🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 406

Stranger Things dobil zadnji napovednik za tretjo sezono

0

Tretja sezona serije Stranger Things je že tako rekoč pred vrati in če dobro prisluhnete, lahko že slišite praskanje demonskih krempljev po vratih.

Do premiere nas ločita še dva tedna, zato je seveda čas, da Netflix začne z oglaševalsko kampanjo. Dobili smo prvi daljši napovednik, ki je dolg kar tri minute.

Video je precej akcijski in mesto Hawkins se bo tokrat znašlo v resnih težavah. Vrača se celotna stara ekipa, ki se bo morala tokrat še bolj potruditi, da ubrani svoje domače mestece pred nevarnostjo.

Napovednik se konča na način, ki precej spominja na Jurski park. Naši junaki se skrivajo za avtom, v ozadju pa se sprehaja nekakšna pošast.

Kako točno se bo zadeva razpletla bomo videli kaj kmalu, saj bo celotna sezona izšla 4. julija, seveda eksluzivno za Netflix.

Killing Floor 2 je ta vikend brezplačen

0

Razvijalec Tripwire Interactive skrbi za precej popularno večigralsko streljačino Killing Floor 2 in če se morda v raziskovanje tega naslova še niste podali, potem imamo za vas dobre novice.

Špil je namreč pred kratkim dobil novo brezplačno posodobitev, ki je v bistvu poletni dogodek Back and Kickin’ Brass, ki doda kar ogromno nove vsebine. Tako nas čaka povsem nova mapa Steam Fortress, nov “Transport” igralni način, poleg tega pa še kup skinov in kozmetičnih dodatkov.

Vrača se tudi Ringmaster Lockhearth, ki bo potreboval našo pomoč pri popravilu njegove ladje, saj se možak zopet pripravlja za napad na Luno.

Za konec nam je razvijalec pripravil še nova orožja, Presige Rank pa je sedaj narasel na peto stopnjo. The Back and Kickin’ Brass dogodka bo konec 31. julija.

Tripwire interactive želi s to posodobitvijo v igro vpeljati nekaj sveže krvi, zato so tudi Killing Floor za 4 dni ponudili povsem brezplačno. Zadevo si lahko prenesete na Steamu, med tem časom pa je igra tudi znižana za 67% na res nizko ceno 9 €.

EA: “To niso loot boxi ampak mehanike presenečenja”

Electronic Arts oz. krajše EA je eden najbolj glasnih zagovornikov osovraženih “loot boxov”, ki so se tako usidrali v igričarsko industrijo in postali tako neslavni, da je morala ukrepati celo vlada.

EA preko tega sistem služi ogromne denarce, še posebej v igri FIFA, kjer jim kupovanje fuzbalerjev za sestavo ultimativnega moštva prinese več kot pa sama prodaja igre.

V preteklosti pa so svojo gonjo po zaslužku odnesli že predaleč, kar je bilo še posebej očitno pri neslavnem Battlefrontu 2, kjer so naleteli na tako negativen odziv, da so bili primorani popolnoma predrugačiti večigralski aspekt igre.

V Evropi so se pojavile skrbi, da kupovanje loot boxov spada pod hazardiranje, zato so kupovanje vrednostnih skrinjic nekatere države kot so Belgija in Nizozemska enostavno prepovedali.

Sedaj je podobno preiskovalno akcijo glede hazardiranja in odvisnosti sprožilo tudi Združeno kraljestvo in pri zasedanju je par besed povedal tudi predstavnik EA-ja, Kerry Hopkins.

Kerry pravi, da ti naključni nakupi v njihovih igrah sploh niso “loot boxi” ampak bolj mehanike presenečenja. Vse skupaj je primerjal s Kinder jajčki, kjer nikoli ne vemo, kaj bomo dobili ob nakupu jajčastega presenečenja.

Njihove igre naj bi implementirale vse te mehanike na način, ki naj bi bil etičen in zabaven in naj ne bi vodil do odvisnosti od hazardiranja.

Celotno zasedanje si lahko ogledate spodaj, na sledilni ploščici ciljajte na 15:43:15.

Just Dance je še zadnja igra, ki bo izšla za Nintendo Wii

Ste vedeli, da je nekoč huronsko popularna konzola Nintendo Wii stara že 13 let? Ta inovativni izdelek, ki je rad poskrbel za telovadbo svojih uporabnikov, je izšel davnega leta 2006 in kar malce presenetljivo je, da je bila na konferenci E3 prav za to konzolo napovedana nova igra.

