Nismo pa se zavedali, da je ponudba omejena in da ima trgovina na voljo samo omejeno število ključev. Nekateri so nato razočarano ugotovili, da so kmalu po objavi naleteli samo na igro po znižani ceni namesto zastonjske kopije.
Humble Bundle se je odločil, da tokrat ponudi podobno ponudbo, le da lahko tokrat zastonj pridobimo naslov LEGO: Lord of the Rings. Brezplačni izvodi bodo na voljo do jutri, 22.12. ali pa do takrat, dokler trajajo zaloge.
Splača se pohiteti, saj vas bo drugače špil koštal slabih 20€ na Steamu.
Obiščite sledečo povezavo in se naročite na njihov “Newsletter”, ter nato kliknite “Get the Game”. Preko e-pošte boste nato dobili ključ, ki ga aktivirate na Steamu.
Razvijalec KING Art Games je naznanil kar nekaj novosti za prihajajočo strateško igro Iron Harvest, poleg tega pa so zagnali alfa 2, kjer bomo lahko testirali večigralski način.
V igro so dodali 1v1, 2v2, sodelovalni način, pet novih robotov, sekundarno orožje in še nekaj manjših novosti kot so na primer, izboljšane zgradbe, ki se lahko prilagajajo.
V alfi bomo lahko:
Gradili bunkerje in zgradbe,
Igrali večigralski in sodelovalni način proti umetni inteligenci,
Ob besedi nadnaravno vsakdo pomisli na istoimensko serijo, ne glede na lastno mnenje o njej. Velik aplavz Eric Kripke-ju, saj je uspešno ustvaril enega največjih hitov prejšnjega ter tega desetletja in kljub temu, da jim je v zadnjih sezonah pričela pojemati sapa, Jensen Ackles in Jared Padalecki v večnem boju proti demonski in preostali nadnaravni nesnagi še zmerom predstavljata enega najboljših duetov vseh časov.
Kaj je zdaj to? Smo se pomotoma lotili recenzij serij? Brez skrbi, ne mislim se poglabljati vanjo, a za vsem tem tiči neka poanta. Kot pričakovano je glavni del serije Nadnaravno (sploh prvotnih sezon) lov na duhove in razne pošasti. Ni nič čudnega, če te po gledanju katere izmed najboljših epizod zagrabi, da bi obiskal Amazon, nabavil par sto kil natrijevega klorida in se sam podal na podobne dogodivščine. A ker mi osebno tavanje po temačnih srhljivih pokopališčih in obisk opuščenih hiš ne diši kaj preveč, sem že dolgo časa nazaj skušal najti igro, ki bi mi to omogočala. A žal do nedavnega nisem našel nič po mojem okusu.
Že po velikosti pajkov lahko sklepamo, da je bila igra narejena v Avstraliji
Nihče še ni zagrabil za priložnost in uspešno prodrl na sceno lova na nadnaravne spake, a Avstralski studio Ballistic Interactive so za svoj prvi projekt izbrali ravno to. Njihov naslov se glasi HellSign, morda si že slišal zanj, brez da bi se tega sploh zavedal. Prej je bil znan namreč kot Hellhunter, a so zaradi registriranega imena s strani založnika Rebellion bili primorani ime spremeniti. In kot se spodobi, lahko v njem zagodemo marsikateri nadnaravni sili.
Razvojna ekipa: Ballistic Interactive Založnik: Ballistic Interactive Platforme: PC Datum izida: 9.11.2018 (EA) Cena: 14.99€
Zvrst: Akcijska avantura/RPG
Duhovi, pozor!
Naj pričnem z že postanim stavkom, da gre za igro v zgodnjem dostopu in da se bo precej stvari še spremenilo. Trenutno je po moji presoji dostopne nekje 1/3 vsebine, čeprav težko rečem, kaj vse si bodo razvijalci (oziroma kolikor sem bral, ekipo sestavljata zgolj dva) še zamislili. Z omejitvijo pri 17. stopnji je prav tako zaklenjenih še precej sposobnosti in opreme na lov na nadnaravno. Nekatere animacije so smešno slabe, vizualno so vse lokacije precej podobne, v tekstu se pojavljajo slovnične napake in vse skupaj deluje, no, nedodelano. Če bi šlo za končano igro, bi za vse to od končne ocene odštel vsaj eno točko.
