🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 388

Razvijalec Telltale Games bo zopet oživel

0

Telltale Games je studio, ki je v svojemu sorazmerno kratkemu življenjskemu ciklu spočel kar nekaj zanimivih naslovov. Med njih lahko prištejemo serije The Walking Dead, The Wolf Among Us ter Tales from the Borderlands. Problem je bil, da je razvijalec pod svoje okrilje vzel preveč dragih licenc in ko se špili niso prodajali, je sledil bankrot.

Ta je vse presenetil septembra 2018, ko je podjetje odpustilo praktično vse zaposlene brez prehodnega opozorila in zaprlo svoja vrata.

Telltale bo pa očitno spet vstal od mrtvih. Ime je kupilo podjetje LCG Entertainment, na čelu novo ustanovljenega imena pa bosta veterana igričarske industrije Jamie Ottilie in Brian Waddle.

Novi Telltale bo po novem popolnoma drugačen razvijalec, saj v ekipi ne bo nobenega bivšega zaposlenega, bo pa vsem odpuščenim ponujena možnost vnovičnega sodelovanja. Prav tako Telltale ne bo obdržal licenc vseh iger, ki so si jih v preteklih letih grabežljivo pridobili.

Tako ne pričakujte nadaljevanja The Walking Dead ali pa dejanske igre Stranger Things. Je pa Telltale vendarle obdržal nekaj pravic do iger in med njih lahko prištejemo The Wolf Among Us in Batman franšize. Prav tako so imajo nekaj kataloga licenc, ki so njihova lastnina kot je denimo franšiza Puzzle Agent.

Vseeno pa je treba novi Telltale jemati z rezervo, saj praktično nimajo nobenih izkušenj pri izdelovanju avantur. Razvojna ekipa bo ostala majhna, razvijalec pa pravi, da ne bodo ponavljali napak predhodnika.

Bethesda želi izboljšati delovanje igre Elder Scrolls Online

1

Razvijalci zelo popularnega MMORPG-ja Elder Scrolls Online želijo izboljšati njegovo delovanje.

Bethesda to želi storiti v treh korakih, prvi pa naj bi se začel v zadnji četrtini leta 2019, kjer naj bi izboljšali upravljanje s pomnilnikom, izboljšali naj bi sistem “Looking for Group” in vse spretnosti, ki jih igralci uporabljamo.

V drugem koraku, ki naj bi se zgodil v prvi četrtini leta 2020, naj bi vse popravili s poslušanjem svoje skupnosti in izboljšali optimizacijo ter stabilnost igre.

V tretjem koraku, ki se bo zgodil v drugi četrtini leta 2020 naj bi odpravili še zadnje hrošče in še bolj izboljšali stabilnost in delovanje.

Upajmo, da jim bo vse obljubljeno uspelo in bo  s tem igra delovala še boljše.

Fortnite – igralci razburjeni zaradi nove mehanike grajenja, Ninja razmišlja o stavki

0

Posodobitev 10.20 za igro Fortnite je vpeljala ena spremembo, ki bi se morda zdela nedeljskemu igričarju povsem nepomembna, a igralci so nad njo pošteno razburjeni.

Razvijalec Epic je namreč povečal čas med gradnjo oz. Turbo Buildingom iz 0.05 na 0.15. To se nemara ne zdi veliko, a čas za gradnjo se je tako efektivno povečal za 3x, kar je pošteno razhudilo igralce, ki Fortnite igrajo na pol.profesionalni stopnji.

Epic je pritožbe že uslišal, a pravi, da za spremembami stoji in da imajo za njih dobre razloge. Sprememba gre predvsem na račun “pinga”, saj so imeli igralci z 0 latence prednost pred tistimi, ki igrajo na malce manj močnih povezavah. Tako naj bi igralna izkušnja postala bolj uravnotežena med vsemi igralci, na spremembah pa naj bi v nadaljnje še delali.

Vendar so igralci še vedno močno razburjeni in med krike jeze se je pridružil tudi slavni streamer Ninja. Ta je glede sprememb v nedavnem prenosu na račun razvijalca izrekel nekaj pikrih pripomb:

“Verjemite, tudi če bi vsak streamer in YouTuber nehal delati na Fortnite vsebini, Epic ne bi spremenil ničesar.”

