Oboževalci grozljivk se boste lahko kmalu poigrali z novo avanturo, sliši na ime Moons of Madness.
Igra je že nekaj časa v razvoju, razvijalec Rock Pocket pa je med delom sklenil dogovor z založnikom Funcom. Tako se je Moons of Madness zaradi tega spremenil in zamenjal svojo zgodbo ter okolico dogajanja. Špil se bo po novemu tako odvijal v vesolju MMO igre The Secret World, ki že nekaj časa navdušuje igralce.
To pomeni, da bo grozljivost dobila rahli Cthulujevski pridih, mesto grozljivih dogodkov pa se bo topot odvijalo na rdečemu planetu Marsu.
Julija smo dobili igralni posnetek, ki nas je spomnil malce na Alien Isolation. To pomeni, da bo veliko poudarka na skrivanju in uporabljanju različnih naprav, tako da se ne boste mogli zanašati na puške in brzostrelke, ki so drugače tipični spremljevalec prvoosebnih streljačin. Razvijalec je raje svoje napore vložil v grozljivo atmosfero ter precej dobro grafično podobo, ki bo orisala zapuščeno vesoljsko postajo, kjer so more postale resnične.
Dobra novica je, da bomo Moons of Madness lahko preigravali že zelo kmalu. Datum izida je namreč napovedan za 22. oktober, na Steamu pa si jo lahko dodate na seznam želja preko sledeče povezave. Igra bo izšla tudi Xbox One ter PlayStation 4, a to s poštenim zamikom – šele 21. januarja 2020.
Kot že morda veste, se je danes zgodil morda največji dogodek v Fortnite svetu. Ne, ne govorimo samo o naših Fortnite kvalifikacijah, ki so se že končale in dobili smo tudi 8 najboljših.
Govorimo seveda o prestopu v novo sezono, za katero so se pojavila namigovanja, da sploh ne bo nova sezona ampak nova mapa in morda tudi poštena rekonfiguracija igralnega načina. A očitno ni šlo vse po načrtih in sedaj so padli dol tako Fortnite strežniki kot tudi platforma Twitch.
Pojdimo po vrsti. Ko je odštevalnik dogodka The End dosegel nulo, se je izstrelila raketa in prešla “rift” in se tudi duplicirala. Nat ose je pojavil meteor nad Loot Lakom in vanj treščil, s tem pa osvobodil neznano silo, ki je tičala pod površjem. Nastala je singularnost, ki je vase posrkala celo mapo in tudi igralce. A nestrpni udeleženci se niso pojavili na novi mapi, ampak so lahko samo gledali v črno luknjo. Skladno s tem, so vsi socialni kanali razvijalca Epic začeli prenose v živo, kjer je bila prikazana samo ta črna luknja. YouTuber Kenworth je prestop ujel na svojem prenosu v živo in si ga lahko ogledate spodaj.
In potem so izginili strežniki. Igralci trenutno ne morejo nazaj v igro, dodatnih informacij pa zaenkrat ni od nikjer. Uradna Fortnite stran je izginila in namesto nje se je pojavil samo Twitch prenos.
Vse to je posledično privedlo do tega, da so ljudje masovno obiskovali Twitch in tudi temu so za nekaj časa podlegli strežniki. Platforma se je sedaj spravila na noge in Fortnite ima trenutno 1.6 milijona gledalcev, a igra še vedno ne obratuje.
Očitno Epic ni pričakoval takšnega navala. Ob obisku pregleda strežnikov lahko vidimo, da je zadeva popolnoma odpovedala in to ne pomeni nič dobrega. Razvijalec zna za ponovno vzpostavitev strežnikov porabiti par ur, kar je slaba novica za vse tiste, ki ste si v teh poznih urah zaželeli odigrati kakšno rundo igre na novi mapi.
Ne ostane vam drugega, kot pa da buljite v spodnji prenos v živo in upate, da strežniki kmalu vstanejo od mrtvih.
V preteklih rubrikah smo temo procesorjev razdelali nekoliko bolj podrobno. Ker je bilo vse skupaj slabo pregledno, je padla odločitev, da število kategorij zmanjšamo na le štiri. Obsegajo vse bistvene procesorje, ki resnično uspejo odstopiti od konkurence, vsak na svojem področju.
Od zadnjega snidenja je na trgu prišlo do večjih premikov, čeravno o revoluciji ne moremo govoriti. AMD je v svojo AM4 linijo dodal 12/24 jedrnega Ryzen 9 3900X in prenovil preostalo linijo (prvi procesorji na 7nm liturgiji). Intel ni izdal nobene novosti, še najboljša novica je znižanje cen KF liniji (procesorji brez integrirane grafične kartice), ki ne bo orosila nobenega obraza.
+ kraja sredi belega dneva, fantastična vrednost, zmogljivost, poraba, možnost nadgradnje, igre, delo, Wraith Spire hladilnik
– nekoliko nižja frekvenca in IPS od Ryzen 3600, starejša arhitektura, potrebuje hiter ram
Izbira je bila preprosta. Ryzen 2600 za manj kot 140€ ponuja ogromno, računalna moč še nikdar ni bila tako poceni. Z 6/12 nitmi ponuja dovoljšno zmogljivost za gejmerje, z njim pa lahko sobivajo tudi vsi, ki vstopajo na področje obdelave fotografij, vzorcev, video vsebin in vstopnih delovnih postaj ali celo streaminga.
Osnovna frekvenca je nekoliko nižja kot pri hitrejšem bratcu 2600X. Ta znaša 3,4 GHz in se ob obremenitvi dvigne vse do 3.9 GHz (obremenitev do dveh jeder).
Ryzen 2600 nedvomno ni najhitrejši znotraj družine, novejši Ryzen 3600 ga namreč v Cinebench R20 prekaša za 25%, a je zato 2600 skoraj 40% cenejši. V realnih scenarijih je razlika še manjša in v povprečju ob igranju iger znaša 12%.
Intel odgovora praktično nima. Če ti je razumnih 140€ preveč, poglej za Ryzen 3 2200G, najcenejšim moderen procesor z uporabno integrirano grafično kartico.
+ moči zlepa ne zmanjka, izboljšana latenca, odličen za igre in vstopno video obdelavo, izjemna cena, poraba, frekvenca, kompatibilnost s starejšimi AM4 ploščami
– navijalski potencial, hladilnik Wraith Stealth, malce zmede (za delovanje na večini starejših plošč je potrebno namestiti novejši BIOS, z novimi zalogami plošč čedalje redkeje), potrebuje hiter ram
Kaj reči, Ryzen 3600 predstavlja nadgradnjo napram predhodnika Ryzen 2600, a zanjo je potrebno doplačati ducat desetakov. Ob tem gre za znanilca napredka 3000 serije, saj je z Ryzen 3600 AMD uspel dokončno dohiteti Intel tudi v enojederni zmogljivosti.
Za dobrih 200 evrov s 6 jedri in 12 nitmi, procesor zlahka opravi vse mogoče naloge, ki mu jih zalučaš v obraz in z njimi mu z obraza ne uspeš zbrisati nasmeška.
Preprosto predstavlja fantastično vrednost in kar zmrazi me, ko pomislim, da smo še pred nekaj leti toliko odštevali za zaklenjene i5 procesorje.
Ryzen 3600 je zgrajen na novi Zen2+ arhitekturi, ki je kot prva na prodajne police postavila procesor na 7nm procesu. S tem sovpada nizka poraba. Ryzen 3600 namreč ob višji frekvenci porabi manj energije kot Ryzen 1600. Gre za izjemno varčen procesor, čigar poraba se v najhujši stiski ne dvigne nad 80W. Zaradi nizke porabe je na voljo obširna izbira osnovnih plošč, kajti ne bo potrebno pogledovati za mamoplato z kilogrami hladilnih aluminijastih površin.
Edina opazka leti na priložen hladilnik, s katerim procesor zlahka preseže 80 stopinj, zato predlagamo dodatek dobrih 30€ za na primer 212 EVO.
Potrebuje tudi hiter pomnilnik, glejte module nad 3200MHz CL16 ali idealno po AMDjevih besedah 3600MHz CL16, kar pa bo morda ceno sistema dvignilo nad budget.
Če iščeš zmogljivost in najnovejšo tehnologijo ne išči naprej. Ryzen 3600 je preprosto fenomen, ki se dogodi enkrat v desetletju.