Ste kdaj hoteli loviti duhove? No, odlična priložnost, da to uresničite
A v isti sapi bi rad dodal, da igra že v trenutnem stanju pomembne stvari dobro opravi. Pričakoval bi težave pri umetni inteligenci glede premikanja, saj je navsezadnje hiša mini labirint. A kljub omenjenim težavam glede animacij (sploh Ghoulov) je premikanje monstrunov naravno, gladko in po pravici povedano, srhljivo. Atmosfera je odlično paranoična in variacija že sedaj precejšna, kar skupno omogoči več kot 10 ur zabavnega in srhljivega igranja.
A tudi izven samega lova imaš za početi kar nekaj stvari. Seveda so vzeli navdih iz raznih serij in filmskih adaptacij, v želji napraviti resničen nadnaraven RPG. Tako lahko prilagajaš svojega lovca, nadgrajuješ sposobnosti, kupuješ pripomočke, nadgradnje in orožja, stalno pa imaš na voljo tudi neke vrste Biblijo z opisi nadnaravnih pošasti in njihovih značilnosti.
Od branja o pošastih do detektivskega dela. Biblija pošasti nudi to in še več
Ker verjetno ne želite brati skozi goro teksta o raznih aspektih igre, raje preberite o rahlo prilagojeni zgodbi, ki služi za ozadje celotne začetne narative. Mislim, da kar dobro povzame celoten ton, ki ga lahko pričakujete med igranjem.
V središču nadnaravnega
Kombi se je s cvilečim krikom končno ustavil pred tokratno tarčo. Z obratom ključa je motor prešel iz rohnečega stanja in temačno vzdušje blagoslovil s tišino, ki ga je oblegala še nedolgo nazaj. Zaprl sem oči in naslednjih par sekund še užival v idili, ki jo je prekinilo zgolj oddaljeno skovikanje sove in rahlo šumenje vetra, ki je nežno udarjalo ob desno stran kombija. Po par-sekundni uživanciji sem le segel nazaj in slepo zatipal za dvocevko. Na obraz mi je splezal nasmeh. No, morda pa le ni bila slaba ideja, da sem prihranke zadnjih ulovov porabil za nadgradnjo. Do sedaj sem se sicer lahko zanesel na zvesto žepno pokalico, a občutek v črevesju mi je pravil, da bo naslednja naloga potrebovala nekoliko več strelne moči. Lahko sem le na tiho upal, da se motim.
Seveda ima igra tudi šefovske spopade, ki so precejšen zalogaj
Kot novopečen lovca so bile moje dosedanje naloge enostavne. Pojdi do zapuščene hiše, malo pobrskaj po notranjosti, napravi par slik, najdi kakršnekoli znake nadnaravne dejavnosti in pojdi domov še pravi čas za piškote in čaj. Največje dosedanje ovire so se znašle v obliki občutka nedobrodošlosti ter občasnega prevelikega pajka, a vedno sem slutil, da delu pritiče več. Nenazadnje se lova na nadnaravno ne drži brez razloga sloves enega najnevarnejših poklicev, kjer zgolj pičlih 5% lovcev dočaka pokoj. A to me ni ganilo. Bil sem lačen po dogodivščini in to bom ravnokar tudi dobil.
Hlad me je zbudil iz sanjarjenja in povzročil, da sem se zdrznil. Prekleto. Minilo je že skoraj pet minut in še zmeraj sem se kot kokoš oklepal varnega zavetja kombija. Z glasnim vzdihom sem skušal pomiriti občutek prihajajoče groze, ki me je preletela vedno, ko so moje oči zašle na današnjo tarčo.
“Gre zgolj za še en običajen dan. Le še ena zapuščena hiša. Malo bom posvetil naokoli z UV lučko, za dobršno mero potegnil ven EMP merilec in se po par speštanih pajkih vrnil v varno zavetje bara po mastno plačilo.” Tam sem namreč ironično manj kot uro nazaj skorajda rotil gazdo za to nalogo. Vzelo je dobrih pet minut, a po neštetih prošnjah je končno privolil in me verjetno zgolj zato, da se me reši, poslal na pot z nasvetom, naj se pripravim za akcijo.
Drevo sposobnosti nudi fleksibilnost, a večino jih je zaenkrat še zaklenjenih
Povzpel sem se po treh stopnicah, ki so me še ločile od tarče in pri tem pazil, da sem prestopil tisto z znaki gnitja. To me je privedlo pred rahlo oluščena vrata. Hecna stvar, ti duhovi. Navadno niso ravno radoživi, kvečjemu premaknejo kakšno mizo ali povzročijo električne anomalije, a iz neznanega razloga jih vedno spremlja razkroj in luščenje barve, kot da bi še ta hotela pobegniti pred njimi.
