Domov Blog Stran 330

FIFA 20 turnir na Gaming brez izgovorov #4 v Mariboru!

Naša karavana dogodkov Gaming brez izgovorov bo v četrti verziji svoja kolesca ustavila v Europark Mariboru, to pa se bo zgodilo že 19. oktobra!

Čeprav so vijole izpadle v boju za lovoriko v Ligi prvakov, to ne pomeni, da jih ne morete domačini popeljati do pokala, pa čeprav bo ta samo virtualni!

Kot ponavadi smo za vas pripravili vrsto zanimivosti. Preizkusili boste lahko najnovejšo igričarsko opremo, se preizkusili v virtualni resničnosti, seveda pa bodo v središču dogajanja, kot vedno, najrazličnejše igre.

Med njimi nameravamo organizirati prvi FIFA 20 turnir, pri kateremu tekmovalce čakajo zanimive in bogate nagrade. FIFA 20 še ni izšla, a izid ni več daleč. Na svet bo privekala 27. septembra, tako da boste imeli za trening na voljo slab mesec.

Tekmovalo se bo na konzolah PlayStation 4 (ki bodo na lokaciji, tekmovalci lahko s sabo prinesejo svoje kontrolerje), za prijavo pa boste morali odšteti 15 €. Tekmovanje štarta ob 10.00, lokacija dogajanja pa bo Europark Maribor (pred trgovino Hervis).

Zadevo smo še malce dodatno posladkali. Če si igro prednaročite na spletni strani EIGRE.si, ki trenutno ponuja najcenejšo varianto za nakup v Sloveniji, potem lahko pri prijavi na turnir vpišete samo številko naročila in priznali vam bomo celotno prijavnino!

Predviden nagradni sklad znaša kar 800 €, tako da bo za tekmovalce vsekakor bogato poskrbljeno.

Vse informacije si lahko pregledate na uradni strani in upamo, da oktobra na kup zberemo najboljše virtualne nogometaše v Sloveniji!

Cyberpunk 2077 dobil nov igralni posnetek

1

Cyberpunk 2077 je postal že skoraj legendarna igra, pa presneta zadeva sploh še ni izšla. Skoraj noro je, kako ima igričarska skupnost velika pričakovanja do tega naslova, nad katerim se slinimo že precej dolgo in še nekaj vode bo preteklo, preden bomo zadevo lahko držali v rokah.

Zato so oboževalci toliko bolj na trnih in željno pričakujejo vsako novo informacijo. CD Projekt RED je izstradani množici vendarle dostavil nov igralni posnetek, ki so ga do sedaj kazali samo za zaprtimi vrati.

V igralnemu posnetku lahko vidimo našega junaka, s skrivnostnim imenom V, ki se poda raziskati mesto Pacifica, tega pa naseljujejo prebivalci dvomljivih namenov. Naš karakter je najet iz strani ene skupine in kot ponavadi, bomo za uspešno razrešitev naloge morali uporabiti dobro dozico nasilja. A morda je tu še ena rešitev?

Ravno to je poanta tega napovednika, ki nam nakaže, da bo v igri situacije moč razrešiti na več različnih načinov.

Več vam raje ne razkrijem, tako da si raje poglejte zanimivi igralni posnetek spodaj.

Cyberpunk 2077 bo izšel 16. aprila 2020.

Katero grafično kartico kupiti? (september 2019)

Že več mesecev me v oči bodejo naravnost bedasta imena kartic novih generacij, kar leti predvsem na Nvidio. Čeprav sem sprva vse skupaj še nekako prebavil, je sodu dno raznesel prihod RTX SUPER “nadgradnje”. Tako debilnih poimenovanj so milo rečeno zmožni samo naši računalniški zelenci. Njihov oglaševalski oddelek očitno ni premogel kopice sivih celic, ki bi jim razjasnil, da s tovrstnim poimenovanjem vnašajo dodatno zmedo že na tako raztreseno tržišče? Kajpada, še dobro, da nekateri izmed partnerskih proizvajalcev že leta uporablja Super v navezi z njihovimi karticami. Na misel mi pride Palit Super Jetsteam in še kakšna bi se našla. Ampak vendarle, to je veliko preprosteje, kot na trg splaviti RTX 2060 Ti kajne? Kakšne bogokletne misli, lepo vas prosim. Da niti ne pričnem z neumnostmi imenovanimi GTX 1650, 1660 in 1660Ti. Nikakor mi ni jasno, kako se takšno zavajanje lahko tolerira v nedogled. V težavah se v veliki meri ne bomo zašli tehnološko bolj podkovani uporabniki (čeravno sam želim, da že ob brskanju po spletnih trgovinah vem, kam določen artikel sodi), temveč vsi, ki trga ne spremljajo redno.

