🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 488

EA-jev servis Origin Access Premier sedaj na voljo

0

Založnik EA si lasti svoj lasten servis digitalnih iger, ki se imenuje Origin. Zadeva vsebuje preko 100 naslovov, večina njih pa prihaja ravno izpod EA-jevih ustvarjalnih rok. Na letošnjem sejmu E3 je založnik najavil prav posebno naročnino, imenovano Origin Access Premier, ta pa je sedaj končno tudi na voljo.

Origin Access Premier nam omogoča preigravanje najnovejših EA-jevih iger, kjer bomo nekatere lahko preigravali celo pred uradnim izidom. Poleg tega nam bo na voljo celotna knjižica iger, ki so na voljo na Origin spletnem servisu.

Sledeče naslove bomo lahko pri priključitvi v Origin Access Premier preigravali pred vsemi ostalimi:

  • EA SPORTS Madden NFL 19 Hall of Fame Edition (2. avgust, 2018)
  • EA SPORTS FIFA 19 Ultimate Edition (20. september, 2018)
  • Battlefield V Deluxe Edition (11. oktober, 2018)
  • Anthem Legion of Dawn Edition (15. februar, 2019)

Mesečna naročnina na servis vas bo obrala za 14.99€, lahko pa si privoščite tudi letni strošek za 99.99€.

Zainteresirani se lahko naročite na sledeči povezavi.

NVIDIA najavila GeForce Gaming Celebration dogodek, ki se bo odvil na Gamescomu 2018

NVIDIA je pravkar oznanila, da bo na največjem evropskem igričarskem sejmu Gamescom priredila prav poseben dogodek, imenovan Geforce Gaming Celebration, ta pa se bo odvili 20. avgusta.

Zeleni tabor pravi, da bo imel na voljo še ne videne demote najbolj pričakovanih iger, na odru bodo gostili tudi največje razvijalce, poleg tega pa imajo za nas pripravljena “spektakularna presenečenja”.

Ravno za slednjo zadevo gojimo igričarji največja pričakovanja. Že prej o se pojavile govorice, da naj bi NVIDIA 30. avgusta splovila novo serijo grafičnih kartic, ki naj bi se imenovale GeForce GTX1180 in morda bo zeleni tabor izkoristil prav Gamescom za objavo naslednje-generacijskih grafičnih monstrumov.

Vse to so seveda zaenkrat samo govorice a morda znamo glede nove serije dobiti vsaj namig, če ne prav uradne oznanitve.

Mimogrede, za nas so to dobre novice saj se bo ekipa Gamingsi letošnjega Gamescoma udeležila v živo! Če nam bo NVIDIA pokazala kaj novega, vas bomo takoj obvestili, poleg njihove prisotnosti, pa se veselimo prisotnosti vseh večjih igričarskih založnikov kot so Bethesda, CD Projekt RED ter Blizzard.

Call of Duty: Black Ops 4 dobil prvi napovednik, ki prikazuje način battle royale

Battle royale je trenutno najbolj popularen večigralski način in nič čudnega ni, da so svojo priložnost zavohali tudi večji založniki. Tako Battlefield V kot Call of Duty: Black Ops 4 bosta dobila svoji varianti, slednji pa je včeraj prikazal za zadevo tudi igralni napovednik.

V bistvu je celoten posnetek namenjen beti, ki bo za Black Ops 4 izšla 11. avgusta, zaključila pa se bo 13. avgusta. Battle royale način se imenuje Blackout, ta pa žal ne bo vključen v avgustovsko beto, ampak bo dobil prav svojo preizkusno različico septembra.

Napovednik je sicer povsem zrežiran in ne prikazuje ravno realistične podobe igranja a vseeno je to prvi vpogled v njihov battle royale sistem. Blackout bo vseboval mapo, ki naj bi bila 1500-krat večja od Nuketowna, na voljo pa bodo talna, zračna in vodna vozila.

Call of Duty: Black Ops 4 bo izšel 12. oktobra za vse večje platforme.

For Honor: Sezona 7 se bo začela 2. avgusta

Ubisoft je naznanil prihod sedme sezone za igro For Honor, katero bomo lahko igrali že 2. avgusta. Najnovejša zadeva se bo imenovala Storm and Fury in bo izšla za vse naprave istočasno. Prinesla bo tudi kar nekaj novosti in kot je recimo popolnoma nova mapa imenovana Secluded Keep. Ta bo imela kar nekaj različnih načinov kot so Elimination, Tribute, Skirmish, Brawl in Duel. Poleg tega bosta Valkyrie in Warden dobila kar nekaj popravkov, nova sezona pa bo prinesla še posodobljen sistem rangiranja.

Razvijalci so že napovedali tudi sezono 8, ki bo izšla 16. oktobra, ta pa se bo imenovala Marching Fire.

