🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 134

Asus ROG Rapture GT-AXE11000 – pošast brezžičnih usmerjevalnikov

0

Asusov brezžični usmerjevalnik ROG Rapture GT-AXE11000, ki ga poznavalci raje označujejo z besedo router, je postal prvi svoje vrste, ki ga je naša stran sploh opisala bolj podrobno. Gre namreč za specifični tip strojne opreme, o katerem veliko ljudi sploh ne razmišlja, kaj šele da bi iskala o njem neke podrobne recenzije. Vendar pa sem si za ROG Rapture GT-AXE11000 vseeno vzel svoj čas, saj sem si vedno želel v sobi držati router, ki bi spominjal na tiste, ki smo jih videli znotraj epizode Hooli-Con v seriji Silicijeva dolina.


Specifikacije

Mrežni standardi: Wi-Fi 6E (802.11ax), Wi-Fi 6 (802.11ax)

Hitrost prenosa podatkov:

  • 2.4 GHz AX: 4×4 (Tx/Rx) 1024 QAM 20/40 MHz, do 1.148 Mbps
  • 5 GHz AX: 4×4 (Tx/Rx) 1024 QAM 20/40/80/160 MHz, do 4.804 Mbps
  • 6 GHz AX: 4×4 (Tx/Rx) 1024 QAM 20/40/80/160 MHz, do 4.804 Mbps

Frekvenca delovanja: tropasovna 2.4 GHz / 5 GHz / 6GHz

Teža: 1.782 g

Nakup: EIGRE.si


NAPOVEDNIK


Routerji so načeloma nerazburljiv strojne opreme, a ASUS se je odločil to spremeniti in prva stvar, ki jo opazite pri Rapturju je zagotovo njegov atraktiven izgled. Gre namreč za naravnost masiven izdelek, ki v širino in dolžino meri 26,4 cm, v debelino pa kar 7,4 cm. Tudi teža je konkretna, saj boste iz škatle vzeli 1,79 kg težak usmerjevalnik, vizualna privlačnost pa se tule ne ustavi.

Izdelek namreč krasi kar osem anten, ki jih lahko odstranimo in zadeva je res videti kot nekakšen mehanski pajek, ki zna vsak čas oživeti in jo popihati v najbližjo večjo špranjo. Robovi so odsekani, zgornji del pa krasita ASUS-ov logotip v RGB osvetljavi in rešetka, ki omogoča lažje hlajenje.

Te rešetke se nato preselijo tudi ob strani naprave, tako da Rapture res nima bistvenih težav s hlajenjem in med našim testiranjem se ni bistveno segreval. Med rešetkami se nahajajo tudi vhodi in teh je v izobilju, kar tudi pritiče usmerjevalniku višjega cenovnega razreda. Na eni strani najdemo WAN vhod, ki podpira gigabitno hitrost ter dodaten vhod, ki podpira hitrosti do 2,5 Gbps. Na drugi strani najdemo štiri vhode Ethernet, medtem ko še eno stranico krasita dva USB 3,2 vhoda. Priklapljanje in odklapljanje kablov zna biti nerodno, a k sreči lahko vseh osem anten obračamo po mili volji, navsezadnje pa jih lahko tudi povsem odstranimo.

ROG Rapture
Tole vsekakor ni majhna naprava in pred nakupom se je dobro prepričati, da imate sploh za njo prostor.

Rapture GT-AXE11000 je tripasovni usmerjevalnik, ki ga lahko uporabimo povsod, a seveda vam že zunanjost in dizajn povesta, da bodo od njega največ odnesli igralci, ki imajo res visoke zahteve. Podprti so pasovi 2,4, 5 in celo 6 GHz. Pri 2,4 GHz boste gledali v številko 1,148 Gbps, 5 in 6 GHz pa znata ves stisniti hitrosti do 4,804 Gbps. Teoretično zna tako Rapture GT-AXE11000 prepustiti do nekje 11 Gbps, kar so hitrosti, ki jih težko presežejo tudi največje LAN zabave. Vendar pa se zna to spremeniti v prihodnosti in morda bi kdo ob igranju počel še kaj drugega, kot je denimo pretočno predvajanje filmov preko Netflixa ali pa delanje prenosa v živo na Twitchu. Takrat takšna prepustnost pride izjemno prav, kar smo spoznali tudi na našem nedavnem dogodku Gaming POPUP v Supernovi Rudnik.

Namreč na prejšnjem dogodku smo imeli kar nekaj težav z internetom, ki niso izvirale samo iz hitrosti ampak so se nanašale tudi na nenačrtovano zaplete iz strani obiskovalcev. Slej ali prej se usede nekdo za računalnik, ki začne prenašati igre, ki jih ni na PC-ju in če jih to naredi nekaj hkrati, na internetnem prometu kmalu nastane gneča in trpeti začnejo čisto vse povezave.

Ravno zaradi tega smo na Gaming POPUP #2 zvlekli ravno usmerjevalnik Rapture GT-AXE11000, ki smo ga posadili pod televizor, zaradi njegove glomaznosti pa so nas nekateri obiskovalci začeli spraševati, ali je to nemara kakšna nova konzola.

ROG Rapture
Usmerjevalnik smo uporabili na našem zadnjem dogodku in ljudje so upravičeno spraševali, če je to morda nova konzola.

Vendar pa je Rapture imel veliko bolj pomembno nalogo kot pa samo poganjanje Fortnita. Prenašati je moral namreč promet šestih PC-jev, ki so hkrati poganjali igre kot so Fortnite in League of Legends, zraven pa je moral še skrbeti za povezavo treh konzol PlayStation 5, en VR sistem in dva dirkalna simulatorja. Da bi bila zadeva še bolj zanimiva je moral preračunavati tudi podatke igre Microsoft Flight Simulator, ki pri risanju talnih map potrebuje neprestano povezavo na internet, saj od tam pretaka silno velike in realistične teksture mest in druge okolice.

In Rapture GT-AXE11000 je vse te svoje naloge opravil z odliko: brez zatikanja ali pa kakršnihkoli izpadov. Router se ponaša z res nizko latenco, kar gre tudi na račun njegovega sistema Game Boost, ta pa da v internetnem prometu prednost vsem igričarskim sistemom, ki so nanj povezani z Ethernet kablom.

Vhodov je dovolj, da bodo zadostili vsem vašim potrebam.

Na programski strani vsebuje Rapture GT-AXE11000 kar nekaj priboljškov. Vključena je denimo podpora za AiProtection, antivirusnik, ki lahko zazna in ustavi staro in novo zlonamerno kodo. Prvo nastavitev usmerjevalnika boste spočeli na PC-ju in sicer preko posebne strani, ki bo delovala preko brskalnika. Po uvodnih nastavitvah se vam bo odprlo celo morje različnih možnosti, preko katerih boste lahko spočeli cel kup nastavitev, zmožni pa boste tudi spremljanja raznih statistik spletnega prometa. To pride zelo prav pri LAN zabavah in prej opisanih komplikacijah, kjer nekdo začne pretakati podatke, saj lahko točno vidite, na kateri pas so priključene določene naprave in katere cuzajo največ internetnega prometa. Dostop do usmerjevalnika si lahko nato nastavite tudi preko namenske aplikacije, kar smo prav tako plodno izkoristili na našem dogodku, saj se ti ne da vedno odpirati prenosnika.

ROG Rapture
Programsko opremo poganjamo znotraj brskalnika, na voljo pa je tudi aplikacija za telefone.

Žal je uporabniški vmesnik dokaj nepregleden. Nosi tisti tipični izgled, ki je soroden vsem izdelkom znotraj serije Republic of Gamers in zame osebno so nekatere nastavitve, ki bi morale biti v ospredju, skrite za nekimi odročnimi meniji ali pa so določene funkcije vmesnika preprosto preslabo razložene. Ta igričarski izgled mi je šel na živce že pri opisovanju ASUS-ovega telefona in težave mi je povzročal tudi tule.

