🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 192

Microsoft prodaja grd božični pulover s temo Minolovca

1

Stopili smo v prvi teden decembra, kar pomeni tradicionalno vlečenje božičnega drevesca iz kleti in pihanje praha iz založene škatle, ki v sebi nosi božične lučke. Tudi Microsoft je lani začel svojo tradicijo in svojim privržencem ponudil nakup novega božičnega puloverja, ki ga je ponudil v treh različicah.

Tradicija veli, da mora biti vsak od teh puloverjev čim bolj grd in tudi letos se niso izneverili. Lani smo si lahko privoščili motive, ki so na sebi nosili logotipe Windowsov 95 in XP, eden od njih pa je na sprednji strani vseboval podobo orodja Slikarja, ki je morda bolje znan pod imenom MS Paint.

božič

Letošnji pulover pa je precej bolj pisan, saj je usmerjen v počastitev priljubljene igre Minolovec, ki je na sprednji strani, skupaj s svojimi minami in številkami, razporejen v obliko božičnega drevesca. Microsoft je podobo dopolnil z vključitvijo logotipa Windowsov 3.1 in ikonami za minimiziranje, maksimiranje in zaprtje okna.

Puloverje si lahko naročite v uradni trgovini in na voljo je pošiljanje v Slovenijo. Sam pulover stane 74,99 $, k temu pa je treba prišteti tudi 15 $ poštnine, tako da boste na koncu za celoten paket odšteli 89,99 $. Ni poceni, a za zbiratelje je takšna cena upravičena, Microsoft pa bo 100.000 $ od izkupička namenil dobrodelni organizaciji AbleGamers, ki pomaga vsem igralcem s posebnimi potrebami.

Tale vtičnik vam povrne možnost nevšečkov na YouTubu

0

YouTube je spletno skupnost pošteno razburil, potem ko je iz svoje platforme enostavno umaknil prikazovanje števila nevšečkov za vse posnetke na svoji platformi. Uradna razlaga pravi, da je bila ta poteza nujna za boj proti spletnemu nadlegovanju, saj so nekateri posnetki postali pravo tekmovanje v doseganju rekorda najbolj nevšečkanega videa.

Resnica verjetno tiči nekje drugje, saj si nelaskavi naslov najbolj osovraženega videa vseh časov lasti ravno YouTube, ko je 3 leta nazaj na svet poslal tradicionalno obnovo dogajanja Rewind 2018. Poleg tega med nevšečkanimi videi najdemo velikokrat posnetke večjih podjetij, ki preko neke cringe reklame poskušajo na svojo stran pridobiti vsaj nekaj privržencev. Nevšečkani posnetki gredo zagotovo v nos večjim partnerjem, ki pa so na koncu koncev preko reklam tudi glavni priliv dobička YouTuba in ta svoje finančne infekcije vsekakor noče preveč razjeziti.

Nevšečki niso povsem izginili, saj je gumb še vedno na voljo, a dejansko število je vidno samo samemu ustvarjalcu posnetka. To pa je zdaj spremenil novi vtičnik Return YouTube Dislike, ki zopet povrne prejšnje stanje in zadeva je tako popularna, da je v samo nekaj dneh dobila že preko 200k uporabnikov in to samo v Chromovem brskalniku.

Vtičnik se zanaša na delovanje YouTubovega API-ja, ki te podatke črpa za analizo, a nosi svoje omejitve, saj mora vtičnik prenesti vse podatke na strežnik in ti podatki niso vedno ažurirani. Tako razmerje všečkov in nevšečkov ni vedno aktualno in za osvežitev je treba počakati kakšna dva dni.

A Return YouTube Dislike ima še eno večjo težavo. Google bo namreč te podatke preko YouTube API-ja črpal samo do 13. decembra, nato pa bo to možnost ukinil. Razvijalec pravi, da so vse podatke shranili na svoj strežnik, nove pa bodo pridobivali tudi preko vseh uporabnikov, ki bodo uporabljali njihov vtičnik. Številke tako ne bodo točne, a upajo vsaj, da bomo iz tega dobili neko splošno razmerje palcev navzgor in navzdol.

Za več informacij lahko obiščete uradno stran. Return YouTube Dislike je na voljo za vse večje brskalnike, za Chrome ga lahko preko enega klika namestite tukaj.

Dying Light 2 pokazal nekaj igranja in zadeva vzbuja skrbi

0

Ni skrivnost, da je igra Dying Light 2 imela kar nekaj zapletov v razvoju. Navsezadnje je original danes star že 6 let in to ni igra tipa GTA 5, ki bi preko mikrotransakcij omogočala razvijalcu Techlandu da pridno počiva na lovorikah. Ta je preživel tako, da je za original izdal nekaj razširitev in igro na trg ponudil v večkrat prepakiranih verzijah, drugi del pa je bil večkrat zamaknjen in je nazadnje izjavil, da igra ne bo več prestavljena, pa naj se zgodi karkoli.

