Franšiza Halo se bo očitno končno preselila tudi izven okovov igričarske industrije. Ta načrt ima Microsoft že dolgo v izdelavi, a nikoli ni prišel do realizacije. Davnega leta 2006 naj bi celo dobili film, ki bi ga ustvaril Peter Jackson, režiser legendarnih filmov Gospodar prstanov, žal pa od tega na koncu ni bilo nič.
Ideje o filmu so bile kasneje opuščene in začelo se je tuhtati o seriji. Te so v zadnjih letih zaradi pretočniških servisov postale hudo popularne in praktično vsak od njih ima pod sabo vsaj eno igričarsko licenco. V to smer gre tudi Halo, a tudi tu ni šlo brez zapletov. Serija je bila sprva najavljena leta 2018 in za produkcijo naj bi poskrbel Showtime, a Microsoft je na včerajšnjem praznovanju 20. rojstnega dneva Xboxa napovedal spremembo založniške smeri.
Dobili smo kratki dražilnik, ki res ne pove veliko, a če gre soditi po teh kratkih utrinkih, potem se nam za proračun ni bati. Glavno vlogo Master Chiefa bo odigral Pablo Schreiber, slišimo pa lahko tudi glas Cortane, ki jo bo v seriji prevzela igralka Jen Taylor.
Halo serija je zamenjala tudi pretočni servis, saj bo izšla na Paramount Plusu in to enkrat v 2022. Žal ta v Sloveniji še ni na voljo, a bo naslednje leto začel s svojim postopnim predorom v Evropo in če nam bo sreča naklonjena, se bo pojavil tudi v naših koncih.
Igra Outriders je ob izidu mnenja igralcev močno razdelila, saj so nekateri postali odvisni od adiktivne zanke igranja, drugim pa ni bila že všeč sama zasnova tretjeosebne streljanke z dokaj zanimivo zgodbo. Nam so Outridersi hitro prirasli k srcu, saj je razvijalec People Can Fly dokazal, da zna poskrbeti za uživantsko streljanje in da še niso izgubili občutka za delanje dobre igralne izkušnje, kar so leta nazaj dokazali s svojo serijo iger Painkiller.
Igro so na začetku mučile tehnične težave s strežniki, a zdaj so ti problemi popravljeni in čas je za novo vsebino. People Can Fly je tako včeraj najavil prvo večjo vsebinsko posodobitev New Horizon, ki s sabo prinaša štiri nove odprave ter možnost prislužitve dodatne opreme. Poleg tega je bil vpeljan “transmog” sistem, ki nam omogoča vizualno prilagajanje nove opreme, predelana pa je bila tudi sama notranja trgovina.
Tu je seveda še cel kup optimizacij in popravkov, ki bodo uničili še tiste zadnje hrošče, najboljše pri vsemu skupaj pa je to, da bo posodobitev na voljo že danes.
Razvijalec je priložnost izkoristil tudi za napoved prve razširitve Worldslayer. O njej trenutno ni znanega preveč, saj v napovedniku vidimo samo neko skrivnostno žensko, ki bo očitno naš glavni novi nasprotnik. People Can Fly je v preteklosti povedal, da bodo v Outriderse novo vsebino vnašali samo v primeru večjih dodatkov, tako da nas očitno čaka lep kos nove vsebine.
Worldslayer prihaja enkrat v 2022, igra pa je na Steamu trenutno znižana na 19,79 €, preizkusite pa lahko tudi brezplačni demo.
Splavitev prenovljene trilogije iger GTA: The Trilogy – Definitive Edition je šla vse prej kot po načrtih. Razvijalec Rockstar Games je v prenovljen pogon Unreal Engina 4 poslal tri legendarne igre GTA 3, Vice City in San Andreas, žal pa je ta prehod s sabo prinesel cel kup hroščev, sama grafična nadgradnja pa tudi ni ravno najboljša.
Vtis je dodatno zagodla težavna PC verzija, ki je s sabo prinesla datoteke, ki pa niso bile namenjene javnosti. Igralci so med kopanjem po datotekah naleteli na glasbo, ki je bila zaradi manjka licence odrezana iz končnega izdelka. Te težave so razvijalca prisilile, da je preprosto izključil strežnike za verifikacijo, kar je onemogočilo nakup igre na PC-ju, a nedelujoči strežniki so hkrati onemogočili verifikacijo tistim, ki so igro že kupili. Strežniki zdaj spet delujejo, a to je slaba tolažba, saj nekateri kar 3 dni niso mogli zagnati svojega legitimno kupljenega izdelka.
Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition is again available through the Rockstar Games Launcher for play and purchase. We sincerely apologize for the inconvenience, and are working to improve and update overall performance as we move forward: https://t.co/hAfEKqYS3o
Igralci so zato svoj bes začeli zlivati na spletni strani Metacritic in ocena igre je začela strmo drseti navzdol, dokler ni dosegla skoraj samega dna. GTA: The Trilogy zdaj drži oceno 0.5/10 in je tako prevzela nelaskavi naslov najslabše igre vseh časov od Warcrafta 3: Reforged, ki trenutno drži oceno 0.6/10.
Ocen na Metacriticu ni priporočljivo jemati preveč resno, saj lahko oceno podeli vsak – tudi tisti, ki igre ni nikoli zagnal in se je samo pridružil veselju zbijanje ocene s podeljevanjem ničel. Vseeno pa je to jasen znak, da ga je Rockstar polomil na celi črti. Ta je nazadnje na Twitterju zapisal, da pridno delajo na popravkih za igro, a glede na vse hrošče, jim bo ta naloga vzela res veliko časa.
Nekdaj slavljeni razvijalec Rockstar je v zadnjih dnevih utrpel kar nekaj legitimnih kritik, te pa so letele na račun nedavne predelave iger GTA Trilogy – Definitive Edition, ki je bila takšna katastrofa, da jo je razvijalec za tri dni umaknil iz prodaje, nekaj časa pa zaradi nedelujočega Rockstar Games zaganjalnika, igre niso mogli zagnati niti tisti srečneži, ki so igro kupili pred njenim umikom.
Rockstar želi na vsak način igralce preusmeriti na svojo trgovino in svoj zaganjalnik iger, ki pa zahteva internetno povezljivost za vse igre – tudi tiste, ki so povsem enoigralske. A takšna ni samo trojica naslovov iz nedavnih GTA predelav, saj je Rockstar začel to grdobijo vsiljevati tudi v naslove, ki so stari celo desetletje.