Vendar mu je med prenosom ideja začela postajati čedalje bolj všeč:

“Morali bi ustanoviti zvezo. Če bi se zares skupaj združili v skupinskem DM-u, bi lahko vsi rekli ‘Ne bomo več igrali’. Ne bomo igrali cash cups, ne bomo niti skušali tekmovati. Ne bomo naredili ničesar.”

Na Twitterju je postala popularna označba #RevertTurboBuilding in čeprav je Epic podal uradno izjavo, se igralci še vedno niso pomirili. Zanimivo bi bilo videti, kaj vse bi dosegla prva virtualna stavka in v primeru, da bi bila ta uspešna, če bi se ta v prihodnosti pojavila tudi v drugih sorodnih večigralskih igrah.

Vsi igralci Fortnita lahko sodulujete na našem turnirju in se potegujete za bogate nagrade, klikni me za več info.

Jeremy Soule, priznani skladatelj iger The Elder Scrolls in Guild Wars, obtožen posilstva

1

Morda najbolj znan skladatelj videoiger, Jeremy Soule, je bil včeraj obtožen posilstva. Obtožila ga je Nathalie Lawhead, ki že nekaj časa dela v industriji videoiger, za svoja naslova Tetrageddon in Everthing is Going to be OK pa je prejela že nekaj nagrad.

Punca je spisala obsežen blog prispevek z naslovom “calling out my rapist”, kjer že takoj v uvodu napiše ime svoje posiljevalca: Jeremy Soule. Ta je že veteran igričarske industrije, saj je spočel glasbeno podlago za vrsto odličnih naslovov, med njimi lahko najdemo igre kot so Morrowind, Neverwinter Nights, Knights of the Old Republic, Prey, Skyrim in Guild Wars 2.

Nathalie je deset let nazaj bila povabljena v Vancouver, kjer naj bi prav prišle njene izkušnje pri izdelovanju novega ARG (Alternate Reality Game) naslova. Tam se je nahajal tudi znani skladatelj Jeremy Soul, ki naj bi izkoristil svoje prijateljstvo z direktorjem podjetja in ji zagrozil, da bo v primeru upiranja izgubila službo. To je obupno takrat potrebovala, Jeremy pa naj bi to vedel in to na koncu tudi izkoristil.

Soul naj bi ji tudi povedal, da za svoje kreiranje skladb potrebuje seks in razmerje, čeprav mu je Nathalie večkrat povedala, da želi samo prijateljstvo.

Kljub vsemu temu je Nathalie še naprej delala na igri, ki je na koncu vendarle le izšla, a kljub temu, da je Nathalie delala na projektu več kot dve leti, ni prejela nobene zahvale. V svojemu blog prispevku je prikazala tudi nekaj e-mail sporočil, kjer ji direktor sploh ni želel izplačati denarja za delo, saj po njegovemu mnenju ni investirala dovolj truda.

Po desetih letih tišine je Nathalie vendarle spregovorila o svojemu posiljevalcu, saj ne želi, da bi Jeremy svojo moč spet izkoristil nad nedolžno žrtvijo. Soul zaenkrat glede obtožb ni podal še nobenega komentarja.

Borderlands prispel v Fortnite

0

Približuje se izid igre Borderlands 3 in seveda je čas za promocijo. In kje je bolje, da postaviš svojo igro na vidik vsem, kot pa v večigralski battle royale streljačini Fortnite?

Igra je v posodobitvi 10.20 prejela delček pokrajine Pandore, preko katere se običajno sprehajamo v Borderlands naslovih. Igralci lahko preko portala vstopijo v peščeno in stripovsko obarvano mapo, tam pa nas čaka kupa kup izzivov in kozmetike. Seveda je prisoten tudi robotek Claptrap, katerega lahko kupimo v trgovini in si ga zadegamo na hrbet, tam pa bo spuščal kup pametnih in zajedljivih komentarjev.

