🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 454

Samsung predstavil pošasten, kar 219 inčni televizor The Wall

0

Nekaj časa nazaj smo pisali o ogromnem televizorju podjetja NVIDIA, ki bo z 65 inči ter igričarskimi lastnostmi kot so G-Sync ter 144 osveževalna frekvenca, zagotovo razveselil vsakega igričarja, ki si želi svoje gaming užitke doživeti na čim večjem zaslonu.

V rek “velikost ni vse” pa ne verjame Samsung, ki je nedavno najavil naravnost pošastni nov televizor, ki mu je nadel kar ime The Wall.

V bistvu je Samsung najavil več zaslonov, med njimi prednjačita 75 in 219 inčna zaslona, ki bosta nosila ime The Wall, poleg tega pa bo na voljo še zaslon The Widow, ki bo pa zaslugi svoje modularnosti na voljo v večih različicah. Vsi trije bodo zgrajeni na novi tehnologiji, imenovani MicroLED.

Ta vsebuje milijone neorganskih rdečih, zelenih in modrih mikroskopskih LED čipov, ti pa oddajajo svojo svetlobo in s tem sproducirajo sliko na zaslonu.

Princip je podoben OLED televizorjem, Samsung pravi, da so preko MicroLED tehnologije dobili skorajda popolne rezultata pri črnini, poleg tega pa njihova tehnologija odpravi “burn in” slike ter naj bi omogočala večjo dolgoživost, kar sta že dolgo časa hibi OLED zaslonov.

The Wall zaslona naj bi ponujala 4K UHD resolucijo medtem ko naj bi 219 inčna verzija ponujala še nekaj nad tem. Čudno je, da niso uporabili oznake za 8K, ki je na letošnjem sejmu CES bil prisoten skorajda povsod in v letu 2019 bomo končno dobili tudi prve komercialne verzije te tehnologije.

Pa cena in datum izida? Uradnega ni bilo razodetega nič, a lahko vsaj približno ugibamo. Samsung je sicer že lani razodel The Wall a tisti je bil velikosti “samo” 146 inča in so ga analitiki ocenili na okoli 100.000$.

Največji “realni” približek je Samsungov 75 inčni 8K QLED TV, ki je kupce obral za okoli 15.000$ a ta je uporabljal tradicionalno LED-LCD tehnologijo. Tako bi znala 75 inčna MicroLED inačica stati preko 20.000$, medtem ko bo 219 inčna verjetno zahtevala obe ledvice pa še to ne bo dovolj.

Breach: Zgodnji dostop se bo začel 17. januarja

0

Po dveh alfa testiranjih so se QC Games, razvijalci igre Breach odločili, da odpeljejo svojo barko v Steam zgodnji dostop, ki se bo začel 17. januarja.

Začetni ustanoviteljski paket lahko dobimo že za slabih 25€ preko uradne spletne strani, ki vsebuje prav posebne dodatne predmete kot so poseben ples, spreji, digitalno umetniška knjiga in še druge stvari.

Po dveh testiranjih igre, za katero smo tudi sami dobili alfa dostop, lahko povemo, da gre za solidno zadevo, ki ima svoj potencial, sploh če imate radi igre kot so Overwatch ali Battleborn.

Svoj čar doda to, da si lahko naredimo svoj karakter in ga stopnjujemo. Poleg tega ima igra svojo zgodbo in velik poudarek na PvE vsebini, ki jo bomo lahko izvajali skupaj s svojimi prijatelji. Drži se tradicionalnega načina, kjer pridejo v poštev tank, zdravilec in DPS, s pridihom tretjeosebne akcije.

Breach bo ob izidu postala brezplačna, tako da če niste prepričani ali bi jo igrali, se vam splača počakati še nekaj mesecev do uradnega izida.

Hej! Bi rad polnopravno nadaljevanje odlične grozljive igre Alien Isolation? Evo ti mobilno igro!

0

Če sem se nekaj časa nazaj lahko precej razočarano nasmihal Blizzardovemu podvigu, ko je za mobilni trg napovedal novo Diablo igro, sem včeraj jezno grizel tipkovnico ter preklinjal vsa obstoječa božanstva.

Zadeva je namreč postala osebna.

Dva dni so nas, navdušence nad Alien franšizo, dražili z nadaljevanjem odlične igre Alien Isolation. Temu odličnemu naslovu sem štiri leta nazaj prilepil visoko oceno zato sem navdušeno čakal na nadaljevanje.

In včeraj se je končno zgodilo. 20th Century Fox se je odločil celotni igričarski skupnosti pokazati sredinec in je tako napovedal nadaljevanje, ekskluzivno za telefone.

Zadeva se bo imenovala Alien: Blackout in po prvih informacijah sodeč, se bo špil igral podobno kot Five Nights At Freddys.

Nova Alien igra bo popeljala Amando Ripley in njeno posadko na vesoljsko postajo. Tukaj se bodo vsi skupaj znašli v veliki pasti, saj je na postaji tudi vsem dobro poznana bešitja Xenomorph oz. Alien, ki zelo rad papa ljudi.

Da je zadeva totalna bedarija in da nad špilom nisem razočaran samo jaz, vam lahko pove uradni napovednik. Ta ima na YouTubu kar 11 tisoč nevšečkov ter pičlih 369 všečkov, kar nazorno pokaže, kako ga je mimo usekal založnik.

A očitno je mobilni trg tako privlačen in dobičkonosen, da bo nastradalo čedalje več iger zato nas je kar malce strah za leto 2019.

Gothic 4 in Witcher 4 za telefone? Uf, kar srh me spreletel ob dokončanju tega stavka.

Za malo moralne podpore lahko povemo, da razvijalec Cold Iron Studios razvijajo popolnoma novo Alien igro, ki naj bi izšla za PC in ostale konzole. A ne veselite se prehitro, šlo se bo za streljačino, ki bo vsebovala nekakšno sodelovalno, večigralsko komponento. Torej daleč od izoliranosti in groze, ki nam jo je prinesel prvenec.

