🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 483

Slovenski HOTS igralec Linked v Los Angelesu končal na 2. mestu in osvojil 20,000$!

0

Pa naj še kdo reče, da Slovenci nimamo pravih igričarskih profesionalcev!

Pred kratkim se je odvil turnir Heroes of the Storm Global Championship Phase #2 Western Clash v Los Angelesu, tam pa je igralec slovenskih korenin, Mark “Linked” Šepec, s svojo ekipo dosegel 2. mesto in si tako prislužil kar 20.000$!

Linked pa ni edini slovenski profesionalni HOTS igralec. Poleg njega v uradni Evropski HCG ligi tekmuje še nekdanji League of Legends igralec Zarmony in sicer v ekipi Zealots.

HCG liga poteka med 20.8. – 24.9.2018 in v njen sodeluje 8 najboljših evropskih ekip. Prvi dve ekipi v ligi se ob koncu avtomatsko uvrstita na finale,ki se odvija na Blizzconu medtem ko se ostale ekipe borijo za zadnji spot v playoffih s pričetkom 28.9.2018. Prenos celotne lige in playoffov v živo pa lahko spremljate v živo na na sledeči povezavi.

Spored naslednjih spopadov si lahko ogledate tukaj.

Marka smo povabili na intervju in mu zastavili nekaj zanimivih vprašanj, ki si jih lahko preberete spodaj!

1.) Se na kratko predstaviš?

Živjo sem Mark Šepec online sem bolje znan po nicknamu Linked in igram profesionalno Heroes of the Storm kot Support player za ekipo Leftovers, trenutno smo četrti v HGC ligi.

2.) Kako in kdaj si začel z Ešportom in kako si pristal v HOTS-u?

Za zabavo in semi-tekmovalno sem začel igrati  videoigre okoli 2010 z igro Street Fighter 4 ko so v Sloveniji organizirali turnirje z okoli 30-50 tekmovalci in sem bil  eden izmed boljših v Sloveniji in tudi zmagal par turnirjev. Bolj resno sem pa vzel videoigre z igro League of legends in postal bolj znan v slovenski sceni zaradi visokega ranka v Rankedu in dobrih uvrstitvah na Slovenskih turnirjih in pa tudi nekega progamer mark memeja.

Ko pa je Hots ven prišel sem nekako zamenal LOL za Hots ker sem že od otroštva velik fanboy blizzardovih universe in tega da so vsi heroji v veliki mobi mi je bilo čisto noro.
Privlačilo me je tudi to ,da sem igral igro je bilo to da so igre hitrejše bile in se akcija(teamfighti, objectivi) začenja že od tretje minute v igri, ko recimo v LoLu traja 15-20 minut da se teamfighti začnejo.
In od takrat naprej igram igro skoraj vsak dan in sem nekako postal eden izmed najboljših support playerjov v Evropi.

3.) Koliko čas igraš HOTS profesionalno in v kateri ekipi igraš?

Igram igro že od bete torej ene 2 leti in pol in sem nekako že od začetka začel igrati profesionalno bil sem v ekipah kot so SK in Dignitas, potem pa v manj znanih teamih, kjer sem bil top 8 v EU in sem potoval na Blizzardova tekmovanja po Evropi. Zdaj pa bom skoraj že 1 leto v HGC ligi z ekipo Leftovers.
Leftoverse smo pa nekako ustanovili 1 leto prej ,da smo tekmovali v open divisionu, neke vrste 2. liga, kjer 2 najboljši ekipi igrata proti  dvema najslabšima iz HGC lige za spot v HGC in se nam je 1 leto nazaj uspelo uvrstiti.

4.) Na zadnjem turnirju v LA-ju ste bili #2 in osvojili 20,000$. Kakšni so občutki? Koliko gledalcev je bilo na turnirju in ali si prvič igral pred večjo publiko?

Občutki so bili res neverjetni noben od nas ni nekaj pričakoval iz turnirja in tudi vsi so pisali, da bomo bili med zadnjimi ampak na turnirju smo nekak začeli igrati kot ena izmed najboljših ekip na svetu in ko smo prvi dan premagali prvo uvrščeno ekipo iz Amerike 2-0 in to kar z lahkoto, smo dobili velik momentum in motivacijo, da lahko pridemo daleč.

Na turnirju prvi dan ni bilo veliko gledalcev, okoli 50-100, ker je bil petek in smo začeli že ob 10-ih zjutraj, drugi dan okoli polovico dvorane napolnili. Zadnji dan, ko so bila pa pol finali, losers finala ter grand finalam je bila pa Blizzard arena skoraj polna z navijači. Na Twitchu pa je bilo okoli 40k gledalcev če se ne motim.

Pred večjo publiko sem igral že 2 leti nazaj z ekipo Jabronis na Gamescomu kjer smo bili 4., torej sem že imel nekaj izkušenj, pa tudi ni bilo nekega pritiska na nas ker smo prišli na turnir z ciljem, da probamo igrati svojo igro in se naučiti iz svojih napak za HGC sezono. Pa še to da smo bili vse igre “underdogi” nam ni dalo takega pritiska zato smo tudi boljše igrali.

5.) V Sloveniji je HOTS bolj kot ne nepoznan E-šport kako je pa v tujini? Je zanimanje za HOTS drugje večje in ali je dosti oboževalcev?

Trenutno  HOTS raste, so bile tudi neke statistike, da je bila gledanost iz prejšnjega leta na tega povečana za 100%-150% ampak ni na žalost in tudi ne vem če bo igra kadarkoli tako velika kot sta LoL in Dota, menim pa da je to zato ker je igra prišla ven prepozno, ko sta DOTA kot tudi LoL imela že velik playerbase in ljudem se ne da kar tako zamenjat igro. Bi pa rekel da Nemčija, Francija, Amerika in Koreja imajo večjo zanimanje za igro. Menim da je fanov dosti ampak ni na temu levelu kot recimo Fortnite, CS, LoL Hearthstone in DOTA.

6) Kaj te čaka v bližnji prihodnosti? Kakšen večji turnir? Liga?

Trenutno je naš cilj ostati v HGC ligi in probati kvalificirat za Blizzcon (svetovno prvenstvo), kamor gredo najboljše 3 ekipe iz EU, ampak bo težko, ker je EU zelo tekmovalna regija.
Aja, pa probati dobiti nekoga da bi našo ekipo sponzoriral.

7.) Če bi še kaj povedal…

Hvala vsem fanom  supporterjem in memerjom in pa če bi radi vedeli kaj več o meni in pa kaj počnem mi lahko sledite na:
twitterju:  https://twitter.com/LinkedSlo

Naš team twitter:  https://twitter.com/LeftoversHGC

Rend – Predogled igre

Kaj naredi MMORPG popularen? Vprašanje, na katerega odgovor je potencialno vreden milijone. Kot eden najpopularnejših žanrov vse od širše dostopnosti interneta si ob simulacijah lasti naziv najbolj časovno požrešne in mehanično kompleksne zvrsti. A za razliko od slednjih s sabo nosi tudi mnogo tveganj. Povsem je odvisen od igralne baze in v kolikor ob izidu ne uspe pritegniti dovolj pozornosti, bo njegov konec garantirano nagel in bridek. A v kolikor dobi začetni zagon, zlahka govorimo o enem najbolj dobičkonosnih tipov iger.