Resident Evil 2 Remake dobil nov igralni posnetek

Ne vemo za vas, a Resident Evil 2 Remake je pri nas zagotovo ena od najbolj pričakovanih iger. V poplavi vse sorte večigralskih iger, je dobra enoigralska grozljiva igra toliko bolj cenjena in čeprav se gre samo za predelavo, imamo glede projekta dober občutek.

Na dogodku Ani-Com & Games Hong Kong je Capcom na oder pripeljal producenta igre Tsuyoshi Kanda, ta pa je prikazal kar 16 minutni igralni posnetek iz igre Resident Evil 2 Remake. Original je izšel že kar 20 let nazaj in predelana verzija je preprosto osupljiva.

V posnetku si lahko ogledamo našega protagonista Leona v akciji, kjer ne manjka raziskovanja temačnega okoliša, strelskih segmentov ter vmesnih sekvenc. Zadeva izgleda preprosto slastno in je dober pokazatelj, kako daleč je v dveh desetletjih igričarska industrija napredovala.

Resident Evil 2 Remake je napovedan za PC, PlayStation 4 ter Xbox One, na žalost pa igra ne bo vsebovala VR podpore, ki je iz Resident Evila 7 naredila tako strašljivo izkušnjo na PS4. Potrpežljivo čakamo na 25. januar, ko bo igra dokončno izšla, do takrat pa uživajte v spodnjem posnetku.

Overcooked 2 dobil nov napovednik

Overcooked vam je morda precej neznan naslov, a lahko vam zaupamo, da se gre za enega bolj zabavnih sodelovalnih iger, ki jih lahko preigravate tako na PC-ju kot na konzolah.

Igra je namenjena predvsem večigralski zabavi, kjer se lahko več igralcev zbere za enim razdeljenim zaslonom in skupaj poskuša skuhati čimveč jedi. Seveda je poleg treba poskrbeti še za več različnih stvari kot so sekljanje zelenjave ter mesa, pomivanje posode, včasih pa nam ponagajajo celo same stopnje, ki so dinamične in čedalje bolj težke.

Za špilom stoji razvijalec Team 17, ki pospešeno pripravlja nadaljevanje, imenovano Overcooked 2. Kjer nam je v prvem delu nasproti stal šef v obliki špagetnega monstuma, nam bo v nadaljevanju poti prekrižal nemrtvi kruh, domiselno imenovan Unbread.

Grafično se igra ne bo močno razlikovala od predhodnika, a tu bo kup novih mehanik, med katerimi zagotovo obstaja večigralstvo preko interneta, saj smo poprej zadevo lahko preigravali samo lokalno.

Dovolj besedičenja, oglejte si nov napovednik spodaj!

Spoznajte slovenske TOP Streamerje

0

Čeprav smo v dopustniških časih, ekipa Gamingsi ne pozna počivanja. Trenutno imamo v poteku kar tri večje projekte: Top Slovenski YouTuber, Fortnite King of Slovenia turnir ter Top slovenski Streamer. V pričujočem članku se bomo posvetili ravno slednjemu.

Na naše tekmovanje Top slovenski Streamer se je prijavilo kar nekaj tekmovalcev in raziskovanjem, tuhtanjem ter dogovarjanjem smo izbrali 5 najboljših.

Naše izbrance si lahko bolj podrobno ogledate na sledeči strani, tu pa jih bomo našteli samo poimensko:

  • NINO “ILLUSION” ANDERLUH
  • KRIŠTOF “UNK1T” POTOČNIK
  • DINO “DINOTTI” HAJDEROVIĆ
  • DAVID “XDEJVII” NAGLIČ
  • ANDREJ “APPLEYARD” ROZMARIČ

V sledečih dveh tednih bomo podrobno predstavili vse tekmovalce, vsi pa bodo imeli tudi različne naloge, ki jih bodo morali opraviti. Glavna poanta projekta je izpostavitev in da pridobijo vsa potrebna znanja, ki jih potrebuje dober streamer obenem pa jih želimo naučiti, kako zrasti da postanejo pravo pravcati vplivniki oz. “social influencerji”.

Celotno ekipo smo pred kratkim zbrali v pisarni in zadevo prenašali v živo preko Twitcha, kjer se je nabralo kar nekaj gledalcev. Uro in pol dolg video si lahko ogledate na spodnjem posnetku, kjer lahko še dodatno spoznate naše kandidate ter jim pod komentarji oddate kakšno vzpodbudno besedo!

Popularnost Fortnite je tokrat izkoristil nogometni klub

0

Francoski nogometni klub Nantes je Fortnite izkoristil za predstavitev okrepitve, ki so jo v kljub pripeljali iz italijanskega Udineseja.

Vse skupaj se prične v zbirališču, kjer Coach Miguel (trener Nantesa se imenuje Miguel Cardoso), Deigo Carlos (ime brazilskega branilca v klubu) in Val Rongier (igralec sredine igrišča Valentin Rongier) pričnejo z igranjem.

