🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 488

Fortnite se je pojavil tudi v finalu svetovnega prvenstva

Svetovno prvenstvo v nogometu je končno za nami in zagotovo nas je veliko, ki smo si napeto ogledali finalni obračun med Francijo ter Hrvaško. Strastni oboževalci igre Fortnite pa ste zagotovo opazili, kako se je med napete minute obračuna prikradla tudi njihova priljubljena večigralska igra.

Po izvajanju enajstmetrovke je Antoine Griezmann popeljal Francoze v vodstvo 2:1, ob veseljačenju pa je bila prva stvar, ki jo je izvedel, bil znameniti “L ples”, ki je znani emotikon iz igre Fortnite. To ni bilo zanj prvič, saj je isti ples prikazal ob zadetku proti Argentini, medtem ko je zadevo izvajal celotno sezono med igranjem za svoj klub Atlético Madrid.

Da so nogometaši strastni privrženci igre Fortnite ni več nobena skrivnost. Poleg samih plesov, je kapetan angleške reprezentance Harry Kane priznal, da jim prav ta igra pomaga pri sprostitvi med napetimi obračuni.

Ko ne trenirajo, angleški nogometaši preigravajo Fortnite

Morda so ravno zaradi te battle royale igre tako Angleži kot Francozi priplezali tako visoko? Očitno je čas, da se Gamingsi poda v vrste slovenske reprezentance in jim doda Fortnite med obvezne dele treninga.

Pillars of Eternity 2 naslednji mesec dobiva prvi večji DLC

Razvijalec Obsidian Entertainment, ki nam je nedolgo tega dostavil pomorsko RPG igro Pillars of Eternity 2: Deadfire, se pospešeno pripravlja za izid prvega večjega DLC-ja. Ta se bo imenoval Beast of Winter in bo našega Watcherja odpeljal na sam jug mape, kjer se bo nahajal skrivnostni otok. Na njem se bo nahajal kult, ki časti boga Rymrganda in na nas bo, da izpolnimo njihovo usodo.

Poleg samega DLC-ja bodo igralci prejeli brezplačno posodobitev 2.0 ter zastonjski DLC Deck of Many Things. Popravek nam bo prinesel kup raznih izboljšav, odpravo hroščev, balansiranje, dodani pa naj bi bili tudi novi izzivi, ki bodo pretkane veterane izzvale na unikaten način. DLC bo v naše pristanišče pripeljal trgovsko ladjo, ki bo s sabo prinesla skrivnostne predmete iz vzhoda in nam jih ponudila v nakup.

Beats of Winter je prvi izmed treh dodatkov, ki jih bomo prejeli v Sezonski prepustnici. Septembra nas čaka DLC Seeker, Slayer, Survivor ter novmebra še tretji imenovan The Forgotten Sanctum.

Pillars of Eternity 2: Deadfire bo letos izšel še na konzolah, točen datum pa zaenkrat še ni znan.

Aliens: Colonial Marines – umetno inteligenco lahko močno popravite, če v kodi zbrišete samo eno črko

0

Nobena skrivnost ni, da igra Aliens: Colonial Marines ni bila ravno biser, ki bi veliko dodal priljubljeni Alien franšizi. Ob izidu so jo oglodali tako kritiki kot igralci, saj se je končni izdelek močno razlikoval od tistega, ki so ga prikazovali v napovednikih.

Poleg neobstoječe atmosfere, manjkajočih stopenj in igralnih prijemov, so igro nadlegovali tudi hrošči ter butasta umetna inteligenca Alienov in zadeva je šla celo tako daleč, da so proti razvijalcu Gearbox vložili tožbo zaradi lažnega oglaševanja igre. Založnik SEGA se nam je kasneje malce odkupil, ko je izdal vrhunsko Alien: Isolation, obenem pa ga malce preklinjamo, saj nadaljevanja tega najboljšega predstavnika Alien franšize v igričarski obliki očitno ne bomo dobili.

Kakorkoli že, pred kratkim je modder po imenu “jamesdickinson963” izgruntal formulo, kako popraviti butasto obnašanje sicer strašljivih vesoljcev. In kakor pravi on, je za njihovo umetno inteligenco kriva samo ena tipkarska napaka.

Njegov popravek lahko stori vsak in sicer po temu postopku:

  1. Odklikamo do datoteke: My Document\My Games\Aliens Colonial Marines\PecanGame\Config\PecanEngine.ini
  2. V datoteki najdemo vrstico kode: ClassRemapping=PecanGame.PecanSeqAct_AttachXenoToTether -> PecanGame.PecanSeqAct_AttachPawnToTeather
  3. Spremenimo jo v:  ClassRemapping=PecanGame.PecanSeqAct_AttachXenoToTether -> PecanGame.PecanSeqAct_AttachPawnToTether

To je to. Problem leži v “Teather” besedi, ki bi morala biti črkovana “Tether”. Kot kaže, je ta delček kode močno pomemben za obnašanje krvoločnih nasprotnikov, saj nadzoruje njihovo pozicioniranje glede na igralca. Po nameščenem popravku igralci poročajo o močno bolj taktičnem obnašanju Alienov, saj vas po novem znajo napadati iz boka ter se se bolje razporejati po prostoru.

Tako, naj še kdo reče, da pravopisne napake niso pomaembne!

Call of Duty: Black Ops 4 naslednji mesec z odprto beto

0

Razvijalec Treyarch je javnosti sporočil, da bo njihov najnovejši naslov Black Ops 4 kmalu na voljo za preizkušanje. Natančneje se bo to zgodilo 11. avgusta, ko bo zadeva vstopila v odprto beto in bo na voljo za preizkus vsem PC igralcem.

Black Ops 4 beto boste zamanj iskali na Steamu saj bo na voljo ekskluzivno le na Blizzardovi Battle.net platformi. Testiranje bo trajalo dva dni in se bo tako zaključilo 13. avgusta, koliko pa bo igra tehtala za prenos za zdaj še ni znano.

Call of Duty: Black Ops 4 nam bo v beta testiranju ponudil 6 različnih map ter različne igralne načine, kjer bodo vključeni Team Deathmatch, Hardpoint, Domination in Search & Destroy.

Pa tako opevani battle royale način, ki se bo v tej igri imenoval Blackout? Žal ne bo vključen v to beto, ga pa bo moč brezplačno preizkusiti enkrat septembra, medtem ko je poln izid igre napovedan za 12. oktober 2018.

Resident Evil 4 dobil ogromno modifikacijo, ki doda kar 28GB nadgrajenih tekstur

0

Moddanje je na PC sceni prisotno že praktično od samega začetka računalniških iger. Bodisi so to manjše spremembe, kjer so dodane nove naloge, spremenjene oblekice našega karakterja ali pa se gre za preprosto odpravljanje hroščev.

A zagotovo so najbolj popularne grafične modifikacije, ki ostarelim igram dodajo novo podobo. Včasih so te spremembe bolj površne, kjer samo nadgradijo resolucijo tekstur, ki pa jih potem igrin pogon bolj težko prebavlja in vse skupaj rezultira v slabši strojni optimiziranosti.

Vsake toliko pa naletimo na poštene modifikacije, ki nas pustijo odprtih ust. Med njih zagotovo spada mod Resident Evil 4 HD Project, ki je po letih razvoja, za katerega skrbita samo dva navdušenca Cris in Albert, končno doživel izid.

Ne gre se za končno različico, saj razvijalca pravita, da imata pred sabo še kar nekaj dela. A to kar sta izdala že sedaj pošteno predela igro, saj doda za kar 28GB prenovljenih tekstur. S tem ne mislimo, da sta tipčka samo nadgradila resolucijo že obstoječih ampak sta izdala povsem nove teksture, ki povsem predrugačijo nekaterim najljubši del Resident Evil serije.

Poleg tega sta med video nastavitve dodala še različne filtre, ki spremenijo barvno paleto celotne igre, tu pa je tudi nadgrajeno senčenje in osvetlitev.

Poleg enoigralske kampanje je predelan tudi Mercenaries način, prenovo pa so doživele tudi same vmesne sekvence. Kako zadeva izgleda v praksi si lahko pogledate v spodnjem posnetku.

Resident Evil 4 HD Project si lahko prenesete na njihovi uradni strani, priporoča pa se namestitev orodja 4GB patch tool, ki odpravi marsikatero zrušitev.

Čas za ponovno preigravanje Resident Evila 4? Zagotovo.

Freeman: Guerilla Warfare – Predogled igre

Kako hitro mineva čas. Kaj, če pokukamo globoko v anale igričarske zgodovine in tako za hec poiščemo najbolj bogato leto glede izidov iger? Morali bomo iti kar daleč nazaj, vse v sredino prejšnjega desetletja. To veličastno nagrado bi odneslo 2004 in to z dobrim razlogom. Vse, odkar je Tenis za Dva javnosti prvič dal okusiti igričarski fenomen je vsebovalo največ velikih imen. Half-Life 2, World of Warcraft, Doom 3, Far Cry, Rome: Total War in še mnogo drugih, a zraven vseh težko-kategornikov je z dosti manj pompa na TaleWorlds spletni strani Mount&Blade dobil prvo alfa različico. Štiri leta kasneje je na zelniku izšel eden izmed mojih najljubših naslovov, a to je bil komaj začetek njenega navduševanja. Deset let je minilo od takrat, a kljub temu ima ta srednjeveška strateška sekaščina še vedno zvesto armado sledilcev in modifikacije za dodatek Warband še sedaj vzklijejo in rastejo. Enaka fotosinteza pa velja tudi za igre, ki se trudijo kopirati koncept – a dostojnega naslednika, vse do sedaj, še nismo dočakali.

V zadnjem tednu sem preizkušal Freeman: Guerilla Warfare in zagotovo bi jo lahko uvrstil v zgoraj omenjeno kategorijo naslednikov. Podobnostim enostavno ni mogoče oporekati. Ta igra razvojnega studia KK Game Studio je mešanica prvo-osebne streljačine, igre igranja vlog in taktične strategije s pridihom gverilskega bojevanja. Svoje vektorske oči je odprla 1. februarja letos in svojo gverilsko uporništvo namerava načrtovati vse do konca 2018 in pri tem dobivati nova orodja za bojevanje ter par tub polirne paste. Navdiha ni potrebno kaj posebej preučevati – več kot očitno je, da se zgledujejo po opevani Mount&Blade franšizi s kančkom Arma začimb in ta kombinacija bi nas lahko nasitila vse do izida Bannerlord, če ne bo temu že pred izidom potekel rok uporabnosti oziroma potrpljenje oboževalcev.