+ odlična zmogljivost, najboljši procesor za igre, izbira matičnih
– poraba, cena, vse razen iger, brez hladilnika, navit potrebuje dobro VRM hlajenje, odsotnost vgrajene grafične kartice
Kljub mnogim očitkom, ki jih imam glede i9 9900KF, preprosto ne morem spregledati dejstva, da gre za najboljši procesor za igre na trgu. To ne pomeni, da predstavlja najboljšo vrednost, kje, daleč od tega, ampak grafi se z njegovo prisotnostjo oplemenitijo na samem vrhu.
Gre za presneto požrešen in zahteven procesor, za katerega potrebuješ kakovostno Z390 ploščo (150€+), kakovosten hladilnik (5GHz ajga) in kar nekaj potrpljenja.
To je tudi njegova največja težava, saj kupcu navrže kopico kompromisov, v zameno pa mu bodo hvaležni zgolj lastniki 144Hz+ zaslonov.
+ vElIkO jEdEr, 12/24 za zgolj 550€, odličen v vseh aspektih, kompatibilen s starejšimi AM4 ploščami, najboljša edina izbira za hibrid med delovno postajo in gaming sistemom
– poporodne težave z boost frekvenco, odsotnost trikanalnega pomnilnika
Kaj reči, vsi domači mojstrovalci, pa tudi nekateri profesionalni uporabniki, morate biti presneto veseli. Ryzen 3900X je procesor, ki zadovolji široko bero zahtevnejših uporabnikov. Nenazadnje poštene udarce nameni TR platformi, enakovredne produkte Intela pa izmaliči do neprepoznavnosti.
Do konca leta ga bo iz prestola najbrž izrinil prihajajoči Ryzen 9 3950X, ki bo kar 16/32 jedrna pošast in tudi najzmogljivejši procesor na ljudski platformi v zgodovini.
Z 12/24 jedri je surova zmogljivost na mestu in čeravno gre za popolnoma svež procesor, ga podpira kar precej starejših AM4 osnovnih plošč, resda pa za uporabo z njim priporočamo dobro X570. Najcenejše X570 imajo namreč precej oskubljen napajalni sistem in izbira za 3900X se začne pri TUF X570-PLUS in višje.
Kako se obnese v igrah? Če še v Cinebench R20 Intel i9 9900KF prehiti za osupljivih 45%, tudi v igrah uspe nuditi dostojen odpor. Zaostane zgolj za pičlih 6%, kar je v primerjavi z surovo zmogljivostjo fascinanten podatek.
Kako čas beži. Zdi se mi, da smo šele kakšnih par dni začeli z načrtovanjem tekmovanja Top YouTuber Slovenija 2019, pa se je kar naenkrat pojavil dan, ko je tekmovanja že skoraj konec.
Dobili smo namreč rezultate najbolje uvrščenih in treba je priznati, da je bila zadeva močno napeta. Boj za vrh lestvice je bil namreč močno izenačen do konca in pohvaliti moramo tako tekmovalce kot tudi njihove sledilce, da so svoje šampione nagradili s tako bogatim številom glasov.
Tako sedaj objavljamo razporeditev najboljših treh, ki so se za svoja mesta močno potrudili in se morda pri temu tudi kaj naučili.
1. mesto – ScorpLZ
2. mesto – ZakKinG
3. mesto – CLUMSY MARK
A ustavite konje. Tekmovanje še namreč ni povsem zaključeno. V naslednjih dnevih bo v akcijo stopila komisija, ki jo sestavljajo ambasadorji tekmovanja Gaming brez izgovorov #4, to pa so: JackOntheBox, JureTrsanBlond in Tija Fende, Smidi, Jure Anzeljc in moja malenkost. Vsak od teh članov bo prvim trem podelil točke in po seštetju vseh teh pik, bomo dobili končnega zmagovalca tekmovanja Top YouTuber Slovenija 2019.
Rezultat glasovanja komisije bo znan 15. oktobra, ko bomo tudi razglasili zmagovalca.
Še enkrat čestitke vsem tekmovalcem, tudi tistim, ki se niso uvrstili med prve tri, saj je že za vstop na takšno tekmovanje potrebno zbrati pogum in kot rečeno – razlike so bile majhne in par glasov bi lahko popolnoma predrugačilo lestvico.
Le pogumno naprej!
Odločili smo se, da tudi napovemo urnik dogajanja našega dogodka Gaming brez izgovorov #4, ki bo štartal že 19. oktobra v Europarku Maribor!
Za udeležence smo pripravili dva dni zabave, tako da bo pester cel vikend, razpored dogajanja pa bo sledeč:
19.10.– sobota
FIFA 20 turnir – začetek ob 10.00
Razer Fortnite finale – začetek ob 12.00
Beat Saber VR turnir – začetek ob 15.00
Meet&Greet YouTuberjev in zmagovalca Top YouTuber Slovenija – začetek ob 16.30
Zaključek dneva – Europark se zapre ob 21.00
20.10.– nedelja
Forky LoL TFT finale – začetek ob 10.00
Zaključek dogodka – Europark se zapre ob 15.00
Skozi oba dneva ne bo manjkalo zabave tako za tekmovalce kot tudi samo za obiskovalce. Preizkusili se boste lahko v VR igrah, se rokovali in družili z YouTuberji in jih zaprosili za kakšen avtogram ali sliko, igrali najnovejše igre na PC-jih in konzolah ter se potegovali za nagrade v dirkalnem simulatorju igre DiRT 2.0.
Pričakale vas bodo tudi Razer in Logitech igralne postaje, prav tako bodo prisotni gaming stoli UVI Chair in če jih morda še niste preizkusili, je sedaj za to perfektni čas. Skladno s tem bodo prisotne tudi električno nastavljive dvižne mize UVI Desk, morda, čisto morda pa za vas skrivamo še kakšno presenečenje.
Prijave za igre FIFA 20, Fortnite in Beat Saber so še vedno odprte, zato se ne pozabite pozabite prijaviti, več informacij glede vseh teh turnirjev najdete na sledeči povezavi, pestro bo pa tudi jutri, ko se bodo odvile Fortnite kvalifikacije, ki štejejo že skoraj 400 tekmovalcev!
Na koledarju si torej obkrožite datuma 19.10. in 20.10. in se vidimo v Europarku Maribor!
Subjekt #64 naenkrat zapazi, kako se nevede naslanja na kontejner z odpadnim železom. Ne glede na jakost naprezanja možganskih celic mu te nikakor ne sporočijo, kaj je počel zgolj sekundo poprej, kot da bi se njegov celoten život nenadoma materializiral iz ničesar. Skomigne z rameni in si zamrmra v brado “roba bo kriva, bom mogel nehat jemat to prekleto strupeno sranje, predno me pobere”. Sramotno pozno zagleda, da v rokah drži ogromno macolo. “Kaj za vraga mi bo to, saj nisem jeb*** gradbenik, piz**, to sranje mi bo čisto zje**** glavo”. A še predno zmore pretirano pretuhtati trenutno situacijo, naenkrat zasliši hitro bližajoče se korake. Osnovne manire narekujejo, naj se prišleku vljudno predstavi, a namesto tega se zaloti, kako zlovešče potežka macolo v rokah. In še preden se prišleku zmore opravičiti za neprijazno aktivnost, se ta ustavi in vrne neprijazen pozdrav v isti meri. Subjekt #64 zavzdihne. Nič, potrebno bo razrešiti to situacijo in kot kaže lepa beseda ne bo zalegla…Subjekt #65 naenkrat zapazi, kako se nevede naslanja na kontejner z odpadnim železom. Ne glede na jakost naprezanja možganskih celic mu te nikakor ne sporočijo, kaj je počel zgolj sekundo poprej, kot da bi se njegov celoten život nenadoma materializiral iz ničesar. Skomigne z rameni in si zamrmra v brado “roba bo kriva, bom mogel nehat jemat to prekleto strupeno sranje, predno me pobere”.