Seveda morajo najprej zapustiti leteči avtobus in namenijo se kakopak proti stadionu vzhodno od Tilted Towers. Najprej iščejo primerno oborožitev, nakar se odpravijo na zelenico in odprejo “skrivnostna vrata”. Vse skupaj se konča s posnetkom novega člana in napisom pozdravljen.

Posnetek ni nič posebnega, saj prikazuje zgolj  običajno igranje Fortnite, ki se zaključi s poziranjem nogometnega igralca. Kljub temu ne morem oporekati efektivnosti vsega skupaj. Prispevek je prejel kar 5800 všečkov, bil deljen 2800 krat in ima nekaj nad 500 000 ogledov. Predstavniki stika z javnostjo si zagotovo manejo roke.

Vseeno ne gre za noviteto v svetu sodobnega športa. Že lani so pri angleškem klubu Waltord bili še bolj inovativni, ko so za promocijo uporabili kar Football Manager.

Kaj sledi? Morda Harry Kane in kompanija, ki skupaj igrajo Fortnite, s katerim so si krajšali urice med mondialom v Rusiji?

Po ogromni posodobitvi je No Man’s Sky ena najbolj igranih iger na Steamu

Ime No Man’s Sky je zagotovo pri marsikomu zapisano v spomin, verjetno pa na igro ne nosite ravno lepih spominov. Špil je obljubljal ogromno, dostavil pa zelo malo, zato je za marsikoga veljal za eno večjih razočaranj leta 2016.

Pred kratkim smo objavili novico, kjer je jasno, da je razvijalec pridno delal na ogromni posodobitvi, imenovani NEXT, ki naj bi ime No Man’s Sky v igričarsko zavest končno zapisala z zlatimi črkami.

Trud se jim je izplačal, saj je nedavno razvijalec Hello Games na Twitterju objavil ponosno izjavo, saj naj bi zaradi posodobitve NEXT No Man’s Sky postala ena najbolj igranih iger tako na PC-ju kot na Xbox One ter PlayStation 4. Razvijalec je zraven pripel še sliko, kjer je moč videti na Steamu 10 najbolj igranih iger, med njimi pa No Man’s Sky zaseda častitljivo šesto mesto. Na sliki je lepo razvidno, da je igra svoj višek dosegla pri 60.000 istočasnih igralcih, a številka je od takrat pošteno narasla in ob času pisanja sedi pri številki 93.782.

Če želite igri ponuditi še eno priložnost, je sedaj odličen čas za nakup, saj je trenutno znižana za 50% na 27.49€ in je trenutno tudi najbolj prodajan naslov na Steamu!

Attack on Titan

0

Ker sem bil prejšnji teden preokupiran z drugimi zadevami mi je tale zadevščina nekako ušla z misli. V ponedeljek se je predvajala prva epizoda nove sezone (to je že tretja) animeja z naslovom Attack on Titan oziroma japonsko

Shingeki no Kyojin

Anime sem enkrat že opisoval in sicer gre za zelo kruto in krvavo zadevo z zelo zanimivo zgodbo. Ta v glavnem sledi paglavcu Erenu, ki živi v mestu obdanim z obzidjem. Obzidji je pravzaprav več in obdajajo še zadnje znano človeško naselbino ter ga delijo na različna okrožja. Eren živi na območju, katerega zid z ene strani varuje pred zunanjim svetom. Na drugi strani zidu pa kraljujejo Titani, pošasti velike od 3 do 15 metrov, najbolj pa jim diši človeško meso. Obzidje s svojimi mogočnimi 50 metri višine (začuda se nihče ne spomni kdo ga je naredil, kdaj je bil narejen ali kako je bil narejen), brani še zadnje ostanke človeštva.

Nekega sončnega dne pa se pojavi abnormalni titan, visok nekaj čez 50 metrov in zgodba se prične zapletati.

Nažalost pa napreduje zelo počasi, manga je že dosti pred njim glede zgodbe in ker vem kaj prihaja v prihodnosti, komaj čakam, da se bo to tudi zgodilo v seriji.
Glede na tempo iz prvih dveh sezon pričakujem v tej sezoni kar nekaj epskih bitk ter nekaj preobratov zgodbe, proti koncu pa nas po vsej verjetnosti čaka “cliffhanger” ter nato čakanje na novo sezono, a na srečo to ne bo tako hudo kot pri Igri prestolov.

Definitivno se vam splača tedensko spremljanje animeja, vam bo vsaj ob ponedeljkih polepšalo večere.

Half-Life v pogonu Unreal Engine 4

0

Ste vedeli, da bomo novembra letos praznovali dvajseto obletnico, odkar je na računalniške zaslone prisopihala revolucionarna streljačina Half-Life?

Čeprav je igra še danes povsem igralna, dejstvo ostaja, da je zob časa že precej dobro zagrizel v njeno podobo. Razvijalec Valve vse svoje napore, namesto v igre, vlaga v svojo Steam trgovino zato je upanje na uradno predelavo jalovo.