Green Hell – Predogled | Pekel v odtenku zelene |

Green Hell sodi med tiste zloglasne peskovniške igre s poudarkom na preživetje. Žanr, ob omembi katerega zadnja leta zgolj zdolgočaseno zavijemo z očesi in odklikamo naprej. A naj ti roka ne poseže prenaglo po miškinem gumbu! Kar se tiče osnov, ima Green Hell v osredju resda tipično nabiranje surovin in združevanje osnov v razna orodja in ja, cilj je kot vedno poskrbeti za čim daljše preživetje našega protagonista, tokrat doktorja z doktoratom iz domorodskega gobezdanja.

Po zaslugi popularizacije žanra pred dobrimi tremi leti smo nedvomno vsi otipali že vsaj eno igro s preživetjem v luči žarometov, a kljub nasičenosti priznam, da je moja pregreha še zmerom tu in tam poseči po kakšnem obetavnem novem pripadniku. To mi omogoči, da vsake toliko časa naletim na dragulj v morju napol prebavljenih iztrebkov, kot to velja za tokratno džungelsko peskovniško igrišče. Poljski neodvisni studio Creepy Jar nam je pripravil hudičevo dobro iteracijo guganja po ovijalkah (kvarilec – dejanskega guganja ni 🙁 ). Skupina veteranov s precejšnim številom velikih izidov za sabo je strokovna znanja združila v osvežilno gozdarsko dogodivščino, ki bežno spominja na The Forest, a ne vsebuje grotesknih mutantov in domorodcev… Kaj? A te ima…? Ok, zgolj brez mutantov torej.

Zaenkrat smo peli enoglasen slavospev, a dajmo se malo lotiti tega, kar Green Hell dejansko loči od incestne konkurence. Kljub temu, da so določeni igralni elementi identični ali vsaj podobni klasiki, se uspe pretiranem kloniranju v veliki meri izogniti, ob tem pa uvesti nekaj zanimivih inovacij. Enostavno rečeno je njen ultimativni cilj, da te ima stalno na konicah prstov. Počutiš se kot zgolj mestni fantič v zelenem peklu, kjer je narava dobila glavni kvest za zagotovitev tvoje pogube. Neprestano prisoten občutek prihajajoče osebne apokalipse, ki ga ne znam točno opisati, a pomanjkanje besed nikakor ne odvzame od občutka bojazni. Kjer se nevarnost zna skrivati za vsakim vogalom in ne glede na to, ali se soočaš z lakoto, plemenom domorodcev ali pikom kače, se te ne boji zagrabiti za jajčka in močno stisniti.


Razvojna ekipa: Creepy Jar
Založnik: Creepy Jar
Platforme: PC
Datum izida: 29.9.2018
Cena: 16.79€

Zvrst: Preživetvena Simulacija


Preživetje za vsako ceno

V prostrano džunglo se odpraviš kot Dr. Jake Higgins, strokovnjak na področju domorodskih plemen, bolj specifično misterioznih plemen amazonskega pragozda. Skupaj z ženo Mio (če me ne vara spomin iz Resident Evil 7, se bo hitro izkazala za nadvse zlobno) se odpravimo v džunglo na ponoven obisk domorodcev, saj so ti zaradi izdaje tvoje knjige dobili precej nezaželene pozornosti in se pričeli obnašati čudno in nepredvidljivo. Konflikt iz njih napravi dve skupini, kjer ena želi sprejeti prišleke z odprtimi rokami, druga pa slepo tišči dlani pred oči in si med skalpiranjem nedobrodošlih prišlekov v brado mrmra o dobrih starih časih.

Lepo je videti, da se tudi domorodci gredo maškare.

Presenečenje, presenečenje! Žena se zaradi redke veščine obvladanja jezika domorodcev sama odpravi preučevati nenadno spremembo življenjskih navad, sami pa smo v tem času postavljeni pred začetni uvodnik, ki ti z žugajočim prstom predstavi vlogo različnih hranilnih skupin, preživetvenih osnov in džungelskih dobrin, seveda pa kot nalašč medtem na fronti gre nekaj po zlu. Po prejetem radijskem kriku groze se ženica preneha odzivati in… čas je za peskovnik.

Zaenkrat zgodba namreč še ni preveč dodelana in na voljo je le par aperitivnih misij, kjer otipamo prihajajočo krizo, ki jo bomo ob polnem izidu morali razrešiti. A že zdaj je vidnega precej potenciala, čeprav veliko stvari daje občutek nadomestitev. Govor je svetla izjema, saj je vanj bilo več kot očitno vloženega precej truda, a žal za animacije in vizualne podrobnosti istega ne morem trditi. Za kaj več bo pač potrebno počakati in se zaenkrat nasititi s precej kompleksnim preživetvenim puščavniškim življenjem, kjer smo na milost in nemilost prepuščeni lastnim sposobnostim s ciljem “zgolj” preživetja.

En kokosov oreh na dan odžene ljudožerca stran.

Tako se poln optimističnih misli odpraviš dogodivščinam naproti… in po par minutah popraskaš betico in se vprašaš “A v tej pizdariji bi naj preživel!?” Zelena goščava vsekakor ni prijazen gostitelj in po uvodnem tipičnem slepem tekanju naokoli sem kmalu zaslišal jezni sik in par-sekundno potemnitev zaslona, kjer sem zgolj zavzdihnil in začel od začetka. Uvodnik se je pravzaprav sramotno veliko-krat ponovil, a po dobri uri sem se taktično otepal mravelj, tiho oprezal za sikanjem kač in odganjal jaguarja zgolj z rahlo porjavelimi spodnjicami in kamnitim nožkom, ki bi se ga sramoval še prvi jamski človek.

Jem zgolj organsko

Sama igra se zaenkrat igra kot tipična preživetvena peskovniška simulacija z elementi bazo-gradnje. Pričneš z nahrbtnikom oziroma omejenim inventarjem, za spremljanje trenutnega stanja pa ti pripomore tudi ura s prikazom vitalnih znakov, metabolizma, kompasa in seveda časa, ker gre navsezadnje za uro. Inovativno so vpeljali tudi briljantno mehaniko, kjer lahko preučiš vsako okončino za poškodbami ter vsiljivci, v primeru poškodbe pa lahko na ogroženem območju uporabiš tudi kakšno žavbo, kjer pridejo prav zapiski v beležki. Majhen nasvet – ne spati na tleh. Psiha (tako tvoja, kot protagonistova) ti bo hvaležna.

