Epic še naprej pridno skrbi za poživitev mape v igri Fortnite in tako smo dobili že posodobitev 10.30, ki prinaša ogromno sprememb.
Največja sprememba se je zgodila na območju, prej znanem pod imenom Paradise Palms. Veliko igralcev je špekuliralo, da se bo ta južno-vzhodni del kmalu spremenil in da bomo nazaj dobili Moisty Mire, ki se je nahajala v prvi sezoni Fortnita.
Epic se je odločil zadevo malce predrugačiti in je tako združil najboljše iz obeh svetov. Nastala je lokacija Moisty Palms – nekakšna mešanica obeh območij, ki ponuja zanimivo igralno spremembo. Namreč vsak, ki bo v temu območju počepnil, se bo avtomatsko spremenil v naključni okoliški predmet in tako boste postali praktično nevidni vsakemu igralcu. V kaj se boste spremenili, se ne morete odločiti, je pa vsekakor na mestu previdnost. Nikoli namreč ne boste vedeli, ali je tisti okoliški WC res WC, ali pa se v njemu skriva nekaj živega.
Vrnila se je tudi stavba Greasy Groove, vendar tokrat malce drugačna. Burgerjev ni več, ampak bodo peridoično iz neba pričeli padati tacosi. Ti bodo poskrbeli za ples igralcev ter jim dodali 20 HP zdravja. Če boste naleteli na pekoče tacose pa boste prejeli 10 HP zdravja in 40% hitrejše premikanje, ki pa bo časovno omejeno.
Posodobitev 10.30 prinaša tudi novost v obliki glasovanja v trgovini. Igralci bodo lahko enkrat na dan glasovali za predmet, katerega bi zopet radi videli v trgovini. Zadeva se imenuje Community Choice in ob koncu vsakega takega dogodka, se bodo sešteli glasovi in če bo vaš priljubljeni predmet zbral največ točk, ga boste lahko zopet videli v trgovini.
Sprememb je še ogromno in vse si lahko preberete na uradni strani, posodobitev 10.30 pa je že omogočena na vseh strežnikih, tako da le urno v akcijo!
Spletna stran Kotaku je nedavno spisala članek, ki oriše precej bizarno situacijo glede prihajajoče igre Borderlands 3, tiče pa se kod za recenzijo.
Te ponavadi založniki pošljejo novinarjem par dni pred izidom ali pa celo na dan izida. Tistih par dni igra pomembno vlogo, saj lahko nato recenzija izide istočasno z igro. Opisovalci ponavadi prejmejo kodo, katero potem registrirajo na platformi kot je denimo Steam in začnejo z igranjem ali pa jih v pošti pričaka fizični plošček.
Vendar pa je Borderlands 3 drugačen. Založnik 2K in razvijalec Gearbox namreč nista priskrbela kod, ampak so PC opisovalci prejeli Epic Games račun ter prijavne podatke za tega. Opisovalce so opozorili, naj se izogibajo DirectX 12 načina ter da morda njihove shranjene pozicije ne bodo prenesene v končni izdelek.
To niti ni preveč čudno, saj igre velikokrat ob izidu dobijo ogromen popravek, ki popravi tiste večje napake. Vendar pa je pri temu bizarno dejstvo, da shranjene pozicije ne bodo kompatibilne, zato so se pojavile skrbi, da so opisovalci morda dobili kopijo igre, ki ni enaka končnemu izdelku. To je precej nespametna poteza, saj lahko nato opisovalec dobi povsem drugo izkušnjo kot kupec in tako recenzija nima pravega pomena. V Borderlands 3 primeru denimo, so morda razvijalci za opisovalce omogočili bolj radodaren “loot”, tako da so ti lahko preizkusili tista močnejša orožja, brez da bi zato ure in ure morali upati na srečo.
Vendar je še bolj bizarna situacija, da 2K Games kod ne želi poslati vsem. Svoje račune so dobile večje strani kot so PCGamer ali pa Polygon, medtem ko je bil Kotaku zavrnjen, razlog pa naj bi bile skrbi glede varnosti. Še več, spletna stran VG247 poroča, da kode ni dobila niti ena evropska stran, med katero lahko prištejemo tudi sebe.
Popularna spletna stran GiantBomb je pred kratkim izdala nov podcast Bomcast, v kateremu so povedali, da prav tako niso dobili svoje kopije, razlog pa naj bi bil dejstvo, da na sejmu E3 za igro niso imeli dovolj hvalevrednih besed.
Morda 2K založnik sedaj pošilja kopije samo tistim opisovalcem, kateri so v preteklosti Borderlands 3 samo hvalili? Če ja, potem jih je PCGamer pošteno ugriznil v rit, saj so igri podelili oceno 63.
Naslednje poglavje FIFA serije se nezadržno približuje in EA se je odločil, da je končno napočil čas, da vsem igralcem ponudi tudi preizkus igre.
FIFA 20 demo je tako sedaj postal na voljo na platformi Origin, igralci pa boste lahko preizkusili 3v3 Volta način v Amsterdamu ter Ligo prvakov, kjer boste lahko preizkusili barve klubov kot so Liverpool, PSG, Real Madrid, Tottenham, Dortmund ter Chelsea.
