Če še niste prebrali zadnjih člankov vam svetujem, da to storite sedaj, preden nadaljujemo. SCUM
Torej – pred kratkim je v zgodnji dostop prišla igra SCUM izpod rok hrvaških razvijalcev Croteam. Na širnem svetovnem spletu pa se kar kopiči njenih primerjav s PUBG, Escape from Tarkov in DayZ. Glede PUBG raje ne bom komentiral, saj nimam dovolj izkušenj z igro, da bi lahko neko primerjavo sploh naredil. DayZ je isti šmorn, igral sem jo kako uro in še to je delovalo za en drek, tako da tudi to ni moje področje.
Druga zgodba pa je, ko se omeni igro Escape from Tarkov. Koliko ur sem zapravil v tej igri, niti ne upam pomisliti. Definitivno manj kot v CS:GO, a to je štorija za kdaj drugič.
Kot sem torej omenil, ogromno število ljudi primerja igri SCUM in Tarkov ter se krega, katera je boljša, katera je bolj realistična, katera ima boljše preživetvene mehanike…
NEUMNOST!
Igri sta popolnoma drugačnih žanrov, apelirata popolnoma drugačnim publikam, se ju niti ne da primerjati.
Bom poizkusil ubesediti glavne razlike ter zakaj se igri sploh ne more primerjati, oziroma so primerjave isto, kot da bi primerjali jabolko in kokos.
Tarkov se fokusira na prvoosebno igranje s poudarkom na plenjenju ter posledično bogatenju. Tako je vsaj zaenkrat.
SCUM pa je na kratko preživetvena igra, kjer je logično, da spada zraven tudi plenjenje, kreftanje in podobno.
Tarkov ima tudi poudarek na “atmosferi” med samim igranjem, kjer se počasi v ozadju razkriva zgodba. Bolj kot ne se vse skupaj odvija v nekem lokalnem območju mesta Tarkov.
SCUM se odvija na privatnem otoku, kjer so zaporniki prisiljeni v boj – če to želijo. S sodelovanjem in zabavanjem “publike” nabiramo točke zvestobe – pa ne za v trgovino – a kot sem v kratkem času igranja spoznal, jih zaenkrat lahko koristiš le ob smrti.
Kot sem povedal – igri sta neprimerljivi, saj sodita vsaka v svoj žanr. Če že, bi lahko SCUM bil nadaljevanje DayZ ali pa DayZ, če bi ga razvili, kot je treba. V času igranja tudi nisem nikoli bil tako napet, kot sem pri igranju Tarkova, to sem tudi mislil, ko sem omenjal atmosfero igre. Torej Tarkov je bolj napet – tisti, ki ste jo igrali, boste vedeli, kaj mislim. Po drugi strani pa ima SCUM neverjetno zapleten in sijajen sistem zdravja, torej spremljanje zaužite hrane glede na kalorije, vitamine in podobno.
Če ješ preveč se zrediš, itd… Res impresivno. Vsaj kar sem do sedaj videl v tej smeri.
Priznati pa gre, da je v Tarkov nekako uporaba orožja resnično nekaj posebnega, vsak izstreljen naboj ima neko težo ter sunek puške bi se skorajda lahko čutilo. Modificiranje orožja pa sploh ne bom omenjal, kajti če so pri SCUM skorajda pretiravali z detajli glede zdravja in metabolizma, niti ne vem, kaj naj rečem za Tarkov.
Sicer pa v SCUM še ni vse implementirano, igra je v začetku zgodnjega dostopa in komaj čakam, da vidim, do kam bodo zmožni pripeljat zadevščino.
Pa se vidimo na otoku…
Felix “PewDiePie” Kjellberg že dolgo časa nosi naslov šampiona na YouTubu, kjer se njegov pošastno veliki kanal ponaša s kar preko 65-imi milijoni naročniki.
A morda se bo od laskavega naslova moral kmalu posloviti saj mu je tesno za petami en drug kanal, ki pa je sicer usmerjen v povsem drugo branžo videov.
Gre se indijski Bollywood kanal T-Series, ki trenutno poseduje 60 milijonov naročnikov. Analitik pri spletni strani Social Blade je napovedal, da bo kanal T-series v naslednje pol leta prehitel švedskega konkurenta. Slednji naj bi po šestih mesecih pri trenutni rasti posedoval 70.9 milijona naročnikov, medtem ko bo T-Series dosegel številko 85.4 milijonov sledilcev.
Trenutno stanje obeh kanalovNapovedana rast
Od kje je T-series postal tako uspešen in kako mu uspe dnevno pridobiti kar 150.000 novih sledilcev? Kot rečeno, gre se za indijsko filmsko podjetje, ki pa ima pod krilom kar nekaj velikih imen Bollywood scene, njihovi posnetki pa so precej visoke kvalitete.
Razlika se pokaže tudi v populaciji saj naj bi YouTube v Indiji uporabljalo kar 225 milijonov ljudi in tisti, ki iščejo popularne Bollywood igralce, jih praktične vse lahko odkrijejo na T-Series kanalu.
PewDiePie se očitno tega zaveda in v spodnjem posnetku je poklical svoje sledilce za podporo in napovedal vojno konkurenčnemu kanalu.Video je sicer zafrkacnija saj bo PewDiePie še vedno služil ogromne denarce a vseeno mu verjetno za prihajajočo izgubo naslova ni povsem vseeno.
No, ni trajalo dolgo, da je huronsko uspešna preživetvena igra naših južnih sosedov, SCUM, zašla v težave s skupnostjo.
Namreč pri nabavi paketa Scum Supporter Pack so igralci v igri pridobili tetovažo, ki pa ni bila tako nedolžna, kot je morda izgledalo na prvi pogled.
Kožna slika je namreč prikazovala železni križ z številkama 14 in 88. Prva nakazuje na ne-slavnih 14 besed: “We must secure the existence of our people and a future for white children” medtem ko 88 nakazuje na 8 črko v abecedi, kar naj bi potemtakem pomenilo “Heil Hitler”.
Zadevo so odkrili na spletni strani Reddit in odziv razvijalca je bil sprva precej osoren. Takole je zapisal na Steamu njihov predstavnik Zenoslaf:
“Če ste užaljeni zaradi parih tekstur v igri, prosimo ne igrajte igre. Če začnemo odstranjevati stvari, bo to prazna igra, brez ljudi, orožij, krvi, humorja, kakanja, pobijanja drugih, kanibalizma ali pobijanja živali. Nismo desno krilo, nismo nacistični podporniki, nismo niti Nemci in edina žaljiva stvar tule, po našem mnenju, da ste nas je oklicali kot nacistične podpornike.”
Kasneje se je založnik Devlver Digital opravičil in dodatno opravičilo je dodal tudi razvijalec Gamepires, ki pravi, da je samo želel ciljati na realističnost in v SCUM svetu prikazati največje kriminalce in človeške izrodke.
Žaljiva tetovaža je bila odstranjena, Devolver pa je baje začel podrobno preiskovati vse teksture, saj si ne želi ponovitve takšnega dogodka.
Valve je dolgo skrbno čuval, da v javnost ni pricurljalo preveč informacij o njihovi novi igri Artifact, sedaj pa je projekt očitno končno dovolj napredoval, da je pripravljen za predstavitev širši javnosti.