K sreči je na temu mestu vskočila modderska skupnost, ki je že dolgo časa nazaj spočela imenitno predelavo imenovano Black Mesa. Projekt še ni končan saj čakamo na še zadnji del, Xen, a zna se zgoditi, da bo zadeva kaj kmalu popolnoma dokončana.

A obstaja še en projekt, ki nosi ime Project Lambda. Zanj skrbi modder Alex04se, ki želi celotno Half-Life igro prenesti v moderen pogon Unreal Engine 4. Njegovo delo lepo napreduje in kakor pravi, je prvo poglavje 95% dokončano in naj bi bilo kmalu na voljo za prenos.

Prvo poglavje igre je sestavljeno predvsem od prevažanja z vlakom in tako ne bo vsebovalo veliko interaktivnosti, modder pa pravi, da se bo lotil nadaljevanj, če bo odziv skupnosti pozitiven.

Spodaj lahko vidite prve slike iz projekta Project Lambda.

Super Bomberman R – Recenzija igre

Bomberman serija je tekom dolge zgodovine doživela več vzponov in padcev, a kljub dolgemu obstoju ni doživela masovnega razvoja in razcveta. Ikonski beli Bomber se je do sedaj pojavil že na skoraj vsaki platformi in po več kot 20 letih se ponovno vrača tudi na osebne računalnike.

Če smo lahko srčkanega vžigalca bomb lahko že lani preizkušali na Nintendo Switch konzoli, je tokratna predelava smo tokrat predelavo prizadela vse moderne konzole ter kot omenjeno tudi osebne računalnike. Vsaka različica vsebuje par ekskluzivnih likov, a vsem je skupna odsotnost nekaterih dejavnikov, ki so serijo skozi zgodovino naredili tako priljubljeno. Uspe torej Super Bomberman R razstreliti visoki zid pričakovanj ali meče lažne bombe? Kar hitro bomo izvedeli.

Sicer smo preizkušali različico za Playstation 4, a večino stvari bo veljalo za vse platforme.


Razvojna ekipa: Konami Digital Entertainment
Založnik: Konami Digital Entertainment
Platforme:
PC, PS4, XOne, Switch
Datum izida: 12.6.2018
Cena: 39.99€

Zvrst: Akcijska igra


Klasična Bomberman zgodba

Že vse od skromnih začetkov imaš možnost izbire dveh igralnih načinov – standardno igranje in Grand Prix. V prvem se kot klasičen beli Bomber v enoigralski kampanji s podporo sedmih sotrpinov z istim virom motornega olja soočiš z zlobnim Cesarjem Buggler-jem. Način podpira lokalni co-op in te popelje skozi raznolike okoliše, pet planetov s po več stopnjami, na koncu vsakega seta pa se soočiš še proti enemu izmed šefovskih sovragov. Zaenkrat torej vse lepo in prav.

Za razliko od starih iger Super Bomberman R izbere nagnjen izometrični pogled in ta občasno predstavlja problem, saj lahko s premikanjem za ovirami izgubiš vizualni stik. Čeprav je perspektiva kul z vizualnega vidika, je občasno zelo frustrirajoča. Pomanjkljiva je tudi variacija na področju sovražnikov in ko enkrat ugotoviš njihove vzorce, le redkokateri predstavljajo nevarnost in največkrat boš umiral zaradi lastne nekompetence. Saj ni moja krivda, da imajo bombe tako veliki eksplozivni radij… ok, pravzaprav sem ga povečal sam s pobiranjem bonusov, ampak… am… DAJ MI MIR.

Kampanja takisto pogreša več načinov za osvojitve stopenj, saj je selekcija (pre)skopa. Včasih boš moral premagati vse sovražnike, drugič najti vsa skrita stikala z uničevanjem terena, tretjič popeljati NPC-ja do varne točke, občasno pa pobrati vse ključe. Vsekakor ponavljajoči se prijemi prenehajo učinkovati precej hitro in kmalu bo vse slonelo na dizajnu okolja, a tudi tu so rezultati mešani. Večino časa so stopnje raznolike glede na trenutno področje in vsebujejo par lastnih prijemov (na primer magneti) in to je res dovolj za zamik prezgodnje smrti zaradi pretiranega zehanja, a ne pobere nobenih nagrad. Kmalu tako melješ stopnje in se prebijaš skozi novemu šefovskem spopadu, dokler ga ne premagaš v boju z dvema fazama. Ponavljaj eden in isti princip in z malo sreče se boš prebil skozi zgodbo.

V prvi fazi se soočiš proti šefu v boju ena na ena in po zaslugi umetne inteligence z instantnim reakcijskim časom lahko le z upanjem po srečni eksploziji mečeš bombe naokoli ali pa ga skušaš ujeti v kot. Druga si dovoli malo več svobode in tu se soočiš proti epski različici prejšnjega šefa, ter ga skušaš nasilno prepričati v tvoj prav z detonacijo bomb, da eksplozija zadane njegove šibke točke. Druga faza je zabavna, a ne brez lastnih problemov, po večini vizualnih.

