🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 448

2018 je bilo za pametne telefone prvo leto v zgodovini, ko niso presegli dobička prejšnjega leta

0

Če bi ugibal, bi rekel, da je med vami veliko ljudi, ki lani niste menjavali svojega telefona in to odraža tudi finančno poročilo mobilne industrije.

Analitični podjetji Counterpoint Research ter Strategy Analytics sta včeraj izdali podatke svojih raziskav.

Glede na njihove rezultate, je globalna industrija pametnih telefonov v primerjavi z letom 2017, v 2018 zabeležila 5 % padec prodanih izdelkov.

Cifra se morda ne zdi ogromna a treba je vedeti, da gre tu za ogromne številke in je vsak procent še kako pomemben.

Lani je bilo tudi prvo leto v zgodovini pametnih telefonov, ko dobiček ni bil večji ampak je dejansko padel.

Še vedno so večji proizvajalci spravili v promet ogromno naprav.

Samo v zadnjih treh mesecih se je prodalo 376 milijonov telefonov in tako je bil končni izkupiček 1.43 milijarde dolarjev a to je precej manj o leta 2017, ko je v blagajne nakapljalo 1,51 milijard zelencev.

Niso pa vsi proizvajalci mobilnikov padli v slabe rezultate.

Samsung je prodal manj kot v 2017, saj je takrat zabeležil 317,5 milijonov dolarjev, v 2018 pa je nabral samo 291,3 milijone dolarjev.

Padec je zabeležil tudi Apple, kateri je v 2017 zaslužil 215,8 milijonov dolarjev medtem ko je v 2018 zabeležil 206,3 milijonov dolarjev zaslužka.

Zmagovalca leta 2018 sta definitivno podjetji Huawei ter presenetljivo Xiaomi.

Huawei je zabeležil 35% večji zaslužek v primerjavi z 2017, saj je nabral 205,8 milijonov dolarjev, kar ga postavi tik za Apple.

Xiaomi je prav tako pridobil ogromno, saj je v 2017 prodal samo 91 milijonov naprav, v 2018 pa kar 119 milijonov. A analitiki pravijo, da znajo Kitajca v letu 2019 čakati težki časi, saj ima preveliko zalogo izdelkov, glede na ceno pa zna kmalu dobiti močno konkurenco od ostalih podjetij.

Kaj je razlog padca zaslužka?

V 2018 se zdi, da so proizvajalci preprosto ponujali premalo, da bi se stranke odločile za nadgradnjo. Prav tako je cena zletela v stratosfero, še posebej se je to opazilo pri Applovih iPhone XS izdelkih, ki v bistvu niso pokazali ničesar revolucionarnega, zahtevali pa so še višjo cenovno dajatev.

Zna pa biti 2019 precej boljše leto. Čakajo nas prvi telefoni z upogljivimi oz. zložljivimi zasloni, tu je še tehnologija 5G ter nove kamere v obliki “luknjic” ter bralniki prstnih odtisov, kateri se nahajajo pod zaslonom.

Upamo samo, da znamo skladno z napredkom tehnologije, dobiti tudi razumne cene.

Jalovo upanje, vemo.

Horda zombijev v novem napovedniku za World War Z

0

Se spomnite filma World War Z?

Verjetno ob temu imenu vsak pomisli na Brad Pitta ter da so bili v filmu prikazani hitri in agilni zombiji. V bistvu, horde nemrtvih, ki so plezali drug čez drugega in tako ustvarili pravo goro razpadajočih a še vedno migajočih teles.

Ostalega se iz filma ne spomnim, lahko pa veselo povem, da bo tudi igra, katero dela razvijalec Focus Interactive, vsebovala veliko, veliko zombijev, kot je to nazorno bilo pokazano v zadnjem napovedniku igre.

Čaka nas sodelovalna kampanja, v kateri se bomo morali skupaj s prijatelji podati skozi ulice mest New York, Moskva in Jeruzalema.

Grdavži nas bodo napadali na vsakem koraku, saj bodo plezali drug čez drugega, se spotikali in se znali stisniti tudi čez najmanjšo špranjo.

World War Z prihaja na PC in sicer enkrat v 2019.

Battlerite Battle Royale bo izšel 19. februarja

0

Battlerite Battle Royale bo izšel iz zgodnjega dostopa 19. februarja na platformi Steam kot brezplačen naslov.

Zadeva naj bi bila ob izidu precej manj hroščata kot so bili ob izidu konkurenti tipa PUBG, hkrati pa naj bi naslov zabaven in po željah skupnosti.

Kot manjše presenečenje so v studiu pripravili še nekaj novosti, o katerih ne vemo še nič, ampak bodo to v kratkem razkrili in še bolj razveselili svoje privržence.

Battlerite arena je že na voljo na platformi Steam kot brezplačen naslov, medtem ko moramo za battle royale različico moramo plačati 19,99€. Seveda se vam splača počakati še teh nekaj dni.

Black Ops 4 bo končno dobil rangiran sistem

0

Call of Duty:Black Ops 4 je sicer izšel že oktobra lani, a bo šele sedaj dočakal svoj ligaški rangiran sistem, ki je bil predviden že decembra. No, najprej ga bodo seveda dobili igralci Play Station 4 konzole in nato šele vsi ostali, posodobitev pa naj bi prišla šele v sredini februarja.

Igralci PC-ja ter Xboxa bodo tudi tokrat prikrajšani, saj se podobne situacije dogajajo skozi zadnja leta razvijanja igre Call of Duty. PS4 posodobitve se ponavadi zgodijo kar mesec pred PC posodobitvami, ki izidejo tudi z različnimi napakami, ki jih morajo nato popravljati.