Pijavke, praske, črvički in srbečica. Lahko zgolj žaluješ, da si pred pohodom v neznano nisi omislil dolgih rokavov.

Med hojo po džungli naletiš na obilico raznih dobrin in nevarnosti. Palice, kamni in listje imajo samoumevno vlogo, a neznane rastline in glive je potrebno odkriti preko eksperimentiranja, čeprav zraven tu in tam izprazniš želodec. Vsekakor odsotnost držanja za roko pripomore pri pristnem občutku preživetja ter občutku nevarnosti in če na začetku vsakih par minut brskaš po knjižici, se sčasoma pogosto uporabljenih receptov naučiš na pamet.

Kot pri večini sotrpinov je prisotna tudi precej strma težavnostna krivulja, kjer odkrivaš stvari večinoma preko eksperimentiranja. Kot v The Forest je za gradnjo potrebno postaviti shematiko in jo napolniti s potrebnimi surovinami, a zaenkrat je mehanika nekoliko neintuitivna, čeprav bo seveda v končni obliki boljša. Tako lahko najdeš par palic in jih vržeš na kup za ustvarjanje čudežnega ognja, ampak opravila še ni konec. Preko drgnjenja palic po netivu, kot sta suha trava ali ptičje gnezdo ročno zanetiš ogenj in komaj nato pride možnost peke mesa za pridobitev vseh njegovih hranilnih lastnosti.

Gosto rastlinje zna izgledati naravnost fantastično.

Metabolizem je razdeljen na razne osnovne hranilne skupine, ki jih moraš zadovoljevati ločeno. Rastlinje je bogato v ogljikovih hidratih, za maščobe moraš oprezati za oreščki, proteini pa se nahajajo v živalih, ki jih moraš nemilostno loviti in postaviti na žar. Zadnja hranilna skupina se nahaja v hidraciji in kot ime nakazuje, jo je najlažje potešiti z vodo. A pazi! Rečna struga je polna bakterij in umazanije, zato je najbolje razpoloviti kokos in polovici odvreči na tla, saj tako z dežjem pridobiš enostaven in obnovljiv vir pitne vode.

Kamen + kamen = dva kamna

Uporabniški vmesnik se zna sprva zaradi raznih menijev zdeti rahlo štorast, a kmalu razumeš pomen vsakega okna in gumba. Idealno za miško in tipkovnico, kjer lahko ročno opravljaš nekatere dejavnosti, kot je postavitev mesa na prosto mesto ob ognju ali sortiranje inventarja. Z desnim miškinim gumbom lahko dostopaš tudi do nekaterih naprednih dejavnosti, kot je “žetev” ali morda uničenje predmeta.

Grafično gre za precej dovršeno grafično podobo, sploh med potepu v džungli, kjer te pričaka malo morje raznega rastlinja in raznolikega živalskega prebivalstva. Atmosfera in občutek izgubljenosti sta dobro predstavljena in užival sem sploh v pogledu na sončne žarke, ki so se nežno prebijali skozi goste drevesne krošnje. Če bi že kaj skritiziral, sem svojo domovanje postavil takoj ob reki in zato na čase opazil opazen upad kvalitete in podrobnosti ob pogledu na nasprotni breg, čeprav zaradi konstantnega dogajanja in povprečno precej nizke vidne razdalje učinek ni očiten.

Dež v najslabšem možnem trenutku – tipično.

Delovanje pusti mešane občutke, a po mojem je glavni krivec uporabljen procesor Ryzen 5 1600x, ki ni najbolje zmogel prebavljati kompleksne procesorske zahtevnosti džungelskega življenja. Na ultra nastavitvah in resoluciji 2560×1440 sem uspel na omenjenem procesorju, GTX 1070 Ti grafični kartici ter 32GB pomnilnika doseči nihajočih 40-65 FPS in zmanjšanje grafične zahtevnosti na srednje nastavitve je problem zgolj delno zamaskiralo, saj sem se kljub povprečnim 55 FPS še vedno soočal s padci pod 50 FPS. Precej povprečen rezultat in nedvomno bodo s popravki morali poskrbeti tudi za optimizacijo.

Zaključek

Morda na prvi pogled res deluje kot stereotipna preživetvena igra, a Green Hell skriva marsikaj. Že sedaj sem impresioniran nad vsem, kaj postavi na mizo, čeprav zaradi zgodnjega dostopa nekatere funkcije – kot je zgodba – zaenkrat manjkajo. Po videnem načrtu do polnega izida v zgodnji pomladi lahko pričakujemo kar nekaj razburljivih novosti, a razvoj bi se tam naj ne končal. Preživetvena igra, ki si zasluži preživeti.

Pozitivno:
+ Ena najbolj imerzivnih preživetvenih iger doslej
+ Veliko sistemov, a se nobeden ne počuti odveč
+ Občutek vstopa v neznano
+ Robusten sistem kreftanja
+ Eno najboljših džungelskih okolij v katerikoli igri doslej

Negativno:
– Veliko stvari še manjka
– Sistemsko (sploh procesorsko) precej zahtevna
– Štorast uporabniški vmesnik

Prihaja RTX 2060! Zmogljivejša od GTX 1070 TI praviš?

2

Po grenkem priokusu, ki se je pojavil v ustih marsikoga ob splavitvi RTX serije, računalniški navdušenci ostajamo prizemljeni ob najavi RTX 2060, ki se je zgodil včeraj.

Glede zmogljivosti naj bi še naprej sodila v ti. srednji razred, ki je med kupci najbolj priljubljen. Za razliko od predhodnic je njena glavna prednost v nižji ceni pri 349$ (okoli 350€). Na njej je tekla igra Battelfield V med letošnjo Nvidiino CES predstavitvijo. Z vključenim ray-tracing in srednje visokimi nastavitvami, so se FPSi ustavili pri številki 60 na 1440p.

