Ste vedeli, da je moje življenje, sestavljeno od pisanja novic in recenzij na portalu HOPsi, vsak dan podvrženo zahtevam horde oboževalcev?
Dnevno so namreč na sporedu vprašanja tipa: “ej, kako to, da si tako dober v Fortnitu?” ali pa “ej, kako to da pišeš tako zanimive novice?” ali pa “a lahko prosim nehaš snemat videe, ker mi od tvojega glasu krvavijo ušesa?”.
In vse to breme nosim brez izgovorov, vsak dan posebej. A pojavljati so se začela spet nova vprašanja, ki se tičejo predvsem mojega modnega izgleda in tu bom potegnil črto in z vami delil košček svoje modne pojave. Nenazadnje, kdo drug še v Sloveniji nosi Farming Simulator kapo?!
Šalo na stran, nekaj ljudi nas je vprašalo, zakaj ne ponujamo nobenega “mercha” in kot vedno, smo vedno tu, da vam poslušamo in se odzovemo na vaše želje.
Par Photoshopovskih skic kasneje in že imamo na voljo prve majice!
Teh je zaenkrat peščica in se navezujejo na moderne igre tipa Fortnite ter PUBG a kakšna vas zna vendarle presenetiti.
Zaenkrat so na voljo v črni, temno rdeči ter modri barvi, če pa bo želja, bomo dodali tudi nove barve različice.
Ponudba se bo sčasoma še močno razširila in če bo seveda zanimanje, bomo vpeljali tudi kak drug tip oblačila kot so denimo puloverji, kape ter podplati za čevlje (eno od tega ni res).
Za svoj nakup preprosto kliknite spodnjo povezavo in si izberite svoj želeni izdelek, nakup pa potem zaključite na spletni strani EIGRE.si, kjer lahko še izberete svojo barvo ter velikost.
Mimogrede, če ste majično ustvarjalni, nam lahko pošljete svoj predlog majice in če nam bo dizajn zanimiv in ga bomo objavili na naši spletni strani, vam pošljemo nagrado ter častimo eno majico z vašo velikostjo!
Danes se pričenja tridnevno tekmovanje organizacije ELEAGUE, ki je v svoj studio v Atlanti povabila štiri ekipe. Dve prihajata iz Evrope, medtem ko drugi dve iz Amerike. Vendarle to niso najboljše ekipe zadnjega časa, zato je veselje mogoče malo manjše. Evropo bo predstavljal FaZe, ki bo iskal prvo zmago na tekmovanjih v letu 2019, pridružil pa se mu bo tudi nemški BIG, ki trenutno zaseda 13. mesto na lestvici najboljših ekip. Za Ameriko bo nastopil compLexity, ki je v svoje vrste za prihajajoči Katowice Major turnir poklical starega mačka Jordana “n0thing” Gilberta, ki bo ekipi pomagal do uspeha. Ameriško čast pa bodo poizkusili reševati še prenovljeni Cloud 9 s Flusho ter Kioshiomo.
Studio v Atlanti bo ponovno zaživel
Denarni sklad znaša 150.000 $, kjer bo vsaka ekipa prejela nekaj denarja. Format tekmovanja bo double-elimination, torej mora ekipa za izpad iz tekmovanja izgubiti dvakrat. V celoti nas torej čaka 6 tekem, katere bodo odigrane v Best of 3 formatu.
Tekmovalni del gaminga beleži neutrudno rast že nekaj let zapored. Popularni naslovi, kot so LoL, Dota, Overwatch in mnoge preostale, so najpogosteje prepredene z akcijo in hitrimi reakcijami, kjer se marsikdo uspešno trži na Twitchu.
Farming Simulator tovrstnih trenutkov, v mešanici z zmeraj prisotnim adrenalinom, ne pozna. Razvijalcev dejstvo ni prestrašilo in odvrnilo od ustanovitve lige kmetovanja (Farming Simulator League), okoli katere želijo zgarditi prepoznavno ligo e-športa.
“Gre za unikatno priložnost. Tekmovanje v kmetovanju je mogoče, a se ga do sedaj, kot e-športa ni lotil še nihče. V naši ekipi imamo veliko navdušencev in zagrizenih tekmovalcev in verjamemo, da lahko kompetativni svet kmetovanja približamo širši publiki. Poznamo pravo formulo, ki bo zabavna tako za igralce, kot tudi gledalce.”, je razložil Christian Ammann, izvršni direktor Giants Software.
Liga bo zgrajena okoli ekip s po tremi posamezniki. Za začetek bodo organizirali 10 turnirjev po celotni Evropi, z zaključkom na FarmCon 2020. Aktivni bodo na največjih igričarskih sejmiščih in tudi Gamescomomu samem. Celoten nagradni sklad bo znašal okoli 250.000€.