Glavni meni, ki prikazuje League Play

Treyarch je razložil tudi, da bodo s prihajajočim ranked sistemom odpravili cel kup napak ter da so pridno zbirali želje igralcev v zadnjih letih. Čakajo nas razvrstitvene tekme, ki nam bodo določile rank. Če boste v svoji ligi osvojili prvo mesto, boste nato napredovali v višji rank, skozi celotno sezono pa boste nato prejeli stalen rank, kateri bo predstavljal vaše znanje.

Napovedali so tudi, da bodo proti koncu prve sezone 2019 omogočili tudi sistem za klane in teame, ki je bil sicer že prisoten v prejšnjih igrah Call of Duty.

Tip stehtal PlayStation 4 na tehtnici za sadje in tako plačal za konzolo samo 9 €

Včasih nad iznajdljivostjo nekaterih ljudi ostanemo preprosto odprtih ust.

Tako je tudi v temu primeru 19 letnega Francoza iz mesta Monbéliard, ki se je decembra lani odločil nabaviti priljubljeno konzolo PlayStation 4 za majhne denarce.

Odpravil se je v supermarket, vzel konzolo iz police in jo odnesel na oddelek s sadjem in zelenjavo. Tam je konzolo postavil na tehtnico in glede na težo, mu je ta sprintala nalepko vrednosti 9 €.

To je nato lepo prelepil na staro nalepko, ki se je nahajala na škatli in se lepo namenil proti blagajni. Nihče mu ni rekel nič in trgovino je zapustil s sijočo novo konzolo, pri temu pa prihranil okoli 330 €.

Mladenič, ki sliši na ime Adel, pa ni preveč brihten poba, kot bi to morda sklepali po njegovem genialnem načrtu.

Že takoj naslednji dan se je vrnil v isto trgovino in poskušal svoj drzni načrt izpeljati še enkrat. Tokrat so seveda nanj bili pripravljeni in ga brž aretirali.

Adel pravi, da je prvo konzolo kasneje prodal za 100 €, v začetku januarja pa se je zagovarjal na sodišču.

Avtoritetam njegovi podvigi očitno niso bili smešni, saj je bil obsojen na štiri mesece zapora.

Ameriški vlogger ter njegovih 8,000 vreščečih oboževalcev naredili pravi kaos v nakupovalnem središču mesta Birmingham

0

Kaj se zgodi, ko v nakupovalno središče pride YouTube in Instagram zvezdnik, medtem ko so za njegov obisk vodilni ostali povsem nepripravljeni?

Odgovor na to vprašanje smo dobili par dni nazaj, ko je popularna YouTube in Instagram osebnost, James Charles, prispela v nakupovalno središče mesta Birmingham.

James je zaslovel zaradi svojih make up posnetkov, te pa je začel na svojemu kanalu ustvarjati leta 2015. Njegov vzpon slavi se je začel leta 2016, ko je postal prvi moški, povezan z znamko Cover Girl.

Na YouTubu imajo njegovi posnetki preko 25 milijonov ogledov, hkrati pa ima milijone sledilcev na Twitterju in Instagramu.

Tip je napovedal svoj obisk v Birmingham preko socialnih medijev in to s sliko v rdeči telefonski govorilnici. V nakupovalni center je bil povabljen, saj je prerezal trak novo odprte trgovine Morphe Cosmetics, ta pa je bila prej na voljo samo v Londonu.

Američan pa je bil zagotovo presenečen nad odzivom svojih sledilcev. Tisoče oboževalcev se je namreč zgrnilo v nakupovalni center, saj so želeli vsaj za sekundo videti svojega heroja tudi v živo.

Naval je bil takšen, da so oboževalci praktično zaustavili celoten promet. Avtobusi ter avti so mirovali na mestu, medtem ko se je horda oboževalcev valila proti nakupovalnemu središču.

Nepripravljeni so bili tudi vodilni, ki so se bali, da bodo oboževalci preobremenili dvigala in povzročili kakšno hujšo nesrečo. Zato je bila poklicana policija ter varnostniki in ti so skupnimi močmi vendarle nekako obvladali množico.

Charles je držal tudi žrebanje za slikanje in tako se je z YouTube zvezdnikom lahko slikalo 250 srečnežev.

Sea of Thieves bo omogočal cross-play

0

Igranje z miško in tipkovnico proti kontrolerju nikoli ne bo enakovredno, zato večina iger niti ne podpira cross-play metode, ki omogoča igralcem, da skupaj igrajo na različnih napravah (PC,Xbox,PS). No pri Microsoftu in njihovi igri Sea of Thieves so se odločili za korak naprej, saj bodo igralcem omogočili skupno igranje na PC-jih in Xboxih.

Objavili so razvijalski update, ki bo prišel 6. februarja v “ponovno rojeno” igro Sea of Thieves. Ta je ob izidu požela veliko pohval, a je nato igra kar nekako umrla. Za preporod igre je predvsem zaslužen Twitch, na katerem si dnevno igro ogleda nekaj sto tisoč gledalcev.

V posodobitvi želijo igralce spodbuditi predvsem v bližje spopade in igro obrniti stran od streljanja. Več informacij o posodbitvah pa bomo pridobili naslednji teden.

Batmana ne bo igral Ben Affleck

0

Warner Bros je napovedal nov del filma Batman, ki bo izšel poleti v letu 2021. Do takrat je sicer še nekaj časa, a znano je že, da glavne vloge Bruce Wayna ne bo igral znani Ben Affleck.

Razlog za spremembo igralca tiči v režiserju Mattu Reevesu, ki si je v novem delu Batmana zaželel mlajšega igralca. Primernega igralca za to izjemno vlogo še iščejo, Ben Affleck pa je na twitterju zapisal, da se novega filma in ideje Reevesa že veseli.

