Takoimenovan “free-to-play način je v igričarskih krogih dobro poznan. Nekateri naslovi so že ob samem izidu v zastonjski obliki, vendar pa na ta to obliko lahko preklopijo tudi nekdaj plačljive igre.
Pokémon GO lahko v nekaterih delih sveta že igramo
Zelo ambiciozno igro Pokémon GO lahko na Japonskem, Novi Zelandiji in Avstraliji že igrajo, Američani in Evropejci pa bodo morali še malo počakati.
Overwatch: Tekmovalen način napačno kaznuje igralce
Z najnovejšo posodobitvijo za igro Overwatch ima Blizzard veliko preglavic, novi popravek pa je že na poti.
Pregled: The Solus Project
Razvojna ekipa: Grip Digital (Češka) & Teotl Studios (Švedska)
Založnik: Teotl Studios
Spletna stran: https://www.thesolusproject.com/
Steam: https://store.steampowered.com/app/313630/
Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=4KcFN5qikME
Operacijski sistemi: Windows 7, 8, 8.1, 10
Datum izida: 7.6.2016
Cena: 14.99€
Zvrst: Preživetvena avantura
Video Pregled
Opis
Presneta stranišča, kar naprej mi hodijo po mislih. Nikoli si nisem mislil, da bom pogrešal njihov smrad… in to lagodje z revijo v rokah. Kako dolgo sem že tu? Tristo kosmatih, ponovno se oblači. Samo tega je manjkalo, premočen bom, in ta mraz, čutim, da me počasi že načenja. No, vsaj zaloge mi je uspelo napolniti. Ne, NE! Temni se, pohiti presneto, … Kot v najhujši nočni mori.. »BIP BIP, ZMRZUJEŠ«, ja ne ga srat. Mraz, utrujenost… koraki so vse počasnejši, oblačila in prtljaga vse težja, zakaj Bog, ZAKAJ JAZ? *Tišina*… Končno v zavetišču, , vsaj žejen ne bom.
The Solus Project je preživetvena, znanstveno – fantastična igra izpod rok švedskega razvojnega studia. Od večine iger tega žanra se razlikuje predvsem po tem, da daje poudarek raziskovanju in ne gradnji zavetja – ker boste večino časa raziskovali, po tem ne bo potrebe. Gre tudi za eno izmed iger, katero smo imeli priložnost spremljati preko zgodnjega dostopa na Steam-u. Tako je eden izmed dokazov, da Steam zgodnji dostop lahko uspe, če stojijo za igro pravi razvijalci.

Kontrola kliče Majorja Toma
Štorija nam takoj na začetku pojasni, da je bila človeška rasa zaradi uničenja Zemlje prisiljena poiskati nov dom. Vse kar je ostalo od človeštva je flota vesoljskih ladij, ki že več let potuje po vesolju, saj primernega planeta (za naselitev) ni in ni na vidiku. Ste član raziskovalne ekipe, katere naloga je raziskati neznane planete in ugotoviti, če je kateri izmed njih primeren za kolonizacijo. Ravnokar raziskujete še enega v vrsti – Gliese, ko gre nekaj strašansko narobe. Izvidniška ladja strmoglavi, nesrečo pa preživite zgolj vi (tako vsaj mislite). Namesto raziskovanja je tako tokrat vaša glavna naloga lastno preživetje. Hitro pa ugotovite, da Gliese skriva velikansko skrivnost. Vam bo uspelo vzpostaviti stik s človeštvom in deliti svoja odkritja z njimi? To je odvisno le od vas.
Sprva vas planet zavede z mikavnimi plažami in toplim, sončnim vremenom. Ne uide pomislek na krajšo namakanje v neskončnem oceanu, lahko pa vržete tudi pogled na vsa mogoča nebesna telesa. Ravno tu zna igra navdušiti. Grafična podoba je odlična, veliko truda je bilo vloženega tudi v detajle, ki jih zna marsikdo spregledati. Primer tega sta plima in oseka, ki nista tu le za izgled, ampak imata tudi vpliv na okolje. Ob oseki lahko raziščete kraje, ki jih drugače ni možno doseči, saj jih ob plimi prekriva voda.

