🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 135

The Witcher 3 nadgradnja prihaja 14. decembra

Po dveh letih od prve najave bo The Witcher 3 vendarle prejel svojo dolgo pričakovano nadgradnjo, ki je namenjena predvsem PC-jem in konzolam trenutne generacije.

Projekt je dobil nekaj zamude na račun tega, da je poljski razvijalec CD Projekt RED projekt vzel iz rok razvijalca Saber Interactive, uradnega razloga za to pa ni navedel, a baje je bilo to na račun Saberjevih ruskih navez. Kljub zamudam je CDPR vztrajal, da bo olepšani The Witcher 3, ki se bo v ponašal z dolgim nazivom The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition, izšel še letos in včeraj so končno napovedali uradni datum izida, ki se bo zgodil 14. decembra.

Uradna najava je prišla v obliki blog prispevka, v tem pa lahko izvohamo nekaj zanimivih dodatnih informacij. Najbolj slasten je zagotovo podatek, da bo ta nadgradnja za vse obstoječe lastnike igre popolnoma brezplačna, bo pa moč kupiti Complete Edition čisto posebej za konzole trenutne generacije in PC, kasneje celo v fizični izvedbi.

Od nadgradenj lahko pričakujemo predelano vizualno podobo, ki se bo ponašala tudi z ray tracing osvetljevanjem, na konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X pa se boste lahko pozabavali tudi s hitrejšim nalaganjem stopenj in povratnimi učinki, ki so bili namenjeni igralnim ploščkom DualSense. Prav tako bo CDPR v igralno izkušnjo integriral cel kup modifikacij, ki jih je ustvarila skupnost, ni pa želel izdati, kaj točno bo vključil v to zbirko.

Tudi lastniki igre na konzolah prejšnje generacije boste deležni novosti, čeprav se v ray tracingu ne boste mogli zabavati. Čaka nas namreč tudi nekaj nove vsebine, ki jo navdihnila Netflixova serija, tako da se bo Geralt lahko preoblekel v nove oklepe in si nadel nova orožja, nekaterim NPC-jem pa bomo lahko nataknili alternativni izgled. To skoraj zagotovo pomeni, da bomo Geralta lahko preoblikovali v Henryja Cavilla, a morda bo v ponudbo prišel tudi igralec Liam Hemsworth, ki bo v seriji Geraltovo vlogo prevzel v četrti sezoni.

Žal CDPR ni izdal nobenega igralnega napovednika, a na tega ne bo treba dolgo čakati. Razvijalec namreč za naslednji teden pripravlja daljši ogled igranja predelave, v živo pa bo zadevo moč spremljati preko njihovega uradnega Twitch kanala.

Znani kandidati za Igro leta – God of War Ragnarok nabral največ nominacij

0

Čez slab mesec nas čaka tradicionalna podelitev nagrad The Game Awards, ki jo bo tudi letos vodil Geoff Keighley, ta čedalje bolj gledan dogodek pa je včeraj najavil nominacije tistih najboljših iger letošnjika, ki so bile razporejene čel cel kup takšnih in drugačnih kategorij.

Kot pričakovano se bodo letos za tiste glavne nagrade teple tri večje AAA igre, a tudi med to trojico izstopa en kandidat. To je nedavno izdani God of War Ragnarok, ki je nabral kar 10 nominacij, medtem ko je Elden Ring, nabral samo 7 nominacij in si tako drugo mesto deli z igro Horizon Forbidden West, ki prav tako tekmuje v šestih kategorijah. Zanimivo je četrto mesto, saj se na njem nahaja mačja pustolovščina Stray s šestimi nominacijami, 5 kategorij pa si je priboril naslov A Plague Tale: Requiem.

Vse te naštete igre se bodo borile tudi v najbolj pomembni kategoriji, ki se bo ponašala z naslovom “Game of the Year”, naslov te pa si bo poskušal izboriti tudi japonski RPG Xenoblade Chronicles 3.

Letos smo dobili tudi povsem novo kategorijo, imenovano Najboljša adaptacija, tu notri pa se nahajajo franšize, ki so uspešno presedlale v filmski ali televizijski svet, takšnih projektov pa je zadnje leta čedalje več. Sumimo, da bo letos nagrado prejel odlični Arcane, za naslednje leto pa bi že zdaj stave položil na The Last of Us.

Nekaj nominacij je malce bizarnih. V oko bode nominacija Elden Ringa za najboljšo zgodbo, saj ima ta igra nekaj res kvalitetnih igralnih mehanik, a zmedena štorija zagotovo ni vredna opevanja.

Poglejmo si torej vse kategorije in njihove nominirance.

Igra leta

  • A Plague Tale: Requiem (Asobo Studio/Focus Entertainment) 
  • Elden Ring (FromSoftware/Bandai Namco) 
  • God of War Ragnarök (Sony Santa Monica/SIE)
  • Horizon Forbidden West (Guerrilla Games/SIE)
  • Stray (BlueTwelve Studio/Annapurna)
  • Xenoblade Chronicles 3 (Monolith Soft/Nintendo)

Najboljša režija

  • Elden Ring (FromSoftware/Bandai Namco)
  • God of War Ragnarök (Sony Santa Monica/SIE)
  • Horizon Forbidden West (Guerrilla Games/SIE)
  • Immortality (Half Mermaid)
  • Stray (BlueTwelve Studio/Annapurna)

Najboljša zgodba

  • A Plague Tale: Requiem (Asobo Studio/Focus Entertainment) 
  • Elden Ring (FromSoftware/Bandai Namco)
  • God of War Ragnarök (Sony Santa Monica/SIE)
  • Horizon Forbidden West (Guerrilla Games/SIE)
  • Immortality (Half Mermaid)

Najboljša umetnost

  • Elden Ring (FromSoftware/Bandai Namco)
  • God of War Ragnarök (Sony Santa Monica/SIE)
  • Horizon Forbidden West (Guerrilla Games/SIE)
  • Scorn (Ebb Software/Kepler Interactive)
  • Stray (BlueTwelve Studio/Annapurna)

Najboljša glasba

  • Olivier Deriviere, A Plague Tale: Requiem
  • Tsukasa Saitoh, Elden Ring
  • Bear McCreary, God of War Ragnarök
  • Two Feathers, Metal: Hellsinger 
  • Yasunori Mitsuda, Xenoblade Chronicles 3 

Najboljši avdio dizajn

  • Call of Duty: Modern Warfare II (Infinity Ward/Activision)
  • Elden Ring (FromSoftware/Bandai Namco)
  • God of War Ragnarök (Sony Santa Monica/SIE)
  • Gran Turismo 7 (Polyphony/SIE)
  • Horizon Forbidden West (Guerrilla Games/SIE)

Najboljše glasovno podajanje

  • Ashly Burch, Horizon Forbidden West
  • Charlotte McBurney, A Plague Tale: Requiem
  • Christopher Judge, God of War Ragnarök
  • Manon Gage, Immortality
  • Sunny Suljic, God of War Ragnarök

Igre, ki si jih zapomniš

  • A Memoir Blue (Cloisters Interactive/Annapurna)
  • As Dusk Falls (Interior Night/Xbox Game Studios)
  • Citizen Sleeper (Jump Over The Age/Fellow Traveller) 
  • Endling – Extinction is Forever (Herobeat Studios/HandyGames)
  • Hindsight (Team Hindsight/Annapurna)
  • I Was a Teenage Exocolonist (Northway Games/Finji)

Najboljša “živa” igra

  • Apex Legends (Respawn/EA)
  • Destiny 2 (Bungie)
  • Final Fantasy 14 (Square Enix)
  • Fortnite (Epic Games)
  • Genshin Impact (HoYoverse)

Najboljša indie igra

  • Cult of the Lamb (Massive Monster / Devolver Digital)
  • Neon White (Angel Matrix/Annapurna)
  • Sifu (Sloclap)
  • Stray (BlueTwelve Studio/Annapurna)
  • Tunic (Tunic Team/Finji)

Najboljša debitantska indie igra

  • Neon White (Angel Matrix/Annapurna Interactive)
  • Norco (Geography of Robots/Raw Fury)
  • Stray (BlueTwelve Studio/Annapurna)
  • Tunic (Tunic Team/Finji)
  • Vampire Survivors (poncle)

Najboljša podpora skupnosti

  • Apex Legends (Respawn/EA)
  • Destiny 2 (Bungie)
  • Final Fantasy 14 (Square Enix)
  • Fortnite (Epic Games)
  • No Man’s Sky (Hello Games)

Najboljša mobilna igra

  • Apex Legends Mobile (Lightspeed & Quantum/Respawn/EA)
  • Diablo Immortal (Blizzard/NetEase)
  • Genshin Impact (HoYovese)
  • Marvel Snap (Second Dinner Studios/Nuverse)
  • Tower of Fantasy (Hotta Studio/Perfect World/Level Infinite)

Najboljša VR/AR igra

  • After the Fall (Vertigo Games)
  • Among Us VR (Schell Games/InnerSloth)
  • Bonelab (Stress Level Zero)
  • Moss: Book II (Polyarc)
  • Red Matter 2 (Vertical Robot)

Najboljša akcijska igra

  • Bayonetta 3 (Platinum Games/Nintendo)
  • Call of Duty: Modern Warfare II (Infinity Ward/Activision)
  • Neon White (Angel Matrix/Annapurna)
  • Sifu (Sloclap)
  • Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge (Tribute Games/Dotemu) 

Najboljša akcijska avantura

  • A Plague Tale: Requiem (Asobo Studio/Focus Entertainment)
  • God of War Ragnarök (Sony Santa Monica/SIE)
  • Horizon Forbidden West (Guerrilla Games/SIE)
  • Stray (BlueTwelve Studio/Annapurna)
  • Tunic (Tunic Team/Finji)

Najboljši RPG

  • Elden Ring (FromSoftware/Bandai Namco)
  • Live a Live (Square Enix/Nintendo)
  • Pokémon Legends: Arceus (Game Freak/Nintendo/TPCI)
  • Triangle Strategy (Artdink/Square Enix)
  • Xenoblade Chronicles 3 (Monolith Soft/Nintendo)