Gre za plesno igro Just Dance 2020, ki jo že vrsto let izdeluje Ubisoft in zadeva se še vedno zelo dobro prodaja na tej ancientni konzoli, ki je do sedaj dobila že dva naslednika. Očitno obstaja še dovolj velika baza igralcev, ki vsako leto kupijo nadaljevanje te franšize in ne vidijo razloga za nadgradnjo konzole.

V intervjuju za spletni častnik The Telegraph je predstavnik Ubisofta, Alain Corre, izrazil navdušenje nad tem, da še izdajajo igre za Wii:

“Mislim, da smo še zadnji stoječi vojak. Smo zadnja igra na Wii-ju in veseli smo, da tam obstaja še ogromno igralcev, ki želijo igrati na tej konzoli.”

Ubisoft je sicer že davno ukinil podporo za konzole prejšnje generacije kot so Xbox 360, Wii U ter PlayStation 3, nova Just Dance igra pa bo za Wii izšla 5. novembra 2019. Glede na izjave Ubisoftovega predstavnika, pa nas morda na Wii-ju še čakajo naslednji deli franšize Just Dance.

Samsung Galaxy Note 10 naj bi izšel že avgusta

0

Mobilni trg je letos izredno zanimiv, saj je zavit predvsem v raznorazne kontroverznosti.

Že kar nekaj časa nazaj bi morali dobiti prvi telefon z upogljivi zaslonom Galaxy Fold, vendar je Samsung zaradi ogromnih težav preklical izid, še vedno pa nismo dobili novega.

Potem so vzklile ogromne kolobocije glede podjetja Huawei in nenadoma smo poleti dobili kar precej veliko luknjo, kjer se ni pojavil noben nov telefon.

To zna zdaj zapolniti Samsung, ki se po nedavnih govoricah pripravlja na izid telefona Galaxy Note 10. Izšla naj bi kar dve različici, kjer bo ena od njiju vsebovala tehnologijo 5G, pri obeh pa bo manjkal 3.5mm vtič za slušalke.

Pojavile so se tudi prve slike, kot je ta zgoraj, ki prikazuje zaslon, ki praktično ne vsebuje stranic. Na zadnji strani se bodo v vertikalni poziciji pojavile 3 kamere, čakata pa nas dva modela, z različno velikostjo zaslonov. Prvi se bo ponašal z velikostjo 6.75 inča, medtem ko bo drugi malce manjši in bo v diagonalo meril 6.3 inča.

Samsung naj bi Note 10 splovil že čez slaba dva meseca, specifično naj bi se to zgodilo 7. avgusta v New Yorku. Bo izid šel brez problemov ali pa bodo tudi tam naleteli na ovire? Vsi se še spomnimo telefona Note 7, ki je poskrbel za eksplozivna presenečenja in upamo, da najnovejši izdelki ne bodo vsebovali takšnih pomanjkljivosti.

Ninja bo spisal knjigo nasvetov za gaming, dobil pa bo tudi svoj strip

0

Ninja je trenutno najbolj znani streamer na svetu in njegovo huronsko slavo mu je prinesla igra Fortnite. Vendar ta ne bo večno popularna (battle royale bo enkrat vendarle izumrl, kajne?), zato tipček že sedaj gleda, v katere panoge bi se še lahko preusmeril.

In ena od teh bo očitno postala pisana beseda, saj namerava Ninja izdati par knjig ter celo grafično novelo.

Za založništvo bo poskrbel Random House, prva knjiga pa bo izšla že 20. avgusta. Imenovala se bo Get Good: My Ultimate Guide to Gaming in v njej boste lahko odkrili vse nasvete, ki jih potrebuje frišen večigralski igralec. Med lekcijami boste odkrili kako zgraditi pravi igričarski PC, kako izboljšati svoje igranje ter kako zgraditi pravo ekipo.

Druga knjiga se bo imenovala Ninja Notebook, ki je v bistvu dnevnik, zraven pa boste prejeli še kupček nalepk. Za tem pa bo izšla še grafična novela Ninja: The Most Dangerous Game, ki jo bodo kupci prejeli 3. decembra 2019. V stripu se bo Ninja teleportiral v svet nove battle royale igre in naš junak bo moral priti do zmage ter rešiti virtualni svet.