Presneti packoni, dobro, pustiva preostanek za kakšno drugo priložnost in se osredotočiva se na glavni razlog tvojega prihoda. V zadnjih mesecih je na trgu grafičnih kartic prišlo do večjih sprememb. Tako smo dočakali prvo 7nm kartico izpod rok AMDja, ki sliši na ime AMD Radeon VII. Ne gre za edino novinko, saj se je pred nekaj meseci na trgu znašla tudi izboljšana in dodatno navita RX 580, ups RX 590. V zrak niso gledali niti pri Nvidii, ki je na trg splavila novo generacijo grafičnih kartic arhitekture Turing. Usulo se jih je za dober ducat, vse od GTX 1650, 1660, 1660ti, RTX 2060, 2080, 2080 TI in nedavno še nekatere enačica z oznako Super. Poimenovanje v sebi ne skriva resnejše logike. Če si se prebil do te točke, že tako poznaš moje mnenje. Glavna razlika med obema je zgolj v tensor jedrih, ki jih RTX kartice uporabljajo za ti. Ray Tracing (po Nvidiinih besedah novi večji premik na področju igričarske industrije (Physics khm, khm)), GTX pa so zanje prikrajšane.

Če si pred nakupom grafične kartice in ne veš kaj kupiti, si definitivno na pravem mestu!

Vstopna grafična rešitev

Možnosti: RX 560 4GB/2GB, GT 1030 2gb(DDR3/GDDR5)

+ hitrejša od GT 1030, tekoče igranje na 1920×1080, 4GB GDDR5 pomnilnika, primerna za starejše napajalnike
– višja poraba od GT 1030, kompromisi pri grafičnih nastavitvah v igrah, neprimerna za 144Hz

RX 560 je med nami že lep čas, natančneje, nekaj več kot dve leti. Kljub starosti v najnižjem segmentu še zmeraj ponuja najboljšo vrednost za zahtevan denar – z izjemo rabljenih grafičnih kartic. A kartice tega cenovnega razreda s sabo vedno prinesejo kopico kompromisov, zlasti če nisi navdušen zgolj nad eŠportnimi naslovi, saj bo za tekočo igralno izkušnjo potreben potop nastavitev. Zaradi nizke porabe je RX 560 primerna tudi za sisteme s starejšimi napajalniki, kot nadgradnja katere izmed kartic prejšnjih generacij. Velikost jo naredi primerno za manjša ohišja, vsi ljubitelji pasivnih sistemov pa jo lahko najdete tudi v pasivno hlajeni enačici.

Kartica množic (do 200€)

Možnosti: RX 570 4/8GB, RX 580 4/8GB, GTX 1060 3/6GB, GTX 1650

+ hitrejša od RX 470, odlična cena, ravno pravšnja količina video spomina za 1920×1080
– slabše hlajenje od RX 580, navijalski potencial je bor, nekoliko večja poraba od GTX 1060

Med vsemi naštetimi karticami za denar zdaleč največ ponuja RX 570 4GB. RX 570 8GB sicer ne zaostane veliko, a dodatna količina pomnilnika v celoti preprosto ne zadosti višji cenovni postavki, pa tudi 4GB za 1920×1080 še vedno zadostuje. Odlično se obnese pri poganjanju iger v FHD in redki so naslovi, kjer bo potrebno občutno prilagajanje nastavitev.

Pravi srednji rang (pod 300€)

Možnosti: GTX 1660 TI, GTX 1660, GTX 1060, RX 580 4/8GB, RX 590, Vega 56

AMD Vega 56

+ hitrejša od vseh preostalih, dobiti jo je mogoče že za 250€, 8GB HBM2 grafičnega pomnilnika, primerna za 1440p, surova moč
– višja poraba, terja zmogljiv napajalnik, toplejša.

Vega 56 je tič s precej zapleteno zgodbo, ki je le redko ogledala notranjost gejmerskih sistemov. Izšla je namreč v času kriptomanije in bila zaradi surove zmogljivosti med kriptokopalci izjemno zaželena. Kakorkoli, situacija se je v zadnjem letu obrnila in nekdaj prestižna kartica AMD-jeve linije se na policah trgovin prodaja že za 250€ ali manj. V kolikor jo uspeš izvohati za to ceno, je preprosto za razred boljša kartica od GTX 1660 TI, a v račun moraš vzeti višjo porabo in glasnost.

Nvidia GTX 1660 TI

+ sveža, nizka poraba, 6GB GDDR6 pomnilnika, v igrah se približa RTX 2060 in občasno doseže GTX 1070, načeloma tiha
– silno potenja na 1440p, neumno poimenovanje

Tako je za večino bolj logična izbira GTX 1660 TI, ki bo s svojim imenom zmedla vsaj ducat potencialnih kupcev. Za dobrih 300€ po zmogljivosti skorajda doseže GTX 1070 in RTX 2060, a je za odtenek prekratka. Razlog za nižjo ceno tiči v manjku tensor jeder in posledično nepodprtosti ray tracinga na strojnem nivoju. A ker vemo, da ray tracing v trenutnem stanju ni opevana in nujna pridobitev, ji tega ne gre šteti v škodo.