Eden takšnih je denimo L.A. Noire. Ta tretjeosebna detektivka v pol-odprtem svetu je izšla leta 2011 in smo jo do sedaj igrali brezskrbno preko Steama. Vendar pa je igra aprila dobila manjšo posodobitev, ki ni naredila nič drugega kot pa dodala novo obliko zaščite. Pri zagonu igre boste tako primorani v dodatno verifikacijo preko Rockstar zaganjalnika in če morda pri roki takrat nimate interneta, potem zadeve preprosto ne boste mogli igrati.
Takšno bedarijo je Rockstar vrinil tudi v Max Payna 3, a k sreči so nato modderji spočeli posodobitev, ki je igro povrnila v prejšnje stanje, ki ni zahtevalo Rockstar zaganjalnika, žal pa za L.A. Noire takšna rešitev trenutno še ne obstaja.
Ste se kdaj vprašali, kako se igranja iger lotijo tisti največji bogataši, ki ne morejo niti zakašljati, brez da jim ne bi iz žepov zletelo nekaj stotakov evrov? Vpogled v takšno življenje sta nam zdaj ponudila Microsoft in Gucci, ki sta skupaj spočela prav posebno verzijo Xboxa Series X, za katerega pa bo treba odšteti nič manj kot 10.000 dolarjev.
Gre za ekstremno omejeno izdajo konzole, saj bo proizvodne trakove zapustilo vsega 100 izvodov. Ti bodo na sebi nosili verigo vgraviranih GG črk. Te v svetu igričarstva predstavljajo besedi “Good Game”, v svetu mode pa te stojijo za imenom Guccija Gucci – ustanovitelja Gucci modne znamke.
Kupci bodo prejeli mikaven kovček, ki je odet v prepoznavne barve Guccija, na sebi pa nosi tudi Xboxov logotip. Znotraj se nahajata še dva brezžična Xbox Series X igralna ploščka, ki prav tako vsebujeta modro-rdeči črti ter minimalen Gucci logotip. Notranjost kovčka je odeta v privlačno zeleno usnje ter nekaj dokumentacije – med njo boste našli tudi kodo za naročniški servis Game Pass Ultimate.
To posebno konzolo bodo bogataši lahko kupili samo v Gucci trgovinah, ki se nahajajo praktično po celem svetu. Če imate res preveč drobiža lahko skočite v Milan ali pa Berlin v Gucci Circolo štacuno in igrate Halo Infinite v pravem slogu.
Partnerstvo med tema dvema znamkama je morda malce nenavadno, a ima svoj smisel. Microsoft namreč danes praznuje 20. obletnico konzole Xbox, Gucci pa bo v kratkem dobil film House of Gucci, kjer bo glavno vlogo prevzela Lady GaGa.
15. november je za Microsoft zelo pomemben. Takrat se je namreč za ameriški gigant odločil vstopiti na konzolni trg in se po robu postaviti Nintendo in Sonyju. Tako se je rodil prvi Xbox, ki je bila res velika škatla s še bolj velikim kontrolnim ploščkom, ki so ga v rokah lahko držali samo največje šape.
Od rojstva originalne konzole je minilo že dolgih 20. let in Microsoft bo seveda ta dogodek obeležil s posebnim prenosom v živo, ki nas bo spomnil na nekatere najlepše trenutke iz Microsoftove zgodovine. Microsoft ostaja sicer skrivnosten in vsebine prenosa v živo ni natančno obrazložil, tako da nas morda čaka kakšno presenečenje.
Ena od bolj glasnih govoric pravi, da naj bi danes presenetljivo izšla večigralska komponenta igre Halo Infinite, ki bo za igranje povsem brezplačna. Govorico je potrdilo več virov, a nekateri zdaj pravijo, da si je Microsoft premislil tik pred zdajci in naj bi bil izid zamaknjen za kasneje v novembru, kar bi bila škoda, saj tudi Halo danes praznuje svoje 20. rojstni dan.
Microsoft je že potrdil, da ni za pričakovati novih najav iger, a morda vseeno dobimo nove vpoglede v tiste, ki smo jih že videli. Založnik ima po nakupu Bethesede vsekakor dovolj za pokazati, morda pa vidimo tudi kakšen nov utrinek iz igre Fable ali pa Senua’s Saga: Hellblade 2.
Prenos v živo lahko gledate preko zgornjega okna, zabava pa se začne nocoj ob 19.00.
Že skoraj desetletje stara igralna uspešnica na iOS in Android okoljih je začela nov osvajalski pohod, tokrat na blockchainu.
Kot večina resnejših blockchain gaming projektov v zadnjih dveh letih, se tudi Sandbox ponaša s svojim lastnim Metaversom. Če poenostavimo: celoten projekt je zgrajen iz obsežne ponudbe manjših projektov, ki pa se med seboj prepletajo. Od digitalnih parcel in nepremičnin, igralnih likov in svetov, do iger samih in nenazadnje tudi lastne ekonomije.
Sandbox ekipa ustvarja edinstven virtualni svet, kjer lahko igralci gradijo, posedujejo in monetizirajo svoje igralne izkušnje z uporabo SAND, glavnega uporabnega žetona platforme. Tisti, ki si bodo imeli SAND bodo lahko sodelovali tudi pri upravljanju platforme prek decentralizirane avtonomne organizacije (DAO), kjer lahko uveljavljajo glasovalne pravice o ključnih odločitvah celotnega projekta.
Kot igralec lahko ustvarite digitalna sredstva (NFT) v aplikaciji imenovani VoxEdit. Ta vam omogoča izdelovanje predmetov, prevoznih sredstev, likov, okrasnih elementov, skratka vse kar vam pade na pamet. Kot NFTje jih naložite na Sandboxovo tržnico, kjer jih lahko prodate skupnosti ali zbirateljem.
Prav tako vam Sandboxov Metaverse omogoča ustvarjanje igralne izkušnje s programom The Sandbox Game Maker. Brez kakršnegakoli znanja o kodiranju, lahko s tem enostavnim za uporabo programom ustvarite in igrate čisto svoje scenarije in igre.
