🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 217

Blizzard bo zaradi nedavne tožbe iz World of Warcrafta odstranil nekatere sporne reference

0

Tožba, ki jo je nekaj dni nazaj vložila Kalifornija proti založniku in razvijalcu Activision Blizzardu je na površje izvlekla veliko grdobij. Založnik naj bi že dolgo gojil sovražno delovno kulturo v kateri je prevladoval rasizem, seksualno nadlegovanje ženskih sodelavk pa je bilo praktično že nekaj povsem vsakdanjega.

Activision je najprej obtožbe označil za neresnične, a od takrat je potihnil in začela so se vrstiti opravičila iz strani vodilnih. Nedavno je obžalovanje izrazil direktor Activisiona Bobby Kotick, pred njim pa so se oglasili tudi nekateri vodilni pri Blizzardu, ki so razvijalca zapustili leta nazaj in se želijo zdaj izogniti slabemu slovesu.

Zadovoljni niso niti delavci. Več kot 2.500 zaposlenih pri Blizzardu je podpisalo odprto pismo, ki obsoja odnos vodilnih do obravnavanja obtožnice, včeraj pa so nekateri tudi protestno zapustili pisane. Upočasnil oz. praktično ustavil se je tudi razvoj igre World of Warcraft, ki pa bo vseeno dobil nekaj sprememb.

Blizzard je namreč preko Twitterja najavil določene spremembe, ki se bodo v prihajajočih dneh zgodile znotraj njihove igre World of Warcraft. Zaradi tožbe so se odločili odstraniti nekatere reference, ki jo po njihovem mnenju niso več primerne za to igro. Kaj točno to pomeni razvijalec ni želel razodeti, a najverjetneje se bo večina sprememb tikala bivšega kreativnega direktorja Alexa Afrasiabija. Ta je v tožbi imenovan za enega od večjih igralcev na področju seksualnega nadlegovanja in naj bi bil celo tako napadalen, da so ga znotraj pisarn primerjali z Bill Cosbyjem.

Na Afrasiabija znotraj igre World of Warcraft najdemo kar nekaj referenc. V mestu Stormwind City lahko najdemo NPC-ja Fielda Marshala Afrasiabija, pojavi pa se tudi znotraj naloge The Great Fras Siabi. Poleg tega je po njemu poimenovanih nekaj predmetov, ki bodo verjetno odstranjeni ali pa bodo deležni spremembe imena.

Igralci so začeli pozivati tudi drugim spremembam. Tu izstopa denimo naloga A Bird in Hand v kateri mora igralec mučiti harpijo za informacije, na koncu pa se odloči da jo bodisi izpusti ali pa umori. Ta dotična naloga je na spletni strani Wowhead pridobila nekaj barvastih komentarjev, ki naj bi prikazali najslabše stvari igričarske kulture.

Kot rečeno, ni še čisto jasno kaj vse bo Blizzard spremenil, vemo pa, da bo sprememb deležna trenutna verzija igre, kot tudi World of Warcraft Classic.

Zvezdnik serije Better Call Saul si je vendarle opomogel – v nezavest je padel zaradi težav s srcem

0

Posodobitev: no, za nami je bila kar burna neprespana noč. Igralec Bob Oderik, ki ga poznamo predvsem kot Jimmyja McGilla iz serije Better Call Saul, se je včeraj nepričakovano zrušil sredi snemanja 6. sezone. Situacija je bila zaskrbljujoča, saj tudi ure po incidentu ni bilo besede glede njegovega stanja in nekateri so se začeli bati najhujšega.

K sreči je Bob preplezal vse prepreke in spletna stran TMZ je oboževalce razveselila z novico, da je igralec zdaj v stabilnem stanju. Zrušil se je zaradi težav s srcem in je tudi padel v nezavest, a zdaj lepo okreva v bolnišnici sredi mesta Albuquerque. Njegova družina je hvaležna za vse besede podpore, Bobov sin Nate Odenkirk pa je na Twitterju zapisal, da bo z njegovim očetom vse v redu.

Originalna zgodba: Slaba novica je danes zjutraj pretresla vse oboževalce serije Better Call Saul. Glavni igralec Bob Odenkirk se je namreč sredi snemanje 6. in hkrati zadnje sezone te serije zrušil na tla in je bil nato z rešilcem prepeljan v bolnišnico.

Spletna stran TMZ je prva poročala o incidentu in sprva se je sumilo, da se je igralec nemara zrušil zaradi dehidracije ali pa prevelike vročine. Snemanje je namreč potekalo v New Mexicu, kjer temperature niso ravno nizke, Odenkirk pa jih tudi šteje že 58, tako da bi vsi ti faktorji lahko urno pripeljali do nezavesti.

A zdi se, da je situacija bolj resna. Če bi se namreč igralec zrušil zaradi prevelike vročine bi ga do sedaj v bolnici že spravili na noge, a od incidenta je preteklo že nekaj ur in še vedno nimamo nobenih novic. Igralec in Bobov dober prijatelj David Cross je kmalu po novici na Twitterju zapisal, da verjame, da bo Bob premagal to zadevo in glede na zapisane besede je njegovo stanje slišati precej resno.

Igralcu so podporo ponudili tudi nekateri drugi slavni igralci. Med njimi najdemo Michaela McKeana, ki je v Better Call Saulu igral njegovega brata Chucka McGilla.

Več novic trenutno ni in samo upamo lahko, da se talentirani igralec izmaže iz težav ter da nas bo pred kamerami zabaval še vrsto let.

Jackass Forever končno dobil prvi napovednik

0

Če ste bili morda firbčni v kakšne težave se bo spravila skupina odbitih kaskaderjev v novi odpravi Jackass Forever, potem je vašega neumornega čakanja končno konec. Film je namreč končno dobil svoj prvi napovednik in čeprav je znana četa odbitih možakarjev tokrat starejša in že sivolasa, bodo akcije še vedno enako odpuljene. Leta so samo številka in kakor v napovedniku pove Steve-O: “Pretres možganov je samo problem, če ga dobiš po dopolnjenem 50. letu. Knoxville je star 49. let tako da bo verjetno vse v redu.” Nato Knoxvilla brutalno zbije razjarjen bik.