Seveda pa časa za oddih ni, najprej je potrebno poskrbeti za osnovne potrebe, saj okolje še zdaleč ni nedolžno, še več, zna biti izredno nevarno. Kar se da hitro morate nabrati zalogo hrane in tekočine, saj lahko pomanjkanje drago stane. Za razliko od nekaterih drugih naslovov, v igri računalniško upravljanih nasprotnikov ne bo, boriti se boste morali s svojim metabolizmom, pastmi, ugankami in negostoljubno naravo.
Lakota udari tudi v vesolju
S samimi zalogami hrane in vode čez celotno igro nisem imel večjih težav, morda samo na začetku, ko se neznalci še malce lovimo. Čeprav je na začetku naš »nahrbtnik« majhen in s sabo lahko nosimo samo 12 predmetov, lahko med raziskovanjem najdemo nagraditve, ki to število povečajo na 32. Naše preživetje je odvisno od več dejavnikov, ki nam jih sporoča majhna naprava PDA, do katere lahko dostopate s pogledom navzdol. Obvešča nas o fizičnem stanju lika, pokaže vam ko ste lačni, žejni, podhlajeni, zaspani… Vsake toliko bo potrebno vreči pogled nanjo, saj lahko drugače kaj hitro spregledate kaj pomembnega.

Obstaja tudi enostavno kovačenje, ki nikoli zares ne zaživi, saj ne moremo ustvariti česar posebno drznega. Večina receptov je enostavnih in združuje dve stvari (palica, olje in vejevje za izgradnjo bakle), sistem pa uporabljate tudi za na primer razbitje konzerve hrane s kamnom, ki ste ga predhodno z drugim kamnom obrusili.
Navdušuje pažnja razvijalcev, ki so šli v podrobnosti. Ko dežuje se nam na maski poznajo dežne kaplje, te pa ob nizkih temperaturah tudi zamrznejo. Prav tako naš lik za sabo pušča stopinje. Vidno je, da je bilo v izdelavo vloženega veliko truda, saj so podrobnosti vidne povsod. Glaven primer tega so raznolike vremenske razmere, saj opazimo vse od deževja, snega do neviht z grmenjem in celo tornada.
Skriti zaklad
Med potovanjem boste odkrili tudi več koristnih predmetov, med katerimi bi izpostavil predvsem napravo za teleportiranje, ki je zelo koristen pripomoček. Potrebovali jo boste tudi za razrešitev različnih ugank, a njena glavna naloga je omogočanje dostopa do področij, do katerih drugače ne bi mogli dostopati.
Sicer vam The Solus Project naloži smer, kamor morate iti za napredovanje, a nikoli nisem dobil občutka, da me vodi za roko. Večino igralnega časa sem preživel na potovanjih med površjem in podzemnimi predori, ki so že bili zgrajeni pred mojim prihodom. To je tudi največja skrivnost… kdo je zgradil vse te strukture in kaj se je zgodilo z njimi? No, vam zdaj služijo za potovanje med otoki, saj zaradi oceana drugih dostopov za samostojne raziskovalca ni.

Je pa raziskovanje vsake luknje in razpoke nadgrajeno, saj med dogodivščinami najdete posebne predmete, ki vam malenkostno olajšajo preživetje. Razlikujejo se na več vrst, vse pa vam dajo manjši bonus, ki pa sčasoma postane zelo opazen. Resda ni nujno, da najdete vse, a zakaj potem sploh igrate igro, katere fokus je raziskovanje?
Izgled se kosa s AAA naslovi
Grafična podoba je izjemno lepa in presenetljivo je igra tudi dokaj dobro optimizirana. Ko ne boste na površju opazovali izjemno podrobnih vremenskih razmer, se boste v temnem in mrzlem podzemlju srečevali z masivnimi in impresivnimi strukturami, ob koder boste ves čas čakali, kdaj bo kakšen izmed prebivalcev propadle civilizacije skočil pred vas.
Na sistemu z GTX 960 in i3 4150 igra deluje gladko na skoraj najvišjih nastavitvah, do padcev sličic pa ne prihaja. Omogočena je tudi podpora za VR, a te nisem imel priložnost preizkusiti. V kolikor sem bral izkušnje drugih ljudi, je z njo kar nekaj težav.