Sandbox se lahko pohvali tudi z velikim številom sklenjenih partnerstev, med katerimi najdemo tudi velika imena, kot so Atari, Binance, Snoop Dogg, Deadmau5, The Smurfs, The Walking Dead, Shaun the Sheep, Crypto Kitties. Vsi ti si lastijo digitalno zemljišče v Sandboxu, kar jim omogoča izdajanje lastnih NFT projektov znotraj te mreže.
8/ Over 165 partners, including Snoop Dogg, The Walking Dead, Smurfs, Deadmau5, Care Bears, etc. also own LAND in The Sandbox and will contribute to creating a diverse, multi-cultural place that will make you want to come back into and further explore. pic.twitter.com/jyEum4uNqq
2. novembra je The Sandbox objavil, da je projekt uspešno zaključil krog financiranja serije B v vrednosti 93 milijonov dolarjev, ki ga je vodil SoftBank Vision Fund 2. Po besedah ekipe, ki stoji za The Sandbox, bodo sredstva porabljena za pomoč pri povečanju strategije rasti ekosistema, operacij in pridobivanja igralcev. Ti načrti vključujejo dodajanje novih iger, nastopov v živo in družabnih izkušenj, ki spodbujajo sodelovanje skupnosti in ustvarjajo zaslužku prijazno okolje za ustvarjalce, blagovne znamke in intelektualne lastnine.
Po vsej verjetnosti sta to glavna razloga zakaj je v zadnjih dveh tednih vrednost žetona SAND poskočila za kar 393 %.
Kot je razvidno iz grafa na TradingView, je žeton dosegel najvišjo vrednost do sedaj na 3.novembra. Tisti dan je 24 urni obseg trgovanja znašal 9 milijard dolarjev.
Sandbox želi prinesti blockchain v mainstream igranje iger, ki privablja tako kripto kot ne-kripto gaming navdušence s ponudbo resničnega lastništva, digitalne umetnosti, možnosti monetizacije in interoperabilnosti.
HDR kratico poznajo vsi lastniki konzol, saj je ta razpon barvne slike že stalni spremljevalec televizijskih sprejemnikov. Ta funkcija bolj bogate slike se vključi samodejno in ne zahteva kakšnega posebnega prilagajanja nastavitev in tudi konzole zadevo omogočijo brez posega uporabnika.
Čeprav HDR obstaja že dolgo na PC-ju, je bila njegova uporaba dokaj zamudna. Uporabnik je moral za vsako igro HDR omogočiti posebej preko nastavitve zaslona, pa še potem so se pojavljali problemi, ko igra kar ni želela zaznati, da sprejemnik podpira HDR funkcijo.
Z Windows 11 so se zadeve spremenile na boljše in morda se veliko uporabnikov sploh ne zaveda, da lahko po novem HDR vklopijo in izklopijo na precej preprost način.
Ena od možnosti je še vedno ročni vklop, ki pa ga zdaj lahko opravite preko stiska tipk Win + Alt + B. Slika se takrat preklopi v HDR način in če še enkrat stisnete isto bližnjico, boste HDR izklopili. To je sicer dobrodošla bližnjica, a tudi ta zna biti nerodna, če denimo igranje izvajate na fotelju z igralnim ploščkom in nimate ravno ob sebi tipkovnice.
K sreči obstaja še en bolj enostaven način, ki sliši na ime samodejni vklop. Tega najdemo pod Xbox vmesnika, ki ga lahko sprožimo s kombinacijo tipk Win + G, nato pa skočimo pod zavihek “Funkcije za igre” in obkljukamo možnost samodejnega vklopa HDR osvetljevanja za vse podprte igre. Ta funkcija ima še dodaten priboljšek, da HDR osvetlitev prinese tudi na vse tiste igre, ki tega uradno ne podpirajo, a jim je to funkcijo kasneje dodal sam Microsoft – najprej preko konzole Xbox Series X in zdaj tudi na PC-ju.
Priznam, da do nedavnega nisem bil ogromen ljubitelj grozljivk. V kolikor je le bilo možno, sem se tekom izognil njihovem ogledu. Torej te ne sme presenetiti, da je Spirala Bolečine: Nova zapuščina igre žaga prvi film iz franšize Saw, ki sem ga pogledal od začetka do kraja, a to ne pomeni, da ne poznam njene zgodovine.
Kje se je ugankarska zloba pričela? Zgodovina ene izmed najbolj znanih grozljivih franšiz sega več kot desetletje nazaj. Luč malih zaslonov je v zadnjem kvartalu leta 2004 ugledal izvirnik, imenovan enostavno Saw oziroma Žaga po naše. Šlo je za grozljivkarski debut kitajskega direktorja Jamesa Wana. Sam film je slonel na presenetljivo svežem konceptu ugank, kjer so izbranci prisiljeni žrtvovati del sebe za rešitev iz pasti, v katero jih je pahnil zloglasni mojstrski um Ugankarja z nemalo psihološkimi problemi.
Kritično občinstvo, željno akcijskih psiholoških grozljivk, je izvirnik sprejelo izjemno dobro, odlično pa se je obnesel tudi iz finančnega vidika. Tako ni bilo nobeno presenečenje, da smo bili nadaljnjih šest let deležni vsakoletnih naslovov. A žal so ti kmalu utrpeli za boleznijo, dobro znano vsakemu ljubitelju vsakoletnih igričarskih in filmskih nadaljevanj.
Tako je leto za letom sledilo skupno sedem nadaljevanj raznih direktorjev, v katerih so sprotno razvijali fikcijski lik Ugankarja Johna Kramerja in osebkov, ki so se hote ali nehote znašli v njegovem življenju. Uspeh pa je zaradi podobne formule tekom let postal vse manj in manj oprijemljiv. Pred dobrimi desetimi leti je bila franšiza tako začasno upokojena. Ob najnovejši letošnji zapuščini smo sicer v 2017 lahko ugledali Jigsaw, a ta je bil pozabljiv in neimpresiven.
Založnik: Lionsgate
Režiser: Darren Lynn Bousman
Glavni igralci: Chris Rock, Samuel L. Jackson, Max Minghella
Dolžina: 93 minut
Režiser Darren Lynn Bousman bo gledalcem Žage znano ime. Nenazadnje gre za možakarja, ki je režiral že 2. in 3. del. A žal te morem že takoj razočarati. Žaga Spirala Bolečine trpi za isto dedno boleznijo kot predhodniki. Glavna kritika koncepta je enostavna. Morilec, ki svojo žrtev postavi v smrtonosno past, kjer dobi nesrečnež preko zaslona težavno možnost preživetja uganke, gledalci pa polni napetosti spremljajo, če mu bo uspelo, enostavno ne premore več svežine.