V akcijo se vračajo tudi drugi člani stare zasedbe, kot so Chris Pontius, Dave Englund in mali Wee Man, v napovedniku pa lahko vidimo tudi nekaj novih pogumnežev. Snemanju se je pridružil tudi Eric André, ki je velik Jackass oboževalec in tudi on je ne bo odnesel povsem brez poškodb. V novem filmu boste pogrešili edino Bama Margero, ki je bil zaradi težav z alkoholom odstranjen iz snemanja.

Zadnji Jackass film smo dobili leta 2010, zbrana ekipa pa je nazadnje sodelovala leta 2013, ko je v kina prispel film Bad Grandpa. Med tem časom so člani pridno nabirali ideje in čeprav smo preganjanje z bikom in streljanje iz topa že videli, bomo dobili tudi kup novih pogruntavščin. Ena od teh je denimo zanimivo stacionarno kolo, ki ga je treba neprestano poganjati, drugače nas zbije ogromna roka ter tek po tekalni stezi s težko glasbeno opremo. Zaradi slednje scene sta tako Steve-O kot tudi Johnny Knoxville morala obiskati bolnišnico.

Jackass Forever prihaja v kina 22. oktobra.

Igra Kena: Bridge of Spirits prestavljena na september

0

Razvijalec Ember Lab Team nas je že nekaj časa nazaj navdušil z napovednikom za svoj prihajajoči naslov Kena: Bride of Spirits. Gre za zanimivo akcijsko pustolovščino v kateri nadzorujemo mlado coprnico Keno. Ta si je zadala težko nalogo iskanja gorskega svetišča, a k sreči ji potovanja ne bo treba preplezati v samoti. Kena bo imela namreč za družbo svojo ekipo prisrčnih duhcev z imenom Rot, ki jih bo med raziskovanjem dežele najprej morala povleči iz skrivališč, to pa ji bo nato omogočalo pridobitev zanimivih sposobnosti.

Kena bi morala iziti že lani, a je razvijalec zaradi koronavirusa izid prestavil na 28. avgust. Žal tudi ta datum ne bo držal in Ember Lab Team je včeraj na Twitterju sporočil, da projekt zahteva še nekaj dodatnega poliranja, zato so se odločili zadevo zamakniti za slab mesec. Novi datum izida je tako po novem 21. september, igra pa bo takrat izšla na PC-ju samo preko Epic Games platforme, igrati pa jo bo moč tudi na konzoli PlayStation 5.

Kena: Bridge of Spirits je vsekakor videti čudovito in na PC-ju nam tosortnih iger, po medlem nastopu Biomutanta, boleče primanjkuje.

Grozljivka Fatal Frame: Maiden of Black Water prihaja na PC in zdaj imamo tudi datum izida

Za novo grozljivko si vedno rad vzamem čas, a sem precej zahteven pri svojem jedilniku in se spravim preigravati samo zadeve, ki so dejansko grozljive in niso nek poceni projekt, ki ga lahko za par evrov izmakneš iz Steama. Žal pa je bilo v zadnjih letih bolj malo takšnih kakovostnih projektov, zato je včasih treba za svoje strašenje znižati standarde.

Na to računa tudi založnik Koei Tecmo, ki je nedavno presenetil in najavil predelavo igre Fatal Frame: Maiden of Black Water iz leta 2014. To je bil zadnji del Fatal Frame serije in je takrat izšel le za konzolo Wii U, zadeva pa je ob svojem rojstvu požela zgolj povprečne ocene.

Koei zdaj očitno malce tipa trg s tole predelavo, ki bo izšla za PC in tudi vse konzole in če bo prodaja dobra, nemara celo dobimo povsem frišen del serije, ki ni bila nikoli blazen prodajni hit. Igranje se namreč precej razlikuje od sorodnih grozljivk, saj se tokrat ne spopadamo z zombiji ali pa kakšnimi demoni, ampak so naša tarča razni duhovi. Te lahko odpravimo samo s pozornim slikanjem preko fotoaparata, ki smo ga na Wii U konzoli nadzorovali preko posebnega igralnega ploščka.

Predelava kamero preseli na preprosti gumb, založnik pa je poskrbel tudi za nadgradnjo tekstur in višje ločljivosti. Dodali so tudi ločen fotografski način, ki nam bo omogočal okraševanje fotografij z raznimi filtri in napisi, naši igralni junaki pa bodo dobili tudi nekaj novih preoblek.

Fatal Frame: Maiden of Black Water izide 28. oktobra.

Izganjalci duhov: Zapuščina dobili slastni novi napovednik

0

Izganjalci duhov se vračajo! Franšiza Ghostbusters je po dolgem počitku leta 2016 dobila predelavo, ki pa je bila precej medla in se pri kritikih ni ravno dobro odrezala. A k sreči en neuspešen film ni pomenil smrt te popularne franšize, ki bo še letos dobila povsem nov del Ghostbusters: Afterlife.

Za tega smo že dobili en napovednik, včeraj pa je na splet privršal nov video. Ta pokaže malce več dogajanja in tokrat lahko celo vidimo duhove. Film je sicer še vedno videti presneto resno in v njem je zaznati bolj malo komedije. A vidi se, da je bilo v Afterlife vloženega kar nekaj proračuna, CGI efekti so naravnost čudoviti in med zvezdniško zasedbo se bo vrnil tudi originalni trio izganjalcev duhov – manjkal bo samo Harold Ramis, ki je umrl leta 2014.

Napovednik ponovno oživi slavni rešilni avtomobil Ectomobil in res je pravo veselje zopet slišati njegovo slavno zavijanje sirene. Izganjalci duhov bodo tokrat očitno mlajši, glavno vlogo pri njih pa bo nosil igralec Finn Wolfhard, ki je postal že pečat filmskih in televizijskih izdelkov iz 80-tih: videli smo ga v seriji Stranger Things, filmih IT, zdaj pa se je preselil tudi med Izganjalce duhov.

Afterlife prihaja v kina 11. novembra 2021.

Epic Games ta teden podeljuje strategijo in večigralsko streljanko iz 1. svetovne vojne

0

Digitalna trgovina Epic Games se je tudi ta teden odločila podeliti dva igre v zameno za 0 € in ponudba je dovolj raznovrstna, da bo zadovoljila pristaše različnih žanrov.