Tako je spletna stran IGN na sejmu PAX Artifact dodobra preigrala in tako nas sedaj čaka kar 20 minut dolg video, ki prikaže kar nekaj dobrot te prihajajoče kvrtopirske igre.
Torej za kaj točno se gre? Osnove so takšne, ki bi jih lahko pričakovali od fantazijske igre s kartami: imamo heroje, razne predmete, uroke, mano ter seveda karte. Artifact se napaja iz zgodovine večigralske igre Dota 2, zato je tudi sama igralnost malček podobna.
Imamo tri različne mize, kjer se na vsaki pretepajo heroji ter “creepsi”. Potem pride na vrsto nakupovalna faza, kjer zasluženo zlato od ubojev zapravimo na kartah in bitka se lahko nadaljuje. Nato nastopijo trije novi heroji (ki jih špil razporedi samodejno), mi pa se odločimo, kam bomo poslali okrepitve. Ko padeta dva stolpa od treh se lahko zmagoslavno udarimo po hrbtu saj smo zmagali!
Sliši se precej zakomplicirano in očitno je, da Artifact ne bo povsem tipična igra s kartami, saj bo precej poudarka na taktiki in pametnem odločanju pri nabavi kart. Špil še nima določenega datuma izida in ker se gre za Valve, ga tudi ni za pričakovati kaj kmalu.
Založnik Warner Bros ter razvijalec IO Interactive sta včeraj izdala popolnoma nov napovednik, ki našega najljubšega gologlavega morilca postavi na območje južne Amerike.
Natančneje se bomo v HITMAN 2 podali v Kolumbijo, tam pa nas čaka ogromen deževni gozd, posejan z nepridipravi, ki samo čakajo na našo klavirsko žico okoli svojega vratu. Stopnje naj bi bilo preigravati na povsem odprt način, kjer se bo moč naših tarč zopet odkrižati na raznovrstne in domišljave načine. Če vam je morda takšno džungelsko okolje malce znano, je to morda zaradi tega, ker se je originalni Hitman: Codename 47 iz leta 2000 odvijal ravno v takšni okolici a stavimo, da se je razvijalec IO od takrat naučil marsikaj in nas tokrat čaka precej boljša izkušnja (original je bil sicer precej, no, zanič).
Na HITMAN 2 ne bomo več čakali tako dolgo, saj izide že 13. novembra 2018.
Priljubljena igra TowerFall bo izšla 27. septembra tudi za prenosno konzolo Nintendo Switch, dobila bo pa prav posebne vsebino, samo za uporabnike Nintendove konzole.
Poleg tega pa je razvijalec Matt Thornson povedal, da bo mogoče zadevo igrati kar v šest na eni sedežni garnituri, kjer bo glaven namen igranje eden proti drugemu. TowerFall ima preproste mehanike, katere hitro osvojimo, a za mojstrovanje si bo potrebno vzeti svoj čas. Poleg boj proti drugim igralcem (PvP), bo igra vsebovala tudi sodelovalni način, preko katerega bomo lahko svoje moči združili s še tremi drugimi igralci ter se zoperstavili različnim pošastim ter šefom.
TowerFall bo mogoče igrati 27. septembra, zadevo pa lahko že danes prednaročite za 19,99$.
Če ste slučajno oboževalec Warhammer vesolja ali pa je vaša najljubša zvrst koljenje horde nepridipravov iz tretjeosebne perspektive, ob tem pa se vam po nogami nabirajo mlake sovražne krvi, tokratne akcije preprosto ne smete izpustiti.
Založnik SEGA ter spletna stran Humble Bundle trenutno ponujata brezplačne kopije igre Warhammer 40,000: Space Marine.
Špil, ki je iscer izšel leta 2011, drži na Steamu pozitivno oceno, v njem pa se podamo v vesoljske škornje kapetana Titusa. Tipček je veteran številnih bitk, zato se ob navalu sovražnega bataljona samo cinično nasmehne in iz malhe potegne eno od števnih orožij, ki jih bomo lahko med preigravanjem odkrili ter nadgradili. Da ne bo vse preveč dolgočasno, nam bodo na pomoč priskočile tudi posebne sposobnosti, te pa bo prav tako moč pripeljati na stopnjo višje preko nadgrajevalnega sistema.
Prisoten je tudi večigralski način 8 vs 8, kjer lahko sestavimo prav svojo četico vesoljskih marincev, moč pa je odklepati nova orožja in oklepe za razrede Assault, Devestator in Tactical Marine.
Za pridobitev svoje kopije boste potrebovali svoj račun na spletni strani Humble Bundle. Ko tega imate, kliknite sledečo povezavo, nato gumb “Get the Game” ter “Get It Now”, s tem da bodite prepričani, da imate obkljukano opcijo “Subscribe to newsletter”. Svoj ključ za Steam bi nato morali prejeti preko e-maila in karnaža vesoljskih zverin se lahko prične! Akcija velja samo do jutri zato ne odlašajte z nakupom!
Da je Divinity: Original Sin 2 v redu igra smo dokazali že lani, ko smo izdelek razglasili za najboljšo RPG igro 2017. Razvijalec Larian je od tedaj pridno delal na posodobitvah, včeraj pa je zadeva izšla pod imenom Divinity: Original Sin 2 Definitive Edition tudi na konzolah, kjer so lastniki standardne kopije na PC-ju prejeli posodobitev popolnoma brezplačno.
Definitive Edition boste pod svojo knjižico iger videli kot ločeno igro, popravek pa tehta zajetnih 8.2GB. Dodan je bila nova, “Story” težavnost, tu pa so tudi balansiranja, novi spopadi, spremljevalci ter celo naloge. Razvijalci so dodali in prepisali kar 150.000 besed, najbolj pa naj bi bilo spremenjeno tretje poglavje, ki se je v originalni različici čutilo precej nedokončano.
Divinity: Original Sin 2 Definitive Edition vam ob zagonu ponudi preigravanje “Classic” ali “Definitive” verzije igre, shranjeni položaji pa med njima žal niso kompatibilni, saj so različice preprosto preveč drugačne.
Tako, Larian vam je ponudil odličen izgovor za ponovno preigravanje njihove mojstrovine, na vas je da zadevo zagrabite za roge! Mi zadevo že preigravamo in spremembe so vidne že od začetka, kjer smo končno prejeli bolj inovativen dnevnik nalog, ki ga je igra nujno potrebovala.
Založnik EA je včeraj sporočil javnosti, da bo novo poglavje njihove večigralske igre, Battlefield V, nekoliko zamudilo.
Špil, ki bi prvotno moral iziti 19. oktobra je sedaj zamaknjen za en mesec, tako da je novi datum izida 20. november.
Razlog naj bi bil odziv skupnosti, ki je igro preizkusila na sejmih E3 ter Gamescom. EA pravi, da so bili sicer igralci nad izdelkom navdušeni a si želijo vzeti ekstra čas, da bolj zbalancirajo igro. Sprememb naj bi bil deležen sam tempo igre, izboljšana pa naj bi bila tudi vidljivost nasprotnikov ter premikanje igralca. Pravijo, da bomo vse te spremembe lahko kmalu tudi preizkusili v odprti beti, ki se bo začela 6. septembra.