Ob klasičnih sponzorjih tipa Intel in Logitech, bodo podporo iskali še pri proizvajalcih kmetijske mehanizacije. Po navedbah izvršnega direktorja so bili slednji nad idejo navdušeni.
Kako so do ideje sploh prišli? Le ta v glavah razvijalcev tli že lep čas. Zato so leta 2017 na sejmu AgriTechnica preizkusili enega izmed potencialnih tekmovalnih načinov. Igralci so med seboj tekmovali v nakladanju bal. Odločitev se je izkazala za pravilno, saj je bil med obiskovalci izjemno dobro sprejet.
Tekmovalni način za e-ligo so pričeli izdelovati od začetka, ki bo v obstoječo igro vključen kot nov način igranja.
Ne gre zanikati, da so razvijalci od 2008 prehodili dolgo pot in v 2019 ediciji prodali milijon kopij zgolj v 10 dneh od izida. Njihov uspeh zagotovo nakazuje, da nekateri gledalci namesto strelov v glavo raje sedejo v naslonjač in uživajo ob spremljanju kmetovanja na daljavo. Zakaj pa ne.
Serija Deponia je sestavljena iz treh delov in gre se za praktično staošolske pustolovščine, kjer vas čakajo kar precej zaguljene uganke ter veliko klikanje po zaslonu ter preizkušanja kombinacij predmetov za napredovanje zgodbe.
Ni pa to vse kar ponuja, saj vas bodo navdušili še simpatični liki ter precej zanimiva zgodba, poleg tega pa špilu uspe nekaj, česar se igričarska industrija izogiba na vse pretege: nasmejati igralca.
To ji ne uspe z nekimi smešnimi igralnimi prijemi tipa Saints Row, kjer nič hudega sluteče pešce napadamo z ogromnim dildom ampak preko brithenga dialoga ter smešnih situacij.
Prvi del je še nekako najboljši medtem ko sta naslednika še vedno dobra, a izvirnika ne presežeta. In sedaj lahko celotno trilogijo dobite povsem brezplačno!
Spletna stran Humble Bundle namreč za omejen čas ponuja paket Deponia: The Complete Journey, vse kar morate narediti pa je, da ustvarite račun (če tega še nimate) ter se naročite na njihove novice. Če ste “newsletter” že naročeni pa preprosto kliknite “Get the Game” in že ste postali srečni dobitnik ključa, katerega registrirate na Steamu.
Akcija velja samo še do jutri oz. dokler jim ne potečejo zaloge zato brž kliknite sledečo povezavo in se pozabavajte v avanturah, ki svoj navdih črpajo iz zlate dobe pustolovščin.
Aplikacija Netflix je pridobila novo pritiklino, ki vam bo omogočala lažje deljenje vaših najbolj priljubljenih serij in filmov.
Ta zadeva bo hudimano prav prišla raznim “influencerjem”, ki na Instagramu svojim sledilcem velikokrat priporočijo kakšno serijo ali pa film, poslužili pa se je boste nemara tudi tisti, katerim prijatelji neprestano utrujajo v stilu: “ej, a veš za kakšno dorbo serijo?”
Netflix aplikacija sedaj omogoča deljenje vaših izborov preko načina Instagram Story. Postopek je preprost: v aplikaciji izberete želeni izdelek ter stisnete opcijo delitve in nato izberete Instagram Story. Seveda lahko svoj izbor okrasite s tekstom ali animiranimi pojavami in že lahko delite svoj omiljeni TV naslov.
Funkcijo zaenkrat podpirajo samo iOS sistemi a Netflix pravi, da je razvoj Androidne različice že v delu, vendar ta še nima napovedanega datuma izida.
Netflix zadnje čase polni naslove spletnih strani predvsem zaradi povišanja cen, kar je seveda razburilo kar nekaj ljudi, vsi pa upamo, da bo dražja naročnina prinesla tudi obogateno knjižico filmskih izdelkov.
Atomic Heart, prvosebno streljačino, ki jo razvija Mundfish, smo na naši strani že omenili.
Gre se za precej bizarno streljanko, katera se dogaja v alternativnem vesolju sovjetske zveze, če bi se zgodile vse stvari, ki pa se v realnosti niso. Skratka predstavljajte si vso napredno tehnologijo, ki jo imamo dandanes ampak bi bila ta razvita iz strani komunizma.
Igrali bomo KGB agenta, katera njegova Partija pošlje raziskati kompleks 3826 in sedaj čaka njegovo poročilo.
Mundfish je končno pokazal tudi nekaj pravega igranja v novem napovedniku in po videnem sodeč, bo zadeva mešala žanre različnih iger. Tako lahko vidimo vplive Bioshocka, STALKERja ter Fallouta, ko pa se preselimo raziskovati pod površje zemljine skorjice, igra zadiši še po Metro seriji.
