Na sejmu Gamescom je prisoten tudi japonski samuraj Nintendo in ta je predstavil več kot polurni igralni napovednik za igro Zelda: Link’s Awakening.
Gre za predelavo igre, ki je izšla davnega leta 1993 za GameBoy in glede na zadnji igralni posnetek, bo zadeva precej zvesto sledila svojemu predhodniku.
Napovednik prikaže bojevanje in sprehajanje po deželi Hyrule. Prav tako smo dobili vpogled v novost imenovano “Dungeon Creator”, ki nam bo omogočala sestavljanje prav svojih temnic.
Vpogled smo dobili v nekaj mini šefovskih spopadov, ki bodo znani vsakemu, ki je v začetku devetdesetih preigraval original.
“Nova” Zelda bo izšla 20. septembra, seveda ekskluzivno za Nintendo Switch.
Na nadaljevanje popularne vampirščine Vampire: The Masquerade oboževalci čakajo že dolgo časa. In še nekaj vode bo preteklo do dejanskega izida, ki se bo zgodil šele marca 2020.
K sreči trenutno poteka sejem Gamescom in razvijalci pridno kažejo svoje izdelke. Med njimi se je znašel tudi naslov Bloodlines 2, ki je razkazal kar pol ure svojih čarov.
Posnetek je iz pred-alfa različice tako da to še ni dokončna različica igre. Kot lahko vidimo, bo igra veliko stavila na temačno in atmosferično vzdušje, ki je iz originala naredilo takšno uspešnico.
Bojevanje zaenkrat izgleda precej zanič, prav tako umetna inteligenca ne izgleda ravno navdušujoče. Vendar se zna vse to spremeniti do izida, ki je še vedno precej daleč.
Mimogrede, Bloodlines 2 bo že od začetka vseboval ray tracing podporo in treba je reči, da zadeva izgleda odlično. Pri igri, ki toliko stavi na temačno vzdušje, so takšni učinki več kot dobrodošli.
Klasična “dungeon crawler” igra Emberlight je izšla za platformo Steam.
Emberlight so izdelali Quarter Onion Games. Gre za klasično staro-šolsko igro v kateri so igralcu Bogovi dali poseben dar, s katerim bomo premagovali svoje nasprotnike. V sami igri se temnice se proceduralno generirajo, to pomeni, da niso nikoli iste, mapa se vedno spremeni. Kot v vseh takih igrah dobimo različne naloge, ki jih lahko delamo, odkrivamo svet okrog nas, raziskujemo zgodbo celotnega sveta in še mnogo več.
Če imate radi staro-šolske igre ali ste eden od starejših bo ta zagotovo naslov, ki bo obudil veliko spominov.
Emberlight je mogoče kupiti na platformi Steam za 12,49€.
Leto 2020 se naglo približuje in v njem nas čaka kar veliko zanimivosti v igričarski industriji. Napovedana je namreč naslednja generacija konzol, kjer bosta svoja nova šampiona pokazala tako Microsoft kot tudi Sony.
Včeraj se je v podatkovni zbirki patentov World Intellectual Property Office znašel nov zanimiv izdelek, ki ga je vložil Sonyjev tehnični direktor Yusuhiro Ootori.
Gre za neznano elektronsko napravo, ki pa ima ilustracijo. In ta zna biti prvi vpogled v famozni PlayStation 5.
Poglejmo si nekatera dejstva. Ootori je enak patent vložil v preteklosti za PlayStation 4. Prav tako je skrivnostna naprava označena z razredom 14.02, isto označbo pa nosi PlayStation 4.
Ne moremo niti mimo ilustracije, saj se v sredini “konzole” nahaja velika odprtina v obliki črke V. Ki jo lahko seveda pogledamo iz drugega zornega kota, kot rimsko številko 5, za PlayStation 5.
Seveda so vse zaenkrat ugibanja in Sony je zaenkrat ovit v molk. Ampak morda, samo morda, smo res dobili svoj prvi vpogled v obliko naslednje generacije konzol.
Kar težko je verjeti, da od izida originalne Matrice mineva že dvajset let. Prvi del je njega dni obnorel svet in čeprav smo nato dobili še dva nadaljevanja, ta nikoli nista dosegla slave svojega predhodnika.