A morda je prestavljen izid samo marketinška poteza. Po igričarski industriji namreč krožijo govorice, da Battlefield V beleži zelo nizko prodajo preko prednaročil. Njihov prvotni datum izida bi jih postavil med dva zelo težka nasprotnika saj bosta v nekje istem obdobju izšla Call of Duty: Black Ops 4 ter Red Dead Redemption 2. S premikom izida so se tako morda izognili direktnemu spopadu, kjer bi znala trpeti prodaja njihovega izdelka.
Mimogrede, EA je pred kratkim izdal tudi prvi igralni napovednik, ki prikazuje Battlefield V na grafični kartici RTX 2080 Ti z omogočenimi RTX učinki, zadevo pa si lahko ogledate spodaj.
Če koliko toliko spremljate PC igričarsko sceno, ste zagotovo že naleteli na ime Denuvo. Gre za precej zloglasno DRM zaščito, ki že dolgo časa bije bitko s pirati in čeprav ni več takšna neprebojna trdnjava, kot je bila sprva, še vedno predstavlja trn v peti marsikakšnemu gusarju.
Denuvo pa ima plane razširiti svojo protekcijo tudi na druga področja, saj nameravajo kmalu ponujati storitve tudi na področju zaščite pred goljufivci. Gre za prav posebno obliko “anti-cheat” sistema, ki bo zaščitil večigralske obračune pred faloti, ki se za svojo premoč radi zatečejo goljufijam.
Njihov izdelek bo služil tudi kot zaščita mikro-transakcij, ki naj bi jih bilo dandanes preveč preprosto zaobiti. Seveda to najverjetneje pomeni, da se goljufij ne bomo mogli posluževati tudi v enoigralskih igrah, saj jih marsikateri založnik prodaja kot del mikrotransacij.
Thronebreaker je bil sprva zamišljen samo kot enoigralski del kvartopirske igre Gwent, zadeva pa je bila sprva napovedana za izid že v letu 2017. A čas gre naprej in razvijalec CD Projekt RED je pred kratkim izjavil, da je zadeva toliko napredovala, da bo postala kar samostojna igra.
Tako se sedaj celoten projekt imenuje Thronebreaker: The Witcher Tales in če v tej novi verziji še vedno drži prvotni koncept zgodbe, bomo tokrat sledili Meve, Queen of Rivia, ki je med vojno z Nilfgaardom našemu junaku Geraltu podelila laskavi naslov “Geralt of Rivia” in ga privzdignila v viteški stan. Meve je v knjigah samo bežno omenjena a zagotovo bi sledenje njenemu štorijalnemu loku lahko sproduciralo nekaj zanimivih avantur.
Thronebreaker bo ponudil okoli 30 ur vsebine a ne pričakujte novih, klasičnih Witcher avantur, saj se bo v osnovi še vedno šlo za igro s kartami, ki pa bo vseeno drugačna od svojih konkurentov tipa Hearthstone, saj bo tu prisotna močna zgodba z odločitvami in posledicami.
Thronebreaker: The Witcher Tales zaenkrat še nima napovedanega datuma izida, se pa to verjetno zgodilo v 2019, razen če se Poljaki zopet odločijo povsem predelati igro…
Če še niste vedeli, so naši južni sosedje v zadnjih letih pridno delali na povsem novem naslovu, imenovanem SCUM. Gre se za hrvaški razvojni studio Gamepires, njihova prva igra pa je trdojedrna preživetvena simulacija, pri kateri moramo skrbeti za številne statistike, nabirati surovine in opremo ter se boriti proti drugim igralcem.
And SCUM is already our biggest launch ever. Congrats to @Gamepires!
Založnik Devolver Digital je včeraj ponosno objavil, da je SCUM postal njihov najbolj prodajan naslov. To niti ni presenetljivo saj so SCUM pod svoje roke vzeli večji streamerji, na Twitchu drži zdravo populacijo gledalcev in je zaenkrat najbolje prodajana igra na Steamu.
Zaenkrat pa SCUM na Steam platformi ne drži najvišje ocene saj so vtisi “Mixed”. Negativni vtisi so predvsem zaradi nestabilnih strežnikov, ki se pogosto rušijo in čeprav se razvijalec trudi zadevo čim prej odpraviti, je očitno, da takšnega navala niso pričakovali.
SCUM je zaenkrat na voljo v Early Access različici, kjer namerava ostati vsaj eno leto, Gamepires pa namerava v temu času vpeljati vse planirane mehanike kot so zgodba ter višje nivojska vsebina, ki zaenkrat niso na voljo.
Meseca marca smo že izvedeli, da bo igra Undertale izšla za konzolo Nintendo Switch, sedaj pa so razvijalci potrdili še datum izida in sicer 18. september. Seveda bojo v roke sprva zadevo dobili Japonci in to kar 3 dni prej, ostali pa bomo morali počakati malce dlje. Tisti, ki ne poznate igre Undertale, gre za RPG, ki ga je mogoče že igrati na PC, PS4 in PS4 Vita. Seveda gre za starešolski RPG, kjer grafična podoba ni tako pomembna kot igralnost, ki bo navdušila prav vsakega starošolskega igralca. Zadeva ima zelo močan poudarek na zgodbi, humorju in njenih likih, kar je danes v večini primerov zelo pogrešano, saj mnogoter naslov ne vsebuje duše, pristnosti, ki smo jo bili vajeni pred množičnostjo gejmerjev. Undertale nas popolje skozi zgodbo otroka, ki se je znašel v zemljinem podzemlju. Naše poslansto je odpeljati otroka nazaj na površje in med tem časom smo seveda primorani pobiti mnogo pošasti in raziskovati svet, ki nas obdaja
Verjetno bi težko našel koga, ki v svojem življenju še ni slišal za Kojota Vili oz. Wile E. Coyote, ki je v svoji risankasti avanturi s pomočjo raznih orodij podjetja ACME dolga leta preganjal svojega večnega sovražnika, Cestnega dirkača, a mu končni cilj nikoli ni uspel.
Sedaj pogumni kojot dobiva prav svoj celovečerec, njegova dogodivščina pa se bo imenovala Coyote vs. Acme.
Za scenarij bosta poskrbela brata Siberman, ki sta bila podpisana pod zadnje tri sezone uspešne humoristične serije It’s Always Sunny in Philadelphia. Vlogo producenta je prevzel režiser filma The Lego Batman Movie, Chris McKay, to pa bo šele tretji film iz Looney Tunes vesolja v zadnjih 22-ih letih. Leta 1996 smo dobili košarkaški Space Jam, ki je zaslužil 230.4 milijonov dolarjev ter leta 2003 Looney Tunes: Back in Action, čigar zaslužek se je ustavil pri številki 70 milijonov zelencev.
Film je verjetno še precej daleč stran zato je na mestu, da si spodaj ogledamo najbolj zanimive utrinke nesrečnega kojota in znova obudimo spomine na otroštvo.
Nakup grafične kartice nikoli ni preprosto delo, kljub temu se ga vsaj sam vedno znova razveselim (denarnica in okolica nekoliko manj). Ko naposled napoči pravi trenutek, odjadram na spletne trgovine in ogled raznih člankov, iskajoč ustrezno partnerico za naslednje leto ali dve. Tehnoljubi smo na splošno mahnjeni na neprestano preizkušanje novitet, kjer tehniko menjujemo pogosteje od spodnjih hlačk.