Poleg streljanja, bo veliko vlogo nosilo tudi zamahovanje s hladnimi orožji, naši glavni nasprotniki pa bodo očitno roboti, kateri so bili zgrajeni v kompleksu 3826.
Atomic Heart še nima trdno zakoličenega datuma izida, ve pa se, da se bo to zgodilo enkrat letos.
Priljubljena MMORPG igra je v torek (za Američane) ter včeraj za nas, Evropejce prešla v drugo sezono razširitve Battle For Azeroth. Druga sezona je prinesla čisto novo raid instanco, spremembe v Mythic + Dungeonih, ponastavitev PvP ratinga in še več!
Posodobitev 8.1 je sicer v igro World Of Warcraft prišla že v začetku decembra 2018, a se je Blizzard pametno odločil počakati z novo sezono do novega leta, saj so igralci pred novoletnimi prazniki lahko “polenarili”.
Prvič v zgodovini igre World of Warcraft smo dobili Raid instanco v kateri premagujemo bosse glede na pripadnost Horde oz. Alianse. V delih instance se bodo igralci Horde prelevili iz orkov v navadno živeče ljudi, medtem ko bodo pri Aliansi začeli govoriti trolščino! Instanca vsebuje 9 bossov, ki se dogajajo v glavnemu mestu kontinenta Zuldazar, ki pripada Hordi.
Blizzard je ponastavil tudi PvP rating, kjer se je tudi uradno začela nova sezona. Vsi igralci bodo ponovno začeli z 0 in se bodo z bojevanjem proti drugim igralcem ponovno morali dokazati. Kot nagrado za najboljše, pa jim je Blizzard pripravil presenečenje. Tisti pravi zbiratelji mountov bodo lahko z najvišjim rankom v PvP areni pridobili Proto zmaja.
Prišle so tudi spremembe pri Mythic + dungeonih, kjer pri stopnji 10 sedaj dobimo nov efekt imenovan Reaping. Ta je nadomestil Infested, ki je bil že kar malo nadležen. Ker je zadnji boss imenovan Ghuun sedaj premagan, je na vrsti novo poglavje. Bwonsamdi, ki ga srečamo tudi v Zandalari zgodbi, se prikaže in svoje vojščake oživi na vsakih 20% opravljene instance. Ko jih premagamo, lahko mirno nadaljujemo z instanco, a le do naslednjih 20%, kjer nas spet čaka njegova četa!
Prišel je tudi nov Warfront, ki se tokrat razvija na Darkshoru, ki ga je Horda napadla pred začetkom razširitve Battle for Azeroth. Takrat so zažgali tudi vsemogočno drevo, ki je sprožilo vojno med tema svetovoma! Več o ostalih posodobitvah pa si lahko preberete tukaj.
S pričetkom devete sezone igre League of Legends na naš portal ponovno prihaja lestvica najboljših slovenskih igralcev. Na njej lahko preverite trenutne ranke vseh igralcev, ki so bili dodani in vidite njihovo primarno pozicijo, ki jo igrajo. Na lestvico se lahko dodate tudi sami ter se primerjate z najboljšimi v Sloveniji!
Obrazec za dodajanje igralca
Dodajanje na lestvico je enostavno in hitro, na njej pa lahko označite še zainteresiranost za ekipe ter prikažete svojo najljubšo vlogo v igri. Ob dodajanju morate opraviti še verifikacijo računa, tako da lahko vsak igralec doda samo svoj račun. Ob dodajanju računa se vam bo izpisala avtomatsko generirana koda, ki jo morate vnesti v igro.
Navodila, ki prikazujejo verifikacijo vašega računa z našo lestvico.
Na lestvico bodo dodani tudi slovenski profesionalni igralci kot so Mikyx, Nemesis, Phaxi, Crownshot, Kektz, premK in ostali, tako da boste lažje spremljali tudi njihove igre ter ranke. Povabite torej vaše prijatelje in znance! Lestvico najdete spodaj!
Do sedaj ste vsi gotovo slišali za grozne pogoje, ki vladajo v Amazonovih skladiščih. Delavci poročajo o naravnost nevzdržnih pogojih, saj največja trgovina na svetu preprosto od človeka zahteva preveč.
Namesto, da bi Amazon uredil svoje delovne pogoje, se raje vse bolj nagiba v smer robotkih pomočnikov. Ti ne zahtevajo plačila, delajo lahko brez premora in potrebujejo zelo malo vzdrževanja. Če se bo kdaj začela robotska vstaja proti ljudem, bo Amazon gotovo prvi na njihovi tapeti za odstrel.