 

Kaj pa preostanek?

Žal sama igralna plat kljub dolgemu predahu še vedno ne uspe razburkati gladine. razen občasne nove moči je vse ostalo precej enako, isto se tiče tudi selekcije stopenj. Imamo skupinsko in ločeno bojevanje v večigralski in enoigralski enačici. Lahko izklopiš osnovne stvari, kot so posebne moči in sposobnosti, nastaviš dolžino in težavnost umetne inteligence, za kaj več pa bo potrebno doplačati (saj ne, samo hecam se. Čeprav realnost morda ni nič kaj boljša).

Arene same po sebi nudijo solidno stopnjo variacije in veliko jih kot v kampanji pride z lastnimi značilnostmi, kot so brezna in magneti na zidovih. A vsaka nova arena stane 4000 kovancev, kar zahteva kar precej ponavljajočega se igranja na odklenjenih, zaradi česar te bo minilo že dosti preden boš odklenil večje število. Le največji oboževalci bomo uspeli iti z glavo skozi zid in nabrati dovolj cekinov.

Umetna inteligenca se na srečo uspe postaviti igralcu po robu in že na srednji težavnosti boš švical motorno olje. Po zaslugi tega bojevanje proti računalniku nikoli ne postane rutinsko, čeprav je še vedno veliko bolje poseči po lokalnem večigralstvu. Ob njem se spomniš na vse stare trenutke, ko si se z bratcem za televizijskim zaslonom boril za nadzor nad kontrolerjem, dokler vaju mama obeh ni nagnala spat na lačen želodec. Lokalno večigralstvo je tako svetla plat v temnem tunelu, ampak ali uspe rešiti tonečo ladjo?

Seveda bi na pomoč običajno prišlo spletno večigralstvo. A to je bolj prazno kot Hiroshima po padcu atomske bombe in zaradi pomanjkanja igralcev lahko na začetek boja čakaš tudi po 10+ minut in tako je način bolje enostavno preskočiti. Saj nihče ne igra iger, da bi več kot 50% časa preživel v nalagalnih zaslonih (razen ljubitelji Elder Scrolls in Fallout franšiz z goro modifikacij v ozadju). Eden glavnih razlogov je, da so se iz neznanega razloga odločili opustiti več-platformsko večigralstvo in ni nobeno čudo, da lahko po razbijanju drugih igralcev le hrepeniš.

Seveda ne smejo manjkati tudi vizualni dodatki in zraven prej omenjenih aren je za zapravljanje cekinov tu trgovina, kjer lahko kupuješ vse od kap, novih likov in kostumov. Selekcija je odlična in dobili smo tudi par interesantnih prišlekov, kot so Drakula, Piramidna-betica in Solid Snake. Vsi izmed likov so vsaj vizualno zanimivo zasnovani in kljub široki selekciji nisem opazil upada v kvaliteti.

Bitka za vrh

Zadnjega izmed prisotnih igralnih načinov smo omenili že na začetku in nudi povsem drugačno igralno izkušnjo. Grand Prix je oznaka za kompetetivno igranje in vzpenjanje po lestvici. Vsebuje neke vrste osnovno zgodbo, kjer je tvoj cilj postati najboljši bombnik v vesolju, tvoj glavni konkurent pa je grof Drakula in njegovi pribočniki. Ampak zaradi zarjavelosti in odsotnosti bojnih izkušenj moraš pričeti na na samem dnu, napreduješ pa seveda z zmagovanjem bitk, kjer počasi pridobivaš sloves tako v enoigralskem, kot tudi v večigralskem načinu. A ponovno je skoraj nemogoče dejansko igrati v slednjem, saj enostavno nima dovolj igralcev, da bi sploh lahko našel bitko in to vse naredi malce bedasto, se ti ne zdi?

Sicer sam igralni način izgleda zanimiv za tekmovalne igralce in ne nosi krivde za presahnjenost. Glaven krivec je, da Super Bomberman R enostavno ne premore pritegniti igralcev za vzpostavitev osnovne igralne baze in če ne poskrbijo za čez-platformsko igranje, bo nasedel, preden sploh dobro izplava iz zaliva. Kdor torej išče Bomberman igro za epsko bojevanje, kjer bi razstrelil več nedolžnih kot teroristična organizacija, bo globoko razočaran.

Prezentacija se kmalu spremeni v klišejski azijski paradiž, z zanič glasovno sinhronizacijo in podpovprečno animacijo. Večkrat je eden izmed likov pričel govoriti, a pripadajoča figura na zaslonu mu je sledila komaj par sekund pozneje in nato 20 sekund ponavljala eno in isto tri-sekundno animacijsko sekvenco. Kampanja tako, kar se predstavitve tiče, izpade kot nizko-cenovna parodija starih iger. Vem, da se Bomberman nikoli ni jemal preresno, a vseeno bi lahko poskrbeli za dosti boljšo dostavo vmesnih sekvenc. Škoda, saj je vizualni stil zanimiv in iz njega bi lahko iztepli dosti več. Glasba sama po sebi je kljub odsotnosti Jun Chikume dobra, sploh med šefovskimi spopadi nudi tisti epski občutek.