Zadnji dve desetletji sta na trgu prisotna zgolj dva proizvajalca grafičnih čipov, kar izbiro omeji. Govorimo o dobro poznanih Nvidii in AMDju, v zadnjih letih zadaj počasi, a vztrajno, caplja še Intel. Tako sem skozi zadnje desetletje v rokah imel skorajda vsako potrošniško kartico z redkimi izjemami in nedvomno bo pridobljeno znanje koristilo slehernemu bralcu.
Vse ima svoj začetek in konec, vedno obstaja tisti če, kar najbrž veš tudi sam, ko se s vprašanjem znajdeš na forumu. Zanesenjaki te prepričujemo, da odšteješ kakšen dodaten belič in nabaviš nekaj zmogljivejšega. Včasih upravičeno, pogosteje pa temu ni tako. Pri izbiri veliko vlogo igrajo osebne potrebe, torej, kaj od grafične kartice pričakuješ in kakšne kompromise si pripravljen sprejeti. Za FHD je izjemno zmogljiva grafična kartica, (v našem primeru) GTX 1080 Ti mnogokrat preprosto zgrešena investicija, saj bi enako igralno izkušnjo prejel za dosti nižji denar (pustimo redke izjeme). Osebno ravno ne veljam za grafičnega snoba, grafična podoba mi nikoli ni bila bistven element iger, v zadnjih letih še toliko manj. Tako ni nič čudnega če igro igram na srednjih nastavitvah in se ob tem smejem, kot otrok, ki prvič v življenju dobi belo čokolado (na low so novi špili velikokrat grdi in zapacani). Tako je v čevljih osebe, ki želi “največ za dani denar”, kjer ni pomembno ali si zelen ali rdeč, temveč je pomembneje, kaj mi za povrnitev investicije ponudiš.
Žal do večjih zmogljivostnih preskokov od prejšnjega prispevka ni prišlo, kvečjemu smo končno dočakali nižje cene, kar predstavlja priložnost za nakup. Tako ni nič čudnega, ko na polici GTX 1070 ogledaš pod 400€. Pa je nakup v trenutnem stanju najbolj moder? Nvidia je ravno v preteklih dneh predstavila novo serijo grafičnih kartic, ki na police prihajajo 20.9.. Sprva sicer samo visokokategornika RTX 2080 in RTX 2080 TI, ki te bosta olajšala za 900€ in več. Torej nakup starejše generacije vendarle ni popolnoma zgrešen, sploh, če jo ogledaš na razprodaji, do česar bo zagotovo prišlo.
Počitnice/dopusti se počasi zaključujejo in nemalo študentov in dijakov ima za sabo delovno poletje, saj so z namenom po nabavi/nadgradnji računalnika in nakupu novega telefona trdo garali pod žgočim soncem, če že niso prihrankov zapravili za oddih pod palmami tropskih krajev. Če si tukaj, te podzavest nedvomno opominja, da bo počasi nastopil čas za nakup nove grafične kartice in nedvomno si na pravem mestu za tovrstno početje.
Za lažjo predstavo bom na začetku dodal graf zmogljivosti v COD: BO4.
Daljše je boljše…
Vstopne grafične rešitve (~100€)
V prejšnjem prispevku sem dodal to kategorijo, v kateri se bo znašla cenovno ugodna grafična rešitev, ki bo sposobna poganjati tudi najnovejše igre. Zaradi normalizacije cen se tokrat spopadata GTX 1030 2GB in RX 550 2GB (4GB). Za okroglih 100€ se znajdeta ravno na meji uvrstitve v segment za igranje iger. Seveda, na njiju boš lahko poganjal veliko večino iger, pri zahtevnejših AAA naslovih pa zna izkušnja trpeti, vsaj dokler ne pristaneš na nizkih nastavitvah s 1366×768 resolucijo. Hej, od vstopnega razreda več niti ne moremo pričakovati. Za kaj več boš moral preveriti trg rabljenih grafičnih kartic, kjer bi kakšna GTX 960 ali R9 380X znala prinesti dosti boljše rezultate za podobno ceno. Pri nakupu rabljenih je potrebno biti nezaupljiv in pazljiv, saj se lahko hitro opečeš.
Primerna za: – tiste s praznimi denarnicami – če ohišje podpira samo nizkoprofilne kartice – igranje manj zahtevnih iger – nižje resolucij od 1920×1080 – star in šibak napajalnik (ne potrebuje 6pin priklopa)
Za vsako ceno se izogni različicam z DDR4 pomnilnikom, ki so tudi do 25% manj zmogljive. Najbolj mikavna stvar za vse z malo starejšimi računalniki bo nedvomno popolna odsotnost 6 piskih priključkov. Kartica blesti predvsem pri resoluciji 1366×768, kjer brez težav prikazuje tudi najzahtevnejše igre. Pričakovano je potrebno nastavitve še vedno nekoliko prilagoditi, zlasti za gladko igranje na 60 sličicah na sekundo. Ob tem, da na 1920×1080 ne blesti, je vredno omeniti še odsotnost Nvidia Shadowplay tehnologije, ki je rezervirana za GTX serijo.
– prazne denarnice – manj zahtevne uporabnike – lastnike FreeSyns zaslonov – star in šibak napajalnik (ne potrebuje 6pin priklopa) – pogojno prebavi 1920×1080
RX 550 je ena izmed cenejših AMDjevih grafičnih rešitev, ki so namenjene predvsem ljudem, ki pretežno igrajo manj zahtevne igre ali pa si dražje kartice v danem trenutku preprosto ne morejo privoščiti. Podpira AMD ReLive, po funkcijah enak Shadowplay, odlično za snemanje iger ipd. Na svoj račun pridete tudi lastniki FreeSync monitorjev, ki veljajo za cenovno ugodnejše od Gsync, saj jih RX 550 podpira in izkoristi. Čeprav porabi malo električne energije in ne potrebuje 6 pinskega priključka, žal ne dosega učinkovitosti zelenih tekmic. Govorimo sicer o 10%, kar je sila malo in večje teže pri izbiri ne bi smelo imeti.
Po ceni jo uvrščamo med GT 1030 in GTX 1050, kjer je tudi zmogljivostno. Poganja novejše igre na FHD, a brez prilagoditve grafičnih nastavitev ne bo šlo. Sem štejem občasno nižanje resolucije, zlasti za 50-60 sličic na sekundo. Naveza s cenovno ugodnim Freesync monitorjem se še kako obnese, saj je izkušnja znatno bolj tekoča.
Čeprav je na obeh mogoče igrati vse igre, se pojavlja vprašanje smiselnosti nakupa. Kartici preprosto ponujata osnovno zmogljivost, ki ju zlahka presežejo rabljene kartice z nižjo ali podobno ceno. Za dobrih 30-50€ več je moč dobiti GTX 1050 in RX 560, ki sta tudi do 90% zmogljivejši. Kartici seveda nista neuporabni, glede na ceno ponujata preprosto precej manj od le nekaj dražjih sorodnic. Če se v tvojem žepu resnično nahaja zgolj stotak, se raje ozri na rabljen trg. Popolnega zmagovalca preprosto ne morem razglasiti, saj kartici ponujata podobno zmogljivost (v nekaterih igrah je boljša ena, drugič druga), s tem, da je GT 1030 dobrih 15€ cenejša, RX 550 pa ima več spomina. V kolikor ne potrebuješ snemalnega orodja in si ne lastiš FreeSync monitorja je boljša izbira GT 1030, v nasprotnem RX 550.
