🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 215

Razerjeva RGB maska zdaj dobila uradno ime – odprte tudi prijave za beta testiranje

Podjetje Razer se je odločilo popestriti vsakdanjo nošnjo mask in tako so na sejmu CES 2021 prvič najavili zanimiv produkt Project Hazel, ki je med PC igralci hitro pridobil na popularnosti. Sprva še ni bilo jasno, ali je to samo koncept ali pa namerava Razer zadevo zares spraviti v masovno proizvodnjo. Zahteva je bila očitno dovolj velika, da je direktor Razerja Min-Liang Tan marca potrdil, da bo Project Hazel postal resnični produkt, ki si ga boste lahko nadeli na obraz.

Dobili smo tudi končno ime izdelka: Razer Zephyr in maska ni zanimiva samo zaradi svoje RGB osvetlitve, ki bo zagotovo nase privlekla oko vseh okoli stoječih. Zephyr ima v sebi aktiven sistem filtriranja, ki ga naredi tako efektivnega kot N95 maske. Notranjost maske je silikonska, kar pomeni, da se lahko lepo oprime vašega obraza, znotraj maske pa boste lahko našli tudi mikrofon in zvočnike, tako da se vas bo med govorjenjem tudi lahko slišalo. Res upamo, da bomo lahko na glas nameščali tudi filtre, saj je to idealna priložnost za govorjenje v slogu Darth Vaderja.

Razer še ni razkril cene in pa datuma izida, ki naj bi se zgodil enkrat letos. Podjetje je odprlo prijave za beta testiranje maske, ki omogoča preizkus pred uradnim izidom, na seznamu podprtih držav pa je tudi naša mala Slovenija.

Ethereum dobil hudo pomembno posodobitev, ki zna kmalu narediti konec rudarjenju

1

Svet kriptokovancev je pred kratkim naletel na hud pretres, ki ga nekateri označujejo za enega najpomembnejših razvojev na področju kriptovalut.

Poznavalci kripto sveta so že dolgo pričakovali posodobitev London Hard Fork, ki je v četrtek vendarle zaživela. Gre za skupek petih novih posodobitev EIP, ki kripto mreži Ethereum omogočijo hitrejše procesiranje transakcij. Hkrati to pomeni, da bodo same transakcije cenejše – to se ne bo zgodilo kar čez noč, saj morajo vse kripto menjalnice preklopiti na nov protokol EIP 1559.

Ethereum ima že dolgo težave s svojo razširljivostjo oz. skalabilnostjo, probleme pa so povzročali tudi visoki stroški transakcij. Ti problemi so se v zadnjih mesecih samo še povečali zaradi tako-imenovani “nonfungible” žetonov, ki so bili zgrajeni na Ethereum mreži. Četrtkova posodobitev poskuša rešiti ravno ta problem in to preko uničenja oz. kurjenja Ether žetonov, spremembe na področju transakcij pa bodo slednje naredile bolj predvidljive in manj volatilne.

ethernum

London Hard Fork poleg EIP-1559 protokola s sabo prinaša še enega dodatnega EIP-3554, ki pa je ravno tako pomemben. Je namreč podlaga za globoke spremembe in nadgradnjo kovanca na Ethereum 2.0. Na te spremembe se pripravljamo že zelo dolgo, konec leta pa se bo ta preskok končno tudi zgodil. Ethereum se bo takrat namreč do konca preselil iz “proof-of-work” sistema na “proof-of-stake”, kar bo naredilo rudarjenje Ethernum kripto kovancev stvar preteklosti.

Vse to pomeni, da se rudarjenje Ethereum kovancev na grafičnih karticah ne bo več izplačalo. To so seveda dobre novice za vse tiste, ki že dolgo potrpežljivo čakajo na nakup nove grafične kartice. Spremembe se ne bodo zgodile iz danes na jutri, saj pomanjkanje čipovja še vedno ne dohiteva povpraševanja in cene bodo še nekaj časa visoke. Na Kitajskem se je strojna narava že začela ceniti, pri na pa bodo zelo verjetno bivši digitalni rudarji v jeseni začeli prodajati svoje grafične kartice, tako da zna biti trg kmalu preplavljen z grafikami, ki pa jih je treba dobro preveriti pred potencialnim nakupom.

Mimogrede, če se vam mudi kupiti kakšno rabljeno grafično kartico ali pa nameravate to prodati, vam zna prav priti naš forum, kjer lahko brez težav pobrskate po malih oglasih.

Death’s Door – Recenzija | Ptičja sodba

Ko govorimo o Death’s Door, se primerjavam z Legendo o Zeldi ni mogoče izogniti. Glede na to, koliko konceptov so si izposodili pri Acid Nerve od Nintendove franšize – natančneje, tiste klasične formule Zelda, ki je vztrajala, vse dokler ni zraven prišel Dih divjine in popolnoma razbil konceptno zanko. Čeprav je bil Breath of the Wild velik uspeh, med množicami še vedno pustoši grozljiva lakota po tisti starošolski izkušnji Zelde. Death’s Door je tu, da ljudem ponudi tisto, kar si želijo. Najboljši del? Ne samo, da si veliko izposodi iz predloge Zelda, ampak za razliko od toliko drugih iger, ki so storile povsem isto stvar, to stori tudi zelo uspešno.

V Durih smrti igraš kot vrana, zaposlena pri Komisiji za žetve. V bistvu opravljaš tipični 8 urni delavnik žetve duš bitij, katerih čas v svetu živih se končuje. Večinokrat gre za enostavno rutino, a ko se katera od naloženih nalog zaradi nepredvidenega zapleta sfiži, lahko pride do hudih zapletov. Tisto, kar se je začelo kot preprosto poslanstvo žetve duše, se tako enkrat spremeni v potovanje z velikimi razsežnostmi. Ep, ki bo na koncu spremenil prepoznavanje kroga življenja in smrti.


Razvojna ekipa: Acid Nerve
Založnik: Devolver Digital
Platforme: Xbox One, Xbox Series X/S, PC
Steam: Link
Datum izida: 20.7.2021
Cena: 19.99€

Zvrst: Akcijska RPG avantura


Ni vsak dan možnost igrati pustolovsko igro po navdihu Zelde, kjer postaneš ptič, ki žanje duše penzionistov. Ampak razvijalci, odgovorni za Titan Souls so ustvarili prav to. Imaš kdaj trenutek, ko med igranjem katere igre enostavno pomisliš “wow, to pa je res dobro narejeno”?