The Surge. Hja. Ta tretjeosebna RPG sekaščina je neverjetno razcepljena igra, katero bi zelo težko popredalčkal. Šlo je za predlanski poizkus futurističnega igranja vlog, neprimeren za vsak okus, ki se je vse od izhodišča boril s krizo identitete. Razvojni studio Deck13 je več kot očitno velik vpliv jemal direktno od največjega igričarskega rudnika soli, odgovornega za revolucijo trga z malim morjem takšnih ali drugačnih duplikaških udejstvovanj, med tem pa se konstantno izmikal Matildi. Nič ni narobe z navdihom, problem se pojavi, če v zbirko ne uspeš dodati dovolj unikatnih začimb in ustvariti lastne identitete in te obtožbe so letele tudi na The Surge.
Izvirniku The Surge sem sicer namenil zgolj par ur svojega časa, saj moje pozornosti nekako ni zmogel držati dlje kot to, brez posebnega razloga. Nasploh imam rad ta tip iger, The Surge pa je vanj uvedel tudi nekatere zelo všečne spremembe. Stvari, kot so hitrejši tempo in zmožnost targetiranja in rezanja raznih okončin (razen tiste, ti pacek), katere si lahko nato obdelal in uporabil v pravičniškem boju proti nepridipravom. Ampak to očitno ni bilo dovolj, da bi na svojo stran pridobil zabrazgotinjene trdoživce, navajene vsega hudega iz časov, preživetih v Dark Souls. A pozor! Nedavno je igra prejela naslednika, ki bi naj zakrpal marsikatero kritično luknjo. Zato si dajmo ogledati, ali The Surge 2 uspe prestreči koso mimoidočega delivca končne sodbe in ga s spretnim proti-udarcem okrajšati za zgornji del trupa, ali se bo kot marsikateri konkurent pridružil propadlim pogumnežem.
Razvojna ekipa: Deck13 Založnik: Focus Home Interactive Platforme: PC, PS4, XOne Steam: LINK Datum izida: 24.09.2019 Cena: 49.99€
Žanr: Tretjeosebni akcijski RPG
Preživetje najmočnejših
The Surge 2 se kot izvirnik po lopovsko opira istega recepta, a ga je začinil s še hitrejšim in s še bolj dodelanim bojnim modelom, kjer največ štejejo refleksi in dobro pozicioniranje. Zraven tega se uklanja tudi mnogim predlogom, izglasovanih s strani ljubiteljev prvega dela. Takisto gre še vedno tudi za težaško in naporno igro, ne toliko v smislu nepoštenosti, temveč v potrebi po potrpežljivim poznavanjem mehanik, spretnostno-vezanim bojnim sistemom in sprijaznjenjem s konstantnim umiranjem.
Kaj ti bo pa čelada, če si kupil epski oklep
Vsak izgubljenec bo že na daleč takoj prepoznal klasične Souls mehanike, kot so bojevanje na princip vzdržljivosti, oživljajoči se sovražniki, kontrolne točke (kresi), zbiranje materialov (duše) in nadgrajevanje opreme. Tako se za vsakega ljubitelja franšize Temnih Duš pladenj kar šibi od teoretičnih dobrot in The Surge 2 res nudi močno izboljšano izkušnjo za vsakogar, ki je užival v prvem delu in je tudi nasledniku pripravljen nameniti več ur svojega časa.
Nudi stvari, kot sta zelo zadovoljujoče napredovanje skozi zakotne ulice futurističnega mesta in naravnost groteskno rezanje okončin, a istočasno zna biti z določenimi elementi tudi vir neizmerne količine frustracij. Da, med igranjem sem ponovno dobil občutek, kot da bi se po par letih predaha vrnil nazaj v emocionalno naporno igranje Dark Souls, le da so živalsko in mrtvaško nesnago zamenjali robotski in človeški nepridipravi vseh oblik in velikosti, namesto preobjedenih demonskih šefov pa mi je naproti stal majhen plešast debeluh v velikem hobotniškem robotu.
Povej mi zgodbo… o nasilju
Dark Souls nikoli ni veljala za franšizo z izjemno pripovedniško nitjo. Sicer se je res odvijala v svetu, ki je kar pokal po šivih od ozadne štorije, a vsak nadobuden igralec je lahko ta del preprosto ignoriral in vseeno izkusil vse ali vsaj večino tega, kar je franšiza ponujala. The Surge se je tu odločil za precej drugačen pristop, saj je prvenec vseboval med drugim tudi izjemno dolg zgodbeni uvodnik, ki nekako ni sovpadal s težaškim preostankom, kateri je bil vezan predvsem na akcijsko igranje.
Mali Janez v velikem robotu
The Surge 2 se ponovno vrača na pot akcijske osredotočenosti. Ko se po strmoglavljenju potniškega letala kot edini preživeli zbudiš po dve-mesečni komi te že takoj odvrže v akcijo, pa če si tega želiš ali ne. Saj ne rečem, da jo sestavlja samo klanje – še vedno lahko med raziskovanjem najdeš kasete s par minutno govorno pripovedjo, ali pa med raziskovanjem naletiš na kakšnega NPC-ja, ki ti ob besednem vrtanju še prerad dal kakšno nalogo ali dve.
Ampak nikoli nisi vezan na prisilno poslušanje nobenega brihtneža in tudi ob preskoku vsega boš še vedno lahko izkusil preostanek brez kakršnega koli problema. A problem se zna pojaviti, če brez vsaj bežnega poslušanja dialogov ne boš vedel, kam se podati za napredek v zgodbi in boš zgolj slepo lutal po pretirano zanemarjenih ulicah in kanalih.
Ko fanatiki obmolknejo
Seveda ne bi šlo za pravega klona Temnih Duš brez težavnega bojevanja. Dobrih 30 minut po pričetku s parimi šibkimi nasprotniki tako že prvič prideš navzkriž s šefom, kateri te bo že ob rahli nepazljivosti razbil kot cucka. Ampak – a boš zaradi neuspeha odnehal in šel igrati Pokemone? Vraga, da ne. Neuspeh te bo gnal, da boš ob naslednjem soočenju tolkel hitreje, se izmikal spretneje in blokiral močneje. Če to ne bo dovolj, pa spet vse po istem principu. Sledi mu, dokler ne boš ti tisti s sadističnim nasmehom na obrazu ob koncu boja. Ponovi postopek par stokrat in že boš zrl v obličje končnega zaslona in se pripravljal na Novo Igro+.
Nekdo je res… izgubil pamet. Heh, ja, saj vem, bom zaprl vrata za sabo
Kar se tiče težaške igranosti, je igra res prima. Ko vse funkcionira, kot mora, je izjemno zabavno razkosati vsakega sovraga, ki ti prekriža pot, še bolj pa vse pride do izraza ob prej omenjenih šefovskih spopadih. Za to poskrbi širok arzenal raznovrstnih od sovražnikov pridobljenih orožij parih zvrsti. Meči so hitri, sulice imajo prednost bojevanja z razdalje, ogromne macole pa zadajo največji kroše. A nisem si mogel pomagati, da ne bi zapazil določene premoči sulic in palic. To dvoje namreč nudi nepremagljivo kombinacijo moči, hitrosti in bojevanja z razdalje, zaradi česar nisem po uvodnem delu niti enkrat pomislil o uporabi katerega drugega kosa orožja.
Združeno s raznovrstnimi seti oklepov in opreme imaš vedno motivacijo rezanja sovražnih delov za izboljšanje samega sebe, pa tudi po pridobitvi vsega plena mehanika še vedno služi pridobivanju materialov za nadgrajevanje. To pa je tudi element, kjer igra najbolj zažari. Med bojevanjem se lahko namreč odločiš, ali boš raje ciljal sočne ne-oklepne dele telesa in tako povzročil največjo škodo, a se s tem poslovil od dobrin za izboljševanje opreme. Če želiš to, boš moral počasi prebiti oklepne elemente sovražnega telesa, katerega boš v končni animaciji gladko odrobil od telesa.
Mestu bi prijala kakšna “nabildana” čistilka
Bojevanje vsebuje tudi več preostalih elementov, ki ga naredijo neizmerno kompleksnega in nagrajujejo izkušenost ter dobro poznavanje mehanik. Imaš posebne sposobnosti, ki med drugim omogočajo zdravljenje med bojem; napajanje opreme ter uporabo raznih pasivnih spodobnosti, kmalu po začetku pa ti na pomoč priskoči tudi majhen leteč robotek s fleksibilnim strelskim elementom.