Vredno se je ozreti še za Ryzen 2200G. Gre za procesor z integrirano VEGA grafično rešitvijo, ki je primerljiva z GT 1030 (sploh ob rahlem navitju), ob tem pa “brezplačno” prejmeš še zmogljiv procesor, vsaj za odštet denar
FHD nezahtevnež (~150€)
Kategorija namenjena vsem igralcem, ki ne daste toliko na grafično podobo in visoke nastavitve, temveč želite uživati v gladki igralni izkušnji v željnih igrah. Še februarja lani je v razredu vodila RX 460 2GB, situacija pa se je od takrat nekoliko začinila. Tako sta se tokrat med seboj spopadli RX 560 4GB in GTX 1050 2GB.
– dostojen 1920×1080 gaming
– Shadowplay in GSync podpora
– nezahtevni uporabnik
– šparovček
– zadostuje že osnoven napajalnik
GTX 1050 je na trgu že skoraj 2 leti, vendar kljub temu ne kaže starosti, zlasti na način, kot bi pričakovali. Kakšna zahtevnejša igra ji zna predstavljati izziv, v veliki meri pa težav ne bo. MSI-jevo različico sem si dobrih 6 mesecev lastil tudi sam. Gre za varčno in posledično izjemno tiho grafično, ki jo postopoma načenja 2GB spomina. Pred kratkim je na trg prispela nekoliko manj oskubljena 3GB različica, vendar cenovno ni najbolj smotrna investicija. Kakorkoli, velika večina jih ne potrebuje 6 pinskega priklopa, idealno za starejše ali manj zmogljive napajalnike, kajne?
– dostojen 1920×1080 gaming
– ReLive in FreeSync podpora
– na voljo v 2GB ali 4GB
– nezahtevni uporabnik
– ugodnejša od GTX 1050
– primerna za šibkejše napajalnike
Čeprav je RX 560 4GB na police prišla lani, gre v bistvu za prepakirano RX 460 iz 2016 s skoraj identično zmogljivostjo. Predstavlja eno izmed boljših izbir za lastnike FreeSync monitorjev, zlasti, ker tehnologija omogoča tekočo igralno izkušnjo z manj kot 60 FPS. Čeravno zmogljivostno malo zaostaja za GTX 1050 in porabi več energije, vsekakor ne zasluži odpisa. AMD je v eni izmed prejšnjih enačic gonilnikov dodal ReLive, ki je praktično enaka zadeva kot Shadowplay. Rdeč tabor ponuja večjo izbiro, RX 560 je mogoče dobiti tako v 2GB, kot tudi dražji 4GB izvedbi. Sam zaradi nižje cene priporočam nakup 2GB enačice, razen ob zanemarljivi razliki v ceni.
Kartici sta po zmogljivosti skoraj identični, v nekaterih naslovih zmaga ena, drugič druga. RX 560 je nekoliko bolj smiselna z vidika ekonomičnosti, saj so Freesync monitorji drastično cenejši od Gsync konkurentov, uporaba tehnologije pa odpravi marsikatero težavo manj zmogljivih kartic. Zmagovalka kljub temu ostaja GTX 1050. Na njej bo preverjeno mogoče igrati vse AAA naslove (vedno govorim o FHD – 1920×1080) na nizkih do visokih nastavitvah, brez znojenja napajalnika. Porabi namreč do 75W in za mnoge različice ni potreben niti noben dodaten 6 pinski priključek, saj se napajajo iz PCI-e reže. Če k temu prištejemo še nizke temperature in tiho delovanje, imamo zmagovalca.
Manjši rudarji so končno zaprli svoje rudnike, hura. Ponovno rojstvo zlorabljanje kategorije, ko tisoče izmed kartic nikoli niso ugledale svetlobe dneva. Cene žal še niso popolnoma na ravni predkriznih, se jim pa vztrajno bližajo. Za razumen denar dobiš že GTX 1060 6GB ali RX 580 8GB, oz. za bolj varčne RX 570 8GB in GTX 1060 3GB.
– odlična za 1920×1080
– poganja vse igre na visokih nastavitvah
– nizka poraba
– Shadowplay in GSync podpora
– 3GB spomina jo vse pogosteje omeji
– manj zmogljiva od GTX 1060 6GB
– odlična za 1920×1080
– poganja vse igre na visokih nastavitvah
– nizka poraba
– Shadowplay in GSync podpora
– 6GB spomina je odlična kombinacija
– najboljši P/P v zelenem taboru (pri nakupu nove)
GTX 1060 je ena izmed najbolj priljubljenih grafičnih rešitev med gejmerji. Glede na zmogljivost in ceno se znajde v najbolj priljubljenem cenovnem razredu med 200€ in 300€. Nizka poraba jo naredi ekonomično izbiro za vse, ki imajo omejen proračun pri sestavi računalnika. Zmogljivost je tam, kjer jo pričakujemo – vse igre je sposobna poganjati na srednjih do visokih nastavitvah s 60 FPS, ki veljajo za zlati standard. Sicer je različica s 3GB nekoliko okrnjena in po zmogljivosti zaostaja za dobrih 10%, vse prepogosto jo načenja omejevati tudi manjko spomina, saj je grafično jedro dovolj zmogljivo, da bi ji pri Nvidii zlahka dodali vsaj še 1GB.
– cenovno ugodna
– FHD zmogljivost
– nekoliko višja poraba kot GTX 1060
– 4 ali 8GB spomina zadostuje za novejše naslove
– dobra zmogljivost na 1920×1080
– podpora FreeSync
– AMD ob nakupu RX 570, 580 in Vege prilaga (Strange Brigade, Star Control: Origins in
Assassin’s Creed Odyssey
RX 570 je bila izjemno priljubljena med kopači kovancev. Zaradi tega so bile do izpred konca maja praktično vseskozi razprodane. Pred temnim obdobjem kripto-rudarjenja je veljala za najboljšo kartico za zahtevano ceno, saj se jih je dalo dobiti za dobrih 200€. Na voljo je v dveh različicah in sicer 4 in 8GB. Sam se nagibam k prvi, saj 8GB trenutno težko upraviči precej višjo ceno. 4GB trenutno zadostuje in je dobra kombinacija z grafičnim jedrom. Žal so kartice nekoliko toplejše od Nvidia tekmic. Vredno je omeniti, da AMD ob nakupu grafične zraven podarja tudi tri igre, v skupni vrednosti 140€.