Mogoče gre samo za naključje, ker sem zadnji čas igral nekaj res katastrofalnih iger in si skorajda izpulil še zadnji skupek preostalih las, ampak igranje Death’s Door je bila prava milina. Grafika, bojevanje, raziskovanje, predvidljivi, ampak ne enostavni sovražni vzorci – vse deluje in ima tako visoko stopnjo poliranosti, da takoj vidiš, da ne gre zgolj za še en korporativni zmazek, ampak se v ozadju skriva kaj nekaj strasti razvijalcev do svojega dela.

Vzemimo za primer boj. Na prvi pogled se zdi poenostavljeno, saj vse kombinacije lahko izvedeš s pritiskom na enega ali dva gumba. Ob napredovanju pa se sčasoma spoznaš z novimi orožji, novimi sposobnostmi in novimi nadgradnjami, ki gradijo na osnovah in razširijo fleksibilnost, brez da bi ogrozile enostavnost igranja. Izmikanje je odzivno, napadi so tekoči in zagotavljajo zadostno stopnjo povratnih informacij, mešanica orožja in sposobnosti pa daje dovolj prostora za prilagoditev tvojemu specifičnemu slogu igranja.

Za hitre in lahkotne napade lahko uporabljaš bodala in se zanašaš na izmikanje sovražnih udarcev, kot popolno nasprotje pa lahko vihtiš tudi počasno kladivo, prežeto s strelo, ki se lahko priklene na bližnje sovražnike. Zamenjavo lahko kadar koli izvedeš iz inventarja in se prilagodiš situacijam, kot se pojavijo – določeni stili se bodo bolje obnesli proti določenim sovražnikom.

Ob vsem tem pa nikoli nisem imel občutka, da karkoli manjka. Da so bili udarci sovražnika nepošteni ali da je bilo moje gibanje ali napadi nerodni. Kot sem že rekel, vse se odlično poveže v celoto in tekom igranja postaja vse hitrejše in bolj raznoliko. Na ta način je krivulja težavnosti dejansko precej dobro uvedena.

Začneš zgolj z osnovnim mečem in sovražniki, ki zmorejo plaho izvesti samo en napad, a sčasoma napreduješ do večjih sovražnikov z edinstvenimi vzorci in celo večstopenjskih bojev. Težavnost postopoma raste, vendar naj ne bo pomote, to ni igra, ki bi jo lahko zlahka prebrodli z eno roko na kontrolerju med mletjem čipsa. Zlasti nekaj šefovskih dvobojev s šefom mi je vzelo več kot deset poskusov – tako da je tu prijeten občutek izziva.

Seveda pa je boj v takšni pustolovski igri le polovica enačbe. Raziskovanje je prav tako pomembno in spet nekaj, kar Death’s Door naredi dobro – čeprav ne brez nekaterih težav. Je ena tistih iger, kjer lahko prideš do konca, vendar še vedno zamudiš tretjino vsebine samo zato, ker je treba najti kopico skrivnosti. Nekatere od teh so preprosti zbirateljski predmeti, obstajajo pa tudi različne nadgradnje in celo nova orožja.

Zasnova nivoja je pametno narejena. Pripomore k temu in skrije majhne poti ali vhode, ki jih je lahko zgrešiti, če v resnici ne iščeš. Ta vidik oblikovanja nivojev mi je bil všeč, vendar nisem ljubitelj pomanjkanja kakršnega koli zemljevida. Nekaterim bi to morda ugajalo, vendar nikoli ni zabavno pritisniti stikala in nekje odkleniti vrata, ampak se kljub napenjanju možganovine na vse pretege ne moreš spomniti, kje so ta vrata bila in kako se do njih vrniti. Stopnje so pogosto zelo podobne labirintu (zlasti džungla), zato se mi je to zgodilo kar nekajkrat.

Prva stopnja v čarovnikovem dvorcu ima skoraj popolno ravnovesje sovražnikov, ugank in lahkotnega pripovedovanja zgodbe, zadnja stopnja pa se bo dobesedno odvijala kot pet ali šest sovražnikovih srečanj zaporedoma – kot da so med razvojem ugotovili, da je igra prekratka in so skušali nekako podložiti dolžino na tej točki. Mislim, ja, boj je še vedno zabaven, vendar se zna v daljših sekvencah začeti najedati.

Kar se tiče dolžine moram reči, da sem potreboval pet ur, da sem igro končal z nekaj več kot 60% opravljenosti. Da bi dosegel 100%, bi verjetno potreboval še približno pet ur, zato to nikakor ni dolga igra. Nasprotno, dolžina nekako ustreza tej vrsti igranja in pripovedovanja zgodbe – dovolj dolga je, da prenese sporočilo, proti koncu pa se že nekoliko vleče.

Zgodba je name pustila nekako mešan vtis. Ni preveč zajedavska s konstantnim dialogom in cinematičnimi posnetki in podobnimi načini pripovedovanja narative, vendar tudi ni popolnoma nevidna. Dobiš svoje delce dialoga, znanja in celo nekaj nepričakovanega razvoja dogodkov, vendar se ne spuščaj v to v pričakovanju, da te bo razneslo. Splošni ton daje občutek, kot da je igra namenjena mlajšemu občinstvu, zato menim, da je to popolnoma v redu.

Preden zaključim opis, moram omeniti tudi delovanje. Moja RTX 2080 Super se je tudi na 1440p in 165 FPS zmrdovala nad nezahtevnostjo in igra je brezhibno tekla na več kot 200 sličicah na sekundo.. Nisem naletel na zrušitve, zmrzovanje ali celo hrošče. Ponovno – gre za zelo dovršeno izkušnjo, tako iz tehničnega, kot tudi igralnega vidika.

Igral sem z miško in tipkovnico, ampak tudi na kontrolerju je igra popolnoma igralna, kolikor sem ga preizkusil. Obe možnosti popolnoma zadostujeta, zaradi potrebe po natančnem merjenju pa bi znala miška predstavljati boljšo alternativo za vse, ki nameravate igrati na osebnem računalniku.