Premierno si bomo film lahko ogledali 25. junija 2021, za ostale podrobnosti filma pa bomo morali počakati še nekaj časa.

Dovolj košenja trave? Prihaja Terra, pametna robotska kosilnica

0

iRobot je firma, ki jo poznamo predvsem po zaslugi njenega priljubljenega robotskega sesalnika Roomba.

Ta že nekaj časa skrbi za čistočo svojih človeških lastnikov zato je bilo neizogibno, da bo podjetje njegovo tehnologijo uporabila še nekje drugje.

Tako je nastala Terra, pametna robotska kosilnica, katera bo uporabljala iste principe kot njegov manjši, sobni bratec Roomba.

Uporabljena bo namreč tehnologija “Smart Mapping”, ta pa omogoča robotu, da se nauči vse kotičke sobe za čimbolj učinkovito delovanje.

Isti princip bo uporabljala Terra, ki bo posekala travo v lepih vzorcih košnje. Uporabnik bo najprej postavil posebne oddajnike, ki bodo robotu preko brezžične komunikacije zapovedali, kje vse se sme gibati.

Tako se bo Terra znala izogniti rožam, pločnikom ter cestam, poleg tega pa bo zadeva sama zaznala, kdaj se ji prazni baterija. Takrat se bo priključila na napajanje in ko bo akumulator spet poln, bo samodejno nadaljevala s košnjo.

Uporabniki bodo lahko svojega pametnega kompanjona nadzorovali preko aplikacije na telefonu in mu zapovedali čas košnje ter na kakšno višino naj zelenico skrajšajo.

Terra bo najprej na voljo v Nemčiji in sicer naj bi se to zgodilo enkrat v 2019, zaenkrat pa še ni znana cena.

iRobot na področju pametnih kosilnic ni prvi, saj mu konkurenco delajo Honda, Husqvarna in Worx, njihovi modeli pa stanejo med 600 $ in 2,800 $.

RAGE 2 z novim, 15 minutnim igralnim napovednikom

0

Maja bo vsem oboževalcem hitrih in akcijskih prvoosebnih streljačin zelo luštno, saj bo izšel RAGE 2, ta pa obljublja marsikaj.

Post-apokaliptična streljačina, ki s svojimi živimi barvami močno spominja na nedavno napovedani Far Cry New Dawn, bo združevala streljanje, vožnjo različnih vozil ter nabiranje opreme.

Včeraj je izšel povsem nov napovednik, ki prikaže kar 15 minut igranja. In zadeva izgleda močno impresivna.

RAGE 2 bo očitno neka mešanica iger DOOM ter Borderlands in kaj takega nam trenutno presneto primanjkuje. Osebno se vedno veselim strelskih iger, kjer je akcija hitra in vam ne da dihati, še bolj pa je, če vse to zavito v čisto enoigralsko izkušnjo.

Špil razvijata tako id Software, kot tudi Avalanche Studios in nedavno sta razvijalca potrdila, da se bo šlo za čisti enoigralski naslov.

Tako ne bo prisotnega nobenega večigralstva, niti nobenega sodelovalnega načina, saj se želijo razvijalci osredotočiti povsem na enoigralsko izkušnjo.

RAGE 2 bomo lahko začeli preigravati 14. maja 2019.

Fallout 76 dobil popravek, ki je spet vpeljal že popravljene hrošče

0

Pripravljeni na novo dozo kontroverzije glede igre Fallout 76?

Že od samega začetka se ta večigralski poskus post-apokaliptične Severne Karoline koplje v težavah in vse te smo tudi popisali na naši strani.

Vsi se seveda spomnimo bedarij okoli najlonske vreče, pa potem je Bethesda po nesreči razkrila zasebne podatke uporabnikov ter pozabila ponastaviti kode za lansiranje atomskih bomb.

Seveda to niso edine težave, ki pestijo Fallout 76. Špil ima namreč ogromno hroščev ter težav s strežniki in čeprav je špil že nekaj časa zunaj, se pojavljajo vedno nove težave.

Včeraj je Bethesda izdala nov popravek, ki naj bi optimiziral igro in uravnotežil nekatera orožja. Poleg tega pa so igralci dobili servirano novo, neprijetno presenečenje: zopet so se namreč pojavili hrošči, ki so bili že odpravljeni. Ajej.

Med njimi se je vrnil hrošč, ki je vse “bobby pine”, ki jih igralci uporabljajo za vlamljanje v ključavnice, naredil ekstra težke. Igralci so nato ob prijavi v igro presenečeni ugotovili, da se ne morejo več premikati, saj so jih roparska orodja povsem obtežila.

Poleg tega se je zopet pojavil hrošč, ki omogoča dupliciranje predmetov. Vse naštete neprilike si lahko ogledate v tejle Reddit temi, na katero se je predstavnik Bethesde že odzval, češ, da “se zavedajo vseh teh problemov”.

Kdaj pa bodo ti odpravljeni, ne ve še nihče.

Tudi Fortnite bo del Super Bowla

0

Vsak dan smo bližje 53. Super Bowlu, ki bo letos potekal v Atlanti, zvezni državi Georgia, natančneje na Mercedes-Benz stadionu.