Tokrat so si nekaj več prostora pustili pri ceni, saj je razlika med 350€ RTX 2060 in 500€ RTX 2070 precej visoka. Ob nakupu ene izmed RTX kartic bo kupec prejel še igro Anthem oziroma Battlefield V.

Na predstavitvi so ponovno prikazali nekaj grafov, kjer so primerjali zmogljivost GTX 1060 in RTX 2060. Primerjava je sicer na mestu, a vseeno se moraš zavedati, da gre tudi za 100€ dražjo kartico. V njih se Hitman in Doom obneseta 40% bolje, Sniper Elite 4 in Battlefront II 50% bolje in Black Ops 2 ter Wolfenstein II, kjer so FPS 60% višji.

Na policah se bo znašla 15.1., že od začetka bo na voljo v večih izvedenkah partnerjev. Zaenkrat se bo pojavila v zgolj 6GB GDDR6 izvedbi, govori pa se tudi o šibkejših z 4GB in 3GB, ki bosta izšli tekom leta. Vanjo bo vgrajenih še 240 Tensor jeder za potrebe Ray Tracinga.

HOP.si:” RTX 2060 6GB predstavlja prepotrebno popestritev srednjega razreda grafičnih kartic. Glede na ne preveč spodbudne rezultate RTX 2070 v, z ray-tracing podprtih naslovih, smo bili z njeno najavo kar nekoliko presenečeni. Kot vedno je proizvajalčeve teste v igrah potrebno jemati z rezervo, saj so nastavitve in področja testiranja mnogokrat izbrana selektivno in ne predstavljajo izkušnje uporabnikov v realnosti. Kakorkoli če za 350€ prejmemo grafično kartico, ki tudi izven ray-tracing okvirjev dosega rezultate GTX 1070 TI bom zadovoljen, a do takrat počakajmo na prve teste.”

AMD se (postopoma) vrača na trg visoko-zmogljivih gejmerskih prenosnikov

0

Začetek 2019 izgleda za vse tehnoljube nadvse obetaven. Kmalu bomo dočakali predstavitev nove Ryzen serije namiznih prenosnikov, kar nekoliko spregledani pa so njihovi mobilni vrstniki.

V zadnjem desetletju AMD na tem varčnem, a širokem trgu preprosto ni uspel konkurirati večnemu rivalu. A stvari se kot kaže spreminjajo. Osvežena Ryzen 3000H serija namreč cilja v sam vrh ponudbe, kjer bo vsak pričakovano imel vgrajeno integrirano grafično rešitev. V repertoarju bo ponudila sedem raznolikih procesorjev, če začnem pri šibkejših.

Najosnovnejši bo Athlon 300U z 2/4, hitrostjo 2.4GHz/3.3GHz in 3 Vega jedri. Nekoliko zmogljivejši Ryzen 5 3300U 2/4 2.6GHz/3.5GHz bo prav tako vseboval 3 Vega jedra.

To sta tudi edina izmed procesorjev z zgolj dvema jedroma, kar za porabo 15W sploh ni slabo. Sledi serija Ryzen 3 3300U, Ryzen 5 3500U in 3550H z po 6 in 8 Vega jedri. Najzmogljivejša Ryzen 7 3700U in 3750H imata 10 Vega jeder in pod turbo frekvenco dosežeta do 4GHz.

AMD svojih prenosnih procesorjev nikoli ni povezoval z gamingom in tokrat so svojo tradicijo uspeli prekiniti. Z povečanim termalnim dizajnom bosta za, iger željne publike, najprimernejša Ryzen 5 3550H in Ryzen 7 3750H s TDP 35W, kar je precejšnje povečanje napram varčnejšim sovrstnikom z oznako U, kjer se številka ustavi bistveno prej, pri 15W.

Kot sem že omenil bosta oba imela vgrajeno Vega grafično rešitev. A v večini prenosnikov se bo ob njima zagotovo kakšna izmed zmogljivejših ločenih grafičnih kartic.

AMD šele otipava področje in napovedi zmogljivejših procesorjev za prenosnike lahko pričakuješ skozi celotno leto.

Več poudarka so namenili varčnejšim, z oznako U, kjer se v sredini razpredelnice znajde Ryzen 5 3500U. Po navedbah AMD-ja naj bi bil od i5 8250U za 14% hitrejši pri brskanju po spletu, 27% pri video obdelavi in približno enak v preostalih aplikacijah. Rezultat zdaleč ni slab, a za boljšo primerjavo boš moral počakati na splavitev Coffee Lake mobilnih procesorjev 9. generacije.

Vseeno. Do 12 urno delovanje baterije in podpora za 4K HDR je vredno premisleka. U serija nikakor ni namenjena igram, a to še ne pomeni, da jih na njih ne bo mogoče igrati na vgrajeni Vega kartici, če si pripravljen sprejeti kompromise.

Ryzen 7 3700U lahko doseže 97 FPS v Rocket League (720p low) in 57 FPS v Fortnite, kjer Intel i7 8565U obtiči pri 48 FPS.

Številke ne bodo navdušile vsakogar, vendarle za igranje manj zahtevnih iger ob vožnji z vlakom ali čakanju v hotelski sobi več kot dobrodošlo.

Prvi Nvidiin 65″ 4k HDR gejmerski zaslon za “vsakogar”

0

Nvidia ga je širši javnosti razkrila že lani na CES sejmu, z obljubo, da se bo na trgovskih policah znašel že v juliju. Poletje je prišlo in izginilo, a zaslona ni bilo moč najti nekje. Dobrega pol leta kasneje smo ga končno dočakali. No, skorajda, saj bo izšel v začetku februarja.

Naj te ne preseneti cena, ki bo na obrazu marsikoga pričarala mimiko začudenja. Konec koncev Nvidia že od nekdaj izdaja v glavnem premijske linije izdelkov. Tako cena kar 5.000€ ne preseneča.