Amazon je tako že postavil trgovine, ki ne zahtevajo skorajda nobenega osebja, vsi pa smo slišali tudi za dostave preko letečih dronov.
Sedaj pa so začeli s testiranjem robotov na kolesih, ki bodo dostavo opravili povsem samostojno.
Zadeva na prvi pogled izgleda kot smešna košara na kolesih in za preizkusno dobo je Amazon zasužnjil 6 robotov. Ti se zaenkrat nahajajo na območju Snohomish County v Washingtonu.
Dostave se izvajajo tekom dneva, vsakega robota pa na začetku spremlja en nadzornik, sčasoma pa naj bi košarice vse opravile same.
Amazon Scout, kakor se zadeva uradno imenuje, naj bi se znala izogibati pešcem ter živalskim kompanjonom, ob dostavi na pravilni naslov pa se mu odpre zgornja loputa in stranka že lahko prevzame paket.
Ni še jasno, kako točno bo robot vedel, da je dostavil paket pravilni osebi, vprašanje pa je tudi, koliko točno je pošiljka sploh zavarovana.
Zadeva je vsekakor zanimiva in če bo testiranje uspešno, zna kmalu velik deležen ljudi ostati brez službe. Takšna je pač robotska prihodnost.
Sedaj lahko že prednaložite igro Anthem na svoj računalnik in počakate do zaprte ali odprte bete.
Zaprta beta, imenovana VIP demo, se bo začela 25. januarja za vse tiste, ki ste igro prednaročili.
Za odprto beto pa bo potrebno še malce počakati in sicer do 1. februarja. Na konzolah je velikost igre približno 22 GB, medtem ko na osebnih računalnikih demo tehta kar 43 GB. Verjetno se bo velikost še povečala s časom, tako da lahko malce počistite svoje SSD diske.
Za prednaložitev igre na osebnih računalnikih potrebujete platformo Origin, kjer najdete Anthem in kliknete gumb “Try it first”, tako pridobite vse kar potrebujete. Na konzolah napišite v iskalnik trgovine ključno besedo Anthem Demo in tako pridobite svojo dostop.
Anthem je zelo pričakovana igra s strani razvijalca Bioware in založnika EA. Gre za tretje-osebno RPG strelsko igro, ki se lahko primerja z The Division ali Destiny.
Igra bo na voljo za PC, PS4 in XB1 22. februarja 2019.
Zadnja leta so bila prava avantura za Jon Shafer-ja. V kolikor še niste slišali zanj gre za vodjo dizajna pri strateškem hitu Civilization V. Med večjimi projekti ga že mnogo let vodi žgoča strast do ustvaritve lastnega projekta v isti žanrski uvrstitvi. Tako je nastal… hecno poimenovan Jon Shafer’s At the Gates oziroma “Pri Durih od enega tipa” po slovensko, neodvisen strateški projekt pod 4X oznako, ki je po več kot sedmih letih razvoja letos končno ugledal luč dneva.
Osnovni princip igre je vodenje antične barbarske civilizacije v 4. stoletju, cilj našega zbirka plemen pa je povzročitev padca Rimskega cesarstva, kateremu z nemalo sreče v krsto zabijemo zadnji žebelj. V osnovah se zdi igralna plat zelo podobna igram tipa Civilization, a pod pokrovom At the Gates skriva marsikatero skrivnost. Medtem, ko se veliko-proračunski polbrat ne brani vladanja v širokem obsegu, mladiča vodijo roguelike preživetvene mehanike, ki si drznejo prste pomočiti tudi v ocean sreče.
Razvojna ekipa: Concifer Games Založnik: Concifer Games Platforme: PC Datum izida: 23.1.2019 Cena: 29.99€ Zvrst: 4X potezna strategija
Ave Alaric
Edinstvena stvar za diferenciranje igre in skrb za to, da izstopa in privede pogled je zanimiv simplističen vizualni stil, ki združuje barvito artistiko ter minimalističen videz z zelo oskubljenim uporabniškim vmesnikom. Morda se sliši korak nazaj napram Civilization franšizi kjer je veliko danega na kompleksnost, a moram reči, da enostaven 2D stil precej pristoji in z izjemo redkih skritih informacij funkcionira, kot mora.
Večina barve se nahaja v toplejšem odtenku, ki se kontrastno v zimskem obdobju obarva v belo.
Kot omenjeno se At the Gates ne ukloni tipičnemu pravilniku 4X strategij, saj napram sotrpinov skuša uvesti določene novosti.
Tvoje potovanje se vedno prične v šotorskem naselju enega izmed nomadskih barbarskih plemen. Sprva imaš na voljo zgolj Gote (ki so mimogrede v zgodovini igrali veliko vlogo pri padcu Rima), ostala plemena pa odklepaš preko podpisa pogodbe o zavezništvu, v koliko ti je ljubše, pa tudi totalne vojaške dominacije.