Najboljša pretepačina

  • DNF Duel (Arc System Works/EIGHTING/NEOPLE/NEXON)
  • JoJo’s Bizarre Adventure: All Star Battle R (CyberConnect 2 Co. Ltd/Bandai Namco) 
  • The King of Fighters XV (SNK/Plaion)
  • MultiVersus (Player First Games/WB Games)
  • Sifu (Sloclap)

Najboljša družinska igra

  • Kirby and the Forgotten Land (HAL Laboratory / Nintendo) 
  • Lego Star Wars: The Skywalker Saga (Traveller’s Tales/WB Games)
  • Mario + Rabbids Sparks of Hope (Ubisoft Milan/Paris/Ubisoft)
  • Nintendo Switch Sports (Nintendo EPD/Nintendo)
  • Splatoon 3 (Nintendo EPD/Nintendo)

Najboljša simulacija/strategija

  • Dune: Spice Wars (Shiro Games/Funcom)
  • Mario + Rabbids Sparks of Hope (Ubisoft Milan/Paris/Ubisoft)
  • Total War: Warhammer 3 (Creative Assembly/Sega)
  • Two Point Campus (Two Point Studios/Sega)
  • Victoria 3 (Paradox Development Studio/Paradox Interactive)

Najboljša športna/dirkalna igra

  • F1 22 (Codemasters/EA Sports)
  • FIFA 23 (EA Vancouver/Romania/EA Sports)
  • NBA 2K23 (Visual Concepts/2K Sports)
  • Gran Turismo 7 (Polyphony Digital/SIE)
  • OlliOlli World (Roll 7/Private Division)

Najboljša večigralska igra

  • Call of Duty: Modern Warfare II (Infinity Ward/Activision)
  • MultiVersus (Player First Games/WB Games)
  • Overwatch 2 (Blizzard)
  • Splatoon 3 (Nintendo EPD/Nintendo)
  • Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge (Tribute Games/Dotemu)

Najbolj pričakovana igra

  • Final Fantasy 14 (Square Enix)
  • Hogwarts Legacy (Avalanche Software/WB Games)
  • Resident Evil 4 (Capcom)
  • Starfield (Bethesda Game Studios/Bethesda)
  • The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom (Nintendo EPD/Nintendo)

Najboljši ustvarjalec vsebine

  • Karl Jacobs
  • Ludwig
  • Nibellion
  • Nobru
  • QTCinderella

Najboljša adaptacija

  • Arcane: League of Legends (Fortiche/Riot Games/Netflix)
  • Cyberpunk: Edgerunners (Studio Trigger/CD Projekt, Netflix) 
  • The Cuphead Show! (Studio MDHR/King Features Syndicate/Netflix)
  • Sonic the Hedgehog 2 (Sega Sammy Group/Paramount Pictures)
  • Uncharted  (PlayStation Productions/Sony Pictures)

Inovacije v dostopnosti

  • As Dusk Falls (Interior Night/Xbox Game Studios)
  • God of War Ragnarök (Sony Santa Monica/SIE)
  • Return to Monkey Island (Terrible Toybox/Devolver Digital)
  • The Last Of Us Part I (Naughty Dog/SIE)
  • The Quarry (Supermassive Games/2K)

Najboljša ešportna igra

  • Counter-Strike: Global Offensive (Valve)
  • Dota 2 (Valve)
  • League of Legends (Riot Games)
  • Rocket League (Psyonix)
  • Valorant (Riot Games)

Najboljši ešportnik

  • Jeong “Chovy” Ji-hoon  (Gen.G, LOL)
  • Lee “Faker” Sang-hyeok (T1, LOL)
  • Finn “karrigan” Andersen ( (FaZe Clan – CS:GO)
  • Oleksandr “s1mple” Kostyliev (Natus Vincere, CS:GO)
  • Jacob “Yay” Whiteaker (Cloud9, Valorant)

Najboljša ešportna ekipa

  • DarkZero Esports (Apex Legends)
  • FaZe Clan (CS:GO)
  • Gen.G (League of Legends)
  • LA Thieves (Call of Duty)
  • LOUD (Valorant)

Najboljši trener v ešportu

  • Andrii “B1ad3” Horodenskyi  (Natus Vincere, CS:GO)
  • Matheus “bzkA” Tarasconi (LOUD, VALORANT)
  • Erik “d00mbr0s” Sandgren (FPX, VALORANT) 
  • Robert “RobbaN” Dahlström (FaZe Clan, CS:GO)
  • Go “Score” Dong-bin (Gen.G, LOL)

Najboljši ešportni dogodek

  • EVO 2022
  • 2022 League of Legends World Championship 
  • PGL Major Antwerp 2022
  • The 2022 Mid-Season Invitational 
  • Valorant Champions 2022 

Podelitev nagrad The Game Awards 2022 se bo odvila 9. decembra ob 1.30 zjutraj, za svoje favorite pa že lahko glasujete in sicer na uradni strani in to vse do 8. decembra. Prenos v živo bomo lahko spremljali na vseh mogočih platformah, povezave do teh pa objavimo, ko bomo bližje dogodku.

Call of Duty Warzone 2.0 prispel na Steam, kjer lahko igro tudi že prednaložite

0

Nekateri še sploh niso do konca preigrali enoigralske kampanje znotraj igre Call of Duty Modern Warfare II, a Activision ne počiva in izid novega CoD poglavja je tako že tik pred vrati. Govorimo o težko pričakovanem naslovu Warzone 2.0, ki bo, tako kot njegov predhodnik, brezplačna veja večigralstva, ki cekine služi preko mikrotranskacij in pričakovanja za nadaljevanje so vsekakor velika.

Prvi Warzone je skozi leta nabral ogromno število privržencev, teh pa bo v nadaljevanju samo še več, saj se je Activision vrnil na platformo Steam, namesto da bi trmasto vztrajal samo na svoji trgovini Battle.net. To bo v igranje pripeljalo še več ljudi in da se strežniki ob zagonu ne bodo povsem zrušili, je založnik na vseh platformah, tako PC-ju kot tudi konzolah, že omogočil prednaložitev datotek, ki vas bodo bolj pripravile na uradni izid, ki se bo zgodil že jutri, 16. novembra.

Če ste na PC-ju, potem vas verjetno najbolj zanima Steam in uradna stran igre je končno zaživela ter vas čaka tukaj. Za prenos vas čaka 23 GB podatkov, seveda pa Activision ne bi bil Activision, če zadeve ne bi malce zakompliciral.

Namreč če imate v tej trgovini nameščeno igro Modern Warfare II, potem imate datoteke Warzona 2.0 že prednaložene, tako vam ni treba skakati za GB dodatne inštalacije. Če te igre nimate, potem si lahko na zgornji povezavi preprosto prenesete Warzone 2.0, vendar pa to ne bo dovolj za igranje. Activision bo namreč malce pred zagonom strežnikom v prenos ponudil še podatke 1. sezone, ki bo tehtala nekaj dodatnih gigabajtov, tako da vas pred zagonom igre in večigralskim streljanjem čaka še nekaj sesanja iz interneta.

Zanimivo je tudi to, da sistemske zahteve napram Modern Warfaru II ostajajo nespremenjene in so dokaj nizke. Minimalno boste potrebovali grafične kartice GTX 960 ali pa RX 470, ki so danes stare že 7 let, a bolj jo boste odnesli, če imate v računalniku vsaj GTX 1060 ali RX 580, ki spet niso neke novejše grafične rešitve, ki bi zase zahtevale tisoče evrov.

Pred igranjem ne pozabite tudi posodobiti svojih NVIDIA grafičnih kartic in na naslednji strani pobrskajte za gonilniki verzije 526.86, ki vsebujejo optimizacije, ki so specifične za Call of Duty. Tudi to ni izbirno, saj brez teh gonilnikov igre ne boste sploh mogli zagnati, Acitivision pa si želi očitno na ta način prihraniti nekaj glavobolov glede jadikovanja igralcev, ki jim igra povzroča težave ravno zaradi morebitnih starodavnih nameščenih gonilnikov.

Kot rečeno, strežniki zaživijo jutri, 16. novembra in sicer točno ob 19.00.

Floodland – tudi v apokalipsi ne gre brez politike

Mesto-gradnja je bila vedno ena izmed mojih najljubših zvrsti, saj sestoji iz nadvse zanimive kombinacije strategije in simulacije. SimCity, Anno (2205, 1800 in 1404 in 1503), Tropico 6, Dawn of Man in Against the Storm so le nekateri izmed naslovov, ki na plano privedejo najboljše elemente tega žanra. Temu dodaj številne manj znane mesto-gradnje, ki se jih drži manj prepoznaven, a kljub temu svojevrsten šarm. Floodland je najnovejša adicija žanru in gre za igro, ki se po nekaterih elementih ločuje od preostanka.

Kako narediti apokalipso zanimivo? Vprašanje, ki ga je leta 1997 postavil Interplay, je prejelo mnogo odgovorov. Večina jih je vsebovalo besedo konflikt v eni ali drugačni obliki. Najširši odgovor je “Vojna. Vojna se nikoli ne spremeni”. Ampak mnogokrat je bilo dokazano, da kljub enostavnemu odgovoru vse ni tako enostavno. Floodland je tako postavljen v fantazijsko simulacijo prihodnosti, kjer sta podnebna kriza in človeška nesposobnost povzročila eksponentno rast vodne gladine. Kopenska masa se je zmanjšala, družba, kot jo poznamo, pa je bila izkoreninjena. Posledično bi sklepal, da dana zmes vsebuje veliko merico nasilja. Ampak Floodland zmore krmariti (skoraj) brez njega in se raje zanaša na politiko in logistiko post apokaliptičnega preživetja.



Razvojna ekipa: Vile Monarch
Založnik: Ravenscourt
Platforme: PC
Steam: Povezava
Datum izida: 15. november 2022
Cena: 29,99 €

Zvrst: Menedžmentska strategija


Linearnost ni vedno nujno slaba

Žal je za razliko od večine mesto-gradenj Floodland precej linearna, narativna zgodba, vezana na poglavja. Sliši se smešno, ampak vsako igranje je zemljevid popolnoma identičen. Razlike se odražajo zgolj v izbiri začetnega klana in naključnih dogodkih, ki se dogajajo tekom igranja. Na začetku igranja tako izbereš enega izmed štirih klanov, s katerim nato začneš svojo bitko za preživetje. Vsak ima svoja prepričanja in bonuse ter slabosti, vse pa se odraža na grafu, ki nosi določeno podobnost z dandanašnjim političnim sistemom.