Volta se razlikuje od običajne nogometne tekme, saj se nogometaši oblečejo v bolj navadna oblačila in se preselijo na ulice, kjer vladajo posebna pravila. V končni verziji bo Volta omogočala igranje 3v3, 4v4, 5v5 ter Rush – pri slednjemu ni vratarjev.
Zadeva je tudi kot naročena za naš FIFA 20 turnir, ki se bo odvil 19.10. v Mariboru in demo vam bo omogočil predčasni trening.
Za preigravanje dema se odpravite na sledečo povezavo in izberite svojo platformo.
Kakšen mesec nazaj sem bil hudo presenečen, ko sem povsem po naključju izvedel, da v Sloveniji dejansko imamo restavracijo KFC.
Ta veriga hitre hrane je znana predvsem po svoji ponudbi, kjer v vedru dobimo cel kup perutnine, sedaj pa se je KFC odločil vstopiti tudi v svet videoiger.
Na Steamu bo namreč izšla bizarna igra I Love You, Colonel Sanders! A Finger Lickin’ Good Dating Simulator, v kateri bomo poskušali očarati maskoto te restavracije, Colonel Sandersa.
Nastopili bomo v vlogi študenta kulinarike, ki bo imel za sošolca slavnega belolasca. Tega bomo morali očarati preko zmenkov ali pa ga navdušiti s svojimi kuharskimi sposobnostmi.
Naše odločitve naj bi pomembno vplivale na nadaljnji potek dogajanja in ob pravi izbiri nas bo Colonel Sanders nato izbral za svojega poslovnega partnerja.
Glede na napovednik nas čaka tudi pisana paleta stranskih karakterjev, med njimi bo nekaj tudi živalskih, kot je denimo Professor Dog.
I Love You, Colonel Sanders! A Finger Lickin’ Good Dating Simulator bo izšel predvidoma že 24. septembra, zaenkrat pa še ni znana cena.
Norija za battle royale igrami še kar ne pojenja in razvijalci ta igralni način vključujejo tudi v naslove, za katere si ne bi nikoli ne bi mislili, da je zadeva sploh izvedljiva, kaj šele zabavna.
Razvijalec Firaxis se je tako odločil, da battle royale pripelje tudi v svojo strategijo Civilization VI, ta novi igralni način pa je poimenoval Red Death.
Rdeča smrt je radioaktivna masa, ki počasi požira celotni planet in igralci bodo morali uporabiti vse svoje znanje, da se čimprej vkrcajo na ladjo in pobegnejo pred gotovo smrtjo. Tako kot v vseh battle royle igrah, se bo tudi tu pojavil obroč, ki se bo počasi krčil.
Na zgornji levi strani zaslona se je pojavil odštevalnik, ta pa vam kaže, čez koliko potez se bo rdeči obroč zopet skrčil. Na desni strani vam številka kaže, koliko škode bodo utrpele vaše enote, če jih doleti rdeča smrt.
Igralec bo ostal v igri, dokler ima pri življenju še vsaj enega civilista, ko pa umre tudi ta, je igre zanj konec.
Spremembe so se zgodile tudi drugod. Obnavljanje zdravja enot je bilo povišano, kar je dobrodošla novost, saj so po novem vsa jezera in oceani toksični in bodo poškodovali vaše enote, vsakič ko se te odločijo za prečkanje. Enote so dobile tudi unikatna razvojna drevesa.
Red Death se sliši precej zabavno, dobra novica pa je, da je zadeva že na voljo in je brezplačna za vse obstoječe lastnike igre.
Spodaj si lahko ogledate napovednik, ki zadevo še malce bolje oriše.
Pred kratkim je Nintendo oznanil prihod igre Overwatch tudi na njihovo konzolo Nintendo Switch.
Izvedeli smo, da ni vse tako rožnato kot je bilo nemara videti na prvi pogled, saj bo igra delovala zgolj s 30 sličicami na sekundo. Poleg tega, ko bo igra v postaji za povezavo na TV, bo ta delovala na 900p kar pomeni, da ne bomo uživali niti FHD ločljivosti. Ko bomo v prenosnem načinu pa zgolj 720p. Držimo pesti, da bo vsaj delovala odlično, če že ne bomo dobili prave grafične izkušnje, kot bi si jo želeli v 2019.
Overwatch lahko že igramo na PC, XB1 in PS4 in kmalu ga bomo lahko še na NW.
Igra Greedfall se je pojavila praktično od nikjer, a njeni prvi napovedniki so očarali izstradano RPG publiko, ki že dolgo čaka na novo dozo enoigralske izkušnje, katero bi lahko preigravali iz tretjeosebnega pogleda. Razvijalec Spiders si je zastavil visoke cilje in svoj nov naslov opeval z veliki besedami. Igralci naj bi dobili zmes Dragon Age in Witcher iger, to pa naj bi bilo še dodatno začinjeno z vznemirljivo štorijo.