Razvojna ekipa: KK Game Studio
Založnik: KK Game Studio
Platforme:
PC
Datum izida: 01. 02. 2018 (EA)
Cena: 14.99 €

Zvrst: Prvoosebna streljačina/Strategija/RPG


Video opis


Vojska goril

V Freeman: Guerilla Warfare igraš kot poveljnik na čelu lastne privatne vojske. Hmm… smola. Sam sem sprva zaradi nesporazuma mislil, da bom lahko vihtel vojsko goril, a očitno bom za to moral počakati na kakšno modifikacijo. Gverilske sile, torej. Sicer zgodba o osvobajanju ni ravno osrednji fokus in bolj izgovor za dokaj zanimivo in gorečo tematiko. Kolikor sem lahko razbral med igranjem, si del uporniške frakcije, katere cilj je uničiti seme kaosa in zlobne diktature, ki se kot ogromna pijavka s tremi frakcijami hrani nad ubogimi prebivalci. Kot v kar nekaj peskovniških igrah te igra ne drži za prst in te usmerja do naslednjega NPC-ja ali boja, temveč si zgodbo ustvarjaš sam.

Končni cilj je sicer uničenje nadvladarjev in osvoboditev nacije, kako pa do tega prideš, pa je odvisno zgolj od tebe. Hočeš postati zloglasni lovec na bandite? Vložiti točke v trgovanje in tako služiti novce? Ali pa vihteti ogromno armado in sejati uničenje in si ustvariti ime kot vojni diktator? V meri zdrave pameti se lahko poslužuješ vseh teh metod, a zaradi določenih nepopolnosti oziroma nedodelanosti se za razliko od Mount and Blade vsaj sam nisem povsem vzživel v vlogo vodje gverilske enote.

Pomanjkanje sovražne komunikacije

Igranje se temeljno loti na dva dela. V prvem potuješ naokrog po zemljevidu in trkaš na vrata mest v želji po svežih rekrutih, trgovanju ter nalogah. Glavni del časa predstavlja potovanje po okoliški deželi, sčasoma pa čevlje zamenjajo kolesa. Seveda slednje ne vpliva na nič drugega, kot zvišano hitrost ter gorivo, ki ga boš odslej potreboval. Na zemljevidu je prisotnih več frakcij ter skupin razbojnikov, tako ne rabiš skrbeti, da bi ti zmanjkalo dela.

Lahko hodiš naokoli ter se spopadaš po mili volji, a vseeno nisem dobil občutka, kot da je svet živ kot v Mount and Blade. Tam na primer greš na pohajkovanje in mimogrede naletiš na ogromen spopad med dvema sovražnima nacijama ali pa zasedo karavane, kateri lahko pogumno priskočiš na pomoč. A tu imaš občutek, kot da se vse vrti okoli sebe, kar je verjetno še posledica nedodelanosti na tem področju. Skupine sovražnikov te skorajda vedno povsem ignorirajo in se le redkokdaj zmenijo zate in tudi sovražne frakcije le jezno bolščijo druga v drugo. Glej, vem, zato gre za zgodnji dostop, to je ravno stvar, zaradi katere zgodnji dostop obstaja in v kolikor bo Che Guevara naklonjen, bo vse to do izida popravljeno. Ampak definitivno odvzame od vživetja v edinem igralnem načinu.

A presenetilo me je, da v kolikor so tu stvari okleščene, je taktična ekipna plat dosti bolj zanimiva. Razvijalci skušajo uvesti par zelo zanimivih idej, enote lahko na primer ločiš v divizije po devet vojačkov in nato med bojevanjem vsako nadzoruješ ločeno, vsakemu vojačku pa je možno dati tudi opremo in orožje po želji. Lepo, zagotovo zelo dobrodošla ideja za bolj napreden nadzor, namesto enostavnega ukazovanja brez preciznega nadzora.

Inovacije so vedno dobrodošle

A vseeno me tudi tu čevelj žuli. Zaenkrat prestopno obdobje med svežim rekrutom in elitnim brazgotincem preteče po že par bojih in denarja je vedno dovolj, zato je izjemno lahko vihteti oboroženo elito. Zelo si želim več raznolikosti in večjo razvejanost med napredovanjem, saj te sedanji sistem postavi na statično pot z le malo izbire. Zaboga, nacija teroristov ima rekrute, ki že po eni nadgradnji postanejo elitni bojevniki. “Elitni” v najbolj milem pomenu besede, saj je njihova taktika “številčnost preko kvalitete”.

Nasploh se zaradi pretežno daljinskega boja ne razlikujejo toliko kot v srednjeveških variantah, saj obstajajo le pehotne enote in bolj kot ne vse služijo zgolj za streljanje v smeri sovražnikov, le, da so nekateri bolj natančni, spet drugi pa metko-spužvasti.

Ampak če se to čuje enostavno, nikar ne misliti na to. Ne gre za preprosto igro in soliranje v večini primerov ne bo prišlo v poštev, četudi si lastiš elitno opremo. Ko sva že pri zaščiti, slednjo nabavljaš pri trgovcih in v testni različici sem si najboljšo omislil že v vsega dveh urah igralnega časa. Govorim o varovalni opremi, do boljšega orožja prideš malce težje. Razlog temu tiči v zahtevi po znanju streljanja. Vsak začetnik pa že ne more rokovati z najelitnejšimi orožji, kajne?

Pogrešam prisotnost boljše in raznolike optike, na tem mestu me je Escape from Tarkov kar malce razvadil. V igri je namreč mogoče kupiti le tri optične naprave. Ostrostrelska orožja imajo vgrajeno svojo, bolj precizno, kar iz neznanega razloga ne velja za najdražje orožje v igri. Snajperica za 13K$, s čurimiri dalnogledom je od muh. Ko dosežeš to stanje, lahko do konca večjih spopadov dosežeš tudi po par deset ubojev in zaradi oklepa po veliki meri izgubiš strah, da te bo ugnobil že en nesrečen strel.

Če za konec omenimo še grafično plat, generalna zasnova spominja na Mount&Blade, a osvetljava in teksture so dosti bolj izrazite in tudi animacije orožij niso od muh, čeprav niso povsem gladke. Pogrešal bi bolj taktično zasnovane bojne zemljevide, saj navadno vsebujejo le občasno rastlinje, kakšen kamen in drevo in par hribčkov. Za bojevanje na blizu bi zadostovalo, a streljanka si zasluži več podrobnosti.

Zaključek

Ne morem oporekati ideji, da se za igro skriva globina. Strateška streljanka, kjer samo streljanje ni dovolj, temveč je pomembna tudi dobra strateška priprava in pozicioniranje enot. Čeprav je zasnova dobro urejena, pa se vseeno na veliko mestih čuti nedodelanost, sploh glede globalnega zemljevida. Pred razvijalci je še precej dela, a že zdaj je igra še kako igrana, čeprav je potrebno tu in tam malo zamižati. Mount&Blade in Arma obenem, kakopak.

Pozitivno:
+ Ta stil iger mi je bil vedno pri srcu
+ Taktični nadzor je odlično izpeljan
+ Dobro ravnanje z orožji
+ Par stvari opravi dosti bolje od vse konkurence
+ Opaznih hroščev nisem zasledil

Negativno:
– Zaenkrat še nedodelana na mnogo področjih
– Potrebuje več raznolikosti pri vojščakih in opremi
– Prelahko je vihteti elitno skupino
– Bojni zemljevidi so precej enostavni

Igralec obrnil Fallout: New Vegas na prav poseben način

0

Dosežek vreden občudovanja, zlasti, ker je bilo zanj porabljeno več kot leto dni. Rhetam si je leta 2017 zadal ogromen izziv, saj je nameraval vse misije v igri dokončati na najvišji težavnosti z vključeno permadeath (s smrtjo se igra konča) in brez, da bi kogarkoli ubil.

Sicer se Fallout: New Vegas vztrajno bliža osmi obletnici. Kljub starosti se je igra dobro postarala in ima še vedno zelo zagnano občinstvo ter pristni Fallout občutek.

Po več kot letu dni je Rhetamu končno uspelo zaključiti začeto. Pričakovano njegov pristop ni bil povšeči vsem. Med igranjem je uporabljal boksarske rokavice, s katerimi je žrtve spravil v nezavest (tehnično jih ni ubil). Občasno se je spremenil v vabo in sovražnike zvabil k bližnjim zaveznikom, ki so jih zanj pokončali.

Seveda ne gre za izjemo, podoben projekti so bili izpeljani tudi v Fallout 4. Vse, ki vas njegov dosežek zanima, lahko njegove igralne seanse preverite TUKAJ.

The Culling 2 izneneda izšel na Steam in prevzel status najslabše Battle Royale igre tega leta

0

Pred popularnostjo Fortnite ali PUBG nas mnogo The Culling pomni kot kruh in maslo Battle Royale žanra. Igre lakote v pravem pomenu besede, kjer se 16 igralcev bori v realističnem šovu preživetja s poudarkom na boj na blizu in improviziranimi orožji.

Nedavno lani je s 13.000 istočasnimi igralci še vedno imel relativno močno prisotnost v tem žanru. A s prihodom podobnih iger, kot sta H1Z1 in PUBG je počasi pričenjal svoj zaton v pozabo, dokler se njegova življenjska doba zaradi slabih odločitev razvijalcev in dokončne opustitve konec leta 2017 ni končno iztekla. Ampak zgodba se tu ne konča.

A sedaj je tu nov “hit”, The Culling 2. Precej nepričakovano in nenapovedano, saj je prvi napovednik zanjo izšel 9. julija, dan za tem pa je že zadela prodajne police. S ceno 19.99€ definitivno gre za precejšen finančen zalogaj, ampak v kolikor bi bil izjemen, se bi to dalo spregledati. Pa je? Hja, število igralcev le dan kasneje pove povsem drugačno zgodbo.

