V zadnjem mesecu je imel praktično vsak večji založnik svojo lastno konferenco iger in med njimi je svoje prihajajoče naslove pokazal tudi Capcom. Japonci imajo zagotovo v pečici cel kup različnih naslovov, vendar na včerajšnji konferenci niso pokazali kakšnih večjih projektov. Novo poglavje franšize Resident Evil je očitno še leta stran, tako da je trenutno njihov največji napovedani naslov Dragon’s Dogma 2, za katerega je režiser Hideaki Itsuno podelil nekaj novih informacij.
Med temi je najbolj bistvena tista, ki se tiče same velikosti sveta. Igra bo tekla na pogonu RE Engine, to pa je razvijalcu omogočilo kreiranje veliko večjih map, ki jih ne bodo prekinjali nalagalni zasloni in bodo po sebi imele posejan cel kup prijateljskih in neprijateljskih zveri, to pa nam bo pričaralo živ svet. Itsuno je zelo ponosen ravno na ta aspekt igre, saj želi ekipa pričarati globoko in verno izkušnjo, ki bo ponujala ducate ur preigravanja. Že original ni bil tako majhen, drugi del pa bo pričaral kar štirikrat večjo površino, za katero upamo, da bo gosto poseljena z dobrimi stranskimi misijami in šefovskimi boji.
Ostale informacije so tiste, za katere smo že vedeli. Nastopali bomo v vlogi Arisena, temu pa bodo družbo delali trije pomagači, ki so v tem svetu imenovani Pawni. Glavnega pomagača bomo oblikovali sami, ostala dva kompanjona pa bomo najeli iz vrst nabornikov, ki so jih oblikovali drugi igralci.
Kratki izsečki igranja so videti impresivno, saj je jasno, da sta grafika in animacija v primerjavi z originalom skočili na novo stopnjo. Po monstrumih bo spet možno plezati in jim tako zadati uničujoče udarce, čakajo pa nas novi nasprotniki kot so Meduza in drugi.
Itsuno je bil z informacijami bolj skop, kar gre bržkone na račun tega, da Dragon’s Dogma 2 še vedno nima datuma izida.
Naftne ploščadi so lokacije, ki jih v igrah ne vidimo pogosto, kar je v bistvu čudno, saj je to idealno mesto za pripovedovanje atmosferičnih grozljivk. Na internetu lahko najdete veliko zgodb delavcev, ki so na teh izoliranih lokacijah sredi oceana videli in slišali veliko bizarnih dogajanj, ki se jih drži pridih nadnaravnega, zato bi bilo logično, da bi se te zgodbe prenesle tudi v svet videoiger.
To bo poskušal narediti razvijalec The Chinese Room, ki ima v življenjepisu zapisane zanimive igre, kot so Dear Esther, Amnesia: A Machine for Pigs in Everybody’s Gone to the Rapture. Vsi ti naslovi spadajo v žanr sprehajalnih simulatorjev, kjer se v bistvu samo sprehajate iz ene lokacijo na drugo ter spremljate dogajanje okoli vas, nova igra Still Wakes the Deep pa je videti kot prehod na novo stopnjo, saj je videti kot prava grozljivka, ki jo bo dejansko treba interaktivno igrati.
Znašli se bomo v vlogi delavca na naftni ploščadi Beira D, ki se nahaja ob škotski obali, leta 1975 pa se zgodi velika nevihta, ki začne lomiti in poplavljati vse pred sabo. Naša naloga je rešiti naše sodelavce, a morski valovi niso edina nevarnost, ki nas čaka v izoliranih hodnikih. V globočinah morja se je prebudila neka neznana nevarnost in tudi ta je začela nagajati, tako da bo igra dobila tudi elemente, ki se napajajo iz grozljivih pripovedi, ki jih je stoletja nazaj spisal H. P. Lovecraft. Komunikacija z zunanjim svetom je bila prekinjena, tako da nas čaka slastna in atmosferična pripoved, ki malce spomni na film The Thing.
Still Wakes the Deep žal še nima datuma izida, več informacij pa vas čaka na uradni strani.
Šest let že mineva odkar je takrat samostojni razvijalec Ninja Theory spočel resnično unikaten naslov Hellblade: Senua’s Sacrifice in svetu pokazal, da lahko tudi AA igre nosijo čudovito grafično podobo ter superiorno glasovno podajanje. Igra se je bavila tudi z dojemanjem psihoze, zaradi česar glavna junakinja tekom raziskovanja vikinške mitologije nikoli ne ve, ali so stvari pred njo resnične ali pa samo rezultat halucinacij.
Od izida prvega naslova je bil Ninja Theory kupljen iz strani Microsofta in brž po zaključeni kupčiji so najavili nadaljevanje Senua’s Saga: Hellblade 2. Igra je bila prvič najavljena leta 2019 in takrat smo predvidevali, da bo tole še vedno manjši naslov, ki bi moral iziti v roku nekje dveh let, a očitno namerava Ninja Theory zadevo zdaj bolj izpopolniti, saj se jim ni treba obremenjevati s financami.
Igra je leta 2021 dobila prvi igralni napovednik, ki je bil impresiven, saj se je Senua borila proti večjemu trollu, grafično pa je bila zadeva videti naravnost neverjetno. Igralci vse od takrat čakajo na potencialni izid ali pa nov prikaz igranja in čeprav se je Ninja Theory pojavil na letošnji konferenci Xbox Games Showcase, so za igro Senua’s Saga: Hellblade 2 pokazali samo eno daljšo vmesno sekvenco.
Ta je sicer grafično in zvočno impresivna, a ne moremo si kaj, da ne bi po vsem tem času pričakovali nekaj bolj konkretnega, saj v bistvu vidimo samo kakšni dve sekundi dejanskega igranja, preostali čas pa poslušamo šepetanje glasov in čeprav video traja dobre štiri minute, se začne proti koncu že vleči kot dolg ponedeljek.
