Ko dandanes človek sliši besedno zvezo “brezplačni DLC”, zagotovo najprej pomisli na majhne zadevice tipa dodatni kostumi za karakterje, kakšno novo orožje ali pa morda opcijo “New Game+”.
Ampak Capcom želi očitno nazaj dobiti svojo priljubljenost pri igralcih in… To jim presenetljivo uspeva.
Po uspešnici Monster Hunter: World, smo sedaj fasali še odlični Resident Evil 2 Remake, za povrhu pa bo ta prejel brezplačne DLC-je, ki bodo dejansko posedovali zgodbo.
Zadeva se uradno imenuje The Ghost Survivors in bo povedala zgodbe stranskih karakterjev, ki v zombie apokalipsi niso bili tako srečni kot naša dva glavna protagonista Leon in Claire.
Čakajo nas tri različne zgodbice.
The Ghost Survivors is coming as a free update to #RE2 starting February 15th!
Explore “what if” stories of three unfortunate souls who never made it out of Raccoon City: The gunshop owner, the mayor's daughter, the soldier.
V No Time to Mourn bomo igrali lastnika trgovine z orožjem, Robert Kendota, v Runaway bomo prevzeli nadzor nad županovo hčerko Katerine Warren, na koncu pa bomo stopili še v škornje vojaka in sicer v zgodbici Forgotten Soldier.
The Ghost Survivors nas čaka 15. februarja, kot rečeno, povsem brezplačno.
14-letni Grant Thompson je pred dnevi odkril zanimivo a ob enem zastrašujočo napako Applovega FaceTime-a. Če ste uporabniki Applovih naprav ste zagotovo že uporabljali FaceTime, ki omogoča zvočno in video sporazumevanje. No, najstnik iz Arizone je želel poklicati svoje prijatelje, da bi se dogovorili za igranje igre Fortnite, a je pri tem naletel na programskega hroča.
Ob klicu oziroma dodajanju prijateljev v skupni klic je zaslišal zvok, ki je prihajal iz enega izmed prijateljevih telefonov preden je povabilo za klic sploh kdo sprejel. Thompson je to takoj povedal svoji mami Michelle, ki je napako sporočila odvetniku, češ da gre za način vohunjenja.
Michelle je nato poklicala Applovo tehnično pomoč, kjer so ji zatrdili naj omenjeno napako sporoči še na njihovo uradno spletno stran, kjer Apple zbira vse hrošče oziroma napake. Kasneje pa je še seznanila svoje sledilce in druge bralce na Twitterju o omenjeni napaki.
My teen found a major security flaw in Apple’s new iOS. He can listen in to your iPhone/iPad without your approval. I have video. Submitted bug report to @AppleSupport…waiting to hear back to provide details. Scary stuff! #apple#bugreport@foxnews
V medijih se je pojavila tudi novica s točno opisanimi postopki, ki pripeljejo do omenjene napake. Ko želite opraviti klic najprej med vašimi kontakti poiščete zaželeno osebo, nato pa med samim zvonjenjem povlecite s prtom navzgor in pritisnite “Add person” ter dodajte sami svojo številko v polje “Add person”. Klic bo sprejet čeprav oseba, ki ste jo poklicali klica ni sprejela. Vse kar bo klicana oseba slišala je zvonjenje.
Kot kaže je napaka prisotna na vseh operacijskih sistemih iOS od različice 12.1, napaka pa se pojavlja tako na Macu kot iPhonu. Zaenkrat Apple napake še ni odpravil, zato se lahko hrošču oziroma morebitni uporabi vohunjenja nad vami izognete le z onemogočanjem aplikacije FaceTime. Na telefonih iPhone to lahko storite pod vašimi nastavitvami, kjer poiščete aplikacijo FaceTime ter jo onemogočite. Na Mac napravah pa najprej odprite FaceTime aplikacijo ter v desnjem zgornjem kotu pritisnite FaceTime > Preferences > Sign out.
Ubisoftov najnovejši Far Cry je prinesel odlično novo igralnost kot seveda tudi grafično podobo. Poleg tega pa smo dobili tudi ustvarjalnik map, s katerim lahko naredimo marsikaj zanimivega.
Nekdo, ki ima nekaj spretnosti za izdelovanje okolja in obožuje Star Wars franšizo se je odločil, da naredi vsem dobro poznan planet Tattooine.
Za tiste, ki morda ne poznate planeta: gre za puščavski planet, katerega obdajata kar dve sonci, na njemu pa se je rodil vsem dobro poznan Darth Vader oz. Anakin Skywalker.
Tip je za izdelavo puščavskega okoliša porabil okoli 3 ure, celotna zadeva je bila izdelana na konzoli PlayStation 4.
Riot je naznanil lokacijo letošnjega MSI tekmovanja (Mid-Season Invitational), ki bo letos romal v Azijo, natančneje v Vietnam ter Tajvan. MSI bo razdeljen na tri dele in sicer s pričetkom v mestu Ho Ši Minh, kjer se bodo odigrale kvalifikacije oziroma tako imenovani “Play-in”. Tekmovanje se bo zares začelo šele v mestu Hanoj, kjer bomo spremljali skupinske dvoboje.
Za konec pa bomo izločilne boje pospremili v glavnem mestu Tajvana, Tajpeju.
Razpored tekmovanja, ki se bo odvijal meseca maja
MSI se sicer izvaja že nekaj let, kjer se na sredini sezone pomerijo najboljše ekipe vsake regije. Povabljene so tiste, ki so v svoji ligi v spomladanskem delu odigrale najbolje in osvojile najvišje mesto.
V skupinski del se bodo avtomatsko kvalificirale štiri ekipe, ki predstavljajo evropsko, ameriško, korejsko in kitajsko regijo. Kvalifikacijski del pred tem, pa bo sprejel 10 ekip iz ostalih regij kot so: Turčija, Brazilija, Oceanija, Latinska regija (jug/sever), jugovzhodna Azija, skupnost neodvisnih držav, LMS regija, Japonska ter Vietnam.
Dve izmed omenjenih ekip se bosta nato uvrstili v skupinski del, kjer bo nato skupno odigralo 6 ekip.
Fortnite je seveda hudo popularna zadeva in ravno zaradi te svoje razširjenosti, je postal sladka tarča za vse spletne nepridiprave.
Podjetje Zerofox je med septembrom in oktobrom opravilo raziskavo spletnih prevar in dobili so zanimive rezultate.
Odkrili so namreč kar 53,000 različnih spletnih goljufij, vse pa so povezane z igro Fortnite.