So se pa že takoj od začetka pojavljale skrbi. Spiders je namreč majhna razvojna ekipa, ki je v preteklosti spočela že nekaj naslovov, a so se ti gibali od slabih do povprečnih ocen. Po preigravanju igre lahko sedaj te skrbi označim za pravilne. Greedfall je zagotovo njihov najboljši izdelek, a je daleč od tega, kar nam je bilo obljubljeno.
Razvojna ekipa: Spiders Založnik: Focus Home Platforme: PS4, XOne, PC Nakup: EIGRE.si Datum izida: 10.09.2019 Cena: 39.19€
Žanr: RPG
Greedfall nas postavi v škornje možakarja z imenom De Sardet, ki je v 17. stoletju pripadnik gilde imenovane Congregation of Merchants. To je ena od treh frakcij, ki je navsezadnje še najbolj normalna. Ostali dve sta verska Theleme in Bride Alliance, ki največ šteje na znanost. Vsi skupaj so podvrženi enemu cilju, saj so na otoku Teer Fradee ustanovili kolonije, trudijo pa se odkriti zdravilo za kugo, ki trenutno pustoši po njihovi domovini. Za pridobitev zdravilnega napitka se ne bodo ustavili nikjer, pa četudi popolnoma iztrebijo vse domorodce. Tu vstopimo mi, saj moramo balancirati vse te frakcije in preprečiti potencialni genocid.
Na začetku nas čaka ustvarjanje karakterja, ki ga opravimo pri slikanju portreta.
Na začetku nas pričaka dolg uvajalni del, ki traja več kot dve uri. Med tem časom se seznanimo z osnovami premikanja (ki je nekoliko štorasto), pretepanja in pregovarjanja z drugimi karakterji. Čvekanja je kar precej in med dialogi lahko izbiramo nekatere opcije, ki malce drugače razpletejo nadaljnje dogajanje. Tu nam na pomoč priskoči karizma, ki jo lahko izberemo pri izbiranju veščin in pregovarjanje nam dejansko lahko omogoči miroljubno razreševanje nekaterih nalog.
Tu pridemo do drugega plusa, saj so naloge raznolike in nam omogočijo različne pristope. Denimo: želimo se pretihotapiti do prepovedanega skladišča. Tam lahko stražarjem v pijačo vsipamo uspavalni prašek, se preoblečemo v njihovo uniformo ali pa se mimo njih poskušamo prebiti z dialogom. Nekatere stranske naloge niso razrešljive takoj, ampak vsebujejo več korakov, kjer se moramo včasih vrniti nazaj do podajalca čez več ur. Vendar ne odlašajte – če boste zavlačevali, lahko karakter umre in naloga tako ostane nerazrešena, vi pa ostanete brez izkušenj ter izgubite spoštovanje določene frakcije.
Moč se je celo smukati naokoli in se tako neopazno izmakniti nekaterim napadalcem, ki so premočni za našo trenutno stopnjo.
RPG vidik je močno povezan s praktično vsemi nalogami in na začetku je hudo pomembno, da pravilno razporedite skopo odmerjene točke. Lahko se najprej odločite za pametno pregovarjanje, a potem boste nastradali pri odpiranju skrinj, saj za vlamljanje ne boste priučeni. Najbolje je pike razporediti in se ne strogo usmeriti samo v eno razvojno drevo, še posebej zaradi dejstva, ker pri vsaki stopnji ne pridobite pik za vlaganje v vsako razdelek napredovanja.
Nadgrajujete lahko tudi moč in vzdržljivost. Te zadeva vam prav pridejo pri nošnji orožja in oklepov, saj vsak kos zahteva svoje minimalne statistike. Potem je tu nadgrajevanje samih bojevalnih veščin, kjer lahko dvignete sposobnost zamahovanje z meči, strelnim orožjem ali pa se celo usmerite v magijo. Slednja ni ravno navdušujoča, zato je bolj pametno se usmeriti v tradicionalno pretepanje na blizu ali pa s pištolami oz. mušketami.
Nadgrajevanje je razgibano in čez različne skozihode boste dejansko dobili drugačno izkušnjo. To je seveda velik plus in dodatna vrednost za že tako znižano ceno in morda bi na opis sklepali, da je zadeva odlični, legendarni RPG, ki bi se ga ustrašil še The Witcher 3.
Vendar tu naletimo na minuse, ki se morda ne zdijo ogromen problem, a prevevajo vašo celotno igralno izkušnjo.
Najprej je tu barvna paleta. Vse je zavito v turobno rjavo barvo, ki moreče preveva vse pokrajine. Kašna dodatna barva res ne bi škodila, še posebej pri prehodih mape, ki so čisto preveč podobne druga drugi in še dodatno zakomplicirajo naslednji minus.
Ni vam treba dvakrat ugibati, kje so razvijalci iskali svoj navdih pri oblikovanju pošasti. Witcher, si to ti?