Poleg nepreglednega vmesnika se moram potožiti tudi nad ceno. Asus ROG Rapture GT-AXE11000 zase zahteva skoraj 600 € in čeprav resda ponuja cel kup nastavitev in boste s tem usmerjevalnikom vlagali tudi v prihodnost, se mi zdi cena vseeno malce presoljena. Prav tako njegova velikost in teža ne bosta všeč ravno vsem, zato si je zadevo pred morebitnim nakupom pametno najprej v živo ogledati in se prepričati, da boste usmerjevalnik sploh namestili na svojo mizo ali omarico.

Twitter račun igre Need for Speed je nenavadno agresiven

0

Navajeni smo, da so Twitter računi raznih podjetij in njihovih izdelkov dokaj sterilne zadeve, saj služijo predvsem temu, da na splet vržejo zadnji napovednik ali pa kakšno opravičilo zaradi vnovične prestavitve izida, drugače pa s svojimi sledilci navadno ne interaktirajo.

Vendar pa vsake toliko naletimo na kakšnega osebka, ki zna voditi družbena omrežja na malce drugačen način in sicer takšen, ki ob dobrih in premetenih objavah samo še dodatno vzbudi zanimanje za igro. Recite kar hočete za Cyberpunk 2077, a tisti, ki je upravljal s Twitter računom pred izidom igre, je svojo nalogo opravil z odliko in ni dvoma, da je šlo kar nekaj dobička od začetne prodaje tudi na račun njegovih zabavnih objav.

Nekaj takšnega je zdaj poskušal tudi založnik EA, ki je za promocijo igre Need for Speed Unbound za Twitter zaposlil nekoga, ki ga ni strah zapisati kakšne kontroverzne izjave. Pozornost do njegovih Twitter izjav je naprej izpostavila spletna stran Dextero in v njihovem tvitu lahko vidite kar nekaj malce agresivnih, a vseeno zabavnih izjav, ki jih je podal uradni Need for Speed profil.

Upravitelj Twitterja je tako enemu od sledilcev navrgel, da ima “milkshake” možgane, ta mu je nato odgovoril, da je EA “milkshake” podjetje, nakar mu je Twitter profil navrgel, da naj se joka ali pa kupi igro po polni ceni, saj je njemu vseeno. Izmenjava je bila nato končana, ko je Kylo spisal dolgo objavo glede tega, kako je EA neprofesionalno podjetje, a očitno se Need for Speedu tega vsega ni dalo brati.

Takšnih izjav se je nabralo še več, zato so se nekateri začeli spraševati, da ni morda vse skupaj samo neka načrtna oglaševalska kampanja iz strani EA-ja. Need for Speed Unbound se namreč vrti okoli mladih dirkačev, ki jim je vseeno za organe pregona in na splošno se bodo za volanom mudili uporniki, ki jim je vseeno za družbene norme.

Žal je na koncu vse skupaj pokvaril EA, saj je očitno enemu od uradnikov zmanjkalo poguma in na Twitterju so zapisali, da jih je navdušenje nad igro pripeljalo do nekaterih nepremišljenih izjav, zaradi česar se opravičujejo. Račun je od takrat tiho, zato se sumi, da je bil pogumen Twitteraš odstranjen iz svojega položaja.

Microsoft priznal, da ima PlayStation boljše ekskluzive

0

Saga Microsoftovega nakupa založnika Activision Blizzard še zdaleč ni končana in zdi se, da praktično vsak dan prihaja do novih zapletov, ki Philu Spencerju, šefu Xboxa, ponoči kratijo spanec.

Kupčija, ki naj bi bila vredna 69 milijard dolarjev, ni všeč marsikomu, še najbolj pa se pri njej pritožuje Sony. Ta je glede nakupa zagnal cel vik in krik, saj bi ob tem prevzemu Microsoft pod lastništvo dobil tudi franšizo Call of Duty, to pa Sony označuje za enega od temeljev igričarske industrije, ki enostavno nima konkurence. Prevladuje strah, da bi preko tega lahko Microsoft ustvaril monopol na trgu, to pa je seveda pritegnilo pozornost regulatorjev po celem svetu, čigar naloga je ravno izogib takšnim situacijam.

Microsoft se sicer zagovarja, da Sony malce pretirava in podal je že cel kup obljub, da bi ob prevzemu založnika Call of Duty še vedno izhajal tudi na konzolah PlayStation. Vendar pa to tekmeca ni zadovoljilo in tako se kreganje nadaljuje, preiskave iz strani nadzornih organov pa postajajo vse bolj obširne.

V kupčijo je najprej bolj globoko pogledal regulator za konkurenčnost in trge znotraj Združenega kraljestva, ta pa je zdaj na svoji spletni strani javno objavil izjavi tako Microsofta, kot tudi Sonyja, vsak od njiju pa je predstavil svoja stališča.

Kar 111 strani dolg dokument iz strani Microsofta je še posebej zanimiv, saj je v njem Microsoft zapisal, da ima PlayStation kar nekaj ekskluziv in veliko teh je višje kvalitete kot pa tisto, kar ponuja Xbox. Pri tem so bile izpostavljene igre kot so The Last of Us, Ghost of Tsushima, God of War in Spider-Man, vse to pa so med najbolj prodanimi naslovi znotraj Evrope.

Microsoft se tule ne laže, saj sta konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X izšle nekje istočasno in Sony je medtem res izdal cel kup dobro prodanih ekskluziv, med katere poleg prej naštetih zadev lahko prištejemo tudi igri Ratchet and Clank: Rift Apart, Horizon: Forbidden West in Returnal, medtem ko je Microsoft v teh dveh letih proizvedel čuda malo izdelkov. Leto 2022 je bilo za njih še posebej žalostno in celo Phil Spencer je v intervjuju priznal, da je preteklo že preveč časa od njihovega zadnjega večjega naslova. Letos sta edini res pravi ekskluzivi prišle iz strani razvijalca Obsidian, ki je na trg poslal preživetveno igro Grounded in grafično avanturo Pentiment, a nobena od teh iger ne bo podrla prodajnih rekordov.

Zanimivo je videti, da Microsoft javno izjavi, da njegovi izdelki niso ravno najboljši, a te besede mu ne bodo pomagale pri odobritvi kupčije. Pred kratkim je nakup začela preučevati tudi EU, spletna stran Politico pa zdaj poroča, da se bo v dogajanje vmešala tudi ameriška zvezna komisija za trgovanje FTC, ki naj bi proti Microsoftu vložila protimonopolno tožbo.

The Witcher 3 predelava končno dobila igralni napovednik

Zdi se, da o nadgradnji za igro The Witcher 3 govorimo že celo večnost, medtem pa nam razvijalec CD Projekt RED ni želel pokazati niti enega igralnega posnetka, deležni pa nismo bili niti slike. Vse to se je spremenilo včeraj, ko so Poljaki zagnali prav poseben prenos v živo, v njem pa smo lahko končno tudi od bližje videli vse nadgradnje, ki jih bo prejela posebna izdaja igre z imenom Complete Edition.

The Witcher 3 je danes star že 7 let, a je še vedno videti odlično. To še posebej velja za PC, kjer se igralci lahko že vse od izida zabavajo v ločljivosti 4K pri 60 sličicah na sekundo, zdaj pa bodo teh dobrot deležni tudi vsi tisti, ki bi avanture Geralta radi podoživeli na konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X.

Nadgradnja prinaša kar nekaj večjih sprememb in največ je bilo storjenega na področju osvetlitve, saj bomo zdaj gledali v famozne ray tracing učinke, ki bodo tukaj razprostri skozi celoten svet in ne samo znotraj nekaterih scen. Poznavalci temu sistemu rečejo RTGI oziroma Ray Tracing Global Illumination in takšnega osvetljevanja so se v preteklosti že poslužile igre Metro Exodus, Cyberpunk 2077 in Dying Light 2. Zaradi tega lahko ob vseh vklopljenih učinkih pričakujete visoke sistemske zahteve in zanimivo bo videti, če bo takšna slika na konzolah omejena na 30 sličic na sekundo.