Glavna prevara leti predvsem na igrino valuto “V-Bucks”, kjer uporabnikom obljubljajo hiter zaslužek za nizko ceno.
Svoje “stranke” dosegajo predvsem preko socialnih medijev tipa Facebook ter Instagram. Ko nič hudega sluteči uporabnik klikne objavo, je preusmerjen na stran, katera obljublja marsikaj.
Vse skupaj je zavito v barvno paleto igre in na njej lahko odkrijemo zadeve kot so “V-Bucks Generator,” preden pa prejmete svoje virtualne kovance, mora uporabnik vnesti svoje prijavne podatke za igro, svoj resnični naslov ter podatke kreditne kartice.
Tipična goljufija, na žalost samo ena od mnogih. Glede na všečke ter delitve, tudi precej uspešna
Seveda je vse skupaj lepo oblečena goljufija in v zameno uporabniki ne dobijo ničesar, razen ukradenega lastnega računa ter odtujena denarna sredstva na bančnem računu.
Zerofox pravi, da je kar 86% spletnih prevar prišlo iz strani socialnih medijev, 11% preko spletnih domen ter samo 2% izvira iz YouTube posnetkov.
Problem so tudi prevare na telefonih, saj Fortnite ni izšel v Googlovi trgovini Play Store ampak je na voljo samo preko njihove spletne strani.
Pri YouTube posnetkih lahko gledate na razmerje všečkov in ne-všečkov. Hitro vam bo jasno, da se gre za nateg.
To je seveda spodbudilo spletne goljufe, da ustvarijo vrsto lažnih Fortnite aplikacij ter spletnih strani, kjer si lahko prenesete igro, ki pa je seveda vse drugo kot pa uradna aplikacija.
Julija je spletna stran Rainway odkrila zanimiv program, ki je na spletu obljubljal brezplačno “V-Bucks” valuto ter “aimbota”, kateri naj bi igralcem pomagal do lažjega merjenja.
Seveda pa je bila vse skupaj goljufija: ob namestitvi je program ustvaril “man in the middle” protokol, kjer je ves spletni promet od uporabnika šel čez napadalca, ta pa je lahko nato vse nadaljnje povezave po mili volji preusmerjal na strani, ki so imitirale tiste prave.
Pamet v roke in ne nasedajte takšnim prevaram!
Temu sicer pravimo “phishing” in zlonamerni program je nabral preko 78,000 prenosov samo na eni lokaciji, ugibajo pa, da je teh bilo veliko več.
Kot spletna stran, ki vas rade volje obveščamo o zanimivostih iz Fortnite sveta, se počutimo dolžni, da vas obvestimo o teh prevarah in vam podelimo par nasvetov:
Držite se reka: “na internetu vam nihče ne bo dal nič zastonj. Če ne plačujete za izdelek, potem ste VI ta izdelek.”
V-Bucks lahko zaslužite samo preko Fortnite uradne trgovine ali pa preko samega igranja. Pika.
Igro za telefone si prenesite samo na njihovi uradni strani in nikjer drugje. Tako boste lahko prepričani, da bo zadeva “čista” in brez zlonamerne kode.
Pamet v roke in zaupajte samo uradnim spletnim kanalom. Razen, če si želite kupiti Fortnite majice. Te imamo tudi mi. Zato ker smo tako prekleto kul.
Vsi napovedniki za igro Metro Exodus so bili do sedaj slastni in razvijalci celo obljubljajo napredne ray tracing učinke, kar bo špil pripeljalo na novo raven vizualne podobe.
Razvijalec 4A Games je razkril tudi uradne strojne zahteve in te so precej visoke.
Če bomo naslov želeli poganjati v 1080p resoluciji, pri 30 sličicah na sekundo, bomo potrebovali vsaj GTX 670/1050 grafično kartico, 8 GB spomina ter procesor Intel Core i5-4440, medtem ko bomo za igranje v 4K resoluciji potrebovali pravo beštijo.
“Extreme” zahteve bo namreč zadovoljila samo grafična kartica RTX 2080Ti, 16 GB spomina ter Intel Core i9-9900K. Če bomo posedovali najnovejšo opremo, bo špil tekel pri stabilnih 60 sličicah na sekundo pri 4K resoluciji.
Strojne zahteve so precej visoke, a po drugi strani bomo očitno dobili igro, pri kateri bomo lahko izkoristili vse mišice svojega sistema, hkrati pa imamo končno igro, s katero bomo lahko navdušili vse svoje prijatelje (ter udeležence naših dogodkov!).
Razvijalec Epic vlaga sladko prislužene denarce iz svoje igre Fortnite v razvoj svoje spletne trgovine Epic Games Store.
Stranke poskušajo zvabiti v svoj digitalni nakupovalni prostor na različne načine, med njih lahko prištejemo brezplačne naslove ter manjšo maržo pri samih prodajalcih.
Začeli pa so se posluževati tudi novega trika, ki se imenuje ekskluzivnost. Nedolgo nazaj nas je presenetila vest, da bo The Division 2 izšel samo na njihovi platformi (kakopak, poleg Uplay trgovine), sedaj pa bo isto pot ubrala tudi težko pričakovana post-apokaliptična streljanka Metro: Exodus.
Vsa prednaročila, ki so bila do sedaj narejena na Steamu bodo upoštevana, a igre od sedaj naprej ne bo več mogoče kupiti v Valvovi trgovini.
Založnik Deep Silver je pojasnil, da gre za omejeno ekskluzivnost in da se bo Metro spet na Steamu pojavil leto od izida, torej ga bomo tam lahko kupili šele 14. februarja 2020.
Dobra novica je to, da bo špil na Epic Game Store koštal samo 50€, kar je desetaka manj od prejšnje cene. To je verjetno posledica manjše marže, ki si jo od prodaje odtegne Epic, kar je posledično pripeljalo do nižje cene samega naslova.
Včeraj je predsednik grafičnega giganta Nvidia, Jensen Huang, investitorjem priznal, da zadnja četrtina fiskalnega leta 2019 ni prinesla toliko dobička, kot so pa upali.
Razlog naj bi bili vse slabši makroekonomski pogoji, predvsem na Kitajskem, zaradi česar stranke niso kupovale grafičnih kartic.
Prav tako je tu krivec padec kriptovalut, saj je Nvidia med rudarsko mrzlico prodajala svoje izdelke kot za stavo, celo do te mere, da so se igralci težko sploh dokopali do njihovega izdelka.