Da pa ne gre zolj za pričkanje med raznimi barbarskimi plemeni, je v kaos vrženo tudi mogočno Rimsko cesarstvo na robu propada, razdeljeno na Vzhoden in Zahoden del.
Mapa sicer ni zastavljena po realnem stanju, a v Kickstarter opisu je omenjeno tudi to.
Za ultimativno zmago je tako potrebno uničiti enega izmed njih, lahko pa ga tudi infiltriraš in uničiš od znotraj preko konvertiranja barbarskih enot v legionarje, a verjemi mi, vojaška dominacija proti mogočni sili je dosti bolj zabavna.
Brez repe in glavnate solate
Ob pričetku si odvržen na naključen zemljevid in ena izmed stvari, ki jo je Jon močno izpostavil, je kruta usoda naključnosti. Vsaka igra (z izjemo prvih par) se igra kot neuravnovešen scenarij, kjer nikoli ne veš, na kaj boš naletel. Enkrat boš pričel v daljnem severu in se bil primoran ves čas otepat mrazu, drugič boš blagoslovljen, saj bodo pokrajino prekrivali množični nasadi žita in spet tretjič – kdo bi vedel?
Na začetku je zemljevid prekrit s tančico skrivnosti, ki jo počasi razkrivaš s pomočjo izvidnikov.
Tako sprva iščeš trdna tla in skušaš nabrati dovolj hrane za preboj skozi obdobja zime, med tem pa počasi rasteš in pod okrilja pridobivaš čim več klanov. Enote ne delujejo kot pri Civilization, ampak predstavljajo klane z dvema posebnima lastnostma – spet naključno dodeljenima!
Tem klanom nato dodeliš različno vlogo ter poklic od nabiralcev različnih vrst surovin, raziskovalcev, gradbincev in vojakov, ob opravljanju katerega nato dobivajo izkušnjo za boljšo opravljanje dela Zraven tega obstajajo tudi pasivni poklici, kjer klan ostane v naselju in tako ali pretvarja eno surovino v drugo, ali pa določenim delavcem omogoča bonus. Okoli sistema se vrti celotna igra, saj si se za zbiranje surovin in sploh hrane primoran zanašati na nabiralce.
Sistem nikakor ni enostaven in ob igranju sem ugotovil, da se najbolj splača fokusirati v dve ali tri dejavnosti ter si tako služiti kruh, ostalo pa nabaviti preko karavane. Naložba se je izkazala za zelo učinkovito, saj se je karavana nekega dne v mojo šotorsko naselje prizibala z željo po lesu. Kot nalašč sem ga po zaslugi bližnjega gozda imel na zalogi na tone, seveda pa se od njega nisem ločil brez masnih denarcev – nenazadnje nisem dobrodelna ustanova. Po pridobljenem bogastvu sem bil priskrbljen za celotno igranje in lahko sem se lotil iztrebljanja ostalih plemen.
Drevo raziskovanja skriva zgolj nove vloge.
Ko imaš poskrbljeno za osnove in najdeš dobro mesto lahko preideš v drugo fazo (ali pa tudi ne, nihče te ne sili). Dobro lokacijo, po možnosti z veliko surovinami naokoli lahko spremeniš v kamnito naselje. S tem pridobiš možnost gradnje kamnitih zgradb in se lahko začneš širiti ter graditi stavbe na bolj enostaven in klasičen način. A kot rečeno je fleksibilnost glede gradnje precej omejena, saj zgolj z enim mestom in stavbami zgolj za surovine pač ne moremo ustvarjati čudežev.
Požrešnost jih pogubi več od vojne in lakote
At the Gates zelo dobro uspe uiti klasični monotonosti in nudi svež stil igranja, a popolno pa vse spet ni. Ne vem, kolikor se bo še spremenilo v dnevu ali dveh, kolikor manjka do izida igre od pisanja tega opisa, a med igranjem sem se soočal s kar nekaj hrošči in pomanjkljivostmi.
Od občasnih sesuvanj (po slutnjah je bila kriva ena izmed sposobnosti mojega klana), petkratnem predvajanju istih zvočnih učinkov, parkrat totalnega kaosa, ko so določeni sistemi povsem prenehali delovati pravilno (naenkrat se na primer nisem mogel več boriti z enotami nasprotnega plemena, čeprav sem bil z njimi na bojni nogi) in še česa drugega. In ja, stvar je vsekakor nadležna, čeprav v večini primerov ponovni zagon problem razreši.
Vsako izmed področij ima precej poklicev.