Oboževalci so hitro izkazali svoje negodovanje nad denarje-lačno potezo razvijalcev ter bojkotirali projekt in že dan po izidu je število igralcev iz 250 padlo na zgolj 2. Glede na to, da je za igranje potrebno vsaj 50 igralcev, to hitro pove svoje in ker igre sploh ni mogoče več pričeti, se zgodba tu konča.

Tako je igra hitro prijela nagrado za najbolj katastrofalen izid vseh časov. Kar ni presenečenje, glede na konstanten boj med razvijalci in igralci in nenadna opustitev originalnega projekta, ker je Battle Royale v večjem obsegu trenutno pač bolj popularen (čeprav je že originalna igra delno bila ravno to).

Krivcev za neuspeh je več. Glavni je, da so z nadaljevanjem rokovali zelo naivno in sebično. Vse stvari, ki so original naredile zabaven (dokler ga niso povsem uničili) so iztrgali in nam namesto tega postregli s stereotipično, nedodelano in neokusno kopijo in jo dodatno ožigosali s previsoko ceno. tako ni nič čudnega, da se tudi opisi nagibajo skoraj ekskluzivno v negativno smer.

Mislim, da lahko brez težav oznanimo, da je igra mrtva, preden je sploh pričela svoj življenjski cikel. Kakšna prihodnost čaka podjetje, bomo še videli, a nedvomno se bodo zelo težko otresli statusa, ki se jih trenutno drži zaradi te neuspele franšize.

Test slušalk: Razer Electra V2

Razer ni podjetje, ki bi ga na trgu avdio opreme moral dodatno predstavljati. A vseeno marsikdo še ne ve, da so v drugi polovici lanskega leta izdali drugo različico Electra slušalk, imenovanih Electra V2. Originalne Razer Electra so že malo starejše igričarske (če jih z odsotnostjo vgrajenega mikrofona sploh lahko tako okličemo) slušalke iz leta 2013. Čudi me, kako so prišli na idejo prenove, saj originalne slušalke niso veljale za nekaj izjemnega in niso nosile izjemnih prodajnih številk, ampak no prav. Je že moralo biti tako.

Electra V2 so na voljo v dveh različicah, ki se razlikujejo glede na vrsto priklopa. USB različica stane dobrih 65€, medtem, ko je za različico s 3.5mm avdio vtičem potrebno odšteti deset € manj, obe različici pa sta na voljo v črni in zeleni barvi. Ena izmed glavnih funkcij slušalk je zagotovo virtualni 7.1 prostorski zvok. Kaj pa sploh beseda “virtualni” pomeni? No, dejansko v notranjosti vsakega “naušnika” ni osem zvočnikov, kot pri 7.1 prostorskih slušalkah. Namesto tega je prostorski zvok simuliran tako, da s pomočjo zamika in drugih trikov obstoječa zvočnika (po en v vsaki slušalki) možgane prevarata, da zvok prihaja iz določene smeri. V praksi je seveda “pravi” prostorski zvok bolj izrazit, a vseeno tudi virtualnega ne smemo odpisati kot le šmeksi trik.


Tehnične specifikacije

    • 40 mm zvočniki
    • Vzdržljiv, fleksibilen in lahek aluminijast okvir z vzmetenim trakom
    • Virtualni 7.1 prostorski zvok
    • Nadzorni gumbi za glasnost ob straneh
    • Snemljiv mikrofon
    • 3.5 mm ali USB priključek
    • Ušesne blazinice, prešite z imitacijo usnja
  • Slušalke:
    • Frekvenčni razpon: 20 – 20.000 Hz
    • Občutljivost: 105 ± 3dB
    • Impedenca: 32 ± 15% Ω
    • Moč: 50 mW
    • Gonilniki: 40 mm, z Neodymium magneti
    • Teža: 278 g
    • Ogrodje iz aluminija
    • Priključek: Analog 3.5 mm (kombiniran jack)
    • Kabel dolžine 1,3 m
    • Kompatibilnost: PC/Mac/PS4/Xbox/Switch/mobilne naprave z analognim 3.5 mm priključkom
  • Mikrofon:
    • Frekvenčni razpon: 100 – 10.000 Hz
    • Signal/Šum: >= 50 dB
    • Občutljivost: -41 ± 3 dB

Video test

Embalaža

Če kot vedno pričnemo na začetku, je embalaža povečini iz prozorne plastike s polovičnim kartonastim pokrovom. Dobra stvar tega je, da lahko vse v notranjosti vidimo že na prvi pogled in nič ne pobegne očem.

Škatla se odpre na zgodnji strani, nakar lahko dostopamo do notranjega modela s slušalkami, mikrofonom, navodili, nalepkami ter podaljškom (vsaj pri našem analognem primerku, ki je vseboval 3.5mm priključek). Slušalke so na model pritrjene z gumijastim trakom, zato so precej stabilne in se pri transportu ne bi smele poškodovati.

Pakiranje opravi svoje delo, a nočna mora se pojavi, v kolikor želite slušalke znova zapakirati. Verjemite mi, tega resnično ne želite izkusiti na lastni koži.


Izgled in občutek

V primeru, da ste ponosen lastnik Razer Tiamat V2 slušalk, vam bo osnova že takoj skočila v oči. Zgornji del je v celoti izposojen iz nove Razer Tiamat V2 serije, kot je tudi osnovni dizajn. Le da so naušniki manj oblazinjeni in da je v vsakem po le en zvočnik.

Slušalke so privlačnega izgleda, ki dobro kombinira gaming in klasičen videz, seveda pa vsebuje tudi kar nekaj standardnih Razer prijemov. Z majhnimi naušniki in brez RGB osvetljave so precej neizstopajoče in nasploh izgledajo zelo “klasično”. Pravzaprav bi celoten izgled tako običajen, da je edina stvar, po kateri lahko sklepamo proizvajalca, napis na vrhu traku in prisotnost zelenkastih delov.

Kombinacija plastičnega in kovinskega ohišja bi vsaj na videz lahko prenesla kar precej slabega ravnanja. Ena izmed dobrih stvari na slušalkah je, da so avtomatsko nastavljive in da se obložen vrhnji del samodejno prilagodi obrazu. Enostavno jih natakneš in morale bi pristajati. Problem se zna pojaviti le pri večjih glavah, saj maksimalna velikost pusti željo po več in tudi občutek ob nošenju je utesnjen.

Izdelava je izpadla mešano. Aluminijast okvir se počuti robustno, a plastični naušniki so na otip ceneni in lahki, kar pa po pravici povedano ne bi smelo biti problematično, ko imaš slušalke enkrat nadete.

Za levim naušnikom se nahajata tudi gumba za utišanje mikrofona ter nastavljanje glasnosti, sploh slednji pa mi ni bil najbolj pri srcu. Ni sinhroniziran z Windows glasnostjo in ne nudi ravno veliko opcij ter natančnega nastavljanja. Ima samo tri prednastavljene profile – Glasno, tiho ali neslišno.


Mikrofon

Mikrofon je povsem upogljiv in odstranljiv. Po kvaliteti je nekje na ravni drugih Razer analognih mikrofonov v tem cenovnem razredu – torej je soliden.

Zveni relativno naravno in dovolj dobro, da ga lahko uporabljaš za praktično vsako osnovno uporabo, kot je govor preko Skype ali Discord, snemanje igralnih video posnetkov in podobne stvari. Moram pa omeniti, da je občutljiv na pozicioniranje, zato ga je potrebno za najboljšo glasnost in kvaliteto malo preizkušati. A na splošno je kvaliteta dobra za ceno in ponosno stoji zraven A10 in RIG 400.


Test

Pri zvoku nič resnično ne izstopa. Ne me vzeti narobe, kvaliteta je čisto dobra, a pričakoval sem bolj izrazit bas in zvišan zgornji rang, kar je standardno za gaming slušalke.

Zvok je kakovosten, čeprav nič izjemnega. Bas je zelo neizrazit, rekel bi celo, da najmanj izrazit od vseh Razer sluašalk, kar sem jih uporabljal. Celo, ko sem vklopil ojačanje v Razer programu, še vedno ni šlo za posebno močno vibriranje.

Srednji zvoki so topli in dovolj dobri, da je vokale lepo poslušati. Višji so nežni, a še vedno dobro predstavijo “sliko”. Rezultat je nežen, neizrazit zvok. Povsem kompetenten, kar se tiče tega cenovnega razreda, a vseeno bi si želel večjo izrazitost na nekaterih področjih, saj zveni rahlo dolgočasno.

Glede na to, da so namenjene predvsem igram, sem jih preizkusil v nekaterih izmed mojih najljubših iger. Povsod so so obnesle funkcionalno in z njimi sem bil zadovoljen. V streljačinah sem lahko izkoristil 7.1 zvok in slušal sovražnike okoli sebe, je pa bilo potrebno nekaj nastavljanja glasnosti, saj je vse zvenelo premalo izrazito in dolgočasno.

Sem pa opazil še en problem in to je donenje ohišja, ki je še tako slišno ob najmanjšem dotiku aluminijastega okvirja ali kabla. Očitno niso dovolj poskrbeli za izolacijo, saj se vsaka interakcija med uporabo slušalk takoj sliši v obliki donenja.


Programska oprema

Že od začetka Razer prisega na svojo programsko opremo, znano kot Razer Surround, ki sodi v Synapse program. Omogoča simuliranje prostorskega zvoka na katerih koli stereo slušalkah, je sprejemljivo. Morda res ne nudi prave 5.1 ali 7.1 izkušnje, a ti da vsaj okus in zvok zveni bolj imerzivno.

Dopustniški vodič (gaming edicija)

Smo že sredi poletja in čeprav temperature niso ravno rekordne, se zna to kmalu spremeniti. Mnogi med nami se že poželjivo oziroma proti morju in preudarno načrtujemo dopust/počitnice, nekateri pa že dopustniško uživajo (tem ta vodič ne bo veliko koristil, a si ga lahko vseeno preberejo, da vidijo kaj so zamudili). Čeprav nam odhod velikokrat predstavlja odmor od nenehnega bolščanje v digitalne aparate, smo nekateri po duši pravi pravcati giki in želimo vsaj malce digitalne zabave odnesti tudi na morje. Ravno za njih je pripravljen tale vodič in vam bo pokazal par nasvetov, zaradi katerih boste lahko svoje gikovske aktivnosti izvajali tudi s čivavo na straži.