Poleg lepše grafike nas čakajo tudi popravki hroščev in nekaj nove vsebine, ki se napaja iz Netflixove serije. Pozorne oči gledalcev so že ujele en kader, kjer lahko vidimo tiste smešne oklepe vojakov Nilfgaardiana, CDPR pa bo omogočil tudi menjavo izgleda nekaterih likov – Jasperja bomo lahko denimo zamenjali za vizualno podobo tistega, ki ga gledamo na Netflixu.

Izboljšave so se pojavile tudi drugje. Uporabniški vmesnik je bil predelan in na mapi bomo lahko zdaj skrili vse tiste ikone vprašajev, po novem pa bomo lahko določene elemente vmesnika povsem skrili iz zaslona in jih priklicali samo takrat, ko jih bomo potrebovali. Prenove je bil deležen tudi boj in zdaj nam za proženje magije ne bo treba vsakič priklicati menija, nekaj sprememb pa je bila deležna tudi kamera.

CDPR je dodal še posebno možnost fotografskega načina, napredek skozi igro pa bo zdaj deljen med konzolami in PC-jem, tako da boste kupci večih kopij igre lahko igranje nadaljevali iz enega shranjenega položaja.

Kar veliko priboljškov za nadgradnjo, ki bo povsem brezplačna. The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition izide 14. decembra, za brezplačno nadgradnjo pa lahko že ta hip skočite na Steam, kjer se ta igra, v sklopu Steamove razprodaje, prodaja za pičlih 6 €.

Grozljivka The Callisto Protocol bo nekatere usmrtitve prodajala kot DLC

0

The Callisto Protocol je definitivno ena mojih najbolj pričakovanih iger letošnjika, saj gre za preživetveno grozljivko, ki je nekakšen duhovni naslednik serije Dead Space. Na njej je vodilno vlogo prevzel možakar Glen A. Schofield, ta pa je bil tudi idejni oče Dead Spaca, ki bo prav tako januarja prejel novo izdajo, čeprav le v obliki predelave prvega dela.

Za igro smo do sedaj prejeli že kar nekaj napovednikov in glede na videno, bo zadeva enako brutalna in krvava kot igre, po katerih se zgleduje, razvijalec Striking Distance Studios pa bo v aspekt realističnega razkosavanja trupelc vložil še nekaj dodatnega napora, saj bo nekatere usmrtitve glavnega junaka Jacoba in tudi sovražnikov prodajal kot dodatni DLC.

Te usmrtitve so krasile že Dead Space in še vedno se spomnim, ko me je enkrat sredi preigravanja pokončala glava, ki se je premikala s pomočjo lovk, nakar sem bil deležen prav posebne animacije, ko so mi njeni tentakli odbili glavo, nato pa se je vsiljivec zasidral v zdaj nezasedeni vrat in Isaac se je tako spremenil v hodeča zombija.

Ravno takšno brutalnost očitno zdaj zahtevajo igralci The Callisto Protocola in razvijalec jim je na želje odgovoril preko sezonske prepustnice. Ta bo s sabo prinašala dva skupka posebnih usmrtitev, ki jih bomo lahko gledalci tako na Jacobu, kot tudi sovražnikih. Kupci DLC-jev bodo za Jacoba prejeli 13 novih usmrtitev, medtem ko bodo okoli hodeči kadavri razpadali v 12 novih eksekucijah.

Sezonska prepustnica s sabo prinaša tudi nekatere nove preobleke za oklepe in namig na dodatek, ki bo s sabo prinesel nekaj zgodbe. Pri vsem tem so se pojavile skrbi, da je morda razvijalec te animacije preprosto odrezal iz glavne igre in jih sedaj prodaja kot dodaten zaslužek, a Glen pravi, da temu ni tako.

Igra je nedavno najavila tudi svoje uradne strojne zahteve, na PC-ju pa bo za varnost skrbela zaščita Denuvo. Igra izide 2. decembra, strojne zahteve pa si lahko ogledate spodaj.

Minimalne zahteve

  • OS: Windows 10/11 64-bitni
  • Procesor: Intel Core i5-8400 ali AMD Ryzen 5 2600
  • Pomnilnik: 8 GB RAM
  • Grafična kartica: NVIDIA GeForce GTX 1060 ali AMD Radeon RX 580
  • DirectX: Verzija 11
  • Disk: 75 GB prostora

Priporočene zahteve

  • OS: Windows 10/11 64-bitni
  • Procesor: Intel Core i7-8700 ali AMD Ryzen 5 3600
  • Pomnilnik: 16 GB RAM
  • Grafična kartica: NVIDIA GeForce GTX 1070 ali AMD Radeon RX 5700
  • DirectX: Verzija 12
  • Disk: 75 GB prostora – priporočen SSD

Valheim končno prejel razširitev Mistlands

0

Vikinška igra preživetja Valheim je februarja lani naravnost eksplodirala na trgu in nekaj časa se je zdelo, da čisto vsak, ki je kdaj doživel bližnje srečanje z miško in tipkovnico, govori samo o tem naslovu. Twitch je bil poln streamerjev, ki so po dolge ure preigravali samo to igro, igričarske strani pa so pridno popisovale vse nasvete, ki vam pridejo prav ob prvem preigravanju.

Vendar pa je imel Valheim en majhen problem: izšel v stanju Zgodnjega dostopa, za razvoj pa je skrbel majhni švedski studio Iron Gate Studio, ki ga je sestavljala samo 5-članska ekipa. Ti so se nenadoma znašli pod hudim pritiskom, saj je bila izdana vsebina hitro preigrana, igralci pa so zahtevali več. Vendar pa Iron Gate Studio ni šel po poti drugih studiev, ki so v preteklosti naleteli na tako nepričakovan uspeh. Ekipe namreč niso razširili, ampak je razvijalec ostal majhen in razvoj je bil zaradi tega nekoliko počasnejši.

Valheim je šele septembra prejel večjo posodobitev Hearth & Home, a ta ni s sabo prinesla tistega, kar so igralci najbolj zahtevali: nov del mape. Na to je bilo treba čakati vse do včeraj, ko je Iron Gate Studio ponosno najavil, da je dodatek Mistlands končno postal na voljo vsem lastnikom kopije igre.

Mistlands s sabo prinaša cel kup nove vsebine. Poleg nove okolice, ki se ponaša tudi z novim glavnim šefom, vas čakajo tudi frišna orožja, dobrine za kovačenje, sveži sovražniki in nov tip temnice. Celoten seznam sprememb si lahko preberete na uradni strani, razvijalec pa opozarja, da se bo nova okolica Mistlands lahko generirala samo na območju mape, ki je še niste raziskali. V primeru da ste že pretaknili vsak kotiček sveta, potem bo treba začeti povsem novo igro.

Treba se je tudi zavedati, da je Mistlands zaenkrat na voljo samo v testni fazi, tako da boste za igranje morali najprej igro v Steamu klikniti z desnim klikom in izbrati možnost “Properties”. Nato izberete zavihek “Betas” in znotraj vtipkajte kodo “yesimadebackups” (brez narekovajev).

Žal še nimamo datuma, kdaj točno bo Valheim izšel v celoti, bo pa igra naslednje leto prispela tudi na konzole Xbox One in Xbox Series X.

ArcheAge 2 uradno najavljen in tule je prvi napovednik

0

MMO ArcheAge je slabih deset let nazaj očaral lep del sveta, saj je ta masivna večigralska igra pokazala, da lahko v enem naslovu združiš naravnost čudovito grafično podobo, akcijski boj, ogromen svet in napredne igralne mehanike, kot je kupovanje zemljišč, na katerih si lahko nato zgradil svojo hišico in plovbo s čolni in ladjami, ki je potekalo organsko in ga niso prekinjali kakšni nalagalni zasloni.