Razsodba

(+) Dovršena igralna izkušnja
(+) Nagradi ponovno igranje in iskanje skrivnosti
(+) Tematika je primerna tudi za mlajšo publiko
(+) Fleksibilnost pri stilu igranja in večimi opcijami
(+) Z nizko sistemsko zahtevnostjo bo delovala na večini mašin
(+/-) Celotno preigranje vzame zgolj nekje 6-10 ur
(-) Dizajn stopenj je občasno zmeden

South Park bo prejel kar 14 novih filmov in eno igro

0

Risana serija South Park še dolgo ne bo šla pod rušo. Ustvarjalca Trey Parker in Matt Stone sta namreč z MTV Entertainment Studios, ki si ga lasti ViacomCBS, podpisala mastno pogodbo, vredno kar 900 milijonov dolarjev, ta pa s sabo prinaša cel kup nove vsebine.

Pogodba avtorjem narekuje stvaritev 14 South Park filmov, ki jih bomo nato lahko gledali samo na CBS-ovemu pretočnemu servisu Paramount+. Vsi ti filmi bodo na platformo prispeli do leta 2027, kar pomeni, da bomo vsako leto prejeli po dva South Park filma. Ni še jasno, ali bodo to resnično uro in pol dolgi izdelki ali pa bodo to posebne razširjene epizode, kot je bil nedavno izdani Pandemic Special. Matt in Trey naj bi za Paramount+ delala tudi povsem novo, originalno vsebino, o kateri pa se zaenkrat ne ve še nič.

Vsi ti silni denarci pa pomenijo dobre novice tudi izven igričarskih okvirjev. Matt in Trey naj bi pridobljena sredstva vložila v razvoj povsem nove South Park 3D igre. To niti ni presenetljivo, saj je komični dvojec nadzoroval razvoj iger South Park: The Stick of Truth in South Park: The Stick of Truth – zadnja od teh je izšla leta 2017. Obe igri sta bili presenetljivo zabavni, ni pa še jasno, kdo bo na čelu razvoja novega projekta.

South Park bo seveda dobival tudi nove epizode. Serija je bila obnovljena za 5 dodatnih sezon, tako da bomo na koncu dobili vsaj 30 sezon serije. Trenutno je v izdelavi 25. sezona, ki bo izšla enkrat v 2022, nove epizode pa bodo izhajale samo na pretočnem servisu HBO Max, ki je pravice za predvajanje kupil v 2019 za ceno 500 milijonov dolarjev.

Popularni Skyrim modder protestno umika svoje modifikacije iz strani Nexus Mods

0

Najbolj popularna stran z modifikacijami Nexus Mods je nedolgo tega najavila pomembno spremembo, ki se ne tiče samo uporabnikov, ampak tudi vseh modderjev, ki so skozi leta gor naložili nepredstavljivo število modifikacija.

Nexus Mods namreč avtorjem ne bo več omogočal brisanje svojih kreacij. Stran namreč namerava ustvariti večje kompilacije modifikacij, ki jih bo povsem enostavno namestiti. Vsak, ki se je kdaj lotil preoblikovanja Skyrima vam bo znal povedati, da je nameščanje stotin modov prava nočna mora. Ne samo, da moraš čakati na prenose, izjemno pazljiv je nato treba biti tudi pri nameščanju, saj samo ena nezdružljivost lahko povzroči rušenje igre. Za rešitev te zagate se je izrodil projekt Wabbajack, ki povsem poenostavi nameščanje stotin modifikacij naenkrat in v podobno smer želi zdaj iti tudi Nexus Mods.

Niso pa vsi navdušeni nad njihovo odločitvijo. Nekateri modderji želijo imeti popoln nadzor nad svojim delom, kar vključuje tudi umikanje izdelkov iz spleta. Nexus je vsem uporabnikom omogočil brisanje do sedaj izdanih projektov, a svoje zahteve so morali vložiti do 5. avgusta. Eden od takšnih je postal tudi modder Arthmoor, ki je polaren predvsem na Skyrim področju. Njegov najbolj popularni projekt je zagotovo Alternate Start – Live Another Life, ki igralcem omogoči preskok uvodne sekvence Skyrima in možnost, da novo igro začnejo na naključnem delu mape. Ta modifikacija je do sedaj zabeležila 8 milijonov prenosov, Arthmoor pa je ustvaril tudi druge modifikacije, kot sta denimo Cutting Room Floor, ki povrne izrezano vsebino iz igre ter Open Cities, ki odpre vrata vseh mest in tako so se igralci znebili nalagalnih zaslonov med mesti in odprto divjino.

Arthmoor je pod sovjim profilom zapisal, da na Nexus Mods ne namerava nalagati nove vsebine, a da to lahko še vedno najdemo na konkurenčni strani AFK Mods, ki avtorjem omogoča brisanje svojih projektov. Zraven je še zapisal, da si stran na področju modifikacij že tako zasluži nekaj konkurence.

Odlični A Plague Tale: Innocence zdaj brezplačen na Epic Games

0

A Plague Tale: Innocence je bila zame eno večjih presenečenj leta 2019 in res si nisem mislil, da se bom ob igranju tako zabaval. Prijala mi je že estetika, saj imam rad temačno obdobje srednjega veka in Innocence na tem področju res dostavi srhljivo okolico, ki jo prepredajo ostudni ljudje in gomazeče podgane.

Dogajanje se odvija sredi 14. stoletja v Franciji, nastopamo pa v vlogi mlade dekle Amicie, ki mora skupaj svojim bratom Hugom pobegniti zlobni inkviziciji. A Plague Tale: Innocence ne vsebuje prav veliko akcijskega pretepanja, saj je bolj poudarek na skrivanju in reševanju raznih ugank. Te se tičejo predvsem gomazečih podgan, ki prihajajo v valovih in nam mnogokrat prečkajo pot, edina rešitev za njih pa je soj gorečega ognja, ki pa nam ni vedno pri roki.

A Plague Tale: Innocence je ta teden postal na Epic Games trgovini povsem brezplačen in prevzamete ga lahko preko naslednje povezave. Igra je od svojega izida nabrala kar zvesto občinstvo in letos je razvijalec Asobo Studio najavil tudi delo na nadaljevanju A Plague Tale: Requiem, ki ga lahko pričakujemo enkrat v 2022.