Internet oz. Wi-fi

Internetna povezljivost je bila na morju včasih pravi privilegiji a zahvaljujoč tehnološkemu napredku, se lahko v medmrežje sedaj povežemo tudi v najbolj zabačenem selu. Zato se je dobro pred rezervacijo dobro pozanimati o sami internetni zmožnosti apartmaja. Ob prihodu prijaznega oz. neprijaznega gostitelja tudi povprašajte za Wi-fi geslo, saj je nevljudno ob poznih urah trkati na vrata in zahtevati dostop, samo zaradi tega ker ne morete preveriti Facebook novic.

Televizija in HDMI kabel

Da, zagotovo niste šli na dopust samo gledati televizije. Čas je za kopanje, sončenje na plaži in obisk različnih turističnih točk. A zagotovo bo med vašim počitnikovanjem nastopil čas premora, ko se je potrebno malce odpočiti in malce napolniti baterije. Denimo po obilnem kosilu ali pa pred spanjem zna zapasati hiter ogled kakšnega dobrega filma ali serije. Vendar, problem! Televizija oddaja samo dolgočasne kanale ali pa prikazuje vsebino v nemščini!

Tipična slika apartmaja na morju. Vidite TV? Perfekten za gledanje filmov preko prenosnika. Če je sreča, ima že vgrajeno Netflix aplikacijo za še manj komplikacij!

Na tej točki se lahko zahvalite, da ste s sabo spakirali dva pomembna predmeta: prenosnik in HDMI kabel. Zadeva je precej preprosta: na laptop si naložite zvrhano merico serij ali filmov oz. še bolje, zaženete Netflix. Večina apartmajev poseduje spodoben televizor, ki skoraj zagotovo vsebuje HDMI vhod. Prenosnik povežete s TV-jem preko HDMI kabla in že imate pravcati hišni kino. Če je televizor predaleč, se ga zagotovo da prestaviti bližje postelji, če pa vam je to res onemogočeno in je televizor tako močno pričvrščen na steno, da je postal temeljni del zgradbe, lahko še vedno gledate svoje priljubljene oddaje samo na prenosniku.

Mimogrede, zna se zgoditi, da navkljub vodiču pozabite HDMI kabel. Brez skrbi, ni še vse izgubljeno! Zagotovo ste med vožnjo glasbo poslušali preko USB ključka. Preprosto nanj nasnamete film in če imate srečo, bo vaš TV vseboval opcijo USB predvajanja.

Knjige

Poležavanje na plaži zna kmalu postati dolgočasno zato je to perfekten čas, da izvajate dejavnost, ki ste jo zanemarjali skozi celo leto. Seveda govorim o branju knjig in tudi tu nam zna tehnologija priskočiti na pomoč. Ja, s sabo lahko privlečete kupe knjig a kakor so klasične fizične knjige dobre, so tudi nepriročne za dopustniško branje.

E-bralnik vam omogoča branje tudi na največji svetlobi. Poleg tega je menjava knjiga povsem preprosta

E-bralniki odpravijo večino takšnih težav. Nanj lahko naložite celo zbirko raznoraznih novel in prostora vam zagotovo ne bo zmanjkalo. Namesto omare težkih knjig, tako lahko s sabo vzamete samo eno malo in varčno napravico. E-bralnik je predvsem priročen zaradi svoje tehnologije e-ink, ki vam bo dala občutek pristnih knjig, zaslon pa je odličen za branje ob močnem soncu, saj bo tekst ne glede na svetlobo, popolnoma berljiv.

Osebno lahko priporočam bralnik Kindle, ki se ga da dandanes dobiti ob udobnih cenah, še posebej rabljenega. Pokukajte na Amazon za dobro ceno, priporoča pa se nabava verzije Paperwhite, saj ta vsebuje osvetlitev zaslona, ki vam omogoča branje tudi ponoči.

Kaj pa gaming?

Da bi na morju pognal kako igro, je bila včasih edina opcija troganje prenosnika in igranje na njemu. A sam sem mnenja, da je potrebno na počitnicah preizkusiti tudi nekaj novega. Tu nam pride v pomoč vedno prisotni čeprav včasih malce nadležen trg mobilnih iger.

Če bi mi kdo 10 let nazaj rekel, da bom lahko igral Baldurs Gate na telefonu, bi ga zagotovo oklical za norega.

Tu ne govorim o samo nekih dolgočasnih igrah, ki zahtevajo samo neko tapkanje po zaslonu brez neke večje globine. Mobilni trg je med svoje vrste prejel nekaj dobrih predelav, ki jih mogoče nikoli niste preizkusili na “večjih bratcih”.

Dopust zna tako biti perfekten izgovor, da preigrate kakšne starošolske RPG bisere kot so Planescape Torment, Knight of the Old Republic ali pa serija Baldurs Gate. Morda si želite nekaj taktične strategije, kjer vas čaka igra XCOM: Enemy Unknown. Tu so še Grand Theft Auto igre, Max Payne, pustolovščina Grim Fandago ali pa celo battle royale predstavnika PUBG ter Fortnite.

Za gaming dandanes potrebujete samo telefon ali pa še bolje tablico in zagotovo vam med počivanjem ne bo dolgčas.


Tako, mislim da smo pokrili vse glavne točke igričarskega dopustovanja. Opremljeni s temi nasveti, dolgčasa na vaši priljubljeni destinaciji zagotovo ne bo. Vendar ne pretiravajte, saj so to dejavnosti izključno ob trenutkih, ko se vam preprosto ne da premakniti. Glavnino časa namenite uživanju v drugih aktivnostih, saj ne želim, da me zaradi teh nasvetov na domu obišče kakšna jezna punca ali žena, čigar partner se tudi na dopustu dere v telefon zaradi izgubljene runde PUBG-ja.

Forza Horizon 4 – 45 minut igralnega posnetka

0

Spletna stran IGN je poskrbela za dirkaške navdušence in pri razvijalcu Playground Games pridobila dobro šolsko uro dolg igralni posnetek iz igre Forza Horizon 4.

Štirica obljublja dinamični cikel dneva in noči ter celo menjavanje sezon, kar naj bi imelo velik poudarek na dirkanju. Seveda, lovljenje ovinkov bo denimo med zimskim metežem veliko težje kot pa ob sončnem vremenu in na suhih cestah.

Forza Horizon 4 bo ohranila vse pritikline, ki smo jih pridobili v njenem predhodniku kot je denimo velik, odprt svet, kjer boste lahko kadarkoli naleteli na druge voznike in jih izzvali na dvoboj. Ali bo igra vseskozi povezano v mrežo, kot je denimo praksa pri seriji The Crew, še ni znano, bo pa omogočeno večigralstvo med lastniki PC-jev ter konzole Xbox One.

Prisotnih bo preko 450 avtomobilov, dodali pa naj bi bil tudi poenostavljen “chat” sistem, kar pomeni, da bo lažje klepetati z drugimi igralci.

Forza Horizon 4 bomo preigravali jeseni in sicer izide 2. oktobra 2018.

Darksiders 3 dobil nov igralni posnetek

Vsakič, ko se spravim pisati novico o seriji Darksiders, si vedno rečem: “Hmmm, res bi moral že enkrat dokončati prva dva dela.” Ob enki in dvojki sem precej užival, šlo se je za akcijsko pretepačino, kjer koljemo horde nasprotnikov ter teptamo različne šefe.

Kakorkoli že, kmalu prihaja Darksiders 3 in tudi tu bomo nadzorovali enega od štirih jezdecev apokalipse. V prvem delu smo bili War, v drugem Death, sedaj pa je na vrsti ženski lik, ki nosi ime Fury. Njena naloga bo da ulovi in odpravi sedem smrtnih grehov, kar pomeni 7 šefov, vsak pa bo predstavljal eno pregreho človeštva.

Tudi v Darksiders 3 se bomo sprehodili skozi apokaliptično okolico, posegli pa bomo tudi v Nebesa in koga na gobec tudi v Peklu. Igra bo nosila nekaj nelinearnosti zato bomo primorani večkrat prečkati isto okolico, saj se bo ob različnih delih igre odklenila nekje nova pot.

V spodnjem 10-minutnem posnetku lahko vidimo borbo protagonistke Fury z nasprotnikom, imenovanim Lava Brute.

Darksiders 3 izide 27. novembra 2018, zato imam očitno še nekaj časa za preigravanje prvih dveh delov.

Taktična serija Commandos se vrača!

Ne vem za vas, a ob seriji Commandos sem sam v svoji mladosti preživel ure in ure tuhtanja optimalne poti skozi sovražne nacistične vrste. Commandos je namreč taktična “strategija”, kjer poskušate svojo četico vojščakov, kjer ima vsak svoje lastnosti, pretihotapiti skozi sovražne vrste nemških vojakov med obdobjem druge svetovne vojne.

Poudarek je predvsem na skrivanju saj boste ob pogumnem naskoku in brezglavem streljanju hitro podlegli zato se morate zanašati na preudarno taktično premikanje in uporabo različnih predmetov. Originalni razvijalec serije, Pyro Studios, je razvil več naslovov a zagotovo so med pristaši v zlatih črkah zapisana prva dva dela.

Zadnji del, imenovan Commandos: Strike Force je izšel davnega leta 2006 in je bil nekakšna čudna mešanica prvoosebnega igranja in skrivanja, ki med igralci, vajenih ptičje perspektive, ni ravno požel odobravanja.

A po dolgem zatišju bomo končno dobili novo taktično dozo Commandosov saj je pravice odkupil založnik Kalypso Media. Ta ima zaenkrat v načrtu ponovno izdati starejše naslove za novejše platforme, načrtujejo pa tudi povsem novo igro. Preden se preveč razveselite: Kalypso je zaenkrat kupil samo pravice in še išče razvijalca, kar pomeni da so projekti še precej daleč v prihodnosti.

Ne glede na to smo navdušeni, da bo Commandos vendarle dobil novo vsebino, upamo samo da bo novi del ohranil duh izvirnih iger ter predvsem svojo težavnost.