Žal pa je bil to korejski MMO in ta je bil igralcem sicer ponujen brezplačno, zaradi česar so se ob odprtju strežniki naravnost šibili pod navalom igralcev, zlagoma pa je igra zašla v P2W vode, tako da tisti, ki so se želeli zabavati brezplačno, enostavno niso bili zmožni konkurirati plačljivim igralcem.

ArcheAge je zaradi tega zapustilo kar nekaj ljudi, vendar pa ima original še danes zdravo igralno bazo, razvijalec XLGames pa je se je po desetletju odločil napovedati nadaljevanje ArcheAge 2.

Drugi del je pred kratkim dobil tudi prvi napovednik in ob res fantastični podobi je težko ostati ravnodušen – čeprav nam je že zdaj jasno, da bo tudi nadaljevanje ponujalo cel kup mikrotransakcij. Bo pa XLGames za dvojko spočel cel kup izboljšav in ohranil tiste prvine, ki so iz originala naredili enega najbolj igranih MMO-jev na trgu.

ArcheAge 2 tako ne bo samo omogočal kupovanje parcel in gradnjo hiš, ampak bodo igralci lahko s svojim klanom postavili cele vasice. Odprt svet, brez prekinitev z nalaganji stopenj, bo še vedno tu, grafična podoba pa bo resnično nekaj najlepšega znotraj MMO žanra, saj bo vse skupaj poganjal Unreal Engine 5. Iz napovednika lahko vidimo, da se tudi akcijski boj ne poslavlja in sekanje s sekiro je videti slastno, vsakega pošastka pa bomo lahko pokončali s spektakularno potezo v slogu God of Wara.

ArcheAge 2 je na žalost še daleč od finalnega izida, saj ga razvijalec XLGames namerava spočeti šele enkrat v 2024, do takrat pa se lahko še vedno pozabavate v igranju originala.

Steamova jesenska razprodaja je zdaj nared

0

Digitalna trgovina Steam je zagnala svojo jesensko razprodajo ravno v času, ko je velik del Slovenije pobarval sneg. Brez skrbi, prihajajo tudi tradicionalna zimska znižanja, a pred tem bo treba denarnico odpreti za nekatere akcijske jesenske popuste, ki jih, kot običajno, lahko merimo v tisočih naslovih.

Nekaj najbolj zanimivih popustov smo našteli spodaj.

Med popusti zagotovo izstopa igra Gotham Knights, ki še ni stara niti mesec, pa je že znižana za skoraj polovico, kar verjetno pomeni, da Warner Bros. ni preveč zadovoljen s prodajo in samo upamo lahko, da bo v naslov vnesel še kakšno posodobitev in morda celo odobril izdelavo kakšnega dodatnega DLC-ja.

Poleg razprodaje prinašajo jesenska znižanja tudi glasovanja za najboljše igre leta. Steam Awards bo tudi letos izbral eno najboljšo igro leta, ki bo iz strani publike nabrala največ podpore in že zdaj je praktično vsem jasno, da bo to postal Elden Ring. Trenutno sicer poteka še eno glasovanje za igro leta, ki je sestavni del podelitve The Game Awards, kjer Elden Ringu konkurirata vsaj še God of War Ragnarok in Horizon Forbidden West, a ti dve igri se ne kvalificirata za Steamove nagrade, saj na PC-ju (še) nista izšli.

Glasovanje za najboljšo igro Steama lahko izvedete tukaj, tam pa boste našli še kup drugih kategorij, ki se od lani niso spremenile. Izglasovani favoriti bodo nato prešli v finale, kjer jim boste podelili dokončne glasove, to pa se bo zgodilo med zimsko razprodajo. Zmagovalci bodo nato razglašeni 3. januarja 2023.

Tako glasovanje, kot tudi razprodaja se zaključita 29. novembra.

Talking Tom Time Rush decembra prihaja v trgovino AppGallery

0

Najnovejša igra v priljubljeni seriji Talking Tom & Friends, Talking Tom Time Rush, je zdaj na voljo za predregistracijo v trgovini z aplikacijami AppGallery. Težko pričakovana nova igra bo na voljo za prenos in igranje po vsem svetu od 1. decembra dalje.

V novi igri se govoreči maček Tom s prijatelji poda na neverjetno potovanje skozi čarobna vrata in v lov za ukradenim zlatom po celem vesolju. Vseh šest priljubljenih likov je na voljo za igranje že od začetka, tako da lahko igralci tečejo, se izmikajo in pobirajo posebne moči s svojim najljubšim prijateljem, pri tem pa raziskujejo pisane nove svetove.

Poln izzivov, kot so odklepanje novih svetov in skrivnostnih stranskih poti, zbiranje nalepk ter pridobivanje nagrad, Talking Tom Time Rush obljublja vznemirljivo pustolovščino za vsakogar, ne glede na to, ali gre za zagrizene igralce, ki si prizadevajo za najboljši rezultat, ali za priložnostne igralce, ki želijo zgolj uživati v neskončni tekaški zabavi.

Izboljšan z dinamičnimi kreativnimi koncepti, odlično mehaniko igranja in neverjetnimi nagradami, bo Talking Tom Time Rush priljubljen pri celi družini. Za predregistracijo pojdite na Talking Tom Time Rush – Huawei AppGallery.

PARTNERSKA OBJAVA

Harrison Ford bo v filmu Indiana Jones 5 digitalno pomlajen

0

Digitalno pomlajevanje je bilo nekaj časa najbolj vroča tema Hollywooda, saj so režiserji in producenti filmov nenadoma odkrili, da lahko ostarele zvezdnike zopet pripeljejo pred kamere in jih povrnejo v njihov stari blišč. Vendar pa je temu sledilo spoznanje, da zadeva sicer ima potencial, a za trg še vedno ni povsem pripravljeno. To je postalo kristalno jasno v filmu The Irishman, kjer je glajenje gobic igralca Roberta De Nira privedlo do nekaterih impresivnih, a hkrati tudi malce smešnih rezultatov.

Morda pa je tehnologija v treh letih od izida Irishmana že bolj dozorela. To bo poskušal dokazati prihajajoči film Indiana Jones 5, ki bo v glavno vlogo pustolovskega arheologa zopet postavil legendarnega igralca Harrisona Forda, ki pa te dni šteje že 80. let.

Zaradi njegove starosti seveda ne moremo pričakovati, da bo Indy v novem filmu izvajal neke napredne pretepaške poteze in se med pregonom z ogromno kotalečo skalo s pomočjo zvestega biča vihtel čez zevajoče prepade. Izvajanje takšne akcije bo prevzela igralka Phoebe Waller-Bridge, ki bo v filmu igrala Heleno, Indyjevo vnukinjo, vseeno pa naš stari junak ne bo samo sedel v pisarni, kjer bo s povečevalnim steklom preučeval dokumentacijo.

Režiser James Mangold je za spletno stran Empire povedal, da bodo gledalci na račun naprednega digitalnega pomlajevanja videli tudi nove kadre dobrega, starega Indiane Jonesa. Peti del se bo sicer odvijal leta 1969, a v uvodu bomo skočili nazaj v 1944, kjer se bo Indy preganjal znotraj gradu, ki je poln nacijev.

Mangold je v intervjuju izjavil, da je želel v filmu poustvariti nekaj stare magije, ki sta jo leta nazaj izvajala George Lucas in Steven Spielberg in del tega je tudi adrenalinski tobogan, ki vsebuje Indiano Jonesa. Producentka Kathleen Kennedy je k temu dodala, da so želeli gledalcu takoj dati občutek, da se je znašel znotraj Indiana Jones filma in upa, da bo tehnologija pomlajevanja dostojna k temu izzivu.