Izbiraš lahko med enotnostjo/svobodo ter starim/novim svetom. Seveda bi bila verodostojnost postavljena pod vprašaj, če se ne bi na podlagi tega pojavila trenja med drugače mislečimi. Za moje igranje sem tako izbral klan, ki ceni znanost in racionalno razmišljanje, pa tudi red in varnost. Medtem njihova specialnost “Raziskovalci” izboljša iskanje koristnega blaga ali pripadnikov drugih klanov.

Zveni komplicirano, ampak brez skrbi. Enostavno rečeno to povečini pomeni, da boš primoran izbirati odločitve, ki se ujemajo s pogledi tvojega klana. Problemi se pojavijo, ko v svojo civilizacijo v plenicah sprejmeš pripadnike drugih klanov, saj lahko nato kmalu pričakuješ upad reda in porast zločin, v kolikor ne poskrbiš za zadovoljstvo vseh, kar je enostavneje reči, kot storiti.

Igra ponuja tudi prilagodljivo težavnost, s katero lahko izbereš, kako zahtevne so nekatere funkcije, kot je pogostost osnovnih virov ali resnost bolezni. Druga dobra funkcija za Floodland je, da lahko svojim delavcem naročiš, da preiščejo območje, namesto da posamezno klikneš vsak vir.

Viharni oblaki na obzorju

V osnovnem konceptu je samo igranje podobno kot v Against the Storm. Z napredovanjem po razvojnem drevesu odklepaš materiale in zgradbe, katere nato gradiš zraven katerega od skladišč in jim dodeliš ustrezno število delavcev.

Napredovanje je povezano s pomembnim virom, imenovanim »razvojne« točke, ki jih lahko pridobiš z dokončanjem nalog ali preko posebnih dobrin, zbranih v zapuščenih lokacijah, razpršenih po zemljevidu. Nekatere zgradbe lahko raziščeš takoj, vendar je veliko stavb, ki zahtevajo določeno stopnjo razvoja oziroma posebna orodja, preden jih popolnoma izropaš.

Po mojih izkušnjah igranje zlasti v prvih dneh deluje zelo počasi in veliko je izpadov, kjer moraš čakati, da tvoji delavci zberejo ustrezno količino virov za novogradnje. To se dogaja predvsem zato, ker delavci, lenuhi kot so, delajo samo 116 ur na dan, ponoči pa počivajo. Brez možnosti pohitritve dogajanja bi tako vse hitro postalo nedopustno, po zaslugi tega pa je zgolj nadležno.

Večkrat se znajdeš pred precepom, kjer si primoran razrešiti naključno nastalo situacijo z eno od različnih možnosti, kar lahko vpliva na splošno zadovoljstvo enega ali več klanov. To je tudi to, kar daje igranju zanimivo plat naključnosti in dolgoročno zanimivost, saj je preostanek precej enoličen.

Vizualna mavrična poslastica

Način, na katerega se Floodland odraža s celostno umetniško usmeritvijo in estetiko, uspešno ujame vibracije bivanja v pustem in zapuščenem kraju, pomešanem z ostanki preteklih kultur in narave, kar ustreza obdobju po katastrofalnem dogodku.

Kljub bolj mračnim podtonom igre zaradi posledic človeške neumnosti, si ne morem pomagati, da ne bi užival v umetniškem slogu igre in v tem, kako barvita in atmosferična je. Kar je pri Floodlandu najbolj pritegnilo mojo pozornost, je tudi 2D stil karikatur in zgodbenih povzetkov, ki se odlično zliva z 3D celostnim slogom igralne površine.

Gre za značilen umetniški slog, ki se izraža skozi mavrično mešanico toplih barv in resnično prinese določen edinstven čar. Čeprav same ikone uporabniškega vmesnika niso tako nepozabne kot portreti likov, še vedno uspejo prenesti potrebne informacije o tem, kaj vsaka pomeni.

Če grem bolj v uporabniški vmesnik, menim, da morda ni tako natrpan kot pri drugih mesto-gradnjah, kar je dobro v tem, da te ne preobremeni s preveč informacijami na zaslonu. Toda ena manjša težava, ki jo imam glede tega, je, da si osebno želim, da bi bil zavihek »Tehnološki razvoj« nekoliko bolj organiziran.

Glavni zavihek Tehnološki razvoj je lep in čist, toda podzavihki so odrezani in nepregledni in menim, da bi lahko prehod med raznimi tehnološkimi ravnmi prikazali v bolj urejeni razporeditvi. Glede na trenutno ureditev zdi, da je preveč zapravljenega prostora in da bi lahko informacije bolje predstavili in v okno spravili več stvari hkrati.

Pomirjajoče in atmosferično

Kar zadeva zvočni posnetek igre, ima na splošno pomirjujočo ambientalno glasbo, ki je zelo mehka in sproščujoča, zaradi česar sama po sebi žal ni zelo nepozabna, vendar uspe oddajati pomirjujoče vzdušje ob poslušanju, kar se mi zdi primerno z vzdušjem, ki ga igra želi predstaviti igralcu.

Na splošno sem se imel med preigravanjem Floodland imel prijetno, čeprav je prvo izmed mojih več igranj zaradi internih konfliktov klavrno propadlo. Igra vsebuje veliko zanimivih konceptov, problem se pojavi le, da v prvem preigravanju bolj kot ne stalno veš, kaj te čaka v megli.

Razsodba

(+) Prelepa vizualna zasnova
(+) Zanimiva tematika
(+) Poglobljena politična plat
(+) Več kot kompetentna mesto-gradnja
(+/-) Linearna zgodbena struktura
(-) Na čase zelo počasna
(-) Politična neskladnost lahko hitro povzroči propad

Dave Chappelle s svojim kratkim stand-up nastopom zopet razburil internet

0

Dobro znani, če ne že legendarni komik Dave Chappelle je za oddajo Saturday Night Live pripravil nov stand-up naslov in že samo to dejstvo, da se bo pojavil v tej dobro znani ameriški oddaji, je nekatere gledalce pripravilo do pisanja protestnih pisem. Chappelle namreč ni znan samo po svoji komediji, ampak tudi do svojega kontroverznega pogleda na skupnost LGBTQ, iz katere se je že večkrat pošteno ponorčeval in nikoli opravičil.

Zaradi tega je bil celo enkrat napaden na odru, a jo je takrat dobro odnesel, pošteno pa jih je skupil napadalec, katerega so nato morali odpeljati z rešilcem.

Za njegov novi nastop je bilo tako veliko pričakovanj, a začuda je Chappelle povsem ignoriral skupnost LGBTQ. Vseeno brez kontroverzije ni šlo, saj se je tokrat osredotočil na zadnje polemike, ki se tičejo ameriškega raperja Kanye Westa in košarkarja Kyrie Irvinga.

Kanye je zadnje mesece zopet pošteno stopil v oči javnosti, saj se je začel znašati na Židi in tem praktično napovedal vojno. Besede so bile tako ostre, da je partnerstvo z Westom odpovedal Adidas in tega dejstva se je dotaknil tudi Chappelle, saj je po njegovem mnenju ironično, da se nad Westovimi besedami pritožuje podjetje, ki sta ga leta 1930 ustanovila člana nacistične partije.

Chappelle je sicer med nastopom povedal, da nasprotuje antisemitizmu, a hkrati je nato izjavil, da je v Hollywoodu resnično veliko Židov, a da to spet ne pomeni nič. Iluzija, da Židje nadzorujejo industrijo ni nora, je pa noro to dejstvo povedati naglas.

Nato se je dotaknil tudi dogajanja okoli NBA zvezdnika Irvinga, ki je bil iz lige suspendiran, potem ko je na Twitterju objavil povezavo do filma Hebrew to Negroes: Wake Up Black America. Film je kontroverzen na račun svoje teorije, ki pravi, da se holokavst Židov ni nikoli zares zgodil. Kyrie se je kasneje sicer za svojo objavo opravičil, a je za to potreboval kar nekaj časa. NBA mu je nato naložil še vrsto obveznosti, preden bi bil povabljen nazaj v ligo, to pa je Chappella malce pogrelo in izjavil je, da je tu potegnil črto. Priznal je, da so Židje v zgodovini res trpeli, a da ne moreš zaradi tega okriviti temnopoltih Američanov, čemur je sledila bolj kot ne tišina v studiu.

Chappellov monolog je trajal dobrih 15 minut, a to je bilo dovolj, da je internet zagnal vik in krik. Na popularnem forumu Resetera se je razvila 6 strani dolga tema, tiho pa ni niti Twitter. Kritik Adam Feldman je denimo zapisal, da je Chappellov monolog veliko bolj škodljiv od Westovega obnašanja, saj napelje na normalizacijo antisemitskih izjav. Za Westa namreč vsi verjamejo, da je malce trčen v glavo, medtem ko naj bi Chappell vedno govoril premišljene in težke resnice, kar je za oblikovanje javnega mnenja veliko bolj nevarno.

No, vse ni bilo tako resno in naphano s kontroverzijami. Chappelle je bil namreč tudi povezovalec programa in pripravil je en hudo zabaven skeč, ki je v bistvu parodija serije Zmajeva hiša. Skeč obudi spomine na popularno oddajo Chappelle’s Show, pred kamere pa stopijo stari junaki, kot so Silky Johnson, Tyrone Biggums in Rick James, zabavo pa zaključi Larry Targaryen, ki ga odigra raper Ice-T.

Control 2 uradno najavljen

0

Razvijalec Remedy je pred kratkim najavil tisto, kar smo že vsi sumili: Control 2 je v razvoju. Nadaljevanje ene od najbolj popularnih iger leta 2019 bo zopet prišlo kot plod partnerstva z razvijalcem 505 Games, režiser igre Mikael Kasurinen pa je na blog prispevku zapisal, da je to zagotovo najbolj razburljiv projekt, na katerem je kadarkoli delal.

Mikael je enako vlogo nosil že pri prvem delu, za katerega je zapisal, da je z ekipo poskušal razviti nekaj povsem novega, v neznanem svetu, ki ga do tokrat ni poskušal izdelati še noben razvijalec. Tudi nadaljevanje bo šlo v podobno smer in razvijalec bo zopet poskušal izvesti skok v neznano, na tem potovanju pa še ne vedo, kaj vse jih sploh še čaka.