Sicer je z izjemo kampanje predstavitev dobra in z živimi barvami ter kockastimi, neizrazitimi teksturami uspe Super Bomberman R poustvariti občutek starejših iger, a vseeno nudi izboljšan nadzor, kjer tvojemu liku ni težko slediti na zaslonu. Vsaj v kolikor se ne spraviš v šefovski spopad, kjer je v drugi fazi zorni kot katastrofalen in ker se niso odločili za prikaz obrisa ob zaitju za šefovo zadnjico, se moraš premikati praktično na slepo.

Zvočni učinki so solidni, glasbena podlaga pa z izjemo kampanje ni zapomljiva in vse skupaj ne navduši, a prav tako ni živa katastrofa. Tako bi tudi povzel celotno igro. Tu in tam vsebuje dobre dele, a v celoti je nezapomljiva in povsem nenavdihnjena poustvaritev. Enostavno ne dovolj dobro, da bi rekel WOW.


Zaključek

Pozitivno:
+ Lokalno večigralstvo je kot vedno kul
+ Umetna inteligenca je OK
+ Grafična podoba predstavlja nadgrajen original

Negativno:
– Spletno večigralstvo brez “več” ostane le igralstvo
– Ponavljajoča se kampanja
– Odklepanje novih aren je zamudno opravilo
– Sramotno sinhronizirane vmesne sekvence v kampanji
– Nedodelanost na več področjih

Tedenski nasvet: Anime

0

Nov konec tedna in serviram vam svež anime naslov. Ta je malce manj obsežen kot drugi naslovi (šteje zgolj 26 epizod) zato je idealen če se odločite za vikend poležavanje.

Valkyria Chronicles

Valkyria Chronicles se odvija v 30 letih prejšnjega stoletja na kontinentu imenovanem Evropa. Bitko se bije med dvema super-silama: na eni strani Imperij z monarhi v ozadju, na drugi pa Federacija, zavezniške sile večih demokratskih držav.

Glavna surovina, katera je pravzaprav gonilna sila vsega, je Ragnite. Uporablja se povsod, od orožarske industrije do medicine.
Skozi zgodbo spremljamo manjšo vojaško silo milico, katere poveljnik je poveljnik Edelweiss. Prevzel vas bo lep izris scen, zgodba pa nas tudi ne pusti ravnodušne. Komur pa je na kožo pisana vojaška tematika bodo še posebno všeč bitke, saj imajo v skupini med drugim tudi tank ter ostrostrelko.

Mimogrede, če bi si želeli serijo izkusiti tudi v igralni obliki, si lahko na Steamu privoščite istoimensko igro za dobrih 20€. Zadeva je zelo dobro ocenjena in vam bo še dodatno razkrila zgodbo tega popularnega animeja.

Pa naj vam tekne, svetujem pa da spremljate novičke, v naslednjih dnevih objavim še nekaj predlogov in novic glede Anime sveta.

Fortnite King of Slovenia postal največji gaming turnir v zgodovini Slovenije!

Pravilno ste prebrali, naš prvi Fortnite turnir je presegel vsa naša pričakovanja! Pobrskali smo po zgodovini slovenskih turnirjev in lahko rečemo, da smo krepko presegli številko prijavljenih po številu prijavljenih igralcev za določeno igro.

Naš King of Slovenia turnir smo si sprva zastavili skromno saj se je za testno zadevo, kjer smo poskušali ugotoviti, kakšno je sploh zanimanje za Fortnite tekmovanje. Začeli smo z 32 tekmovalci a smo v enem dnevu zapolnili vsa prosta mesta. Število smo povečali na 64, kasneje na 128… Zadeva je preprosto eksplodirala in trenutno imamo prijavljenih že 160 ekip in ker se gre za tekmovanje v dvojicah, to nanese kar 320 igralcev. Tako lahko ponosno rečemo, da je zadeva postala največji igričarski turnir v Sloveniji!

King of Slovenia še vedno raste in iz dneva v dan prihajajo novi tekmovalci. Ne pozabite do 4.8.2018 se lahko še vedno prijavite (klikni me za info), tekmovanje pa bo potekalo ONLINE (od doma, preko interneta).

Obljubili smo, da bomo povečali nagradni sklad in obljuba dela dolg!

Nagrade:

Dodatno dodajamo v nagradni sklad:

+ povabilo na offline tekmovanje v Fortnitu z nagradnim skladom preko 2.000 €!

Pripravite se, ogrejte svoje prste, očistite snajperco, odigrajte naš prvi turnir in si zagotovite povabilo na naš OFFLINE dogodek v Fortnite, ki bo oktobra letos!