Senua’s Saga: Hellblade 2 potrebuje še nekaj kodiranja zato izid pričakujemo v 2024, igra pa bo izšla samo za PC in Xbox Series X.
Razvijalec Compulsion Games je eden tistih studiev, ki znajo preko napovednika dobro zrajcati igričarsko publiko, a paziti se je treba nato končnega izdelka, ki zna biti podpovprečen. Compulsion Games se je namreč rodil leta 2009 in je zagotovo najbolj znan po svoji igri We Happy Few, ki je imela hudo originalno idejo, zaradi katere smo vsi pričakovali nekakšno različico BioShocka, nakar smo na koncu dobili samo še eno preživetveno igro, ki je bila za povrh še izjemno slabo optimizirana in ni bila nikoli zares popravljena.
Njihov novi projekt nosi ime South of Midnight in stvarca je na Microsofotovi predstavitvi Xbox Games Showcase dobila intriganten napovednik, ki je v bistvu bolj dražilnik. Preko unikatne animacije, ki je videti kot nekaj, kar bi spočel um Tima Burtona, lahko vidimo ostarelega gospoda, ki je praktično okostnjak, med igranjem kitare, nakar se mu približa temnopolto dekle, ki ga povpraša za veliko pošastjo, ta pa se nato začne dvigati izza nje in je glede na senco naravnost titanska.
Dekle, ki ji je ime Hazel in bo tudi protagonistka tega naslova, se nato obrne in začne preko unikatne magije, imenovane Weaving, pripravljati močan urok, tu pa se dražilnik tudi konča. Iz videa smo tako dobili bolj malo informacij, se je pa režiser David Sears nato malce bolj razgovoril za spletno stran Xbox Wire in za njo objasnil, da se bo igra dogajala znotraj magične različice ameriškega juga, tako da ni za pričakovati visokih blokov in stavb, ki pripadajo velemestom, ampak zapuščene kolibe ter močvirje, polno aligatorjev ter magičnih zveri.
South of Midnight ni dobil prav nobenega datuma izida, tako da potrpežljivo čakamo na vsaj prvi igralni napovednik.
Na današnji konferenci Ubisoft Forward je postalo jasno, da so naslednja prava poglavja franšize Assassin’s Creed bržkone še leta stran, zato se bo za nekaj časa treba zadovoljiti s polnadaljevanjem Mirage, ki je bil nekdaj zamišljen kot dodatek za igro Assassin’s Creed Valhalla, a je kasneje postal svoj lastni naslov, ki bo zdaj poskušal zapolniti čas do naslednjega večjega poglavja.
Mirage bo spremljal zgodbo našega starega znanca Basima, v tej igri pa bomo spremljali njegovo odraščanje in njegov postopni trening, zaradi katerega je na koncu postal svetovno slavni morilec.
Našo avanturo bomo tokrat podoživeli znotraj mesta Bagdad, ki bo vsebovalo veliko visokih stavb, ulic, hiš in večjih palač, vse to pa izjemno prav pride najetemu morilcu, ki se želi stopiti s sencami, odstraniti svojo tarčo in jo nato čimprej popihati iz mesta zločina.
Mirage bo pošteno predrugačil igralno formulo in se bo znebil RPG razvoja lika ter izbiranju dialogov, razvijalci pa želijo preko njega poustvariti izkušnjo originalnih iger, kjer je bil poudarek na skrivanju in dejanskih umorih izbranih tarč.
V skoraj 8 minut dolgem igralnem posnetku lahko vidimo Basima med tekanjem po mestu, hitrem odstranjevanjem tarč ter uporabi raznoraznih pripomočkov. Sovraga bomo lahko zamotili z dimnimi bombami, mu nastavili past, najbolj pa se bo obnesel skok iz previsa, ki bo preko zapestnih nožev poskrbel za hitro deratizacijo. Basim se v igralnem posnetku niti enkrat ne zaplete v kakšen večji pretep, saj samo enkrat blokira udarec z mečem, nakar hitro zbeži stran. To zna pomeniti, da nas zna sovražnik hitro ubiti, na zgornji levi strani pa lahko vidimo, da bodo razne naloge vsebovale tudi podmisije tipa “opravi nalogo brez ene same poškodbe”.
Grafično je zadeva sicer videti malček zastarelo, kar je posledica tega, da bo Mirage tekel tudi na konzolah Xbox One in PlayStation 4 in to je najverjetneje tudi zadnji Assassin’s Creed, ki ga bodo te konzole še prejele. V igranje se bomo spustili že 12. oktobra, na PC-ju pa bo igra na voljo samo preko servisov Ubisoft Connect in Epic Games.
Morda najbolj razburljiva igra na kateri trenutno dela Ubisoft je Star Wars Outlaws, ki je bila najavljena včeraj na Microsoftovi konferenci Xbox Games Showcase, danes pa ji je francoski založnik namenil levji delež pozornosti, saj jo je prihranil za sam konec svoje lastne konference Ubisoft Forward.
Dobili smo vpogled v igranje, tako da smo se malce bolj intimno lahko spoznali z glavno junakinjo Kay Vess, ki bo kot najemnica in prebrisana tatica malce spominja na Hana Solota, le da je dekle veliko bolj gibčna in ne čaka, da jo kdo prvi ustreli s svojim blasterjem.
Družbo ji bo vedno delal srčkani mali Nix, za katerega že vidim, da ga bo ščitil na vse možne načine in gorje tistemu, ki bo proti majhnemu bitju nameril orožje ali grdo besedo. Ob strani nam bo stal še robot z imenom ND-5, ki mu očitno ne bo do šal in bo na sebi nosil frajerski plašč, kar je obleka, ki je na droidih ne vidimo pogosto.