Ko so kripotvalute padle, pa so jim ostale velike zaloge Pascal grafičnih kartic. Nvidia je presedlala na Turing arhitekturo in je upala, da jih bodo RTX izdelki potegnili iz finančnega padca.
Žal pa se to ni zgodilo.
RTX 2080 Ti je sicer močna grafična rešitev, ki poleg svojih mišic nudi tudi ray tracing ter DLSS učinke, a spet za te zadeve zahteva čisto preveč kovancev.
Poleg tega jih je po zadnjici usekalo dejstvo, da teh naprednih grafičnih učnikov ne podpira skorajda nobena igra. Battlefield V sicer drži ray tracing podporo ter Final Fantasy XV ima DLSS, a to je daleč od navdušujočih rezultatov.
Nvidia bo tako namesto predvidenih 2,7 milijard, zaslužila samo 2,2 milijarde dolarjev, a podjetje pravi, da se bližajo svetlejši časi.
Pred kratkim je izšla grafična kartica RTX 2060, ki zna s svojo nižjo ceno morda vendarle prepričati igralce v nakup nove grafične igračke.
Bandai Namaco je pokazal popolnoma nov akcijsko obarvan RPG, imenovan Dragon Ball Game: Project Z.
Poleg same najave igre, so razvijalci pokazali tudi nov napovednik, ki nam prikaže najbolj priljubljenega karakterja, Goku-ja, ki kot vedno rešuje šibkejše pred nepridipravi.
Žal se še ne ve, kako se bo sama zgodba odvijala v novi igri, ampak po imenu naslova lahko sklepamo, da bo šlo za dogodke, ki so se odvijali v Dragon Ball Z.
Tudi iz samega napovednika žal ne izvemo prav veliko. Verjetno bomo kaj več dejanskega igranja videli šele na letošnjem E3 dogodku, izid lahko pričakujemo šele proti koncu leta 2019 ali v začetku 2020.
Onkraj luže se je pretekli vikend pričel tudi novoimenovani LCS. Dolgo se je ugibalo katerp ime bodo izbrali Američani, a na koncu so se odločili za popolnoma preprosto ime. Namesto NA LCS so odvzeli “NA” ter tako dobili novo ime za svojo ligo. Za nami je že prvih 10 dvobojev, ki so se odvili predvsem v nočnih urah v soboto, nedeljo in ponedeljek.
Ligo sestavlja 10 ekip, ki so se borile že preteklo sezono, tako da sprememb glede ekip nismo dočakali. Ekipe TSM, Team Liquid, FlyQuest, Clutch Gaming, Cloud9, Echo Fox, OpTic Gaming, CLG, Golden Guardians ter 100 Thieves bodo odigrale 18 tekem v tem prvem delu sezone, v formatu Double Round Robin. Vse tekme bodo odigrane v formatu Best Of 1, najboljših 6 pa se bo uvrstili v poletne izločilne boje. Prvi dve ekipi se bosta avtomatsko uvrstili v polfinale, ostale štiri pa bodo razporejene v četrtfinale. Izločilne boje bomo lahko spremljali med 30. marcom in 14. aprilom, s formatom Best of 5 single elimination. Zmagovalec celotnega razporeda se bo uvrstil na tekmovanje MSI 2019 (Mid Season Invitational), kjer bo zastopal barve svoje države.
Team Liquid – Cloud9
Fantastična otvoritvena tekma med ekipama, ki bosta tudi letos ciljale visoko. Liquid v svoje vrste privabil CoreJJ-a iz LCK-a in Jensna iz Cloud9 in tako izboljšal svojo ekipo. Cloud9 je med drugim iz Splyca pripeljal Nisqy-a, za katerga upajo, da bo vsaj polovično stopil v čevlje Jensena. Tekma je bila z začetka zelo izenačena, veliko menjavanj vodstva in towerjev. Igra se je na stran Liquida prevesila v 25. minuti pri Baronu, kjer je Liquid dobil prednost dveh igralcev ter uspešno pridobil Baron buff. Od takrat naprej so igro morali le še pripeljati do konca. Najkoristnejši igralec igre je bil z 10/2/7 na Cassiopei Jensen, ki se je tako veselil prve zmage za Liquid.
100 Thieves – TSM
“TSM, TSM” je ponovno odmevalo iz dvorane, kjer je seveda vsako leto večino oboževalcev na strani TSM-a. V svoje vrste so pred sezono pripeljali večini ljudem neznanega Sergen “Broken Blade” Çelika. Nazaj v Evropo je po lanski slabi sezoni odšel Mithy (zamenjal ga je Smoothie), medtem ko je Zven ostal. 100 Thieves imajo na drugi strani na papirju zelo močen Bot lane, kjer sta Bang in Aphromoo ter Ssumday na Topu. Vseeno je bila ta igra bolj kot ne pohod do zmage TSM-a, ki je celotno igro narekoval tempo.
CLG – OpTic Gaming
Tudi CLG je prenovil ekipo pred letošnjo sezono, saj je iz ekipe odšel jungler Reignover, katerega je zamenjal jungler CLG akadamije Moon. Na Mid je prišel evropski mid laner POE – PowerOfEvil, ki je prej veljal za enega boljših evropejskih igralcev. OpTic je v svoje vrste pripeljal Meteosa, Crowna (Gen.G) ter Allorima, Asto in Gate-a iz svoje akademije. Na papirju ne tako močna ekipa, a so vseeno presenetili CLG v prvi igri tega splita. Zelo zelo izenačena igra vse do 35. minute, ko se je igra odločila na Baron fightu v korist Optica. Darshan je naredil ogromno napako, ki so jo pri OpTicu izkoristili ter igro kasneje zaključili.
Veselje igralcev OpTica ob zmagi nad ekipo CLG
FlyQuest – Golden Guardians
FlyQuest je pred pričetkom sezone odslovil dva korejska igralca ter pripeljal dva Severnoameričana. Iz ekipe sta torej odšla Flame (Top) ter Keane(Mid). Nadomestila sta jih Pobelter in V1per, ki je prišel iz akademije FlyQuesta. V ekipo Golden Guardians so med drugim prišli Froggen, stari znanec Evrope, Olleh ter Hauntzer. Znana imena na prvi pogled, a napovedi za to ekipo niso tako blesteče. Dokaj izenačena igra vse do 25. minute, ko so pri FlyQuestu pobili vse igralce Golden Guardiansov ter dobili Baron buff. S pomočjo buffa so lahko potisnili vse 3 pozicije na mapi ter z lahkoto prišli do zmage z rezultatom 17-6.