Epic Games se je odločil podeliti še manjšo indie igro Minit, ki pa je bila na trgovini enkrat že na voljo brezplačno. Sprva je bil sicer za brezplačno pokušino najavljen Speed Brawl, a je Epic Games v zadnjem trenutku zaradi neznanih razlogov ponudbo zamenjal za Minit, ki ga lahko izmaknete tule.

Death Trash – grozljiva različica originalnih Fallout iger – zdaj na voljo na Steamu

0

Če ste lačni nove RPG igre in ste naveličani preigravanja starejših naslovov, potem imamo za vas dobre novice. Na Steamu se je danes namreč pojavila povsem frišna zadeva z imenom Death Trash, a žal zaenkrat samo v obliki Zgodnjega dostopa.

Death Trash je na začetku leta že dobil demo in igralci so bili nad videnim navdušeni. Čaka vas postapokaliptični svet, ki malce spominja na tistega iz prvih Fallout iger. To pomeni veliko raziskovanja opustele okolice ter veliko pogovarjanja z okoli stoječimi prebivalci, ki vedno potrebujejo našo pomoč. Podobnost s Fallout igrami najdemo pri prečkanju mape, saj je to preseljeno na ločen zaslon in v podzemnih bunkerjih, ki so temačni in hladni ter vsebujejo veliko robotov in večjih terminalov, v katerih biva napredna umetna inteligenca.

Death Trash vsebuje unikatno retro podobo, ki je mestoma naravnost grozljiva. Nasprotniki so krvoločni, okolica pa vsebuje kar nekaj tentaklastih stvorov in plavajočih glav v kozarcih, tako da celotna zadeva pridobi nekaj Cthulhujevskega pridiha.

Skratka, Death Trash je videti izjemno zanimivo in v kakovost igre se še vedno lahko prepričate s preigravanjem demo verzije (namig: na desni strani se nahaja slabo označen gumb “Download Demo”). Za 17,99 € si lahko odklenete dostop do Zgodnjega dostopa, ki s sabo prinaša vsaj 5 ur vsebine. Razvijalec pravi, da če bo šlo vse po načrtu, lahko polno inačico igre pričakujemo v 2022, a to se zna tudi spremeniti.

Ubisoftova igra ekstremnih športov Riders Republic ta mesec dobiva zaprto beto

Ena bolj zanimivih iger, ki jih je založnik Ubisoft predstavil letos, sliši na ime Riders Republic. Gre za nekakšnega duhovnega naslednika igre Steep, kjer so v ospredju ekstremni športi, le da je bil Steep usmerjen predvsem v zimske športe, medtem ko bo Riders Republic bolj vsestranski in nas bo med drugim dvignil tudi v nebo.

Namen igre je ustvariti svet in tekmovanja, ki jih lahko izvajate skupaj s svojimi prijatelji. Na strežnikih se bo ob večjih turnirjih naenkrat zabavalo do 50 igralcev, športne discipline pa bodo res raznovrstne: podenje z gorskimi kolesi po blatnih poteh, spust po snegu z desko ter skakanje iz pečin v letalni obleki, ki je ne poganja samo veter ampak tudi raketni pogon.

Ubisoft je za zdaj omenil dva igralna načina: Mass Races, kjer se bo naenkrat mudilo večje število igralcev in Tricks Battle – manjši igralni način 6v6, kjer ne bo poudarek na tem, kdo bo prvi prečkal ciljno črto, ampak kdo bo z raznimi triki prislužil več točk.

Riders Republic je bil že dvakrat prestavljen, a zdaj se zdi, da je Ubisoft odločen, da igro pošlje na prodajne police 28. oktobra. Še pred tem se bodo igralci lahko udeležili zaprte bete, ki se bo odvila med 23. in 25. avgustom. Zainteresirani se lahko prijavite preko naslednjega obrazca, vsak, ki bo prejel kodo za sodelovanje, pa bo prejel še dve dodatni vabili za svoje prijatelje.

New World je bil manj kot mesec pred izidom zopet prestavljen

0

Amazonova MMO igra New World je imela precej buren razvoj. Sprva je bil projekt začrtan kot čisti PvP naslov, a je razvojna ekipa nato spremenila smer dela in vpeljala tudi PvE vsebino, ki je večigralsko izkušnjo spremenila v bolj običajni MMO.

New World je bil tudi večkrat prestavljen. Zadeva bi morala originalno iziti maja 2020, a je bila nato prestavljena na 31. avgust. Zdaj, ko smo samo še mesec od izida, je razvojna ekipa preko Twitterja sporočila, da za končni izdelek potrebuje še nekaj dodatnega časa.

K sreči nova zamuda ne bo prevelika, saj je novi datum zastavljen za 28. september. Razvijalec je v Twitter sporočilu zapisal, da želijo upoštevati nekatere želje in odzive igralcev in nedavne zaprte bete in da to zahteva dodatni razvojni čas. Odločitev za njih ni bila lahka, a na koncu želijo dostaviti najboljšo možno igralno izkušnjo.

New World je glede na igralne številke zelo pričakovana zadeva. Zaprtega beta testiranja se je udeležilo preko 200k istočasnih igralcev, kar so zelo vzpodbudne cifre. Žal pa odzivi nekaterih igralcev in kritikov niso vsi čez črto pozitivni. Največ kritik leti na PvE vsebino, ki je zelo plehka in vsebuje ogromno “grindanja” sovražnikov. Na splošno je zgodba zelo ohlapna in se čuti, da je bila štorijalna nit spisana na hitro – toliko, da ima PvE vsebina nekaj smisla.

MMO igralci bodo morda spregledali te minuse, saj novega MMO naslova nismo dobili že zares dolgo in v sili tudi hudič muhe žre. New World si lahko za 40 € privoščite na Steamu.

Ninja oponašalec se je uspešno pretihotapil na glasbeni festival in tam spoznal druge slavne osebe

0

Richard Tyler Blevins, bolje znan po svojem vzdevku Ninja, morda danes ni več tako slavno ime kot na vrhuncu svoje kariere, ko je podiral rekorde gledanosti na Twitchu. A možakar je bil takrat dovolj prepoznaven, da so njegovo ime in podobo opazili tudi vsi tisti čudaki, ki sploh ne igrajo iger.