Za Dying Light 2 Stay Human smo že dobili nekaj igralnih napovednikov in pred kratkim je Techland na YouTube poslal peto epizodo serije posnetkov Dying 2 Know, ki nam bližje predstavi eno od glavnih nalog igre in nas popelje skozi nekaj igranja.

Novi junak Aiden Caldwell ima vse tiste sposobnosti protagonista iz prve igre, kar pomeni skakanje med strehami, plezanje po stenah in brutalno pretepanje zombijev in razbojnikov. Vrača se izstreljevanje zapestnega kavlja, ki nas lahko hitro zavihiti na težko dostopne predele, zdaj pa nam bo družbo delal tudi priročno jadralno padalo, ki ga bomo lahko uporabili na določenih točkah kot je denimo ventilatorski jašek in nas bo v slogu Maria dvignil visoko v zrak.

Pretepanje ostaja večidel isto in vse se bo zanašalo na zamahovanje s hladnimi orožji, nasprotnika pa bomo lahko tudi zalučali iz strehe v prepad. Strelnih orožij baje v nadaljevanju sploh ne bo, kar je v bistvu škoda, a strelne mehanike prvenca po drugi strani niso bile preveč napredne, da bi jih morali preveč pogrešati.

Vse to se sliši fajn, a vseeno si ne morem kaj, da se me ne bi držal slab občutek te igre. Poglejmo si denimo samo okolico, ki je sicer lepa na pogled, a vse se mi zdi preveč natlačeno na eno mesto. Skrbi povzroča tudi zanič glasovno podajanje in obrazne animacije, ki so bile težava že v originalu in videti je, kot da se Techland v šestih letih ne bi ničesar naučil.

Dodajte k temu še slabo optimizacijo, saj bi človek pričakoval, da boš za predstavitev igre zadevo poganjal pri tekočih 60 sličicah na sekundo, tu pa imam občutek, kot da je zadeva padla na 30 in morda tudi pod to mejo.

Vse to je dovolj velik razlog, da morda počakate na prve recenzije, preden se ob dnevu izida 4. februarja 2022 odločite za nakup.

Ta vikend lahko gledate finale Farming Simulator svetovnega prvenstva

0

Čedalje več ljudi po svetu se je začelo zavedati tistega, kar smo Slovenci vedeli že od začetka: Farming Simulator je presneto dobra igra. Nedolgo nazaj nas je razveselila inačica 22 in ta je še danes na Steamu med desetimi najbolj prodanimi igrami (fizične kopije na voljo na EIGRE.si) in ima celo večjo igralno skupnost kot Battlefield 2042.

Edini, ki imajo to igro še bolj radi od nas, so Nemci, od koder tudi izhaja razvijalec GIANTS Software. Ta je leta 2018 zasnoval čisto pravo e-športno ligo FSL in ta je presneto zanimiva za gledanje, kar si lahko ogledate tudi v zgornjem posnetku.

Igra se v načinu 3v3, ekipa pa na začetku izbirajo opremo, ki se jo bo lahko uporabilo med tekmovanjem. Glavni namen igre je hitro baliranje sena, ki ga je treba dostaviti v skedenj in runda je najbolj kaotična takoj na začetku, saj tisti, ki prvi dostavi seno v hlev, pobere dvojne točke in tako svoji ekipi hitro pribori ogromno prednosti, ekstra točke pa se dodelijo tudi tistemu, ki zadevo dostavi preko vrat na vrhu skednja.

Tu so še drugi triki, kot je dnimo uporaba mostov. Vsaka ekipa igra na identični mapi in za prečkanje struge morajo zapeljati skozi most, v trenutku vožnje skozi njega pa se na nasprotnikovi strani isti most dvigne. Tako lahko eno ekipo za nekaj sekund zaklenejo od dostave in ne ostane jim drugega kot pa čakanje, včasih pa se nahajajo ravno sredi vožnje čez most in ostanejo v hudo nerodnem položaju.

Farming Simulator bo tudi letos gostil svetovno prvenstvo in to je v bistvu tik pred finalom, ki se ga bodo štiri ekipe udeležile že to nedeljo, ob 10.00 zjutraj.

Prenos v živo lahko spremljate preko YouTuba ali Twitcha.

Grozljivko Dead by Daylight lahko zdaj brezplačno izmaknete iz Epic Games trgovine

0

Trgovina Epic Games je za nas pripravila dve novi slastni brezplačni presenečenji in morda je to samo uvod v njihovo darežljivost, ki bo svoj epilog dobila ob božičnih časih.