Zmogljiva izbira (300€+)

Možnosti: RTX 2060/Super, RTX 2070/Super, RTX 2080/Super, Vega64, Radeon RX 5700/XT

Nvidia RTX 2060

+ vstopna kartica za napredno senčenje, poraba, omogoča 1440p, solidna cena
– zaradi manjka zmogljivost je efekt ray tracinga precej klavern

RTX 2060 je praktično edina kartica iz celotne RTX serije, ki je za manj denarja ponudila večjo zmogljivost od svojih predhodnikov. Gre za izjemno zmogljivo grafično kartico, ki pa ima zgolj eno slabost, v zahtevnejših naslovih ji za RayTracing zmanjka nekaj dodatne zmogljivosti, zaradi česar je uporaba okrnjena. Kljub temu za 25% nižjo ceno ponuja zmogljivost skorajda na ravni dražje RTX 2070. Kot je že v navadi ima 6GB GDDR6 grafičnega pomnilnika, kar je 2GB manj od RTX 2070 in RTX 2080, a še zmeraj dovolj za gladko igralno izkušnjo na do 1440p.

Nvidia RTX 2070

+ dobra zmogljivost, ki pa ne predstavlja nadgradnje za uporabnike GTX 1080, poraba, ray tracing je užiten,
– cena, zmogljivost napram predhodnika

Druga priporočena kartica je RTX 2070, ki sem jo postavil pred RTX 2060 Super. Cenejši primerki RTX 2070 se močno približajo cenovni postavki RTX 2060 Super in iz tega vidika v RTX 2060 Super ne vidim dostojne zamenjave. Sama zmogljivost je neokrnjena in RTX 2070 dejansko omogoča poganjanje peščice naslovov, ki podpirajo ray tracing.

AMD Radeon RX 5700/XT

+ za denar ponuja veliko, v veliko igrah preseže RTX 2070, pripadajoče tehnologije, 8GB GDDR6
– izogni se referenčnim primerkom, strojna podpora za napredno senčenje

Kakorkoli, nedavno izšli Radeon RX 5700/XT za enako ceno ponudita še nekaj dodatne zmogljivosti, ampak na strojnem nivoju ne omogočata uporabo ray tracinga. K sreči so nedavno na trg prišle kartice partnerjev in vroče in glasne referenčne primerke poslale na smetišče zgodovine. Kartica med vsemi konkurenti ponuja največ za zastavljeno ceno in čeravno je zmogljivost nesporna, so sovpadajoči elementi nekoliko manj. Na spletu lahko opaziš kupček pritožb čez same gonilnike, težave bodo najbrž odpravljene še pred pričetkom jeseni.

Denarnica ali RTX 2080 TI?

Možnosti: RTX 2080 TI?

+ prva prava 4k kartica, zmogljivost, 11GB GDDR6 pomnilnika, ni igre, ki ji ne bi bila kos
– cena, cena, cena

Nesporno najzmogljivejša grafična kartica na trgu, za katero boš odštel povprečno mesečno plačo v Sloveniji. Žal gre za nišni produkt, ki si ga bodo omislili zgolj najbolj zavzeti privrženci in tisti, ki resnično “potrebujejo” kartico, ki je sposobna samozavestno prebaviti 4k naslove.

DiRT Rally trenutno povsem brezplačen!

0

Če ste si zaželeli ene res poštene reli dirkačine, potem imate danes srečo. Založnik Codemasters namreč ponuja svojo odlično igro DiRT Rally popolnoma brezplačno.

Da smo si na jasnem, tu ne gre za nek omejeni časovni preizkus ali pa demo verzijo, ampak boste igro obdržali za vedno v svoji Steam knjižnici.

Igro vam tokrat časti spletna stran Humble Bundle, za svojo kopijo pa si morate samo ustvariti račun na njihovi strani ter se naročiti na njihov “Newsletter”. Nato samo kliknete ogromni gumb “Get the Game” in v svoj e-poštni nabiralnik boste prejeli kodo, ki jo nato registrirate na Steamu.

DiRT Rally je izšel leta 2015, a si je hitro nabral oboževalsko bazo. Razvijalci so mu celo dodali VR način in po mnenju mnogih gre za najboljšo dirkačino, ki jo lahko izkusite v virtualni realnosti.

Ponudba je veljavna še dobra dva dni, tako da se splača pohiteti in si rezervirati svojo kopijo.

Oboževalec pred poljsko ambasado pustil zahvalo za igro The Witcher

0

Vsi imamo Witcherja kajne? Tretji del je povsem obnorel igričarsko skupnost in razvijalca CD Projekt RED postavil na najvišjo stopničko.

Vendar popularnost Witcherja ne gre samo na račun visoke kvalitete izdelkov, ampak je veliko vlogo pri temu igral tudi poljski razvijalec CD Projekt RED. Ta je izdal trojko v času, ko je PC trg vse napore vlagal v čim večjo zaščito iger proti piratiziranju, ki so mnogokrat nategnile ravno legalnega kupca. CDPR pa je svoj naslov izdal praktično brez zaščite in se iz nadležnega DRM-ja celo ponorčeval v svoji igri.