Igralni posnetek na pokaže Kay, ki se tihotapi skozi opuščeno imperijsko bazo in vidimo lahko, da bomo nasprotnika lahko odstranili potiho, v nekaterih situacijah pa nam bo lahko pomagal tudi Nix, ki bo zmožen sprožiti razne oddaljene naprave ali pa bo za kratek čas zamotil nasprotnika. Šunjanje se v tem primeru ni obneslo, saj Kay opazijo, nakar se začne divja akcija, sestavljena iz streljanja ter boja od blizu. Naša junakinja na koncu skoči na speederbike, se odpelje do bližnje baze, kjer zaključi nalogo, a še pred tem zavrne ponudbo oficirke Imperija, kar nam na koncu prinese večjo denarno nagrado, a za kazen se za nami zapodi roka pravice, ki nas nato zasleduje celo v vesolje. Imperij se za nami zapodi celo s TIE Fighterji, kar je malce nenavaden odziv za preprosto tatico, ki je zavrnila dajanje podkupnine, a morda ima Kay do takrat že pošten sloves med imerijskimi enotami.
Tudi v vesolju ne bomo nemočni, saj bo naša ladjica, z zaenkrat neznanim imenom, lahko ustrelila nazaj in čeprav vsemirske bitke niso videti tako vznemirljive kot prej pokazana akcija na tleh, Ubisoft vseeno trdi, da bo tudi ta del tvoril velik del naše izkušnje in da bomo lahko med potovanjem med zvezdami lahko tudi raziskovali okoli zapuščene vesoljske postaje.
Star Wars Outlaws je videti spodobno in ustvarjanje odprtega sveta znotraj Vojne zvezd so mokre sanje marsikakšnega privrženca te filmske franšize. Na igranje bo treba še malce počakati, saj je igra napovedana za enkrat v 2024.
Založnik Ubisoft je na svoji današnji konferenci Ubisoft Forward največ časa posvetil svoji igri Avatar: Frontiers of Pandora, kar niti ni tako presenetljivo, saj je tole prvi pravi naslov, ki se dogaja znotraj vesolja Avatar in glede na to, da je ta franšiza po letih izostanka letos končno dobila svoj drugi del in je spet podirala rekorde pri kino blagajnah, licenca za kreiranje svoje zgodbe znotraj sveta Jamesa Camerona zagotovo ni bila poceni.
Da Ubisoft dela na igri vemo že dolgo, a danes smo prvič dobili igralni posnetek, ki je delo razvijalca Massive Entertainment pokazal v praktičnem smislu. Dobili smo v bistvu dva napovednika, od katerih je eden pokazal nekaj dejanskega igranja in treba je reči, da je Avatar: Frontiers of Pandora čudovit naslov, ki pa igralno ne bo prinesel neke revolucije.
Zanimivo je, da bomo igranje izvajali iz prvoosebne perspektive, igra pa bo v tretjeosebni pogled preskočila samo med jezdenjem talnih in zračnih živali. Svet je čudovit in če zna Ubisoft nekaj narediti prav je to oblikovanje širnih planjav, ki vsebujejo polno zelenja in zanimive, tokrat nezemeljske favne. Oboževalci Avatarja se boste tule zagotovo počutili kot doma, mapa pa bo razdeljena na različne predele, s svojimi lastnimi ekosistemi in plemeni Navijev.
Igranje pa je videti hudo podobno franšizi Far Cry. Čaka nas veliko strelske akcije, ki jo bomo lahko izvajali preko orožij, ki jih bomo izmaknili ljudem, moč pa bo uporabiti tudi lastne sulice in puščice, ki bodo tule presneto močne. Ta primitivna orožja so očitno dovolj močna, da kot za šalo odstranjujejo večtonske robote, v enem kadru pa Navi preko ene puščice zruši kar cel helikopter kar izpade malce nenavadno.
Potem je tu lov za živalmi, kovačenje in nadgrajevanje opreme, kuhanje naokoli pobranih sadežev in seveda osvobajanje sovražnih taborov iz rok sovražnih Homo Sapiensov, vse to pa bo pomagalo k celjenju Pandore.
Avatar: Frontiers of Pandora je videti kot sanjska igra za vse oboževalce Avatarja, a če ste morda že zdaj prenažrti formule igre Far Cry je morda pred nakupom pametno počakati na prve recenzije. Igra izide 7. decembra in je eden prvih Ubisoftovih naslovov, ki ne bo podpiral prejšnje generacije konzol.
Avowed je morda moja najbolj pričakovana igra, ki jo v rokah drži Microsoft in moje mnenje si deli še veliko drugih igralcev. Zadeva namreč nastaja v rokah razvijalca Obsidian Entertainment, ki velja za enega najboljših ustvarjalcev RPG-jev vseh časov in to je njihov prvi večji projekt, odkar jih je pokupil Microsoft, zaradi česar so končno lahko zavrgli skrbi glede financ in se osredotočili samo na ustvarjanje odlične igralne izkušnje, ki se bo, tako kot njihovi pretekli projekti, igrala še dolgo po njenem izidu.
Avowed je bil prvič uradno najavljen leta 2020 in po treh letih smo zanj končno dobili tudi igralni napovednik, ki pa nas je večino ujel dokaj presenečene. Tisti prvi dražilnik izpred treh let nam je namreč najavil odraslo igro, ki bo nekakšna izpopolnjena kopija Skyrima, le da bo vsebovala bolj napredno štorijo, po čemer je Obsidian navsezadnje tudi najbolj znan. Odrasla zgodba je navsezadnje tudi logična, saj se bo Avowed štorijalno napajal iz iger Pillars of Eternity, ki so polne političnih spletk in odraslih tem tipa: v deželi se je pojavila nova kuga, ki novorojenčke oropa duš.
Prvi igralni posnetek pa navrže dokaj risankast, morda že malce komičen ton, ki bi ga prej pripisali kakšnemu poglavju franšize Fable, kot pa odraslemu RPG-ju, ki naj bi bil Avowed. Ob prvem izrisu pokrajine in posejanih vijoličastih cvetlicah sem se spomnil na Obsidianov prejšnji naslov The Outer Worlds, ki je po mnenju mnogih njihova najslabša igralna izkušnja do sedaj.