Do takrat pa nas loči še nekaj tednov in te lahko preživite v toplem objemu večigralske grozljivke Dead by Daylight. Ta igra je imela že cel kup brezplačnih preizkusnih obdobij in morda bi bil res že čas, da bi zadeva preprosto postala brezplačna. Gre za zanimiv žanr večigralskega igranja 1v4, saj en igralec nadzoruje morilca, trije pa mu poskušajo ubežati in mu nastavljajo pasti. Ta formula je dovolj zanimiva, da ima Dead by Daylight leta po izidu še vedno zdravo igralno skupnost, razvijalec pa je med tem časom izdal kar 22 plačljivih DLC-jev. Ti niso nekaj res takšnega, kar bi morali imeti, saj se v glavnem tikajo novih licenčnih negativcev kot je denimo Pyramid Head iz serije iger Silent Hill. Dobra novica je tudi to, da razvijalec ni preveč pogolten in če si samo en igralec lasti DLC, lahko v njem uživa tudi ostala partija igralcev.

Dead by Daylight si lahko aktivirate preko sledeče povezave, a zabave tu še ni konec, saj je na jedilniku še ena brezplačna igra.

Gre za while True: learn (), ki je nekakšna poustvaritev resničnega programiranja, le da v manj zahtevni obliki. Igrate programerja, ki se poskuša sporazumevati s svojo mačko in za te namene mora na stopnji strojnega programiranja izgotoviti prevajalnik, ki mu bo na koncu tudi omogočil uspešno komunikacijo. Svojo kopijo lahko rezervirate tule.

Obe igri bosta brezplačni vse do 12. decembra, nato pa na plaftormo prihajata Godfall: Challenger Edition in Prison Arhitect.

Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning čez par dni dobiva prvi dodatek

0

Igra Kingdoms of Amalur ima za sabo tako dolgo in zanimivo zgodovino, da je bila ta zgodba celo popisana v knjigi. To je pod naslovom Press Reset spisal znani novinar Jason Schreier in v njej si lahko ogledamo zgodovino studia 38 Studios, ki pod taktirko bivšega športnega mogotca Curta Schillinga spočel obetavni RPG Kingdoms of Amalur: Reckoning, to pa je bil tudi njihov edini naslov, preden je studio bankrotiral.

Pravice do imena je leta kasneje kupil založnik THQ Nordic in ta se je spravil v predelavo originalne igre, za to pa je najavil tudi prvi dodatek. Ta je sedaj tako rekoč pred vrati in novi razvijalec je včeraj za Fatesworn pokazal nov napovednik, dobili pa smo tudi datum izida.

Žal kakšnega pravega igranja še nismo videli, tako da se bo treba zadovoljiti samo s pisnimi informacijami. Fatesworn bo povedal povsem novo zgodbo, ki bo zajemala nekje 6 ur igralnega časa, postavila pa nas bo v novo snežno regijo Mithros. Tam igralce čaka kar 25 novih temnic, ki so polne zakladov v obliki novih orožij in oklepov. Naleteli bomo seveda tudi na povsem nove sovrage, najvišja stopnja našega heroja pa bo zdaj skočila na številko 50.

Zgodba se bo nadaljevala neposredno po koncu osnovne kampanje, na nas pa bo tokrat prežal zlobni bog kaosa Telogrus, ki se je zbudil iz spanca in si želi na jedilnik spraviti nekaj slastnega človeškega mesa.

Fatesworn izide že 14. decembra 2021, zanj pa bo treba odšteti 19,99 €.

Originalni Titanfall je bil za vedno umaknjen iz prodaje

0

Na spletu boste težko našli bolj zagreto skupnost kot pa tisto, ki stoji za dvojcem Titanfall iger. Original je leta 2014 splavil razvijalec Respawn Entertainment in igra je takrat izstopala zaradi svojega relativno zabavnega večigralstva in manjkajočega enoigralskega dela. To pomanjkljivost je razvijalec nato leta 2016 popravil z naslednikom Titanfall 2, ki je še danes popularen zaradi svoje zabavne enoigralske kampanje.

Razvijalec je vse nabrane izkušnje uporabil za ustvarjanje battle royale streljačine Apex Legends, ki se štorijalno dogaja v Titanfall vesolju, gre pa za striktno večigralsko avanturo. Čeprav je Apex hudo popularen, nekateri igralci še vedno zahtevajo uradni tretji Titanfall, tega pa nekako ni v kartah. Respawn je septembra zanikal govorice o razvoju tretjega dela in to je nekatere igralce hudo razburilo.

Nekateri so jezo začeli znašati na strežniki in so tako praktično onemogočili igranje obeh iger. DDoS napadom je bil še posebej podvržen prvi Titanfall, ki je že dolgo praktično neigralen, razvijalec pa je zadevo še vedno prodajal. Respawn je sprva sicer obljubil, da bodo strežniki popravljeni, a od tega ni bilo nič. Danes je tako prišel še zadnji žebelj v krsti, saj je Respawn preko Twitterja najavil, da je bil originalen Titanfall umaknjen iz prodaje. Strežniki bodo sicer še vedno živeli, a ti ne bodo preveč oblegani, saj original danes igra komaj peščica igralcev.