Fortnite sezona 5 (Season 5) v5.0

0

Fortnite 5. sezona je tukaj, tokratna tema pa je “Worlds Collide”.

Pri Epic games so javno objavili natančen opis 5.0 popravka, ki bo med drugim vključil vozila za golf, portale, ki popeljejo na divjo potovanje in nova okolja.

Novo vozilo ima dovolj prostora za celotno moštvo. Ob driftanju bo voznik prejel časovno omejeno zvišano hitrost. Streha bo delovala kot odskočna planjava, s katero boš z ekipo hitro dosegel višja mesta.

Sprememb bo deležna mapa, ki bo tudi tokrat vključevala nekaj novih točk, kot so naprimer vikinška ladja, postojanka v puščavi in antične skulpture, ki bodo razmetane po celotnem zemljevidu. Nevihtni krogi (Storm Circles 7, 8 in 9) se tokrat krčijo v naključne smeri, v nasprotju z običajnim krčenjem: “Ko se bo igralno območje zmanjševalo, se lahko že pri naslednjem premakne na drugo lokacijo.”

Let šrapnelov iz pumparice ni več naključno generiran, so pa tokrat dodali zamik po streljanju. Igralci so si to želeli že dlje časa in zanimivo bo videti, če bo to vplivalo na priljubljenost.

Tedenski dogodki bodo razdeljeni na dva dela, brezplačnega in tistega za lastnike Battle Pass. Tako prvi trije izzivi ostajajo na voljo vsem, štirje pa zgolj plačljivim naročnikom. Pri Epic so dodali, da meja za odklep nagrade tedenskega izziva ostaja štiri.

V drugih novicah bo co-op način prejel nov preživetveni način, kjer se bomo kot eden izmed gruče herojev divjega zahoda podili naokoli z raznovrstnimi starinskimi orožji.

Za vse novosti berite naprej (angleščina):

(lahko pa obiščete tudi uradno povezavo)


GENERAL

  • When the “Invited to Party” prompt appears in the UI you can now immediately accept the invite rather than having to open the Party Finder.
  • The News widget has been adjusted to avoid the need for a scrollbar in most cases.
    • A scroll option has been added for controller users in the event that scrolling is needed.
  • Updated consoles to use less shader storage. This improves patch sizes and reduces load times.
  • Optimized file ordering to reduce load times on all platforms.
  • The “Epic Friends” button now appears on the Main Menu when using a gamepad on Windows or Mac.

Bug Fixes

  • Fixed an issue that intermittently caused the Push-To-Talk setting to not function as intended.
  • Blocked players will no longer show as suggested friends.

KNOWN ISSUES

  • Wanting to track the top community issues? Head over to our Fortnite | Community Issues Trello board here.

BATTLE ROYALE

WEAPONS + ITEMS

  • Shotguns will now indicate how many pellets hit, visible within the reticle.
  • Adjusted shotgun spread patterns to be consistent with no random variation.
  • Heavy Shotgun now fires 10 pellets rather than 5.
    • Maximum damage for the Heavy Shotgun remains unchanged.
  • After firing a shotgun, another shotgun cannot be fired for a very short time.
  • Reduced Hunting Rifle aim assist when targeting to match that of other Sniper Rifles with projectile bullets.
  • Lowered the vehicle knockback strength on Grenade, Sticky Grenade, Grenade Launcher, and Rocket Launcher.
  • Tac and Silenced SMG environmental damage now correctly matches player damage.
  • Changed the damage drop-off profile for the Suppressed SMG to be the same as other SMGs.
    • Fall off starts at 24 meters from 28 meters.
    • Damage reduced to 80% at 35 meters from 85% at 47.5 meters.
    • Damage reduced to 65% at 50+ meters from 75% at 70+ meters.

GAMEPLAY

  • All Terrain Kart (ATK)
    • The new All Terrain Kart (ATK) has room for your entire squad.
    • Get a speed boost after drifting.
    • The roof acts as a bounce pad.
    • Work together as rear passengers to leap over obstacles with the All Terrain Kart (ATK). Lean back and release at the same time for a higher jump.
      • Lean back by holding S on keyboards or holding back on the thumbstick for controllers.
  • Map Updated
    • New Biome: Desert
    • New Location: Paradise Palms
    • New Location: Lazy Links
    • A few unnamed POIs have also appeared across the island.
    • Minimap Updated
BR04_Social_Minimap_Names.jpg
  • The center of Storm circles 7, 8, and 9 can now shift in random directions (instead of simply shrinking). As the storm closes in, it will move & shrink to the new location.
  • Starting in Season 5, progressive challenges will no longer be restricted to a single season. You can now complete progressive challenges at your own pace.
  • Progressive challenges are now completed by acquiring a fixed amount of XP and is no longer dependant on your season level.
  • Gyro/motion controls have been added to the Nintendo Switch. Adjust these options in the Settings menu.
  • Weekly challenges are now split into two sections, free and Battle Pass. The first 3 challenges will be available for free while the last 4 are only available if you own the Battle Pass. The threshold to unlock the weekly challenge reward will remain at 4.
  • Down But Not Out players now have smaller collision. Previously their collision was at the standing height which blocked DBNO players from crawling under doors and blocked building collision in some cases.
    • Players that were crouching when knocked Down But Not Out will be returned to a crouching state upon revival.
  • Emoting will now interrupt sprinting.
  • You now earn XP for reviving teammates in 50v50 and Teams of 20 LTMs up to three times per match (30XP, 10XP, 10XP).
  • Weapon reticle will now fade slightly when reloading, out of ammo, or changing weapons.
  • The player camera can now see out of the water when walking in lakes.

Bug Fixes

  • Launch Pads and Cozy Campfires now destroy overlapping small objects when placed.
  • Reduced trigger volume for floor Damage Trap to better match visuals and prevent triggering when standing on ledges above.
  • Supply Llamas now fall to the ground if the object they were standing on is destroyed.
  • Autorun will no longer cancel if you let go of the stick and it slightly flicks backward while using a gamepad.
  • Fixed issue where Autorun could be active while using a Shopping Cart.
  • The first Storm circle will now consistently do 1 damage.
  • Players will no longer get stuck in a doorway if they were standing in it when the door closed.
  • Fixed an issue that prevented some weapon animations from playing.
  • Autorun can no longer be activated while walking backward.
  • Textures will now consistently appear correctly while in Edit Mode.
  • Fixed a crash that could occur when logging out.

PERFORMANCE

  • Improved performance of Shopping Carts on both the game client and server.

AUDIO

  • Added unique ambient audio to the new desert biome. More unique ambient audio for the map will be coming in future updates!
  • Lowered the volume of the Battle Pass Challenge success sound.
  • UI audio has been redesigned, all button and interface sounds updated.

Bug Fixes

  • Dual Pistol fire sound will no longer get cut off if you switch weapons immediately after firing.
  • The True Love emotes audio will no longer overlap with itself if multiple players use it near each other.
  • The funky electronic track to the Dance Moves emote on Mobile/Switch platforms has been re-enabled.

UI

  • We now allow users to enable the same sound visualizer on all platforms that were created for mobile – however, while the visualizer is enabled, audible sound effects will be muted. Mobile platforms are unaffected by this change and will retain sound effects and the visualizer. You can find this new option under the Accessibility tab in the settings.
  • Streamer mode no longer just says “Player###”, instead it now uses the player’s cosmetic character as their display name “Character[###]”. So instead of “Eliminated Player100” you may see, “Eliminated Rust Lord[100]”.  Anyone eliminating someone in streamer mode will now see Streamer[###].
  • Added extra audio and visual fanfare to the Victory Royale end of match sequence.
  • The “Dialogue Audio”, “Global Chat”, and “Auto Equip Better Weapons” options have been removed as they have no function in Battle Royale.
  • Zooming in and out on the map is now twice as fast with the controller.
  • The “Play Again” button will now allow players to preview pickaxe visual and sound effects in the Item Shop, Battle Pass, and Locker.
  • New faster animation for displaying XP sources have been added to the end of match stats screen.

Bug Fixes

  • Map markers will now re-appear if removed and added back to the exact same location.
  • End of match stats now appears correctly on all platforms in their correct numeric format.
  • Key bindings for weapon and structure sections in the HUD are now displayed properly.
  • A typo was removed from the item description for the Victory Lap harvesting tool.
  • Controller input will no longer fail when at the Main Menu.
  • Fixed an inconsistency in the UI that was displayed when placing a trap in some cases.
  • “Distance Traveled” is now reported correctly in the Match Stats screen.

ART + ANIMATION

Bug Fixes

  • Revive animations are no longer skipped if the player was reloading when downed.
  • Effects now appear properly when jumping with the Pot of Gold Harvesting Tool.
  • Prevented sprays from affecting props used in emotes (e.g., the basketball from Baller).

REPLAY SYSTEM

  • “Camera type” is now localized in the view settings header.

Bug Fixes

  • Gamepads will no longer continuously rumble when a replay is paused.
  • The Main Menu will no longer become unresponsive if the Friends List is opened while a replay is paused.
  • Nameplates no longer block input on camera settings.
  • Nameplates no longer disappear if the camera is directly above a player.
  • The bottom portion of the nameplate will no longer become cut off.
  • Nameplates on PS4 will now show team number & weapon.
  • Weapon animations will now play in replays after scrubbing the timeline.
  • Timeline markers no longer disappear on saved replays on PS4 and Xbox One.
  • Shopping Cart visual and audio effects will no longer break in replays.
  • The “Revive” and “Drive” prompt will no longer persist in replays if a player was eliminated while being revived or near a Shopping Cart.

MOBILE

  • Autofire has been added as an option on mobile platforms. Enabling this causes the player’s weapon to automatically fire when the reticle is over an enemy that is within range.
  • Players will be given the option to select their preferred fire mode after launching. All players can change their preferred fire mode by navigating to Options, Custom HUD Layout, then choosing the ‘Select Fire Mode’ option and confirming their selection.
    • Tap-to-fire.
    • A dedicated fire button.
    • Autofire.

Bug Fixes

  • The Thermal Scoped AR now has the proper visual effects on all devices.
  • Vehicle passengers can now detonate Remote Explosives.
  • Entering build mode while holding the “fire” button will no longer adversely affect your ability to build in the future.
  • Health and Shield numbers will no longer be displayed as your own while spectating.