Control 2 je še v konceptni fazi, tako da nas pred izidom čaka še nekaj let programiranja. Je pa Remedy vseeno izvrgel eno risbo, ki prikaže vse tisto, kar bi od nadaljevanja tudi pričakovali: par manjših satelitov in tri trupla, ki so zavezana na neke drogove. Zanimivo je ozadje, saj vidimo pročelje višjih stavb, kar zna pomeniti, da se bo igranje tokrat morda preselilo v bolj odprti svet. To podpira teorijo, da se bo skrivna organizacija FBC podala na teren in da bomo pri raziskovanju teh bizarnih fenomenov plodno sodelovali in ne o njih samo brali iz zapiskov, kakor smo to počeli v originalu.

Finski studio Remedy ima sicer te dni polne roke dela. Najavili so nadaljevanje igre Alan Wake 2, ki naj bi izšlo naslednje leto, prav tako pa delajo na uradnih predelavah legendarnega dvojca iger Max Payne 1 in 2. Poleg tega so zaposleni še z izdelavo večigralskega naslova Codename Condor, ki se bo odvijal v svetu Controla, zdaj pa so najavili še Control 2. Kar veliko projektov za en samcat studio in res nas čudi, da jih do sedaj še ni kupil kakšen večji založnik, a očitno se Finci ne dajo in cenijo svojo neodvisnost, kar jim navsezadnje omogoča tudi prosto izbiro pri razvoju iger.

Hogwarts Legacy dobil obsežni igralni video

Bo razvijalec Avalanche Software preko igre Hogwarts Legacy resnično izpolnil sanje vsakega oboževalca knjig Harryja Potterja in dostavil izkušnjo, v kateri bomo lahko oblikovali povsem svojega čarodeja, tega nato v obsežni Bradavičarski sprehajali med razredi in raziskovali širok in odprt svet, ki na vsakem koraku skriva nekaj novega? Vse to so namreč napovedi igre Hogwarts Legacy in glede na novi igralni napovednik je treba reči, da gre razvijalcu zaenkrat zaupati.

Novi video v obseg traja 45 minut, vendar pa niso vsi kadri vzeti iz igre, saj posnetek vsebuje tudi veliko govoričenja iz strani režiserja Alana Tewa, ki pri Hogwarts Legacy nosi vodilno vlogo.

Igra bo imela dokaj podroben ustvarjalnik lika, ta pa bo omogočal cel kup kombinacij. Lahko bomo sicer izbrali že prednastavljeno entiteto in se z njim takoj podali v igranje ali pa ta igralni lik vzamemo samo za podlogo, nato pa naknadno oblikujemo frizuro, barvo oči in vse tisto, kar od sodobnega ustvarjalnika tudi pričakujemo.

Posnetek nas nato zapelje skozi raziskovanje Bradavičarke, ki je hudo podrobna. Podrobnosti je cel kup in Avalanche je očitno veliko truda vložil v oblikovanje žive okolice, saj se povsod naokoli sprehajajo vaši sošolci in med sabo tudi radi kramljajo, slike so žive in dodajo tisti resnični pečat magične okolice, vsake toliko pa boste naleteli tudi na kakšnega podajalca naloge, ki bi mu prav prišle malce bolj napredne obrazne mimike.

Tew je še navrgel, da bomo med igranjem in nalogami sprejemali veliko odločitev. Te ne bodo pripeljale samo do različnih razpletov nalog, ampak znajo vplivati tudi na razplet glavne zgodbe, to pa bo vplivalo tudi na sam konec. Igralni posnetek se zaključi s treningom bojevanja, s čarobno paličico pa bomo lahko sprožili kar nekaj naprednih urokov, ti pa bodo lahko nasprotnika dvignili v zrak ali pa okoli nas sčarali sfero obrambnega balončka.

Hogwarts Legacy je zaenkrat videti res vznemirljivo, čas izida pa se zlagoma približuje, saj se bomo z igro poigrali že 10. februarja 2023.

Risana serija Dragon Age: Absolution dobila napovednik in datum izida

0

Kdaj bo franšiza Dragon Age dobila nov igralni del se še ne ve, saj je razvijalec BioWare do sedaj samo razkril, da bo četrti del uradno podnaslovljen Dreadwolf, o kakšnemu datumu izida pa ni želel spregovoriti, je pa v zadnji posodobitvi navrgel, da je razvoj napredoval do točke, kjer lahko člani razvojne ekipe preigrajo kampanjo od začetka do konca.

Preden bomo prste stegnili po igranju pa se bomo lahko pozabavali v 1. sezoni risane serije Dragon Age: Absolution, ki je bila prvič napovedana junija, zdaj pa smo dobili bolj obsežen napovednik, ki je izvrgel tudi datum izida.

Serija se bo dogajala znotraj mesta Tevinter, tega pa smo obiskali že tudi v igrah. Zgodba sama ne preseneča, saj se bo dogajanje zopet vrtelo okoli traparij, ki jih zganjajo čarodeji in red Templarjev, ti pa si vedno stojijo na nasprotnih bregovih. Nekomu se je porodila brihtna ideja, da se vrže v nevarno raziskovanje krvave magije, ta pa vedno zahteva svojo ceno, saj se v teh primerih na pomoč prikliče demone, ti pa skoraj vedno lažejo in čarodeja in cel svet spravijo v nepredvidljive nevarnosti.

V središču tega dogajanja bo Miriam, ki bo skupaj s skupino drugih tatov, poskušala ukrasti izjemno dragocen in nevaren artefakt, ki je nastal kot plod pečanja s krvavo magijo. Miriam bo imela svoje težave, ki so se pojavile v njeni preteklosti in jo lovijo tudi med njenim ekstremno zahtevnim roparskim podvigom. Avtorji serije pravijo, da bo Absolution odrasla risana serija, ki se bo bavila z vprašanji glede politike, svobode in pokvarjenosti, ki jo prinese prevelika mogota.

Dragon Age: Absolution izide na Netflixu 9. decembra, na ta dan pa bo na voljo celotna sezona, ki bo sestavljena iz šestih epizod.

Ta akcijska avantura v srednjeveškem svetu z zombiji je plod dela samo dveh ljudi

0

Blight: Survival je ena tistih iger, ki vas očara že z napovednikom. Bolj malo je naslovov, ki bi nas postavili v alternativno verzijo srednjega veka, kjer pa se enkrat za spremembo ne bojujemo proti vitezom, ampak proti masi nemrtvih, ki jih je v ponovno življenje zbudila neka neznana kuga.

Če ste se ob zgornjih besedah morda spomnili na franšizo A Plague Tale, potem imate dobro intuicijo, saj si je Blight zagotovo nekaj idej izposodil iz te Asobove uspešnice. Vizualna podoba je skoraj identična, saj se tudi tukaj barvna paleta kopa v depresivni sivini, to pa vsake toliko prekine samo kakšen pršec krvi in goreča bakla. Vsaj podgan ni. No, vsaj v tem igralnem posnetku jih nismo videli.

Se bo pa Blight igral povsem drugače, saj tole ne bo neka počasna, z vmesnimi sekvencami prežeta enoigralska kampanja, ampak sodelovalna akcijska avantura iz žanra “roguelite”. To pomeni, da bo igra najbrž brutalno težka in da boste morali ob smrti vsako preigravanje začeti od začetka stopnje, ni pa še jasno, kako točno bo narejeno napredovanje skozi igro. V igralnem posnetku sicer lahko vidimo nekaj dokaj realističnega bojevanja proti zombijem, skrivati pa se bo treba tudi pred raznimi razbojniki. Pobrati bo moč cekine in nabrati opremo za kovačenje, tako da predvidevamo, da ob smrti ne bomo ostali povsem praznih rok, ampak bomo vnovično preigravanje vsaj začeli bolje opremljeni.

Zanimivo je tudi to, da na igri dela islandski razvijalec Haenir Studio, tega pa sestavljata samo dva člana: Ulrik in Mads. Glede na vizualno plat bi morda človek pričakoval, da za kaj takšnega potrebuješ veliko večjo ekipo, a živimo v dobi pogona Unreal Engine 5, ki vsebuje toliko funkcij, da ustvarjanje visokoprofilnega naslova s skoraj ništrcem proračuna niso več neke nore sanje.

Kaj vse bo dostavil na koncu Blight: Survival še ni znano, saj igra nima datuma izida. Razvijalec je na Redditu povedal, da se osredotočajo na PvE vsebino in da bi igra najprej izšla na Steamu in naknadno na konzolah. Posodobitve glede razvoja lahko spremljate na Steamu.

Resident Evil 6 je bil predelan v grafično podobo konzole PlayStation 1

0

Medtem, ko založnik Capcom pridno dela na predelavah in grafičnih obnovah starejših delov serije Resident Evil, je šel modder Rustic Games BR v povsem drugo smer. Pod roke je vzel igro Resident Evil 6 in namesto da bi naslovu obnovil osvetlitev ali pa zvišal podrobnost tekstur, je raje zadevo predelal v ostarelo in za nekatere nostalgično podobo konzole PlayStation 1, to pa ustvari sliko, ki je na za gledanje na večjih zaslonih prava muka.

Rustic ni spremenil samo grafične podobe, ampak tudi način igranja, ki se je iz tretjeosebnega pogleda preselil v statične kamere, ki ga krasijo še nerodne kontrole. Ta način igranja je bil pečat prvih delov serije in čeprav je danes kaj takega za igranje testiranje potrpežljivosti, vseeno doda nov nivo groze, saj igralec velikokrat ne vidi, kaj se skriva za naslednjim ovinkom, a postopanje in jadikovanje zombija še kako dobro sliši.

Žal modifikacija ni na voljo za prenos igranje, saj je tole bolj kot ne samo koncept, ki je bil ustvarjen v pogonu Unity. Ni sicer nemogoče, da avtor zadeve enkrat ne bo izdal kot igralni demo – posodobitve lahko ta čas spremljate na njegovem Twitterju.

Resident Evil 6 je eden najbolj pomembnih delov te serije. Capcom je namreč leta 2013 želel igro preseliti v akcijske vode, zaradi česar pa je grozljivost praktično izpuhtela. Resident Evil 6 je zaradi tega postal črna ovca serije, a prodaja je bila kljub temu dobra. Založnik je nato uslišal želje oboževalcev in tako se je sedmi del vrnil svojim koreninam, hkrati pa je s pomočjo prvoosebnega pogleda dostavil nekaj povsem svežega.