Ninja je sam spisal prvo knjigo, medtem ko sta mu pri stripu pomagala Justin Jordan ter Felipe Magaña – slednji bo poskrbel za ilustracije.

Prvo knjigo lahko najdemo na nemškem Amazonu za ceno 17,42 €.

Monopoly zamenjal fizični denar za digitalno valuto

0

Monopoly že dolga leta skrbi za družinsko zabavo in kreganje med prijatelji. Ta namizna igra je razdrla že marsikatero prijateljstvo in pri igranju se prikažejo kakšne negativne lastnosti znanca, za katerega si nikoli ne bi mislili, da lahko zaplava v goljufive vode.

Goljufanje je sestavni del igre, saj mora eden od igralcev vedno skrbeti za banko in če mu pozorno ne gledate pod prste, zna baraba hitro odtujiti kakšen evro.

Hasbro se je zato domislil praktične rešitve: kaj če bi iz igralnega polja odstranili ves fizični denar?

In prav to se je zgodilo pri njihovi novi izpeljavi namizne igre, ki se imenuje Monopoly Voice Banking Edition. Na sredini plošče se je pojavil ogromen klobuk, ta pa predstavlja lik Mr. Monopolya. Tako je igra pridobila umetno inteligenco v obliki Alexe, ta pa bo poskrbela za vse transakcije.

Mr. Monopoly bo skrbel za banko, plačevanje najemnin ter za nakazila. Poskrbel bo tudi za vlečenje različnih kartic, vsa valuta pa bo postala digitalna in tako bo umetna inteligenca nakazovala denarce na različne račune. Vse skupaj bodo igralci nadzorovali preko zvočnih ukazov. Tako boste lahko samo rekli komando: “Plačaj najemnino za Marvin Gardens” in denarci bodo magično odleteli iz vašega računa.

Če vam Monopoly Voice Banking Edition deluje zanimivo, si boste lahko svojo kopijo privoščili za okoli 30 €, Amazon pa bo prva naročila začel odpošiljati 26. junija.

Larian draži z vrnitvijo Minsc in Booja v Baldur’s Gate 3

0

Baldur’s Gate je RPG serija mojega otroštva in če me vprašate česa se najbolj spomnim iz drugega dela, je to zagotovo stranski lik Minsc ter njegov zvesti hrček Boo.

Baldur’s Gate franšiza se je vedno bavila z dokaj resnimi temami, a vseeno je vse to vsake toliko razbila dobra dozica humorja. Spomnim se nespretnih čarovniških vajencev ter nesposobnih vaščanov, vidno vlogo pa je igral tudi Minsc. In ta gologlavež ter njegov hrček se znata pojaviti tudi v nedavno napovedanemu tretjemu delu.

Na temu dela razvijalec Larian, ki ga poznamo predvsem po seriji Divinity: Original Sin. Pri teh igrah je precej izstopala komedija in smešne situacije, ki pa nekako ne sodijo v Baldur’s Gate.

Šef studia Swn Vincke pa je v nedavnemu intervjuju povedal, da bo sicer še vedno prisotno nekaj humorja, a veliko manj kot v Divinity naslovih.

“Igra bo veliko temnejša in bolj resna. Ampak resne teme delujejo veliko bolje, če je v njih prisotno nekaj humorja in Dungeons & Dragons stavi veliko na zabavanje ob namiznih igrah. Tako, da bodo prisotne stvari, ki vas bodo nasmejale. Če pogledate, kaj je storila peta edicija, lahko vidite, da sta Boo ter Minsc in celo Bhaal še vedno prisotni. Kaj se bo zgodilo z njimi? Videli boste pri igranju BG3.”

Baldur’s Gate 3 še nima datuma izida, zato si lahko še enkrat pogledamo edini napovednik.

Harry Potter: Wizards Unite bo izšel 21. junija

0

Harry Potter: Wizards Unite bo izšel že ta petek, 21. junija.

Gre za novo igro s strani podjetja Niantic, kateri so naredili zelo popularno igro Pokemon GO in zelo podobno zadevo bodo sedaj naredili v čarovniškem svetu.

Gre za AR igro, ki naj bi močno spominjala na Pokemon GO s to razliko, da bo tokrat zvezda čarodej, ki maha s palico. Priporočamo, da napolnite baterije telefonov in ste blizu polnilca, saj bo zadevo moč preigravati samo na pametnih telefonih.