Kako to, da se pristop ni izpel že prej? Vseeno so filmi vedno znova uspeli pritegniti tudi bolj dvomljive gledalce, saj je bilo še vedno nekaj mikavnega v tej formuli. A žal so večkrat predvidljiva in vedno manj presenetljiva razkritja vse bolj puščala dvom v vrnitev v sijajne pričetke iz prejšnjega desetletja.
Tokrat se posnemovalec serijskega morilca spravi na korumpirane može v modrem. Glede na trenutno stanje v ZDA bi le težko spregledal podobnosti mišljenja premnogih glede sil zakona. Zake Benks (Chris Rock) je detektiv, na katerega preostali sodelavci gledajo kot na glodača iz najbolj zasvinjanih delov kanalizacije. Špicljev namreč nihče ne mara, Zake pa je v času viška korupcije prelomil sveto pravilo o molčečnosti in partnerja obsodil na zaporno kazen.
Chris Rock je znano ime predvsem iz filmov komične narave in tako ga v resnejši vlogi enostavno ne morem vzeti resno. Vlogo Zacka je odigral neprepričljivo in ne bi me presenetilo, če se ne bo več lotil igranja v resnejših vlogah.
Nenadejano se znajde v središču serije umorov, kjer so tarče najhujši izmečki v modrih silah. Zaradi povezanosti z žrtvami in namigovanjem tokratnega Ugankarja primer vzame v svoje roke. Kar tipično. Moški, poln frustracij zaradi razočaranega očeta, želi svetu dokazati, da ni osrednji luzer v mestu. Samuel L. Jackson v vlogi očeta Marcusa Banksa svojo vlogo odigra prepričljivo, a mu je namenjenega malce premalo časa na platnu, da bi se vživel v svojo vlogo in prav tako ne premore svojega tipičnega “jebe se mi za vse” odnosa.
Tudi druge igralske kvalitete ne manjka, se pa zato luknje najdejo drugje. Zgodba je plehka, uganke neprepričljive, obnašanje likov na platnu na čase idiotsko in scenarij predvidljiv. Nisem se mogel znebiti občutka, da je bilo vse skupaj narejeno zgolj na pol, čeprav je več kot očitno, da nameravajo zgodbo nadaljevati.
Upanje po nečem novem umre že po prvem hladnem prizoru. Daje izjemno cenen občutek ob obilici slabe igre in scenarija. Ozadje je naravnost bizarno, saj ne kaže nobenega poznavanje delovanja policije in detektivskega dela, ki je groteskno poenostavljeno in površno. Tako ni nič čudnega, ko se znajdeš med nesposobnimi varuhi zakona in liki, ki ne zmorejo prikazati prepričljivih morilskih scen in detektivsko delo opravljajo na osnovnošolski ravni. Namesto detektivske drame na koncu vse sloni na pretakanju krvi, ki je zgolj prelivajoča se satira, kjer ti pikica razuma že takoj razkrije usodo vsake žrtve.
Površno pisanje skripte je poenostavljeno do bizarnosti. ZDA se zadnji dve leti po mnenju mnogih ubadajo s pretirano uporabo sile in zlorab v policijskih vrstah in Nova zapuščina igre žaga želi pustiti pečat na psihi gledalcev ali jih enostavno spraviti v kino, ker želijo gledati umor za umorom policajev. A na podlagi ignorance in otroške neumnosti ji to skoraj v celoti spodleti. Želi prikazati moralno izprijenost in pokvarjenost, ampak to stori na pretirano poenostavljen in grotesken način, da ideja nikoli zares ne zaživi in izpade nerealno.
Edina svetla plat filma je šele v zadnjem delu, ko se tempo pohitri in daje bolj zrelo noto, ampak finale ponovno v vsej meri razočara. Preobrat je očiten in še največje presenečenje je bilo, da resničnega preobrata ni bilo na vidiku.
Zanimivosti:
Po besedah režiserja Darrena Lynna Bousmana je bilo treba iz filma izrezati past, v kateri je nekdo izgubil cel obraz, da bi lahko prejeli oceno R s strani MPAA.
Chris Rock je oboževalec franšize “Saw” in je idejo o novem filmu predstavil Lionsgateu. Posledično so ga postavili za enega od glavnih igralcev, koscenarista in izvršnega producenta.
Gre za prvi film v seriji, ki ni izšel oktobra.
Chris Rock je po svojem čustvenem izbruhu na policijski postaji pogledal v kamero in rekel: “Da kdo ne pozabi, bil sem v Pootie Tangu, zato imam doseg.”
Prva linija dialoga Samuela L. Jacksona na njegov prvi produkcijski dan je bila “Motherfucker”.
Gledanje televizije skupaj z vašim hišnim ljubljenčkom je ena od stvari, ki smo jih med koronavirus krizo počeli vse bolj pogosto. Svet pa se bo morda naslednje leto počasi vrnil na stare tirnice, kar pomeni, da se bodo ljudje zopet odpravili v pisarne in naši živalski prijatelji bodo morali ostati za nekaj ur sami doma.
Ta ločitev ne bo težka samo lastnikom, ampak tudi samim hišnim ljubljenčkom. Mačkam je sicer bolj kot ne vseeno kje smo, saj je pomemben samo dnevni doliv hrane, a psi so povsem druga stvar, saj nas hitro začnejo pogrešati in zaradi ločitve lahko celo postanejo depresivni.
Ravno tu lahko v pomoč vskoči pretočni servis DOGTV, ki je prva platforma s programom, ki je namenjen posebej za pse. Ta vsebina naj bi vašim domačim prijateljem pomagala pri izoliranosti in popestrila njihovo čakanje na vaše ponovno vrnitev domov.
Vsebina za DOGTV je produkt raziskave več kot 60 znanstvenih študij. Tako so vsi posnetki posebej prirejeni za vidna in slušna dojemanja psov, ki so seveda drugačna od naših. Vaši živalski spremljevalci bodo tako uživali v vsebini, kjer se na zaslonu pojavljajo drugi psi, vse skupaj pa spremlja umirjena glasbena spremljava. DOGTV vsebuje različne vsebinske sklope, ki jih prinašajo oddaje z zanimivimi naslovi tipa Road Dogs, Things We Woof About in The Dog Chef.