A s kompleksnostjo lahko gre toliko več stvari narobe in tudi The Surge 2 temu ne uide. Določene sovražne mehanike se lahko počutijo nepošteno in frustrirajoče, saj moraš natanko poznati napade vsakega sovražnika, preden jih lahko uspešno blokiraš in kontriraš preko direkcionalnega sistema. Premikanje in izmikanje znata biti izjemno štorasta, saj odzivnost občasno ni na visoki ravni in tako se lahko kakšna smrt počuti, kot da si je nisi zaslužil.
Najbolj frustrirajoč element na celi igri pa je tretjeosebna kamera, ki sploh v šefovskih spopadih z lenim premikanjem pogosto ne more slediti hitrim gibom in tako rada zaostane, te izgubi iz vidika ali pa te spremlja iz čudnega zornega kota.
Postati neviden, neranljiv in nepremagljiv so mokre sanje vsakega goljufivca
Tudi hrošči so našli svojo pot v igro, čeprav na srečo v dokaj majhni meri. Dokaj standardna afera brez večjih problemov. Najopaznejši, na katerega sem naletel, je moj lik napravil v nevidnega in nesmrtnega delivca smrti, kjer so sovragi zgolj slepo udrihali po meni brez povzročitve škode, jaz pa sem jih lahko normalno pokončal. Žal se je morilski obisk par stopenj močnejših sovražnikov končal, ko je isti hrošč povzročil tudi, da se je moj neviden možicelj zataknil v procesu teleportacije in postal nepremagljiva sila v konstantnem vertikalnem premikanju iz prvega v drugo nadstropje in ponovno nazaj.
Ni vse zlato, kar se sveti
Mesto Jericho je veliko bolj odprt in prostran igralni prostor od tovarniškega kompleksa prvega dela. Sestavlja ga več raznovrstnih con, katere skrivajo nemalo skrivnosti, bližnjic ali nevarnosti. Ob smrti si prepuščen izgubi vsega nošenega tehnološkega smetja (duš) in tako se moraš vrniti nazaj na mesto svojega neuspeha v določenem časovnem intervalu, drugače ga za vedno izgubiš.
Da, sovražnikov nikakor ne primanjkuje
Pri tem ti pomaga redno odpiranje zaprtih prehodov, ki omogočajo lažjo navigacijo skozi že preigrana območja. Zaprta območja tako s pridobitvijo novih igračk sčasoma lahko odpreš v metroidvanskem stilu, čeprav se v labirintsko zasnovanih mestnih ulicah lahko kar hitro izgubiš in slepo tavaš naokoli.
Prejšnja igra je pustila marsikoga žejnega, kar se tiče vizualne raznolikosti in prepoznavnosti. Dvojici tu gre nekoliko bolje, saj vsebuje dosti večjo raznolikost okolišev, ki te nadgrajujejo s svojevrstno atmosfero. Od klavstrofobičnega vertikalno zasnovanega zapuščenega velemesta do toksične kanalizacije in džungelskega parka. Vsako področje pride tudi z lastnimi sovražniki in mehanikami, zato je potrebno stalno biti na preži in prilagajati taktiko glede na situacijo, v kateri si se znašel.
The Surge 2 v veliki meri sloni ravno na akcijskem, hitrem bojnem sistemu, ki nikoli ne prekorači dobrodošlice. Gre za velik napredek napram prejšnjega dela, ki nadgradi inovativne igralne mehanike in zraven doda še nekaj novih idej. Deck13 so uspeli ustvariti odlično igro z zabavno igralno osnovo, ki vsekakor zmore pokazati, da žanru še ni odbila zadnja ura.
Razsodba
(+) Zabavna igralna osnova (+) Hitro in zahtevno, a ne nepošteno bojevanje (+) Nadgrajeni unikatni elementi prvega dela (+) Izjemno zadovoljujoči šefovski spopadi (+) Raznovrstna okolja z lastnimi izzivi (+/-) Zgodba… je tudi tu? (-) Kamera ga je malo “cuknila” (-) Zna biti zelo frustrirajoča
Še malo, še čisto malo in skočili bomo v novo sezono popularne igre Fortnite. Ampak se bo ta sploh imenovala Season 11 ali pa nas čaka nekaj povsem novega?
Jutri bo napočil zaključen dogodek kontroverzne 10. sezone, ki se bo imenoval The End, nato pa naj bi nastopila povsem nova sezona, ki naj bi radikalno predrugačila igro.
Pisali smo že o govoricah, da naj bi nova sezona v Fortnite vpeljala povsem novo mapo in kakor se je to morda včasih slišalo noro, sedaj zadeva postaja čedalje bolj verjetna.
Uporabniki italijanske različice Applove trgovine z aplikacije so namreč ob iskanju igre opazili nekaj hudo zanimivega. Prikaže se kratek filmček, v kateremu lahko vidimo tri povsem nove karakterje, kako stojijo na hribu in gledajo v povsem novo mapo. Na vrhu pod imenom ne piše 11. sezona, ampak 2. poglavje.
SEASON 11 LEAK:
Apparently Apple uploaded the first Season 11 image too early to the App Store! This image says something about “Chapter 2” of Fortnite and we’re clearly seeing a new map! pic.twitter.com/cStR1F6O8Z
To pa niso edine zanimivosti, ki se jih da razbrati iz slike. Na desni lahko opazimo ogromno mesto, daleč stran pa svetilnik. Na sredini lahko opazite ogromno reko, na kateri so čolni. To zna pomeniti, da bo Fortnite prvič vpeljal vodna vozila, kar zna služiti za lepo popestritev.
Seveda je veliko ljudi zadevo označilo za lažno, a nato je uporabnik Reddita zadevo tudi sam preveril in prikazal video, kjer se ob vtipkanju imena Fortnite v Apple trgovini res pokaže takšna podoba.
Več bo seveda znanega jutri, ko naj bi nova sezona (poglavje?) tudi štartala. Po naključju se bodo jutri odvile tudi naše kvalifikacije za Fortnite turnir, na katerega se prijave iztečejo jutri.
Tako bodo kvalifikacije na stari mapi, finalisti pa se bodo 19.10. spopadli na povsem novi lokaciji. Kaj češ lepšega?
Od takrat so začele počasi kapljati nove informacije. Najprej smo dobili uradne zahteve, te pa so za igranje zapovedale rezervacijo 150 GB prostora na disku.
Sedaj je razvijalec še malce bolje razprl usta. Red Dead Redemption 2 bo na PC-ju kar pošteno grafično nadgrajen. Dobili bomo večjo mejo izrisovanja, boljšo osvetlitev ter naprednejše odtise v snegu. Prav tako bo prisotno boljše odsevanje in višja ločljivost senc pri vseh daljavah. Poskrbeli so tudi za teselacijo na teksturah dreves, dodali pa so tudi izboljšano travo ter nadgrajene teksture krzna.
Red Dead Redemption 2 na PC-ju bo ponujal tudi višje število sličic na sekundo, podporo za široke zaslone ter igranje v 4K ločljivosti z dodanim HDR-jem. Slednji je bil na konzolah precej zanič, tako da upamo,da bodo za PC zadevo bolje optimizirali.
Žal še ni bila potrjena podpora ray tracing učinkom, ki bi dejansko v RDR 2 prišla hudo prav. Prav predstavljam si cikle dni in noči in če bi kaj prodajalo RTX grafične kartice, je to zagotovo Red Dead Redemption 2.
Rockstar še ni izdal uradnega napovednika, pa čeprav igra izide že 5. novembra. Smo pa dobili kupček uradnih slik, ki si jih lahko ogledate spodaj.
Kitajska in njihova cenzura ameriške igričarske in filmske industrije je trenutna vroča tema, ki ne bo kmalu ugasnila. V škripcih se je nedavno znašel tudi Riot, ki skrbi za popularno večigralsko igro League of Legends.
Težave so se začele v nedavnem intervjuju, ko so se v studiu napovedovalci pogovarjali o ekipi Hong Kong Attitude. Eden od njih je med prenosom v živo izrekel polno ime ekipe, a se nato hitro popravil na kratice HKA.
Na Redditu se je pojavilo še več takih primerov, ko so napovedovalci uporabljali okrajšave, kot lahko vidite na spodnjih primerih.