Warner Bros. Pictures je mnenja, da je sedaj preteklo dovolj časa in je včeraj uradno napovedal delo na četrtemu delu. Trije pretekli naslovi so po svetu zaslužili 1.6 milijarde dolarjev, zato zna biti nadaljevanje pravi finančni hit.
Nadaljevanje je spisala in bo režirala Lana Wachowski, ki je v bistvu ustvarjalka izvirnih treh filmov, le da je takrat bila znana pod imenom Laurence Wachowski. Zaenkrat pri filmu ni potrjeno sodelovanje njene sestre Lily Wachowski.
Bosta pa v glavnih vlogah zopet zaigrala Keanu Reeves in Carrie-Anne Moss, medtem ko Laurence Fishbourne še ni potrjen. Nekateri viri navajajo, da bodo producenti za njegovo vlogo Morpheusa najeli mlajšega igralca.
Podrobnosti o zgodbi še niso znane, produkcija pa naj bi se začela v začetku naslednjega leta.
Založnik THQ Nordic je očitno odkril novo niso: obujanje že davno pozabljenih franšiz in potem nove izdelke prodajati nostalgično izstradani množici.
Na sejmu Gamescom je tako založnik iz klobuka potegnil ime Comanche, ki je leta 1990 razveseljevala vse pristaše helikopterjev.
Franšiza je svojo življenjsko pot pričela leta 1992 z igro Comanche: Maximum Overkil ter se zaključila leta 2001, ko je izšel Comanche 4.
Comanche helikopterji niso izmišljeni, saj jih je ameriška vojska nekdaj kovala v zvezde in v razvoj so vložili milijarde zelencev. Vendar so se leta 2004 odločili ustaviti razvoj in vse svoje napore so vložili v brezpilotna letala.
Comanche je tako ostal pozabljen vse do sedaj, ko bo zopet obujen v igralni obliki. Štorija pravi, da je ameriška vojska izgruntala, da brezpilotna letala ne predstavljajo prihodnosti in se odločila iz pokoja poklicati Comanche helikopterje.
Med igranjem bomo lahko izbirali med različnimi tipi Comanche helikopterjev, vsak od njih pa bo v pomoč lahko priklical tudi posebnega drona. Vsako zračno plovilo bo vsebovalo svoje prednosti in pomanjkljivosti, kar bo prišlo do izraza v večigralstvu.
Žal THQ ni omenil, če bo nova igra vsebovala tudi enoigralsko kampanjo, saj je očitno glavni cilj večigralstvo, kjer se bomo lahko v ekipo povezali s še tremi drugimi igralci.
Novi Comanche je napovedan za začetek 2020, ko bo prispel na Steam v načinu Zgodnjega dostopa.
Približuje se izid igre Control, ki jo je spočel razvijalec Remedy Entertainment, znan po svojih serijah Max Payne in Alan Wake.
Roko na srce, Control mi že od samega začetka ni deloval kot neka huda zanimiva zadeva ampak prej kot nek tehnološki demo. V vseh napovednikih do sedaj je naša junakinja samo nekaj letala po zraku in streljala nejasne oblike nasprotnikov. Dolgčas.
Novi napovednik dejansko Control prikaže v malce boljši luči. Kot prvo navduši odlična glasbena spremljava. Kot drugo, grafična podoba bo spektakularna in morda bo to naslov, ki bo ray tracing učinke končno pokazal v pravi luči (heh).
Kot tretje so prikazani nekateri liki, ki izgledajo precej navdušujoče in obljubljajo globoko štorijo. Poleg tega se v enemu kadru pojavi lik, ki ima na glavo prislonjeno pištolo, ki nato spregovori?
Štiri leta minevajo od zadnje James Bond avanture. Spectre je izšel namreč leta 2015 in od takrat so oboževalci potrpežljivo čakali na uradno ime naslednjega filma.
25. James Bond film je končno dobil svoj naziv, na filmskih plakatih bo pisalo No Time To Die.
V glavno vlogo se zopet vrača Daniel Craig, film pa je imel pri svojemu snemanju kar nekaj težav. Na prizorišču snemanja Pinewood Studios se je zgodila nenačrtovana eksplozija, Daniel Craig pa si je med snemanjem zvil gleženj, ki je nato za okrevanje zahteval operacijo.