Clutch Gaming – Echo Fox
Zadnja igra večera je bila med popolnoma prenovljenima ekipama Clutch Gaming ter Echo Fox. Clutch Gaming je pripeljal kar 3 Korejce (Huni,Lira,Piglet) ter Vulcana in Damonteja. Echo Fox je iz KT-Rolsterja pripeljal junglerja Rusha, pridružili pa so se tudi Solo, Apollo, Hakuho ter Fenix. Clutch Gaming je začel dominantno, potem pa so v 20. minuti dovolili vrnitev Echo Foxa, ki pa ni bila popolno izpeljana. Odločil je spopad v 38. minuti, kjer je Lira s Camille fantastično vskočil med vseh 5 igralcev Echo Foxa, ki niso imeli možnosti. Sledil je še zadnji push, ki je odločil zmagovalca v korist Clutch Gaminga.
FlyQuest – OpTic Gaming
Drugi dan se je pričel bolj zgodaj, tako da smo si tudi evropski oboževalci lahko v miru pogledali boje. Prvi izmed njih je bil obračun med FlyQuestom in opTicom, ekipama, ki sta prvi dan končali z zmago. OpTIc je skozi celotno igro vse do 30. minute vodil tako v ubojih kot v denarni razliki in vse je kazalo na gladko zmago OpTica. Potem pa je v 30. minuti sledil teleport V1perja za hrbet igralcem OpTica, ki so izgubili 3 igralce in Barona. FlyQuest je prednost znal izkoristiti in slavil po 40 minutah igre in teden končal z rezultatom 2-0.
Cloud9 – 100 Thieves
Dvoboj ekip, ki sta prvi dan izgubili in sta tako iskali svojo prvo zmago v sezoni. No, videli nismo veliko saj je bil to že drugi pohod do zmage proti ekipi 100 Thieves, ki kljub svojemu dobremu Bot Lane-u ne zna izkoristiti prednosti. Igra je bila končana že v 25. minuti pri rezultatu 13-4 v korist Cloud 9.
Team Liquid – CLG
Zelo izenačena igra ekip, pa čeprav je bilo po prvem dnevu pričakovati drugače. CLG se je dobro upiral Liquidu a je vseeno odločila kontrola mape, 3 infernal zmaji v korist Liquida in nekaj gold razlike. Igre je bilo sicer konec v 33. minuti a vseeno je to spodbuda za CLG pred nadaljevanjem sezone. Liquid je teden končal z rezultatom 2-0, medtem ko je CLG izgubil oba svoja dvoboja.
Clutch Gaming – TSM
Nova sezona, stari TSM bi lahko rekli. TSM je vodil praktično celotno igro proti Clutch Gamingu, nato pa pri rezultatu 7-0 v killih ter 3-0 v towerjih vseeno izgubil obračun. Brokenblade je praktično 1v1 premagal Hunija na Topu, a to ni zadostovalo za zmago TSM-a, ki se je moral zadovoljiti z 1-1 rezultatom po prvem tednu odigranega tekmovanja LCS.
Echo Fox – Golden Guardians
Verjetno najmanj atraktivna tekma tedna med Echo Foxom ter Golden Guardiansi, katere so analitiki postavljali na zadnja mesta pred začetkom sezone. Golden Guardiansi so solidno začeli tekmo ter povedli z killi a denarna razlika je bila vedno na strani Echo Foxa, ki je z dvema infernal zmajema ter odličnim fightom v 27. minuti tekmo prevesil na svojo stran. S tem so se lahko veselili svoje prve zmage v splitu, medtem ko GGS ostajajo na zadnjem mestu z 0-2.
Zadnja leta je na trgu prava poplava gaming mišk in tokrat nam je pod roke prišla SteelSeries Rival 600 skupaj s podlogo QCK Prism Cloth in držalom za miškin kabel (bungee).
Preden se vržemo v samo recenzijo miške, ki poseduje kar dva senzorja, pa se vprašajmo zakaj tako velik cenovni razpon?
Zakaj hudiča bi kupil gaming miško za 80 €, če jo lahko kupim za borih 15 € in ta nosi podoben izgled in je tako osvetljena kot višje cenovne miške?
Miškoni višjega cenovnega razreda uporabljajo kvalitetne materiale, natančnejše senzorje in v roki ne delujejo kot kup plastike.
Natančnost senzorja je zelo pomembna pri igrah, ki zahtevajo hitre premike (CS:GO, Fortnite, PUBG…) medtem ko pri igrah, ki ne zahtevajo od vas nenadne hitre gibe (League of Legends, Hearthstone, DOTA2…) lahko z mirno vestjo sežete po cenejši miški.
Tokrat bomo pričeli pri osvetlitvi same miške in podloge.
Ne rečem, osvetljene tipkovnice so super in kul, za miške pa mi je osebno vseeno in po mojem mnenju nepotrebno. Dokler osvetlitev ne dviguje cene miške ali podloge, je sicer dobrodošlo, v nasprotnem primeru pa pač pogledam drugam.
SteelSeries Rival 600 zaradi same osvetlitve ni dražja, podlogi QCK Prism Cloth zaradi osvetljene obrobe pa cena poleti v nebo in v primeru, da niste totalni fanatik RGBja predlagam, da pogledate ostale QCK podloge, ki veljajo za najbolj priljubljene in kvalitetne podloge na trgu.
Kot je že v navadi lahko barve spreminjate in sinhronizirate v SteelSeries programu.
RGB osvetljava je prisotna tako na podlagi kot na sami miški.
Izgled ter material miške StelSeries Rival 600 je vrhunski in ob prvem dotiku se bote zaljubili v miško.
Mat površina ustvari prav poseben občutek, gumbi na miški so taktilni, sam kolešček pa zelo prijeten na dotik in odziven po pričakovanjih.
Ob vsaki strani miške najdemo silikonsko gumirano površino, ki poskrbi za prijeten občutek pri premiku miške levo in desno. Verjamem in upam, da so s silikonsko površino odpravili problem, ki je nastal pri predhodnih izdelkih, pri katerih je po letu uporabe nastala v gumi jamica.
Gumba sta mehanična in po besedah proizvajalca zdržijo 60 milijonov klikov.
SteelSeries Engine 3 programska oprema stavi največ na svojo preprostost uporabe, hkrati pa ponuja ogromno nastavitev.