Seveda so se takoj pojavili strahovi, da je Tencent vplival na Riot in prisilil vse napovedovalce, da se izogibajo imenu Hong Kong, pa čeprav je bila še vedno prisotna grafična podoba ekipnega imena.
Glede na posnetke je zadeva na moč sumljiva, a Riot zanika vse obtožbe. Vodja njihovih odnosov s skupnostjo, Ryan Rigney, je na Twitterju podal uradno izjavo.
An official statement to correct some confusion about how we talk about Hong Kong Attitude on our esports broadcasts: pic.twitter.com/ZRqhN7VenK
Povedal je, da Hong Kong ekipo ekipo včasih kličejo s polnim imenom, včasih pa s kraticami. To naj bi se dogajalo z vsemi ekipami in ne samo s HKA, tako da v ozadju naj ne bi tičalo nobenih zlih namenov.
To make this as explicit as possible, we aren't telling anyone to avoid saying "hong kong." We'd just rather the team be referred to by its full name. There's been some confusion internally about this as well and we're working to correct it.
Povedal je še, da se ne izogibajo imena Hong Kong in da bi raje, da se vse ekipe kliče po polnemu imenu. Glede teh pravil vlada zmeda tako pri samemu osebju kot tudi napovedovalcih, zato bodo slednje za bodoče intervjuje bolje pripravili.
Večigralski način GTA Online je močno popularna zadeva, tudi v Sloveniji. Pri nas predvsem preigravamo modifikacijo FiveM, ki v namišljeno mesto prinese igranje različnih vlog, sedaj pa se je Rockstar odločil, da v GTA vpelje povsem nov igralni način, imenovan King of the Hill.
Ta na bojno polje postavi 16 igralcev, ki se razdelijo v dve ekipi ali štiri ekipe. Temu bo sledil boj za prevlado na sedmih različnih mapah, kjer lahko na koncu prevlada samo ene ekipa.
Če vas novi način zanima, ga lahko sprožite v Online meniju, kjer kliknete Jobs in nato Rockstar Created.
Razvijalec je v nameri, da se igralci začnejo zabavati z novim igralnim načinom, poskrbel za lepe nagrade. Vsi, ki se boste do 16. oktobra udeležili King of the Hill spopadov, boste nagrajeni z dvojnimi GTA$ in RP točkami.
Poskrbljeno bo tudi za igralce, ki jim morda novi igralni način ne diši preveč. Vsi, ki boste do 16. oktobra igrali Client Jobs, boste prav tako nagrajeni z dvojnimi GTA$ in RP-ji, Special Cargo misije pa vam bodo prislužile zgolj dvojne GTA$.
Nova posodobitev je prinesla tudi svež avto Ocelot Jugular – športni avto, ki pusti tekmovalce daleč zadaj.
Za več informacij glede posodobitve se lahko obrnete na Rockstarjevo uradno povezavo.
Valve pridno skrbi za nove funkcije svoje Steam platforme in ji postopoma dodaja nove funkcije. Potem ko smo dobili prenovo knjižice z igrami, katera je vpeljala celo animirane ikone, je sedaj napočil čas za nekaj bolj razburljivega.
Razvijalec indie igre Hidden in Plain Sight je na Twitterju prikazal privatno e-mail sporočilo, ki mu ga je poslal Valve. Ta mu je zaupal, da bo Steam kmalu dobil novo funkcijo, katera se imenuje Remote Play Together, ta pa naj bi omogočala igranje iger, katere podpirajo samo LAN igranje, kar preko interneta.
No, kasneje je Valvov predstavnik malce bolje razložil situacijo. Zadeva je namenjena za preigravanje tako-imenovanih “Couch Co-Op” oz. sodelovalnih iger, te pa se ponavadi izvajajo na razdeljenemu zaslonu. Preko Remote Play Together vašemu partnerju ne bo treba biti fizično prisoten zraven vas, saj se bosta lahko povezala kar preko interneta.
To clarify: it really is only for shared-screen or split-screen games. The tech is streaming your screen to your friend and capturing their input and sending it back to the game, so you are both playing the same game, looking at the same thing.
Remote Play Together naj bi prispel najprej v beta različici, to pa se bo zgodilo 21. oktobra. Za igranje bosta najverjetneje morali svojemu Steamu omogočiti dostop do beta različice, postopek pa je razložen na sledeči povezavi.
Epic se je odločil svoje sledilce ta teden počastiti z novo igro, ta pa nas bo odpeljala na tuj planet graditi kolonije.
Surviving Mars je namreč graditeljska strategija, kjer poskušamo prve ljudi posesti v biodomove in poskrbeti, da se zaradi manjka kisika povsem ne zadušijo. Seveda bo potrebno poskrbeti, da v želodec dobijo kakšen zalogaj hrane, zato bo potrebno obdelovati polja ter žeti pridelke.
Zanimivo igro si lahko sedaj pridobite povsem brezplačno in ko jo enkrat aktivirate, bo v vaši knjižnici ostala za vedno. Poleg tega si lahko brezplačno prenesete tudi Space Race DLC, ki v kampanjo vnese nasprotnike, katere nadzoruje umetna inteligenca. Znižani so tudi ostali DLC-ji, tako da si vesoljski navdušenci za nizko ceno v malho pridobite vse, kar so za naslov ponudili razvijalci.
Naslednji teden nas čakajo nove dobrote. Zopet bosta na jedilniku dve igri. Prva je grozljivka Observer, ki zna navdušiti vsakega privrženca kiberpunk vesolja, druga pa tudi prihaja iz grozljivih hlevov razvijalca Remedy, ki je leta nazaj spočel igro Alan Wake’s American Nightmare.
Predstavljaj si naslednjo situacijo – si na obisku pri prijatelju in s prenosnim računalnikom se želiš povezati na njegovo brezžično omrežje. Ampak le to je zaščiteno z geslom in trenutno ti zaradi nenapisanega razloga tega nihče ni zmožen posredovati. Prešine te, da si se v preteklosti že povezal na to omrežje s pametnim telefonom, ki ga imaš seveda vedno pri roki.
A ta podatek ti pomaga bore malo… ali pač? Oglejmo si, kako najti shranjena Wi-Fi gesla na vseh popularnejših operacijskih sistemih, da boš lahko nemoteno brskal po spletu na vseh napravah.
Kako najti Wi-Fi geslo v Windows
Windows precej olajša proces najdbe Wi-Fi gesla, vsaj dokler si trenutno povezan z omrežjem. Odpri Začetni meni in poišči Stanje omrežja (lahko tudi z desnim gumbom na miški pritisneš na ikono za omrežje v opravilni vrstici ter izbereš Odpri nastavitve omrežja in interneta).
V odprtem oknu z desnim miškinim gumbom najdi Wi-Fi adapter, pod njim izberi Status > Brezžične lastnosti in pod zavihkom Varnost bi moral videti geslo, skrito pred nedobrodošlimi očmi s pomočjo črnih pik. Za zaobitev zaščite enostavno obkljukaj kvadratek Pokaži znake in geslo Wi-Fi omrežja bi moralo postati vidno.
V kolikor želiš podatke za omrežje, na katerega trenutno nisi povezan, se zadeve nekoliko zakomplicirajo. Lahko uporabiš razne aplikacije, kot je recimo Magical JellyBean WiFi Password Revealer, ki ti bo omogočala vpogled v vsa poznana omrežja.
Če pa se ne želiš lotiti instalacije zunanjih aplikacij, lahko geslo najdeš preko Ukaznega poziva ali na Windows 10 Windows PowerShell. Odpri Začetni meni in vtipkaj frazo Ukazni poziv, odpri ponujeno aplikacijo kot skrbnik (desni gumb na miški > Zaženi kot skrbnik) in nato v ukazno vrstico prilepi naslednji ukaz:
netsh wlan show profile
Izberi želeno omrežje z naslednjim ukazom (besedo “omrežje” zamenjaj z imenom omrežja):
wlan show profile “omrežje” key=clear
Če si vse pravilno izvedel, boš dobil vpogled v vse podatke omrežja, vključno z geslom.
Kako najti Wi-Fi geslo v MacOS
Apple naprave Wi-Fi gesla shranjujejo v Obesku s ključi (Keychain), do katerega lahko dostopaš preko aplikacije Dostop do obeska s ključi (Access Keychain). Pritisni kombinacijo tipk Command+Preslednica za odprtje Ospredja, kjer lahko najdeš aplikacijo Dostop do obeska s ključi, katero odpri. Nato lahko uporabiš vrstico za iskanje za najdbo katerega koli Wi-Fi omrežja, s katerim si bil kdajkoli povezan.