Taktičnim umom je namenjena zanimiva strategija Defense Grid: The Awakening. V bistvu tole ni ravno realnočasovna strategija, saj bolj spada v žanr Tower Defense naslovov, ki dandanes niso več tako popularni. A leta 2008 je bila ta sorta iger izjemno popularna in Defense Grid je takrat užival visoko število igralcev. Dogajanje se odvija v znanstvenofantastično obarvani prihodnosti, naša naloga pa je učinkovita gradnja stolpov, ki lahko zajezijo napadajoče krvosesne vesoljce. Epic Games je Defense Grid: The Awakening sicer enkrat že podelil in vam zdaj preko sledeče povezave ponuja ponovno možnost za dodajanje igre v vašo knjižnico.

Druga igra sliši na ime Verdun in čeprav je to malce novejši naslov, vseeno danes šteje že 6 let. Posebnost Verduna je dejstvo, da se odvija sredi 1. svetovne vojne, ki je v igričarskih vodah velikokrat zapostavljena. Igra vas preseli v leto 1916, vaša naloga pa je podenje po blatnih jarkih in sodelovanje v večigralskih bitkah, ki lahko naenkrat držijo po 64 igralcev na enem strežniku. Vaša kopija vas čaka tule.

Obe igri bosta na voljo za brezplačen prevzem do 29. julija, nato pa na spored pride nov dvojec, ki ga bosta sestavljali Mothergunship in Train Sim World 2.

MMO New World je prava uspešnica – beta preizkus istočasno igralo več kot 200K igralcev

0

Amazon je do sedaj v razvoj iger in pri poskusu predora v igričarsko industrijo vložil nepredstavljivo količino denarja, a za zdaj še vedno niso izdali naslova, ki bi jim povrnil vložen trud in cekin. Njihov niz neuspelih projektov bo zdaj očitno končno prekinil prihajajoči MMO New World, ki je 20. julija skočil v zaprt beta preizkus.

In zadeva bo očitno postala uspešnica, saj je že prvi dan preizkusa nas nabrala več kot 180K istočasnih igralcev, skozi pretekli vikend pa je ta številka tudi presegla številko 200K. To je kar osemkrat več od Amazonovega zadnjega naslova Crucible, ki je na višku popularnosti dosegel 25K istočasnih igralcev, a ta številka je nato strmo padla navzdol.

new world

Morda takšna usoda čaka tudi New World, a po drugi strani ta igra cilja na povsem drug in zadnje čase tudi zanemarjen trg MMO-jev. Igralci so se namreč naveličali preigravanja World of Warcrafta in začeli so pogledovati za konkurenčnimi naslovi. Final Fantasy 14 je tako pridobil naval novih igralcev, veliko MMO-jašev pa žejno čaka na karkoli novega. New World bo tako na trg očitno prišel ravno ob pravem času in morda se zna končno zgoditi zrušitev WoW-a iz prestola MMO-jev.

New World je že kar nekaj časa tudi na vrhu Steamovih najbolje prodajanih iger, tam pa drži tudi nekoliko nižjo ceno. Veliko igralcev je tako izkoristilo sistem, saj so prednaročili igro in tako dobili dostop do zaprte bete, vse do polnega izida igre pa se lahko odločijo za vrnitev denarja.

New World bo svoje rojstvo doživel 31. avgusta.

Nas igralec Norman Reedus draži z novim Silent Hill projektom?

0

V letu 2021 sem spisal že cel kup novic glede Silent Hilla, pa čeprav ta franšiza psiholoških grozljivk počiva že nekaj let. Govorice kar nočejo usahniti in nov bencin na njihov ogenj je včeraj prilil igralec Norman Reedus, ki ga poznamo predvsem iz serije Živi mrtveci.

Silent Hill oboževalci ste zdaj že zagotovo utrujeni, saj ste slišali cel kup čenč, upi pa so se vam nato dvignili in nato kruto zgrmeli na tla, potem ko se je izkazalo, da od vsega skupaj ne bo nič. Če pa ste slučajno še pri zavesti in si želite novega morebitnega lažnega upanja, potem si oglejte spodnji Instagram video, ki ga je včeraj objavil Norman Reedus.

Pozor, posnetek vsebuje ekstremno hitro utripajoče luči, kar zna biti nevarno za epileptične napade.

Kakor vidite je zadeva vsekakor bizarna. Norman je oblečen v okostnjaško obleko in pleše skupaj z ogromnim zajcem in morda povezava s Silent Hillom ni takoj jasna. A veterani serije boste dolgouščka hitro prepoznali, saj je to Robbie the Rabbit, ki je bil pomemben del igre Silent Hill 3. Norman kakšne razlage za ta bizaren ples ni ponudil, tako da nam ostane samo praskanje po glavi.

Vse skupaj se lepo vplete v teorijo, da se je slavni Hideo Kojima pobotal z založnikom Konamijem, ki ga je slavno odpustil sredi razvoja igre Silent Hills, kjer naj bi v glavni vlogi nastopal tudi Norman Reedus.

Ravno ob tem času se je zopet oglasil tudi razvijalec Blue Box Game Studios, ki razvija igro Abandoned. Zanj se je namreč dolgo sumilo, da v bistvu razvija nov Silent Hill naslov in da za njim v bistvu stoji Kojima. Studio je sicer vse to zanikal, a ravno včeraj so na Twitterju objavili novo objavo za svojo PlayStation 5 aplikacijo in v zamegljeni sliki lahko zgoraj vidimo neke zabrisane besede, tisti obraz v ozadju pa močno spominja na Big Bossa iz serije Metal Gear Solid, ki jo je razvil – uganili ste – Hideo Kojima.

Dune film končno dobil daljši napovednik

0

Knjiga Dune oziroma Peščeni planet med poznavalci velja za najboljšo znanstvenofantastično poved vseh časov. Original je leta 1965 spisal Frank Herbert, knjiga pa je nato dobila tudi mini serijo ter svoj film. Od teh prenosov na televizijske zaslone je preteklo že kar nekaj časa in tako je zdaj napočil trenutek za bolj sodobno poustvaritev, ki je bila zaupana režiserju Denisu Villeneuvu.

Dune bi sprva moral iziti že lani decembra, a takrat so bila kina povsod po svetu zaprta. Denis je bil proti temu, da bi film pred tem izšel na pretočnih servisih, tako da ustvarjalcem in založniku Warner Brosu ni ostalo drugega kot pa da pričaka na sprostitev ukrepov. Ti so zdaj končno prišli in film bomo zdaj končno lahko v kinih gledali od 22. oktobra dalje, takrat pa se bo pojavil tudi na pretočnem servisu HBO Max.