Nekaj manjka tudi animacijam, saj lahko vidimo kadre bojevanja, tam pa je mahanje sekir videti brez potrebne težine in je celo videti malce slabše od 12 let starega Skyrima po katerem naj bi se Avowed zgledoval. Mimogrede, to zdaj ne velja več. Feargus Urquhart, ki je trenutni šef Obsidiana, je za PCGamer potrdil, da je Avowed bil sprva zamišljen kot njihova verzija Skyrima, a skozi čas so se zavedali, da je njihova moč v ustvarjanju globokih RPG-jev in ne odprtih svetov. Avowed je zaradi tega bolj podoben igri The Outer Worlds po kateri pa so se nemara zgledovali malček preveč.
Seveda znajo biti slabe slutnje takoj odpuščene, če bo Obsidian dostavil globoko zgodbo, z dobrimi RPG mehanikami in s svetom, kjer bodo naše odločitve nosile resnične posledice. Če jim bo vse to uspelo bomo videli enkrat v letu 2024.
So res že minila tri leta, odkar nam je Microsoft na sejmu E3 prvič pokazal kratki napovednik za ponovno obuditev franšize Fable? Čas res hitro mineva in razvijalec Playground Games, ki je znan po svoji seriji dirkačin Forza, med tem obdobjem o igri ni podal prav nobenih novih informacij. Zaradi tega so se začele pojavljati govorice, da je projekt padel v težave, Playground pa je skrbi vsaj malce pomiril s prvim igralnim napovednikom.
Komična nota teh iger očitno ostaja, saj je prenovljeni Fable videti kot tretjeosebna akcijska igra, ki se jemlje samo na pol resno, a res ne rabimo, da čisto vsak RPG pred nas pripelje odraslo štorijo. Da se bo vse vrtelo okoli dobrega humorja napove že uvodni obraz, ki pripada igralcu Richardu Ayoadeju, tega pa se spomnimo predvsem iz komične serije The IT Crowd. Richard tule igra nekega velikana, ki ga neznana junakinja obišče ko spleza na vrh fižolove bilke, nakar se začne divja akcija, ki se za našo junakinjo konča bolj klavrno.
Grafično je novi Fable videti spektakularno, saj lahko vidimo res visoko stopnjo podrobnosti izrisanih mečev in okvirjev, animacije med sabljanjem in šviganjem ognjenih urokov pa so videti nekaj, kar resnično pripada naslednji, no zdaj že trenutni generaciji konzol. Sumimo sicer, da bomo glavnemu junaku sami izbrali spol in obraz, saj je nastopajoča junakinja v napovedniku videti kot nekaj, kar je bilo narejeno znotraj ustvarjalnika likov in ne kot nekaj, kar bi bilo obraz te franšize.
Novi Fable nam je dolžan še kar nekaj odgovorov, na katere pa bo treba še počakati. Tako kot Clockwork Revolution izpod razvijalca inXile Entertainmenta tudi Fable nima prav nobene omembe datuma izida, tako da ga letos verjetno še ne bomo igrali.
Ko nam je Bethesda leto nazaj pokazala prvi igralni posnetek igre Starfield, na kateri na takšen ali drugačen način delajo že dve desetletji, so bila med igralci mnenja deljena. Po eno strani je obljuba o tisoč različnih planetih, ki jih lahko prosto raziskujemo hudo privlačna za vse navdušence znanstvene fantastike, po drugi strani pa je bilo videti, da je treba na igri narediti še veliko dela, saj je bilo streljanje videti hudo povprečno, sličice na sekundo pa nikakor niso bile videti stabilne.
Od takrat je preteklo eno leto in Bethesda je zopet stopila pod žaromete, tokrat pa je za nas pripravila skoraj uro dolg igralni posnetek, ki je od prejšnjega prikaza močno bolj impresiven.
Bethesda se je res spustila v podrobno predstavitev igralnih sistemov in čez čas smo se začeli spraševati, če ni morda vse skupaj že malce predobro, da bi bilo res. No, skoraj prepričani smo, da tista hvala o 1000 različnih planetih res drži, a skoraj prepričani smo, da bo na večini njih možno samo pristati, pobrati kakšne surovine in se nato odpeljati na enega od peščico planetov, ki bodo dejansko držali štorijalne elemente.
Začetek igralnega posnetka ni ne vem kako navdušujoč, saj sem ob skeniranju planetov in laserskemu vrtanju za surovinami dobil asociacijo na No Man’s Sky, ki je ravno tako veliko obljubljal, na koncu pa dostavil samo veliko plehke vsebine.
A bolj ko se je Bethesda začela spuščati v globine igralne formule, bolj so se moje oči širile od navdušenja. Tu so ogromni planeti, ki ponujajo cel kup okoli hodečih NPC-jev, ki nam bodo nudili glavne in stranske misije. Pri raziskovanju bomo lahko naleteli na skrite naselbine, ki bodo skrivale svoje dodatne naloge in zaklade. Potem je tu boj, ki je videti veliko bolje od prej. Različni planeti bodo ponujali svojo gravitacijo, kar bomo lahko izkoristili za boj, saj bomo preko raketnega nahrbtnika lahko frčali naokoli ali pa za raziskovanje težko dosegljivih predelov. Razvijalec je šel celo tako daleč, da nas bo sunek orožij v breztežnosti odrinil nazaj, poskrbljeno pa bo tudi za tiste, ki bi radi zavrgli akcijski pristop za nekaj bolj skrivalniškega.
A s tem smo se dotaknili samo stvari, ki se dogajajo na tleh. Moč bo tudi opremljati svojo vesoljsko ladjico in tudi z njo bomo lahko raziskovali bližnje vesoljske postaje, se po njih prosto sprehajali in trgovali, pretikali pa bomo lahko tudi kabine lastnega plovila, se pogovarjali s svojimi kompanjoni in pletli prijateljske vezi in celo romance. Ladjico bo moč tudi nadgraditi in ji pripasati bolj napredne sisteme, kot je denimo močnejši pogon, preko katerega bomo dosegli bolj oddaljene predele, nagrajevanje orožij pa nam bo pomagalo nasprotnika hitro spremeniti v vesoljski prah. A tudi tu bomo imeli izbiro, saj nam nasprotujočih ladij ne bo treba vedno uničiti, saj jih lahko raje spravimo v svojo lastno zbirko flote, nakar jih lahko shranimo ali pa prodamo za mastne denarce.