V zameno prejmeš 4K HDR, G-Sync, 144Hz ter HP-jev Omen X Emperium zaslon. Podpiral bo Nvidia Shield tehnologijo, tako boš lahko dostopal do streaming aplikacij in Googlovega asistenta.

Tako imenovane BFGD (veliki format gejmerskih zaslonov) za Nvidio ne bo izdeloval izključno HP. Na trgu mu bosta konkurirala tudi Acer in Asus. HP je v svojo izvedenko vključil še zvočni sistem, ki se razprostira na spodnji strani zaslona in vključuje tri zvočnike z možnostjo preklopa profila med zabavo in igro. Na zadnji strani so 3xHDMI 2.0 priključki in le eden DisplayPort, kar je nekoliko presenetljivo. Brez USB-jev ne bo šlo, vgrajeni so namreč kar štirje, od tega dva navadna 3.1 in dva namenjena hitremu polnjenju.

HOP.si:” Kljub več kot spodobnim specifikacijam se nam zdi cena visoka, sploh, če uporabnik dodatnih bonbončkov ne bo izkoriščal. Preseneča odločitev za zgolj eden DisplayPort priklop, kar zna med manj veščimi lastniki hitro pripeljati do težav, sploh, če zraven ne bo priložen HDMI 2.0 kabel. Mnogo ljudi namreč ne loči med navadnimi 1.2 in 1.4, ki podpirata do 30Hz 4k in 2.0 z 60Hz 4K. Morda bi pričakoval vgraditev dodatne ambient osvetlitve, ki jo je mogoče izklopiti (sploh ne veljam za ljubitelja RGB). Če dobro pomislim v Sloveniji ravno ne bo naletel na vrste kupcev, ki bi že dneve pred izidom kampirali pred trgovinami, a množicam že v izhodišču ni namenjen, vsaj naslednjih 5 let ne.”

NVIDIA bo začela podpirati FreeSync monitorje

0

Bitka velikanov AMD ter NVIDIA se ne dogaja samo na polju grafičnih kartic ampak se je nekaj časa nazaj preselila tudi na območje monitorjev.

NVIDIA je dolgo časa vladala na področju gaming monitorjev s svojo tehnologijo G-sync, ki je poskrbela, da so se sličice na sekundo ujemale z hitrostjo njihovih grafičnih kartic.

So pa naleteli pri svoji tehnologiji na problem: monitorji, ki so podpirali G-Sync so bili precej dražji od ostalih, delovali so samo na njihovih grafičnih karticah, poleg tega pa je v ring uletel še AMD, kateri je začel ponujati svojo rešitev FreeSync za monitorje, z veliko nižjo cenovno postavko.

Včeraj je NVIDIA presenetila praktično celotno IT industrijo saj bodo po novem G-Sync podpirali tudi FreeSync zasloni.

Takole je povedal Jensen Huang, predsednik podjetja NVIDIA:

“Preizkusili smo okoli 400 monitorjev in od teh jih je 12 prestalo test. Testirali bomo vsak async monitor, ki je bil do sedaj proizveden in tisti, ki bodo prestali testiranje, bodo prejeli certifikat, za njih pa bomo tudi prilagodili svojo programsko opremo. Tako bo vsaka stranka s takšnim monitorjem lahko izkoristila monitorjev potencial, kot da so kupili G-Sync zaslon.”

Dobra novica za tiste, ki morda posedujete NVIDIA grafično kartico a samo FreeSync monitor, saj vam ne bo treba dokupiti nobene dodatne opreme.

Vse kar boste morali storiti je, da posodobite gonilnike, ti pa bodo izšli že 15. januarja.

Dobre novice se ne končajo samo tu, saj bodo G-sync podpore deležni tudi tisti monitorji, ki ne bodo prestali testiranja.

NVIDIA bo v gonilnike namreč zapekla funkcijo, kjer boste lahko ročno vklopili G-Sync, razlika je samo to, da bodo verificirani ekrani to imeli vključeno že samodejno.

Prihaja tretje poglavje za Elder Scrolls Online

3

The Elder Scrolls Online se bliskovito bori, da ostane na samem vrhu v MMORPG žanru in to vsekakor lahko vidimo z vsebino, ki jo letno dobimo. Tudi letos ne bo drugače in razvijalec Zenimax bo udaril po mizi in pokazal, kaj nas čaka v novem poglavju.

Tako bomo 15. 1. 2019 ob 23:00, na uradnem Twitch kanalu od Bethesda prvič uradno izvedeli, kam nas bo novo poglavje popeljalo. Tokrat pa se bo za vse obstoječe igralce, predvsem ljubiteljem, gledanje splačalo. Razvijalci so izzvali skupnost z obljubo o nagraditvi vseh, če jim uspe preseči določeno število gledalcev. Številka se ustavi pri 55 tisočih in ob dosegu bodo za vse izdali unikatno ozadje o novem poglavju. Ob 70 tisočih bo popolnoma vsak igralec na vsaki platformi dobil unikatnega ljubljenčka ter ob 90 tisočih gledalcih si bo direktor igre dal vgravirati tetovažo v slogu igre.

Zmaji se vračajo v Elder Scrolls Online

Kaj lahko pričakujemo v novem poglavju? Rudarji podatkov so izdali, da nas bo le to preselilo v domačo deželo mačjega ljudstva, kraljestvo Khajiitov v kateri se bomo lahko pomerili s sovražnikom iz preteklosti, zmaji. A zraven novega območja bo baje dodan nov razred, Nekromant, sicer eden izmed najbolj zaželenih razredov.

2019 bo zagotovo razburljivo leto za Elder Scrolls Online sceno, zdaj pa lahko le čakamo na tisti torek, ko bomo dobili uradna potrdila.

Razer dela svoj igričarski monitor

0

Podjetje Razer je zaslovelo predvsem na račun svojih igričarske periferije kot so miške ter tipkovnice, počasi pa njihova roka tipa tudi ostale dele industrije.