Ob omembi besede MMORPG večina ljudi takoj pomisli na World of Warcraft in to z dobrim razlogom. Ta Blizzard-ov projekt se je v zgodovino zapisal kot najpopularnejša in finančno najuspešnejša spletna igra vseh časov. Ampak zakaj? Kaj ga naredi zanimivejšega in uspešnejšega od sotrpinov? Govorimo o zgolj goli sreči ali se za zaveso skriva kaj več. No, sreča na dolgi rok le redko igra večjo vlogo in jo lahko kar tako spravimo s poti – glede na dejstvo, da gre za enega največjih razvojnih studiev, bi se zgolj sreča hitro iztekla. Ne, glavni del zaslug gre zagotovo dizajnu, po katerem Blizzard slovi. Pri tuhtanju nove igre vzamejo dober ducat ali več trenutno popularnih naslovov podobnih zvrsti in iz vsakega izluščijo najboljše aspekte. Ne gre za krajo (kot je to tudi pravno razloženo v PUBG/Fortnite tožbi iz tega leta), temveč bistro iskanje dejavnikov in njihova prilagoditev in vpeljava. Do sedaj jim je metoda še vedno prineslo pozitivne uspehe.

Tako ni nič čudnega, da so na isti način pričela razmišljati tudi druga razvojna podjetja. Med drugimi tudi Frostkeep Studios, razvojna ekipa veteranov, ki so imeli prste zraven originalnega World of Warcraft-a. Njihov nov MMO je pred kratkim prišel v zgodnji dostop in o njem bomo danes tudi spregovorili. Rend se ne drži standardnih konceptov pripadajočega žanra, temveč vzame del popularnih aspektov določenih iger in jih zašije v grotesknega mutanta. Tri sprte frakcije, ki se borijo za oblast nad točkami? Direktno iz Guild Wars 2 WvW načina. Sistem gradnje, ki deluje kot pri Fortnite? Zakaj pa ne. Seveda ne gre zgolj za špekuliranje, temveč so to razkrili tudi razvijalci sami. Končni rezultat je MMO s poudarkom na gradnjo, kreftanje, nabiralništvo in nenazadnje sodelovalni duh ter občutek pripadnosti. In to v krutem fantazijskem mitološkem svetu s vsemi mogočimi ovirami in končnim ciljem, kjer boš le s skupnimi močmi dosegel ambrozijsko fantazijo in se povzpel v legendarne višine vsemogočnih bogov.


Razvojna ekipa: Frostkeep Studios
Založnik: Frostkeep Studios
Platforme:
PC
Datum izida: 31. 07. 2018 (zgodnji dostop)
Cena: 27.99 €

Zvrst: Co-op streljačina


Pot v Valhalo

Barvit in enostaven, s strani nordijske mitologije navdihnjen svet nosi določen šarm, zaradi katerega se bo vsak ljubitelj priljubljenih MMORPG-jev počutil kot doma. A glede igranosti se bodo že takoj opazile razlike, saj ne gre za tipičnega predstavnika žanra, temveč prej daljnega bratranca iger Conan Exiles in Rust. Frostkeep Studios so poizkusili ustvariti nekaj, kar svet še ni videl in s tem napravili nekaj fantastičnega in zanimivega.

Rend se odvija v nordijski fantazijski deželi Midgard, ki jo je Ragnarok razbil na fragmente (klasična nordijska prerokba). Valhalo je doletelo razdejanje in večina starodavnih bogov je dočakala slaven konec življenjske poti in le par se jih je uspelo potuhniti v neznano. Edina stvar, ki svet še varuje pred uničenjem, so korenine mogočnega Svetovnega Drevesa Yggdrasil, ki vežejo razne dežele v enojno kepo zemlje. To ogromno naravno strukturo lahko ugledamo tudi v igri, služi pa tudi kot (ogromna) severnica z namenom orientacije, saj zemljevida nimamo na zalogi.

Svojo dogodivščino v tem fantazijskem svetu pričneš reven, neoborožen in občutljiv na že najmanjši piš vetra. V večini preživetvenih iger bi bil sam proti celotnemu svetu, a na srečo pri Rend ne gre za tipično preživetveno igro in tako ne rabiš igrati puščavnika. Vsak strežnik je dom treh konglomeratov in v vsakem ciklu prisežeš pripadnost enemu izmed njih. Izbiraš lahko med ponosnem in brutalnem Redu, mističnem in inteligentnem Konklavu in zvitimi ter prebrisanimi Povratniki.

Začetna izkušnja se bo razlikovala glede na aktivnost in starost strežnika, saj je potrebno bazo razviti iz nule in med tem odklepati nove tehnologije ter pridobivati na razpolago boljšo opremo in nove prijatelje ter ljubimce (živalske, da ne bo pomote). Kot večina ostalih sistemov sta tudi gradnja in nadgrajevanje narejena s kooperacijo v mislih in le težko boš grozote sveta premagoval sam, razen, če želiš igrati po 20 ur na dan, pa še takrat bo šlo za zelo zamudno dejavnost. Seveda s podporo za neuradne strežnike pridobiš na opciji mutacij, kar se tiče bolj kot ne vsega, a večino življenja se odvija na uradnih strežnikih, ker “prave” modifikacije še niso podprte. Imajo pa tudi to razvijalci v mislih in tako bo sčasoma možno videti vse mogoče variacije strežnikov in verjetno se bo zraven našel tudi kakšen Battle Royale, v kolikor bo takrat še popularen.

Vzpeti se s skupnimi močmi

Razvijalcem je odlično uspelo vključiti združenje raznih aspektov in ne glede na to, kaj najraje počneš v igrah, boš našel nekaj zase. Najsi obožuješ nabiralništvo, gradnjo, kreftanje, bojevanje ali raziskovanje, prišel boš na svoj račun. Večino opravil je kot omenjeno namreč zelo časovno zamudnih in le redki se ne bodo specializirali v določeno pot, saj je to najboljši način do uspeha druščine. Mogoče boš znan kot ustvarjalec najboljših lokov na strežniku? Kot lovec na najbolj epske pošasti, ki jih boš ukrotil v spiritualnem svetu in ponosno razkazoval naokoli? Ali pa boš postal neustrašen vodja, ki je gručo neorganiziranih slabičev že večkrat povedel do sladke zmage? Ne glede na to, katero pot ubereš, z raznovrstnimi dejavnostmi pripomoreš pri napredku ter odkrivanju nove opreme, nabiranju zalog in nenazadnje izboljšavi obrambe proti prihajajočim silam teme.

Glavni cilj leži v zbiranju duš padlih bojevnikov, ki po mraku brezciljno lebdijo naokoli. Služijo točkovanju in predstavljajo ključ do zmage za tvojo frakcijo. Zbiraš jih kot katerokoli drugo osnovno dobrino v igri, le da jih moraš odložiti v sredini baze in tako pridobiti slavo zase in točke za svojo ekipo. Napredku lahko slediš preko runskih označb na Svetovnem Drevesu – ko prva frakcija spleže do vrha drevesa, so vsi njeni igralci okronani za zmagovalce in strežnik se ponastavi – celoten proces se prične znova. Posamezni cikel povprečno traja nekje eden do dva meseca in se konča v masivnem spopadu med vsemi frakcijami.