Titanfall 2 po drugi strani ostaja med živimi, a tudi na njegovih strežnikih lahko najdete celo poplavo hroščev. Respawn je svojo novico o smrti poskušal ublažiti z besedami, da je Titanfall za njih sam temelj razvojne ekipe in da bo tudi narekoval njihovo prihodnost, a s tem je verjetno mišljena samo vsebina za popularni Apex Legends.

Halo Infinite dobil še zadnji napovednik pred izidom

0

Igro Halo Infinite lahko že preigravamo, saj nas je Microsoft za 20. obletnico Xboxa lepo presenetil in v obtok poslal večigralsko komponento. Ta je na Steamu hitro nabrala bogato igralno skupnost in vsak, ki je zadevo probal, je bil navdušen nad odličnimi strelskimi mehanikami, ki nas bodo zabavale tudi v enoigralski kampanji.

Ta prihaja 8. decembra in razvijalec 343 Industries je tako v obtok poslal še zadnji napovednik pred dejanskim izidom.

In ta je naravnost slasten. Seveda iz dve minuti dolgega videa ne moremo delati nekih resnih zaključkov, vendar se zdi, da je 343 Industries končno uspel izgruntati uspešno igralno formulo, ki jo je dve desetletji nazaj prvi predstavil razvijalec Bungie. Infinite je videti sveže, a hkrati nosi tiste prepoznavne karakteristike originalnih Halo naslovov. Grafična podoba je odlična in daleč od tiste sramotne originalne verzije, ki več kot očitno ni bila pripravljena na izid.

Glavno vlogo zlobcev bodo tokrat igrali The Banished, ki očitno želijo na vsak način zagnati nov Halo obroč in si tako za vedno podjarmiti človeštvo in nasproti se mu lahko postavi samo naš pogumni Master Chief. Morda najboljši del videa je Chiefov skok iz helikopterja, medtem ko mu nekdo na uho utruja, da ima samo en metek proti celotni vojski, naš junak pa mu brezbrižno odvrne, da je to dovolj, temu pa nato sledi slastna strelska akcija, ki jo bomo prvič v seriji izkusili v odprtem svetu.

Matrica: Obuditev z novim napovednikom zbuja občutek deja vuja

Vstopili smo v december in to pomeni, da bomo še ta mesec gledali ponovno vstajenje franšize Matrica. Nov del, podnaslovljen Obuditev, je bil sprva napovedan mesece nazaj in založnik Warner Bros. nas z nedavno izdanim napovednikom poskuša spomniti na vse lepe čase priljubljene franšize in nas tako prepričati na ponoven obisk kina.

Napovednik, pomenljivo imenovan Déjà Vu, v sebi vsebuje veliko obujanja spominov. Skozi video nas nagovarja glas Trinity, ta pa nas je že v prvem filmu opozorila, da občutek deja vuja ni tako nedolžen kot se morda zdi na prvi pogled. Z deja vujem je seznanjen vsak živeči in gre za tisti občutek, da smo pravkar videno situacijo že enkrat prej doživeli, v resnici pa je to hrošč v Matrici in nam da vedeti, da se ne nahajamo res v resničnosti ampak da še vedno sanjamo sanje, ki nam jih servirajo stroji.

Bradati Neo v napovedniku zopet sreča črno mačko, na ekran pa se zriše tudi nekaj drugih junakov, ki se jih spomnimo iz originalne trilogije. Končno smo spet zagledali tudi Morpheusa, ki ga v novem delu baje ne bomo gledali, saj je ta lik umrl v MMO igri The Matrix Online, lepo pa je videti tudi igralca Huga Weawinga, ki je v filmih upodobil ikoničnega Agenta Smitha.

Matrica: Obuditev prihaja v kina 22. decembra, na isti dan pa jo bo možno gledati tudi na pretočnem servisu HBO Max.

Največja modifikacija za Dark Souls doslej dobila tudi datum izida

0

Začetek leta 2022 bo obarvan v Dark Souls barve in to ne samo na račun igre Elden Ring, ki jo bo februarja v svet poslal razvijalec From Software. Mesec prej bo namreč izšla tudi ogromna modifikacija za prvi Dark Souls, podnaslovljena Nightfall, gre pa za ogromen projekt, ki je pod eno streho združil največje modderje Dark Souls skupnosti.

Nightfall bo neposredno nadaljevanje originalne zgodbe, kjer smo v zaključku za vedno ugasnili ogenj. Svet je zdaj ovit v temo in čas je za novega junaka, ta pa se bo moral spopasti z novimi nevarnostmi. Te prihajajo v podobi novih sovražnikov, šefov in orožij, veselite pa se lahko tudi povsem nove okolice. Dodane bodo tudi povsem nove igralne mehanike, saj se bomo lahko zdaj med bojem za kratki čas teleportirali in tako postali neranljivi, kar bo pravo veselje za vse igralce, ki Dark Souls igre preigravajo s hitrimi orožji.