Kar pa ni bilo tako zlahka razrešeno, so določeni drugi aspekti. Čeprav vem, da je igra večletno delo zelo majhne ekipe, si ne morem pomagati, da ne bi skritiziral določenih opeharjenih mehanik. Diplomacija na primer je sramotno enostavna, sestoji zgolj iz odnosa s plemeni ter verskih nagnjenj (te prinašajo zgolj diplomatski bonus z isto-mislečimi plemeni), z ostalimi plemeni pa si lahko zgolj v vojni ali v zavezništvu (slednjo je ZELO težko doseči). Tudi umetna inteligenca včasih šepa in se počuti brezživljenjsko, čeprav situacija ni tako huda, da bi jo označil za katastrofalno.
Še en problem se znajde v igralni izkušnji, a ne v obliki, kot bi jo pričakoval. Premikanje je namreč vpeljano bedasto, drugače ga enostavno ne morem poimenovati. Včasih se ob določenih aktivnostih brez razloga predčasno izvedejo vse začrtane poti tvojih enot in kjer to navadno ne bi bil problem, tu lahko zaradi zalog in konstantnega spreminjanja stanja vodi do totalnega kaosa in izgubljenih potez.
Tako sem se sčasoma navadil, da sem vsako enoto vsako potezo prestavil zgolj do njene maksimalne razdalje, kar pa ponovno vodi v zamudništvo in zadrževanje na teh področjih. Avtomatizacija ni enostavna in večina dejavnostih zamudnih. Tudi določene stvari niso najbolj intuitivne in uvodnik zamenjan s tekstovno pomočjo, ki zaradi določenih naprednih mehanik ni najbolj primerna.
Nabiralci so pomembna začetna vloga, saj priskrbijo različne oblike sadja in žitaric.
A težavam navkljub gre še vedno za kompetentno in niti približno enostavno strategijo, kjer ničesar ne moreš vzeti za samoumevno. Sam sem potreboval dobrih pet novih začetkov, da sem sploh koliko toliko pričel obvladati osnove in še vedno sem se občasno soočil s krizo, ko kaj ni šlo po načrtih.
Zaključek
Pozitivno: + Nudi drugačen stil nomadskega 4X igranja + Po zaslugi naključnosti je vsaka igra drugačna + Velika mera poklicev dobro dene + Odlična vizualna zasnova
Negativno: – Občasni hrošči – Določene mehanike so preveč poenostavljene – Umetna inteligenca zna biti neumna in neorganska
Pridružite se Slovenski League of Legends lestvici, klikni me. Z današnjim dnem se tudi uradno pričenja že deveta sezona igre League of Legends, ki bo ponovno prinesla nekaj novosti. Pri Riot Games so naznanili novega heroja ter obilico sprememb že obstoječih herojev.
Največ sprememb bo prišlo seveda v ranking sistem, kjer se nam obetajo zanimivi podvigi z novimi ranki ter nov sistem pridobivanja ranka po prvih igrah.
Ko boste odigrali prvo igro nove sezone, boste prejeli provizoričen rank, ki bo predstavljal vaš najnižji možen rank. Torej pod tem določenim rankom, po vaših prvih 10 iger ne boste končali, kar seveda pomeni, da boste vsaj približno vedeli, kje se trenutno nahajate. Po vsaki zmagi boste prejeli točke LP, medtem ko vam poraz točk ne bo odvzel. Ko boste končali vaših prvih 10 iger, pa bo rank viden tudi ostalim.
Poleg tega, so se pri Riotu odločili dodati dva nova ranka, imenovana Iron (“železo”) ter Grandmaster (“velemojster”). Železni rank bo še nižje od bronastega, kar pomeni, da bodo tam najmanj izkušeni igralci lige legend. Medtem ko bodo velemojstri prišli med ranka Master ter Challanger. Ta novost bo definitivno še dodatno razdelila igralce, kar pa je definitivno plus za vsako igro. Vsak rank je izgubil tudi svojo peto divizijo (division V), tako da je najnižja možna divizija sedaj četrta.
Sezona 9 bo razdeljena tudi v 3 dele, med katerimi ne bo premora. Vsako sezono boste pridobili okvir trenutnega ranka, ki bo prikazan na vašemu profilu. Z vsakim novim delom sezone pa boste lahko vaš okvir nato nadgradili. Nagrade ob koncu sezone ostajajo enake, kjer se bo še vedno gledal vaš rank celotne sezone.
Prihaja tudi nov heroj z imenom Sylas, ki bo prišel nekje med popravkom 9.2. Riot Games je že izdal kratko animirani videoposnetek ter opis heroja, ki si ga lahko preberete tukaj.
Metro Exodus, tretje nadaljevanje sage po novelah Dimitrya Glukhovskya, je bržčas ena izmed najbolj pričakovanih iger v letu 2019. Čas izida se neizbežno bliža in ni jih veliko, ki bi bili danes navdušeni nad odločitvijo, da bo vsebovala Denuvo zaščito.