S tem mislim na samo raziskovanje. V RPG-jih mi osebno veliko pomeni živ in razgiban svet, v kateremu se lahko izgubim in vedno naletim na nekaj novega. Greedfall tega preprosto nima in se čuti povsem umeten. Okoliški živelj, ki čaka na naše pobijanje neživljenjsko stoji na mestu in čaka na našo bridko sabljo. Vsake toliko naletimo na kakšno naselbino, ki so skoraj vedno povsem statične. Prebivalci stojijo na miru in prav čuti se, da bi me sem morala pripeljati nekakšna naloga, a ker je nimam v dnevniku, NPC-ji samo bolščijo vame kot nekakšni vesoljci. Zgodilo se mi je celo, da mi je eden od spremljevalcev zapovedal nalogo, vendar je najprej moral odkriti neko skrivno frakcijo, kar pomeni da sem moral nanj čakati. A med pohajkovanjem sem tabor frakcije odkril sam in to povsem po nesreči. Seveda moj spremljevalec ni izustil nobene besede, saj se še ni iztekla njegova skripta, tako da sem se lahko samo obrnil stran. To je hudo moteče in vas hitro opomni, da igrate samo igro, ki mora biti odigrana v pravemu zaporedju.
Pokrajina ni majhna, a pozabite na odprti svet v slogu Skyrima, saj vas čakajo nevidni zidovi in nalagalni zasloni.
Ko smo že pri mapah, to ni ravno odprti svet. Zemljevid je precej zmeden in območja so zaprta, ki ob svojih koncih skrivajo nevidne zidove. Tekočega prehajanja med mapami ni: ko prideš do meje se tega velikokrat sploh ne zavedaš, saj gledaš v navadno pokrajino, ki pa se ob prečkanju spremeni v avtomatsko nalaganje naslednjega nivoja. Mimogrede, sem omenil, da naš karakter ne more skočiti? Tako vas čaka veliko zatikanja ob okoliške predmete, to pa še posebej najeda v mestih, kjer ne moreš preplezati navadne ograje in si tako skrajšati pot.
Taktično pavziranje se morda zdi malce nenavadno, vam zna velikokrat rešiti kožo. Še posebej, če ste si pred bojem pozabili urediti bližnjico do zdravilnega napitka.
Bojevanje morda malce spominja na slavnega Witcherja. Tu imamo različne kombinacije udarcev, ki jih lahko nato še naknadno nadgradimo. Nekega pravočasnega zamahovanja tukaj ni, saj pomaga hitro klikanje, najbolj pomembno pa je izmikanje ter “parry” sposobnost, s katero sovraga odbijemo in si pridobimo nekaj dragocenih sekund za povzročitev škode. Tako nasprotnike kot tudi nas ščiti najprej ščit, ki ga moramo najprej prebiti, preden se najemo slastnega mesa spodaj. Zato tudi orožja nosijo različne statistike. Nekatera bolje prebijejo oklep, a slabše režejo meso in obratno. K sreči lahko vedno na sebi nosimo dva orožja, med katerima lahko enostavno preklapljamo s pritiskom na gumb, koristna pa je tudi magija, ki povsem zaobide ščite. Zanimivo je, da so razvijalci vključili tudi sposobnost pavziranja, kjer lahko v slogu cRPG-jev premislimo o nadaljnji potezi ali pa si vzamemo čas za pitje napoja. Vse posebne sposobnosti si lahko pripojimo na bližnjice, med vsesplošnim kaosom med pretepanjem pa tak predih pride hudimano prav.
Inventar ni preveč zmeden in lepo pokaže lastnostni nekaterih orožij. Kladiva hitreje prodrejo oklep, nakar lahko hitro preklopite na ostro sabljico.
Na odpravi nas spremljajo tudi razni kompanjoni, ki so sicer zanimivi, a niso neke globoke osebnosti iz Dragon Age iger. Vsak od njih ima svoje posebne sposobnosti: tu je vojščak, ki stavi na zamahovanje z dvoročnim mečem, kapetan ladje, ki se najraje posluži strelnega orožja ali pa domorodka, katera se rada pozabava z magijo in vas vsake toliko pozdravi. Njihova umetna inteligenca je precej zanič, saj nekih naprednih manevrov ne poznajo, če pa podležejo v boju, ostanejo an tleh, vse dokler ne zbrišete sovragov ali pa zbežite stran. Žal nas igra prisili, da imamo vedno ob sebi dva, pa tudi če bi se na avanturo radi podali sami. Zgodilo se mi je tudi, da karakterja nisem mogel odstraniti iz skupine, saj sem imel z njim aktivno nalogo, pa čeprav te takrat nisem opravljal. Dobrodošlo je tudi, da ima vsak od njih svoje želje in naloge, tako da niso samo neke marionete, ki bi čakale na moj ukaz. No, na tega sploh ne čakajo, saj jim ne moremo dajati ukazov sploh, niti jim prilagoditi taktike v boju. Čudno je, da jih lahko opremljamo, a na koncu nimamo niti opcije, da bi jim med bojem ponudili kakšen zdravilni napoj.
Za konec se moram obregniti še ob glasbeno spremljavo. Zvočni govorci so odlični in nekaj, česar ne bi pričakoval od naslova za nižjo ceno. Posebej moram izpostaviti našega junaka, ki je odigran profesionalno in nekatere spremljevalce. Žal pa je glasbena podlaga medla in ne navduši in je tam v bistvu zato, da nismo povsem odeti v tišino.
