi način Night Mode. Ta bo izboljšal zajemanje fotografij v temi, svetloba pa se bo samodejno izravnavala glede na okoliške pogoje.
iPhone 11 bo podpiral snemanje v 4K ločljivosti pri 60 sličicah na sekundo, vključili pa so tudi snemanje v počasnemu posnetku. Predvidevamo, da bodo tako imenovani “slowfies” postali hudo popularni.
Telefon bo poganjal novi procesor A13 Bionic, Apple pa se hvali, da njihov naslednje generacijski telefon vsebuje najhitrejšo grafično in procesno enoto, ki trenutno obstaja na trgu. Operacijski sistem je iOS 13, ta pa naj bi vseboval tudi tehnologijo “enhanced face ID”, ki naj bi poskrbela za hitrejše odklepanje telefona preko zaznavanja obraza.
iPhone 11 bo na voljo v 64GB, 128GB in 256GB izvedbi.
Vse lepo in prav, žal pa bo zaslon še vedno na vrhu vseboval zarezo, 3.5 mm vhod za slušalke pa je očitno postala stvar preteklosti.
Kaj je potem glavna razlika med vsemi tremi modeli?
Na kratko: zaslon in kamere. iPhone 11 vsebuje 6.1 inčen LCD zaslon, medtem ko iPhone 11 Pro vsebuje bolj kvaliteten 5.8 inčni Super Retina XDR OLED zaslon, Pro Max pa je od njega še večji, saj nosi masivnih 6.5 inčev.
Še ena razlika je kamera, saj iPhone 11 vsebuje samo dve, medtem ko Pro in Pro Max nosita po tri – tretja je telefoto leča.
Razlika gre tudi na račun kapacitete. Pro in Pro Max bosta na voljo v 256Gb in 512GB izvedbi, ne smemo pozabiti pa tudi na vodoodpornost. iPhone 11 lahko potopimo do dveh metrov za 30 minut, medtem ko Pro in Pro Max lahko preživita tudi do pol ure pri 4 metrih globine.
Cena
Zaenkrat so znane cene v Nemčiji in te bodo malce nižje od lanskih modelov. Vseeno zadeva ne bo poceni. Za navadni iPhone boste primorani odšteti 799 evrov, za iPhone Pro 1.149 evrov in za Maxa 1.249 evrov.
Prednaročila se bodo začela sprejemati že v petek, 20. septembra pa se bo začelo odpošiljanje a le za Američane. Evropejci bomo pa morali še malce počakati.
Hiter povzetek konference si lahko ogledate spodnji posnetek, kjer lahko vidite tudi novo napovedano uro iWatch 5 ter novo iPad tablico.