Ali bo nova igra dosegla tako popularnost kot jo je Pokemon GO? Odgovor je verjetno ne, je pa iger v Harry Potter svetu presenetljivo malo zato upamo, da bo ta vsaj približno kvalitetna.

Black Desert Online bo dobil nov igralni razred

Trenutno eden najbolj popularnih MMORPG-jev bo dobil ta mesec nov igralni razred in sicer se bo to zgodilo 26. junija.

Klasa se bo imenovala Shai, uporabljala bo bumerang kot svoje smrtonosno orožje, s katerim bo pobijala svoje nasprotnike. Njeni začetne rokodelske spretnosti bodo nabiralništvo in alkimija. Poleg tega bodo pa glavne spretnosti:

  • “One-Two-Three” – osnoven napad, kjer Shai trikrat vrže svoj “Florang”
  • “Eat This” – Shai vrže “Florang” zelo, zelo daleč
  • “Come Out Come Out”– Shai odkrije skrivajoče se nasprotnike okrog nje
  • “Over here” – Shai naredi zaščitno cono s katero ščiti svoje prijatelje
  • “Play Dead” – Shai se dela, da je mrtva

V zaslonu, kjer lahko kreiramo svojega karakterja, si že lahko uredimo svoj Shai razred in potrpežljivo počakamo 26. junij, ko bo to uradno mogoče igrati.

Intel izdal orodje (Performance Maximizer), ki samodejno navije vaš procesor

2

Med tem, ko se nekaterim navijanje ne zdi nič posebnega, se drugi pričnejo močno potiti že ob misli na tovrstno početje. Tako me ni niti malo presenetila odločitev Intela, da tovrstno aplikacijo tudi izda. Namenjena je vsem, ki se navijanja ne znajo lotiti ali zgolj ne premorejo dovolj potrpljenja za testiranje. Nenazadnje je spreminjanje množilnika enostavno, nekoliko težje pa je doseči stabilnost sistema pri nizki voltaži.

Torej smo dobili zgolj še eno orodje v vrsti in odgovor na konkurenco (AMD Ryzen Master Utility in OC Scanner – Nvidia).

Žal kot običajno tudi tokrat obstajajo nekatere prepreke. Za dejansko uporabo aplikacije boš potreboval K – navijalski procesor 9. generacije in Z390 osnovno ploščo.

Na predstavitvi je Intel uspeh i7 9700K spraviti iz 4.6GHz do kar 5.2GHz na vseh jedrih. Program bo nastavitve izboljševal skozi čas glede na rabo rabo, vključujoči nižanje frekvence ob potencialni degradaciji.

HOPsi: Program prinaša neko nov veter za vse uporabnike K procesorjev nove generacije, ki jih uporabniki v obrate niso poizkušali spraviti sami. Vseeno pa aplikacija še zdaleč ne dosega rezultatov lastoročnih navijalskih dosežkov, saj Performance Maximizer uporablja višjo voltažo in posledično doseže nižjo končno frekvenco z višjo termalno obremenitvijo.

Intervju z razvijalcem najbolj uspešne slovenske igre v zgodovini – Mordhau

0

Mordhau je igra, ki je hipoma osvojila igričarsko sceno in njen uspeh je presenetil tako nas, kot tudi same razvijalce.

Igra se je dolgo nahajala na samemu vrhu Steamove prodajne lestvice, kar ni bilo v ponos samo razvijalcu ampak tudi Slovencem. Razvojna ekipa je namreč sestavljena iz podalpskih možakarjev, katere smo pred kratkim tudi povabili na intervju.

Studio, ki se imenuje Triternion, ostaja skromen in hvaležen, kljub svoji svetovni slavi niso pozabili na slovenske korenine, zato so tudi pripravljeni sodelovati z domačo grudo. V prid tega priča tale intervju kot tudi njihovo nedavno partnerstvo s slovenskim podjetjem UVI CHAIR. Skupaj sta namreč spočela prav posebno akcijo, kjer ob nakupu njihovega stola prejmete tudi brezplačno kopijo igre Mordhau!

Najprej bi se vam radi zahvalili za ta intervju, saj se zavedamo, da imate pri trenutni noriji bolj malo časa.

Mordhau je na Steamu doživel nor uspeh. Poleg zvestih igralcev ste bili kar nekaj časa na samemu vrhu prodajne lestvice. Vas je prodaja povsem presenetila ali pa ste to pričakovali?