Upamo, da imate radi rjavo barvo.
Greedfall tako na koncu izpade dober RPG, ki pa kaže ogromno neizkoriščenega potenciala. Vsebuje svoje pluse in treba je priznati, da špil ob trenutkih res povleče, a potem vedno zamori neka neizpiljenost ali pa manjko proračuna, kjer bi vse te ideje prišle do popolnega izraza. Napredovanje karakterja je zanimivo, razplet nalog takisto in tudi boj ni povsem odveč. Škoda potem, da precej zamori neživ svet, šibki spremljevalni karakterji in dolgočasna barvna paleta, kjer sem si vsake toliko moral vzeti premor in pognati nekaj živega kot je denimo Spyro, da sem se sploh spomnil, da obstajajo tudi druge barve kot je rjava.
Ob igranju vam zna zatežiti tudi kakšen hrošč in Greedfall bi lahko preživel še kak mesec na razvojni mizi. Upoštevati je treba, da se špil vseeno prodaja za malce nižjo ceno, a je vseeno po mojemu mnenju malce predrag. EIGRE ga ponujajo za slabih 40 €, kar se mi zdi pošteno, medtem ko je cena na Steamu (50 €) vendarle nekoliko preveč.
Založnik Activision se pripravlja na izid novega poglavja Call of Duty franšize, pred tem pa bo igralce pričakala odprta beta.
Takrat boste lahko vsi zainteresirani dodobra preizkusili večigralski način in se tako dokončno prepričali o nakupu ali pa se nemara premislili. V brezplačnem preizkusi bosta na voljo dva načina: 2v2 Gunfight ter skupinski 6v6. Na voljo naj bi bil tudi Firefight način, kjer se bomo lahko usedli za volan vozila in se na mapi spopadli z večjim številom igralcev.
Call of Duty Modern Warfare bo ob izidu podpiral navzkrižno igranje med lastniki PC-ja, Xboxa in PlayStationa, ni pa še jasno, če bo to že vključeno v beta preizkus.
Testiranje in sam razpored je precej velika zmeda. Prvi beta test bo na voljo samo lastnikom konzole PlayStation 4, potekal pa bo od 12. septembra do 16. septembra. Od 12. do 13. septembra boste lahko igrali tisti, ki ste Modern Warfare prednaročili na PlayStation 4 od 14. pa do 16. septembra pa boste lahko igrali prav vsi PS4 navdušenci.
Nato pridete na vrsto Xbox in PC igralci, ki boste odprto beto lahko preigravali od 19. pa do 23. septembra. A ne vsi, saj lahko od 19. do 20. septembra igrate samo prednaročniki, medtem ko bo beta na voljo prav vsem igralcem od 21. do 23. septembra.
Prednaročniki si lahko svojo kopijo rezervirate tukaj, spodaj pa si lahko ogledate zadnji napovednik.
Pisali smo že o temu, da nas založnik Capcom draži z nekim skritim projektom, ki naj bi se dogajal v Resident Evil vesolju. Zadeva je bila včeraj dokončno razkrita in kot smo predvidevali, se ne gre za Resident Evil 8 ali pa predelavo Resident Evil 3.
Več kot očitno bo Project Resistance neka sodelovalna večigralska streljačina, ki jo bodo poseljevale znane pošasti iz serije Resident Evil. Kratki dražilnik nam prikaže zombije, Lickerja ter na koncu tudi tankovskega Mr. X-a, ki nam je nazadnje nagajal v Resident Evil 2 Remake.
Video je sicer kratek, vseeno pa lahko vidimo sodelovalno igranje, kjer bo morda eden od igralcev skrbel za pojavljanje novih pošasti in tako poskrbel za razgibano akcijo. Morda bomo lahko nadzorovali tudi negativce in priznati moram, da bi bilo lovljenje prestrašenih igralcev v koži gospoda Iksa presneto zanimivo.
Capcom bo več razkril na sejmu Tokio Game Show, ta pa štarta 12. septembra.
Po vseh teh letih čakanja je Borderlands 3 že praktično pred vrati. Napočil je čas tudi za zadnji napovednik in treba je reči, da razvijalec Gearbox na temu področju preprosto raztura.
Novi napovednik je dolg dve minuti in vas bo dodobra segrel pred izidom. Vidimo lahko vse igralne karakterje, ki se zoperstavijo celi hordi sovražnih nadlegovalcev. Ne manjka eksplozij, pokanja in preklinjanja. Na hitro lahko vidimo tudi bandita z res ogromno glavo in res me zanima, če bo to bil šef. Ti naj bi bili v trojki močno nadgrajeni, saj naj bi vsebovali različne faze, tako da ne bo zaleglo samo vedno isto filanje s svincem.
Vse skupaj je zabarvano z bučno glasbeno spremljavo skupine Queen in na koncu se oglasi Tiny Tina, ki nas povabi v vsesplošno uničenje.
Če ste zapriseženi PC-jaš in oboževalec kavbojk, potem zagotovo že dolgo ljubosumno pogledujete svojim konzolnim bratom, medtem ko se oni prešerno zabavajo s serijo iger Red Dead Redemption.