Seveda je glavni cilj vsakogar zmagati, a to ni tako enostavno, kot se sliši. Vse tri izmed frakcij so vržene v večni boj druga proti drugi preko osvajanja nadzornih točk in plenjenja baz ob dnevih “Obračunave”. Gre za najbolj napet in osrednji del igre, kjer se v vnaprej določenih obdobjih na par dni čarobni ščit glavne baze spusti in jo s tem naredi občutljivo na napad. Dogodek na plan privede tudi pošastne Izgubljene, ki nato pod rdečkastim nebom v valovih oblegajo in koljejo vse pred sabo. Ko se z zidov braniš pred hordami zla lahko sovražni igralci izkoristijo luknjo v obrambi in prederejo skozi zid in vas oropajo nabranih duš. Vsekakor gre za epski dogodek, čeprav se lahko na trenutke počuti preveč kaotično.

Recimo, da si uspel preko žuljev in znoja trdnjavo obvarovati pogube in da ti je po čudežu kot prvemu uspelo zbrati dovolj duš za doseg zmage. Kaj te čaka v tem primeru? Razen junaškega vzpona v Valhallo glede na svoj prispevek vsak igralec prejme tudi slavo in točke, s katerimi lahko nadgrajuje svojega bojevnika ločeno od posameznih ciklov. A druga prednost je primarno psihične narave. Osramočeni poraženi bojevniki namreč izgubijo duše, ki so nato poslane nazaj v areno v želji po okusu zmage. Kaj pa se zgodi s telesi? Ta se pridružijo čredam Izgubljenih in od sedaj naprej romajo med temi, proti katerim so se prej borile, motivirana s strani jeze in primarne lakote za ponovno združitvijo z izruvano dušo. Pa so mi rekli, da Rend ni nasilna igra…

Izobčenci in vladarji

Širša slika ti je znana, a kako to izgleda v očeh posameznega bojevnika? Na voljo imaš precej opravil in ne glede na to, v kaj se specializiraš, pridobivaš izkušnje in se tako razvijaš. Ker treniranje posameznih disciplin vzame precej časa je to še dodaten razlog za specializacijo in le redkokateremu MMO-ju doslej je uspelo to, kar je napravil Rend. Ne le, da so igralci v vseh mojih seansah sodelovali in pomagali eden drugemu, naletel sem na eno najbolj prijaznih in ne-toksičnih skupnosti doslej.

A vseeno ne misliti, da gre za idealni MMO, saj se v trenutni obliki čuti pomanjkanje dotika za detajle. Uvod bi le težko bil bolj zmeden, saj si enostavno vržen v svet in predan lastnim sposobnostim, za katere niti ne veš, da jih imaš. Sam sem prvo uro preživel med brezciljnim tavanjem po prostranih planjavah, preden me je minila volja in sem se podal na splet ogledati par vodičev o igri. Sam sem sicer to moral storiti, saj je bil moj končni cilj predstaviti igro, a običajen igralec morda ne bo tako potrpežljiv. Problem je da večina stvari za nove igralce ni niti malo razloženih in čeprav se povem zavedam, da so MMO-ji že po naravi zelo kompleksni, bi se sploh glede na odstopanje od standardne formule uvajanja lahko lotili veliko bolje. Sploh glede na dejstvo, da gre za skupinsko igro in začetnik lahko zlahka odskaklja v glavno bazo in napravi kakšno norčijo, preden je zaradi padca ugleda izobčen s strežnika.

Velik del igre namreč leži tudi na ugledu. Delaj dobre stvari in splezal boš višje na družbeni lestvici, delaj norčijo in nihče te ne bo maral in na tvoje ime v klepetu bodo gledali s prezirom. S slednjim sem se blizu pričetka igranja soočil tudi sam, saj sem “pomotoma” oropal truplo soigralca, brez da bi se pri tem zavedal posledic svojega dejanja. “Saj je itak mrtev, prekleto.” Trupla še nikoli niso imela potrebe po materialnih dobrinah. Ko bi mu vsaj vzel kaj dobrega… Tako pa sem mu izmaknil kupček palic in se takoj soočil z sramotitvijo na klepetu – “Buhadog je oropal truplo igralca Tittymaster. Sram ga je naj.” Tudi besede drugih igralcev, kako sem poreden kuža, niso pripomogle pri lajšanju sramote.

Seveda padec ugleda ni konec sveta, nenazadnje se lahko z napravljanjem dobrih dejanj odkupiš. A zgolj, v kolikor lahko pridobiš dostop do baze, saj je najlažji način za pridobivanje ugleda nabiranje ter dostava duš in v kolikor si v prvi stopnji izobčenosti, takoj izgubiš možnost interakcije z večino objektov, vključno z vrati.

Malo manjši problem je tudi popolna odsotnost spopada na blizu ali naprednih coprnij. Sprva se mi je zdelo to nesprejemljivo, saj se navsezadnje veliko časa boriš z raznimi zvermi in meč ter ognjena krogla bi tu znala priti še kako prav. Preostanejo ti le loki, jih je pa na srečo na voljo kar nekaj vrst, tako, da je prilagodljivosti še vedno precej.

Frostkeep je že večkrat omenil, da že v trenutni obliki gre za dokončno izkušnjo, a tekom časa nameravajo konstantno dodajati novo in novo vsebino. Zraven tega bi naj izboljševali tudi delovanje in višali kvaliteto življenja igralcev – trenutno se najde še kar nekaj tehničnih težav. Od zveri, ki se neredko zatikajo v teren in nimajo najboljšega ubiranja poti do težav z latenco in izrisovanju oddaljenih predmetov ter plavajočih zgradb.

Čeprav igra še ni dokončana, je že v zdajšnjem stanju povsem igrana in zabavna. Konceptna pot, ki so jo ubrali, je enkratno plačilo za stalni doživljenjski dostop, zato tudi v primeru, če iščete bolj dovršeno igralno izkušnjo to ne predstavlja problema, enostavno počakaj kakšen mesec ali dva in nato preveri stanje. A osebno se mi skupnostni fokus na preživetje zdi vredno cene in lahko bi šlo za igro, ki bo le pridobivala na popularnosti in novih funkcijah, v kolikor se bodo razvijalci držali besede. Definitivno zanimiv pristop do žanra, ki ga je vredno držati na očeh.


Zaključek

Rend razburka pomen besede MMORPG in vanjo vnese veliko novih aspektov. S poudarkom na skupinsko igranje bolj kot na tipičen MMO spominja na igre tipa Conan Exiles in Rust, s podrobnim sistemom kreftanja in bazegradnje ter fokusom na sodelovanje pa bo pritegnila isti tip igralcev. Žal v trenutnem stanju vsebuje še nekaj hroščev, a vseeno po zaslugi zabavnosti in podrobnosti lahko doseže velik nabor igralcev, če jim jih le uspe zadržati.

Pozitivno:
+ Osveži MMORPG formulo
+ Vzpodbuja sodelovanje
+ Globok sistem kreftanja

Negativno:
– Začetek je težak in zmeden
– Odsotnost raznih vrst orožij
– Težave, sploh okoli zveri

Diablo III Eternal Collection prihaja na Nintendo Switch

Pred nekaj urami sta nam Blizzard ter Nintendo postregla s super novičko.

Diablo III prihaja na Nintendo Switch! 
Človek kar nekako težko dojame, da je že Diablo 3 igra stara 6 let…Presneto, saj sem še nedavno preigraval dvojko. Tehnologija gre počasi naprej in končno bomo lahko preigravali trojko na poti v službo ali faks, če seveda uporabljamo javni prevoz. Obenem pa je konzola idealna za druženje in igranje Cooperative načina s prijatelji.
Na konzolo prihaja Eternal Collection, ki bo vsebovala razširitev Reaper of Souls in Necromancer DLC. Poleg tega bo zadeva vsebovala lokalni in spletni sodelovalni način. Lokalni način bomo lahko igrali kar s tremi drugimi prijatelji na razdeljenem zaslonu ali s štirim Switch konzolami.