Še več, za The Witcher 3 so izdali 16 povsem brezplačnih DLC-jev ter dva poštena dodatka, ki sta igralno izkušnjo še razširila. Da, The Witcher je postalo v zvezde kovano ime in tretji del se še vedno dobro prodaja. Razvijalec je namreč pred kratkim oznanil, da se je v prvi polovici 2019 prodalo več kopij The Witcher 3 igre kot pa lani.

Zaradi vseh teh potez si je serija nabrala bogato oboževalsko bazo, ki pa je očitno tudi zahvalna. Eden od navdušencev je včeraj pred poljsko ambasado v ZDA obesil znak, kjer se je zahvalil Poljski za The Witcher igre. Zadeva je bila všeč tudi predstavnikom ambasade, saj so zahvalo delili preko Twitterja.

The Witcher je tako očitno popularen tako kot na začetku in zadeva bo zagotovo kmalu dobila nove oboževalce, ko bo proti koncu izšla nova serija na Netflixu. Serija ne bo osnovana na igri ampak knjigah, ki se v določenih podrobnostih razlikuje od igre, na primer v Geraltovem odnosu do brade ter nošenja srebrnega meča na konju in ne na hrbtu.

Strategije se vračajo! The Settlers dobil nov igralni posnetek

1

Pred ljubitelji strategij so lepši časi. Ta žanr je v zadnjih letih praktično izumrl, a se sedaj vrača, pa čeprav v omejeni obliki. Tako se bomo lahko kmalu zabavali ob igri Age of Empires 2 Definitive Edition, enkrat v prihodnosti pa nas čaka še Age of Empires 4.

Vendar ni Microsoft edini, ki bo obudil svoje licence, saj se je v to smer podal tudi francoski Ubisoft s svojo serijo The Settlers. Ta je svoj zadnji del dobila leta 2010 v obliki The Settlers Online, sedaj pa nas čaka polnopravna obuditev serije.

Novi del se bo imenoval preprosto The Settlers, zgrajen pa bo na pogonu Snowdrop Engine.

Zopet bomo morali skrbeti za ekonomijo ter vojskovanje, vse skupaj pa bo zabarvano v privlačno podobo. Settlerji nikoli niso bili pretirano krvavi in serija je vedno več poudarka dajala na pametno grajenje in postopno dviganje svojega naselja.

Razvijalci obljubljajo, da nas čaka vsa magija predhodnikov, vključena pa naj bi bila tudi zanimiva in emotivna štorija. Kampanjo in stranske misije bomo lahko preigrali samotarsko ali pa sodelovalno s še enim prijateljem.

The Settlers še nima točno napovedanega datuma izida, vemo samo, da prihaja v 2020 za PC. Spodaj si lahko ogledate novi igralni posnetek, ki je sicer v nemščini (pač sejem Gamescom), a vsebuje angleške podnapise.

Odlični igri Celeste in Inside trenutno brezplačni na Epic Games trgovini

0

Epic Games nadaljuje z obdarovanjem in klicanjem uporabnikov na svojo trgovino. Kot vsak teden, so tudi za tega pripravili novi brezplačni igri, ti pa prihajajo iz indie hlevov.

Prva je Inside, spočel pa jo je studio Playdead, ki se je igričarjem priljubil predvsem zaradi svojega naslova Limbo. Inside na svojega slavnega predhodnika precej spominja, le da ima močno bolj nagrajeno grafično podobo. Gre za temen sprehod skozi korporacijski svet, kjer nadzorujemo uslužbence in preko njih odklepamo pot naprej. Zadeva je preprosto slastna, vsebuje pa tudi odlični konec. Pridobite si jo lahko tukaj.

Celeste je še ena odlična igra, vendar se od Inside precej razlikuje. Grafična podoba spominja na retro paltformščine iz njega dni, odlikuje pa jo težavnost in genialno zasnovane stopnje. Svojo različico si pridobite tule.

Naslednji teden nam bo Epic Games zopet poklonil dve novi igri in sicer bosta to Abzu ter The End Is Nigh.

Greedfall dobil nov igralni posnetek, ki kaže na lepo zmes iger The Witcher 3 in Dragon Age

0

Tretjeosebnih RPG iger trenutno hudo primanjkuje in igralci so zato toliko bolj navdušeni nad vsako novost, ki kaže vsaj nekaj potenciala.

Greedfall je ena teh iger, izdeluje pa jo razvijalec Spiders. Ta je izdal že nekaj RPG-jev kot so denimo Mars: War Logs in The Technomancer, a noben od teh naslovov nas ni ravno odpihnil.

A Greedfall zaenkrat navdušuje. Dogaja se v 17. stoletju in zadeva precej spominja na priznani igri The Witcher 3 ter Dragon Age. Čakajo nas zanimivi karakterji in romance ter ogromno domišljijskih pošastkov v odprtemu svetu, ki pa ga bodo ločili nalagalani zasloni.