Te nikakor nočejo iziti na računalnikih, čeprav lahko enko na nek način vseeno lahko preigravate preko servisa PlayStation Now. Vendar to ni ravno pristna izkušnja in to je nameraval spremeniti projekt Red Dead Redemption: Damned Enhancement Project.
O tej modifikaciji smo že pisali: ustvarjalec DamnedDev je želel izkoristiti kodo iz emulatorjev Xenia in RPCS3 in ustvariti pristno predelavo za PC, kjer bi bile vključene višje ločljivosti, nadgrajene teksture in bolj tekoče sličice na sekundo.
Zadeva pa ni dišala lastniku licence, založniku Take Two Interactive. Ta je znan po temu, da zelo strogo čuva svojo lastnino. Zaradi nedavnih “leakanih” podatkov glede njihove igre Borderlands 3 so celo enemu streamerju na dom poslali privatne raziskovalce.
DamnedDev ni točno razkril, kako se je Take Two spravil nanj, je pa v e-mail sporočilu zapisal, da je projekt trenutno zaustavljen. Povedal je še, da bo izdal video, a da ne sme povedati za kaj točno se gre, saj naj bi mu založnik zapovedal, da ne razkriva informacij.
Vendar se DamnedDev ne preda. Pravi, da se je založnik dokopal do njegovih zasebnih informacij in celo kontaktiral oz. nadlegoval njegovo družino. Povedal je še, da ne bo popustil ustrahovanju in da trenutno dela na temu, da bi bila njegova modifikacija legalna.
Na koncu je še potrdil, da ni prejel slavnega pisma “Cease and Desist”, kjer bi moral izbrisati celotno ustvarjeno kodo, ampak da ga je zaenkrat samo kontaktiral zastopnik Take Two-ja glede legalnih zadev. A bojimo se, da zna založnik kmalu spisati prav takšno pismo.
Rage 2 je bila zame precej “meh” izkušnja igra in je bila kljub ogromni marketinški kampanji po izidu hitro pozabljena. Presenečen sem bil, da je igra sploh doživela izid, saj že original ni kazal nekih presežkov. A očitno nekdo pri Bethesdi vidi potencial in nad franšizo ne želi obupati.
Tako bomo proti koncu meseca dobili prvo večjo razširitev, imenovano Rise of the Ghosts. Pripeljala bo novi klan banditov, ki se imenuje Ghosts, tega pa smo spoznali že v originalnemu Ragu. Tokrat so zlobneži spremenjeni in nadgrajeni, poveljuje pa jim skrivnostna ženska z imenom Iris.
Čaka nas novo orožje Felrite Laser Launcher ter nova Void sposobnost, preko katere bomo lahko nasprotnike dvignili visoko v zrak in jih potem po Jedijevsko razmetavali naokoli.
Rage 2: Rise of the Ghosts je vključen v Deluxe različico igre, ostali pa boste morali 26. septembra zanjo odšteti 15 €.
Legendarni igri Jedi Outcast in Jedi Academy morda ne bosta dobili nadaljevanja, a vseeno jih bomo lahko preigravali na sodobnih konzolah – specifično se gre to pot za Nintendo Switch ter PlayStation 4.
V obeh igrah bomo lahko uživali v enoigralskem sabljanju, streljanju in odlični zgodbi. Seveda bo kasneje poskrbljeno tudi za večigralski način, katerega se že veselimo.
Enoigralski način igre bomo lahko začeli igrati na obeh konzolah že 24. septembra. Za večigralski način pa bomo morali počakati do prve četrtine leta 2020.
Med premnogimi leti pred zaslonom sem slišal že vsega boga zgodb. Od izdelave računalnik v Minecraft-u pa do Doom-a, ki so ga predelali že za nešteto količino raznovrstnih platform. A kljub temu mi vsake toliko časa kakšna res odštekana novica uspe vzbuditi radovednost in nejevero. To je uspelo tudi najnovejši vesti, da si je nekdo zamislil predelavo originalnega Sid Meier’s Civilization. To sicer samo po sebi ni nič posebnega, bolj zanimivo je dejstvo, da je celotna igra predelana v programu Excel podjetja Microsoft, katerega večina uporabnikov uporablja za izdelavo in vodenje razpredelnic.
To nas privede do [Cell]ivization, zaenkrat dokaj osnovne različice stare igre Sid Meier’s Civilization. Avtor igre je neodvisen razvijalec pod vzdevkom s0lly, kateri nam je dal naslednjo izjavo:
“[Cell]ivilization je moja prva igra v programu Excel in njena prva iteracija (v1.0) je bila ustvarjena v zgolj enem tednu za OLC CODEJAM 2019. Tema letošnjega gamejam-a je bila destrukcija, ki še kako velja za v1.0 moje igre, glede na to, da je edini možen način zmage popolno uničenje nasprotnika.”
Trenutno je igra sicer na voljo v precej osnovni različici, kar se tiče funkcij, a sčasoma jo namerava razvijalec dodelati in postopoma vključevati nove funkcije, seveda pa zgolj, če bo trenutna različica doživela dober odziv.