Tako so svoje izdelke predstavili že na mobilnem trgu v obliki Razer telefonov er prenosnikov, sedaj pa bodo poskušali igralcem pričarati tudi čim bolj ostro sliko.

Včeraj so napovedali svoj prvi igričarski monitor Raptor 27. Ta bo posedoval 27 inčni IPS zaslon, z osveževalno frekvenco 144Mhz.

Odzivni čas njihovega pionirskega izdelka bo 1ms, poleg tega pa so svojo lojalnost zaprisegli AMD taboru in tako bo Raptor podpiral samo tehnologijo FreeSync.

Njihov ekran bo podpiral 95 procentov DCI-P3 barvnega obsega, svetlost pa bo dosegla 420 nitov, kar ga naredi verificiranega za podporo HDR 400 standardu.

Raptor 27 bo namenjen predvsem igričarjem, ki bodo lahko izkoristili nizek odzivni čas ter se veselili njegove okretnosti. Celoten monitor bo namreč zavit v aluminij, spredaj pa ga bo moč nagniti za 90 stopinj, kar bo omogočalo lažje namestitev in upravljanje z nadležnim kablovjem.

Seveda ne bo manjkalo niti RGB razsvetlitve.

Zeleni tabor pravi, da bo Raptor na voljo kasneje v 2019, cena pa se bo ustavila pri številki 699.99€.

Samsungovci lahko kmalu pričakujete Android Pie in One UI posodobitev

0

Samsung že nekaj časa pripravlja posodobitev One UI za svoje uporabnike. Beta verzija je bila že na voljo 15. novembra 2018, vendar žal ne za Slovenijo, saj so jo lahko pridobili le uporabniki iz ZDA in Južne Koreje za Galaxy S9/S9+.

Ostale države so se postopoma dodajale, prav tako pa bodo, poleg teh telefonov, deležni posodobitve še Note 9, Note 8, S8 in S8+. Pričakujete lahko tudi posodobitev na Android 9 Pie.

One UI (oz. prenovljen Samsung Experience 10.0) je predvsem prilagojen za uporabo na spodnji polovici zaslona, saj naj bi tako z eno roko telefon lažje upravljali. Prenovljena bo bila tudi Bixby Home stran, ikone, dodana pa bi bila tudi “temna” tema in ostale funkcije.

Posodobitev bo na voljo za prenos postopoma, glede na vrsto mobilnega telefona in to mesec prej, kakor je bilo načrtovano.

Sedaj si jo že lahko prenesejo uporabniki serije S9 (V Nemčiji je na voljo že tudi za Note 9). Android 9 Pie bo prav tako na voljo za naprave Galaxy J4, J6+, J7 Duo, A8 Star, in Tab S3 9.7.

Ko bo na vaši napravi na voljo posodobitev, vas bo naprava obvestila samodejno ali pa boste lahko preverili sami.

Nora rast največjega slovenskega Fortnite YouTuberja

13

JureTrsanBlond, med domačimi poznan kot Jure Tršan, med prijatelji pa kot JTB, je mladenič, ki je sicer že nekaj časa na YouTubu.

Kakšno leto nazaj, natančneje novembra 2017, pa je zaštartal nov kanal z imenom JureTrsanBlond.

Sprva je sicer ustvarjal posnetke iz iger kot so GTA V ter Sims 4 a nato se je odločil zajahati Fortnite vlak na vrhuncu igrine popularnosti.

Kar je bila očitno hudo pametna poteza. Njegov kanal je bliskovito začel pridobivati na popularnosti, v višave pa so se izstrelili tudi naročniki.

Njegov najbolj priljubljen posnetek šteje kar 157 tisoč ogledov, na številko 100k pa so (skorajda) prilezli kar trije posnetki.

Danes zjutraj je blontnemu fantiču uspel še en podvig in sicer je presegel mejo 15.000 naročnikov, kar je seveda ogromen uspeh.

Jure ostaja prizemljen in hvaležen vsem svojim naročnikom, katerim je na Instagramu sporočil:

“Moji dve največji želji na youtubu sta bili 100 naročnikov in pa, da bi vsaj en moj video dobil tisoč ogledov. Zaradi vaše pomoči in zvestega spremljanja so se mi sanje uresničile. Posebej se zahvaljujem tudi svoji najdražji 💗@tija.fende💗 za vso podporo od začetka pa do danes! Nikoli si nisem mislil, da bom kdaj dobil 15.000 naročnikov in zato sem vam pripravil tudi giveaway o katerem bo kmalu več podatkov na mojem kanalu.”

Seveda se bo med vami pojavil kakšen nergač tipa: “to ni nič, poglejte si kake tuje YouTuberje ter njihove številke!”

Zavedajte se, da smo v Sloveniji in da so takšne številke za slovenski kanal hudo impresivne. Poleg tega Jure dela vsebino izključno v slovenščini, kar je hvalevredna poteza sama po sebi, saj nam ravno takšnim pogumnežev, ki ohranjajo materinščino, hudo primanjkuje.

Juretov kanal lahko obiščete na sledeči povezavi, nekaj časa nazaj pa je zaštartal tudi svoj Discord kanal, ki prav tako pridno dobiva nove člane.

Prvi vpogled v zložljivi zaslon med praktično uporabo

0

Leto 2019 bo na mobilnem trgu očitno zavito v upogljive oz. zložljive zaslone.

Govorice so, da praktično vsi večji proizvajalci ciljajo na to tehnologijo za svoje zastavonošne izdelke, med katerimi prednjači predvsem Samsung.

Slednji je sicer svoj zložljivi zaslon prikazal prvi, a precej na hitro in čeprav je zadeva impresivna, ni ravno prikazala praktične uporabe.

Povsem nepričakovano pa se je v to dirko ekranov vključil tudi kitajski proizvajalec Xiaomi, kateremu je par dni nazaj “ušel” posnetek praktične uporabe takšnega zaslona.

Da smo si na jasnem, zadeva zna biti neresnična a po videu sodeč, se gre za povsem legitimen izdelek.

Posnetek je na Twitterju prikazal uporabnik Evan Blass in v njemu lahko vidimo, kako nekdo uporablja aplikacijo Google Maps v obliki tablice.