Če torej do sedaj še niste preigravali naslova vam toplo priporočam, da izkoristite priložnosti, ob lastništvu Nintendo Switch seveda. Diablo 3 za Nintendo Switch bo izšel konec leta 2018, kupci Nintendove konzole pa bodo dobili prav dva posebna kozmetična predmeta (Ganondorf skin in Cuckoo pet). Več informacij lahko pričakujemo v prihodnjih tednih.

Blizzard je že dolgo časa namigoval, da ima v razvoju nove Diablo projekte, upamo pa, da s tem niso mislili samo na predelave, ampak da delajo na polnopravnem nadaljevanju.

Battlefield V dobil nov napovednik, kjer lahko vidimo utrinek Battle royale načina

0

Battle royale, Battle royale… Praktično vsi preigravajo ta najbolj popularen večigralski način, kjer trenutno kraljujeta igri Fortnite ter PUBG. Velika popularnost ter možnost po zaslužku sta privabila tudi velika založnika Activision ter Electronic Arts, vsak pa bo ponudil svojo inačica načina v svojih popularnih serijah Call of Duty ter Battlefield.

Včeraj je EA za Battlefield V izdal popolnoma nov napovednik, kjer lahko končno vidimo tudi utrinek njihove Battle royale inačice. Kot je razvidno, se bodo vojaki znašli na bojišču, ki ga bo obkroževal čedalje bolj stiskajoč obroč ognja. To se seveda ne razlikuje pretirano od denimo PUBG-ja, bo pa zanimivo videti, kako bodo naši vojščaki sprva sploh prišli na bojišče.

Kot lahko vidimo, pa bodo v Battle royalu pristona vozila oz. tanki, kar zna biti zanimiv taktični dodatek pri tako hitrem igralnem načinu kot je battle royale. Kakorkoli že, več bomo zagotovo izvedeli na letošnjem Gamescome festivalu, kjer bo EA močno prisoten.

Do takrat pa uživajte v spodnjem napovedniku!

Skyforge bo dobil Battle Royale način

0

My.com so naznanili prihod Battle royale načina v njihov brezplačen MMORPG Skyforge. Ta bo združeval sci-fi in fantazijske elemente, skupaj z elementi žanra Battle royale. Tudi v Skyforge bo, kot pri podobnih igrah, potrebno preživeti do konca za zmago. Poleg naštetega za igranje ne bo potrebno ustvariti ločenega karakterja, ampak se bomo novi način pognali kar iz aplikacije in saj zadeva teče ločeno od MMORPGja.

Lastnosti:

  • Različne edinstvene klase z drugačnimi spretnostmi
  • Tipična Skyforge grafična podoba
  • Igralci bodo lahko zelo prilagajali svoje karakterje
  • Po svetu se bodo prikazovale različne pošasti, ki bodo dale dragocen plen

Gone Home prihaja na Nintendo Switch

Tudi Gone Home bo kmalu mogoče igrati na konzoli Nintendo Switch. Studio Fullbright so naznanili njen prihod na konzolo in sicer se bo to zgodilo 23. avgusta.

Gre za interaktivno raziskovalno simulacijo, kjer igralec izkusi štorijo Katie Greenbriar, ki se je vrnila pozno ponoči v popolnoma prazno hišo. Njene družine ni več in tako se igralčeva srhljiva dogodivščina prične. Igralec lahko v sami igri raziskuje različne skrivnosti, zanimivo zgodbo in sestavlja vse koščke narativne sestavljanke v celoto.

Če ste zelo neučakani in še nimate igre jo lahko kupite na uradni spletni strani razvijalca za PC, PS4 ali Xbox One, na prenosno Nintendovo različico pa boste primorani počakati še par dni.

We Never Learn – Kmalu v Anime preobleki

0

Verjetno je bolj malo ljudi slišalo za mango z naslovom We Never Learn.
Priznam, da se je še meni do nedavnega naslov valjal po seznamčku, kjer se gužvajo vsi naslovi, kateri še čakajo na obravnavo. Potem pa mi je prišlo na uho, da naj bi dotična manga dobila tudi Anime adaptacijo in sem si rekel, zakaj pa ne…
Zadevščina je sicer malce novejša, prvo poglavje je izšlo februarja 2017 in trenutno šteje serija 74 poglavij.
Že po nekaj poglavjih me je zgodba prevzela in sem v enem kosu prebral do konca (oziroma do zadnjega poglavja, sedaj pa se čaka na nadaljevanja…)

Zgodba ima štiri glavne protagoniste, moškega ter tri dekleta.
Nariyuki ima nalogo, da s pomočjo inštrukcij pomaga trem genijem do vpisa na fakulteto. Če je nekdo genij ponavadi ne potrebuje pomoči, a tu se zadeva zaplete.
Vsi trije geniji so dekleta, ki blestijo na enem področju, a povsem pogrnejo na drugem.
Fumino je glavica za vse, kar se tiče umetnosti, a če se ji postavi preprosto vprašanje v zvezi z matematiko, zamrzne.
Rizu je ravno nasprotje Fumino, odlična matematičarka, a kaj, ko ne loči da Vincija od Michelangela.
Uruka blesti na atletskem področju, malce manj….veliko manj pa izven telovadnice.

Zgodba se zapleta in odpleta na vseh koncih, veliko je komičnih odsekov, ne manjka pa tudi romance.
Zaenkrat datum izida animeja ni še znan, bo pa objavljen v prihodnji številki Shonen Jump.

Gaming.si PUBG KING on PC #1

Vse ljubitelje PUBG-ja vabimo na udeležbo ONLINE turnirja, kjer se lahko preizkusite ter borite za nagrade! Turnir bo potekal v nedeljo, 9.9.2018, s pričetkom ob 13:00, igrali pa bomo na PC-jih! Za vse, ki igrate na mobitelu, bo tekmovanje sledilo takoj po zaključenem PC turnirju!

Partnerji PUBG tekmovanja: EIGRE.si, Telekom Slovenije, UVI CHAIR, RAZER

Tekmuje se v SOLO in v prvoosebni perspektivi (FPP).  Turnir je ONLINE, kar pomeni da lahko igraš doma na svojem najljubšem sedežu. Turnir ima pet tekem, od katerih se potem seštejejo tvoje točke. Najboljši del vsega je pa, da je celoten turnir POPOLNOMA BREZPLAČEN!

Če se zanimaš za prijavo na ONLINE turnir, preberi ves članek za vse potrebne informacije.

KAKO SE PRIJAVIŠ?

Za sodelovanje na turnirju je obvezna registracija na spletni strani UVIPLAY. Ko ustvarite račun, se lahko prijavite na turnir.

Navodila za prijavo preko platforme UVIPLAY

  1. Registrirajte/prijavite se v platformo UVIPLAY( na strani tvojega profila klikni “Edit profile” in vnesi Discord in uporabniško ime v PUBG)
  2. Po registraciji je na email poslana povezava na katero kliknete, da potrdite svoj profil in si tako omogočite sodelovanje na turnirju
  3. Kliknete na PUBG Slovenian King on PC in v meniju kliknete “Sign up
  4. Čestitke, sodelujete na turnirju!PRIJAVA NA PUBG Slovenian KING ON PC

KAKO POTEKA TURNIR?