DOGTV je na voljo za vse Android in iOS sisteme, zanj pa je treba plačevati mesečno naročnino 8,19 €. Na voljo je tudi 7-dnevni brezplačni preizkus, a boste tudi zanj potrebovali kreditno kartico.
Razvijalec SuperPAC je pred kratkim najavil zanimivo projekt z naslovom This Is the President in čeprav najava ni pokazala prav nobenega igralnega videa, je zadeva vseeno hitro nase pritegnila oko javnosti.
V This Is the President namreč igramo pokvarjenega poslovneža, ki leta 2020 po spletu naključij postane novi predsednik ZDA. Skupaj s svojo ženo se nato preseli v Belo hišo, a njegova preteklost mu ne da miru. Do svojega položaja se je namreč prebil na umazan način in zdaj bo treba poravnati zapadle račune, ali pa se bo naš predsedniški stolček hitro zamajal in kmalu bomo primorani v vzpostavljanje prav svojega družabnega omrežja.
Naše predsedovanje bo precej mafijsko. This Is the President spada sicer v žanr manadžerskih iger, a za razliko od teh, tokrat ne bomo delali na vzpostavitvi našega imperija, ampak bomo morali tega obdržati na nogah. To bomo naredili preko celega kupa novih nelegalnih aktivnosti, petami pa nam bodo vedno konkurenčne politične stranke in mediji. Teh se ne bomo zlahka znebili in zato bomo morali veliko podkupovati in za tiste najtrše orehe celo najeti hekerje in čisto prave morilce.
Razvijalec SuperPAC je znan po temu, da rad v svojih igrah poustvari vroče aktualne teme. Njihov prejšnji naslov This Is the Police si je od bližje ogledal ameriško policijo, zdaj pa bodo pod drobnogled vzeli samega vrhovnega poveljnika ameriške oblasti.
This Is the President izide že 6. decembra, na Steamu pa si lahko ogledate nekaj slik iz igre.
Zadnje leta se svet zgraža predvsem na socialnih omrežjih tipa Facebook, Instagram, Snapchat in podobnih, ki radi delijo podatke svojih uporabnikov z oglaševalci in v nekaterih primerih tudi z oblastmi pregona. Facebook je šel skozi številne kontroverzije z deljenjem podatkov in se tudi v zadnjih letih kar nekajkrat v Ameriki in EU zagovarjal pred senatom oziroma člani nadzornega sveta za privatnost uporabnikov. Leta 2018 pa je na trg globalni stopil TikTok (razvijalec ByteDance, Kitajska), ki je Facebook in podobna omrežja popolnoma zasenčil – tako v popularnosti, kot tudi v deljenju podatkov – ampak ne z oglaševalci, ampak s kitajskimi oblastmi.
Kako je TikTok postal popularen globalno? Večina misli, da je enostavno postal viralen sam od sebe, toda temu ni čisto tako. Podjetje ByteDance je prvo verzijo TikToka stestirala na domačem kitajskem trgu z direktno podporo kitajskih oblasti. Ideja socialnega omrežja TikTok je namreč povsem drugačna lokalno kot globalno.
Na Kitajskem boste na TikToku našli predvsem objave, ki slavijo veliko Kitajsko kot vodilno državo na svetu, slavijo pridne delavce, rekrutirajo mlade v vojsko ter na splošno dvigujejo moralo in slavijo svojo državo. “Glupe” objave in objave proti Kitajski pa so seveda cenzurirane in hitro zbrisane. S tem informacijami lahko povzamemo, da je TikTok na Kitajskem trgu pridobil ogromno znanja o tem, kako določene objave vplivajo na uporabnike in to znanje je uporabil za širitev na globalno tržišče ampak v popolnoma drugi smeri. Leta 2018 je TikTok zagnal aplikacijo globalno in jo predstavil preko influencerjev. V marketinške kampanje so vložili milijone, vplivniki pa so za plačilo aplikacijo začeli uporabljati in deliti s svojimi oboževalci. TikTok je zaradi influencerjev hitro dosegel viralnost in aplikacija je v roku treh mesecev od vstopa na globalni trg postala ena izmed najbolj popularnih aplikacij na svetu.
Kitajska je znano po tem, da svoje prebivalce sledi na vsakem koraku.
Medtem, ko TikTok na Kitajski ustvarja in spodbuja pridnost, predanost, šolanje obenem pa omejuje uporabo tovrstnih omrežij, je globalni cilj ravno obraten. Kitajska, s tem mislimo TikTok (v splošnih pogojih razkriva deljenje podatkov s partnerji in člani skupine, ki pa je tudi sama Kitajska…) v globalni aplikaciji vzpodbuja in priporoča predvsem videe, ki so kratki (15 sekund maksimalno), neumni, brez pomena, pozabljivi in uporabnika preprosto poneumljajo. Lahko bi rekli da TikTok ustvarja generacijo “zlatih ribic”.
Uporabniki TikToka se boste strinjali, da v kolikor se objava ne prične “eksplozivno”, boste enostavno po treh sekundah prešli na naslednjo. In ravno objave, ki so kratke, eksplozivne, neumne in pozabljive nas naredijo odvisne. Ravno te 15 sekundne objave, katerih ni konca, nas priklopijo na TikTok za celoten večer in v naše glave podzavestno dodajajo pozabljive brezpomenske posnetke. Žal pa je slika tudi širša in te 15 sekundni posnetki se prenašajo v resnična življenja izven TikToka, kar opažam tudi sam pri družbi okoli mene. V zadnjih letih se srečujem z številnimi mladimi, katerih je fokus točno tistih 15 sekund, uporaba telefona pa je konstantna, nenehni piski sporočil in oddaljenost od telefonskega ekrana za več kot 10 minut je mučenje. Verjamem, da je veliko večji problem tudi v šoli, kjer je fokus še toliko bolj pomemben.
Kratek, glasen in neumen video lahko hitro postane viralen.