Dune govori kompleksno zgodbo vesoljskih političnih zapletov, ki se vrtijo okoli peščenega planeta Arrakis. Samo tam namreč lahko najdemo izjemno dragoceno začimbo, ki ne omogoča samo trgovanja ampak tudi potovanje med zvezdami. Ni treba dvakrat reči, da je borba za prevlado nad tem planetom izjemno bridka in za svoj kos potice se poteguje več različnih frakcij, v formulo pa je treba prišteti tudi ogromne peščene črve, ki zelo radi malicajo vsako meseno bitje.

Film bo imel izjemno zvezdniško zasedbo in prvi napovednik lepo prikaže različne like in čudovito podobo. Warner Bros. je v projekt vložil ogromno denarcev in več kot očitno nameravajo iz Duna narediti svojo naslednjo veliko franšizo. Delo na nadaljevanju je že steklo in tam bomo ugledali drugi del originalne knjige, HBO pa trenutno dela na seriji Dune: The Sisterhood, ki bo predstavila dogodke pred prvim filmom.

Activision Blizzard v globokih legalnih težavah – razvoj World of Warcrafta popolnoma zaustavljen

0

Morda ste opazili, da je pritok novic v zadnjem tednu na naši strani nekoliko usahnil. Razlog za to je dejstvo, da je napočil tisti kratek teden, ko se člani ekipe odpravimo na čakanje na mejah in nekaterim srečnežem celo po dnevih čakanja celo uspe namočiti kakšno nogo v morje.

Skratka, pričakovali smo, da bo teden relativno miren in da bo minilo vsaj nekaj dni, preden ne bo kakšen od večjih založnikov bleknil kaj neumnega ali pa bodo na površje nenadoma prišle govorice glede slabih delovnih pogojev. To pričakovanje se je izkazalo za utopično, saj Activision Blizzard preprosto ni mogel zdržati, da se ne bi zapletel v novo kontroverzijo.

Tokratna katastrofa je bila v nastajanju več let. Kalifornijski oddelek za pošteno zaposlovanje je proti Activision Blizzardu dve leti zbiral dokaze in nenadoma udaril s tožbo, ki je založniku pošteno spodsekala tla pod nogami. Tožba pravi, da je Activision Blizzard leta in leta vzgajal praktično nemogoče delovne pogoje, ki so obsegali seksualno nadlegovanje, rasizem, nepošteno plačo in še cel kup drugih stvari.

V pisarnah so nastradale predvsem ženske, ki so bile neprestano tarče svojih moških sodelavcev in šefov. V pisarnah naj bi prevladovala ameriška študentska mentaliteta, kar pomeni, da so se moški odprto pogovarjali o svojih seksualnih srečanjih, se norčevali iz posilstva ter zraven prešerno popivali. Ženske so veljale za nekaj manjvrednega in situacije med zaposlenimi so pripeljale tudi do ekstremov. Moški so si preko e-mail sporočil izmenjavali gole slike ene od zaposlenih, katera je bila nato tudi povabljena na poslovno potovanje s svojim šefom. Tam je bila zopet podvržena seksualnemu nadlegovanju in uboga ženska je zaradi vseh pritiskov naredila celo samomor.

Activision Blizzard se je na obtožbe že odzval in jih označil za povsem neresnične. A očitno tudi sam založnik ni enoten, ali so obtožbe resnične ali pa izmišljotine. Fran Townsend je v e-mail sporočilu, ki je bil namenjen samo zaposlenim, obtožbe označil za netočne in zastarele, saj naj bi nekatere bile stare več kot 10 let.

Povsem drugo pesem je v e-mail sporočilu pel predsednik Blizzarda J. Allen Brack, ki je zapisal, da je takšno obnašanje, ki je zapisano v tožbi, popolnoma nesprejemljivo in vse zaposlene je pozval, da ga glede vseh težav kontaktirajo direktno. Težava je namreč tičala tudi v temu, da so nadlegovane ženske večkrat stopile do oddelka za pritožbe, a so njihove skrbi vedno bile ignorirane.

Blizzard se kopa v težavah že dolgo časa, saj ljudje še vedno niso pozabili njihovega trapastega obravnavanja Hearthstone igralca, ki je bil kaznovan zaradi svoje podpore Hong Kongu. Takrat je J. Allen Brack na Blizzconu podal neko bledo opravičilo, ki pa je zadostovalo, da so bile zamere nekako hitro pozabljene.

A tokratne težave ne bodo zlahka odpravljene. Jezni so namreč tudi sami zaposleni, saj je kar 1500 delavcev podpisalo pismo, ki vodilne in njihov odziv na tožbo označil za naravnost nagnusen in v nasprotju s tistim, kar naj bi predstavljalo njihovo podjetje. V pismu je prav tako zapisano, da zaposleni ne verjamejo, da bodo vodilni v Activision Blizzardu poskrbeli za njihovo varnost in dobro počutje in da bodo kravatniki skoraj zagotovo vedno na prvo mesto postavili svoje interese.

Tožba je Blizzard udarila tudi na področju razvoja iger. Eden od veteranskih razvijalcev pri Blizzardu, Jeff Hamilton, je na Twitterju zapisal, da se je razvoj World of Warcrafta trenutno praktično popolnoma zaustavil, kar ne koristi nobenemu – ne razvijalcu, ne igralcem.

Tožba je še sveža in si jo lahko v celoti preberete tukaj, zaradi počasnih sodnih mlinov pa zna preteči precej vode preden bo moral Activision Blizzard stopiti pred sodnika.

Amazonova serija The Wheel of Time dobila datum izida

0

Amazon trenutno ustvarja dve seriji, ki bosta spočeti po epskih knjižnih podlogah. O novi The Lord of the Rings seriji se govoriči že precej dolgo, a bolj malo ljudi ve, da Amazon ustvarja tudi povsem novo The Wheel of Time izdelek.

Ta je v knjižni obliki naravnost gigantski, saj je pisatelj Robert Jordan spisal kar 14 obsežnih knjig, kar po števliu strani premaga tudi spisane besede Pesmi ledu in ognja, ki jih je ustvaril slavni George R. R. Martin. Na žalost Jordan konca svoje epske povesti ni dočakal, saj je zaradi bolezni umrl leta 2015, njegovo delo pa je na koncu zaključil avtor Brandon Sanderson.

Skratka, materiala za delo Amazonu ne manjka in čeprav The Wheel of Time serija ni dobila še nobenega pravega napovednika, smo v nedavni Twitter objavi dobili vsaj prvi plakat na katerem je zapisan tudi datum izida. Kakor lahko vidite, bomo prvo epizodo lahko gledali enkrat v novembru.