Koliko Ninjino ime še danes nosi teže se je odločil stestirati TikToker z imenom Nick Wold. Nick je pevec skupine Dreamers, a žal njegova glasbena skupina ni nikoli dosegla svetovne slave. To pomeni, da ni mogel uživati v dobrinah, kot so denimo brezplačni vstopi na razne dogodke in koncerte, ki jih drugi slavneži dobijo brez kakšnih dodatnih vprašanj.

@dreamersjoinus

I got into the rolling loud music festival for free and met all my favorite celebs by impersonating the gamer NINJA!!!

♬ INDUSTRY BABY – Lil Nas X & Jack Harlow

Vendar pa so se razmere sredi koronavirus krize nekoliko spremenile, saj nam maske zatirajo obraze in ravno to se je odločil izkoristiti Nick. Tako si je lase prebarval na značilno Ninjino barvo, si na glavo poveznil Red Bull trak ter se tako poskušal vtihotapiti na glasbeni festival Rolling Thunder. Da bi bila slika še bolj prepričljiva, se je na dogodek pripeljal v črnem terencu, pri vhodu pa se je izgovoril, da je pozabil na osebno izkaznico.

In Nicku se je uspelo vtihotapiti na glasbeni festival. Še več, srečal je razne slavne osebe, kot je denimo pevec Shaggy, se slikal z igralcem Michaelom B. Jordanom ter spoznal Jake Paulove varnostnike, na koncu pa je še užival v brezplačnem koncertu.

Podjetni oponašalec je svojo podobnost s slavnim streamerjem uporabil že prej. Samo en mesec nazaj se je v enaki odpravi prismukal na posebno košarkaško tekmo, kjer so bili zopet prisotni sami slavneži. Prav tako je svojo ličnost izkoristil za pridobitev v močno obiskani restavraciji sredi Los Angelesa – za ta dogodek je celo predčasno obvestil papracije, ki so veselo slikali lažnega Fortnite zvezdnika.

K sreči se njegov idol Tyler zaradi svojega oponašalca ne sekira pretirano in jih celo spremlja z nasmeškom na obrazu.

Ghost of Tsushima večigralski del Legends bomo dobili v samostojni obliki

0

Ko je razvijalec Sucker Punch za svojo igro Ghost of Tsushima najavil večigralski del Legends, igralci niso pričakovali preveč. Studio namreč nima nekih večigralskih izkušenj in Tsushima je navsezadnje popolnoma enoigralska igra, tako da igralne formule ni enostavno prilagoditi za zabavo z drugimi igralci.

A vsi so se ušteli, saj je hitro postalo jasno, da je Legends presneto zabavna zadeva. Še toliko bolj je navduševalo dejstvo, da je bil ta večigralski del za vse lastnike originalne igre popolnoma brezplačen in med igranjem vam nihče ni težil z utrudljivimi mikrotransakcijami. Vse nagrade si igralec mora prislužiti samo in le preko igranja, kar je formula, ki je v današnji igričarski industriji praktično znanstvena fantastika.

Sucker Punch se je zdaj odločil Legends del še dodatno nadgraditi, a najprej morajo v igranje privabiti nove igralce. Tako bo ta večigralski del 3. septembra postal povsem samostojen in si ga boste lahko kupili za ceno 20 €. S tem boste dobili dostop do večigralske zabave, ki bo nato vsak teden do oktobra dobivala novo vsebino v obliki novih map in kozmetičnih dodatkov. Razvijalec bo vpeljal tudi nov igralni način Rivals, kjer se bosta na polju udarila dvojca 2v2, poleg tega pa nas čaka tudi težja verzija že obstoječega raida. Veterani boste veseli tudi sistema Gear Mastery, ki bo omogočil nadgrajevanje opreme na stopnjo 120, kar bo s sabo prineslo dodatne bonuse.

Igralcem bo na voljo tudi možnost nadgradnja na Director’s Cut inačico igre za 50 €, to pa vam bo odklenilo originalno enoigralsko kampanjo ter dodatek Iki Island, ki ga pričakujemo 20. avgusta.

Več informacij glede vseh pritiklin večigralstva lahko najdete na PlayStation blogu.

Far Cry 5 je ta konec teden brezplačen za igranje

Ob igranju igre Far Cry 5 sem se imel fajn in če ste oboževalec te franšize, potem se petemu delu vsekakor izplača ponuditi priložnost za igranje. Štorija se tokrat odvija v ZDA, specifično v Montani, okoliško gozdnato hribovje pa je tokrat poselil verski kult, ki ga nadzorujejo tri pomembne osebe.

Če ste igrali prejšnje dele Far Cry serije, potem vam je zdaj že znana vaša naloga. Vse tri barabine bo potrebno zrušiti iz njihovih prestolov, to pa bomo naredili z veliko streljanja, prikritega smukanja in razreševanja sovražnih baz. Petica dvigne akcijski del še na višjo raven in včasih začne že malce pretiravati, saj si skorajda ne moreš vzeti niti minute sprehajanja skozi čudovito divjino, brez da ne bi okoli tebe nekaj eksplodiralo, te nekdo začel streljati ali pa se iz zasede nadte zapodi krvoločni medved.

Če se vam vse to zdi privlačno in če imate radi domiselne stranske naloge tipa “kurjenje bikovih jajc s plamenometalcem za pripravo slastne jedi”, potem se lahko ta vikend veselite igranja Far Cry 5 v zameno za ništrc evrov.

Ubisoft se je namreč odločil, da bo igra skozi vikend za igranje popolnoma brezplačna. Brezplačno obdobje štarta danes ob 15.00 in se bo zaključilo v ponedeljek, 9. avgusta. Zastonjska zabava je na voljo za PC in tudi vse konzole – preprosto obiščite sledečo povezavo in izberite svojo platformo. Med tem obdobjem bo igra tudi znižana za 80 % na vsega 12 €, popust pa je doletel tudi samostojno razširitev New Dawn, ki je znižana na 11,25 €. Če želite pod roke dobiti prav vsebino, potem si lahko nabavite Ultimate Bundle, ki v enem paketu v zameno za 24 € ponuja zlato in Deluxe vsebino obeh iger.