Novo območje ima posebnosti, ki predrugačijo igranje. Med njih lahko prištejemo ščit, ki se vam bo pričel obnavljati vsake 4 sekunde, kar je seveda igralna mehanika, znana iz Borderlands iger. Žal nismo dobili nobenih posebnih orožij, ki prevevajo istoimensko franšizo.

Pandora je v igri že zaživela, Borderlands 3 pa izide 15. septembra.

Vsi igralci Fortnita lahko sodulujete na našem turnirju in se potegujete za bogate nagrade, klikni me za več info.

Smo res dobili igralni posnetek mobilne različice League of Legends?

0

O mobilni različici igre League of Legends že dolgo časa krožijo govorice in predelava bi bila navsezadnje povsem logična.

Igranje na mobilnih napravah je popularno predvsem v Aziji in tam se za takšne igre zapravlja ogromne količine denarcev. Na Kitajskem prihodki od mobilnih iger predstavljajo kar 57% igričarskega tržnega deleža, zato nič čudnega, da razvijalec Riot in založnik Tencent pogledujeta v to smer.

Tencent je na Kitajskem že izdal MOBA igro imenovano Honor of Kings, ki je na mobilnemu trgu povsem zavladala. Kasneje so to predelali v Arean of Valor in ta naslov izdali na Zahodu, vendar zadeva med igralci ni bila ravno toplo sprejeta.

Govorice o League of Legends mobilni različici pa so morda bile pred kratkim dokončno potrjene. Tipček z imenom Ry Enriquez je na svoji Facebook strani objavil kup posnetkov in slik, ki naj bi bile iz uradne League of Legends igre za telefone.

Seveda obstaja možnost, da je zadeva lažna, a glede na prikazano bi bila to hudo impresivna goljufija. Na posnetku lahko vidimo vadbeni način in izbiranje herojev, vse skupaj pa je zavito v kitajsko različico igre.

Riot zaenkrat še ni komentiral ničesar, če pa so so posnetki resnični, je očitno mobilni League of Legends precej bolj razvit, kot smo mislili na začetku.

MR. ROBOT prejel prvi napovednik za svojo zadnjo sezono

0

Od konca tretje sezone serije MR. ROBOT sta dejansko pretekli že dve leti. Ustvarjalec Sam Esmail je že povedal, da lahko pričakujemo četrto sezono, vendar pa bo ta tudi zadnja. Zgodba Elliota se bo tako kmalu zaključila in naš junak s črno kapuco bo po vseh peripetijah končno legel k počitku.

Elliot se še naprej bori proti “sistemu” in glas Mr. Robota mu še vedno odzvanja v glavi in ta ne poneha tudi sredi božiča. Napovednik nam na hitro prikaže karakterja Darlene in Whiterose, ne manjka pa tudi drog ter trupel. Zanimivo je, da se nikjer ne pojavi Angela, v enemu kadru pa lahko vidimo beležko na kateri piše: “Poslušajo”.

Vse skupaj vsekakor nakazuje, da bo igre kmalu konec in da sedaj ni več poti nazaj. Ali bo Elliotu vendarle uspelo zrušiti celotno svetovno ekonomijo, bo izvedeli 6. oktobra, ko bomo prejeli premiero četrte sezone.

Serijo lahko trenutno spremljate na pretočnih servisih HBO GO ali pa Amazon Prime.

Chernobylite, grozljiva različica STALKER-ja, dobila prvi napovednik

0

STALKER je bil prvoosebna streljačina, vendar je poleg akcijskih in raziskovalnih segmentov vsebovala dobro dozico grozljivosti. Vsi igralci se verjetno spomnite, kot ste morali med igranjem obiskati skrivnostni bunker, kjer je iz vsakega temnega kotička na vas prežala pošast, ki je bila poleg tega še nevidna.

Sedaj pa si predstavljajte, da ta del razpotegnete v celo igro in tako dobite Chernobylite. Na temu naslovu dela razvijalec The Farm 51 in sejmu Gamescom so prikazali prvi igralni posnetek, ki se odvija v notranjosti Černobila.