– cenovno ugodna
– FHD zmogljivost
– nekoliko višja poraba kot GTX 1060
– identična zmogljivost GTX 1060 6GB
– 4 ali 8GB spomina zadostuje za novejše naslove
– odlična zmogljivost na 1920×1080
– podpora FreeSync
– najboljši P/P v rdečem taboru
– AMD ob nakupu RX 570, 580 in Vege prilaga (Strange Brigade, Star Control: Origins in
Assassin’s Creed Odyssey
RX 580 še ne kaže starosti, pa šteje že 2 leti staro kartico. Po zmogljivosti je praktično enaka GTX 1060 6GB, s tem, da porabi več energije. Napram predhodnice RX 480 sicer kakšen FPS pridobi, gre pa za resnično minimalen napredek. Če so finance omejene lahko slednjo dobite za malček ugodnejšo ceno, s čimer ne izgubite skoraj nič. Ena izmed značilnosti Polaris serije so precej visoke temperature. Na svoji Sapphire RX 480 Nitro tako nemalokrat dosežem 79c, so pa tudi nekoliko glasnejše od povprečne GTX 1060. Tukaj seveda veliko vlogo igra izbira proizvajalca grafičnega hladilnika in PCB-ja, saj rezultati nihajo. Vseeno govorimo o več kot sposobni kartici. PUBG 60 FPS Ultra? Seveda, no panic, American.
Kartice so zmogljivostno znotraj 15%, kjer se FPS stopnjujejo z višjo ceno. Še vedno ne morem mimo neumnega poimenovanja Nvidie, ki marsikaterega neukega kupca preslepi z enakim imenom na 6GB in 3GB različici. Nikakor ne gre za identični kartici, ob manjku 3GB spomina je razlika tudi v številu CUDA jeder. To se pokaže na okoli 10-15% razliki v igrah, kar sicer ni ogromno, vseeno pa grenak priokus ostaja. Na drugi strani AMD nudi kar solidno izbiro z RX 570 in RX 580. Sam nisem ljubitelj tone grafičnega pomnilnika, ampak očitno živimo v dobi, kjer 4GB kmalu več ne bo dovolj, za novejše AAA naslove seveda. Tako moji izbiri ostajata GTX 1060 6GB in RX 580 8GB, ki sta zmogljivostno enaki, o izbiri bodo tako odločale osebne preference in monitor, ki ga imaš. Freesync je konec koncev kar nekaj cenejši od Gsync monitorja. Svoje doda tudi trenutna akcija s strani AMD-ja, kjer ob nakupu grafičnih kartic RX 570 in RX 580 prejmeš še aktualne igre v vrednosti 140€, kar P/P tehnico nagne v njihovo smer
AMD Vego je dejansko mogoče ponovno kupiti!!! Tako je, če je bila vse od njenega izida to misija nemogoče, ko v globeli življenjsko pot zaključi tudi Tom Cruise. Izbira v trenutku postane večja, na voljo namreč nista zgolj GTX 1070, GTX 1080 in inferiorna GTX 1080 v obliki GTX 1070 TI, ampak še RX Vega 56 in 64. Noviteta (1070 Ti) ima nekaj Cuda jeder manj od 1080 in navaden (GDDR5 – brez x) grafični pomnilnik. Po zmogljivosti je za dobrih 15% hitrejša od 1070 in za 10% počasnejša od 1080. Nič neobičajnega ne bo, če boš morali za zmagovalko iz denarnice izvleči tudi do 550€, saj trg še ni popolnoma okreval. Vseeno bo tvoja igralna izkušnja odlična tudi na višjih ločljivostih, k čemur pripomore 8GB grafičnega spomina. Kljub zmogljivosti bo zaradi nizke porabe ostala tiha in hladna, vsaj dokler si je ne omisliš v prenosniku.
– dobro razmerje med ceno in zmogljivostjo
– najbolj primerna za 2560×1440
– 4K izkušnja je sila oporečna
– nizka poraba
– podpora za Shadowplay in G-Sync
– SLI
– rahlo nadgrajena GTX 1070
– najcenejša grafična kartica za 2560×1440
– pred sabo ima še nekaj let
– nizka poraba
– sposobna poganjati vse igre
– Shadowplay in G-Sync tehnoogija
– možnost SLI
– Za 15% zmogljivejša od 1070 TI in 30% od 1070
– dobra izbira za 2560×1440
– 4K izkušnja je dobra, če si pripravljeni na nižanje nastavitev
– nizka poraba
– podpora za Shadowplay in G-Sync
– SLI
– GDDR5X pomnilnik, ki je nekoliko hitrejši od GDDR5
Vsaka izmed vesele druščine GTX 1070, 1070 TI in 1080 bi zlahka zmagala v tej kategorijo. Cenoven razpon je namreč nadvse primeren, kjer za nekaj procentov več tudi plačaš primerno višji znesek. Tako odločitev pade na cenovno razliko, preprosto vzameš tisto, ki je v tistem trenutku “cenejša”, razen če potrebuješ zmogljivost GTX 1080. Na FHD vse delujejo naravnost odlično, lahko bi celo rekel, da so jo, razen redkih izjem, prerasle. Zlahka jih lahko uporabiš na 2560×1440 ali celo 4k monitorju, zlasti na slednem bo potrebno nastavitve nekoliko prilagoditi.
– dobra izbira za 2560×1440
– za 10% zmogljivejša od GTX 1070
– še vedno je ni mogoče dobiti za 400€
– 8GB HBM2 spomina
– Freesync podpora
– pakirana v paket z zanimivimi igrami
– višja poraba od konkurence
– AMD ob nakupu RX 570, 580 in Vege prilaga (Strange Brigade, Star Control: Origins in
Assassin’s Creed Odyssey
– dobra izbira za 2560×1440
– po zmogljivosti ekvivalentna GTX 1080
– še vedno je ni mogoče dobiti pod 500€
– 8GB HBM2 spomina
– Freesync podpora
– pakirana v paket z zanimivimi igrami
– višja poraba od konkurence
– AMD ob nakupu RX 570, 580 in Vege prilaga (Strange Brigade, Star Control: Origins in
Assassin’s Creed Odyssey
Čeprav se Vegi v igrah obneseta dobro, cenovno (after mining era) še nista dorasli Nvidia karticam, ki so na “razprodaji”. Ob dobrem dnevu lahko namreč GTX 1070 dobiš za manj kot 340€, kar je kar 100€ manj od najcenejše Vega 56. Vse premorejo dovolj moči za 1920×1080, še več, v večini naslovov znajo ostati neizkoriščene (razen v primeru 144Hz monitorja). Zmogljivost se sklanja s ceno in kartice so izjemno dobro cenovno uravnovešene. Vseeno sam izbiram GTX 1070 Ti (dokler je od GTX 1070 dražja manj kot 70€). Ima ogromno navijaškega potenciala in mnogokrat preseže surovo tovarniško moč GTX 1080. 8GB spomina je definitivno varna vsota za naslednji 2 leti.
Govorimo seveda o GTX 1080 Ti, ki na trgu žal nima konkurenta. Gre za monsteriozno kartico, ob držanju katere se ti lahko samo smeji. Prestiž ni poceni in zanjo bo potrebno odšteti med 650 in 900€, za kar lahko dobite že celoten gaming računalnik. Vendar – če preprek ni, jih pač ni kajne 😉 ? Pričakovano se ne bo pretirano zadihala v nobenem novodobnem naslovu (FHD), v kolikor si lastiš primerno zmogljiv procesor. Gre za praktično prvo grafuljo, ki je sposobna samostojno poganjati igre na najvišjih nastavitvah v 4K. Za ta dosežek si zasluži spoštovanje vsakega gejmerja. Od nakupa vas morda zna odvrniti zgolj nova Turing serija, ki na police prihaja čez dober mesec.