Sama zvočna podloga je tudi kar solidna, čeprav sčasoma začne biti nadležno glasno dihanje protagonista ob najmanjšem naporu, kot da bi imel hujšo stopnjo astme. Tudi govor je, čeprav ga ni kaj preveč, bolj povprečen. sploh monologi vašega karakterja pa so na čase skorajda smešni. A ne zaradi vsebine, ampak zaradi slabe kvalitete. Na srečo govor ni ravno pogost, tako da boste večino časa zaviti v tišino. No, in zvoke okolja seveda.
Zaključek
The Solus Project me je pozitivno presenetil. Pričakoval sem namreč še eno v vrsti tipičnega preživetvenega žanra, dobil pa zanimivo, grafično izjemno lepo igro z dodelanimi mehanikami, kjer je glaven poudarek na preživetju in raziskovanju. Malenkostno od izkušnje vzamejo redki hrošči, dokaj ponavljajoče se jame ter občasno nerazumljive naloge, a na splošno gre za zelo prijetno izkušnjo, ki jo priporočam vsakomur, ki obožuje igre z veliko raziskovanja, sploh glede na nizko ceno 15€.
Blizzard dela na novi igri
Blizzard išče direktorja za zaenkrat še neoznanjen projekt. Novi vodja naj bi “vodil Diablo serijo v prihodnost.”
Albion Online: Zadnja beta v avgustu
Po zelo dolgem času v beti so razvijalci Sandbox Interactive končno naznanili začetek končne faze, ki bo zaživela 1. avgusta.
Pregled: Planar Conquest
Razvojna ekipa: Wastelands Interactive (Poljska)
Založnik: Wastelands Interactive (Poljska)
Spletna stran: https://planarconquest.com/
Steam: https://store.steampowered.com/app/449300/
Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=KWMuQdqlTDk
Platforme: PC, IPhone/IPad
Operacijski sistemi: Windows Vista, 7, 8, 10
Datum izida: 30.5.2016
Cena: 22,99€ (PC)
Zvrst: Potezna strategija
Video Pregled
Opis
Ta pregled je fokusiran na različico za osebne računalnike.
Prvi vtis je povsod pomemben, tudi, ko govorimo o igrah. Obstaja namreč kar nekaj razvijalcev, ki so znani po manj resnem pristopu, izdajajo igre kot po tekočem traku in se zanašajo na nizko ceno ali lažno oglaševanje, da “prevarajo” ljudi v nakup. Prav tako lahko govorimo o večjih založnikih, ki se jim gre večinoma le za dobiček, za samo kvaliteto igre pa se jim je**. Sem bi do nedavnega lahko uvrstili tudi Wastelands Interactive, ki nimajo ravno dobrega ugleda. Znani so po nedodelanih, hroščatih igrah in kar nekaj izmed njih so kmalu po izidu prenehali podpirati. Tako je bil marsikdo skeptičen, ko so oznanili naslednika igre Worlds of Magic, 4X strategije, ki spominja na Age of Wonders 3 in je izdelan po starošolskem Master of Magic.
Worlds of Magic je znan po veliki hroščatosti, zaradi katere je skorajda neigralen in tako na Steam-u sedi na nizki oceni 49%. A presenetljivo je naslednik njihova najboljša igra do sedaj (le ena od prejšnjih iger je uspela na Steam-u preseči oceno 50%).