Gledano na videno bo to precej bolj počasna igra kot je STALKER. Poleg tega bo več zanašanja na skrivanje in igralci se bomo veliko bolj morali zanašati na temne sence ter orodje za detekcijo radiacije.

Poleg tega nam bo omogočeno kovačenje zalog in preživetveni vidik bo privit do najvišje stopnje. Naš karakter bo moral na območjih tekmovati z drugimi “stalkerji”, saj so dobrine omejene in jih žal ni dovolj za vse ljubitelje radiacije.

Chernobylite še vedno nima dokončno zakoličenega datuma izida, Steam stran še vedno kaže samo na jesen 2019.

Napovednik spodaj.

Najavljeni predelavi iger The Lion King ter Aladdin

0

Disney se ni spravil samo v predelave svoje bogate zbirke klasičnih filmov, ampak bo v sodobno podobo poskušal spraviti tudi nekatere igre, ki so obarvane z njihovo licenco.

Za začetek so si izbrali dve igri: The Lion King ter Aladdin. Te morda med mlajšimi igralci niso hudo znane, saj gre za platformske igre, ki so njega dni izšle na starodavnih konzolah SNES in Genesis. Naslova sta nosila bolj otroško podobo, saj ni govora o nobenemu nasilju, vendar pa sta špila bila hudo zafrknjena, kjer je štela velika natančnost ter predvsem potrpežljivost.

Obe igri bosta prejeli HD predelave, kjer ju bo moč preigravati v 1080p ločljivosti, razvijalci pa bodo dodali še kup drugih dobrodošlih sprememb. Med njih lahko prištejemo mehaniko vrtenja naprej in nazaj, kar bo igralcu omogočalo, da instantno preskoči določene dele igre. Prav tako bo igra pokazala, na kakšen način lahko dokončamo določeno stopnjo.

Dobra novica je, da bo v igre vključena izvirna glasbena podlaga, žal pa še ne vemo nič o datumu izida ter na katere platforme bo zadeva sploh prispela.

Do takrat si lahko ogledamo posnetek igre, ki prikazuje podobo iz leta 1994.

Nostos: VR MMO bo začel zaprto beta testiranje

0

Navdušenci nad VR tehnologijo ter MMO igrami imate pred sabo poslastico, ki bo združila najboljše iz obeh svetov.

VR MMO Nostos bo postal eden prvih VR MMO-jev, ki ga bo mogoče igrati. Razvijalci so svojo pot začeli na platformi Kickstarter, kjer so prepričali kar nekaj navdušencev nad novo tehnologijo. Igra kot taka se bo uvrščala med preživetveni MMO, ki ima velikanski odprti svet. Kot igralec bomo postavljeni v svet, s hudimi podnebnimi spremembami in skupaj s prijatelji bomo morali ponovno zgraditi civilizacijo.

Nostos bo prvo dobil podporo za HTC Vive in malce kasneje še za Oculus Rift, tisti, ki nimate denarja za ta precej draga VR očala, pa boste lahko igrali igro tudi brez njih.

Zaprta beta se bo začela 5. septembra in bo trajala vse do 9. septembra, tukaj se lahko že prijavite. Kot beta testerji bomo lahko uživali v dveh urah zgodbe, naredili bomo lahko nekaj stranskih nalog, raziskovali prelep svet in uživali v odlično narejeni grafični podobi.

World of Warcraft Classic strežniki gorijo – na sporedu so tudi več kot 3-urne čakalne vrste

3

World of Warcraft igralci preko celotne zemeljske oble imajo za sabo neprespano noč. Ponoči je namreč izšel World of Warcraft Classic, ki legendarno WoW izkušnjo popelje nazaj v leto 2004, ko se je zgodil originalni izid.

Pričakovanja igralcev so bila velika in takoj ko so se odprli strežniki, je na njih vdrla cela horda pustolovščin željnih igralcev. Blizzard je že prej napovedoval, da so nekateri strežniki bili že pred izidom zasedeni preko vseh kapacitet. Igralci so lahko namreč že pred dejanskim izidom ustvarili svoje karakterje ter si rezervirali imena, to pa je storilo več kot 2 milijona igralcev.