Trenutno [Cell]ivilization vsebuje:
Možnost igranja dveh igralcev (moder in zelen) na enem sistemu.
Premikanje enot preko tipk WASD
Premikanje kamere neodvisno od enot
Gradnja različnih vrst enot v mestih
Več vrst enot, vsaka s svojevrstnimi karakteristikami in določenimi posebnimi sposobnostmi
Premikanje enot, ki je odvisno od okolja, na katerem se nahajajo
Gradnja mest
En zemljevid z možnostjo nastavljanja velikosti igralne površine
Postopno razkrivanje zamegljenega zemljevida
Različico 1.0 igre skupno z nastavitvami lahko najdete na spletni strani itch.io . Po pravici povedano me prav zanima, koliko ljudi jo bo snelo in se preizkusilo v osvajanju sveta med “garanjem” v pisarni, brez da bi pri šefu povzročili kanec dvoma v njihovo delovno vnemo.
Občina Trbovlje je 30. avgusta na svojemu Facebook profilu ponosno oznanila novo pridobitev, na kateri naj bi se zabavali učenci Osnovne šole Ivana Cankarja. Na igrišču so namreč zgradili poligon za igranje igre Človek ne jezi se, to pa bi lahko učencem omogočilo lepše preživljanje časa na odprtem v fizični zabavi, ki ne zahteva buljenja v telefon.
No, to se verjetno ne bo zgodilo, saj pri oblikovanju poligona niso ravno dobro razmislili o sami obliki, ki si jo lahko ogledate spodaj. Ni težko opaziti, da oblika precej spominja na kljukasti križ, ki so ga med drugo svetovno vojno ponosno nosili nacisti in kateri je od takrat takšna podoba, ki se je poskušajo izogibati vsi, saj vas v nasprotnemu primeru čaka prava PR nočna mora.
To je nato spoznala tudi občina, ki je zaradi komentarjev hitro odstranila Facebook objavo, vendar niso računali na plodnost slovensko Reddit skupnost, ki je zadevo ohranila za ogled sleherniku. Kot pravi en uporabnik “MaHcIn” “gre ta objava hudo v nos njihovi županji, katera se močno trudi izbrisati vse povezave, ki nakazujejo na ta nesrečni Človek ne jezi se”.
Žal zaenkrat ne vemo, ali je poligon še na voljo ali pa so ga že premazali s betonom. Če imate več informacij, jih prosim le dodajte v komentar.
Guinnessova knjiga rekordov že leta in leta navdušuje z vsemi podvigi človeštva, zbranimi na enemu mestu. Sedaj so se podali tudi v zbiranje dosežkov iz digitalnih polj in v igričarski industriji so tako našli pravi biser, ki je znan praktično vsakemu, ki vsaj malo spremlja to tematiko.
Govorimo seveda o slavnemu komentarju iz strani razvijalca EA, ki je želel na Redditu zagovarjati svojo odločitev, da nekatere karakterje v igri Star Wars: Battlefront II zaklene za plačljivi zid.
Celotna afera se je zgodila 12. novembra 2017, ko je nek nezadovoljen uporabnik na Redditu znorel, saj je za igro plačal 80 dolarjev, a vseeno ni mogel igrati priljubljenih karakterjev, kot sta Luke Skywalker ter Darth Vader. Ta dva junaka je lahko igralec odklenil le tako, da je v špil vložil ogromno količino ur ali pa preizkusil srečo v “loot boxih”, za katere bi moral odšteti lepo količino denarcev.
Takrat je v Reddit temo stopil predstavnik EA-ja in poskušal nategovanje igralcev označiti s slavnimi besedami “pride and accomplishment”. Zadeva se jim ni obrestovala in EA-jev komentar je hitro začel pridobivati negativne glasove, na koncu se je številka ustavila pri -683.000.
Za primerjavo lahko vzamemo drugi najbolj negativni komentar v zgodovini, ki je nabral samo 88.906 puščic navzdol, pa še ta je samo posledica zanimive igre, ki so si jo zamislili Reddit uporabniki.
EA-jev komentar je bil tako slaven in odziv tako negativen, da so nato nekatere države začele resno razmišljati o vrednostnih skrinjicah kot o načinu nelegalnega hazardiranja, EA pa je moral nato popolnoma preoblikovati sistem napredovanja v Battlefront II.
World of Warcraft Classic je komaj začel res dobro obratovati, že je naletel na prve nadlegovalce, ki jim igra ne diši in so se zato odločili uprizoriti obsežen DDOS napad.
Ti so že dolgo ena od stvari, ki nadlegujejo igričarsko industrijo, saj so bili prisotni že takrat, ko je originalno izšel World of Warcraft. Ni kaj, Blizzard se je res potrudil pričarati realistično izkušnjo vanilijske različice WoW-a.
Šalo ob stran, napad se je začel včeraj ob 16.00, odgovornost pa je prevzela skupina UkDrillas. Svoje namere so sporočili na Twitterju in zagrozili so, da bodo v roku pol ure napadli vse ameriške PvP strežnike.