Kitajski narod se preko TikToka izobražuje in usmerja za cilje države, vse ostale globalno pa poneumlja in odvzema fokus? To je realna slika in dejansko samim razvijalcem to ni težko. Glede na maso uporabnikov (700 milijonov) in njihovimi ekstremno pametnimi algoritmi (velikokrat se omenja tudi umetno inteligenco, ki preučuje vsakega uporabnika in ga ocenjuje ter ustvari objave za uporabnika) lahko manipuliraš z uporabniki še toliko lažje, še posebej ko je fokus 15 sekund. TikTok je bil že ujet v tem da izvaja cenzuro za vsebino, ki ni po volji Kitajske, ampak pomislimo korak dlje. TikTok lahko preko posnetkov in cenzure manipulira s generacijo, ki še ni tako zelo razvila politično opredeljenost (in seveda vse ostale uporabnike) in na koncu koncev lahko vpliva na politični parket v državi oziroma pomaga politikom, ki so bližje njihovim ciljem v tisti državi. To sicer ni nič novega in številne obtožbe je pred leti prejel Facebook, ki se je na to temo tudi večkrat zagovarjal pred senatom in celo prejel dokumentarec, bolj znan kot The Great Hack. Do sedaj česa takega Kitajska ni morala izvajati, toda s TikTokom to postane nenadoma globalna realnost. Kitajska v zadnjih mesecih prevzema in nastavlja na položaje tudi v drugih velikih tehnoloških podjetjih, kot so Tencent ter Alibaba, katerih aplikacije so v naši dnevni uporabi.
TikTok zbira vse vaše podatke tudi takrat, ko ga ne uporabljate. S tem, ko namestite TikTok posredujete Kitajski, joj no…. ByteDancu tudi ostale podatke, kot so vaše sporočila, kopirani teksti, lokacijo in vse kar bi bilo uporabno za nadaljnje targetiranje vaših navad, politične opredeljenosti, pomembnih življenjskih dogodkov in podobno. Nekaj držav (Indija, Pakistan, Indonezija, Bangladeš, začasno tudi ZDA) je že prepoznalo nacionalne nevarnosti zaradi zbiranja preobsežnih podatkov od uporabnikov in blokiralo aplikacije kot so TikTok, Wechat, Alibaba, Helo in podobne.
TikTok uradno zanika uporabo prepoznave obrazov ampak so jih v preteklosti že ujeli na laži.
Zadnje mesece spremljam, kako se ljudje s pričetkom uporabe TikToka spremenijo in verjamem, da je aplikacija resno ustvarja “generacijo zlatih ribic”. Pri mladih, kateri so v zgodnji mladosti in se jim možgani ter sposobnosti fokusiranja in razmišljana še razvijajo, opažam veliko izgubo fokusa in težko komunikacije, ki traja več kot minuto. Pri komunikaciji prejemam kratke odgovore (res kratke tipa ja/ne), ki velikokrat nimajo smisla, vedno pa med 5 minutnim pogovorom opazim piske novih sporočil na telefonu sogovornika in takojšne izgube fokusa sogovorca, ki vse kar želi tisti moment, je vpogled v vsebino novega sporočila, tema pogovora pa je hitro izgubljena.
Voditelji držav so se pričeli zavedati moči socialnih omrežij in nekateri zadnja leta že uporabljajo za pridobivanje političnih točk. Upam, da bodo oblasti prepoznale nevarnosti izven in znotraj države kajti na internetu ni meja. Pri mlajših pa bo veliko na starših, sovrstnikih in skrbnikih, da omejijo, prepovedo in se pogovorijo z uporabniki tovrstnih aplikacij, katerih bo v prihodnosti čedalje več.
Krize s čipi še ne bo kmalu konec. Potem ko je včeraj Valve najavil prestavitev svojega prenosnega PC-ja Steam Decka, zdaj spletna stran Bloomberg poroča o novih težavah glede proizvodnje konzol PlayStation 5.
Ta bo čez en teden praznovala svoj 1. rojstni dan, konzole pa še zdaj ni mogoče kupiti po normalni ceni in je na zalogi samo pri preprodajalcih, kjer pa seveda dosega astronomske cene. Sony je računal, da se bo zaloga izboljšala in da bodo do marca v obtok spravili 16 milijonov konzol, a ta cilj so zdaj zmanjšali na 15 milijonov primerkov. Problem je še vedno v logističen, saj preprosto ne morejo dovolj hitro nabrati zahtevane čipe, ki jih nujno potrebujejo za uspešen in nemoten tek proizvodne linije.
Sony je pri zadnjem finančnem poročilu investitorjem sporočil, da je v prejšnji četrtini zaradi logističnih težav prodal malce manj konzol, kot pa je načrtoval. V boju s preprodajalci so prejšnji teden zagnali storitev PlayStation Direct, ki omogoča prodajo konzol direktno končnim strankam, a servis je na stari celini trenutno na voljo samo za Združeno kraljestvo in Nemčijo.
V Sloveniji boste konzolo najlažje dobili tako, da se pridružite našemu Discord strežniku in se naročite na kanal #ps5-xbox-zaloga, ki vas instantno opozori na nove zaloge v slovenskih trgovinah.
Microsoft ima že dolgo zgodovino polomij kar se tiče PC igričarstva. Nikoli jim ni uspelo postaviti zadovoljiv digitalni servis z igrami, ki ne bi zahteval puljenje las od zapravljenih živcev in grozni Games for Windows Live oz. GFWL nas še vedno preganja v naših nočnih morah.
Microsoft je sicer vedno poln obljub, da jim PC igralci pomenijo ravno toliko kot njihovi Xbox sledilci, a vedno je vse ostalo samo pri besedah. A spremembe na tem področju so se končno začele dogajati, ko je založnik najavil prodajo njihovih iger preko Steama, kar je močno poenostavilo igranje njihovih naslovov.
Seveda pa je Microsoft še vedno ohranil svojo Windows trgovino, ki se ji pridružuje tudi Xbox aplikacija. Ta je sicer funkcionalna, a ji še vedno manjka cel kup pritiklin, ki bo omogočile brezmučno igralno izkušnjo. Eden od večjih problemov je zaklenjenost sistema, saj so bile vse igre nameščene v mapo WindowsApps, operacijski sistem pa je to mapo skril in za dostop vsebine je moral imeti uporabnik primerna dovoljenja. Vse to spet ni tako zakomplicirano, a so stvari, s katerimi se povprečen uporabnik ne bi smel ukvarjati.
Spletna stran The Verge zdaj poroča, da bodo vse te skrbi kmalu stvar preteklosti. Microsoft bo namreč končno za Xbox aplikacijo spočel večjo posodobitev, ki bo uporabnikom omogočala izbiro mape v katero želijo namestiti svoje igre. Prav tako te ne bodo več tako zaklenjene in bodo celo omogočale nameščanje modifikacij.