What it looked like in the first few minutes! from r/classicwow

Kot pričakovano, so bili vsi strežniki ob izidu takoj zapolnjeni in pojavile so se dolge čakalne vrste. Skoraj vsi PvP strežniki so držali vrste, v katerih so morali nekateri nesrečniki čakati več kot 3 ure. Tisti, z nestabilno povezavo so še bolj nastradali, saj vas je ob izgubi interneta igra zopet postavila na rep čakalne vrste.

O velikemu navalu poročajo tudi Twitch številke. Na vrhuncu gledanosti je World of Warcraft držal preko 1.1 milijona gledalcev in stavim, da jih je večina prišla iz čakalnih vrst. Najbolj popularen WoW streamer Asmongold ima trenutno 98k gledalcev, medtem ko za celotni WoW številka stori čez 500k gledalcev.

Najprej čakaš v vrsti za igro, nato pa še v vrsti za naloge.

Lepo pa je videti, da se ob veliki količini igralcev skupnost obnaša spoštljivo in potrpežljivo. Nastal je namreč problem, ko za komplentiranje nekaterih nalog moramo ubiti določenega pošastka, a uboj šteje samo za tistega igralca, ki je po njemu zamahnil prvi. Da ne bi nastal popoln kaos, so se pri nekaterih organizirale vrste in igralci potrpežljivo čakajo na svoj nastop.

World of Warcraft Classic je tako ogromen uspeh in Blizzard zaradi navala že odpira dodatne strežnike. V proslavitev izida je razvijalec izdal tudi nov video, kateri praznuje 15 let obstoja igre. Nismo prepričani, ampak mislimo, da lahko notri vidite tudi Hodorja iz serije Igre prestolov.

Dying Light 2 dobil polurni, adrenalinski napovednik

0

Toliko da veste: Dying Light je druga najboljša zombie igra, ki sem jo igral v zadnjih petih letih. Edini naslov, ki jo je premagal je seveda Resident Evil 2 Remake, a to ne pomeni, da je Dying Light odveč, saj ima nekatere karakteristike, ki jo dvignejo tudi nad RE2.

Toliko bolj sem zato navdušen nad prihajajočim nadaljevanjem, saj je več kot očitno, da se razvijalec Techland zaveda vseh napak svojega predhodnika.

Med njih lahko zagotovo prištejemo medlo štorijo, ki bo tokrat za stopničko boljša. Kako ne bi bila, saj je razvijalec v svoje vrste priklical Chris Avellona, ki je v preteklosti spisal bogate zgodbe za vrsto legendarnih RPG-jev kot so denimo Planescape Torment ali pa Fallout: New Vegas.

Včeraj smo dobili nov, kar polurni igralni posnetek za igro Dying Light 2, ki je, moram priznati, res hud. Med posnetkom se sprehodimo skozi mesto in med drugim lahko vidimo vrsto nadgrajenih “parkour” potez ter hudo impresivno mesto. To deluje precej bolj razgibano od predhodnika, razdeljeno pa bo na sedem provinc, vsaka pa bo ponujala odklep novih parkour potez.

Ne manjka niti grotesknega boja. še vedno bo veljal boj na blizu, orožja pa bomo lahko tudi nadgrajevali. Glavne zvezde, nemrtvi, bodo v Dying Light 2 še bolj razpadajoči, po videnem sodeč pa jih bo precej več.

Dying Light 2 bo izšel spomladi 2020, navdušujoč napovednik pa si lahko ogledate spodaj.

Convercycle je genialno električno kolo, ki omogoča prevažanje prtljage

0

Vsake toliko lahko budni obiskovalec Kickstarter ponudb naleti na res zanimive projekte. Eden od teh je vsekakor Convercycle, ki ga je razvil možakar z imenom David Maurer-Laube.

Njegova zasnova in ideja je povsem preprosta: preklapljanje med običajnim kolesom in takšnim, ki omogoča prevažanje prtljage.

Seveda lahko nakupovalne vreče prevažamo tudi z običajnim kolesom, ampak Convercyle omogoča vožnjo večje kilaže (do 59 kilogramov) na povsem eleganten način.