Naenkrat nisem bil več tako prepričan v svoje sposobnosti. Še dan prej sem se hvalisal pred vsemi kot kakšen orangutan, a zdaj, ko je šlo zares, sem se še kako zavedal pomanjkanja izkušenj in nedobrodošle samote. “Nič, pa pričnimo.” je bila naslednja misel, ki je obiskala moje možgane in že sem se zalotil, kako posegam po kljuki. Po sekundnem boju, ki se je počutil kot večnost, se je le vdala v usodo in med glasnim škripanjem, ki bi zbudilo še tako zaspano truplo, pričela nekdaj vsakodnevno opravilo. A pri tem sem opazil še nekaj. Eden zadnjih čutov, ki še deluje ne glede na stanje telesa, je vonj. Zato so me v celoti pričenjali obdajati mravljinci, saj je še predobro opravljal svojo delo. Zavohal sem namreč nekaj, kar mi je pognalo kri v glavo in močno dvignilo srčen utrip… Vonj trohnobe… Rahlo kiselkast vonj… Vonj… zla.
Kveste dobivaš v baru, pridejo pa z veliko mero kletvic
Naslednja stvar, ki jo lahko povem je zgolj to, kar so mi povedali drugi. Baje so me našli komaj dva dneva kasneje oblitega s krvjo in v šoku, kako sem se med glasnim ihtenjem rahlo gugal dober kilometer stran. Kljub temu, da se vsega pred luknjo spomnim, kot da bi bilo včeraj, je vse po tem zakrito v meglico nevednosti. Ne vem, kaj se je dogajalo med tem časom in ne vem niti, čigava kri me je prekrivala, a vonj se mi je vžgal v možgane in bo tam ostal najverjetneje do poslednjega dne. Skupaj z znamenjem, ki se je nekako skrivnostno pojavilo na mojem hrbtu.
Morda pa je tako bolje. Glede na to, v kakšno stanje me je spravilo neznano doživetje, je morda zadnja stvar, ki me še pusti prisebnega in drži pokonci, to, da je um izbrisal vso grozo. A to ni vse. Ne. Druga stvar, ki me še žene naprej, je obljuba. Obljuba, ki sem si jo zadal takoj, ko sem bil po tednu dni dovolj pri sebi za trezno razmišljanje. Vrnil se bom tja. Vrnil se bom na kraj groze razkril njegovo skrivnost. Resda skupina lovcev, ki se je tja podala za menoj ni odkrila ničesar, a občutek imam, da so nekaj spregledali. In to bom odkril, pa če bo poslednja stvar, ki jo bom storil.
Zaključek
Najpomembnejše vprašanje – je HellSign vreden igranja? No, v kolikor obožujete nadnaravno, se ga vsekakor splača zagrabiti za 15€. Da občutek tistih oddaj na tematiko “pošast tedna” in če odmislimo nekatere težave in nedodelanost, me je povsem navdušila. A ne gre za enostavno igro, zato bodite pripravljeni na umiranje. Veliko in veliko umiranja.
Valve je oznanil začetek Steam zimskega dogodka, ki se bodo začel 20. decembra in predstavil je tudi nominirance za Steam nagrade. Kot je že vsem znano bodo razprodaje aktualne za vsakega PC igričarja, tako da pripravite denarnice, saj se lahko hitro spraznijo za kakšen evro ali dva.
Kot vsako leto se bodo znižane igre menjavale na dnevni ravni in celotna norost se bo končala šele 3. januarja 2019. Kar se tiče Steam nagrad pa je Valve razdelil igre v 8 kategorij in sicer:
– Igra leta
– VR igra leta
– Delo ljubezni (ang. labor of love)
– Najboljše okolje
– Boljše s prijatelji
– Najboljša nadomestna zgodovina
– Največ zabave s strojem (ang. most fun with the machine)
– Najboljši razvijalec
Glasovanje bo trajalo vse od 20. decembra 2018 do 3. januarja 2019. Zmagovalci bodo znani v začetku februarja.
Delniški trg je že od nekdaj prepreden s fiktivnimi skrivnostmi in nepredvidljivim gibanjem. Njegov slad v zadnjih mesecih preživlja Nvidia in to kljub temu, da je pred dobrim mesecem na površje splavila novo serijo, pod kodnim imenom Turing.