Skyrim ima zdaj končno bolj izpopolnjeno tretjeosebno igranje

1

Sem velik oboževalec RPG-jev in svoje avanture najraje izvajam iz tretjeosebnega pogleda. Preprosto obožujem gledati svojega junaka med premikanjem, še posebej pa sem navdušen, ko si ga lahko ogledujem v novem oklepu ter si od blizu ogledam njegovo svežo bridko sabljico. Prekletstvo Gothic iger, pač.

Eden najbolj popularnih RPG naslovov The Elder Scrolls: Skyrim omogoča igralcu brezšivno preklapljanje med prvoosebnim in tretjeosebnim pogledom, a čeprav sta ti možnosti več kot dobrodošli, zadeva ni brez minusov. Skyrim ima že na splošno nekam zastarele animacije, ki pa so toliko bolj očitne v izza hrbta glavnega junaka, saj ta med premikanjem vsake toliko zdrsne po tleh, med bojevanjem pa je zadeva za nadzor prava nočna mora.

Nova modifikacija True Directional Movement poskuša popraviti ravno ta vidik izkušnje. Čeprav smo skozi leta dobili več modifikacij, ki so poskušale popraviti tretjeosebno igranje, je tale edina, ki v igro vpelje pravo 360° obračanje lika. To povsem spremeni igranje in naš junak je nenadoma na bojišču veliko bolj življenjski in na splošno je premikanje bolj modernizirano.

Ustvarjalec je v modifikacijo vpekel še nekaj drugih slastnih dobrin, ki pri igranju pridejo zelo prav. Naš Dovakhin lahko zdaj napada v vse smeri in se lahko z merkom zaklene na določenega nasprotnika. Slednje pride zelo prav za vse coprnike, saj je merjenje magičnih izstrelkov sedaj veliko lažje. Nova modifikacija je podprta tako na miški in tipkovnici kot tudi na igralnem ploščku in je modularna, tako da si lahko po mili volji omogočite ali pa onemogočite določene funkcije.

True Directional Movement deluje samo na Skyrim: Special Edition, za prenos pa obiščite spletno stran NexusMods.

Predsednik Blizzarda odstopil – Overwatch in Call of Duty začela zgubljati ešportne sponzorje

V pisarnah založnika in razvijalca Activision Blizzard je še vedno burno. Po odmevni vloženi tožbi Kalifornije, ki je podjetje obtožilo neetičnih delovnih pogojev, kjer je prevladovala ameriška študentska mentaliteta, je sloves nekdaj slavnega razvijalca strmel na dno.

Na površje so priplavale razne dodatne grdobije, kot je denimo razkritje, da je eden od Activisionovih delavcev na ženska stranišča namestil kamere in da so moški večkrat prišli v posebne sobe za dojenje ter samo strmeli v ženske. Nekateri so se nato spomnili nerodne konference BlizzCon iz leta 2010, moški zaposleni pa naj bi imeli tudi posebno sobo, ki se je je v notranjih krogih oprijel vzdevek soba Billa Cosbyja.

blizzard

Activisionu je po nekaj dneh končno zacingljalo v glavah, da se ta kontroverzija ne bo pomirila čez noč, zato so začeli iskati grešnega kozla. Na odstrel je bil tako poslan sam predsednik studia Blizzard J. Allen Brack, ki je s svojo vampirsko dolgolasno pričesko nazadnje stopil pred kamere na zadnjem BlizzConu. Brack je bil eden od tistih, ki je v tožbi imenovan za nekoga, ki je omogočal razvoj takšne kulture in da vseh seksualnih prestopnikov ni bistveno kaznoval, pa čeprav je vedel za njihovo početje. Iz podjetja je izginil tudi Jesse Meschuk, ki je bil podpredsednik kadrovske službe in naj bi leta delal na temu, da bi zakril vsa ta sporna dogajanja znotraj studia.

Na čelo Blizzarda bosta stopila Mike Ybarra in Jen Oneal. Slednja bo tako postala prva ženska, ki bo prevzela vodilno funkcijo pri Blizzardu. Zanimivo je, da sta tako Mike kot tudi Jen relativna novinca. Mike je dolga leta delal pri Xboxu, Blizzardu pa se je pridružil kot izvršni podpredsednik šele leta 2019. Jen je po drugi strani še mlajša – prej je bila vodja razvijalca Vicarious Visions, tega pa je Blizzard kupil letos januarja.

Posledice tožbe so se začele kazati tudi na ešportnem področju. Telefonski gigant T-Mobile naj bi se umaknil kot uradni sponzor iz Overwatch in Call of Duty tekmovanj. Overwatch League Twitter račun je pri sponzorjih nehal omenjati T-Mobile, najbolj jasen pokazatelj umika podpore pa je nedavni prenos iz Call of Duty lige, kjer je ekipa New York Subliners z lepilnim trakom prekrila T-Mobile logotipe.

Tožba je še daleč od tega, da bi prišla na dejanska sodišča, tako da težav razvijalca in založnika še zdavnaj ni konec.

Mobilna igra Diablo Immortal zamaknjena v 2022

0

Telefonska igra Diablo Immortal je bila sprva najavljena na BlizzConu leta 2018 in je takoj postala tarča posmeha, še posebej zaradi Blizzardove brihtne izjave: “A vi ljudje nimate telefonov?”. Jeza se je od takrat malce pomirila in Blizzard ima trenutno cel pehar drugih težav.

Igralci niso več besni tudi zaradi tega, ker so bili odzivi kritikov na prvo testiranje decembra lani presenetljivo pozitivni. Vsi so sprva pričakovali neko na hitro in poceni narejeno zadevo, a Immortal je med testiranjem pokazal kar nekaj kvalitetne in zabavne vsebine. Razvijalec si trenutno res ne more privoščiti izdajanja slabe igre, zato bo Immortal dobil še nekaj dodatnega poliranja, kar je botrovalo tudi prestavitvi izida na 2022.

Novico je Blizzard sporočil na svoji uradni strani, dodatni čas pa bo razvijalcu omogočil vdelavo dodatne vsebine in popravkov glede na odzive alfa testerjev. Novosti se bodo tikale tako PvE kot tudi PvP vsebine. Razvojna ekipa želi predvsem izboljšati zaključno vsebino, ko igralci dosežejo najvišje stopnje in se začnejo poditi za legendarnimi artefakti. Tu izpostavljajo Paragon stopnje, ki bodo v Immortal igralcem prinesle bonuse pri veščinah ter tudi boljši izplen.