Epic Games je oznanil vrnitev NFL preoblek v igro za prihajajoči vikend, v katerem se bo odvijal zaključni del letošnje NFL sezone. Poleg vrnitve NFL skinov, bo Epic odprl tudi nov mode, v katerem se bo 40 igralcev v igri 20 na 20 spopadlo za “naslov” Super Bowla. Dvajset igralcev bo postavljenih na ekipo New England Patriotsov, medtem ko bo druga dvajseterica igrala za Los Angeles Ramse.

https://twitter.com/FortniteGame/status/1090279344952565763

Dogodek se bo začel v soboto 2. februarja ob 1.00 zjutraj po našem času, kjer bo v trgovini možno kupiti tudi posebne preobleke za obe ekipi v beli barvi. V nedeljo ob 1.00 po našem času, pa boste lahko v trgovini prevzeli tudi zastonjsko Pigskin igračko, ki bo predstavljala omenjeni Super Bowl.

Skine je bilo možno kupiti v novembru preteklega leta in so stali 1,500 V-bucksov. Omogočeni so bili za štiri dni, tokrat pa bodo verjetno še manj časa, zato imejte vaše denarnice pripravljene!

Praey for the Gods prihaja 31. januarja

0

Praey for the Gods je naslov, ki svoje inspiracije ne skriva.

Špil je namreč na moč podoben igri Shadow of the Colossus in tudi tu se bomo borili proti ogromnim beštijam, vsaka od njih pa bo zahtevala posebne trike za svoj pogin.

Gre za igro, ki je svojo pot začela na Kickstarterju in sedaj, po uspešno zbranih cekinih, nadaljuje svojo pot.

Razvijajo jo No Matter Studios. Kot manjši studio hočejo ustvariti igro, v kateri se bomo igralci borili proti različnim šefom. Poleg borbe bo ključen pomen imelo tudi raziskovanje, saj bomo morali sami poiskati različne materiale za izdelavo orožji.

Napovednik, ki si ga lahko ogledate spodaj, nam prikazuje hiter ogled kako sploh izgledajo šefi, boj proti njim, grafična podoba in različne spretnosti, ki jih bomo lahko igralci uporabljali.

Praey for the Gods bo najprej izšla za PC in sicer 31. januarja, kasneje pa jo bo mogoče igrati tudi na PlayStation 4 in Xbox One.

Overwatch kmalu dobiva novo mapo

0

Blizzard je presenetil z novico, da v igro Overwatch prihaja nova mapa z imenom Paris. Preselili se bomo torej v mesto luči, mesto ljubezni, evropsko prestolnico in še marsikatero ime, ki ga je deležno glavno mesto Francije.

Mapa bo vsebovala Assault zvrst igre, kjer morata ekipi za zmago zavzeti dve “točki” na mapi.

Blizzard je mapo dodal na PTR testiranje, natančnejših podatkov o dokončnem izidu mape pa ni podal.

Se Hayao Miyazaki vrača z novima uspešnicama?

0

Hayao Miyazaki in njegov sin po besedah Vincenta Maravala, ustanovitelja Wild Bunch distributerjev filmov, ustvarjata dva povsem nova Ghibli filma.

Ta je 21. januarja na Twitterju v francoščini zapisal, da sta Miyazaki starejši ter njegov sin ponovno na delu. Videl naj bi tudi risbe, ki sta jih poustvarila in te naj bi bile fantastične. Drugih podatkov Maraval ni podal.

https://twitter.com/MARAVALV/status/1087252701908488192

Miyakazaki se je po triletnem odhodu v pokoj odločil, da še ostane v filmografiji ter poizkusi z novimi zgodbami. Pred kratkim je delal na projektu How do you live? s studiom Ghibli, ki naj bi izšel naslednje leto.

Kot soustanovitelj studia je posnel tudi kratek film z naslovom Boro the Catterpilar, ki naj bi bil v izdelovanju nekaj desetletij. Ta 12-minutni film bo v letošnjem letu v sklopu muzeja Ghibli tudi predvajan.

Svetovno znana uspešnica Ghibli studia iz leta 2001 – Spirited Away

Samsung Galaxy S10 je že pred vrati

0

Bliža se predstavitev najnovejšega telefona Samsung Galaxy S10, ki bo predstavljena 20. februarja v San Franciscu. Pričakovanja so velika, saj naj bi sam telefon v osnovi že omogočal 5G tehnologijo. Kaj vse o telefonu je do sedaj znanega in kakšna so ugibanja pa boste izvedeli ob branju tega članka.

Pričakujemo lahko 3 glavne modele telefona

Viri medijev so napovedali tri glavne modele, ki se bodo pojavili pri modelu Galaxy S10. Poleg navadnega Samsung Galaxy S10 lahko pričakujemo še različici S10 Lite oz. E ter S10 + oz. Plus. No glede na regijo naj bi telefoni v ZDA, Kanadi ter na Kitajskem vsebovali Qualcomm Snapdragon 855 procesor, medtem ko bi druge mednarodne različice posedovale Exynos 9820 procesorje. Še več, znane naj bi bile tudi velikosti zaslona, ki naj bi bile 5.8 (S10 Lite), 6.1(S10) ter 6.4 (S10 Plus) inča.

Dizajn

Uradnega dizajna telefona seveda še ni, saj bo ta prvič predstavljen šele 20. februarja, a ugibanj in primerjav je vedno več. Različico S10 najbolj primerjajo s Samsung Galaxy S8, ki naj bi bil enake velikosti, razmerje zaslona pa naj bi bilo 19:9.

Samsung Galaxy S10 LiteSamsung Galaxy S10Samsung Galaxy S10 Plus
Velikost zaslona5.8 inča6.1 inča6.4 inča
Ločljivost slike18.5:919:9 19:9
Kakovost slike
2K+ Super AMOLED

2K+ Super AMOLED

2K+ Super AMOLED

Kamera

Zaenkrat je o kamerah znano bolj malo, a nekaj stvari naj bi bilo že jasnih. Samsung Galaxy S10 Lite naj bi imel eno sprednjo ter dve zadnji kameri, navadna različica S10 naj bi imela 1 sprednjo in 3 zadnje, medtem ko naj bi imela različica S10 + kar 2 sprednji ter 3 zadnje kamere. Zaslon naj bi bil raven, s čitalcem prstnih odstisov na stranski ploskvi telefona.