Na levi strani najdemo še 3 dodatne gumbe, ki so zelo priročni za igre tipa Fortnite ali kakšne druge naslove, ki zahtevajo dodatne ukaze na dosegu roke. Standardni gumb za menjavo hitrosti se nahaja na glavi miške.
Vsi gumbi so programilni preko njihove programske opreme. preko SteelSeries Engine lahko nastavimo res ogromno opcij, tako za miško kot tudi za podlogo.
Programska oprema je tudi precej intuitivna in jo bo takoj izgruntal tudi nekdo, ki se prvič ukvarja z nastavljanjem RGB opcij ter makrotov.
Miška lepo sede v roko tako desničarjem kot tudi levičarjem.
Srce miške sta kar dva senzorja. Prvi je njihov optični senzor, ki poskrbi za izjemo natančnost (PixArt senzor s 50g pospeška in do 12 000 CPI / DPI), drugi senzor pa zaznava stik s podlago in poskuša vzdržati premikanje na ekranu, tudi ko miško dvignete nad podlago (lahko nastavite višino dviga od 0.5mm do 2mm).
To kombinacijo senzorjev bodo cenili predvsem tisti igralci, ki z miško bolj kot ne drvijo po podlogi (CS:GO, PUBG, Fortnite…) in imajo nastavljeno zelo nizko občutljivost miške, kar jih prisili k hitrim gibom in obenem dvigu miške nad podlogo.
Primerjava natančnosti senzorja ob izgubi stika s površino. Povzeto iz strani SteelSeries, niso naše dejanske mertive.
V notranjosti se skriva tudi ARM procesor, na katerega shranite vaše nastavitve (makrote, nastavitve odzivnosti, nastavitev obeh senzorjev, RGB…) in tako lahko napravo vzamete na lanparty, se priklopite in že ste pripravljeni na nove zmage.
Toda to še ni vse , naš mišak je lahko tudi transformer.
Vsebuje namreč uteži levo in desno, kar jo naredi presenetljivo dodatno nastavljivo.
Nastavite lahko ne samo težo miške ampak tudi težo glede na levo ali desno polovico. V primeru da ne uporabite vseh uteži, pa lahko vplivate tudi na težo spredaj ali zadaj.
Dobil sem zelo pozitiven odziv nekaterih uporabnikov glede na možnost nastavljivosti uteži in verjamem, da lahko s pravo razporeditvijo najdete vašo perfektno težo miške.
Uteži poskrbijo za prilagoditev vašim potrebam.
Magneti, ki držijo levi in desni pokrov miške na mestu, so zadovoljivo močni in med uporabo ni nobenega občutka oziroma premikanja le teh. Razpon teže lahko prilagajate med 96 gramov in 128 gramov.
Seveda ena izmen najbolj pomembnih lastnosti je: “ali nam miška sede v roko?”
Osebno se mi je zadeva lepo prilagodila in sem jo brez problemov uporabljal, pozitivni pa so bili tudi odzivi levičarjev. Sicer morda ne “paše” kot moj dolgoletni spremljevalec od Logitecha g502, je pa SteelSeries Rival 600 dobra izbira tako za desničarje kot levičarje.
S paketom smo prejeli tudi prej omenjeno podlogo QCK Prism Cloth srednje velikosti, ki je za mene osebno premajhna in bo priporočal, da si mogoče pogledate raje Xlarge.
Tekstura in sama podloga je odlična kot to velja tudi za vse ostale QCK podloge, sama osvetlitev pa mi je osebno moteča, predvsem zato, ker preferiram minimalističen design, brez nepotrebnih adapterčkov, v katere se mi vedno ali zatika kabel od miške ali pa se v njega zabijam z miško.
Zatikanje kabla sem sicer rešil z njihovim “bungee” držalom, ki je dobra kopija BENQ CAMADE in ga lahko zaradi njegove kvalitete lahko priporočim.
V javnost je prišla novica, da je največje igričarsko podjetje Tencent brez dovoljenja, uporabilo sliko takrat 17-letnega kitajskega modela Mei Yan. Kitajka je na svojih socialnih omrežjih objavila originalne fotografije, ki naj bi jih podjetje nato preuredilo ter uporabilo za posebne preobleke v igri.
hey twitter it's been a while but i just wanted to share this here too. i found out recently that the game Ring of Elysium @roe_tencent by the company Tecent stole an image of me from several years ago, photoshopped it and used it in their game for their character Lynn (cont) pic.twitter.com/mYGaxcQ9bK
Kitajka ima tudi svoj Youtube kanal, na katerem beleži več kot 400.000 naročnikov. V objavi je omenila, da je omenjeno podjetje sliko izrabilo v svoje namene ter ustvarilo karakterja Lynn, ki ga igralci ob nakupu Adventure Passa dobijo kot nagrado. Mei trdi, da je slika nastala, ko je bila sama stara 17 let ter da so ustvarjalci igre kmalu za tem izdali posodobitev, kjer so posodobili ustvarjene slike.
Moderatorji reddita za Ring of Elysium so med tem časom že sporočili, da naj bi ustvarjalci igre ob tej novici nemudoma reagirali. Kakšne bodo tožbe in sankcije, pa bomo morali počakati še malo časa.
Za nami je že drugi teden tekmovanja LEC, ki je ponovno prinesel nekaj presenečenj. Po dveh tednih tekmovanja namreč na vrhu razpredelnice prvo mesto zaseda G2 Esports, ki je vse štiri dosedanje dvoboje dobil, medtem ko zadnje mesto presenetljivo po dveh tednih zaseda Fnatic, ki še nima zmage. Povzetek rekordnega prvega tedna tekmovanje LEC, si lahko preberete tukaj.
Team Vitality – Fnatic
Teden se je pričel s tekmo med ekipama, ki nista ravno navdušili v prvem tednu. Vitality je 1. teden končal z rezultatom 1-1, medtem ko je Fnatic katastrofalno začel z 0-2. Nekaj več upanja so imeli v začetku igre, kjer je naš Tim “Nemesis” Lipovšek Fnaticu pridobil “first blood” v obračunu z “italijanskim žrebcem” Jizuketom. Fnatic je takrat povedel, a se je nato vse odvijalo po načrtih Vitalitya. Hitro so prevzeli gold razliko ter v 32 minutah Fnatic poslali na 0-3. Nemesis je končal pri 2 K/1 D/6 A.