Nad rezultati je navdušen tudi Harrison Ford, ki je povedal, da ta nova tehnika pomlajevanja prva, ki ga je prepričala, da to kar gleda na zaslonu ni samo računalniški efekt. K temu je še dodal, da je zadeva malce strašljiva, a da zaradi nje ne hrepeni po resnični mladosti, saj je vesel svoje starosti.

Indiana Jones 5 izide 30. junija 2023, Disney pa že zdaj razmišlja o razvoju povsem nove serije, kjer pa bi za arheološki klobuk moral poprijeti nekdo drug kot pa Ford.

Igra Postal 3 izginila iz Steama in originalni razvijalec je tega hudo vesel

0

Franšiza Postal je sicer znana marsikateremu igričarju, saj je v oko javnosti prišla ravno na račun svojih kontroverznih mehanik. V igričarski industriji ne najdemo ravno veliko naslovov, kjer bi lahko iz prvoosebne perspektive izvajali teror nad nedolžnimi prebivalci, na njih urinirali in jih naknadno še polili z bencinom in še zažgali.

O Postalu se je tako resda veliko govorilo, a prodajna uspešnica to ni bila. Za serijo je dolga leta skrbel razvijalec Running With Scissors, ki pa mu je za izdajo tretjega dela zmanjkalo financ, zato je pravice do franšize posodil ruskemu založniku Akella, ta pa je za razvoj najel zunanjega razvijalca Thrashmasters.

Rezultat je bila igra Postal 3, ki pa je bila tako zanič, da je praktično povsod požela negativne ocene, prodaja pa je bila tako slaba, da je leto po izdaji Akella morala razglasiti bankrot, k rakom pa je šel žvižgat tudi razvijalec Thrashmasters. Pravice je dobil nazaj originalni razvijalec, ki je nato spočel Postal 4, še danes pa se radi ponorčujejo iz tretjega dela in Running With Scissors se ga dejansko sramuje.

Težav za Postal 3 pa ni konec niti več kot 10 let po njegovem izidu. Igralci so namreč opazili, da je bila zadeva umaknjena iz prodaje na Steamu, Running With Scissors pa je situacijo razjasnil na Twitterju.

Postal 3 namreč ni bil samo zanič, ampak je zaradi nekega razloga vseboval tudi vsiljivo DRM zaščito, ki zahteva občasno preverjanje licence preko strežnikov. Ti so postali nedosegljivi, zaradi česar igra ni več delovala, temu pa je nato sledil umik iz Steama.

Running With Scissors je tega vesel kot radio, saj priznava, da je igra preprosto zanič in da zdaj ljudje vsaj ne bodo mogli več kupiti teh smeti. Razvijalcu je samo žal, da ni imel nadzora nad stranjo z igro, drugače bi zadevo pred izklopom strežnikov ponudili brezplačno. Razvijalec je vsem tistim, ki bi si vseeno želeli igranja Postala 3, svetoval, da igro preprosto piratizirajo.

Ubisoft se uradno vrača na Steam

0

Govorice so se izkazale za resnične in francoski založnik Ubisoft se po letih dopustovanja ponovno vrača na najbolj priljubljeno digitalno platformo z igrami – Steam.

Od te se je Ubisoft ločil že leta nazaj, saj mu preprosto ni bil všeč delež provizije, ki si jo je za vsako prodano kopije odtegnil Steam. Zato so se za prodajo svojih naslovov začeli zanašati na svojo lastno trgovino uPlay, ki so jo nato preimenovali v Ubisoft Connect, leta 2019 pa so sklenili kupčijo s trgovino Epic Games in začeli svoje naslove prodajati tudi tam.

Zamere so bile očitno vmes zglajene in včeraj je predstavnik Ubisofta za spletno stran Eurogamer tudi uradno potrdil, da se bodo nekatere njihove igre zopet pojavile na Steamu. Omenjeni so bili naslovi Assassin’s Creed Valhalla, Roller Champions in Anno 1800, za nobenega od njih pa ni bil napovedan datum izida.

Predstavnik je še dodal, da Francozi ves čas preučujejo trg in gledajo, kako bi lahko lahko dosegli svoje občinstvo, hkrati pa bi radi tudi ohranili svoj ekosistem znotraj trgovine Ubisoft Connect. To zna pomeniti to, da boste pri nakupu igre na Steamu še vedno primorani v dodano prijavo znotraj njihovega zaganjalnika, kar nekaterim zagotovo ne bo všeč.

Ubisoft pri svoji najavi seveda ni povedal, da ima založnik kar nekaj težav pri izdajanju novih iger. Sicer so napovedali kopico novih Assassin’s Creedov, a te igre so verjetno še leta stran, založnik pa se ubada tudi z vedno novimi prestavitvami naslovov: nazadnje se je to zgodilo za Skull & Bones, težave pa jim delajo tudi bolj enostavni projekti, kot je denimo predelava igre Prince of Persia: The Sands of Time. Zaradi vsega tega so dobički upadli in založnik si enostavno ne more več privoščiti izostanka iz največje platforme na PC-ju.

Ubisoft ni želel razodeti, kdaj točno se bo zgodila njegova vrnitev, a če bi ugibali, bi si izbrali datum 6. december. Takrat namreč izide še zadnja večja posodobitev za igro Assassin’s Creed Valhalla in ponovna izdaja njihovega zadnjega večjega naslova bi bila idealna iztočnica za bombastično vrnitev v objem Steama.

Need for Speed Unbound pokazal nekaj novega igranja

0

Novo poglavje serije Need for Speed je praktično že pred vrati in založnik EA je v zadnjem mesecu izdal že kar nekaj igralnih napovednikov, ki pokažejo kaj vse bo krasilo prihajajočo dirkačino Unbound.

Novi video je namenjen igralnemu načinu Speed Race, to pa so posebne in hudo nelegalne dirke, ki se skrivajo po raznih garažah, ki so posejane skozi mapo. Svoj dirkalnik bomo tako morali najprej pripeljati do mesta srečanja, vendar pa temu ne bo kar takoj sledil skok v kurjenje gum.

Najprej bo treba namreč kupiti svoj vstop v dirko, za te namene pa bomo morali odšteti nekaj dolarjev. Glede na to, da bo Unbound več kot očitno arkadna dirkačina, bodo denarci verjetno leteli iz vseh smeri, zato bo nakup vstopnice nekaj, kar nam ne bo hudo izcuzalo bančnega računa. Je pa vseeno pri predpripravi na dirko treba malce pozornosti vreči na merilnik “Heat”, saj vsaka od tekem s sabo privleče tudi določen nivo pozornosti iz strani zakona. Več kot bo dirka prislužila Heata, bolj bo med dirko tečen organ pregona, a po drugi strani bodo na koncu tudi nagrade večje.

Te si lahko še povišamo, če pred vsako dirko naredimo stransko stavo s kakšnim od drugih dirkačev, kar nam bo še bolj obogatilo končni izkupiček – seveda pa moramo stavo dobiti in dirko zmagati.

EA je pokazal tudi nekaj igranja in Need for Speed Unbound svoje igralne formule očitno ne namerava spreminjati. Dirkalni model je arkaden, tako da bo veljalo pravilo “gas do daske”, kakšno zaviranje pa se zgodi bolj po naključju. Spet bo očitno umanjkal pogled iz notranjosti avta, saj bi za kaj takega razvijalec moral poskrbeti za verno modeliranje vsakega avta posebej, tako da bomo gledali samo zunanjost avtomobila, razvijalec pa bo tokrat poskušal dirkanje popestriti z raznimi posebnimi učinki, ki gredo enim na živce, drugim spet ne – k sreči bomo lahko to grafiko po mili volji prilagajali svojim željam.

Need for Speed Unbound je videti kot v redu popestritev, a ne kaže neke resne revolucije dirkaškega žanra. Igra izide že 2. decembra in sicer za PC ter konzoli trenutne generacije.