Bojevanje zgleda tipično tretjeosebno sekanje, vendar bomo lahko med zamahovanjem z meči igro zapavzirali in taktično razmislili o naslednji potezi. Prav tako bo Greedfall omogočal nekaj skrivanja, tako da ne bo treba ravno pri vsakemu obračunu prelivati hektolitre krvi.

Smo omenili, da bo naš karakter lahko iskal sledi, tako kot je to v obarvanemu pogledu delal Geralt?

Upamo, da se zmes dveh iger posreči in da nam Spiders končno dostavi res kvaliteten RPG naslov. Mi se za svojo opisovalsko kopijo že potegujemo, igra pa uradno izide 10. septembra.

Spodaj vas čaka novi igralni posnetek, ki prikaže skoraj 15 minut novih pustolovščin. Zadeva izgleda impresivno, le plašč karakterja je malce čudno animiran in izgleda, kot bi tekel pri manjših sličicah na sekundo.

Pokémon Masters izšel na mobilnih napravah in je naravnost prepojen z mikrotransakcijami

0

Kadar se kjerkoli pojavi nov Pokémon izdelek, se takoj odzovejo njegovi oboževalci in v hordah takoj navalijo na najnovejši naslov. Včeraj je izšel Pokémon Masters, vendar samo za mobilne naprave.

Ker gre za iOS in Android igro, je ta seveda brezplačna. In je seveda naravnost prepojena z nadležnimi mikrotransakcijami in drugimi mehanikami, ki bi od uporabnika radi izvabile čim večje število denarcev.

Masters ima precej zanimivo premiso, saj je tokrat fokus na trenerjih in ne na pisanih in domišljijskih živalicah. Povežemo se lahko v ekipo s še dvema drugima trenerjema in skupaj s Pokémoni se nato lahko podamo v bitke.

Vse lepo in prav, če se ne bi tu pojavile “pay 2 win” mehanike. Glavni problem so različne valute. Eno lahko prislužimo preko igranja kot je to denimo v igri Pokémon GO, kjer nabiramo PokéCoins. A Masters tu naredi veliko razliko.

Pokemon Masters je namreč tipična “gatcha” igra, kar pomeni, da odklepaš nove karakterje z neke vrsto loterijo oziroma “bannerji”. Igra sicer omogoča možnost, da vse karakterje pridobimo brezplačno, ampak kjer je število diamantov, ki jih lahko oseba pridobi zelo omejeno, prav tako pa so možnosti, da dobiš dobrega karakterja zelo nizke. Za dodaten slab priokus pa so poskrbeli s tem, da se diamanti delijo na navadne ter “plačane”.

Plačani diamanti so tisti, ki jih uporabnik pridobi z uporabo pravega denarja. Ti posebni diamanti igralcu omogočajo, da dnevno enkrat vrže kocke za želen karakter 3x ceneje, kot je cena z navadnimi karakterji. Navadno “gatcha” igre svoje zveste igralce nadgradijo tako, da ob začetku igre ter ob posebnih dogodkih ponudijo “multi-scout”, kjer je zagotovljen vsaj en boljši karakter in tudi igra Pokemon Masters se tega drži – no ja, do NEKE MERE. Igra ti ponuja “one-time-only pull”, kjer si lahko zagotoviš karakter najvišjega ranga, a na žalost za to potrebuješ plačane diamante. Zaradi te poteze je igra prejela že ogromno slabih kritik na spletu in zanimivo bo videti, kako se bo Nintendo odzval.

Prve slike iz novega Resident Evil naslova

0

Serija Resident Evil je v zadnjih dveh delih, torej Resident Evil VII ter Resident Evil 2 Remake, zopet pridobila zaupanje svojih privržencev in obudila nekoliko zamrli trg grozljivščin.

Igralcem se je tudi priljubil založnik Capcom, zato vsi upamo in molimo, da nadaljujemo s takšnim tempom kvalitete. Da je naslednji RE naslov v izdelavi je povsem jasno, ni pa še znano, ali bo šlo za neposredno nadaljevanje v obliki osmice ali pa za še eno predelavo kot je Resident Evil 3 Nemesis Remake.

Glede na zadnje slike je očitno, da se ne bo izpolnila nobena od teh napovedi. Novi Resident Evil naj bi nosil podnaslov Project Resistance in slike namigujejo, da se bo šlo za povsem samostojen naslov.

Zadeva definitivno izgleda kot nekakšna sodelovalna večigralska pustolovščina, kjer bomo lahko prevzeli vlogo enega od štirih karakterjev in se podali na eliminacijo zombijev.

Ali se bo zadeva igrala kot nekakšna varianta Left 4 Dead, bomo videli na sejmu TGS 2019, ta pa se bo odvil 9. septembra.

Postavljena je tudi uradna stran, ki pa zaenkrat ne pove skoraj ničesar.

Total War: Warhammer II bo dobil nov DLC

0

Total War: Warhammer II bo dobil novo DLC imenovan Hunter & the Beast, ki bo izšla 11. septembra.