– odlična izbira za 2560×1440 in 4K, oz. 1920×1080 144Hz
– najzmogljivejša potrošniška kartica ta hip
– 11GB GDDR5X pomnilnika
– sijajna v kombinaciji z G-Sync
– visoka cena
Pa je za nami še en prenovljen nasvetnik, vsaj kar se tiče trga grafičnih rešitev. Ali je njihov nakup smotrn glede na to, da že čez nekaj deset dni na policah pričakujemo novo RX 20xx serijo, katere devičnost bosta končali RTX 2080, RTX 2080 TI. Za cenejše alternative bo potrebno počakati še dodaten mesec ali celo več. Nekateri viri navajajo celo, da bodo nove kartice do konca leta nosile premijsko ceno, kar jih naredi manj privlačne od trenutne generacije za tavajoče med razprodanimi policami. Presenetila me je tokratna taktika Nvidie, kjer je resnično vse oglaševanje usmerila v Ray Tracing in 10x višjo zmogljivost ob uporabi te tehnologije. Že kakšen dan kasneje so na spletu zaokrožile govorice, da z uporabno te tehnologije niti RTX 2080 TI ni uspela zagotoviti tekočih 60 FPS. Kakorkoli, počakajmo na prve teste, kjer bo znanih več konkretnih informacij.
V komentarjih nam zaupaj, kako bi se odločil, katero kartico si lastiš in ali bi v trenutni situaciji raje počakal na novo generacijo grafičnih kartic.
Za vse pripombe, vprašanja in popravke kontaktirajte avtorja na naslov: [email protected], oz. obiščite na naš Discord kanal.
Larina nova avantura bo nosila ime Shadow of the Tomb Raider in igra dobiva napovednike kot po tekočem traku.
Zadnji izmed njih se osredotoča na raziskovanje grobnic ter raznovrstnih ugank. Skladno z napredovanjem igre, bodo temnice postajale čedalje težje, zagonetke pa bolj zakomplicirane.
Lara bo tokrat poskušala preprečiti majevsko apokalipso, glavna štorija pa naj bi nam odgriznila nekje 15 ur, a v ta časovni razpon niso vštete stranske misije ter raziskovanje raznih grobnic. Te naj bi bile bolj smrtonosne kot v predhodnikih, v njih pa nam bo prav prišla vrv, s katero se bomo lahko vzpenjali po stenah ter preskakovali ogromne prepade.
Kako bo celotna zadeva izpadla bomo videli zelo kmalu, saj bo Shadow of the Tomb Raider uletel na prodajne police že 14. septembra!
Po zelo uspešnem prvem online turnirju, je na vrsto prišel še drugi DUO (dva tekmovalca v ekipi) Fortnite online turnir, kjer bomo prejeli še dve ekipi za naš zaključni “offline” turnir, ki bo potekal predvidoma v oktobru. Naš drugi Fortnite King of Slovenia turnir bo potekal 23.9.2018, s pričetkom ob 13:00!
Iskreno vas prosimo, da v celoti preberete to novico, kajti v njej se nahajajo vsi odgovori in navodila za uspešno prijavo na turnir. Discord – https://discordapp.com/invite/gamingsi (kanal #fortnite turnir, dodelite si rank, ko se pridružite)
Ekipa KK1 (k1nzell in kenjami1) ter The Drifters (sparkexd in Alen) se ne moreta udeležiti turnirja, kajti ekipi sta si že zagotovili mesto na “offline” zaključku!
Novico bomo razdelil na 5 delov in sicer:
#1 Prijava na turnir in navodila
#2 Sabotaže in sankcije
#3 Vse informacije in navodila katere potrebujete na dan turnirja
#4 Pogosto zastavljena vprašanja
#5 Nagrade
Hitre informacije o turnirju:
igra se single elimination (enkrat izgubiš in izpadeš)
igra se DUO (2 tekmovalca v ekipi)
igra se dve igri; štejejo samo uboji; mesto uvrstitve je nepomembno
neprimerno obnašanje vodi do diskvalifikacije
za vnos napačnega rezultata odgovarjate sami
turnir bo potekal 23.9.2018 s pričetkom ob 13:00
turnir bo razdeljen na več turnirjev (64 tekmovalcev po turnirju)
potrebujete račun na platformi UVI PLAY, kjer se bo turnir odvijal
v primeru izenačenja po dveh igrah se igra tretja mapa
Xbox in Switch igralci žal ne morejo sodelovati
bracket bo viden 1 uro pred pričetkom turnirja
zamuda 15 minut pomeni avtomatski poraz
tekem ne bomo prestavljali če imate kosilo, papeža pri sebi ali druge težave
na zastavljena vprašanja na katere so odgovori zapisani tukaj ne odgovarjamo
Povabite svoje soigralca v ekipo. Odprete svojo ekipo in na meniju kliknete “Invite” ter soigralcu posredujete kodo. Povabljenec/soigralec pod zavihkom “My teams” klikne na meni in “Join” ter vnese kodo.
Odklikate na turnir (turnirje najdete spodaj) in v meniju kliknete “Join”
Ko se zapolni prvi turnir bomo dodali novega, vsak turnir sprejme 64 ekip! Različne turnirje ločite po imenu partnerjev na koncu imena (primer: EIGREsi), v primeru, da potrebujete pomoč prosim pripišite v katerem turnirju sodelujete (primer: potrebujem pomoč v turnirju EIGREsi ime moje ekipe je CARJI) #1 – Fortnite King of Slovenia #2 turnir – EIGRE.si – PRIJAVE ODPRTE, klikni me!
#2 Sabotaže in sankcije
Sabotaže so prepovedane; če pride do tega, prosimo da o tem obvestite administratorja na Discordu (priložite dokaze, posnetek). Streljanje kakršne koli postavljene stvari od nasprotne ekipe je prepovedano, prekinjanje zdravljenja nasprotne ekipe prepovedano, namerno sabotiranje in oviranje tekmovalcev pri igri je prav tako prepovedano! V primeru, da pride do sabotaže in oviranja nasprotnika pri igranju, bo ekipa nemudoma diskvalificirana! Po končanem turnirju lahko ekipa in tekmovalci prejmejo prepoved udeležbe na ostalih turnirjih!
#3 Bracket, kontaktiranje nasprotnikov in vnos rezultatov
Ob 12:00 bodo objavljeni bracketi in takrat boste prejeli naključnega nasprotnika.
Na strani vašega turnirja (UVI Play platforma) bo generiran bracket in pojavil se bo nov zavihek “MATCH” ter gumba “CONTACT” in “UPDATE”.
Kliknete na gumb “CONTACT” in izpisal se bo Fortnite username nasprotnik.
Nasprotnika dodate v Fortnitu.
Dogovorita se, kdo bo naredil squad sobo/lobby ter povabite vse člane v sobo/lobby.
V klepetalnik mora vodja ekipa zapisati READY ali PRIPRAVLJEN – ko ste vsi pripravljeni, začnete z igro.