Nightfall je pred kratkim prejel nov dražilnik, ki sicer ne pokaže nič igranja, a to tudi ni bil njegov namen, saj je bila glavna naloga najava datuma izida. Modifikacija je bila sprva začrtana za ta mesec, a po novem jo bomo igrali 21. januarja 2021.

Post Trauma je obetavna grozljivka, ki spominja na igre Silent Hill

0

Čas je, da se sprijaznite z enim dejstvom: naša stran ima presneto rada grozljivke in si za vsak božič zaželi ponovno obuditev znamke Silent Hill. To se do sedaj še ni zgodilo, a zaradi tega bomo pokrili vsak obetaven projekt, ki vsaj malce spomni na to priljubljeno franšizo.

In glede na prve igralne napovednike je Post Trauma ena od iger, ki ji morda na koncu le uspe dostaviti nekaj srhljive izkušnje, ki jo te dni tako hudo pogrešamo. V sebi drži vse pomembne elemente: grozečo atmosfero, morečo tišino, ki jo med raziskovanjem prekinja samo zvok naših korakov in kup naključno posejanih predmetov za reševanje raznih ugank.

Tudi zgodba zaenkrat obeta, saj bomo prevzeli vlogo Romana – 57-letnega možakarja z impresivnim vampom, ki se zbudi v nekem čudnem kompleksu in na začetku mu ni jasno nič. Zato bo moral pozorno preiskati okolico za svojimi odgovori, te pa bomo spremljali iz tretjeosebne perspektive skozi serijo statičnih kamer, tako kot smo to počeli leta nazaj, ko nas je strašil Silent Hill 2.

Na igri dela RobertoSerraG, ta pa je omogočil tudi preigravanje kratkega dema, ki si ga lahko prenesete iz sledeče povezave. O datumu izida se še ne ve nič, a res upamo, da razvijalcu ne zmanjka zanosa, saj vse do sedaj hudo obeta.

Money Heist dobiva ločeno serijo Berlin

0

Netflixova popularna serija Money Heist bo kmalu dobila svoj finalni epilog in oboževalci že komaj čakajo na končni razplet predrznega fiktivnega ropa, ki naj bi pripeljal do eksplozivnega zaključka. Drugi del 5. sezone bo s sabo zagotovo prinesel nekaj smrti in od kakšnega lika se bo treba na žalost za vedno posloviti.

A posloviti se ne bo treba od Money Heist avantur. Te serije bo resda konec, vendar je Netflix že napovedal ločen odvrtek, ki bo preprosto imenovan Berlin. Tega smo srečai v Money Heistu in je eden od vodij roparske ekipe in eden najbližjih zaveznikov profesorja, očitno pa je pri gledalcih tako priljubljen, da mu je pretočni servis namenil povsem svojo serijo.

O tej ni znanega praktično nič razen to, da jo bomo gledali enkrat v 2023. Vsi nad potezo niso navdušeni, saj nekateri gledalci smatrajo, da je bilo 5. sezon Money Heista dovolj in da si franšiza zasluži počitek. A Netflix se seveda zelo nerad poslovi od svojih dobičkonosnih licenc, pa četudi nadaljnje pisanje zgodbe nima veliko smisla. Dokaz tega je Tiger King 2, ki ni prinesel ničesar res novega, Squid Game pa bo prav tako dobil novo sezono, pa čeprav originalni ustvarjalec nad tem ni bil preveč navdušen, saj je obravnaval zgodbo za zaključeno, a cel kup ponujenega denarja mu je seveda hitro spremenil filozofijo.

Money Heist bo svoj finalni razplet pokazal že ta petek, 3. decembra.

Na splet ušel čudovit igralni posnetek igre Crimson Desert

0

Razvijalec Pearl Abyss je Crimson Desert sprva napovedal leta 2019 in igralci so bebavo gledali v čudovit igralni napovednik, ki je kazal odlično grafično podobo. Projekt je bil toliko bolj impresiven zaradi tega, ker se je pojavil praktično iz niča, igra pa naj bi bila MMO in naj bi štorijalno bila nekakšen preddel popularnega kitajskega MMO-ja Black Desert Online.

Od takrat se je razvijalec premislil in Crimson Desert ni več MMO, ampak bo enoigralska igra, ki se bo dogajala v odprtem svetu, tega pa boste lahko raziskovali tudi skupaj s svojimi prijatelji. Zgodba se bo vrtela okoli kontinenta Pywell, kjer se za prevlado borijo tri različna plemena, naša naloga pa bo, da se enemu od njih pridružimo in preko njih zavladamo vsemu širnemu območju.