Čarodej naj bo
Igrate kot eden mnogih čarodejev, ki si prizadevajo vladati vsem planotam. Po izbiri vašega čarodeja in ene izmed osmih frakcij vas igra postavi na eno izmed sedmih planot, od koder lahko kasneje s pomočjo portalov dostopate tudi do drugih. Vsaka od ras ima široko izbiro enot, kar jih naredi raznolike. Omeniti je potrebno predvsem nesmrtneže, ki se igrajo povsem drugače od drugih ras, z vsemi izmed njih pa so tudi v vojni (skratka, so glavni zlobneži igre). Prav tako lahko prilagodite tudi svojega čarodeja, katerega lahko izšolate v eni ali več različnih disciplinah ter šolah čarovnij.

Vsakemu, ki je že igral podobne igre, večina mehanik ne bo tujih. Začnete z enim mestom in manjšo vojsko in seveda je vaša prva naloga, da se čimprej razširite. Najboljša stvar na igri je zagotovo širok izbor različnih čarovnij, ki jih odklepate s pomočjo raziskovanja. Nekatere izmed njih boste čarali sredi spopada, medtem, ko so druge namenjene uporabi na globalnem zemljevidu. Seveda imajo isto opcijo tudi nasprotniki. Tako se boste po začetnem bojevanju z nevtralnimi enotami morali privaditi na obilico čarovnij, saj vas ravno to čaka. Tako se enostavna bitka proti dvema škratjima bojevnika hitro spremeni v pokol, saj lahko nasprotnik čara okostnjake enega za drugim, potem pa nad vašo najboljšo enoto sproži še par ognjenih krogel. Celotni sistem ni nič novega, je pa zelo raznolik in po mojem mnenju najbolj bolj obširen izmed vseh 4X strategij.
Nič ne izstopa
Boj poteka v ločenem oknu, kjer se v poteznem spopadu pomerite z nasprotnikovimi silami. Vsaka vojska ima lahko do 16 enot, kar omogoča velike spopade. Nekatere enote imajo tudi posebne pasivne ali aktivne sposobnosti (v glavnem čarovnije), čeprav ima le redko-katera več kot dve pasivni sposobnosti in tako lahko delujejo nekako generično. Žal tudi animacije enot med bojem niso niti približno dobre, kar pa je “le” lepotna napaka in ne moti samega igranja. Skratka, bojni sistem je zadovoljiv, a večjim igram tipa AoW3 ne seže do kolen.

Razočara tudi diplomacija, ki je zelo poenostavljena. Omogoča enostavne opcije, zraven je tudi možnost trgovanja z enotami, kar omogoča, da vidite vse enote, ki jih ima nasprotnik v lasti. Tako sem tudi opazil, da zna umetna inteligenca goljufati. Ko sem namreč po kakšnih dvajsetih potezah pogledal njihove enote, so jih imeli dosti preveč (okrog 30, medtem, ko sem jih sam imel le 5, igral pa sem na srednji težavnosti). A goljufanje umetne inteligence ni nič novega pri tem tipu iger. Seveda se taktično mišljenje računalnika ne more kosati s človekom, zato potrebuje kakšne bonuse. A morda so tu ti previsoki.
Računalnik ali iOS
Rahle težave se pojavijo tudi pri nadzoru, na katerega se je potrebno najprej navaditi. Ko preidete na katero izmed drugih planot, se lahko srečate z problemi pri nadzoru vojsk ter zgradb, a to je na splošno problem, ki se pri 4X strategijah pojavi kar pogosto. Pohvalno je tudi, da ima igra samostojni uporabniški vmesnik v obeh različicah (PC in iOS), saj razvijalci pogosto uporabijo kar istega, kar kaže na lenobo in nasploh navadno ne zgleda ravno dobro, saj mora imeti uporabniški vmesnik na telefonih in tablicah navadno večje enote in tekst. A tudi uporabniški vmesnik ni brez napak. Vidi se, da je bilo kar nekaj mehanik izdelanih z mislijo na iOS.