Uspeh nas je presenetil. Seveda smo pričakovali, da bomo prodali kar nekaj kopij, vendar je velika razlika med kar nekaj in držati prvo mesto na lestvici najbolj prodajanih iger.

Od uspešne Kickstarter kampanje je sedaj preteklo že kar nekaj časa. Je razvojna ekipa ostala ista ali je danes kaj spremenjena?

Ista! Na srečo, smo obdržali identično ekipo, brez sprememb. To je nekaj precej nenavadnega, glede na to, da smo bili finančno kar precej podhranjeni.

Ob izidu igre ste se soočali s težavami, saj so bili glavna pritožba strežniki, ki navala niso zdržali. Če se ozrete nazaj, bi se lahko na izid bolje pripravili ali pa je bilo to neizogibno?

V bistvu neizogibno. Žal smo bili ob izdaji praktično brez denarja. Imeli smo dovolj, da smo lahko pokrili strežnike ob izdaji, to je pa bilo to. Strežnike smo testirali že mesec prej, vendar s premajhnim številom igralcev, problem se je pojavil šele nekje pri 10.000 istočasnih igralcev. Več igralcev pomeni več strežnikov, kar pa pomeni več stroškov, ki si jih takrat nismo mogli privoščiti pred izdajo. Imeli smo en metek, ki smo ga ustrelili za izdajo, vse ali nič.

Vemo, da je kar nekaj članov vaše razvojne ekipe prišlo iz vrst drugega sorodnega naslov Chivalry: Medieval Warfare. Tekom razvoja igre pa je izšla še ena igra Kingdom Come: Deliverance. Je tudi ta naslov pri vas vzbudil kaj inspiracije in vas nemara spravil k razmišljanju o enoigralski kampanji?

Moram poudariti, da gre tukaj za igralce, saj nimamo razvijalcev, ki prihajajo iz drugih studijev. Definitivno smo pa preigravali veliko Chivalry-ja, navdušeni smo bili predvsem nad grafično podobo Kingdom Come. Nam, kot razvijalcem in igralcem, je veliko bližje stil »sandbox« enoigralskih iger kot so Mount & Blade, in je tudi  želja, da bi se poigrali s kakšnim takim projektom kdaj v prihodnosti.

Mordhau je zaenkrat na voljo samo na PC platformi, tako da je za vas konzolni trg povsem neraziskan. Igra že podpira kontrolerje, zato nas zanima če so kakšni plani za predelavo na konzole? Bi bila igra v primeru predelave močno drugačna izkušnja, saj miška in tipkovnica ponuja bolj natančen nadzor kot pa igralni plošček?

Raziskujemo tudi opcije za konzolni trg, vendar še nimamo nobenih konkretnih informacij v tem trenutku. Načeloma kontrolerji niso težava, seveda so malce bolj šlampasti kot miška in tipkovnica, vendar situacija ni bistveno drugačna od FPS iger, ki jih prav tako lahko igramo na kontrolerju.

Mordau je tekmovalna igra, kjer močno štejejo veščine. Je kakšna možnost, da bi igro videli tudi v e-športnih vodah, kjer bi se organizirala tekmovalna liga?

To bo pokazal čas, trenutno delamo na načinu dvoboj, ki bo tudi rangiran (MMR). Neodivsno od nas, pa seveda potekajo turnirji, ki jih organizirajo igralci.

Kakšni so načrti za prihodnost? Se ekipa osredotoča na popravljanje hroščev in uravnoteženje igralne izkušnje ali pa nemara že načrtujete kakšno večjo razširitev?

Trenutno je fokus na popravljanju in piljenju obstoječega ter ob tem dodajanje novih vsebin. Ciljamo predvsem na nove mape, načine igranja, nova orožja ter oklepe, itd.

Bi se vaša razvojna ekipa rada preizkusila še v kakšnih drugih vodah kot je srednjeveška večigralnost? Se je slučajno pojavila želja po raziskovanju fantazijskega ali pa sci-fi okoliša?

Definitivno, različni okoliši omogočajo različne mehanike, fantazijski in sci-fi prepuščata veliko več svobode v tem vidiku. Ob enem, pa je potrebno tudi spremljati trg in česa si igralci pravzaprav želijo. Za Mordhau je to definitivno bilo srednjeveško okolje, v prihodnosti bomo pa še videli. Je pa res, da nam je bližje fantazijsko, kot pa sci-fi, verjetno tudi zato, ker je bližje srednjeveškemu na katerega smo že navajeni.