Odigrate dve igri. Postopek ponovite, ko prejmete novega nasprotnika – osvežite stran vsakih nekaj minut.
Vnos rezultatov:
Ko oba umreta ali zmagata, mora vodja narediti sliko rezultata (posnetek zaslona), velja za obe igri.
Ko odigrate, seštejete vse uboje vaše ekipe, kar predstavlja vaš končni rezultat. Enako naredite za nasprotnike, vnesti morate za obe ekipi! Vse uboje lahko vidite s pritiskom na tipko ESC, ko umrete. V primeru zmage za pogled kliknete “Report” in nato tipko ESC.
Vnesete rezultat na UVI Platformi, kliknete na gumb “UPDATE”.
Če nasprotnik vnese rezultat pred vami, kliknete na gumb “CONFIRM”, da potrdite rezultat.
Preden POTRDITE REZULTAT, preverite, ali je bil vnos pravilen!
Če vnesete napačen rezultat oziroma pride do zapletov, se pridružite Discord kanalu: https://discord.gg/gamingsi in kontaktirajte @TadejM oziroma težavo napišite v kanal #Fortnite. V primeru vnosa napačnega rezultata pošljite @TadejM posnetke zaslona odigranih iger, kjer se vidi rezultat. Vsa ostala vprašanja zapišite v kanal #fortnite-turnir kajti na njih ne bomo odgovarjali pod privat!
#4 Pogosta zastavljena vprašanja:
V: Kako dodam zamenjavo?
O: V vašo ekipo na UVI Play platformi povabite zamenjavo in odigrate.
V: Kje se igra turnir?
O: Turnir se igra od doma oziroma je ONLINE.
V: Ali lahko odigram tekme kakšen drugi dan?
O: Ne, če ne boste pravočasno prisotni, boste prejeli avtomatski poraz
V: Kaj če igram na PS4?
O: Pravila so enaka, Fortnite omogoča crossplay in lahko igrate proti PC, PS4, mobile …
V: Kaj pomeni “double elimination”?
O: Preden izpadete iz turnirja, morate dvakrat izgubiti. Če enkrat izgubite, imate še vedno možnost za zmago.
V: SQUAD – kaj je to?
O: V Fortnitu to pomeni ekipno tekmovanje, kjer so prisotni štirje igralci, v Fortnitu je to opcija “Chose Game Mode” in SQUADS.
V: Kje najdem rezultat/uboje vse igralcev?
O: Ko umrete oziroma zmagate, pritisnite tipko ESC in v meniju pod vsakim imenom vidite tudi uboje.
V: Ali je možno odigrati le nekaj iger?
O: Lahko, prvič, ko boste zamujali na igro, boste prejeli avtomatski poraz.
V: Lahko zasledujem svojega nasprotnika in kradem uboje?
O: Lahko, morate pa se držati pravil pod točko Sabotaže in sankcije (ne smete prekinjati zdravljenja, namensko podirati njihove zgrajene bloke, mu “skakati po glavi” in očitno ovirati njegovo igranje).
Če niste zadnje leto ravno preživeli nekje v kaki jami, brez dostopa do širokopasovnih povezav ali brezžičnega omrežja ste verjetno že kdaj kje opazili igro SCUM. Naslov razvijajo naši južni sosedje in sicer bo plod kolaboracije dveh podjetji. Gamepiresimajo do sedaj izdane igre kot so Gas Guzzlers, Croteam pa je znan po seriji Serious Sam.
Za predstavo SCUM si zamislite mešanico med Armo, PUBG in Tarkov, le da bi bile vse tri malce bolj poglobljene. Glavni aspekt igre je golo preživetje na otoku skupaj z ostalimi 64 sotrpini, medtem pa te gleda celotna nacionalka. Tekom igranja se bodo na otoku pojavljale opcije za razne mini igre, ki bodo primarno namenjene v užitek publiki, ko bodo že tretjič videli reveža med lobotomijo.
Pomemben del igranja je tudi zelo podroben zdravstveni karton, ki nam med drugim sporoča ali imamo prebavne motnje…ter kdaj bo potrebno skočiti v grmovje na manjšo ali večjo potrebo. Pomembno bo tudi koliko zob imamo v ustih, kajti ob premajhnem številu le teh, se bodo pojavile težave ob jedači…Ko si brez pa upaj, da najdeš mleko in čokolino sicer si hin…
Na otoku pa ne bomo sami, poleg ostalih igralcev so naši nasprotniki tudi zombiji, morda malce zlajana zadevščina a pustimo se presenetiti.
Že danes bo igra izšla v zgodnjem dostopu in z Gaming.si ekipo že nestrpno čakamo na uro izzida, da vam čim hitreje lahko podamo kako informacijo več, morda celo v obliki videa.
Razvijalci Echtra Games so pred kratkim pokazali novo Torchlight igro, katera je obnorela veliko oboževalcev ARPG žanra, saj bo poleg tega vsebovala že elemente MMO iger in tako še bolj povezovala ljudi med seboj. Razvijalska ekipa je bila prisotna tudi na letošnjem Gamescom dogodku in kar je tam ostalo za zaprtimi vrati je sedaj postalo na voljo tudi širši javnosti.
Dobili smo namreč igralni posnetek dolg kar 15 minut in v dolgem videu lahko odkrijemo marsikatero zanimivo informacijo. Morda najbolj zanimiva novost je dinamični cikel dneva in noči, to pa ne bo vplivalo samo na vizualno plat ampak tudi na samo igranje, saj se bodo na spremembe odzivali nasprotniki. Kjer smo podnevi na zelenici prešerno udrihali po goblinih, nas bodo ponoči čakali zlovešči okostnjaki, ki znajo biti bolj težak zalogaj.
Torchlight Frontiers bo izšel v začetku leta 2019 za PC, PS4 in Xbox one, na voljo pa bo tudi beta testiranje, na katerega se lahko prijavite preko njihove uradne spletne strani.
Kot že veste že nekaj časa poteka projekt Top streamer Slovenija, kjer se je na tekmovanje prijavilo 5 streamerjev, vsakega od njih pa želimo predstaviti čimbolj širni publiki in same tekmovalce tudi nekaj naučiti.
Naši izbranci so imeli v preteklem tednu zelo pomebno nalogo. Morali so namreč ustvariti video, vsak od njih pa je moral posnetek naložiti na YouTube in poskušati pripraviti čimbolj zanimivo vsebino za svoje gledalce.
Sami smo nad posnetki precej navdušeni, saj so kvalitetni, vsak od njih pa si je izbral povsem svojo panogo, kar pomeni da smo se izognili ponavljanju vsebine (če bi vsak od njih samo posnel Fortnite kompilacijo, ne bi bilo preveč zanimivo, kajne?).
Spoštovani gledalci, sedaj je žogica na vašem delu igrišča. Namreč spodaj so našteti vsi posnetki naših tekmovalcev, vi pa lahko glasujete, kdo od njih je spočel najbolj zanimiv video! Svoj glas lahko oddate enkrat dnevno, glasovanje pa se bo zaključilo 7.9.2018.
Povezavo do strani glasovanje lahko odkrijete nad in pod vsemi posnetki. Veliko sreče našim pogumnim tekmovalcem in upamo, da bo odziv publike čim večji!