Igrali bomo lahko dobričino ali pa vesoljskega gusarja, oboje pa bo prineslo svoje prednosti in slabosti. Skladno s tem bo treba skrbeti za razvoj svojega astronavta, izbira naše zgodovine pa nam bo pomagala pri raznih dialogih in razpletih nalog.
Starfield je videti hudo impresivno in če je bila včasih Halo tista franšiza, ki je prodajala konzole Xboxe, je v trenutnem svetu to nalogo nedvomno prevzel Starfield. Microsoft ima končno pod roko neko ekskluzivo, ki bo pristašem Sonyjevih konzol sprožila lepo merico ljubosumja, Xboxaši pa so toliko bolj lahko veseli, saj bodo igro preko naročnine Game Pass poganjali že od prvega dneva izida. Vse niso samo pozitivne novice, saj bo tole še en naslov, ki bo na konzoli Xbox Series X dosegel maksimalno 30 sličic na sekundo. Dodatni minus so obrazne mimike, ki včasih niso dorasle sicer impresivni grafični podobi, a to bo morda razvijalec do izida še nekoliko izboljšal.
Ta je zdaj res hudo blizu, saj se bo pripetil že 6. septembra, poleg konzol Xbox Series S in X pa bo ta dan igra izšla tudi na PC-ju.
Skoraj tri leta po izidu igre Cyberpunk 2077 se razvijalec CD Projekt RED pridno pripravlja za lansiranje prve in edine razširitve, ki se bo imenovala Phantom Liberty. Ta dodatek bo nosil pomembno nalogo, saj bo želel poljski studio zopet prikupiti igralcem, ki so se jim z izidom originalne igre hudo zamerili.
CDPR zaradi tega ni ničesar prepustil naključju in namesto da bi na hitro skupaj sčarali nek DLC ter se nato spravili v delanje naslednjega poglavja, so zadnja tri leta v kovanje tega dodatka vložili vse moči. Zdaj se počasi pripravljajo na žetev vsega truda in če gre verjeti novemu napovedniku za Phantom Liberty znamo jeseni končno dobiti takšen Cyberpunk 2077, ki so nam ga obljubljali že na začetku.
Razširitev nam bo predstavila povsem novo zgodbo, ki se bo odvijala sredi nikoli prej obiskane četrti Dogtown, tja pa je zaradi nekega razloga strmoglavilo letalo predsednika države New United States. Našega junaka oziroma junakinjo V kontaktira skrivnostna oseba, znana samo kot Songbird, ta pa nam obljubi zdravilo za tisti okvarjeni biočip, ki ga nosimo v glavi, a v zameno moramo rešiti predsednika. Tako je vse pripravljeno za novo avanturo, ki jo CDPR opisuje kot vohunski triler, v njem pa bomo srečali cel kup novih in starih oseb. Med starimi znani je tu seveda Johnny Silverhand, ki ga bo zopet odigral Keanu Reeves, med novimi obrazi pa bo izstopal speči agent Solomon Reed, ki mu bo glas posodil Idris Elba.
Poleg nove zgodbe je razvijalec CD Projekt RED poskrbel za predelavo praktično vseh igralnih mehanizmov, ki so napajali originalno igro. Ti bodo uveljavljeni tudi v izvirni kampanji, tako da se lahko veselite povsem predelanega sistema veščin, oklepov in celo avtomobilov, ki bodo zdaj na sebi nosila orožja. Prihaja tudi dolgo obljubljeni predelani sistem policije, ki se bo zdaj zgledoval po igrah Grand Theft Auto, tako da bomo nabirali nekakšne zvezdice in bolj ko bomo poredni, bolj močni miličniki nam bodo za petami. Na najvišji stopnji se bo za nami zapodila specialna enota MaxTac, ob našem delanju kriminala pa znamo vsake toliko naleteti tudi na kakšnega močnejšega šefa.
Phantom Liberty tako ne bo samo dodatek, ampak v bistvu popoln preporod igre. Izid je načrtovan za 26. september, ni pa še jasno, ali bodo na isti dan izšle tudi posodobitve kot je predelan sistem policije ali pa bodo ti brezplačni popravki izšli skladno z dodatkom. V vsakem primeru bo igranje dodatne vsebine na voljo samo na PC-ju ter trenutni generaciji konzol, medtem ko je bila podpora za PlayStation 4 in Xbox One opuščena.
Razvijalca InXile Entertainment poznamo po igrah The Bard Tale in trojici naslovov Wasteland, zdaj pa se bo studio prvič spravil delati naslov, ki ga bomo igrali iz prvoosebnega pogleda in bo zgrajen znotraj pogona Unreal Engine 5.
Ta frišni projekt nosi naslov Clockwork Revolution in vsebuje dokaj unikatno premiso. Zgodba se odvija znotraj mesteca Avalon, ki je ostalo ujeto znotraj alternativne viktorijanske dobe, kjer za življenja prebivalcev skrbijo pridni roboti, ki so videti kot da jih napaja para. Prvi napovednik malce spomni na franšizo iger Syberia, le da tole ne bo avantura, ampak RPG, ki bo vseboval akcijski boj, ta pa se ne bo bal pričarati spektakularnih eksplozij, pri katerih bo kolesje ubogih avtomatonov letelo v vse smeri.