Ko najdeš želeno omrežje dvakrat klikni nanj in geslo bi moralo postati vidno. Morda boš moral obkljukati tudi opcijo Pokaži geslo na dnu okna, saj drugače geslo ne bo prikazano v razumljivi obliki.
Kako najti Wi-Fi geslo v Android
Žal je najdba Wi-Fi gesla v Android napravah dosti težja kot kjerkoli drugje, razen, če imaš nameščen OS Android 10. Pojdi pod Nastavitve > Omrežja & Internet > Wi-Fi in izberi želeno omrežje (če trenutno nisi povezan z iskanim omrežjem lahko odpreš Shranjena omrežja). Pritisni na gumb za Delitev in geslo bo vidno pod QR kodo.
Brez operacijskega sistema Android 10 žal gesel Wi-Fi omrežij ne moreš enostavno videti, vsaj v kolikor tvoj telefon ni “rootan”. Če je, lahko posnameš podprto orodje za brskanje po datotekah, preko njega manevriraš do mape /data/misc/wifi in odpreš datoteko wpa_supplicant.conf, kjer so shranjeni podatki o Wi-Fi omrežjih. A glede na vrsto telefona je lahko ta datoteka zaščitena in je ne bo možno odpreti.
Kako najti Wi-Fi geslo v iPhone
Tudi najdba gesla na Apple mobilnih napravah je zelo zakomplicirana, saj Apple funkcije nikoli ni vključil direktno v operacijski sistem. Če sinhroniziraš gesla iPhone naprave (vključno z Wi-Fi geslom) na iCloud Keychain, lahko uporabiš navodila za MacOS naprave in tako preko Mac naprave najdeš geslo.
Metoda bo delovala tudi, v kolikor se z Mac-om nikoli nisi povezal na omrežje pod vprašajem. Če pa si ne lastiš Mac naprave, no, sreča ti ni naklonjena, saj znana metoda za lociranje Wi-Fi gesla ne obstaja, sploh z vedno nižjo popularnostjo “jailbreak-anja”, preko katerega je to bilo možno doseči.
O igri Chernobylite smo že pisali, gre pa za duhovnega naslednika serije STALKER, ki bo veliko večji poudarek dajal na grozljivost in zanimivo štorijo, kot pa na akcijo.
Razvijalec The Farm 51 cilja na preživetvene mehanike, saj boste neprestano morali skrbeti za zaloge, ki vam bodo pomagale pri preživetju radiacijske okolice. Poleg tega bo poskrbljeno za kovačenje opreme, kjer boste lahko izboljševali svojo opremo ter orožja.
Pred kratkim smo za igro prejeli tudi napovednik Alternate Realities, ta pa primerja posnetke, ki so bili storjeni na lokacijah Černobila in Pripjata, s tistimi, ki jih bomo lahko našli v igri. Razvojni ekipi je podvig uspel zahvaljujoč tehniki skeniranja, ki se imenuje fotogrametrija, rezultate pa so lahko nato uspešno prenesli v pogon Unreal Engine 4.
Čaka nas očitno razburljiva avantura in v tej pušči takšnih naslovov, kjer nas je nazadnje razveselil samo Metro Exodus, je nova sovjetska igra več kot dobrodošla. Za pristni občutek boste lahko vklopili tudi zvočno podajanje v ruskem jeziku, kar je samo še dodatna stopnička za boljšo atmosfero.
Rwanda je afriška država, ki jo morebiti pomnite zaradi krvoločnih pokolov, ki so se tam zgodili 25 let nazaj. Rane so morda še vedno sveže a Rwanda napreduje in se želi transformirati v tehnološko velesilo Afrike.
Maja 2018 so gostili World Economic Forum on Africa, pospešeno pa delajo tudi na mestu Kigali Innovation City, to pa naj bi gostilo laboratorije za razvoj ter poskrbelo za treniranje osebja tehnoloških podjetij.
Sedaj je pod soje žarometov stopilo njihovo podjetje Mara Group, ti pa so najavili dva telefona, ki sta bila s ponosom razvita povsem v Afriki. Sicer že obstajajo podjetja, ki v Afriki sestavljajo komponente, a so te uvožene iz Kitajske. Mara pa je prvo podjetje, ki v svoji tovarni poskrbi za proizvodnjo matičnih plošč telefona pa vse do pakiranja.
🚨PHOTOS
President #Kagame arriving at Special Economic Zone where he is launching Mara Phones Manufacturing plant.
These Smart Phones will be the first #MadeInRwanda Smart phones.
— Rwanda Broadcasting Agency (RBA) (@rbarwanda) 7 October 2019
V prodajo so poslali dva telefona. Mara X je šibkejša različica, ki nosi 16 GB prostora, za sebe pa zahteva 130 dolarjev, medtem ko je Mara Z močnejša varianta z 32 GB prostora, kupce pa bo obrala za okoli 190 dolarjev. Kamera se ponaša z ločljivostjo 13 megapikslov, na zadnji strani pa se nahaja tudi čitalnik prstnih odtisov. Oba pametna telefona poganja sistem Android Oreo.
Telefona in tudi sama tovarna sta prava ponosa Rwande, saj ju je na novinarski konferenci najavil kar predsednik države Paul Kagame. Podjetje priznava, da sta telefona malce dražja od kitajske konkurence, a upajo, da bo stranke v nakup prepričala afriška kvaliteta ter afriški ponos.
Zadnja dva dni v igričarskih krogih vlada prava zmešnjava.
Blizzardova poteza, ko je zaradi politične izjave igralca Blitzchung glede protestov v Hong Kongu, je dosegla vse kotičke interneta. Razvijalec je namreč igralcu odvzel nagrado ter ga iz igre Hearthstone odstranil za eno leto, to pa naj bi storil v poklon kitajskim vladarjem.
Igričarska skupnost je več kot razburjena. Veliko se jih je povsem odreklo Blizzardovim igram, zato so preklicali svoje naročnine na World of Warcraft in pričeli z brisanjem vseh svojih profilnih podatkov. Blizzard se je na slednjo potezo že odzval in od sedaj dalje morajo uporabniki za izbris svojih podatkov poslati sliko osebnega dokumenta, s tem pa razvijalec poskuša zajeziti odhod uporabniške baze.
Razburjeni so tudi zaposleni pri Blizzardu.
Pred njihovimi pisarnami se nahaja velik kip Orka, pod njim pa se nahajata napisa “Razmišljajmo globalno” in “Vsak glas šteje”. Nekdo je ta dva napisa prekril z listom, sedaj pa so zaposleni naredili še korak naprej.
Not everyone at Blizzard agrees with what happened.
Both the "Think Globally" and "Every Voice Matters" values have been covered up by incensed employees this morning. pic.twitter.com/I7nAYUes6Q
Nek zaposleni je povedal, da je skozi dan pisarne zapustilo med ducat in 30 ljudi, zaposleni pa so se nato protestno zbrali ob kipu.
Anonimni delavec je podal izjavo, da ga je bila Blizzardova poteza nagnusna, a da jih ni preveč presenetila. Podjetje namreč iz Kitajske zasluži ogromno denarja in sedaj se je razvijalec znašel v čudnemu položaju, kjer njegovi zaposleni ne morejo podpirati njegovih vrednosti.
Kitajska in njihova cenzura vsega, kar se tiče protestov v Hong Kongu, se je preselila povsod. Pisali smo o cenzuri zadnje epizode South Parka ter problemov, ki so nastali v ligi NBA. Zadnje čase se pojavljajo tudi dodatne vragolije, kot je denimo sprememba vizualne podobe jakne, katero v novem filmu Top Gun nosi Maverick. Tajvanska in Japonska zastava je bila namreč spremenjena, razlog pa naj bi bilo dejstvo, da za distribucijo filma skrbi kitajsko podjetje Tencent, ki je očitno sprožilo svojo moč in zadevo cenzuriralo.