V džungli novega sveta bomo dobili novo cesarstvo in templje kuščarjevih bogov. Poleg tega bo Hunter & the Beast predstavil dva nova legendarna gospodarja za raso kučarjev, oba bosta imela posebno frakcijo in kampanjo ter seveda nove enote, s katerimi se bomo podali v nepozaben boj.

Dobili bomo tudi brezplačno vsebino in ena od njih bo nov legendaren gospodar in posodobitev za stari svet.

Če še nikoli niste igrali nobene Total War igre lahko povemo, da gre za strateško igro, ki se večinoma osredotoča na borbo in taktiziranje ter zasedanje velikanskega sveta. Več si lahko preberete v naši uradni recenziji.

Zadnji napovednik za NBA 2K20 izgleda kot nagnusna reklama za casino

0

Serija športnih iger NBA 2K založnika 2K je ena bolj žalostnih zgodb v igričarski industriji. Ta simulacije košarke me je od začetka navdušila in je bila ena redkih športnih iger, katere sem se veselil vsako leto znova.

Vendar pa je založnik 2K zavohal dobiček v obliki mikrotransakcij in NBA 2K se je zlagoma spremenil v neko različico mobilne igre, za katero pa morate plačati polno ceno.

Vsako leto je bilo huje in če so bile prej mikrotransakcije prisotne, niso bile ravno oglaševane. NBA 2K20 je očitno povsem drugačen. Založnik je hazardiranje na polno objel, česar se ne sramujejo niti v napovednikih. Novi včerajšnji video tako spominja na nek oglas za casino in ne za videoigre in zadeva je preprosto nagnusna.

Napovednik prikaže vrsto mikrotransakcij, “loot boxov” in mehanike odpiranja skupkov kart. Potem so na kameri neki lažni igralci, ki povsem navdušeno vrtijo rulete in vzklikajo nad virtualnimi dobički.

Kot rečeno, zadeva je naravnost nagnusna in človek skoraj ne verjame, da se gre za uradni napovednik. To kaže tudi razmerje všečkov, saj napovednik trenutno drži 122 palcev navzgor in kar 10.000 palcev navzdol.

A 2K se verjetno ne sekira, ker se bo zadeva še vedno prodajala za med. Žalostno.

Najbolj pričakovane igre – September 2019 | PC, XOne, PS4, Switch

V lestvici najbolj pričakovanih iger si vsak mesec ogledamo nekaj najbolj pričakovanih iger v prihajajočem mesecu. September je tu in po kratkem predahu smo pripravili vpogled v nekatere izmed najbolj interesantnih prihajajočih iger. Pred sabo imamo kar nekaj zelo obetavnih naslovov, za več informacij pa kliknite na video.

Xiaomi bo izdal World of Warcraft obarvane telefone – pripravljajo morda WoW igro za telefone?

0

Mobilne igre so resen biznis. Morda ne ponujajo ravno globoke igričarske izkušnje, kjer bi gledali neko zanimivo štorijo, a to niti ni poanta. Gre za služenje ogromne količine denarcev preko mikrotransakcij in zato ni nič čudnega, da je razvijalcem ta trg postal hudo zanimiv.

Včeraj smo pisali, da ima očitno razvijalec Riot velike načrte glede predelave svoje hudo popularne igre League of Legends za mobilne telefone, enako pa razmišlja tudi Blizzard.

Ta je njega dni že napovedal Diablo Immortal za telefone in si s tem pridobil velik gnev igričarske skupnosti. Sedaj je stopil v malce lepšo luč, saj trenutno nedavni izdani World of Warcraft Classic kraljuje Twitch lestvicam, zanimivo pa je, da bo morda zaživel še kje drugje, kot pa samo na PC-ju.

Včeraj je namreč podjetje Xiaomi razkrilo, da sta stopila skupaj z Blizzardom in tako nas čakata dva različno obarvana Redmi Note 8 Pro telefona, ki bosta nosila značilne World of Warcraft barve. Privoščili si boste lahko mobilnik, ki bo nosil barvno paleto Horde ali pa Allianca, zadeva pa bo stopila v prodajo že danes, žal samo na Kitajskem.

To seveda ni ravno pokazatelj, da bomo sedaj kar naenkrat dobili World of Warcraft za telefone. Vendar pa je tu vseeno nekaj namigov.

Blizzard je že izjavil, da bodo vse njihove popularne franšize dobile neko mobilno različico. Poleg tega je Redmi Note 8 Pro igričarski telefon, Xiaomi pa je na svoji uradni Weibo strani spraševal igralce, na kateremu strežniku nameravajo igrati, zraven pa je prilepil še sliko Night Elfa.

Morda najbolj zanimivo pa je dejstvo, da je Blizzard včeraj stopil v tožbo proti kitajskemu igralcu Sina Games, saj je ta z igro Glorious Sage praktično popolnoma skopiral igro World of Warcraft. Morda je tožba posledica dejstva, da namerava Blizzard izdati prav svoj mobilni Warcraft in na temu področju ne želi konkurence?