Zgodba pravi, da se James Bond zabava na Jamajki, ko ga zmoti CIA agent Felix Leiter. Ugrabili so namreč znanstvenika in zadevo lahko razreši samo slavni agent 007. Kar se sliši preprosta misija, se nato sprevrže v nevarno zasledovanje glavnega negativca, ki ga bo tokrat igral Rami Malek.
V Združenem kraljestvu bo film na sporedu 3. aprila 2020, Američani pa ga bodo lahko gledali 8. aprila 2020.
Monster Hunter World je najbolj uspešen Monster Hunter naslov in nič čudnega potem, da je založnik Capcom hitro začel delati na dodatni vsebini.
Čeprav je verjetno v izdelavi tudi polnopravno nadaljevanje, o njemu ni znanega še nič. So pa znane informacije o dodatku Iceborne, ki ga boste konzolaši lahko že kmalu preigravali.
Dobili smo nov napovednik, ki malce bolje razkrije skrivnosti zasnežene pokrajine Hoarfrost Reach. Seveda nas zopet čaka tepež ogromnih beštij, med njimi nam bo poštene težave povzročal starodavni zmaj Velkhana, ki ga lahko vidimo v napovedniku. Zverina bo imela kar nekaj posebnih napadov in bo zagotovo povzročala sive lase vsakemu igralcu, ki ne bo previdno naštudiral njenih manevrov.
Vendar igra obljublja še enega nasprotnika, ki bo očitno nekaj najbolj nevarnega, kar smo do sedaj videli v Monster Hunter naslovih. Pošast se imenuje Everwyrm in je tako močna, da lahko spreminja celotne ekosisteme.
Monster Hunter World: Iceborne bomo lahko preigravali že 10. septembra, a le na konzolah. PC-jaši boste morali na svoj izvod potrpežljivo počakati do januarja 2020.
Na sejmu Gamescom sta razvijalca CD Projekt Red in Nintendo končno napovedala datum za izid The Witcher 3: Wild Hunt Complete Edition, kateri je 15. oktober.
Igra bo velika kar 32 GB kar je Switch uporabnike veliko in priporočamo, da si kupite večjo SD kartico, ali kupite igro v fizični obliki in vstavite kartico v konzolo Switch ter pričnete z igranjem takoj. Ko bomo Switch imeli priključen na postajo, bo Witcher tekel v ločljivosti 720p, drugače pa 520p. To ni najboljše, sploh če ste igro prej že igrali na PC-ju in dobro veste kako lepa in dobro narejena je grafična podoba te igre še danes. Prednost bo pa, da bomo lahko enega najboljših RPG-jev vseh časov kar na avtobusu ali v avtu.
Mount and Blade II: Bannerlord je ena od iger, za katero smo vseskozi pričakovali, da bo izšla vsak hip, to pa se je sedaj razvleklo že v sedem let.
Razvijalec TaleWorlds Entertainment je s prvim delom, ki je vpeljal realistično srednjeveško bojevanje, zadel v polno. Življenjsko dobo igre je še dodatno podaljšala navdušena modderska skupnost, zaradi katere se Mount and Blade še danes pojavlja na jedilniku igričarjev.
Včeraj smo po letih čakanja končno dobili nov napovednik, ki prikaže nekaj bojevanja ter različna okolja kot so puščave in gozdovi. Vidimo lahko tudi nekaj navala konjenice ter obleganje gradov.
Še bolj pomembno pa je, da smo dobili datum izida. No, skoraj. Mount and Blade II: Bannerlord bo izšel marca 2020, vendar samo v Early Access načinu.
Razvijalec ni razodel dodatnih informacij kot je denimo datum izida, bo pa špil prisoten na Steamu.
Prihaja novi Need for Speed, ki bo tokrat nosil podnaslov Heat. O novemu naslovu smo že pisali, na Gamescomu pa smo včeraj dobili povsem nov igralni posnetek.
Ta nekoliko bolj podrobno predstavi, kaj točno bomo počeli, saj tole ne bo čisto tipična dirkaška igra.
Čaka nas cikel dneva in noči in s tem tudi različne aktivnosti. Podnevi bomo lahko sodelovali na različnih legitimnih dirkaških preizkušnjah, ki nam bodo v denarnico prinesle nekaj dobička. Ko pa pade mrak, se bomo začeli udejstvovati v nelegalnih uličnih dirkah in si s tem dvigali svoj sloves.