Preklop med obema načinoma je povsem preprost, saj kolo razširimo tako, da ne potrebujemo nobenega dodatnega orodja.

Kupimo lahko običajno verzijo ali pa takšno, ki jo poganja odstranljiva električna baterija. V tem načinu lahko Convercylce doseže hitrost 24 km/h.

Convercylce je na voljo za nakup na platformi IndieGoGo, osnovna inačica pa vas bo oštela za 1.199 €, medtem ko vas bo električna varianta obrala za 2.298 €. Precej drago, še posebej glede na to, da so to cene z vključenimi popusti.

Vseeno pa ne moremo mimo dejstva, da je Convercylce genialno zasnovan in zagotovo bomo kakšnega videli tudi na naših ulicah.

Prva kolesa naj bi kupci dobili februarja 2020.

Rainbow Six Siege bo od jutri naprej za en teden brezplačen

0

Rainbow Six Siege je ena od večigralskih streljačin, ki se je založniku Ubisoft vsekakor obrestovala, kljub temu da je imela precej šibek začetek.

Igra bo septembra dobila svojo naslednjo večjo razširitev, imenovano Operation Ember Rise. Dodatek lahko trenutno že testirate na preizkusnih strežnikih, a šele naslednji mesec bo zadeva uradno zaživela povsod.

Še preden pa se to zgodi, želi Ubisoft v svoje vrste privabiti vrsto novih igralcev. Ravno zato bo jutri štartal brezplačni teden, kjer bodo lahko igralci dodobra stestirali osnovno igro.

Na voljo bo vseh 20 operatorjev, Siege pa bo med brezplačnim tednom tudi znižan za 70%. Vse kar boste odklenili v brezplačnem obdobju, se bo nato preselilo v kupljeno inačico.

Kot rečeno, brezplačno obdobje se bo začelo jutri, 28. avgusta, končalo pa se bo 9. septembra. PC igralci zato jutri redno preverjajte Steamovo stran.

Dela se Metro 2033 film

0

Navdušenci nad serijo Metro, ki je svojo apokaliptično pot najprej začela v knjigah in se nato preselila v igričarske vode, ste v preteklosti zagotovo že slišali, da bo franšiza zašla tudi v filmske vode.

Najprej je svoje prste v serijo želel namočiti Hollywood, saj je studio MGM že kupil pravice in začel pisati scenarij. Žal pa so želeli Metro dogajanje preseliti iz Moskve v Washington, kar ni bilo všeč izvirnemu avtorju Dmitry Glukhovskyu. Ta amerikanizirane verzije ni želel zato je bil celoten projekt leta 2012 preklican.

Vendar film bo vendarle doživel svojo rojstvo, a tokrat v ruski produkciji. Medijska hiša Gazprom Media velja za največjo v Rusiji in ravno oni so Metro 2033 vzeli po svoje okrilje.

Metro 2033 ne bo sledil igričarski predlogi ampak knjižni. Vseeno lahko verjetno pričakujemo nekaj karakterjev iz igre, saj je Dmitry pomagal razvijalcu 4A Games in celo spisal scenarij za drugi del, Last Light.

Dmitry je povedal, da je iskal pravilne ljudi za izvedbo filmskega izdelka že več kot 10 let in sedaj je končno našel avtorje, ki jim povsem zaupa.

Film bo seveda v ruščini, produkcija pa naj bi se začela naslednje leto, končni izid pa naj bi se zgodil nekje v 2022.

Dave Chapelle ima nov standup na Netflixu, ki vsebuje skriti konec

0

Včeraj ste ljubitelji komedije in komikov na domači strani Netflixa zagotovo navdušeno odkrili, da je Dave Chapelle spočel novi standup.

To je že njegov peti video, ki ga je naredil ekskluzivno za pretočni servis Netflix. Imenuje se Sticks & Stones in morda gre za njegov najbolj kontroverzni nastop do sedaj.

Dave se je obreknil ob vse težke teme kot sta gibanji Me Too in LGBTQ, stopil v bran komiku Louis C.K-ju ter se sprehodil skozi razne politične teme.