There’s a new Top Gun movie coming out. And Maverick is wearing the same leather jacket – only this time it’s Communist Party of China-approved, so the Japanese and Taiwanese flag patches are gone (screenshot on right is from the new trailer)… pic.twitter.com/gUxFNFNUKX
Slabe novice za vse navdušence nad klanjem demonov iz pekla. Močno pričakovani Doom Eternal, ki naj bi izšel 22. novembra, je doživel močan zamik izida.
In to za kar par mesecev. Razvijalec id Software je preko Twitterja sporočil, da želi igralcem nameniti najboljšo možno izkušnjo, zato so se odločili v razvoj vložiti še nekaj mesecev. Novi datum je tako 20. marec 2020, ni pa še jasno, kakšne točno težave je imel Eternal, da je doživel takšen zamik.
Dobra novica je, da bo igra kmalu po izidu dobila brezplačno posodobitev, ki se bo imenovala Invasion Mode. Ta bo igralcem omogočala, da vdrejo v svet drugega igralca in zavzamejo vlogo demona, ki na vse pretege želi v kremplje dobiti slavnega protagonista Doomguya.
Prav tako se bo na ta isti datum na PC-ju pojavila predelava igre Doom 64. Tega boste Switch lastniki lahko igrali že 22. novembra, PC-jaši pa ga lahko brezplačno pridobite, če prednaročite Doom Eternal.
Včeraj so razkrili uradne zahteve za svoj prihajajoči naslov Call of Duty Modern Warfare in ta vam bo požrl še več prostora. Rezervirati boste morali kar 175 GB diska, kar je naravnost neverjetno za igro, ki ima načeloma bolj kratke kampanje.
Velikost je pri RDR 2 še nekako logična, saj se gre za odprt svet, v katerega lahko vložit stotine ur igranja, obkroženi med čudovite teksture. Presenečen bi bil, če bo COD kampanja trajala več kot 12 ur, zato takšna veličina kar preseneča.
Treba se je zavedati, da igra verjetno ne bo tako velika na disku. Toliko prostora boste potrebovali za prenos namestitvenih datotek ter nato inštalacijo. Ko bo slednja zaključena, se bodo namestitvene datoteke odstranile in bo končna velikost precej nižja, a to ne spremeni dejstva, da boste na inštalacijo vseeno potrebovali 175 GB prostora.
Ostale zahteve so malce višje od prejšnjega naslova Black Ops 4, a spet niso preveč ubijalske, podprto pa bo celo igranje na Windows 7.
MINIMALNE ZAHTEVE
OS: Windows 7 64-bitni (SP1) ali Windows 10 64-bitni Grafična kartica: Nvidia GeForce GTX 670/GTX 1650 ali AMD Radeon HD 7950 – DirectX 12.0 Prostor: 175 GB Procesor: Intel Core i3-4340 ali AMD FX-6300 Spomin: 8 GB RAM
Policija je po več kot letu dni izsledila roparja, ki naj bi lani junija vdrl v Valvove pisarne in izmaknil za 40.000 dolarjev strojne opreme in iger.
Osumljenec Shawn Shaputis je bil takrat že isti mesec aretiran za razne vdore, sedaj pa se je spravil obiskati lastnika Steam platforme in ustvarjalca legendarnih Half-Life iger.
Rop se je zgodil na območju Lincoln Square South, tam pa se nahajajo tudi stavbe razvijalcev Unity, Epic Games in The Pokémon Company. Zakaj se je Shawn spravil ravno na Valve ni jasno, morda pa je samo velik oboževalec Half-Life iger in je želel dodatne informacije glede morebitnega dela na tretjemu delu.
Je to slika največjega Half-Life oboževalca na svetu?
Ropanje takšnega podjetja ni mačji kašelj, saj je stavba 24 ur pod nadzorom varnostnih kamer. Shawn se glede tega ni preveč sekiral, saj je bil njegov podvig precej drzen. Skozi stopnišče je pripeljal koš za smeti ter se namenil v pisarne. Nato je v koš nabasal vso strojno opremo, ki jo je lahko zbasal notri, zraven pa še dodal cel kupček iger.
Nato se je brezskrbno s košem odpeljal do svojega avta in vso to kramo preložil v avto.
Policija je v njegovemu avtu našla nekaj opreme, genialec pa je poskušal svoje igre prodati v trgovini Gamestop, kjer so ga seveda zopet posnele varnostne kamere.
Sony je vendarle razkril nove in predvsem pomembne informacije glede naslednje njihove konzole, katera je bila sicer že potrjena, a vseeno zavita v plast skrivnosti.
Nova konzola se bo nepresenetljivo imenovala preprosto PlayStation 5.
Igralce čaka kar poštena nadgradnja. Poleg nadgrajenih strojnih sposobnosti, bo zadeva vsebovala tudi povsem prenovljen uporabniški vmesnik, ki naj bi nam omogočal precej lažje pridruževanje v večigralske spopade, saj bomo dobivali obvestila, ko se bodo naši prijatelji nahajali v napetih obračunih.
Močno bodo nadgrajeni tudi kontrolerji. Ti bodo sedaj vsebovali povezavo USB-C, sistem vibriranja pa bo zamenjala tehnologija “Haptic Feedback”. To bo igralcem omogočalo, da dobijo veliko bolj natančne povratne učinke. Kontroler bo poskakoval kot nor, ko se bomo denimo z avtom zaleteli v steno, a bo ponujal tudi druge, bolj občutljive vibracije. Tako boste denimo lahko čutili, ko bo vaš karakter tekel skozi različen teren. Trava bo dajala drug občutek kot pa tekanje po betonu. Nadgrajeni bodo tudi sprožilci, saj bo vgrajena upornost. Ko bo igralec recimo nategnil lok, bo sprožilec težji za pritisk, enako pa se bodo ti lahko prilagodili za različna orožja.
Novi dualshock kontrolerji bodo vsebovali tudi večjo baterijo in bodo tako tudi težji, a Sony pravi, da bodo vseeno lažji od Xbox kontrolerjev.
Podprta bo tudi tehnologija ray tracing. Tako ne bo vgrajena samo programska, kot je bilo namigovano prej, ampak strojno. Ray tracing je očitno res prihodnost in pravo veselje bo videti, kako bodo to tehnologijo izkoristile vse prihajajoče ekskluzive.
Mimogrede, se spomnite tistih konceptnih risb, ki naj bi kazale končno podobo nove konzole in so jo vsi označili kot samo prototip? Zadeva je očitno resnična. Spletna stran Wired je objavila ogromen članek, kjer so se poglobili v PlayStation 5 in v živo so lahko videli tudi konzolo. Ta naj bi po njihovih besedah močno spominjala na tisto, iz risb, ki so se pojavile na spletu.
Dobili smo tudi uraden datum izida. PlayStation 5 bo na svet privekal proti koncu 2020 in Sony bo za prodajo izkoristil božično nakupovalno mrzlico.
Več si lahko preberete na njihovem uradnem blog prispevku.
Ubisoft mi je izjemno zanimiv razvijalec. Pod pasom imajo kar nekaj zanimivih franšiz, ki pa skladno s časom vse bolj postajajo podobne ena drugi. Vse to mešanje formul se morda zdi dorba ideja, če bi iz vsake franšize denimo potegnil tisti dobri del in ga potem sestavil z drugimi in na koncu dobil pravo mojstrovino. A žal nato vse te igre izgubljajo tisti svoj prepoznavni znak, ki jih sploh naredi unikatne.
Seriji Ghost Recon se tako že dolgo časa čudim, saj mi ni jasno, kaj točno naj bi bila ta igra. Predzadnjega dela, Wildlands, nisem nikoli namestil na svoj trdi disk, a glede na vse napovednike in igralne mehanike mi je zadeva preprosto delovala kot The Division, le da se v Wildlands streljaš v džungli.
Razvijalec je sedaj enakega mnenja, saj nadaljevanje Breakpoint še bolj spominja na The Division 2, zato se resno sprašujem, kaj točno je poanta te igre, da je izšla tako hitro po Drugi diviziji? In zakaj Ubisoft ne vloži denarja v novi Splinter Cell, ki bi bil vsaj malce drugačna tretjeosebna odprava?