Kot prvo se pridružiš Discord-u (kanal “#pubg-turnir” ) za komunikacijo in za morebitne dodatne informacije. Igra se 5 SOLO iger na serverjih, ki bodo ustvarjeni s naše strani. Tekme bodo potekale na vsako polno uro, torej se vsakič pridružiš drugemu serverju. Tekmovalec za vsak strežnik potrebuje geslo. To bo pred pričetkom vidno na UVIPLAY strani turnirja. Ko tekmovalci odigrajo vseh 5 tekem, se seštejejo točke in najavijo zmagovalci turnirja.

KAKO SE PRIDRUŽIM SERVERJU NA KATEREM TEKMUJEM?

Za vstop v server sledi preprostim korakom:

  1. Klikneš gumb na vrhu v levem kotu, in izbereš CUSTOM MATCH
  2. Za lažje iskanje pravega serverja filtriraj rezultate (region: EU, perspective: FPP, match: PRIVATE)
  3. Ko najdeš pravi server, se mu pridružiš in vneseš geslo, ki bo objavljeno na UVIPLAY strani turnirja
  4. Če ne najdeš serverja, klikneš gumb REFRESH

KDAJ SE ZAČNE TEKMOVANJE?

Zaradi večje količine ljudi vas naprošamo, da se držite navodil in pri morebitnih težavah obvestite odgovorne osebe.

Za čim lažji potek iger je priporočljivo, da ste 10 minut pred začetkom tekme že v serverju.

IME SOBE Gaming.si PC 1 Gaming.si PC 2 Gaming.si PC 3 Gaming.si PC 4  Gaming.si PC
ZAČETEK TEKME 13:00 14:00 15:00 16:00 17:00

 KAKO SO TOČKOVANI TEKMOVALCI?

Izbrali smo sistem točkovanja, kjer igralec pridobi točke za vsak kill in če preživi vsaj do Top 25. Končna vsota točk se dobi preko seštevka točk iz vseh petih tekem.

Tekmovalec dobi 10 TOČK za VSAK KILL!

V tabeli je razvidno koliko točk si priborite glede na vašo uvrstitev:

Uvrstitev Točke
1 100
2 90
3 85
4 70
5 65
6 60
7 55
8 50
9 45
10 40
11-12 20
13-15 15
16-20 10
21-25 5

 

KAKO SE VNESEJO TOČKE?

Tekmovalec mora po vsaki tekmi vnesti svoje točke, ter priložiti “screenshoot”, kjer je razvidna njegova uvrstitev in število kill-ov. Točke se vnašajo na spletni strani turnirja.

Za uspešen vnos, sledi korakom:

  1. Na spletni strani turnirja klikneš gumb “UPDATE”
  2. Odpre se okence in klikneš “SCORE SCREENSHOT”, ter naložiš sliko tvojega rezultata
  3. Pod “My score” vneseš točke po sledeči formuli (št. točk uvrstitev + št. točk kill = “My score”)

PRAVILA

Turnir je SOLO, kar pomeni da igraš brez pomoči drugih. Pri morebitnem kršenju pravil sledi diskvalifikacija iz turnirja.

Če zamudiš pričetek igre si za to igro točkovan z 0 točkami.

NAGRADE:

1x Slušalke Medusa XE bele + podloga velikost L
1x Slušalke Medusa XE črne
2x Podloga velikosti L

Partnerji PUBG tekmovanja: EIGRE.si, Telekom Slovenije, UVI CHAIR, RAZER

 

Projekt Top YouTuber Slovenije končan! Vrstni red ter razglasitev zmagovalca!

0

Naš projekt Top YouTuber Slovenije je bil uspešno pripeljan h koncu in odkrito lahko rečemo, da smo nad odzivom tekmovalcev ter njihovih podpornikov naravnost navdušeni. Morda je Slovenija majhna dežela a vseeno pri nas obstaja publika, ki bi na YouTubu rada spremljala tudi ustvarjalce slovenskih korenin, kar nam je v veliko veselje in ponos.

Tekmovalci projekta so imeli dober mesec časa, da so od svojih podpornikov nabrali čimveč glasov in treba je reči, da so praktično vsi imeli zveste podpornike. Pri nabiranju glasov je bila daleč najbolj učinkovita poteza, da so tekmovalci ustvarili video, ki je bil specifično namenjen glasovanju za projekt. Seveda je pomagalo tudi nagovarjanje preko socialnih medijev, svoj piskrček pa smo primaknili tudi mi, saj smo vsakega tekmovalca posebej predstavili na naši Facebook strani.

Boj je bil napet, še posebej na višjih pozicijah je bila zadeva precej neodločena. A končno so številke pokazale svoje in na koncu je zmagovalec lahko samo eden.

To je skozi huronski odziv svoje publike dosegel mladi YouTuber JackontheBox, ki je priplezal na sam vrh naše lestvice in ga lahko tako okronamo za zmagovalca projekta Top YouTuber Slovenije 2018! Jack, lahko ti samo čestitamo.

Čeprav ne morejo biti vsi tekmovalci zmagovalci, je lahko vsak od njih ponosen na svoje dosežke ter se lahko toplo zahvali podpori svoje publike. Tekmovanje na takem projektu ni ravno mačji kašelj, saj se je potrebno pokazati pred celotno Slovenijo, zraven pa od svojih pristašev zaprositi za vsakdanji glas. Zato česitke tudi ostalim tekmovalcem za pogum ter za vso vsebino, ki jo bodo še prinesli svoji publiki skozi svoje posnetke.

Celotna razvrstitev je tako sledeča:

  1. JACKONTHEBOX

  2. ROCKSTAR61

  3. ROKCOBL

  4. SHOKUGEKI
  5. TJASADEU
  6. FEARMY7INCH
  7. TLUKAC
  8. JANKRCEK
  9. ENEIUSREX

Kljub vsemu, zmagovalec ne bo samo eden saj bomo na naš prihajajoči dogodek v oktobru (kaj točno to bo, naj zaenkrat ostane še skrivnost), kjer bomo najvišje uvrščene povabili na udeležbo in tako boste lahko spoznali svoje heroje še v živo. Več informacij sledi kmalu!

Nagrade:
3x bon za storitev Telekoma Slovnije v vrednosti 250 €
1x UVI CHAIR gamerski stol po izboru nagrajenca
2x gamerski set; slušalke, tipkovnica, miška in podloga

Nagrade prejmejo prvi trije Youtuberji, nagrade bomo podelili na našem dogodku, ki bo predvidoma oktobra! Zmagovalce bomo naknadno kontaktirali!

Intel s svojo prvo grafično kartico leta 2020

0

Grafična velikana AMD ter NVIDIA bosta na področju grafičnih kartic kmalu dobila velikega konkurenta. V boj grafičnih čipovij se bo podal procesorski titan Intel, ki je pred kratkim izdal kratki dražilnik, v katerem namigujejo na njihovo prvo igričarsko grafično kartico v letu 2020.

Žal poleg par samohvalnih besed, iz napovednika ni razvidnih nobenih dodatnih informacij. Intel je v preteklosti najel Raja Kondurija ter Chris Hooka, katera sta bila poprej zaposlena pri AMDju.

Kako se bo bitka grafičnih gigantov odvila, bomo tako videli šele čez dve leti, zagotovo pa je, da je večja konkurenčnost podjetij v prid prav nam, končnim uporabnikom ter kupcem.