Crimson Desert bi moral sprva iziti v koncu letošnjega leta, a načrti so se spremenili, tako da igro lahko pričakujemo šele enkrat pozimi 2022. Zamuda bo očitno grafično podobo samo dvignila, saj se je na spletu pojavil igralni posnetek, ki pa ni bil uradno odobren. Nekdo se je očitno odločil prekršiti svojo NDA pogodbo in je igralcem ponudil nov vpogled v igro, ki bo med drugim vsebovala različne in realistične vremenske učinke, napredna fizika pa bo poskrbela za verno teptanje snega in razpihovanje drevesnih listov med počasnim sprehajanjem.

Bethesda pokazala nekaj novih utrinkov Starfielda

1

Od naslednjega velika projekta razvijalca Bethesde nas zdaj uradno loči manj kot leto in čeprav bomo večje napovednike za Starfield dobili enkrat v 2022, razvojna ekipa vmes ne bo popolnoma tiho. Tako smo včeraj dobili prvi video serije posnetkov Into the Starfield, v katerih nam bo razvijalec, skupaj s svojim šefom Toddom Howardom, poskušal malce bolje razložiti idejo in širno vesoljsko pokrajino prihajajočega naslova.

Sedem minut dolg posnetek nam malce bolj razloži miselni proces razvojne ekipe, ki si je po igri Morrowind zaželela nečesa drugačnega. To jim je takrat omogočal Fallout, a takoj po njem so začeli razmišljati o pravem in odraslem znanstvenofantastičnem projektu, ki je na koncu postal Starfield.

Ta bo nosil bolj resno zgodbo od njihovih prejšnjih naslovov, a bo tudi nosil marsikatero podobnost. Tako bomo tudi tukaj svet raziskovali v prvoosebnem pogledu, okolica pa bo zelo odzivna na naše mešetarjenje. Komaj čakamo, da vesoljskim prodajalcem na glavo vržemo vedro in jim izmaknemo vse premoženje.

Todd je tudi dodal, da je vsaka njihova igra vsebovala tisti “wow” moment, ko se je pred nami odprla razsežnost širnega sveta pred nami, ki ponuja ogromno svobode in skrivnosti. V Morrowindu smo denimo stopili iz ladje, v Oblivionu iz zapora, v Falloutu 3 pa smo zapustili podzemni bunker in pred sabo zagledali čudovito radioaktivno okolico, ki je bila za svoje čase naravnost čudovita. Starfield naj bi vseboval dva takšna trenutka, a seveda razvijalec ni želel že zdaj pokvariti presenečenja.

Starfield

Česa drugega nismo izvedeli, a v eni konceptni sliki lahko vidimo, da nas spremlja mačka, kar morda namiguje na možnost posedovanja hišnih ljubljenčkov.

Starfield izide 11. novembra 2022 za PC in Xbox Series X.

Trgovina GOG izgublja denar, zato bo njena prihodnost malce drugačna

0

Trgovina GOG je svoje življenje začela davnega leta 2008 in njen lastnik CD Projekt RED je imel na začetku dokaj preprosto idejo: ponuditi svetu starejše igre, ki jih ne najdemo drugje in to povsem brez zoprne DRM zaščite. Njihova vizija je bila na začetku uspešna in je postajala čedalje širša in sčasoma ni več zajemala samo starih iger, ampak tudi najnovejše naslove.

Tako je GOG začel počasi tekmovati s trgovinama Steam in Epic Games in čeprav to s sabo prinaša večje potencialne dobičke in širšo igralno publiko, se visoko v zrak dvignejo tudi stroški. GOG se je vmes zapletel tudi v nekaj odmevnih težav, ki so škodile njegovemu ugledu. Enkrat se je denimo vdal pritisku Kitajske in odstranil kontroverzen naslov Devotion, drugič pa so v težave zašli bolj nedavno, ko so začeli prodajati igro HITMAN, ta pa je v sebi še vedno vsebovala DRM zaščito.

Vse to je na koncu privedlo do tega, da je trgovina začela izgubljati denar in to je potrdil tudi sam CD Projekt RED v svojem nedavnem finančnem poročilu. Podjetje je v zadnjem letu zabeležilo 38 % rast dobička, a sam GOG je utrpel izgubo v višini dobrih 2 milijonov dolarjev.

Založnik je tako napovedal spremembe pri obratovanju trgovine, ki se bo osredotočila na omejeno število ročnih izbranih iger, ki ne bodo vsebovale DRM zaščite. Kaj točno to pomeni še ni znano, a verjetno v prihodnosti GOG ne bo ponujal ravno najnovejših uspešnic in se vrača na stara pota, ki so se izkazala za uspešna, pa čeprav mogoče niso tako dobičkonosna.