Prilagam troll video naše Slovenske Fortnite Legende, vzemite ga samo delno resno 🙂


Riot nas draži z League of Legends MMO-jem

0

Zlati časi MMO iger tipa World of Warcraft so zagotovo za nami, saj dandanes v večigralskem žanru kraljujejo battle royale zadeve. A morda je čas, da se zopet vrnemo v ogromne svetove, kjer lahko raziskujemo magične svetove ter spletemo prava prijateljstva.

Morda zna v ta žanr enkrat pokukati tudi popularna igra League of Legends. Namig prihaja izpod rok so-ustanovitelja razvijalca Riot Games, možakarja po imenu Marca “Tryndamere” Merrill, ki je na Twitterju postavil povsem nedolžno vprašanje: “Ali naj zgradimo MMO? Da ali ne?”

Marc je sicer za podlogo vzel Tweet od uradnega League of Legends računa, ki je na Twitterju objavil povezavo do interaktivne mape dežele Runeterra. Ta je precej podrobna in razkriva ozadje vsake dežele iz katerih izvirajo naši heroji. Teh je že več kot 140, vsak od njih ima tudi neko ozadno zgodbo in med sprehajanjem po mapi si ni ravno težko predstavljati, kako z našim pogumnim karakterjem raziskujemo deželo ter opravljamo različne naloge.

Uradno potrjeno ni še nič, a morda nas zna Riot kmalu presenetiti tudi z uradno objavo projekta.

Fortnite dobil svoj pornič

Vsaka popularna stvar (no, tudi nepopularna) bo slej ko prej dobila svojo pornografsko različico. To se je naposled zgodilo tudi s trenutno najbolj popularno večigralsko igro Fortnite, ki je končno dobila tudi svoj pornič.

Zadevo se domiselno imenuje Fortnut in vsebuje praktično vse, kar bi od takšnega naslova pričakovali. To vključuje slabe igralce, slabe posebne efekte ter zvrhano merico referenc.

Fortnut prihaja izpod rok ameriške porno igralke April O’Neil, dejansko pa filmček prikaže tudi nekaj kritik na račun igričarske industrije. Celotna “zgodba” se tiče fiktivne streamerke “PussySparkles”, ki med streamom preigrava Fortnut, v njenem pogovornem oknu pa se pojavljajo različni gledalci, vsi od njih pa nosijo zelo zabavna imena, ki bi jih pričakovali od pornografske industrije.

V filmu se pojavijo celo Tomatohead (tule imenovan Bonetrooper) ter Testiclehead, tu je še Battle-Bus ter kup seksualnih Lam, nakupovalnih vozičkov in skrinj, ki samo čakajo postavne možakarje in dekline, da jih odprejo in “podrejo”.

Ustvarjalci so za svojo umetnino pričarali napovednik, ki si ga lahko ogledate spodaj, polno verzijo pa si lahko ogledate na Pornhubu.

World of Warcraft: Battle for Azeroth – Prvi raid že dobil datum izida

0

Vsak dan smo bližje izidu novega težko pričakovanega dodatka za igro World of Warcraft. Blizzard nas kar bombardira z novostmi, ki nas čakajo v novi razširitvi in sedaj smo dobili zelo pomembno informacijo za marsikaterega igralca tega popularnega MMO-ja.

Razvijalci so namreč oznanili prihod prvega raida, imenovanega Uldir. Igralci bodo lahko obiskali to novost že 4. septembra, in sicer na “Heroic” in “Normal” težavnosti. Za “Mythic” in “LFR Wing 1” pa bo pa treba počakati vse do 11. septembra. “LFR Wing 2” se bo odprl 25. septembra, “LFR Wing 3” pa 9. oktobra.

Kaj vemo o novem raidu?

  • Imel bo 8 šefov.
  • Cross-realm Mythic se bo odprl, ko bo 100 guildov naredilo Mythic G’Huun.
  • Dobili bomo lahko novi mount kot nagrado za dokončanje Uldir Raider dosežka.
  • Novi oklepi, nova orožja.




Fallout Miami je nova, ogromna modifikacija za Fallout 4

0

Hmmm, zdi se, da zadnje čase konstanto pišemo o različnih Fallout modifikacijah ter različnih novicah, ki se tičejo tega postapokaliptičnega okoliša. No, kakor pravijo, kuj železo, dokler je vroče, zato vam tokrat predstavljamo mod, imenovan Fallout Miami.

Za razliko od večine modifikacij, ki bijejo v že precej ostarelem pogonu New Vegasa, bo tale tekla v Fallout 4. To seveda pomeni impresivno grafično podobo ter bolj napredne strelske mehanike. Podali se bomo na obale mesta Miami, kjer nas ne bodo čakali samo Ghouli v prikupnih šlaufkih (tole ni zafrkancija), ampak tudi zanimivaa glavna zgodba ter kup stranskih opravil. Spremljali nas bodo različni pajdaši, sodelovali pa bomo v bitki med frakcijama Freedom ter Order.