Zgodba The Wheel of Tima se vrti okoli ženske coprnice Moiraine, ki mora odkriti mitološkega junaka Dragon Reborna. On je namreč edina oseba, ki lahko ustavi glavno barabo The Dark One, ta pa bo ob svoji morebitni zmagi zasužnjil celotno kraljestvo. Skratka, zadeva se ne sme zgoditi, a Moiraine pri svoji nalogi naleti na težavo. Naleti namreč na tri potencialne kandidate in vsak od njih bi bil lahko prerojeni zmaj. Tako ji ne ostane drugega kot pa da vse tri vpokliče ob bok in se z njimi odpravi na epsko avantura, ta pa bo na koncu ponudila odgovore na težka vprašanja.

Zanimivo bo videti, kako bo ustvarjalcem uspelo poustvariti pisano besedo na zaslonu. Amazon očitno v svoj projekt verjame in je že začel snemati 2. sezono, tako da oboževalcem ne bo treba čakati predolgo na nadaljnji razplet te epske zgodbe.

Assassin’s Creed Valhalla – razširitev The Siege of Paris prihaja 12. avgusta

Assassin’s Creed Valhalla bo kmalu dobila svojo drugo razširitev The Siege of Paris, ki bo glavnega junaka Eivorja in njegovo tolpo bojevnikov Raven Clan odpeljala oblegati obzidje Pariza. Ubisoft se je že ob izidu originalne igre pohvalil s tem, da bo to največja bitka v zgodovini Assassin’s Creed iger, tako da že brusimo sekire za naš glavni nastop, ki se bo zgodil 12. avgusta.

Vendar pa bomo lahko Eivorja popeljali v nove avanture že pred tem. Razvijalec namreč namerava še pred tem zagnati novo sezono, ki se bo tokrat imenovala Sigrblot, ta pa bo s sabo pripeljala cel kup novih aktivnosti. Čakajo nas tri nove naloge, dodatni okraski za vašo naselbino ter nov sistem pretepaških turnirjev, kjer bomo morali nastopati s še enim zaveznikom. Morda najbolj pomembna novost nove sezone so dodatna orožja, pri teh pa izstopa čisto pravi enoročni meč z imenom Skrognung. To se nemara ne zdi velika zadeva, a Valhalla do sedaj začuda ni omogočala vihtenja mečev in Ubisoft je tako končno uslišal želje igralcev, ki se nad pomanjkanjem rezil pritožujejo že od samega začetka. Nova sezona se začne 29. julija in v njej se bomo lahko zabavali vse do 19. avgusta.

Začuda o The Siege of Paris niti ne vemo preveč. Naš junak bo tokrat obiskal Francijo, tam pa bo naletel na nove nevarnosti. To, da igralce čaka povsem nova oprema, niti ni več novica, zanimivo pa je, da bo dodatek prinesel tudi nove sposobnosti in posebne Infiltration naloge, ki bodo več poudarka dajale na skrivanje in pobijanje tarč, brez da bi zagnali vsesplošnega alarma.

Upamo, da bo nova ekspanzija bolj navdušila kot prejšnji dodatek Wrath of the Druids, ki je bil zgolj povprečen. To bo verjetno tudi zadnja zapuščina bolj tradicionalnih Assassin’s Creed iger, saj namerava Ubisoft z naslednjim delom Infinity franšizo popolnoma spremeniti.

Max Payne praznuje 20 let in razvijalec Remedy se mu je poklonil s kratko oživitvijo legendarnega detektiva

0

Če ste na začetku tisočletja že znali držati pod roko navezo tipkovnice in miške potem zagotovo poznate legendarno franšizo Max Payne. Prvi del je finskega razvijalca Remedy postavil med najbolj pomembna imena igričarske industrije in igralci se še vedno z lepimi spomini spomnijo na ta precej revolucionaren naslov, ki nam je ob svojem rojstvu pripeljal odlično grafično podobo, fantastično detektivsko “noir” obarvano zgodbo ter seveda upočasnjevanje časa, ki ga je nato skopiralo cel kup sorodnih naslovov.

Max Payne je danes mrtva franšiza. Pravice do licence je kupil Rockstar, ki je spočel tretji del, a nato ni želel v razvoj te serije vlagati dodatnih denarcev. A legenda živi dalje, čas neumorno teče naprej in naš preljubi detektiv je nedavno praznoval okroglo obletnico 20 let.

To je pomemben mejnik in razvijalec Remedy si je vzel nekaj trenutkov, da je obletnico zabeležil tako kot se spodobi. Pred kamere je stopil kreativni direktor Sam Lake, ki je v originalnem Max Paynu glavnemu junaku tudi posodil svoj obraz in njegovo značilno grimaso. Remedy je sicer v nadaljevanju zamenjal obraz, a ravno tista originalna faca Sama Laka je nekako postala tudi prepoznavni znak te franšize.

Za obletnico se je pred mikrofon vrnil tudi James McCaffrey, ki je Max Payna zvočno upodobil v vseh treh igrah. Sam je pripravil nekaj dialoga, nadel svoj markantni jopič in tako je naš cinični detektiv po dveh desetletjih zopet dobil nekaj življenja.

Bomo kdaj dobili novo Max Payne igro? Močno dvomimo, saj je Rockstar trenutno usmerjen v povsem druge zadeve. A če bi Remedy le dobil nekako nazaj pravice do licence, bi se znal zgoditi tudi kakšen čudež.

Računalniški muzej v lovu na Porsche-je potrebuje vašo pomoč

Pozivamo ljubitelje dirkaških iger in vse ostale navdušence nad starejšimi igrami, da pomagajo Računalniškemu muzeju pri lovu na igre, ki vsebujejo ikonična Porsche vozila.

V Računalniškem muzeju so pripravili zanimivo sodelovanje s slovenskim uvoznikom vozil Porsche. Iščejo namreč vse igre, v katerih lahko najdemo avtomobile te znamke.

Torej v kolikor tako igro imate, jo lahko donirate Računalniškemu muzeju in v zameno prejmete lepe Porsche nagrade, ki jih podarja Porsche Center Ljubljana.

Nostalgijo lahko osvežite s spodnjim igralnim posnetkom Need for speed: Porsche Unleashed iz leta 2000.