Dead Cells dobiva nov dodatek

Igra Dead Cells iz leta 2017 je bila odlična in je začrtala vzpon raznih rougelike in rougelite naslovov, ki bodo igralce nato veselili skozi naslednja leta. Razvijalec Motion Twin igri še vedno dodaja vsebino in skozi leta smo dobili že dva dodatka The Bad Seed in Fatal Falls, zdaj pa se bo dvojcu pridružil še tretji DLC The Queen and the Sea.

Zanj smo dobili kratki dražilnik, ki pa ni preveč zgovoren. Igralci se lahko veselite dveh novih stopenj Infested Shipwreck in Lighthouse, tu notri pa vas čaka cel kup novih ovir ter sovražnikov, ki vam bodo radi kravžljali živce. Veselite se lahko tudi novih orožij, razvijalec pa obljublja tudi eno igralno presenečenje, ki bo pošteno spremenilo formulo igranja.

Novi stopnji se bosta pojavili bolj proti koncu igre, tako da bo treba v njih vstopiti z likom, ki na sebi že nosi nekaj dobre opreme. Dodatek bo tudi ponudil možnost povsem novega konca, saj boste lahko za finalnega šefa izbrali morsko kraljico namesto Hand of Kinga.

The Queen and the Sea še nima točnega datuma izida, saj ga zaenkrat lahko pričakujemo nekje v začetku 2022, razvijalec pa je že sporočil, da se lahko tudi naslednje leto veselimo nekaj dodatne brezplačne vsebine.

Moški ustreljen, potem ko je želel na ulici prodati svoj PlayStation 5

0

Pomanjkanje zalog konzole PlayStation 5 je tako veliko, da sem se vedno počutil malo ranljivega, ko sem svoj primerek prenašal od avta do svojega doma in ne bi bil presenečen, če bi me naenkrat nekdo samo usekal po glavi in jo popihal s svojim dragocenim plenom.

Od tega bi namreč lahko dobro zaslužil, saj se zadeve še danes na Bolhi prodajajo po ceni 700 € in več. Pri Američanih so cene še višje in zato tudi ne preseneča, da se je pri njih zgodil prvi nasilen incident, ki bi skoraj zahteval smrtno žrtev.

Spletna stran ABC13 poroča o nesrečnem dogodku iz Teksasa, kjer je 19-letnik na Craiglist, ameriško verzijo Bolhe, objavil oglas za prodajo svoje PlayStation 5 konzole. Za kakšno ceno je zadevo nameraval prodati ni znano, a potencialni kupec se je hitro javil in par se je zmenil, da kupčijo opravita sredi ulice.

Žal pa je med srečanjem šlo nekaj narobe. Kaj je bil razlog spora policija še ni izjavila, a kupec je v enem trenutku potegnil ven pištolo in prodajalca ustrelil v bok ter nato pobegnil iz kraja prizorišča. Vse skupaj se je očitno zgodilo tako hitro, da lump sploh ni zagrabil konzole in je to pustil žalostno ležati ob cesti. Tako obstaja tudi sum, da je kupec s prodajalcem želel poravnati kakšne druge račune, ki niso imeli veze s konzolo.

19-letnik je bil hitro prepeljan v bolnišnico in zdaj tam okreva in je v stabilnem stanju. Policija osumljenca še vedno išče.

Nov svetovni rekord v hitrostnem preigravanju Skyrima

0

Se zavedate, da mi je enkrat celo uspelo dokončati Skyrimovo zgodbo? To je velik dosežek, ki sem ga skozi leta poskušal ponoviti, a vedno se zataknem pri dolgournem nameščanju modifikacij, nato pa zabredem v opravljanje stranskih nalog, tako da ko se enkrat končno spravim nazaj na glavno nalogo, imam igranja že preprosto vrh glave in nato vse zbrišem ter čez nekaj let ponovim isto prakso, ki ima vedno iste rezultate.

Igralec nucular pa teh problemov nima, saj je to možakar, ki poseduje neprekosljivo mero osredotočenosti na samo en cilj: čim hitrejši ogled odjavne špice Skyrima. In skozi treninge je nucular iz hitrostnega preigravanja naredil pravo znanost in je že 10 mesecev nazaj postavil svetovni rekord v hitrem igranju Skyrima.

Tega je zdaj še enkrat podrl in igro mu je uspelo dokončati v 1 uri, 12 minutah in 15 sekundah, kar je za 2 minuti boljše od prejšnjega dosežka.

Novi rekord gre na zahvalo optimizacije poti skozi igro. Nucularov dosežek spadaj v kategorijo “glitchless”, kar pomeni, da ne izrablja kakšnih večjih hroščev, ki bi mu nato omogočali sprehajanje čez stene in letanje skozi mapo. Igralec se zato zanaša na ubiranje hitrih bližnjic, odklepanja točk teleportiranja in dobrega pozicioniranja med izbiranjem dialogov. Zadeva je presenetljivo zabavna za ogled in če ste veteran Skyrima, potem boste morda ugledali kakšen dober trik, ki vam bo pomagal pri vašem naslednjem preigravanju.