Čeprav je dohodek za 21% višji kot lani, od tega 2% v zadnji kvartini in zvišanemu izplačilu dividendm v zelenem taboru ni časa za veselje.
Vrednost delnice je namreč od oktobra iz 289$ padla za kar 50% na 143$.
Razlog naj bi tičal v neprodanih starih zalogah, mlačnemu sprejemu nove arhitekture in kripto razprodaji lastnikov “kripto obratov”.
Kot kaže nestabilno barko nekateri investitorji že zapuščajo. Eden izmed njih je Softbank, investicijska banka, ki je v tehnoloških krogih dobro poznana.
Socialna platforma Facebook je v letu 2018 močno pridobila na negativnem glasu.
Ta gigantska spletna platforma pušča podatke kot Titanik in roko na srce, se je v zadnjih dnevih Facebook zapletel že v toliko kontroverzij, da jih niti nam več ne uspe slediti.
Samo nekaj dni nazaj, so “po nesreči” dovolili dostop do slik milijonov uporabnikov, sedaj pa je povsem svežo kontroverzijo sprožilo poročilo ameriškega dnevnika The New York Times.
Facebook je namreč dovolil tehnološkim velikanom dostop do vaših podatkov, seveda, brez da bi za to od vas prejeli dovoljenje ali pa vas karkoli vprašali.
Microsoftov brskalnik Bing je lahko pregledal vse prijatelje uporabnika, medtem ko sta servisa Netflix ter Spootify dobila kar dostope do zasebnih sporočil uporabnikov.
Amazon je dobil dostop do uporabniških imen in celo kontaktnih podatkov, Yahoo pa je lahko gledal vaše prijateljeve objave.
Luštno.
Facebook se sicer brani in pravi, da so za vse te delitve podatkov dobili dovoljenja uporabnikov ampak roko na srce, tudi če so jih, dvomimo, da so lastniki računov bili nazorno seznanjeni kaj delijo ali pa so samo kliknili gumb “Sprejmi”.
Če se sprašujete, kako lahko Facebook vse to počne, brez da ne bi fasal tožbe, razmišljate pravilno. Državni tožilec Karl Racine je tako včeraj napovedal tožbo proti Facebooku zaradi nezaščite uporabniških podatkov:
“Facebooku ni uspelo zaščititi zasebnosti svojih uporabnikov in jim lagal glede tega, kdo je imel dostop do njihovih podatkov in kako so bili ti uporabljeni. Facebook je ogrozil svoje uporabnike z manipulacijo, saj je dovolil podjetjem kot so Cambridge Analytica ter tretje-razrednim aplikacijam pobiranje zasebnih podatkov, brez dovoljenja uporabnikov. Današnja tožba želi Facebook pripraviti do tega, da končno zaščiti zasebnost svojih uporabnikov.”
Zaradi zadnje kontroverzije so občutno padle tudi Facebookove delnice, saj so se znižale za kar 7.25% na 133.24$.
Morda je sedaj čas, da se pojavi konkurenčna platforma, ki ji je dejansko mar za uporabniške podatke in jih ne želi takoj prodati prvemu ponudniku? Vem, jalove sanje…
Ne vem sicer za vas, ampak v naši družini je za božične čase ogled filma Sam doma iz leta 1990 postala praktično že tradicija.
Zdaj že kultni film, ki je med filmske zvezde izstrelil prikupnega Macaulay Culkina, je sicer kasneje dobil še štiri nadaljevanja, a samo v enem od njih, je svojo ikonično vlogo Kevina zopet uprizoril igralec Culkin.
Čas neusmiljeno teče dalje in Culkin je sedaj že odrasel možakar, ki se je v preteklih letih želel oddaljiti od svoje prepoznavne vloge.
Vseeno pa ga je Google vendarle prepričal, da še enkrat nadene hlače Kevina in se vrne v svoj osamljeni dom, le da je ta tokrat malce bolj sodoben, saj je opremljen z njihovo tehnologijo, Google Assistant.
Primerjava izvirnika iz leta 1990 s sodobno različico
Oglas, ki se imenuje “Home Alone Again”, je presenetljivo veren izvirniku in poustvari praktično vse detajle iz skorajda 20 letnega originala.