Najlepša hvala za odgovore in upamo, da bo Mordhau še dolgo vladal na PC-jih vsakega navdušenca srednjega veka.

Teamfight Tactics se že nahaja na vrhu Twitch gledanosti

0

Očitno je pred nami rojstvo povsem novega igričarskega žanra, ki zna odgrizniti nekaj publike popularnemu battle royalu.

Ta novi način sicer še nima povsem uveljavljenega imena, začela pa ga je modifikacija Auto Chess, ki je v relativno kratkemu času precej eksplodirala po popularnosti in izrodila še dva naslednika.

Prvega dela Valve, imenuje pa se Dota Underlords, medtem ko je za drugega zaslužen Riot, ki je včeraj izdal Teamfight Tactics.

Zadeva je zaenkrat na voljo samo ne PBE strežnikih, uraden izid pa se bo zgodil, ko bo League of Legends prejel posodobitev 19.3. Kljub temu, da Teamfight Tactics ter LoL prideta skupaj v paketu, ju Twitch tretira kot povsem samostojna naslova.

In Teamfight Tactics je že zdaj hudo popularna zadeva. Naslov se je včeraj zavihtel na sam vrh Twitch lestvice in je držal okoli 190k istočasnih gledalcev. Trenutno je številka precej nižja, a Teamfight Tactics je na še vedno visokemu drugemu mestu, pred njim je edino Riotov drugi naslov, League of Legends.

Veliko nižje se nahaja Valvov izdelek Dota Underlords, ki ima trenutno dobrih 5k gledalcev. Dobro, to je še vedno precej bolje od njihove katastrofalne igre Artifact.

Taktično bojno polje Auto Chess iger bo kmalu dobilo še enega člana, saj izvirni ustvarjalec Auto Chessa dela na povsem samostojnemu naslovu, ta pa bo izšel za Epic Games trgovino.

V Apex Legends so se začeli pojavljati zmaji

0

Apex Legends morda ni več tako slaven kot je bil na začetku, a vseeno je tale battle royale streljačina uspela zadržati nekaj igričarske baze. In ta se močno veseli napovedane druge sezone, ki naj bi poskrbela za ponovno zavzetje vrha battle royale bojnega polja.

Še preden pa bomo skočili v naslednjo sezono, pa nas očitno že čaka nekaj novih presenečenj.

“Data minerji” so že par mesecev prej odkrili nekaj zanimivih vrstic kode, ki so namigovale na nekakšna leteča bitja. In ta so očitno končno prispela v Apex Legends, brez da bi jih kdo sploh kaj posebej najavljal.

Igralci so med igranjem pričeli opažati ogromna bitja, ki letajo nad Kings Canyonom in ti letečneži močno spominjajo na zmaje. Če se neka stvar pojavi v streljačini, jo bodo ljudje seveda začeli streljati in mogočne zmajevske kreature za pokončanje niso ravno preveč zahtevne. Poleg tega ti zmaji prenašajo vrednostne skrinje, zato jih je pametno sklatiti iz neba.

Ni še znano, ali bodo ti leteči reptili tudi napadali igralce ali pa bodo samo izmikali skrinje. Vsekakor zna ta zadeva malce popestriti igro, čeprav morda zmaji nekako ne sodijo ravno v Apex Legends.

Oboževalci igre Cyberpunk 2077 zahtevajo v igri dosežek z imenom “You’re Breathtaking”

0

Če ste letos spremljali dogodek E3, se vam je zagotovo v spomin vtisnila predstavitev igre Cyberpunk 2077.

Takrat je namreč na oder zakorakal igralec Keanu Reeves in rahlo nervozno začel predstavljati igro. Med nastopom se je en oboževalec iz publike zadrl ‘You’re breathtaking’ in Keanu se je na to odzval in oklical celotno publiko za ‘breathtaking’, nato pa še napovedal datum izida.

Celotna predstava se je močno priljubila internetni publiki in čeprav je od dogodka minilo že nekaj časa, oboževalci na Keanuja ne morejo pozabiti.