Nastopali bomo v vlogi neznane ženske, ki ima dovolj zatiranja revnih prebivalcev iz strani bogatega sloja, te pa nadzoruje zlobna Lady Ironwood. Zlobnico pa ne bo enostavno odstraniti, saj je enostavno preveč zaščitena, zato bomo preko posebne naprave lahko skočili v preteklost, nakar bomo spreminjali ključne trenutke in tako oblikovali novo prihodnost. Naša dejanja v preteklosti bodo močno vplivala na potek dogodkov, zaradi česar bomo lahko naleteli na več verzij prihodnosti, to pa bo predstavilo nove nasprotnike in celo spreminjalo okolico.
Clockwork Revolution je videti hudo zakomplicirana igra in razvijalec inXile bo imel polne roke dela že s tem, da bodo vse te niti, ki jih bomo spočeli preko našega igranja, smiselno prepletene in dovolj je že ena spodletela vrstica kode, da se ujamemo v neko časovno past, čigar posledice nam onemogočijo uspešen zaključek zgodbe. Prištejte k temu še njihovo neizkušenost z novim pogonom in akcijskim bojem iz prvoosebnega pogleda in dobite projekt, ki je za ta studio zagotovo največji izziv doslej.
Morda je ravno zaradi tega datum izida zaenkrat popolna neznanka in na Microsoftovi predstavitvi je bil to praktično edini naslov, ki ne vsebuje letnice izida. Vodja studia Brian Fargo je kasneje na blogu obrazložil, da je prikazano bilo vzeto iz pred-alfa različice igre, zaradi česar tega naslova verjetno ni za pričakovati vsaj do leta 2025.
Japonski razvijalec Ryu Ga Gotoku Studio je Microsofotovo konferenco Xbox Games Showcase izkoristil za uradno napoved že osmega poglavja serije Like a Dragon, ki se je včasih imenovala Yakuza, a se je nato s sedmim delom preimenovala, saj je želel studio zapeljati še v kakšno drugo smer kot pa samo v vode japonske mafije.
Osmi del se bo tako imenoval Like a Dragon: Inifinite Wealth in bo s sabo prinesel kar nekaj sprememb. Založnik SEGA je sicer že z izidom prejšnjega dela napovedal pošteno spremembo poteka bitk, ki se naj bi v franšizi Like a Dragon odvijala v poteznem načinu, medtem ko bo serije Judgment še vedno ohranila akcijski realnočasovni boj. Od takrat so se stvari malce zakomplicirale in trenutno niti ni jasno, ali bo Judgment še dobival nove dele in če ta obljuba glede poteznega boja velja tudi za Infinite Wealth.
Je pa prvi napovednik za aktualno poglavje razkril nekaj drugega: v glavno vlogo se bo vrnil junak Ichiban, ki ga je zaradi nekega razloga naplavilo na neznano obalo povsem nagega, tam pa s svojim mednožnim pitonom povsem zmede obiskovalce plaže, ki govorijo z ameriškimi glasovi. Glede na to, da Ichiban v napovedniku govori japonsko lahko sklepamo, da se bo serija Like a Dragon prvič preselila iz japonskih ulic v neko ameriško mesto, kar je morda največja sprememba v zgodovini te serije.
Kasuga Ichiban pa ne bo edini junak te igre, saj mu bo družbo delal tudi Kazuma Kiryu, ki smo ga dodobra spoznali v prvih šestih poglavjih serije Yakuza. Kiryu bo sicer še letos prejel čisto svojo lastno igro Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name, ta pa nam bo povedala njegovo zgodbo, ki se je odvila med šestim in sedmim delom.
Infinite Wealth izide šele enkrat v 2024, igrali pa ga bomo na PC-ju ter tudi konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X.
Prihodnost francoskega založnika Ubisofta sicer tiči v franšizi Assassin’s Creed, a vsake toliko razvijejo tudi kakšen originalen naslov. Francozi bodo tako preko igre Star Wars Outlaws prvič skočili v štorijalno vesolje Vojne zvezd, to partnerstvo pa bo spočelo tudi prvi Star Wars naslov, ki se bo dogajal v resnično odprtem in nelinearnem svetu.
Ubisoft je za Microsofotvo konferenco pripravil zgolj kinematografični napovednik, a ta je bil dovolj zgovoren, saj nam predstavi glavno junakinjo Kay Vess in njenega majhnega a hudo srčkanega živalskega spremljevalca Nixa, parček pa se spravi opraviti enega večjih ropov galaksije. Kay bo za te namene uporabila svojo ladjo, ki bo očitno vsebovala tudi nekatere druge kompanjone, med katerimi se bo znašel vsaj en robot na dveh nogah.
Čaka nas veliko akcije, ki jo bomo spremljali peš ali pa sredi vesoljskih bitk. Grafično in animacijsko je tole vsekakor videti kot AAA naslov, ki je podprt tudi z dobro uglašenimi glasovnimi igralci in res bo zanimivo videti, če lahko dobimo kvalitetno Vojnozvezdno avanturo, kjer bomo lahko opravljali glavne in stranske naloge ter tako zaživeli v odprtem svetu, ki bo omogočal cel kup raziskovanja.
Za razvoj skrbi razvijalec Massive Entertainment, ki ima vsekakor izkušnje pripeljati tak naslov do uspešnega zaključka, saj je v preteklosti razvil igre kot so Far Cry 3 ter dvojec večigralskih streljačin The Division 1 in 2. Da se le ne bodo ujeli v preveliko ponavljanje, kar je navadno večja rana Ubisoftovih iger.
Založnik je obljubil, da bo pokazal tudi nekaj igranja, a le na svoji konferenci Ubisoft Forward, ki se bo odvila danes, 12. junija.
Francoski založnik Ubisoft v sebi še dejansko premore nekaj originalnosti in po letih izdaj iger, ki niso kopirale samo sebe, ampak so se elementi franšiz Assassin’s Creed, Far Cry in Watch Dogs začeli kopirati med sabo, smo včeraj pri njih končno zabeležili nekaj svežine, saj smo dobili prvi napovednik za igro Prince of Persia The Lost Crown.