Tako podnevi, kot tudi ponoči, nam bo vedno za ovratnik dihala policija. Miličniki bodo podnevi malce bolj mirni, ponoči pa je heca konec. Gleda na stopnjo našega slovesa bodo vedno bolj agresivni, uporabiti pa znajo različne tehnike kot je denimo luknjanje gum.
Treba je reči, da dirkanje izgleda v redu, a nisem se mogel znebiti občutka, da vsi avti izgledajo nekako plavajoče, kot da niso dobro oprijeti na cesto.
Za pobeg se bomo morali zateči v skrivališče ali pa garažo. Slednja bo nosila veliko vlogo, saj bomo tam lahko nadgrajevali naša vozila in jih različno obarvali ter jim nadeli RGB osvetlitev.
Microsoft je včeraj za Gamescom obljubljal velike novice glede svoje franšize Age of Empires. Veliko ljudi je zato pričakovalo, da bomo končno videli razkritje četrtega dela, za katerega vemo da je v izdelavi, a nismo dobili še nobenega igralnega posnetka ali pa vsaj slike.
No, Microsoft o štirici ni povedal ničesar. Vseeno pa smo dobili nekaj zanimivih informacij glede prvih dveh delov, ki danes štejeta že kar nekaj spoštljivih let.
Age of Empires: Definitive Edition je popolna predelava prvega dela, ki je lani izšla za Microsoftovo trgovino. Po novem lahko strategijo za 20 € kupimo tudi na Steamu, dobra novica pa je tudi, da bo večigralstvo podpiralo igranje med lastniki Steam in Microsoft različice.
V izdelavi je tudi popolna predelava drugega dela, Age of Empires II: Definitive Edition, ta pa je včeraj dobila nov napovednik. Čaka nas nova grafična podoba, štiri nove civilizacije in tri nove kampanje. Dobili smo tudi datum izida, ki se bo pripetil 14. novembra, špil pa lahko že prednaročimo na Steamu za 20 €. Na voljo bo tudi beta testiranje, nepotrpežljivi se lahko prijavite na sledeči povezavi.
Kaj je Death Stranding? Ne glede na to, da je igra že precej blizu izida, še vedno ne vemo točno, za kaj za vraga se sploh v tej igri gre.
Vemo, da Death Stranding ni več eksluziva za PlayStation 4 in da bo glavno vlogo nosil igralec Norman Reedus, ki se je predal šarmu ekscentričnega režiserja Hidea Kojime.
Znano je tudi, da bo naš igralec povezoval opustošene družbe preko sveta in da bodo dojenčki igrali veliko vlogo.
Novi igralni posnetek na Gamescomu pa nam je razkril, da bo naš junak lahko tudi uriniral. Kot vidimo, bo njegova rumena tekočina plodno vplivala na lokalno favno, saj bomo lahko z njo vzgajali gobe. Kojima je še razkril, da penisa ne bo moč videti, saj ga bo karakter pri našemu sukanju pogleda vedno sramežljivo skril, bo pa moč urin uporabiti kot orožje. Naš junak tudi ne bo potegnil pitona iz hlač, če bodo zraven prisotni drugi karakterji in bo primoran najti nekaj zasebnosti.
Dovolj o uriniranju, igralni posnetek pokaže, da se bomo lahko spotaknili, čemur sledi nato mirjenje dojenčka, ki bo vedno pripet na naše oprsje. Naš karakter med igranjem izjavi, da so dojenčki potratna roba in da se na njih ne bi smel preveč navezati. Precej temna napoved, ni kaj.
Veliko ljudi je pričakovalo, da se bo na Gamescomu razkrila napoved za PC-je, vendar žal temu ni tako. Death Stranding ima zaenkrat še vedno napovedan izid za 8. november, za zdaj še vedno samo za PlayStation 4.
Tretjeosebne RPG igre so doživele precejšen zaton. Zadnji takšni naslovi niso ravno bili toplo sprejeti in če dobro pomislimo, so bili tudi precej redki. Mass Effect: Andromeda je grdo propadel, Elex je bil precej dober a spet nič revolucionarnega, ostalih pa praktično ni.
Medtem ko potrpežljivo čakamo na Dragon Age 4, nas zna pozabavati malo znani razvijalec Spiders. Ta že nekaj časa dela na tretjeosebnih RPG-jih, vendar ti naslovi nikoli niso bili ravno hudo kvalitetni in pridobili široke igričarske baze. Naslova Mars: War Logs ter The Techonmancer nista zanič, nista pa spet nekaj, kar bi hudo priporočal.