Dvojna kamera zadaj, s čitalcem prstnih odtisov ob strani.

Specifikacije telefona

Galaxy S10 bo eden izmed prvih pametnih telefonov, ki bodo uporabljali procesor Qualcomm Snapdragon 855. Ta naj bi bil po testiranju kar 40% hitrejši v procesorski moči ter imel 20% hitrejši GPU (grafični) performans od procesorja Snapdragon 845, ki smo ga lahko srečali pri telefonu Samsung Galaxy S9.

Lite model naj bi vseboval tudi 4 GB RAM-a ter 128 GB spomina, medtem ko bo navaden S10 model posedoval 6 GB RAM-a z 128GB ali 256GB spominsko kartico. S10+, ki bi bil seveda najzmožnejši bi imel 6GB ali 8GB RAM-a, glede spomina, pa so ugibanja raznolika, saj bi lahko videli 128GB, 256GB ali pa celo 512 GB.

Vsi S10 modeli naj bi imeli tudi Snapdragon X24 modem, ki bi omogočal 2Gbps hitrost na tehnologiji 4G, pa čeprav je le peščica omrežnih operaterjev, ki sploh nudijo tako hitrost.

Prihaja tudi nova baterija (3,100 do 4,100mAh) ter hitro brezžično polnenje drugih naprav. Seveda brez kriptovalut negre, saj naj bi po nekaterih podatkih telefon bil uporaben tudi kot kripto denarnica, ki naj bi zaenkrat podpirala samo kriptovaluto Etherum. Kar se tiče priklopa za slušalke in podobne naprave vse ostaja po starem, kjer Samsung še vedno zaupa standarnemu 3.5mm jack priključku.

5G tehnologija

Kar se tiče 5G tehnologije, naj bi Samsung razvil še nov model Samsung Galaxy S10 X, ki naj bi izšel marca v Koreji. Ta “supertelefon” naj bi imel 6.7 inča velik zaslon, 5000mAh baterijo, 10 GB RAM-a ter 1 TB spomina. Podpiral naj bi omrežne operaterje Verizon, T-Mobile, Sprint ter AT&T, tako da se Evropejci lahko seveda obrišemo pod nosom.

Kaj pa cena ?

Če primerjamo začetno ceno Samsung Galaxy S9, torej 720$, lahko pričakujemo podoben cenovni razpon tudi pri S10. Ta naj bi z modelom Lite segal med 600$ in 700$, medtem ko bi S10 + stal približno 900$. Kar se tiče novejšega modela S10 X, naj bi ta segal vse do 1,100$ predvsem zaradi keramičnega hrbnetga dela telefona ter seveda 5G tehnologije. Nasplošno ocenjujejo vse telefone, ki bodo v bodoče prišli z 5G tehnologijo kar 200-300$ dražje kot tiste standarne 4G telefone.

Izid

Kot že omenjeno, bo Samsung Galaxy S10 prvič predstavljen 20. februarja letos in bo po vseh napovedih na prodajne police prišel v petek 8. marca. Na predstavitvi bomo predvidoma videli 3 modele razen seveda S10 X, ta naj bi bil predstavljen na kongresu Mobile World le teden kasneje. Po podatkih bomo lahko tudi v živo lahko spremljali predstavitev novega Galaxy S10 telefona in sicer preko Samsungove spletne strani Samsung.com.

Pravilna implementacija sledilnih piškotkov je slovenskemu pristojnemu organu nepotrebna izguba časa

0

Spletna stran Slo-Tech je pod svoj drobnogled vzela informacijskega pooblaščenca, ki v Sloveniji skrbi za pravilno uporabo in implementacijo spletnih piškotkov.

“Cookiji” so na medmrežju prisotni že dolgo časa in jih spletne strani uporabljajo praktično od samega začetka internetnega brskanja. Delujejo v ozadju in načeloma jih običajni uporabnik sploh ne opazi, dokler seveda ne mora klikniti na nadležno okence “strinjam se”.

Med razmahom interneta pa so se ljudje začeli zavedati, da morda nekatere strani od njih pobirajo preveč informacij zato se je pričela implementacija opozoril in privoljenj obiskovalcev strani, ne smemo pa pozabiti še na novi GDPR, kar zna potencialnemu ustvarjalcu strani vzeti ogromno časa.

Predvsem so vprašanja, kako dobiti privolitev uporabnika v strinjanje z uporabo piškotkov, katere podatke sploh pobirati in kam pozicionirati privolitveno pasico.

V Sloveniji za te stvari skrbi Informacijski pooblaščenec in na svoji strani so pokazali kako se “stvari pravilno streže”. A glede na kratko raziskavo Slo-Techa, niti sami ne upoštevajo svojih lastnih pravil.

Takoj ko se nam izriše njihova stran, dobimo opozorilo o treh analitičnih piškotkih, te pa naj bi spremljale stvari kot so pogostost obiska, zanimanje za njihove podstrani ter čas obiska.

Ponujajo celo možnost izbrisa piškotkov, če denimo ne želite delovanja analitičnega piškota, kar je seveda dobrodošla funkcija. Spletna stran se potem znova naloži in pričaka vas obvestilo: “Trenutno analitični piškotek ni naložen.”

Sliši se super… Če bi zadeva res naredila tisto, kar se vam tudi izpiše na zaslonu.