Sama podoba ni nič posebnega, vsaj na osebnih računalnikih. Zgleda pa zato Planar Conquest na iOS dokaj dobro, vsaj proti večini iger. Še vedno ne bo osvojil nobene nagrade za grafično podobo, a ta služi svojemu namenu in naredi soliden vtis. Je pa za razliko od tega igra s strani zvoka bolj pozabljiva. Sama zvočna podlaga ni nič posebnega, prav tako tudi zvočni učinki.
Zaključek
Seveda glavni prodajni fokus igre leži na iOS, saj gre na osebnih računalnikih zgolj za povprečno igro, ki se zlahka izgubi med večjim številom podobnih strategij. Vseeno gre za velik napredek za razvojni studio, ki do sedaj ni kazal večjega potenciala, a so vsem dokazali obratno in izdali solidno strategijo, ki je za vse lastnike Worlds of Magic povsem zastonj. Sicer pa sem s tem pregledom le popraskal po površju, saj leži v igri veliko globine. Pred kratkim so tako pri Wastelands Interactive izdali obsežen vodič, katerega si lahko preberete za več informacij o igri sami.
Halo 5: Največja razširitev do sedaj in brezplačna igra
Microsoft je nam popestril poletje z novo razširitvijo za njihovo igro Halo 5: Guardians. Poleg tega so naredili igro brezplačno za vse Xbox Live Gold člane.
System Shock Remastered: na voljo igralni demo!
Za novo verzijo igre System Shock Remastered smo slišali že nekaj časa nazaj a sedaj imamo za vas kar devet minut dolg igralni posnetek.
Riders of Icarus: Kmalu bomo lahko igrali odprto beto
Razvojni direktor pri razvijalcu Nexon Ky Il je napovedal odprto beto v najnovejšem razvijalskem blogu za igro Riders of Icarus.
Overwatch: Tekmovalen način je tukaj
Po dolgih mukah in čakanju je tekmovalen način za igro Overwatch končno ugledal luč sveta.
Celotna Half-Life igra poustvarjena v Minecraftu
Half-Life ter Minecraft imata oba precej močno modifikacijsko skupnost. Sedaj so navdušenci spravili eno igro v drugo.
Enderal – največji mod za igro Skyrim
Skyrim vsebuje vrsto modfikacij, ki igri že leta podaljšujejo življensko dobo. Enderal bo modifikacija, ki bo ponujala povsem novo izkušnjo.
Forsaken Legends: Proceduralno ustvarjena igra
Na internetu smo zasledili še eno igro, ki uporablja popularno proceduralno ustvarjanje sveta.
Pregled: Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter
Razvojna ekipa: Frogwares (Ukrajina)
Založnik: Bigben Interactive
Spletna stran: https://frogwares.com/games/#Sherlock_Holmes_The_Devils_Daughter
Steam: https://store.steampowered.com/app/350640/
Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=egw4K8to9d0
Platforme: PC, XBOX One, Playstation 4
Operacijski sistemi: Windows 7, 8, 8.1, 10
Datum izida: 10.6.2016
Cena: 44.99€
Zvrst: Akcijska avantura
Video Pregled
Opis
Na televiziji zadnje čase pogosto vidimo vsem najljubšega detektiva, pa naj je to Robert Downey Junior, Benedict Cumberbatch, Sir Ian McKellen, Jeremy Brett ali pa še kdo drug. Vsi igralci ga prikazujejo drugače, vsem pa je skupno, da gre za nedružabnega, izjemno bistrega detektiva, ki ima “štab” v 221b Baker Street, London. Seveda ne smemo pozabiti tudi na še eno različico detektiva, iz katerega je Frogware naredil že pravcato serijo avantur.