SAVE THE WORLD

GENERAL

  • Blockbuster is over and the Road Trip event begins! Blockbuster tickets have been converted to one Blockbuster Llama for every increment of 500, rounding up to one additional Llama for any leftover tickets under 500.
  • Updated Persistent Weekly Store to offer RE-PERKs, Uncommon PERK-UPs and Rare PERK-UPs.
  • Starting July 17, Save the World will be on sale on Xbox, PS4, and PC for a limited time.  Super Deluxe and Limited Founders packs will return for the duration of the sale.
    • Friends codes from Founders packs have been removed and exchanged for Legendary Troll Stash Llama Tokens.
    • All existing founders will receive tokens based on their founders level in 5.0 as a thank you for being with us.

MISSIONS + SYSTEMS

  • Challenge the Horde is back!
    • Challenge the Horde comes to the desert! This map focuses on a tighter experience, with less running from base to base between waves, and more time to focus on your build and item-crafting.
    • Challenge the Horde introduces new Storm behavior.  Beat back waves of enemies as the storm closes in.
      • Players take damage while in the Storm.
      • Storm resets every wave.
    • Challenge the Horde missions now become unlocked based upon your Storm Shield Defense progression or your Horde Quest progression in the Campaign. This means that players who are currently playing in Twine Peaks can expect the entire Challenge the Horde map to be unlocked. However, individual challenges within a Horde mission must still be unlocked in order.
    • Reduced the total number of Challenge the Horde missions available on the map from 16 to 9.
    • Set the total number of challenges to 5 for every Horde mission. Previously, the number of challenges varied from as low as 3, to as high as 8.
    • Reduced the number of waves per Horde challenge from 10 to 8.
    • Reduced the maximum time of a wave from 6 minutes to 4 minutes.
    • Enemy loot drops and item caches have been disabled for Challenge the Horde.
    • Challenge the Horde resourcing has been tweaked:
      • Challenge the Horde missions now grant a starter, first tier, uncommon Assault Rifle and Sword to help players hit the ground running in early Horde missions.
      • The initial ammunition grant has been increased to match the increased difficulty of the first Horde mission.
      • Building materials, ammunition, and crafting materials granted to players per skill tree upgrade have been reduced throughout the Horde Skill Tree.
    • Challenge the Horde Mission Alerts are available:
      • Award Road Trip Tickets used to purchase Road Trip Event Llamas.
      • Award Horde Skill Points used to purchase nodes in the Horde Skill Tree.
      • Quota: 10 per day.
    • Horde Progression quests appear under the Event: Road Trip quest journal category and award the following:
      • Road Trip Tickets.
      • V-bucks
      • PERK currencies.
      • A choice of Epic and Legendary Wild West Heroes.
      • Horde Exclusive Banners.
    • Repeatable quests for completing Horde content award a choice of Hero XP, Schematic XP, or Survivor XP.
    • Perk Recombobulator materials are now distributed in Challenge the Horde. Play Horde missions to earn RE-PERK! or PERK-UP! in larger quantities than found in Campaign missions.
    • Active Mutant Storm Mission Alerts have been turned on.
    • Elemental Mission Alerts are available as well.
  • Road Trip Event Llama is now available. Costs 500 Road Trip Tickets per Llama. Guarantees at least one Epic or better limited time Flintlock weapon or Western Hero!
  • Increased the following Mission Alert rewards:
    • FIRE-UP, AMP-UP, FROST-UP: Increased by 100%.
    • RE-PERK: Increased by 50%.
    • PERK-UP: Increased by 30-33%.
  • Enabled RE-PERK and PERK-UP to drop in Storm Mission rewards.

HEROES

  • Ability Rebalance!
    • We’ve adjusted the overall balance of how powerful we expect abilities to be in relation to guns, traps, and other damage/utility sources. Additionally, we’ve increased the strength of healing Perks. As a result, we’ve made the following adjustments:
  • Soldier
    • Survivalist
      • Base heal increased from 3 to 5.
    • Warcry
      • Increased damage multiplier from 30% to 45%.
      • Reduced ranged attack speed multiplier from 40% to 30%.
      • Increased melee attack speed multiplier from 16% to 20%.
    • Combatant’s Might
      • Increased Warcry energy cost reduction from 15 to 20.
    • Fight or Flight
      • Fight or Flight now adds a 10% movement speed buff.
    • Shockwave
      • Increased base damage from 75 to 91.
      • Decreased cooldown from 30 to 25 seconds.
    • Power Impact
      • Increased radius multiplier from 38% to 50%.
    • Shock & Awe
      • Increased slow from 30% to 50%.
    • Lefty and Righty
      • Reduced cooldown from 150 to 100 seconds.
    • Bang & Pow
      • Increased base damage from 16 to 20.
    • Corrosive Clips
      • Increased base damage from 83 to 120.
    • Goin’ Commando
      • Cooldown reduced from 150 to 100 seconds.
    • Ain’t Done Yet
      • Increased duration extension from 2 to 5 seconds.
    • Easy Operation
      • Increased energy cost reduction from 15 to 20 stamina.
  • Ninja
    • Smoke Bomb
      • Reduced base cooldown from 60 to 45 seconds.
    • Medicinal Fumes
      • Increased base heal from 3  to 19.
    • Up In Smoke
      • Increased movement speed bonus from 30% to 50%.
    • Tail of the Dragon
      • Increased damage per tick from 10 to 12.
    • Throwing Stars
      • Increased base projectile speed by 70%.
      • Increased base damage from 35 to 52.
    • Poison Stars
      • Now ticks every 1s to match other affliction sources, and adjusted damage accordingly.
    • Hearty Blade
      • Base heal increased from 12 to 30.
    • Hearty Strikes
      • Base heal increased from 10 to 24.
  • Outlander
    • Phase Shift:
      • Phase Shift is an ability meant for quick movement. The following adjustments are intended to help it become more competitive with the other movement abilities that also deal damage.
        • Increased travel distance from 1.5625 tiles to 1.75 tiles.
        • Decreased cost from 20 to 10 stamina.
        • Decreased cooldown from 15 to 8 seconds.
        • Increased charges from 2 to 3.
        • Now adds 30% movespeed for 3 seconds.
    • Phase Forward
      • Increased distance traveled from 1.75 tiles to 2.5 tiles.
    • Phased and Confused
      • Increase quantity of additional charges from 1 to 2.
    • Phased Out
      • Adjusted cooldown reduction from 5 to 3 to correspond to new base cooldown.
    • Phase Shield
      • Adjusted duration from 4 to 2 to correspond to the new base cooldown.
    • Phase Runner
      • Now increases the bonus movespeed from Phase Shift to 50%.
    • T.E.D.D.Y.
      • Increased base damage from 10 to 16 per shot.
      • Reduced cost from 50 to 30 stamina.
    • Bear Stare
      • Increased base damage from 22 to 26.
    • Overbearing
      • Increased bonus range from 2 tile to 4 tiles.
    • Shock Tower:
      • Shock Tower should be a great tool for taking out groups of weak Husks, but it doesn’t quite get the job done. To address this we’ve given Shock Tower more damage and a much shorter cooldown. The duration is a bit shorter but you’ll be able to cast it more frequently. We’ve also reduced the stun duration slightly in order to make room for the other improvements.
        • Reduced cooldown from 60 to 20 seconds.
        • Reduced cost from 50 to 30 stamina.
        • Increased base damage from 9 to 12.
        • Lowered stun duration from 1 to .75 seconds.
        • Lowered duration from 6 to 3 seconds.
    • Electroshock
      • Increased impact bonus from 133% to 160%.
    • Capacitor
      • Adjusted duration increase from 2 to 1 second to correlate to new duration.
    • Supercapacitor
      • Adjusted duration increase from 2 to 1 second to correlate to new duration.
    • Shocking Embrace
      • Adjusted duration increase from 3 to 2 seconds to correlate to new duration.
    • Static Cling
      • Increased Damage Over Time damage percentage to 110% from 50%.
      • Decreased Damage Over Time duration from 6 to 3 seconds.
    • Anti-Material Charge:
      • We found that Anti-Material Charge’s resource gathering damage was being overvalued. As a result, we have increased the base while lowering its cost and cooldown to make it both an effective gathering tool and a relevant combat ability.
        • Increased width by 100%.
        • Increased base damage from 39 to 90.
        • Lowered cooldown from 30 to 12 seconds.
        • Lowered cost from 35 to 30 stamina.
    • Strike Cost
      • Adjusted cost reduction from 15 to 10 to correspond to the new base cost.
    • Fist of the South Moon
      • Adjusted the cooldown reduction from 13 to 5 to correspond to the new base cooldown.
    • Structural Strike
      • Adjusted the cooldown reduction from 7 to 3 seconds and the cost reduction from 7 to 5 to correspond to the new base cooldown and cost.
    • Kinetic Punch (Non-Support Variant)
      • Increased the knockback strength to knockback large enemies.
    • Charge Fist
      • Moved from a 3-star perk to a 2-star perk.
      • Adjusted the percent damage increase from a max 200% to a max 150% to correspond to the new base damage.
        • Resulting max base damage increased from 117 to 225 with default base damage taken into account.
    • Iron Knuckles
      • Removed vulnerability application.
      • Adjusted the percent damage increase from 500% to 150% to correspond to the new base damage.
        • Tooltip has been updated to fix misleading wording.
          • The previous tooltip implied that the damage was increased BY 500% rather than TO 500%.
          • The new tooltip continues to use “increased by”, however, this value is now correct in that it increases the base damage by 150% (250% of base damage).
          • When combined with the default base damage increase the resulting base damage is increased from 195 to 225.
          • This Perk has had an effective increase of damage based on its prior version.
  • Constructor
    • Bull Rush
      • Increased base damage from 60 to 156.
      • Reduced cooldown from 30 to 15.
      • Reduced cost from 30 to 20.
      • Increased shield collision width by 43%.
    • China Shop
      • Increased base environmental damage from 282 to 688.
    • Bull Crush
      • Increased hardware damage from 45% to 55%.
    • Long Rush
      • New Functionality added: At the end of Bull Rush, movement speed is increased by 30% for 10 seconds.
    • Riot Shield
      • New Functionality added: While charging, the constructor will take 60% less damage.
        • Previous Riot Shield functionality has been removed.
    • Plasma Pulse
      • Base damage increased from 14 to 18.
      • Decreased lifespan from 10 seconds to 6 seconds.
    • Plasma Pulse Blast
      • Base damage increased from 125 to 145.
    • IFF Coding
      • Increased shield regen from 15% to 20% of shield.
    • Base M.D.
      • Increased health regen from 2% to 4% of maximum health.
    • Decoy
      • Hitbox reduced to match decoy model.
      • Decreased cooldown from 45 to 30.
    • Grease The Wheel
      • Decreased cooldown reduction from 15 to 10.
    • Kinetic Overload
      • Base damage increased from 50 to 140.
      • Removed cooldown.
    • Nice and Slow
      • Increased Slow from 30% to 40%.
    • Hearty Blows
      • Base heal increased from 12 to 49.
  • Wild West Heroes have been added to the Road Trip Event Llama!
    • Soldier – New Subclass ‘First Shot’ featuring New Character Rio.
      • Description: Reloads to get a large initial hit of damage then follows up with high fire rate burst.
      • New Perks
        • Locked and Reloaded: After reloading, rate of fire is increased by 25% for 5 seconds.
        • Padlocked and Reloaded: Increases the rate of fire from Locked and Reloaded to 50%.
        • First Assault: The first bullet fired after reloading an assault rifle critically hits enemies. Removed on weapon switch.
      • New Tactical Perk:
        • Practiced In Combat (Tactical Variant).
    • Ninja – New Subclass ‘Explosive Assassin’ featuring Ken.
      • Description: Sword focused Ninja that stacks up Assassination to discharge an energy blast and utilizes Smoke Bomb to keep stacks up.
      • New Perks:
        • Assassination Juice: Smoke Bomb now generates a stack of Assassination every second when the Ninja is inside the affected area.
        • Endless Smoke: Increases the radius of Smoke Bomb by 45%.
        • Assassination Discharge: When Assassination reaches 5 stacks it will trigger an explosion, dealing energy damage in a 0.5 tile radius. After the explosion, all Assassination stacks are removed.
      • New Tactical Perk:
        • Assassination (Tactical Variant).
    • Constructor – New Subclass ‘Vintage-Tech’ featuring Penny.
      • Description: Constructor that uses plasma pulse to create plasma bomb zones.
      • New Perks:
        • Supercharged Plasma: Increases the damage radius of Plasma Pulse’s mini balls by 60%.
        • Malfunction: Plasma Pulse now spawns 8 plasma balls that deal 550% more damage. The plasma balls will be spawned all at once and explode after 10 seconds if not triggered.
    • Outlander – New Subclass ‘Wild Fragment’ featuring Deadeye.
      • Description: Mobile Outlander that gathers large amounts of Fragments to continuously place empowered T.E.D.D.Y.s.
      • New Perks:
        • Look What I Found: Start missions with 3 Charge Fragments.
        • Load Bearing: T.E.D.D.Y.’s damage is increased by 50% if placed with a Fragment.
        • Double Down: 50% chance to find an additional Charge Fragment when collecting a Fragment.