Microsoft je še povedal, da bo tudi prenos iger hitrejši. Do posodobljene aplikacije bodo najprej dostop dobili vsi Insider uporabniki, pričakuje pa se, da bo zadeva v beta verziji na voljo pred 8. decembrom, ko izide težko pričakovani Halo Infinite.
Ubisoftova igra Rainbow Six Extraction se že od prvega napovednika bori z negativnimi kritikami. Igralci so namreč od igre, ki je sprva nosila naslov Quarantine, pričakovali nekakšno nadaljevanje popularnega Siega, a na koncu se je izkazalo, da je igra povsem drugačna. Extraction je namreč veliko bolj naravnan v PvE vsebino in je dobil znanstvenofantastični pridih, saj se bomo morali boriti proti novi nevarnosti, ki je prišla iz skrivnostnih kotičkov naše galaksije.
Igra je bila po slabih prvih vtisih zamaknjena v naslednje leto in Ubisoft je šele včeraj bil z nami podeliti nekaj novih informacij. Tako kot v Siegu nas tudi tukaj čakajo zanimivi Operatorji, 12 map, ki naj bi bile po velikosti trikrat večje od tistih iz Siega ter preko 60 različnih orožij.
Ubisoft se zaveda, da bo naslednje leto konkurenca težka in med drugim se bodo morali spopasti tudi z uspešnimi PvE streljankami tipa Back 4 Blood. Ravno zato je bila igra deležna nižje cene, saj je Ubisoft sprva poskušal splaviti igro po ceni 60 €, po novem pa bodo za njo zahtevali vsega 40 €.
Poleg ugodne cene bo vsak kupec v paketu prejel dve prijateljski propustnici, ti pa bosta vašim prijateljem omogočali brezplačni prenos in igranje igre v obdobju 14 dni. Ubisoft upa, da bo za zastonjski preizkus na koncu igralca prepričal, da tudi opravi polni nakup Extractiona.
Dobili smo tudi uradno potrjen datum izida, ki se bo zdaj zgodil 20. januarja 2022.
Predelava iger GTA 3, Vice City in San Andreas izide že čez samo nekaj ur in razvijalec Rockstar je zdaj končno odgovoril na vprašanje, ki je oboževalce teh iger zanimalo že od samega začetka: bodo vse tri igre obdržale oziroma povrnile skladbe, ki smo jih leta nazaj veselo poslušali preko radijskih postaj v avtomobilih?
Glasba navadno v igrah ne nosi tako velikega pomena, a pri GTA igrah smo na radijskih valovih poslušali licenčno glasbo največjih umetnikov, ki so ogromno pridodali k vzdušju. Preigravanje Vice Cityja preprosto ni isto, če se nam v ukradenem avtu med risanjem sončnega vzhoda ne predvaja Billie Jean od Michaela Jacksona.
Žal Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition, navkljub imenu, ne bo ultimativna oblika igre, saj bo manjkalo preko 40 komadov, ki smo jih lahko poslušali v originalnih igrah. Rockstar je sicer potrdil, da bomo poslušali vso glasbo, ki smo jih poslušali v ponovni izdaji teh iger za Android in iOS telefone. A že tam je manjkalo veliko skladb, ki jim je preprosto potekla licenca in teh manjkajočih komadov ne bomo dobili niti v novi predelavi.
GTA 3 bo sicer seznam svoje glasbe ohranil, a Vice City in San Andreas bosta izgubila cel kup vsebine, ki si jo lahko preberete spodaj:
GTA: Vice City:
2 Live Crew – Get It Girl
ABC – Poison Arrow
Afrika Bambaataa & the Soulsonic Force – Looking for the Perfect Beat
Alcatrazz – God Blessed Video
Aneka – Japanese Boy
Animotion – Obsession
The Buggles – Video Killed the Radio Star
The Cult – She Sells Sanctuary
The Fixx – One Thing Leads to Another
Gary Numan – Cars
Herbie Hancock – Rockit
Irakere – Añunga Ñunga
Joe Jackson – Steppin’ Out
John Waite – Missing You
Kate Bush – Wow
Lionel Richie – Running with the Night
Love Fist – Fist Fury
Loverboy – Working for the Weekend
Michael Jackson – Billie Jean
Michael Jackson – Wanna Be Startin’ Somethin’
Ozzy Osbourne – Bark at the Moon
Quiet Riot – Cum On Feel the Noize
Sigue Sigue Sputnik – Love Missile F1-11
Trouble Funk – Pump Me Up
Tyrone Brunson – The Smurf
GTA: San Andreas:
2Pac (ft. Pogo) – I Don’t Give a Fuck
Augustus Pablo – King Tubby Meets Rockers Uptown
The Blackbyrds – Rock Creek Park
Black Harmony – Don’t Let It Go to Your Head
Blood Sisters – Ring My Bell
Bobby Byrd – Hot Pants – I’m Coming, I’m Coming, I’m Coming
Bobby Byrd – I Know You Got Soul
Charles Wright & the Watts 103rd Street Rhythm Band – Express Yourself
Fatback Band – Yum Yum (Gimme Some)
Gap Band – You Dropped a Bomb on Me
George Clinton – Loopzilla
James Brown – Funky President (People It’s Bad)
James Brown – The Payback
The JB’s – The Grunt
Joe Cocker – Woman to Woman
Lyn Collins – Rock Me Again and Again and Again and Again and Again and Again
Da Piranha Bytes dela na nasledniku svoje igre Elex iz leta 2017, je bilo dolgo jasno, a razvijalec je šele nekaj mesec nazaj naznanil, da projekt res obstaja. Od takrat smo dobili en uradni napovednik s čudaško glasbeno spremljavo skupine Korn in nekaj igralnih posnetkov, ki so kazali igro v precej zgodnjem stanju.
ELEX II is coming March 1, 2022 to PC, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series S|X and Xbox One.
The Skyands are preparing to launch their attack on Magalan! Get ready to defend our world with the ELEX II Collector’s Edition.
Nekateri so zaradi hitrega razkazovanja igre upali, da bo Elex 2 ena tistih iger, ki jo bomo dejansko lahko igrali še letos. Žal temu ni tako, saj to tudi Elex 2 skočil v prenatrpano naslednje leto in bo med nas prispel 1. marca 2022.