Trenutna različica 5.3 je že bila deležna razbitja, kar morda sproža polemike o naslednji posodobitvi, konec koncev gre za visoko-proračunski naslov.
Pirati na svojo kopijo, če sodimo po nedavni zgodovini, ne bodo rabili čakati dolgo. K temu prispeva večje število skupin, ki se trudijo zaščito zaobiti, še preden igra izide.
Metro Exodus izide za PC, Xbox One in PS4 15. februarja, igro pa je že kar nekaj časa moč prednaročiti.
Razvijalec Obsidian je že nekaj časa nazaj po pomoti izdal popravek, ki je nič hudega sluteče igralce ujel povsem nepripravljene.
Njihova RPG igra Pillars of Eternity 2 je namreč kar naenkrat igralcem ponudila možnost izbire poteznega načina igranja, ki je bil dejansko tudi funkcionalen. Špil namreč od enke dalje poseduje tradicionalen, realnočasovni boj, kateri izvira še od starih Infinity Engine iger tipa Baldur’s Gate.
Po osmih mesecih od izida Pillar of Eternity 2 pa bomo končno dobili možnost polnopravnega poteznega igranja in to v obliki povsem brezplačne posodobitve!
Josh Sawyer pravi, da nas čaka povsem drugačna izkušnja.
V poteznem načinu bomo imeli veliko več časa za razmislek, opazili pa bomo tudi stvari, ki smo jih prej, med hitro akcijo spregledali.
Vsaka veščina bo po novem igrala veliko večji pomen in bodo prišle močno bolj do izraza, hkrati pa bomo lahko sedaj v miru občudovali nasprotnikova orožja ter oklepe.
Novi način naj bi se močno zgledoval po superiorni igri Divinity: Original Sin, ki je s svojim poteznim načinom v blagajne prinesla veliko več izkupička kot pa serija Pillars of Eternity.
Posodobitve se lahko veselimo že jutri, torej 24. januarja, za začetek novega igralnega načina pa bo potreben frišen štart kampanje.
Netflix je na področju pretočnih vsebin oral ledino. Stranke je navdušil z bogato knjižnico tako filmov kot tudi serij, hkrati pa je pred normalnimi programi vseboval še eno veliko prednost: nič nadležnih reklam.
Kaj pa bi se zgodilo, če bi Netflix vseeno vpeljal reklamne bloke? Po nedavni raziskavi sodeč, nič kaj dobrega.
Raziskava je bila storjena na področju Velike Britanije in glede na pridobljene podatke, bi veliki N izgubil kar 57% svojih naročnikov.
Čeprav so podatki osredotočeni na UK, si ni težko predstavljati, da bi tudi drugje stranke masovno odpovedovale svoje naročnine in morda presedlale na konkurenčne servise tipa HBO ter Amazon Prime, katera prav tako ponujata svojo vsebino brez reklam.
Nekoliko drugače ima to urejen še en pretočni servis Hulu, kjer lahko kupiš naročnino z ali brez reklam, slednja pa je seveda občutno dražja.
Raziskava je postregla še z drugimi zanimivimi podatki.
Netflix si v Veliki Britaniji lasti levji deležen pretočnih naročnin, saj trgu vlada s kar 70% deležem. Prav tako večina uporabnikov pretočni servis uporablja na televiziji in ne na alternativnih platformah tipa PC ter tablice.
Takšna raziskava bi vsekakor bila zanimiva tudi v Sloveniji, saj se čedalje več ljudi zaveda prednosti pretočnih servisov. Če bi za nas vsaj še malo bolj razširili knjižico vsebin, bi zagotovo naročnine narasle še veliko bolj.
Nekaj dni nazaj so razvijalci zelo popularne pretepačine Mortal Kombat naznanili nov del in sicer že enajsti, ki naj bi izšel 23. aprila 2019.
Igra bo izšla za PC, Xbox One, PlayStation 4 in tudi Nintendo Switch, kar pomeni, da bo omogočila tudi navzkrižno igranje oz. “crossplay” med konzolami in mogoče celo med osebnimi računalniki in konzolami.
Žal pa bo to lastnost Mortal Kombat 11 pridobil nekoliko kasneje po izidu.
Tukaj si lahko ogledate napovednik za prihajajoči Mortal Kombat 11, kjer ponovno ne bo manjkalo lomljenja kosti in razbijanja glav.
Razvijalec 10tons je naznanil prihod svojega akcijskega RPGja imenovanega Dysmantle.
Razvijalci pravijo, da je cilj igre pobiti in uničiti vse in iz samega napovednika lahko vidimo prav to.