Sticks & Stones je bil posnet v Atlanti, zato Dave ni šparal tudi s šalami na račun prebivalcev tega območja.

Potrpežljivi gledalci pa ste bili na koncu deležni še enega presenečenja. Namreč če si ogledate celoten nastop, tudi finalne zahvale pri odjavni špici, se vam je odklenil skriti video. Ta se je prikazal samo če ste pogledali celoten standup in ga pri ročnemu iskanju v knjižnici ne boste odkrili.

Imenuje se Epilogue: The Punchline in se od njegovih običajnih nastopov malce razlikuje. Dave se usede na stol in odgovarja na vprašanja publike, poleg tega pa obudi nekatere spomine kot je njegovo srečanje s predsednikom Barrack Obamo. The Punchline je dolg 20 minut, za ogled pa je dostopen tudi v Sloveniji (preverjeno).

Ogromna modifikacija Anomaly za igro Stalker sedaj v odprti beti

0

Izvirni Stalker še danes ponuja igralno izkušnjo, ki je ne morete dobiti z nobenim drugim izdelkom. Tudi Metro Exodus, ki se je nedavno preselil v odprti svet, ki malce spominja na Stalkerja, ne more doseči tega legendarnega naslova, za katerega navdušenci še danes pridno izdelujejo modifikacije.

Ena izmed njih se imenuje Anomaly, ta pa je včeraj dobila svojo odprto beta verzijo. Anomaly je že nekaj časa igralen, a razvijalci so do sedaj delali na verziji 1.5.0, ki skoraj popolnoma predrugači igro.

Anomaly se od drugih modifikacij precej razlikuje. Mod je zgrajen na pogonu X-Ray 64, kar pomeni, da nas čaka precej manj rušenj na namizje. Poleg tega je to povsem samostojni izdelek, tako da za igranje sploh ne potrebujete nameščene kopije Stalkerja.

Čaka vas še tona drugih zanimivosti. Anomaly pove povsem svojo zgodbo in je časovno umeščena za vsemi tremi deli uradnih iger. Štorija je povsem nova, kar pomeni nove frakcije, katerim se lahko igralec pridruži.

Poleg cele kopice stranskih nalog je tu še prenovljena umetna inteligenca, nov sistem kovačenja in kuhanja ter sistem popravljanja opreme.

Anomaly je res ogromna modifikacija, svojo različico si lahko prenesete iz sledeče povezave, spodaj pa si lahko ogledate nov napovednik za inačico 1.5.0.

Kdo je najboljši YouTuber v Sloveniji?

Prijave zbiramo samo še do 15.9.2019! Pohiti in se prijavi z gumbom spodaj!


Odkar je človek izumil ogenj in izgruntal, da lahko na stene lokalne jame naslika lepo število primitivnih risbic, se mu je po glavi vrtelo samo eno vprašanje: “Kdo je najboljši YouTuber v Sloveniji?”.

In sedaj, leta 2019 je človeštvo končno napredovalo do te stopnje, da lahko končno odgovorimo na to mitološko vprašanje. V bistvu je bolje rečeno, da je Slovenija glede internetne kapacitete napredovala do te mere, kjer lahko že vsak nedeljski igralec v roko prime mikrofon, na računalnik namesti Fortnite in že lahko širnemu svetu pokaže vse svoje teatralne sposobnosti.

Na vprašanje “Kdo je najboljši YouTuber v Sloveniji” smo enkrat že odgovorili. Na tekmovanju Top YouTuber 2018 je zlato kolajno prejel JackOnTheBox, srebro Rockstar61, na tretje mesto pa je prispel Rok Cobl. Tekmovanje je bilo lani izredno zanimivo in najboljši so takrat prispeli na slavnostno podelitev v Cineplexx, kjer so se pogovarjali z oboževalci, posneti za 24ur, v roke pa so prejeli tudi bogate nagrade.

Leto je naokoli in čas je, da tekmovanje ponovimo.