Kakor je domači teren poznan, pa se razlikuje v tehnoloških pritiklinah, ki jih ponuja Googlov pomočnik. Tako Kevin avtomatizira zaklepanje vrat ter prižiganje luči, na sesalnik Roombo pa je nameščen kartonasti izrezek košarkaša, ki v moderni različici zamenja Michael Jordana s Kevin Durantom.
V reklami se celo pojavi kombi “Mokrih banditov” in slišati je moč glas nekoga, ki močno spominja na igralca Joe Pescija. Žal verjetno to ni on a vseeno je to lep dotik nostalgije.
Oglas je zabaven, dobro sproduciran in vas bo zagotovo vrnil v čas mladosti, ko je bilo življenje precej bolj nedolžno in smo dejansko za božič imeli pravi sneg.
Vsi vemo, da Fortnite podira rekorde glede svoje številne igralne baze, ki je praktično iz dneva v dan večja. Čeprav zna biti razvijalec Epic včasih malce preveč požrešen s svojim denarjem, bo vsaj vse te silne denarce vložil v razvoj prav svoje digitalne trgovine.
Čeprav Fortnite vlada na PC-ju ter konzolah, je situacija drugačna na mobilnih telefonih, kjer mu močno konkurira nekdanji Battle Royale prvak, PUBG.
Razvijalec je nedavno izjavil, da ima njihova igra preko 200 milijonov uporabnikov, od tega jih je 30 milijonov takih, ki PUBG preigravajo dnevno.
To jih tako postavi vzporedno igri Fortnite, ki je sicer 200 milijonov igralcev dosegla 26. novembra. Njihova številka je od takrat zrasla a potrebno je tudi upoštevati, da v te cifre ni zajeti kitajski trg, kjer je PUBG izjemno popularen.
To je predvsem zasluga tega, da so Kitajci konzole prepovedali vse do leta 2015 in so bolj vajeni mobilnih ter PC iger. PUBG je na mobilnike prišel prvi in po sistemu “kdor prvi pride, prvi melje”, tam drži pred Fortnitom veliko prednost.
Marsikoga znajo te številke presenetiti a treba je vedeti, da je PUBG močno bolj popularen tudi pri Indijcih. In vsi vemo kakšna je tam populacija, saj se jih težko otepa celo najbolj popularni YouTuber PewDiePie.
ROME: Total War je izšel leta 2004 in še danes velja za eno bolj priljubljenih iger iz Total War franšize, kar gre predvsem na račun tega, da si lahko igral Rimljane ter široke modderske skupnosti.
Sedaj pa lahko špil zaženemo tudi na svojih telefonih in tablicah, ki jih poganja Android operacijski sistem.
Igra ima povsem spremenjen uporabniški vmesnik, ki je prirejen zaslonu na dotik, grafično pa je zadeva bolj ali manj ostala zvesta izvirniku.
Preizkusimo lahko 19 različnih frakcij, med njimi Rimljane, Galce ter Bretonce, mapa pa obsega Evropo, severno Afriko ter Bližnji vzhod.
ROME: Total War je sicer že izšel za iOS naprave in glede na prve recenzije na Google Play Store, se tudi Android igralci soočajo z enakimi problemi, kot njihovi Apple bratje. Težave so občasne zrušitve igre ter malce težavne kontrole.
Če se vam je zahotelo taktičnega mobilnega igranja, si lahko ROME: Total War privoščite za 10.99€, zaenkrat pa so uradno podprte naslednje naprave:
Založnik Bandai Namco je pripravil nov napovednik za svojo prihajajočo igro Jump Force, ki je precej pričakovan naslov za praktično vse anime navdušence.
Jump World ter Real World se nenadoma združita, kar za posledico pusti v kaos ovito Zemljo, ki jo napadajo različni zlobneži.
Director Glvoer zato združi novo super herojsko ligo, imenovano Jump Force. Ta je sestavljena iz herojev, ki prihajajo iz različnih animejev ter mang.
Igralci bomo lahko prevzeli nadzor nad enim izmed njih, moč pa bo ustvariti tudi povsem svoj karakter, kateremu bomo lahko kostumizirali bojevalne sposobnosti ter seveda tudi izgled.
Novi napovednik se ossredotoči predvsem na štorijo, potrdi pa tudi 4 nove heroje. Ti so: Asta iz Black Clover, Trunks iz Dragon Ball, Boa Hancock iz One Piece ter Renji Abarai iz Bleacha.
Jump Force bo izšel 15. februarja 2019, svoj izvod pa si lahko priskrbite v spletni trgovini EIGRE.si.