Bug Fixes

  • Fixed an issue with Shock Tower that caused it to fire 1 shot less than intended.
  • Fixed an issue which was causing Shock Tower to not scale Impact properly.
  • Phase Shift tooltip now shows max charges.

WEAPONS + ITEMS

  • Walloper Hammer added to the Event Store:
    • A hammer that delivers a hefty punch with slow, wide swings.
    • Leap Attack: Heavy attack that jumps to the targeted foe and damages and knocks down nearby enemies.
  • Added the Flintlock weapons set, available in Road Trip Llamas:
    • Ol’ Betsy: Accurate, high powered sniper rifle with a single round per magazine and a hefty kick.
    • Duelist: Slow-firing revolver with a powerful kick that deals heavy headshot damage and knocks back targets.
    • Dragoon: Heavy, short range shotgun that damages and knocks back enemies in a cone.
    • Fishing Hook: Slow, heavy scythe with a wide swing and Whirlwind Attack.
    • Sir Hootie: Slow, heavy club with large knockback potential and Home Run attack.
  • Adrenaline Rush
    • Heal increased from 180 to 215.
  • Air Strike
    • Cooldown reduced from 300 to 215.
  • Hover Turret
    • Reduced Hover Turret base rate of fire from 6/s to 4/s, and the upgraded rate of fire from 10/s to 6/s.
    • Hover Turret shots now deal energy damage and no longer deal impact damage.
    • Increased the base damage of Hover Turret explosion from 114 to 162.
  • Proximity Mine
    • Damage increased from 225 to 230.
    • Reduced recharge time from 240 to 200s.

Bug Fixes

  • Weapons now correctly holster when player is downed.
  • Fixed an issue that caused the Clinger to hang in the air on destroyed Anomaly Shards.
  • Fixed an issue where the Shadowshard Krypton Sword had the wrong stats.
  • Fixed explosion radius for all tiers of proximity mine, these are now set correctly to 1 tile, 1.25 tiles, and 1.5 tiles.

GAMEPLAY

  • Increased the effectiveness of Energy Damage against Elemental Husks from 67% to 75%.
  • Increased base run speed from 365 to 410. Sprint speed is unchanged.
  • Players can now move while downed.
  • Adjusted visuals of the downed state to improve clarity.
  • Trololo and Revenge of the Trolls quests now only require whacking 1 troll to complete.
  • The following repeatable quests are available and award PERK currencies:
    • Danger in the Mist
    • Set the World on Fire
    • Forces of Nature
    • A Watery Grave
  • Killer Storms repeatable quest is available and awards Gold.

UI

  • Loot Llamas are now no longer automatically opened when going to the loot tab. Either pressing the Llama count button or bottom bar input will allow you to open Llamas in the inventory. Llamas purchased on the loot screen will still automatically open.

Bug Fixes

  • T.E.D.D.Y has had his voice module upgraded and will now correctly pronounce Fortnite when analyzing player reports.
  • Players will now see a message if they are banned while in-match.
  • The Rejoin window now auto-closes when a player is banned.
  • Recent Players who you only interact with in the main menus now show in the Report Player list.
  • Daily details panel now updates when the quest is abandoned.
  • Fixed controller input for the Defender Post trap.
  • Fixed issues with switching building types quickly that could cause players to place the wrong building type, especially under bad latency conditions.
  • Builder Pro control scheme will no longer place the wrong building due to players under pressing and holding a building type that’s different than what they had selected before.
    • These fixes actually affect how switching weapons and building types work under high latency across the board, so they should improve that feel for any control scheme (including mouse and keyboard).
  • Builder Pro controller scheme now correctly selects tracks when pressing the Trap Picker while not looking at any building, and it will also place the tracks properly when pressing X / Square.
  • Fixed Upgrade popup menu input temporarily breaking if used after controller is disconnected.
  • Fixed gamepad joystick icon appearing when only a single tab item exists in the Resources menu.

ART+ANIMATION

  • Storm visual effects on the player no longer appear when downed.
  • Removed purple trails from revive visual effects.
  • Goin’ Commando’s equip camera animation has been improved.
  • The barrel of Goin’ Commando’s minigun now glows when firing.
  • New equip visual effects have been added to Goin’ Commando.
  • Removed firework visual effects from the grenade launcher.
  • Hats and Backpacks were added to Heroes that are in the Stars and Stripes set.

Bug Fixes

  • Enemies highlighted by the Neon Sniper Rifle are now limited to those enemies within range of the bullet.
    • Please note at extreme distances impact effects may not be visible while scoped in.
  • Adjusted HDR Intensity of the Neon Weapons down 20% to keep bloom problems from occurring in certain levels.
  • Fixed an issue that caused Lobber’s Head Flames to blink on and off in medium quality settings.

AUDIO

  • Audio mix update: Weapon volumes have been increased and ambient volume slightly decreased.
  • UI audio has been redesigned, all buttons and interface sounds updated.
  • Plasma Pulse perk sounds updated
  • Smoke Bomb sounds updated
  • Goin’ Commando’s sounds have been updated including unique sounds for Boomstick!
    • Including:
      • Wind Up
      • Wind Down
      • Firing
      • Firing Stop
      • Equip

Bug Fixes

  • Fixed an issue with T.E.D.D.Y’s laser beam sound volume and attenuation.
  • Fixed an issue where See-bot launch audio volume was too loud.

Spyro Reignited Trilogy z novim igralnim posnetkom

0

Igra Spyro Reignited Trilogy je dobila nov igralni posnetek, ki prikaže celotno zadevo v akciji. Uživate lahko v kar 12 minutnem posnetku, ki so ga za vas pripravili razvijalci,  poleg samega igranja pa lahko v samem posnetku gledate intervju z razvijalci, ki povedo veliko pomembnih informacij glede igre. Za tiste, ki ne veste: gre za predelavo starih iger Spyro the Dragon, Spyro 2: Ripto’s Rage in Spyro: Year of the Dragon, katere so izdelali Insomniac Games v letu 1998.

Spyro Reignited Trilogy bo mogoče igrati 21. septembra,ekskluzivno na konzoli PlayStation 4. Celotno igro lahko tudi že prednaročite na uradni spletni strani za 39,99$.

Manga – Zgodbe bližnjega vzhoda

0

Manga, beseda s katero si se morda že srečal. Označuje namreč japonske stripe.
S tem prispevkom začenjam novo serijo člankov, na temo mang. Prejšnja serija se je vrtela okoli anime naslovov, ki sem jih priporočil v ogled preko poletnih dopustov. Tokrat  boste prišli na račun vsi tisti, ki raje v roke vzamete tablični računalnik (ali fizično različico), se zleknete v posteljo, pod odejo, (tudi sredi poletja se paše zaviti v klobčič) in “prelistate” kaj tekstovnega ali risanega.
Značilnost mang je črno-bela grafika z veliko detajli ter kompleksnimi in dolgimi zgodbami. Seveda imamo mnogo različnih stilov grafik, prav vsaka pa je odvisna od stila risanja pisatelja/risarja. Konec koncev velikokrat za neko mango stoji celotna ekipa. Nekdo je glavni pisec zgodbe, nato ima pomočnike umetnike in ljudi z risarskim talentom, ki celotno zgodbo upodobijo. Mnogokrat je prav pisatelj izjemno risarsko podkovan, je pa risanje samo zamudno, kar bi povzročilo redkejše izdaje in novo poglavje zgolj enkrat mesečno.
Mange po navadi izhajajo enkrat tedensko, nekatere dvakrat mesečno ali pa celo samo enkrat na mesec. To je še najhujše pri res dobri in zanimivi zgodbi, ki jo prvič posrkaš v 10 minutah, ostane obilica časa za forumske in kolegialne debate, saj naslednji del čakaš ves mesec.