Battlerite Royale z novim napovednikom

0

Stunlock Studios so pokazali popolnoma nov napovednik za prihajajočo igro Battlerite Royal. V samem napovedniku lahko vidimo tipično grafično podobo kot jo ima že originalna Battlerite igra. Poleg tega lahko vidimo da nas čaka zelo akcijski boj ter zanimiva pošast za jezdenje s katere bodo igralci skakali na začetku igre, kot to počnejo v vseh battle royale igrah. Poleg naštetega moramo še dodati, da bo igra vsebovala različne junake, ki si jih bomo lahko zbirali in vsak od njih bo imel poseben stil bojevanja, kar bo naredilo zadevo nekoliko drugačno od svojih glavnih konkurentov kot sta Fortnite ter PUBG.

Za beta testiranje se lahko prijavite tukaj in upate, da vas izberejo.

Realm Royale v dveh mesecih izgubil 93% igralne baze

0

Realm Royale je sicer štartal svoje življenje s precej obubožano bazo igralcev, ko jo je naenkrat preigravalo samo okoli 5k igralcev. Razvijalec Hi-Rez sprva s svojo bazo igralcev ni bil zadovoljen a kmalu je zadeva dobila pozitivne kritike s strani igričarjev, pohvalno besedo ji je podal tudi popularni streamer Ninja in junija je Realm Royale prebil magično mejo 100k istočasnih igralcev.

Izgledalo je, da sta Fortnite ter PUBG dobila resnega konkurenta. Igralcem je bila všeč igrina estetika, ki je močno spominjala na Fortnite, ni pa se bilo ukvarjati z nabiranjem surovin in zamudnim grajenjem.

Žal pa je njena popularnost padala iz dneva v dan in v zadnjem tednu je Realm Royale nabral komajda 7k istočasnih igralcev.

Kaj točno je botrovalo padcu ni povsem jasno a če pogledamo recenzije na Steamu, lahko vidimo, da je glavna pritožba igralcev samo balanciranje igre. Trenutno je tako ocena na Steamu “Mixed”, kar zagotovo ni ravno vzpodbudno za rekrutiranje novih igralcev.

Številke so padle tudi pri gledanosti na Twitchu, saj je na višku popularnosti Realm Royale gledalo med 50-150k istočasnih gledalcev, medtem ko je sedaj številka drastično nižja.

Hi-Rez seveda zaradi tega ne bo sedaj propadel, saj je njihova igra Paladins med 25-imi najbolj igranimi naslovi na Steamu, Realm Royale pa bo kmalu prišel tudi na Xbox One ter PlayStation 4, kjer zna doživeti ponovno dvig v višave popularnosti, kot je to nedavno uspelo sorodnemu naslovu H1Z1.

Napovedan Jagged Alliance: Rage!

0

Ime Jagged Alliance bo pri marsikakšnemu igričarskemu veteranu na oko zvabilo nostalgično solzico, saj predvsem dvojka velja za eno najboljših taktično poteznih vojaških iger, ki jih je kadarkoli sproducirala igričarska industrija.

Kvalitetnega nadaljevanja ni bilo dolgo na spregled, saj so se razvijalci v letu 2013 nekaj trudili s Kickstarterjem, a proizvedena igra Flashback ni bila ravno kvalitetna.

Založnik THQ Nordic se noče predati in je tako včeraj napovedal nov naslov, imenovan Jagged Alliance: Rage!. Ta se bo dogajal 20 let po izvirniku na tropskem otoku, kjer se boste s četico najemnikov poskušali zoperstaviti drogeraškemu kartelu.

Naši kompanjoni bodo izurjeni veterani, vsi od njih pa bodo posedovali neko ozadno zgodbo, kot je recimo najemnik Ivan Dolvich, ki se bori z alkoholizmom zaradi smrti svojega nečaka ali pa Kyle Simmonsa, ki je sicer odličen pri skrivanju, a je v preteklosti preživel levkemijo in zdravje se mu ni nikoli povsem obnovilo.

Kako bodo vse te različne lastnosti naših karakterjev vplivale na sam potek igranja zaenkrat še ni znano, bo pa igra ostala potezna, kjer bodo najemniki posedovali “Rage” veščine, ki bodo skozi čas postajale močnejše.

Poleg samo enoigralske kampanje, bo na voljo tudi večigralsko sodelovalno igranje za dva igralca.

Datum izida zaenkrat še ni znan, na Steamu je zadeva označena samo kot “Kmalu”.

Dishonored serija “počiva”

0

Razvijalec Arkane Studios je eden redkih ustvarjalcev, ki ustvarja čistokrvne enoigralske igre, visoke kvalitete. In čeprav so njihovi naslovi kot so Prey in Dishonored med kritiki in igralci bili toplo sprejeti, je očitna trpela prodaja zato tretjega dela Dishonored serije še nekaj časa ne bo na spregled.

No, vsaj tako pravi vodilni oblikovalec Ricardo Bare, ki je za spletno stran VG247 podal nekaj zanimivih izjav:

“Ne morem reči definitivno kaj se bo zgodilo v prihodnosti, saj se lahko zgodi karkoli, ampak Dishonored zaenkrat počiva.”

Prvi del ter nadaljevanje sta dobila pošten delež DLC-jev kar je privedlo do zadovoljivega konca zgodbe glavnega protagonista Corvo-ta a vseeno bi si zagotovo igralci želeli več pustolovščin v Dishonored svetu. Dobra novica je, da bo Arkane še vedno naprej delal na globokih enoigralskih igrah, morda pa celo zaštartajo povsem novo serijo:

“Stvari, ki so nam pomembne kot so globoki svetovi ter pripovedovanje zgodbe skozi okolico –  vedno bomo izdelovali okolja, kjer boste imeli občutek da ste obiskovalec, bodisi bo to Dunwall ali pa Talos 1.”

Kaj nam bo Arkane pripravil v prihodnosti, je odvisno samo od njih ter založnika Bethesda, imajo pa pod šapo še eno igro, o katere nadaljevanju ni bilo že dolgo slišati nič. Gre se za Arx Fatalis in morda nas razvijalec v prihodnosti preseneti prav z njo.

Adventure Time: Pirates of the Enchiridion – Recenzija igre

Če bi spregovorili o Cartoon Network risanih serijah in o tem, katere bi si zaslužile igralne poustvaritve, bi se med prvimi mesti zagotovo znašla Adventure Time. Že naslov ima vonj po avanturi, aroma prečudovitega sveta in zanimivih likov pa te že ob prvem grižljaju povsem premami. Kot vse popularne risane serije je do sedaj dobila že malo morje “lopatarskih” iger, a združeno niso bile vredne počenega groša in velika škoda je, da še nismo dobili zajema atmosfere in srca dogodivščine, po kateri Adventure Time slovi. Kar nekaj jih je poizkusilo, a izgovarjanje na neprekinjeno ogabnost in ogorčenje ob gledanju na ostale nas žal ne privede nikamor. A glej, no glej, suši na področju kvalitete je morda le prišel konec.

Pirates of the Enchiridion prihaja na pomoč in čeprav je edino, kar lahko pričakujemo od piratov, vključuje sabljo med rebra in mošnjičke na kup, se namesto tega izdaja za fino gospodo in obljublja solidno mešanico avanture in igranja vlog. Po napovednikih sodeč dodobra povzame celotno tematiko in nas popelje na igralne dogodivščine v svetu Ooo, a tokrat je ta prekrit z vodo, vse like pa iz neznanega razloga rajca konstantna uporaba piratskega načina izražanja. Pa Pirates of the Enchiridion uspe, kjer tolikim ni? Hja, delno, čeprav so nekatera mesta bolj šrbasta kot pirat s skorbutom.