Elex 2 bo neposredno nadaljevanje zgodbe predhodnika. Zopet nas čaka velik odprt svet Magalana, ki mu spet vladajo različne frakcije. Naš junak Jax je začel vse opozarjati na novo nevarnost, a bolj malo kdo mu verjame. Ena večjih zanimivosti v primerjavi s predhodnikom je dejstvo, da bo v novi avanturi Jax poročen in bo imel sina, ki ga bomo lahko med igranjem srečali in se z njim pogovarjali. Vrača se tudi raketni nahrbtnik, ki nam bo zdaj omogočal hitro letanje med lokacijami, a ta nadgradnja naj bi prišla bolj proti koncu igre, saj bo tako nekako ohranjena uravnoteženost pri raziskovanju.
Elex 2 je bil v zadnjih igralnih napovednikih videti nekam bolj medlo in igralna podoba je bila več kot očitno nedokončana. Vseeno pa v oči bode praktično nespremenjen boj, ki je bil eden večjih minusov originala.
Če morda prvenca še niste preizkusili, potem se lahko na Steamu udeležite večje razprodaje založnika THQ Nordic, med katerim najdemo tudi močno znižani Elex za ceno 9,99 €.
Google se je včeraj odločil za pogumno potezo in napovedal veliko spremembo, ki se tiče njihove popularne platforme YouTube. Od danes naprej bodo namreč začeli postopoma onemogočiti vpogled v število nevšečkov vseh posnetkov, ki obstajajo v njihovi mreži.
Poteza je bolj podrobno zapisana na njihovi uradni strani, v praksi pa to pomeni, da pod videoposnetki ne bomo več videli število nevšečkov. Dostop do tega podatka bo imel samo ustvarjalec, ki si bo razmerje lahko ogledal v YouTube Studiu. Gumb za palce navzdol namreč ne bo izginil in tako boste lahko še vedno ustvarjalcu sporočili, da vam njihova vsebina ni všeč, le da tega ne boste mogli več izpostavljati javno.
Google se je za to potezo odločil na podlagi ekperimenta, ki ga ga je izvedel na začetku tega leta. Takrat je onemogočil javno prikazovanje nevšečkov in rezultati so pokazali, da uporabniki takšnih posnetkov ne napadajo z masovnimi nevšečki, kar bi lahko označili kot za neko vrsto spletnega nadlegovanja. Takšnih napadov so bili deležni predvsem manjši in novi YouTube kanali, ki poskušajo pridobiti nekaj občinstva. Spletni nadlegovalci so nevšečkanje pri nekaterih posnetkih spremenili tudi v igro in nabrati čim večje število palcev navzdol. Pri tem je izpostavitve vreden predvsem posnetek YouTube Rewind iz leta 2018, ki danes drži rekordnih 19 milijonov nevšečkov in je bil tudi nekakšen napovednik za dokončni propad Rewinda.
Onemogočanje javnega prikazovanja YouTube nevšečkov se bo začelo danes, mi pa že objokujemo usodo slavnega Futurama posnetka nevtralnosti, ki že dolga leta drži identično razmerje všečkov in nevšečkov.
Razvijalec From Software je imel s svojo igro Demon’s Souls bolj skromne začetke, saj nihče ni pričakoval, da se bo igra, ki je tako presneto težka, dejansko dobro prodala. A razvijalec je dokazal, da v svojih vrstah vsebuje neverjetno talentirane ustvarjalce in skozi Dark Souls in Bloodborne naslove je prihajal do vedno večje prepoznavnosti, tako da je zdaj njihov prihajajoči naslov Elden Ring ena od najbolj pričakovanih iger leta 2022. In glede na vse prestavitve iger v to leto je to vsekakor velik dosežek.
Elden Ring bi moral sprva iziti januarja 2022, a razvijalec je izid nato zamaknil na 25. februar 2022. Da čakanje ne bo pretežko, je From Software nedolgo nazaj omogočil prijave na zaprto beta testiranje in izbranci so včeraj dobili svoje kode.
Nekatere od teh so takoj romale na eBay in se trenutno prodajajo po zelo visokih cenah. Dražbe segajo v cenah od nekje 30 € naprej, vendar to niso dokončne cene. Pri Američanih so nekatere cene poskočile v astronomske višine in nekateri primerki so se prodali tudi po ceni 450 $. Tudi Angleži prodajajo svoje kode od 80 funtov naprej, kar je lep denar za praktično nič truda.
Elden Ring zaprto beta testiranje se bo začelo jutri, 12. in se bo zaključilo 14. novembra. Strežniki bodo vsak dan odprti samo nekaj ur ob specifičnem času, igralci pa bodo lahko tako prvič preizkusili Dark Souls v odprtem svetu, kar Elden Ring nekako tudi je. Srečni udeleženci testiranja bodo lahko prečkali širno pokrajino, ki skriva cel kup nevarnosti in skritih kotičkov z zakladi. Prvi vtisi opisovalcev so izjemno pozitivni, tako da komaj čakamo na končni izdelek.
Valve je pri predstavitvi svoje ročnega PC-ja Steam Decka pogumno napovedal izid v decembru 2021 in zagotovo si je veliko igralcev zagotovilo prednaročila in so si tako nameravali popestriti božično praznovanje. A razvijalec se je očitno uštel in verjetno ni pričakoval, da se bo kriza z računalniškimi čipi zavlekla tudi v 2022.
Razvijalec je tako včeraj na svoje uradnem blogu zapisal žalostno vest, da Steam Decka letos v rokah še ne bomo držali. Krivec je seveda pomanjkanje čipov, ki še vedno pestijo prav vse industrije in računalniška panoga pri tem ni izjema. Valve se je sicer trudil, da bi nekako zaobšel vse težave z dobavo, a to mu na koncu ni uspelo, zato je primoran zamakniti izid izdelka.
Prednaročniki, in s tem mislimo tiste najbolj zgodnje, bodo svoje Steam Decke začeli prejemati nekje februarja 2022. Vsi ostali prednaročniki bodo obdržali svoje mesto v vrsti rezervacij, le da bodo zdaj tudi njihovi izidi ustrezno zamaknjeni. Trenutno lahko Steam Deck še vedno prednaročite, a zdaj boste svoje izvode prejeli nekje v drugi polovici naslednjega leta.