To se je nato tudi zgodilo in strežniki so padali kot za stavo. Blizzard se je z napadi boril kar nekaj ur, na koncu pa mu je vendarle uspelo zajeziti padanje strežnikov.
Some online services continue to be impacted by a series of DDoS attacks which are resulting in high latency and disconnections. These disruption effects have been felt by a portion of our players, impacting their gaming experience. Thank you again for your continued patience.
Ti sedaj trenutno obratujejo kot ponavadi, tako da se lahko varno podate nazaj v Azeroth avanture. Twitter račun, ki se je hvalil z napadi je bil izbrisan, ni pa še potrjeno, ali so bili res oni odgovorni za padanje strežnikov.
Doom Eternal izide za slaba dva meseca in če ste pravi oboževalec, ne boste igre samo kupili, ampak se boste za prvi obračun z demonskimi hordami dodobra predpripravili.
S tem mislimo, da se boste vsaj oblekli v pravi zeleni oklep, ki ga nosi Doom Guy in svoje klanje demonskih nesnag proslavljali z zlivanje žgane pijače v požiralnik. No, morda je oklep nekaj, kar ni ravno praktično pridobiti, a brez skrbi, vase boste lahko kmalu zlivali uradno prodajano vodko!
Razvijalec Bethesda se je namreč združil z angleškim podjetjem Rebel Distillers in skupaj sta ustvarila vodko, imenovano Doom Bone Vodka.
Vendar posebnost tega žganja ni samo neka nalepka na steklenici, saj je precej unikaten sam proces ustvarjanja. Pomembno vlogo igra kostni mozeg, ki ga pridobijo iz prekajenih in praženih kravjih kosti. To je posledica tega, da je Doom Eternal zavit v pekel in dim, zato tudi pijača potrebuje tisti prekajeni okus.
Doom Bone Vodka ni ravno poceni, kot nek zbirateljski predmet pa spet ni tako draga. Pakirali jo bodo v 700 ml steklenice, zaloga pa je omejena. Ena Vodka stane 45 funtov, za pošiljanje v Slovenijo pa boste doplačali še 17.50 funtov, vse skupaj pa na koncu nanese 62.50 funtov (oz. 69.57 evrov).
Svojo steklenico si lahko prednaročite na sledeči povezavi, odpošiljanje pa se bo začelo ob koncu septembra.
Razvijalec Deck13 se že od samega začetka trudi ujeti tisto magijo, ki napaja vse FromSoftove igre. Serija Dark Souls jim je ogromna inspiracija, kar so pokazali v svojemu izdelku Lords of the Fallen ter nato v robotski izpeljanki The Surge.
Slednja sedaj dobiva nadaljevanje in razvijalcu lahko priznamo, da postaja iz igre v igro boljši. The Surge 2 je pred kratkim dobil nov igralni posnetek, ki prikaže različna okolja in sovražnike.
Tako kot prej bo glavna finta igre težaven boj ter unikatno nadgrajevanje. Za nov del svoje opreme bomo morali nasprotniku odsekati specifičen del telesa ter nato tega prilepiti na svoj okvir.
Lokacija dogajanja bo tokrat malce drugačna od predhodnika. Če smo se prej potikali po zapuščenih hodnikih tovarne, bomo tokrat obiskali mesto Jericho City, ki pa navsezadnje niti ne izgleda tako močno drugačno od originalnih stopenj.
Upamo na bolj razgibano okolico ter nadgrajeno štorijo.
Super Mario 64 je legendarna igra, ki je celemu svetu pokazala, česa vsega so zmožne igre v 3D pogledu. Za svoj čas je bil to res vrhunec tehnologije, vendar pa ni vse samo o grafiki. Mario 64 je imel tudi odlično igralnost, spektakularne in razgibane nivoje ter idealno glasbeno spremljavo.
Ker je to Nintendov izdelek, PC-jaši tega naslova niso bili nikoli deležni. Seveda se da igro danes preigravati skozi razne emulatorje, ampak čistokrvne predelave nismo nikoli doživeli.
Vendar je sedaj nekdo v letu 2019 sklenil, da je tega dovolj. Nedolgo tega je skupnost popolnoma predelala izvorno kodo in jo objavila na githubu. In iz tega se je nekdo odločil narediti nativno varianto, ki jo bomo lahko poganjali na PC-ju in to na preprost in inovativen način.
Za igranje boste potrebovali kopijo igre Super Mario 64 oz. njen ROM. To je verjetno zato, da ne bi Nintendo popolnoma znorel in zahteval umik projekta. Roko na srce, to se še vedno lahko zgodi, saj Japonec ni ravno vesel ravnih predelav svojih iger za računalnike.
Torej, kaj nam bo prinesla ta predelava? Najprej je tu podpora za miško in tipkovnico, veselimo pa se lahko tudi višje ločljivosti. Zagotovo nas nato čakajo še nadaljnje modifikacije grafike in vsega, česar se bo še spomnila modderska skupnost.
Projekt je še zelo zgodnji fazi, a lahko Mariota že uspešno poganja, kot lahko vidite na spodnjemu posnetku. Datuma izda zaenkrat še nimamo.