Rogue – Splyce
Na prvi pogled dokaj nezanimiv obračun vsaj na papirju, a je vseeno trajal dlje od prve igre med Vitality in Fnatic. Rogue ni vodil niti minute v celotni igri, saj je Splyce že od samega začetka prevzel pobudo. V sredini igre so se sicer novinci Rogue dobro držali a so izkušnje Splyca vseeno bile previsoka ovira. Fantastično igro svojega “overpowered” heroja (Karthusa) je v 35 minutah zaključil Xerxe, s katerim je v statistiko vpisal 11 K / 1 D / 7 A.
G2 Esports – exceL Esports
Evropski super tim je v temu dvoboju pričakoval lahko delo, a bi se kaj kmalu lahko opekel na nasprotniku. exceL je začel odlično ter povedel z nekaj uboji. Vseeno primerne denarne razlike niso ustvarili, kar je G2 izkorstil ter igro v 33. minuti iz rezultata 4-11 malo približal. Tudi pri 16-9 za exceL ni zadostovalo, saj enostavno niso imeli denarne prednosti. Igra se je končala po 45 minutah, kar se seveda tako dobri ekipi kot je G2 ni ugajalo.
Schalke 04 – SK Gaming
Še tretji zaporedni dvoboj, v katerem smo lahko spremljali našega slovenskega igralca. Tokrat je bil na vrsti crownsh0t, ki se je v intervjuju postavil na 3. mesto najboljšega ADC igralca v Evropi (1. Hans Sama, 2. Upset). Upset je v tem dvoboju res premagal crownsh0ta, saj je igro končal z rezultatom 8/0/8, medtem ko je crownsh0t v 40 minutah igre v statistiko vpisal 3/4/3.
Origen – Misfits Gaming (tekma tedna)
Origen je imel kar precej težak razpored tekem v začetku te sezone, zato njihov trenutni rezultat najbrž še nič ne kaže. Tudi proti Misfits smo lahko pričakovali težave Origena, ki so se že takoj izkazale za resnične. Misfits so od samega začetka kontrolirali igro ter jo končali v 31 minutah pri rezultatu 18-8. Misfits je s to tekmo držal prvo mesto z ekipo G2 (obe ekipi 3-0).
Hans Sama in gorillA sta definitivno najmočnejši Bot Lane v tej sezoni.
Schalke 04 – Fnatic
Nov dan, nove zmage. No, ne za Fnatic, ki nikakor ne najde rešitve za zmago v trenutni sezoni. Zdi se, da bo potrebno še kar nekaj dela v ekipi po odhodu Capsa. Nikakor krivde ne moremo valiti na Nemesisa, ki seveda ne igra perfektno, a solidno odigra vsako tekmo. Schalke 04 je bil sicer s strani analitikov postavljen precej nižje in so po dveh tednih nedvomno presenečenje (rezutlat 3-1 na 3. mestu). Fnatic je bil preprosto uničen že od začetka, tako da realnih možnostih niso imeli.
Nemesis in štirje wardi v ekipi
SK Gaming – exceL Esports
Lahko bi rekli, da je bila to prelomna igra začetka sezone za obe ekipi. Ekipi sta pred tem dvobojem držali rezultat 1-2 po treh igrah, zato je bila zmaga še kako pomembna. Na papirju favorizirana SK Gaming ni imela večjih težav, medtem ko je bilo mogoče od ekipe exceL po igri z G2, pričakovati več. Crownsh0t je igro končal z rezultatom 1/0/6 v 28 minutah igre. SK Gaming je torej po dveh tednih na 6. mestu lige, medtem ko si exceL deli 7. mesto z Origenom (obe ekipi 1W-3L).
G2 Esports – Rogue
Ko so crownsh0ta po njegovem dvoboju vprašali, kaj mora Rogue naresti, da bo premagal ekipo G2 Esports, je ta odgovoril, da je to nemogoče. Poizkusijo lahko samo z nenavadnimi heroji, za katere G2 ne bi našel recepta. A Rogue se prav posebaj ni pripravil na ta obračun. Če smo imeli po igri z exceL Esports še pomisleke o G2, pa po koncu te igre definitivno ni bilo razloga za skrb. Igra je bila sicer po ubojih skozi celotno igro kar blizu, a je bila denarna razlika tista, ki jo je G2 večal skozi celoten obračun. Igre je bilo konec v 23. minuti pri rezultatu 17-9. G2 je torej po dveh tednih ohranil 100% izkupiček z 4 zmagami.
Splyce – Origen
Prvi “lažji” obračun za Origen, ki je potreboval zmago za lažje nadaljevanje, a jim ni uspelo. Prvi resnejši spopad v 12. minuti za Rift Heralda je igro spreobrnil v korist Splyca, ki prednosti na koncu izpustil iz rok. Igro so zaključili v 31 minutah ter zmagali z rezultatom 14-3. Naslednji teden bodo pričakali na drugem mestu z rezultatom 3-1.
Misfits Gaming – Team Vitality (igra dneva)
Še kot zadnja tekma tedna, poslastica med Misfits ter Vitality. Zelo napeta tekma, ki je bila odločena z dvema večjima fightoma. Prvi se je zgodil pri Rift Heraldu, kjer je Vitality naredil manjšo denarno razliko, a vseeno premalo, da bi lahko popolnoma prevzel pobudo. Prelomni trenutek se je zgodil v 20. minuti pri Infernal zmaju, kjer je Vitality dobil dvoboj ter nato lažje tekmo speljal do zmage. Te zelo zanimive igre je bilo sicer konec že v 26. minuti, ki pa vseeno ne pokaže pravega obraza napete igre. Misfits je s tem porazom 1. mesto v LEC tekmovanju prepustil G2 Esportsu, ki samuje na 1. mestu. Na drugem mestu pa imamo kar 4 ekipe (Splyce,Vitality,Misfits,Schalke 04).
Jizuke je tekmo proti Misfits končal z rezultatom 6/0/5 – igral je LeBlanc.
PUBG je v letu 2018 sicer zaslužil največ denarcev v kategoriji plačljivih naslovov a njegov zaslužek je še vedno daleč od njegovega glavnega konkurenta, igre Fortnite.
Zato so se razvijalci odločili za pogumno potezo: razvili bodo povsem svojo različico svojega zastavonošnega naslova, poleg tega pa bo ta vseboval precej nižje sistemske zahteva od svojega večjega bratca.
Razvijalec pravi, da bo s tem poskušal igro približati na tista območja, kjer uporabniki preprosto ne morejo do močnejših računalniških sistemov.
PUBG Lite, kakor se zadeva uradno imenuje, je tako zaenkrat na voljo za testiranje na Tajskem a naj bi kmalu postal razpoložljiv po vsem svetu.