Fortnite – razvijalec Epic zaradi pritožb igralcev povrnil spremenjeni sistem grajenja

6

Včeraj smo pisali o spremembah na področju grajenja, ki jih je razvijalec Epic vpeljal v igro Fortnite v posodobitvi 10.20.

Majhna sprememba, kjer se je povečal čas gradnje iz 0.05 na 0.15 je razburil ogromno igralcev in igralci so razvijalca pozivali, da naj povrne stari sistem ali pa se bo zgodil masoven odhod od igre. Čeprav je Epic najprej trdno zagovarjal svoje spremembe, saj je pritisku vendarle uklonil. Nič presenetljivega torej, saj se je enako zgodilo s spremembami na področju robota BRUTE.

Epic je spremembe oznanil na svojemu blog zapisu in igralci bodo lahko spet brezskrbno izvajali “90s” in “Waterfalle”. Prvotne spremembe so bile narejene zato, da bi postalo bojno polje bolj izenačeno za vse igralce, tudi za tiste, ki imajo višjo latenco. Vendar je skupnost zagnala dovolj velik krik, da je Epic hitro preklical spremembe.

Morda je razlog za to tudi dejstvo, da so igralci dejansko zapuščali igro, Fortnite pa trenutno na Twitchu ne potrebuje dodatnih udarcev, saj glede na gledanost močno zaostaja za nedavno izdanim World of Warcraft Classic.

So vam spremembe všeč? Pokažite svojo spretnost na našemu Fortnite turnirju Gaming brez izgovorov #4, za katerega že zbiramo prijave!

Metal Gear Solid 4 lahko igrate na PC-ju v 4K ločljivosti

0

Žal pa ne preko uradne predelave, saj založnik Konami raje dela vse drugo kot pa dostavlja kvalitetne igre. K sreči je tu kopica programerjev, ki v prostemu času delajo na emulatorju RPCS3 in ta poskuša omogočiti igranje vseh PlayStation 3 iger direktno na PC-ju.

RPCS3 je začel pridobivati na optimiziranosti in sedaj lahko končno poganja tudi bolj zahtevne igre kot je denimo Metal Gear Solid 4. Ta špil nikoli ni izšel na računalnikih in pravo veselje ga je videti, da je igran tako, kot bi moral biti že na začetku.

Kanal BSoD Gaming je tako včeraj prikazal igranje Metal Gear Solida na 4K ločljivosti, z odklenjenimi sličicami na sekundo. Žal emulator še ni popolnoma optimiziran, a igro je lahko poganjal pri skorajda stabilnih 30 sličicah na sekundo, medtem ko so vmesne sekvence tekle pri 60 fps. Prav tako igra ne vsebuje skorajda nobenih grafičnih napak ali pa hroščev in izgleda naravnost čudovito.

Zavedajte se, da za takšno poganjanje potrebujete močan računalnik. BSoD je za igranje uporabil procesor i7 8700k pri 5.0Ghz, 16 GB pomnilnika ter grafično kartico NVIDIA GTX 1080Ti.

Če imate dovolj močan mlinček, si lahko emulator prenesete iz sledeče povezave, običajni igralci pa raje počakajte še par mesecev, saj glede na stopnjo napredka lahko kmalu pričakujemo optimiziranost, kjer bomo lahko Metal Gear Solid 4 poganjali tudi na šibkejših konfiguracijah.

Joker dobil še zadnji napovednik

0

Novo napovedani film Joker me osebno že navdušuje od prvega napovednika. Razlog za to je, da mi je karakter Jokerja hudo zanimiv – tako v Arkham igrah, kot tudi v filmski franšizi The Dark Knight.

Klovnasti psihopat je morda malce izgubil na svoji kvaliteti v zadnjemu filmu Suicide Squad, vendar zna nazaj dobiti svojo prepoznavnost v filmu Joker, kjer bo glavno vlogo prevzel igralec Joaquin Phoenix.

Ta je morda malce nenavadna izbira za to vlogo, vendar je treba reči, da po napovednikih izgleda kot naročen za igranje psihopata. Joaquin je v intervjuju povedal, da je za vlogo izgubil 22 kilogramov, poleg tega pa je študiral smejanje manično depresivnih ljudi.

To se v zadnjemu napovedniku vsekakor pozna. Joker nas bo odpeljal v temni svet, kjer nevarnost tiči na vsakemu koraku. Jokerjevo pravo ime je Arthur Fleck, ki je podnevi klovn, ponoči pa poskuša postati stand-up komik, ki pa je vedno na napačnemu delu šale.

V videu lahko opazimo tudi Robert De Nira, ki bo igral nekega voditelja TV oddaje, Jokerju pa ni preveč naklonjen in se iz njega tudi ponorčuje. Imamo občutek, da se bo Joker na koncu smejal zadnji.

Zadeva vsekakor izgleda kvalitetno in bo morda tudi vredna Oskarja. Vse bomo videli 4. oktobra, ko film tudi uradno izide, spodaj pa si oglejte zadnji napovednik.