Naša glavna naloga bo raziskati skrivnostno izginotje prebivalcev, kar naj bi nam odgriznilo večino časa naše avanture. Poleg tega se bomo lahko potepali ter raziskovali podrobno mesto Miamija, ki bo razdeljeno na več različnih sektorjev. Tako bomo lahko naleteli na bolnice, tržnice, gostilne ter celo na jahtni klub za tiste najbolj vzvišene.

Fallout Miami obljublja ogromno, a verjetno bomo na zadevo čakali še kar nekaj časa. Ne glede na to so razvijalci prikazali prvi napovednik, ki je precej navdušujoč, še posebej zaradi talentiranega glasovnega podajalca.

Monster Hunter: World – Niti GeForce GTX1080 ne bo dovolj za 60fps pri 1440p

2

Monster Hunter World se počasi bliža svojemu datumu izida, ki se bo zgodil 9. avgusta. Govorimo seveda o PC verziji, saj je igra že izšla na konzoli PlayStation 4 v začetku leta, a so nekateri potrpežljivo čakali na tisto pravo, tekočo izkušnjo v 4K resoluciji, ki nam jo lahko pričarajo naše pošastne škatlice.

Bo pa očitno špil strojno zelo požrešen. Tako trdi uporabnik FluffyQuack, ki je svojo kopijo igre prejel precej pred uradnim izidom igre in kot vsak pravoverni PC-jaš, je zadevo najprej dodobra stestiral in pozorno spremljal sličice na sekundo. Prišel je do precej neprijetnega spoznanja: za najvišje nastavitve ne bo dovolj niti pošastna kartica GeForce GTX1080.

Zadevo je testiral v začetnem mestu in pri nastavitvah na “Highest” ter pri resoluciji 2560×1440 je GTX1080 izvrgel le 44 sličic na sekundo. Če izključimo opcijo “Volume Rendering Quality” (ki je po njegovih besedah najbolj zahtevna nastavitev), pridobimo pri teh nastavitvah 50 fps-ov. Stopničko nižje je nastavitev “High”, kjer končno lahko igro poganjamo pri 60 sličicah na sekundo, medtem ko na “Medium” ter “Low” dobimo 65 oz. 108 sličic na sekundo.

FluffyQuack je v namene tesitranja uporabil procesor Intel i7-4790K ter 16 GB spomina, zato ni dvomov o kakšnemu zaviranju iz strani ostalih komponent.

Preseneča tudi dejstvo, da Monster Hunter World glede na slike niti ne nosi neke hude vizualne nadgradnje v primerjavi s svojim konzolnim izvirnikom, zato je tako velika strojna zahtevnost igre čudna. A očitno boste zagrizenci, ki igre poganjate v 4K resolucijah pri najvišjih nastavitvah, ob vročih temperaturah vremena in vašega PC-ja letos še pošteno švicali.

Mimogrede, FluffyQuack je prikazal tudi nekaj novih slik, ki si jih lahko ogledate spodaj.

Denuvo s tožbo nad krekerja Voksija

1

DRM zaščita Denuvo je že od samega izida začela buriti igričarske vode. Gre za precej efektivno zaščito videoiger, ki je sicer bila že večkrat zlomljena, a preden so krekerji zaobšli vse njene trike, je preteklo ogromno časa. Vsako zaščito se da slej kot prej zaobiti, česar se zavedajo tudi avtorji te protekcije, a njihova glavna misija ni, da ustvarijo neprebojni ščit, ampak jim je pomembnejše, da igra ostane nezlomljena vsaj dva tedna po izidu, saj se ravno takrat proda največ.

Vseeno pa njihov izdelek ni tako nedolžen, vsaj tako trdi znani kreker Voksi, ki je v preteklosti zaobšel že marsikatero njihovo zaščito. Razkril je, da je Denuvo kodo v igri Assassin’s Creed: Origins tako napihnil, da le-ta močno vpliva na samo optimiziranost igre.

Denuvo je imel njegovega poseganja v njihove izdelke očitno dovolj in tako so kontaktirali bolgarsko policijo, ta pa je krekerja izsledila ter mu zasegla računalnik ter strežnik, poleg tega pa je moral ugasniti svojo stran Revolt.

“Končno se je zgodilo, in reči moram, da ni bilo nepričakovano. Denuvo je kontaktiral bolgarsko policijo, ti pa so zasegli moj PC ter strežnik. Kasneje sem moral na policijsko postajo in se zagovarjati. Kontaktiral sem tudi Denuvo in jim ponudil mirno razrešitev problema, ampak pravijo, da bo imel zadnjo besedo tožilec,” je Voksi povedal na Redditu.

Njegovo lomljenje zaščite je sedaj končano. saj bo pod drobnogledom oblasti in ne bo imel več tako prostih rok, upa pa, da bo njegovo izročilo nadaljeval nekdo drug.