Blizzard bo prav tako implementiral podporo za igralne ploščke in po vsem tem času bi bilo že počasi logično, da Diablo Immortal izide tudi na PC-ju in konzolah, saj bo očitno na koncu to že polna igra. Razvijalec pravi, da prehod kontrol na dotik na polni kontroler ni tako enostaven in da želijo igralcem na koncu dostaviti ugodno in inovativno izkušnjo.

Kdaj točno bo Diablo Immortal vendarle doživel svojo premiero še ni čisto jasno, razvijalec je zaenkrat začrtal samo splošno okno prve polovice 2022.

Microsoft pobrisal vse komentarje pod slabo sprejetim videom za nadgradnjo na Windows 11

0

Konec leta se uporabniki PC-jev lahko veselimo prehoda na nov operacijski sistem Windows 11. No, veselimo je zelo široka beseda, saj niso ravno vsi uporabniki navdušeni nad nadgradnjo. Microsoft je namreč leta nazaj obljubil, da je Windows 10 zadnji običajni operacijski sistem, ki ga bodo uporabniki kupili enkrat in nato jim nikoli ne bo več treba odšteti denarcev za dodatne funkcije. Te besede so zdaj pozabljene in čeprav bo Windows 10 užival podporo še nekaj let, bo v 2025 izgubil vzdrževanje, tako da boste morali, hočeš ali nočeš, enkrat le morali narediti nadgradnjo.

K sreči bo ta za lastnike Windows 10 sistemov brezplačna, a ta nadgradnja bo prišla nekoliko kasneje v 2022. Prvi bodo dobili dostop tisti, ki bodo operacijski sistem kupili posamično ali pa ga bodo dobili ob nakupu novega prenosnika ali pa PC-ja.

Uporabnike so zmotile tudi precej višje sistemske zahteve, ki bodo nekatere pustile praznih rok in tako bodo morali dokupiti tudi nove strojne mišice ali pa bodo morali povsem zamenjati prenosnik. Vse te zadeve so pripeljale do nekaj zmede, zato je Microsoft poskušal ponuditi nekaj odgovor v zgornjem uradnem videu, ki razloži proces nadgradnje.

Znotraj posnetka Microsoftova delavka z imenom Aria prizna, da je situacija nadležna za vse tiste, ki imajo v lasti starejše računalnike, a k temu doda, da je to pač cena za večjo varnost in produktivnost. Uporabniki tem besedam niso verjeli in pod komentarji smo lahko našli cel niz negativnih kritik. Nekateri so mnenja, da Windows 11 obstaja samo zato, ker hoče Microsoft v žep pospraviti dodatne denarce za licence ob nakupu nove strojne opreme in da želijo še bolj kukati v zasebnost vsakega uporabnika. Situacija je narasla celo do te mere, da je Microsoft pobrisal vse komentarje in onemogočil nadaljnjo dodajanje komentarjev. A razmerje palcev navzgor in navzdol pokaže realno sliko zadovoljstva.

Kaj vse potrebujete za nadgradnjo na Windows 11 si lahko preberete tudi v našem uporabnem vodiču.

Battlefield 2042 – odprta beta prihaja septembra, znane so sistemske zahteve

Battlefield 2042 obljublja precej in upamo, da bomo na večigralskem področju dobili novega močnega tekmeca, saj je Call of Duty že kar nekaj časa brez prave konkurence.

Razvijalec DICE nam je preko igralnih napovednikov pričaral prepričljivo sliko vojaških sil bližnje prihodnosti in tokrat nam težav ne bodo povzročali sovražni svinčeni izstrelki, ampak tudi neljubi vremenski pogoji tipa gigantski tornado, ki bo skupaj s prepričljivimi animacijami uničenja brisal vse pred sabo.

Pred polnim izidom pa nas bosta DICE in EA sprva razveselila z zgodnjimi dostopi do igre. Med 12. in 16. avgustom bo potekal zaprti preizkus, a do tega bodo imeli dostop samo posebni izbranci, ki jim bo vabila poslal DICE. Dostop bodo dobili tudi streamerji in igričarske strani, a bodo vsi pod pogodbami, tako da ne pričakujte ravno veliko posnetkov.

Bolj zanimiva bo odprta beta, ki se bo odvila enkrat v septembra, ki ji bodo lahko preigravali vsi. Prednaročniki igre boste tu v prednosti, saj boste dostop dobili nekaj dni pred drugimi, EA pa za zdaj še ni razkril točnega datuma.

Je pa razkril sistemske zahteve. Te na minimalni stopnji niso tako velike, a za višje ločljivosti in vklopljene grafične bonbončke boste morali vsebovati vsaj malce novejši strojček.

MINIMALNE SISTEMSKE ZAHTEVE:

OS: 64-bitni Windows 10
Procesor (AMD): AMD FX-8350
Procesor (Intel): Core i5 6600K
Pomnilnik: 8 GB
Grafični pomnilnik: 4 GB
Grafična kartica (AMD): AMD Radeon RX 560
Grafična kartica (NVIDIA) : Nvidia GeForce GTX 1050 Ti
DirectX: 12

PRIPOROČENE SISTEMSKE ZAHTEVE:

OS: 64-bitni Windows 10
Procesor (AMD): AMD Ryzen 5 3600
Procesor (Intel): Intel Core i7 4790
Pomnilnik: 16 GB
Grafični pomnilnik: 8 GB
Grafična kartica (AMD): Nvidia GeForce RTX 2060
Grafična kartica (NVIDIA): AMD Radeon RX 5600 XT
DirectX: 12

Battlefield 2042 izide 22. oktobra, svojo kopijo si lahko po malce nižji ceni zagotovite na EIGRE.si.

PES oz. eFootball postal brezplačen in bo ob svojem izidu praktično demo

Založnik Konami je izjemno zmedeno bitje, ki ima pod svojimi prsti bogato število igričarskih licenc, a enkrat vmes so preprosto pozabili, kako se v bistvu delajo igre. Konami je tako praktično prenehal s proizvodnjo AAA iger in edina redna zadeva, ki jo še izdajajo, je njihova nogometna serija PES.