Gre za povsem svež naslov znotraj te franšize, ki je že dolgo na počitku, Ubisoft pa zdaj želi za njo zopet vzbuditi vsaj nekaj zanimanja. A The Lost Crown ne bo polnopravno nadaljevanje franšize kot so bile to igre The Sands of Time in The Warrior Within, ampak ločen naslov, ki bo v glavno vlogo postavil povsem novega, zabritega junaka, ki pa je enako gibčen kot originalni perzijski princ. Prav tako igranja ne bomo izvajali iz tretjeosebnega pogleda, saj bo tole 2.5 D platformščina, tako da bomo akcijo gledali iz stranskega pogleda, medtem ko bodo vmesne sekvence pričarale 3D dogajanje.
Igranje je videti presneto zabavno. Tekali bomo po stenah, se izogibali rezilom, skakali čez prepade, vmes pa bo treba narediti tudi nekaj pretepanja. Čakajo nas manjši in večji nasprotniki, pri šefih pa bo treba veliko vložiti v ples pravočasnega izmikanja in napadanja.
Igra The Lost Crown je več kot dobrodošlo poglavje franšize Prince of Persia – še posebej zato, ker je predelava prvega dela padla v večje težave in je po treh letih razvoj morala pričeti povsem na novo. Tega odvrtka pa letos še ne bomo igrali, saj je izid trenutno zakoličen za 18. januar 2024.
Na včerajšnji konferenci Summer Game Fest sem sedel pod isto streho kot igralec Nicholas Cage, kar je za večino gledalcev znotraj dvorane YouTube Theatre predstavljalo pravo čast, saj se ne zgodi velikokrat, da v živo gledaš Hollywoodskega igralca. A osebno sem bil veliko bolj navdušen, ko je na oder stopil Sam Lake, veliko manj znan Finec, ki pa je pri meni vtetoviran v spomin, saj je tole možakar, ki je svoj obraz posodil za igro Max Payne 1, kot vodja studia Remedy Entertainment pa zdaj dela na drugem delu interesantne grozljivke Alan Wake 2.
Remedy je včerajšnji dogodek izkoristil za prikaz prvega večja igralnega posnetka, dolgega več kot tri minute in iz prikazanega je jasno, da so se Finci močno zgledovali po nedavnih predelavah iger Resident Evil 2 in 3.
Kar niti ni tako čudno, saj je Remedy sam priznal, da je tole njihova prva preživetvena igra. V to zvrst bi morda lahko prišteli tudi prvi del, a tam nam ni bilo treba se preveč ukvarjati z razporejanjem surovin, saj so v glavnem pobirali strelivo in baterije za svetilke, kakšnega kombiniranja predmetov pa ni bilo.
Alan Wake 2 bo v tem pogledu malce drugačen, kar gre bržkone na račun nove junakinje Sage Anderson, ki je pod okriljem agencije FBI prišla raziskovati čudne dogodke znotraj mesteca Bright Falls. Igranje skozi njene oči je videti bolj počasno in metodično, atmosfera grozljivega mesta, ki ga naseljujejo prebivalci, ki jih je obsedla skrivnostna entiteta The Darkness pa pošilja srh po telesu. Vidimo lahko tudi nekaj akcijskega streljanja in zdi se, da se bo tokrat igra malce manj zanašala na našo svetilko in bo bolj pomembno natančno streljanje v glavo tistega stvora, ki nas trenutno napada.
Grafično je tole naravnost čudovit naslov in moram reči, da še nisem videl bolj realističnega upogibanja dreves med močnejšim vetrom. Vse to je podrto še z odlično zvočno podobo, ki jo bo veselje poslušati na kvalitetnih slušalkah.
Alan Wake 2 izide 17. oktobra, na PC-ju pa ga bomo igrali samo preko platforme Epic Games, saj je ta odštela denarce za njegov razvoj.
Včerajšnja konferenca Summer Game Fest, na kateri smo bili prisotni tudi mi, se je začela presneto udarno. In krvavo. Namreč nismo se še dobro namestili v svoje sedeže znotraj dvorane YouTube Theatre, že je na oder stopil Ed Boon, ki ga poznamo kot idejnega očeta pretepaške franšize Mortal Kombat, nakar smo na treh ogromnih zaslonih uzrli prvi igralni napovednik za najnovejši del Mortal Kombat 1.
Ta bo služil kot nekakšen preporod serije, saj se bo pretepanje med različnimi liki vrnilo na malce bolj realna tla, tako da se ne bomo kar že od začetka mikastili z bogovi. Gre za nekakšno alternativno dimenzijo, ki jo še vedno naseljujejo znani liki tipa Subzero, Scorpion in Raiden, le da so zdaj vsi po vrsti mlajši, se med sabo ne sovražijo in se v bistvu šele učijo svojih pravih sposobnosti.
Zaradi te alternativne zgodovine se je zgodba zasukala v smeri, ki je v teh igrah do sedaj še nismo videli. Smrtna sovražnika Subzero in Scorpion sta zdaj zaprisežena brata, Raiden pa ni niti približno tako močan in vseveden kot v prejšnjih delih in se v bistvu šele zdaj bližje spoznava z močjo elektrike.
Mortal Kombat 1 se bo od predhodnikov razlikoval tudi na račun novega igralnega sistema, imenovanega Kameos. Pri izbiri borca, ki ga boste tekom igre nadzorovali, boste zdaj lahko izbrali še sekundarnega nastopača, ki ga boste lahko tekom bitke vpoklicali za kakšno posebno in zanj značilno borilno potezo. Borca iz Kameos sistema sicer ne boste nadzorovali neposredno, a vseeno zna to biti lepa popestritev igralne formule, ki bo tule zopet krvava do obisti.
Fatalityji se seveda ne poslavljajo in igralni napovednik podrobno predstavi nekaj sila brutalnih in, treba je priznati, presneto originalnih usmrtitev, zaradi kateri je veliko gledalcev v publiki ostalo vidno očaranih. Grafična podoba je najboljša doslej, to pa pomeni, da lahko ob usmrtitvi vidite pokanje vsakega vretenca posebej.