Visoka udeležba na Gaming POPUP #2 presenetila tudi nas

0

Pretekli petek in sobota sta minila v znamenju vnovičnega igričarskega druženja, saj smo za vas pripravili že drugo srečanje Gaming POPUP, to pa se je tokrat odvilo znotraj nakupovalnega središča Supernova Ljubljana Rudnik in če ste se že veteran naših dogodkov, potem že veste, kaj vse se takrat dogaja.

Sredi hodnika smo uprizorili igričarsko oazo, ki so jo sestavljali PC-ji, konzole PlayStation 5 in Nintendo Switch, očala VR in glasno prdenje motorjev na dirkalnih simulatorjih. Standard torej, ki smo ga letos okrasili še z letalno palico za igro Microsoft Flight Simulator in ekstra močnim PC-jem, ki je v sebi držal najnovejšo grafično kartico RTX 4090.

Roko na srce smo na tem dogodku pričakovali manj obiskovalcev, saj je Rudnik vendarle malce bolj umaknjen od naše prejšnje lokacije in v zgodnjih jutranjih urah se nam je zdelo celo prav, da smo tokrat za igranje pripravili dva PC-ja manj kot prej. A to odločitev smo hudo obžalovali popoldne, ko se je nad nas zgrnila cela gruda obiskovalcev, ki so se želeli čimprej predati igričarskih užitkom.

Obisk je presenetil celo nas, saj se je v popoldanskih urah zgodila popolna nevihta. Najprej je bilo takrat ravno konec šole, kar je pred konzole pripeljalo veliko mlajših glav, nakar je še začel padati dež, zaradi česar ljudje največkrat skočijo po nakupih v najbližji nakupovalni center, nakar sta na prizorišče prispela še vplivneža Wortex in hrvaški Gallasandala, kar je še dodatno napolnilo prostor.

gaming popup

Situacija z gnečo je bila zaradi tega toliko večja v soboto, saj se je med ljudmi še iz prejšnjega dneva hitro razširila vest, da v Supernovi “nekaj dogaja”, zaradi tega pa so se igralne postaje začele polniti že dopoldne in se niso izpraznile vse do zaprtja centra. Dolgčas nam ni bilo in med potekom dogodka smo naleteli na kar nekaj zanimivih prizorov. Za nami je že ogromno takšnih druženj, a še danes se ne moremo naveličati svetlih oči obiskovalca, ki presenečeno pred sabo ogleda PC ali konzolo in nato skoraj zavriska od veselja, ko mu poveš, da je vse za igranje popolnoma brezplačno. Letos se mi je sicer najbolj vtisnil v spomin nek oče, ki je pred sabo rinil voziček z otrokom, medtem ko je njegova žena za sabo vlekla še dva malčka. Otožen pogled očeta, ki je zagotovo bivši igričar, a je zdaj takšna zabava zanj, vsaj za nekaj časa, stvar preteklika, je bil preprosto neprecenljiv.

Iz tega dogodka smo potegnili tudi pomembno lekcijo, ki se glasi, da se bo Fortnite pojavil tudi tam, kjer ga sploh nisi pričakoval. Konzole PlayStation 5 so bile namreč namenjene bolj preigravanju igre FIFA 23, a kar naenkrat se je na enem televizorju izrisal Fortnite, tako da ga je očitno nekdo skrivoma prenesel, saj mu je bilo dovolj čakanja na prosto mesto za PC-jem. Tako je ta konzola preprosto postala Fortnite konzola, saj so se igralci redno menjavali za kontrolerjem in niso želeli niti slišati o kakšni drugi igri. Ni treba potem dvakrat poudarjati, da smo na igričarski mašini, ki je imela nameščen Cyberpunk 2077 za prikazovanje ray tracinga, kmalu zagledali Fortnite in tudi tam smo obupali nad prepričevanjem zagona kakšnega drugega naslova.

gaming popup

Skratka, za nami je še en dogodek in hkrati je to tudi naše zadnje srečanje v tem letu. Tale članek lahko izkoristimo za odgovor na večkratno zastavljeno vprašanje iz dogodka, ki se glasi: “Kje bo naslednji Gaming POPUP?” in naš odgovor je tud tule isti: ne vemo… Še. Gaming POPUP se naslednje leto zagotovo zopet vrne, a zaenkrat lokacije še nimamo izbrane, za kakšen dober predlog pa se lahko vedno obrnete na komentarje pod člankom.

Kot vedno bi se tudi tokrat radi zahvalili partnerjem UVI, Logitech, Lenovo in Thrustmaster, brez katerih organizacija takšnih srečanj preprosto ne bi bila mogoča, srčna zahvala pa leti tudi v smeri vplivnežev Wortexa in Gallesandalle, ki sta poskrbela za lepo popestritev dogodka.

Slike iz dogodka si lahko ogledate na naši Facebook strani.

Dead Island 2 zopet prestavljen – tokrat na april

0

Če ste morda mislili, da se boste še letos lahko pozabavali v krvavem razkosavanju nagnitih lobanj zombijev, potem ste se malce ušteli. Založnik Deep Silver je namreč najavil, da bo igra Dead Island 2 zamudila tudi leto 2022 in jo bomo lahko prvič pognali šele 28. aprila 2023.

To sicer za oboževalce te franšize ni nič novega, saj je ta naslov že leta ujet v razvojnem peklu. Prvi del je izšel leta 2011 in je požel univerzalno slavo, zato je bilo že v 2013 najavljeno delo na nadaljevanju. A to nikakor ni moglo vzleteti in pri projektu se je zamenjalo že več razvijalcev, dokler ga leta 2019 v roke ni prejel Dambuster Studios, ki si ga lasti sam Deep Silver.

Od takrat naj bi razvoj potekal brez zapletov in v zadnjih mesecih smo že začeli dobivati igralne posnetke, zato se je zdelo, da bo zadeva res izšla še letos, a žal od tega ne bo nič. Deep Silver je zapisal, da se zavedajo ironije pri vnovični prestavitvi, a da je ta preprosto neizogibna, saj želijo dostaviti izdelek, ki bo vreden svojega dokaj slavnega imena. Ne bomo pa letos ostali povsem praznih rok, saj bomo 6. decembra prejeli nov napovednik in tudi igralni video.

Ta bo morda pokazal tudi eno hudo zanimivo pritiklino tega naslova, ki se imenuje Alexa Game Control. Alexa je umetnopametni pomočnik, ki prihaja iz smeri Amazona in ga navadno uporabljamo v navezi z Echo zvočnikom, tule pa bo zadeva uporabljena na malce drugačen način. Med igranjem bomo namreč lahko Alexo povprašali za raznimi informacijami tipa, kje je najbližji trgovec in Alexa vam bo takrat na mini mapi lepo izrisala najbližjega trgovca. Takšno pomoč bomo lahko izrabili tudi za kakšne druge namene, saj bomo v mikrofon izrekli besede “Hey zombie” in s tem nase privabili pozornost najbližje skupine nemrtvih, kar zna zagotovo priti prav med raziskovanjem opustošenega Los Angelesa, ki mu je razvijalec nadel ljubko ime Hell A.

Za Alexo ne boste potrebovali Amazonovega računa ali pa kakšne namenske opreme, saj bo zadeva delovala na povsem navadnem mikrofonu, seveda pa bo treba vse zvočne ukaze izvajati preko angleškega jezika.

Assassin’s Creed Valhalla bo kmalu dobil še svoj zadnji DLC, a zanj se bo treba potruditi

0

Ena glavnih pritožb glede igre Assassin’s Creed Valhalla se tiče njene velikosti, saj je tole enoigralski RPG v odprtem svetu, ki vam lahko samo za obračanje glavne štorije pogoltne okoli 100 ur igralnega časa, če pa želite opraviti vse trofeje pa se spogledujete s še kakšnimi dodatnimi 50 urami opravkov. Poznamo sicer tudi bolj glomazne naslove, a problem Valhalle je dejstvo, da se zadeva začne čisto prehitro ponavljati, bojevanje pa spet ni tako napredno in zabavno, da bi premagalo utrujenost ponavljajočih nalog.