Razvojna ekipa: Ubisoft Založnik: Ubisoft Platforme: PlayStation 4, PC, Xbox One Steam: LINK Datum izida: 4.10.2019 Cena: 59.99€
Žanr: Tretjeosebna večigralska streljanka
Dobra stran dejstva, da že dolgo igram igre in jih tudi opisujem, je to, da lahko že praktično v napovednikih prepoznam, ko mi nekdo prodaja mačka v žaklju. Tega občutka se nisem mogel znebiti od prvega napovednika za Breakpoint, saj so bili posnetki dolgi, a hkrati niso pokazali ničesar, česar nismo prej videli.
Ne da se Ubisoft ne bi trudil pri promociji igre. Ta je že od začetka veliko stavila na igralca Jona Bernthala, ki ga nekateri poznate po vlogi The Punisherja, a meni je osebno ostal v spominu kot Shane iz serije Živi mrtveci.
Walker komandira skupini Volkovi, ki bi morala pri vas vzbuditi strah in spoštovanje. Žal ne more samo eden igralec nositi celotne štorije…
Berthal v igri prevzame vlogo bivšega elitnega specialca Ghosta, ki nosi ime Walker. Ta ima na otoku Aurora, kateri je visoko tehnološko središče, zelo zle namene. Ugrabiti želi namreč tehnologijo robotov ter dronov in z njimi zavladati svetu. Klišejsko.
Po robu se mu postavi naš junak Nomad, ki je bil na otok poslan z drugimi pripadniki specialne enote Ghost, z namenom, da mu vse te grde namere prepreči. Zato skočimo na helikopter in saj veste, kako veli tradicija videoiger: če se peljete s frčoplanom, vas bo slej ali prej nekdo sestrelil. Tako se zgodi že tukaj na začetku in Nomad pristane sredi divjine in naša avantura se lahko prične.
Treba je reči, da okolica in mesto dogajanja nosi svoj potencial. Parjenje džungelskih predelov z visokotehnološkimi igračkami je nekaj novega in zadeva me je precej spomnila na Crysis. Žal pa naš junaček ne poseduje nekih posebnih sposobnosti, zato tudi izkušnja kaj kmalu postane enolična.
Štorija je šibka in nezanimiva. Skozi celotno avanturo, ki traja od oka nekje 30 ur, raziskujemo povezavo Nomada in Walkerja, vendar lika nista ravno ne vem kako zanimiva. Ne rečem, Berthal je svojo vlogo odigral vrhunsko in pozna se, da špil za izdelavo ni bil ravno poceni. Žal pa trpi vse drugo: od stranskih karakterjev do samega dialoga.
Ubisoft se je odločil v Breakpoint vpeljati nekaj RPG-jevskega privdiha in tako lahko po novem izbiramo dialoge. Žal to ne igra nekega posebnega pomena. Pozabite da boste lahko z dialogom pripeljali do drugačnega razpleta dogodkov, saj vse pelje v eno smer. Temu ne pomagajo ostali NPC-ji, ki ne posedujejo nobene osebnosti in so tam zato, da ni celotna okolica povsem statična.
Ko bi bile vsaj misije zanimive. Žal temu ni tako.
Tako ko v zadnjemu Assassin’s Creedu lahko pri nalogah izberete, ali se vam označijo na zemljevidu ali pa morate objektive izslediti s pomočjo tekstovnih namigov in gledanja okolice.
Formula igre je v bistvu: vzemi vozilo in se odpelji tja in ubij/ugrabi nekoga. Nato se vrni nazaj do podajalca naloge in prejmi nagrado. Tipična manira, ki jo je leta 2004 uporabil World of Warcraft in tu ni skoraj nič drugače. Vsake toliko moramo koga še ubraniti ali kam pospremiti, vendar to ni dovolj, da bi razbilo vso to enoličnost.
Seveda je to Ubisoft igra, zato se povsod po svetu nahajajo majhne podnaloge, ki so v bistvu samo zapravljanje časa. Vsake toliko boste naleteli na kakšen dnevnik ali morda računalnik, tam pa izberete, kakšno informacijo želite iz zapiskov potegniti ven. Tako dobite kakšen namig za novo orožje in na vas je, da se odpravite do tam in si zadevo pospravite v malho ter si posledično na mapi ustvarite kljukico.
Orožja in opremo najdete lahko povsod in zadeva je zanimiva, a spet ne pričakujte revolucije. Zanimiva je tako, kot v vsakemu RPG-jastemu nadgrajevanju opreme, saj je lepo videti, kako se večajo vaše številke škode in zaščite. Oprema vam bo prišla prav, saj boste vse izzive morali opraviti sami. Breakpoint namreč ne vsebuje več umetnopametnih pomagačev, kot jih je Wildlands, tako da se boste morali pospravljanje zalege lotiti kar sami.
Nadgrajevanje opreme je preprosto: večja številka = boljša oprema.
Pri temu vam bo prišlo prav nadgrajevanje opreme in tudi vašega karakterja. Ob uspešno opravljenih nalogah pridno nabirate izkušenjske točke, te pa potem vlagate v razvojno drevo. Tako lahko odklepate različno opremo, kot je denimo bakla za rezanje ograj ali pa očala za gledanje v temi.
To vam vse prav pride v boju, ki je presenetljivo zadovoljiv.
Razvojno drevo vam omogoča nadgrajevanje vašega lika v različne smeri.
Igro boste preigravali iz tretjeosebnega pogleda, na voljo pa je streljanje iz stoječega ali čepečega položaja, tisti bolj prikriti pa se boste tarče lotili leže. Izkoriščate lahko tudi teren in vaš karakter se bo samodejno potuhnil v zaklon, če bo ob njemu le na voljo kakšna ovira, ki ni občutljiva na municijo.
Orožja dajejo lep povratni občutek in sovražnike lahko pokončate samo z enim strelom v glavo, ne glede na to, koliko oklepa nosijo. To da igri zanimiv občutek pristnosti in realizma, za katerega sem upal, da bi šel še nekoliko dlje. Ubisoft je v promociji veliko poudarka dajal na “preživetvene” mehanike, a so te komaj obstoječe. Zdravje se nam obnavlja samodejno in če se že poškodujemo, je vedno na voljo dovolj zdravila, ki nas hitro spet postavi na noge. Žal niso kontrolne točke razporejene dovolj pogosto in če nas že prerešetajo, bomo velikokrat spet oživeli na točki, ki je precej daleč stran. To ne bi bilo težavno, če bi bila okolica bolj prijazna za prečkanje.
Vožnja z motorjem je nekoliko bolj zabavna kot s terencem, a tako ste bolj občutljivi na zabijanja in metke nasprotnikov. Prav tako vas ob talnih vozilih hitreje zasačijo prej nepozorni nasprotniki v raznih oporiščih.
Neraven teren vas bo namreč velikokrat prisilil v prekucavanje z vozilom, ki je lahko štirikolesnik ali pa motor. Zato je najbolje zapreči helikopter, saj se tako izognete nerodni vožnji in se hipoma preselite na objektiv.
Breakpoint je še najbolj zabaven, če ga preigravate s prijatelji. V vašo avanturo se lahko povežejo še trije igralci in tako zna igranje celo dobiti nek smisel in koordinirano napadanje oporišč zna vašo ekipo pozabavati za nekaj ur. Če vam je do PvP obračunavanja, se lahko pozabavate z načinom Ghost War. Ta vas razdeli v dve ekipi po štiri članov in igra uravnoteži orožja in pripomočke, da je sodelovanje pravično za vse. Zadeva je zabavna, a postane malce ponavljajoča in upamo, da bo Ubisoft v prihodnosti dodal še nekaj nove vsebine.
Kakšna čudovita okolica… Škoda, da se v njej ne skriva kakšna res dobra vsebina.
Grafično igra ni slaba in Ubisoft se je zopet dokazal pri oblikovanju čudovite okolice. Sprememba dneva in noči je čudovita in zibanje drevesnih krošenj bo na vas pustilo vtis. Vendar smo tega od razvijalca že vajeni.
Ghost Recon Breakpoint je igra, katera ne ve točno kaj bi sama s sabo. Vsebuje neke ideje, ki pa so izpeljane samo na pol. Rada bi bila taktična, preživetvena streljačina, a ne spet preveč resna. Rada bi bila enoigralska igra, z dobrim sistemom streljanja, a s pozabljivo štorijo.
Na koncu vse skupaj izpade nekakšna mešanica prvin, ki zna zabavati samo na kratek čas, a bodo nad njo vsi prehitro obupali.