Bogata zapuščina
Devil’s Daughter je naslednik igre Crimes and Punishments. Poleg izboljšanih mehanik so tokrat dodali tudi par novih stvari, katere so namenjene predvsem novačenju novih privržencev, ki jih do sedaj zaradi kompleksnosti še niso preizkusili. Gre za vrednega naslednika, a žal igra ni brez napak. Kot je za pričakovati, sta zvezdi ponovno Sherlock Holmes in John Watson. Zraven je vključenih tudi nekaj stranskih oseb, ki smo jim bili priča v Conan Doyle-vih delih, na obisk pride na primer “hčerka Kate” slavnega detektiva.
Kot se za detektivsko igro spodobi, ta postavi pred vas kar precejšno število primerov – natančneje 4, vse od skrivnostnih umorov pa do izginotij. Na vas je, da zberete sledi in dokaze, zaslišujete priče in končno povežete vse v celoto. Vse to vam pomaga dobiti polno sliko in razrešiti primer. Zraven se počasi odvija tudi glavna zgodba, ki zadeva vašo hčerko Kate (ne, ni dejansko Hudičeva hčer, čeprav je Sherlock včasih trmast kot sam Hudič).
Že takoj je vidno, da se pri Frogware zavedajo tudi, kaj je privlačno za širše množice. Tako vas s prvim primerom igra počasi uvaja v vse mehanike, pozneje pa so primeri popestreni tudi z akcijskimi sekvencami, ki služijo višanju napetosti. Nekako ne sodijo k običajnem početju Sherlock Holmes-a, a so vseeno dobro uvedene in se ne pojavijo tako pogosto, da bi postale nadležne. Prav tako se prilagajanje množicam vidi tudi v izbiri težavnosti, na lažji vas namreč igra občasno malce drži za roko in vam pomaga, da se vam težje zatakne.

Že videno in znano
Raziskovanje se ne razlikuje kaj preveč od prejšnjih iger v seriji. Ob glavnem protagonistu občasno prevzamete nadzor tudi nad drugimi osebami (vključno s psom!), a seveda najpogosteje igrate zanj. Med iskanjem sledi s pomočjo priročnega zemljevida potujete po celotnem Londonu, na kratko pa obiščete tudi staro majevsko piramido. Samo zbiranje dokazov je dokaj preprosto. Ko opazujete okolico, vam indikatorji pokažejo predmete zanimanja, po odkritju vsega, povezanega z njimi, pa se indikator obarva zeleno. V stilu mnogih novejših iger lahko vsak predmet obračate in si ga ogledujete s vseh smeri, seveda pa to velja le za lažje predmete. Zaradi tega ne boste preživeli preveč časa okoli predmetov, o katerih ste že izvedeli vse, kar se je dalo. Tudi knjižica je zelo priročna zadeva, beleži vse od pogovorov, dokazov pa do trenutnih nalog.
Še ena zelo pomembna zadeva, s katero se občasno srečate, je pogovor in opazovanje karakteristik. Tu Sherlock Holmes blesti in ob igranju se zato počutite kot privatni detektiv. Ko prvič srečate katero pomembno osebo, boste tako imeli možnost narediti njen “portret”, kar vam pripomore, da izveste več o njej. Te informacije so nato vitalnega pomena pri samem pogovoru, zato je zelo pomembno, da se pri prepoznavanju karakteristik zelo potrudite. Napačen portret namreč vodi v napačna predvidevanja, to pa lahko vodi v vedno več napačnih odločitev, dokler celoten primer enostavno ne postane nerešljiv. Seveda vsaka mala napaka ne povzroči takšnega poloma, se pa lahko kar hitro naložijo v pravcat kup katastrofe.