WebSummit 2022: Outfit7 med največjimi zmagovalci nagrad AppGallery

0

Huawei je naznanil dobitnike letnih nagrad AppGallery Editors’ Choice Awards 2022 in Grow with Huawei Awards 2022.  Eden največjih zmagovalcev je podjetje s slovenskimi koreninami Outfit7, ki je prejelo kar dve nagradi – za igro My Talking Angela 2 in za najboljšega založnika.

Zmagovalci so bili razglašeni na prestižnem gala dogodku WebSummit 2022 v Lizboni na Portugalskem, ki je privabil več kot 100 udeležencev, vključno z vrhunskimi razvijalci aplikacij, agencijami in ponudniki vsebin. Nagrade obeležujejo najboljše aplikacije in igre, ki so na voljo v trgovini AppGallery, in počastijo poslovne partnerje in ustvarjalce, ki sodelujejo s Huaweiem pri pridobivanju uporabnikov, povečanju prenosov in izboljšanju priložnosti za zaslužek.

Nagrade Editors’ Choice, za katere so glasovale Huaweieve strokovne ekipe urednikov iz držav po vsej Evropi, sestavlja pet kategorij aplikacij in pet kategorij iger. Zmagovalci so izbrani na podlagi njihove inovativnosti, uporabniške izkušnje, kreativnega pripovedovanja zgodb, privlačnega dizajna in dostopnosti. Brez izjeme so aplikacije in igre v zadnjem letu pozitivno izboljšale življenja uporabnikov.

Zmagovalci AppGallery Editors’ Choice Awards za najboljše aplikacije:

  • Najboljša zelena aplikacij – Moovit
  • Najboljša zdravstvena aplikacija – Yazio
  • Najboljša ključna aplikacija – Revolut
  • Najboljša aplikacija za osebno rast – Kahoot!
  • Najbolj priljubljena aplikacija – Smule

Zmagovalci AppGallery Editors’ Choice Awards za najboljše igre:

  • Najboljša družinska in priložnostna igra – My Talking Angela 2
  • Najboljša RPG igra – Summoners War
  • Najbolj priljubljena igra – Infinity Kingdom
  • Najboljša športna igra – Fishing Clash
  • Najboljša strateška igra – Lords Mobile

Najboljše igre in priljubljene aplikacije so uporabnikom na voljo v AppGallery in jim zagotavljajo neskončne ure zabave, izzivov in interakcij. So tudi del temeljev, na katerih Huawei utrjuje svoj položaj tretjega največjega svetovnega mobilnega ekosistema.

Poslovne nagrade

V tem, tretjem letu podeljevanja nagrad, je Huawei dodal več nagrad Grow with Huawei, ki priznavajo poslovne dosežke partnerjev in agencij, ki so sodelovali s podjetjem pri izgradnji uspešnih kampanj in izkoriščajo ključne storitve HMS.

Te vključujejo brskalnik Huawei, iskalnik Petal Search in platformo Huawei Ads, pri čemer je slednji povečal svojo oglaševalsko mrežo za 9-krat in svojo mrežo založnikov za 4-krat, odkar je bila storitev uvedena leta 2020. Kakovosten promet in podatki so središče platforme Huawei Ads, ki je prejela nagrade za svojo predanost zagotavljanju visokokakovostnih kampanj za oglaševalce. Prav tako pa je tudi del Huaweievih rešitev za rast med storitvami, katerih cilj je odpreti nove priložnosti za uporabnike in partnerje znotraj ekosistema HMS.

Zmagovalci nagrad AppGallery Grow with Huawei Awards:

  • Najboljši oglaševalec – Flashscore (Češka); Mediaset Infinity (Italija)
  • Najboljša agencija – Avow (Nemčija); Medijska skupina Havas (Portugalska)
  • Najboljši založnik – Outfit7 Ltd. (Ciper); AppGeneration (Portugalska)
  • Najboljši growth partner – mrge (Nemčija); Admitad (Nemčija); FREE NOW (Nemčija); Zeopark (Poljska); SQUID (Švedska)

»Nagrade AppGallery Editors’ Choice predstavljajo praznovanje zabave, razvedrila in podpore pozitivnemu življenjskemu slogu, ki jo naše najboljše aplikacije in igre vsakodnevno zagotavljajo uporabnikom Huawei,« je povedal Jaime Gonzalo, podpredsednik Huaweievih mobilnih storitev za Evropo. »Prvič smo jih naznanili na dogodku WebSummitu, odličnem forumu za potrditev inovativnosti in ustvarjalnosti, ki ju naši uporabniki najdejo v AppGallery. Prav tako smo lahko prepoznali dosežke naših partnerjev, ki so sodelovali z nami, da bi povečali aktivacijo, monetizacijo in zadrževanje uporabnikov. Ti ne le pomagajo pri ustvarjanju uspešnih delovnih odnosov, ampak spodbujajo tudi izboljšano sodelovanje naših uporabnikov.«

AppGallery, ki je med drugim dostopna tudi na najnovejših Huaweievih telefonih Mate 50 Pro, nova 10 in nova 10 Pro, daje potrošnikom moč izbire, ko ne gre le za aplikacije in igre, ampak tudi za vrsto storitev z dodano vrednostjo. S pomočjo medsebojno povezanega ekosistema mobilnih storitev Huawei (HMS) imajo uporabniki AppGallery brezhibno izkušnjo, ne glede na to, ali uporabljajo napravo ali storitev Huawei, in zato platforma še naprej raste in dosega več kot 580 milijonov aktivnih uporabnikov mesečno po vsem svetu.


Podrobnosti o zmagovalcih nagrad AppGallery Editors’ Choice 2022

ZELENA APLIKACIJA

Zmagovalec: Moovit

Moovit pomaga ljudem, da se po mestu učinkovito in udobno premikajo z uporabo kateregakoli načina prevoza. Zaradi svoje osredotočenosti na prevoz čistejše energije, souporabo električnih vozil in kolesarskih poti je idealen za okoljsko ozaveščene uporabnike po vsem svetu.

Moovit

NAJBOLJŠA ZDRAVSTVENA APLIKACIJA

Zmagovalec: Yazio

Yazio je ena najuspešnejših aplikacij za štetje kalorij in občasno postenje za hujšanje ob ohranjanju zdravega načina življenja.

Yazio

NAJBOLJŠA KLJUČNA APLIKACIJA

Zmagovalec: Revolut

Enostavno upravljanje denarja, vse v eni aplikaciji. Upravljajte svoj proračun, porabite, varčujte, menjajte in pošiljajte denar, uporabljajte svojo kartico na spletu in v trgovini, doma in v tujini, brez skritih stroškov. Revolut je resnično vsestranska aplikacija za izpolnjevanje vaših vsakodnevnih finančnih potreb.

Revolut

NAJBOLJŠA APLIKACIJA ZA OSEBNO RAST

Zmagovalec: Kahoot!

Kahoot! je učna platforma, ki temelji na igrah in prinaša sodelovanje in zabavo vsem vrstam igralcev v šoli, na delovnem mestu ali doma. Igrajte zabavne kvize ali ustvarite svoje kahoote, da odkrijete nekaj koristnega!

Kahoot!

Zmagovalec: Smule

Smule je družbena aplikacija za petje, ki vam omogoča uživanje v milijonih pesmi za karaoke. Povežite se s prijatelji z vsega sveta ali zapojte z vrhunskimi umetniki.

Smule

NAJBOLJŠA DRUŽINSKA IN PRILOŽNOSTNA IGRA

Zmagovalec: My Talking Angela 2

My Talking Angela 2 je igra z virtualnimi hišnimi ljubljenčki o kateri vsi govorijo. Kar dela igro tako zabavno in vznemirljivo, je Angelina čista karizma in smisla za humor. Potem pa so tu še neskončne možnosti garderobe in dekoracije. Pomagajte tej modni mestni mački, da ji v njenem domu nikoli ne bo dolgčas.

My Talking Angela 2

NAJBOLJŠA RPG IGRA

Zmagovalec: Summoners War

Akcijski fantazijski RPG z milijoni igralcev po vsem svetu, s katerimi se lahko pridružite boju. Skočite v vznemirljivi svet Sky Arene in si prislužite dragocene kristale Mana. Prikličite več kot 1000 različnih vrst pošasti, ki vam bodo pomagale doseči končno zmago.

Summoners War

NAJBOLJ PRILJUBLJENA IGRA

Zmagovalec: Infinity Kingdom

Osvojite mesto, odkrijte Neskončnost. Infinity Kingdom je  internetna strateška igra v slogu risanke. Kot iznajdljivi gospodar morate braniti deželo Norheim pred zlobnimi palčki, hkrati pa se zaščititi pred drugimi napadalci!

Infinity Kingdom

NAJBOLJŠA ŠPORTNA IGRA

Zmagovalec: Fishing Clash

Fishing Clash je brezplačna realistična simulacijska igra ribolova, ki združuje najboljše lastnosti ribiških iger za več igralcev: realističnost simulatorjev, tekmovalnost športnih iger in socialni vidik aplikacij za ribolov in lov.

Fishing Clash

NAJBOLJŠA STRATEŠKA IGRA

Zmagovalec: Lords Mobile

Ste pripravljeni na PRAVI boj? Cesar je padel. Potrebujemo pravega junaka, pravega gospodarja, ki lahko združi kraljestva. Rekrutirajte junake in sestavite svojo vojsko v tem čarobnem svetu. Borite se in osvajajte ozemlja, da vzpostavite svoj imperij.

Lords Mobile

Partnerska objava HUAWEI TECHNOLOGIES LJUBLJANA D.O.O.

Naslednje leto prihaja nov Call of Duty, a samo v obliki dodatka za Modern Warfare 2

0

Leto 2023 naj bi bilo za franšizo Call of Duty prelomno, saj naj bi založnik Activision po 17 letih prekinil tradicijo, ki je čisto vsako leto na trg pripeljala povsem frišno in premijsko poglavje franšize.