Mortal Kombat 1 izide 19. septembra, na voljo pa bo za PC, PlayStation 5, Xbox Series X in Nintendo Switch.
Predelava igre Final Fantasy 7 je tako velika, da je bila razdeljena na različne sklope, ki bodo izšli leta narazen. Prvi del predelave je tako izšel leta 2020, drugi del, imenovan Rebirth, pa je šele včeraj dobil svoj tisti prvi igralni napovednik in bo tako za svojo izdelavo potreboval kar štiri leta – to je čas, ki je navadno namenjen produkciji kompletne AAA igre.
Rebirth bo bolj ali manj sledil stopinjam predhodnika, kar je lepo nakazal tudi včerajšnji napovednik. Naša druščina junakov, ki ji bo še vedno poveljeval Cloud, bo tokrat prvič stopila izza zidov Midgarja in se šla poditi skozi malce bolj odprte stopnje, ki bodo po obilnosti tudi večje. Ravno zaradi tega se bomo lahko usedli na živali chocobos, med raziskovanjem okolice pa bodo naši spremljevalci čebljali in se ukvarjali z uganko glede tega, kje je Cloud sploh bil zadnjih pet let.
Štorija igre Final Fantasy 7 je obsežna, podrobna in dolga, zato bo Rebirth šele drugi del celotne predelave, ki jo bo nato nasledil še tretji del. Ob tem je treba upoštevati tudi ločene naslove, ki sledijo zgodbam nekaterih drugih oseb: tu je denimo Crisis Core: Final Fantasy 7, ki je že dobil svojo lastno predelavo, začela pa se je tudi beta za mobilno igro Final Fantasy 7 Ever Crisis, ki jo bomo igrali na iOS in Android operacijskih sistemih.
Final Fantasy 7 Rebirth je bil sprva načrtovan za letos, a založnik Square Enix je včeraj najavil, da bo igra izšla v začetku 2024. Na voljo bo samo za konzolo PlayStation 5 in bo naravnost titanska, saj bo zasedla kar dva Blu Ray ploščka, kar pomeni, da bo na disku odgriznila med 100 in 200 GB prostora.
Franšize Expendables ne spremljam nekje od prvega dela dalje, zato sem bil kar pošteno presenečen, ko sem pri gledanju napovednika za film Expend4bles prišel do spoznanja, da je Sylvester Stallone do sedaj spočel že trojico teh filmov in se zdaj vrača še s četrtim delom.
Expend4bles se vrača po skoraj 10-letnem dopustu, saj smo tretji del, ki zaradi nekega razloga ni bil imenovan 3xpendables, gledali leta 2014. Stallone je bil že takrat star, danes pa jih šteje že 76, vendar pa ga to ne bo preprečilo pri pljuvanju frajerskih enovrstičnic in uprizarjanju dobro koordiniranih pretepov.
O zgodbi ni vredno preveč zgubljati besed, saj je tole franšiza, ki sloni na akcijskih prizorih in obujanju spominov na filmske igralce, ki so nas s svojimi akcijskimi filmi zabavali sredi devetdesetih in še prej. Zasedba plačancev se bo tako v novem filmu ukvarjala z zlobneži, ki želijo sprožiti jedrsko orožje, Stallone in kompanija pa jim bo to poskušala preprečiti.
Tokratna vrsta herojev je malce bolj ubožna kot prej, saj v napovedniku ne vidimo Willisa, Schwarzeneggerja in Norrisa, a nekateri stari znani obrazi se vračajo v podobi Stathama in Lundgrena. Prisotna pa bosta tudi dva novinca, saj bosta pred kamere stopila raper Curtis “50 Cent” Jackson in vedno prelestna Megan Fox. Slednja nam v uvodnih kadrih pokaže svojo gibčnost in videti je, da bo tule nekakšna različica femme fatale, ki bo ostalim članom ekipe kravžljala živce, a brez nje naloge ne bo moč opraviti.
Expend4bles nas bo v kinih zabaval od 22. septembra dalje.
Disney za nas pospešeno pripravlja novo serijo, ki bo vsaj malce zapolnila praznino znotraj franšize Vojne zvezd. Ta trenutno živi samo zaradi televizijskih izdelkov, saj na filmskem področju Disney nikakor ne more skupaj spraviti ekipe oziroma na mesto režiserja posaditi nekoga, ki bi imel dejansko vizijo popeljati Star Wars nekam, kjer nam ne bi bilo treba zopet gledati Skywalkerja in ostarelih herojev.
Star Wars: Ahsoka je nova serija, na kateri trenutno dela Dave Filoni, datum premiere prve epizode pa se hitro približuje, zato je napočil čas za novi dražilnik, ki obljublja veliko akcije, streljanja z laserji in mečevanje z žaromeči.
Dogajanje se bo vrtelo okoli glavne junakinje Ahsoke, ki jo bo tule zopet odigrala Rosario Dawson, ki je to vlogo že ekranizirala v seriji The Mandalorian. A Ahsoka ni rojstva doživela tam, ampak v risani seriji Rebels, kjer ji je družbo delala pisana zasedba prijateljev, večina teh pa se bo vrnila tudi v tem novem poglavju. Med njimi se bo znašel tudi igralec Lars Mikkelsen, ki je v risanki zvočno upodobil Thrawna in je eden od redkih igralcev, ki bo svojo risano vlogo preselil tudi v resnični svet.
Pričakujete lahko veliko povezav s serijama Rebels in Manalorianom, kar je nekako logično, saj Disney želi tudi v okolico Star Wars preseliti prepletanje zgodb iz vesolja Marvel. Vendar pa bo Ahsoka vseeno malce drugačna od Mandaloriana, saj bomo tule dejansko videli malce več pretepanja med Jediji in Sithi, tako da se lahko veselimo plesa živobarvnih sabelj.
Star Wars: Ahsoka bo premiero doživela 23. avgusta, seveda pa jo bomo lahko gledali samo preko pretočnega servisa Disney+.