Vendar studio pridno dela nove igre in nova nosi naslov GreedFall. Igrali bomo diplomata, ki prispe na otok Teer Fradee in pred njim je težka naloga. Otok namreč poseljujejo različne frakcije in naša naloga je, da med njimi navigiramo in zraven ne skupimo meča med rebra.
Čaka nas tudi bogato število kompanjonov, vsak od njih pa bo imel svojo osebnost. Z njimi bomo morali delati previdno, saj bo vsak od njih držal zavezništvo določeni frakciji, naša odločitve pa bodo pri njih imele posledice, kar se bo preneslo tudi na razplet določenih nalog.
Z našimi spremljevalci bomo imeli lahko tudi romance, kar je dobrodošla novost in špil še bolj približa Dragon Age seriji.
Če bodo le kompanjoni spisani dobro in ne bo bojevanje kompleten kupček dreka, zna privesti razvijalca Spiders med tiste, ki bodo pod malho končno imeli en res kvaliteten naslov.
Sem eden tistih RPG čudakov, ki je imel dejansko voljo in potrpljenje in je dokončal Wasteland 2. Špil je po mojemu mnenju proti koncu izgubil nekaj zagona in za finiš sem potreboval kar nekaj umske telovadbe in se prisiliti k igranju, a splačalo se je videti zaključek.
Wasteland 2 je vseboval kar nekaj napak in vse te težave bo poskušalo razrešiti nadaljevanje Wasteland 3. Na včerajšnjemu sejmu Gamescom smo dobili povsem nov napovednik, ki je prikazal marsikaj.
Globoko na severu nas bo čakal “oče” zasneženega Kolorada, ki bo naši četici Rangerjev sicer pomagal, a njegov nekoliko zlobni glas nam obljublja, da nas zna za pravo ceno hitro zabosti v hrbet.
Dobili smo tudi nekaj igralnih izsekov. Po novem se bomo po mapi prevažali in naše snežno vozilo lepo doda k atmosferi, ko se prebija skozi povsem zasneženo mapo. V napovedniku smo videli tudi nekaj boja, ki izgleda močno izboljšan proti predhodniku. Še vedno nas čaka potezni boj, vpeljali pa so tudi nekaj Fallout mehanik, kot je merjenje v individualne dele telesa, premikanje pa precej spominja na X-COM.
Grafična podoba je doživela velik napredek, kako pa se bo zadeva dejansko igrala pa bomo videli spomladi 2020.
Gears of War serija je ena takšnih bolj čudnih. Franšiza je po eni strani vpeljala zanimive mehanike streljanja izza zaklona, ki so se nato preselile na druge sorodne naslove. Po drugi strani pa se je njega dni čutilo, da je celotna serija samo tehnološki demo, ki je prikazal lepote Unreal pogona.
No, vsaj takšno je moje mnenje, saj štirice še nisem dobro preizkusil, a zavedam se, da je četrti del začel nekakšen preporod serije in že se na obzorju riše peti del.
Ta je nekoliko izgubil na imenu, saj se novo nadaljevanje imenuje preprosto Gears 5 in novi napovednik nam prikaže, da prejšnji sovražniki Locusti niso več edina grožnja.
Očitno se bomo v petemu delu vrnili stari karakterji kot so protagonist prvih treh delov Marcus Fenix ter razbijaški Cole Train. Dobili smo tudi vpogled v nove mehanike kot je drsanje s pomočjo zmaja, ne bo pa seveda manjkalo krvave akcije, znane iz prejšnjih delov.
Gears 5 je že skoraj tukaj, saj izide že 10. septembra za PC in Xbox One.
Watch Dogs: Legion že od same svoje najave obljublja nekaj, kar do sedaj v odprtosvetnih igrah preprosto še nikoli ni bilo izvedeno: igraš lahko s komerkoli, ki ga srečaš med svojo avanturo.
Mesto bo vsebovala tisoče prebivalcev in dejstvo, da bomo lahko izbrali naključneža in se z njim podali skozi zgodbo je nekaj neverjetnega. Ubisoft je na včerajšnjem sejmu Gamescom malce bolje razložil te mehanike.