Razvijalec Telltale Games bo zopet oživel

0

Telltale Games je studio, ki je v svojemu sorazmerno kratkemu življenjskemu ciklu spočel kar nekaj zanimivih naslovov. Med njih lahko prištejemo serije The Walking Dead, The Wolf Among Us ter Tales from the Borderlands. Problem je bil, da je razvijalec pod svoje okrilje vzel preveč dragih licenc in ko se špili niso prodajali, je sledil bankrot.

Ta je vse presenetil septembra 2018, ko je podjetje odpustilo praktično vse zaposlene brez prehodnega opozorila in zaprlo svoja vrata.

Telltale bo pa očitno spet vstal od mrtvih. Ime je kupilo podjetje LCG Entertainment, na čelu novo ustanovljenega imena pa bosta veterana igričarske industrije Jamie Ottilie in Brian Waddle.

Novi Telltale bo po novem popolnoma drugačen razvijalec, saj v ekipi ne bo nobenega bivšega zaposlenega, bo pa vsem odpuščenim ponujena možnost vnovičnega sodelovanja. Prav tako Telltale ne bo obdržal licenc vseh iger, ki so si jih v preteklih letih grabežljivo pridobili.

Tako ne pričakujte nadaljevanja The Walking Dead ali pa dejanske igre Stranger Things. Je pa Telltale vendarle obdržal nekaj pravic do iger in med njih lahko prištejemo The Wolf Among Us in Batman franšize. Prav tako so imajo nekaj kataloga licenc, ki so njihova lastnina kot je denimo franšiza Puzzle Agent.

Vseeno pa je treba novi Telltale jemati z rezervo, saj praktično nimajo nobenih izkušenj pri izdelovanju avantur. Razvojna ekipa bo ostala majhna, razvijalec pa pravi, da ne bodo ponavljali napak predhodnika.

Bethesda želi izboljšati delovanje igre Elder Scrolls Online

1

Razvijalci zelo popularnega MMORPG-ja Elder Scrolls Online želijo izboljšati njegovo delovanje.

Bethesda to želi storiti v treh korakih, prvi pa naj bi se začel v zadnji četrtini leta 2019, kjer naj bi izboljšali upravljanje s pomnilnikom, izboljšali naj bi sistem “Looking for Group” in vse spretnosti, ki jih igralci uporabljamo.

V drugem koraku, ki naj bi se zgodil v prvi četrtini leta 2020, naj bi vse popravili s poslušanjem svoje skupnosti in izboljšali optimizacijo ter stabilnost igre.

V tretjem koraku, ki se bo zgodil v drugi četrtini leta 2020 naj bi odpravili še zadnje hrošče in še bolj izboljšali stabilnost in delovanje.

Upajmo, da jim bo vse obljubljeno uspelo in bo  s tem igra delovala še boljše.

Fortnite – igralci razburjeni zaradi nove mehanike grajenja, Ninja razmišlja o stavki

0

Posodobitev 10.20 za igro Fortnite je vpeljala ena spremembo, ki bi se morda zdela nedeljskemu igričarju povsem nepomembna, a igralci so nad njo pošteno razburjeni.

Razvijalec Epic je namreč povečal čas med gradnjo oz. Turbo Buildingom iz 0.05 na 0.15. To se nemara ne zdi veliko, a čas za gradnjo se je tako efektivno povečal za 3x, kar je pošteno razhudilo igralce, ki Fortnite igrajo na pol.profesionalni stopnji.

Epic je pritožbe že uslišal, a pravi, da za spremembami stoji in da imajo za njih dobre razloge. Sprememba gre predvsem na račun “pinga”, saj so imeli igralci z 0 latence prednost pred tistimi, ki igrajo na malce manj močnih povezavah. Tako naj bi igralna izkušnja postala bolj uravnotežena med vsemi igralci, na spremembah pa naj bi v nadaljnje še delali.

Vendar so igralci še vedno močno razburjeni in med krike jeze se je pridružil tudi slavni streamer Ninja. Ta je glede sprememb v nedavnem prenosu na račun razvijalca izrekel nekaj pikrih pripomb:

“Verjemite, tudi če bi vsak streamer in YouTuber nehal delati na Fortnite vsebini, Epic ne bi spremenil ničesar.”

Vendar mu je med prenosom ideja začela postajati čedalje bolj všeč:

“Morali bi ustanoviti zvezo. Če bi se zares skupaj združili v skupinskem DM-u, bi lahko vsi rekli ‘Ne bomo več igrali’. Ne bomo igrali cash cups, ne bomo niti skušali tekmovati. Ne bomo naredili ničesar.”

Na Twitterju je postala popularna označba #RevertTurboBuilding in čeprav je Epic podal uradno izjavo, se igralci še vedno niso pomirili. Zanimivo bi bilo videti, kaj vse bi dosegla prva virtualna stavka in v primeru, da bi bila ta uspešna, če bi se ta v prihodnosti pojavila tudi v drugih sorodnih večigralskih igrah.

Vsi igralci Fortnita lahko sodulujete na našem turnirju in se potegujete za bogate nagrade, klikni me za več info.