Sicer smo preizkušali različico za Playstation 4, a večino stvari bo veljalo za vse platforme.


Razvojna ekipa: Climax Studios
Založnik: Outright Games
Platforme:
PC, PS4, XOne, Switch
Datum izida: 17.7.2018
Cena: 29.99€

Zvrst: RPG avantura


Dobrodošli v lastni piratski avanturi

Naše dogodivščine se pričnejo inertnega sončnega dne v deželi Ooo ob spremljanju lenarjenja glavnih osebkov – to sta seveda Finn in Jake. A dan se izkaže za manj dolgočasnega kot na prvi pogled, saj se brez kakršnega koli opozorila po dnevnem dremežu avanturista zbudita sredi širnega oceana. Nekdo je močno zamočil in preko oštarij zaradi poloma s krono ledenega kralja se je celotna dežela Ooo znašlo pod utekočinjeno nepremičnino ledenega kraljestva. Tako je na nas, da zavihamo rokave, se vkrcamo na barko, prepredemo vse prepreke in razrešimo uganko o prihajajoči apokalipsi, saj bomo le tako kraljestvu obnovili prejšnjo slavo.

A groza. Na prvi pogled sicer zemljevid nudi precej zanimivih lokacij za raziskovanje, a še tako veliko navdušenje nad dogodivščinami ni pomagalo pri dejstvu, da veliko prostora zaseda praznina. Če sem se sprva navdušil nad količino lokacij, sem se ob konstantnem godrnjanju premikal iz enega vnaprej določenega mesta na naslednjega, vožnja z čolnom pa je služila le transportu med njimi, brez svobodnega raziskovanja ali zanimivih dogodkov med pomorskimi avanturami. Ker je vsak izmed otokov zastavljen precej linearno bi se skorajda lahko izognili celotnemu peskovniškemu stilu in po vsej verjetnosti se ne bi preveč poznalo.

Raziskovanje tako razkrije kakšen stereotipen stranski kvest tu in tam, a nobeden izmed njih nima večje dodatne vrednosti, saj so zelo simplistični in navadno sestojijo iz prinašanja predmetov za le kakšen evro ali jabolko za daljše zdravje. Veni, vidi, vici je izraz, ki se ga igra preveč drži in kljub začetnemu navdušenju nad pohajkovanjem večinoma nimaš svobode. “Raziskovanje je za majhne otroke in zaklinjače, ti pa si že velik fantič in tako ne potrebuješ ničesar drugega, kot dober star korenček ter palico.”

Čeprav svet ni najbolje zastavljen, se medsebojno komuniciranje med risankastimi liki počuti organsko in dinamično ter pride do izraza sploh v trenutkih, ko brez pravega razloga izbruhnejo v epsko (v besedah neizobraženih otrok “cringeworthy”) balado. A čeprav humor in zvočna plat zadeneta piko na i, se vizualen in tudi igralen stil počuti površen in preveč osnoven, glajenje robov pa je vpeljano zelo nevešče. Premikanje in opravljanje dejavnosti se izkaže za preveč štorasto in nedodelano, nasploh je celotna igra nosila takisti občutek. Sicer glede delovanja na standardni PS4 različici nisem imel težav in tudi redki padci sličic zaradi igralnega stila niso vplivali na mojo okušanje sveta Ooo. Tu in tam sem naletel na kakšnega hrošča, kot je padec v neznano skozi rob skrinje, parkrat pa se skrinja ni želela odpreti tudi po motivacijskem govoru s sekiro… če pomislim, se je večina hroščev odvijalo okoli skrinj. Očitno ne bom okusil piratskega življenja, ojoj.

Brcanje digitalnih zadnjic

V kolikor med hojo po kopnem naletiš na drugače mislečo kumaro, kaktus ali kakršno koli drugo življenjsko obliko, nesoglasja z njimi razrešuješ preko poteznega bojevanja. Tu se v prvinskem jRPG stilu dogajanje prestavi na ločeno bojišče. Vsak izmed štirih likov tu prejme svojevrstne unikatne sposobnosti in vihti lasten stil bojevanja, a opremo in podobno žal odpiši, saj globina inventarja obsega le medikamente in razne prigrizke, ki zvišajo moč ali imajo kakšno drugo pozitivno efekcijo.

Sčasoma boš partijo napolnil z štirimi glavnimi osebki. Mala škoda, da niso nudili več prilagodljivosti, saj je to vse, kar imaš na voljo skozi celotno igro. Kot predvidevano za ekipne RPG-je vsak služi določeni vlogi in ima tudi lastne posebne sposobnosti izven spopadov. Finn je ekspert v povzročanju (duševne) bolečine, Jake bo uporabil svoje zmožnosti spreminjanja oblike za vsrkavanje škode in premagovanje ovir, Marceline bo nevidna kombo-zver s fokusom na pokončevanje sovragov, BMO pa bo zdravitelj.

Čeprav je bojevanje dobro zasnovano in sposobnosti zabavne za uporabo, se po končanem novačenju boj hitro spremeni v standardno ponavljajočo se potezno klavnico. Čeprav lahko preko raziskovanja odklepaš nove sposobnosti, jih ima večina precej podobne efekte, le, da povzročajo različne statusne efekte.

Napredovanje poteka standardno RPG-jevsko. Z nabiranjem izkušenj med bojevanjem pridobivaš stopnje, vsaka pa prinese zvišan mejnik za vsako izmed nadgrajujočih kategorij in posebnih sposobnosti. Napredovanje stane tudi cekine, zato je potrebno vedno biti na lovu za novimi regenerirajočimi se posodami in sladkornimi stolpiči. Po zaslugi opcije ponovnega obiska izropanih regij in najdenja vedno novih uničljivih nepremičnin je praktično nemogoče, da bi ti zmanjkalo cekinov za napredek.

Po dobri uri tavanja in bojevanja sem se sicer soočil s problemom glede težavnosti, saj igra nikoli ni razložila, da je vsakega bojevnika možno nadgrajevati. To je povzročilo, da so moji prvi spopadi proti sovražnikom tretje+ stopnje stali precej hrane (to lahko uporabiš za procentualno obnavljanje zdravja) in v brado sem klel, zakaj so me poslali na tako težaško romanje. Za boljšo predstavo, Finn je imel neverjetno drobnih 300 HP, medtem, ko so si jih sovražniki lastili tudi po 1000 in več. A veš kaj? Če sem pred uporabo “steroidov” preklinjal Pendleton Ward-a in Ian Hudson-a, tudi po treningu niso postali ravno enostavni, čeprav me sedaj vsaj niso ugnobili s prvim udarcem. Po par urah bojevanja so junaki zaužili že par deset tisoč kalorij in v kolikor mi tavajoči bonbončki in piratski srboritneži niso utrnili iskrice v očeh, bodo Finn-u problemi s holesterolom povzročali težave do konca življenja. A vseeno bolje počasna smrt od hitre in groteskne, se ne strinjaš.