Celoten koncept igre je postavljen na otok, kjer se je ustavil čas 90 let po hudi nezgodi. Kot igralec bomo prepuščeni mračni avanturi, kjer bomo morali pobegniti, a pri temu veliko tvegati in se odločati.
Temelji igre so raziskovanje, bojevanje, preživetje, nabiranje, rokodelstvo in stopnjevanje. Kar seveda ne velja za tipično ARPG igro kot jih poznamo do sedaj (Diablo, Path of Exile, Grim Dawn).
Dysmantle bo izšel proti koncu leta 2019 za osebne računalnike in prav tako tudi za konzole, v mislih imajo tudi Nintendo Switch.
Popularni pretočni servis filmov in serij, Netflix, se nahaja na precej tekmovalnem trgu.
Čeprav je bil včasih pionir na področju pretočnih vsebin, mu sedaj konkurirajo servisi kot so HBO Go, Amazon Prime ter Hulu, kmalu pa mu bo močno požugal še Disney+.
Niso pa direktni konkurenti edini problem.
Netflix je v uradni izjavi, glede rezultatov zadnje četrtine 2018, povedal nekaj zanimivega:
“Konkuriramo (in izgubimo) veliko več strank pri igri Fortnite kot pa pri HBOju.”
A Epicova uspešnica ni edini problem, saj sami vemo, koliko battle royale iger poseduje trg, tu pa so seveda še mobilne zadeve:
“Na področju zabave strank se gnete tisoče konkurentov. Naša rast je odvisna od tega, koliko dobra je naša izkušnja v primerjavi z izkušnjami, ki jih lahko odjemalec dobi na vseh drugih področjih.”
To jasno kaže na dejstvo, da je trg “zabavljaške” industrije večji in bolj dostopen kot je bil kadarkoli.
Ste se že kdaj zalotili, da ste želeli gledati TV a hkrati igrati igro? Ravno pri tej vaši odločitvi veliki igralci močno tekmujejo za vašo pozornost in bitka bo v prihodnosti čedalje bolj zanimiva.
Samo dva dni nazaj smo pisali o temu gusarskemu MMOju, katerega so se na že malce komičen način polastili hekerji.
Izkoristili so namreč slabo zavarovan Steam račun administratorja in v špil prinesli zadeve kot so tanki iz prve svetovne vojne, leteče kite ter letala.
Razvijalec Grapeshot Games je hitro ugasnil strežnike ter jih povrnil na prejšnje stanje, igralci pa so zaradi tega izgubili okoli 5 ur igralnega časa.
Grapeshot je takrat dajal, da se takšne stvari ne bodo dogajale več a se je moral včeraj hitro ugrizniti v jezik.
Atlas je bil znova podvržen napadu, ta pa je bil malce drugačen od prejšnjega. Sicer so ostali leteči kiti, pridružila pa se jim je povsem nova beštija v obliki letečih zmajev.
Poleg tega so nepridipravi dobili nadzor nad tekstovnimi obvestili in so preko njih nagovarjali igralce, da se naročijo na kanal znanega YouTuberja, ki sliši na ime PewDiePie.
Grepeshot je moral spet ugasniti strežnike in tako so igralci, na ameriških PvP serverjih, izgubili nekje tri ure igralnega časa.
Razvijalec pravi, da se napadalci tokrat niso polastili nobenega Steam računa ampak so izkoristili varnostno luknjo, ki pa je bila sedaj zakrpana.
Overwatch Contenders je bil lansiran leta 2017 za ZDA in Evropo v obliki razvojne lige za tisto glavno, Overwatch ligo, lani pa se je zadeva razširila še na druga območja kot so Kitajska, Koreja, Južna Amerika ter Avstralija.
Pred kratkim se je na Kitajskem odvil finale, v njem pa sta se spopadli ekipi RunAway ter Element Mystic.
RunAway je zmagal že prejšnje leto, letos pa so posedovali povsem nove člane. Vseeno so presenetljivo zlahka opravili s svojim tekmecem in se polastili šampionskega pokala.
Veselje je bilo nepopisno a se je kmalu sprevrglo v smeh ter v nerodno izmenjavanje pogledov.
Ekipa RunAway je namreč ob vrhuncu slavja poskušala dvigniti pokal, kateri pa je bil očitno kupljen pri nekem tretjerazrednem izdelovalcu.
Desna ročka trofeje je odstopila medtem ko se je leva povsem odlomila. K sreči so tekmovalci držali pokal tudi ob dnu tako da se zadeva ni popolnoma razpadla ob neizogibnem srečanju z gravitacijo.
Blizzard zadnje čase špara povsod in očitno so prihrankov bile deležne tudi zmagoslavne trofeje. Ajej.
Nerodni moment si lahko ogledate na spodnjem posnetku.