Namreč spletna stran še vedno uporablja piškotek za štetje vaših obiskov, kar lahko zlahka ugotovimo z uporabo orodja za razvijalce.

Kot vidite na zgornjih slikah, je prekleti piškotek še vedno prisoten zato so fantje zavihali rokave in poskusili z ročnim brisanjem peciva. Rezultat?

Ne, očitno je zadeva vztrajna kot herpes in se vedno znova vrne.

Stran ponuja celo opcijo “Do-not-Track”, ki izklopi povsem vse sledilne piškotke, kar so seveda lepe besede na papirju, medtem ko je realnost bistveno drugačna.

Seveda, sledenje vašim aktivnostim se ne ustavi tudi ob preklicu prav vseh piškotkov, kar glede na prejšnje ugotovitve niti ni presenetljivo.

Kaj smo se torej naučili od vsega tega?

Izkušeni uporabniki interneta seveda vemo, da nas nategi in laži čakajo na vsakem koraku, nismo pa tega pričakovali tudi od pristojnega organa v Sloveniji, čigar glavna skrb je ravno pravilna implementacija analitičnih piškotkov.

Zadeva je podobna kot da bi dobil inšpekcijo glede kajenja v lokalu in medtem, ko bi inšpektorju kazal prostor, bi ta zraven mene kadil cigaret za cigaretom.

Na dobro grozljivko se je splačalo počakati – Resident Evil 2 Remake

Serijo Resident Evil spremljam že od njenih ranih začetkov, saj sem preigral prav vse njene dele.

No, skoraj vse saj se mi je iz nepojasnjenih razlogov izmaknil Resident Evil: Code Veronica, katerega sem zaradi svoje ljubezni do te franšize poskušal preigrati spet pred kratkim.

A naletel sem na težavo, saj je igra izšla leta 2000 in je za današnje čase preprosto že preveč zastarela, da bi se človek zopet potopil v tosortno horror akcijo. Serija Resident Evil je v sedmem delu prenesla svojo starošolsko akcijo v moderne čase, zato se je zelo težko spet vrniti v prejšnje čase, kjer so vladale težavne kontrole ter slaba grafična podoba.

Ravno za takšne osebke kot sem jaz, se je razvijalec Capcom odločil predelati klasični naslov Resident Evil 2 v bolj moderno preobleko, saj ravno dvojka pri mnogih velja za najboljši naslov v celotni franšizi.

Tako je nastal Resident Evil 2 Remake, ki si je zadal visok cilj in sicer predelati celotni naslov iz davnega leta 1998 v sodobno okolje, hkrati pa ohraniti vse tisto, kar je izvirnik naredilo tako klasiko.

Pa jim je uspelo?


Razvojna ekipa: Capcom
Založnik: Capcom
Platforme: PC, PS4, XB1
Datum izida: 25.1.2019
Cena: 49.23 € -EIGRE.si
Zvrst: Preživetvena grozljivka


  VIDEO RECENZIJA


Tisti, ki ste morda igrali originalno različico, se morate takoj zavedati, da je Resident Evil 2 Remake popolnoma nova izkušnja.

Tu namreč ne gre samo za izboljšane teksture in podporo višjim resolucijam. Capcom je dvojko popolnoma predelal in po novem se je akcija preselila v tretjeosebni pogled, streljanje ter raziskovanje okoliša pa je sedaj prikazano v čudoviti 3D grafiki.

Kljub vsem spremembam je zgodba ostala ista.

Zopet se lahko na začetku odločimo za izbiro našega glavnega protagonista. Izbiramo lahko med mladim policistom, katerega vsi poznamo pod imenom Leon S. Kennedy ter študentko Claire Redfield.

Med igranjem se čuti ljubezen razvijalca do igre in spoštovanje do franšize.

Izbira ni samo površna, saj vsak od njiju poseduje svojo zgodbo ter tudi orožja in potek samega raziskovanja ogromne policijske postaje Raccoon City, katera se je znašla pod napadom nemrtvih.

Ta je naša glavna lokacija dogajanja in je središče vseh naših aktivnosti, tipičnih za serijo Resident Evil.

Okolica je naravnost čudovita.

Kot rečeno je policijska postaja naravnost ogromna in naš glavni cilj je, da to sicer unikatno lokacijo čimprej zapustimo, saj je naravnost preplavljena z zombaklji a to seveda ne bo ravno preprosto.

Odprava pokojnikov zahteva dobro pozicioniranje, odstranjujemo pa jih z natančnim merjenjem orožij – akcija tako močno spominja na Resident Evil 4.

Za merjenje si vzemite čas, saj nekateri zombiji zahtevajo tudi več strelov v glavo za crkot. In potem spet vstanejo…

S sabo lahko naenkrat trogamo do štiri orožja, vsako od njih pa bo najbolj učinkovito, če hodeči kadaver zadanemo direktno v čefaro. Leon med svojim prečkanjem štorije naleti na pištolo, puško, magnum ter metalec plamenov, medtem ko se Calire lahko pozabava z revolverjem, pištolo ter metalcem granat.

Med prečkanjem stopenj odklenemo različna orožja a potrebno je skrbeti tudi za druge stvari.

RE 2 Remake je namreč v prvi vrsti preživetvena grozljivka, kar pomeni, da moramo z nabranimi surovinami pametno in skrbno upravljati.

Vsako orožje zahteva škrtasto odmerjeno strelivo, seveda pa moramo poskrbeti tudi za svoje zdravje, saj smo nemtrvim obiskovalcem prav slasten obrok in nas odgriznejo na praktično vsakem koraku.

Tako moramo poskrbeti še za nošnjo različnih zdravilnih zeli, ki jih lahko po tradiciji RE serije, združujemo v močnejše inačice.