Preden skočite na podstrešje ali v klet in očistite svoje zaprašene zabojčke vintage igric, si preberite še osnovne kriterije:

  • Igre za vse računalnike in konzole iz vseh svetovnih regij
  • Vsa obdobja – čim starejše, tem boljše
  • V igri mora biti možnost voziti avtomobil(e) znamke Porsche
  • Igra mora biti na originalnem, brezhibno delujočem podatkovnem mediju
  • Najbolj bodo veseli iger v dobro ohranjenih originalnih škatlah
  • Primer iger: Test Drive (MS-DOS), Stunts (MS-DOS), Out Run Europa (Sega), Top Gear Overdrive (Nintendo 64), Porsche Challenge (PlayStation), Need for Speed: Porsche Unleashed (Windows), Forza Motorsport (Xbox)

Ste našli kaj primernega? Potem kar pogumno napišite elektronsko sporočilo in ga pošljite na ta naslov: [email protected]

Vašo donacijo bodo preverili in vam sporočili, če je ustrezna. V zameno za igro prejmete atraktivne Porsche darilne vrečke. Zaloge so omejene!

Za več informacij pa skočite kar na njihovo spletno stran.

Glitchpunk je nova igra, ki igralno precej spominja na GTA 2

0

Založnik Daedalic je nedavno na splet poslal prvi napovednik za svoj prihajajoči naslov Glitchpunk in če ste starejši igralec ali pa igričarski arheolog, potem vam bodo vaše spominske celice takoj priklicale igro GTA 2, ki jo je Rockstar, takrat znan še pod imenom DMA Design, na prodajne police poslal leta 1999.

Glitchpunk bi tako lahko poimenovali kot nekakšnega duhovnega naslednika GTA 2, saj bomo tudi tukaj akcijo spremljali iz izometričnega pogleda, dogajanje pa se bo odvijalo v kiberpankovskem mestu prihodnosti, ki mu vladajo tolpe, roboti in kultni norci.

V igri bomo prevzeli vlogo robotskega androida, ki se je odločil upreti svoji zapisani programski kodi in tako namerava izzvati pokvarjene mega korporacije in podkupljene politike. To ne bo naredil preko pregovarjanja, saj bo raje pod roko vzel zdravo zalogo orožarne in se spravil na masovni pokol. Poleg tega bo za prečkanje mesta lahko izkoristil razne avtomobile in prvi napovednik prikaže cel kup dobro udejanjene akcije. Naše razbojništvo bo imelo tudi posledice, tako da bomo za pete kmalu dobili policijo, ki bo imela največjo stopnjo nadlegovanja pri 10 zvezdicah.

Ves ta trušč naj bi delal družbo presenetljivo globoki zgodbi, ki bo pod obzir vzela tudi ksenofobijo in religijo.

Glitchpunk bo 11. avgusta sprva izšel v obliki Zgodnjega dostopa. Ta bo vseboval mesti New Baltia in Outpost Texas, tekom razvoja pa bomo dobili še mesti Neo Tokyo in Moscow.

Steam stran že stoji, zaenkrat pa še me vemo cene.

Bloodborne “predelava” za PlayStation 1 dobila nov igralni video

0

Kdo ve, če bomo kdaj res dobili uradno predelavo igre Bloodborne, ki bi ji vsekakor prav prišlo nekaj optimizacije za nove konzole, še bolj pa bi bili veseli predelave za PC. Govoric sicer ne manjka, a Sony do sedaj ni še spregovoril nobene besede o kakšni potencialni nadgradnji.

A nič zato, saj bomo morda pred tem doživeli predelavo v obratni smeri na kateri dela podjetna modderka Lilith Walther. Ta je že nekaj časa nazaj vzbudila zanimanje s svojo neuradno predelavo, ki Bloodborne spremeni v igro, ki spominja na nekaj iz ere konzole PlayStation 1.

Bloodborne Demake je nekaj časa nazaj izdal posnetek boja s šefom Cleric Beast, Lillith pa je zdaj za nas pripravila nov šefovski obračun, kjer glavno vlogo igra Father Gascoigne. Kakor vidite je v razvoj bilo vloženo kar nekaj delavnih ur in rezultat je posnetek, ki je resnično videti kot bi ga poganjala PlayStation 1 konzola. Zadeva v resnici ne teče na tej arhaični strojni opremi ampak na PC-ju, Lillith pa je estetiko teh konzol zadela v polno. Dodaten plus so še horizontalne črte, ki poustvarijo gledanje slike na ostarelih CRT monitorjih.

Lillith ne namerava predelati cele igre, ampak samo prvih nekaj šefov, dobra novica pa je to, da namerava potem dokončano modifikacijo ponuditi v igranje vsem.

Heker aretiran zaradi prodajanja Zelda: Breath of the Wild shranjenih položajev

0

Goljufanje v igrah je velik problem večigralskih iger in založniki ter razvijalci se vsak dan borijo proti porednim hekerjem, ki so za svoje rešitve začeli zaračunavati celo naročnino. Goljufivi igralci s svojimi lumparijami grenijo dan vsem poštenjakom, enostavne rešitve problema pa še zaenkrat nimamo.

Goljufanje je prisotno tudi pri enoigralskih igrah, a tam takšno igranje načeloma ne škoduje nikomur. Če si pač želi kdo malce olajšati napredovanje skozi igro ali pa si samo malce popestriti igranje je to navsezadnje njegova stvar in tudi pravica, saj je za igro odštel dinarje. Problem nastane, ko želiš te svoje goljufije prodajati drugim in od tega celo zaslužiti.

Na spletu je zadnje dni zaslovela novica, ki se tiče 27-letnega možakarja z imenom Ichimin Sho. Ta je na eni od japonskih straneh ponudil oglas, ki za majhen denar igralcu dostavi ultimativen shranjen položaj za igro Zelda: Breath of the Wild. Sho je za dobrih 30 € ponujal shranjene položaje, ki so vsebovali želje stranke. Tako si je denimo kdo lahko zaželel boljše statistike glavnega heroja Linka ali pa dobiti večjo možnost za odkritje naprednih oklepov in orožij.

Japonska policija je ponosna predstavila dokaze, kot da so ravnokar zasegli tono kokaina.

Shojev oglas je pritegnil dve stranki, a hkrati so nanj postali pozorni policisti. Ta ga je nato aretirala, Sho pa je priznal svojo krivdo. Priznal je še, da takšne modificirane shranjene položaje prodaja že od decembra 2019, v tem času pa je zaslužil nekaj več kot 76.000 €.