Ste kdaj v filmu ali pa v živo videli, ko je k biljard mizi pristopil frajerski model z sončnimi očali in iz priročne torbice ven potegnil svojo palico, jo sestavil in potem iz prve pospravil črno okroglino?
Razvijalci obljubljajo, da naj bi rokavica izboljšala vašo natančnost ter hitrost, hkrati pa naj bi poskrbela za preprečitev poškodb.
Rokavica ima na spodnjem delu teflonsko podlogo, kar zmanjšuje trenje in dejansko pripomore k hitrejšemu drsenju.
Flashe Gaming Glove se je na Kickstarterju pojavila že kakšne tri tedne nazaj in bila huronsko uspešna. Projekt, ki je sprva zahteval 11.000$, je sedaj dosegel že 58.000$, časa za nabiranje denarcev pa ima še 8 dni.
Za svoj izvod boste morali na Kickstarterju razvijalcem ponuditi 52€, za nakup pa se podvizajte, saj je preostalo samo še nekaj izvodov.
Pisali smo že o uvrstitvi našega šampiona Kevina “Tohaj” Batič med samo osmerico finalistov Making the Squad, od katerih bo ekipa G2 Esports zbrala poslednje štiri, ti pa bodo postali njihovi uradni streamerji.
Takšna priložnost se ne pojavi velikokrat in neizmerno nas veseli, da je Kevin začutil svoj trenutek in ga tudi zagrabil.
In uspelo mu je! Tohaj je postal uradni streamer ekipe G2 Esports, kar pomeni, da bo lahko sedaj svoje znanje igre Fortnite delil pred veliko širšo publiko kot do sedaj, poleg tega pa ga bo vsak mesec pričakala lepa plača ter povsem nova igričarska oprema!
Šampanjci so tekli v potokih in sedaj, ko smo malce zajeli sapo, smo Kevina hitro poklicali ter mu zastavili nekaj zanimivih vprašanj, njegove odgovore pa si lahko ogledate v spodnjem posnetku.
Grafični gigant Nvidia ne dela samo na grafičnih karticah in nam poskuša na zaslone pričarati čim lepše podobe.
Podjetje je zadnja štiri leta plodno delalo tudi na umetni inteligenci in nedavno so pokazali nekaj precej impresivnega.
Namreč njihov AI vzame nekaj “izvirnih” slik in na podlagi teh lahko zgenerira naključne obraze ljudi, ki izgledajo povsem resnični.
Takole znajo zgledati roboti v prihodnosti
Vidite zgornjo sliko? Nihče od teh ljudi ne obstaja zares, so samo sestavljeni obrazi, ki pa jih človek ne bi mogel ločiti od pravih humanoidov.
Umetna inteligenca pa se ne ustavi samo pri ljudeh saj lahko ustvari povsem svoje avtomobile ali pa mačke. Dobro, pri štirinožnih kosmatincih so nekateri rezultati malce groteskni, a vseeno se človek vpraša, kje je meja takšne tehnologije in kdaj za vraga, jo bomo videli tudi v igrah.
Umetna inteligenca poskuša zgenerirati tudi “meme” vendar zaenkrat žal neuspešno.
Tisti, tehnično bolj podkovani, si lahko preberete celotno raziskavo tukaj ali pa si oglejte spodnji video.
Ko nekdo sliši ime Netflix, si takoj predstavlja “binge” gledanje različnih serij, kjer pred televizorjem trikrat se zaspimo, se zbudimo in spet neumorno naprej buljimo v televizijski sprejemnik.
Kakor je Netflix svojemu uspehu lahko zahvalen predvsem svoji bogati bazi serij, pa se je začel vedno bolj usmerjati tudi v filme. In to v izdelke, visokih proračunov ter še višjih ciljev.
Nedolgo tega je na njihovem servisu izšel film Roma, izpod rok režiserja Alfonso Cuarona in naslov je navdušil vse kritike. Govori se, da zna film celo prevezi kakšno Oskarjevsko lovoriko, kar je tudi namen Netflixa.
Postati namreč želi studio, ki bo v Hollywoodu najbolj produktiven in glede na njegove načrte, mu to zna vsekakor tudi uspeti.
V letu 2019 namerava pod svojo znamko “Netflix Originals” sproducirati okoli 20 filmov, vsi ti pa bodo imeli proračune med 20 do celo 200 milijonov dolarjev. Potem je tu še “indie” scena, katera se ponaša s proračunom do 20 milijonov dolarjev in bo izvrgla okoli 35 filmov.