Vendar pa nekaterim dogaja ravno to in takšni igralci bodo veseli Ubisoftove najave, da bo Valhalla kmalu prejela še svoj zadnji DLC, ki se bo tokrat imenoval The Last Chapter. Gre za zaključek Eivorjeve zgodbe in The Last Chapter bo poskušal odgovoriti še na tista zadnja vprašanja glede usode nekaterih likov in zaključiti še tiste zadnje štorijalne niti.

Vendar pa igranje DLC-ja ne bo tako enostavno, saj boste predtem morali zaključiti kopico drugih nalog. Najprej bo treba osvojiti vse pokrajine Anglije in jih zavezati k svoji strani. Vašo vasico bo treba nato dvigniti vse do stopnje pet in zgraditi posebno barako Jomsviking. Nato bo treba zaključiti zgodbi Asgarda in Jotunheima, za konec pa bo treba pobiti še vse tarče skrivnostnega reda Order of Ancients in razkrinkati vodjo tega ceha. Ko bodo vse te naloge uspešno za vami, se boste lahko podali v zaključni lok Eivorjeve zgodbe, k sreči pa ta od vas ne bo terjal cene, saj bo The Last Chapter za igranje popolnoma brezplačen.

Zadnji DLC bo izšel 6. decembra, Ubisoft pa bo takrat tudi prenehal z izdajanjem vsebine za Valhallo. Konec bo tudi raznih festivalov, ki so bili organizirani znotraj igre in če ste morda te zamudili, bodite brez skrbi, saj bodo vse nagrade znotraj teh festivalov moč kupiti od raznih trgovcev, boste pa za to morali odšteti kar nekaj srebra.

Ubisoft je na svojem blogu še zapisal, da Valhalla ne bo dobila opcije vnovičnega preigravanja z vso prej nabrano opremo, ki ji v igričarskih krogih pravimo New Game+, saj so sicer to opcijo raziskovali, a je igra preprosto preveč kompleksna, da bi lahko izdelali neko zadovoljivo rešitev.

V zadnjih dveh tednih se je sicer pojavilo kar nekaj dokazov, da se zna Ubisoft zopet preseliti v svet Steama. Morda zna to vrnitev napovedati ravno prenovljena verzija Valhalle, ki zna na Steamu zaživeti novo življenje – seveda če bo le cena prava.

Zanimiva detektivska igra Immortality zdaj na voljo za vse naročnike Netflixa

0

Če ste morda že siti enih in istih iger ter žanrov in ste pripravljeni poigrati z nečim povsem novim, potem je morda nedavno izdana igra Immortality kot naročena za vas. Izdelek namreč prihaja iz rok ustvarjalca Sama Barlowa, ki si je v zadnjih letih v igričarski industriji nabral majhno, a hudo zvesto bazo privržencev. Samov pionirski izdelek je bila namreč zanimiva video pustolovščina Her Story, Immortality pa zvesto sledi predlogi originala, le da je bilo v njegovo izdelavo vloženo veliko več proračuna.

Video avantura se morda sliši kot čuden žanr iger in tudi je – no, vsaj za novodobno igričarsko občinstvo. Starejši igralci pa po drugi strani dobro pomnijo čas FMV iger, te pa so bile sestavljene iz video sekvenc, ki pa jih je lahko igralec nadzoroval in tako vplival na nadaljnji razvoj dogodkov. V tako smer cilja tudi Immortality, le da je tule zgodba namenjena starejšim, igranje pa je malce bolj napredno od zadevščin, ki smo jih preigravali v devetdesetih.

Zgodba Immortalityja sledi življenju igralke Marisse Marcel, ki je skrivnostno izginila, nobeden od njenih treh filmov pa nikoli ni doživel premiere na kino platnu. Vaša naloga je vrtenje raznih video posnetkov, ki jih boste lahko po mili volji vrteli naprej in nazaj, vsako sceno pa boste lahko zamrznili in po scenah prebrskali za kakšno točko, ki jo lahko kliknete, takrat pa se bo dogajanje preselilo v nek drug kader, ki je na nek način povezan s prej kliknjenim predmetom. Tako boste razvozlavali res zakompliciran klobčič njenega življenja, dokler na koncu ne boste našli krivca za njeno izginotje.

Posebnost Immortalityja ni samo igralna formula, ampak tudi odrasla zgodba, saj boste naleteli na teme, ki jih v igrah ne vidimo ravno pogosto. Pripravite se tudi na kar nekaj golote – tako ženske, kot tudi moške – zaradi česar zadeve morda ni ravno preigravati pred očmi najmlajših.

Immortality je izšel konec avgusta, zdaj pa je postal na voljo tudi vsem naročnikom Netflixa. Igranja žal ne boste mogli izvajati preko daljinca, ampak boste morali na telefone prenesti Netflixovo aplikacijo, nakar boste znotraj knjižnice prejeli povezavo do prenosa polne igre.

Huawei Watch GT 3 SE: Izjemno lahka in vzdržljiva pametna ura

0

Podjetje Huawei Consumer BG je predstavilo najnovejšo pametno uro Watch GT 3 SE, ki predstavlja vrhunsko napravo v izredno lahkem ohišju in uteleša potrebe mestnih raziskovalcev, športnih navdušencev in posameznikov, ki so osredotočeni na zdravje.

Z združevanjem mode in funkcionalnosti, pametna ura Huawei Watch GT 3 SE omogoča udobno udejstvovanje v aktivnostih na prostem, zahvaljujoč lahki zasnovi in udobni izkušnji nošenja. Poleg širokega nabora funkcij nudi tudi 2-tedensko življenjsko dobo in hitro polnjenje baterije. Po zaslugi napredne programske opreme in njenih funkcionalnosti omogoča povezavo z vsakim pametnim telefonom z operacijskim sistemom iOS ali Android, medtem ko v aplikaciji Zdravje (Huawei Health) zbrane podatke zlahka sinhronizirate v izjemno priljubljeno aplikacijo Strava.

Lahka pametna ura s številnimi funkcijami

Ustvarjena za športne navdušence, pametna ura Huawei Watch GT 3 SE z lahko zasnovo in izrazito sodobno estetiko združuje modo s funkcionalnostjo. Po zaslugi izrednega nabora funkcij bo postala popolna spremljevalka med raziskovanjem okolice, ki je ne boste hoteli sneti z zapestja niti med spanjem. 

S popolnoma novim videzom ponuja modno in prefinjeno izbiro v novi zasnovi uporabniškega vmesnika na 1,43-palčnem barvnem zaslonu AMOLED, ki po zaslugi ločljivosti 466 x 466 svetlobnih pik, kar predstavlja gostoto 326 pik na palec, prikaže ostro in barvito sliko. Ohišje iz polimernih vlaken in utrjeno steklo Corning Gorilla pa sta jamstvi povečane odpornosti na poškodbe.

Kljub vrhunski tehnologiji in uporabi trpežnih materialov, pametna ura Huawei Watch GT 3 SE brez paščka tehta 35,6 grama in je debela le 11 milimetrov. Na voljo je v dveh barvah, črni in zeleni, poleg tega je omogočeno tudi prilagajanje videza po lastnih željah. Kot osnovo digitalne številčnice lahko uporabite svojo fotografijo ali izberete iz bogatega nabora že narejenih. 

Huawei Watch GT 3 SE

Popolna ura za vsakodnevne fizične izzive

Športne aktivnosti dostikrat preizkusijo nosljive naprave do njihovih skrajnih meja, zato je nujno, da imate na zapestju pametno uro, ki prenese vse težke in ekstremne vremenske razmere.

Pametna ura Huawei Watch GT 3 SE podpira standard vodotesnosti 5 ATM (ISO 22810:2010), oziroma 10 minut delovanja na globini 50 metrov. Navdušila vas bosta tudi podpora petih satelitskih sistemov (GPS, BeiDou, GLONASS, Galileo in QZS) in nadgrajeni sprejemnik z izredno natančnostjo določanja položaja med vadbo ne glede na radijske motnje. 