Activision sicer tega ni nikoli uradno potrdil, a novica je takrat prišla iz strani Bloomberga, ki je zanesljiv vir informacij. Morda pa te niso tokrat držale, saj je založnik v svojem novem finančnem poročilu napovedal tudi nekaj stvari za prihodnost in ena od teh je nova, visokoproračunska igra, ki bo nosila naslov Call of Duty.

Novinar Jason Schreier, originalni avtor novice iz Bloomberga, pa je na Twitterju zapisal, da njegovo prvotno poročilo še vedno drži, saj v 2023 ne bomo dobili povsem novega poglavja, ampak zgolj večjo razširitev za nedavno izdani Modern Warfare 2. Jason sicer pravi, da bo ta dodatek ogromen in da bo na njem delal ločen razvijalec Sledgehammer Games, medtem ko je Modern Warfare 2 ustvaril Infinity Ward. A na koncu je vse skupaj še vedno samo razširitev igre Modern Warfare 2 in ne povsem novo poglavje serije, kot je navrglo finančno poročilo.

Kakorkoli se že obrne nova izdaja, vsebine nam medtem ne bo manjkalo. Modern Warfare 2 je star šele dober teden in Activision se je pred kratkim pohvalil, da je igra porušila rekorde prodaje. Od vseh Call of Dutyjev doslej je letošnja izdaja najhitreje dosegla mejnik 1 milijardo zaslužka, to pa ji je uspelo v pičlih desetih dneh. Pred tem je rekord držal Call of Duty: Black Ops 2, ki je leta 2012 za takšen profit potreboval celih 15 dni.

Activision si za letos še ni do konca napolnil bančnega računa. 16. novembra namreč izide težko pričakovani in brezplačni Call of Duty Warzone 2.0, ki bo s sabo prinesel ogromno nove vsebine, združek F2P igranja in trenutnega pomanjkanja konkretne konkurence pa bo ob izidu zagotovo povzročil večdnevni izpad strežnikov.

Dogodek Gaming POPUP se tokrat seli v Supernovo Rudnik

2

Dogodek Gaming POPUP smo premierno predstavili letos junija in kot vsaka dobra serija, tudi mi za vas pripravljamo drugi del sezone. Karavana igričarske zabave se bo še ta mesec preselila v nakupovalno središče Supernova Rudnik v Ljubljani, za vas pa imamo zopet pester urnik aktivnosti.

Temeljev skupnega druženja ne nameravamo spreminjati, saj želimo ohraniti osnovni smisel takšnega dogodka, ki na prvo mesto zabavo obiskovalcev ob vrhunski igričarski opremi, ki je dostopna čisto vsakemu in to brez, da bi za to moral odšteti kakšen evro.

V nakupovalno središče bomo tako zvlekli cel kup PC-jev, ki nam jih je radodarno priskrbel Lenovo, gre pa za znamko igričarskih računalnikov Legion. Na njih bo prosto moč izvajati zabavo, ki bo vključevala igranje Fortnita in drugih popularnih iger, seveda pa se boste lahko na vsak PC povezali s svojim lastnim računom in se skupaj s prijateljem pozabavali v različici LAN zabave.

Iz konkurence pa bo izstopal en PC. Tega bomo namreč postavili na prav posebno mesto, saj bo v njemu brnela najnovejša grafična kartica RTX 4090, ki požre toliko elektrike, da se bodo v Supernovi najbrž začele ugašati luči. Ta pošastni PC bo namenjen predstavitvi grafično impresivnih iger, tako da boste lahko na prvo roko izkusili vse radosti igranja v ločljivosti 4K.

Zabavali se bomo tudi v VR igranju, ki je stalni spremljevalec vseh naših dogodkov. Plesali bomo v ritmih igre Beat Saber, za bolj umirjeno zabavo pa bo poskrbela igra Kayak VR, v kateri se… No, peljemo s kajakom. Sliši se morda dolgočasno, a igra vsebuje čudovito grafično podobo, ob zamahovanju z vesli pa se kar hitro izriše kakšna kapljica znoja.

VR zabavo bomo preselili tudi v dirkaški svet. V navezi s partnerjem Logitechom in podjetjem UVI se boste lahko usedli za dirkalne simulatorje z udobnim sedežem in z rokami oprijeli napredni volan Logitech G923. Načrtujemo dve takšni postaji, s tem da bo ena od teh okrašena še z dodatkom VR očal, kar stopnjo adrenalina še zviša.

Seveda nismo pozabili tudi na bolj enostavno dnevnosobno zabavo. Na dogodku se boste lahko usedli za igralne ploščke konzol PlayStation 5 in na njih se bo moč preizkusiti v pestrem naboru iger, pa naj bodo to samotarske izkušnje ali pa družabne zabave tipa FIFA 23.

Poskrbljeno bo tudi za vse navdušence nad letalnimi simulatorji. Ste se kdaj spraševali, kako je videti najnovejša letalna simulacija Flight Simulator, če grafiko priviješ do konca in hkrati poskrbiš za dober nadzor? No, ugibanja se lahko tule znebite, saj bo podjetje Thrustmaster na dogodek pripeljalo dve kvalitetni letalni palici, kar bo poskrbelo za verno letalsko izkušnjo.

wortex

Noben dogodek ne more miniti tudi brez prisotnosti vplivnežev. Slikali in rokovali se boste lahko s slovenskim streamerjem Wortexom, na prizorišču pa bo oči nase vlekel tudi popularni hrvaški vplivnež Gallasandalla.

Skratka, zabave ne bo manjkalo, zato si za dva dni zabave rezervirajte 18. in 19. november in nas obiščite v nakupovalnem središču Supernova Rudnik, ki se nahaja na Jurčkovi Cesti 223 v Ljubljani.

Zelo prav bi nam prišel tudi kakšen par pridnih študentskih rok, ki bi bili v zameno za plačilo pripravljeni pomagati pri pripravljanju prostora. Tako boste iz prve roke videli, kaj vse gre v izpeljavo takšnega projekta in kje se lahko kaj tudi zatakne. Več o prijavi na delovno mesto najdete tule.

FIFA bo naslednje leto postala blockchain igra

0

Ločitev EA-ja in nogometne organizacije FIFA bo na virtualnem svetu nogometa pustila hude posledice. Ko je EA mesece nazaj najavil prekinitev skoraj 30-letnega partnerstva, se FIFA ni preveč obremenjevala, predsednik Gianni Infantino pa je maja najavil, da smo lahko brez strahu in da se FIFA naslednje leto vrača in bo edina prava simulacija nogometa, ki se ji bo splačalo nameniti pozornost.

Poznavalci so sicer njegove besede vzeli z veliko mero skepse, saj je praktično nemogoče ustvariti celotno igro v samo enem letu, oziroma jo lahko, ampak bo po vsej verjetnosti kupček govna. Prejšnje FIFE so morda resda skozi leta ponavljale vsebino in igralno niso preveč napredovale, ampak EA je desetletja pilil igralno formulo in na vrhu nogometnega sveta ni ostal po naključju.

Vendar pa je FIFA držala besedo in ne samo, da nam bodo naslednje leto dostavili novo igro, ampak bomo dobili kar štiri naslove, ki pa ne bodo klasični ampak bodo zasnovani okoli Web 3.0 blockchain tehnologije.

Pripravite se za glavobol glede imen, saj nobena od teh iger ne bo tipična simulacija nogometa, ampak se bodo vse šlepale na prihajajoče svetovno prvenstvo v nogometu znotraj Katarja.

Na prvi igri dela razvijalec Altered State Machine, imenuje pa se AI League: FIFA World Cup Qatar 2022 Edition. Gledali bomo tekme 4 vs. 4, trik pa temu je, da igranja med ekipami ne bo nadzoroval igralec, ampak umetna inteligenca. Igralci bodo lahko zgolj predvidevali rezultate in če ji napovejo pravilno, bodo za nagrado dobili virtualne igralce, ki jih bodo nato lahko postavili v svojo četverico izbrancev in jih poslali v naslednjo tekmo.

Naslednja igra je FIFA World Cup Qatar 2022 in the Upland Metaverse. Ne, dejansko tule ni napaka v prevodu, ampak je tole dejanski naslov igre, ki se dogaja znotraj Upland Metaversa, znotraj igre pa bomo nabirali digitalno lastništvo raznih predmetov, lastili pa si bomo lahko znane video posnetke zgodovine nogometa.

Tretji naslov je Matchday Challenge: FIFA World Cup Qatar 2022 Edition, za katero imamo samo informacijo, da bo tile izjemno privlačna družabna igra napovedovanja, ki temelji na nogometnih kartah. Kaj točno to pomeni ne vemo niti mi, ampak verjetno bo neka verzija zbiranja FUT kartic iz prejšnjih EA-jevih naslovov.

Zadnji na tapeti je še FIFA World Cup Qatar 2022 on Phygtl, naslov, ki bo spočet v navezi z mobilno aplikacijo Phygtl, v tej pa bo moč kupiti košček zlate žoge, ki jo bomo lahko gledali na svojem telefonu.

Če vas je karkoli od zgornjega navdušilo, potem vas čaka zelo pestro leto. Za vse tiste, ki pa bi radi bolj klasično nogometno izkušnjo, pa bo prav prišla naslednja nogometna simulacija izpod EA-ja. Ta bo nosila ime EA Sports FC in bo svojo prestavitev ali pa datum izida doživela julija 2023.

Komik Chris Rock bo na Netflixu ustvaril prvi stand-up, ki se bo predvajal v živo

0

Komik in igralec Chris Rock ima za sabo že bogato kariero, ki je vrhunec dosegla letos, ko mu je med podelitvijo Oskarjev kolega Will Smith prisolil zaušnico, ki ga je grdo stala. Chris je v preteklosti spočel že več daljših stand-up naslovov, ki jim poznavalci komedije pravimo “specials”, praktično vsi pa so bili narejeni pod streho založnika HBO-ja.

Chris se je v zadnjih letih, tako kot njegov kolega Dave Chapelle, za proizvajanje nove komedije povezal z Netflixom. Njegov zadnji special Tamborine je izšel leta 2018, zdaj pa bo to partnerstvo proizvedlo nekaj prav posebnega, saj bo njegov naslednji nastop na odru predvajan v živo. To bo tako postala prva vsebina Netflixa, ki bo skočila v svet “streaminga” in kdo ve kaj nas čaka v prihodnosti: morda bo čez leta postal celo konkurenca Twitchu ali YouTubu.