Nove igralne karakterje bomo pridobivali tako, da bomo z njimi opravljali določene misije. To bo nuja, če bomo želeli da se nam pridružijo, tako da ne bomo mogli kar potrepljati sprehajalca po ramenu in že z njim opravljati misije. Prav tako ne bomo mogli po mili volji preklapljati med igralnimi liki.
V našo četico izbrancev bomo lahko privabili ogromno NPC-jev, Ubisoft pa obljublja, da bo vsak od njih imel ozadno zgodbo in da se bo na junake moč navezati. To je pomemben dejavnik, saj bo smrt igrala ključno vlogo pri igranju. Ko bomo padli pod metki ali nas bo povozil avto, se ne bomo nato zbudili v bolnici ampak je to to. Karakter je izgubljen in lahko bomo samo še objokovali njegov spomenik.
Vsak od nabranih karakterjev bo posedoval tudi posebne sposobnosti: nekateri imajo po pitju večjo odpornost na poškodbe, starček Alan Murphy pa ima 100% boljše merjenje s puškami, a je star in lahko sredi igranja umre zaradi naravne smrti.
Watch Dogs: Legion se še vedno sliši kot nekaj, kar obljublja preveč, igra pa uradno izide 6. marca 2020.
Tim Longo človek, ki stoji za studiom 343 in pričakovano igro Halo: Infinite zapušča ekipo.
Microsoft je povedal, da se je odgovornost celotnega projekta Halo: Infinite porazdelila med ekipo in da so pred kratkim imeli dve velika koraka glede celotnega kadra. Sedaj bo glavna oseba postala Mary Olson. Ženska ima veliko izkušenj v studiu in celotna ekipa verjame v njo.
Sama je povedala, da cilj ostaja isti, vsi si želijo izdati igro skupaj z novo Xbox konzolo, katera se trenutno skriva pod imenom Project Scarlett. Halo: Infinite naj bi izšel poleti leta 2020 za PC in Xbox One.
SGC oz. daljše Slovenian Games Conference je največja takšna konferenca v Sloveniji, ki vsako leto pridno pridobiva na novi publiki in svoji popularnosti.
Dogodka ne smemo mešati s sejmi tipa Gamescom, saj je veliko večji poudarek na razvijanju iger in vseh aktivnostih, ki pripeljejo do uspešnega igralnega produkta, ki potem še dolge mesece navdušujejo igričarsko skupnost.
Na vsakemu SGC srečanju se tako pod eno streho združijo navdušenci nad videoigrami kot tudi razvijalci iz različnih sektorjev igričarske branže: programerji, dizajnerji, ljudje iz marketinga ter osebe, ki skrbijo za odnose z javnostmi.
Pripravljena bodo tudi predavanja od vodilnih ljudi iz industrije. Do sedaj oznanjeni govorci so sledeči:
– Alen Ladavac, soustanovitelj razvijalca Croteam (Serious Sam, The Talos Principle) – Patrice Désilets, soustanovitelj razvijalca Panache Digital Games (Prince of Persia: The Sands of Time, Assassin’s Creed series, Ancestors: The Humankind Odyssey) – Dino Patti, soustanovitelj razvijalca Playdead (Limbo, INSIDE), Jumpship, Coherence – Marko Grgurovič, ustanovitelj studia Triternion (Mordhau) – Martin Bezjak, glasbeni producent pri Epix Productions (Elroy and the Aliens) – Milivoj Ćeran, samostojni ilustrator (World of Warcraft, Hearthstone) – Paloma Alperi Fernandez, samostojni ustvarjalec karakterjev (Total War, Hitman) – Nik Anikis Skušek, neorenesančni slikar
Lani je imel SGC kar 400 obiskovalcev, to številko pa letos želijo samo še bolj razširiti. Vabljeni so vsi, ki jih zanima industrija videoiger in marsikateri izdelek bo moč tudi praktično preizkusiti, zraven pa boste lahko še poklepetali z razvijalci.
Early Bird vstopnice so že razprodane, na voljo pa so tudi standardne vstopnice (50 €) ter študentske, ki vas bodo oštele za 25 €. Za nakup se lahko odpravite na sledečo povezavo.
SGC se bo letos odvil 30. novembra na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani. Več informacij na njihovi uradni strani, pogledate pa lahko tudi njihovo uradno Facebook stran, kjer lahko sledite aktualnim oznanitvam.