Kot pomoč pri vadbi pride do izraza več kot 100 športnih načinov, inteligentni načrti teka in Huaweiev algoritem TruSport, ki nudi pronicljive športne ocene in predloge na podlagi različnih podatkov o vadbah.

Popoln zdravstveni pomočnik za varovanje zdravja z izboljšanim algoritmom Huawei TruSleep 3.0

Pametna ura Huawei Watch GT 3 SE je poleg naprave za beleženje aktivnosti, po zaslugi algoritmov Huawei TruSeen 5.0+ in TruSleep 3.0 ter drugih podprtih tehnologij, popolna za natančno merjenje vitalnih funkcij in spremljanje zdravja. Sposobna je namreč stalnega spremljanja srčnega utripa, kakovosti spanja, nasičenosti kisika v krvi (SpO2) in ravni stresa.

Huawei TruSeen 5.0+ s povečano podatkovno zmogljivostjo za zmanjšano stopnjo izgube signala zagotavlja natančno spremljanje srčnega utripa, k čemur močno pripomore zasnova dna ure z optičnim tipalom. Na ta način se algoritem uspešneje spopade z napačnimi odčitki, ki so pogostejši med fizično aktivnejšo vadbo.

Huawei je še dodatno izboljšal algoritem spremljanja spanja TruSleep, ki že tako velja za vodilnega v industriji. Nadgrajeni Huawei TruSleep 3.0 nudi izboljšave, ki omogočajo boljšo analizo kakovosti spanja na podlagi gibanja telesa in srčnega utripa. Poleg že znanih sposobnosti, kot so samodejno zaznavanje trajanja spanja ter ločevanje med budnostjo, lahkim, globokim in spanjem REM. Poleg tega je prek aplikacije Zdravje podprto snemanje kakovosti spanja, govora med spanjem in smrčanja. S tem je omogočen natančen vpogled v spalne navade ter samodejno in natančno prepoznavanje tipičnih težav, vključno s predolgim lahkim spancem, prepogostim prebujanjem in drugim, ki so osnova za preko 200 prilagojenih predlogov in nasvetov.

Kot pomoč pri ohranjanju zdravega življenjskega sloga aplikacija Huawei Zdravje ponuja obilico prilagojenih opomnikov o izzivih zdravega življenja, potrebnem dnevnem vnosu vode, o zdravilih in drugem, s čimer pomaga, da ostanemo na pravi poti do boljšega počutja.

Osebni pomočnik s priročno pametno izkušnjo

Z razširjenim ekosistemom pametna ura Huawei Watch GT 3 SE zagotavlja priročno pametno izkušnjo uporabe. Naj bo sprejemanje telefonskih klicev, iskanje informacij, spremljanje telesne pripravljenosti ali kaj tretjega iz bogatega nabora funkcionalnosti, vse to boste lahko počeli na svojem zapestju. S tem presega meje pametnih ur, saj pokriva vse vidike življenjske scenarije.

Obenem je na voljo vrsto dodatnih funkcij in aplikacij. Med potovanjem bo v zagotovo v pomoč navigacija s prikazom zemljevida, v primeru iskanja zabave, ne spreglejte MyTuner Radio, Infinity Loop ali eSound Music ter v primeru iskanja popolne vadbe TickTick Focus To-Do ali Home Workouts.

Razpoložljivost

Pametna ura Huawei Watch GT 3 SE v črni ali zeleni barvi je že na voljo po priporočeni ceni 199 evrov.

Pametna ura serije Huawei Watch GT 3 SE je popolna spremljevalka pametnih telefonov Huawei, kot so nedavno prestavljeni Huawei Mate 50 Pro, Huawei nova 10 Pro in Huawei nova 10, na katerih je aplikacija Huawei Zdravje že nameščena.

PARTNERSKA OBJAVA

Tale neuradni napovednik za filmski Fallout je očaral tudi samo Bethesdo

0

Priznati moram, da ko sem prvič videl nov YouTube posnetek, ki je v naslovu nosil ime Fallout 76 – koncept igralnega filma, sem se skoraj odločil, da videa ne kliknem. Takšnih projektov, kjer se izza kamere suka neka amaterska glava, pred njo pa nastopajo slabo trenirani igralci, se je skozi leta nabralo cel kup in čez čas jim preprosto nehaš namenjati pozornost.

Vendar pa je projekt iz strani Briana Curtina, ki je lastnik YouTube kanala Infectious Designer, nekoliko drugačen. V izdelavo videa je šlo namreč ogromno napora in očitno tudi ljubezni do podrobnosti, saj zgornji napovednik ni videti nič kaj preveč amatersko, ampak bi ga lahko običajen gledalec zamenjal za nekaj, kar poganja ogromen filmski proračun.

Odlično je vse: od mask, ogromnega oklepa Power Armor, lebdečega robota Mr. Handyja, med raziskovanjem jam pa nek vojak celo naleti na Ghoula in kasneje na preteč obraz Deathclawa, ki v Fallout igrah velja za eno najbolj nevarnih pošasti in tudi tule pošilja strah v kosti. Najbolj morda navdušijo razne podrobnosti, saj liki na rokah nosijo prenosni računalnik Pip-Boy in vanj vstavljajo analogne kasete.

Napovednik je tako kvaliteten, da je pritegnil celo pozornost založnika Bethesde, ki je na uradnem Twitter profilu podelil povezavo do videa, zraven pa še pripisal, da jih je Brianov video pustil povsem brez besed.

Čeprav je tole samo konceptni video, bo Fallout tudi “zares” skočil v filmski svet. Amazon namreč dela na uradni seriji, ki se bo imenovala preprosto Fallout, datum izida premiere pa je zaenkrat neznanka, a upanje tli, da bomo prvo epizodo gledali že enkrat naslednje leto.

Farming Simulator 22 prejel razširitev Platinum

0

Še nekaj dni in od izida igre Farming Simulator 22 bo minilo točno eno leto. Ta virtualna simulacija kmetovanja sicer izvira iz Nemčije, a je tudi v Sloveniji hudo popularna, razvijalec Giants Software pa zlagoma svojo franšizo širi tudi na trge izven Evrope.

Farming Simulator 22 je ravno zaradi dobre prodaje predhodnikov naredil največjo evolucijo igralnih sistemov, izboljšala pa se je tudi grafična plat, tako da so zdaj traktorji in vsa ostala mehanizacija hudo bolj podrobni, v naši recenziji pa smo potožili, da bi lahko mape naredili malce bolj žive in dinamične. Razvijalec takšne večje spremembe verjetno hrani za naslednja polna poglavja, včeraj pa je izdal tradicionalno razširitev Platinum, ki bo vse igralce vsaj malce potolažila, dokler na svet ne priveka Farming Simulator 24.

Dodatek Platinum ne spreminja igralne formule, ampak to samo dopolnjuje. Čaka nas ena povsem nova mapa, ki nas bo preselila med gozdnate pokrajine in napovednik presenetljivo veliko časa nameni sekanju in transportaciji dreves, če pa vse to zvozite na kup v dovolj velikih količinah, boste lahko zgradili čisto pravi vlak smrti, žal pa napovednik ne pokaže, če se bomo lahko tudi usedli na sedež in od blizu spoznali divjo vožnjo.

Platinum bo v igro vpeljal še 40 različnih vozil in orodij, tako da se bo katalog vse te mašinerije razširil na več kot 500 izdelkov, stroje pa bomo lahko nabirali iz seznama več ko 150 različnih znamk.

Dodatek se na Steamu trži pod ceno 19,99 €, Farming Simulator 22 – Platinum Edition pa je polna verzija igre, ki vsebuje original in razširitev, za to pa bo treba odšteti 39,99 €.