Še najbolj zabavni del Pirates of the Enchiridion je mini igra, neke vrste poenostavljen L.A. Noire. Iz medsebojnega pogovora med liki moraš sklepati, ali se boš glede na izgovorjene besede odzval umirjeno ali agresivno in napačna odločitev lahko privede do kar nekaj duhovitih situacij. Z zelo dobro spisanim dialogom, vrednim risane serije, mi je bil ta aspekt najbolj všečen in vedno znova sem se rad podal v novo inšpekcijsko situacijo dobrega in slabega policaja. Žal pa ta in ostali majhni biseri ne uspejo privesti do nadpovprečne igralne izkušnje, saj me kljub originalnemu humorju ni uspel potegniti vase. Morda je krivda to, da nisem velik oboževalec risane serije, morda sem med leti kot ocenjevalec iger postal preveč zagrenjen, a enostavno ne vidim druga, kot zgolj povprečen RPG s sicer zanimivimi liki.


Zaključek

Pozitivno:
+ Dobro zadane občutek risanke
+ Potezno bojevanje je dobro vpeljano
+ Govor in humor sta na ravni

Negativno:
– Ne pretegne se kaj preveč
– Vizualni stil ni ravno odličen
– Občutek nedodelanosti

Insurgency trenutno brezplačen!

0

Precej popularna večigralska streljačina Insurgency je trenutno povsem brezplačna na Steamu!

Tu se ne gre samo za omejen čas, saj ko igro enkrat aktivirate, bo ostala vaša za vedno. No, razen če gre Steam pod rušo, kar pa se verjetno ne bo zgodilo še tako kmalu.

Darežljivost razvijalca ni povsem brez razloga, saj septembra pripravljajo nadaljevanje v obliki Unsurgency: Sandstorm, zato je to dobra poteza za promocijo prihajajočega sekvela.

Odkar je nastopilo brezplačno obdobje, je Insurgency pridobil bogato število novih igralcev. Spletna stran Steam Charts pravi, da jo trenutno preigrava celo preko 100.000 igralcev kar pomeni, da na večigralski spopad ne boste čakali predolgo.

Tisti, ki boste dotično ponudbo izkoristili, se lahko veselite tudi nižje cene nadaljevanja, saj boste prejeli popust v višini 10%. Če to združite z prednaročilnim popustom, posekate ceno za 20% in si lahko nadaljevanje privoščite za samo 23.99€.

Ponudba velja samo še par ur zato se velja podvizati!

Total War: Three Kingdoms z novim napovednikom

0

Že kar nekaj čakamo na polnopravno nadaljevanje zgodovinske Total War serije. Sicer nam razvijalec Creative Assemly redno dostavlja naslove iz univerzuma Warhammer ali pa pol-nadaljevanja kot so Total War: Thrones of Brittania, a tistega pravega naslednika ni in ni na spregled.

To se bo spremenilo z igro Total War: Three Kingdoms, ki nas bo odpeljala v čas antične Kitajske. Tokratni napovednik se osredotoči na vojaškega vodjo Sun Jiana, ki nosi vzdevek The Tiger of Jiangdong, ta pa se bo za boril proti tiraniji skupaj s še dvema herojema.

Three Kingdoms vseeno ne bo pvosem klasični naslov serije saj bodo heroji zelo močne enote, ki bodo imele praktično superherojske moči. Tako bo vojskovodja lahko napadel cele čete sovražnih enot in bo nosil močan vpliv na končen potek bitke. Bo pa prisoten tudi “Classic Mode”, kjer bodo njihove moči zmanjšane in bo lahko igro moč preigravati na bolj realističen način, ki bo bolj podoben prejšnjim naslovom iz serije.

V napovedniku je prvič prikazana tudi kampanjska mapa, ki izgleda najbolj podrobna doslej!

Total War: Three Kingdoms bo na voljo spomladi 2019.

NVIDIA namiguje na nove grafične kartice GeForce RTX 2080

0

Na dogodku SIGGRAPH 2018 je zeleni velikan oznanil Quadro RTX grafične kartice in čeprav te niso ravno namenjene igralcem in običajnih uporabnikom, je NVIDIA vseeno pripravila nov video, kjer pošteno namigujejo na novo generacijo grafičnih čipov.

V spodnjem posnetku lahko vidite par utrinkov grafične kartice in čeprav ni potrjeno, da se gre za povsem nov izdelek (navsezadnje bi se lahko šlo samo za prikaz GeForce GTX1080), je najbolj zanimiv prav konec videa.

NVIDIA je namreč že prej napovedala, da za letošnji Gamescom 2018 pripravila velika presenečenja. Ob koncu videa se izpiše datum 20.8. (takrat naj bi zeleni tabor razkril svojo malho dobrot) na zanimiv način v obliki 2080, kar seveda lahko pomeni, da bo nova generacija grafičnih kartic nosila ime RTX2080.

Spodnji posnetek si lahko ogledate spodaj, kjer boste morda najbolj pozorni izluščili še kakšno skrivnost.

Rage 2 bo verjetno izšel tudi za Nintendo Switch

Direktor igre Rage 2 je pred kratkim namignil prihod igre tudi na konzolo Nintendo Switch. Vse in še več smo izvedeli med pogovorom z Tim Willits-om. Seveda to pomeni, da bo igra najprej izšla za PC, Xbox One in PlayStation 4 in šele v letu 2019 za Nintendo Switch, saj je potrebno narediti kar nekaj stvari, da bi zadeva delovala gladko na zadnji Nintendo konzoli. V samem pogovoru je bil omenjen tudi DOOM Eternal in po vsej verjetnosti bomo tudi tega lahko preizkušali na Switch-u v letu 2019.

Lepo je slišati, da se vse več igričarskih studiev odloča tudi za Nintendo Switch, a to seveda pomeni tudi višje stroške in daljši razvojni čas.

World of Warcraft: Battle for Azeroth – Naj se bitka prične!

0

Še nekaj ur nas loči do prihoda nove razširitve za najbolj popularen MMORPG vseh časov – World of Warcraft. Kot že večina od vas ve, se bosta tokrat po zelo dolgem premoru ponovno spopadli obe frakciji. Igralci se bomo borili za prevlado nad svetom, ki mu pravimo Azeroth in bojevniki horde in alianse bodo znova odpihnili prah z vojnih trobent in nadaljevali večni konflikt. Battle for Azeroth bo prinesel tudi kar nekaj novosti, kot so Allied Races, dva nova kontinenta Kul Tiras in Zandalar, nove temnice in raide, novo stopnjo in še mnogo zanimivosti, ki nas bodo zaposlile v naslednjih *upajmo* bolj mrzlih mesecih.

FOR THE ALLIANCE

Kot predstavnik ponosne Alianse bomo svojo pot začeli v kraljestvu Kul Tiras, domovanjem ene najbolj znanih osebkov Warcraft sveta – Jaine Proudmoore. Raziskovali bomo skrivnostno temno magijo, se borili s pirati in uživali v odlični zgodbi.

“The longer you insist upon confronting me, the more agonizing you will find defeat”

– Jaina Proudmoore

FOR THE HORDE

Kot predstavnik divje Horde bomo našega karakterja pripeljali v starodavni imperij Zandalar, kjer prevladuje rasa trolov. Tudi na strani Horde bomo raziskovali lepo narejen svet in se borili proti zlobnežem, katerim življenjsko poslanstvo je križanje naših načrtov.

“We are the Forsaken. We will slaughter anyone who stands in our way”

– Sylvanas Windrunner

V naši spletni trgovini lahko še vedno kupite fizično izdajo igre po znižani ceni za samo 36,60€

Naj se bitka za Azeroth prične!