Dodajmo na tej točki še Netflixove druge originalne naslove iz drugih izdelkov, kot so denimo animirane serije in dobimo na koncu kar 90 filmov, ki znajo iziti v samo enem letu.
Če bodo vsi ti izdelki vredni našega časa seveda ostaja vprašanje, a če gre soditi po filmu Roma, znajo kinematografi ostati brez lepega deleža zaslužka, saj pač nihče ne bo hodil v kino, če lahko iz domačega naslonjača uživa v boljših predstavah.
Ena od radosti PC igričarstva je vsekakor možnost modificiranja, saj lahko starejše igre preoblečemo v bolj moderni izgled samo s prenosom parih datotek.
Moddanju najbolj prijazne so zagotovo izdelki razvijalca Bethesda, kot so denimo serija The Elder Scrolls ter Fallout. Za te naslove je izšlo že ogromno grafičnih modifikacij, ki pa včasih naletijo na težave.
Velikokrat se pri izboljšanju resolucije izgubi artistični vidik originalnega razvijalca in čeprav znajo nove teksture nositi lepši izgled, včasih ne pašejo v samo igro ali pa nadgrajena različica preprosto ni dovolj kvalitetna.
Modderji so se zato začeli posluževati umetne inteligence, ki izboljša teksture s pomočjo tehnike, imenovane Enhanced Super-Resolution Generative Adversarial Networks oz. na kratko ESRGAN.
Ta za osnovo vzame originalne teksture in jih nadgradi, kot se je to zgodilo v nedavnem modu za Morrowind.
Ustvarjalec modifikacije DassiD pravi, da so sedaj teksture 4x višje resolucije od izvirnih, za primerjavo pa je na spletni strani Nexus, od koder mod lahko tudi potegnete, dodal nekaj slik.
Podobno se je zgodilo za originalni Doom iz leta 1993, le da je tam uporabnik hidfan uporabil tehnologijo GameWorks SuperResolution od Nvidie ter spletne strani letsenchance.io.
Hidfan je sicer moral najprej teksture naložiti v te “nevralne mreže”, jih prenesti in potem uporabiti tehniko “downscale”, da so lahko sploh delovale v Doomovem pogonu.
Končne teksture tudi niso bile povsem brez napak, saj se je na njih pojavilo kar nekaj artefaktov, ki jih je moral ročno popraviti.
Vseeno se gre za impresiven podvig in sedaj lahko koljete demonsko zalego bolj podrobno in nazorno kot kadarkoli prej.
Razvijalci igre Frostpunk nas obdarjajo za božične praznike z novo brezplačno posodobitvijo.
Nova posodobitev nam bo predstavila nove naloge in neskončen način, kjer se bodo preživeli obrnili k igralcu v upanju, da jim bo ohranil božič za naslednjo generacijo z gostovanjem velikega občinskega obroka in razdeljevanjem daril. Sliši se zelo nemogoče, sploh, če ste igro igrali in poznate njene mehanike in kako kruta zna biti.
Frostpunk je preživetvena strateške igra. Njeno dogajanje je postavljeno v zelo mrzlo deželo, kjer kot igralec upravljamo svoje ljudi in jih vodimo skozi najhujše stvari, ki nam jih mati narava lahko podari.
Frostpunk lahko kupite na platformi Steam za 29,99€
Da razvijalec Epic hodi po tankem legalnem ledu, kar se tiče njihove huronsko uspešne igre Fortnite, smo že pisali.
Jabolko spora so vsi plesi, ki so prevzeti od dela drugih, razvijalec pa jim nato nadane drugo ime in jih sprogramira v igro. A problem je, da nekatere od teh plesov prodaja za resnični denar kar gre seveda v nos samim izvirnim ustvarjalcem, ki se počutijo naravnost opeharjene.
Tako smo slišali pritožbe od igralca Donalda Faisona, medtem, ko je rapperju 2 Milly prekipelo in je zaradi svojega ukradenega plesa “Swipe It” nad Epic poslal kar tožbo.
Katera pa očitno ne bo edina. Alfonso Ribeiro, ki je javnosti znan predvsem zaradi svoje vloge Carltona iz serije Princ iz Bel-Aira, je včeraj vložil tožbo na sodišču proti Epicu. Slednji so namreč ukradli njegov značilni ples ter ga poimenovali Fresh, Alfonso pa se lahko za kakršenkoli zaslužek lahko gladko obriše pod nosom.