Tudi v smislu žanrov imamo zelo pestro izbiro. Praktično je mang mnogo več kot animejev in temu primerno je večja žanrska pestrost in mnogotere kombinacije. Osebno imam rad daljše in bolj poglobljene zgodbe, tako berem mange z več 50 poglavji. Seveda se ne branim 100 ali več poglavji, saj so skoznje hitro prebijem. Vikend mine, kot bi trenil, ampak sam z iskrico v očeh pričakujem naslednjega 🙂 .

Čeprav bo marsikdo, na prvi pogled, dobil asociacijo na stripe, s tem ni nič narobe. Četudi ste “obrnili” Lakotnika, Trdonjo in Zvitorepca ali Asterix&Obelix, še ne pomeni, da boste magne obvladali, še preden jih odprete. Berejo se na specifični način, od desne proti levi, od zgoraj navzdol. Na spodnji sliki je s številkami označeno, kako izgleda primer ene izmed strani, ter nato potek njenega branja. Branje poteka ravno nasprotno od našega zahodnega tipa, saj poteka od leve proti desni (arabski slog), tako v digitalni kot tudi fizični obliki.

Obstaja veliko aplikacij za telefone in tablice, ki nam ponujajo celotno knjižnico stripov, le izberemo naslov in že lahko beremo. Žal v slovenščini izbire praktično ni, so pa prevodi v angleščino kar solidni in redno izhajajoči. Sproti se prevajajo le najnovejše in najpopularnejše zadeve, istočasno pa nam servirajo tudi kake starejše, če se izkaže, da so popularni in je povpraševanje po njih.
Predte sem zmetal kup informacij brez, da bi ti predlagal, kje sploh začeti? Seveda je na mestu, da to storim. V ta svet se bova skupaj poglobila že v naslednjem prispevku, seveda so vedno dobrodošli vsi predlogi in pripombe. Vedno se najde kaj zanimivega in ne vidim razloga, da tega ne bi delili z našimi bralci.

Hand of Fate 2 prihaja na Nintendo Switch

“Dungeon Crawler” Hand of Fate 2 prihaja na konzolo Nintendo Switch 17. julija letos. Gre za t.i. “living board” igro, kjer izberemo karte in si naredimo svoj kupček, preko njega pa lahko doživimo pravo dogodivščino. Celotna naša zgodba se odvije glede na to, kakšne karte povlečemo iz kupčka, kar zelo popestri samo igranje. Vodja celotnega studia je povedal, da je zelo navdušen nad projektom, saj bodo njihovi oboževalci končno lahko igro nesli s sabo kamorkoli. Če je vaša želja po igranju premočna, lahko zadevo že igrate na osebnih računalnikih ali obeh najbolj priljubljenih konzolah.

Spodaj si že lahko ogledate uraden Nintendo Switch napovednik, ki prikaže nekaj igralnih izsečkov iz igre Hand of Fate 2. 

Poročilo iz dogodka Re:Pannonia

V soboto smo odpotovali v samo glavico naše kokoške, natančneje v Križevce pri Ljutomeru 11, saj smo imeli pred sabo pomembno nalogo. Namreč prav tisti teden se je odvijal festival Re:Pannonia, ki je vseboval zelo zanimiv program v katerega je bila vključena tudi Gamingsi ekipa.

V Kulturnem domu smo organizirali prav poseben igričarski kotiček, kjer je potekalo tekmovanje med štiri ekipami, za zmago pa so se bojevali v igri League of Legends. Po posvetu s tekmovalci smo se odločili, da bo vsaka ekipa odigrala proti vsem drugim ekipam po 2 igri, za vsako zmago so prejeli po eno točko.

Zajčje tačke: 5 točk
YAES: 5 točk
GAG Crew: 2 točke
Shokugeki DT: 0 točk

Finale:

Zajčje tačke vs YAES, 0:2

1. mesto – YAES
2. mesto – Zajčje tačke
3. mesto – GAG Crew
4. mesto – Shokugeki DT

Ko smo odprli vrata Kulturnega doma smo postali takoj navdušeni. Namreč čeprav stavba ni bila ustvarjena za gaming dogodke, je bila za tako tekmovanje idealna. Pričakal nas je velik oder ter ogromno platno in takoj smo si začrtali plane. Tekmovalci bodo igrali na odru, mize pa bodo postavljene v slogu največjih tekmovanj kot so LCS. Ogromno platno nam je prišo tudi zelo prav saj je služilo za prenos tekmovanja, kjer so si gledalci (sicer z zamikom, da je bilo vse pošteno) lahko ogledali srdite spopade v igri, ki je drugače ne bi bili zmožni videti.

Dolgčas ni bilo niti pod odrom. Pripeljali smo 3 konzole PlayStation 4 ter lepo število naslovov, vse to pa je bilo namenjeno naključnim obiskovalcem. Igrale so se igre kot so FIFA 18, Mortal Kombat X, HITMAN, Onrush ter Tennis World Tour.

Pripravili smo tudi dve VR postaji in prvič smo prikazali ritmično igro Beat Saber. Obiskovalci so bili navdušeni in VR postajice so bile zasedene praktično ves čas zato razmišljamo, da bi za naslednji dogodek priključili še eno.

Celotno dogajanje se je zaključilo ob 22.00 uri, sledilo je pospravljanje in podelitev nagrad.

Mursko Soboto smo zapustili utrujeni a s ponosom, saj se je praktično vse odvilo po načrtih. Za naslednje leto že načrtujemo ponoven obisk, kjer bomo zagotovo gaming dogajanje še bolj razširili!

Slike iz dogodka si lahko ogledate na naši Facebook strani.

 

 

Popularni streamer Shroud doživel ban v igri PUBG

0

Popularni streamer Michael “Shroud” Grzesiek nekaj časa ne bo preigraval popularne battle royale igre Player Unknown’s Battlegrounds. 23-letnik se je namreč včeraj malce pozabaval z goljufivci in kmalu ga je doletelo ban kladivo iz strani razvijalca PUBG Corp. Gre se za začasen ban, ki bo potekel čez en mesec.

Shrouda so zasačili, kako se prevaža z letečim avtom z goljufivcem, ki ga je srečal med igro. Popularni streamer sicer obžaluje svoje dejanje a je na nek način hotel s tem opozoriti na pomanjkljivo varnost v igri:

“Tako lahko vidimo da se PUBG razvijalcem preprosto jebe, saj bi moral biti tip odstranjen iz igre takoj. Dvakrat se je zaletel vame. Prvič me je povozil in je bilo vsega skupaj hitro konec tako da nima veze. Drugič je parkiral avto in sem ga ubil, ko je letel z avtom v hišo. Že takrat bi moral biti bannan. Tretjič sem rekel, jebi ga, gremo se malo pozabavati, da vidimo koliko časa bo to trajalo. Medtem, ko sva se skupaj prevažala v zraku, še vedno ni bil odstranjen iz igre.”

Shroud se je zavedal kaj počne in tudi v videu izjavi: “bannan bom zaradi tega.” Goljufivec mu med prevažanjem z letečim avtom celo prišepne, da prodaja goljufije a ga je Shroud hitro utišal, saj se je verjetno zavedal, da je šel preko vseh sprejemljivih mej.

Kljub temu, je to izkušnjo opisal kot “najboljša runda PUBG-ja, ki sem jo kadarkoli odigral” kar ga zagotovo ne bo priljubilo med poštenimi igralci. Kakorkoli že, Grzesiek še vedno streama tudi druge igre, njegov naslednji prenos v živo pa se bo zgodil že jutri.

Monster Hunter: World dobil datum izida

0

Založnik Capcom je sicer svojo igro Monster Hunter World že januarja izdal za konzole, a nekaterim brez miške in tipkovnice živeti ni in so potrpežljivo čakali na PC izid. Ta je bil sprva napovedan za jesen 2018 a se je očitno založnik premislil in bo igro izdal že poleti.

Monster Hunter: World bo tako svoje rojstvo na PC-ju doživel že 9. avgusta 2018 na Steam-u. Igra bo vsebovala vso dodatno vsebino, ki jo je konzolna verzija prejela po izidu, kar vključuje pošasti, kot sta Deviljho in Lunastra.

In kaj bomo počeli v Monster Hunter: World? To kar ime pove, lovili raznorazne fantazijske pošasti ob spremljavi fantastične grafike, podkrepljene z dobrim bojevalnim sistemom. Grafično naj bi bila igra na ravni konzolne inačice s podporo za 4K zaslone. Pred kratkim so ušle tudi slike grafičnih nastavitev, ki si jih lahko ogledate spodaj.

Kot lahko vidite, nam bo igra omogočala precej prilagajanja k mišični masi našega mlinčka, razvijalec pa je tudi razodel minimalne in priporočene strojne zahteve, ki so sledeče:

MINIMUM

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 (64 bit)
Procesor: Intel Core i5-4460, 3.20GHz ali AMD FX-6300
Spomin: 8GB RAM
Grafična kartica: Nvidia GeForce GTX 760 ali AMD Radeon R7 260x (2GB VRAM)
DirectX: Version 11
Disk: 20GB prostora

PRIPOROČENE

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 (64-bit)
Procesor: Intel Core i7 3770 3.4GHz ali Intel Core i3 8350 4GHz ali AMD Ryzen 5 1500X
Spomin: 8GB RAM
Grafična kartica: Nvidia GeForce GTX 1060 (3GB VRAM) ali AMD Radeon RX 570X (4GB VRAM)
DirectX: Version 11
Disk: 20GB prostora

In na koncu si lahko ogledate še poseben napovednik za igro Monster Hunter World, ki je namenjena prav za PC-jaše.