Nato prepogne en del ekrana in aplikacija se instantno prilagodi na nove dimenzije. Malce kasneje se zloži še drugi del zaslona in kar naenkrat imamo pred sabo dimenzije navadnega mobilnika.

Da je naprava od proizvajalca Xiaomi je vidno zaradi operacijskega sistema, kateri je MIUI 10 in ga najdemo na napravah kitajskega podjetja. Seveda bi bilo mogoče MIUI 10 naložiti tudi na napravo kakšne druge znamke zato tudi Xiaomi, kot lastnik tega zložljivega gizma, ni 100% potrjen.

Sejem CES 2019 je samo še nekaj dni stran in morda prav tam izvemo kakšne nove podrobnosti tega izdelka.

Streamer, ki je napadel svojo ženo med prenosom v živo, zopet nazaj na Twitchu… a le za kratek čas

0

Morda se spomnite, ko smo nekaj časa nazaj pisali o streamerju z imenom Luke “MrDeadMoth” Munday, ki je med igranjem igre Fortnite napadel svojo nosečo ženo.

Tip, star 26 let, je med prenosom v živo izgubil živce in se nasilno spravil nad svojo partnerko, katera šteje zgolj 21 let. Celotna zadeva se je zgodila izza kamere, slišati pa je bilo moč vpitje žene ter otrok.

Zadeva je bila hudo kontroverzna in Luko so kasneje aretirali, proti koncu januarja pa se bo moral zagovarjati na sodišču.

A 2. januarja se je “MrDeadMoth” zopet pojavil na Twitchu, kar je seveda vznemirilo nekatere uporabnike te platforme. Njihova pravila jasno navajajo, da do nasilnih dejanj “nimajo nobene tolerance in da bodo vsi računi povezani s takimi dejanji za vedno suspendirani.”

Po vzklikih jezne skupnosti na Twitterju, je “MrDeadMoth” zopet doživel deaktivacijo računa.

Twitch je za spletno stran Kotaku podal izjavo, da želijo svojim gledalcem pričarati varno in pozitivno izkušnjo in da konstanto delajo na temu vidiku njihove platforme.

Munday je od izklopa svojega Twitch računa izgubil še svoj YouTube kanal, zaenkrat pa je tudi njegov Twitter račun brez aktivnosti.

Grozljivka PT, nekdaj ekskluzivna za PS4, sedaj na voljo tudi za PC

0

Kaj za vraga je PT?

Je okrajšava za Playable Teaser in je izšla leta 2014, ekskluzivno za konzolo PlayStation 4. Pod projekt so bila zapisana velika imena kot so Hideo Kojima, Guillermo Del Toro ter Junji Ito.

Šlo se je v bistvu za kratek demo, ki je bil izjemno učinkovit pri strašenju. Igralci smo se sprehajali skozi hodnik, ki se je ob vsakem sprehodu spremenil, za petami pa nam je bil grozljivi duh, ki je nosil ime Lisa.

Ko ste obrnili demo, se je odvrtel napovednik, ki je igralce ujel povsem nepripravljene. Napovedal je namreč novi del Silent Hill franšize, ki je svoj zadnji del dobila davnega leta 2012, novi izdelek pa bi nosil ime Silent Hills.

Žal je založnik Konami zaradi nepojasnjenih razlogov preklical razvoj igre, poleg tega pa je demo tudi umaknil iz uradne PlayStation trgovine.

PT demo tako lahko danes igrajo samo tisti, ki so si igro, ko je bila še na voljo, prenesli iz trgovine ali pa je niso nikoli izbrisali iz diska.

Zaradi svoje redkosti je PT prerasel svoje okove in je postal že nekakšna kultna stvar, zavita v misterij.

K sreči ima PC platforma lep delež modderjev, ki so si za nalogo zadali prenesti tole kratko mojstrovino na namizne kalkulatorje.

Eden od njih je Radius Gordello, ki je PT verno prenesel v pogon Unreal Enige 4. Zadeva naj bi izgledala praktično identično izvirniku, rahlo spremenjen naj bi bil samo konec.

Tip je projekt razvijal 9 mesecev, v špil pa je celo dodal podporo za VR (čeprav naj bi bila ta precej zanič).

Ta verna predelava je izšla včeraj in če si želite nove doze grozljivosti, vam priporočamo, da čim hitreje obiščete sledečo povezavo in si jo prenesete na disk. Namreč samo vprašanje časa je, da Konami sproži svoje odvetnike in zahteva umik igre iz spleta, zato si je pametno rezervirati svojo kopijo že sedaj.

Bomo končno dobili nadaljevanje Alien: Isolation?

1

Alien franšiza je v svojih 40 letih obstoja doživela svoje vzpone in padce. Nova filmska nadaljevanja v obliki Prometheusa so bila… No, precej zanič, franšiza pa je pogrnila tudi v industriji videoiger, saj se vsi spomnimo izida katastrofalnega Aliens: Colonial Marines.

Vseeno pa se je pojavilo nekaj izdelkov, ki so znamko obravnavali s spoštovanjem, ki si ga tudi zasluži. Eden od teh je zagotovo igra Alien: Isolatation, katera je verno prenesla okolje iz originalnega dela Alien, poleg tega pa je bila zadeva močno atmosferična ter učinkovito strašljiva.

Žal se Alien: Isolation ni prodal najbolje in založnik SEGA nad prodajnimi številkami ni bil preveč navdušen. Zato so tudi želje po nadaljevanju ostale preslišane zato je toliko bolj zanimivo včerajšnje medijsko dogajanje.

Uradni Alien Twitter račun je namreč izdal kratek video, kjer lahko vidimo osebo, ki nosi oznako Amanda Ripley. Ravno ona je bila junakinja Isolationa zato so seveda takoj spet zrasla upanja o nadaljevanju.

Lastnik franšize, 20th Century Fox je nedolgo tega registriral ime Alien Blackout. Šlo naj bi se za igro ampak zaenkrat ni jasno ali se gre za nadaljevanje Isolationa ali pa bo to čisto drug projekt.