Obilica aktivnosti
Čeprav v detektivskih avanturah igranje sčasoma lahko postane dolgočasno, The Devil’s Daughter naredi vse, da bi ostalo tudi kasneje zanimivo. Večkrat vam tako naloži različne uganke, mini igre in že prej omenjene akcijske sekvence. Vsak primer ima kakšno unikatno mini igro, kar vam rahlo razburka možgane in pomaga držati pozornost. Na srečo lahko, če se vam kje zatakne, vsako izmed ugank ter mini iger tudi preskočite, čeprav jih je zagotovo bolj zadovoljivo razrešiti.
Ko zberete dovolj dokazov, jih lahko s pomočjo sklepnega sistema pričnete pričnete povezovati v teorijo. Pred tem morate seveda poskrbeti za dokaze, katere pridobite z zbiranjem dejstev. Ko končno razrešite primer, boste postavljeni tudi pred moralno odločitev, katera bo nato vplivala na zaključitev primera. Čeprav sklepni sistem ni nič novega, je še vedno dobro vključen in četudi lahko ponekod hitro pridete do končnega sklepa, to še ne pomeni, da bo vaš sklep pravilen, a to je pač tveganje detektivskega posla. S pretiranim hitenjem pač kriminalca nikoli ne čaka obsodba.

Vsaka avantura potrebuje dobro zgodbo in zanimive karakterje in tu Sherlock Holmes zagotovo blesti. Glavna oseba je karizmatična in njegova izmenjava besed z Watsonom in ostalimi osebki nikoli ne postane dolgočasna. Tudi stranske osebe dobro služijo svojemu namenu, čeprav imajo morda malce manj osebnosti. Sami primeri sicer nobenega veterana detektivskih avantur ne bojo presenetili, a so vseeno zanimivi in nepredvidljivi in pripomorejo k držanju niti. Prav tako je tudi dialog dobro napisen, čeprav sam govor morda malce šepa, vsaj v primerjavi z večjimi naslovi. Ne vzemite me narobe, še vedno ni slab, a prav tako ni nič posebnega.
Vse ni rožnato
Z grafičnega vidika je Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter dokaj impresiven. Lokacije vsebujejo veliko podrobnosti, prav tako so dobro izdelani tudi sami karakterji. Gre za veliko izboljšavo napram predhodnika in tako so nekatere lokacije res obsežne. Seveda pa ogromne lokacije prinesejo tudi daljše nalagalne čase, kar pa je razvojna ekipa popestrila s potovanjem s kočijo, kjer lahko prosto premlevate trenuten primer preko prej omenjene knjižice.
Žal pa nastane ob igranju še en majhen problem. Sistemske zahteve so namreč kar visoke, pa tudi na boljših računalnikih se lahko igri občasno prične kolcati. Na testnem računalniku (i5 4460, R9 390, 8GB RAM) je, čeprav je igra na visokih nastavitvah (ne najvišjih) večino časa delovala na gladkih 60 sličic na sekundo, še vedno prišlo do občasnih padcev sličic, sploh ob raziskovanju. Seveda pri konzolah do teh problemov ne prihaja, saj tam igra deluje na 30 sličic na sekundo, kar pa je za moje pojme skoraj neigrano, res pa je, da redkokdaj igram na konzolah. Prav tako je treba omeniti tudi, da boste za 45€ (če igro kupite brez popusta) dobili tam nekje 10-15 ur zabave, ponovnega zanimivega preigravanja pa igra, ko enkrat razrešite vse primere, nima.

Zaključek
Če vse skupaj povežemo v celoto, ugotovimo, da gre za dokaj klasično detektivsko avanturo, ki pa vsebuje kar nekaj izboljšav glede na večino iger tega žanra. Čeprav ne vsebuje nič revolucionarnega, gre še vedno za dobro izdelano avanturo z zanimivimi karakterji in primeri in gladkim in odzivnim igranjem. Seveda ni brez napak in sploh občasno zatikanje na slabših računalnikih lahko postane nadležno, prav tako pa je za visoko ceno igra precej kratka, prav tako pa ni nekih večjih izboljšav glede na predhodnika. Še vedno je Frogwares očitno na pravi poti z serijo Sherlock Holmes, saj je The Devil’s Daughter zagotovo vreden naslednik.
Zenimax izrekel dobrodošlico Japoncem
Kočno so Japonci dobili svoj strežnik, katerega so s skupnimi močmi postavili Zenimax in Japonsko podjetje DMM za igro The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited.
Prihaja The Universim
Razvijalci Crytivo Games so nam pokazali zelo posebno strateško igro The Universim.