Netflix je začela v zadnjih dveh letih testirati različne zadeve, ki se razširijo izven klasičnega predvajanja filmov in serij. Začeli so delati na svojih igrah in nekatere zadeve že zdaj lahko igramo prek telefonov, poskrbljeno pa je bilo tudi za razne interaktivne zadeve tipa kvizi, ki jih lahko nadzorujemo preko preprostega daljinca.

Skok v predvajanje vsebine v živo je samo še en način, s katerim želijo držati korak s konkurenco. Te je zdaj več kot kadarkoli prej in vsebujejo že svoje dogodke v živo. Apple TV+ denimo v živo predvaja bejzbol, Peacock predvaja angleško nogometno ligo, a vse se ne vrti samo okoli športa. Disney+ je denimo letos v živo predvajal podelitev Oskarjev, v živo pa bo predvajal celotno sezono šova Dancing with the Stars.

Ime novega stand-upa še ni znano, vemo samo, da ga bo Netflix predvajal v začetku leta 2023.

Serija The Witcher: Blood Origin dobila nov dražilnik in datum izida

0

Novica, da igralec Henry Cavill zapušča serijo The Witcher, še vedno odzvanja v srcih vseh oboževalcev tega fantazijskega sveta, ki si ga je zamislil poljski pisec Andrzej Sapkowski in ga je do tiste res prave prepoznavnosti pripeljal razvijalec CD Projekt RED. Odhod igralca je vrgel senco dvoma na prihodnost franšize, ki bo naslednje leto dobila 3. sezono, s tem da že druga gledalcev ni ravno očarala.

Vendar zdaj je kar je in Netflix ladje ne more več obrniti, saj je v franšizo The Witcher vložil ogromno financ in to je v bistvu njihov edini visokoproračunski konkurent, ki se namerava postaviti po robu Amazonu, ki kuje naslednjo sezono serije Gospodar prstanov in HBO-ju, ki nam bo čez dve leti pripeljal nadaljevanje Zmajeve hiše.

Poleg glavne serije dela Netflix tudi na ločenem in samostojnem projektu The Witcher: Blood Origin. Pretočni gigant je za tega včeraj spočel nov dražilnik, ki pokaže dogajanje, katero se bo odvijalo nekje 1.200 let, preden so nastala človeška kraljestva, po katerih se je podil Geralt. Zgodba nam bo predstavila rojstvo kataklizmičnega dogodka Conjunction of the Spheres, ki je pripeljal do trka različnih dimenzij iz katerega so se nato rodile razne pošasti in tudi sama magija.

Dražilnik ni preveč zgovoren. Večino časa zasede gledanje igralke Michelle Yeoh, ki vihti nek meč in spušča resne izraze na obrazu, vmes pa pred kamere skočijo tudi vilinci, ki radi skačejo skozi portale. Okolica je videti naravnost čudovito, čeprav nekam pusto, a verjetno je to namerno, saj se bo prava zabava začela šele takrat, ko bodo dimenzije trčile med sabo.

The Witcher: Blood Origin bo mini serija, ki bo sestavljena iz samo štirih delov. Prva sezona bo vse dele izvrgla naenkrat in nam bo popestrila božične praznike, saj jo bomo gledali že 25. decembra.

Previdno pri nameščanju nove posodobitve za Dying Light 2, saj ta zna pobrisati shranjene položaje

Dying Light 2 je eden od tistih pozabljivih naslovov, za katerega kar težko verjamem, da je dejansko izšel v 2022, saj sem nanj instantno pozabil mesec po izidu. Igra sicer ni bila neka katastrofa, le da preprosto ni dorasla svojemu odličnemu originalu, kaj šele da bi ga presegla.

Razvijalec Techland se je sicer že ob izidu zavezal, da bo igro podpiral še dolgo in to preko brezplačne vsebine, posodobitev in plačljivih dodatkov. Prva večja razširitev je zdaj končno prispela, imenuje pa se Bloody Ties.

Če ste morda pričakovali nekaj v slogu dodatka The Following za prvi Dying Light, ki je dodal celo novo mapo in celo vozilo, ki smo ga lahko nadgrajevali, potem vas moramo razočarati. Bloody Ties je videti bolj kot neka preprosta gladiatorska arena, v katerih se bomo borili za razne nagrade, vse skupaj pa bo podkrepljeno z nekaj zgodbe, ki pa očitno ne bo igrala neke vidne vloge.

Dying Light 2 pa ni prejel samo dodatka, ampak tudi novo posodobitev 1.7.2, ta pa je vpeljala nekaj popravkov, bolj temne in strašljive noči ter celo tisti priboljšek iz prvega dela, kjer smo ob kakšnem zamahu lahko v načinu X-ray videli zombijeve kosti.

Seznam popravkov je obsežen, a žal je posodobitev s sabo prinesla tudi kup težav. Igralci na Redditu poročajo, da so ob namestitvi nenadoma izgubili vse shranjene položaje in na začetku jih je pričakal povsem neopremljen lik. To je ogromen problem, saj so nekateri v nabiranje opreme in v vnovično preigravanje New Game+ vložili stotine ur igranja, zato se pred novim zagonom igre splača narediti varnostno kopijo shranjenih položajev – te običajno najdete v C:\Program Files (x86)\Steam\userdata\ID uporabnika\534380\remote\out\save.

Problem ni samo v shranjenih položajih ampak tudi povsod drugje. Pritožb na Steamu je polno, saj nekateri ne morejo zagnati DLC-ja, pojavile pa so se očitno tudi težave z optimizacijo, saj so sličice na sekundo enostavno padle navzdol, brez kakšnega posebnega razloga. Nekateri nesrečneži igre sploh ne morejo več zagnati ali pa se ta v določenih trenutkih zruši in očitno Techland po vseh teh mesecih svojega pogona še vedno ni spravil v red.

Techland težav še ni javno priznal, a verjetno že panično tipkajo kodo za kakšen naknadni popravek.

Binance obupal nad prevzemom FTX-a, ta pa se je zdaj znašel v hudih težavah

0

Industrija kriptovalut se je v zadnjih mesecih znašla v težkem položaju. Nora rast se je zaustavila, zaradi inflacije so ljudje začeli manj tvegati s svojim razpoložljivim kapitalom, nakar pa se je pred kratkim zgodil tudi prehod valute Ethereum na “Proof of Stake”, zaradi česar je izginilo tudi rudarjenje tega kovanca.

Pred kratkim pa se je zgodil še en velik pretres, ki je v glavni vlogi postavil največji kriptomenjalnici Binance in FTX. Drama se je začela pretekli vikend, ko je direktor Binance, Changpeng Zhao, najavil unovčenje vseh sredstev, specifično gre za kovance FTT, ki jih imajo pri FTX-u, saj so se pojavile skrbi glede finančnega stanja njihovega konkurenta. To je med uporabniki sprožilo glasen alarm, saj so vsi predvidevali, da ima Zhao neke informacije, ki jih ne želi podeliti, zaradi česar se je pojavil strah, da bo šlo po vodi vso njihovo kripto bogastvo.

Preplah je zagnal paniko, zato je ogromen delež uporabnikov začel prevzemati sredstva iz FTX-a, ta številka pa je zlagoma narasla na kar 580 milijonov dolarjev, česar pa ustanovitelj FTX-a, Samuel Bankman-Fried, preprosto ni mogel izplačati. FTX tako ni bil več likviden, kar je v kripto svetu povzročilo pravi kaos, a le za kratek čas.

Rešitev je namreč prišla iz nepričakovane smeri, saj je Binance ponudil odkup svojega največjega tekmeca, s tem pa bi FTX-u pomagal do likvidnosti. Uporabniki so tako malce lažje zadihali, čeprav je svetu kripta zagrozil monopola, a nekateri so bili veseli vsaj tega, da niso izgubili vloženih sredstev.

Vendar pa tudi to veselje ni trajalo dolgo. Zhao je že pri najavi odkupa opozoril, da je to zaenkrat samo ustni dogovor, ki pa bo dokončno sklenjen šele po temeljiti finančni inšpekciji FTX-a. In ta je bila očitno tako katastrofalna, da je Binance dvignil roke nad vsem skupaj in na Twitterju zapisal, da so težave veliko večje kot so sprva mislili in da FTX-u ne morejo pomagati.

FTX se je tako znašel v hudih težavah, iz katerih se bo težko izkopal. Po poročanju spletne strani The Wall Street Journal naj bi ustanovitelj Samuel Bankman-Fried včeraj sklical sestanek, na njem pa je pri investitorjih prosil za odobritev izrednih finančnih sredstev, ki bi jih izkopala iz luknje. Problem je, da ta ne znašajo samo nekaj milijonov, ampak kar 8 milijard dolarjev.

bitcoin

Kriptovalute so medtem začele še bolj drseti navzdol. Bitcoin je včeraj dosegel najnižjo vrednost v zadnjih dveh letih in se ustavil pri številki 15.618 €, medtem ko je leto nazaj dosegal rekordne vrednosti, ki so znašale več kot 60.000 €.

Večigralska zabava na PC-ju je zdaj spet omogočena za vse Dark Soulse

0

Medsebojno obračunavanje med igralci se postopoma vrača v PC svet iger Dark Souls, ki so bile onemogočene vse od januarja. Takrat je v javnost prišla informacija, da trojica teh iger vsebuje hudo ranljivost, ki je napadalcu omogočila prevzem nadzora nad računalnikom nič hudega sluteče žrtve in čeprav so Dark Souls igre težke, takšne težavnosti v resničnem življenju razvijalec FromSoftware zagotovo ni načrtoval.

Po vsem tem času so se igralci najprej zbali, da morda večigralstvo ne bo sploh nikoli več povrnjeno. Japonski razvijalci so sicer znani po temu, da jim mojstrovanje optimizacij na PC-ju ni ravno prioriteta – slaven primer tega je denimo igra Nier: Automata, ki je se je ob izidu zatikala tudi na močnejših PC-jih, razvijalec pa je zadevo enostavno ignoriral.