Prijavijo se lahko vsi, ki imajo aktivne račune na različnih pretočnih platformah kot so YouTube, Twitch ali pa Mixer. “Aktivno” pomeni, da so v zadnjemu letu naložili vsaj 10 različnih posnetkov. Vabljeni so tudi streamerji, ki svoj prenos v živo ponudijo vsaj dvakrat na teden.

To je v bistvu vse, kar potrebujete, zato je odlašanje odveč. Odpravite se na uradno stran za prijavo, kjer so podana vsa natančna navodila. Ne pozabite tudi na dobro sliko, ki bo najbolje predstavljala vas, vaš stream in vaš kanal.

Prijave so odprte vse do 15.9., nakar se bodo registracije zaprle, že takoj naslednji dan, 16.9. pa se bo začelo glasovanje.

Vaš cilj je povsem preprost: nabrati najvišje število glasov. Zato lahko svoj profil delite po vseh socialnih omrežjih in med svojimi sledilci in vaša slava se bo razširila kot divji ogenj. 5.10. bomo pokazali trenutno razvrstitev, 10.10. pa razglasili končnega zmagovalca.

Okronani šampion bo nato povabljen na dogodek Gaming brez izgovorov #4 v Europark Maribor, kjer bo igral vidno vlogo. Postavil se bo lahko ob bok našim slavnim ambasadorjem kot so JureTrsanBlond, JackOnTheBox ter Smidi Plays, v žep pa bo pospravil tudi materialne nagrade v vrednosti 800 €.

Naj se prične iskanje nove slovenske zvezde!

Tesla prispela tudi v slovenske avtomobilske salone

0

Če se vam je v preteklosti kolcalo po nakupu električnega avtomobila Tesla, potem ste zagotovo razočarano ugotovili, da ta slavni štirikolesnik v Sloveniji ni na voljo. Vendar brez skrbi, saj se je to sedaj končno spremenilo.

Tesla je namreč na Twitterju sporočila, da širijo ponudbo tudi drugod po Evropi. Prestižni avtomobili so sedaj prispeli na Poljsko, Madžarsko, Romunijo in da, Slovenijo.

Za nakup so na voljo trije modeli: Model S, Model X in Model 3. Tesla je v Poljski namestila 4 “Supercharging” postaje, na Madžarskem 2 in v Sloveniji 3. V izdelavi so še dodatne postaje, Poljska pa je dobila tudi servisni center, enako pa se bo kmalu zgodilo tudi na Madžarskem.

Če vas mika želja po nakupu, se odpravite na uradno stran, kjer boste sedaj lahko odkrili tudi slovensko zastavico. Pri naročilu si lahko dodobra opremite svoje novo vozilo, vendar vas bodo cene pošteno oklestile. Štiri zimske gume vas bodo oštele za 2k evrov, če pa želite popolnoma samovozeči avto, pa boste primaknili še 5.300 €.

Vsak naročeni avto bodo do vas prispel na začetku 2020.

Skrivnostni projekt vsebuje najbolj napredno fiziko, ki smo jo do sedaj videli v igrah

0

Medtem, ko nekateri še ugibamo, kako točno bo izgledala naslednja generacija iger, je imel en tipček z imenom Dennis Gustafsson ugibanja dovolj in se spravil delati skrivnosten projekt, ki zaenkrat še nima imena, a je kljub temu hudimano zanimiv.

“Igra” vsebuje morda najbolj napredno fiziko, ki smo jo lahko do sedaj videli v svetu videoiger. Podoba precej spominja na Minecraft, pogon pa nam omogoča uničevanje praktično vsega, kar se nam postavi pod merek. Hiše realistično razpadajo, stene se podirajo in nikoli nam ne bodo vrata več predstavljale nepremostljive prepreke, še posebej če bomo s sabo trogali bazuko.

Igra ima celo vgrajeno podporo za ray tracing, ki deluje tako na AMD kot tudi Nvidia grafičnih karticah!

Dennis pravi, da zadeva teče pri 60 sličicah na sekundo in to na grafični kartici GTX 1070. Špila zaenkrat še ni mogoče kupiti nikjer, vendar Dennis pravi, da že dela na Steam strani in da bo projekt kmalu prešel v Early Access dostop.

Do takrat pa si oglejte spodnji posnetek.