Alfonso se je zato odpravil iskati pravico na sodišču. Po ameriškem zakoniku sicer ni možno licencirati plesa a tožba pravi, da je Epic ukradel ples in ga tudi lažno oglašuje. Ljudje, ki namreč niso seznanjeni z dotično plesno koreografijo, so pod vtisom, da si je razvijalec Epic izmislil ples, kar pomeni, da originalni ustvarjalci ostanejo brez svoje zaslužene prepoznavnosti ter tudi brez denarne odškodnine.
Alfonsu se je v tožbi pridružil tudi “Backpack Kid”, ki je prepoznaven zaradi huronsko popularnega plesa med mladimi, imenovan The Russel.
Mladenič, čigar pravo ime je Russel Hroning, je prav tako ostal brez denarja in zahvale, ko je Epic prekopiral njegovo plesno rutino, jo poimenoval “Floss” in z njo zaslužil masne denarce. Tožbo je vložila njegova mama, Anita Redd, katera, tako kot Alfonso, želi odstraniti ples iz igre Fortnite, prav tako pa zahteva svojo odškodnino.
Zanimivo bo videti, kakšna bo končna odločitev sodišča in če uspe samo ena tožba, bo to verjetno dovolj, da se bodo na Epic zgrnili tudi vsi ostali ustvarjalci, kateri se počutijo okradene ter opeharjene.
Ko sem videl, da je Sins of Solar Empire brezplačen na Steamu, sem dobil občutek deja-vuja. A ni bila ta igra nedolgo nazaj zastonj in ali nisem prav jaz pisal o temu novice?
Da je ta vesoljska strategija ravno sedaj brezplačna, ni naključje. Ravno danes je namreč izšel novi DLC Minor Factions, ki v osnovno igro doda 15 novih, manjših frakcij. Razvijalec Stardock očitno upa, da zna s ponudbo brezplačne inačice koga prepričati v nakup dodatka, ki vas bo na Steamu obral za okoli 6€.
Za aktivacijo svoje kopije igre Sins of a Solar Empire: Rebellions imate čas samo še do jutri. Po opravljenem “nakupu” bo igra vaša ostala za vedno oz. dokler se ne ugasnejo Steamovi strežniki. Kar pa še ne bo tako kmalu.
Se morda spomnite rapperja Soulja Boy? Sam se ga samo bežno a vem, da se je v svetu videoiger enkrat že pojavil, ko je bil povsem “navdušen” nad luškano avanturico Braid.
Tipa že nekaj časa ni ustvaril nekaj res prodornega (če sploh kdaj), a očitno je njegova ljubezen do videoiger prerasla tudi v profesionalne namene.
V kratkem intervjuju z TMZ je razodel svoje načrte, saj planira zaštartati prav svojo e-šport franšizo.
Pravi, da bi rad najel Twitch zvezdo Ninjo a se zaveda, da bi to znal biti težaven podvig. Z Ninjo naj bi bila prijatelja saj mu je ta pomagal pridobiti status “verified” na Twitchu.
Pravi, da je najbolj zainteresiran za popularne igre kot so Fortnite, Call of Duty, Overwatch ter Counter-Strike.
Soulja Boy včasih streama na Twitchu in sicer se preizkuša v igri Fortnite in sredi enega prenosa v živo, je tip razodel, da bo kmalu začel prodajati prav svojo konzolo.
Čeprav sem bil v mladosti velik ljubitelj strategij, se nikakor nisem nikoli spravil preigravati serije Anno. In zato mi je kar žal saj se gre za franšizo, ki je vedno držala visok nivo kvalitete.
Gre se za graditeljsko strategijo, kjer ni tolikšen poudarek na bojevanju ampak na preudarnem ravnanju z surovinami, prav tako pa moramo med ustanavljanjem kolonij paziti na trgovanje, raziskovanje ter diplomatske odnose.
Serija trenutno praznuje svojo 20. letnico obstoja zato se je založnik Ubisoft odločil ponuditi Anno 1602 povsem brezplačno!
Za prenos oz. aktivacijo naslova obiščite sledečo povezavo in že lahko uživate v počasnem tempu strategije iz leta 1998.
Čas za prevzem svoje kopije igre se izteče 23. decembra, ko pa bo igra enkrat aktivirana, bo vaša ostala za vedno.