Obstaja tudi hitrejša pot skozi igro, kar dokazuje kategorija “any%”. Tu pravil ni in igralec se lahko posluži čisto vsakega trika za preigravanje igre. Prvak na tem področju je igralec Waz, ta pa je zadevo obrnil v pičlih 22 minutah in 58 sekundah.

Chronicles of Myrtana – obsežna modifikacija za Gothic 2, dobila datum izida!

0

Zdelo se je, da smo za letos skorajda zaključili z vsemi igrami, saj se nam v decemru približuje samo še Halo Infinite, potem pa bomo imeli do januarja zatišje izidov. A včeraj nas je presenetila modderska skupnost, ki že dolga štiri leta na projektu Chronicles of Myrtana – največji modifikaciji za legendarno RPG igro Gothic 2. In zdaj je delo končano in dobili smo še zadnji napovednik pred izidom, ki se bo zgodil že naslednji mesec.

Chronicles of Myrtana je v bistvu bil na začetku del modifikacije History of Khorinis, a prišlo je do notranjega spora, tako da sta se leta nazaj projekta ločila in vsak sta šla v svojo smer. Obe modifikaciji sta še vedno v razvoju, a Chronicles of Myrtana bo prvi prispel do ciljne ravnine in čaka nas res obsežna igra, ki nam bo povedala dogodke, ki so se zgodili 10 let pred tistimi iz prvega Gothica, ko je brezimni junak pobral kramp in pošteno spremenil dojemanje RPG naslovov v Evropi.

Raziskovali bomo otok Archolosa, ki je v škripcih in potrebuje heroja, da bi zadeve spravil na normalna pota. V tej vlogi se bomo preizkusili mi in tako nas čaka 170 nalog, več kot 1000 NPC-jev in 200 naključnih dogodkov, ki jih bomo srečali med tekanjem po mapi. Čakajo nas stari in novi nasprotniki ter cel kup referenc na Gothic igre, tako da bo tole za veterane kot sem jaz prava nostalgična poslastica. Avtorji pravijo, da nam bo eno igranje vzelo okoli 60 ur, kar je v bistvu več kot pa celotni Gothic 2.

Za razvojem stojijo Poljaki, kjer je Gothic franšiza morda celo bolj popularna kot pa v rodni Nemčiji. Ravno zaradi tega bo glasovno podajanje na voljo samo v poljskem jeziku, a že takoj bomo dobili tudi profesionalne prevedene angleške podnapise. Razvijalec je še posebej ponosen na dejstvo, da so v sodelovanje privabili kar nekaj zvočnih govorcev, ki so delali na originalnih Gothic igrah.

Chronicles of Myrtana: Archolos izide že 10. decembra, za igranje pa boste potrebovali kopijo igre Gothic 2: Gold Edition, ki je na Steamu trenutno znižana na dobra 2 €. Modifikacija ima tudi svojo Steam stran, kjer si lahko ogledate malce več informacij glede projekta.


Company of Heroes 3 zdaj na voljo za enotedensko testiranje

0

Tretji del serije iger Company of Heroes se ne bo bistveno spremenil od prejšnjih delov. Še vedno bo to realnočasovna strategija, ki se bo odvijala v obdobju 2. svetovne vojne in še vedno bomo preigravali misije, ki bodo imele zanimivo zastavljene objektive in presneto dobro grafiko.

Za razvoj bo tudi tokrat poskrbel razvijalec Relic, ki je eden redkih, če ne še edini, ki dela na strategijah večjega proračuna in se je nazadnje podpisal pod dokaj mlačno sprejeti Age of Empires 4. Za Company of Heroes 3 sicer pripravljajo manjšo spremembo formule, saj se bomo tokrat ukvarjali tudi s sprehajanjem bojnih enot na karti sveta, tako da bo nov del malce spominjal na strateške naslove serije Total War, le da bo večigralski način tule veliko bolj popularen. Najbrž.

Vse je seveda odvisno od tega, koliko bo končen naslov dejansko zabaven za igranje. In na testiranje konceptov nam ne bo treba dolgo čakati, saj je razvijalec Relic najavil odprto alfa testiranje igre, ki se ga bo lahko udeležil vsak, ki se bo odpravil na sledečo povezavo in tam sledil navodilom za povezavo Relic računa s Steamovim, kar vam bo nato omogočalo prenos igre.

Testiranje bo zajemalo večigralski del in igranje enoigralskih obračunov proti umetni inteligenci. Za igranje boste lahko stopili v vojaške škornje ameriške ali nemške strani, preizkusili pa boste lahko štiri različne mape, ki se bodo odvijale v Italiji.

Alfa testiranje se bo začelo nocoj ob 18.00 in bo trajalo vse do 7. decembra.