Včerajšnji Twitter video zna zopet biti napovednik za Blackout ali pa za nekaj čisto tretjega. Filmček se zaključi z besedami: “beri, igraj, glej”, tako da zna to biti oznaničp za nov strip ali pa celo animirani film, v katerem bo glavno vlogo odigrala Amanda Ripley.

A upanje nam ne da miru in glede na prikazano, bi se upali staviti, da se gre za igro in če je to res, bo to zagotovo nadaljevanje Alien: Isolation.

Upamo, da več izvemo kmalu.

RAGE 2 dobil nov, 15-minutni igralni posnetek

0

V igri RAGE 2 bomo stopili v škornje tipa z imenom Walker, kateri velja za zadnjega Rangerja v post apokaliptični okolici.

Prečkali bomo ogromna opustošena območja, se veliko bojevali ter uporabljali zanimiva orožja ter posebne Nanorite sposobnosti. Tako kot v izvirniku, ne bo manjkalo vožnje z različnimi vozili, ta pa naj bi bila močno bolj izpopolnjena kot v enki.

RAGE 2 bo obarvan v zanimivo barvno paleto, katere se bo poslužil tudi prihajajoči naslov Far Cry: New Dawn.

YouTube kanal Quake ChampionsPRO je včeraj naložil nov posnetek, ki nam prikaže kar 15 minut igralnega izseka. Špil razvijata iD Software ter Avalanche Studios, kar nam bo prineslo dobre bojevalne mehanike ter zanimiv, odprt svet.

RAGE 2 ima zaenkrat napovedan izid za 14. maj 2019, ob izidu ne bo podpiral modifikacij, zna pa se tudi zgoditi, da bo izšel ekskluzivno za Bethesdino spletno trgovino.

Aion: Legions of War mobilni MMORPG bo izšel 24. januarja

0

Novo leto je tukaj in prav tako bo z nami kmalu tudi nov MMORPG Aion: Legions of War, ki ga bomo lahko igrali na vseh mobilnih napravah, katere si lastijo Android ali iOS operacijski sistem.

Sama igra bo igralce poslala na avanturo zbiranjem raznih junakov. Zbirali bomo lahko zdravilce, tanke in škodo-delce. Ko bo zadeva izšla bo na voljo kar 100 različnih junakov, z njimi pa se bomo lahko podajali v temnice in raide, na voljo pa bodo tudi PvP vsebine. Poleg tega bomo dobili enoigralsko zgodbo in vsekakor se bo našlo nekaj za vsakogar.

Aion: Legions of War izide 24. januarja za Android in iOS naprave kot brezplačen naslov.

Brezplačne PS4 igre za naročnike PlayStation Plus v januarju 2019

0

PS4 Plus je za igranje večigralskih iger preprosto nujen. Že res, da ga ne terjajo vse (tiste brezplačne), a prej ali slej se vsaj tisti, ki PS4 uporabljajo kot primarno igričarsko napravo, znajdejo med naročniki. Za uživanje letnih ugodnosti moraš na uradni PlayStation Store odšteti 59,99€. Do 13.1. vsi kupci 12 mesečne brezplačno prejmejo PUBG.

Seveda spletno igranje ni edina ugodnost. Vsi naročniki so upravičeni še nekoliko nižjih cen in vsakomesečnih brezplačnih iger. Le te obdržijo začas naročnine, po njenem poteku pa zgolj ob podaljšanju.

Torej v tekočem mesecu naročniki prejmete:

  • Steep (19,99€) PS4
  • Portal Knights (19,99€) PS4
  • Zone of the Ender HD Colletion (34,99€) PS3
  • Amplitude (19,99€) PS3
  • Fallen Legion: Flames of Rebellion (19,99€)PS Vita/PS4
  • Supere Mutant Alien Assault (9,99€) PS Vita

Portal Knights smo opisali tudi sami. Naš opis lahko preveriš TUKAJ.

Ko za novo leto namesto petarde eksplodira hladilnik

0

Za novo leto smo ljudje ponavadi navajeni, da slišimo raznorazne eksplozije izven zavetja svojega doma.

Družina iz West Palm Beach v Floridi pa je doživela neprijetno, bombastično presenečenje kar v svoji kuhinji.

Po samo štirih mesecih uporabe novega hladilnika, znamke Whirpool, je ta namreč kratko malo eksplodiral in raznesel koščke po celi kuhinji in tudi po drugih sobah.

Pok je slišal sosed in hitro prihitel na pomoč, pravi, da je ob vstopu v kuhinjo v zraku bil močan vonj, ki je bil tako intenziven, da so se mu začele solziti oči.

K sreči ni bil nihče poškodovan, na kraj nesreče so hitro pridirjali tudi gasilci, ki so prizorišče tudi zavarovali in očistili. Hladilnik se je pred eksplozijo močno razširil in ko je dosegel svojo mejo, je sledila granata.

Kaj točno je botrovalo eksploziji še ni znano, podjetje Whirpool pa se je že odzvalo na dogodek. Pravijo, da jim je prioriteta varnost njihovih strank in da raziskujejo vzrok nesreče.

Eksplozije hladilnikov so dokaj redke a se dogajajo. Kljub temu Whirpool verjetno ne bo vpoklical nazaj vseh hladilnikov te znamke, saj se gre za precej unikaten primer.

Hladilniki vsebujejo hladilni element, imenovan freon, ta pa je pod pritiskom. Zadeva je zato precej zavarovana v posebnem razdelku, a zna se zgoditi, da ta začne puščati, kar za posledico sproži petardo v obliki močne eksplozije.

Seveda se zna zgoditi, da je bil krivec tudi kak drug dejavnik kot so denimo kakšni drugi plini iz okolice, ki so se nabirali v ali izpod hladilnika in že je dovolj iskra iz denimo kompresorja za katastrofalne posledice.

Več bo znanega ko raziskovalci dodobra raziščejo primer, vmes pa lahko ob vsakem vstopu v kuhinjo sumljivo pogledate proti svojemu hladilniku.