Nove sistemske zahteve ne zahtevajo niti namenske grafične kartice, saj bo špil moč zaganjati kar na integriranih grafikah tipa Intel HD 4000:
Minimalne sistemske zahteve:
OS: Windows 7/8/10, 64-bitni
Procesor: Intel Core i3 2.4GHz
Spomin: 4GB
Grafična kartica: Intel HD Graphics 4000
Disk: 4GB
Priporočljive sistemske zahteve:
OS: Windows 7/8/10, 64-bit
Procesor: Intel Core i5 2.8GHz
Spomin: 8GB
Grafična kartica: Nvidia GeForce GTX 660 ali AMD Radeon HD 7870
Disk: 4GB
PUBG Lite bo imel povsem svojo razvojno ekipo in bo na začetku podpiral igranje v solo, duo ali pa squad načinih. Igralo se bo samo v tretjeosebnem pogledu na mapi Erangel, a naj bi se kmalu ponudba razširila.
Kako zadeva izgleda v akciji si lahko ogledate v spodnjem posnetku.
Kaj narediti, ko si star 19 let in nimaš denarja ne za bencin, še manj pa za nov avto?
Točno to je decembra najbrž razmišljal mladenič Luca P. Mangiarano, ki se je nato domislil briljantne ideje. No, “briljantna” je bila verjetno samo njemu.
Odločil se je namreč oropati banko a očitno celotni postopek dejanja si ni ravno preudarno začrtal.
Izmik denarja mu je sicer uspel, za pobeg pa si je izbral električni skiro, katerega največja hitrost je okoli 24 km/h.
To pa vseeno ni tista največja traparija. Skiro je bil namreč najet iz strani podjetja Jump, katero si lasti Uber.
Preden si namreč lahko sposodiš skiro, je uporabnik primoran prenesti aplikacijo in na njej ustvariti račun. Luki očitno ni prišlo na misel, da bi uporabil tuj račun in se je prijavil kar s svojim.
Policija je nato preko varnostnih kamer ugotovila smer pobega in s sodelovanjem Uberja so zlahka locirali tega okoljevarstvenega bandita.
Mangiarota so decembra obtožili “ropa z grožnjo” in tipček sedaj pridno čaka na sojenje. Kako točno je oropal banko še ni jasno, ne bi nas pa presenečalo, da je uporabil vodno pištolo.
Ste vedeli, da to ni bil edini zločin, kjer je brihtež poskušal pobegniti policiji na neki tehnološki igrački?
Septembra 2018 je v Floridi policija ustavila možakarja z imenom Jerome Antoine Dennis. Ta je na sebi skrival nekaj marihuane in zato je od strahu skočil na svoj hoverboard in bliskovito zapustil prizorišče.
No, bliskovito ravno ne, saj te napravice dosegajo maksimalno hitrost 9 km/h in zato je zlikovca policist s hitro hojo kmalu dohitel. Dennis se je sicer hitro odločil zapustiti svoje “vozilo” in poskusil svojo srečo s tekom, a se je tudi to zanj hitro klavrno končalo.
Prednaročniki igre Anthem, novega večigralskega naslova izpod rok priznanega razvijalca Bioware, so se že dolgo veselili preteklega vikenda, ko so naposled lahko preizkusili naslov v akciji.
Žal pa je internet hitro završal pod pritožbami igralcev, saj je demo škripal kot zarjavela samokolnica.
Torej kakšne vse težave so zabeležili prvi preizkuševalci?
Problem je bil že s samo prijavo v igro, saj špil igralce preprosto ni spustil v igranje, potem pa so pod navalom Origin strežniki za nekaj časa preprosto odpovedali.
Naslednja težava je bila sama optimiziranost, saj se je Anthem zatikal tudi na močnejših konfiguracijah. Predvsem PC-jaši so zagnali največji vik in krik, hitro je namreč postalo jasno, da Bioware PC različici ni namenil ravno veliko pozornosti.
Meniji so prilagojeni za kontrolerje, vnosne komande so zaostajale, prisoten pa je bil tudi “mouse acceleration”, katerega ni bilo mogoče izklopiti. Zadeva sem preizkusil tudi sam in naletel na zatikanje ter na močno prisotni “motion blur”, za katerega Anthem sicer ponuja možnost za izklop, a je preklemana zadeva tudi na “off” še vedno prisotna.
Osebno sem imel tudi problem pri nastavljanju resolucije, kjer sem imel na izbiro samo 2560×1080 in sem se lahko za igranje v nižji ločljivosti obrisal pod nosom.
Bioware se je za vse težave tudi opravičil. Vodilni producent igre, Ben Irvo, je na Redditu povedal, da je demo tekel na starejši različici špila in da so v novejši popravljene vse nevšečnosti tipa “motion blur”, pospeševanje merka ter FOV nastavitve.
Slaba tolažba, glede na to, da je založnik EA poprej trdil, da bo demo reprezentativen končni inačici igre in če se bodo vse te traparije dogajale tudi v izidu verzije 1.0, se nam slabo piše.
Sicer, zadeva ko deluje, je odlična. Letanje v robotskih oblekah je odlično, strelske mehanike dobre, grafika pa čudovita zato je velika škoda, da si EA ni vzel malce več časa in za demo ponudil boljše izkušnje.
Kot nagrado za vse potrpežljive igralce, se je Bioware odločil, da odklene vse 4 robotske obleke, imenovane Javelins, za preizkus tudi v odprtem demu.
Tega boste lahko preizkusili od 1. do 3. februarja medtem ko je končni izid napovedan za 22. februar.
As a further thank you, all four javelins are available now in the Forge for players who have played in this weekend’s demo. Won’t get a chance to jump in? They will be waiting for VIP participants next weekend!
Veliko pričakovanj je najprej vzbudila predelava drugega dela serije, ki nosi ime Resident Evil 2 Remake in špil JE izpolnil vsa pričakovanja (recenzija kmalu), na krilih vsega tega navdušenja pa je na površje izplavala nova govorica.
Netflix naj bi se zagrel za izdelavo povsem nove televizijske serije, katera naj bi bila zasnovana na Resident Evil svetu.
Kakor se sicer sliši super in fajn, imamo za vas dobro in slabo novico.
Začnimo z dobro.
Nova serija naj bi se osredotočila na zloglasno korporacijo Umrella, katera se je s svojim dežnikastim, rdeče-belim logotom vtisnila mnogokomu v spomin. Tako naj bi dobili globlji vpogled v notranje delovanje te organizacije ter razkrili motive za vsemi zlobci.