Razvijalec FromSoftware pa je vseeno malce bolj zavezan k svojemu slovesu, zato je najprej omogočil strežnike igre Dark Souls 3, temu je nato sledil Dark Souls 2: Scholar of the First Sin, včeraj pa je ponovno v večigralske vode stopil tudi Dark Souls Remastered. Tako je bilo v ponovno obratovanje spravljen skoraj celoten katalog Dark Souls sage na PC-ju, z izjemo dveh naslovov. Originalni Dark Souls 2 bo na svojo obuditev moral še malce počakati, medtem ko bo čisto prvi Dark Souls, podnaslovljen Prepare To Die Edition, za vedno ostal odklopljen iz strežnikov.

Pri ponovno obujenih strežnikih sicer ni za pričakovati kakšne revolucije. Razvijalec je namreč samo zakrpal tiste najhujše ranljivosti, medtem ko težave glede hekerjev, ki jih je na PC-ju cel kup, še vedno ostajajo. Za odpravo teh je pri igri Dark Souls 3 najbolje namestiti modifikacijo Blue Sentinel, za prva dva dela pa takšna zaščita na žalost ne obstaja.

Cult of the Lamb – Recenzija | Žrtveno jagnje obrne stvari na glavo

Vedno sem navdušen, ko med skoraj neskončnim kupom iger na virtualnih policah opazim eno “z jajci”, ki si upa inovirati. Od vsega, kar se tiče umetniške režije in sloga animacije, do igralnih aspektov, ki ne slonijo na enem od tipičnih 10 najpogostejših stalnicah. Ko sem tako pri meni ljubem založniku Devolver Digital prvič opazil to igro, sem vedel, da gre najverjetneje za poslastico s srhljivo, a srčno sredico.

Najnovejši projekt razvijalca Massive Monster, Cult of the Lamb, je hibridni združek roguelite plenjenja temnic in simulatorja upravljanja, v katerem igraš kot mlado jagnje, ki se na začetku dokaj ironično znajde kot žrtveno jagnje na oltarju Starih bogov. A to ne pomeni konca za tvoj obstoj, saj dobiš kot zadnje živeče jagnje priliko skleniti kupčijo z starodavnim demonom, znanim kot Starun, ki Čaka. V zameno za novo življenje in obilico nadnaravnih moči mu prisežeš večno zvestobo in v njegovem imenu ustanoviš kult, ki ga bo odrešil spon, v katere so ga vpeli Stari bogovi.


Razvojna ekipa: Massive Monster
Založnik: Devolver Digital
Platforme: PC, PS4, PS5, XOne, XSeries X/S, Switch
Steam: Povezava
Datum izida: 10. junij 2022
Cena: 22,99 €

Zvrst: Roguelite/simulator upravljanja


Cult of the Lamb je razdeljen na dva glavna dela. Mislim, da sta oba odlično izvedena, saj se medsebojno popolnoma prepletata na način, ki se zdi skoraj nemogoč. Način, na katerega prehajaš iz enega sloga igranja v drugega, nikoli ni dezorientiran ali moteč. Namesto tega ponuja resnično osvežujoč pogled na pogosto enoličen žanr.

Med raziskovanjem imaš tako nalogo prebiti se skozi štiri temnice. Vsako izmed njih vodi eden od Starih bogov, ki nadte v imenu vere pošlje različne sovražnike. Seveda to ni edina razlika, saj vsaka temnica vsebuje tudi svoj plen, vire in sledilce. Vsaka je ustvarjena proceduralno, kar zagotavlja, da nikoli ne izgubi čara odkrivanja novitet. Seveda gre za stalnico žanra, vendar jo Cult of the Lamb precej dobro izpelje v svojo korist. Proceduralna generacija se mi ni nikoli počutila izpeljano ali dolgočasno, saj je vsako področje vsebovalo veliko umetniškega pridiha in impresivnih podrobnosti, seveda pa tudi svojevrstnega šarma.

Na srečo je za vse, ki jih skrbi dostopnost, na voljo tudi izbira med več težavnostmi. To bodo cenili vsi, saj bodo igro lahko vsi igrali v svojem tempu, tisti bolj zagriženi pa bomo lahko pošteno preizkusili reflekse na višjih težavnostih.

Kakšno pa bi bilo raziskovanje, če ne bi vsebovalo tepežkanje fanatičnih okultistov. Tako lahko vihtiš kombinacijo orožij za bližnji boj, kot so meči, sekire in noži. Priložnost imaš poseči tudi po kletvah, ki boju dajo mero magičnega pridiha. Odkrito povedano je bojevanje odlično, saj gre za hitro, razburljivo in “pošteno” izkušnjo. Vizualno izgleda spektakularno, še posebej zahvaljujoč izjemnemu umetniškemu slogu. Prav tako poteka neverjetno tekoče, saj so animacije jasne, vsak napad pa ima tisti “umph” učinek.

Precej pomaga tudi, da igro spremlja ena izmed najboljših zvočnih plati, kar sem jih letos zasledil. Že na površju je jasno, da je bilo vloženega veliko dela v to, da so ječe vizualno in umetniško neverjetne. Vendar sem se počutil, kot da bi igri koristilo malo več raznolikosti in kompleksnosti na področju sovražnikov, sposobnosti in orožja. Dodatna vsebina je že v razvoju, zato je več kot možno, da bodo te težave omilile po lansiranju.

Druga plat Cult of the Lamb je seveda upravljanje s kultom. Način, na katerega je razvijalcu uspelo združiti razvijanje kulta z raziskovanjem temnic, ni nič manj kot popoln. Glavna motivacija za prehajanje iz enega stila igranja v drugega je zaklepanje napredka za številom in vero sledilcev, ki pojejo tvoje ime.

Ta mehanika te prisili, da se dejansko posvetiš svojim malim živalskim oboževalcem, kar posledično daje veliko večji pomen vsakemu aspektu. Seveda je samoumevno, da sta zaradi tega obe strani igranja Cult of the Lamb impresivno izpopolnjeni. Obstaja tudi presenetljivo veliko opcij, ki jih imaš na razpolago pri sledilcih, vključno s spreminjanjem njihove barve, vrste, videza in imena. Čeprav se verjetno nikoli ne boš tako navezal nanje, kot recimo na veterana v XCOM, vseeno pomaga pri dodajanju osebnosti.

Poleg tega sem ugotovil, da je v tem delu Cult of the Lamb, torej kultnem upravljanju, impresivna količina globine in kompleksnosti. Na primer, vsak od tvojih sledilcev ima potrebe, ki jih je treba upoštevati. Uravnavanje teh se nikoli ne zdi kot igra številk ali celo dolgočasno opravilo, temveč zabavna uganka, ki jo moraš razrešiti.

To pa zato, ker te igra uspe pripraviti do tega, da vam je za vsakega sledilca dejansko mar. Tako te bo aktivno spodbujalo k izboljšanju njihovega splošnega zadovoljstva. Seveda, če ti ni mar za te čudovite služabnike, boš še vedno prisiljen skrbeti zanje, saj njihova sreča narekuje, kako predano verujejo vate. Večja, kot je njihova vera, več nadgradenj boš imel na razpolago, zato se splača zadovoljiti njihove potrebe.

Globina upravljanja kultov presega preprosto upoštevanje potreb sledilcev. Na primer, boriti se boš moral s težavnimi privrženci – ki jih lahko na srečo pahneš na žrtveni oltar –, ki jih veseli jesti lastne iztrebke. Čudno, vem. Vse to je predstavljeno kot precej nedolžno in ljubko, zahvaljujoč risani vizualni estetiki in antropomorfnim likom. Zmanjša del stresa, ki je običajno povezan z vodenjem kulta, in vse predstavi skozi rožnat filter. Resda si pravkar kruto razkosal nekoga na oltarju, a tvoji privrženci so tako ljubko plesali okoli njega, da se ne zavedaš resnosti položaja.

Da ne bi preprosto našteval vse lastnosti igre, obstaja še nekaj drugih izstopajočih vidikov. Način, na katerega Cult of the Lamb integrira svoje igralne prednosti je fenomenalen. Na primer, lahko izvajaš dnevne pridige, ki odklenejo trajne nadgradnje. Podobno lahko uporabiš doktrine, da svojim sledilcem zadaš doseganje različnih rezultatov. Gledanje je zelo zadovoljivo, saj se vse skupaj zlije v celoto in posledično naredi izkušnjo veliko bolj izpolnjujočo.

Dovolj je reči, da Cult of the Lamb poskuša združiti toliko različnih idej igranja, da gre za nekaj še ne videnega. A na žalost vse ni popolno. Ugotovil sem, da sem naletel na nekaj situacij, v katerih se je zdelo, da se igra aktivno bori proti mojemu zadovoljstvu. Medtem ko seveda narava iger roguelite narekuje, da so nekateri vidiki občutljivi na ali celo temeljijo na naključju, se nikoli nisem počutil zadovoljno, ko se je sreča obrnila proti meni. Seveda ne želim trditi, da je igra pretežka. A ne zmore najbolj uspešno bresti po meji med nenavadnimi konicami težavnosti, medtem, ko so nekatere situacije tako enostavne, da mejijo na dolgčas.

Poleg tega vsakodnevno upravljanje s sledilci sčasoma postane malo dolgočasno. Medtem ko je seveda dolgočasnost, ki prihaja z igrami upravljanja, pogosto pričakovana, so se določene situacije v Cult of the Lamb pogosto ponavljale. Seveda monotonost nekoliko razblini množica mehanik, na kateri igra temelji, a lahko pričakuješ kar nekaj ponavljajočega se igranja.

Na srečo obstajajo določene stranske dejavnosti, v katerih lahko uživaš, ko se ne boriš s pošastmi ali vodiš kult. Sem spadata razmeroma zabavna mini igra s kockami in ribolov. Spoznal boš tudi nekaj resnično zanimivih stranskih likov z zgodbami iz preteklosti, ki dogajanju dodajo veliko barve in so (ne)hote zabavni na podlagi izmišljenega govornega sloga vseh likov v igri, ki velikokrat zveni kot šopirjenje pohotnih kokoši.

Razsodba

(+) Odlično združevanje dveh raznolikih aspektov
(+) Prikupna, unikatna estetika
(+) Izvrstna glasbena plat
(+) Dobra zgodba, kjer ni vse črno-belo
(+/-) Verski pridih je lahko za nekatere občutljiva plat
(-) Pogrešal sem malo več raznolikosti v roguelite aspektu
(-) Naključnost jo lahko občasno zagode