V nahrbtnik lahko pospravimo še razne predmete, ki jih moramo uporabiti na različnih lokacijah za napredovanje štorije. Tu so še različne uganke, te pa včasih zahtevajo spet svoje stvari iz našega inventarja za razrešitev svojih skrivnosti.

Žongliranje s predmeti zna komu najedati a je pomemben del celokupne izkušnje.

Vsa ta kolobacija s predmeti pomeni, da je naš inventar precej natrpan in glede na to, da je na začetku presneto omejen (odkrijemo lahko različne torbe, ki ga razširijo), moramo dobro razmisliti, kaj se nam trenutno splača vlačiti s sabo.

Odvečne predmete lahko odložimo na posebnih varnih lokacijah, katere vsebujejo skrinjo za shranjevanje opreme.

Omejeni inventar je precej pomemben dejavnik pri igranju, saj nas prisili v planiranje naših odprav po miličinski postaji. Pobrati ne smemo kar vsega, na kar naletimo, če pa že, nas čaka ponovna nošnja do skrinjice in na nepotrebnem vračanju, se lahko marsikaj zalomi.

Med opisom se nisem dotaknil same optimiziranosti za PC. Vedite, da je odlična, vsebuje ogromno nastavitev in dobro optimizirana. Prav tako nisem naletel niti na enega hrošča!

Ponovno prečkanje okolice je sestavni element celotne igralne izkušnje. Uganke včasih niso razrešljive kar takoj, ko na njih naletimo. Velikokrat za njih potrebujemo poseben predmet, družbo pa jim delajo še zaklenjene omarice ter sefi s svojimi kombinacij gesel, katere lahko odkrijemo povsem na drugem koncu mape.

Tako nas čaka ogromno prečkanja okolice in med večkratnim tekanjem kmalu postanemo v njej tako zverzirani, da si lahko že celotno mapo vtisnete v spomin.

In ko celotno mapo popolnoma obvladate in lahko miže navigirate med temačnimi hodniki, vam igra mojstrsko dostavi nov izziv.

Ravno na temu mestu se namreč igralec počuti udomačenega in kos vsem izzivom. Nadgrajeno orožja začne hitreje kositi nemtrve, postanemo spretni pri pokanju “headshotov” in ob vsakem nabranem predmetu že točno vemo, kam se nameniti.

Tu vstopi Mr. X.

Ogromna, počasi hodeča gora od možakarja, Mr. X je nekaj, kar vas bo zagotovo ujelo s spuščenimi hlačami.

Hodeča gmota mišic, Mr. X, ne govori in se ne ustavi. Njegov edini cilj je vaša iztrebitev.

Ni ga moč ubiti, niti dodobra ustaviti in gospod Iks vas začne zasledovati skozi celotno postajo. Kljub svoji počasnosti, je neustavljiv tank, ki vas presenetljivo zlahka ujame in če vas dobi, vas od smrti loči samo par udarcev.

Preudarno in počasno raziskovanje nenadoma zamenja paničen tek in igralec instantno v spomin prikliče prej zapomnjeno mapo. Mislim, da bi Capcom lahko tu šel še korak dlje saj se ob priklicu mape ter inventarja na zaslon, akcija v ozadju ustavi. Če bi nam Mr. X tudi ob gledanju v inventar dihal za vrat, bi bila sigurno celotna zadeva še bolj adrenalinska zato se zdi to malce zamujena priložnost.

A brez skrbi, Mr. X vam bo še vedno vzbudil hitrejše poganjanje krvi po žilah, za nočnomorno potenje pa je zaslužna odlična zvočna podlaga.

Nekaj posebnega občutiš, ko se nahajaš v temni sobi in med skrbnim prečesavanjem s svetilko naletiš na razpadajoče truplo ženske, katera začne tako vreščati, da ti zastane srce. Ali pa ko končno pobegneš pred Iksom a vseeno pred vrati slišiš njegove korake, kateri postajajo čedalje glasnejši.

Kriki nemrtvih vas bodo od strahu prikovali na mesto.

Štorija verno sledi svojemu predhodniku in kot taka ni ravno preveč navdušujoča. Torej raziskovalni inštitut je delal poskuse na G-Virusu, nekaj je šlo narobe – bum, zombie apokalipsa. To ni ravno krivda same igre, saj se gre navsezadnje za predelavo, vseeno pa vzemite v obzir, da ravno ne boste spremljali napete zgodbe tipa the Last of Us.

Kot rečeno, različna igralna karakterja vsebujeta vsak svojo zgodbo in glavni objektiv, a ne pričakujte popolnoma različnih izkušenj.

Ko enkrat obremo zgodbo s prvim karakterjem, dobimo v meniju opcijo 2nd Run, kjer lahko štorijo izkusimo iz perspektive drugega lika. A tudi ta bo šel skozi iste lokacije in bo reševal iste uganke, le predmeti bodo razpostavljeni drugače ter odprte bodo nove poti, ki so bile prej zaklenjene. Bo pa zgodba drugačna, saj Leon želi na vse pretege ustaviti virus, medtem ko Claire išče predvsem svojega brata Chrisa. Skladno s tem bosta oba uzrla nove like, ki v celotni razkrijejo celotno zgodbo. Žal pa konec ni ravno nekaj posebnega in se zdi preprosto preveč odrezan. Spet, nič novega za Resident Evil serijo.

Bolj raznovrstni bi bili lahko tudi nasprotniki. Zombiji do konca igre ostanejo težaven nasprotnik in nikoli si jih ne smete jemati z rezervo. A povečini pokamo samo običajna razpadajoča trupla, katerim se nikoli ne pridružijo denimo oklepljeni specialci. Kasneje naletimo še na posebno verzijo nemrtvih, katere je za dokončen pogin potrebno sežgati, a ti spet niso ravno nekaj posebnega, predvsem pa jih je premalo.