Ta je bila preimenovana v trapasto novo ime eFootball. Založnik je bil v bistvu zmeden že lani, saj se trenutna verzija PES-a, ki jo najdemo na Steamu, imenuje eFootball PES 2021 Season Update. Ne sliši se tako privlačno kot FIFA 21, kajneda?

K sreči bo najnovejša verzija nosila bolj preprosto ime eFootball, a tudi pri tej igri nas očitno čaka nekaj nepotrebne zmede. Konami je včeraj preko Twitterja poskušal ponuditi nekaj odgovorov na vsa vprašanja, ki so se v zadnjih mesecih porodila pri vseh njihovih igralcih.

eFootball izide jeseni in bo za igranje povsem brezplačen. A to ne bo polna verzija igre, ampak bolj demo različica, ki bo v sebi držala omejeno število nogometnih klubov in igralnih načinov. Igralci bodo lahko tekme odigrali proti računalniku ali pa se bodo udarili v nalinijskih spopadih, vendar pa navzkrižno igralstvo med različnimi konzolami in PC-jem še ne bo omogočeno.

pes

Kasneje v jeseni bomo igralci dobili dostop do dodatnih igralnih načinov, kot je denimo myClub, ki je nekakšna eFootballjeva verzija FUT-a. Ti dodatni igralni načini bodo plačljivi in jih bo moč nabaviti posamezno, saj želi Konami omogočiti igralcem, da si zgradijo nekakšno svojo verzijo igre. Na tej točki bo omogočeno tudi igranje konzolnih in PC igralcev na istem strežniku. Zadnja točka razvoja se bo zgodila pozimi, ko bo eFootball izšel tudi na Android in iOS telefonih, ti igralci pa bodo prav tako lahko tekmovali proti PC in konzolnim špilavcem.

Jezen sosed med prenosom v živo vdrl v hišo streamerke ter uničil njeno opremo

0

Twitch kamere so ujele že marsikaj neobičajnega, a če na zahodnem svetu vidimo kakšno pobeglo bradavico in preveč nazornega kopanja v jacuzziju, je ruski svet povsem drugačen. In presneto bolj nasilen ter morbiden.

Nismo še pozabili grozljivega incidenta, ko je en ruski streamer med nizkim temperaturami na balkon zaprl svojo nosečo punco in jo s tem tudi ubil in vse skupaj posnel tudi na kamere. Zdaj pa moteča zadeva prihaja tudi iz strani ruske streamerke girl__fighter, ki je znana tudi pod preprostim imenom Victoria.

Punca v svojih prenosih v živo pleše pred kamerami in se vrti na drogu. Njeni streami so precej glasni in vsebujejo veliko glasbe in dretja, vse to pa je očitno pripeljalo do tega, da je do nje pristopil en sosed.

Ni še čisto jasno, kaj točno se je zgodilo, a sredi enega prenosa v živo lahko vidimo Victorio in eno njeno prijateljico, ko se nenadoma začneta pogovarjati z nekom izza kamere. Vidno prestrašeni ženski začneta prositi človeka naj se umakne stran, ta pa nato prevrne mizo in poškoduje snemalno opremo. Nato lahko slišimo nekaj kašljanja, saj je Victorijina prijateljica na napadalca sprožila solzilec.

Video je bil umaknjen iz Twitcha in nekaj časa se ni vedelo, ali je s puncama vse v redu. Victoria je tudi privatizirala svoj Instagram profil, a se je nekaj ur kasneje vrnila pred kamere in zopet začela s plesom.

Na Redditu se nekateri strinjajo, da je bila reakcija napadalca pretirana, a nekateri tudi obtožujejo Victorio. Njeni prenosi v živo so namreč izjemno glasni, stanovanja v Rusiji pa imajo praviloma izjemno tanke zidove, tako da je takšno početje lahko izredno moteče in samo čakalo se je, da je nekomu odneslo pokrov iz glave.

Amazonova The Lord of the Rings serija dobila prvo sliko ter datum izida

0

Amazonova serija The Lord of the Rings je bila dolgo zavita v nepredirno tančico skrivnosti, a po petih letih razvoja zadeva končno postaja malce bolj konkretna. Včeraj smo tako končno dobili prvo uradno sliko serije, ki jo je podelil uradni Twitter račun, prejeli pa smo tudi datum izida.

Ta se bo zgodil 2. septembra, a hitro umirite pričakovanja, saj se bo to zgodilo šele leta 2022. Premiera je tako še več kot leto stran in ne spomnim se, da bi kdaj kakšna serija najavila svoj prvi del tako daleč stran.

Morda pa to tudi pomeni, da nas čaka eno leto vsestranskega oglaševanja. Serija ima namreč naravnost titanski proračun: kar 450 milijonov je šlo v izdelavo prve sezone, kar je več od katerekoli serije v zgodovini in Amazon si zagotovo obeta masen zaslužek.

Ta denar je bil glede na prvo čudovito sliko plodno uporabljen. Tolkienovski detektivi so ugotovili, da naj bi slika prikazovala pokrajino Valinor in domače mesto vilinov Valmar, gor pa naj bi se skrivalo tudi nekaj drugih podrobnosti, kot sta ogromni drevesi Laurelin in Telperion. Obe drevesi je nato uničil zlobni Melkor ter pajkovka Ungoliant, a še preden sta bili spremenjeni v prah, se je iz dreves utrgal en sadež in en cvet, kar je nato izrodilo sonce in luno.

Če zgornja trditev drži, potem so ustvarjalci v delo vložili ogromno ljubezni do podrobnosti. Štorijalno se bo serija odvijala med 2. dobo Srednjega sveta, kar je tisoče let pred tistimi dogodki iz Peter Jacksonovih filmov.

Upamo, da bo serija izrodila tudi nove igre, ki se bodo napajale iz bogatega Tolkienovega izročila. Trenutno je sicer napovedan samo nekam zmedeni Lord of the Rings: Gollum, ki izide enkrat v 2022, osebno pa držim fige za nadaljevanje Middle-earth: Shadow of War igre. Ta se je sicer požvižgala na ustaljeno zgodovino Tolkienovega sveta, a to se je dalo spregledati, saj je bila zadeva za igranje presneto zabavna.