Zanimivo je, da to ni edini takšen primer. Februarja letos je bil zaradi podobnega primera aretiran 23-letni Japonec, ki je preko prodajanja modificirani shranjenih položajev igre Pokemon: Sword and Shield zaslužil okoli 10.000 $.

Oba hekerja sta s svojimi dejanji kršila nov zakon z imenom Unfair Competition Prevention Act in je del nove direktive Japonske, ki želi preprečiti hekerjem zaslužek od njihovega dela.

Kitajski najstniki morajo zdaj za igranje iger ponoči narediti obrazno identifikacijo

0

Piscem nove sezone serije Black Mirrorja scenarije pišejo kar Kitajci sami, saj praktično vsak mesec slišimo o čedalje bolj rigoroznih ukrepih, ki jih kitajska vlada sprejema za nadzor svojega ljudstva.

Tako smo iz njihovih koncev slišali že o takšnih domislicah, ki jim človek skoraj ne more verjeti. Najbolj sporen je zagotovo sistem socialnih točk, saj bo vsak prebivalec nosil različno oceno pridnosti, ki jo lahko zviša z uboganjem zakona in zniža če se slučajno ne pokori vsem zahtevam svojega vladajočega telesa.

Tudi igričarstvo ni izjema in Kitajska na tem področju že dolgo izvaja masovno cenzuro. Preveč krvavi ali spolno obarvani naslovi so preprosto prepovedani, trda pa vam tudi prede, če v svojem izdelku kjerkoli omenite obstoj države Tajvan. Vse igre morajo tako skozi pozorne oči odbora za cenzuro in ravno zato imajo Kitajci povsem svojo različico Steama, kjer je za igranje uradno odobrena le peščica naslovov.

Na Kitajskem je najbolj popularno igranje preko telefonov in vlada je začela tudi na tem področju začela omejevati uporabo. Mobilne igre so lahko zasvojljive in vlado skrbi predvsem vpliv igranja na mladoletne. Tem je bilo že pred časom prepovedano igranje po 22.00 in pred osmo uro zjutraj, a seveda je bilo ta zakon lahko pretentati.

Tega bo zdaj počasi konec, saj je kitajski založnik Tencent, ki je v zadnjih letih svoj vpliv sprožil tudi v marsikatero zahodno podjetje, v svoje mobilne igre vpeljal nov sistem verifikacije. Po novem morajo zdaj vsi mladoletni uporabniki, ki bi si želeli igranja med prepovedanimi urami, preko telefonske kamere opraviti identifikacijo in če bo ta neuspešna, potem od igranja ne bo nič. Računi uporabnikov so že zdaj pri kitajskih uporabnikih vezani na njihove osebne izkaznice in tako se ob igranju ob neželeni uri hitro sproži alarm. Seveda je možno, da si je takrat igranja zaželel kakšen starejši družinski član in ravno v tem primeru pride prav verifikacija preko kamere.

Tencent je na področju mobilnih naslovov bog in batina in na mobilnem trgu si lastijo cel kup naslovov, med katerimi najdemo tudi popularni Honor of Kings. Nov sistem verifikacije je bil že vpeljan v 60 njihovih iger, sčasoma pa ga bodo dodali v še več naslovov.

Seveda so se takoj pojavile skrbi, da je vse skupaj samo izgovor za nabiranje dragocenih podatkov glede uporabnikov, ki jih bodo lahko nato uporabili za še večji nadzor, kot je denimo prepoznavanje obrazov sredi množice ljudi.

Space Jam – Nova Zapuščina – Recenzija filma | Warner Bros meče za tri… in zgreši tablo

“Športniki v filmih se nikoli ne obnesejo”. Citat, ki ga v Space Jam – Nova Zapuščina izreče LeBron James, je morda edina stvar, ki je skupna tako originalnemu Space Jamu, kot tudi nasledniku. Kjer je izvornik dokaj uspešno združil priljubljenost Michaela Jordana z risanim svetom Looney Tunesa v navzkrižnemu promocijskemu sožitju animacije in resničnega življenja po navdihu Kdo je potunkal Rogerja zajca (1988) skoraj desetletje poprej, nadaljevanje paradira LeBrona ter ekipo identičnih risankastih likov (s parimi spremembami, ker nekateri liki dandanes očitno niso več politično korektni) v prikazu vsemogočne Intelektualne lastnine Warner Brosa.


  • Založnik: Warner Bros
  • Direktor: Malcolm D. Lee
  • Glavni igralci: LeBron James, Don Cheadle, Cedric Joe
  • Dolžina: 115 minut

Prvotna uspešnica iz leta 1996, v kateri so bili Michael Jordan, Zajček Dolgoušček, Daffy Duck in različni pripadniki Looney Tunes ekipe prisiljeni igrati medgalaktično košarko, je bil eden tistih filmov, ki ga otroci obožujejo, starši pa ga nekako uspejo prebaviti. James, ki je imel ob takratnem izidu 11 let, je bil izbran kot otrok, ki bo zdaj zamenjal Jordana kot zvezdo franšize. Uspeh bi znal postaviti temelje za donosno kariero po tem, ko v NBA ne bodo več potrebovali njegovih košarkarskih vrlin.

A po prvi četrtini odvitega filmskega traku se ne bi nihče čudil, če bi sklepali, da je LeBron James mastno plačal WB za nastop in promocijo v filmu, saj se Nova Zapuščina v prvi polovici počuti kot plačana reklama. Film se bolj slini po njegovih dosežkih kot lazar po glavi sočne solate. Ni ga zanikati, da je super zvezdnik in kot pri originalu sem čisto pričakoval hvalospev vseh dosežkov glavnega igralca ter spremljanje dogodkov, ki so vodili v rojstvo legende. Tudi hrbtenico filma prestavlja njegovo hrepenenje po tem, kako biti dober oče, s sinom (Cedrik Joe) v vlogi nesrečnega najstnika, ki želi zgolj slediti svojim življenjskim ciljem. Ampak ob nastopu, nevrednem amaterskih gledališč, še Michael Jordan iz prvenca izpade kot filmska zvezda. To pove izjemno veliko o filmu, ki se skuša zanašati predvsem na kemijo glavnih junakov.