In sedaj slabe.
Novi televizijski izdelek naj bi se osredotočal na obdobje, ko se je T-Virus razširil že povsod in tako naj bi že takoj od začetka dobili post-apokaliptično obdobje. Kot vsi vemo, so najboljši deli zombie ekranizacij, počasno stopnjevanje razširitve virusa, saj to močno doda atmosferičnosti, ko končno “drek zadane ventilator”.
Druga slaba novica je, da bo za serijo stal studio Constantin Film. Ti so zaslužni za vse Resident Evil filme (da, tiste s prelestno Jovovičko) a so bili vsi, razen prvenca, kratko malo zanič.
Kljub temu, da so se filmi v kasnejših delih popolnoma odtujili od igričarskega izročila, so bili vsi po vrsti velik blagajniški hit, kar je zame velika škoda, saj bi raje spremljal avanture znanih likov kot so Leon S. Kennedy in Claire Redfield kot pa herojev iz filmov.
Uradnega zaenkrat ni še nič zato bomo pozorno spremljali vsa nadaljnja dogajanja.
Kinematografi po svetu pokajo po šivih, saj si oboževalci serij anime noro ogledujejo novo uspešnico Dragon Ball Super: Broly, ki je v enem dnevo porušila kar nekaj rekordov. V šestih dneh predvajanja v kinematografih naj bi ustvarjalci od vstopnic zaslužili preko 15 milijonov ameriških dolarjev, kar je več od drugih animiranih filmov kot so naprimer Kung Fu Panda 3, ki je v svojem premiernem dnevu zaslužila 10.5 milijonov dolarjev.Broly so predvajali v kar 1,260 kinematografih in tako premagali svojo prejšnjo uspešnico Dragon Ball Z: Resurrection ‘F’ iz leta 2015, ko so ga predvajali v 913 kinematografih.
To je že dvajseti film v zgodovini animeja, ki temelji na originalni zgodbi, scenariju in junakih japonskega ustvarjalca Akire Toriyama. Broly je namreč čisto nova zgodba v zadnjih 18 letih, ki jo je spisal Toriyama in govori o Gokuju ter Vegeti (oba sta Saiyana), ki se borita proti Brolyu, bojevniku, ki se povsem razlikuje od ostalih nasprotnikov, ki sta jih kadarkoli bojevala.
Film je do 23. januarja v Združenih državah Amerike ter Kanadi zaslužil že okoli 23.6 M$ ter 66.6 milijonov ameriških dolarjev povsod drugje (medtem kar 31.6 milijonov na Japonskem). Izjemne številke animeja, ki je popularen tudi v Sloveniji, a za predvajanje v slovenskih kinematografih bomo vseeno morali še počakati nekaj časa.
Pri Netflixu so si zaželeli superherojskih serij, ki jih do sedaj še niso imeli na svoji pretočni platformi. S serijama The Umbrella Academy ter Titans bodo pritegnili predvsem tiste Marvel superherojske oboževalce, ki še niso prišli na svoj račun pri uporabi Netflixa.
Serija Titans je svojo premierno sezono že izdala, saj so v preteklem koledarskem letu izdali 11 delov ter sezono zaključili pred božičnimi prazniki. No za vse ne-Američane, smo serijo morali čakati vse do 11. januarja letos, ko jo je Netflix objavil tudi za nas. Mnogi so mnenja, da je poznejši dostop ostalim mednarodnim deželam nekako uničil željo po gledanju serije, a so mnenja o prvi sezoni vseeno precej pozitivna. V prvi sezoni so predvsem na račun prišli oboževalci Batmana, saj ga velikokrat srečamo polek štirih glavnih igralcev, ki posedujejo različne supermoči. Če ste tudi vi oboževalec DC stripov in superherojev, je serija Titans in njena prva sezona prav nalašč za vas. Uradnega datuma za izid druge sezone še ni, je pa predvidenih novih 12 delov, kjer lahko pričakujemo seveda tudi nove superheroje.
No druga superherojska serija, ki pa še ni doživela svoje premierne epizode, ne bo vsebovala Marvelovih superherojev. Gre za serijo z naslovom The Umbrealla Academy, ki bo svojo premierno epizodo dočakala 15. februarja na Netflixu. Zgodba sega v leto 1989, ko se rodi 43 dojenčkov, ki so nerazložljivo rojeni enaki materi, ki dan pred porodom ni kazala znakov nosečnosti. Sedem otrok posvoji Sir Reginald Hargreeves, milijarder, ki ustvari tako imenovano Umbrella Academy, da bi rešil svet. A vse ne gre po planu, saj se družina, ko otroci odrastejo do najstniških let razpade. Zgodba se v večini nato dogaja ob šestih že odraslih bratov in sester, ki skušajo razvozlati smrt njihovega očeta, poleg tega pa se borijo še z globalno apokalipso.
Kitajska čedalje bolj spominja na neko območje, ki bi ga uvrstili v nek znanstveno-fantastični roman ali pa v epizodo serije Black Mirror.
Tam se izvaja cenzura na praktično vsakemu koraku in država je že dolgo tega razvila povsem svoje socialno omrežje, kjer svoje državljane povsem odkrito spremlja na vsakem koraku. Brskalniki tipa Google ali Bing so prepovedani za velikim požarnim zidom, imenovanim The Great Firewall.
Sedaj pa so Kitajci izgruntali še aplikacijo, ki bo posegla še v zadnje kotičke njihove finančne zasebnosti.
Aplikacija vam v slogu radarja kaže osebke v dolgovih.
Imenuje se “map of deadbeat debtors” in ta bo poleg žaljivega imena vsebovala še vrsto “priročnih” funkcij.
Princip je preprost: aplikacijo si bo uporabnik snel na telefon in ta ga bo opozarjala na ljudi, v obsegu 500 metrov, ki se nahajajo v dolgovih. Če bo zadolženi delal sumljive aktivnosti, kot je denimo vožnja z Lamborghinijem, bo aplikacija omogočala prijavo osebka, saj se ta smatra kot nekdo, ki lahko poravna svoje obveznosti.
Kitajska bo leta 2020 lasnirala “socialni kreditni sistem”, ta pa bo vsakemu državljanu dodelil range zaupanja. Če se bo posameznik nahajal v dolgovih, bo njegov rang padel in kmalu mu bodo zanikane razne finančne aktivnosti, kot je denimo vzpostavitev kredita.