Najprej je na Twitterju YouTuber Skill Up zahteval peticijo, da v Cyberpunku 2077, pri 100% dokončanju igre dobimo dosežek ‘You’re Breathtaking’. Zadeva se je nato pojavila tudi na Redditu in ni dolgo trajalo, da je nekdo spočel tudi uradno peticijo. Ta ima v času pisanju zbranih 10k podpisov, svojega pa lahko oddate preko sledeče povezave. Na Twitter zahtevo se je že odzval eden od članov ekipe CD Projekt RED in izjavil, da “bo poskušal prepričati par ljudi”.

Razvijalec je tipu, ki se je prvi zadrl znano frazo v E3 publiki, najprej nameraval podariti brezplačno Deluxe inačico igre, a je ta to zavrnil in razvijalca pozval, naj raje podari kaj v dobrodelne namene. To se je tudi zgodilo in ena bolnica bo tako prejela povsem nov go-kart, ki bo poskrbel za zabavo pri mlajših pacientih.

CD Projekt RED je nedavno razodel tudi nekaj novih detajlov glede igre, to pa lahko pričakujemo 16. aprila 2020.

Nova razširitev za Fallout 76 bo namenjena pristašem enoigralske izkušnje

0

Fallout 76 se je v zgodovino vsekakor zapisal na poseben način. Igrin sloves gre predvsem na račun vseh težav, ki jih je bil naslov deležen ob splovitvi, medtem ko je bila sama kakovost igralne izkušnje močno vprašljiva.

Na letošnjem dogodku E3 je Bethesda razodela novo posodobitev The Wastelanders, ki bo v igro prinesla precej novih stvari. Med njimi najdemo NPC-je ter dejanske dialoge, ki bodo poskrbeli za precej bolj živ in zanimiv svet.

V nedavnem intervjuju je direktor razvojne ekipe Chris Mayer razodel nekaj novih podrobnosti.

“Ne smem iti v podrobnosti, lahko pa povem, da bodo stvari prilagojene vsakemu igralcu posebej. Če se boste nahajali v skupini z drugimi in se boste pogovarjali z NPC-jem, vaše odločitve pri razreševanju naloge ne bodo skupinske ampak bodo individualne. Tako pri odločitvah ne bo glasovanja ali česa podobnega.”

Dotaknil se je tudi dialogov, ki bodo spominjali na prejšnje Fallout igre. Nekatere vrstice bodo na voljo samo, če bomo imeli dovolj razvite določene lastnosti lika. Karizma in percepcija bosta igrali vidno vlogo pri dialogih in bosta celo poskrbeli za drugačen razplet nekaterih situacij.

Sliši se zanimivo, a vprašanje ostaja, če je to dovolj, da v objem Fallouta 76 zopet prikličejo vse razočarane igralce, ki so igro po katastrofalnemu izidu urno zapustili. The Wastelanders še nima datuma izida, zaenkrat je napovedana samo jesen letošnjega leta.

The Division 2 je prejel novo specializacijo

0

The Division 2 je najnovejša “live service” večigralska igra in Ubisoft ji pridno dodaja novo vsebino.

Tako smo dobili novo specializacijo, katera je že četrta. Tokrat so nam razvijalci skupaj pripravili “Gunner” specializacijo, ta uporablja vsem dobro poznan minigun, katerega uporablja gospod Arnold Schwarzenegger v večini filmov.

Kot Gunner boste imeli veliko odpornost pred nasprotniki in delali boste konstantno škodo. Moramo pa povedati, da je nova specializacijo na voljo samo tistim, ki ste kupili sezonsko prepustnico, ampak Ubisoft se je odločil, da jo lahko tudi “navadni” ljudje dobijo s tem, da naredijo poseben “Special Field Research”. Ta posebna naloga ima 5 stopenj in ko jih naredimo, se nam odpre nova specializacija.

Mobilni telefoni spreminjajo človeško okostje – zaradi gledanja navzdol so ljudem na lobanji začeli poganjati koščeni izrastki

1

Evolucija je precej fascinantna zadeva, saj se vsa živa bitja prilagajajo okoliškim spremembam in včasih je potrebna tudi fizična prilagoditev.

In morda je nadaljnja evolucija človeka že pred vrati, saj smo stopili v tehnološko obdobje, kjer na vsakemu koraku prevladujejo mobilne naprave.

In ljudje neprestano bolščimo v pametne naprave, pa naj bodo to pametni telefoni, tablice ali pa prenosniki – dejstvo je, da čedalje več časa preživimo sključeni, kjer glava gleda navzdol. In ravno to početje je pri nekaterih posameznikih povzročilo že evolucijsko spremembo samega okostja.