LeBron in njegov sin sta preko “mojstrskega” načrta WB algoritma oziroma Al G. Rhythma (do življenja ga privede Don Cheadle, ki svojo nalogo opravi suhoparno. Nedvomno zmore več od prikazanega) privedena v ServerVerse, neonsko zapleteno galaksijo na strežniku konglomerata s vsemi pripadajočimi intelektualnimi lastninami, kot so Harry Potter, Igra Prestolov in vse druge avtorske pravice, ki jih film ponosno razkazuje nejevoljnim gledalcem. Za pobeg iz strežnika sta primorana premagati zlonamerni algoritem v košarki podobni igri b-ball (več o tej katastrofi nekoliko kasneje), a prej morate zbrati ekipo vsem znanih risankastih junakov.

Koncept originala, kjer se je vse odvijalo v sledljivem zaporedju, je zamenjan z zmedo, kjer iskanje igralcev služi kot paradiranje avtorskih pravic, saj so vsi Looney Tunes junaki z izjemo Zajčka Dolgouščka pobegnili in so sedaj raztreseni tekom planetov oziroma avtorskih del Warner Brosa. Tako med drugim obiščemo Amazonske džungle, kjer Čudežna ženska trenira Zajčico Lolo (katera kljub napovedim obdrži večino originalnega šarma), puščavsko antiutopijo Mad Maxa, kjer Kojot neuspešno lovi Cestnega dirkača in brlog dr. Zlobe, kjer Elmer Fudd prevzame vlogo Verne Troyera kot Mini Jaz.

Kljub temu, da ima direktorska ekipa po prikazanem večjo golšo kot ameriški puran teden pred dnevom zahvalnosti, je zaporedje razmeroma kratko in neboleče, pri čemer nam je prihranjeno nekoliko zadrege med gledanjem posiljenih prikazov vseh avtorskih lastnin. Situacija se ponovi, ko so med “košarkarsko” tekmo tribune napolnjene z zmedeno in neprimerno paleto filmskih likov, med katerimi se najdejo Jane Hudson iz filma What Ever Happened to Baby Jane?, erotično trpinčene redovnice iz The Devils in še marsikatera druga avtorska lastnina, ki nikakor ne spada tja. Seveda tudi kasneje ne manjkajo številčni neposrečeni trenutki, kot je rap prašička Porky, ki se počutijo zgolj kot vsebina za napovednike.

Osrčje filma – omamni vrtinci mavrične svetlobe, ki se pojavljajo ob vsaki priložnosti – so neprijetne in že zdaj zastarele omembe internetne pop-kulture (Chungus??). Izpadejo enako neumno kot zgodba, kjer algoritem preslepi sina LeBron Jamesa (pardon, Kralja Jamesa, kot ga v 90% primerov ponosno imenuje film) v boj proti očetu. Že osnovni koncept je bolj bedast od originalnega filma, vse skupaj pa kmalu pade v sramotno zmedo. Po dobrih 50% prevrtenega filmskega traka ti postane vseeno za to, kar se trenutno dogaja na zaslonu, čeprav bi naj takrat film komaj pričel svoj vrhunec. Dejstvo, da vse skupaj traja pol ure dlje od predhodnika, vse napravi še toliko slabše.

Zahrbtni skrivnostni nameni, ki poganjajo ta navidezni dinamo, za razliko od Disneya ali Marvela, ki lahko svoje ogromne rezerve intelektualne lastnine organizirata pod logičnim okriljem princes ali superjunakov, ne predstavljajo nobenega povezovalnega reda med mešano ekstravaganco, katero si lasti Warner Bros. Rick in Morty (da, tudi ona prejmeta svojo sceno) in klovn Pennywise ne spadajo v isto resničnost, pa naj WB zmeče še toliko denarja in časa v preprečevanje gledalcev. Mlajši nesrečniki, ki jim je bil ta film navidezno namenjen, bodo seveda spregledali večino teh napak. Jih bodo pa zmotili obupani napori, da bi risankaste junake na zaslonu povezali z nelogično zgodbo.

Kot enega največjih obupov povezanosti z današnjo mladino je igra, ki jo namesto košarke v vrhuncu filma junaki odigrajo proti zbirki zamaskiranih super-pozabljivih super-nasprotnikov pod trenerstvom Al G. Rhythma, nekakšna zmedena kombinacija košarke in video igre. Te so namreč popularne z današnjo mladino, mar ne? Košarka je zastarela, kdo pa sploh še spremlja to stvar.

Problem se pojavi, ker je v originalnem filmu kljub pretiravanju vse še zmerom izpadlo prepričljivo, saj smo skoraj vsi poznali osnovna pravila igre (z izjemo risankaste fizike in trume prekrškov). Nova Zapuščina pa vse to vrže skozi okno z morda še slabšo idejo, kot je posiljevanje z avtorskimi pravicami. Igra, kjer je lahko koš vreden dve ali tisoč točk, odvisno od tega, kdo ga je vrgel in na kakšen način!? Na podlagi tega izgubiš kakršno koli vnemo, ki si jo nekako še imel do spremljanja dogajanja, saj se vse počuti brezpredmetno in zmedeno, vrhunec pa na srečo mine hitro in zaspano preide v predvidljiv zaključek.

Kot edino koliko toliko dobro plat bi izpostavil le, da je produkcija filma na pričakovani ravni za vložen denar in da je vizualno animacija na ustreznem nivoju. Povezanost 2D animacije in resničnega sveta pa še nikoli ni izgledala tako prekrasno, stilov pa je več in menjavanje med njimi gladko in prepričljivo. Pa ena scena z Michael Jordanom me je rahlo nasmejala. Če je to dvoje vredno preostanka, pa preceni sam.

Zanimivosti:

  • Bob Bergen je edini glasovni igralec, ki se je vrnil iz prvotnega filma Space Jam in to v isti vlogi (Tweety).
  • Film je izšel točno 25 let po prvem.
  • Zvezdniku Milwaukee Bucksa Giannisu Antetokounmpoju je bila ponujena zvezdniška vloga v filmu, a jo je zavrnil.
  • Warner Bros je imel ideje tudi za “Skate Jam”, “Golf Jam” in “Race Jam”, vendar so bile vse zavržene. 
  • Pepe Le Pew, francoski dihur, bi naj nastopil v sceni, navdihnjeno s strani Casablance (1942), kjer osvaja Greice Santo, ki nasilno zavrne njegovo osvajanje. Scena je bila opuščena, po tem, ko je Malcolm D. Lee prevzel režijo, domnevno zato, ker Le Pew spodbuja spolno nadlegovanje.