Šefi ne zahtevajo prevelike taktike. Vidite tisti oranžni uč? Streljaj tam, dokler ne pade.

Šefov sicer nekaj je, a od vas ne bodo zahtevali neke revolucionarne taktike. Pokali boste na njihove jasno označene dele šibkosti in kmalu bojo podlegli. Pri šefetinah se pokaže tudi majhna zmedenost borilnega sistema, saj se velikokrat zanašajo na zamahovanje od blizu, naš herojček pa ne poseduje nekih sposobnosti za izmikanje in na koncu vse skupaj izpade nerodno.

Druga polovica igre izgubi nekaj svojega zagona, saj se iz odlične policijske postaje preselimo v laboratorije. Če smo prej intimno spoznavali okolico in si odklepali nove bližnjice med odseki, gremo čez laboratorijske stopnje samo enkrat in celotna zadeva je bolj kot ne ravna črta do cilja.

Laboratoriji sicer niso zanič a stopnja iz policijske postaje je za razred boljša.

Kljub tem manjšim neprilikam, lahko ponosno povem, da je Resident Evil 2 Remake vrhunski naslov, ki velikokrat spomni na vrhunske izdelke tipa Dead Space. Navdušuje dejstvo, da se gre za čisto enoigralsko izkušnjo, brez nepotrebnih vmešavanj večigralstva in mikrotransakcij. Tako, kot se za preživetveno grozljivko tudi spodobi.

Končno me je bilo pri igranju spet strah in Capcomu lahko za združitev vseh igralnih prijemov ter verno prenesene izkušnje izvirnika samo čestitam.

Govori se, da je v izdelavi že predelava Resident Evil 3 in že imam potne dlani ob misli na navaljujočega in neustavljivega Nemesisa.

Facebook plačeval najstnikom 20$ na mesec za popoln dostop do njihovih telefonov

0

Se še spomnite, kdaj ste nazadnje slišali kakšno pozitivno stvar glede socialnega omrežja Facebook? Mi se ne zato imamo tule za vas novo nevšečnost, ki si jo je privoščil tale industrijski velikan.

Facebook je namreč individualnim uporabnikom, med starostjo 13 in 25 let, plačeval 20$ na mesec, vse pa kar so ti morali storiti je, da si namestijo aplikacijo Facebook Research na svoje iOS ali pa Android telefone.

Tule postane zadeva zanimiva.

Facebook je leta kupil Onavo Protect, ki je v bistvu VPN storitev. Z njo so lahko preusmerili promet uporabnikov preko svojih strežnikov in tako dobili ogromno podatkov, saj so lahko videli praktično vse obiskane strani tistih, ki so uporabljali njihovo storitev.

To ni bilo ravno všeč Applu, ki se je pritožil, da Facebook krši njihov zakonik glede pobiranja podatkov uporabnikov. Aplikacija je bila poleti odstranjena in to je bilo to.

No skoraj, saj se FB ni želel tako zlahka prodati. Uganete potem kaj je Facebook Research? Tako je, samo zamaskirani Onavo Protect in preko tega so se spet vrnili na iOS trgovino, le malce bolj zamaskirani.

Uporabnik mora pri inštalaciji programa najprej namestiti korenski certifikat, ta pa da potem Facebooku možnost, da vidi vsa zasebna sporočila, e-maile ter celotno brskalniško zgodovino.

Ti certifikati zopet kršijo Applov pravilnik, saj jih je prepovedano nameščati na naprave strank. Facebook se je odzval, da ni kršil pravilnika, ni pa znal razložiti, zakaj ne.

Facebook ni te raziskave izvajal direktno preko svoje strani ampak preko testiranj beta programov kot so Applause, BetaBound ter uTest.

Tako, vsi smo vedeli, da mali f špijunira za nami, sedaj pa smo končno izvedeli, koliko bi bili pripravljeni plačati za našo zasebnost. Žalostno, da jim je ta vredna samo dvajsetaka.

Electronic Arts podlegel Belgiji – ustavljena prodaja loot boxov v igri FIFA

0

Belgija je ena prvih držav, ki je osovražene “loot boxe” iz iger označila za kockanje in od aprila 2018 so prepovedali prodajo takšnih vrednostnih skrinjic v igrah Overwatch ter Counter-Strike: GO.

Tako Valve kot Blizzard sta se vdala usodi in loot boxe odstranila a eden od večjih igralcev je še vedno trmasto vztrajal, saj ni želel izgubiti ogromne količine denarja, ki jim jih prinesejo tosortne prakse.

Gre se zaveda za Electronic Arts in njihovo dobičkonosno kravo molznico, serijo FIFA.

V njej lahko igralci kupujejo točke, te pa potem porabijo za nakup FUT-ov oz skupkov kart, imenovanih FIFA Ultimate Packs.

Zadeva je tako dobičkonosna, da se je EA želel za svoje pravice boriti tudi na sodišču. Belgija je tako septembra odprl kriminalno preiskavo proti Electronic Arts in očitno so šele sedaj vodilni pri EA spoznali, da se Belgijci ne zajebavajo.

Do konca januarja bo tako eliminiran nakup FIFA točk. Igralci bodo lahko še vedno uporabljali igrino trgovino, tiste točke, ki pa so bile že nakupljene bo moč normalno uporabiti.

Vso vsebino bo še vedno moč odkleniti z normalnim igranjem, EA pa pravi, da to ne bo vplivalo na njihove finančne rezultate.