Znanstveniki iz Queenslanda v Avstraliji so opravili detajlno preiskavo zanimivega fenomena, ki se je pričel pojavljati nekje od leta 1800, sedaj pa urno pridobiva na razširjenosti. Opazili so namreč, da se je nekaterim ljudem na vznožju lobanje pojavil koščen izrastek.

Med svojo raziskavo so skenirali preko 1000 lobanj, ki so pripadale ljudem med starostjo 18 do 86. Glavni raziskovalec Dr. David Shahar, ki dela v zdravstvu že zadnjih 20 let, se je v zadnjemu desetletju začel zavedati, da so se ti izrastki začeli vse pogosteje pojavljati pri njegovih pacientih.

Dr. Shahar pravi, da je ta koščena tvorba posledica dejstva, da ljudje veliko več časa preživijo pri gledanju navzdol, kjer ponavadi v roki držijo svoje pametne telefone. To povzroči kar veliko obremenitev na vratu in zaradi tega se mišice razširijo, koščena tvorba pa naj bi poskrbela za ojačanje vratnega predela.

Povprečno naj bi ljudje vsakih 12 minut pogledali na svoj telefon, kar je naravnost neverjetna in kar malce zaskrbljujoča številka. Povprečna velikost izrastka naj bi bila okoli 2.6 cm, kar je veliko več od tistih iz leta 1996.

Lobanjsko tvorbo lahko začutite s prsti, zato vam želimo veselo šlatanje vaše glave.

League of Legends Auto Chess način dobil prvi igralni posnetek

0

O Teamfight Tactics, novemu igralnemu načinu za League of Legends smo že pisali.

Gre za zanimivo taktično igro, ki svoje ideje vleče iz popularnega moda Auto Chess. Na bojnemu polju se bo spopadlo 8 igralcev, vsak od njih pa bo na mapo postavil svojo izbrano četico herojev, ki jih povlečemo iz League of Legends vesolja.

Junake bomo lahko opremili z različno opremo, jih stopnjevali ter taktično napadali nasprotnike. Teamfight Tactics spopadi znajo biti kar dolgi, saj je poudarek na pametnemu in preudarnemu razporejanju in napadanju, kjer ne smemo biti preveč zaletavi.

Če še niste igrali Auto Chess moda, zna biti samo opis igralnih funkcij precej zbegajoč, a k sreči so se na YouTubu že pojavili posnetki nekaterih igralcev, ki so sodelovali v zasebnem preizkusu.

Teamfight Tactics bo uradno izšel skupaj s posodobitvijo 9.13, danes pa naj bi se zadeva že pojavila na PBE strežnikih. Za PBE račune se lahko že prijavite, vendar mora vaš glavni račun držati Honor, ki je vsaj tretje stopnje.

WoW Classic bo jutri že na voljo za preizkus, a Evropejci bomo morali malce počakati

0

Počasi a vztrajno se približuje izid igre World of Warcraft: Classic, ki je dejansko eden najbolj bizarnih preobratov v igričarskih krogih.

Popularna MMO igra bo namreč v klasični ediciji zapustila vse dodatke, ki jih je prejela skozi več kot desetletni obstoj in se vrnila k svojim koreninam. To pomeni počasnejši tempo, kjer je veliko večji poudarek na druženju in sodelovanju, kot pa na gonji za čim večjimi številkami prizadejane škode v raidih.

Privrženci WoW-a že dolgo časa nestrpno pričakujejo, da bodo WoW Classic prejeli v roke in jutri se bo lahko do preizkusne inačice dokopal skoraj vsak, ki igro preigrava na ameriških strežnikih.

Pričel se bo namreč Stress Test, pri kateremu želi Blizzard dodobra preizkusiti obremenitev strežnikov. Preizkusa se lahko udeležijo igralci, ki držijo aktivno WoW naročnino in se nahajajo v ZDA. Serverji bodo odprti 48 ur, igralci pa bodo lahko napredovali samo do stopnje 15. Moč bo preigravati tako PvE kot tudi PvP vsebino, morda pa bo Blizzard za svojo igričarsko bazo pripravil še kakšno presenečenje.

Danes se bo WoW Classic že pojavil na Battle.net zaganjalniku, jutri pa bo omogočen prenos igre. Evropejci bomo žal morali na svojo priložnost primorani še malce počakati, končni izid pa se bo zgodil 27. avgusta.